אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7676 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7676
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני כ''ז באלול תשס''ז    09:35   10.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''השלום משחית''  

 
השלום משחית
התקבל במייל, מאת: ארז תדמור | http//imti.org.il

במדינת ישראל 2007 מתקבל הסברם של החיילים כי הניחו לשוטרים מצרים לרצוח פליטים סודנים משום שחששו מתקרית עם המצרים כהסבר מתקבל על הדעת.
תזכורת-פ"ש: חיילים מצריים ביצעו לינץ' בפליטים
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7607&forum=gil&viewmode=all&keywords=מצרים

יוסי שריד ויריב אופנהיימר לא יאהבו אולי לשמוע את ההסברים לאירוע ובכל זאת אציע כמה:

זה שנים מבקש השמאל הישראלי להסביר לנו את המקור לתחלואי החברה הישראלית. כל אייטם חדשותי מפעיל מיד במעין רפלקס פבלוב את מקהלת הפרשנים, סופרים, אמנים, נביאים ושופטים שמסבירים לנו את מקור הבעיה.

אלימות בכבישים ובמועדונים? "הכיבוש משחית! הצעירים חוזרים מהשטחים ופורקים את תסכוליהם". הירידה מהארץ? "הכיבוש משחית! אנשים לא רוצים לחיות במדינת אפרטהייד". מערכת החינוך רקובה? "הכיבוש משחית! כסף לחינוך ולא להתנחלויות".

פערים חברתיים והתרחבות העוני? "הכיבוש משחית! חושינו הפכו כהים, כשאתה מתעלם מסבל הפלשתינים אתה מאבד את המוסר. כסף לשכונות ולא להתנחלויות".

תפקוד צבאי דל ועלוב? "הכיבוש משחית! שנים שצה"ל עסוק בשמירה על מתנחלים במקום באימונים". תאונות דרכים? "הכיבוש משחית! כל הכסף הולך לסלילת כבישים למתנחלים".

וכך ביחס להשתמטות, לסמים, לאלימות במשפחה, לתרבות ולרווחה. עד 67 הכל כאן היה יפה, תמים, נאיבי. מאז? אתם כבר יודעים. בקיצור, אם רק נצא מהשטחים ונחזור לעצמנו, פרסי הנובל יתרבו בטור גיאומטרי, העניים יעברו למגדלי אקירוב, צה"ל ינצח מלחמות בשישה ימים ועבריינים יהפכו למלחינים. החיים אומנם פשוטים כשאתה בצוות המעקבים של 'שלום עכשיו', אבל המציאות מורכבת קצת יותר, ולמרות שבצפון תל אביב מאמינים באל אחד, אלוהי השלום, ושוטפים את מוחות כולנו לקדשו, הרי שלעיתים ישנם הסברים אחרים, חלקם ממש דברי כפירה.

כך למשל, כיצד ניתן להסביר את המתרחש בגבול מצרים לפני כשבועיים. על-פי הפרסום בערוץ 10 העידו חיילי צה"ל כי לאחר שהבחינו בשלושה פליטים סודנים שמנסים לעבור את הגבול לישראל החלו שוטרים מצרים לירות לעבר הפליטים. כתוצאה מהירי נהרג אחד מהם, השני נפצע ואילו השלישי הצליח להגיע אל גדר הגבול. החיילים סיפרו כי ניסו למשוך אותו אל מעבר לגדר אך כאשר המשיכו המצרים בירי, חששו מתקרית ועזבו את הפליט. לדבריהם, משכו המצרים את הפליט ורצחו אותו במקלות ואבנים.


תזכורת-פ"ש: 11. סרט הוידאו:
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7607&forum=gil&viewmode=all&keywords=מצרים#11


חלף יום, חלפו שבועיים. אין איש מתרעם על ההסבר ואין קול הדורש חקירה. במדינת ישראל 2007 מתקבל הסברם של החיילים כי הניחו לשוטרים מצרים לרצוח פליטים סודנים משום שחששו מתקרית עם המצרים כהסבר מתקבל על הדעת. יוסי שריד ויריב אופנהיימר לא יאהבו אולי לשמוע את ההסברים לאירוע ובכל זאת אציע כמה.

אולי קשור הדבר להעלמות המוסר היהודי ממערכת החינוך ומהנורמות הציבוריות. בחינוך לציונים ולא לערכים. שהרי אם היו החיילים לומדים מה עשה משה רבנו כשראה שוטר מצרי מכה עבד היו חושבים שנית לפני שהיו מניחים לשוטרים המצרים לרצוח את הפליטים.

ואולי אם לא היו שוטפים את מוחם מזה שנים שאין דבר קדוש, מלבד כמובן השלום, היו מבינים שהאדם נברא בצלם, לא השלום. אך חיילי צה"ל הם תוצר של חברה, חברה שבה הפך השלום המזויף לערך עליון, קדוש ונעלה יותר מחיי אדם. זו הסיבה שחיילי צה"ל לא נשפטו בשבוע שעבר על-ידי המג"ד או המח"ט שלהם. זו הסיבה שהמג"ד והמח"ט לא נדרשים לתת הסבר לאלוף הפיקוד ולרמטכ"ל מדוע החיילים לא נשפטו. זו הסיבה ששר הביטחון לא מדיח את האלוף והרמטכ"ל שהתעלמו מהבושה ומביזוי המדינה היהודית. זו שמטיפה מוסר לעולם על התעלמותו מרצח היהודים בשואה.

הכותב הוא דובר תנועת אם תרצו הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בישראל.

הערה: התמונה של נשיאה המדינה שמעון פרס צורפה על מנת להמחיש מי באמת הורה על קשר שתיקה ולא לעשות גלים שלא יזיקו לשלום עם מצריים...

_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות