גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #27387 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27387   
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    00:59   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אתם פשוט חייבים לקרוא את זה! כל האמת על הפרשיה שמסעירה את ארה''ב ללא צנזורה כלל!  

 
  
===רבותי ההיסטוריה חוזרת===
~~~קולות שנות ה-30 - והתקשורת דממה וצנזורה~~~
* כתיבת פוסט זה נדחתה על ידי כמה ימים, כי החדשות רודפות זו את זו, וקשה להדביק את הקצב. לכן פוסט זה יהיה ארוך, שלא כהרגלי , כי הקוראים צריכים להיות מעודכנים במתרחש. שכן התקשורת הישראלית המקבלת הוראות ודף מסרים מהמפקדה הראשית אמריקה, לא תספר לכם מאומה. יצירת התודעה הכוזבת בתוכנו, נמשכת. אל תאמינו למילה אחת ש"כתבנו" גיל תמרי אומר.
אני שוב מזכירה לרוצים לשתף עם התוכן, להעתיק את התמליל או את הקישור.
---------
קארל מרקס אמר "ההיסטוריה חוזרת על עצמה פעמיים, פעם כטרגדיה ופעם כפארסה". אני מחמירה הרבה יותר ממרקס. ההיסטוריה חוזרת על עצמה אינספור פעמים. הפעם הראשונה היא אכן טרגדיה. כל הפעמים האחרות
הן סידרה אינסופית של פארסות.
לפני קצת פחות משנה וחצי נכנס גבר נאה כבן 50 לאחת מחנויות המחשבים בדאלוור (המדינה הראשונה והקטנה ביותר בארצות הברית) וביקש מהטכנאי שיתקן את המחשב הנייד שלו, כי נשפכו עליו מים. האיש הפקיד את רכושו, חתם על חשבונית בסך 85 דולר (תמונה מצורפת) ומאז נעלמו עקבותיו.
לאחר שסיים את מלאכתו, ניסה הטכנאי אינספור פעמים להשיג את הלקוח, אך העלה חרס בידו. כשפשפש הטכנאי בקרביו של המחשב, חשכו עיניו.
הוא מצא למעלה מ-28,000 מסמכים, תמונות עירום, תמונות רבות אחרות בהן הבחור נראה מעשן קארק ומריץ שורות בזמן קיום יחסי מין ומחוצה להם, סרטונים פורנוגרפיים מעוררי חלחלה וקבס, כולל קיום יחסי מין בעלי אופי פדופילי בוטה. כמו כן נמצאו הודעות טקסט רבות, בהן מתכתב האיש עם בני משפחתו על עסקי המשפחה.
מממצאים אלה עולה כי אביו של האיש ניהל ארגון מאפיה מסועף ועתיר קשרים אפלים ומושחתים, עם מדינות רבות בעולם כמו: רוסיה, סין, אוקראינה, רומניה, עירק, הרפובליקה האיסלמית של אירן ומדינות נוספות.
מתוך המסמכים עולה כי האב ניהל עסק פשע משפחתי בין היתר, באמצעות חברות קש. בין "העסקים" נמצאו עדויות להלבנת הון, סחיטה באיומים של פרטים ומדינות, התערבות בוטה של האב בענייניהן הפנימיים של מדינות באירופה, פילוס דרך באמצעים בלתי כשרים למוקדי הכוח החזקים ביותר בעולם ועוד. האב שספסר בתפקידו רם המעלה למרבה במחיר, הפעיל את כל בני משפחתו ברשת העסקים האפלים : שני בניו, בתו החורגת, אחיו, דודים, דודות. שבט שלם. למעט הוא ואשתו. זאת מכיוון שהאב שעבד בתפקיד ממשלתי רב מעלה, צריך להגיש כמו כל אזרח, הצהרת מס. והוא כמובן לא רצה להיתפס.
מהמסמכים עולה כי הרווחים מכל עיסקה אפלה, חולקו בין בני המשפחה (תמונה למטה). האב, המכונה במסמכים POP או ביג גאי, קיבל 10%-50% מכל עיסקה והשאר חולק בין שאר בני המשפחה.
האיש החתום על החשבונית מחנות המחשבים, הוא האנטר ביידן. האב הוא לא אחר מאשר ג'ו ביידן, מועמד הדמוקרטים לנשיאות ארצות הברית.
ביידן כיהן 8 שנים כסגנו של ברק אובמה. לכל מי שעיניו בראשו ברור היה שנשיא הכלום והשפל, לא סובל את האיש. הוא ידע שהוא שקרן פתולוגי, הוא ידע שביידן נוהג ללטף ילדות קטנות (יש לכך אינספור עדויות מצולמות), הוא ידע שביידן שולח ידיים לשדיהן של נשים, הוא ידע שנשים רבות האשימו את ביידן בהטרדה מינית, בהתנהגות בלתי הולמת ואף מקרה אחד של אונס שהושתק. וחשוב מכל, הוא ידע שביידן טיפש וברק לא סובל טיפשים. הסיבה היחידה בגינה בחר אובמה בביידן ולצורך זה גם בקלינטון כשרת החוץ שלו בקדנציה הראשונה, כי הוא ידע שעם סגן כביידן, הוא יוכל להשחית את כל המערכות הפדרליות, במיוחד את מערכת החוק והמשפט ואת סוכנויות המודיעין. הוא גם ידע שהוא עצמו יכול לפעול בשחיתות חופשית כי לא יהיה מי שיתנגד לכך. נהפוך הוא. שמור עלי ואשמור עליך.
כשהחל ביידן את כהונתו הראשונה כסגנו של אובמה, מינה אותו ברק לניצב העליון של אוקראיינה ולאחראי על הקשרים עם סין. זאת מהקורונה. לנסיעותיו לסין, לקח עמו ביידן את בנו האנטר באייר פורס 2. ביידן בתיווכו של האנטר כמובן, חתם על לפחות 5 עיסקאות עם גורמים שונים מהמפלגה הסינית הקומוניסטית, ביניהן עיסקה עם הבנק המרכזי של סין. לא אכנס בפוסט זה לאופי יחסיו של ביידן עם סין, אך אומר שהגנתו חסרת הפשרות על סין מתחילת מגפת הקורונה, נשמעת היום מאוד הגיונית. העסקים האפלים עם השלטון הנאצי הסיני, הניבו לביידן מאות מיליוני דולרים, אם לא יותר.
לגבי אוקראינה, ביידן למעשה שלט במדינה באמצעות אנשי שגרירות ארצות הברית, אותם הכרנו מהניסיון להדיח את טראמפ ולהעמידו למשפט בגין היותו "סוכן רוסי". על פיו נשק דבר. נשמע מופרך? ממש לא. היום הם שוב חוזרים לסיפור הזה.
יש עדויות רבות לכך ששלטונו של אובמה עמד מאחורי ההפיכה באוקראינה, כדי שג'ורג' סורוס יוכל להשתלט על שוק האנרגיה עתיר התשואה וכך אכן היה. תפקידו של ביידן היה להתפטר מכל המתחרים הפוטנציאלים של סורוס. הדרך לכך היתה מאוד פשוטה: שמים את האנטר כ"יועץ" בדירקטוריון של חברת האנרגיה הגדולה ביותר במדינה, "בריזמה", בה חשק סורוס. זאת תמורת סכום פעוט של 50,000-80,000 אלף דולר לחודש. חרף העובדה שלהאנטר, מכור כבד ביותר לסמים, אין שום ניסיון, ידע או הכשרה בכל מה שנוגע לאנרגיה. העיקר שהוא "יועץ".
ביידן עצמו הודה באחד הכינוסים בהם השתתף, כי דאג לפיטוריו של התובע שחקר את חברת "בריזמה" בחשד לפשעים חמורים בסגנון סיצילאני. הוא אמר לנשיא אוקראינה שאם לא יפטר את התובע תוך 6!!!! שעות, הוא לא יקבל סיוע בסך מיליארד דולר.
ענה לו הנשיא המבוהל: אתה אינך יכול לעשות זאת. אתה לא הנשיא. ענה ביידן בזחיחות: תתקשר אליו. והשאר היסטוריה. התובע אכן פוטר. ביידן הטיפש שאיננו יודע לשמור על פיו, לא שמר את הסיפור בסוד. הוא חייב היה להתרברב. הוא סיפר לקהל שומעיו שהוא דאג לפטר את התובע האומלל כי הוא "היה מושחת". הקהל לא הזדעזע לשמע שחיתותו של המועמד לנשיאות ארצות הברית, שסחט באיומים, מנהיג של מדינה ידידותית. הוא פרץ בצחוק. ביידן קשישא הצליח לסדר את נשיא אוקראינה. דאחקה אמיתית.
אני לא רוצה לחשוב כלל מה עשה ממשל אובמה במשך 8 שנים לנתניהו, שעמד בפרץ של ממשל מושחת ביותר שלא היסס לרגע לבגוד בבנות ברית. כמה אומץ ואמונה בדרך נדרשו לנתניהו, לנאום בקונגרס כנגד עיסקת הגרעין, למורת רוחו של הנשיא המושחת ביותר במערב.
נחזור לטכנאי שחטף פלצות והלם עמוק. לאחר שהתעשת ושתה כוס מים קרים, עשה 4 העתקים מהדיסק הקשיח והעביר את החומר לאף בי איי בחודש דצמבר 2019. הוא היה בטוח שמיד תיפתח חקירה וביידן המושחת ימצא עצמו בחקירה צולבת ואולי אף על ספסל הנאשמים.
אבל לא כך פועלת מדינת העומק. האף בי איי דחף את האוצר למגרה עמוקה ולא עשה עמו כלום.
לאחר שהבין הטכנאי ההמום שלא יקרה עם הפצצה מאומה, הוא פנה לעורך דין ממשרדו של רודי ג'וליאני אותו הכיר ורודי העביר בהמשך גם לסטיב באנון, שהמומחיות שלו היא סין.
מעבר לעסקים האפלים עם סין, מומחים לביטחון לאומי אומרים כי ביידן מהווה סיכון חמוו לביטחונה של ארצות הברית, בשל היותו סחיט על ידי סין, היודעת דבר אחד או שניים על שחיתותו של המיועד לנשיאות ועל מעללי בנו.
ג'וליאני שעבר עד עתה רק על 60% מהחומרים המצויים על הדיסק הקשיח, העביר לניו יורק פוסט את הפצצה המתקתקת. הניו יורק פוסט אכן פרסם את הדברים לפני 6 ימים ומאז ארצות הברית כמרקחה.
אתמול הגיש רודי ג'וליאני את החומרים החשודים כחומרים פדופיליים, למשטרת דאלוור, מקום מגוריה של משפחת ביידן. המשטרה הודיעה כי תפתח מיד בחקירה כנגד האנטר על קיום יחסי מין עם קטינות, אחת מהן בת פחות מ-14.
המחנה הדמוקרטי נכנס להיסטריה רבתי. הם חייבים לנצח את טראמפ בבחירות ויהי מה ועל אמצעי כשר, במיוחד הבלתי כשר. הם לא יאפשרו בשום מחיר לתסריט של בחירות 2016 לחזור על עצמו. צו 8 חולק לכל המתאמצים להביא את ביידן הקשיש והדמנטי לקו הגמר, גם אם הוא יהיה חליפה ריקה מאדם.
דבר ראשון החביאו מיד את ביידן במרתף כדי שחלילה לא יעשה להם עוד בושות. אסור לו להתראיין, אסור לו להופיע בפומבי, עד שהבוסים הגדולים ישחררו אותו מהכלא. כולנו יכולים לנחש במדויק, מי הם. לבטח לא קאמלה האריס, שאיננה טומנת את ידה בצלחת בכל הנוגע לשחיתות. מדוע אתם חושבים ברק בחר בה לסגנית נשיא?
דבר שני, הרשתות החברתיות המתערבות התערבות בוטה בבחירות, חסמו מיד כל דרך להגיע למאמר של הניו יורק פוסט, דרכן. ענקי הטכנולוגיה לא הסתפקו בכך, הם הטילו צנזורה חמורה על פוסטים וציוצים העוסקים בפרשה וחסמו אינספור משתמשים בשירותיהם, כולל שרת התקשורת של טראמפ, קלי מקנני המבריקה, שעושה בית ספר לתקשורת האמריקאית. נכון להיום, הם טרם פתחו את החסימה.
דבר שלישי, התקשורת הכריזה מיד על מצב חירום והיא טוחנת לאמריקאים 24/7 שלא היו דברים מעולם. כל הסיפור הוא תיאורית קונספירציה הזויה שנועדה לסייע לטראמפ לנצח בבחירות. הם הגדילו לעשות והחזירו את הרוסים מיד לתמונה בדומה לרוסיהגייט. שוב טראמפ הוא סוכן של הרוסים, למרות שדבר זה הופרך מכל וכל.
ברק אובמה מיהר לגייס את כל המון אנשיו כדי שימלאו את מקומו של ביידן הסגור במרתפו. הוא שלח אותם לכל קצוות ארצות הברית ולכל כלי תקשורת אפשרי, כדי שיצעקו "רוסיה, רוסיה, רוסיה". כי שערוריית ביידן עלולה להרחיק אותו מהקיסרות המובטחת.
הפרשנים הרבים מטעם דוחפים לציבור שהמסמכים מפוברקים. עם טענה זו יש כמה בעיות.
ראשית, האף בי איי אישר את האוטנטיות שלהם. שנית, עד היום אף אחד לא הכחיש שהמחשב של האנטר. ושלישית, עורכי דינו של האנטר התקשרו לטכנאי המחשבים ובקשו ממנו את המחשב. דבר אותו סרב הטכנאי לעשות.
ארצות הברית נמצאת במלחמת חורמה על התודעה. היא מצויה על סיפה של מלחמת אזרחים נוספת כשהשמאל הפשיסטי איננו מתכוון לוותר. זו מלחמת קיום מבחינתו והוא יעשה הכל כדי להוריד א טראמפ מן השלטון ו"למחוק את התנועה ההמונית הזאת" לדבריהם. והם לא ישקטו ולא ינוחו עד שלא ישיגו מטרה זו. הם יותר מידי מושחתים, יותר מידי תאבי ממון, יותר מידי תאבי כוח ושליטה, מכדי לראות את טובת האזרחים ואת טובתה של ארצות הברית.

הרי ברור לכל מי שעיניו בראשו שביידן הנפשע, הדמנטי והשקרן הפתולוגי שלא אמר מילה אחת של אמת מימיו, איננו המועמד האמיתי לנשיאות ארצות הברית. אלא ברק אובמה שחשקה נפשו להיות קיסר ובזמן כהונתו אף בדק אפשרות להאריך כהונת נשיא מעבר לשתי קדנציות. העיסקה ברורה: ביידן מקבל טובת הנאה - נשיאות - ואילו אובמה בסיוע מי שהביא אותו לבית הלבן, יהיה הנשיא האמיתי. בכל זאת, יש לעמוד בהסכמים.
לפני כחודשיים כתבתי פוסט האומר כי ביידן הוא אחד הפוליטיקאים כמושחתים ביותר במערב. אני כלל לא מתפלאת על הגילויים האחרונים שיש להם השלכות לא רק בתוך ארצות הברית הנמצאת על עברי פי פחת בגלל השמאל, אלא על העולם כולו, כולל על מדינת ישראל.
מתוך המסמכים הרבים במחשב, מתקבל הרושם שהאנטר גדל בצל אב מופרע ואם שתלטנית שאין לה כל בעיה לספסר בבעלה החולה והדמנטי, העיקר להיות מישל אובמה. כמו כן, הבן המוצלח היה האח בו, שנפטר מסרטן במוח. הבחור הפגוע עד מאוד (העובר טיפול פסיכולוגי כבר שנים) מצטייר במסמכים כאיש בעל נפש מאוד מסוכסכת, עם בעיות נפשיות קשות והתמכרות חמורה לסמים. יש בו זעם רב על אביו והוא מרגיש ככבשה השחורה של המשפחה וכמי שעושה את העבודה השחורה, ללא כל תמורה הוגנת. לדבריו, הוא עובד עבור המשפחה 30 שנה ומקבל יחס "מחורבן".
לדעתי הענייה עד מאוד, כמו במיטב הטרגדיות היוונית, האנטר החליט לנקום את הנקמה האולטימטיבית באביו, ממנו הוא לא מצליח להשתחרר ולקחת אותו יחד עמו לתהום.
שערורית ביידן, בלשון המעטה, היא השערורייה הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות ארצות הברית ובתולדות המערב שלאחר מלחמת העולם השנייה. המערב היום מצוי בעיצומה של מלחמה של החושך כנגד האור, הרוע כנגד הטוב, המושחת כנגד הבלתי מושחת, העבדות התודעתית כנגד החירות התודעתית, הדיקטטורה הפשיסטית כנגד הדמוקרטיה.
למרבה הצער ודאבון הלב, גם במדינת ישראל האהובה עלי כל כך, ניטשת מלחמה מהסוג הזה. כעת ברור יותר מתמיד, כיצד אהוד ברק משתלב בכל הסאגה האפלה הזאת.
הבורות בעידן של שפע הידע, היא בבחינת מותרות. חוסר החלטה או בחירה ברוע בגלל שנאה, אף היא מותרות. צריכת תקשורת ללא ביקורת מתוך עצלות מחשבה, היא מותרות, הליכה אחר הרגשות ללא הפעלת שכל ישר והיגיון, אף היא בבחינת מותרות.
על כולנו לנקוט עמדה ברורה, אם אנו תופסים את עצמנו כמוסריים, רודפי צדק וכתאבי אמת.
הבחירות בארצות הברית, אינן מתרחשות "שם". הן מתרחשות כאן, שם ובכל מקום. להשלכותיהן יש משמעות כבדת משקל לחיי כל אחד ואחת מאתנו. ומי שאיננו מאמין לאמירה הזויה זו, לא יצטרך להמתין זמן רב. שבועיים בלבד. ואולי, רק אולי, חלק מהאנשים יתחילו להבין כיצד נתניהו כרב אמן בשחמט, רואה 10 צעדים קדימה. מערכת היחסים אותה רקם עם פוטין והשלום עם מדינות המפרץ הם תעודת ביטוח, במקרה שארצות הברית תהפוך למשענת קנה רצוץ.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158838465684169&id=839839168



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מנהלים! האם מותר לעלות את זה לפורום סקופים? יאללה_ביתר 22.10.20 01:02 1
  ממתי דף פייסבוק הוא בכלל מקור מהיימן למשהו❓ ביריון 22.10.20 01:19 2
  מעניין, תודה Seagulls 22.10.20 05:56 3
  חסר כל אמינות וביסוס. לכן זה גם לא מתפרסם במדיה האחראית Big Joe 22.10.20 10:30 4
     +++ ביריון 22.10.20 10:33 5
         לאיזה תהומות התדרדרת. חבל יאללה_ביתר 22.10.20 17:15 7
             אני❓ ביריון 22.10.20 17:15 8
                 כן כן אתה! רמת ההתחסדות שלך ממש בעעע יאללה_ביתר 23.10.20 00:48 11
                     מאוד לא מקובל פה להגיב לגופם של גולשים. ביריון 23.10.20 04:06 12
                         הוא הגיב לגופה של מדיה ששטפה לך את המוח - יש את כל ההוכחות שזה אמיתי - רק שמאלנים מתעקשים שלא - ללא הוכחה oby 24.10.20 17:37 14
                             ... ביריון 24.10.20 18:48 18
     פחחח אם היחת קורא היית רואה שהסיבה שזה לא מפורסם כי לא לא נותנים לזה להתפרסם! יאללה_ביתר 22.10.20 17:14 6
         ''פחחח'' חוזר אליך... Big Joe 22.10.20 17:30 9
             פחחח #2 יאללה_ביתר 23.10.20 00:47 10
                 אתה מתקשה להבחין בין מקורות אמינים וקיקיוניים. Big Joe 23.10.20 09:09 13
                     איזה מיתמם חחחח אין כח בעולם שבאמת הצליח לעצור את זה, כי הניסיון של הצנזורה פשוט היה גרוע oby 24.10.20 17:39 15
                         תגובה ירודה, שאין כמוה מתאימה לתומך טראמפ Big Joe 24.10.20 18:15 16
                             תגובה נעלה כיאה לשמאל הנאור oby 24.10.20 18:16 17
                                 אתה צודק. יאללה_ביתר 24.10.20 23:34 19
                         אכן העיוורון ושטיפת המח שחצי עולם עבר - זה אחד הדברים הכי מדהימים שראיתי Reflektor 24.10.20 23:38 20
             מה למשל נחשב מדיה רצינית? הראל 24.10.20 23:45 21
                 עכשיו יוטיוב מנסים לצנזר בצורה עדינה יותר oby 25.10.20 12:53 22

     
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    01:02   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מנהלים! האם מותר לעלות את זה לפורום סקופים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
64988 הודעות, 308 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    01:19   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ממתי דף פייסבוק הוא בכלל מקור מהיימן למשהו❓  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
13412 הודעות, 108 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    05:56   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מעניין, תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תרשה לי להוסיף פה את דעתו של האיש הכי מוסמך (דירקטור נשיונל אינטלג׳נס)
שיכול להגיד לנו אם יש פה מעורבות רוסית כמו שטענו גורמים בעלי עניין
(רמז: אין)

ויש עוד כמה דברים מרתקים שג׳ון רטקליף אומר



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


Save The Children


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
173864 הודעות, 390 מדרגים, 455 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    10:30   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. חסר כל אמינות וביסוס. לכן זה גם לא מתפרסם במדיה האחראית  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
64988 הודעות, 308 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    10:33   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. +++  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    17:15   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לאיזה תהומות התדרדרת. חבל  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
64988 הודעות, 308 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    17:15   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אני❓  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום ששי ה' בחשון תשפ''א    00:48   23.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כן כן אתה! רמת ההתחסדות שלך ממש בעעע  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
64988 הודעות, 308 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' בחשון תשפ''א    04:06   23.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מאוד לא מקובל פה להגיב לגופם של גולשים.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
8679 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    17:37   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הוא הגיב לגופה של מדיה ששטפה לך את המוח - יש את כל ההוכחות שזה אמיתי - רק שמאלנים מתעקשים שלא - ללא הוכחה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אם להגיב מעט יותר לעניין - זה פורסם באחד מהאשכולות שנפתחו על זה בסקופים.


ליכוד = שמאל (תלונות לביבי) מיינסטרים מדיה (BBC, CNN,MSNBC,ערוץ 12, ערוץ 13 , ערוץ 11) = פייק ניוז


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
64988 הודעות, 308 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    18:48   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ...  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    17:14   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. פחחח אם היחת קורא היית רואה שהסיבה שזה לא מפורסם כי לא לא נותנים לזה להתפרסם!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
173864 הודעות, 390 מדרגים, 455 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' בחשון תשפ''א    17:30   22.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ''פחחח'' חוזר אליך...  
בתגובה להודעה מספר 6
 

אין כוח שיכול למנוע פרסום בכל המדיה הרצינית - אלא כשמדובר בשקר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום ששי ה' בחשון תשפ''א    00:47   23.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. פחחח #2  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/662695.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
173864 הודעות, 390 מדרגים, 455 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' בחשון תשפ''א    09:09   23.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אתה מתקשה להבחין בין מקורות אמינים וקיקיוניים.  
בתגובה להודעה מספר 10
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
8679 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    17:39   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. איזה מיתמם חחחח אין כח בעולם שבאמת הצליח לעצור את זה, כי הניסיון של הצנזורה פשוט היה גרוע  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אתה וכל החברים השקרנים שלך מהשמאל צריכים לקבור את עצמכם מבושה שאתם מגינים על פדופיל

כולם יודעים שאתם מגינים על פדופיל


ליכוד = שמאל (תלונות לביבי) מיינסטרים מדיה (BBC, CNN,MSNBC,ערוץ 12, ערוץ 13 , ערוץ 11) = פייק ניוז


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
173864 הודעות, 390 מדרגים, 455 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    18:15   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. תגובה ירודה, שאין כמוה מתאימה לתומך טראמפ  
בתגובה להודעה מספר 15
 

Go and grab a pussy



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
8679 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    18:16   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. תגובה נעלה כיאה לשמאל הנאור  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
תתבע אותי נראה מי צודק


ליכוד = שמאל (תלונות לביבי) מיינסטרים מדיה (BBC, CNN,MSNBC,ערוץ 12, ערוץ 13 , ערוץ 11) = פייק ניוז


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאללה_ביתר
חבר מתאריך 19.10.20
68 הודעות
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    23:34   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אתה צודק.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
18674 הודעות, 93 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    23:38   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אכן העיוורון ושטיפת המח שחצי עולם עבר - זה אחד הדברים הכי מדהימים שראיתי  
בתגובה להודעה מספר 15
 

מדהים שפדופיל מושחת היה סגן נשיא, ועכשיו הולך לקבל את הנשיאות.
ועוד יותר מדהים שיש אנשים, כולל אימהות לילדים, שרואים בו מושיע.
שטיפת מח ברמה הכי קשה שיש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.3.19
4965 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' בחשון תשפ''א    23:45   24.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מה למשל נחשב מדיה רצינית?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
גוגל ופייסבוק מונעים פרסום של אמיתות לרוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
8679 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בחשון תשפ''א    12:53   25.10.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. עכשיו יוטיוב מנסים לצנזר בצורה עדינה יותר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

לא ילך להם


ליכוד = שמאל (תלונות לביבי) מיינסטרים מדיה (BBC, CNN,MSNBC,ערוץ 12, ערוץ 13 , ערוץ 11) = פייק ניוז


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות