גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #27538 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27538
רוזנצוייג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.19
1573 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בכסלו תשפ''א    11:36   18.11.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מירי רגב, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים: ״שדה התעופה השלישי יהיה בנבטים״  

 
  

 


אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל: "זהו צעד משמעותי לקבלת ההחלטה הנכונה עבור כל תושבי מדינת ישראל"

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל (מיל׳) מירי רגב הגיעה ביום שלישי החולף (17.11) לדיון עבודה מקצועי יחד עם ראשי הרשויות בדרום, כדי לקדם את מימוש החלטתה להקמת שדה התעופה המשלים הבינלאומי בנבטים.

במהלך הדיון הציג מנכ״ל נתיבי ישראל את סטטוס התקדמות הפרויקט ועדכן את השרה רגב וראשי הרשויות על בשורה חשובה לפיה נבחרה חברה לניהול הפרויקט, חברת CPMהישראלית בשיתוף ineco הספרדית.

הביקור נפתח בתצפית והסברים בשטח בסיס נבטים, שם נמצא אחד האתרים האפשריים לביצוע שדה התעופה, לאחר מכן כינסה השרה דיון מקצועי בראשותה ביישוב נבטים, במהלכו הוצגו סטטוס הפעולות והפערים בקידום החלטה להקמת השדה בנבטים.

השרה רגב אמרה בתום הדיון: ״שדה התעופה השלישי יהיה בנבטים. אני מודעת להתנגדויות של חיל האוויר אך יש לכך פתרונות. אני מתכוונת להביא את ההחלטה על הקמת השדה בנבטים לדיון אצל ראש הממשלה יחד עם שר הביטחון על מנת לקדם את הנושא ללא עיכובים. כידוע, שדה התעופה בן גוריון קרוב למיצוי קיבולת התנועות שלו״.


אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אמר בעקבות הדיון: "אני מברך את השרה רגב. זהו צעד משמעותי בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה עבור כל תושבי מדינת ישראל. שדה תעופה שלישי יקום בדרום, ישלים את חזונו של דוד בן גוריון וישמור על אסם התבואה של המדינה."


עו"ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד ויו"ר מועצת הנגב: זהו עוד צעד לקראת החלטה היסטורית. שרת התחבורה קבעה שהחלופה הדרומית עדיפה ובדיון המקצועי שקיימנו הנחתה את כל גורמי המקצוע לתעדף את חלופת נבטים תוך שאנחנו, ראשי הרשויות במטה המשותף לצפון ולדרום, מעניקים להם רוח גבית ומסייעים להם להפוך את הקמת שדה התעופה בנבטים להחלטת ממשלה חלוטה"



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות