אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #15197 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15197   
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:29   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רצח רבין - דו''ח מצב עדכני לקראת יום השנה ה-13  

 
   את התחקיר בשלמותו תוכלו להוריד חינם בכתובת: http://www.f2h.co.il/807102

מספר נקודות מפתח:

1. יגאל עמיר גוייס לשב"כ ב-1992, עבר קורס אבטחה ומילא תפקידים שונים.

2. באוגוסט 1995 הציג כרמי גילון בפני התקשורת את הפרופיל המדוייק של יגאל עמיר - כדוגמא למתנקש העתידי (חובש כיפה, לא מתנחל, גר בהרצליה ולומד בבר אילן...).

3. לפני עצרת ההמונים היתה בידי השב"כ תכנית פעולה למקרה של התנקשות, אשר כונתה "התרגולת". בערב הרצח קיבלו המאבטחים לידיהם את תמונתו של יגאל עמיר, כאשר ידוע כי לפחות חלקם החשיבוהו כאחד משלהם. יגאל עמיר היה מצוייד בתעודת איש שב"כ החתומה ע"י ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי.

4. יגאל עמיר הגיע לעצרת בעקבות הזמנה שקיבל משותפו אבישי רביב.

5. בדרכו מהרצליה נסע יגאל עמיר לעצרת כשהוא מלווה ב"פעיל ימין", אשר "חימם" והלהיב את עמיר בטענה שפעיל תנועת "כך", אשר בעבר כבר ניסה להתנקש ברבין מתכוון לעשות זאת בעצרת. יגאל עמיר ניסה אך לא הצליח להיפטר מן המלווה. התקשורת דיווחה שיגאל עמיר סירב לחשוף את שמו של אותו "פעיל ימין" על מנת שלא להפלילו...

6. בזמן הגעתו של יגאל עמיר לכיכר, התקבלו התראות וצלמים הועלו על הגגות. רבין ופרס עודכנו ביחס להתפתחויות.

7. בחניון החשוך התמקם יגאל עמיר בחסות מכונית GMC שחנתה מול מכוניתו של רבין. נהג המכונית (מזוקן, גובהו 1.80-1.82, חסון, ענד שרשרת זהב), החליף עם יגאל עמיר כמה משפטים, טפח על כתפו ועזב את השטח.

יגאל עמיר גם צולם כששהוא מסתודד בשטח עם מספר אנשי אבטחה. ייתכן שהללו דרשו לראות את תעודותיו ורשיון הנשק שלו (הזדמנות פז להחליף את אקדחו) מכיוון שרישיון הנשק נמצא בהמשך על הקרקע.

8. זמן קצר אחר כך התמקם יגאל עמיר ליד העציץ והתקרב לרבין מאחור. הוא היה אמור לפגוש בדרכו את המאבטח הרביעי (אשר שמו כנראה אבי או אפי), שתפקידו היה להסתובב לאחור ליד דלת המכונית, לסרוק את סביבתו ולעצור את המתנקש הפוטנציאלי.

9. משום מה, המאבטח הרביעי שעמד מאחורי רבין עשה את הסיבוב לאחור מספר צעדים לפני דלת המכונית, ובכך איפשר ליגאל עמיר להגיע לרבין ללא הפרעה.

10. יגאל עמיר שלף את אקדחו וירה מטווח קרוב מאד. נשמעו 3 קולות ירי דמויי קפצונים. רבין לא נפגע, הוא הסתובב לאחור ומייד אחר כך נדחף וזינק יחד עם יורם רובין למכונית.

11. למכונית הצטרפו הנהג דמתי ונוסע נוסף (שקיומו הועלם בדו"ח שמגר). על פי המידע המצטבר (מבוסס בחלקו על עדותו של עוה"ד אייל שומרוני-כהן, אשר צפה ב-30 שניות חסויות מהסרט של קמפלר אשר לא הוקרן בציבור), הנוסע הרביעי היה כפי הנראה המאבטח הרביעי שחזר לעמדתו המקורית בחוליית האבטחה הצמודה.

12. בתחילת הנסיעה ישב רבין במושב האחורי והוא עצמו ומאבטחיו לא הבחינו בפציעה כלשהי.

13. המכונית שעטה בהתאם לתרגולת למטה השב"כ בצפון ת"א. גם לאה רבין ושמעון פרס הובלו לאותו יעד. מכוניתו של רבין נראתה כשהיא פונה משדרות בן גוריון צפונה לבן יהודה.

14. מסיבה רפואית שאינה ברורה דיה, קרוב לודאי כתוצאה מטראומת הבהלה, הפאניקה וההלם מהתנפלותו של יגאל עמיר, כמו גם דחיפות המאבטחים וההפרדה החפוזה מרעיתו, איבד לפתע רבין את הכרתו והתמוטט. הנהג דמתי תיאר בועדת שמגר את ההתמוטטות הפתאומית של רבין, ומסקנת הרופאים בועדה היתה שמדובר בארוע מוחי, שכן במיון אובחנה סטיית מבט חזקה שמאלה האופיינית לשבץ מוחי.

15. הזמן שחלף והדווח התקשורתי על ירי בכיכר (סרק), איים להפוך בדעת הקהל את כל התרחיש לקנוניה שהסתבכה.

16. בסופו של דבר נורה רבין בחזהו. הקליע (כנראה 0.22) חדר 2 ס"מ מעל לפיטמה הימנית, ריסק את החוליה הגבית בגובה D5-6 וגרם לשוק ספינלי.

17. רבין הועבר לאמבונס נט"ן (חסוי) והובא למיון כשהוא מונשם. הוא הוכנס למיון בשעה 21.52 .

18. בשעה 22.32 נפטר רבין בחדר הטראומה לאחר שקיבל 8 מנות דם. הרופאים שבו לחדרם ותיעדו את מהלך הטיפול.

19. מספר דקות אחר כך נדרשו הרופאים לשוב לחדר הטראומה, כנראה בטענה שממשלת ישראל עדיין לא ערוכה להודעה הרשמית על מותו של ראש הממשלה. הרופאים העבירו את הגופה לחדר הניתוח.

20. בחדר הניתוח גילו הרופאים להפתעתם 2 פצעי ירי חדשים בגב (הולופוינט), נוסף לפציעה הקטלנית בחזה.

21. הרופאים ביצעו מספר פעולות ניתוחיות, הוסיפו עירוי של 14 מנות דם נוספות וקבעו את מותו של רבין שוב, הפעם ב 23.10.

הרופאים נדרשו להסתיר את הפציעה מלפנים, ובשלב מאוחר יותר אף את הפציעה בעמוד השידרה (משהובן כי העובדה שרבין נכנס למכונית על רגליו ולא על אלונקה שוללת על הסף אפשרות שהירי התרחש בכיכר, בהתחשב בשיתוק שנגרם מפציעת עמוד השידרה).

22. מדו"ח חדר הניתוח הושמט התיעוד של הוצאת קליע משער הראה השמאלי (הקליע הוצא ע"י ד"ר קלוגר בניתוח).

הוצאת הקליע יוחסה באופן שיקרי לשלב הנתיחה שלאחר המוות (וכך לא ניתן היה להבחין כי מדובר ב-3 קליעים).

אלא שצילום החזה החסוי שנחשף ב 2005 הוכיח סופית שהקליע הנ"ל אכן הוצא בזמן הניתוח, ובסה"כ מדובר ב-3 קליעים (השניים הנוספים הוצאו בנתיחה).

במקביל, למחרת הרצח זוייפה תעודת חדר המיון ע"י כתיבתה מחדש על טופס מיון נקי (והתעודה המקורית הוחרמה).

בתעודת חדר מיון המזוייפת הושמט הקליע הקטלני בחזה, אשר ריסק את החוליה הגבית.

הד"ר גוטמן (שכלל לא נכח במיון בזמן הגעתו של רבין), כתב לבדו את תעודת חדר המיון המשוכתבת (החסרה כמובן את הדווח השוטף אודות הממצאים, סימנים חיוניים כמו ערכי לחץ דם ודופק, פקודות, עירויי דם וכיוצ"ב - אשר תועדו בתעודת חדר מיון המקורית).

פרט להשמטת הקליע הקטלני בחזה, בתעודת חדר מיון המשוכתבת תועדו לראשונה 2 פצעי הירי בגב - אותם ירה השב"כ בגופה של רבין בחדר הטראומה (מייד לאחר קביעת מותו הראשונה של רבין).

היריות בגופה איפשרו לשב"כ להסוות את אופן ביצוע הרצח, מרצח כתוצאה מירי מלפנים לרצח כתוצאה מירי בגב.

23. להשלמת התיעוד השיקרי, הוזעק הפר' היס ע"י השב"כ דווקא לאיכילוב ושם בודד מיתר הקולגות כולל מהפתולוג הבכיר פר' לוי, הוחתם על מסמכי סודיות שונים ומשונים והתוצאה היתה השמטת הקליע הקטלני בחזה מן הדו"ח הפתולוגי, ולעומת זאת הכללתם של 2 הקליעים שנורו בגבו של רבין לאחר קביעת המוות הראשונה.

24. הזיוף הושלם ע"י החרמת מסמכי המיון המקוריים וצילומי הרנטגן וה CT. בצילומים רואים את הקליע בעמוד השידרה המוכיח כי הירי הקטלני היה מלפנים ולא מאחור. כמו כן ב CT רואים שבגופו של רבין אין גולות מתכת - אשר היו אמורים להראות אילו קליעי ההולופוינט היו נורים מאקדחו של יגאל עמיר.

25. ב 2005 דחה בג"ץ את הדרישה לחשוף בפני הציבור את פיענוח הרנטגן הרשמי ואת מסמך המיון המקורי שהוחרם. גם יגאל עמיר שהורשע ברצח רבין דרש לקבל לרשותו את ממצאי הרנטגן הקריטיים אך בקשתו נדחתה ע"י בג"ץ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3310443,00.html
המסמכים המקוריים והרנטגניים לא נכללו בתיק הפלילי ולא הגיעו לידי עורכי הדין והשופטים. יש לציין שאין תקדים בשום מדינת חוק להרשעתו של נאשם תוך הסתרת תצלומי הרנטגן ומסמכי המיון המקוריים של הנרצח.

26. על פי הדווחים בתקשורת הודה יגאל עמיר מייד ברצח רבין. אלא שחיטוט בכתובים מעלה שהודאתו של יגאל עמיר נגבתה רק לאחר 5 ימים, וגם זאת תוך שימוש במצלמה נסתרת (ע"י החוקר דאודי). אף אחד לא הסביר למה היה צורך במצלמה נסתרת. ציטוט (הראל צבי, ריינפלד משה, "הארץ"):

"אני מודה ברצח ראש הממשלה יצחק רבין. אני כופר בניסיון לרצוח את המאבטח

שלו", דברים אלה מסר יגאל עמיר בהודאה שנגבתה ממנו ב-9 בנובמבר, 5 ימים

אחרי רצח רבין. הודאה זו הונצחה במצלמת וידיאו נסתרת בחדר החקירות.

ההודאה נגבתה מעמיר החל מהשעה 22:00 על ידי החוקר ניסים דאודי.

הודאה זו לא עולה בקנה אחד עם התגובה שמסר שלשום עמיר בבית המשפט המחוזי

בתל-אביב לכתב האישום.


27. יגאל עמיר הגיע כאמור לעצרת כשהוא מצוייד בתעודת איש שב"כ חתומה, ואף צולם כשהוא מסתודד עם המאבטחים. בחשבון הבנק שלו הופקדה לאחר הרצח המחאה מחשבון בנק משותף (סניף "הפלמ"ח בירושלים) של אסף אנגלהרד (בנו של שופט העליון) ושמואל אלכסנדר גביר. בעלי החשבון סירבו לגלות עבור מה הם שילמו ליגאל עמיר. עמיר היה נתון בחודשים האחרונים לפני הרצח להשפעתו של אבישי רביב ("שמפניה") ושל סוכני שב"כ סמויים נוספים. על פי התנהגותו של עמיר בחקירה (ראה סרט החקירה), התנועות הסטראוטיפיות הנישנות בידיו (תנועות מונוטוניות וחסרות תכלית של שפשוף הראש), ועל פי כתב ידו המקוטע והמוזר - יש מקום לחשוב שיגאל עמיר היה חשוף לא רק לשטיפת מוח מתמדת ע"י מי שנחשף לבסוף כסוכן שב"כ, אלא אף להשפעה של חומרים פסיכוגניים המשמשים גופים חשאיים להקניית שליטה ושיעבוד הקורבן לרצונם. בין הסמים בהם נוהגים להשתמש נגזרות של קוקאין. לא מזמן הסתבר שגם בישראל נעשה שימוש בחומרים מסוג זה (תיק חסוי בבית המשפט העליון שמספרו 3358-06).

28. סיכום - על פי המידע המצטבר ממסמכים שונים, יגאל עמיר ואבישי רביב עסקו תקופה ממושכת בארגון פרובוקציות נגד ערבים ונגד רבין. הם קיבלו גיבוי משפטי מלא לפשעים שבוצעו על ידם, ואת ההזמנה לעצרת קיבל יגאל עמיר מאבישי רביב עצמו. יגאל עמיר הגיע לעצרת ביחד עם "פעיל ימין" נוסף, ובחניון הסתודד עם נהג ה GMC שחנתה מול מכוניתו של רבין (חלק ממספר הרישוי שלה נמצא ברשותי) ועם קבוצת מאבטחים. ככל הנראה, בשלב כלשהו הוחלף אקדחו של עמיר לאקדח בעל כדורי סרק. יגאל עמיר היה צפוי להילכד ע"י המאבטח הרביעי (אבי או אפי), אך בשל שגיאה של המאבטח שהסתובב לאחור מוקדם מדי, הצליח יגאל עמיר להגיע לגבו של רבין ולדחוף כלפיו את אקדחו מטווח אפס. נשמעו 3 קולות נפץ חלשים, התעוררה פאניקה ואז נדחף רבין וזינק למכונית על רגליו. מספר דקות מתחילת הנסיעה למטה השב"כ, איבד לפתע רבין את הכרתו והופיעה סטיית מבט חזקה שמאלה (שבץ מוחי). בסופו של דבר ירה אחד המאבטחים בחזהו של רבין (ככל הנראה היה זה המאבטח הרביעי, שבשלב מסויים גם הוא הלך לעולמו). כעת ניתן היה להציג את "תאונת העבודה" שהתרחשה בעקבות ההצגה המבויימת כהתנקשות. להשלמת הטיוח נורה רבין בגבו בעת שהגופה נשארה במשמורת השב"כ. מייד לאחר מכן נדרשו הרופאים לטפל בגופה ובאופן זה הובטח שהקליעים בגופה יתועדו במסמכי הרפואיים והפתולוגיים. יגאל עמיר לא מיהר להודות ברצח, וההודאה נגבתה ממנו רק כעבור 5 ימים תוך שימוש במצלמת סתרים. ישנם ממצאים המעידים על כך שיגאל עמיר היה קשור בשב"כ, ויתרה זאת - שהוא עבר שטיפת מוח מסיבית ואולי אף נחשף להשפעה של סמים מסוג MKULTRA , הגורמים לשינוי באישיותו של הנחשף והופכים אותו לממושמע ונתון לשליטה ולמרותם של גורמים אינטרסנטיים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  סבבה אח שלו גרוייסע מאכער 25.10.08 10:31 1
  GPS, החלפת ניק? asafros2 25.10.08 10:35 2
     צריך לגוון בחיים, לא ככה? DNA 25.10.08 10:35 3
     גם בפולין מבינים מה קורה למי שנשמע ל-GPS ilanka 25.10.08 10:58 9
         ומה קורה למי שנשמע ל DNA? DNA 25.10.08 11:00 10
             זו שאלה שיש להפנות למנהלי הפורום/בעליו, שמאפשרים לך ilanka 25.10.08 11:06 13
                 אם כן אז לידיעתך, DNA הוא החומר האורגני העמיד ביותר... DNA 25.10.08 11:23 23
  בנוסף, ממשלת ישראל בסיוע הק.ג.ב. מסתירה ומסייעת לחוצנים לפעול ביו''ש! חוד החנית 55 25.10.08 10:40 4
     הטקטיקה שלך מגוחכת - נסה להתמודד עם העובדות שהוצגו DNA 25.10.08 10:48 5
  אחר כך יתחיל הבכי על ''פסטיבל רבין'' NovichokAgent 25.10.08 10:48 6
     ההזוים מסוגלים גם לקרוא לטקסי השואה ''פסטיבל'' גלובוס 25.10.08 10:50 7
         מי משנינו הזוי? DNA 25.10.08 10:52 8
             אתה הזוי...לפחות אתה עיקבי...אבל עדיין הזוי מאוד z_m 25.10.08 11:45 37
                 האם אתה מסוגל להיות ספציפי? הגולשים ממתינים למוצא DNA 25.10.08 11:55 43
                     שוב פעם אתה טועה NovichokAgent 25.10.08 11:57 45
                         יש לך קשר טלפתי עם 5.000 גולשים או שמא זו תוכנת ריגול? DNA 25.10.08 12:04 49
                             לא NovichokAgent 25.10.08 12:05 51
                                 אז למה אתה מדבר בשמם של אלפי גולשים? DNA 25.10.08 12:16 63
                                     אני לא מדבר בשמם של אלפים ולא של מאות NovichokAgent 25.10.08 12:19 65
  השב''כ רצה במותו? אם כן אז נמק לי למה... tomeri 25.10.08 11:03 11
     לא !!! בעקבות העכבר3 25.10.08 11:05 12
         האם GPS הוא דוד רוטשטיין?? NovichokAgent 25.10.08 11:06 14
             לא - דוד רוטשטיין נעלם מן המפה בדיוק כמו שהופיע... DNA 25.10.08 11:12 17
         כולנו יודעים שדף המסרים שלך אוסר להתמודד ספציפית DNA 25.10.08 11:14 18
             ''כולנו'' זה אתה והכינים או אתה והקולות ? בעקבות העכבר3 25.10.08 11:22 21
                 האם אתה מוכן להצהיר כאן שאינך מקבל שכר עבור תגובותיך? DNA 25.10.08 11:28 25
                     לא ! בעקבות העכבר3 25.10.08 11:29 26
                         ואם אתה מקבל שכר על תגובות, האם הוא שווה את התבזותך? DNA 25.10.08 11:52 40
                             ליצן! יש כאן אכן בזיון בשרשור הזה. בעקבות העכבר3 25.10.08 11:52 41
                                 הביזיון נובע מתגובותיך הלא עניניות שנועדו לשרת אינטרסים DNA 25.10.08 12:08 56
     השב''כ התייחס לחיסול כהכרחי לאחר שרבין סיים את הקריירה DNA 25.10.08 11:09 15
  הנה עיתון שתאהב מיסטר בין 25.10.08 11:10 16
     מעניין שמשפחת רבין לא דואגת לחשוף את צלומי הרנטגן DNA 25.10.08 11:17 19
         משפחת רבין יודעת מה קרה, ולכן לא יחשפו דבר Aitan Cohen 25.10.08 11:43 35
     יובל צודק Rubens 25.10.08 14:32 86
  כעת ברור שזו שבת. מזכיר לי את השיר 'יום שישי את יודעת.. צופה מהצד 25.10.08 11:20 20
  ההזויים לא נעלמים אלא מתחלפים. הכי טוב שכולם יתעלמו מהאשכולות שלהם גלובוס 25.10.08 11:22 22
     הבה נבחן מי משנינו הזוי במבחן העובדות DNA 25.10.08 11:25 24
         מס' 1, 5, 12 ו17 לא נכונים גרוייסע מאכער 25.10.08 11:29 27
             בבקשה DNA 25.10.08 11:31 28
                 LOL NovichokAgent 25.10.08 11:35 31
         לרוב אני לא נוהג להגיב בפוסטים כאלה,אבל יש לי שאלה אליך צופה מהצד 25.10.08 11:32 29
             יש גילויים חדשים DNA 25.10.08 11:36 32
         2 נקודות: shmulik 25.10.08 11:33 30
             אם פר' היס יפתח את הפה הוא מחוסל DNA 25.10.08 11:38 33
                 להפך shmulik 25.10.08 11:42 34
                     או קיי, אז תציע להיס ותתחלקו במיליונים DNA 25.10.08 11:47 38
                         לא ענית לשאלתי! shmulik 25.10.08 12:08 55
                             את החשבונות האישיים של פר' היס אני משאיר לו ולך DNA 25.10.08 12:21 68
                                 ברור. אפילו לא הצלחת להבין מה כתבתי. shmulik 25.10.08 12:26 73
                                     אכן, לא הצליחותי לעמוד על פשר הגיגיך. הואל נא בטובך DNA 25.10.08 12:34 79
                                         הגיגי הם ברמה סבירה. shmulik 25.10.08 12:44 80
  אני חדש פה טולקימון 25.10.08 11:45 36
     גולש חדש ברוטר זה סקופ אמיתי DNA 25.10.08 11:49 39
     ברכות עם הצטרפותך לפורום. צופה מהצד 25.10.08 12:21 66
         תודה טולקימון 25.10.08 12:29 77
  האחראים עדיין מתהלכים חפשיים, וחלקם מכהן במשרות Aitan Cohen 25.10.08 11:53 42
     אתה בטוח? NovichokAgent 25.10.08 11:55 44
         לגלג כרצונך, אבל כל אלה אנשים אמיתיים, חלקם מוכרים Aitan Cohen 25.10.08 12:07 53
             מסכים איתך NovichokAgent 25.10.08 12:14 61
     אבל לפחות רצח רבין הפחית במידת מה את נתוני האבטלה DNA 25.10.08 11:59 46
         LOL NovichokAgent 25.10.08 12:01 48
  תאוריה אחרת ששמעתי: Aitan Cohen 25.10.08 12:00 47
     ייתכן שהיתה חפרפרת במכונית DNA 25.10.08 12:05 50
         עוד הארה שמוסיפה מעט לשלמות המצרף דניאל8514 25.10.08 13:08 84
     אולי, נשלח ע''י שממון פרס? דניאל8514 25.10.08 12:05 52
         אין ספק ששיממון היה בסוד הענינים DNA 25.10.08 12:07 54
  אתה יודע מה? אתה פשוט נוכל ! שרקן 25.10.08 12:10 57
     ספר לכולנו איזה מבין המסמכים הרפואיים מזוייף ונחכים DNA 25.10.08 12:12 58
     שרקן מדוע מחקת את חתימתך? NovichokAgent 25.10.08 12:13 59
         החתימה שלי נעלמת מדי פעם וחוזרת במפתיע... שרקן 25.10.08 12:45 81
     יש הגיון בניק עלום, מי שרצח ראש ממשלה יכול גם...... Aitan Cohen 25.10.08 12:13 60
     הוא לא נוכל. הוא מושתל של השב''כ העכבר ששתק3 25.10.08 12:15 62
         עכברוש, אם אני מהשב''כ ייתכן שאנחנו מאותו האגף... DNA 25.10.08 12:18 64
             ייתכן בהחלט. אני ממחלקת ההפוך על הפוך העכבר ששתק3 25.10.08 12:21 69
                 אחלה, עכשיו בוא נראה אם השב''כ משלם לנו את אותו סכום DNA 25.10.08 12:26 74
         הזוי! אני פה כבר כ 8 שנים תחת אותו שם Aitan Cohen 25.10.08 12:21 67
             זה רק מחזק את הטענה שלי! העכבר ששתק3 25.10.08 12:22 70
                 אם זו רמת ההוכחות החותכות שלך ראוי להפחית את שכרך DNA 25.10.08 12:24 71
                     אתה בלחץ העכבר ששתק3 25.10.08 12:25 72
                         אני מתחיל לדאוג - אתה ממש קורא אותי. יש לך כוחות? DNA 25.10.08 12:28 76
                         יש לי טאפט מסך חדש ...הוא מאד מתאים מאד לכאן בעקבות העכבר3 25.10.08 13:14 85
         אז שיגייסו מישהוא יותר אינטליגנטי! shmulik 25.10.08 12:27 75
             טרונצ'ו, בעברית צחה לא כותבים ''מישהוא'' אלא מישהו... DNA 25.10.08 12:30 78
             הוא אינטליגנטי. הוא רק עושה את עצמו דביל העכבר ששתק3 25.10.08 12:47 82
  שמתי לב שיום הזיכרון לרבין לא מופיע בלוח השנה של אתר רוטר מיסטר בין 25.10.08 12:50 83
  'קפה' מנצל לרעה את הסמכויות שניתנו לו DNA 25.10.08 20:04 87

     
גרוייסע מאכער
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:31   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. סבבה אח שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
asafros2
חבר מתאריך 13.7.07
9054 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:35   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. GPS, החלפת ניק?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:35   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. צריך לגוון בחיים, לא ככה?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
84237 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:58   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. גם בפולין מבינים מה קורה למי שנשמע ל-GPS  
בתגובה להודעה מספר 2
 
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1080412/Pictured-The-Polish-white-van-man-followed-sat-nav-closely-ended-middle-lake.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:00   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ומה קורה למי שנשמע ל DNA?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
84237 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:06   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. זו שאלה שיש להפנות למנהלי הפורום/בעליו, שמאפשרים לך  
בתגובה להודעה מספר 10
 
להוסיף ולהציף את הפורום בתכנים, שהקשר שלהם לפורום נשגב מבינתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:23   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אם כן אז לידיעתך, DNA הוא החומר האורגני העמיד ביותר...  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   וכך גם המידע המפליל נגד רשויות השלטון בפרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוד החנית 55
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:40   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בנוסף, ממשלת ישראל בסיוע הק.ג.ב. מסתירה ומסייעת לחוצנים לפעול ביו''ש!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:48   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הטקטיקה שלך מגוחכת - נסה להתמודד עם העובדות שהוצגו  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   לא חייזרים ולא אלביס פרסלי. אני הצגתי חומר מתועד במסמכים רפואיים ורנטגניים רשמיים מתוך התיק הפלילי. אתה לא מסוגל להתמודד עם הממצאים ומנסה להפוך את העניין לבדיחה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:48   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אחר כך יתחיל הבכי על ''פסטיבל רבין''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמובן שישכחו את כל ההזויים שטחנו לנו את המוח עם הנושא ושכל קשר בינם למחנה רבין הוא קבוצה ריקה במקרה הטוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלובוס
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:50   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ההזוים מסוגלים גם לקרוא לטקסי השואה ''פסטיבל''  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    10:52   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מי משנינו הזוי?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   אתה מוזמן להוכיח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
z_m
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:45   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אתה הזוי...לפחות אתה עיקבי...אבל עדיין הזוי מאוד  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:55   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. האם אתה מסוגל להיות ספציפי? הגולשים ממתינים למוצא  
בתגובה להודעה מספר 37
 
   המקלדת שלך...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:57   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. שוב פעם אתה טועה  
בתגובה להודעה מספר 43
 
   הגולשים מחכים לנעילת האשכול ומחיקתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:04   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. יש לך קשר טלפתי עם 5.000 גולשים או שמא זו תוכנת ריגול?  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:05   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. לא  
בתגובה להודעה מספר 49
 
   יש לי קשר עם המציאות.

כדאי לך גם לנסות. יש רגעים קשים אבל בכללי המציאות די סבירה.

איך החיים בוונדרלנד?? כבר דיברת עם אליס היום?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:16   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אז למה אתה מדבר בשמם של אלפי גולשים?  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:19   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אני לא מדבר בשמם של אלפים ולא של מאות  
בתגובה להודעה מספר 63
 
   אני רק מזכיר לך שבעל האתר ומנהליו מעיפים אותך פעם אחר פעם כבר 3 פאקינג שנים ואתה כמו בן תרבות אמיתי (עלאק!) חוזר כל פעם מהג'ורה.
וכמובן שאתה מעלה את אשכולותייך שאין בהם דבר אחד חדש במקרה (עלאק!!) ביום המיוחד הזה בו בעל האתר ורוב מנהליו לא נמצאים. מעניין למה?

בקיצור - חדל ברברת טרול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tomeri
חבר מתאריך 14.12.07
5008 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:03   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. השב''כ רצה במותו? אם כן אז נמק לי למה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בעקבות העכבר3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:05   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. לא !!!  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   בשביל מה אתה שואל אותו שאלות??

לא מספיקה ההצפה העצמונית שלו ?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:06   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. האם GPS הוא דוד רוטשטיין??  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:12   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לא - דוד רוטשטיין נעלם מן המפה בדיוק כמו שהופיע...  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   והעברית שלו לא משהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:14   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כולנו יודעים שדף המסרים שלך אוסר להתמודד ספציפית  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.10.08 בשעה 11:20 בברכה, DNA
 
כי הם יודעים שאתה לא פיגורה ותהפוך לבדיחה ברגע שתכתוב משהו קונקרטי.

אגב, אתה נשמע היסטרי לחלוטין, טול נא מהמדף העליון את הבנזודיאזפין המועדך עליך...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בעקבות העכבר3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:22   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ''כולנו'' זה אתה והכינים או אתה והקולות ?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:28   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. האם אתה מוכן להצהיר כאן שאינך מקבל שכר עבור תגובותיך?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בעקבות העכבר3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:29   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא !  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   ועכשיו לך תבנה תאוריה על בסיס הסרוב שלי

ובהעדר תשובה שלך לעניין ה"כולנו" אצטרך להמשיך לחיות עם חוסר הידיעה אם מדובר בכינים או בקולות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:52   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. ואם אתה מקבל שכר על תגובות, האם הוא שווה את התבזותך?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בעקבות העכבר3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:52   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. ליצן! יש כאן אכן בזיון בשרשור הזה.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:08   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. הביזיון נובע מתגובותיך הלא עניניות שנועדו לשרת אינטרסים  
בתגובה להודעה מספר 41
 
   של אלה שמשלמים את שכרך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:09   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. השב''כ התייחס לחיסול כהכרחי לאחר שרבין סיים את הקריירה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   בועדת שמגר נקבע שאילו נשאר רבין בחיים היה מצבו דומה לזה של השגריר לשעבר ארגוב. הישארותו בחיים לאחר השבץ המוחי היתה גורמת נזק כבד לשב"כ, למשפחת רבין ולמפלגת העבודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיסטר בין
חבר מתאריך 17.10.07
39404 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:10   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הנה עיתון שתאהב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


17/10/17-17/10/07.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:17   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מעניין שמשפחת רבין לא דואגת לחשוף את צלומי הרנטגן  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   ועל פי החוק, רשאית המשפחה לתבוע את הצילומים מאיכילוב ולהציג זאת בפני הציבור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:43   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. משפחת רבין יודעת מה קרה, ולכן לא יחשפו דבר  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Rubens
חבר מתאריך 23.11.05
35258 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    14:32   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. יובל צודק  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה מהצד
חבר מתאריך 15.3.08
99744 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:20   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. כעת ברור שזו שבת. מזכיר לי את השיר 'יום שישי את יודעת..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יש בעיר..."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלובוס
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:22   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ההזויים לא נעלמים אלא מתחלפים. הכי טוב שכולם יתעלמו מהאשכולות שלהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:25   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. הבה נבחן מי משנינו הזוי במבחן העובדות  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   נסה להפריך ולו סעיף אחד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרוייסע מאכער
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:29   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. מס' 1, 5, 12 ו17 לא נכונים  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   עכשיו תוכיח שהם נכונים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:31   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בבקשה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   כל שעליך לעשות הוא להיכנס לקישור למטה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:35   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. LOL  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   כמה שאתה עלוב...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה מהצד
חבר מתאריך 15.3.08
99744 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:32   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. לרוב אני לא נוהג להגיב בפוסטים כאלה,אבל יש לי שאלה אליך  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   האם משהו ממה שפירסמת, הוא חדש?
כי אם התשובה היא שלילית,אז למה בכלל אתה מפרסם זאת, בפורום סקופים וחדשות.?
יש פורומים אחרים לדיונים בחומר הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:36   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. יש גילויים חדשים  
בתגובה להודעה מספר 29
 
   למשל ביחס לתנועותיו הסטראוטיפיות של יגאל עמיר, כפי שהן משתקפות בסרט החקירה ובכתב ידו, המחשידות שיגאל עמיר היה נתון להשפעתם של סמים וחומרים פסיכוטרופיים. יגאל עמיר היה כנראה עבר המעבדה של כרמי גילון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:33   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. 2 נקודות:  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 25.10.08 בשעה 11:37 בברכה, shmulik
 
למשפ. רבין שיקירם נרצח היתה צריכה להיות הכי הרבה מוטיבצייה לברר את העניין עד תום, ועובדה שהם לא מתעסקים עם זה.
דבר שני - נראה לך שסוד נוראי כזה היה נשאר בידיו של פרופ. היס? הרי בראיון אחד, תמורת כמה מיליונים והבטחה להעלם לאי טרופי הוא יכול, לגרסתך לעשות רעידת אדמה שחבל"ז, ולהכניס אנשים לכלא לכל החיים.

לפי ההנמקות שלך, שנותנות לשב"כ כזה כוח - הוא כבר היה צריך להעלם כבר מזמן. להיות מחוסל, במה שנראה כתאונה.והאיש חי ועובד...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:38   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אם פר' היס יפתח את הפה הוא מחוסל  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   אל תשכח שהפרקליטות מחזיקה תיק עב כרס במיוחד בפרשת גניבת האיברים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:42   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. להפך  
בתגובה להודעה מספר 33
 
   היס חי מסוכן יותר לגורמים האלה מהיס מת.
אתה משווה "גניבת איברים" לדבר כזה? זה פינאטס. אתה משווה את זה לרצח? הוא ישר הופך לעד מדינה, ומועף מכאן לאנשהוא. עם בוכטה של כסף, ועם זהות בדוייה. ממילא אחרי שזה יתפוצץ - כל הקונספירטורים - ישר מאחורי סורג ובריח ולא יוכלו לגעת בו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:47   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. או קיי, אז תציע להיס ותתחלקו במיליונים  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:08   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. לא ענית לשאלתי!  
בתגובה להודעה מספר 38
 
   והבדיחה התפלה שלך אינה מעידה על ענייניות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:21   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. את החשבונות האישיים של פר' היס אני משאיר לו ולך  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:26   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. ברור. אפילו לא הצלחת להבין מה כתבתי.  
בתגובה להודעה מספר 68
 
   תבקש שמישהוא יסביר לך, ואולי תהיה לך תשובה עניינית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:34   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אכן, לא הצליחותי לעמוד על פשר הגיגיך. הואל נא בטובך  
בתגובה להודעה מספר 73
 
   לסלוח לעבדך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:44   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הגיגי הם ברמה סבירה.  
בתגובה להודעה מספר 79
 
   תבקש עזרה ממישהוא בהבנתם. אתה הרי לא לבד. יש רבים שמאמינים (וגם אני, תתפלא), שרב הנסתר על הנגלה בפרשה זו. הסבר לי בבקשה האם ארגון חשוך ורב כוח, לגרסתך, כמו השב"כ היה לוקח את הסיכון שהיס ישתגע פתאום (ואיך לא תשתגע אחרי שאתה רואה גופות על בסיס יומיומי?) - ויחליט להתראיין לכלי תקשורת כלשהוא, ובמקביל למסור עדות במשטרה ולקבל מעמד של עד מדינה, עם הבטחה לעתיד וורוד בקצה העולם עם בוכטה נאה? איך זה שכבר למעלה מעשור הוא מסתובב בינינו ולא קורה לו כלום באיזו תאונה מוזרה? זו הוכחה לכך שהוא לא מסוכן לאיש. כי אין לו שום דבר שיכול להפליל מישהוא במשהוא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טולקימון
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:45   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אני חדש פה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ורק עכשיו אני מבין למה התכוונו בכל מיני הודעות במשך השבוע כשכתבו "חכו לכניסת השבת"

הזוי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:49   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. גולש חדש ברוטר זה סקופ אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 36
 
   ואני תמיד חשבתי שאלה אותם שמות בעטיפה אחרת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה מהצד
חבר מתאריך 15.3.08
99744 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:21   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ברכות עם הצטרפותך לפורום.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טולקימון
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:29   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. תודה  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:53   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. האחראים עדיין מתהלכים חפשיים, וחלקם מכהן במשרות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ציבוריות. להלן ראשי התבות של שמם:

ב.ל. , כ.ג., י.כ. , א.ב., א.ר., י.פ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:55   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. אתה בטוח?  
בתגובה להודעה מספר 42
 
   חשבתי שזה ק.ש ק.ש.ן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:07   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. לגלג כרצונך, אבל כל אלה אנשים אמיתיים, חלקם מוכרים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:14   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מסכים איתך  
בתגובה להודעה מספר 53
 
   הרוצח יגאל עמיר הוא אכן דמות מוכרת במדינת ישראל והוא אכן אמיתי (למגינת ליבם של כמה...)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    11:59   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. אבל לפחות רצח רבין הפחית במידת מה את נתוני האבטלה  
בתגובה להודעה מספר 42
 
   מפני שניתן למנות ברוטר לא פחות מ-5 מובטלים פוטנציאליים שמצאו נחמה ושכר בתגובות לטובת מתכנני המזימה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:01   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. LOL  
בתגובה להודעה מספר 46
 
   אמר האובססיבי שכבר 3 שנים מחליף ניקים ללא הפסקה לאחר שהוא נחסם ונזרק מכאן. והכל בשביל מה? לקדוח את המוח על רבין...

אתה בדיחה היסטרית!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:00   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. תאוריה אחרת ששמעתי:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   התרגיל של ביום הרצח כדי להשיג רווח פוליטי, מקובל על הרבה אנשים. איך קרה שרבין מת בסוף? על כך יש מספר תאוריות. הסבירה ביותר בעיני היא שאדם אחד (אחד בלבד) שהיה מודע "לתרגיל", החליט לנצל אותו כדי לחסל את רבין. אותו אדם ישב בתוך המכונית, מצד שמאל מאחורה, וכשרבין הוכנס פנימה צעק לנהג "סע" תוך כדי שהוא יורה ברבין מטווח 0 באקדח עם משתיק קול.
אותו אדם עשה זאת מסיבות אישיות של נקמה ברבין על עוול מסויים שגרם לו, לדעתו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:05   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ייתכן שהיתה חפרפרת במכונית  
בתגובה להודעה מספר 47
 
   אבל המכונית נראתה ע"י ידידינו "בול טרייר" בבן יהודה, כך שזה לא קרה מייד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל8514
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    13:08   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. עוד הארה שמוסיפה מעט לשלמות המצרף  
בתגובה להודעה מספר 50
 
   למי שמטיל ספק שדמתי בכלל לא נסע לאיכילוב, אלא נסע מערבה, עד רחוב בן יהודה, ופנה צפונה לכיוון משרדי ה.......
לא נמסרה אפילו עדות אחת, שכאילו הנהג נסע בדרך הקצרה לאיכילוב, תוך שהוא מפלס לו דרך בין ההמון שמילא את הכבישים בסיום העצרת.
איש לא ראה את המכונית דוהרת, איש לא שמע צופר או סירנה
שבודאי היו מותקנים ברכב, פשוט, כלום....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל8514
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:05   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אולי, נשלח ע''י שממון פרס?  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:07   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אין ספק ששיממון היה בסוד הענינים  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שרקן
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:10   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. אתה יודע מה? אתה פשוט נוכל !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אם המסמכים שלך היו אמיתיים והמסקנות היו נכונות, לא היית מסתתר מאחורי ניק עלום ולא היית מביא מסמכים משופצים, שנויים במלוקת, חלקיים ואולי גם מזוייפים לחלוטין.

באחד הניקים הקודמים שלך (אפילו אתה לא זוכר איזה), עשיתי לך תרגיל קטן וסתרתי חלק מהקונספירציות שהעלת (בעיקר בתחום הבליסטיקה).

תגובתך הייתה צפויה:דום שתיקה.

צר לי עליך. נוכלים מסוגך לא רק שנשארים לבד עם השקר אלא שלעיתים הם מוצאים עצמם במזדרונות של בתי החולים הפסיכיאטריים, אחרי שהם נופלים קורבן לשקרים של עצמם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:12   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. ספר לכולנו איזה מבין המסמכים הרפואיים מזוייף ונחכים  
בתגובה להודעה מספר 57
 
   או איזה נתון בליסטי סתרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NovichokAgent
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:13   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. שרקן מדוע מחקת את חתימתך?  
בתגובה להודעה מספר 57
 
   היא אקטואלית מתמיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שרקן
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:45   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. החתימה שלי נעלמת מדי פעם וחוזרת במפתיע...  
בתגובה להודעה מספר 59
 
   (כמובן, מבלי שהמנהל שעושה זאת יטרח להזדהות או להסביר למה זה קורה).

אני מניח שהיא מרגיזה יחצ"ן מסויים שמתחזה לכותב רגיל.

אגב, הייתי שמח אם הגולשים כאן היו צריכים להצהיר כתנאי לקבלת אישור כתיבה שהם לא מייצגים גורם מסחרי / פוליטי כלשהו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:13   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. יש הגיון בניק עלום, מי שרצח ראש ממשלה יכול גם......  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העכבר ששתק3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:15   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. הוא לא נוכל. הוא מושתל של השב''כ  
בתגובה להודעה מספר 57
 
   התפקיד שלו הוא להיכנס לפורום הזה באופן אובססיבי ולהעלות טענות הזויות, שקריות ומופרכות כדי להגחיך את הימין הקיצוני ולעשות ממנו חוכא ואיטלולא.
אין לי ספק שהשב"כ הוא העומד מאחורי הניק הזה ומספק לו בכל פעם שהוא נחסם כתובת דואר חדשה על מנת שיוכל לחזור לכאן מדי סוף-שבוע בניק חדש ולעשות צחוק מהימין הקיצוני.
גם איתן כהן, אגב, הוא מושתל של השב"כ, שתפקידו לתת גיבוי להזוי הנ"ל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:18   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. עכברוש, אם אני מהשב''כ ייתכן שאנחנו מאותו האגף...  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העכבר ששתק3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:21   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. ייתכן בהחלט. אני ממחלקת ההפוך על הפוך  
בתגובה להודעה מספר 64
 
   התפקיד שלי הוא לייצר כלפיך טענות שיישמעו לחלק מהאנשים הזויות ויגרמו להם לתמוך בך, ובכך להגדיל את מעגל ההזויים שסביבך - מה שכמובן יכרסם עוד ועוד בתדמיתו של הימין הקיצוני.
נ.ב.
ד"ש מ-ל'.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:26   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. אחלה, עכשיו בוא נראה אם השב''כ משלם לנו את אותו סכום  
בתגובה להודעה מספר 69
 
   כדי שלא יעבדו עלינו...

אני למשל מקבל מהם שכר תלת סיפרתי ואתה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
26886 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:21   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. הזוי! אני פה כבר כ 8 שנים תחת אותו שם  
בתגובה להודעה מספר 62
 
   נכון שהכריחו אותי להרשם שוב ב 2004 אבל נרשמתי באותו שם.
אם תבדוק את ההסטוריה של כתיבתי תבין מה יחסי לשב"כ, אבל לא כלכ כך מפריע לי שתחשוב שאני מועסק אצלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העכבר ששתק3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:22   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. זה רק מחזק את הטענה שלי!  
בתגובה להודעה מספר 67
 
   שום בן אדם שפוי לא היה מחזיק מרצונו במשך 8 שנים בניק שכותב כל כך הרבה שטויות הזויות ועושה מעצמו צחוק שוב ושוב.
תודה רבה לך. סיפקת את ההוכחה החותכת!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:24   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אם זו רמת ההוכחות החותכות שלך ראוי להפחית את שכרך  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העכבר ששתק3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:25   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אתה בלחץ  
בתגובה להודעה מספר 71
 
   ואני יכול להבין אותך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:28   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אני מתחיל לדאוג - אתה ממש קורא אותי. יש לך כוחות?  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בעקבות העכבר3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    13:14   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. יש לי טאפט מסך חדש ...הוא מאד מתאים מאד לכאן  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shmulik
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:27   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אז שיגייסו מישהוא יותר אינטליגנטי!  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:30   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. טרונצ'ו, בעברית צחה לא כותבים ''מישהוא'' אלא מישהו...  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העכבר ששתק3
גולש אורח
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:47   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. הוא אינטליגנטי. הוא רק עושה את עצמו דביל  
בתגובה להודעה מספר 75
 
   זה כל הקטע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיסטר בין
חבר מתאריך 17.10.07
39404 הודעות
שבת קודש כ''ו בתשרי תשס''ט    12:50   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. שמתי לב שיום הזיכרון לרבין לא מופיע בלוח השנה של אתר רוטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


17/10/17-17/10/07.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DNA
גולש אורח
מוצאי שבת כ''ו בתשרי תשס''ט    20:04   25.10.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. 'קפה' מנצל לרעה את הסמכויות שניתנו לו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הוא שוב ושוב חוסם את המידע הלגיטימי אודות רצח רבין, בד"כ בעקבות פנייה מ Mאור. הוא קנאי כפייתי ביחס לכל מידע אודות האמת שמאחורי רצח רבין, כאשר מצד אחד הוא פותח בעצמו אשכולות תוכחה והטפה פובליציסטיים, המציבים אותו כביכול בצד הימני של המפה - אך בפועל הוא נוהג הפוך על הפוך, בדומה ל Mאור. קינאתו הכפייתית למידע בפרשת רצח רבין אומרת דרשני.

יש לשים לב במיוחד לברית שבין המטיף הסדרתי 'קפה' לבין Mאור , האחרון כל מעיניו בפורום הוא להטיף ולהסית נגד נתניהו.

את הגילוי הנאות הנ"ל אני מוסיף לאשכולות העוסקים ברצח רבין (מסמכים) למען העתיד.

http://rotter.net/forum/scoops1/16830.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות