ערכתי לאחרונה בתאריך 15.11.22 בשעה 16:45 בברכה, גוד-ניוז
<p style="color:red;font-size:x-small;"> ערכתי לאחרונה בתאריך 15.11.22 בשעה 16:41 בברכה, גוד-ניוז</p>
יצרנית מודל Y שהייתה מעורבת בהריגת שני בני אדם טוענת שלא היה ליקוי בדוושת ההאצה
צילום מסך של הרכב מהתאונה
בהמשך לאשכול:
https://rotter.net/forum/scoops1/768843.shtml#0
בעלי רכבי טסלה ברחבי העולם ממשיכים לעקוב בחרדה אחרי השלכות התאונה הקטלנית שבה הייתה מעורבת מכונית מסוג מודל Y, המכונית החשמלית הנמכרת ביותר באירופה בחודשים האחרונים, תאונה שגבתה את חייהם של שני בני אדם בסין - רוכב אופנוע והולך רגל, וזאת אחרי שהתנגשה במספר כלי רכב עד שנעצרה במקומה. לפי שעה, טסלה ממשיכה לסייע לרשויות המקומיות לחקור את המקרה, אך גם טוענת שלא אירעה תקלה טכנית במכונית.
"נתונים שנלקחו מהמכוני, לא הראו שום הוכחה לכך שדוושת הבלם הופעלה לפני ההתרסקות - והסרטון בכלל הראה כי אורות הבלמים נותרו כבויים, אמרה יצרנית המכוניות החשמליות בהודעה רשמית. "במקום זאת, דוושת הגז הייתה לחוצה בכבדות, עד 100% לקראת התאונה הקטלנית. טסלה אמרה כי היא "תספק באופן פעיל כל סיוע הכרחי" לחקירת המשטרה המקומית, אשר עשויה לכלול חוקר צד שלישי", כך נמסר לסוכנות הידיעות של 'בלומברג'.
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
למרות שסרטון התאונה פורסם בצורה נרחבת ממש ביממה האחרונה, מדובר באירוע שהתרחש ב-5 בנובמבר באזור צ'אוזו במחוז גואנדונג, במהלכו גם נפצעו מספר אנשים כתוצאה מהתרסקות המכונית. על פי סוכנות הידיעות, מקורב לבן המשפחה שנהג ברכב, אומר כי הגבר בן ה-55 איבד שליטה ב-2.6 הקילומטרים האחרונים לפני התאונה, ניסה ללחוץ על דוושת הבלם ובגלל תקלה, לכאורה, לא הצליח להאט את המכונית בצורה בטוחה. על פניו, נראה שהוא נעצר בצד הדרך, משהו השתבש במערכת החניה לדבריו והמכונית האיצה ללא התערבותו. עוד נרשם במחשב המכונית כי הוא לחץ על כפתור החניה ארבע פעמים.
טסלה עוסקת לא מעט בתביעות שמוגשות נגדה בסין, השוק השני ברווחיותו עבור רכבי טסלה, בגלל לקוחות שמביעים אי שביעות רצון מתפעול המכוניות - ובעיקר מרמת הבטיחות שלהן והמערכות ההגנה האקטיביות. אחת המחאות המפורסמות ביותר נגד טסלה בסין אירעה בשנה הקודמת במסגרת תערוכת הרכב בשנחאי; לקוח מודל 3 נעמד על תקרת המכונית והחל למחות כי המכונית כמעט וגרמה למותו בשל כשל במערכת הבלימה. טסלה החליטה להתנצל בפניו, והביעה צער אך התנערה מכל אשמה שמדובר בתקלה במכונית החשמלית. בה בעת, היא מגישה לא מעט תביעות דיבה נגד לקוחות שלה שמפיצים ברשתות החברתיות אמירות פוגעניות שאין מאחוריהן ראיות מוצקות.
אירוע דומה התרחש גם בפריס לפני כשנה; נהג טסלה מודל 3 איבד שליטה על המכונית ברובע ה-13 והרג בן אדם אחד ופצע 20 נוספים. כוחות האכיפה בצרפת הגישו נגדו כתב אישום על גרימת מוות ברשלנות, אולם הוא שב וטען כי התאונה נגרמה בגלל תקלה במערכת הבלימה. הנהג נבדק לנהיגה תחת חומרים מסוכנים, אלכוהול וסמים אחרים ונמצא נקי. טסלה אמרה לרשויות בצרפת שלא נמצאו הוכחות לליקויים בדוושת הבלם. מאוחר יותר ביצעו מכוני הבטיחות בארה"ב ניסויים על דוושות ההאצה והבלימה של רכבי טסלה אך התוצאות חזרו תקינות לגמרי.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=420116
חבר מתאריך 1.12.21
879 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הוא מנסה בהתחלה לעצור ולא מצליח,כמעט דורס רוכב אופניים ומצליח להתחמק ממנו..הטעות שלו זה שהוא לא כבר בהתחלה נכנס באיזה עץ בצד הדרך ב 30 קמש
אני די משוכנע שהרכב האיץ לבד והבלמים לא עבדו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
31984 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ולכן יש מצב שזו עוד דרך יצירתית...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
879 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
זה מאוד מוזר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
31984 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
בכדי להנות מהרגע והרגשת הלונהפארק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.17
17291 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
וכנראה שהוא לא ידע שצריך ללחוץ פעם אחת ולא להרפות בשביל עצירה מוחלטת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
31984 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.11
4459 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
שזה מה שיקרה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
41064 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1775 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בדומה לשאלטר חירום אדום שיש בבנייני משרדים ותעשייה.
נניח, אפשר לשים מעל ההגה או על הדשבורד.
נתקלת בבעיה? סובב את הכפתור ונתק את החשמל לגמרי וזהו.
כמו לסובב את המפתח בסוויץ' ברכב רגיל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
14203 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
להפעיל את זה כברירת מחדל - ומי שרוצה להשתולל בספורט, יכבה בכפתור את ההגנה הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1775 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
יושבים על זה עכשיו גם האנשים של טסלה ואומרים שהם לא מצאו שום דבר שהוא לא כשורה עם הרכב, אז איך תרצה שהם יורו למערכת לזהות מצב שכזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.14
3610 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
ראיתי שהגיבו שלחיצה ארוכה 5 שניות על כפתור פארקינג או משהו בסגנון מנתק את המתח וטסלה ממליצה רק במקרי חירום להשתמש בכפתור כדי למנוע פגיעה ברכב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1775 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.21
879 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הנהג נהרג? מה מצבו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
14203 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
8776 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הכל מתועד בטסלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד