גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27503 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27503   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:42   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המשטרה נמנעה מחשיפת פרשת שיטרית, כדי לא לפגוע בהעברת '' החוק הביומטרי על ידו (*)  

 

אשכול עוגן מתאריך 21.08.14 בשעה  11:21  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 
המשטרה נמנעה מחשיפת פרשת שיטרית, כדי לא לפגוע בהעברת " החוק הביומטרי על ידו בכנסת

http://econoblog.co.il/wp-content/uploads/2014/06/%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%91%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99.jpg

כמעט 3 שנים שבמשטרה ומשרד המשפטים יודעים על " פרשת שיטרית " המכונה " איזה מין עוזרת", והסכם השתיקה שנעשה בצידה , אולם הפרשה מודרה במכוון מהציבור והתקשורת מ" חוסר עניין לציבור " למעט חבר כנסת פעלתן אחד שידע שהמשטרה מחזיקה אותו תקשורתית בביצים, כמו שצריך.

מה שגרם לו לכאורה לדהור בטירוף עם ה" חוק הביומטרי " ולהעבירו כדי לרצות את מחזיקי המידע נגדו : המשטרה והפרקליטות, ולא לחסל את חלומו הרטוב מזה שנים להבחר לנשיא המדינה בגלל חשיפת " פרשיית העוזרת " בעתוי המתאים – כפי שהמשטרה יודעת.

הגשת כתב אשום או פתיחת חקירה גלוייה נגד ח"כ מאיר שיטרית או פרסום תקשורתי בציבור של החשדות לעברות מין כפי שהמשטרה יודעת לפרסם (איל גולן, חנן גולדבלט ,חיים רמון ואחרים היתה קוברת את העברת " החוק הביומטרי " המורכב בכנסת,שהח"כ הנכבד שטרית מזוהה עימו כבר מספר שנים ללא הסבר, וטרח אישית במסירות לא מוסברת להעבירו על גבו באחרית כוחותיו, ברוב תחבולותיו, ונסיונו הפרלמנטרי הרב בכנסת .

רק שאלה אחת מסריחה עומדת כמו פגר באוויר והיא מי באמת עומד מאחורי החוק הביומטרי ? ודוחף אותו בכנסת ובחקיקה בניגוד לכל הגיון ומי היה המפסיד הישיר מחיסולו הפוליטי של מאיר שטרית, אים לא המשטרה ומשרד המשפטים שנקלעו ל " דילמת האסיר מאיר שטרית " חסר התועלת, או המשת"פ האידיאלי בכנסת במרות ובשליטת המשטרה .

המשטרה מרוממת – המשטרה ממוטטת ומשפילה.

גורלו של חבר כנסת אחר " זקן חברי הכנסת " תת אלוף בצה"ל לא שפר עליו, כשמידע חמור פחות שהמשטרה יודעת בגינו כבר למעלה משנה, שגונב לאוזניה הארוכות על קבלת הלוואות בהיותו איש ציבור, נחשף בעיתוי מושלם יותר מ "רצח קנדי " רגע לפני הבחירות למועמד לנשיא המדינה, תוך בצוע חיסול תקשורתי ממוקד באיש רב השנים נוסח השב"כ או סיירת שקד שעליה פיקד והורדת מועמד מוביל בבחירות לנשיאות שגם ח"כ שטרית השתתף בהן .

חבר הכנסת הזה בניגוד לקודם גמר את הקריירה הנשיאותית שלו והושלך ממעמדו ולאלוהים ולמשרד המשפטים ולמשטרה פתרונים על האפלייה בחשיפות הפרשות השונות והעיתוי בחשיפת מעללי חברי הכנסת השונים, שבמקרה רצו שכם אל שכם כמו סוסי בר בקולוסיאום ברומא ,לבחירות לנשיאות המדינה.

ולמי שנוצר אצלו הרושם שאין קשר בין הפרשות טועה, כי המשטרה ומשרד המשפטים שמו את הזיטונים שלהם רק על חבר הכנסת שיטרית כהכרת תודה למאמציו ולכאורה לפעלו בהעברת " החוק הביומטרי" ופנו לחיסול פואד" הסוס הזקן והרעב" חסר התועלת עבורם.

תארו לכם מצב משהאיש ש" החבל תלוי מעל צווארו ואשכיו בכספות המשטרה, היה הופך לנשיא המדינה, והמידע בגינו לא הה בידי הציבור ,מה שהיה מאפשר למשטרה ולפרקליטות להשפיע על האיש שמחלק חנינות בשראל בקריצת עיין ותוך מבט מאיים – קוראים לזה סחיטה.

כנראה שטרית אינו היחיד מבין חברי הכנסת שנסחטים במסחטה של המשטרה שבוחרת איזה פרשות לחשוף לציבור ואיזה אנשי צבור לחסל ואיזה לרומם, כדי להעביר חקיקה קשה לציבור בשעה שהיא מחלקת רמזים עבחים לנתפסים לשתףפעולה, בשעה שהיא מזהה עברה חמורה של חבר כנסת על החוק שיכול לשתף איתה פעולה, ממש כמו בשטחים תמורת שתיקה וטובות הנאה אישיות – לזה קוראים מדינת משטרה ושב"כ שסוחטת פוליטקאים .

פועלו של מאיר שטרית בהעברת החוק הביומטרי

פועלו הענק של השר החרוץ בהעברת חוק הביומטרי על גבו לבדו, רק ממחישה באיזה לחץ היה נתון מאר שטרית ומה לכאורה הניע אותו להעביר " חוק דרקוני " הסותר את הדמוקרטיה בעוצמתו, ואם כוונתכם לנסיונות קבלת שוחד מצד חברת HP , הרי שזאת הטעייה זדונית וספין מלמעלה, למצב ולעניין האמיתי שהיה שבנשמתו והיה חלומו הגלוי , להיות נשיא המדינה בכל מחיר .

חבל שלא כך דאג לדיירי הדיור הציבורי – ישראל השלישית משם הגיע

כשר פנים בשנת 2008 תמך ב" חוק הביומטרי ", והכריז עלייו כיעד מרכזי שלו (למה ?) ואישר שימוש רחב בנתוניו על ידי משטרת ישראל לקוחתו הגדולה, הוא הניח את הצעת " החוק הביומטרי " ערב פיזור הכנסת ה 17 על השולחן בלב הכאוס הפוליטי, והיה נחוש להעביר את הצעת החוק בפגרה שהיתה ערב הבחירות, וכשכל חברי הכנסת היו עסוקים בפרימריז ובהכנה לבחירות הבאות , שטרית עבד על חוק המאגרים הביומטרי ללא לאות .


מייד לאחר הבחירות כשעבר לאופוזיציה ביקש להפןך לראש" ועדת מדע וטכנולוגיה וביקש החלת דין רציפות על החוק הביומטרי , אבל זה לא הכל.

מייד עם כניסת הכנסת החדשה לתפקידה העתיק את הצעת החוק שהוגשה בכנסת הקודמת והגיש אותה כ" הצעת חוק פרטית שלו " ולהפתעת כולם לא נדון החוק ב" וועדת חוקה חוק ומשפט, בצורה מסודרת וכמקובל "אלא בועדת מדע וטכנולוגיה " שבראשותו, אבל שוב זה לא הכל, משום שלוועדה המצומצמת שבראשותו, נבחרו חברי כנסת שאף לא ידעו שנבחרו, או שהחוק כלל לא עניין אותם, או שמניעים אחרים מנעו מהם לערער על החוק המתגבש.

רובם כלל לא הופיעו לישיבות המרתוניות שהתנהלו בפורום של אדם אחד או 2 כולל שטרית, באופן מסחרר שאינו זכור וללא שום בקרה ציבורית על פעילותו .

החוק יעבור בכל מחיר

בכל פעם שמשהו מחברי הכנסת המודאגים מהפגיעה בזכויות האזרח או מהגופים הציבוריים הרבים שחששו מהחוק שאל שאלה קשה או ענינית או טכנית פרוצדורלית, שיטרית טען בארוגנטיות ובלהט שאין בכוונתו לפתוח שום דיון מחדש בנושא חוק המאגר " והמאגר הביומטרי יוקם בכל מחיר" והדיון נגמר, וכך הועבר החוק הביומטרי בדמוקרטיה המכונה ישראל.

יתכן שהרומן לכאורה של מר שיטרית עם גורמי המשטרה והפרקליטות שמלטפים לו את הביצים ודאגו לא לפרסם בציבור את השמועות בגינו שהתרוצצו בשטח אולם לאיש לא היה אומץ להעלותם ,כמנהגם בקודש ולחסל את הקריירה שלו , כבר מתחיל ב שנת 2006 ,אז הקים ללא אישור וחקיקה מסודרת את " מאגר צילום רשיונות הרכב " ולא המתין לאשור הכנסת ולחקיקה מתאימה -" החוק הביומטרי הקטן ",שכמובן כבר דלף למחשבי השב"כ החטיסה היהודית ,רשות ניירות ערך ושאר גורמי איסוף אזרחיים ועוד יעשה בתמונות שימוש..

חלום הנשיא המאחד

כמי שנולד לישראל השנייה או השלישית שטרית היה זקוק ל" תיקון נשמה כולל " וכפוליטקאי זקוק לאהבת כלללל הציבור כדי להרגיע את נשמתו (עיין ערך שמעון פרס ומשה קצב ) ולכן חלם על תפקיד הנשיא המאחד והמלכד ( מחלת נפש ידועה אצל פוליטיקאים שתופסים עצמם כמאחדי ומלכדי העם האולטיבטיביים, תחת אישיותם הפוליטית המופרעת ול נתן לכלום לעצור בעדו..

במשך 4 שנים התחבולן שטרית העביר על גבו את " חוק הביומטרי " כשהתיצב במקרם רבים לבד בוועדה שהיה בראשה וקידם חקיקה בשיתוף המשטרה ומשרד המשפטים שלכאורה לעיתים התנגדו אך דאג להתנגד לדוברים מטעם הכנסת ונציגי ציבור בחמת זעם קדוש, שלא הבינו את הלחץ שבו הוא נתון תחת זרועות המשטרה ומגף משרד המשפטים .

איש מבין החולקים על החוק לא הבין מדוע האיש הפך לגוש פסטלינה " חומר ביד זרועות החוק " המשטרה ומשרד המשפטים והוא מתמרן את כל העולם מבקר עד ערב חוץ מהפחד העצמ שמהדורת החדשות תפתח במילים שמחסלות כל פוליטקאי והן: המשטרה חושדת כי כבוד השר מאיר שטרית ביצע תקיפה מינית בעוזרת הבית שלו והוא נמצא בחקירה במשטרת בת- ים, בשעה שהיא מחלקת בביפרים הזמנות לעיתונאים לצלם בפוטו-אופ את השר המושפל ולאחר מכן את אשתו שתמכה בו ,סופגת חיפוש מצולם בביתה (הגדול כמובן ובמשרדיה )

סוף דבר

זה סיפור שחייב להבדק , ומשהו צריך לספק לציבור תשובות על חלקו של כל אחד משותפי המחזה הגרוטסקי הזה שגיבורו מאיר שטרית היה אמור לתת טביעות אצבעות וצלום תווי פנים בחדר החקירות של המשטרה עבור המאגר הביומטרי שאותו הקים בעצמו כבר לפני 3 או 4 שנים במסגרת חקירה גלויה שהיתה פוסלת אותו לעולם לתפקד נשיא מדינת ישראל עקב מעללי קודמו (קצב) ולזה קוראים לזה" צדק פואטי ".

מקור:
http://econoblog.co.il/?p=16787
.
.
תזכורת:


https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=105946&forum=scoops1&viewmode=all&keywords=%E1%E9%E5%EE%E8%F8%E9#70
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כך מחזיקים המשטרה והפרקליטות בוואבוז Dudi 12.06.14 12:44 1
  משלא לשמה בא לשמה. לפחות עשה משהו טוב אחד בכנסת גם אם לא התכוון Hermon 12.06.14 12:45 2
  שטרית אשם, המשטרה לא פחות, תודה על המידע פילו dromi 12.06.14 12:45 3
  להפעיל לחצים לבטל את חוק ביומטרי ומשטרה יכולה ללכת לעזאזל! aharon33 12.06.14 12:48 4
  מצד שני yio 12.06.14 12:48 5
     למה הסתירו? Dudi 12.06.14 12:58 7
  מכסים על פשע אחד כדי להעביר פשע אחר תודה רבה 12.06.14 12:55 6
     יפה כתבת! gandalf 12.06.14 13:02 9
  אם יש בזה משהו - ועדת חקירה ממלכתית על כל מערכת אכיפת החוק! מייקי 12.06.14 13:02 8
  אין כאן שום הוכחה לכלום ושום ראיה לא הובאה. סתם אמירה בעלמא. פרה אדומה 12.06.14 13:13 10
  אם תחפש קופת שרצים תמצא על כל אחד tristen 12.06.14 13:19 11
  סירטון: מצלמים את הבריכה/הבית ביבנה של ח''כ מאיר שטרית מלמעלה פילוביץ שחף 21.09.14 07:52 12

     
Dudi
חבר מתאריך 4.3.07
11107 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:44   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כך מחזיקים המשטרה והפרקליטות בוואבוז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את מי שהיא רוצה וכך הם הופכות כל מי שהן חפצות ביקרו לאתרוג מדופלם.

בושה.

מעניין מה יש להם על נתניהו.


ידי לא היתה במעל, לא הצבעתי ליכוד, אני ימני


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hermon
חבר מתאריך 15.8.02
31525 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:45   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. משלא לשמה בא לשמה. לפחות עשה משהו טוב אחד בכנסת גם אם לא התכוון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dromi
גולש אורח
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:45   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. שטרית אשם, המשטרה לא פחות, תודה על המידע פילו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aharon33
גולש אורח
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:48   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. להפעיל לחצים לבטל את חוק ביומטרי ומשטרה יכולה ללכת לעזאזל!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yio
גולש אורח
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:48   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מצד שני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל זה מצורעת וזבת חוטם שרוצה לסחוט את הבוס שלה מעלילה עליו.


ושלך להוכיח שזה שקרים..

ובינתים השם שלו מוכפש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi
חבר מתאריך 4.3.07
11107 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:58   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. למה הסתירו?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
למה לא חקרו כמו שצריך בכל פרשה שמישהו חשוד במעשים שכאלה?

זה בגלל שהיו למשטרה ולפרקליטות מטרות חשובות יותר.

מעניין שאצל קצב לא היו להם שיקולים שכאלה, סובבו את העולם במשלחות של שוטרים כדי למצוא בכוח מישהי מפוקפקת שתעליל על המסכן.


ידי לא היתה במעל, לא הצבעתי ליכוד, אני ימני


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה
חבר מתאריך 1.1.09
47191 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    12:55   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מכסים על פשע אחד כדי להעביר פשע אחר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עצמאות... בואו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf
חבר מתאריך 4.7.08
33382 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    13:02   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. יפה כתבת!  
בתגובה להודעה מספר 6
 


אתר הסודות של איביי - כי ישראלי אמיתי לא פראייר! קונה רק באיביי!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי
חבר מתאריך 2.5.14
6920 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    13:02   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אם יש בזה משהו - ועדת חקירה ממלכתית על כל מערכת אכיפת החוק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה
חבר מתאריך 30.4.12
36212 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    13:13   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אין כאן שום הוכחה לכלום ושום ראיה לא הובאה. סתם אמירה בעלמא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


עקפו אותך מימין בכביש? אתה לא בנתיב הנכון! שמור על הימין.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen
חבר מתאריך 2.6.07
7762 הודעות
יום חמישי י''ד בסיון תשע''ד    13:19   12.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אם תחפש קופת שרצים תמצא על כל אחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שטרית/פואד/דליה לא מייצגים אותי ולא מעניינים אותי, אחרי ההתנתקות וההתנהלות שלהם במשך השנים מצידי להתנתק מכל אלה.

אני שמח שהתקשורת/פרקליטות/משטרה עובדים במרץ לחפש פושעים. אבל כשאתה חופר בגינה של מישהו כדי למצוא ראיות אתה לא אמור לכסות בעפר את הראיות של מישהו אחר.
יש מי שעוסק בחיפוש ויש מי שעוסק בלמצוא.

עושה תחושה רעה מכל העסק הזה של בחירת נשיא לבן חדש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשע''ד    07:52   21.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. סירטון: מצלמים את הבריכה/הבית ביבנה של ח''כ מאיר שטרית מלמעלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

סירטון: מצלמים את הבריכה/הבית ביבנה של ח"כ מאיר שטרית מלמעלה | צילמו את הבית במושב עמיקם של אלוף במיל' יואב גלנט | צילמו את הבית בקיסריה של רה"מ בנימין נתניהו....פורסם בתאריך 20 בספט׳ 2014
https://www.youtube.com/watch?v=THuumFit5gQ | כמו כן הסרטון גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/video.php?v=170772363093084



לחץ כאן לצפיה דרך Facebook

.
.
הסרטון הנ"ל צולם מהאוויר תחת הכותרת: "מאיר שטרית יזם והקים את החוק הביומטרי של מדינת ישראל = זוהי הפרט הפרטיות".

תזכורת:

אחורי המאגר הביומטרי – תהיות בבלוגוספירה – האם ישנו קשר הון שלטון בין “מאיר שטרית” לחברת OTI ??
https://www.facebook.com/114001531957034/photos/pb.114001531957034.-2207520000.1411273692./790120807678433/?type=3&theater

המשטרה נמנעה מחשיפת פרשת שיטרית, כדי לא לפגוע בהעברת " החוק הביומטרי על ידו בכנסת
https://rotter.net/cgi-bin/go-news.pl?file=26732.html
וכאן:
https://rotter.net/forum/gil/27503.shtml

פרשת שטרית ועוזרת הבית: עוזרת הבית טוענת ששטרית הטריד אותה מינית מספר פעמים
https://rotter.net/forum/gil/27501.shtml

הלמ''ס: הציבור הישראלי מתרחק מהמאגר הביומטרי
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3641000,00.html

מבחן התוצאה !!!

הבחירות לנשיאות:אשכול עדכונים מרוכז ושידורים חיים 2. עדכון: ספירת קולות הסיבוב השני
https://rotter.net/forum/gil/27478.shtml

שאלה: מה המכנה המשותף בין שכונת "השוטרים" בעיר יבנה, לבין השכונה "נווה אפק" בעיר ראש העין, לבין היישוב "כוכב יאיר", ולבין שכונת "נאות קיסריה" בקיסריה...?!
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות