אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5800 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5800   
רודף צדק
גולש אורח
   20:32   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מלוא הארץ שחיתות: ברק נתן ידו לשחיתות ? מדוע ?  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 09.05.04 בשעה 20:35 בברכה, רודף צדק
 
מלוא הארץ שחיתות
ברק נתן ידו לשחיתות? מדוע? מי המרוויחים והמפסידים ממינוי ארבל?

כיצד נתן הנשיא אהרן ברק את ידו למינוי פרקליטה מושחתת לכהונת שופטת בבית המשפט העליון; כיצד ברק נכנע לשופטת דורית בייניש; כיצד מנע כמעט בגופו את בירור החשדות נגד ארבל; וכיצד יוצר הדבר תשתית מתאימה לסגירת תיק שרון בפרשת "האי היווני"

09/05/2004 | יואב יצחק | [email protected]

פרשת ארבל


נתן ידו לשחיתות


מה המניע של לפיד?


ניצחון פירוס. הצרות בדרך.


ביקשה שוחד, שיקרה והונתה

ניצחון פירוס

ב-2 במאי 2004, לפני שבוע בדיוק, נערך משאל בליכוד. ראש הממשלה אריאל שרון נחל תבוסה צורבת. אנשי הימין בכלל והמתנחלים בפרט, צהלו. ניצחנו, הם אומרים. לא תהיה הינתקות. הניצחון הגדול הפתיע אפילו אותם. רק שבועיים קודם לכן נראה היה ששרון צולח את המשאל, והולך על ניצחון. והנה, גם בעזרת הכסף האסור בו השתמשו, הצליחו המתנחלים להפוך את הקערה על-פיה.

ב-6 במאי 2004, יום ה' האחרון, בחרה הוועדה לבחירת שופטים ארבעה מועמדים חדשים לכהונת שיפוט בבית המשפט העליון, ובהם פרקליטת המדינה, עדנה ארבל. שר המשפטים יוסף (טומי) לפיד ונשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק, יצאו - כביכול - ומלוא תאוותם בידם: הם הצליחו למנות את כל המועמדים שהציגו, ואפילו לעשות עסקה מוזרה בדרך ולקבל את תמיכתו של ח"כ שאול יהלום למינוי ארבל.

שלטון החוק ניצח, צהלו לפיד, עדנה ארבל וחברתה דורית בייניש, ויחד עימם להקת המעודדות, עיתונאיות ועיתונאים בעלי עניין (בידיעות אחרונות והארץ), פוליטיקאים מן השמאל וכמה מגבירי מערכת המשפט בישראל. אלא שהעובדות, למרבה הצער, שונות בתכלית: שלטון החוק הובס. הברית המפוקפקת ארבל-בייניש היא שניצחה. מקרה זה ממחיש כי אפילו אצל ברק, שטבע את האימרה "מלוא כל הארץ משפט", התהפכו היוצרות. עתה ניתן לומר כי במצבנו הנוכחי, נראה כי "מלוא הארץ שחיתות".

שני האירועים הללו - המשאל בליכוד וההצבעה בוועדת לבחירת שופטים - מנותקים זה מזה, לכאורה. הרי בראשון מדובר על אידיאולוגיה, ובשני מדובר על מינוי מושחת. למעשה, מדובר בתופעה שבה הרוב מקבל, משיקולים צרים וזרים, החלטה הרסנית:

- הנה, ארבעה-חמישה ימים אחרי המשאל, כבר משגר נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש אגרת לראש הממשלה הפלשתיני, אבו עלא, ומזמין את הפלשתינים להציג תוכנית משלהם, במקום תוכנית ההינתקות של שרון;

- הנה, יום-יומיים אחרי, מראים סקרים שונים על ירידה נוספת באמון הציבור בבית המשפט העליון. מי שרוצה להיווכח כיצד מגיב הציבור להחלטות, מוזמן לקרוא את מאות התגובות דווקא באתרים וואלה ו-Ynet. שם, כידוע, אין מניות למשפחת נמרודי... בדיקה פשוטה תוכיח, כי לפחות שלושה-רבעים מתוך מאות התגובות (בכל אחד מהאתרים הללו) שוללות מינוי ארבל, וטוענות נגד הוועדה על-כך שלא בדקה כדבעי את התלונות נגד ארבל ועל כך שהיא מאפשרת לפרקליטה מושחתת להיכנס להיכל העליון.

הצרות שבדרך

פרשת ארבל אינה נחתמת עם מינויה לבית המשפט העליון. להיפך: לדידי, הפרשה רק מתחילה. מנקודת ראותי, ארבל ניסתה לכאורה לקבל שוחד, עשתה מעשים שיש בהם משום הפרת אמונים, שיבשה הליכי חקירה ומשפט, פגעה בפרטיות של אנשים ומה לא. על כן אני רואה חובה ואף שליחות להוסיף ולטפל בפרשה זו.

פרשת ארבל היא לדידי קו פרשת המים. גם מי ששמח על מינויה לא יכול היה שלא להבחין, כי תוך-כדי ויכוח על כשירותה, נשחטה "הפרה הקדושה" הכמעט אחרונה בישראל - בית המשפט העליון. מעתה, עקב התנהגות בכירי בית המשפט העליון, ומאחר שהנשיא ברק עצמו פעל באופן מוזר למינויה (וגם אמר בוועדה, שומו שמיים, כי היא ראויה לכהן גם אם נכונים דבריה של לימור לבנת בדבר הג'וב שביקשה ארבל לסדר לבעלה, באותן נסיבות) מאבד בית המשפט העליון מיוקרתו. מעת מינוי ארבל, בית המשפט העליון אינו נקי יותר מהכנסת, מהממשלה ובעצם מכל גוף ציבורי אחר. הוא שאמרנו: מלוא הארץ שחיתות.

מעתה כבר אי אפשר לומר, אפילו בטעות, שופטים עליונים. מי שמכניס לבית המשפט העליון תפוח רקוב ומחלל את המקום הזה, אינו עוד "עליון" ואל לו לצפות ליחס של כבוד כאילו מדובר באנשים מורמים מעם. בשביל כבוד צריך לעבוד. ביושר, בנאמנות ולמען המטרה: לטובת הציבור הרחב, ולא לטובת אינטרסים זרים. הדברים נאמרים כאן בהכללה, שכן שופטי בית המשפט העליון, כגוף אחד, הם שאישרו את מועמדותה של ארבל לבית המשפט העליון. לכן, האחריות רובצת עליהם כגוף אחד.

המרוויחים והמפסידים

יאמר כאן מייד, כי מינויה של ארבל אינו בבחינת סוף פסוק. סביר להניח, כי המינוי עוד יפעל כבומרנג כנגד מי שהובילו את המהלך. בינתיים, כדאי לעשות מאזן ביניים. להצביע על המרוויחים והמפסידים. וגם להזהיר, כן כן, גם רבים וטובים הנמנים עם להקת המעודדות של ארבל, מפני העתיד לבוא:

1) השר יוסף (טומי) לפיד - הוכיח כי הוא יכול באמת להביא שינוי. במיוחד כשמדובר בשינוי רע, עם או בלי העזרה הבעייתית מצד ח"כ אתי לבני. בהתנהגותו הכוחנית בימים שלפני כינוס הוועדה (למשל, שימוש במילה "טרור" על-מנת לנגח את מגישי ההתנגדויות למינוי, למרות שאלה פעלו כחוק), ובהימנעותו מבדיקה רצינית ועניינית של ההתנגדויות נגד ארבל, הוא הוכיח שוב - למי שלא ידע כבר - כי הוא אדם גס רוח וחסר אחריות ציבורית, לא רק בהופעותיו הפומפוזיות בפופוליטיקה, אלא גם במעשיו ובהחלטותיו. איני בוחן כליות ולב, אך מהלכיו של לפיד מעלים חשש כי את מועמדותה של ארבל לא קידם בזכות כישוריה. כמה תמורות מפוקפקות כבר נרשמו בשל פעילותו:

- גניזת תיק אולמרט - לפיד "הזמין" את גניזת תיק אולמרט-אפל. פעם אחרי פעם הוא אמר אישית לארבל, וגם בפומבי, כי אולמרט הוא חברו האישי והטוב; והודיע כי ביקש מארבל לסיים את הטיפול בתיק זה ובתיקו של אריאל שרון - בפרשת האי היווני - קודם שיגיש את מועמדותה לבית המשפט העליון. התוצאה לא אחרה לבוא: ארבל הגישה חוות דעת מוזרה ובה היא ממליצה לסגור את תיק אולמרט-אפל, מהעדר אשמה (!) ולמה מוזרה? כיוון שהעובדות בפרשת אולמרט, ושיחות הטלפון בינו לבין אפל, אכן מקימות לפחות חשד לעבירה פלילית (היועמ"ש מני מזוז החליט לסגור את התיק בנימוק של העדר ראיות מספיקות, להבדיל מהעדר אשמה). ההמלצה של ארבל נראית מוזרה, משל פעלה כדי לרצות את לפיד, במיוחד כשמשווים את החלטתה בפרשת שרון-אפל: כאן נתפסת ארבל למילה פה מילה שם (ראיות נסיבתיות בלבד, גם לפי ארבל), ובונה על החומר הדל שברשות החוקרים תילי תילים של הנחות, שמובילות באורח בלתי נמנע לתזה לפיה מדובר בפרשת שוחד.

- עכשיו אפשר לסגור בשקט את תיק שרון - ארבל הפריעה בעצם נוכחותה, בתפקידה כפרקליטת המדינה. היא פעלה כמו פיל בחנות חרסינה. היא פרקה עול, את עולו של היועץ המשפטי לממשלה, גם זה הנוכחי, ובמיוחד זה הקודם. לפיד ידע, ובצדק - לא יהיה שקט בפרקליטות, כל עוד ארבל נמצאת בתפקיד. ומאחר שהיא מתעקשת להחזיק בתפקיד כבקרנות המזבח, אלא אם תקודם לעליון, אין ברירה, אלא לתת לה בעיטה למעלה. שם, בבית המשפט העליון, היא תהיה רק אחת מתוך 15 שופטים. פינוי הפרקליטות, גם מרוחה וגם מנוכחותה, יאפשר ליועמ"ש הנכנס, מני מזוז, לעשות את עבודתו בשקט. ובמיוחד לסגור את תיק שרון בפרשת "האי היווני", מבלי שארבל תנשוף בעורפו, ומבלי שתוכל לצאת נגדו פומבית. סגירת התיק תאפשר לשרון להמשיך בתפקידו, ותבטיח את מעמדו של לפיד בממשלת ישראל (אצל בכירי שינוי קיים חשש: אם שרון יאלץ ללכת, יבוא אחריו נתניהו; וזה יעדיף את המפלגות הדתיות בממשלתו, דבר שישאיר, כמובן, את לפיד מחוץ לממשלה). אין בדברים הללו כדי לרמוז חלילה כאילו היועמ"ש עומד לסגור את תיק שרון מתוך שיקולים זרים (אני מאמין בהחלט ביושרו ובמקצועיותיו של מזוז), אלא כדי להביע את ההערכה המקובלת גם על לפיד, לפיה במקום אחר תוכל ארבל להפריע פחות;

- לפיד מתבטל בפני ברק - מערכת המשפט היתה ומאז ומתמיד קרובה לליבו של לפיד (שהינו בעל השכלה משפטית). עד כדי כך קרובה לליבו, שהוא מתבטל בפניה. לפיד אמר, כאשר נשאל האם אותם ארבעה שופטים הם המועמדים שלו, כי הם למעשה המועמדים של ברק, והוא, לפיד, תומך במה שתומך ברק. בקיצור: ללפיד כאילו אין דיעה משלו. הוא עשה מה שאמר לו ברק, משל היה פודל קטן שמחכה לליטוף. ואני לתומי חשבתי ששר משפטים אמור להיות אדם עצמאי, המקבל החלטות על-בסיס דעתו-הוא. לו היה פועל כך, ספק רב אם היתה ארבל נבחרת. לו היתה ארבל יודעת מה אמר עליה לפיד, ומה דעתו האמיתית עליה (שהיא לא מתאימה, וגם לא כל כך ישרה), היתה מבינה כי עסקינן באדם שפיו וליבו אינם שווים. ואז היתה גם מתפכחת, לפחות בכל הנוגע לעתיד לבוא: לפיד לא נלחם בשבילה (ארבל ללפיד, בדמעות: "בלעדיך זה לא היה קורה"), לפיד נלחם בשביל לפיד. ארבל לא חייבת לו שום דבר. הוא פעל לסלקה מהפרקליטות. חד וחלק. ואת זאת יכול היה, בנסיבות שנוצרו, לעשות רק עם "בעיטה למעלה".

2) הנשיא אהרן ברק - אדם שמכירו היטב ומקרוב אמר לאחר המינוי, כי ברק הוא לא מה שהיה פעם: הוא התעייף ממאבקים. הוא ויתר לבייניש על מועמדותה של פרופ' נילי כהן, והסכים למועמדות ארבל, למרות שלא רצה בה בבית המשפט העליון. ברק לא הסתיר זאת: בשיחות פרטיות שקיים עם כמה גורמים (בתקופה שקדמה למינוי) הוא אמר כמעט מפורשות: ארבל לא תמונה כל עוד אני נשיא. ברק אמר שסיכוייה נמוכים, גם בשל התנהגותה בפרשת נאמן. כל זה לא הפריע לו להציג עתה את ארבל כמועמדת שלו, וגם להיאבק בשבילה, להכשיר עבורה שרצים ולסכן את יוקרתו.

ברק נמנע מבחינת ההתנגדות שהגשתי נגד ארבל. הוא לא פעל לבדיקה יסודית ועניינית של פרשיות השחיתות שדבקו בה, ובמקביל הסכים למעשה להשתתפותה של דורית בייניש במהלך הדיון בנוגע לארבל (למרות שידע היטב על ניגודי העניינים בהם היא מצויה בהקשר זה). נזכיר, כי החשדות כלפי ארבל נותרו בעינם, גם בעניין פרשת לבנת: למעשה, ביקשה ארבל שוחד מלבנת, כשדרשה ממנה למנות את בעלה לדירקטור בחברת בזק וגם המקרה בו התבקש אהוד ברק למנות את בעלה של ארבל לדירקטור בחברת צים הוא מעורר חשד לבקשת שוחד. בשני המקרים, אגב, המשיכה ארבל לעסוק בעניינים פליליים לכאורה הנוגעים ללבנת ולברק, מה שלא ממש עשה רושם על אהרן ברק. יותר מזה: במהלך הדיון בוועדה לבחירת שופטים אמר נשיא בית המשפט העליון כי גם אם נכונה גירסתה של לבנת (שארבל ביקשה ממנה מינוי לבעלה), הדבר אינו פוסל אותה מלהיבחר לשופטת בעליון. וכאן חוטא ברק לא רק לעצמו, אלא כלפי הציבור כולו.

ברק השלים עם מצב בלתי תקין, ולמעשה הסכים להכניס לבית המשפט העליון פרקליטה מושחתת שביקשה שוחד לעצמה ולמשפחתה. העובדה שלא הסכים לעכב את המינוי עד שתיערך בדיקה יסודית בנוגע לארבל מטילה צל כבד על מעשיו ושיקוליו במקרה זה. מי לידנו ייתקע, שברק לא "נאנס" לנהוג כך? הרי אין זה סוד כי בייניש כבר מתמרנת את ברק בעליון.

במצב שנוצר, ברק מעמיד רבים מאוהביו ותלמידיו במצב מביך: מה יעשו עכשיו עם כל הספרים שכתב (והם, כמובן, רכשו), ועם פסקי הדין המלומדים על ניגודי עניינים? כיצד יתייחסו מעתה לדברים שהוא אומר וכותב בנושא טוהר מידות? ובכלל, לאן הוא מוביל עכשיו את בית המשפט העליון? האם ברק אינו מבין - דבר המובן לרבים וטובים - כי התנהלותו בפרשת ארבל פוגעת מאוד ביוקרתו, במעמדו של בית המשפט העליון ובציבור הרחב?

3) השופטת דורית בייניש - רבות נאמר ונכתב על בייניש. על המניפולציות אותן הובילה. על תכסיסיה ועל תככנותה. אז כפרקליטת המדינה, ועכשיו כשופטת בית המשפט העליון. לשיא הגיעה בייניש כשטירפדה את מינויה של פרופ' נילי כהן לכהונת שופטת בית המשפט העליון; ועתה - לשיא חדש באופן התנהלותה בעניין מינוי ארבל.

בייניש יכולה בהחלט לרשום לעצמה הישג, בכך שהצליחה לכפות על ברק את חברתה ארבל. אלא שמדובר בהישג מפוקפק. לא צריך להיות משפטן דגול כדי להבין, כי העובדה שבייניש השתתפה בכל זאת - ובאופן פעיל - בדיון שנערך בוועדה לבחירת שופטים בדבר מועמדותה של ארבל, יוצרת עתה בעיה חדשה. כעת בייניש הינה בחזקת מי שנגועה בהפרת אמונים: היא ידעה היטב על מניעותה, ובכל זאת השתתפה בדיון כדי להשפיע ולהבטיח את בחירתה של ארבל.

נזכור ונזכיר, כי מניעותה של בייניש מלהשתתף בדיון האחרון של הוועדה לבחירת שופטים נובעת, לכל הפחות, ממועמדותם של שלושה לבית המשפט העליון: ארבל - זו נמנעה בשל חברותה מטיפול בעו"ד יחזקאל בייניש בגין עבירות מס ועבירות אחרות שביצע; שופט בית המשפט המחוזי בירושלים דוד חשין - שהתבקש והוציא צו זמני שעצר הגשת כתב אישום נגד עו"ד בייניש; ושופט נוסף בבית המשפט המחוזי בירושלים, יהונתן עדיאל - שותפו לשעבר של עו"ד בייניש. על כל אלה דילגה בייניש בקלילות, ובעזות מצח, יש לומר. על-אף זאת נסיבות אלה, ומכיוון שבראש הוועדה עומד לפיד, לא נשללה השתתפות בייניש.

ההתנהלות המושחתת של בייניש מזמינה צרות. בסיבוב הבא, אם וכאשר יהיה, יתקשו ברק ו/או בייניש לשכנע את הכנסת שלא להקים בית משפט לחוקה או להדוף הצעות חוק אחרות. עכשיו, אחרי מינוי ארבל, לא יוכלו עוד לבקש יחס מיוחד, כאילו הם מורמים מעם.

הערה אישית (י.י.):

בתקופה האחרונה כתבתי רבות על פרשת ארבל. חשפתי את מעשיה הרעים. התרעתי מפני קידומה. למרות זאת, השילוש הבלתי קדוש, לפיד-ברק-בייניש, ערך "בליץ" ודחף בכוח לבחירתה. איני רואה בתוצאה משום הפסד אישי. ההפסד הוא של הציבור כולו. ככל שהדברים תלויים בי, אמשיך לעשות את מלאכתי. עד שהאסימון ייפול.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שכחתי את המשקפיים Yac 09.05.04 21:09 1
     רק בישראל- יש כאלה שיאמינו באוסף שטויות כאלה אייל נאור 09.05.04 21:18 2
         שטויות.......בוא נתחיל מפרץ פילוביץ שחף 09.05.04 21:42 4
             כן תתחיל מפרץ-אתה מסרב לגנות דבריו בעניין אייכמן והיטלר אייל נאור 09.05.04 21:59 6
                 נמשיך....לאחר יהושע פרץ....''הורשע עמוס ברנס'' !! פילוביץ שחף 09.05.04 22:22 7
                 זה, כנראה, הגיל... עובדה 10.05.04 01:39 14
         דווקה בישראל-וכו צדיק 09.05.04 21:49 5
  נהניתי לקרוא ניתוח מעניין. אוהב ישראל 09.05.04 21:18 3
  אויויוי מה מצפה לנו שברק יפנה את מקומו gזאביק 09.05.04 23:08 8
     אורגיה = סימביוזה....... !! פילוביץ שחף 09.05.04 23:10 9
  יואב יצחק שוב הוכיח שהוא העיתונאי האמיץ בישראל Watto 09.05.04 23:14 10
     יש נוהג שלא תובעים אנשים חולים ויואב יצחק לא בריא עמיחי 10.05.04 04:13 16
         פעם ראשונה שאני שומע על הנוהג הזה.. רודף צדק 10.05.04 05:02 17
         איתמר לוין מהגלובס כותב ומגיב לתגובות מעין אלו......... פילוביץ שחף 10.05.04 05:20 18
         אמר עבדם הנרצע של משפחת מוזס ושות' Watto 10.05.04 09:21 33
  לא עניתם-האם גם 3 השופטים הדתיים בעליון מושחתים? מי אינו מושחת במדינה? אייל נאור 09.05.04 23:18 11
     נמשיך.....''הגירוש'' - כשר אבל מסריח !! השופט אהרון ברק פילוביץ שחף 09.05.04 23:21 12
         אתה גדול, פילוביץ' :)))) צברית 10.05.04 02:22 15
             פ.ש לא גדול הוא חור שחור---שום דבר לא מתחמק מידיו זרטוסטרא 10.05.04 05:34 19
     תגיד לי מי חברך ואמר לך מי אתה gזאביק 09.05.04 23:22 13
  עוד אשכול השתלחות מביש- כמו אלה שמכפישים את שר הביטחון ו-4 ראשי השב''כ אייל נאור 10.05.04 07:23 20
     אייל נאור Yac 10.05.04 07:56 21
         ביקורת אייל נאור 10.05.04 08:06 22
             תגיד תודה רבה ש-לא חוסמים אותך. בול טרייר 10.05.04 08:17 24
                 כבר התנצלת פעם על ניבולי פה כלפי אייל נאור 10.05.04 08:24 26
                     איפה ניבולי פה?? בול טרייר 10.05.04 08:32 28
         שלום Yac.. רודף צדק 10.05.04 08:21 25
     נמשיך.....עם ''אשר ידלין שלנו'' !! פילוביץ שחף 10.05.04 08:11 23
         חלאס עם עובדות... בגללך בסוף יעצרו את ברק :) בול טרייר 10.05.04 08:24 27
  מדוע נהג ברק איפה ואיפה בפסיקותיו בנושא חשבונות הדולרים בול טרייר 10.05.04 08:44 29
     אולי בגלל שנשיא בית המשפט העליון אהרון ברק -הוא מאפיונר רודף צדק 10.05.04 09:07 32
  אהרון ברק ישב בוועדת החקירה של עסק הביש1 (מצריים) בול טרייר 10.05.04 08:52 30
     אהרון ברק ישב גם בועדת חקירה לטבח בסברה ושתילה......... פילוביץ שחף 10.05.04 08:59 31
         מתי הוא ישב במעשיהו? בול טרייר 10.05.04 09:23 34

     
Yac
גולש אורח
   21:09   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. שכחתי את המשקפיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.04 בשעה 08:37 בברכה, Yac
 
תזכיר, לי באיזה ארץ זה קרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   21:18   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. רק בישראל- יש כאלה שיאמינו באוסף שטויות כאלה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   21:42   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. שטויות.......בוא נתחיל מפרץ  
בתגובה להודעה מספר 2
 
{ציטוט מפיו של השופט צבי ברנזון7.}
"השביתה היא מבחן של כח, ובמבחן
כזה מן הראוי שכל צד ידע ויבין
שלהשגת יעדיו בשביתה עליו גם לסכן
משהו....השביתה איננה משחק, שתמיד משחק בו המזל".
{סוף ציטוט}
מצ"ב קובץ/אהרון ברק כמטאטא חדש מטאטא את "יהושע פרץ"
המפחיד והנורא ושולח אותו לבית האסורים, וכולם נשמו לרווחה
בכלל, ושר המשפטים חיים צדוק בפרט!! חיים צדוק יכול להתרווח
על כורסתו בסיפוק
...:-
מינוי מוצלח !! ברק עומד במבחן ההצלחה/התוצאה !!

אבל פרץ הינו ראשון ברשימה: יהיו עוד כמה אנשים- לא פחות
חשובים מפרץ-שברק יוריד מגדלותם
....המשך יבוא !!

9. ברק משחרר את אשדוד=מכניס את פרץ לכלא...!!
http://rotter.net/forum/gil/5110.shtml#9


http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   21:59   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. כן תתחיל מפרץ-אתה מסרב לגנות דבריו בעניין אייכמן והיטלר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   אני עדיין מצפה שתגנה את האמירה המזעזעת של ח"כ פרץ- מהגרועות בתולדות הכנסת אם לא הגרועה שבהן, שהיועמ"ש רובנשטיין גרוע מאייכמן והיטלר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   22:22   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. נמשיך....לאחר יהושע פרץ....''הורשע עמוס ברנס'' !!  
בתגובה להודעה מספר 6
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.05.04 בשעה 22:24 בברכה, פילוביץ שחף
 
10. לאחר יהושע פרץ....''הורשע עמוס ברנס'' !!
http://rotter.net/forum/gil/5110.shtml#10

}ציטוט}
"אין רבותא בכיבודו של שילטון
החוק ובקבלת מרותו, כאשר זוכים
בהתדיינות ובית המשפט מקבל
עמדתך: המבחן לקבלת מרותו של
הדין, לגילוי התנהגות סובלנית
ולטיפוח יחסי כבוד לערכי המשפט,
הוא בעת שדעתו של המבקר איננה
מתקבלת".

[סוף ציטוט-מאיר שמגר22}
פרק זה הוא חשוב מאין כמוהו, בו אהרון ברק יוצא לדרך
בתפקידו כיועמ"ש לממשלה, לאחר שתפר את יהושע פרץ והכניס
אותו לכלא, כמו שאומרים "בעגה" של מרתפי השב"כ, הוציאו לו
את הכוח-את המיץ מעמוד השידרה, וזה עשו גם לרב עוזי משולם,
שאת סיפורו נביא בהמשך....!!

בפרק זה אהרון ברק נואם את נאום הבתולין שלו בפני סיום
קורס קציני משטרה, ושימו לב למה שנאמר בנאום בכלל ולחקירת
חשודים על ידי שוטרים בפרט, וזמן לא רב לאחר נאום זה, הורשע אדם בשם "עמוס ברנס ברצח רחל הלר ז"ל הי"ד
ונשלח למאסר עולם...!!

כמה העולם הוא אכזר, עברו 32 שנה ופרשת עמוס ברנס עדיין בכותרות,
עדיין חושפת את מחדליה של מערכת המשפט, קציני משטרה ושוטרים,
התקשורת שטיפלה בפרשה, הציבור במדינת ישראל שהאמין לכל מה שמכרו
לו....ולהזכירכם כמו שדיווחתי על זה בשבוע שעבר....:-

"האם פרשת ברנס תבוא לקיצה ב- 11.12.02...!!!"
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&omm=0&om=5116&forum=gil

אם אתם חושבים שזה היה המקרה האומלל של אהרון ברק כיועמ"ש
לממשלה, אתם טועים, בפרק הבא תגלו ותקראו על המקרה האומלל....!!

מצ"ב קובץ/פרק- "לאחר פרץ" = עמוס ברנס...!!


http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עובדה
גולש אורח
   01:39   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. זה, כנראה, הגיל...  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   לק"י

אני חורג ממנהגי ומגיב לך, מרוב שעשוע:
יהושע פרץ איננו ח"כ פרץ מש"ס.
מבוגרים ממך לא היו טועים בזה; אבל ממילא יש לך הרבה ללמוד - אלא אם כן צודק חמטה בחתימתו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדיק
גולש אורח
   21:49   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. דווקה בישראל-וכו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
3707 הודעות
   21:18   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נהניתי לקרוא ניתוח מעניין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כמובן עד כמה שיכולה להיות "הנאה" משחיתות...

יישר כוחך. מחזק את ידיך.


קופון הנחה באתר אייהרב, ויטמינים ותוספי מזון: FFL773


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gזאביק
חבר מתאריך 22.4.08
216 הודעות
   23:08   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אויויוי מה מצפה לנו שברק יפנה את מקומו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 09.05.04 בשעה 23:14 בברכה, gזאביק
 
בייניש נשיאה יחד עם חברותיה זה לא יהיה בית משפט עליון אלא בית משפט תחתון(תרתי משמע)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   23:10   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אורגיה = סימביוזה....... !!  
בתגובה להודעה מספר 8
 

http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Watto
גולש אורח
   23:14   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. יואב יצחק שוב הוכיח שהוא העיתונאי האמיץ בישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לאיש יש ביצים מברזל. אני מצדיע לו.
ללא מורא. ללא משוא פנים.
ואם הוא טועה- שתתבע אותו ארבל על הוצאת דיבה. נראה אותה!
שיתבע אותו השופט ברק? נראה אותו!

בשבוע בו הבג"צ המושחת והעלוב הזה מוציא פסק דין שמבשר את סופה של מדינת היהודים - פסק דין קאעדן -ממנים שוטפת "עליונה" מושחתת לבית משפט שנשיאו כביר הכוח נבחר לפי ותק - כאילו החוכמה והאומץ רק משתבחים עם הגיל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   04:13   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. יש נוהג שלא תובעים אנשים חולים ויואב יצחק לא בריא  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   כל מטרתו של השליח לשבש את עבודת אוכפי החוק לגרום להם לכלות את זמנם בהתכתשות עם האיש במצוות שולחיו,ואלה בחרו לא לתת עבורו אפילו טיפה אחת של אמוניאק מהול,אז הוא נובח ונובח ואיש מהם לא מתייחס אליו כלל,התוצאה שהשליח אוכל לעצמו את הכבד יום יום והוא זועק על כך וממש מיילל,אף אחד לא שם עלי,אז הוא ימשיך לנבוח ולילל ולהוריד את תפוצת מעריב עד לנקודת הסגירה,השנה אחרי צימצומים ופיטורים המוניים צמצם מעריב את ההפסד ממאה
מליון שקל לשנה ל שיבעים מיליון הישג ענקחגיגות המימונה פרצו בהנהלת מעריב,עוד קצת והבטאון המשפחתי יסגר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   05:02   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. פעם ראשונה שאני שומע על הנוהג הזה..  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
ואם כוונתך לאי-שפיות,
זה עדיין לא פותר אותו מלתת את הדין על האשמות כה חמורות..

ואם לא לתת את הדין,
לפחות לשלוח אותו לבדיקה או טיפול בהתאם לצורך..

או שאולי בעצם, מי שחולה פה זה אתה..

כיוון שנגמרו לך התרוצים ואתה שקרן מאוד גדול,
שלא לומר, נוכל מטעם גוף מסוים..

מי כמוך יודע, שהתבטאות כזאת מצד יצחק, לא יכולה לעבור לסדר היום..

אני לא יודע מה יוליד יום..

אבל עושה רושם שאתה מנסה לגמד את עוצמת האשמות בטענת חולי..
ובזאת אתה מודה, שאיש המשפט הכי חזק בישראל, לא יכול להעמיד את יצחק לדין..

ואולי כן..

בוא נחכה ונראה..

זה כמו באיגרוף..
אומנם אנחנו מקבלים פיצוצים לפנים..
אבל הקהל מסביב, רואה שאנחנו עדיין על הרגליים ומסיק את את המסקנות בהתאם..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   05:20   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. איתמר לוין מהגלובס כותב ומגיב לתגובות מעין אלו.........  
בתגובה להודעה מספר 16
 
ארבל היא רק דוגמא

מסיבת העיתונאים של מיכאל איתן, המכתב של לימור לבנת, ההאשמות של שאול יהלום - דחקו הצידה את השאלות האמיתיות; לפיד וברק פטורים, כנראה, מלעסוק בהן; נעשה זאת אנחנו
גלובס, איתמר לוין
14:54 6/5/04

הדרך הטובה ביותר להבטיח שנושא כלשהו לא יידון בצורה רצינית, היא להפוך את הדיון בו לאישי. לעסוק באיש במקום ב-issue. זה בדיוק מה שקורה בימים האחרונים, ובמיוחד ביממה האחרונה, סביב הוועדה לבחירת שופטים.
אמצעי התקשורת סוערים מאז אמש (ד') סביב מועמדותה של עדנה ארבל לבית המשפט העליון. מסיבת העיתונאים של מיכאל איתן, המכתב של לימור לבנת, ההאשמות של שאול יהלום, "מעריב" שהפך את המאבק בארבל למלחמת עולם - כל אלו יוצרים רעש רקע כה חזק, עד שהשאלות האמיתיות נעלמות בו כלא היו.

השאלות הללו כלל אינן נוגעות לעדנה ארבל. לכל היותר ניתן לומר, שארבל היא דוגמא בולטת ועכשווית לכמה מן השאלות. חייבים לומר, שהיא לא יצרה אותן; אלו הן שאלות מובנות ועתיקות יומין. אלא שהמצב האבסורדי שנוצר הוא, שיוסף לפיד ואהרון ברק פטורים לחלוטין מלעסוק בהן, משום שכאמור איש אינו מעלה אותן. נעשה זאת אנחנו.

* מדוע יושבי ראש הוועדה לבחירת שופטים - שר המשפטים ונשיא בית המשפט העליון - מציגים מועמדים המועדפים עליהם? האם זהו לחץ יותר לגיטימי על חברי הוועדה מאשר ישיבתה שלשום של ועדת החוקה שדנה בדיוק באותה סוגיה?

* האם ניתן לצפות לדיון רציני בוועדה יממה אחת בלבד לאחר המועד האחרון להגשת ההשגות על המועמדים? האם ניתן לצאת מתוך הנחה שכל תשעת חברי הוועדה קראו את ההשגות בתשומת לב, קיבלו את תגובת המועמדים עליהן וגיבשו עמדה?

* האם מישהו הביא בחשבון שבבחירתם של ארבל ורובינשטיין יהיו בתקופה הקרובה בבית המשפט העליון שני שופטים במשרה חלקית? השניים הרי לא יוכלו לעסוק בעניינים בהם טיפלו כפרקליטת המדינה וכיועץ המשפטי לממשלה, ומטבע הדברים - זהו חלק ניכר מהעניינים המגיעים לפתחו של בית המשפט העליון.

* ועוד שאלה הנושקת לשאלה הקודמת: מדוע אין צורך בצינון במעבר מהתביעה הכללית אל כס השיפוט (בכל ערכאה שהיא)? האם תפיסת העולם, ההרגלים וההיכרויות נעלמים בן לילה? מדוע שנאמין שהשופטים הם יצורים על-אנושיים, והאם היינו רוצים שופטים כאלו או שמא אנחנו מעדיפים להישפט בידי בשר ודם?

* שאלה כללית יותר: מדוע השופטים מתמנים ללא הגבלת זמן ועד גיל הפנסיה - 70? האם לא ניתן לאזן בין הצורך לשמור על עצמאות השופטים לבין כל הרעות החולות שבמינויים לעשרות שנים - שחיקה, קיבעון תפיסתי, בלימת כישרונות צעירים וכו'?

* מדוע גם במערכת המשפט חל העיקרון הפיטרי, לפיו אדם נתקע בתפקיד שהוא הכי פחות מתאים לו? האם אין מקום לבצע בדיקה תקופתית של תיפקוד השופטים בכל הערכאות ולאור זאת להחליט מי ימשיך, מי יתקדם ומי יפרוש? מדוע אין על השופטים חובות של השתלמות ועדכון מקצועי? מדוע כל כך קשה להדיח שופט בישראל?

* האם אין מקום להחיל על השופטים מקצת מתנאי הקבלה המקובלים בתפקידים זוטרים בהרבה, כגון מבחני אישיות, מבחני ידע, ראיונות קבלה בידי הממונה הישיר, בחינת המלצות ועוד? מדוע את הבחירה מבצעים כמעט תמיד אנשים שלא יהיה להם שום קשר עם הנבחרים?

* האם לא ראוי לצרף נציגי ציבור אמיתיים (דהיינו: לא פוליטיקאים) לוועדה לבחירת שופטים? מדוע הנזקקים הישירים לשירותיהם של בתי המשפט - האזרחים - אינם מיוצגים בה? האם לארגוני צרכנים וארגוני זכויות אדם, למשל, אין מה לומר?

נשמח מאוד אם כתום הסערה, יתפנה מישהו לחשוב ברצינות על הנקודות הללו. אולי אז נקבל סוף סוף דיון רציני, מעמיק וענייני על תהליך חיוני מאין כמותו, הנוגע לא רק לערכים נשגבים כמו שלטון החוק ומשמר הדמוקרטיה, אלא גם לחייו היום-יומיים של כמעט כל ישראלי.


http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Watto
גולש אורח
   09:21   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אמר עבדם הנרצע של משפחת מוזס ושות'  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   שאני אזכיר לך מי התחיל בהאזנות הסתר? ארנון מוזס.
מעריב היה אז בתנופה שיווקית ואחרי שכל סודותיו דלפו - הוא רצה לדעת מי המדליף, ולמי. דבר שקורה כל יום בעסקים.
אלא שלארנון מוזס יש תיק על כל אחד - וככה הוא הצליח להתחמק מהעמדה לדין.

האם אתה מכחיש את העובדה שמי שפתח בהאזנות הסתר היה ארנון מוזס?

עמיחי: אתה יצור בזוי. כל תפקידך בפורום זה הוא להגן על ארנן מוזס המגה מושחת מפני האמת.
לא יעזור לך , יקח כמה שיקח, בסוף מוזס ייפול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   23:18   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. לא עניתם-האם גם 3 השופטים הדתיים בעליון מושחתים? מי אינו מושחת במדינה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   23:21   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. נמשיך.....''הגירוש'' - כשר אבל מסריח !! השופט אהרון ברק  
בתגובה להודעה מספר 11
 
11. ''הגירוש'' - כשר אבל מסריח !! השופט אהרון ברק..
http://rotter.net/forum/gil/5110.shtml#11

נבחר בזמנו כיועצמ"ש לממשלה כנבחר ציבור לשמור על החוק, או
להכשיר שרצים, לדמגג=דמגוגיה, ולשרת את הרשות-שילטון
האוליגרכיה כפי שנכתב בעיתון הארץ בזמנו, כשפרשה זו
התפוצצה...:-

"גרוש שני הרופאים הפלשטינים משטחי הגדה".
****
אהרון ברק בהיותו היועצהמ"ש לממשלה שירת את שילטונו של רבין,
שם "זין" על שופט בית משפט העליון "אלון גילון" אח של כרמי
גילון ראש השב"כ לשעבר אשר
....כנסו תיקראו- מדהים !!!

מצ"ב ארבעה קבצים/הפרק "הגרוש" המדבר בעד עצמו וחושף עוד
טפח מאישיותו, וממניעיו של נשיא בית משפט העליון אהרון ברק
בכלל ולמה הוא פועל כך גם היום....."פשע מאורגן מתחיל בסחיטה
ומסתיים בסחיטה": ציטוט מפי פרופ' מנחם עמיר, היועץ המיקצועי
לועדת שימרון שנת 1987...!!



http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צברית
גולש אורח
   02:22   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אתה גדול, פילוביץ' :))))  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זרטוסטרא
חבר מתאריך 14.9.02
2676 הודעות
   05:34   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. פ.ש לא גדול הוא חור שחור---שום דבר לא מתחמק מידיו  
בתגובה להודעה מספר 15
 
פ.ש עושה שירות שלא יסולא מפז למען חופש המידע..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gזאביק
חבר מתאריך 22.4.08
216 הודעות
   23:22   09.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. תגיד לי מי חברך ואמר לך מי אתה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   07:23   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. עוד אשכול השתלחות מביש- כמו אלה שמכפישים את שר הביטחון ו-4 ראשי השב''כ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   07:56   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אייל נאור  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.04 בשעה 08:08 בברכה, Yac
 
עד מתי תמרח טיח על עיני אלה שקוראים את דבריך ?
ישראל היא מדינה שבמקום לתקן, מעדיפה דוברים מסוגך.

טיח, כבר הרס בעבר את העם הזה.

אתה נלחם נגד ביקורת, כאילו האשם לשחיתות ולמשוא הפנים בה, בביקורת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   08:06   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ביקורת  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   בכל הכבוד אני מסתייג גם מהסגנון שלך כלפי
לגופו של עניין חבל שאתה לא מבחין בין ביקורת לגיטימית לבין השתלחות מבישה
המאמר הוא אוסף אגדות נוסח דבקה
פתאום בפורום הזה אמצו גיבור חדש עיתונאי מסוים.
כאשר מכפישים את השופטים פרקליטים- אל תתפלא שיש התדרדרות של הנוער.
אם הם מושחתים- סימן שכולנו מושחתים ואין הרבה ישרים במדינה ובפורום
ואז אין ערך לחוק- מותר גם וואנדליזם לרמות את מס הכנסה להבריח ועוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   08:17   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. תגיד תודה רבה ש-לא חוסמים אותך.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   ניצן צריך להמשיך ברדיפה שלכם עד הסוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   08:24   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. כבר התנצלת פעם על ניבולי פה כלפי  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.04 בשעה 08:24 בברכה, אייל נאור
 
אני להבדיל לא משתלח
אני יודע שיש כאן מנהל ימני שכבר מחק לי אשכולות לא סיבה, ואולי הוא מחכה לי בפינה לחסום אותי.
אז תוכלו אנשי הימין לדבר ולשמוע את את עצמכם
הבעיה שלא נוח לכם לשמוע את אמת
אין לכם תשובות- אז אתם מכפישים חברי פורום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   08:32   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. איפה ניבולי פה??  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   אתה שמפניה וצריך ל-ח-ס-ו-ם אותך לצמיתות, ולא רק אותך.
ניצן התחיל במלאכה בשבוע ש-עבר, ואני קורא לו להמשיך ולחסום את כל השמפניות מהפורום הזה, או... ש-הפורום הזה ימשיך להדרדר בגלל אנשים כמוך וכמו עמיחי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   08:21   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. שלום Yac..  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
איך שלא תהפוך את זה..
נאור טועה ומטעה..

1. מצד אחד, הוא טועה ומטעה.. (כמו שאנחנו טוענים)

2. ומצד שני,
בוא ונצא מתוך נקודת הנחה שמדובר פה בהאשמות והכפשות שווא.. (כמו שנאור טוען)

הרי אנחנו נמצאים במדינת חוק וסדר..
ובתי המשפט פועלים ללא דופי..

לפני כחצי שנה, נתן שרנסקי זכה משפטית ב כמיליון ש"ח, משום שכותב מסוים התלכלך עליו טיפה בסיפרו..

כלומר,
המושג "לשון הרע"..
ותביעת "דיבה", ידוע ומוכר..
ואף משתמשים בזה בשיא הכח בהתאם לצורך..

אם כן,
אם יש אמת בדבריו של נאור,
שהרי כל ראשי השב"כ, כל השופטים, שמעון פרס וכל החבר'ה הטובים כבר היו תובעים ממזמן..
למה הם לא עושים זאת.. ?
האם שמעון פרס מקבל את זה בשיוויון נפש, שלפחות 7 ספרים מצביעים עליו ישירות שהוא זה שעומד מאחרי רצח רבין.. ?
למה הוא לא תובע.. ?

שאלה לי אלייך Yac,

אם בארי חמיש היה כותב בסיפרו שאתה רצחת את ראש הממשלה.. (חס וחלילה)
מה היית עושה.. ?

האם היית קורא לו משמיצן מכפישן משתמט.. ?
או שמא היית תובע לו את הנשמה.. ?

כלומר,
גם מצד שני,
נאור טועה ומטעה..




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   08:11   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. נמשיך.....עם ''אשר ידלין שלנו'' !!  
בתגובה להודעה מספר 20
 
12. ''אשר שלנו''-הכוונה לאשר ידלין נגיד בנק ישראל הגנבבבבבבבבבבבבבבבבבבב ?!
http://rotter.net/forum/gil/5110.shtml#12

**
אהרון ברק כותב בראש פרק זה...:-
"חוכמתו של המשפטן הטוב אינה
לפתור את הבעיות שנפתרו בעבר.
חוכמתו היא ביכולתו לפתור את
הבעיות שטרם נפתרו...משפטן ההולך
בדרך הסלולה רק משום שהיא סלולה,
סופו שלא יידע לאן ללכת כאשר יגיע
לדרך שאינה סלולה".

{ציטוט-אהרון ברק33}

אתם הבנתם את זה רבותי...??
*

@ "נערי ספיר": אשר ידלין, יוסי שריד....!!
***

מצ"ב הקבצים/הפרק-"אשר שלנו", פרק שלדעתי חושף את מה שכולנו
מדברים עליו כל הזמן..."קשרים הון ושילטון", להזכיר לכם את
תופעת הנגידים לאחרונה, ועל זה נאמר..."מה שהיה הוא שיהיה" !!!


http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   08:24   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. חלאס עם עובדות... בגללך בסוף יעצרו את ברק :)  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   08:44   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מדוע נהג ברק איפה ואיפה בפסיקותיו בנושא חשבונות הדולרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   של יצחק רבין-אבא אבן-איתמר רבינוביץ'?!?

מדוע היה הבדל בין פסיקותיו?!?

מדוע מר ברק נימק את הכשרתו לתפקיד של רבינוביץ' למרות חשבון הדולרים שלו, רק לאחר 3 שנים תמימות?! ושבוע לאחר ש-רבין נרצח?!?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   09:07   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אולי בגלל שנשיא בית המשפט העליון אהרון ברק -הוא מאפיונר  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   08:52   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אהרון ברק ישב בוועדת החקירה של עסק הביש1 (מצריים)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לפני חודשיים הנושא עלה לכותרות.
כולם הסבירו לנו עד כמה השקרים הם נוראיים והטיוחים... חבל"ז, וראו איזה "פלא", מר ברק ישב אז באותה ועדת חקירה!!

נמאס כבר מהמושחת הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   08:59   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אהרון ברק ישב גם בועדת חקירה לטבח בסברה ושתילה.........  
בתגובה להודעה מספר 30
 
''צדק של פלנגות'' מאת: עו''ד דאר =ועדת כאהן/סברה ושתילה
http://rotter.net/forum/gil/5110.shtml#48

הספר שחוקר ומנתח את פעולותיה של הועדה שחקרה
את הטבח בסברה ושתילה...

@ הערה חשובה:
אם רוצים להבין באמת מה קורה היום במדינת ישראל בכלל וסביב
אריאל שרון בפרט, חייבים אתם/ן לקרוא את הספר המצ"ב, ספר שעבר
צנזורה, ספר שהתקשורת לא תפרסם אותו באחת מתכניותיה כפי שהיא

עושה זאת לסופרים/ת :
עמוס עוז, דוויד גוסמן ואחרים/ת מהשמאל הקיצוני...

"האם השופט אהרון ברק בניגוד אינטרסים ??..."



http://www.4law.co.il/tap1.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   09:23   10.05.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. מתי הוא ישב במעשיהו?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות