גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7168 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7168   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי ג' באדר תשס''ז    05:03   21.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''  

 

אשכול עוגן מתאריך 30.09.14 בשעה  07:52  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 
ועדת זיילר הפכה פיל של ועדת חקירה לזבוב שכל קצין בודק יכול היה לנסח במהלך חופשת הלימודים שלו מקריאה אפילו לא בעיתונים, רק בטוקבקים...
מאת: אריק בך 22.02.07
http://www.mybach.org/zailer-dichter



כלום מי לא יודע שיש קציני משטרה ושב"כ, גם בכירים שבהם, השותפים בתעשיית גניבות הרכב, במכוני הליווי, בתעשיית ההימורים, ובתעשיות ייצור ושיווק האקסטזי ויתר כימיכלים, ושיווק האמל"ח לארגוני פשיעה ומדינות טרור? מכל החינגה השגרתית הזו רק לפריניאנים ואיזה יורם לוי מסכן ניטפלו? האם באמת יש מישהו שחושב ברצינות כי הדרך להילחם בסרטן זה לצחצח את הנעליים?

המדובר הוא בסך הכל במלחמה בין שתי כנופיות של עבריינים על השליטה במתחמי החסות של הפעילות העבריינית שלהם.

עובדה שהשם של קצינים מתוך המשטרה וביתר זרועות השלטון הידועים ביושר שלהם, לא עלו בכלל לדיון כמועמדים למפכ"לות על ידי אף אחד מהצדדים, היא האומרת דרשני.

באופן טבעי, כל אחד משני ראשי המאפיה רוצה את הפיונים שלו בתור מפכ"ל, כדי שיוכל לתפור את התיקים שנוח לו על מנת לסכל את מי שלא נוח לו, ולחפות על התיקים שצריכים טיוח כדי לטפח את העבריינים שעל זרועותיהם הוא נסמך ואת האינטרסים שלהם הוא משרת.

המשטרה הפכה כבר מזמן לכלי ניגוח פוליטי, כלי סיכול ממוקד, ולא לזרוע המטפלת בפשע באורח ישיר דווקא. אלא רק בתור תירוץ כשזה משתלם ונוח ומשרת את האינטרסים "הנכונים".

לכן זה גם טבעי ונכון וראוי שדיכטר -ראש השב"כ לשעבר- עומד בראש הארגון הזה. שהרי המשטרה כבר מזמן לקחה לשב"כ את תפקידו וכעת היא היא היחידה לאבטחת אישים... אישים המבקשים לבצע עבירות חמורות תוך חסינות מהעמדה לדין.

כעת מדובר בסך הכל בקרבות שליטה בין שתי כנופיות

לביניש יש את קופת השרצים שלה והאדמה תחתיה רועדת, וגם לאולמרט יש את השלדים בארון שלו.

מי שזה משרת את האינטרסים שלו מנגח את אולמרט, ומי שהפושעים של הצד השני משרתים את האינטרסים שלו מנגח את ביניש. מעטים מידי הם האנשים המנגחים את אוייבי שלטון החוק המצויים משני צידי המתרס. הרודף נגוע לא פחות מהנרדף. מזרק החיסון הציבורי נגוע באיידס (כשל מערכות החיסון).

לא המשטרה צריכה זעזוע -יש בה גם אנשים ישרים וטובים העושים מלאכת קודש ממש- אלא הציבור, אשר חייב לעמוד על זכותו לקבל שלטון נקי.

הציבור לא חייב להמתין עד שעדים יירצחו ועבריינים יקודמו עד למשרות של שופטת בעליון, פרקליט המדינה ופרקליטת מחוז וועדות יתכנסו כדי להבין שמשהו כאן השתבש לחלוטין.

מספיק לגלות שהרכב נגנב ולהישאר חסר אונים, שהבית נפרץ ולראות שהיומנאי מפהק מהשיגרה ומסמן "וי" ליד ארוע מוכן ומנוסח מראש במקום להיות מופתע, או לשלוח את הילד לבית הספר ולקבל בחזרה שבר-כלי מסטול וחסר השכלה ותרבות וערכים כדי להבין ששיתופי הפעולה בין משטרה לעבריינים כבר עברו מזמן את גבול הסביל והמחיר המקובל שכל חברה צריכה לבלוע ולשלם לאנשים הרעים מטעמה שיעשו את העבודה נגד הרעים יותר.

כאן הגולם קם על יוצרו והסוס השתלט על רוכבו וסדום ועמורה עברו מהנגב הפרוע אל מגדלי השן של ירושלים הבירה.

ההפקרות היא לא של המשטרה ולא של זיילר ולא של עברייני שלטון החוק. פריצה כידוע קוראת לגנב, וגנב (אפילו הגשש אמרו לנו) כשקוראים לו - הוא בא.

על הציבור לקחת את האחריות לגורלו, כי אין שום סיבה שמישהו אחר יגן על האינטרסים שלו יותר טוב ממה שהוא מגן (או נמנע מלהגן) עליהם בעצמו. אפילו אלוהים לא עוזר למי שמסרב לעזור לעצמו...

זכותו של הציבור לנקוט בכל האמצעים לקבל שלטון נקי משחיתות. אמרתי "כל האמצעים" ולא "כל האמצעים החוקיים" בגלל שבישראל המושג חוקי השתבש ומקבל פרשנות מגמתית בהתאם לאינטרסים הזרים והפסולים של בעלי העניין האחראים על האחריות.

הפרשנות המגמתית-מטעם, על חוקיותם או אי-חוקיותם של אמצעי המלחמה בשחיתות אינם המדד להתרת או איסור הפעולות הנחוצות להשגת המטרה הזו. באין דין ואין דיין, איש הישר בעיניו יעשה. המבחן הוא היושר, ואת במבחן הזה אין לאף אחד משליטי שלטון החוק ציון גבוה יותר מלכל אזרח ממוצע.

ערך ההגנה העצמית של עם מפני הקמים עליו לכלותו אינו מסתכם בהגנה מפני אויבים חיצוניים בלבד.

האוייבים החיצוניים מעיזים לצייץ ולהרים את הראש מעבר לגובה דשא רק כשהם מזהים חולשה במרקם הפנימי והזדמנות לנצל את התפוררות הדבק המלכד.

אף מקסיקני לא מבקש מאמריקה להתנתק מטקסס ומקליפורניה הכבושות!

אבל ביום שאמריקה תחיל להתפרק מהדבק המלכד אותה, גם אצלהם יפתחו את ספרי ההיסטוריה וידרשו זכות שיבה של מליוני מקסיקנים וצאצאיהם לשדות הנפט של טקסס ולחופי התענוגות של קליפורניה.

ואחרי המקסיקנים יתעוררו גם קורבנות השואה האינדיאנית. ובתור לקופת הצדק הזו יש גם מאות מליוני ויאטנמים ועירקים...

אף אחד מהצודקים היסטורית הללו לא מעז לצייץ כל עוד אמריקה תמשיך להיות נאמנה לערך היסודי של הגנה על כל אמריקאי בכל מקום ומעל ולפני כל חוק ואמנה והחלטות בינלאומיות. וזה מה שחייב להנחות אותנו. לא לנצח את הערבים אלא לכבוש את ייצרנו הרע שהשתלט לנו על כל חלקה טובה.

אם את זה ננצח, לא יוכלו לנו אף אחד מאוייבינו. ואם את זה לא ננצח, למה לנו מדינה משלנו שתמרר לנו את החיים במרורים מתוצרת הארץ?

על כל אזרח להגן על מולדתו כדי שזו תגן על ילדיו ומשפחתו. האיום הקיומי על המולדת הוא לא חיצוני בכלל -זו רק התוצאה ותגובת ההתעוררות הטבעית של גורמים לא רלוונטיים המתעוררים רק כשאצלנו כבה האור. טחב לא מתחיל לפרוח במקום שיש אור!!! האיום הקיומי הוא איפה קודם כל מפני אותם מסוכנים המתנקשים והבוגדים בערכי היסוד שעליהם מושתת כל תכלית הקיום של המדינה.

מי שמתפשר -במעשה סלחני או מתחמק בשתיקה כנועה- על טוהר המידות של האנשים האמונים על טוהר המידות, איננו חלק מהפתרון אלא מרכיב רעיל נוסף של אותה בעיה בדיוק.

על הציבור כולו להתנתק מהרעה החולה שהשתלטה לו על שלטון החוק והפוליטיקה והכלכלה והתקשורת ולנקוט בכל האמצעים על מנת למסד:

1. משטרה נקיה מהתחלואים השיטתיים, שפרשת פריניאן היא רק הדוגמא (ולא החמורה שבהן) לנורמה הרווחת של שיתופי פעולה פסולים בין שוטרים ועבריינים (הן מהעולם התחתון אבל בהחלט גם מהעולם ה"עליון") ובעיקר מהנורמה לשקר בעדויות בבתי המשפט, מהנורמה להעלים ראיות מזכות ולתפור ראיות מרשיעות, והנורמה להעניק חסות לעבריינים מהעולם התחתון או העליון במקום חסות לחוק שוויוני ואחיד המבטיח צדק לכל.

2. פרקליטות פחות מושחתת שהשיקולים הזרים שאיפשרו לעדנה ארבל ויסכה לייבוביץ' להוביל לביצוע רצח השוטר צחי בן אור ועד המדינה פנחס בוחבוט, כמו גם מעשי נבלה חמורים ושיטתיים הרבה יותר. מקומן של שתי אלה הוא בכלא כבר מזמן ולא רק על אשמתן שהוכחה בפרשת פריניאן.

3. מחלקה לחקירות שוטרים פחות מושחתת ונגועה פחות בסרטן-השנדרי אשר גרם לה לטפח פשעי שוטרים והפקרת תלונות הציבור והחוק והאינטרס הציבורי בבוז, כמו שבנה ערן שנדר במו ידיו הפושעות ומוחו העברייני ונורמת השקר וההונאה המהווים נר לרגליו. מקומו של ערן שנדר בכלא. הוא עבריין. דם של הרבה אזרחים חפים מפשע על הידיים שלו. הוא האחראי הישיר והעיקרי לנורמות עברייניות הרווחות במשטרה, בזכות זה שהוא העניק להם חיפוי ואבטחה כשהפך כראש מח"ש לגנב במקום לשומר.

4. מערכת משפט פחות משוחדת מזו שאותה כנופייה מסעיף 2 לעיל הצליחה להשתלט עליה

5. וממילא רמטכ"ל פחות שלומיאל מחלוץ-אולנשפיגל, וממשלה פחות מושחתת (זו כמו גם קודמתה אבל.. וממילא גם כמו זו שעתידה להחליף אותה כך שאל תתפתו לצעוק "אולמרט הבייתה" לפני שאתם יודעים שמי שעשוי להחליף אותו לא פחות ואולי אף יותר מושחת ממנו) ומערכת מנהל ציבורי פחות... איך לומר... פחות מזרח תיכונית וממילא גם פחות מזרח אירופאית - כלומר: פחות סדומאית, פחות משוחדת, פחות שקרנית ופחות מסורבלת ופחות מתעמרת, עד שיתקיים בנו החזון (1) להיות (2) עם (3) חופשי (4) בארצנו

זה שערן שנדר ועדנה ארבל ויסכה לייבוביץ עדיין יושבים על הכיסא הציבורי הרם וחוגגים על חשבון הציבור בתנאי שכר אדירים במקום לקבל לחם וריבה בתא הראוי להם בכלא, זו רעידת האדמה הגדולה של דו"ח זיילר. זו נפיחתו של שופט אשר הוכיח ברוב חוצפתו שהוא מאשים את קצין המשטרה בהטבה אסורה וחיפוי על עבריינים תוך כדי שזיילר עצמו מבצע את אותה עבירה בדיוק ובדו"ח שלו מעניק הטבה אסורה וחיפוי לעבריינים המקורבים אליו (זיילר הוא זה שמינה את שנדר לתפקיד, והוא זה שערך לשנדר מסיבת פאר בביתו של זיילר מיד לאחר שהמינוי שזיילר המליץ עליו הצליח. ועכשיו הא כאילו שופט אותו... פחח)

הדו"ח הוכיח שוב שהש"ג -קראדי- ישלם על חטא שהועדה לא מצאה בו, כשהפושעים האמיתיים ימשיכו להנות מחסינות בביצוע פשעיהם כי הם כבר בפוזיציות שאי אפשר לגעת בהם (מה גם שעל מינויו של העבריין שנדר למשרת פרקליט המדינה החליט... זיילר בעצמו).

ופושעים ימשיכו למנות פושעים לקול יבבותיהם של הפושעים מהצד השני, על שנגזלה מהם השליטה על אחד ממוקדי השליטה והחסות העבריינית שלהם.

כי זיילר, ולצידו פרקליטה לשעבר ואיש משטרה לשעבר, לא יכלו להיות חלק מהפתרון, כי הם חלק מהבעיה!


ועדת זיילר טייחה את הפשעים של ערן שנדר, יסכה לייבוביץ' ועדנה ארבל בפרשת פריניאן על ידי הסטת הזרקורים למגרש השולי, הזניח, הבכלל לא רלוונטי של קראדי ושות'. לא שצריך להיות בעדו למרות נורמת עדויות השקר של שוטרים בבתי המשפט השלטת עדיין במשטרה, אבל אי אפשר שלא להתרשם מהתפטרותו המיידית מיוזמתו, ובעיקר: כשמאשימים את האשם הלא נכון ומכשירים את המשך שליטתם של האשמים האמיתיים על שלטון החוק, מבקשים למעשה להנציח את התופעה של שיתופי הפעולה הפסולים בין עברייני העולם התחתון לעברייני העליון.

זה שהעבריינים אשר השתלטו על השליטה בשלטון החוק מייבבים על שניצב גנות ומיקי לוי נכנסו לנעלי בעל הבית מלמד כי יש בשני המינוים האלה כנראה משהו מאוד חיובי וחיוני, ובעיקר מלמד כי גם אם איבדנו כמדינה את הבלמים, איזונים בין ארגוני הפשע השולטים במדינה, עדיין יש.

אל לנו לשכוח שמי שנבהל מהמינוי של גנות זה עברייינים כמו השופט זמיר, שהבן שלו נהג לקחת שוחד בסכומי עתק כעורך דין בתמורה לכל מיני "סידורים". אל לנו לשכוח שגנות זוכה לפני 13 שנים וזו תקופה שמטהרת אפילו מהרשעה וזה מאוד מסריח שדווקא מזיכוי היא מתעקשת להמשיך לרדוף...(מה גם שהיחיד שקבע שגנות לא היה בסדר היה השופט קדמי, זה שהמשנה לנשיא בית המשפט העליון מנחם אלון קבע שהוא -כראש אגף חקירות בזמנו- מסר עדות שקר שהובילה להפללתו הכוזבת של עמוס ברנס. אותו קדמי, שנהג לקבל שוחד בתמורה לשירותי מחשוב מערכת בתי המשפט ללא מכרז מחברת גלעד -כיום נס- טכנולוגיות ומחברת לרגו הראל).

אז לא שיש רע בזה שכנופיית ביניש-והמעכרים שלה מקבלת רימון רסס נוסף מכנופיית אולמרט-והמעכרים שלו, אבל כששני פילים רבים - מי שסובל זה בסוף תמיד הדשא...

אין לנו משטרה אחרת, ואין לנו פרקליטות אחרת ואין לנו מערכת משפט אחרת. לכן הברירה היחידה שיש לנו היא לחזק את האנשים הטובים והישרים שיש בכל אחת מהמערכות החשובות הללו. לא להזדעזע כששופט עם קופה של שרצים מטיף נגד מינוי אדם שזוכה, ולא להיבהל מזה שממשלת קדימה, אשר חוקיותה בהחלט מוטלת בספק, ממנה אנשים מטעמה. לא חייבים לאהוב נחש כדי לשמוח על שהוא מחסל את כל עכברי הרעל במחסן. לא חייבים לאהוב חתולים כדי להתעודד מזה שהם מגינים עלינו מפני הנחש. אני באופן אישי מאוד אוהב את הכלב שמגן עלינו מפני ציפורני החתול שמגן עלינו מפני הנחש שמגן עלינו מפני העכברים המגינים עלינו מפני הג'וקים.

תזכורת:

כל הפרשה: תפיסת הרוצח בכלל ובריחתו בפרט לא פורסמה בתקשורת.

רוצחו של פנחס בוחבוט הוא יסמני''ק לשעבר.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6705&forum=gil&omm=0

2. מה הסתיר השוטר מס' 1?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=2&viewmode=

65. הארץ: דו''ח ועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6705&omm=65&viewmode=


____



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ''זיילר: לפי מה שראיתי - הפכנו לסיציליה'' פילוביץ שחף 21.02.07 06:21 1
  עו''ד אלייקים העצני: ''מדינה בצל הפרת אמונים'' פילוביץ שחף 22.02.07 15:47 2
     ח''כ אריה אלדד: ''הר הזבל מתמוטט'' פילוביץ שחף 23.02.07 06:12 3
  זיילר עבד כל כולם וחיפה על שחיתות הפרקליטות ומח'ש פילוביץ שחף 25.02.07 05:49 4
     זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....'' פילוביץ שחף 25.02.07 08:14 5
         סיציליה זה כאן? פילוביץ שחף 25.02.07 11:39 6
         אורי אליצור: ''אל קאפונה ומשטרת ישראל'' פילוביץ שחף 26.02.07 17:33 8
         יואל מרקוס: ''סיציליה כבר כאן'' פילוביץ שחף 12.12.07 18:08 23
         ערוץ 2: סיצליה כבר כאן!! האם באמת השר ליברמן התערב?! פילוביץ שחף 17.04.09 04:03 52
  עוזי בנזימן: ''להמשיך לחשוף שחיתויות -לחסום שור בדישו'' פילוביץ שחף 25.02.07 14:07 7
  ''המום שלנו ולא של אסתרינה'' פילוביץ שחף 27.02.07 12:23 9
     ''להיט ברשת: דיווחי התארים של עדנה ארבל'' פילוביץ שחף 27.02.07 19:48 10
         שימו לב לתגובת שר המשפטים (לשעבר) טומי לפיד !! פילוביץ שחף 27.02.07 21:05 11
     הודעה לעיתונות: עו''ד יואבי - רבינוביץ בנושא עדנה ארבל פילוביץ שחף 28.02.07 13:25 12
     טרטמן: כשלתי רק כשאמרתי שבידי תואר שני פילוביץ שחף 28.02.07 13:46 13
     ח''כ טרטמן בהצהרה טלויזיונית לגבי התואר השני: פילוביץ שחף 28.02.07 14:25 14
     מי יותר נכה אברמוביץ או טרטמן? המלחמה על היקף הנכות פילוביץ שחף 28.02.07 22:47 15
         פסק הדין שניתן בעניין אסטרינה טרטמן: פילוביץ שחף 28.02.07 22:53 16
     ''טרטמן: עשו לי רצח אופי'' פילוביץ שחף 28.02.07 23:23 17
         מעריב מביא עידכון כולל סרטי וידיאו: פילוביץ שחף 01.03.07 01:05 18
  השוטרים הטובים נגד השוטרים הרעים פילוביץ שחף 01.03.07 22:30 19
  The Power of Individuals = לתקצב את המלחמה בשחיתות !! פילוביץ שחף 04.03.07 20:26 20
  ''The best is the enemy of the good''/פוליגרף כתנאי.... פילוביץ שחף 04.03.07 20:36 21
  ד''ר מילשטיין:''אילנה דיין/עובדה'' שמתכחשת לעובדות'' פילוביץ שחף 04.03.07 20:48 22
     הרמטכ''ל דן שומרון הלך לעולמו פילוביץ שחף 26.02.08 18:30 24
         דן שומרון 1937 - 2008 פילוביץ שחף 27.02.08 13:09 25
             הרמטכ''לים מתים צעירים פילוביץ שחף 28.02.08 23:50 26
                 תזכורת: פילוביץ שחף 15.03.08 23:18 27
  זיילר: ''להקים ועדת חקירה למשפט רמון'' פילוביץ שחף 07.04.08 23:57 28
     ''עברו של חשין מוכתם בהתנהגות בזויה ובלתי מוסרית'' פילוביץ שחף 13.08.08 19:43 33
  מזור: 'המפתח לאמון הציבור במשטרה:רק הקצאת משאבים תעזור' פילוביץ שחף 01.07.08 14:12 29
  בפרקליטות הדרום נמשכות הצרות=חנה מגד=יסכה ליבוביץ פילוביץ שחף 07.08.08 19:33 30
     יסכה לייבוביץ וחנה מגד קיבלו מכתבי אזהרה מועדת זיילר: פילוביץ שחף 07.08.08 21:47 31
     ''כי פרקליטות מחוז דרום אישרה את העיסקה''. פילוביץ שחף 08.08.08 00:52 32
  הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר פילוביץ שחף 04.09.08 11:57 34
     הקרע בעקבות מינוי סנ''צ שהדליף בעניין פריניאן-בן אור פילוביץ שחף 04.09.08 13:03 35
     השר דיכטר כופף את המפכ''ל: בר-לב ישאר במשטרה פילוביץ שחף 04.09.08 14:43 36
         דיכטר לבר-לב: ''הופתעתי בדיוק כמוך'' פילוביץ שחף 27.09.08 15:12 43
     דיכטר נכנע למפכ''ל: בר-לב יפוטר מהמשטרה פילוביץ שחף 04.09.08 15:02 37
         בן כספית: ''הספין של דיכטר'' ריבלין: 'ניצחון הבינוניות' פילוביץ שחף 04.09.08 15:25 38
         גרסת המפכ''ל דודי כהן: ''אין לי ייסורי מצפון'' פילוביץ שחף 04.09.08 15:53 39
             ניצב אורי בר-לב: ''המפכ''ל משקר, אבדק בפוליגרף'' פילוביץ שחף 04.09.08 16:26 41
             מי יזכה לקידום? אחיו של המפכ''ל פילוביץ שחף 27.09.08 16:22 47
         יו''ר ועדת הפנים: ''הדחת בר-לב: מזימה שתוכננה מראש..'' פילוביץ שחף 04.09.08 16:17 40
     ועדת הפנים מתחה ביקורת על החלטת דיכטר לפטר את הניצב פילוביץ שחף 14.09.08 11:55 42
     ברלב יכל לשרת בינתיים בארגון אחר.כשם שדיסקין בילה במוסד פילוביץ שחף 27.09.08 15:23 44
         ניצב בדימוס אריה עמית: ''עתידו עוד לפניו'' פילוביץ שחף 27.09.08 15:38 45
         -האקדמיה לקידום ניצבים- פילוביץ שחף 27.09.08 16:09 46
     הקרב הסתיים: ניצב בר-לב נשאר במשטרה פילוביץ שחף 29.12.08 13:13 48
         עקב המצב בעזה: דנינו מונה למפקד המחוז הדרומי פילוביץ שחף 29.12.08 18:50 49
  ואם הוא היה שמאי ולא עורך דין-האם גם היו מוציאים צא''פ? פילוביץ שחף 23.01.09 03:42 50
     ''השמור לגזע הארי של שלטון החוק?''= חלומו של עו''ד שמאי פילוביץ שחף 23.01.09 18:37 51
  יעוד: משטרת גבעתיים תופרת תיק לחף מפשע פילוביץ שחף 24.01.10 06:04 53
  אפקט זיילר - עו''ד רובי גלבוע: פילוביץ שחף 08.11.14 10:24 54

     
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי ג' באדר תשס''ז    06:21   21.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ''זיילר: לפי מה שראיתי - הפכנו לסיציליה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 21.02.07 בשעה 06:23 בברכה, פילוביץ שחף
 
זיילר: לפי מה שראיתי - הפכנו לסיציליה
יום רביעי, 21 בפברואר 2007, 4:18 מאת: ארי שביט ויובל יועז, הארץ


השופט זיילר (הארץ)

"אם יוכח שכך קורה גם במקומות אחרים במשטרה, אפשר יהיה לדבר על מאפיה", אמר השופט שמאחורי הדו"ח. תומך במינוי גנות

"סיציליה היא אזור שלם שבו יש תופעה של פשע המשתלט על השלטון. האם בישראל הפשע חדר לשלטון? אני לא יודע. אבל אני יודע שאם התופעה שראיתי בנקודה הצרה פשתה בכל משטרת ישראל - זה סיציליה";
http://search.walla.co.il/?e=hew&q=%F1%E9%F6%E9%EC%E9%E4

כך אומר בראיון ל"הארץ" השופט בדימוס ורדי זיילר, ראש הוועדה שפירסמה בתחילת השבוע את הדו"ח בפרשת האחים פריניאן והשוטר צחי בן אור.
http://search.walla.co.il/?e=hew&q=%E4%E0%E7%E9%ED%20%F4%F8%E9%F0%E9%E0%EF


"אם החשד שלי אמיתי, ואם זו נחלת חלקים נרחבים במשטרת ישראל - זה משטר רשע, משטר מאפיונרי. אם החשד יוכח ויתברר שכך קורה גם בשלושים מקומות אחרים במשטרה, אפשר יהיה לדבר על מאפיה".

תומך במינוי גנות


יעקב גנות. "לא יצליחו למצוא טלית שכולה תכלת" (ערוץ 10)

בראיון, שיתפרסם בסוף השבוע ב"מוסף הארץ", מסנגר זיילר על מינויו המיועד של רב-גונדר יעקב גנות למפכ"ל המשטרה. בהתייחסו לעברו הבעייתי, לעבירות המשמעת שבהן הודה ולמשפט הפלילי שממנו זוכה מחמת הספק, אומר זיילר: "אם מישהו רוצה למצוא טלית שכולה תכלת, לא יצליחו למצוא אותה. צריך למצוא אדם מתאים מבחינה פונקציונלית וראוי מבחינה נורמטיווית. אני לא מכיר אדם שלא עשה מעשה איוולת או שטות או שיקר לאשתו. רק מלאכי עליון לא עושים כלום".


את העובדות שנחשפו לעיניו במהלך עבודתה של ועדת זיילר הוא מכנה "זוהמה בטוהרתה. יושבים אנשים בתחנת משטרה ומעבירים סחורה גנובה ומרמים את הצבא ואת המפקד שלהם. זה היה קשה מאוד לראות. כשהפיקוד הבכיר יושב למעלה ובדרגי הביניים תופס הנגע - זו קטסטרופה. פרשת הסוללות מרכזת בתוכה את כל ההיבטים השליליים. היעדר קיום נורמות, היעדר הפעלת נורמות, היעדר בדיקה והיעדר פיקוח. השתוללות טוטלית של אנשים.
http://news.walla.co.il/?w=//1061041

______



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באדר תשס''ז    15:47   22.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עו''ד אלייקים העצני: ''מדינה בצל הפרת אמונים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 22.02.07 בשעה 15:49 בברכה, פילוביץ שחף
 
מדינה בצל הפרת אמונים
חלוץ וקראדי ואיבוד ערכי האמונים לארץ לציונות ולאנושות.doc
Thursday, February 22, 2007 11:32 AM

קראדי התפטר. יותר נכון, התפוטר. הוא ידע, שבשעה 19.00 בערב השר לבטחון פנים עומד לפטר אותו, ולכן הקדים וכינס את העתונאים לשעה 18.00 ,כדי שיוכל "להתפטר'' - "לתת דוגמה אישית", כפי שהתבטא. אבל השר דיכטר הפריך את הפוזה הזאת, בגלותו שהוא תיכנן לנפנף אותו עוד הרבה קודם, ואף ללא כל קשר עם השערוריות שחשפה וועדת זיילר, ולהיפך – ההמתנה לדו'ח הוועדה עיכבה את הפיטורין. הדברים המזעזעים שחשפה וועדת זיילר השפיעו איפוא רק על צורת הליכתו של קראדי: במקום הפנייה שקטה אל הדלת – בעיטה גסה החוצה. בדברי הפרידה שלו, לפני אותה הבעיטה שידע שתבוא, ניסה קראדי לומר עוד כמה דברים טובים לזכות עצמו, וביניהם רשמתי את המשפט הזה: "זו אותה המשטרה (בראשותי) שנהגה באחריות וברגישות בזמן ההתנתקות".

בשומעי זאת הרשיתי לעצמי להרגיש לפחות רגע אחד של קורת רוח, למרות הפסוק הידוע האומר "אל תשמח". הנה נפל האיש, שרק פורמלית מונה ע'י הבובה של שרון צחי הנגבי, השר לבטחון פנים דאז, אך למעשה היה מינוי של גדול משחיתי המערכת הציבורית מאז שנת 2,000, עומרי שרון.

נפל ה"דן חלוץ" המשטרתי של הגירוש, שניצח עליו בגאווה, ואך לפני זמן קצר לא התבייש להוציא מטעם המשטרה אלבום מחוייך ומלא טפיחות עצמיות על השכם, המתעד את פשע העקירה, ההרס והפליטות של האנשים שעל שמירת בטחונם ובטחון רכושם הוא הופקד. וזה גם האיש , שניצח על הפוגרום בעמונה, ששילח אנשי אגרוף מניפי אלות במדים שחורים ועל סוסים דורסניים לפצח ראשי ילדות וילדים כמו הקוזאקים בתקופת הצאר הרוסי.

יכול להיות שאין על מי לכעוס, מפני שקהות החושים וטמטום הרגשות כבר הרחיקו לכת עד כדי כך, שהאיש כלל לא היה מודע לכך, שמה שהוא עשה הוא פשע. כך או כך, כמוהו כרמטכ'ל צה'ל, שניהם הצטיינו בדיכוי בני עמם ונכשלו כשלון מחפיר במשימותיהם האמיתיות - זה בבטחון החוץ, וזה בבטחון הפנים.

שניהם פעלו רדופי אמביציה אישית ויצר אנוכי לעשות קריירה. חלוץ חלם אפילו על ראשות הממשלה. אף לרגע הם לא העלו על הדעת, ועפ'י חינוכם אולי כבר לא היו מסוגלים להעלות על הדעת – שהמעשה של גירוש בני עמם כדי לפנות שטחי מולדת למסירה לאויב כשהם "נקיים מיהודים", דבק בו פגם מוסרי קשה. עם כל גאוותם על "הרגישות", רחמנא ליצלן, שהם גילו כביכול, לא היתה בהם כל רגישות להפרת האמונים לארץ ישראל, הפרת אמונים לציונות, הפרת אמונים לאנושות – שלא לעולל לאחיך את מה שכלפי זרים נחשב "פשע נגד האנושות" – רגישות לחוש בלב ובנפש, שיש ניגוד אינטרסים מובנה בין הדרגה והמדים של רמטכ'ל צבא ישראל ומפכ'ל משטרת ישראל – לבין הפרת האמונים לארץ ישראל ולעם ישראל.

נפילתם העלובה היתה מלאה כ'כ הרבה רחמים עצמיים, שירי הלל על עצמם, התבכיינות של קרובים ומקורבים, עד שלא נשאר כל ספק, שלא עלה אף על קצה דעתם שיש ניגוד בין רצונם להצטיין ולקבל ציונים גבוהים אצל שולחיהם, אנשים כמו שרון ואולמרט, בין השאיפה שדירבנה אותם לחולל בשקיקה את הגירוש והחורבן - לבין המיטען הערכי, הלאומי והאנושי, הטבוע במשרות הרמות שהוטלו עליהם, ערכים שאותם רמסו ברגל גסה, אך ורק למען קידומם העצמי. שום מחאה לא נשמעה מהם, אף מילת הסתייגות לא מצאו. להיפך, הם התגאו במעשיהם וקיוו להיבנות מן האסון הלאומי והקטסטרופה האנושית שחוללו. נפילתם היא צדק היסטורי ותיקון של מעוות, הרבה מעבר לגיזרה הצרה של כשלונותיהם המקצועיים.

סימה קדמון ב"ידיעות אחרונות" תיארה בצבעים עזים את מסיבת הפרידה של הרמטכ'ל חלוץ, והנה כמה הבזקים. בית הספר לפיקוד ומטה בגלילות, אוהל לבן, יין אדום, יין לבן, בירה, סלטים, הזמר עידן רייכל. ואח'כ לא התבייש חלוץ להקרין "סרט על ההתנתקות שנצבע בצבעים בהירים של הצלחה" ולידו סרט על המלחמה. וסימה קדמון מעירה: "היתה הרגשה לא נוחה. הסרטים מתארים את חלוץ המנהיג, המפקד. והרי על זה בדיוק הוא נפל : על הטענה שלא הנהיג את המלחמה". אנחנו נוסיף, שהנהגתו ופיקודו "המזהירים" במלחמה נגד אחיו לא הספיקו כדי לחלצו מכשלונו המחפיר מול האוייב האמיתי.

וממשיכה קדמון לתאר:

"שום גאווה לא נראתה שם. תחושת האשמה נחה על כל הפרצופים. הם השפילו עיניים, כך תאר קצין בכיר לשעבר בחיל האוויר את פניהם של אלופי המטכ'ל בטכס הפרידה בקריה, כמה שעות קודם לכן. אפילו בת צחוק אחת לא היתה שם... 'מההלווייה הזאת שום שמחה כבר לא תצא', אמר אחד הנוכחים".

ועל נאומו של הרמטכ'ל כותבת קדמון: "קולו נסדק כמה פעמים.. זה לא היה נאום, זה היה כתב אישום: להנהגה, שלא נתנה את הגיבוי שציפה לו, לחבריו במטכ'ל, שלא נהגו בלויאליות...יכולת לראות על פניהם את המבוכה.. על מה נפלנו? על ליגה ג'? תחושת השפלה"...

נשאלת השאלה, מדוע יחסי האנוש וממילא יחסי העבודה עם ההנהגה - כלומר הפוליטיקאים, ועם המטכ'ל - כלומר עם החברים בצמרת הצבא, כל כך גרועים, עד כדי האשמתם ע'י הרמטכ'ל ב"חוסר לויאליות"? "לויאליות" בעברית – זו נאמנות. "חוסר נאמנות" מחזיר אותנו לצמד המלים המרכזי כ'כ בחיינו בזמן האחרון - "הפרת אמונים". שיכבת הנהגה – אזרחית, צבאית, משטרתית – איבדה את הצפון, את הרגשת השליחות למען מטרה עליונה, נעלה יותר מאשר רצון הקידום האישי. ממילא, חבריה אינם מגלים לויאליות – נאמנות - גם האחד כלפי השני, ואף מול אויב מליגה ג' הם כושלים. מפני שבלי מוטיבציה, בלי שאר רוח, בלי אמנוה בצדקת הדרך, בלי תשוקה בוערת לנצחון, מבלי לדעת בשם ולמען אילו ערכים נחוץ הנצחון – גם ליגה ג' מנצחת אותך.

הכל מדווחים מן המלחמה, שהבעייה היתה בפיקוד העליון, לא בחיילים, לא בפיקוד הזוטר. זה הפיקוד, שנציגיו נמנו על 5,000 המוזמנים לבר-מצוות הרהב שערך דני רהב היחצ'ן של החוג הנוצץ לידוענים, למיליונרים, להון-שלטון ולבדרניו. והיו שם המפכ'ל קראדי שלא ידע עדיין שזה הטנגו האחרון שלו, ומשום מה ולמרבה הפלא גם מפקד חיל האוויר, וכמה שופטים, והמועמדת החשובה למשרת נשיא המדינה, חברת הכנסת קולט אביטל.

"הפרת אמונים" והמרכיב החשוב הגלום בה "ניגוד עניינים", זו עבירה פלילית על פי הסעיף 284 לחוק העונשין, שהשופט אהרון ברק נתן לה הגדרה נרחבת ומעמיקה וייחס לה חשיבות-יתר בפסק הדין, בו הרשיע את שמעון שבס, מי שהיה מנכ'ל אצל ראש הממשלה רבין.

ברק גורס שהסעיף הזה משמש "להבטחת אמון הצבור במשרתי הצבור" וכדי ש- "הנאמנות תישמר וכח השלטון לא יהפוך לשלטון הכח", ותהיה לנו "חברה מתקדמת הבנויה על ..יחסי אנוש המעוצבים על בסיס של יושר, הגינות וטוהר מידות".

להלן בפסק הדין מפרט אהרון ברק - הנאמנות שעובד הצבור חייב בה, ואשר אותה אסור לו להפר, מה היא מחייבת:

"יושר, ענייניות, שוויון, סבירות ואיסור הימצאות במצב של ניגוד עניינים". וכאשר אין שומרים על ערכים אלה, התוצאה היא: "כרסום בעבותות הקושרות אותנו כבני חברה אחת, הפרת האמון של הפרט לפרט והפרט לשלטון, זלזול ברשויות ובעובדי הציבור, ציניות כלפי רשויות המינהל והסדר החברתי הקיים, ערעור היציבות החברתית".

במלים האלה נתן לנו אהרון ברק תיאור מדוייק של החברה שלנו – לא כפי שהיא עלולה להיות, כ'א במצב שאליו היא כבר הידרדרה!

מה שחסר בפסק דין שבס - פסק דין חשוב, מנחה ומורה דרך - הוא הרובד האידיאולוגי, הערכי, היהודי-ציוני, ההיסטורי – הפרת האמונים הלאומית.

סוף סוף, לא הקמנו את "המינהל הציבורי", כמו את המדינה גופה, על הירח או המאדים. יש לו הקשר לעבר מסויים, מסויים מאד, לארץ מסויימת מאד, לשליחות היסטורית, לפאתוס תרבותי ודתי ולעומק רגשי, הנובע מטרגדיה גדולה וצופן תקווה גדולה. את כל אלה היה צריך המינהל הציבורי של ברק לשרת, כי הוא לא הוקם, ואינו קיים, כמטרה בפני עצמה.

כשלונו הגדול של "המינהל הציבורי" של מדינת ישראל, שהוא שכח מניין הוא בא ולאן הוא הולך ולמי הוא חייב דין וחשבון - מעבר לסולם השרד ולשרשרת הפיקוד.

ויש בלבי חשד, שכל עוד לא תדע חברתנו להשתחרר מניגוד האינטרסים הקורע אותה לגזרים – מצד אחד שאפתנות, קרייריזם, יצר לעוד ועוד כבוד, כיבודים, פרסום ונהנתנות – ומן הצד השני הצורך הזועק בשליחות, בשירות למען מטרה, במסירות נפש, באמונים שלמים ולא הפרת אמונים, כל קיומנו כאן הוא בסימן שאלה.

ולא נשוב לחיות כאן חיים שלמים, ללא ניגוד אינטרסים והפרת אמונים, אם לא נחזור אל האידיאלים הישנים, שהיו מעולם ויהיו לעולם.

"הפרת אמונים". שר המשפטים החדש אינו אוהב את הסעיף הזה בחוק העונשין, ומסתמא אינו אוהב אותו גם מי שמינה אותו, מפני שהסעיף הזה מאיים עליו. והמשפטן פרופסור אמנון רובינשטיין תובע תיקון סעיף הפרת האמונים וקבלת הצעת שר המשפטים, הפרופסור דניאל פרידמן, להחליף את הסעיף בעבירות אתיות ושיפוט משמעתי.

כל השרים וכל הח'כים שיש להם תיקים במשטרה, והם אינם מעטים, מצטרפים בוודאי בהתלהבות לדרישה הזאת לפתור את בעיית הפרת האמונים בחברה שלנו ע'י מחיקת סעיף הפרת האמונים מספר החוקים.

הרבה מחלוקות יש למחנה הכתום עם האסכולה הנגדית, שבראשה עומדים נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, וחוגי הפרקליטות, אבל במערכה החשובה והחיונית על נשמת עמנו וחברתנו, המערכה נגד הפרת האמונים, דומה שמקומנו ברור וחד-משמעי – עם הקנאים לשלטון החוק, עם הלוחמים בשחיתות הציבורית.

הטענה, שהמשטרה והפרקליטות השתמשו תכופות לרעה בדגל המלחמה בשחיתות כדי לסלק מן הדרך אישים בלתי רצויים – והרשימה ארוכה: יעקוב נאמן, אביגדור קהלני, רפול, רובי ריבלין, נתניהו ואולי גם רמון - אינה שייכת לכאן. אם קצינים ופרקליטים משתמשים לרעה בסמכויותיהם, יש לסלקם. אותם – ולא את הסעיף הפלילי.

הבו לנו שומרי אמונים: פטריוטים, נאמנים לעם ולארץ וגם נקיי כפיים וטהורים מכל שחיתות ציבורית .

בכל ארץ, בכל מדינה, הם נחוצים, אצלנו הם חיוניים, כי בלעדיהם לא נוכל להתקיים.

אליקים העצני


______



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי ה' באדר תשס''ז    06:12   23.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ח''כ אריה אלדד: ''הר הזבל מתמוטט''  
בתגובה להודעה מספר 2
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 23.02.07 בשעה 06:16 בברכה, פילוביץ שחף
 
הר הזבל מתמוטט
מאת: ח"כ אריה אלדד 22/02/07 22:17
https://rotter.net/User_files/forum/gil1/45de6aa2306e879d.doc


בזה אחר זה מסתלקים משורות הפיקוד וההנהגה אלו שנטלו חלק בהתנתקות, שהובילו לגרושם של יהודי חבל עזה וצפון השומרון. מי מודח ומי נאלץ להתפטר, מי נחקר בפלילים, ומי כבר עומד למשפט. מי כבר הורשע בדין, ומי רק יודע ששעתו קרבה. מי במים ומי באש, מי בחרב ומי בשחיתות, מי באונס ומי במעשה המגונה. מי במיטת חוליו ומי בגירוש מביתו שלו.

מה זאת? האם זוהי "הקללה הכתומה"? "פולסא דנורא" קבוצתית שהוטלה בהם?
לכאורה אין קשר בין המקרים. רוב הפרשיות התרחשו לפני האסון ההוא, ורק טחנות הצדק הטוחנות לאט מביאות עתה לידי ביטוי מה שהיה צריך להתרחש מזמן.

אבל אין צרך להזדקק לאמונה אמיתית או טפלה. אין חצי שחיתות בעולם כשם שאין חצי הריון. מי שנכון היה לבגוד באידיאולוגיה ובערכים שדבק בהם שנים רבות – יהיה נכון גם לעבור על מה שכתוב בספר החוק הפלילי. מי שמעל באמון יכול גם למעול בקופה. וגם ההפך נכון : אנשים מושחתים עלולים בנקל להפוך את עורם, לבגוד במי שנתנו בהם את אמונם. מי שהיה קצין בכיר בצבא והפך סוחר סמים יהיה נכון גם להסגיר את סודות מדינתו לידי החיזבאללה. ומי שהיה שקוע עד צוואר בשחיתות לא היסס להחריב אלפי בתים ומשפחות כדי להציל את עורו.

מי זוכר היום את "הפנקס הקטן" של עמרי שרון ומה שהיה כתוב בו ? מי זוכר היום את מאות הג'ובים שהוקצו , בפנקס הזה או בדומיו, למי שהשלטון חפץ ביקרו? את המינויים למועצות הדתיות, לדירקטוריונים, לחברות ממשלתיות, לתפקידים שלא היה בהם כל תוכן או צורך שהוענקו ל"אנשי שלומנו" שלא היה בהם כישרון זולת הכישרון ללחך פנכה? וכאשר מתפטרים בזה אחר זה הרמטכ"ל והמפכ"ל וראש הרשות למיסים - איננו יכולים לשכוח גם מי מינה אותם. באילו נסיבות ולאיזה צורך. כמה עוד כאלו מנהלים את חיינו? לאיזה עומק חלחלו המינויים המושחתים הללו? עד כדי כך שהצבא נכשל במלחמה והרשויות לא תפקדו בשעת משבר והמשטרה נדבקה בשחיתות וגם הפרקליטות וגם נציבות שירות המדינה וגם המחלקה לחקירת שוטרים מעורבים בחיפוי או בהשתקה או ברדיפת חושפי שחיתויות , או –במקרה הטוב- סובלים מחוסר יעילות ממאיר.

הכל מדברים על הצורך בניקוי האורוות. אך כיוון שהנגע לא פגע רק בארגון אחד או במערכת אחת – יש צורך במפקד עליון, בראש הממשלה, שיפקד על מבצע הניקיון הזה. אך ממש כמו שהיה במלחמה – יש חיילים טובים, אך אין מי שייתן להם את הפקודות הנכונות. יש ראש ממשלה, אך כשהוא עוסק במינוי מפכ"ל משטרה וסגנו, הוא זוכר כי הם שיצטרכו בעוד זמן קצר להחליט על הרכב הצוות שיחקור אותו. ולפיכך כדאי לבחור במי שגר, בהווה או בעבר, בבית של זכוכית, כי ידוע שהללו נוטים שלא להשליך אבנים. ואולי פועל כאן מה שמיוחס לישו הנוצרי שחנן נואפת אחת וקבע: "זה שלא חטא - יידה בה אבן ראשונה". ולכן רצוי כנראה שבראש המשטרה לא יעמוד אחד שלא חטא, מין אביר עם שריון נוצץ שלא הוטל בו רבב, כי הצדקנים הללו עלולים לידות אבנים. ממורו ורבו שרון למד אולמרט כי סוד השלטון הוא בבחירה נכונה של אנשים. על נבחריו של שרון , המסתלקים מהזירה הציבורית בזה אחר זה, ניתן לומר: אמור לי מי מינה אותך ואומר לך מי אתה. ולפיכך יש לחשוש כי לא פועלי ניקיון לאורוות ממנים לנו אולמרט ואנשיו, אלא כאלו הגזורים בצלמם וכדמותם. מחר, כשיזדקקו להם – יהיה להם על מי לסמוך.

אלא שאין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא, ואין חוטא שאין בו גם מעשים טובים. בימים אלו ממש מצא ראש הממשלה בלוח הזמנים העמוס שלו גם שעה קלה לעסוק בראות הירוקות של תושבי גוש דן. בעצה אחת עם השר להגנת הסביבה החליט לקדם את הקמת הפארק הגדול למרגלות אתר הזבל חיריה. את החלטת הממשלה בעניין זה הוביל אריאל שרון, וכיוון שהכרת הטובה היא תכונה אנושית נאצלת, ובימים שהר הזבל של מינויי שרון מתמוטט על ראשינו – אך טבעי הוא שראש הממשלה מציע לקרוא להר הזבל חיריה על שם אריאל שרון.

תזכורת:

''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml

65. ''צדק של פלנגות'' ( מענה לשופט בדימוס אמנון סטרשנוב)
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=65&viewmode=

_



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ז' באדר תשס''ז    05:49   25.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זיילר עבד כל כולם וחיפה על שחיתות הפרקליטות ומח'ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 

hyativ
חבר מתאריך 31.8.05
3468 הודעות אור ליום ראשון ז' באדר תשס''ז 21:57 24.02.07


זיילר עבד כל כולם וחיפה על שחיתות הפרקליטות ומח'ש

ככל שעובר הזמן מתברר עד כמה זיילר עבד על הציבור והאשים את מי שהיה נוח לו להאשים, את המשטרה, אך בנוגע למי שהיה אמור לבקר ולפקח על המשטרה הוא לא חיפש ולא סיכם שום מסקנות אישיות נגדם.
אחרי שנחשפו קשריו הפסולים של זיילר עם ערן שנדר ראש מח"ש בתקופת הפרשה, מתאר כאן יואב יצחק כיצד פעל זיילר לחפות על עדנה ארבל פרקליטת המדינה דאז.

לאט מתחיל להיחשף כיצד ישראל מנוהלת על ידי קליקה של משפטנים המחפים אחד על השחיתות של השני.

כיצד חילץ זיילר את ארבל

חברי הוועדה, ובראשם זיילר, הבינו כי ראשה של ארבל בסכנה. כדי לחלצה, נמנעו מלזמנה לחקירה, בנמקם זאת באמירות שווא, כאילו מבחן התוצאה (קוןןרצח בן אור) אינו הקובע, ולא רלוונטי לבחון את תפקיד הפרקליטות בפרשה, לאור התוצאות
הכתבה כאן
http://www.nfc.co.il/Archive/002-D-20628-00.html?tag=21-49-10


_______________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ז' באדר תשס''ז    08:14   25.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''  
בתגובה להודעה מספר 4
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 30.07.12 בשעה 11:25 בברכה, פילוביץ שחף
 
זיילר: "הפרשה הזו היא מקרה נקודתי המצביעה על שחיתות שמקעקעת
משטרות ומקעקעת משטרים ואם ישנן תופעות כאלה ביתר מחוזות המשטרה
אזי כל המשטרה נשלטת על ידי המאפיה ששתלה והחדירה סוכנים לשדרת
הפיקוד והם/ן עושי דברה." הציטוט הנ"ל (+/-) נאמר חדשות
לבקרים בכל יומני החדשות כפתיח במשך היום והלילה, אז מה היה לנו
64. מעריב: היום יום הדין של משטרת ישראל !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6705&omm=64&viewmode=


כבוד השופט זיילר, האם אתה חושב שעם ישראל מטומטם ?!, נכון,
עם ישראל עייף, נאנק תחת כובד מלחמת הקיום, הבטחון ושאר מיני ירקות,
וכן חלקו גם לוקה בזכרון בכלל ובגניבת דעתו בפרט ע"י התשקורת.
לי ולאחרים ברור מעל לכל ספק שהדו"ח שהועדה שבראשה ישבת מצביע על
מקרה קלאסי של שמירה על המערכת:
השיטה = יוקרת מערכת
כפי שהצביע עליה השופט חיים כהן ז"ל ואף הביע זאת בכתב במכתבו
אישית למר עמוס ברנס לאחר זיכויו,להלן קישור למכתב וכן כתבה
שכותרתה "יוקרה מול צדק":

5. נספחים להחלטת ברנס = משפט חוזר.............
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=5&viewmode=
13. השופט חיים כהן ז''ל:''הצדעה לעוף החול - הפניקס''
https://rotter.net/forum/gil/5496.shtml#13
14. השופט חיים כהן ז''ל: שמחון לא רצח את מירה ארצי
https://rotter.net/forum/gil/5496.shtml#14

אם אהרון ברק היה קורה היטב את מכתבו של ניצב גולדברג ז"ל
היה מבין......
או שמא קרה והתעלם.....


200. שופט עליון גבריאל בך לשעבר היועמ''ש לממשלה....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5219&omm=200&viewmode=


להזכירך "כבוד" השופט זיילר, לפני פרשת פריניאן היו מספר פרשות
שהמכנה המשותף שלהן הוא זהה לחלוטין ואני אציין אחדות מהן לפי
סדר כרונולוגי :

פרשת עמוס ברנס -


!! עיוות-דין ועינוי-נפש במדינה ''דמוקרטית'' !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=0&viewmode=


פרשות לוינסון, עופר, ידלין ואלבין:


57. פרשת התאבדותו של יעקב לוינסון = השעות האחרונות.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=57&viewmode=
58. אורי אבנרי: ''העולם הבא'' (זמן תל-אביב - 29.4.2005)

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=58&viewmode=


פרשת מע"צ
!! התקשורת שתקה אז והתקשורת שותקת גם היום !!



סרט בתמונות: הסיפור האמיתי - הכנופיה שלא היתה/מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=65&viewmode=
כנופיית מע''צ יקבלו כ''א למעלה מ-2 מיליון ש''ח פיצויים

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=62&viewmode=

דרך אגב "כבוד" זיילר, האם אתה יודע מה קורה ואיפה נמצא ניצב
בדימוס סנדו מזור...?? שביתו היא קצינה בכירה במשטרת ישראל במפלג
הונאה משטרת ישראל !!


בפרשת ברנס: אם אהרון ברק, נשיא בית המשפט העליון לשעבר, היה
מיישם הלכה למעשה את מה שכתב במכתבו האישי למר עמוס ברנס לאחר
זיכויו בחודש אוקטובר 2002, אני בטוח שועדת החקירה/בדיקה הייתה
מגיעה לאותם ממצאים ומסקנות שאתה כיו"ר וחבריך לועדה הגעתם/ן
ואף יותר.....
להלן המכתב הרשמי ששלח נשיא בית משפט העליון...
ציטוט: "המקרה שלך מצדיק, בדיקה מעמיקה את אשר אירע בהליך הפלילי, בעניינך ואת אשר אירע לפניו..."!!


40. המכתב הרשמי ששלח נשיא בית משפט העליון...
https://rotter.net/forum/gil/5168.shtml#40
תודה לאל שמר עמוס ברנס וחבורתו, העמידו סרט, שהיום נלמד באקדמיה
המשפטית וכל מי שצפה בו מתחלחל, האם צפית בסרט "כבוד" השופט
זיילר....?!


יצחק רובין וטקניוז הפקות מזמינים: 'רצח לכל החיים/ברנס'
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6506&forum=gil&viewmode=all&keywords=רצח%20לכל%20החיים


העיתונאי אורי כהן אהרונוב הולך עם שק על ראשו מיום מסיבת העיתונאים ש"כבוד" השופט זיילר ערך על מנת להשיב לעיתונאים בנושא הצגת הדו"ח בפרשת פריניאן, אורי כהן אהרונוב מתהלך בבטן מלאה והוא (מפחד) לא פותח את הפה...הוא שאל אותך מספר פעמים למה אין מסקנות לגבי יסכה לייבוביץ, מח"ש בכלל וערן שנדר בפרט ומשום מה הוא שכח את עדנה ארבל שכיהנה בתפקיד פרקליטת מדינה לפני מינויה לשופט עליון.... צלם בהיכל
טובת הציבור היא שארבל תמונה לעליון ובייניש לנשיאה !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=8&viewmode=

ואתה "כבוד" השופט זיילר, השבת לו כפי שהשבת.... וכולנו ראינו איך
אורי כהן-אהרונוב אינו מרוצה מתשובתך בלשון המעטה, הוא יודע מה שעם
ישראל לא יודעשאתה הוא זה שמינה את ערן שנדר ואף חגגת לו מסיבה כהלכה
בביתך על כל המי והמי בכלל והאחים והאחיות - הבונים החופשיים בפרט.
האם אתה מודע לעובדה שעם ישראל עומד בפני פרשה חדשה, שבימים אלה
המערכת שלך לא יודעת איך לאכול אותה...כן, אני מדבר על:

פרשת רשות המיסים - 9. מקור 270-02 התאבד או חוסל ??
https://rotter.net/forum/gil/7169.shtml#9
רפי רותם תובע את איתן רוב מנהל רשות המיסים
https://rotter.net/forum/gil/7169.shtml#1


בערב שישי האחרון 23.2.2007 מיד לאחר תכנית מבט, הובאה תכנית
מיוחדת על "המאפיה בסיצליה", האם זה מקרה שתכנית זו הובאה
בפני הציבור מספר ימים לאחר הצגת דו"ח ועדת זיילר...??


@ סיכום ביניייייים : @

אתה כיו"ר וחברי הועדה הקרבתם למולך את הש"ג, כן, המפכ"ל קראדי הוא
הש"ג, בדיוק כפי שעשית כיו"ר הועדה שנקראת ועדת הילר, "מותו"
של חייל במסגרת אימונים בצה"ל....

ועדת החקירה הציבורית בעניין נתיחת החייל הילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5555&forum=gil&viewmode=all&keywords=הילר
האב השכול: הרמן הילר מזהיר את היועמ''ש לממשלה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5293&forum=gil&viewmode=all&keywords=הילר
היועמ''ש לממשלה: מזהיר את מר הרמן הילר...!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5278&forum=gil&viewmode=all&keywords=הילר
דו''ח מבקר המדינה: רפואה משפטית בכלל והשתלת...
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5295&forum=gil&viewmode=all&keywords=הילר
16. חוות דעת הפצ''ר לתיק מצ''ח ב''ש 133/01 שעניינו מוות שאינו בפעילות מבצעית, של-ב/7192359 טור' הילר דניאל-בא"ח @

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5154&forum=gil&viewmode=all&keywords=הילר#16

"כבוד" השופט זיילר, אני מציע לך לקרוא את עדותו/הספר שכתב מפכ"ל
משטרת ישראל הראשון יחזקאל (סחרוב) סהר שבנה וייסד
את התשתית שעליה עומדת ומתבוססת משטרת ישראל נכון להיום:


14. המפכ''ל הראשון של משטרת ישראל/יחזקאל סהר:''סיפור חיי''
https://rotter.net/forum/gil/5294.shtml#14


"כבוד" השופט זיילר, מה דעתך על מיסוד התפקיד "שופט חוקר"
במדינת ישראל ??
( מינוי שופט חוקר בפרשות מעין אלו ובכלל
ינטרל לכאורה את הסימביוזה כפי שציין ואמר זאת יו"ר כנסת ישראל
לשעבר ח"כ רובי ריבלין:
ריבלין:''יש סימביוזה בין משטרה=עיתונאים מטעם והפרקליטות''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=21&viewmode=

"כבוד" השופט זיילר, האם אתה יודע, מודע או שמעת על שני קציני
משטרה בכירים מאוד ( אחד מהם כיהן כמפכ"ל) שאיימו ( איום סמוי) על עיתונאי בכיר שאם לא יפסיק את תחקירו הוא יחוסל והציעו לו ללכת להסכם פשרה....
תבדוק בבקשה מי השופט שהסכים, קיבל וחתם על הסכם הפשרה ונתן לזה תוקף של פסק דין !!


גבי לסט ואסף חפץ הודיעו לאריה אבנרי שהוא מועמד לחיסול
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6549&forum=gil&omm=0


להזכירך "כבוד" השופט זיילר למה קמה ומה עשתה:


שורת המתנדבים = שורת האזרחים של קום המדינה !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5391&forum=gil&viewmode=all&keywords=השומר#33

וכתוצאה מפעילותה מה קרההההההההההה ?!


פרשת תיק אפרסק: 'לסלק את שניהם גם יחד-המפד''ל והמפכ''ל'
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6449&forum=gil&archive=#30

____


6. מגילת העצמאות מוכתמת בדם נרצחים פוליטים:
https://rotter.net/forum/gil/5651.shtml#6

4. האם מפא''י/אירגון בר גיורא יעשו זאת שוב = רצח פולטי ?!
https://rotter.net/forum/gil/5651.shtml#4=
''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml
''צדק של פלנגות'' (מענה לשופט בדימוס אמנון סטרשנוב)
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=65&viewmode=







            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ז' באדר תשס''ז    11:39   25.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. סיציליה זה כאן?  
בתגובה להודעה מספר 5
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 25.02.07 בשעה 12:37 בברכה, פילוביץ שחף
 
סיציליה זה כאן?
מאת אהוד אשרי אנשי כבוד, 21:45, ערוץ 2



איתי אנגל. נותן רעיון לאן אנחנו יכולים להגיע

בימים כתיקונם לא אמור להתעורר עניין יוצא דופן בסרט תיעודי על המאפיה של סיציליה. סרטים מסוג זה, המתעדים תופעות חברתיות ברחבי הגלובוס, מסתובבים דרך קבע בערוצי נישה ולא מושכים תשומת לב מיוחדת מעבר לקהלים מצומצמים. העובדה שהסרט הספציפי הזה נעשה על ידי כתב-במאי ישראלי, איתי אנגל, מעלה את מפלס הסקרנות, בעיקר בזכות הרקורד האיכותי של היוצר, אבל גם זה לא מספיק כדי להפוך אותו לאירוע טלוויזיוני חשוב במונחי ערוץ 2. כדי לשווק אותו ככזה צריך עוד משהו. נניח, קשר ישראלי רלוונטי שיחבר אותו לסנטימנט ציבורי אופנתי.

זה בדיוק מה שעשו בערוץ 2. הימים ימי דו"ח זיילר, הישראלים חוגגים את עידן "נקיון האורוות", והנה הזדמנות נפלאה למנף את המאפיה הסיציליאנית. נכון שהיוזמה להפיק את הסרט נולדה בלי שום קשר לפרשת פריניאן ונכון שהצילומים נעשו לפני שהמשטרה חטפה את כל הזיילר, אבל צריך להיות אידיוט כדי לא לכרוך הכל ביחד ולהפוך את סיציליה למשל על ישראל.

למרבה המזל, סיפק זיילר עצמו את החוליה המקשרת כשבלהט הפרוז'קטורים השווה בין מרחב לכיש למרחב סיציליה. וכך זומן איתי אנגל ל"אולפן שישי" ושולב בטבעיות בדיון על הדו"ח והשלכותיו. אהרן ברנע ציטט את פסוקו של זיילר ("אם התופעה פשתה בכל משטרת ישראל, זו סיציליה!") ופנה לאנגל בשאלת מחץ: "סיציליה זה כאן?". אנגל ניסה להרגיע ("לא, סיציליה זה שם"), אבל קבע שהסרט "נותן רעיון לאן אנחנו יכולים להגיע, כי התחלנו לצעוד לכיוון הזה".

בהמשך הסביר ששם הסרט, "אנשי כבוד", הוא טייק-אוף אירוני: במקור זה השם שהמאפיונרים נותנים לעצמם, אבל בסרט הוא מתייחס דווקא למי שנלחם בהם, אנשים עם "דיגניטי, הקרבה, מוסר ואומץ", שמסכנים את חייהם למען המטרה. אם כבר מותחים את סיציליה לממדי משל, לא קשה למתוח גם את הנמשל: לפחות במשתמע יש כאן מחוות הוקרה ל"אנשי הכבוד" בישראל, אנשי ציבור ועיתונאים, שיצאו להילחם בשחיתות ונהפכו מטרה להתקפות. לדוגמה, אילנה דיין וצוות "עובדה", שאנגל הוא חבר בו. במובן זה, הסרט ממשיך את מלחמות "עובדה" נגד השחיתות, הפעם על דרך האלגוריה.

הצרה היא שאין דמיון בין האחים פריניאן לברנרדו פרובנצאנו, ה"קאפו די טוטי קאפי", ממש כשם שאין דמיון בין אהוד אולמרט לג'וליו אנדראוטי, ראש ממשלת איטליה לשעבר שנחשד בקשרים עם המאפיה. ישראל גם לא צועדת לכיוון הזה. אם כבר, היא צועדת לכיוון ההפוך. כך שהניסיון להכתיב לצופים את האנלוגיה הנמהרת של זיילר, פגע בסופו של דבר בסרט שהיה מעניין בפני עצמו (אם כי לא יירשם בפסגת יצירותיו של אנגל) והפך אותו למה שאינו.
http://www.haaretz.com/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=829902&contrassID=2&subContrassID=3&sbSubContrassID=0


איפה האיכות?

אולי בגלל שאיתי אנגל הציב רף גבוה מדי, אולי בגלל ההשוואה המופרכת לשחיתות הפושה בישראל, אבל "אנשי הכבוד" ששודר אמש ועסק במאפיה בסיציליה היה מאכזב
אריאנה מלמד פורסם: 25.02.07, 09:48


לולא היה איתי אנגל חתום על המוצר הזה, ספק אם "אנשי כבוד" היה מגיע למסך של "עובדה". אנגל הוא כמעט שם נרדף לעשייה עיתונאית שמשלבת איכויות ודרמה. אין לכל ערוץ 2 באורוות הטאלנטים הזוהרים שלו עוד איש מוכשר כמוהו – ודווקא משום שהציב לעצמו רף כה גבוה, "אנשי כבוד" היה סרט מאכזב מאוד.

ההשוואה בין סיציליה והמאפיה שלה לבין מצבה של השחיתות בישראל היא מופרכת, ואפילו אילנה דיין מוכנה להודות בזה: אלא שהפיתוי לקשור קשרים דמיוניים, בשבוע של דו"ח ועדת זיילר, גדול מדי ואי אפשר לעמוד בפניו. ייתכן שזה היה הפיתוי המקורי ליצירתו של סרט שאין בו כל גילוי חדש, רק מבט תיירותי ומרפרף מדי על בעייה עצומה ומרתקת.

כשאנגל מראיין שוב ושוב את התחקירו-מתורגמן המקומי שלו, כשדקות לא מעטות בסרט מוקדשות לאווירה ולמלל, כשחסר מידע בסיסי על תחומי העיסוק של המאפיה והיקפם – מתחיל הצופה לחפש את הדרמה, והגם שיש כאן כמה סיפורים מסמרי שיער ונוראים במיוחד, הם ישנים וידועים – וגם תפורים זה לזה ברישול שפשוט לא מתאים לאנגל.


הוא בחר להתמקד בסיפורו של פפינו אימפסטאטו, בן למשפחת מאפיה שמרד במורשת הפשע, הקים תחנת רדיו שלעגה לארגון, ובסוף הידוע מראש נחטף, עונה,


נרצח ואחר כך גם פוצצו את גוויתו במטען חבלה רב עוצמה. אחיו מדבר בסרט של אנגל: הראיון הזה, שיש בו את מטען הדרמה שחיפשנו, צריך היה לעמוד במרכז הסרט – אלא שאנגל רצה יותר מזה.

הוא רצה לספר לנו על ברנרדו פרובנזנו, הבוס הגדול שנתפס אחרי מצוד של יותר מארבעים שנה. כבר ראינו את רגעי הדרמה במהדורות חדשות בעבר. והוא רצה להבין את תופעת ריטה בורסלינו, מועמדת לנשיאות סיציליה שאחיה היה אחד השופטים החוקרים ששילמו בחייהם על נסיונם להביא את ראשי המאפיה לדין. אבל בורסלינו הפסידה בבחירות ומועמד הימין החשוד בקשרים עם המאפיה ניצח, וכל זה קרה לפני שנה כמעט, ובסיפור של אנגל אין חידוש. לעתים הוא נראה כמו כתבה ישנה ומתורגמת שנרכשה די בזול ונועדה לסתום חור מזדמן בלוח השידורים.

רגעי העניין האמיתיים בסרט הושגו בראיון עם השופט-החוקר האחרון שנותר בחיים, לעת עתה, מקבוצת האנשים האמיצים שניסו לחולל שינוי של ממש בסיציליה. פיירו גראסי הוא דמות מרתקת שלא התפענחה די הצורך בסרט של אנגל, אולי בגלל הרצון להביא אל המסך מגוון של סיפורים שיגרמו לצופה לצקצק בלשונו מדי כמה דקות ולהתבצר בנחמה שלנו זה לא יקרה. לא די בזה כדי ליצור עניין. לטעמי, אנגל צריך היה להישאר בטריטוריה הסיפורית שבין בנה של המאפיה שהיה קורבן, לבין האיש שימיו ספורים והוא יודע זאת. התמקדות בחומרים המצויינים הללו היתה יוצרת משהו שחותמת האיכות שלו ברורה וחזקה ולא מטושטשת.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369243,00.html

_________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני ח' באדר תשס''ז    17:33   26.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אורי אליצור: ''אל קאפונה ומשטרת ישראל''  
בתגובה להודעה מספר 5
 

אל קאפונה ומשטרת ישראל
מאת אורי אליצור היה יועץ רה"מ בנימין נתניהו

אז כדאי להתעורר, זה לא שייך לסידרה.

כל כך הרבה סופרלטיבים שפכנו על השחיתויות שהתגלו ונחקרו בשנתיים האחרונות. כל כך הרבה זאב זאב צעקנו, וכאשר מגיע הזאב האמיתי אנחנו אומרים אויש עוד שחיתות. והפעם גם במשטרה, ממש מעצבן. אז כדאי להתעורר, זה לא שייך לסידרה. לא מדובר בעוד משהו מהסוג של מינויים פוליטיים והטיית מכרזים והצבעות כפולות. בוודאי לא מדובר בשלומיאליות או התנהלות לא תקינה, מדובר ברצח. מדובר במה שנראה כמו סרטי המאפיה הכי אפלים. מה שנראה כמו ברית בין אנשי משטרה וכרישי פשע, בכירי משטרה שמחפים על רוצחים, ושוטרים שהם גנבים, ושותפים של רוצחים. אני יודע שצריך להוסיף פה את לחש הקסם "לכאורה". בטח שלכאורה, אבל הלכאורה נראה כל כך רע שאי אפשר להשאיר פצע כזה פתוח רק בגלל שוועדת חקירה ללא סמכויות של ממש לא מצאה ראיות חד משמעיות. זו לא שחיתות, זה סרטן. ולא יכול להיות שזה ייגמר בשניים שלושה קצינים שיצאו לפנסיה מוקדמת ובוויכוח אם עשו או לא עשו עוול לקראדי.


כל כך הרבה סופרלטיבים שפכנו על השחיתויות שהתגלו ונחקרו בשנתיים האחרונות. כל כך הרבה זאב זאב צעקנו, וכאשר מגיע הזאב האמיתי אנחנו אומרים אויש עוד שחיתות. והפעם גם במשטרה, ממש מעצבן
פינחס בוחבוט ניצל מניסיון התנקשות פנימי של העולם התחתון ואושפז באשקלון תחת שמירה משטרתית. מישהו דאג להעביר אותו לתל השומר ולהסיר ממנו את השמירה, ואז נכנס לשם שוטר שהוא חבר בכנופיית פשע, ורצח אותו ביריות אקדח. זה לא נראה כמו שלומיאליות ולא כמו חלם, זה נראה כמו שיקגו. מי העביר אותו? מי הסיר את השמירה? ועדת זיילר לא ענתה על השאלות האלה. השוטר הרוצח, צחי בן אור, נתפס והיה מוכן להעיד נגד שולחיו, אבל הוא היה אחוז פחד, כי הוא ידע שיש קצינים בכירים במשטרה שעובדים עם האל קאפונה או הדון קורליאונה שנגדו הוא הולך להעיד, ושהקצינים האלה ירחרחו בתיק ויסגירו אותו לידי הרוצחים. ועדת זיילר לא מצאה ראיות מוצקות לזה, אבל המציאות מצאה. הבוסים של המאפיה אכן ידעו כל מה שקורה בתיק החקירה הסודי, והם ניסו לחסל את בן אור. האיש נמלט מהארץ והסתתר במכסיקו, אבל הרעים הגיעו אליו לשם וחיסלו אותו. בדיוק כמו בסרטי המאפיה.

סרטן מתפשט

איך הם ידעו שהוא הולך להעיד נגדם? איך הם ידעו למצוא אותו בקצה העולם? יכול להיות שמישהו במשטרה סיפר להם? אין הוכחות, אומרת ועדת זיילר. אולי ציפור לחשה להם, אולי הם הלכו לקורא בקפה או לפותחת קלפים. בן אור עצמו, על כל פנים, היה בטוח שהמכה תבוא לו מעבריין במדים כחולים. והסיפור לא נגמר פה. מישהו בתוך המשטרה דאג להרחיק הצידה תיק רצח כמעט מושלם, ואחר כך מישהו במשטרה השחית את תיק הראיות. מי זה היה? השופט זיילר מנחש, אבל לא הצליח להוכיח את זה. אז מה? אפשר להשאיר שאלה כזאת פתוחה?

ברור לגמרי שאילו היו חשדות חמורים כאלה, לא נגד קציני משטרה אלא נגד פקידים בכירים או שרים או נבחרי ציבור, היה קם צוות חקירה מיוחד שהופך את העולם כדי למצוא ראיות נגדם. המשטרה הייתה יושבת להם על קו הטלפון, עוקבת אחריהם, עוצרת אותם לחקירה. אבל את החשדות האלה לא חקרו, לא במשטרה ולא במח"ש. לא שלא ידעו, הם ידעו ולא חקרו. הסיפור נפתח ברצינות רק בוועדת זיילר, ועדת חקירה חסרת אמצעים וחסרת שיניים, שגם היא לא הייתה קמה אלמלא אילנה דיין והתוכנית שלה בטלוויזיה.


אתה לא יכול להעלים תיק רצח סתם בלי שאף אחד מעליך ומתחתיך ישאל שאלות. מי שלכלכו ידיים בתיק הזה, הם אלה שרק עצמו עיניים במקרה הקודם
ואנחנו מתווכחים אם קראדי היה גבר שקם והתפטר ואם דיכטר עשה נכון שהלך על יעקב גנות. כמו כלבים פבלוביים אנחנו לא מתעניינים בשין גימל, אלא בראש הפירמידה וחושבים שכמה שנסתכל יותר גבוה נראה יותר טוב. אבל פה לא המפקד הוא הסיפור, אלא השין גימלים. הם יכולים להיות שוטרים פשוטים, קצינים ברמה בינונית ופה ושם אפילו תתי ניצב. השאלה היא כמה כאלה יש. בשיקגו היו המון, לא בגלל שבשיקגו היה גזע אחר של שוטרים, אלא בגלל שהתופעה הזאת היא סרטן מתפשט.

התסריט הרע

מישהו במשטרה קיבל מארגון פשע הוראה, בקשה או פקודה למסמס את תיק הרצח של בוחבוט. ונניח אפילו שהמישהו הזה הוא בכיר למדי, בכל זאת עוד כמה ידיים צריכות להתלכלך כדי שדבר כזה יצליח ומספר גדול יותר של עיניים צריכות להיעצם כדי לא לראות שמשהו כאן לא בסדר. אתה לא יכול להעלים תיק רצח סתם בלי שאף אחד מעליך ומתחתיך ישאל שאלות. מי שלכלכו ידיים בתיק הזה, הם אלה שרק עצמו עיניים במקרה הקודם. במקרה הבא הם כבר יהיו חצי שפוטים. קבוצה קטנה של שוטרים מושחתים היא כמו טיפת דיו בכוס מים שמהר מאוד משחירה את כל הכוס. זהו חוק טבע.

בסרטים יש שוטר אחד טוב שהולך נגד הזרם, מנצח את כל הרעים ומתחתן עם הגיבורה. בחיים יש הרבה שוטרים טובים, אבל לפעמים דווקא הרעים מנצחים. אם התיק הזה שנפתח רק עם ועדת זיילר, גם ייסגר יחד איתה, אז אנחנו בתסריט הרע.

ח' אדר תשס"ז, 26 פברואר 07

http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/6444

_______



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי ג' בטבת תשס''ח    18:08   12.12.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. יואל מרקוס: ''סיציליה כבר כאן''  
בתגובה להודעה מספר 5
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 12.12.07 בשעה 18:25 בברכה, פילוביץ שחף
 

http://www.mishpaton.com/?l=he&a=51470

כל זה היה בתקופה שאנשי העולם התחתון ידעו, שכאשר נתפסו הם הועמדו לדין וישבו בכלא כמה שנפסק להם. כל זה היה בעת שפריצה לבית נחשבה עדיין לעבירה חמורה, ולא הלכו למשטרה רק כדי לקבל פתק לביטוח. לפני שילדים בני עשר תקפו מינית ילדות בנות שמונה. לפני שתלמידים באו לבית הספר מצוידים בסכינים. לפני שבריונים מסוממים הכו למוות זקנים וזקנות כדי לשדוד את חסכונותיהם או תכשיטיהם.

כל זה היה לפני שהפשיעה נעשתה אלימה יותר, מאורגנת יותר. לפני האברג'ילים, האבוטבולים, השירזים, האלפרונים ודומיהם. לפני שהארץ חולקה למשפחות פשע מאפיוזיות ולפני שגבו דמי חסות; לפני שהמפכ"ל הודה שהמשטרה לא תוכל למגר את הפשיעה, "אלא נגיע למצב שהציבור יוכל לסבול את הפשיעה באזור מגוריו".

אותו מפכ"ל מכריז שלושה חודשים אחר כך, ש"יש הסלמה בהתחמשות ארגוני הפשע בישראל". הסלמה, שהביאה בהכרח למלחמת כנופיות, למלכודות נפץ מתחת למכוניות של קודקודי הפשע ואף לירי של טיל כתף לתוך דירת מגורים. במדד המדינות השלוות בעולם, שהתפרסם בשבועון הבריטי "אקונומיסט" במאי 2007, מופיעה ישראל בין שלוש המדינות האלימות והמסוכנות בעולם.

יותר ויותר שופטים מלווים כיום בידי מאבטחים צמודים בגלל איומי פושעים המושמעים בתוך בתי המשפט, או מחוץ להם על ידי שליחים עלומים. ראוי לציין עובדה שאין מרבים להזכירה: האיומים הראשונים על שופטי בית המשפט העליון באו דווקא על רקע פשיעה אידיאולוגית, מצד הימין הקיצוני. כמה מהשופטים קיבלו אז קליעי אקדח במעטפות, ועקב כך הותקנו לחצני מצוקה בביתם.

סוגי הפשיעה הלכו והחמירו, ונוצר מצב, אם להשתמש בלשון הנשמעת באלה הימים בבתי המשפט, שהעולם התחתון תפס תחת. איום כמו "היא עוד תשלם על זה" מפי אסי אבוטבול נגד השופטת שלו באולם בית המשפט - עוד לא היה כמותו. פעם שרפו את המכונית של השופט בדימוס תיאודור אור. ב-19 ביולי 2004 נרצח השופט עדי אזר בשלוש יריות מטווח קרוב בסמוך לביתו בידי רפי נחמני, אסיר עולם שנמלט מהכלא, וביוזמת אסיר העולם יצחק גוגיאשווילי שביקש לנקום במערכת המשפט. הפריצה לביתה של השופטת חנה בן עמי זיעזעה את הצמרת המשפטית.

נשיאת העליון, דורית ביניש, התריעה בשבוע שעבר, שהניסיונות להטיל אימה על השופטים לא יצליחו. "המערכת המשפטית עושה ותעשה הכל במטרה להעניק לשופטים את ההגנה הנדרשת... האיומים על שופטים המטפלים בתיקים כבדים גברו, ויש חשש שהם עלולים להביא לניצחון הרעים".

ההתרופפות בסמכות וביוקרה של המערכת המשפטית, לדעת אחד משופטי בית המשפט העליון בדימוס, מתחילה מלמעלה, מהממשלה, מהפוליטיקאים, מהדרישה לצמצם את סמכות בית המשפט העליון, וחילחלה גם לתקשורת. מה יאמרו הפושעים כשהם שומעים אמירות גנאי על "המאפיה של שלטון החוק" ועל "החונטה של ביניש"?

ראשי ממשלות ישראל לדורותיהם הקפידו למנות לתיק המשפטים אישים שקולים וזהירים. מינויו של פרופ' דניאל פרידמן לשר המשפטים היה אולי ראוי, אך ספק אם בעיתוי המתאים. ולו בגלל החשש, שמהלכיו לצמצם את סמכויות העליון יתפרשו אצל גורמי הפשע כהחלשת סמכות שלטון החוק.

כשביניש מזהירה מפני הניסיונות להטיל אימה על השופטים המשמעות היא - שהיא חשה שהטאבו של פעם, שעם שופטים לא מתעסקים, נסדק, וסיציליה כבר כאן.

אתר המקור

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/933133.html


--


תזכורת רילוונטית:


6. סיציליה זה כאן?
אהוד אשרי אנשי כבוד, 21:45, ערוץ 2 | 25.02.07
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=סיציליה#6


8. ''אל קאפונה ומשטרת ישראל''
מאת אורי אליצור היה יועץ רה"מ בנימין נתניהו | ח' אדר תשס"ז, 26 פברואר 07
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=סיציליה#8


זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=סיציליה#5



1. נהיינו לסיציליה / איפה המפכ''ל / השמין רונאלדו / חפירות
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7291&forum=gil&viewmode=all&keywords=סיציליה#1


-


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ג בניסן תשס''ט    04:03   17.04.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. ערוץ 2: סיצליה כבר כאן!! האם באמת השר ליברמן התערב?!  
בתגובה להודעה מספר 5
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.09 בשעה 04:07 בברכה, פילוביץ שחף
 
האזרח הישר
חבר מתאריך 12.4.09
9 הודעות אור ליום רביעי כ''א בניסן תשס''ט 20:13 14.04.09


ערוץ 2: סיצליה כבר כאן

לפי מקור בכיר במשטרה השר ליברמן עומד
מאחורי ההחלטה להחזיר את ניצב בר לב,
כדי לגרום למפכ"ל להתפטר.

האזרח הישר
חבר מתאריך 12.4.09
9 הודעות אור ליום רביעי כ''א בניסן תשס''ט 20:40 14.04.09

8. האם באמת השר ליברמן התערב או שזה השמצה ?


בכיר במשטרה: ליברמן מנסה לגרום למפכ"ל להתפטר

בצמרת המשטרה מנסים להבין מה עומד מאחורי ההחלטה להפוך את קביעתו של המפכ"ל ולהשיב את ניצב בר-לב לשירות. "מי שמושך בחוטים הוא השר ליברמן, שנגדו מתנהלת חקירה", אומר בכיר במשטרה. "סיציליה זה כבר כאן"
משה נוסבאום | חדשות 2

יממה אחרי שפורסמה ההחלטה של השר לביטחון פנים להחזיר לשירות את ניצב אורי בר-לב, מחפשים בצמרת המשטרה להבין כיצד התקבל הצעד שהפך את החלטתו של המפכ"ל. "מי שמושך בחוטים הוא השר אביגדור ליברמן, שנגדו מתנהלת חקירה", אומר בכיר במשטרה.

הבכיר הוסיף כי "אין ספק שזה רק צעד ראשון בניסיונו (של ליברמן – מ.נ) להביא לפיטוריו או להתפטרותו של מפכ"ל המשטרה, ואם זה כך - סיציליה זה כבר כאן".

אמש הודיע השר החדש לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' כי ביקש ממפקד מחוז הדרום לשעבר לחזור למדים הכחולים בתפקיד נציג המשטרה בוושינגטון. זאת לאחר שהמפכ"ל כהן החליט לפני חודשים ספורים שלא להמשיך להעסיק את בר-לב במשטרה
לינק
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-908ed7c3c35a021004.htm

תזכורת:

זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=בר-לב#5

סיציליה זה כאן?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=בר-לב#6

אורי אליצור: ''אל קאפונה ומשטרת ישראל''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=בר-לב#8

יואל מרקוס: ''סיציליה כבר כאן''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=בר-לב#23


***************


11. שר המשפטים פרידמן: שופטי העליון אינם מאמינים בדמוקרטיה
https://rotter.net/forum/gil/8107.shtml#11
וכאן:
http://www.israblof.com/?l=he&a=58943



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ז' באדר תשס''ז    14:07   25.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. עוזי בנזימן: ''להמשיך לחשוף שחיתויות -לחסום שור בדישו''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לחסום שור בדישו
מאת עוזי בנזימן

היה היה איש ושמו ד"ר אמיל שמורק. הוא היה המבקר הפנימי של הסוכנות היהודית ובשנת 1951 פירסם דו"ח חמור מאוד על התנהגות כמה מפקידיה. כל כך קשים היו ממצאיו שחיים כהן, היועץ המשפטי לממשלה באותם ימים, הורה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד בעלי התפקידים שלהם ייחס שמורק מעשי שחיתות. עד שקם לוי אשכול, גזבר הסוכנות באותה תקופה, ופסק: "לא תחסום שור בדישו". רצה לומר, אין מונעים ממשרתי ציבור לעשות קצת לביתם אגב מלאכתם הקדושה. בתוקף הקביעה הזאת התפתחה אווירה ציבורית עוינת לשמורק, הוא נאלץ להתפטר וההליכים הפליליים נגד החשודים - בוטלו.

במקור, הצו "לא תחסום שור בדישו" מופיע בספר דברים והגיונו ההלכתי והמוסרי הוא - אל תמנע מבעלי חיים המשרתים אותך ללקט גם לעצמם מפירות מלאכתם. לוי אשכול החיל את הכלל הנאור הזה על החצר האחורית של החיים הציבוריים והכשיר בכך התנהגות מושחתת. אמירתו נחקקה לדראון בדברי ימיו של המינהל הציבורי הישראלי והיא נחשבת עד היום לסמן פסול וראוי להוקעה.

אשכול עצמו לא נמנה עם עובדי הסוכנות שנגדם יצא שמורק בביקורתו, אך הוא היה הממונה עליהם. מטבע הלשון שבו בחר להתגונן מפני הביקורת שיקף את התפישה שרווחה באותם ימים בהנהגת המדינה, שהיתה כולה בידי תנועת העבודה: אלוהים לשלטון בחרנו ואנחנו יודעים מה ראוי ומה בלתי ראוי לעשות; כולנו חברים באגודה של כלי קודש המוסרים את נפשם למען העם, ואם, פה ושם, מישהו מושך לעצמו טובת הנאה על חשבון הכלל, מעשהו בטל בשישים לעומת המשימה הלאומית המוטלת על כולנו. בכל מקרה, אין להחמיר עם הפקיד שמעד אלא להשאיר לנו, המנהיגים, להחליט כיצד להחזירו למסלול, ובעיקר - לא להסיח את הדעת מהעיקר: קידום ענייניו של הציבור.

56 שנה לאחר מכן, מנסה ההנהגה הנוכחית של המדינה להשיב לחיים פעילים את העיקרון "לא תחסום שור בדישו". היא יוצאת נגד חטטנותו של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, נגד הוראותיו הנוקשות של החשב הכללי ירון זליכה, נגד התערבויותיו של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, נגד החקירות שמנהלת נגדה המשטרה ונגד הלחץ הציבורי שאילץ אותה לכונן את ועדות זיילר ווינוגרד.

הממשלה, בראשות אהוד אולמרט, טוענת כי מנגנוני הבדיקה האלה משתקים את יכולתה לתפקד. בעקבות מלחמת לבנון השנייה נשמעה קובלנה כי מעתה ייאלץ כל קצין ללכת עם עורך דין צמוד; בעקבות החקירה ברשות המסים נשמעה תלונה כי היא מרוקנת את עובדיה מסמכויותיהם ומונעת מהם למלא את תפקידם; בעקבות האשמותיו של החשב הכללי עלתה טענה כי הוא חוסם את זרימת התהליכים המקובלים שבאמצעותם מתנהלים ענייניה הכספיים והעסקיים של המדינה. המשמעות המצטברת של העמדה הזאת היא שאינטרסים חיוניים של המדינה נפגעים בגלל הזרקור שמכוונות רשויות הביקורת ואכיפת החוק על תפקודה של הממשלה ושלוחותיה.

את הגרסה הזאת חשוב להפריך: הביקורת לא נועדה לפגוע בסמכויות הקברניטים אלא לאלץ אותם לפעול באופן ראוי. היא אינה נסבה על שיקול הדעת של מקבלי ההחלטות אלא על שקיפותן ועל תקינותן. אולמרט לא מתבקש לתת תשובות על עמדותיו הענייניות בדיונים על המכרז בבנק לאומי, אלא על ניגוד האינטרסים שלכאורה נקלע אליו במקרה זה ועל כך שלא חשף את קשריו האישיים עם אחד המתחרים; אנשי רשות המסים נחקרים מדוע לא נימקו בצורה שקופה ומסודרת את החלטותיהם בתיקי נישומים מסוימים; ניצב משנה יורם לוי לא הוקע על ידי ועדת זיילר על שיקול דעת מקצועי מוטעה אלא על מערכת יחסים אפילה שכונן לכאורה עם עבריינים ושעליה לא דיווח לממונים עליו. לשוורים מותר לאכול מהדיש; שליחי ציבור נדרשים לשמור על החיץ בין כרסם הפרטית לקופה הציבורית.
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/830187.html

________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי ט' באדר תשס''ז    12:23   27.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ''המום שלנו ולא של אסתרינה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 27.02.07 בשעה 12:46 בברכה, פילוביץ שחף
 
המום שלנו ולא של אסתרינה
27/02/07 3:17
http://www.mybach.org/esterina


מאת: אריק באך

העיתונאים המבקרים את מינויה של ח"כ אסתרינה טרטמן לשרת התיירות בטענה שהיא לא מתאימה רק בגלל שהיא נכה למחצה, עיוורים במאה אחוז או נכים במצפונם.


טרטמן בתפקידה הקודם כיו"ר הוועדה לביקורת המדינה

העולם כולו שופע באנשים בעלי נכויות חמורות בהרבה יותר מזו שהוגדרה לאסתרינה טרטמן. נכים במאה אחוז, אשר השכילו להתעלות מעל המגבלות שהגורל האכזר גזר עליהם, ולנצח את הפתרון הנפוץ והאומלל אשר אליו "יפי הנפש" של התקשורת בישראל מבקשים לקבור את הנכים בישראל ובהם חברת הכנסת טרטמן: לשקוע בדיכאון, רחמים עצמיים, טפילות על הסביבה ורחמים עצמיים מלווים באפס מעש במקום למצוא את פירצת גבולות היכולת ולמנף אותה להצלחה וניצחון גדול.

האנושות כולה משופעת באנשים נכים הרבה יותר מאסתרינה טרטמן, העוסקים בנושאים רגישים וקריטיים הרבה יותר מה"תיירות" בארץ ישראל, ולעיתים קרובות מאוד מתברר כי דווקא הנכים האלה מגיעים להישגים אדירים ומזכים את החברה כולה בפירות עשייה נמרצת ומבורכת וחיובית הרבה יותר מחבורה של קומבינטורים עצלנים ונהנתנים היודעים רק לדבר שטויות ולעשות כלום.

אל מול כל מיני הטפילים שכיהנו בכל מיני ממשלות, בלי נכות גופנית אבל עם מאה אחוז נכות ביצועית, ניתן למנות בגאווה את פועלם הנמרץ והמבורך של המוני אנשים נכים.

כשמזכירים שמות של אנשים הנכים במאה אחוזים ולא רק חלקית כמו אסתרינה טרטמן, לא צריך להסביר בכלל כמה הרבה הם עשו ולאיזה הישגים מרשימים הם הגיעו למרות שרופאים קבעו להם מוגבלות מוחלטת וגם הם יכלו להיות –בדיוק כמו כל מיני שרים לא נכים בעבר- להיות טפילים על החברה במקום להמשיך ולהילחם לשפר אותה.

קחו לדוגמא את המקרה המופלא של סטיבן הוקינג:
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%91%D7%9F_%D7%94%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%92
מבכירי המדענים בעולם, אשר עוד לפני שנולדתי (וזה היה מזמן...) הרופאים קבעו שהוא יחיה רק עוד שנה-שנתיים. ומאז הוא חולל מהפכות בעולם המדע ורק לאחרונה, ארבעים שנה אחרי קביעת הרופאים (שבינתיים הלכו לעולמם) ביקר בישראל והדהים אותנו בהרצאה מרתקת ובבקיאות אקטואלית יוצאת דופן.

גם אצלנו מי לא מכיר את אמנון אברמוביץ'?
http://www.nfc.co.il/Archive/006-D-160-00.html?tag=01-21-28
גם אלה שאינם אוהבים את האג'נדה שלו לא יכולים שלא להוריד את הכובע בפניו על הפעלתנות, המרץ וההישגים שהוא מגיע אליהם ושם בכיס הקטן הרבה מאוד מהקולגות שלו הנכים "רק" בנפשם ומצפונם, אבל רק לא בגופם...

הרשימה של האנשים אשר למרות נכותם הוכיחו כי הם מגיעים להישיגים מרשימים הרבה יותר מאחרים היא עוד ארוכה ארוכה. החביב עלי מכולם הוא יהודי יקר בשם מעוזיה סגל. הטוב שהוא –במלוא נכותו- מצליח לעשות לטובת החברה כולה בחודש אחד, זה לא הטוב שממשלות שלמות מצליחות לעשות במשך קדנציה מלאה...


נשיא ארה"ב, רוזוולט עובדת נכותו משיתוק ילדים הוסתרה מרוב אזרחי ארה"ב


כרזת בחירות של ולנטינה ולנטי, מועמדת לראשות עיריית רומא,
שהפכה למשותקת בהיותה בת 18 שנה

אשר על כן, מה שעלינו באמת לבדוק בפרשת מינויה של ח"כ אסתרינה טרטמן לשרה, זה מה בעצם קרה לנו שהפכנו לכל כך אכזריים וכל כך מרושעים וכל כך מיזאנטרופיים.

מה קרה לנו שאיננו סוקלים באבנים בחוצות העיר את כל אותם בזויים ושפלים וחסרי מצפון המגייסים סודות רפואיים בלי טיפה של מצפון כדי לדחוף לנו בפרצוץ עוד חתיכת צחנה של אינטרס בזוי במסווה "ערכי" צדקני מזוייף כל כך עד שבא להקיא.

אני לא מכיר ולא יודע מי זו אסתרינה טרטמן, אם כי התרשמתי מאוד מהצעת החוק הטעונה והקריטית שהיא הצליחה לא רק להגיש לצורכי יחצ"נות כמו שעושים כל מיני בועות-פרלמנטריות המכורות לתקשורת במקום לעשייה הציבורית, אלא אף לזכות בתמיכה מפתיעה של מי שכולנו הערכנו שיהיו בין מתנגדיה: אהרון ברק http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000186910&fid=829
ויצחק זמיר.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369869,00.html

אבל לא צריך להכיר אותה כדי לדעת מה הביא אותה לברוח מברית המועצות לישראל. וכמה עצוב לראות שדווקא בישראל היא –גם היא- נופלת קורבן לשיטת ה"טיהורים" המאפיינת את כנופיית תופרי התיקים ועדת כתבלביה. נבלים גודעי ידיים ברשות התורה, אשר אינם בוחלים בשום דבר, ממש כלום, וכל האמצעים כשרים עבורם כדי לסכל בממוקד מי שאינו משרת את האינטרסים האפלים והפסולים והמושחתים שלהם. בדיוק כמו השיטות של פרקליט המדינה דאז בבריה"מ, אנדרי וישינסקי. רק שלזכותו של סטאלין חייבים לציין, שהוא לפחות מעולם לא העלה את הוישינסקים שלו לדרגה של שופט ונשיא בית המשפט העליון...

+

תזכורת למי ששכח/ה, לא יודע/ת או מתעלם/ת:


עדנה ארבל, "לגב' ארבל אין תואר שני (מוסמך) במשפטים":

70. חשיפה: ארבל שיקרה לוועדה לבחירת שופטים......
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=70&viewmode=

88. התרמית של פרקליטת המדינה עדנה ארבל = תואר שני למשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=88&viewmode=


86. לוועדה לבחירת שופטים נמסר: לארבל תואר שני במשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=86&viewmode=

39. השקר של ארבל נחשף!!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=39&viewmode=


השופט אדלר בעל תואר שני אך חתם כד"ר :

113. העבירה: ''ניפוח'' = זייף את קורות החיים שלו !!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=113&viewmode=

151. חשד: התובע המשטרתי בכלל לא עו''ד
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=151&viewmode=

170. האם ראוי השופט אדלר להמשיך בתפקידו = תואר מזוייף !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=170&viewmode=


__



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום רביעי י' באדר תשס''ז    19:48   27.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ''להיט ברשת: דיווחי התארים של עדנה ארבל''  
בתגובה להודעה מספר 9
 

להיט ברשת: דיווחי התארים של עדנה ארבל
פרסום ראשון: 27/02/07, 17:17



הכתבה הבאה תעניין את ח"כ טרטמן. בעוד הארץ גועשת סביב תואריה האקדמיים מופצת מחדש ברשת ידיעה על בעייתיות דומה בדיווחי השופטת ארבל
שמעון כהן

הפרסומים היום אודות התואר השני שכן היה, או לא, לחברת הכנסת אסתרינה טרטמן המיועדת לכהונת שרת התיירות, עשוי להוביל למבוכה גם בצמרת המשפט הישראלי. תשומת הלב סביב סוגיית התואר השני עשויה להפנות מבט גם לעברה של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל בימים בהם כיהנה כפרקליטת המדינה.

ברשת האינטרנט מופצת החל משעות הבוקר תזכורת לידיעה וותיקה לפיה כשנבחרה ארבל לכהונת שופטת בבית המשפט העליון נכתב במסמך קורות החיים שהציגה כי סיימה תואר שני במשפטים (מסלול קריירה) זאת על אף שבירור העלה כי ארבל לא סיימה כלל את לימודי התואר.

הנתונים האמורים פורסמו בתקשורת כבר באמצע שנת 2004. הפרסומים הראשונים אכן העניקו לארבל את התואר האקדמי, אולם לאחר חשיפתו של העיתונאי יואב יצחק כי אכן לא כך הוא, תוקן סעיף זה ברשומות ונכתב שארבל "למדה לתואר שני" במקום השורה בה נכתב כי "סיימה לימודי מוסמך משפטים". קביעה זו שארבל סיימה לימודי תואר שני חזרה על עצמה במספר פרסומי קורות חיים ובמספר פרסומים עיתונאיים. זאת עד לחשיפתו של יצחק.

בדיווחים שצצים ועולים היום, בעקבות הדיווחים אודות השרה המיועדת טרטמן מופיעים ציטוטים נוספים וחמורים של יואב יצחק ובו נאמר ש"דיווח כוזב זה נמסר לכל דורש או מבקש בתקופת כהונתה כפרקליטת המדינה כהודעה רשמית של דוברות משרד המשפטים". בירור שנערך באותם ימים מעלה כי ארבל "לא סיימה אף את לימודיה לתואר. היא לא סיימה סימינריון במשפט... למרות זאת הציגה ארבל דיווח כוזב ומטעה".

כאמור, מערכת בית המשפט תיקנו את הנתונים הכוזבים, (או המוטעים, תלוי במתייחס) כפי שהופיעו ברשומות בעקבות חשיפתו של יצחק.

ובכן, בעוד התקשורת הישראלית גועשת סביב התואר שהיה או לא היה לחברת הכנסת אסתרינה טרטמן, ואף דורשים את הדחתה מהמועמדות לכהונת שרה או אף מהכנסת הרי שספק אם אותה סערה תחזור על עצמה גם באיזכוריה של השופטת ארבל, אולם ברשת האינטרנט הסערה התת קרקעית הזו בהחלט קיימת.

תקדימי עבר לא רחוק:

כאן המקום להוסיף ולהזכיר שני מקרים נוספים בהם התגלתה בעייתיות חמורה בדיווחי תארים. המקרה הראשון הוא השופט אדלר, נשיא בית הדין לעבודה שנהג לחתום על מסמכים כדוקטור על אף שלא היה בעל התואר באופן רשמי. כמו כן זכור גם המקרה שנחשף לאחרנה באשר לנשיא המכון לדמוקרטיה ד"ר אריה כרמון שחתם על מסמך לראש הממשלה כפרופסור אחד מחמשה פרופסורים, זאת על אף שתוארו האמיתי הוא דוקטור.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159949


+++++++++++++++++


תזכורת למי ששכח/ה, לא יודע/ת או מתעלם/ת:




עדנה ארבל, "לגב' ארבל אין תואר שני (מוסמך) במשפטים":

70. חשיפה: ארבל שיקרה לוועדה לבחירת שופטים......
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=70&viewmode=

88. התרמית של פרקליטת המדינה עדנה ארבל = תואר שני למשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=88&viewmode=

86. לוועדה לבחירת שופטים נמסר: לארבל תואר שני במשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=86&viewmode=

39. השקר של ארבל נחשף!!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=39&viewmode=


################



השופט אדלר בעל תואר שני אך חתם כד"ר :

113. העבירה: ''ניפוח'' = זייף את קורות החיים שלו !!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=113&viewmode=

151. חשד: התובע המשטרתי בכלל לא עו''ד
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=151&viewmode=

170. האם ראוי השופט אדלר להמשיך בתפקידו = תואר מזוייף !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=170&viewmode=

________________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום רביעי י' באדר תשס''ז    21:05   27.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שימו לב לתגובת שר המשפטים (לשעבר) טומי לפיד !!  
בתגובה להודעה מספר 10
 

ארבל "שיפצה" קורות חיים
29/06/2004 דן אבישי \ ShofarNews
http://www.shofarnews.co.il/site/ARDetile.asp?id=7362

לוועדה לבחירת שופטים נמסר דיווח כוזב לפיו לארבל תואר שני במשפטים. ארבל למדה לתואר שני אולם לא השלימה חובותיה; למרות זאת, לוועדה לבחירת שופטים ובאתר הרשות השופטת, הוצגה ארבל כמי שמחזיקה בתואר שני במשפטים; בעקבות החשיפה: ''שופץ'' נוסח קורות חייה של ארבל באתר הרשות השופטת

הוועדה לבחירת שופטים קיבלה מידע כוזב באשר להשכלתה של השופטת עדנה ארבל. לחברי הוועדה שדנו ביום 6.5.04 במועמדותה לכהונת שופטת בית המשפט העליון, נמסר דיווח מטעה, לפיו ארבל בעלת תואר שני במשפטים (LL.M), בעוד שארבל מחזיקה רק בתואר ראשון (LL.B). מדווח אתר מחלקה ראשונה.

הדיווח הכוזב הזה הינו עוד חוליה בשרשרת הכזבים הנוגעים לשופטת עדנה ארבל. יודגש כבר כאן: העובדה שאין לארבל תואר שני במשפטים אינה שוללת את זכותה להציג מועמדות; הבעיה היא הכזבים שהוצגו במסגרת העלאת המועמדות.

ל-Nfc נודע, כי הדיווח הכוזב ו''שידרוג'' קורות חייה של ארבל, נמשך גם לאחר בחירתה על-ידי הוועדה לבחירת שופטים:

- בבית הנשיא, במעמד ההשבעה, הוקראו קורות חיים של ארבל ונמסרו לתקשורת, ושם נאמר: ''בשנת 1979 סיימה לימודי מוסמך במשפטים באוניברסיטת בר-אילן''. המידע הכוזב הזה נמסר במעמד הנשיא משה קצב, שופטים ונכבדים רבים;

- באתר בית המשפט העליון מפורסמים קורות חיי של ארבל, וגם שם נאמר: ''בשנת 1979 סיימה לימודי מוסמך במשפטים באוניברסיטת בר-אילן''.

בשעות הערב המאוחרות ביום א', בעקבות החשיפה, ''שופץ'' נוסח קורות חייה באתר הרשות השופטת, ובמקום הנוסח הקודם נכתב עתה: בשנים 1979-1975 למדה לתואר שני במשפטים באוניברסיטת בר-אילן.

שקרים גם בטקס הפומבי

מבדיקה שערכתי מתברר, כי הנהלת בית המשפט נוהגת למסור לעיון השופט נוסח קורות חיים שעומדים למסור בטקס פומבי. כך הדבר גם לגבי השופטים בטקס ההשבעה האמור. הנה כי כן: ארבל הוצגה בוועדה לבחירת שופטים ובפומבי כמי שמחזיקה בתואר שני במשפטים.

מבדיקה שערכתי מתברר, כי ארבל למדה ב-1979 באוניברסיטת בר-אילן, לתואר שני. כיוון שלא השלימה את חובותיה לקבלת התואר, לא קיבלה תואר אקדמי - תעודת תואר שני. ארבל מחזיקה תואר ראשון במשפטים, כבוגרת לימודי משפטים בשלוחה התל אביבית של האוניברסיטה העברית בירושלים. ואולם כאמור, תואר שני אין ברשותה.

למרות זאת, בדיווח לוועדה לבחירת שופטים נמסר כי היא מחזיקה תואר שני. יצויין, כי בפני הוועדה לבחירת שופטים הוצגו מועמדים אחרים בעלי השכלה רחבה בהרבה, לרבות תואר שני ופרופסור. סביר להניח, כי להשכלה (תואר שני שנטען) ניתן משקל כלשהו בשיקולי הוועדה לבחור דווקא בארבל.

שקרים סדרתיים

הדיווח הכוזב הנ''ל מתווסף לגילויים קודמים על אודות כזביה של ארבל. הנה אנו רואים, כי בכל הקשור לארבל - מתגלית מיום ליום תמונה קשה וחמורה של כזבים סדרתיים, בהם גדול ועצום חלקה של ארבל: אם בהטעייה ישירה של גורמים שונים, ואם במסירת דיווח כוזב במיזיד. הנה כמה מהכזבים הקודמים:

- ארבל שיקרה לוועדה כאשר הציגה בפניה מצג שווא כאילו היועמ''ש דאז מיכאל בן-יאיר הוא שקיבל ב-1996 את ההחלטה להגיש כתב אישום נגד ד''ר יעקב נאמן (על דעתה), ולכן, כביכול, אין להטיל עליה את האחריות לאותו כתב אישום שנתפר ;

- ארבל שיקרה כאשר טענה שלא דיברה עם השרה לימור לבנת ולא ביקשה ממנה לסדר תפקיד דירקטור לבעלה, אורי ארבל (בחברת בזק);

- ארבל שיקרה כאשר טענה שלא פנתה לראש הממשלה דאז, אהוד ברק, ו/או מי מאנשיו הקרובים, בבקשה שיסדר תפקיד דירקטור לבעלה, אורי ארבל (בחברת צים);

- ארבל שיקרה כאשר טענה שאת הפיצויים בסכום של 200 אלף ש''ח אישרה ועדה בת חמישה חברים;

- ארבל שיקרה כאשר טענה שבמשרד המשפטים (טרם מינויה לפרקליטת המדינה) לא התקבלה החלטה השוללת את דבר הפיצויים ששולמו לא, שלא כדין.

כאמור, אלה רק חלק מכזביה של ארבל.

תגובת ארבל טרם ניתנה.

מאוניברסיטת בר-אילן נמסר בתגובה: המדיניות של אוניברסיטת בר-אילן הינה שמירה קפדנית על צנעת הפרט בכל הנוגע למסירת מידע אודות לימודיהם של הסטודנטים באוניברסיטה. אנו סבורים כי מן הראוי לכבד זכות זו לגבי כל ציבור הסטודנטים הלומדים כיום ולאלה שלמדו בעבר באוניברסיטת בר-אילן. מידע שכזה נמסר לסטודנט/סטודנטית עצמם בלבד''.

דובר משרד המשפטים מסר בתגובה, בשמו של השר לפיד:

''בעקבות פרסומים על כך שהוועדה למינוי שופטים הוטעתה בנוגע לפרטי השכלתה האקדמית של כבוד השופטת עדנה ארבל נערכה בדיקה במשרד המשפטים של החומר שהוגש על ידה לוועדה. מבדיקת החומר עולה מפורשות כי כבוד השופטת ארבל לא ציינה כי סיימה תואר שני וכי היא בעלת מוסמך.

''בטפסים בכתב יד שמילאה השופטת ואשר הוגש לוועדה הוזכר רק כי למדה לימודי תואר שני אך לא צויין כי סיימה הלימודים. או כי היא בעלת תעודה. בשל טעות במזכירות הוועדה הודפס בדף תמצית הנתונים הממוחשב כאילו השופטת ארבל היא בעלת תעודת מוסמך''.

* * *



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי י' באדר תשס''ז    13:25   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הודעה לעיתונות: עו''ד יואבי - רבינוביץ בנושא עדנה ארבל  
בתגובה להודעה מספר 9
 

ההודעה לתקשורת כוללת מסמך כוזב שעדנה ארבל הפיצה
אותו באמצעות משרד המשפטים:

https://rotter.net/User_files/forum/gil1/45e5620b14c36cca.pdf

תזכורת למי שלא יודע/ת, לא זוכר/ת או לא רוצה לדעת ומתעלם:


עדנה ארבל, "לגב' ארבל אין תואר שני (מוסמך) במשפטים":

9. ''המום שלנו ולא של אסתרינה''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml#9

70. חשיפה: ארבל שיקרה לוועדה לבחירת שופטים......
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=70&viewmode=

88. התרמית של פרקליטת המדינה עדנה ארבל = תואר שני למשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=88&viewmode=

86. לוועדה לבחירת שופטים נמסר: לארבל תואר שני במשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=86&viewmode=

39. השקר של ארבל נחשף!!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=39&viewmode=

11. שימו לב לתגובת שר המשפטים (לשעבר) טומי לפיד !!
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml#11


ובנוסף דוגמא נוספת של שופט במדינת ישראל:



השופט אדלר בעל תואר שני אך חתם כד"ר :

113. העבירה: ''ניפוח'' = זייף את קורות החיים שלו !!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=113&viewmode=

151. חשד: התובע המשטרתי בכלל לא עו''ד
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=151&viewmode=

170. האם ראוי השופט אדלר להמשיך בתפקידו = תואר מזוייף !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=170&viewmode

_


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי י' באדר תשס''ז    13:46   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. טרטמן: כשלתי רק כשאמרתי שבידי תואר שני  
בתגובה להודעה מספר 9
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 28.02.07 בשעה 14:14 בברכה, פילוביץ שחף
 
טרטמן: כשלתי רק כשאמרתי שבידי תואר שני
פרסום ראשון: 28/02/07, 12:57

ח"כ טרטמן תוקפת את התקשורת בכלל ואת העיתונאי אברמוביץ' בפרט בתגובה מקפת על הטענות נגדה.


מגיבה. טרטמן

חברת הכנסת אסתרינה טרטמן מגיבה בשיחה עם אתר האינטרנט של יואב יצחק לטענות נגדה. זאת לאחר שמאז פרסום הטענות נגה סירבה לבקשות התקשורת להתייחס לפרשה.

טרטמן קובעת כי התקשורת עיוותה לחלוטין את המידע אודותיה ובשל כך גרמה לה נזק קשה ביותר. בהמשך דבריה אומרת טרטמן כי המצוקה בה שרתה בימים האחרונים גורמת לה להבין את מצוקתו של השר אברהם עופר שהובילה להתאבדותו מול מתקפות התקשורת.

על המגבלה שעליה דיווחה כאילו אינה יכולה לתפקד למעלה מארבע שעות בעקבות תאונת הדרכים הקשה אותה עברה אומרת טרטמן כי מעולם לא הגישה תצהיר שכזה המגביל אותה מעבודה. לדבריה המגבלה שבה מדובר נקבעה בשנת 2000 לתקופה של 12 חודשים בלבד. רופא תעסוקתי שאליו נשלחה הוא שהגיש לבנק יהב, שבו עבדה, חוות דעת על-פיה יש להעסיקה למשך 4 שעות ביום במשך תקופה של 12 חודשים (ממאי 2000), בעבודות שיתאימו למצבה הפיזי.

בדבריה תוקפת טרטמן את העיתונאי אמנון אברמוביץ' שחשף את סוגיית הדיווח הבעייתי וקובעת כי את כל הפרשה שלדבריה לא הייתה העלה אברמוביץ' מטעמים פוליטיים כדי למנוע את מינויה לשרה. "הוא עצמו נכה לאחר שנשרף בשירותו בצה"ל, והוא משתכר ומקבל קיצבה. איך יש לו את החוצפה לעשות כותרות על גבי. אברמוביץ' עשה זאת והרשה לעצמו לנהוג כך כדי לסכל את המינוי שלי לשרה".

באשר ללימודיה האקדמיים מבארת טרטמן כי אכן למדה במשך שלוש שנים באוניברסיטת בר-אילן לימודי חשבונאות וניהול פיננסי, כפי שלמדו מנהלים אחרים בבנק יהב. אלו היו לימודיה האקדמיים הראשונים בחייה הבוגרים. היא הגישה עבודות וסיימה בהצטיינות. לאחר מכן, המשיכה טרטמן בלימודי תואר בטורו קולג' (1995-1998). לדבריה, לאחר לימודיה בבר-אילן (ראו לעיל) החליטה ללמוד חשבונאות וניהול פיננסי ולקבל תואר אקדמי. "ישבתי ולמדתי תואר ראשון וקיבלתי הסמכה. יש לי תואר. התואר הזה מוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה במשרד החינוך, ומספרו הוא 292691".

באשר ללימודי התואר שני אומרת טרטמן שבאותה תקופה סבלה משבר בכתף ומהפגיעה בחוט השידרה. טרטמן למדה לתואר שני במנהל עסקים - התמחות במימון וכלכלה. "כדי לא להיות תלויה באף אחד רציתי להמשיך ללמוד. המשכתי לימודי תואר שני, למרות שעבדתי במשרה מלאה בבנק יהב. לקראת סוף לימודי התואר ובעקבות הסבל הפיזי פניתי להנהלת האוניברסיטה וביקשתי להפסיק זמנית את הלימודים. נימקתי זאת בסיבות אישיות. דיקן הפקולטה למנהל עסקים, פרופ' בן-חורין, התיר לי להקפיא זמנית את הלימודים, כך שאוכל לחדשם בזמן שייקבע".

טרטמן קובעת באופן חד משמעי כי "בשום מקום לא כתבתי שיש בידי תואר שני. המידע שפורסם בכנסת בעניין זה הינו שגוי ולא נמסר מטעמי. אומנם נכון שבראיון לטלוויזיה, בלהט הדברים, כשלתי כשאמרתי שיש לי תואר שני, אך התכוונתי ללימודי תואר שני".
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159970


ח"כ טרטמן בראיון ראשון ל-Nfc
"אני מבינה את עופר שהתאבד"
תזכורת לפרשת התאבדותו של השר עופר ועוד....
פרשות לוינסון, עופר, ידלין ואלבין:


57. פרשת התאבדותו של יעקב לוינסון = השעות האחרונות.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=57&viewmode=
58. אורי אבנרי: ''העולם הבא'' (זמן תל-אביב - 29.4.2005)

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5110&omm=58&viewmode=



"המגבלה לארבע שעות עבודה ביום היתה בשנת 2000 ל-12 חודשים בלבד" "אברמוביץ' מקבל בעצמו קיצבה והוא משתכר מעבודה"
"יש לי תואר ראשון מטורו קולג'; נכשלתי כשאמרתי בראיון שיש
לי תואר שני; התכוונתי ללימודי תואר שני" ליברמן דחה הפרסומים
שלא אמונה לשרה.
מאת: יואב יצחק
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-124399-00.html?tag=12-05-23
כתבות מצ"ב לכתבה:

ההתחזות של ארבל:"ארבל מסרה במשך שנים דיווח כוזב לפיו
"סיימה את לימודיה לתואר שני"

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-50241-00.html?tag=14-04-11


ההתחזות של כרמון: "חשיפה: כרמון מתחזה לפרופסור"
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-114707-00.html?tag=14-06-15


ההודעה לתקשורת כוללת מסמך כוזב שעדנה ארבל הפיצה
אותו באמצעות משרד המשפטים:

https://rotter.net/User_files/forum/gil1/45e5620b14c36cca.pdf


תזכורת למי שלא יודע/ת, לא זוכר/ת או לא רוצה לדעת ומתעלם:



עדנה ארבל, "לגב' ארבל אין תואר שני (מוסמך) במשפטים":

9. ''המום שלנו ולא של אסתרינה''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml#9

70. חשיפה: ארבל שיקרה לוועדה לבחירת שופטים......
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=70&viewmode=

88. התרמית של פרקליטת המדינה עדנה ארבל = תואר שני למשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=88&viewmode=

86. לוועדה לבחירת שופטים נמסר: לארבל תואר שני במשפטים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=86&viewmode=

39. השקר של ארבל נחשף!!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=39&viewmode=

11. שימו לב לתגובת שר המשפטים (לשעבר) טומי לפיד !!
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml#11


ובנוסף דוגמא נוספת של שופט במדינת ישראל:



השופט אדלר בעל תואר שני אך חתם כד"ר :

113. העבירה: ''ניפוח'' = זייף את קורות החיים שלו !!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=113&viewmode=

151. חשד: התובע המשטרתי בכלל לא עו''ד
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=151&viewmode=

170. האם ראוי השופט אדלר להמשיך בתפקידו = תואר מזוייף !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=170&viewmode

____


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי י' באדר תשס''ז    14:25   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. ח''כ טרטמן בהצהרה טלויזיונית לגבי התואר השני:  
בתגובה להודעה מספר 9
 

מ ד ה י ם

מצ"ב קישור לסרט וידיאו מערוץ 99 שבו ח"כ
אסטרינה טרטמן מספרת על שיש לה תואר שני.

28.2.2007 14:02
להלן הקישור לסרט:
http://www.global-report.com/a.php?c=il&a=402257&rc=il



גם השופטת עדנה ארבל התחזתה וקיבלה במרמה קידום
בעבודה על סמך הצהרתה ש"יש לה תואר שני ואין לה..."

https://rotter.net/User_files/forum/gil1/45e5620b14c36cca.pdf

____


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום חמישי י''א באדר תשס''ז    22:47   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מי יותר נכה אברמוביץ או טרטמן? המלחמה על היקף הנכות  
בתגובה להודעה מספר 9
 

hyativ
חבר מתאריך 31.8.05
3570 הודעות יום רביעי י' באדר תשס''ז 15:48 28.02.07


מי יותר נכה אברמוביץ או טרטמן? המלחמה על היקף הנכות

נגעו בנפשה

פרשן ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', תקף את ח"כ אסתרינה טרטמן על שאמרה כי הוא בעצמו נכה. "כנראה שבית המשפט צדק כשהאמין לה שהיא נפגעה נפשית", אמר
רתם קלינה 28/2/2007 14:28

העימות בין פרשן ערוץ 2, אמנון אברמוביץ', לבין ח"כ אסתרינה טרטמן (ישראל ביתנו) ממשיך לצבור תאוצה: "כנראה שבית המשפט צדק כשהאמין לאסתרינה שהיא נפגעה נפשית", אמר אברמוביץ' לאחר שטרטמן אמרה כי "אברמוביץ' עצמו נכה".

ביום ראשון חשף אברמוביץ' בחדשות ערוץ 2 כי טרטמן, שאמורה להתמנות לשרת התיירות, הגישה לבית המשפט, זמן קצר אחרי שנפצעה בתאונת דרכים לפני כעשר שנים, מסמך רפואי, בו נכתב כי למשך שארית חייה תוכל לעבוד רק ארבע שעות ביום, לכל היותר. בית המשפט קיבל את טענותיה וקבע כי היא איבדה 40% מכושר ההשתכרות שלה לצמיתות.

היום תקפה ח"כ טרטמן את אברמוביץ' בראיון שנתנה לאתר Nfc של יואב יצחק וטענה כי הוא פרסם שקרים באופן מכוון על-מנת לפגוע בה. "אברמוביץ' עצמו נכה, לאחר שנשרף בשירותו בצה"ל. הוא משתכר ומקבל קיצבה. איך יש לו את החוצפה לעשות כותרות על גבי?", שאלה בכעס. "אברמוביץ' עשה זאת והרשה לעצמו לנהוג כך כדי לסכל את המינוי שלי לשרה".

בתגובה אמר אברמוביץ' ל-nrg מעריב כי "כנראה שבית המשפט צדק כשהאמין לאסתרינה שנפגעה נפשית". לדברי אברמוביץ', מערכת חדשות ערוץ 2 קיבלה החלטה להימנע מלפרסם כי טרטמן טענה גם למגבלות נפשיות. "כשחשפנו את הסיפור, הורדנו את העובדה שנקבע שיש גם מגבלות נפשיות כדי שלא לפגוע בה", אמר.

http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/550/238.html


מטריד מאוד שכל פעם שפוליטיקאי לא רצוי מנסה להתקדם שולפים מחסלים מקצועיים פרשיות מתחת לאדמה.

_____________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום חמישי י''א באדר תשס''ז    22:53   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. פסק הדין שניתן בעניין אסטרינה טרטמן:  
בתגובה להודעה מספר 15
 

WB
חבר מתאריך 8.7.02
4197 הודעות אור ליום חמישי י''א באדר תשס''ז 22:13 28.02.07


13. פסק הדין שניתן.


בתי המשפט
בית משפט מחוזי חיפה א 001580/00

בפני: כב' השופט יצחק עמית תאריך: 13/06/2004

בעניין: טטרמן אסתרינה
ע"י ב"כ עו"ד רפופורט ואח' התובעת


- נ ג ד -


1. הכשרת היישוב בע"מ
2. אבנר איגוד בטוח נפגעי רכב בע"מ
ע"י ב"כ עו"ד חיות ואח' הנתבעות


לערעור בעליון (5.12.05): עא 6129/04 אסתרינה טרטמן נ' "הכשרת הישוב" חברה לביטוח בע"מ, א' ברק, א' ריבלין, א' גרוניס


פסק דין

תביעת נזקי גוף על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה-1975 (להלן : "החוק"). המחלוקת בין הצדדים היא בשאלת הנזק בלבד.

העובדות הצריכות לעניין והנכות הרפואית

5129371
1. התובעת, פקידת בנק בכירה במקצועה, ילידת 1957, נשואה + ארבעה ילדים, נפגעה בתאונת דרכים ביום 9.1.97 כאשר המכונית בה נהגה פגעה במכונית אחרת.

התובעת נפגעה בחלקי גוף שונים, והועברה מחוסרת הכרה לבית החולים, שם אושפזה למשך חמישה ימים ואובחנו אצלה, בין היתר, שברים ביד שמאל, ברגל שמאל, בצלעות, ובחוליה גבית.

2. התאונה הייתה גם תאונת עבודה, וקביעת המל"ל מחייבת לפי סעיף 6ב לחוק. הועדות הרפואיות של המל"ל קבעו את נכותה של התובעת כלהלן:

( - ) 10% - בגין שבר בחוליית הגב לפי סעיף 37 (8) ב' לתקנות.נ
( - ) 10% - בגין הגבלות בע"ש צווארי לפי סעיף 37 (5) א' לתקנות.ב
( - ) 10% - בגין הגבלה במפרק ובקרסול לפי סעיף 35 (1) ב' לתקנות.ו
( - ) 10% - בגין הפרעה בזכרון, הפרעות בקשב ובריכוז ושינויי התנהגות לפי סעיף 34 (ב) לתקנות.


סה"כ נכות רפואית משוקללת של 34.39%.

עוד מצאה הועדה הרפואית להפעיל את תקנה 15 במלואה, והעמידה את נכותה הסופית של התובעת על 52%. נזכיר כי קביעה זו של המל"ל אינה מחייבת את בית המשפט.

המגבלות התפקודיות של התובעת בעקבות התאונה והסיבה להתפטרותה מעבודתה בבנק

3. המחלוקת העיקרית בין הצדדים, התמקדה בשאלה מדוע התפטרה התובעת מעבודתה בבנק למעלה מארבע שנים לאחר התאונה, מה המגבלות התפקודיות של התובעת בעקבות התאונה, וכתוצאה מכך, מה הפגיעה ביכולת השתכרותה.

התובעת פרשה בחודש מאי 2001 מעבודתה כבכירה באגף האשראי בבנק "יהב", לטענתה, בשל חוסר יכולתה להמשיך לתפקד כרגיל במקום העבודה. ואילו הנתבעת גרסה כי התובעת העדיפה להקדיש את אונה ומרצה לפעילות פוליטית במסגרת מפלגת "ישראל ביתנו", שם הייתה מס' 8 ברשימת המועמדים לכנסת הנוכחית.

התובעת נחקרה ארוכות בעניין זה ואעשה כמיטב יכולתי לתמצת את עיקרי הדברים ואת טיעוני הצדדים.

4. הנתבעת הצביעה על כך שהתובעת הייתה מועמדת לכנסת גם בשנת 1999 וגם בשנת 2003. במהלך מסע הבחירות לכנסת הנוכחית, התובעת עשתה ימים כלילות בסיורים ובחוגי בית בכל רחבי הארץ, והיא פעילה גם היום במפלגתה כיושבת ראש פורום הנשים. התובעת מכהנת כדירקטורית בהנהגת ההסתדרות מטעם המפלגה, כדירקטורית בחברת הביטוח הממשלתית "ענבל" והיא גם חברה בועדת הכספים בנעמ"ת.

לטענת הנתבעת, כל אלו, מצביעים על כך שהתאונה לא פגעה בכישוריה ובכושרה של התובעת, כפי שעולה גם מקלטת שהקליטה חוקרת מטעם הנתבעת, ובה נשמעת התובעת מספרת על סדר היום שלה במהלך מסע הבחירות, על כך שהיא עובדת "באטרף" וכיו"ב.

לגישתה של הנתבעת, התובעת פרשה מתפקידה כסגן מנהל אגף אשראי בבנק יהב בחודש מאי 2001 - כארבע שנים וחצי לאחר התאונה - מאחר ורצתה להתמסר לפעילות פוליטית.

כך, כבר בשנת 1999 הייתה התובעת מועמדת מס' 5 ברשימת המפלגה, ובשעת 2003 שובצה כמועמדת מס' 8 ברשימת המפלגה.

עוד הצביעה הנתבעת על כך שהתובעת סיימה בהצטיינות, בספטמבר שנת 1998, כשנה וחצי לאחר התאונה, את לימודי מנהל עסקים בטורו קולג' (נ/1).

סיכומו של דבר שהנתבעת טענה כי התובעת - שסיימה לימודיה לאחר התאונה, ואשר הציגה את עצמה כמועמדת לכנסת ישראל - אינה מוגבלת ביכולת העבודה שלה, לרבות ביכולת הזכרון, הריכוז והקשב, כטענתה.

5. לגרסתה של התובעת, התאונה פגעה קשה ביכולת העבודה שלה. היא סובלת כיום מכאבי גב וצוואר, משתמשת בחגורת גב כמעט 24 שעות ביממה, ומעת לעת משתמשת גם בצווארון, אם כי משתדלת שלא להופיע עם צווארון בציבור. היא מתקשה לשבת יותר משעה-שעתיים, וגם בעת שמסרה את עדותה, וכאשר המתינה לאחר מכן על ספסלי בית המשפט, התפתלה והתנדנדה על מקומה, ולבסוף השתמשה בצווארון במהלך עדותה.

התובעת סיפרה כי לאחר התאונה התגרשה, וכיום היא אם חד הורית לארבעת ילדיה. היא מתקשה עד מאוד בעבודות הבית, וכדבריה, אמנם מסוגלת להתכופף אך עלולה "להיתפס" מבלי יכולת להזדקף.

ככלל, תמיד הצטיינה בכל אשר עשתה, אם בלימודים ואם בעשייה. הייתה בעלת יוזמה וכושר אירגון וניהול, וכבר בעת היותה קצינה בצה"ל, העמידה והקימה פרוייקטים מורכבים כמו מרכז הגיוס של פיקוד העורף. לאחר התאונה חשה כי נפגעו יכולת הריכוז, הזכרון, הקשב וסך כל המרכיבים "שעשו" את יכולת העבודה שלה, וכי אינה מסוגלת לעבוד ולהצליח כפי שעשתה בעבר.

התובעת טענה כי מאחר ולא הייתה מסוגלת לעבוד את שעות העבודה שעבדה לפני התאונה, מצאה לנכון לבקש לפרוש מעבודתה בבנק, אם כי בדיעבד, ייתכן ועשתה טעות. היא נאבקת

לשמור על תדמית וחזות של "הכל בסדר", לשמור "על פאסון" כלפי חוץ ולנסות לתפקד כרגיל, אך הדבר מצריך ממנה כוחות נפש וגוף ובאין רואים היא קורסת.

בתשובה לשאלות אודות עיסוקיה דהיום, עיסוקים המצביעים לכאורה על פעלתנות וכושר עבודה, השיבה התובעת כי העיסוקים הנוכחיים שלה כחברת דירקטוריון כזה או אחר, אכן מתאימים לה במצבה דהיום. עיסוקים אלו אינם דורשים ממנה יותר מדי. כל שנדרש ממנה, לבוא פעם בשבוע להסתדרות, לראות ולהיראות, לשמוע וקצת להשמיע, וכך היא משתכרת כ - 1,000 ₪ לישיבה. ישיבות הדירקטוריון בענבל נערכות אחת לשלושה חודשים והיא מקבלת בגינן 750 ₪ לישיבה, ובישיבות ועדת הכספים בנעמ"ת כמעט ואינה משתתפת. גם במפלגה כמעט ואינה פעילה, באשר מרבית הפעילות נעשית בכנסת או במזכירות המפלגה. היא סיימה אמנם בהצטיינות את לימודי מינהל עסקים, אך לא באוניברסיטה רגילה, אלא במכללה שהרמה הנדרשת בה נמוכה יותר.

לשאלה הכיצד ייתכן שהצגיה מועמדות לכנסת, לאור המגבלות שתוארו על ידה, השיבה התובעת שעבודה כחברת כנסת מאוד הולמת, לדעתה, את מגבלותיה. ככל שירדתי לסוף דעתה של התובעת, כוונתה לכך שעבודה כחבר כנסת אינה עבודה רצופה בשעות קבועות ונוקשות, אלא עבודה הכרוכה בדיבור, במגע עם אנשים וכיו"ב. התובעת אישרה כי בשנת 99 שובצה כמועמדת מס' 5 ברשימת המפלגה, מקום לא ריאלי בשעתו. לטענתה, אפילו לא ידעה על כך בעת השיבוץ, ולמעשה, לא נטלה חלק בפעילות המפלגה שרובם ככולם של הפעילים בה, היו בשעתו, עולים מרוסיה. לשאלה אם ניסתה לחפש עבודה, הסבירה התובעת כי בשל מגבלותיה הפיסיות והנפשיות, אינה יכולה להיעתר לתפקידי ניהול ההולמים את כישוריה, שהרי בשל מגבלות אלו עזבה בסופו של דבר את הבנק. התובעת סיפרה כי ניסתה, והיא מנסה גם כיום, למצוא עבודה המתאימה למצבה, אך לא עלה בידיה.

6. ככלל, התובעת עשתה עלי רושם אמין. גם אם הייתה נטייה להפרזה לכאן או לשם, הרי התמונה הכללית שעולה מהעדות היא, שהתובעת הייתה רגילה להצטיין בכל אשר עשתה, ובעקבות התאונה חשה שאינה מסוגלת לעבוד באותה רמה ובאותה איכות כפי שהייתה רגילה לפני התאונה, אם מבחינת שעות הישיבה הנדרשות, ואם מבחינת יכולת הריכוז והזכרון.

התובעת מתמודדת מדי יום עם המגבלות שהותירה הפגיעה, אך אינה נכונה לאמץ את "הפוזה" של מסכנה. התובעת הייתה מהימנה עלי כאשר סיפרה שמשך תקופה ארוכה הלכה לטיפולי פיזיותרפיה, אלו הכאיבו לה, ועל כן הפסיקה לתקופת מה את הטיפולים, ניסתה רפואה אלטרנטיבית, וכיום חזרה לקבל פעם בשבוע טיפול פיזיותרפי. עוד סיפרה התובעת כי היא נוטלת כדורים נגד כאבים, ואף יש לה אישור רופא לקבל מורפיום.

לאורך עדותה, התובעת ביקשה מספר פעמים שלא לחשוף את כל מגבלותיה בבית המשפט, על מנת שלא לפגוע בעצמה, ככל הנראה לאור העובדה שהיא דמות בולטת במפלגתה, ושמא יזיקו לה הדברים בעתידה הפוליטי. התובעת סיפרה כי עובר לפרישתה מהבנק, הרופא התעסוקתי הנחה אותה שלא לעבוד יותר משלוש-ארבע שעות ביום, ומצבה הרפואי הוסיף להתדרדר. בשל כך, נאלצה להגיש לבנק בקשה לחופשה ללא תשלום (נ/3) ולבסוף לפרוש מהבנק.

תימוכין לגרסת התובעת, ניתן למצוא במכתבים ובאישורים שצורפו לתצהירה כלהלן:

מכתב רופא תעסוקתי מיום 18.5.2000 לפיו מסוגלת התובעת לעבוד כארבע שעות ביום.

מכתב רופא תעסוקתי מיום 19.4.2001 לפיו מומלץ לאשר לתובעת חופשה של חצי שנה עד שנה, מאחר ומוגבלת בעבודה הדורשת ריכוז גבוה ומתמיד, ומוגבלת בישיבה ממושכת או בנהיגה למרחקים ארוכים.

מכתב סמנכ"ל הבנק למל"ל מיום 13.12.99 בו נאמר כי עם שובה לעבודה ביום 15.7.99, ניסתה התובעת לחזור לעבודתה הקודמת אך בשל מגבלותיה הפיסיות הדבר לא עלה בידה והיא עברה מתפקיד אקטיבי של ניהול מערך האשראי, לתפקיד בקרת אשראי, עם תחומי אחריות מוגדרים ומופשטים, שעיקרם עזרה נקודתית למנהל האגף. עוד נאמר באותו מכתב, שהיקף משרתה של התובעת הוקטן ל - 75%.

7. דומני כי הקלטת בה הקליטה החוקרת את התובעת, דווקא תומכת בתמונה הכללית שהציגה התובעת ומחזקת מאוד את עדותה (התמליל נ/5).

החוקרת התחזתה בפני התובעת ככתבת המבקשת לערוך כתבה והחמיאה לה שהיא מעריצה אותה מאחר והתובעת גם מנהלת משפחה, גם מצליחה וגם נראית טוב. החוקרת "ראיינה" את התובעת טלפונית במספר שיחות שהתנהלו לאורך כשבוע, בין התאריכים 23.12.2002 - 2.1.2003 כשהיא מסבירה לה שבדעתה למכור את הכתבה לעיתון "לאשה" עוד לפני הבחירות בחודש ינואר 2003. החוקרת מצאה מסילות ללב התובעת, סיפרה לה כי קראה אודותיה כתבה בעיתון "במחנה" והחמיאה לה תוך כדי השיחה.

מטבע הדברים, התובעת ביקשה להציג לחוקרת את עצמה במיטבה, כמועמדת במקום ריאלי לכנסת. היא אומנם מצטנעת בשיחה ומבקשת שלא להזכיר כי סיימה בהצטיינות לימודיה לתואר זה או אחר, אך מציגה את עצמה כאישה פעלתנית, שבמהלך היום נפגשת עם פעילי המפלגה, ובערב עוברת מחוג בית אחד למשנהו. היא מספרת כי בבוקר הייתה בחוג בית בשכונת "גילה" ואחר הצהרים היא אמורה להיפגש עם פעילים במפלגה, ולאחר מכן יש לה עוד סדרה של פגישות, וכל זה ביום שהיא חולה. התובעת סיפרה לחוקרת כי בכל יום יש 2-5 מפגשים שקשורים למפלגה, כי אתמול הייתה בפאנל בחירות שנערכו בבי"ס תיכון, חזרה הביתה, פגשה בבית שני פעילים, ויצאה בשעה שש בערב לחוג בית בכפר שלם.

אבל, למרות הרצון של התובעת להציג חזות של "מצליחנית" בפני קהל הקוראים הפוטנציאלי, אנו מוצאים כי היא משיחה לפי תומה בדיוק את הדברים שאמרה בבית המשפט. במהלך השיחה, היא מרבה להזכיר את התאונה בהקשרים שונים. היא מספרת לחוקרת-"הכתבת", כי התקדמה בבנק אך החליטה לעזוב את העבודה בגלל שעברה תאונת דרכים קשה מאוד בגינה כמעט החזירה את נשמתה לבורא (עמ' 25 לתמליל), ו"אחרי התאונה כבר לא יכולתי לחזור לבנק במשרה מלאה.. היו לי כבר הגבלות כאלה או אחרות" ומאשרת כי מדובר בהגבלות של ישיבה, קשב, ריכוז ועוד מגוון של הגבלות.

במהלך השיחה התובעת מספרת שניסתה לחזור למשרה מלאה "וזה לא כ"כ הלך לי מבחינה פיזית לא יכולתי לעמוד בזה כי קרסתי" (עמ' 28). עם זאת, בהמשך השיחה, היא אומרת שאחת הסיבות שהודיעה בבנק על עזיבתה, כאשר כבר עבדה בחלקיות משרה בשל התאונה, הייתה גם בגלל ילדתה הקטנה, כדי שתוכל לגדל אותה כאמא במשרה מלאה (עמ' 60).

התובעת מספרת ל"כתבת" כי הייתה מרותקת למיטה שמונה חודשים וחצי ובתשובה לשאלה אם זה מגביל אותה, היא משיבה "לגמרי, לגמרי מגביל אותי". בהמשך, לאחר שמספרת כי גייסה כוחות נפש להתמודד ולהשיג את המטרה, היא אומרת "אבל אני לא אשקר אם אני אגיד לך שחזרתי לעצמי... אבל אני לא מדברת על זה, כדי שמי שאוהב אותי לא יצטער ומי ששונא אותי לא ישמח" (עמ' 27). היא מספרת כי כבר בשנת 99 לקחה חופשה ללא תשלום מהבנק כדי לסייע במערכת הבחירות ו"חזרתי לבנק אבל מסיבות בריאותיות, כבר לא חזרתי לבנק, אני אומנם טורבו בראש, בפה בדיבור, את יודעת אני חסרת מנוחה (אך - י.ע.) הגוף בוגד בי. יש לי מגבלות. הגוף בוגד בי" (עמ' 43). עוד מספרת התובעת על הפעילות האינטנסיבית שלה לקראת הבחירות, על חוגי בית ומפגשים עם פעילים וכנסים בכל רחבי הארץ, על כך שהיא בימים אלו "נכנסת לאטרף" כי אמורה לארגן כנס ביום רביעי וכנס ביום חמישי (עמ' 79) ומתהדרת בכך ש"כל ערב, כל ערב נותנת ספיצ'ים" (עמ' 128) אך מתבטאת "האמת שעם המגבלה הפיזית שלי, לא קל לי אני פשוט סותמת את הפה אבל ממש לא קל לי" (עמ' 56).

התובעת מתאמת עם "הכתבת" שתתקשר אליה בשעה 21:00-22:00 שאז תהיה בבית, ואומרת כי עבור "אנשים שרצים לפוליטיקה תשע-עשר זה חצי היום.. הגוף שלי טוען שכבר אמצע הלילה" (עמ' 70) ולאחר מכן אומרת שלפני השעה 01:00-02:00 בלילה לא מגיעה בכלל הביתה כי "אנחנו באטרף" (עמ' 85).

במהלך השיחה, התובעת מתארת את סדר יומה: מתעוררת בשעה חמש וחצי בבוקר, מכינה את הילדים ושולחת אותם לבית הספר, בשמונה וחצי בבוקר היא בחוץ, ואז "אני מושכת ת'יום עד הערב, אני בצהריים קצת נשברת" (עמ' 86), יש ימים שהיא סוחבת עד אחת-שתיים בלילה "ובאמצע אני קצת בוכה... אני בוכה כי כואב לי הגב.. אמיתי כואב לי, אבל אני יכולה לעמוד ולצעוק כואב לי כואב לי (צוחקת) זה לא" (עמ' 120). החוקרת שואלת אותה על הילדים ועל הבית, והתובעת מספרת כי "בגלל התאונה אני נזקקת באופן ברור לסיוע בבית..יש דברים שלא נעים לי להגיד אבל שאני לא מסוגלת לעשות אני לא מסוגלת למשל לסחוט סמרטוט..כי יד שמאל שלי התפקוד שלה מוגבל, לא רואים...אני לא יכולה למתוח ת'גוף שלי, לנקות גבוה, או ..אני לא יכולה להעמיס מאמץ פיזי על כל תנועה שלי בגלל הגב, מה לעשות שאין חוליה בגב, מרוסקת. מה לעשות שיש יד אחת שמתפקדת 40% במקום 100%? מה לעשות שהעורף מוגבל בתנועה וסיבובים בגלל שיש קשיות בעורף, מה לעשות שהרגל, הקרסול..אז באופן טבעי יש הגבלה" (עמ' 58-59).

בהמשך מספרת כי יש לה עוזרת שבאה שלוש פעמים לעבוד במיוחד בנקיון הבית, וכי אינה יכולה להיעזר רק באמה (עמ' 59). עוד היא מספרת על כך שנלחמה והתעקשה במהלך טיפולי הפיזיותרפיה עד שעמדה על רגליה.נ

8. הנה כי כן, רצה לקלל ונמצא מברך. תמליל הקלטת שהוגש על ידי הנתבעת על מנת להמחיש כי התובעת כשירה לעבודה ולפעילות, מלמד כי מאחורי החזות הנמרצת והפעילה שמפגינה התובעת, היא סובלת ממגבלות שונות. יש לזכור כי "הכתבה" נעשתה בעיצומה של מערכת הבחירות, מה שגרם לתובעת לפעילות ולהשקעת מאמצים החורגים מהרגיל, כפי שעולה גם משיחות הטלפון שקיבלה במהלך "הראיון לכתבה".

סיכומו של דבר, שהתרשמתי כי התובעת עזבה את עבודתה בבנק, בעיקר בשל התאונה, אם כי היו גם סיבות נוספות, כמו רצונה להקדיש זמן רב יותר לילדתה הקטנה, או שמא גם להקדיש מזמנה לפעילות פוליטית. התובעת אנרגטית ונמרצת, מסוגלת על פי דבריה בשיחתה עם החוקרת "להרביץ נאומים". עם זאת, אין להשוות פעילות זאת, או ישיבות דירקטוריון מעת לעת, לאופי עבודתה בבנק, או למשרות דומות אחרות.

שקלול של כל אלו, מביא אותי למסקנה כי יהא זה נכון וצודק להעמיד את הפגיעה בכושר ההשתכרות של התובעת, על 40% לעבר ולעתיד.

בסיס השכר לחישוב הנזק

9. עובר לתאונה עמד שכרה ברוטו של התובעת בממוצע על כ - 13,750 ₪. לסכום זה יש להוסיף את כל התוספות הסוציאליות שהיו נהוגות בבנק - ביגוד והבראה, ביטוח רכב מלא, הפרשה לקרן השתלמות, הפרשות לשתי קופות גמל ועוד (ראה הנספחים לתצהיר עדות ראשית של התובעת). כל אלו מביאים את שכרה הכולל של התובעת, בצירוף הפרשי הצמדה, לסכום של כ - 15,000 ₪ נטו (החישוב נטו שערך ב"כ התובעת בתחשיבו אינו מדוייק, באשר יש לנכות רק מס הכנסה).

יכול הטוען לטעון כי לצורך חישוב הפסד ההשתכרות לעתיד, יש לקחת בחשבון כי שכרה של התובעת בבנק היה עולה. מנגד, ייתכן והתובעת הייתה מבקשת לרדת בהיקף המשרה כדי להיות יותר במחיצת ילדיה, כפי שספרה לחוקרת, או "שהחידק" הפוליטי היה גורם לרדת בהיקף המשרה. אשר על כן, בסיס השכר לצורך חישוב הפסד ההשתכרות של התובעת, יעמוד על 15,000 ₪ לעבר ולעתיד.

ראשי הנזק

כאב וסבל

10. על פי אחוז הנכות המשוקללת, בניכוי גיל + 5 ימי אישפוז ובצירוף ריבית ובמעוגל = 61,000 ₪.

הפסד השתכרות בעבר

11. התאונה ארעה ביום 9.1.97 והתובעת חזרה לעבודתה ביום 15.7.97 - סה"כ כששה חודשי אובדן שכר מלא.ב

15,000 ש"ח X 6 חודשים = 90,000 ₪. התובעת קיבלה את שכרה המלא במהלך חודשים אלו, אך לפחות חלק מימים אלו נוכה מחופשת המחלה שצברה. אשר על כן, אכיר במחצית הסכום - 45,000 ₪.

לאחר מכן, חלה ירידה בהיקף המשרה של התובעת, והיא ירדה בשכרה, בהדרגה עד להתפטרותה בחודש 5/01.

כאמור, לצורך החישוב נעריך הפסד ההשתכרות של התובעת לאורך כל התקופה, מחודש 7/97 ועד חודש 5/01 בשיעור של 40%.

15,000 ש"ח X 40% X 46 חודש = 276,000 ₪.ו

הערה: לא מצאתי להוסיף ריבית על הסכומים דלעיל, מאחר וגם על ניכויי המל"ל בגין תשלומים ששולמו בעבר, לא נוספה ריבית.

הפסד השתכרות מיום הפסקת עבודתה של התובעת בבנק

12. עמדנו לעיל על מגבלותיה של התובעת, והערכנו את הפגיעה בכושר השתכרותה בשיעור של 40%.

הפסד התובעת בראש נזק זה מחודש 5/01 ועד 6/04:

15,000 ש"ח X 40% X 37 חודש = 222,000 ₪.נ

ובעתיד, עד לגיל 65:

15,000 ש"ח X 40% X 166.74 (מקדם היוון 18 שנים) ובמעוגל = 1,000,000 ש"ח.

הפסדי פנסיה

13. לפי הפסד של 6,000 ₪ לחודש X 70% ובהיוון כפול עד תוחלת חיים ובהפחתת הסכום שנחסך מניכוי ממשכורתה של התובעת ובמעוגל - 300,000 ₪.

עזרת צד שלישי בעבר ובעתיד

14. לאחר התאונה, העסיקה התובעת מספר נשים באיזור מגוריה, לטענתה, משך 24 שעות ביממה. לאחר מכן, הגישה בקשה להעסקת עובד זר, והעסיקה עובד זר בעלות כוללת של כ - 1,000$ לחודש. על פי האמור בתצהיר התובעת, היא המשיכה לעשות כן משך כארבע שנים, אם כי נקודה זו לא נתבררה עד תום בדיון.

התרשמתי שהתובעת אכן מוגבלת בעבודות הבית, ודברים שעשתה בעבר, כבר אינה עושה היום. על מגבלותיה הפיזיות של התובעת ניתן ללמוד מדבריה לחוקרת, כפי שצוטטו לעיל. עם זאת, ילדיה של התובעת בגרו עם הזמן, וכיום הם בגילאים 9-16-21-22. דהיינו, הצורך בעזרה בטיפול בילדים הצטמצם עם השנים.

לכן, אחלק את ראש הנזק של עזרת צד ג' לשלוש תקופות:

תקופה ראשונה- 24 חודש לאחר התאונה X 1,000$ X 4.5 ₪ (שער יציג) = 108,000 ₪.

תקופה שניה - מחודש 1/99 ועד למועד מתן פסק הדין, לפי עזרה של 6 שעות ביום שלוש פעמים בשבוע, לפי 30 ₪ לשעה: 6 X 3 X 30 X 4.2 = 2,268 ₪ ובמעוגל 2,250 ₪ לחודש X 65 חודשים ובמעוגל = 146,000 ₪.

הערה: לא מצאתי להוסיף ריבית על הסכומים דלעיל, מאחר וגם על ניכויי המל"ל בגין תשלומים ששולמו בעבר, לא נוספה ריבית.

תקופה שלישית: בעתיד ועד גיל 75 (כפי שנתבקש בתחשיב הנזק) לפי סכום של 1,200 ₪ X 227.13 (מקדם היוון 28 שנה) ובמעוגל = 272,000 ₪.

הוצאות שונות

15. התובעת נדרשה ונדרשת לטיפולי פיזיותרפיה, מה שמצריך נסיעות ושימוש מוגבר ברכב. לכך יש להוסיף הוצאות שונות שנגרמו וייגרמו לתובעת בעקבות התאונה. עמיד סכום ההוצאות באופן גלובלי על הסך של 30,000 ₪.

16. סה"כ נזקיה של התובעת -2,460,000 ₪.

מסכום זה יש לנכות פיצויי הפיטורין שקיבלה התובעת משוערך להיום (סכום של כ - 200,000 ₪ על פי תחשיב הנזק שהוגש בשעתו על ידי הנתבעת). מאחר והסכום שמתקבל נבלע בגמלאות המל"ל בסכום של 2,373,317 ₪ על פי חוות הדעת האקטוארית המעודכנת (נ/7), על הנתבעת לשלם לתובעת 25% X (2.46 מליון ₪ בניכוי פיצויי הפיטורין שקיבלה התובעת). לדוגמה: אם פיצויי הפיטורין הם בסך של 200,000 ₪, על הנתבעת לשלם לתובעת 565,000 ₪. לסכום זה, יש להוסיף שכ"ט עו"ד בסך של 13% בצירוף מ.ע.מ וכן החזר אגרת בית משפט בצירוף הפרשי הצמדה וריבית כדין מיום הגשת התביעה. הנתבעת תשא ביתרת האגרה.

17. הנתבעת, ברוב הגינותה, הצביעה על האפשרות כי תוך הזמן הקרוב, תעמוד התובעת בפני ועדה של המל"ל, וייתכן כי יוחלט שאין מקום להפעיל את תקנה 15, מה שיגרום לכך שהתובעת תקבל גמלה נמוכה יותר, כך שהיוון הגמלאות, יעמוד על סכום נמוך מזה הנקוב בחוות הדעת האקטוארית.

אם כך יקרה במהלך 12 החודשים לאחר מתן פסק הדין, ואם כתוצאה מהקטנת גמלאות המל"ל נזקה של התובעת בהפחתת גמלאות המל"ל יהיה גבוה יותר מ - 25% מסכום נזקיה, תהא התובעת זכאית לאותו סכום. לדוגמה: אם בעקבות הפחתת קצבת המל"ל, יעמוד סכום הגמלה המהוונת על 1.2 מליון ₪, התובעת תהא זכאית לקבל הסכום של 2.46 מליון ₪ בניכוי פיצויי פיטורין בסך של 200,000 ₪ (משוער) ובניכוי 1.2 מליון ₪ גמלאות המל"ל, סה"כ - 1,060,000 ₪ .

למזכירות: לשלוח לצדדים.

ניתנה היום כ"ד בסיון, תשס"ד (13 ביוני 2004) בהעדר הצדדים.

י. עמית, שופט

__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום חמישי י''א באדר תשס''ז    23:23   28.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ''טרטמן: עשו לי רצח אופי''  
בתגובה להודעה מספר 9
 

טרטמן: עשו לי רצח אופי

מזכירות ישראל ביתנו החליטה למנות את ח"כ אהרונוביץ לשר התיירות במקום ח"כ טרטמן. טרטמן מתחה ביקורת קשה על התנהלות התקשורת.

מזכירות מפלגת ישראל ביתנו החליטה שלא למנות את ח"כ אסתרינה טרטמן לשרת התיירות אלא את ח"כ יצחק אהרונוביץ. במסיבת עיתונאים הודיעה טרטמן כי הסירה את מועמדותה לתפקיד שרה. השר לענינים אסטרטגיים יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליבמן אמר כי למרות שאינו רואה רבב בהמשך מועמדותה לתפקיד שרת התיירות, הוא מקבל את החלטתה.

במסיבת עיתונאים שערכה טרטמן, היא מתחה ביקורת קשה על התנהלות התקשורת ואמרה כי נעשה לה רצח אופי. היא הציגה תעודות המעידות לטענתה על התואר הראשון שיש לה מבר אילן. היא הוסיפה וטענה כי שגתה כאשר אמרה שיש לה תואר שני אלא שהיתה צריכה לומר שהיא במסגרת לימודים לתואר שני.

המהלך נועד לדבריה לפגוע בה ובשמה הטוב, אבל, היא הוסיפה כי היא אינה מתכוונת להשבר מהתקשורת. טרטמן טענה עוד כי בתקשורת הוזכרה 'שופטת':


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159949

שטענה אף היא שיש לה תואר שני והתברר שאין לה, "ואיש לא עושה מזה צימאס". "אולי הסיבה לכך היא משום שדיעותיה הפוליטיות אינן כשלי?" שאלה טרטמן, "לה התקשורת סלחה".

שר התיירות המיועד, ח"כ אהרונוביץ' הוא בעל תואר BA מאוניברסיטת חיפה, סא"ל במיל', כיהן כסגן מפכ"ל המשטרה וכמנכ"ל חברת דן. כיום מכהן גם כסגן יו"ר הכנסת.

ההחלטה למנות את אהרונוביץ' באה למרות התמיכה שהביע השר לענינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן בטרטמן. כששב ממסעו לרוסיה אמר ליברמן כי אינו ממהר להדיח את חברת הכנסת טרטמן ממועמדותה לכהונת שרת התיירות. הוא תקף את התנהלותה של התקשורת בפרשה. "ראיתי בהתנהלות העיתונאים כמה דברים מוזרים. יש כאן אבדן פרופורציה. שכרון של העיתונות. הזדמנות לטרוף מישהו".

כזכור פרשת הסרת מועמדותה של טרטמן מתפקיד שרת התיירות באה לאחר חשיפה בתקשורת כי לטרטמן אין תואר שני כפי שנטען ופורסם באתרים רשמיים שונים כולל אתר הכנסת.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159986

____________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי י''א באדר תשס''ז    01:05   01.03.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מעריב מביא עידכון כולל סרטי וידיאו:  
בתגובה להודעה מספר 17
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 01.03.07 בשעה 01:07 בברכה, פילוביץ שחף
 
ח"כ טרטמן: עשו לי פה רצח אופי
אלי ברדנשטיין עדכון אחרון : 1/3/2007 0:01

הח"כית שהיתה בעין הסערה, התייצבה כדי לנסות ולטהר את שמה. "לא הייתי בסדר באמרי שברשותי תואר שני", אמרה, ומיד החלה לשלוף מסמכים ולנסות לבטל את שאר הטענות

במסיבת עיתונאים נרגשת, בעקבות החלטתה לבטל את מינויה כמועמדת לתפקיד שרת התיירות, האשימה ח"כ אסתרינה טרטמן את התקשורת במסע הכפשות שנועד לפגוע בשמה הטוב. "עשו לי פה רצח אופי בצורה שאינה משתמעת לשני פנים", הדגישה טרטמן, שהודתה יחד עם זאת, כי התבטאותה בנוגע לתואר השני לא היתה ראויה. במקום טרטמן הציבה מזכירות סיעת ישראל ביתנו את ח"כ יצחק אהרונוביץ' כמועמד לתפקיד שר התיירות.

- הנאום היה אמיתי, אבל מה עם העובדות

טרטמן פתחה את דבריה בהבעת תודה על התמיכה לה זכתה ממפלגתה, וסיפרה כי קיבלה גם פניות בהן הביעו את תמיכתם "מאות אם לא אלפי אזרחים". היא פנתה ליו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, ואמרה: "אני רוצה להודות לך, איווט, על האמון שאתה נותן בי לאורך כל הדרך, ועל התמיכה הבלתי משתמעת לשני פנים".

אהרונוביץ' יהיה שר התיירות

פרשת טרטמן עשתה את שלה: מזכירות ישראל ביתנו החליטה לבטל את מינויה של אסתרינה טרטמן לשרת התיירות, ולהעניק את התפקיד לח''כ יצחק אהרונוביץ'
לכתבה המלאה
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/550/297.html

טרטמן דיברה בהתרגשות על מה שעובר עליה בימים האחרונים מאז התפוצצה פרשת התארים. "בימים האחרונים מצאתי את עצמי במסע של שיסוי, הכפשות וחצאי אמיתות במטרה לפגוע בי ובשמי הטוב", אמרה טרטמן בכאב. "למרות זאת לא נשברה רוחי... לא התקשורת תשבור אותי".

היא הביעה צער על שלא נבדקו, לדבריה, עובדות בסיסיות בדיווחים אודותיה. "יש פה גיליון ציונים של בר-אילן, יש הוכחות שלמדתי שם", אמרה הח"כית והחלה להציג מסמכים שונים שברשותה. "בר-אילן זה בר-אילן, אלה היו לימודי תעודה וזה אכן היו הלימודים הראשונים שלי".

עם זאת, הודתה טרטמן כי התבטאותה בנוגע לתואר השני היתה טעות. "נכון, התבטאתי שלא כראוי ואני מנצלת את ההזדמנות כדי להודות ולהתנצל", אמרה טרטמן. "אני לא מתנערת מאחריות. אני רוצה לטעון ששגיתי כשאמרתי תואר שני. אילו רק הייתי מוסיפה את המילה לימודי תואר שני זה היה נמנע".

ח"כ טרטמן מציגה את גרסתה. צילום באדיבות חדשות ערוץ 2

"רואה את עצמי כשליחת ציבור וככזו אשאר"

עם זאת הדגישה טרטמן כי לא עשתה כל שימוש לצורכי סחר או לטובות הנאה בקורות חייה. לדבריה, כאשר היה מקרה דומה של שופטת שכתבה בקורות חיים שיש לה תואר שני והגישה אותם לצורך מינויה, והסתבר שאין לה תואר שני, התקשורת לא עשתה כזה רעש. "אולי זה משום שדעותיה הפוליטיות לא עולות בקנה אחד עם הדעות שלי", ניתחה טרטמן את המצב מנקודת ראותה.


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159949

בדבריה, פנתה טרטמן ישירות לעיתונים והזהירה מפני ההשפעה שיש לתקשורת על האנשים שהיא מסקרת. "יש לכם עוצמה אדירה בידיים", אמרה. "אני פונה אליכם ברמה האנושית. לא כל האנשים עמידים באותה מידה. אני חושבת שקודם כל אנחנו צריכים להיות בני אדם. אני מדברת על פגיעה בילדים. יש לי ילדה בת 12 שחזרה אתמול בוכה. תהיו קודם בני אדם. תחשבו שמאחורי המצלמה יש גם משפחה".

היא הדגישה כי היא לא נשברת וכי תילחם על שמה. "שמי הטוב חשוב לי בחיי, ואם ניצחתי במלחמה על החיים אין סיבה שלא אנצח במלחמה הזו", אמרה.

"זוהי מלחמה על דמותה של מדינת ישראל ועל זכויותיו של האזרח. גם אם הוא איש ציבור מגיעות לו זכויות של שם טוב".

בהתייחסה להמשך הקריירה הפוליטית שלה הבהירה טרטמן כי "אני רואה את עצמי כשליחת ציבור וככזו אשאר. זוהי תמצית שליחותי. אני הולכת עם האמת ואני הולכת עם הכוונות. גם הבית חשוב לי, שמה הטוב של ישראל ביתנו חשוב לי. זה פוגע גם במפלגה ובסיעה. חבל לי שהם ייפגעו בגלל עשייה לא הוגנת של אנשים שעומדים מולי".

פרסום ראשון : 28/2/2007 20:51
http://www.nrg.co.il/online/HP_1.html

___



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי י''ב באדר תשס''ז    22:30   01.03.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. השוטרים הטובים נגד השוטרים הרעים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

השוטרים הטובים נגד השוטרים הרעים
י"א אדר ה´תשס"ז , 1/3/2007

אז מה היה לנו כאן? שוד, רצח, שקרים, שחיתות ומינויים בעייתיים, וגם שני שוטרים אמיצים שנלחמו בכל אלה. המשטרה יצאה נזופה מאוד מוועדת זיילר, אבל לטענת אלו שהביאו לתחילת החקירה, הוועדה לא סיפקה את הסחורה
מאת יהונתן ונדר

פרשת פריניאן - שלב הסיכומים

התסריטאים של ה'סופרנוס' לא היו כותבים את זה טוב יותר. בסיפור הזה יש הכל. עלילה שלקוחה מסרטי מאפיה, שוטרים מושחתים לכאורה שמסייעים לברוני הפשע ושוטרים טובים שכמו בכל סרט טוב הולכים עם הראש בקיר נגד כולם עד הסוף הטוב. הסוף הטוב אמרנו? לא בטוח שככה ייגמר הסרט הזה.

אחרי ששקע הקצף של הגלים הסוערים של דוח זיילר, אחרי שמשה קראדי התפטר והוחלט על מינוי יעקב גנות, אחרי שהארץ רעשה על עצם המינוי והשר לביטחון פנים, אבי דיכטר, התייצב על רגליו האחוריות כדי לאשר אותו - במידה שבג"ץ לא יתערב - עדיין נשארו הרבה סוגיות פתוחות. כמה רחוק הלכה הוועדה? האם ניתנו תשובות לסוגיות המרכזיות שנחשפו במסגרת הדיונים? מה יהיה על 'השוטרים הטובים', אלה שבעור שיניהם נלחמו כדי להביא את כל בכירי המשטרה והפרקליטות להזיע על דוכן העדים של ורדי זיילר? למה בסופו של דבר איש לא הורשע ברציחות שפוענחו ובאלה שלא? והאם המשטרה במצבה מסוגלת לשמור על האוטו שלנו, שלא ימצא את עצמו מפורק באיזה לילה באחת ממשחתות הרכב? לא לכל השאלות הללו יש תשובה, לפחות לא השבוע.

מלחמות קרמשניט

שני שוטרים לקחו על עצמם את תפקיד השוטר הטוב, שניהם קצינים מוערכים על ידי כל הדרגים לאורך כל הקריירה הארוכה שלהם. הראשון, ניצב משנה אמיר גור, קשור גם הוא בפרשה ואף הוזהר על ידי הוועדה. גור שימש מפקד היחידה המרכזית בדרום, והיה זה שהתריע מלכתחילה. "שמעתי על הפרשה חצי שנה לפני פרסומה", נזכר השבוע אסף חפץ, מפכ"ל המשטרה לשעבר. "גור התקשר אלי, סיפר לי על השתלשלות העניינים ושאל מה דעתי. אמרתי לו, תמשיך לדחוף לחקר הפרשה. לא ייתכן שהמשטרה תתנהל בצורה כזו".

אלא שגור לא ממש הצליח לקדם את החקירה לבדו. הוא נעזר בחבר אחר מהמשטרה, שנודע לימים תחת שם הקוד המפוצץ מיסטר איקס. מדובר בלא אחר מאשר אפרים ארליך, הידוע גם בכינויו קרמשניט. ארליך הוא בהחלט שוטר מהסרטים, לא רק בגלל הכינוי, אלא גם בשל העובדה שהוא לאורך כל הדרך נתפס כאחד שלא סובל מעשי פשע ולא מסוגל לסלוח לעמיתיו על התנהגות לא נאותה. כמעט מיותר לציין שאין לו כל קשר לפרשייה הסבוכה, מלבד היכרותו רבת השנים עם אמיר גור ועם ניצב משנה בדימוס מאיר גלבוע, היום ד"ר מאיר גלבוע ממכללת בית ברל.

ארליך הלך עם הסיפור עד הסוף. כשהבין שלא יצליח להניע את הגלגלים מתוך המשטרה, הוא הלך לאילנה דיין, שאותה הכיר מעבודה משותפת בעבר. כשהתחקיר לא הניב שום תוצאות מיידיות הוא הלך הלאה, לחברי כנסת ולתנועה לאיכות השלטון - שם נעזר בגלבוע, פעיל בכיר בתנועה.

ארליך בן ה-46, נשוי ואב לארבע בנות, משרת במשטרה כבר 25 שנה. להבדיל מרובם המכריע של הקצינים הבכירים, הוא התחיל את הקריירה הארוכה שלו כשוטר מן המניין ביחידת העיקוב של מחוז תל-אביב. הוא טיפס לאט ובעקביות בסולם הדרגות במחוז. קרמשניט היה שוטר צבעוני ומרתק עוד לפני שמישהו במשטרה ידע על יורם לוי, ועוד לפני שהכירו את האחים פריניאן מחוץ לגבולות מושב הודיה שבדרום. את עיקר ההילה שלו הוא הרוויח ביושר כראש מחלק המוסר של היחידה המרכזית בתל-אביב, בזכות מלחמתו בזנות ובהימורים הלא חוקיים. בתקופתו נעלמו כמעט לגמרי בתי הקזינו, המשמשים במידה מרובה התשתית הארגונית שעליה מונח כל הפשע המאורגן.

ברבות הימים הפך קרמשניט לאגדה. הוא תפס עברייני תנועה בדרכו לבקר את אחד מהוריו בבית חולים, תפס גנבים תוך כדי תספורת, כשרק חצי מראשו מסופר, ויצר קשר עם העולם התחתון של תל-אביב. "הוא הכיר את תל-אביב דרך צינורות הביוב שלה", מסביר גלבוע. "הוא שינה דפוסי עבודה וחלק מהתופעות הללו כמעט והתבטלו בתקופתו".

אלא שקידומו של קרמשניט נתקע. כיום הוא בתפקידו השלישי בדרגת סגן ניצב, כראש היחידה המרכזית של משטרת התנועה בתל-אביב. גם בתפקיד הזה הוא מצליח בגדול. מפקד משטרת התנועה שחר איילון מייחס לו חלק מהירידה בתאונות הדרכים שנרשמה בשנה האחרונה. "ארליך הוא אדם שהיושר, היושרה והאמינות של המשטרה חשובים לו מאוד", מעיד גלבוע. "בעבר היו הרבה מקרים שהוא התריע בהם על עבירות פליליות של אנשי משטרה, כולל פקודים ומפקדים שלו. בחלק מהמקרים הוא אפילו היה שותף לתרגילים שהפילו את השוטרים הללו בפח".

גורמים שונים במשטרה ניסו מאוחר יותר לטעון שהפעילות של ארליך נבעה מתוך מרמור אישי על כך שקראדי לא נתן לו את תפקיד מפקד היחידה המרכזית במחוז דרום. על התפקיד הזה התמודד ארליך נגד יורם לוי. סיפור ההתמודדות ההוא גם מלמד משהו על המפכ"ל היוצא קראדי, שהיה אז מפקד המחוז. כשארליך הגיע לראיון עם קראדי התברר לו שלקראדי יש כבר מועמד משלו (יורם לוי). במהלך הראיון שאל אותו קראדי אם הוא מתכוון לעבור לגור בדרום. ארליך, המתגורר ברחובות, הבהיר שלא. קראדי לא אהב את התשובה, הבהיר שהוא רוצה מישהו דרומי, ובחר בלוי. לא הפריעה לו העובדה שהוא עצמו, מפקד המחוז, מתגורר בראשון-לציון.

כשקמה ועדת זיילר העביר ארליך את כל החומרים הידועים לו בכתב לתנועה לאיכות השלטון. התנועה העבירה אותם בעילום שם לוועדה והחלה לנהל משא ומתן עם כל הגורמים על מתן חסינות לארליך. ארליך נזקק לחסינות הזו בגלל ההדלפה לעובדה. הוא לא רצה לגמור עם כתב אישום על הדלפה. תחילה ניסו בתנועה לאיכות השלטון לדרוש גם חיסיון, אבל גם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז וגם זיילר עצמו לא הסכימו לתת לו חיסיון כזה. חסינות הם הסכימו לתת בסופו של דבר. ארליך כבר חשב אגב להעיד ללא החסינות, אלא שבתנועה לאיכות השלטון מנעו זאת ממנו.

במשטרה לא ממש אהבו את הפעילות של קרמשניט. ביום שאחרי חשיפת שמו הדפיסו העיתונים ציטוטים קשים נגדו מפי גורמים במשטרה. באחד המקומות סיפר הכתב שאפילו חבריו כבר לא מוכנים לדבר איתו. ב'מעריב' צוטט בכיר שאמר: "כבר מזמן היו צריכים לחתוך לקצין הזה את הלשון. במקום להתעסק עם העבודה שלו הוא מתעסק עם גיבובי רכילות". ל'ידיעות' סיפרו גורמים משטרתיים כי "מדובר בקצין קטנוני שאפילו פקודיו לא העריכו אותו כמפקד בשאלון הסוציומטרי בכל התפקידים שביצע, והכל מתועד בתיקיו האישיים".

אנשי התנועה לאיכות השלטון וגלבוע עצמו נדהמו ממה שהם קראו בעיתונים. לגלבוע אין היום ספק כי מי שהניע את המכונה המשומנת של ההשמצות היו בכירים במשטרה. "הוא קיבל הרבה חיזוקים מהשטח על ההתנהגות שלו ועל הפעילות שלו", מספר גלבוע. "הרבה שוטרים רואים במעשה שלו מעשה אמיץ וחשוב. מאנשים בדרגות בכירות הוא קיבל מסר הפוך".

קראדי למשל ניסה בתקופה האחרונה להציב אותו לתפקיד רביעי כסגן ניצב. התפקיד שנבחר עבורו הוא תפקיד עומק. להבדיל מתפקיד רוחב, תפקיד עומק נחשב כתפקיד ש'תוקע' את מי שמוצב בו להרבה שנים. הוא אפילו זימן את ארליך לראיון. בתנועה לאיכות השלטון חששו שקראדי יציב את ארליך בתפקיד בניגוד לרצונו. "הצענו לו לדחות את ההצעה של קראדי והכנו עתירה לבג"ץ נגד המינוי שלו אם יאלצו אותו לקבל את התפקיד", מגלה גלבוע. "אבל לא נזקקנו לכך. קראדי עזב השבוע את תפקידו, לפני שהצליח לעשות משהו בנידון".

"אני תמיד אומר, יותר חשובה האמת שלך מהקידום", מסכם את הנקודה אסף חפץ. "אם האמת מתנגשת עם הקידום - לך עם האמת. בשנת 1984 חשפתי פרשה שבעקבותיה הועמדתי לדין משמעתי והושעיתי על ידי המפכ"ל לכמעט שנה. בסופו של דבר זה לא פגע בקידום שלי. בכל מקרה, שני הקצינים ראויים לכל שבח, וכל הניסיונות לפגוע בהם צריכים להיפסק מיד".

הפרקליטות לא מצליחה להגיע לאישומים

העלילה שהולידה את ועדת זיילר והביאה להדחתו של מפכ"ל המשטרה מדהימה בכל קנה מידה. הכל החל בספטמבר 1999. פנחס בוחבוט, עבריין המוכר למשטרה, נרצח אז בעת שהיה מאושפז בבית החולים תל השומר. עשרה ימים קודם לכן הוא נפצע בניסיון התנקשות באשקלון. מי שזוכר את הרצח הזה ודאי זוכר את התחכום שבו. בוחבוט, שנשמר על ידי המשטרה, נרצח על ידי עבריינים שהתחזו לשוטרים. התחזו? כבר אז היו ממצאים בזירה שרמזו לכך שהרוצחים לא קנו מדי שוטר בחנות תחפושות. הם פשוט היו שוטרים.

חקירת הרצח הופקדה בידי היחידה המרכזית במחוז דרום, שם שירת גם תת ניצב יורם לוי. חקירת הרצח, שתפסה בשעתו מקום של כבוד בעיתונים, נשכחה, והתיקים החלו להעלות אבק במשרדי החקירות. אלא שבשנת 2001 נתפס השוטר צחי בן אור בעת שביצע, יחד עם אחיו אריאל, שוד מזוין בבאר שבע. בחקירה סיפר בן אור שהוא זה שרצח את פנחס בוחבוט שנתיים קודם לכן, בשליחות האחים פריניאן. הוא גם אמר שהוא יכול להעיד נגד קצין משטרה מושחת המקיים קשרים עם משפחת הפשע. בתמורה הוא דרש הסדר טיעון. השוטרים הביאו את העניין בפני עו"ד יסכה ליבוביץ', פרקליטת מחוז הדרום, ובהמשך הוכנסה לתמונה גם פרקליטת המדינה עדנה ארבל. אבל ההסדר לא נחתם. הוויכוח נסב על השאלה כמה שנים יקבל בן אור על מעשיו במסגרת ההסדר - שלוש-ארבע כפי שרצה, או שבע כפי שרצו בפרקליטות. בן אור, על כל פנים, נשלח הביתה כדי להביא תשתית ראייתית שתאשש את החשדות. בין לבין החלו השוטרים במחוז, ובראשם מפקד היחידה המרכזית באותה עת, אמיר גור, לחשוד שהשוטר שאליו כיוון בן אור הוא מפקד מפלג התשאול, יורם לוי. לוי מודר מהתיק.

במהלך 2002 ברח בן אור מהארץ ועבר למכסיקו, לא לפני שניצל מניסיון חיסול. הוא שרד עוד כשנתיים, וב-2004 נרצח בקנקון שבמכסיקו, בדירה של דמות אחרת המוכרת מהעיתונות המקומית, אמיר מולנר.

בהמשך מונה לוי על ידי קראדי למפקד ימ"ר דרום. במטה הארצי, שבו ידעו על הקשרים של לוי עם הפריניאנים, החליטו להקים צוות בדיקה בראשות אילן פרנקו, שיבדוק את המינוי הבעייתי. במסגרת הבדיקה נשלח לוי לפוליגרף, אך בדיקתו נכשלה. קראדי לא התרשם מהכישלון, ודיווח לסגל הפיקוד הבכיר במשטרה שהבדיקה עברה בהצלחה. המינוי אושר. אחר כך באו התחקירים של עובדה, חקירת מח"ש שזיכתה את לוי, חקירת רצח בוחבוט ומעצר האחים פריניאן, והקמת ועדת החקירה שהביאה אותנו עד הלום.

מהבחינה הפלילית מסתיימת הפרשה הסבוכה בקול ענות חלושה. האחים פריניאן חתמו לפני כשבועיים על הסדר טיעון שמאשים אותם בקשירת קשר לביצוע פשע בלבד, ושני החשודים ברצח בן אור במכסיקו, שהוסגרו לישראל, חתמו על הסדר טיעון המאשים אותם בחבלה חמורה בחברתו המקומית.

"אני לא חושב שהוועדה סיפקה את הסחורה", אומר גלבוע. "היא אמנם הכניסה קורבן לזירה בדמות קראדי, אבל אני חושב שיש פער לא קטן בין הממצאים למסקנות". גלבוע מדבר על כמה עניינים. ראשית על כך שלא היו מסקנות אישיות נגד בכירים בפרקליטות, ובראשם פרקליט המדינה ערן שנדר, וזאת למרות העובדה שעל מח"ש, שבראשה עמד, נמתחה ביקורת נוקבת. הנקודה השנייה היא שהוועדה נשארה בגבולות המינוי הנקודתי ולא הרחיבה את ביקורתה לעבר הנושאים המערכתיים - אי אמירת אמת ומינויים לא ראויים. גלבוע מזכיר את הדו"ח של אברהם אדן (ברן) מלפני 15 שנה, שהעלה ממצאים חמורים על כך ששוטרים נוהגים לשקר למען חבריהם בעת חקירת מקרי אלימות מצד שוטרים. הדו"ח ההוא היה אחד הגורמים שהביאו בשעתו להקמת המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. "הוועדה כשלה בנושא הזה", הוא מתריע. "למרות שהיא מצאה שיש בדרג העליון התעלמות משקרים, היא לא טיפלה בעניין המערכתי החשוב הזה, וכן לא תקפה את מדיניות המינויים. אנשים מקודמים על פי קשרים ולא על פי כישורים. מדובר בנושא מערכתי שמביא לכך שקצינים בינוניים מתקדמים על חשבון קצינים טובים, ואלו נאלצים לפרוש במעלה הדרך".

אבל גלבוע גם מסנגר על הוועדה. "להבדיל מכל ועדות החקירה הממלכתיות, ועדת זיילר לא קיבלה עזרה מצד אוספי חומר מקצועיים. הסיוע היחיד שהיא קיבלה מסתכם בעוזרת משפטית אחת. כל מה שנחשף הוא עבודה של שלושה אנשים. לכן לא פלא שהוועדה לא הצליחה למלא את ייעודה".

חפץ רואה את הדברים מנקודת מבט קצת שונה. "הוועדה הביאה למשטרה טלטלה חיובית. האירוע שמדובר בו הוא מקרה בודד. אני לא זוכר מקרים דומים בעבר", הוא מעיד. "במשטרה אין תרבות של שקר. יש מקרים של אי אמירת אמת בכל מיני דרגים, ותפקידו של המפכ"ל הוא להעביר מסר שיבהיר את הנורמות הנדרשות בתוך המערכת". חפץ, על כל פנים, סבור שאם הוועדה הביאה לטלטלה חיובית, המינוי של גנות הוא טלטלה שלילית לגמרי. "אני רואה בזה סכנה חמורה ולכן אני לוקח אחריות ונזעק", הוא מצהיר. "השר דיכטר צריך להבין שהמשטרה היא לא עסק פרטי שלו. המסר שהוא מעביר לאנשים הוא נורא. זה מסר של בינוניות. מה יחשבו אותם קצינים שכל הניצבים הללו הם המפקדים שלהם והם משמשים להם אורים ותומים? האנשים הטובים במערכת פשוט יפרשו".
http://www.makorrishon.co.il/show.asp?id=18019

74. ורדה שחם קיבלה דרגת תת-ניצב ומונתה לרח''ק - אח''ומ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6705&omm=74&viewmode=

תת ניצב ורדה שחם - ראש חטיבת חקירות אגף חקירות ומודיעין
http://www.police.gov.il/fullContent.aspx?Headline_ID=289

________


2. מה הסתיר השוטר מס' 1?
https://rotter.net/forum/gil/6449.shtml#2
רוצחו של פנחס בוחבוט הוא יסמני''ק לשעבר.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6705&omm=0&viewmode=
''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml
זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7177&forum=gil&omm=0




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שני ט''ו באדר תשס''ז    20:26   04.03.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. The Power of Individuals = לתקצב את המלחמה בשחיתות !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לזכרה של מיה קוך - יו"ר עמותת עוגן

הרעיון המקורי איננו שלי. הוא שייך לאחת מחלוצות המלחמה בשחיתות, הגב' מיה קוך, אשר הלכה לעולמה היום, לאחר שמחלת הסרטן הכריעה את האישה שהצליחה להילחם ואף להביס את גדולי המושחתים במדינה.

לתקצב את המלחמה בשחיתות!


מאת: אריק באך
http://www.mybach.org/power_to_individuals


The Power of Individuals
In the late 1980's, President George H. Bush (W's Father) often spoke about the need to create "a thousand points of light" to solve the many societal problems we face

מיה קוך, יואב יצחק, אריה אבנרי, יוסי דר, ישעיהו רוטר, אילנה דיי,
שבתאי עזריאל, משה הלוי, חיים יטיב, פילוביץ' שחף, אורי מילשטיין,
מיכאל איתן, אריה אלדד, לינדנשטראוס, יעקב בורובסקי, יצחק זמיר,
אלעד שרגא, שמאי לייבוביץ, ירון זליכה, רות גביזון, אורית קמיר.

יש לנו משמר אזרחי מפואר המתוקצב בהון עתק כדי למנוע גניבת תרנגולות מהלול ולהרתיע את כל אלה המבקשים לגנוב רכב שלא באמצעות הפשע המאורגן בתחום זה. האם לא הגיע הזמן להקצות לכל העמותות והעיתונאים וה"שרוטים" הפרטיים הלוחמים בשחיתות תקציב עצמאי מקופת המדינה?

הרעיון המקורי איננו שלי. הוא שייך לאחת מחלוצות המלחמה בשחיתות, הגב' מיה קוך, אשר הלכה לעולמה היום, לאחר שמחלת הסרטן הכריעה את האישה שהצליחה להילחם ואף להביס את גדולי המושחתים במדינה.


השחיתות נהנית מתקציבי עתק. לרשות השחיתות עומדים מאות מליוני דולרים באמצעותם ניתן לרכוש –ישירות ובאמצעות כיבודים וכדאיניקיות עקיפה- שופטים, פרקליטים, שוטרים, וממילא גם פוליטיקאים ופקידי ממסד.


נגד עובדת החיים הזו לא ניתן לעשות כלום. כשיש משאב ציבורי השווה מליונים, והציבור עסוק כל כולו בצרות והנאות היומיום, החתולים חופשיים ללקק את השמנת המופקרת לה מבלי שהמדינה מקציבה אפילו אגורה אחת לטובת כל אותן עמותות ועיתונאים ויחידים המשוגעים לדבר המקדישים יום ולילה –תוך הקרבה אישית קשה- למלחמה בסרטן החברתי המחסל את מדינת ישראל, לא לאט ומאוד בטוח: השחיתות.


המלחמה האמיתית בשחיתות איננה יכולה להיות ממוסדת. כי הפשע בישראל הוא מאורגן, ומרושת היטב בכל המקומות שבהם אמורים לטפל בשחיתות.


לשחיתות של הפשע המאורגן וה"מכובד" והממוסד יש מספיק תקציבים לשלוט במינויים לתפקידים האלה והגנבים הגדולים באמת יודעים לשים שומר מטעמם שיילחם במושחתים המתחרים אבל שחס וחלילה לא ייגע בשחיתויות שלהם.


המלחמה האמיתית בשחיתות חייבת להיות מבוזרת. בדיוק כמו המלחמה ביתר הגרועים שבאוייבי האנושות, היא חייבת להתנהל באמצעות פרטיזנים. "שרוטים". משוגעים לדבר. פגועים חדורי מוטיבציה אישית שלא ניתן לרכוש אותה בכסף ולא ניתן להכשיר אליה אנשים בקורסים של אוניברסיטה.


מיה קוך זכרונה לברכה הייתה דוגמא מופתית ללוחמת שכזו. קוך, שעבדה כמזכירה בתנובה, התלוננה בפני מנהליה שקופאי החברה מועל בצ'קים שהועברו אליו. לאחר שהואשמה בהעלמת ההמחאות בעצמה היא הועברה לעבוד במחלקה אחרת. חקירה עצמאית שהיא ניהלה בחשאי צברה ראיות אשר הוכיחו שהקופאי הראשי ניהל עסקים לא כשרים עם סוכני החברה. הממצא לא הועיל, וב-1982 קוך שוב התלוננה על המעילה, ושוב הועברה למחלקה אחרת תוך שהיא מאוימת בפיטורים. שנה לאחר מכן היא פנתה אל השופט חיים כהן ז"ל. הוא הפנה אותה אל "האגודה לזכויות האזרח" ובסיועה היא הגישה תלונה במשטרה.


בעקבות התלונה הורשעו ופוטרו מעבודתם הקופאי ושני סוכנים נוספים, אך תנובה ו"מאפיית שוק המזון" (כפי שכינה אותה קורבן אחר של אותה מאפיה, משה בדש מפיקנטי) לא סלחה לעובדת שהעזה לחשוף שחיתויות. זמן קצר אחרי ההרשעה פיטרו אותה. פרצו לבית שלה, כפי שמשרדי חקירות נוהגים לעשות כרגיל, התיק הרפואי שלה נגנב ותנובה הזמינה "משום מה ובמקרה" חוות דעת מפסיכיאטר שלא פגש אותה או דיבר איתה מעולם, אך פסק שיש לאשפז אותה מיידית וכי כל מה שהיא מספרת אינו נכון.


כל מי שיודע כמה בזול עולה לקנות ימי חופשת מחלה מרופא, ממילא גם יודע שלתאגיד כמו תנובה לא הייתה בעיה להשיג אישורים רפואיים שהיא אפילו חתול ולרכוש שופט שיתן לחוות הדעת חותמת משפטית.


הסיפור פרץ לתקשורת וקוך, שבמקביל הגישה תביעה נגד תנובה בבית הדין לעבודה. ב-1987 הסתיים משפטה נגד תנובה לאחר שהחברה חוייבה לפצות אותה בגין עוגמת נפש ואובדן הכנסה. בהמשך היא תבעה את הפסיכיאטר שהורה לאשפזה. "הסיפור ארך 11 שנים ושני בג"צים, שבסופם הוא הפסיד ב-1997", היא תיארה בראיון לתקשורת.


בשנת 1989, בעידודו של השופט כהן, החליטה קוך שעליה לעבור מן הפרט אל הכלל והקימה את עמותת "עוגן" . "עקב הפרשייה שלי חשבתי שצריך להקים עמותה שתסייע לאנשים במצב דומה, זו היתה גם דרך להחזיר את החוב שלי לחברה שעזרה לי לנצח במאבק", היא סיפרה בהתרגשות.


מאז, העמותה עומדה לימינם של אנשים שחשפו שחיתות או אי סדרים במקום עבודתם, ובמקום לקבל ציון לשבח, נפגעו וננקמו. מיום הקמת העמותה עד ליום מותה של קוך טיפלה העמותה בלמעלה מ-1,000 מקרים. קוך שימשה כיו"ר העמותה. בין היתר העניקה העמותה ייעוץ משפטי לכל פונה שתלונתו נמצאת מוצדקת, והציעה לגופים פרטיים וציבוריים הרצאות וסדנאות העוסקות בגילוי שחיתות מערכתית וביעורה.


בנוסף, במהלך שנות פעילותה, העבירה "עוגן" שני חוקים. "חוק הגנה לעובדים", שנחקק ב-1997 ותוקן ב-2002, קובע כי אסור לפטר עובד רק בגלל שחשף מעשי שחיתות, וכי על המעביד להוכיח שהפיטורים לא נעשו בשל חשיפת אי הסדרים. כמו כן חוקק "החוק לעידוד טוהר המידות", שהועבר ב-1992, והקובע כי יש להעניק תעודת הוקרה לחושפי שחיתות. "מדובר בתעודה, אפילו לא במדליה, רק חתיכת נייר שהנשיא או יו"ר הכנסת אמורים להעניק, אבל עד היום איש לא קיבל אותה" קבלה קוך מייד לאחר שהיא זכתה לקבל את "אות הלוחם בשחיתות" של התנועה לאיכות השלטון, אשר היא ותנועת אומ"ץ נאלצים לתת באופן פרטי את מה שהחוק מחייב את המדינה להעניק כצל"ש ציבורי.


בתקופה האחרונה לחייה, ניסחה קוך ביחד עם אנשי העמותה שלה, הצעת חוק לפיה קרובי משפחתם של ההנהלה וחברי הוועד המנהל בחברות ובמוסדות, לא יורשו לעבוד במקומות אלה. סביר להניח שפטירתה של מיה קוך לקחה לקבר גם את החוק החשוב הזה.


בדיוק כמו חוק אחר שלא הצליחה לקדם עד הסוף, המבוסס על מודל אמריקני, לפיו המתלוננים על שחיתות יוכלו לתבוע את מקומות העבודה שלהם בעצמם –גם אם לא מוגש כתב אישום בפרשה מסיבות של טיוח ואינטרס של אנשי המשטרה והפרקליטות לחפות על מבצעי השחיתות- ולקבל חלק מהפיצוי. מעין מנגנון של קובלנה פלילית ציבורית, אשר הייתה מדרבנת את חושפי השחיתויות ומבטיחה שמלחמתם בשחיתות לא תהפוך אותם לעניים חסרי כל.


מיה קוך הלכה לעולמה היום. סרטן השחיתות יכריע גם אותנו כמדינה.


ישנם כיום חבורה נכבדה של פרטיזנים ומשוגעים לדבר, הנלחמים בשחיתות בכוחם הדל, והשחיתות מצידה אינה טומנת את ידה בצלחת ומכשילה אותם ואת פרנסתם ופוגעת בשמם הטוב ומאיימת על חירותם וחופש הביטוי שלהם בכל דרך ולנבזיות אין גבולות.


יואב יצחק, אריה אבנרי, אלעד שרגא, אברהם (פריד) פריצי, יראון פסטינגר, חיים יטיב, שבתאי עזריאל, פילוביץ' שחף, ישעיהו רוטר, אורי מילשטיין, אביתר בן-צדף, עמיקם לוין, יוסי דר, משה הלוי (הלמו), ועוד רבים וטובים אשר הציבור חייב להעניק להם אמצעים וחמצן כדי שינהלו את המאבקים החשובים שלהם למען קיומה של המדינה כולה.


המלחמה בשחיתות לא חייבת להשתלם כעסק כלכלי. אבל היא חייבת לאפשר ללוחמים בה להתקיים ולממן את אמצעי הלחימה שבלעדיהם אין לדון קישוטים האלה שום סיכוי להתמודד עם אצולת השחיתות השולטת למעשה על כל הברזים והתקציבים במדינה ומתפרות התיקים במדנה.


אותם אנשים האחראים על האחריות, אותם מושחתים מקצועיים המחוללים מהומות על כל כתם זניח בפרצופו של השכן אבל לא מסוגלים לראות את הגיבנת של עצמם וגם לא הכתם הממאיר הגדל לו פרא על פרצופם הם. הם גם אלה המעניקים סמכויות ומינויים לאנשים מטעם כדי שלא יגלו את מה שהם מעוללים וירדפו עד חורמה אחר מתנגדיהם גם באמצעות האשמות שווא ותפירת תיקים וגוזמאות וניפוח זוטי דברים והוצאתם מעל ומעבר אל כל פרופורציה.


אם המדינה תעניק רק מאה אלף דולר מקדמה לכל אחד מהשמות הזכרתי, ועוד מאה אלף דולר מענק על כל פרשה שהם יצליחו להביא לחשיפתה עד כדי הרשעה – נדע כי שלטון החוק זה לא רק סיסמה סתמית של מושחתים המטיפים לאחרים להיות בסדר כדי שיממנו בפראייריות שלהם עוד מיסים שיגיעו בסופו של תהליך לכיס של המושחתים, אלא שיש לנו משמר אזרחי בדרך היחידה שבה ניתן להילחם בשחיתות: עצמאית, חיצונית, ובלתי תלויה.


כך גם אולי יתגייסו עוד ועוד אנשים מוכשרים ויעברו מהצד של השחיתות הכל כך משתלמת לצד של הלוחמה בשחיתות שתהפוך לפחות ופחות מאמללת.

בסך הכל מדובר בגרושים. מליון דולר בקושי, כשלהערכתי המדינה הפסידה לפחות עשרה מליון דולר ביום מעיסקי הפשע המאורגן והממוסד רק בתחומי הברחות המכס המולבנות, מעילות גניבות הדלק, הונאות בשוק ההון והבורסה הממוסדות, תעשיית גניבות הרכב המאורגנות בחסות שלטון החוק, והרכש הפיקטיבי והעודף והמופקע של המדינה בכל מיני שירותים פיקטיביים ומוצרים מסופסרים תחת הכותרת המעורפלת של המושג "בטחון"...
http://www.mybach.org/power_to_individuals


________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שני ט''ו באדר תשס''ז    20:36   04.03.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ''The best is the enemy of the good''/פוליגרף כתנאי....  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"The best is the enemy of the good"/פוליגרף כתנאי לשירות הציבור


מאת: אריק באך (מספר סרטי וידאו מצ"ב לכתבה)
http://www.mybach.org/polygraph


"יצר הרע עוטף את עצמו במצוות" (עגנון). לכן, אלה הטוענים כי הם מתנגדים לבדיקת פוליגרף כתנאי לכהונה ציבורית בגלל שהוא לא מכשיר מושלם, הם כנראה המושחתים שחייבים להיזהר מהם. הם מבקשים למעשה שנסמוך עליהם ועל החברים שלהם שישמרו על עצמם, ושעדיף לעשות כלום מאשר לעשות שימוש במכשיר הטוב ביותר שיש לנו כרגע. הם מנסים לשכנע אותנו לסמוך על המזל של המעטים שאולי נתפוס וגם זה תמיד רק לאחר מעשה, וגם מתוך אלה שנתפוס במזל – הרי נצליח להרחיק רק את אלה שלא היו להם מספיק קשרים בשוק הירושלמי השחור שבצלאח אה דין, שם אפשר כידוע לקנות זיכוי וחיפוי גם על מעשי אונס ובגידה ורצח, כפי שכבר למדנו.


מתנגדי הפוליגרף טוענים, ובצדק, כי לא ניתן לסמוך על תוצאותיו במאה אחוזים מכיוון שמחקרים הוכיחו כי בעשרה עד עשרים אחוזים מהמקרים הוא טועה.

אך גם החסידים השוטים ביותר של המשפט הפלילי אינם טוענים שהמשטרה חושפת יותר מאחוז אחד מהפשעים המבוצעים בפועל. לאו דווקא כי היא גרועה אלא כי היא פשוט לא מסוגלת, אובייקטיבית. וגם אלה שאיכשהו הצליחו להגיע להכרעת שופט לא יכולים להגיד שלשופט יש יותר כישורים או אמצעים מלפוליגרף לקבוע מי דובר אמת ומי דובר שקר. הוא לא מנחש בקלפים, והגיון יכול להטעות ולעדים יש מספיק אינטרס וכישרון להערים ולהוליך שולל, גם במשפטים שבהם אין לשופט מניע אישי להטות משפט או דיעות קדומות לפסוק בעד או נגד הצד הלא נכון.

כך שפוליגרף הרבה יותר אמין משופט, קביעתו העובדתית הרבה יותר מקצועית משופט, ויתרונו הגדול הוא בכוחו למנוע עבירות לפני ביצוען במקום שופט שבסך הכל בוכה על חלב שנשפך, וגם זה רק שנים ארוכות אחרי ששכחנו שבכלל בוצעה העבירה, וממילא לא מונע את העבירה ולא מפצה בכלל את הקורבן אלא סתם מפקיר אותו כחפץ שטוב רק כעדות להרשעה ולזרוק למר גורלו.


לא ייתכן שאמצעי שהוא טוב לשב"כ ולמוסד ולמשרד החוץ וגם בחו"ל במוסדות הכי רגישים כאמצעי למניעת שחיתות, פתאום הופך לפסול כשמבקשים לגייס את יתרונותיו לביעור המושחתים אשר באופן טבעי יביעו התנגדות לרעיון וינסו לפסול אותו בזילזול כמו כל פושע המבקש להתחמק מאימת הדין.


זו תהיה גם דמגוגיה של עבריינים מושחתים להתנגד לרעיון רק מפני שהוא איננו מושלם. שום דבר איננו מושלם, ומן המפורסמות היא ש The best is the enemy of the good


מי שרוצה באמת לבער את השחיתות ולא סתם להתפרנס מהמלחמה בה, צריך להצטרף להגשמת מנגנון המחייב כל חבר כנסת –לפני השבעתו- וכל פרקליט בשירות המדינה וכל שוטר במשטרת ישראל וכל שופט של בית משפט להצהיר אמונים בפוליגרף, ונכריח אותם לעבור בדיקות שכאלה אחת לשלושה חודשים עד סוף שירותם הציבורי – המשק ירוויח מאות מליוני דולרים הזולגים כיום לטובת השחיתות, הציבור ירוויח סילוק של כמות מסוכנת ודומיננטית ביותר של עבריינים פליליים המכהנים כיום בכנסת, בבתי המשפט, במשטרה ובפרקליטות.


לדוגמא (ראשונית ולא מחייבת):


1. האם טענת בשלוש השנים האחרונות כלפי הציבור או מוסד ציבורי טענה שאיננה אמת, כל האמת ורק האמת?


2. האם הענקת או בכוונתך להעניק טובות הנאה, מכל סוג, לך או למקורביך או למי שעזר לך להיבחר?


3. האם ביצעת מעשה בלתי חוקי בשלוש השנים שחלפו?


4. האם אתה בטוח שלא תעשה כל שימוש בתפקיד שלך כדי להפיק רווח אישי נוסף מהתפקיד?

(כמובן שבמשולב עם "שאלות ביקורת" ו"שאלות סרק" אך אין הכוונה במסגרת זו ובשלב הזה להגדיר את פרטי ההליך הטכני מבחינה מקצועית)

על תוצאות הבדיקה של האנשים שעברו בהצלחה בלבד להתפרסם ברבים כחומר גלם (על מנת שתוצאות הבדיקות הגולמיות יעברו ביקורת של בוחנים עצמאיים אחרים למניעת ריכוז כוח משחית גם במנגנון הבדיקה עצמו).

יכול להיות שאנשים תמימים ייכשלו בבדיקה על לא עוול בכפם. המחקרים כאמור אכן מלמדים על טווח של 10%-20% טעות אפשרית.

אז מה? כדי לבנות צריך מאות ואלפים ואילו כדי להרוס די במושחת ובוגד אחד!

הציבור נפגע היום הרבה יותר מזה שהאנשים הטובים ביותר נגעלים או מפחדים או מתייאשים מלגשת בכלל להנהגת מערכות השלטון. הם טובים מכדי לשבת במושב הליצים ובעדת הרשעים. אנו שומעים זאת מעורכי דין בכירים שמתייחסים בבוז להצעה להתבזות במינוי לבית המשפט העליון, אנו שומעים זאת ממנהלים מוכשרים ומוצלחים הנעלבים עד עמקי נשמתם כשמעלים בפניהם את האפשרות לרדת ממסלול העשייה והיושר ולעבור למזבלת העשייה הציבורית אשר כל כולה הפכה לקן צרעות, תככים וקומבינות.

אבל אם הבדיקה תצליח לסלק ולו רק שר מושחת אחד, ראש ממשלה מושחת אחד, וחבר כנסת מושחת אחד, וראש עיר מושחת אחד, ושופט מושחת אחד, פרקליט מדינה מושחת אחד, קצין משטרה מושחת אחד – המדינה שלנו תהיה כל כך עשירה ומאושרת שאין כל חשש שגם המיעוט שנכשל בבדיקה בטעות ימצא לעצמו משרה טובה ותורמת לציבור במקום כל המקורבים והחברים והעסקנים שכיום מאיישים את מכלול מערכות השלטון בזכות קשריהם ובניגוד מוחלט למוגבלויותיה המוסריות והמקצועיות.

חשוב גם להבין שאסור להתייחס לבדיקה הזו כאל "מכונת אמת" או כמכשיר שמי שיכשל בו ייחשב לרמאי. צריך להשתמש בו רק כמסננת. לא מושלמת אבל הרבה הרבה הרבה יותר יעילה מכל השוטרים והפרקליטים והשופטים והמבקרים ומאות מליוני הדולרים שהם מבזבזים כדי להילחם בתחנות הרוח אחרי שכבר נגרם הנזק במקום הרבה לפני שמישהו חולם להיכנס לפוזיציה פוטנציאלית מזיקה.

הגיע הזמן שנתחיל להתעסק עם מניעת הפשיעה במקום עם התבכיינות על התוצאות ההרסניות שלה בכל פעם שעוד מעשה של שחיתות מתגלה בכנסת, בבית המשפט, בפרקליטות או במשטרה.

צריך להפסיק לחשוב שהציבור כל כך מטומטם שהוא לא רואה כי רובם המכריע של המתבכיינים נגד השחיתות לא באמת נגד השחיתות, אלא הם בעד הצבת המושחתים החביבים עליהם במקומם של המושחתים מהכנופייה הנגדית. אין ימין ושמאל, אין שלטון חוק ואנטי שלטון חוק. יש רק מה שנהגו לכנות בסיצילה "קוזה נוסטרה". העניין שלנו.

מישהו חייב לשמור על השומרים. והמישהו הזה איננו יכול להיות בן אדם שמונה על ידם ומטעמם ונתפר לתפקידו בדיוק כדי לחפות עליהם.

אנחנו לא יכולים להאשים בובות-ביקורת ואכיפה שהן מועלות באמון, כל עוד אנחנו מועלים בחובה האלמנטרית שלנו כלפי עצמנו, לסתום את הפירצה שקוראת לגנב. כי גנב –ואת זה אפילו הגששים כבר ידעו מזמן- כשקוראים לו, בא!

הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון אמר שהשחיתות מסוכנת לקיום המדינה הרבה יותר מהגרעין האיראני. השאלה היא למה טוהר המידות באמצעות בדיקות פוליגרף תקופתיות שאנחנו דורשים מכל זוטר ובכיר שמתעסק עם נושאי הגרעין האיראני צריך להיות פחות חשוב לנו מטוהר המידות של אנשים המסוכנים לציבור ולקיום המדינה הרבה יותר מאנשי מערכת המודיעין והבטחון.
http://www.mybach.org/polygraph

___


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שני ט''ו באדר תשס''ז    20:48   04.03.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ד''ר מילשטיין:''אילנה דיין/עובדה'' שמתכחשת לעובדות''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"עובדה" שמתכחשת לעובדות

לא רבים האנשים שגרמו למדינת ישראל נזקים כה רבים כיצחק מרדכי, לא רק במה שעשה אלא בתרבות השקר הגדול שיצר בתחום הביטחון. הנזקים שגרם לכל ישראלי הם בלתי הפיכים. ניתן היה לצפות שאילנה דיין תבין זאת
מאת: ד"ר אורי מילשטיין

אילנה דיין חגגה בערוץ השני של הטלוויזיה על חשבון יצחק מרדכי ועוררה רחמים לא רק על שני גיבורי התוכנית - היא ואיציק - אלא על מדינת ישראל שמרדכי היה שר הביטחון שלה ומועמד די ריאלי לראשות ממשלה ודיין היא גברת טלוויזיה מובילה בישראל. השניים עוררו רחמים על מה שאמרו ובעיקר על מה שלא אמרו.

הם אמרו שכל מדינת ישראל, על שופטיה, מפקדי צה"ל הבכירים, המערכת הפוליטית ונשים ופקידות ששרתו אצל יצחק מרדכי קשרו קשר להציגו כמטריד נשים סדרתי. אני סבור שהיו בישראל לא מעט קונספירציות וכמעט שאין מציאות בלי קונספירציה. אך הקונספירציה שהוצגה ב"עובדה" נגד מרדכי היא כה מורכבת וכה מסובכת עד שאין אפילו סיכוי קלוש ברמה העקרונית שהיא התרחשה. אילנה דיין לא רק הבינה זאת אלא גררה את מרדכי לטעון שוב ושוב את הטיעון המופרך הזה. כך הוצג אלוף שלושת הפיקודים ושר הביטחון לשעבר כשוטה גמור וכאדם המנותק לחלוטין מן המציאות.

כבדרך אגב קבעה דיין בשאלותיה-תגובותיה כי מרדכי היה איש צבא מזהיר: מפקד קרב הגבורה של הצנחנים בחווה הסינית, במלחמת יום הכיפורים. לדעתה, בשל תפקודו המעולה שם הוא קיבל את עיטור העוז. מן התוכנית היה ברור לצופה שמרדכי היה אלוף שלושת הפיקודים ושר ביטחון מצליח. את הקביעות האלה אילנה דיין לא בחנה באופן ביקורתי כפי שהיה ראוי:, אלה העובדות:

החווה הסינית: עיקר הלחימה בחווה הסינית היתה של חטיבה 14 בפיקודו של אמנון רשף. בחטיבה זאת בלט בייחוד גדוד סיור 87 שמפקדו, יואב ברום, נהרג באותו קרב. גדוד 890 של יצחק מרדכי כלל לא הגיע לחווה הסינית, לא תרם דבר למערכה, ולאחר התקלות ראשונה עם המצרים עסק בהצלת עצמו. קרב השרידות של גדוד 890 לא יכול להיחשב לפי שום קריטריון כקרב גבורה. מרדכי אשם בכך שהגדוד יצא לקרב ללא מידע מודיעיני ללא סיוע ארטילרי, ללא טנקים מסייעים וללא אמצעי חילוץ. בשלבים מסוימים מרדכי היה נתון בהלם והוא חילץ את עצמו בהשאירו בשטח מוכה האש את מחלקת חזי דחבש ופצועים אחדים שרובם דממו למוות מכיוון שלא חולצו. את עיטור העוז הוא קיבל על סמך מצג שווא. הוא אומנם התגבר על ההלם אך על כך אין אמורים לקבל את עיטור העוז, זה בעיני לא פחות חמור מהטרדת נשים וזה אומר מי האיש.

אלוף שלושת הפיקודים: כשהיה מרדכי אלוף פיקוד הדרום, בדצמבר 1987, פרצה במחנה אל בורג' האינתיפאדה הראשונה. מרדכי לא הבין את משמעות האירועים, לא תפקד כראוי, דיווחיו הטעו את הרמטכ"ל דן שומרון ואת שר הביטחון יצחק רבין ובאשמתו הישירה התפתחה תקרית אל בורג' למלחמה זעירה בינינו לבין הפלשתינים שארכה שש שנים. ב- 1993 בהיותו אלוף פיקוד הצפון תפקד צה"ל בדרום לבנון באופן פגום. ב- 19 באוגוסט 1993 נהרגו שם 7 אנשי "גולני" גשש אחד ומפנה פצצות אחד כאשר עלו על מטענים שהניח החזבאללה. ראש הממשלה יצחק רבין התמוטט ואישר את הסכם אוסלו באותו יום.

שר הביטחון: ב- 1996 בהיותו שר הביטחון פרצו מאורעות מנהרת הכותל. אז התרחשה תקרית קבר יוסף הראשונה. את התקרית הזאת הוא ניהל בצורה מחפירה. צה"ל ב"מנהיגותו" הוכיח את עצמו כנמר של נייר ועודד בכך את החיזבאללה להגביר את מתקפותיו. התוצאה: בריחת צה"ל מדרום לבנון ותחילת האינתיפאדה השנייה בשנת 2000.

לא רבים האנשים שגרמו למדינת ישראל נזקים כה רבים כיצחק מרדכי, לא רק במה שעשה אלא בתרבות השקר הגדול שיצר בתחום הביטחון. הנזקים שגרם לכל ישראלי הם בלתי הפיכים. ניתן היה לצפות שאילנה דיין תבין זאת. מתבררר שציפייה זאת מוגזמת ועל כך "על כולנו במחיר החיים לשלם" כפי שכתבה רחל המשוררת בשירה "יונתן" שבניגוד למרדכי היה ליונתן "לב-אמנים, לא נטש רע בצר,/ובקרב אחור לא נסוג".

המאמר פורסם לראשונה בעיתון מקור ראשון


לקשר עם ד"ר אורי מילשטיין

http://www.global-report.net/a.php?c=um&a=787&rc=um


___



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי כ' באדר א' תשס''ח    18:30   26.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. הרמטכ''ל דן שומרון הלך לעולמו  
בתגובה להודעה מספר 22
 

rozgil
חבר מתאריך 26.1.03
9333 הודעות יום שלישי כ' באדר א' תשס''ח 12:20 26.02.08


שבץ מוחי !

הרמטכ"ל לשעבר דן שומרון נפטר היום מ...........-שבץ מוחי !
ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון (יבדה לחיים ארוכים) חוגג היום את יום הולדתו ה-80 - נפגע מ...........................שבץ מוחי !
הרמטכל לשעבר משה לוי ז"ל - נפטר מ..............שבץ מוחי !



אלוף שלושת הפיקודים: כשהיה מרדכי אלוף פיקוד הדרום, בדצמבר 1987, פרצה במחנה אל בורג' האינתיפאדה הראשונה. מרדכי לא הבין את משמעות האירועים, לא תפקד כראוי, דיווחיו הטעו את הרמטכ"ל דן שומרון ואת שר הביטחון יצחק רבין ובאשמתו הישירה התפתחה תקרית אל בורג' למלחמה זעירה בינינו לבין הפלשתינים שארכה שש שנים. ב- 1993 בהיותו אלוף פיקוד הצפון תפקד צה"ל בדרום לבנון באופן פגום. ב- 19 באוגוסט 1993נהרגו שם 7 אנשי "גולני" גשש אחד ומפנה פצצות אחד כאשר עלו על מטענים שהניח החזבאללה. ראש הממשלה יצחק רבין התמוטט ואישר את הסכם אוסלו באותו יום.
מקור:
22. ד''ר מילשטיין:''אילנה דיין/עובדה'' שמתכחשת לעובדות''

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=דן%20שומרון#22

ALEXA
חבר מתאריך 9.10.07
1203 הודעות יום שלישי כ' באדר א' תשס''ח 12:09 26.02.08

15. בד''א!ממש צעיר! בן 70 במותו!לקה בשבץ לאחר שדיבר נגד פרס


1.
רא"ל דן שומרון לקה בשבץ ושיתוק, לפני שבועות מספר,
לאחר שדיבר באיזה ערב נגד פרס,
בסימפוזיון במכללת הרצליה,
שבו השתתף גם פרופ' דרור..
(שהוא "הטייח של פרס" בועדת וינוגרד)...
2.
ערב קודם השבץ שבו לקה,
התבטא דן שומרון בתוכנית טלויזיה (פופוליטיקה) בערוץ 1,
נגד החידלון הצבאי המסוכן של קדימה (של פרס)...

3.
כמה עצוב...
עכשיו כל הרמטכלים שהיו עד אהוד ברק אינם...
ומעכשיו אהוד ברק הוא "זקן הרמטכלים" והוא רק בן 66...
אהוד ברק מתקרב לגיל הממוצע (המאוד צעיר),
שבו רמטכלים מתים בישראל...
ה' ישמור...ממש מגיפה...

4.
השנה כבר איבדנו רמטכ"ל צעיר אחד משה לוי,
ועכשיו מגיעה הטרגדיה הזו של דן שומרון הצעיר...
מי יודע למה הרמטכלים מתים צעירים?
אולי כדי שלא יהוו איום פוליטי על שימון פרס?
למישהו יש הסבר יותר טוב?

5.
לסיום, צר לנו עליך אחינו דן שומרון, נעמת לנו מאוד..
תנוח בשלום על משכבך, ותשמור עלינו מלמעלה...
למרות שכמה אנשים כאן, לא נתנו לך לשמור עלינו מלמטה...

6.
ברוך דיין האמת!
יהי זכרו ברוך.


יום רביעי ל' בשבט תשס''ח 16:48 06.02.08

דן שומרון הרמטכ''ל ה-13 אושפז לאחר אירוע מוחי




__



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי כ''א באדר א' תשס''ח    13:09   27.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. דן שומרון 1937 - 2008  
בתגובה להודעה מספר 24
 


מקור: ישראל היום

---------


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ג באדר א' תשס''ח    23:50   28.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. הרמטכ''לים מתים צעירים  
בתגובה להודעה מספר 25
 


_______________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון ט' באדר ב' תשס''ח    23:18   15.03.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. תזכורת:  
בתגובה להודעה מספר 26
 

הסיבה הרשמית למותו של רפול היא פגיעה של גל בגובה שמונה מטרים בגופו
https://rotter.net/forum/gil/6221.shtml#41


הרמטכ''ל לשעבר רפול נעדר בנמל אשדוד - גופתו נמצאה בים
https://rotter.net/forum/gil/6314.shtml


59. כיצד מת מוטה גור? התאבדות בגלל מחלה קשה, ומה?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5070&omm=59&viewmode=


פואד: ''דדו שילם בחייו''
https://rotter.net/forum/gil/7813.shtml


הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין ז''ל
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&omm=0&om=5614&forum=gil


_______________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שלישי ג' בניסן תשס''ח    23:57   07.04.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. זיילר: ''להקים ועדת חקירה למשפט רמון''  
בתגובה להודעה מספר 0
 


_______________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום חמישי י''ג באב תשס''ח    19:43   13.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. ''עברו של חשין מוכתם בהתנהגות בזויה ובלתי מוסרית''  
בתגובה להודעה מספר 28
 


חשין אמר במהלך הראיון כי "ההחלטה על הקמת ועדת חקירה מהווה שימוש לרעה בסמכותה של הממשלה. פרידמן אמנם מציע את ההצעה, אבל לכולם ברור כי רמון עומד מאחוריה. לא ייתכן שאדם שהורשע בעבירות מין יחקור את חוקריו".

הממשלה מתכנסת לישיבתה השבועית http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=564630&sid=126 במהלכה תועלה להצבעה הצעתו של השר פרידמן להקים ועדת בדיקה לנושא האזנות הסתר. בשלב זה, לא ניתן לקבוע האם יש להצעה רוב או לא - שרי העבודה צפויים להתנגד, וכך גם השרים דיכטר ולבני. השרים שטרית ובראון שוקלים להתנגד, ואילו ראש הממשלה אולמרט ורמון עצמו לא ישתתפו בהצבעה בשל ניגוד אינטרסים. נציגי ש"ס הודיעו כי עדיין לא הגיעו להחלטה על הצבעתם. והגמלאים צפויים לתמוך בהצעה.
מקור:
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=564655&TypeID=1&sid=126&pid=48

תזכורת:

זיילר: ''להקים ועדת חקירה למשפט רמון''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=רמון#28

פרידמן על רמון: פרשת ההאזנות בלתי נסבל (איום על המשטרה)
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7262&forum=gil&viewmode=all&keywords=רמון#138

13. ''מותו של שלטון החוק''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7262&forum=gil&viewmode=all&keywords=רמון#13

עו''ד רן נזרי ייצג את המדינה בבג''צ וייצוגו/מבחנו.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7262&forum=gil&viewmode=all&keywords=רמון#20


______



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי כ''ח בסיון תשס''ח    14:12   01.07.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מזור: 'המפתח לאמון הציבור במשטרה:רק הקצאת משאבים תעזור'  
בתגובה להודעה מספר 0
 

סנדו מזור משנשלח לגלות ע"י שר החוץ שמעון פרס כשגריר ישראל ברומניה
על מנת שלא יהיה נוכח בארץ כשפרשת מע"צ נחשפה במלוא קלונה (מצ"ב בהמשך כל המידע)
והיום הוא מככב כעיתונאי וכפרשן לענייני משטרה בתקשורת וכמובן חשוב להזכיר שנצר למשפחת מזור -
בתו מכהנת כקצינה בכירה במחלקת ההונאה של משטרת ישראל....

מספר ציטוטים מהכתבה:
"המפתח לאמון הציבור במשטרה טמון אצל הממשלה. רק הקצאת משאבים תעזור"

"המשטרה הולכת ומתמקצעת בכל הקשור לתהליכי העבודה הנדרשים לאחר ביצוע המעשה הפלילי, אך בשל קואופרטיביות
לקויה מצד גורמים ממשלתיים שונים, היא כמעט לא מסוגלת להרתיע מפני ביצוע המעשים טרם התרחשותם"


סריקה באדיבות moshemas

תזכורת:

סרט בתמונות: הסיפור האמיתי - הכנופיה שלא היתה/מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=65&viewmode=

68. עמוס ברנס מאבקו ונצחונו של חף מפשע: פרשת מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=68&viewmode=

70. כל המעורבים בהרשעת הכנופיה שלא היתה - כנופית מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=70&viewmode=

מצ"ב קישור לפרוטוקול מדברי הכנסת:
69. הוועדה לענייני ביקורת המדינה: פרשת מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5522&forum=gil&omm=69&viewmode=threaded

67. פרקליטות נגד יהודת: פרשת מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=67&viewmode=

לגבי פרשת כנופיית מע"צ אומר רובינשטיין: "הפרשה לא תיאמן, אין כלום בתיק, יש רק עדויות שמוכיחות שההודאה היא מזויפת, יש עדויות על עינויים. הנאשמים מודים בדברים שלא יתכנו, ולמרות זאת מורשעים"
http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/311/755.html

62. כנופיית מע''צ יקבלו כ''א למעלה מ-2 מיליון ש''ח פיצויים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=62&viewmode=

!! עיוות-דין ועינוי-נפש במדינה ''דמוקרטית'' !!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=0&viewmode=

66. דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה: פרשת מע''צ
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5522&omm=66&viewmode=

''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=אפס בסולם

גבי לסט ואסף חפץ הודיעו לאריה אבנרי שהוא מועמד לחיסול
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6549&forum=gil&omm=0&viewmode=threaded


_______________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי ז' באב תשס''ח    19:33   07.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. בפרקליטות הדרום נמשכות הצרות=חנה מגד=יסכה ליבוביץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 07.08.08 בשעה 20:00 בברכה, פילוביץ שחף
 
פתיח אישי:
מזה זמן רב (אוג'2005) בכלל ובחשיפת פרשת פריניאן בפרט, נחשפו כאן מסמכים
רשמיים בכלל ופרוטוקולים בפרט החושפים את ניגוד העניינים של
עו"ד חנה מגד....ולצערי הרב המסמכים צונזרו, נעלמו מהאשכול המצ"ב,
והלינקים המדוברים מובאים בתזכורת בהמשך, לנוחיותכם/ן:
אוקון מסביב לשעון ושום דבר לא יעצור אותו להגיע לעליון!!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6449&forum=gil&viewmode=all&keywords=חנה מגד


להלן הכתבה שפורסמה אתמול בעיתון/אתר הארץ שמדבר בדיוק רב
על מה שאני חשפתי כאן לראשונה ברוטר ולצערי הרב החומר צונזר.....


*****


בפרקליטות הדרום נמשכות הצרות

חשד: פרקליטה בכירה הקלה עם נאשמים שייצג עורך דינה
מאת: תומר זרחין

דו"ח משרד המשפטים חושף ניגוד עניינים לכאורה בין תפקידה של חנה מגד כמנהלת המחלקה הפלילית במחוז דרום לתיקים בהם ייצג עו"ד אלי ביתן נאשמים




למעלה: השופט ביתן למטה: הפרקליטה מגד


דו"ח בדיקה שערך משרד המשפטים להתנהלותה של מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז דרום, עו"ד חנה מגד, החשודה לכאורה בניגוד עניינים, הועבר באחרונה לבדיקת נציבות שירות המדינה. לפי החשד, עו"ד מגד היתה מעורבת בתיקים בהם עו"ד אלי ביתן, שייצג אותה בפני ועדת זיילר לבדיקת פרשת האחים פריניאן, ייצג נאשמים.

בחודשים האחרונים נערכה במשרד המשפטים בדיקה לגבי החשדות לניגוד עניינים בהתנהלות עו"ד מגד. מנכ"ל משרד המשפטים, משה שילה, העביר בתיאום עם פרקליט המדינה משה לדור, הינה צעד חריג, בפרט כשמדובר בפרקליטה בכירה כמגד.

בעקבות התלונה נגד מגד נערכה בחודשים האחרונים בדיקה במשרד המשפטים, בה מסרו פרקליטים עדויות ונאספו חומרים. הבירור וממצאי הדו"ח גרמו לסכסוך פנימי קשה בין פרקליטים בפרקליטות מחוז דרום ולאווירה שתוארה כ"ציד מכשפות".

במארס 2006 העידה עו"ד מגד בפני ועדת החקירה הממלכתית לבדיקת התנהלות מערכת אכיפת החוק בפרשת האחים פריניאן והשוטר צחי בן אור, שבראשה עמד השופט בדימוס ורדי זיילר. חודשיים אחר כך, הוציאה הוועדה מכתבי אזהרה למעורבים בפרשיות שנבדקו, בין היתר גם למגד, שהעידה על מעורבותה בפרשת הסוללות של מסיכות

האב"כ הגנובות. בעקבות מכתב האזהרה, הופיע בפני הוועדה עו"ד ביתן, שמונה בינתיים לשופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, כסנגורה של מגד; מגד עצמה שלחה לוועדה מכתב.

דו"ח משרד המשפטים, המשתרע על פני עשרות עמודים, חושף ניגוד עניינים לכאורה בין תפקידה של מגד כמנהלת המחלקה הפלילית לתיקים בהם ייצג עו"ד ביתן נאשמים, בתקופה שבה ייצג אותה בפני ועדת זיילר. בין השאר, בדק הדו"ח חשד לניגוד עניינים בפרשה בה מגד התערבה בתיק בו נחתם בסופו של דבר הסדר טיעון מקל עם פנחס יונה, אותו ייצג ביתן. באותה תקופה, היתה מיוצגת על ידי ביתן.

יונה הועמד לדין בגין עבירות סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ובגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. בכתב האישום המקורי תואר כי יונה נמלט מניידת משטרה שהורתה לו לעצור לאחר שהבחינה שנהג בניגוד לחוק. יונה המשיך בנסיעתו בפראות והשוטרים דלקו אחריו, תוך שהוא מבצע עבירות תנועה המסכנות חיי אדם. לפי התלונה, מגד פעלה לאישור עסקת טיעון מקלה עם יונה, במסגרתה עבירת המפתח - סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה - נמחקה.

בתיק אחר, לפי התלונות שנבדקו, מגד התערבה בערעור שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על החלטת ועדת השחרורים של בית הסהר "אשל" בעניינו של רועי שוורץ. על שוורץ, שהורשע בגרימת מוות ברשלנות על חלקו במכירת יתר של כרטיסים לפסטיבל ערד ב-1995 - אירוע בו מצאו את מותם שלושה בני נוער - נגזרו תשעה חודשי מאסר בפועל.

לאחר שריצה שישה חודשי מאסר הורתה ועדת השחרורים על שחרור, אך התנתה את השחרור, בין היתר, באיסור יציאתו מהארץ ללא אישור הוועדה ובחיובו להתייצב אחת לשבועיים בתחנת משטרה. שוורץ הגיש בקשה לוועדת השחרורים להתיר לו לצאת לחופשה קבוצתית בת חודש באוסטרליה, והוועדה דחתה את בקשתו.

בספטמבר 2006 הסכימה מגד לקביעת דיון דחוף בתיק, בו ייצג ביתן את שוורץ, וכן חתמה על תגובת הפרקליטות לפיה ההחלטה על אישור נסיעתו של שוורץ תהיה לשיקול דעת בית המשפט. בית המשפט קיבל את עתירת עו"ד ביתן, ושוורץ יצא מהארץ.

ממשרד המשפטים נמסר אתמול כי בעקבות מסקנות הביקורת הפנימית, הועבר הטיפול בעניין זה למחלקת המשמעת בנציבות שירות המדינה, כנהוג במקרים מעין אלה, וכי מכאן ואילך, פועלת נציבות שירות המדינה על פי סמכויותיה ושיקול דעתה. מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה כי בעקבות דו"ח הביקורת נפתחה על ידי אגף החקירות בנציבות חקירה בעניין, ובסיומה יתקבלו החלטות על ידי הנציבות. תגובתיהם של מגד ושל השופט אלי ביתן לא התקבלו עד לסגירת הגיליון.

תומר זרחין
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1009045.html


תזכורת:


רוצחו של פנחס בוחבוט הוא יסמני''ק לשעבר.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6705&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר


זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7177&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר


''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר


"בפרקליטות מחוז הדרום מתארים אותה כזאב בודד, מקורבת רק לחנה מגד,
מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות ואשתו של שופט השלום בבאר שבע, דב
מגד. השתיים התחרו על תפקיד פרקליטת המחוז ונשארו ביחסים קרובים גם
לאחר שליבוביץ זכתה בתפקיד. ליבוביץ היא פרקליטה נערצת, אבל גם
מרתיעה. היא חמת מזג, מתפרצת בזעם על פרקליטים אבל ממהרת להתנצל
ומפרגנת על כל הישג. היא עובדת עד שעות מאוחרות, לעתים קרובות אפשר
למצוא אותה במשרדה בחצות הלילה, אולם היא אינה דורשת מפרקליטיה מוסר
עבודה דומה. היא ריכוזית מאוד, מכירה כמעט כל תיק, מאשרת בחתימתה כל
תיק שנסגר. אין בדרך עבודתי שום דבר מיוחד, היא נוהגת לומר, ככה
מתנהג כל בוס"

מקור:
123. איפה הגברים כולם.................

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5539&forum=gil&viewmode=all&keywords=חנה מגד#123

המסמכים שצונזרו:



146. חשיפה: כך מאזינה המשטרה לשוטרים ומפקדים בחדריהם
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6449&forum=gil&omm=146&viewmode=threaded


150. פרוטוקול ביה''מ בפרשת האזנות הסתר לשוטרים והשוחד לבכירים בפרקליטות
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6449&forum=gil&omm=150&viewmode=threaded


149. חנה מגד/סגנית בכירה של יסכה לייבוביץ' היא אישתו של....

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=149&viewmode


157. עו''ד יוסי דר : ''מי ישפוט את הנציבה ''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=157&viewmode

_



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי ז' באב תשס''ח    21:47   07.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. יסכה לייבוביץ וחנה מגד קיבלו מכתבי אזהרה מועדת זיילר:  
בתגובה להודעה מספר 30
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 07.08.08 בשעה 21:59 בברכה, פילוביץ שחף
 
"גם בפרקליטות, כאמור, קיבלו הבוקר מספר מכתבי אזהרה. פרקליטת מחוז הדרום, עורכת הדין יסכה ליבוביץ',
והפרקליטה חנה מגד מפרקליטות מחוז הדרום, הוזהרו אף הן".

כל המוזהרים:

משה קראדי - מפכ"ל

שלמה אהרונישקי - מפכ"ל לשעבר

ניצב אילן פרנקו - מפקד מחוז י-ם (כיהן כראש אמ"ן במשטרה)

ניצב משנה יורם לוי (מפקד ימ"ר דרום לשעבר)

ניצב משנה אמיר גור, סגן מפקד מרחב ירקון, (כיהן כמפקד ימ"ר דרום בתקופה הרלוונטית)

ניצב משנה בני שגיב, ראש מחלקת איסוף וטכנלוגיה באמ"ן (אז מפקד ימ"ר דרום)

סגן ניצב אבי נבון - ראש היחידה לבטחון מידע

סגן ניצב אהרון זרגרוב - מפקד היחידה הארצית לחקירות סוהרים, (אז ראש מפלג תשאול ימ"ר דרום)

רב פקד רובי גלבוע (אז ראש מחלק בילוש בימ"ר דרום)

עו"ד הרצל שבירו - מנהל מח"ש


עו"ד חנה מגד - מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז דרום


עו"ד יסכה ליבוביץ' פרקליטת מחוז דרום



מקור:
ועדת זיילר: אזהרות לקראדי ובכירים במשטרה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3254159,00.html

_____



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי ז' באב תשס''ח    00:52   08.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ''כי פרקליטות מחוז דרום אישרה את העיסקה''.  
בתגובה להודעה מספר 30
 

עבירות צווארון תכלת

המועמד למפכ"לות המשטרה הוא ניצב שהעניק חסות למשפחה ערבית-נוצרית אלימה מנצרת ● אפילו השופט זיילר, שחשף את השחיתות במשטרה, התעלם בדו"ח באלגנטיות מעורכת דין הממוקמת עמוק בברנז'ה, ומעורבת עמוק בפרשת האחים
יאיר שפירא

לפני כשנתיים התקשרה אלי אחת מרבניות השומרון. מכרה שלה, אישה מסכנה, אך טובה ישרה ואמינה בדרך כלל, תינתה בפניה את צרותיה. היא היתה נתונה במערכה מתישה של הליך גירושין מכוער מזה זמן. באותו הבוקר היא סיפרה לרבנית סיפור מסמר שיער על פריצות ליליות, איומים והפחדות שהיו מנת חלקה. כולם התבצעו לדבריה על ידי אנשי יחידת המשטרה בה משרת בעלה. "היא אישה נורמלית", אמרה לי הרבנית, "ופתאום התחילה בסיפורים שנראים דמיוניים לגמרי. היא מתחננת שיאמינו לה, ואני רציתי לברר האם סיפורים שכאלה הם בגדר הסביר". אמרתי לרבנית כי בשנות עבודתי נתקלתי אומנם בלא מעט סיפורי בדים של אנשים מסכנים, אבל גם בלא מעט סיפורים על נפלאות משטרת ישראל, שגם אם נשמעים בתחילה כלקוחים ממשטרות וממשטרים אחרים, הרי שהם ממש שלנו, וממשותם אינה מוטלת בספק.

"אם כך", נזעקה הרבנית "משטרת ישראל היא לפעמים גוף עברייני לכל דבר". לא יכולתי לנסח זאת בצורה טובה יותר. גם לא הוועדה המיוחדת בראשות השופט המחוזי לשעבר, ורדי זיילר, אם כי ממצאיה התמקדו במחוז דרום של המשטרה.

בין משפחת טאנוס לאחים פריניאן

קשר בין קציני המחוז הצפוני של המשטרה ובין משפחות פשע לא נחשף ולא נטען, אבל קשרים טובים במיוחד היו לראש המחוז לשעבר ולמשפחת טאנוס, מהנכבדות שבמשפחות הערביות הנוצריות בצפון. סובחי טאנוס היה ועודנו קבלן נכבד ומצליח. הוא נחשב היום לגדול הקבלנים במגזר הערבי, ומרכז פעילות עניפה בשוק הבין לאומי במסגרת חברה קבלנית משותפת עם ענקיות הבניה 'סולל בונה' ו'אשטרום'. אך באמצע שנות התשעים הוא היה דמות מרכזית בסכסוכים שבתוך קהילת הערבים הנוצרים אורתודוקסים בצפון. בסכסוכים אלו לא הזיקו לטאנוס קשריו הקרובים עם מפקד המחוז הצפוני דאז, יעקב גנות. הקשרים של טאנוס וגנות נידונו בהרחבה רבה בערכאות השונות בישראל בחשד ליחסי שוחד שהיו ביניהם, והם נידונים בהרחבה בימים אלו בכלי התקשורת השונים לאחר ששמו של גנות הוצע למשרת המפכ"ל תחת קראדי.

סיפור אחד, מהבולטים פחות בפרשת טאנוס-גנות, תפס את עיניי. היה זה כאשר אחד משכניהם של משפחת טאנוס התלונן כי הללו תקפו אותו וניפצו את פנסי רכבו. למקום הוזעק קצין המשטרה המקומית, קצין בשם דינור, שעיכב את סובחי טאנוס ואת אחיו וביקש מהם להתלוות אליו לתחנת המשטרה. טאנוס מיהר להרים טלפון לגנות. גנות מיהר להתקשר לדינור ושאל אותו מה הוא מתכוון לעשות בעניין. דינור, קצין זוטר שידע על הקשרים ההדוקים בין החשוד שבידיו ובין מפקד המחוז, ענה בעדינות כי לדעתו עבירה שכזו מחייבת מעצר. על כך הגיב גנות ואמר: "בדוק את הדברים היטב". "הוא לא ביקש ממני לעשות שום דבר", אמר דינור בבית המשפט, אך אמר גם שמבחינתו התנסחותו של הקצין הבכיר לא התפרשה לשתי פנים. "בטלפון האחרון שדיברנו, הוא אמר תשקול את הדברים היטב", העיד הקצין "אין בזה בקשה מיוחדת, אבל אני הבנתי באותו רגע שהבקשה שלו היא שאשחרר אותו, שלא יעצרו אותו".

ואכן, הקצין דינור עיכב את טאנוס ומיהר לשחרר אותו לביתו. כנגד גנות הוגש כתב אישום בפרשה, אך בהמשך בוטל כתב האישום ונסגר התיק במהלך נדיר. בפסק הדין התמוה מאוד של בית המשפט המחוזי, שזיכה את גנות משאר סעיפי האישום שהוגשו נגדו, נכתב כי השופט הגיע למסקנה שהתיק לא נסגר ע"י גנות "וגם אם היתה התערבות מצידו של גנות, היא היתה מינורית, ולא היא היתה זו שהביאה לסגירת התיק". בית המשפט העליון, על אף שזיכה את גנות, מתח ביקורת קשה על פסק הדין של בית המשפט המחוזי, גם בגלל היתממות השופטים בפרשה זו. ההגנה שסיפק גנות למשפחת טאנוס מפני המשטרה, כפי שעולה מהמסמכים המשפטיים, מעלה יותר מתחושה של אי נוחות בדמיונה להגנה לה זכתה משפחת פריניאן מניצב משנה יורם לוי ובני בריתו.

אומנם חייבים שוב לסייג, משפחת טאנוס אינה משפחת פשע כלל ועיקר. אבל מחוות דעת שנכתבה ע"י אחת מפיקודותיו של גנות, סנ"צ חדווה וולפוביץ', נראה כי משפחת טאנוס זכתה לחסינות משטרתית גורפת. "בשים לב לנפשות הפועלות, קרי הקובלים החשודים באירוע, טוב היה עושה רפ"ק דינור אם היה נענה לבקשתם ומסכים לדחות את החקירה למחרת בבוקר. מדובר במשפחת טאנוס", כתבה וולפוביץ' "משפחה מכובדת בקהילה הנוצרית ערבית בנצרת, אשר אין להתעלם ממנה, ועלינו להתחשב בה בפעולותינו השונות". ולא נחה דעתה של סגן ניצב וולפוביץ' עד שכתבה כי "ראוי שנושא זה יובהר לכלל שוטרי התחנה, על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".

זיילר לא צריך תירוצים

בטיוח שקוף עד כדי גיחוך הוציאה ועדת זיילר ממשוואת פרשת פריניאן את פרקליטות מחוז דרום, ובמיוחד את מקורבתה של פרקליטת מחוז דרום יסכה ליבוביץ', עו"ד חנה מגד. נזכיר כי מחוז הדרום הציע בזמנו לחברת הביטוח כי משפחת פריניאן מוכנה לסייע בהחזרת סוללות מסיכות אב"כ שנגנבו ממחסני פיקוד העורף, תמורת סכום של 600 אלף שקלים. חברת הביטוח הציעה מצידה כי אם משפחת פריניאן יודעת היכן הסוללות, ראוי כי אנשיה ייחקרו ע"י משטרת ישראל, אולם היא נענתה בשלילה.

מהמשטרה נמסר לחברת הביטוח, כי פרקליטות מחוז דרום אישרה את העיסקה. בפני השופט זיילר ואנשיו העידו אנשי המשטרה המעורבים, וטענו כי את האישור קיבלו טלפונית מראש המחלקה הפלילית במחוז, עו"ד מגד. ככל שחיפשו וחיפשו, כל תיעוד על דיווח של מגד בפרשה חמורה שכזו ועל האישור שנתנה, לא נמצא. מגד מצידה טענה ושבה וטענה כי היא אינה זוכרת אם נתנה אישור כזה אם לאו. באזהרות ששיגרה הוועדה לפני מספר חודשים, בין השאר לעו"ד מגד, תהה זיילר על זיכרונה של הפרקליטה, שבגד בה דווקא בפרשה כה חמורה ויוצאת דופן.

לאחר שנשלח מכתב האזהרה הבהיר בא כוחה של מגד, עו"ד אלי ביתן, לוועדה כי מגד חוזרת בה וטוענת כי אישור שכזה לא יכול היה להינתן על ידה. "גם בטרם נעשתה הבהרה זו", כתב זיילר במסקנותיו "הטלנו ספק בנכונות גרסתה של עו"ד חנה מגד. לא נתברר לנו עד עתה מה הניע אותה לדבוק בה, ואיננו סבורים שיש צורך לעסוק בניחושים והשערות בעניין זה. די שנאמר שלאור המציאות הבלתי אפשרית המקופלת בגרסה הראשונה, לא היה לנו קושי לקבל את דברי ההבהרה של עו"ד מגד". ולמי שזקוק לתרגום הרי שזיילר כותב בערך כך: "לא הבנו מדוע עו"ד מגד, בשר מבשרה של הברנז'ה, אשת שופט מכובד מבאר שבע וידידתן של פרקליטות בכירות, תבחר להתנער מאישור שערורייתי בנימוק מטופש כי אינה זוכרת את המקרה. שמחנו לקבל את הכחשתה הגורפת ובזה לסיים את העניין".
מקור:
http://www.inn.co.il/Besheva/Article.aspx/6447


____


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    11:57   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תזכורת:

1. ''זיילר: לפי מה שראיתי - הפכנו לסיציליה''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר

זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7177&omm=0&viewmode

4. זיילר עבד כל כולם וחיפה על שחיתות הפרקליטות ומח'ש, או כיצד חילץ זיילר את ארבל
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=4&viewmode=threaded

אשכול ראשי:
''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/forum/gil/7168.shtml

31. מוזהרי ועדת זיילר:
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=31&viewmode=threaded

2. מה הסתיר השוטר מס' 1?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=2&viewmode=

65. הארץ: דו''ח ועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6705&omm=65&viewmode=

אשכול ראשי:
רוצחו של פנחס בוחבוט הוא יסמני''ק לשעבר.....
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6705&forum=gil&omm=0

5. מי רצח את פנחס בוחבוט ומה הקשר שלו לפרשת קראדי/לוי/פרינאן/זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=5&viewmode

132. מי שלח ומי נשלח לרצוח את רוצחו של פנחס בוחבוט במקסיקו??
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=132&viewmode=

"כבוד" השופט זיילר, האם אתה יודע, מודע או שמעת על שני קציני משטרה בכירים מאוד ( אחד מהם כיהן כמפכ"ל )
שאיימו ( איום סמוי ) על עיתונאי בכיר שאם לא יפסיק את תחקירו הוא יחוסל והציעו לו ללכת להסכם פשרה....
תבדוק בבקשה מי השופט שהסכים, קיבל וחתם על הסכם הפשרה ונתן לזה תוקף של פסק דין !!

גבי לסט ואסף חפץ הודיעו לאריה אבנרי שהוא מועמד לחיסול
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6549&forum=gil&omm=0

ידיעה מצונזרת:
166. לא מפסיקים לקבל עוד דיווחים על תעשיית השוחד לנציגי שילטון החוק בדרום הפרוע...
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6449&omm=166&viewmode=

עסקת טיעון: האחים פריניאן לא יואשמו ברצח בוחבוט
http://www.israblof.com/?l=he&a=11584



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    13:03   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הקרע בעקבות מינוי סנ''צ שהדליף בעניין פריניאן-בן אור  
בתגובה להודעה מספר 34
 

תזכורת:

31. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    14:43   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. השר דיכטר כופף את המפכ''ל: בר-לב ישאר במשטרה  
בתגובה להודעה מספר 34
 

תזכורת:

34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    15:12   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. דיכטר לבר-לב: ''הופתעתי בדיוק כמוך''  
בתגובה להודעה מספר 36
 


34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    15:02   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. דיכטר נכנע למפכ''ל: בר-לב יפוטר מהמשטרה  
בתגובה להודעה מספר 34
 

תזכורת:

36. השר דיכטר כופף את המפכ''ל: בר-לב ישאר במשטרה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=36&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    15:25   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. בן כספית: ''הספין של דיכטר'' ריבלין: 'ניצחון הבינוניות'  
בתגובה להודעה מספר 37
 

תזכורת:

37. דיכטר נכנע למפכ''ל: בר-לב יפוטר מהמשטרה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=37&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    15:53   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. גרסת המפכ''ל דודי כהן: ''אין לי ייסורי מצפון''  
בתגובה להודעה מספר 37
 

תזכורת:

37. דיכטר נכנע למפכ''ל: בר-לב יפוטר מהמשטרה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=37&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    16:26   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. ניצב אורי בר-לב: ''המפכ''ל משקר, אבדק בפוליגרף''  
בתגובה להודעה מספר 39
 

תזכורת:

39. גרסת המפכ''ל דודי כהן: ''אין לי ייסורי מצפון''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7168&omm=39&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    16:22   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מי יזכה לקידום? אחיו של המפכ''ל  
בתגובה להודעה מספר 39
 

תת ניצב מוטי כהן, אחיו של המפכ"ל דודי כהן, מפקד כרגע על מרחב ירקון ואמור להפוך לסגן מפקד מחוז תל אביב


34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ד' באלול תשס''ח    16:17   04.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. יו''ר ועדת הפנים: ''הדחת בר-לב: מזימה שתוכננה מראש..''  
בתגובה להודעה מספר 37
 

יו"ר ועדת הפנים אופיר פינס: "הדחת בר-לב היתה מזימה שתוכננה מראש ע"י דיכטר וכהן"

תזכורת:

38. פיטורים ידועים מראש?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=38&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון י''ד באלול תשס''ח    11:55   14.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ועדת הפנים מתחה ביקורת על החלטת דיכטר לפטר את הניצב  
בתגובה להודעה מספר 34
 

OrangeLA
חבר מתאריך 29.6.08
236 הודעות יום חמישי י''א באלול תשס''ח 04:22 11.09.08


5. ''פיטורי בר-לב יזיקו לישראל''
בתגובה להודעה מספר 0

_______________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    15:23   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. ברלב יכל לשרת בינתיים בארגון אחר.כשם שדיסקין בילה במוסד  
בתגובה להודעה מספר 34
 


34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    15:38   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. ניצב בדימוס אריה עמית: ''עתידו עוד לפניו''  
בתגובה להודעה מספר 44
 


34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ז באלול תשס''ח    16:09   27.09.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. -האקדמיה לקידום ניצבים-  
בתגובה להודעה מספר 44
 


34. הקרע בין ניצב בר-לב למפכ''ל דודי כהן התחיל בוועדת זיילר
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&omm=34&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני ב' בטבת תשס''ט    13:13   29.12.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. הקרב הסתיים: ניצב בר-לב נשאר במשטרה  
בתגובה להודעה מספר 34
 

מיסטר בין
חבר מתאריך 17.10.07
7829 הודעות, יום ששי כ''ט בכסלו תשס''ט 15:18 26.12.08


הקרב הסתיים: ניצב בר-לב נשאר במשטרה.


המפכ"ל ויתר לבר-לב על לימודים, אך מתעקש לא להחזירו למחוז דרום.
השניים יצטרכו להגיע להסכמה לאיזה תפקיד ישובץ.

הכתבה מתפרסמת היום ב'ידיעות אחרונות'.


Rubens
חבר מתאריך 23.11.05
16444 הודעות, יום חמישי כ''ח בכסלו תשס''ט 14:30 25.12.08


הפרקליטות ביקשה ארכה בפרשת ניצב בר-לב: יש מגעים בנושא


פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט העליון בקשה כי ייתן ארכה
של עשרה ימים למגעים בין ניצב אורי בר-לב לבין השר לביטחון פנים
ומפכ"ל המשטרה. מהבקשה עולה כי מאז הדיון האחרון שנערך בנושא
מתקיימת הידברות בין הצדדים, שיכולה להוביל להסכמות.


ארגז
חבר מתאריך 14.3.05
3429 הודעות, יום ששי כ''ט בכסלו תשס''ט 15:28 26.12.08


3. וזה דיכטר שרצה למנות את גנות העבריין למחצה כמפכ"ל

מפנקס הזכרון - נס חנוקה בבית שאן.

סיפור אמיתי לחג יותר טוב מסרט קרוע.

_

יום אחד אני באוטו בבית שאן.עוצר אותי מחסום משטרה.

ניגש קצין מרצ'ל גרינברג.

היי מה אתה עושה פה?

- אצל אחותי בטירת צבי.

אתה אורח שלי - לוקח ארגז מלא תפוחים מהירקן ליד המחסום פותח לי את תא

המטען ושם אותו שם.

- אבל אין לי מה לעשות עם זה אני בקיבוץ אצל אחותי.

(לא נגיד נגיד זה שוחד וגנבה ממרוקאי מסכן בבית שאן שימוש לרעה בכח

המשרה מרמה והפריית אמונים של עובד ציבור.לא מדברים עברית של פרידמנים

במחסום אל רומנים בצפון).

שם.

אשתי בהלם מוחלט.

אחרי קילומטר עצרתי זרקתי את הארגז כולו בצד הכביש.

אשתי - "אני לא מאמינה".

- שקט. שתקי זה במחוז הצפוני כך זה עובד.

אחרי חודש חדשיים בנצרת שוב מרצ'ל גרינברג הרומני על הדרך

היי שוב אתה פה? בא תכיר את הבוס שלי.

- מעניין לאללה.

נכנסתי לאוטו שלו לקח אותי לרומני אחר לבית שלו

שמו יעקב גנות.

הכרתי.

אחרי זמן מה פתאום אני רואה שהבוס מואשם בשוחד.

שופט בית המשפט העליון יעקב קדמי בדעת יחיד בערעור סבור שיש להרשיעו

לפחות במרמה והפריית אמונים ולהעמידו למשפט משמעתי גם.

המועמד של דיכטר לפקד על המשטרע


עריכה נסגרה - דיכטר דודו וברלב נר חנוקה בערוץ 2

ויום אחד מביא אותי טקסי לערוץ 2 לא מין הרבה זאמאן כל העיתונים מרוחים

בכותרת על אולמרט. המשטרה מאשימה את אולמרט בשוחד.

המאפרת החנונה שואלת אותי "למה הביאו אותך היום שוב לפה? היית אתמול

בבוקר כבר?!..."

- בגלל דודו כהן.

"מה זה דודו כהן?"

- דודו כשהיה במחוז הדרומי היה נהוג שם שק קמח

"מה זה שק קמח?"

- כשיש פשלה עם שוטרים נגיד אסיר ברח.תופסים 2 חשודים קבועים מצלמים

אותם ליד שק קמח והמשטרה מודיעה שנתפס משלוח ענק של הירואין.זה הסרט.

"איך זה עכשיו?"

- דודו כהן מסובך עד התספורת עם סיפור בר לב. היום אולמרט משלם בשביל זה

עם כותרת ....

הוידיאו אחרי האיפור עם דודו וברלב מככבים בערוץ 2....


Police:Criminal Leader in Kadima המשטרה: ראש עבריין בקדימה



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

קשה לדעת אם אסף חפץ יהיה שר הוא מסוגל לשים
דווקא את בר לב כמפכ"ל.

אסף איך שאני הכרתי אותו אוהב תרגילים כאלה

זה גם מצטלם אחלה בחלה.

הרי אסף חפץ בעצמו היה נאשם בבית דין למשמעת בגין זה שאמר על אריה איבצן

המפכ"ל בטלפון שצותתו לו "הגמד הננס" וזה הוביל להעמדתו לדין משמעתי עם

השעייה יענו בגין הדלפה על כנופיית הר הבית שזו היתה חרטה שעליה יכלו

להעמיד כתובע שלו רק את העורך דין השכיר יהודה וילק .

אז זה מתאים בדיוק לסרט של קבלת תקשורת אחלה בחלה.


אבל בינתיים הליכוד מתקדם לעומק כך שהספין הזה של מינוי ברלב

יכול לחכות.

משנותי שם עם מפכ"לים שונים הכלל הזה עובד כך מה שאתה שונא ממנו תאכל

אצלי בכפית כפית

ביי


אני לא יכול לכתוב ספר מ-5 סיבות

1.מו"ל ידוע הציע לי כבר לפני 8 שנים אמרתי לו שאין לי סבלנות.

2.אני בעצמי אין לי סבלנות לקרוא היום ספר.

3.אני לא יכול לגרום לטרנר לבלוע ציאניד באמבטיה האיש כבר חולה.

4. מה אתה רוצה בדיוק שדן מרידור ירוץ למשרד הפנים להחליף את השם?

5.יצחק זמיר פעם אמר לי בחדר שלו "אני לא רוצה סקנדלים" אז אני

ילד טוב ירושלים עכשיו.

6.הסקנדל הכי גדול עכשיו הוא אם הסקייפ לא נפתח לי לברלין לדבר עם

הנכדה שלי.


זה המינוי הכי ביזארי שראיתי בחיי אבל הוא היה יועץ משפטי
רשמי מלא כחוק 24 או 48 שעות זה קיבל תוקף עם הפרסום ברשומות.

זה פעם ראשונה שמינו יועץ משפטי בזדון.ח.

אם הכל טוב מיצויין מקצועי יפה וכשר למה מבטלים פתאום?

צחקנו אז שאם מישהוא יתלונן על מכות במשטרה ויגיע אל רוני בראון לחדר

הוא ירביץ למתלונן כדי שיבטל את תלונתו.

הרי רוני היה מקסח החשודים של חקירות רכוש ירושלים בהיותו סטודנט.

בסוף הוקפץ איך שהוא למועצת ההימורים.

יועץ משפטי גם גמבלר בעברו עכשיו גם דבל קליק...

***********



"השבועון אל-עראבי- ציטט את חוסייני אשר כינה את הסכמי אוסלו:
"התנהלות זמנית, רק צעד קטן לקראת דבר גדול בהרבה..."

http://www.strongisrael.org/hebrew.html#4
10 שנים עברו מהצהרת שמעון פרס ועדיין הסעיפים לא בוטלו

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5589&forum=gil&viewmode=all&keywords=%E4%F8%EB%E1%E9#9
אשכול ראשי:
אלוף {מיל'} י.הרכבי - ''פת''ח באסטרטגיה הערבית''

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5589&forum=gil&viewmode=all&keywords=%E4%F8%EB%E1%E9#9



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני ב' בטבת תשס''ט    18:50   29.12.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. עקב המצב בעזה: דנינו מונה למפקד המחוז הדרומי  
בתגובה להודעה מספר 48
 

דוידזון
חבר מתאריך 3.3.08
14020 הודעות, יום שני ב' בטבת תשס''ט 18:39 29.12.08


עקב המצב: דנינו מונה למפקד המחוז הדרומי

השר לביטחון פנים הודיע לבג"ץ כי החליט על מינויו של ניצב יוחנן דנינו בעקבות מצב החירום בדרום הארץ על רקע פעולת צה"ל בעזה
שמואל מיטלמן | 29/12/2008 18:22

ניצב אורי בר-לב המנהל מאבק משפטי נגד הדחתו כבר לא ימשיך בתפקיד מפקד המחוז הדרומי במשטרה – כך הוברר היום (ב') סופית, לאחר שהשר לביטחון פנים אבי דיכטר הודיע לבג"ץ כי נוכח מצב החירום בדרום הארץ, ולאחר היציאה למערכה צבאית בחבל עזה, הוא החליט על מינויו לאלתר של ניצב יוחנן דנינו לתפקיד מפקד מחוז הדרום במשטרה.

הודעת דיכטר נמסרה לבג"ץ במסגרת העתירה של ניצב בר-לב נגד הדחתו, התלויה ועומדת בבית המשפט, ואשר הדיונים בה מושהים בשלב זה כדי לאפשר לצדדים להגיע להסדר פשרה, שיאפשר את הישארותו של בר-לב במשטרה למרות החלטת דיכטר והמפכ"ל דודי כהן להדיחו.

דיכטר מציין כי ההליכים לביצוע מינוי דנינו החלו עוד ביום 27.12.08, סמוך לאחר פתיחת המערכה בעזה, והוא מבהיר כי ניצב דנינו נבחר לתפקידו עוד במסגרת סבב המינויים שנקבע בקייץ 2008 . "ואולם", מוסיף השר. "נוכח צוק העתים, הוחלט כי אין להותיר על כנו מצב בו בראש המחוז עומד ממלא מקום בלבד".

השר והמפכ"ל מדגישים בפני בג"ץ כי מינויו של דנינו "אינו משליך ממילא על ההידברות בין הצדדים, שכן המתווה עליו מידברים הצדדים אינו כולל אפשרות של החזרת בר-לב לתפקיד זה. כל עוד המגעים בין הצדדים נמשכים, הסטטוס קוו נשמר במובן זה שפיטוריו של בר-לב אינם נכנסים לתוקף והוא ממשיך לשהות בחופשה".

מקור: http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/832/575.html

**********


"תזכורת חשובה ואקטואלית לזמן הזה, היום שאתמול......."

תזכורת חשובה ואקטואלית לזמן הזה, היום שאתמול.......
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7850&forum=gil&omm=0



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשס''ט    03:42   23.01.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ואם הוא היה שמאי ולא עורך דין-האם גם היו מוציאים צא''פ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רק תשאלו את עצמכם מה היה קורה אילו אתכם היו תופסים בדירה עם סמים אותם סיפקתם לנער תמורת קיום יחסי מין איתו.

יודגש: חלק מהחשודים הודו במפורש בחקירה כי הם ידעו שהוא נער. אחד החשודים, שעובד בגני ילדים, קיים יחסים עם הנער, למרות שידע שהוא רק בן 14. בביתו נמצאו סרטים ותמונות פדופיליים, בהם מבוגר עם ילד בן שלוש!!!

בין היתר, אגב, מצאו חוקרי המשטרה במחשבו האישי כ-200 סרטונים בהם נראה החשוד מקיים יחסי מין גם עם ילדים שונים בכל סרטון. בעשרות סרטונים נראים המצולמים, שעל פי החשד גילם פחות מ- 16, מקיימים מגע מיני עם החשוד.

לא רק אצל עורך הדין אלא גם ברשותם של חלק מהחשודים -ובראשם מנהל אתר אינטרנט מהפופולריים ביותר במדינה, נתפסו סמים קשים כגון הירואין, ואצל חלקם מריחואנה.

אחד העצורים הוא פיזיולוג ידוע השייך לאותו מועדון ספורט של עורך הדין החשוד. בא כוח המשטרה, יעקב ברנרד, אמר בדיון בקשת המעצר והבקשה לפרסום שמו של החשוד, כי לא ייתכן שהפיזיולוג החשוד לא ידע שהנער צעיר כל כך, "משום שהוא מתמחה בגדילה". עורך דינו של הפיזיולוג אמר כי "הנזק מהפרסום בל ישוער, מדובר באדם שלא חשף עדיין את נטיותיו המיניות בפני בני משפחתו ומכריו. אם יידעו, זה יפגע נזק אנוש בקריירה שלו".

"ישראל היא גן עדן לפדופילים", קובע מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, בשיחה עם ynet על רקע פרשת הניצול המיני של נער בן 13, שנחשפה השבוע. "אנחנו מזדעזעים כל פעם מחדש, אך אין לנו שום גישה מערכתית. המערכת המשפטית נותנת עונשים מגוחכים, והמסר מאוד מסוכן: זה מאותת לכולם שזה לא נורא".


לזכותה של המשטרה יש לציין כי הם ביקשו מהשופט לפרסם את שמות החשודים, והביקורת כאן היא על השיקולים הפסולים והזרים של השופט שהוציא את צווי איסור הפרסום, על אף הודאת החשודים, איכות הראיות בכלל, חומרת המעשה, והסבירות שהקטין הזה היה רק קרבן אחד שלהם במסגרת שיטה -וסטיה- סדרתית כנהוג במקרים שכאלה.

הדברים של נציג המשטרה בבית המשפט כל כך נכונים שזה ראוי לציטוט מילה במילה, ומקומם ומתסכל שבעתיים לראות שדווקא בית המשפט הוא המכשול של הציבור במלחמתו בעבריני מין נגד קטינים.

הנה דבריו של נציג המשטרה רס"ר יעקב ברנרד בדיון בבית המשפט:

"משטרת ישראל הצליחה לאתר מספר קטינים נוספים שעל פי החשד קיימו גם הם יחסי מין עם אותם גברים בתקופה האחרונה" אמר נציג המשטרה וביקש מהשופט לפרסם את שמות החשודים כדי לסייע בחקירה וכי על הציבור להיזהר מאותם חשודים המוגדרים מסוכנים. "חלק מהחשודים עובדים עם ילדים. ההורים לא ידעו ממי להישמר. יש פה אדם שעובד בגן ילדים ובמחשב שלו נמצא חומר פדופילי של ילדים בני שנתיים. יש פה אנשים שעובדים במוסדות ספורט, והם באים במגע עם ילדים. לא משנה אם הם ילדים בני 12 או שהם לפני צבא, הם קטינים".

נציג המשטרה הוסיף כי "פרסום השמות הוא אינטרס ממדרגה ראשונה. זה אמור לקדם את החקירה. בעבירות מין פרסום כזה יעודד מתלוננים אחרים לבוא ולספר, לבוא ולהצביע על החשודים כמי שביצעו בהם עבירות. לא ייתכן שיבוא מישהו ויגיד שהוא בעל משרה רמה ומורם מעם. אז הוא יוכל לבצע איזה עבירות שהוא רק רוצה, ובניגוד לאחרים, שמו לא יפורסם בגלל שהוא מוכר בציבור".

השופט (איזה עורך דין בשם בני שגיא אחד שקיבל ג'וב בתור שופט) סירב להיות נאמן לשלטון החוק ובחר לחצות את הקווים ולהיות נאמן לחיפוי על העבריינים האלה.

השופט המפוקפק הזה כתב בהחלטה שלו, כי החשד לעבירות מין ביחס לעורך הדין מבוסס על עדות הקטין שהיה מגע מיני ביניהם (ובכך הוא שיקר בהחלטה, כי החשד מבוסס כם על הודאתו המפורשת של עורך הדין בצריכת שירותי זנות ורכישת סמים בפיצוציה!).

עוד כתב השופט "עם זאת, לא מצאתי כי קיים חשד סביר למעשה מגונה בכפייה. מדובר בקטין מעל גיל 16, ונראה על פניו כי אין הדבר מהווה עבירה" - זאת הוא כתב כדי להצדיק את השחרור, אבל זו הונאה שיפוטית מובהקת, כי החשד הוא לא רק למעשה מגונה בכפייה אלא גם חשד מפורש בעבירות של קבלת שירותי זנות מקטין (החוק אוסר על ביצוע מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16, אפילו בהסכמתו. בקטין מעל גיל 16 האיסור גם כן חל אם המעשים בוצעו תוך ניצול יחסי תלות או מרות כמו שהיה במקרה הזה!), מעשה מגונה בקטין, הדחת קטין לשימוש בסמים מסוכנים והחזקת סמים מסוכנים לצורכי סחר בסמים.

איפה ההתייחסות לכל זה ולאינטרס הציבורי למצות את החקירה ולתפוס את כל הקשרים של עורך הדין עם קטינים אחרים, צרכני וסוחרי סמים ובהם ידוענים מאוד במסגרת אותו מועדון ספורט בהחלטת השופט???

בוז לשופט בני שגיא!


השופט בני שגיא | BENNY SAGI | שופט בית משפט השלום ת"אֻ
http://elyon1.court.gov.il/heb/cv/fe_html_out/judges/k_hayim/86826266.htm
(וכל הכבוד למשטרה ובמיוחד לצוות החוקרים בראשותה של פקד עדית בייז, בלשי יס"מ וחוקרי מפלג הנוער של מרחב ירקון,
שעומדים בלחצים שמופעלים עליהם בפרשה הזו, ומנהלים את החקירה החשובה הזו ביעילות!
)
מקור:
http://www.global-report.com/eb/?l=he&a=343677

*



http://www.atzuma.co.il/petition/yoram8/2/1000



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשס''ט    18:37   23.01.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. ''השמור לגזע הארי של שלטון החוק?''= חלומו של עו''ד שמאי  
בתגובה להודעה מספר 50
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 23.01.09 בשעה 18:44 בברכה, פילוביץ שחף
 

חלום', אפשר לחשוב שמדובר במרטין לותר קינג. הוא גם הביא קהל שלו, שמחא לו כפיים. אבל הדבר שהכי הפריע לי הוא שאף אחד לא אמר מילה. דודו זכאי ישב על הבמה וחייך חיוך של הסכמה, אסף אמדורסקי, שעלה אחריו לבמה, אמר: 'אני רוצה להודות לזה שהיה פה לפני', וגם הבנאים לא אמרו מילה. זה נראה כמו ועידה של הרייך השלישי".

ארי שמאי אמר בתגובה לדברים: "אני מכחיש. הדבר לא היה", אבל מנחה הערב, דודו זכאי, מאשר את הדברים. "הוא אמר משהו על אשכנזים. אמרתי לו כשהוא עבר לידי על הבמה שאני לא מבין מה היתה ההערה הזו בכלל. אני לא יודע אם זה הציטוט המדויק ואני לא מצוי בפוליטיקות האלה, אבל הוא לא היה קשור לערב בכלל. אני לא יודע מה פתאום הוא קם ואמר את זה".

ניבה נבון, המנהלת האישית של אביתר בנאי ומי שארגנה את הערב, אמרה: "אביתר נמצא כרגע בחדר חזרות ואי אפשר להשיג אותו. בכל מקרה מדובר בערב פרטי ומה שנאמר בו היה פרטי. אני בכלל לא רוצה לפתח דיון שייתן משמעות לשטות שהוא אמר". השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי אמרה שלמרות להכחשות מצדו של שמאי הדברים אכן נאמרו ונאמרו ברצינות. "זו אמירה עלובה ואומללה ביותר. כל העניין פשוט עצוב", אמרה בנאי. לדבריה היא לא מצאה טעם בלהעיר לשמאי באופן אישי על האמירות המדוברות.
מקור:
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-1410769,00.html


תזכורת:



מקור-המשך הכתבה:
http://www.global-report.com/eb/?l=he&a=343677

***



http://www.atzuma.co.il/petition/yoram8/2/1000







            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ט' בשבט תש''ע    06:04   24.01.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. יעוד: משטרת גבעתיים תופרת תיק לחף מפשע  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"רודריגו גבריאל, עובד זר מהפיליפינים נפל קורבן לקלות הבלתי נסבלת שבה המשטרה והפרקליטות תופרות תיק לאדם. במהלך סיפורו ניתן לראות כיצד אדם מודה בחקירתו בפשע שלא ביצע, ואיך רק בזכות ישראלית טובה אחת, הוא ניצל מלהיזרק לכלא ל-20 שנה ע"י החוקר שחר וחברו מיכה פלד ממשטרת גבעתיים-רמת גן. ...
"
@ מי שצפה ביומן שני = מבט עם איילה חסון, ראה ושמע את התייחסותיהם של
המרואיינים באולפן - שרי המשפטים לשעבר:

1. יוסי ביילין- מלאך חבלה.
2. דניאל פרידמן- מלאך אלוהים חיים.

במשך הדיון, סוקר הנושא שלעיל בכלל והתיחסות רצינית בפרט, כאשר שניהם:
יוסי ביילין ודניאל פרידמן
המליצו לשר המשפטים נאמן להקים ועדת בדיקה...

@ השאלה שלי והיא חייבת להשאל בריש גלי:

האם הלחץ שהופעל על ידי הקהילה היהודית בארה"ב - התורמים הכבדים, על
מי שצריך, בכדי לבדוק ולחקור מה קרה לנער-עולה חדש מארה"ב, בעיר כרמיאל
בכלל ובבית המעצר בקישון בפרט.....?!

ימים יגידו = מבחן התוצאה !!

(*) אין חדש תחת השמש (*)



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


תזכורת:


====מלאך חבלה===



דודו אלהרר: ''ראיון עם ד''ר יוסי ביילין שלא נברא''
https://rotter.net/forum/gil/16341.shtml#9
יוסי ביילין הבוגד י/נפגש עם נציגי החמאס בכנס בג'נבה !!
https://rotter.net/forum/gil/16341.shtml

====מלאך אלוהים חיים===


11. שר המשפטים פרידמן: שופטי העליון אינם מאמינים בדמוקרטיה
https://rotter.net/forum/gil/8107.shtml#11
וכאן:
http://www.israblof.com/?l=he&a=58943

זיילר: ''הפרשה הזו היא מקרה נקודתי.....''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7177&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר

''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר



פרופ' מנחם אמיר: ''היש פשע מאורגן בישראל ??''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5245&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר



המימסד- ''מי שולט בישראל'' ??
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5528&forum=gil&viewmode=all&keywords=זיילר

===



https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת ט''ו בחשון תשע''ה    10:24   08.11.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אפקט זיילר - עו''ד רובי גלבוע:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

Amir Zohar: "פוסטה על אפקט זיילר - עו"ד רובי גלבוע, קצין הבילוש לשעבר שהוזהר על ידי ועדת זיילר על מחדליו בחקירת רצח פנחס בוחבוט, שכנע את ועדת השחרורים לקצר את מאסרו של שמעון אלמקייס שהורשע בסיוע לאותו הרצח * גלבוע: "במקום להשתמש בכישוריי כשוטר להכנסת עבריינים לכלא אני משתמש בהם כסניגור להוצאתם מהכלא"
http://goo.gl/CWO73T
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות