אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7728 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7728   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    00:38   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אריק בך: ''בחירת פרקליט המדינה עולה כיתה''  

 
אשכול עוגן מתאריך 26.08.14 בשעה  08:44  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 

גדוללנתחיל מהבהרה שלמעט שי ניצן אשר נתפס על ידי פעמיים בביצוע עבירה של הונאת בית המשפט העליון ומסירת הצהרת שקר ביודעין ובכוונה תחילה, אין לי כל היכרות אישית ישירה או עקיפה עם מי מהמועמדים לתפקיד החשוב של פרקליט המדינה. מה שאני יודע עליהם זה מה שכולנו יכולים ללמוד על מעשיהם מהפרסומים אשר ליוו את פועלם ועל כך מבוססת רשימה זו.סוףף

כחוללנציג הפשע המאורגן נדחה שובסוףף

ועדת האיתור החליטה לדחות על הסף את מועמדותו של עו"ד איתן מעוז, העובד במשרד עורכי הדין שבו עובדים גם סנגוריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט - אלי זהר ורועי בלכר ולא להמשיך את בחינת התאמתו לתפקיד.

גם אם נהיה מאוד תמימים להאמין שהסניגור של מפלגת הנאשמים לא ניסה להשתלט על מנגנוני קבלת ההחלטות בתביעה הכללית, עדיין נישאר עם זכרון מעוד פרשה חמורה אשר הסתיימה בא חקירת משטרה פלילית: הנסיון הקודם של הבוס של אותו מועמד, עו"ד אלי זוהר, להתמנות לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה (לאחר שהוצאו כל מיני שלדים מהארון מעברו כסוכן ביטוח והחלו להתפרסם רינונים בתקשורת על קשריו הבעייתיים עם צמרת הפשע המאורגן ה"לבן" של מדינת ישראל, הסיר אלי זוהר את מועמדותו מיוזמתו).

על הבהרת העמדה החד משמעית הזו, באמצעות סילוק מועמדותו של מי שלכאורה נגוע בניגוד עניינים כה חמור על הסף, מגיעה לועדת האיתור נקודת זכות.

כחוללהמועמד של תופרי התיקיםסוףף

שי ניצן הינו בעל עבר פלילי חמור ומביש, מהסוג הפוסל אדם מלהחזיק בכלל רשיון של עורך דין, וקל וחומר פוסל אותו מלהיות ראוי לכל משרה הדורשת טוהר מידות ויושרה. שי ניצן נוהג להגיש לבתי המשפט הצהרות שקריות ביודעין, הצהרות שבגין כל אחת מהן דינו על פי החוק הוא שבע שנות מאסר, והכל תוך בטחון בכך שעצם העובדה שהיה המתמחה של אהרון ברק והמשנה של דורית ביניש ועדנה ארבל (וכעת של מזוז) – איש לא יעז לפתוח נגדו אפילו בחקירה.

מינויו לתפקיד יאפשר למעשה לפרקליטות להידרדר שוב אל שנותיה החשוכות ביותר, שבהן תפירות תיקים וסיכול ממוקד פוליטי ועסקי של מועמדים אשר העמדה הפוליטית או הפוזיציה העסקית שלהם שלהם לא נראית לכנופיית ארבל-בייניש וממילא גם שי ניצן – הם עניין של שגרה ותורת לחימה לגיטימית במה שלשיטתם נקרא "דמוקרטיה" ובסיציליה נקרא "קוזה נוסטרה".

הפשע המאורגן ששלט בפרקליטות בתקופת תופרות התיקים מבקש איפה לעשות קאם-בק באמצעות מינוי הנאמן מטעמם, שי ניצן. אין כל ספק שחברי ועדת המינוי מודעים היטב הן לעברו הבעייתי של המועמד הזה אשר לא רק גובל אלא חצה את גבול הפלילים ולא רק פעם אחת, והן את השתייכותו לכנופייה אשר דידרה את מעמדו של שלטון החוק לביוב שריסק את כל יוקרתו של המוסד החשוב הזה והפיכת נורמת הציות לחוק לבדיחה תפלה ובלתי רלוונטית, שכן עם פרקליטים מסוגו של שי ניצן הממונים על אכיפת שלטון החוק, לא משנה אם מבוצעת עבירה או בכלל לא – הכל שאלה של גיאוגרפיה.

את עו"ד יחזקאל ביניש שי ניצן יזכה מהחשדות המוכחים התלויים נגדו, למרות הדו"ח החמור של כונס הנכסים הרשמי בפרשיות המעילה בכספי הפילהרמונית כנגדו.

כנגד דורית ביניש, יימנע שי ניצן מלהורות על פתיחת חקירה פלילית בגין הונאת עשרות מליוני השקלים אשר נעלמו בניגוד לכל חוק ומנהל תקין בראשותה כראש ועדת הבחירות המרכזית לכנסת הנוכחית. כך קבע מבקר המדינה בדוח חמור מאוד –הרבה יותר חמור מהדו"ח כנגד אולמרט במשרד התמ"ת. אבל אם תצליח ביניש לשתול את שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה, היא רוכשת לעצמה תעודת ביטוח חשובה, המבטיחה שהיא ובעלה לא ייפגשו רק מאחורי הסורגים, אלא ימשיכו במעלליהם כאילו לא נעלמו מתחת לידיהם עשרות מליוני ש"ח בניגוד לחוק ועל חשבון משלם המיסים, בעבירות הונאה ומעילה אשר הוכחו מעל לכל ספק סביר הן בחקירה שניהל השופט המחוזי בדימ' מיכה לינדנטראוס נגד ביניש, והן בחקירה שניהל כונס הנכסים הרשמי נגד יחזקאל ביניש.

כנגד עדנה ארבל יימנע שי ניצן מלפתוח בהליכים פליליים בנוגע להתחזותה במרמה כבעלת תואר שני שלא היה ולא נברא, וכנגד בעלה של עדנה ארבל יימנע שי ניצן מלחקור את הקשר שבין סכומי העתק שהוא קיבל בזמנו ללא מכרז תקין מאהוד ברק "כדי להגן על גבול הלבנון מפני הטילים של החיזבאללה באמצעות.... גדר" ואת הקשר הישיר שבין הסכומים שקיבל בעלה של פרקליטת המדינה לסגירת התיק התמוהה בגין פרשיות השוחד והשחיתות שבהן נחשד בזמנו אהוד ברק וכנופייתו בנושא העמותות, כמו גם בנושאים חמורים הרבה יותר שנגנזו באורח תמוה, ובראשם פרשת הגז הטבעי בשותפות עם ארגוני הטרור ואוייבי מדינת ישראל.

יחד עם זאת, מוכנותו לגשת אל לוע הארי בדיון בבג"צ בעניין עסקת הטיעון של קצב, במקומו של מני מזוז אשר חייב היה וצריך היה להופיע שם בעצמו, להביט כלפי מטה לעבר ביניש וללעוג לה מי היא בכלל שתטיף לו הלכות מוסר ויושרה, יקנו לניצן נקודות זכות אצל מזוז. הופעתו בדיון הראשון צריכה אמנם ללמד את מזוז כי מדובר בשרלטן חובבן ולא מקצועי, אבל אומץ ליבו ומעמדו המיוחד להביט על ביניש מהגובה והזוית שרק מעטים כמו ראובן חזק, שמעון פרס, אהרון ברק, יחזקאל ביניש, מישה חשין ועוד כמה גברברים הראו לה את הלובן ולא בעיניים, מעניק לו מעמד מיוחד ומועדף במיוחד.

שאלת נאמנותו של שי ניצן למולדת וקשריו עם ארגוני הטרור היא גם כן נושא הטעון בדיקה קפדנית ורגישה. להיטותו לתמוך בארגוני הטרור, כמו גם להיטותו לנהל מלחמת עולם נגד ילדה בת 14 שכל חטאה היה למעשה, שהיא משתייכת לצד הימני של הפוליטיקה בעוד שניצן אינו בוחל לעשות שימוש מובהק בכלים המשפטיים העצומים העומדים לרשותו כדי לקדם את האנג'נדה הפרו-טרוריסטית ואנטי ישראלית שלו - טעונה בדיקה מעמיקה וחפה מכל תמימות והיתממות.

כחוללהמועמדים הנוספים מהפרקליטותסוףף

בנוסף על מועמדותו של שי ניצן כאמור, מועמדים גם שניים נוספים אשר הגישו את מועמדותם למשרה - עו"ד אביה אלף ועו"ד רחל שיבר .

עו"ד אביה אלף היא מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, ועל שולחנה תקועים כמה פרשיות חמורות ביותר הקשורות לצמרת הפשע המאורגן בישראל. יחד עם זאת לזכותה ראוי לציין כי היא הצליחה לעמוד בלחצים ולהוביל להגשת כתב אישום בפרשת החניונים המכונה בטעות פרשת גרוס, אך למעשה ולמביני עניין מדובר למעשה בפרשה נוספת של העבריין הנמלט השופט לשעבר דן כהן (בן משפחתו של אהרון ברק והשותף למשרד של בנו של ברק ובנו של השופט יצחק זמיר, עו"ד בעל עבר פלילי עשיר ומראשי הפשע הכלכלי המאורגן בישראל) .

לגנותה של הגב' אלף ניתן לזכור את הסכמתה לכהן בצוות שמונה ללכוד את עו"ד ליאורה גלאט ברקוביץ' בשל מעשה הגבורה שלה, לחשוף לידיעת הציבור את הסיבה האמיתית שבגינה הפך אריאל שרון מלוחם דגול המגן על בטחון המדינה, למשתף פעולה המוסר שטחים בטחוניים לארגוני הטרור כדי שיוכלו לבצע משם עוד ועוד פעולות טרור מבלי שתהיה כל ערובה של ממש לבטחון המדינה אלא דווקא להיפך (שני החברים הנוספים אשר מונו על ידי מזוז לעמוד באותו צוות הם אחותו, עו"ד אלינוער מזוז, ומקורבו אשר מונה לאחר מכן לפרקליט המדינה, עו"ד ערן שנדר). גלאט הייתה כזכור הראשונה שחצתה את הקווים והתריעה מפני העיסקה המסוכנת המתבשלת, של שטחים תמורת זיכוי.

לזכות ליאורה-גלאט ברקוביץ' והמעשה ההירואי שהיא עשתה כאקט של אקטיביזם-סיביל סרוונטי, צריך היה להעניק לה צל"ש ולא עונש, אילו היינו מדינה המרוממת לוחמים בשחיתות במקום עבריינים ממוסדים. אבל לזכותה של עו"ד אביה אלף ניתן לומר שאפשר היה להבין את העלבון והכעס האישי שנקלע אליו מני מזוז כשמעשהו נחשף בפומבי והוא הוצג למעשה כמי שמחפה למעשה על פרשיות השחיתות של אריאל שרון, והפעם עם ראיות של ממש לטענה ולא סתם פרשנות עיתונאית. מעשיו החמורים של שרון, לבגוד בבטחון המדינה בתמורה למחיקת אישומים פליליים היה אכן חמור. אך מזוז ראה בחשיפה בגידה אישית בו, שכן כאיש פרקליטות הוא מחונך על ברכי התפיסה כי הנאמנות הקולגיאלית של עובד ציבור לרעהו חייבת לגבור על נאמנותו ומוסריותו ומחויבותו של עובד הציבור כלפי הציבור ושלטון החוק. חבל שכך, אבל לא מזוז המציא את השיטה, הוא עוצב אל תוכה, מה גם שיש להניח שמה שהכי הרתיח אותו בתיק האי היווני היה הגילויים של תפירותיה האופייניות של עדנה ארבל בתקים שבהם היא קובעת את אשמתו של המועדמ בגלל שיוכו הפוליטי, החברתי או הכלכלי ובמנותק לחלוטין מחומר הראיות נגדו ובמיוחד בעדו.

בסך הכל, מדובר בפרקליטה מנוסה, די מוכשרת, ובעלת עמוד שדרה, והחשוב מכל: הקשר שלה אל אחד ממעגלי הפשיעה המאורגנת המוסדת בישראל, רופף ולא מחייב מידי. יש לה סיכוי טוב להתמנות בגלל האמון הרב שרוחש לה מני מזוז, העומד בראש צוות האיתור, וזו אולי לא תהיה הבחירה של המועמד הטוב ביותר, אבל להבדיל משי ניצן, זו תהיה בחירה של מועמד שאיננו פסול ומועמד חף מכל עבר פלילי ונטייה סדרתית עבריינות, וזה חשוב אפילו יותר.

המועמדות שלה בהחלט בעלת סיכוי. לא בשל התאמתה המיוחדת לתפקיד הגדול עליה בכמה מידות, אלא בשל קירבתה המיוחדת למני מזוז, האמון הרב שהוא רוחש לה והנאמנות הייחודית שהיא כבר הוכיחה שהיא מפגינה כלפיו.

אשר למועמדת הנוספת מהפרקליטות, עו"ד רחל שיבר (פרקליטת מחוז המרכז) לי נראה כי הוגשה כמעין "מועמדות קש", שלא יגידו ששי ניצן היה המועמד היחיד לתפקיד ונבחר בלית ברירה (גם היא חברה בכנופיית תופרי התיקים, וזו למעשה הסיבה שהיא מונתה לתפקידה הנוכחי: הסכמתה להגיש את כתב האישום התפור נגד דודי אפל, בניגוד לעמד קודמתה בתפקיד, פרקליטת המחוז נורית שניט). מועמדותה לא רצינית ולא נראה לי שיש לה סיכוי של ממש. בטח לא כל עוד מזוז עומד בראש ועדת האיתור וזוכר לה את התרגיל המסריח שהיא ועדנה ארבל עשו לו כמחטף, ערב כניסתו לתפקיד.

כחוללהמועמדים החדשיםסוףף

ועדת האיתור פנתה מיוזמתה אל שולשה מועמדים נוספים אשר הסכימו להיכלל כמועמדים למשרה. השלושה הם עו"ד יהודה ויינשטיין, המשמש סנגור פרטי ובעליו של משרד עורכי דין; עו"ד משה לדור, לשעבר פרקליט מחוז ירושלים שפרש משירות המדינה לפני כמה שנים והפרקליט הצבאי הראשי, תא"ל אביחי מנדלבליט.
לי צורם במיוחד ברשימה הזו, חסרונו של מועמד חשוב וראוי לא פחות מכל אלה: עו"ד יהושוע רזניק, לשעבר המשנה לפרקליטת המדינה.

הטענה שהמועמדים הם חדשים אמנם לא ממש מדוייקת, שכן גם עו"ד ויינשטיין וגם עו"ד משה לדור היו מועמדים לכהונת פרקליט המדינה גם בסבב הקודם, שבו העדיף מזוז את ערן שנדר על פניהם. גם אז היה הפרקליט הצבאי מועמד (מנחם פינקלשטיין), ואת כיסא המועמד מטעם כנופיית תופרי התיקים תפסה אז נאוה בן אור אשר מאז הודחה למעשה מהפרקליטות.

אבל קשה שלא להתרשם מהאיכות המיוחדת של כל שלושת המועמדים החדשים שהוצגו, כמו גם מהערך המוסף המיוחד המתווסף אל משקל מועמדותם בזכות העובדה שלא הם ביקשו להתמנות לתפקיד, מטעמם או מטעמו של "פושר" בעל עניין כלשהו, אלא הועדה פנתה אליהם בבקשה שיסכימו לקבל על עצמם את המועמדות למשרה החשובה הזו.

לא ניתן במסגרת רשימה שכזו לכסות את כל פועלם של שלושת האישים הללו. בגדול ניתן לומר שכל אחד מהם הוא איש מקצוע משובח ומנוסה, בעל קבלות מוכחות של הצלחה, נקיים מכל רבב, ובעלי תפיסת עולם משפטית וחברתית ערכית ומוסרית ביותר, מעניינת ורעננה.

לו היה הדבר תלוי בי, הייתי בוחר לתפקיד את עו"ד משה לדור. בעיקר בגלל נסיונו העשיר הן בשוק הפרטי (התמחה אצל עו"ד תוסיה הכהן, חווה על בשרו סיכול משפטי ממוקד כפרקליטו של חיים שיף, עמד באתגרים מורכבים ביותר במסגרת תפקידו בפרקליטות וכפרקליט מחוז ירושלים, וחף מכל נטייה לכותרות, ספינים או יס-מניות כלפי פוליטיקאים או בעלי הון. די אם נזכיר כאן שניים מההישגים המרשימים שלו (בהקשר הזה, אם כי בהקשר המקצועי היו לו מרשימים יותר): הרשעת הבנקאים הכי נחשבים במדינה בשל חלקם בהונאת המילארדים של הציבור בפרשת ויסות המניות, כמו גם העמדתו לדין של התעשיין וגיסו של השופט העליון חשין, אלי הורוביץ, בגין פרשיית הונאת רשויות המס במאה מליון ש"ח עיסקה שהוברחה אל מחוץ לגבולות מדינת ישראל, בשעה שמדינת ישראל ממררת את החיים לעשרות אלפי נישומים קטנים שהעלימו בקושי כמה מאות או אלפי שקלים.

המועמד המקצוען ביותר מהבחינה המשפטית, הוא ללא ספק עו"ד יהודה ויינשטיין. הבעיה שלו להערכתי היא, שמבחינה מקצועית הוא משתווה (ויש שיגידו שאפילו עולה )על מני מזוז ובכך הוא ממילא עולה מבחנה מקצועית על כל שופטי בית המשפט העליון של היום (אבל זו חוכמה קטנה).

מדובר בעילוי משפטי, במומחה של ממש בתחומים שמדינת ישראל משוועת לראש חכם, מתוחכם, מבין עניין – עבירות הצווארון הלבן לרבות הפשע הכלכלי המאורגן של המדינה.

מבחינת הישגים, מדובר בסניגור שצבר את הכמות והאיכות של הזיכויים המרשימים ביותר לטעמי (אני מוציא מכלל זה את עו"ד ויינרוט, שהתפקיד קטן עליו והוא ראוי למשרה של נשיא בית המשפט העליון או שר משפטים, לא פחות, וגם מוציא מהכלל את שני הסניגורים הידועים שיש להם אמנם יותר זיכויים מלווינשטיין אבל החשודים בעיני בכך שאת הזיכויים שלהם הם קונים בזכות חלוקת שכר הטרחה האדיר שהם מקבלים עם מקבלי ההחלטות בפרקליטות ולא בזכות כישוריהם המשפטיים).

בחינת תיק הלקוחות שלו מעלה גם נתון משמעותי ביותר, והוא שאין בין לקוחותיו מישהו שעצם הקרבה שלו אל עו"ד ויינשטיין יהווה איום על מראית העין של התאמתו לתפקיד. כלומר: מדובר באדם שבע שלא ניתן לקנות בקלות, אדם המבין עניין, אדם בעל ערך מוסף מיוחד של "דם חדש" לפרקליטות הסובלת מריקבון ממאיר של המערכות עד כדי התפתחות זיהום בכל המערכות הבקטריאליות של מוסד אשר היה אמור להוות גורם החיסון של החברה מעבריינות, ולא מוביל הזיהום שלה עד המצב הנוראי שאליו הגענו כיום.

התגברות השחיתות וריכוזה בכל צמרת שלטון המדינה לרבות צמרת שלטון החוק ובית המשפט העליון, מחייבת דם חדש ומועמד בעל עמוד שידרה קשיח במיוחד.

אביחי מנדנבליט הוא מועמד חביב. מדובר באיש דתי מצד אחד, אך האיש האחראי על הביצוע והגיבוי המשפטי של מסירת שטחי גוש קטיף לשליטת ארגוני הטרור ויורי הקאסמים על שדרות (שייך לחסידות "אשלג", שהדגש בה, כהגדרתו, היא "עזרא לזולת ולא ההתיישבות על קרקע"). מדובר באדם בעל תפיסת עולם משפטית, צבאית, דתית ואזרחית מעניינת במיוחד. הוא לא מהסס להתריע מפני מכת השחיתות בצבא (לדבריו - "אין רמי דותנים, אך יש הרבה שחיתות". לדעתי – יש המון רמי דותנים ושותפיות פסולות בין סוחרי נשק ושירותים אזרחיים לאנשי צבא בשירות פעיל). לגישתו הראויה, אין להחמיר יתר על המידה עם אזרחים שמעדו פעם אחת ואין למהר לעשות שימוש באמעי הכליאה כדי להפוך אנשים טובים שכשלו לעבריינים לכל החיים.

היותו דתי אבל כזה שתומך במסירת שטחים לארגוני הטרור הופכת את הכיפה שלו מחיסרון (בעיני הממסד) לייתרון. השקפת עולמו המעניינת והססגונית הופכת אותו לחביב ומועמד מעניין וחביב מאוד בעיני.

יחד עם זאת, אם השיקולים של ועדת המינוי יהיו כישורים מקצועיים ויכולות אישיות לעמוד באתגרים המיוחדים שהתפקיד הזה ידרוש בעידן של שחיתות שלטונית פורחת, קשה לראות כיצד מועמד בתול יחסית שכזה גובר על קליברים משפטיים כגון לדור וויינשטיין, או על מועמד שמאחוריו מנגנון רב עוצמה החפץ לשתול אותו מטעמם בתפקיד, כמו הלובי וקבוצת הסחיטה העומדת מאחורי מועמדותו של שי ניצן. מול אלה וזה – אין לו להערכתי סיכוי של ממש, אלא כמועמד של פשרה ואין ברירה, אבל נראה כי בועדת האיתור הזו, שבראשה עומד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, ושחבריה הם: מנכ"ל משרד המשפטים משה שילה (נציגה של ביניש ועל כן תומך בשי ניצן), נציב שירות המדינה שמואל הולנדר (גם כן בעד שי ניצן תמורת טיהורו מהחשדות לפלילים נגדו), פרופ' מרים גור-אריה ונציגת לשכת עורכי הדין עו"ד רחל תורן (הם יהיו לצד מזוז להערכתי, והוא ייטה לטובת אביה אלף, אם כי יש סיכוי שכדי לרפד את עתידו המקצועי ועתיד משפחתו – ייעתר מזוז לתמוך במינוי של שי ניצן לתפקיד, ואז המינוי הפסול הזה יהיה ודאי, כמו גם נפילת ממשלת קדימה ועליית אהוד ברק לשלטון ומינויו של שטרית לשר חוץ ואופיר פינס לשר המשפטים.

בקיצור – הסיכויים שמישהו נקי וישר ומוכשר מבין המועמדים ייבחר נמוך, וצדקו כל המתאימים אשר לא טרחו בכלל להגיש את מועמדותם בשל מה שהם כינו "חוסר אמון בטוהר הליכי המינוי לתפקיד".

התמונה כעת נראית כבר הרבה פחות בעייתית ופסולה מכפי שתמונת שלושת המועמדים של הפרקליטות בלבד הראתה בשבוע שעבר, אבל עוד מוקדם לקבוע אם מדובר בהליך שנועד להעשיר את המועמדים במתאימים יותר או בהליך שתכליתו להטעות את הציבור וליצור עושר פיקטיבי למראית עין בלבד.


גדולללינק לכתבה:סוףף
http://www.global-report.co.il/eb/?l=he&a=30665

גדוללבית הסזון העליון הוא הוא בית משפט העליון נכון להיום!! סוףף
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7262&forum=gil&omm=0

__

s22nl043s33
לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פלא שהם מאפשרים לאריק באך לכתוב..... 3ברית 19.10.07 00:49 1
     צברית תואילי להסביר מי מאפשר לך לכתוב??? dien 19.10.07 05:57 4
         זאת לא השאלה שעטת הנצח 19.10.07 06:03 5
             ואתה בטוח שהיא תבין את השאלה?......... dien 19.10.07 06:11 6
                 לפי התשובה שהיא בטח תכתוב איך שהיא תקרא - נבין... שעטת הנצח 19.10.07 06:12 7
                     מה שבטוח שהיא לא אחת מהרשות לשיקום האסיר בישראל.... dien 19.10.07 07:04 8
                         ואת? שלומצי 19.10.07 07:22 10
  מרתק! אכן, המאפייה שלטת! פייגלין כותב זאת בכל מאמר! דנידינה 19.10.07 01:16 2
     יישר כח לפייגלין, קרא מה כתב אליצור על רה''מ ביילין פילוביץ שחף 20.10.07 05:46 31
  לשי ניצן יש עבר פלילי??? יהלום 19.10.07 01:18 3
  אמר ולא יסף - העבריין המורשע. גיבובי אי דיוקים שלומצי 19.10.07 07:21 9
     ...יש כאלה שהם רשעים גם בלי שביהמ''ש הרשיע אותם... dien 19.10.07 07:28 11
         לא שפטתי. ציינתי עובדות לאשורן. מה שבאך אינו מצטיין בו שלומצי 19.10.07 07:34 12
             מצאת זמן לבדוק את כל העובדות שהוא מביא ואת גם בקיאה dien 19.10.07 07:48 13
                 כבר דנו בזאת בעבר וכבר אז הבאתי לך הוכחות ואת היית שלומצי 19.10.07 07:51 15
                     מספיק להזכיר את העבר, אם אינך מסוגלת להתמודד עם dien 19.10.07 08:45 16
                         שאפו נ.ה.י !!! הזמן מטיב עמך... שעטת הנצח 19.10.07 08:49 17
                             תודה ידידי dien 19.10.07 09:16 20
                         האם לדעתך שמירה על כבוד האדם לא כוללת גם את הזכות יהלום 19.10.07 08:58 18
                             אם אתה בקי בעובדות, תתווכח עם העובדות כמו שהן dien 19.10.07 09:15 19
                         וכי למה שלא אזכיר את העבר?? באך לא עושה זאת? שלומצי 19.10.07 09:44 21
                             שלומצי אין אלופה ממך בלהשמיץ גולשים ולחזור כמו תוכי dien 19.10.07 10:08 22
                                 ותגובה עניינית יש לך? שלומצי 19.10.07 10:09 23
                                     זה הכל? עוד משהו להתגרות ולהשמיץ אולי? (ל''ת) dien 19.10.07 10:14 24
  בושה שעבריין כמו בך רוצה לפסול מועמדים ראויים לתפקיד פרקליט המדינה גלובוס 19.10.07 07:49 14
     באך בסה''כ מנסה להילחם ב...המממ..בשחיתות השלטונית... יהלום 19.10.07 11:37 25
  אריק באך עבריין שישב שנים ארוכות בכלא על הונאות יוני 1 19.10.07 12:08 26
     הנה מה שאמר עליו כבוד השופט(בדימוס) מנחם אלון: יהלום 19.10.07 12:13 27
         אתה לא מחדש שום דבר במימצאים ההיסטוריים האלה dien 19.10.07 14:40 30
     וואלה? שעטת הנצח 19.10.07 13:04 28
         שו וואלה? גם לא אנרג'י ולא וויינט ולא הארץ ושום מקור dien 21.10.07 02:23 32
             לסמוך בעינים עצומות? שעטת הנצח 21.10.07 11:00 33
                 למי שיש כישורים לזה, יכול לבקר את מער' המשפט dien 21.10.07 12:22 34
     אז יש לו כל הכישורים להיות מקור מידע Big Joe 19.10.07 13:16 29
  תזכורת ליוני1 שים לב: ''לפני 4 ימים, אריק בך חשף כאן... פילוביץ שחף 21.10.07 13:46 35
  האנרכיסט שי ניצן הוא המנוע מאחורי צווי ההרחקה ביו''ש פילוביץ שחף 14.04.10 04:18 36

     
3ברית
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    00:49   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. פלא שהם מאפשרים לאריק באך לכתוב.....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    05:57   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. צברית תואילי להסביר מי מאפשר לך לכתוב???  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שעטת הנצח
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    06:03   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. זאת לא השאלה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   בס"ד

השאלה האמיתית שצריך לשאול אותה:

איך אחרי כ"כ הרבה ים של טימטום כתוב היא עוד ממשיכה לכתוב?


http://blog.tapuz.co.il/infinitum888



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    06:11   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ואתה בטוח שהיא תבין את השאלה?.........  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שעטת הנצח
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    06:12   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לפי התשובה שהיא בטח תכתוב איך שהיא תקרא - נבין...  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   http://blog.tapuz.co.il/infinitum888



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:04   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מה שבטוח שהיא לא אחת מהרשות לשיקום האסיר בישראל....  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:22   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ואת?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דנידינה
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    01:16   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מרתק! אכן, המאפייה שלטת! פייגלין כותב זאת בכל מאמר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   צה"ל - פוליטי !! (כלי בידי מאפיית השמאל השולטת במדינה מאחורי הקלעים)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת ח' בחשון תשס''ח    05:46   20.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. יישר כח לפייגלין, קרא מה כתב אליצור על רה''מ ביילין  
בתגובה להודעה מספר 2
 

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהלום
חבר מתאריך 9.12.16
453 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    01:18   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לשי ניצן יש עבר פלילי???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   נדמה לי שרק לכותב יש עבר פלילי של מרמה והפרת אמונים.
עולם הפוך - יש כאלה שמאמינים דווקא למי שהינו רמאי עם "תעודות".....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:21   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אמר ולא יסף - העבריין המורשע. גיבובי אי דיוקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 19.10.07 בשעה 07:26 בברכה, שלומצי
 
במסווה של "מאמר".

פילובוביץ - תן לו את הנתונים האמיתיים על כבוד השופטת בן אור שלטענתו הודחה מהפרקליטות(נסה גם אתה להיצמד לעובדות).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:28   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ...יש כאלה שהם רשעים גם בלי שביהמ''ש הרשיע אותם...  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
וכותבים פה וכותבים שם...... מישהו שם אותך לשופטת כאן?

ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:34   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. לא שפטתי. ציינתי עובדות לאשורן. מה שבאך אינו מצטיין בו  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:48   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מצאת זמן לבדוק את כל העובדות שהוא מביא ואת גם בקיאה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
בכל הנושאים האלה? מעניין....


מה שכן ברור, לצערי, שאת מגלה שוב ושוב, אזרחות מהסוג הנמוך ביותר,

במקרה הזה...


ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:51   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כבר דנו בזאת בעבר וכבר אז הבאתי לך הוכחות ואת היית  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   עסוקה בהגנה על "שמו הטוב" של אריק באך.
טלי קורה!

ושמא כבודה תאמר לי מהי "אזרחות נמוכה"?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    08:45   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מספיק להזכיר את העבר, אם אינך מסוגלת להתמודד עם  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
עובדות חדשות, בחרי לך נושא ועניין אחרים. מה ברור מזה?


באשר לאזרחות טובה. שעור מספר 1.

את בטח מאלה שמצפצפים "צדק חברתי" בלשונם, בכל הזדמנות.

אבל זה לא ניכר מהתגובות שלך המזידות, הן כלפי פילוביץ הן כלפי אריק

באך.

כך שיוצא מכך, שאין פיך וליבך שווים.

אז למה להתייחס ברצינות למה שאת אומרת?........


צדק חברתי בין השאר הוא לתת הזדמנות ולקבל בברכה אדם שעווה לתוך החברה.

בוודאי לאחר שריצה עונשו. לגבי המקרה של באך מדובר בתפירת תיק.

תגידי שהתופעה הזאת לא מוכרת לך או לא קיימת???... אבל זה עוד נושא.


מה שאת עושה בכל פעם מחדש, זה להתעלם מגופו של עניין, ומתוכן המאמרים,

כי אין לך כלים להתמודד איתם, ומנסה שוב ושוב להלבין פניו של כותב

ברבים, כמוה כשפיכות דמים, ורחוק מאד מאמת מוסר מינימלית........שמירה

על כבוד האדם וחרותו. בכלל זה, חופש עיסוקו, ובטח ובטח החובה לעשיית

צדק חברתי כמו שכבר הסברתי לך!!

-

לתשומת לבך.

אפשר לכתוב בעיניינים אישיים בפרטי, ולא להסית את הדיון

כל פעם מחדש, לגופו של כותב במקום למאמר שהובא. אלא אם כן מישהו מאד

מעוניין להצטייר פה כטרול חסר תקנה.


ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שעטת הנצח
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    08:49   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. שאפו נ.ה.י !!! הזמן מטיב עמך...  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    09:16   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. תודה ידידי  
בתגובה להודעה מספר 17
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 19.10.07 בשעה 09:45 בברכה, dien
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהלום
חבר מתאריך 9.12.16
453 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    08:58   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. האם לדעתך שמירה על כבוד האדם לא כוללת גם את הזכות  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   שלא להשתל בצורה חסרת רסן בעובד מדינה?
לכתוב על עו"ד שי ניצן שהוא בעל עבר פלילי וסייען של ארגוני טרור?
בית המשפט נוהג לעשות איונים בין הערך של כבוד האדם וחופש הביטוי - נדמה שכאן האיזון צריך להעשות דווקא לכיוון כבוד האדם.
באך הוא עבריי מורשע (זאת עובדה) וכמובן שיש לו את כל הזכו לכתוב ולהתבטא - קל וחומר להשתקם. אלא שיש משהו צורם מאוד כאשר עבריין מורשע פוס אחרים במומו שלו הוא.
ברור שלבאך תפרו תיק - תלכי לבית הכלא ולא תפגשי שם אלא אנשים שתפרו להם תיק - כולם נקיי כפיים שיושבים בכלא על לא עוול בכפם - באך אינו שונה מהם......



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    09:15   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אם אתה בקי בעובדות, תתווכח עם העובדות כמו שהן  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
מופיעות במאמר הנ"ל.


אם לא....... אז עדיף לשתוק, במקום ללכת כל פעם סביב ומסביב, עם דעה

קדומה, למשהו

שהיה ואולי לא היה, לפני 20 שנה........שאין לך מושג בו, ואין לו קשר,

במובן הזה שאתה רוצה לעשות, למאמר הנ"ל.


מה שכן, כותב המאמר למד הרבה מאד על האופן האמיתי, בו מתנהלת פה המערכת

המשפטית על מרבית אנשיה ואיך שהיא כן צריכה להתנהל........

ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    09:44   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. וכי למה שלא אזכיר את העבר?? באך לא עושה זאת?  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   מספיק להזכיר את העבר, אם אינך מסוגלת להתמודד עם
בתגובה להודעה מספר 15
וכי למה שלא אזכיר את העבר? באך לא עושה זאת? פילוביץ לא עושה זאת?
את היא זו שאינך מסוגלת להתמודד עם תגובתי לגבי עברו של באך.

עובדות חדשות?? על איזה עובדות חדשות את מדברת בדיוק?


ובאשר לנושא אזרחות טובה.
על איזה "צדק חברתי" את מדברת?
על אריק באך שהונה עשרות אם לא מאות אנשים?

על כך שגם הוא וגם פילוביץ מקפידים להכפיש אנשים מהמערכת המשפטית תוך כדי גיבוב של פסיאודו עובדות(זה כדי שלא נגיד "שקריות").

זה "צדק חברתי" בעיניך?


אנא האירי עיננו מהו "צדק חברתי" בעינייך?

ואני תוהה איך זה שאת יוצאת לתמוך בבאך ובפילוביץ בצורה עיוורת מבלי לקרוא אפילו את מה שנכתב, ותומכת בגבב השקרים שהם מביאים חדשות לבקרים

את מדברת על "פה ולב שווים"? טלי קורה.

אריק באך בכתיבתו, פוסל מישהו אחר במומו ולא זו בלבד שהוא פוסל במומו הוא מביא גבבת שקרים כדי להוכיח את אותו מום.

בנסיונו לנקות עצמו מהרפש שדבק בו הוא מטיל רפש בכל.

ובעניין "תפירת התיק" - בית הכלא מלא באנשים הטוענים שהם חפים מפשע ובאנשים הטוענים שתפרו להם תיק. למה להם אינך נותנת הזדמנות?


דיברנו על פה ולב שווים??

מה שאת עושה בכל פעם מחדש הוא להגן על גולשים (שניים מאד ספציפים) המכפישים אנשים אחרים בעזרת גבב שקרים וחצאי אמיתות ומנסה שוב ושוב לתת לגיטמציה לשקרים ולמעשים האלו. ואת מדברת על "אמת מוסר מינימלית"??

את מדברת על "שמירת כבוד האדם וחרותו"? ומה על כל אלו המושחרים על ידי חבריך בפסיאודו אמיתות, שקרים וחצאי אמיתות? אני מבינה שזה הפירוש שלך ל"צדק חברתי" ול"אמת מוסר מינימלית". וזו בעיניך אינה שפיכת דמים.

השימוש האינסופי שלך במנטרות על "צדק חברתי" "אמת מוסר מינימלית" "שמירת כבוד האדם וחירותו" ו"שפיכת דמים", מעיד מן הסתם על נסיון לכסות על העובדה, שאין לך כלים להתמודד עם העובדות, כפי שהסברתי לך קודם לכן.
-

לתשומת לבך. אין כאן שום עניינים אישיים, זה שאת הופכת את העניין לאישי - מעיד יותר מכל עליך ועל העובדה התמוהה שאת מגינה בחירוף נפש ובעיקביות(ראי אשכולות אחרים) על פרסונות מסוימות המביאות שקרים במקום עובדות, לפורום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    10:08   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. שלומצי אין אלופה ממך בלהשמיץ גולשים ולחזור כמו תוכי  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
על דברי אחרים, כדי להשתמש בזה נגדם. (טכניקה שחוקה למדי).


פר? אני חושבת שאף אחד, לא רק אני, לא באמת מבין מה את

רוצה להגיד חוץ מלהשמיץ.


ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    10:09   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ותגובה עניינית יש לך?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   מן הסתם לא. וגם לא חשבתי שתהיה לך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    10:14   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. זה הכל? עוד משהו להתגרות ולהשמיץ אולי? (ל''ת)  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 19.10.07 בשעה 10:19 בברכה, dien
 
ברוך השם.

אני לא עובדת אצלך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלובוס
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    07:49   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. בושה שעבריין כמו בך רוצה לפסול מועמדים ראויים לתפקיד פרקליט המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהלום
חבר מתאריך 9.12.16
453 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    11:37   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. באך בסה''כ מנסה להילחם ב...המממ..בשחיתות השלטונית...  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-108251,00.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוני 1
חבר מתאריך 30.1.04
9911 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    12:08   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אריק באך עבריין שישב שנים ארוכות בכלא על הונאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.10.07 בשעה 12:19 בברכה, יוני 1
 
מטיף מוסר ומגדף ללא הרף את שלטון החוק.
אריק באך "האיש בעל אלף הפרצופים" ,דאג להשתמש בתשע זהויות בדויות (לא וירטואליות) לצורך ההונאה,עקיצות וזיופים.
בעל לשון חדה כתער ,בזכותה הצליח לעבוד על קצינת המבחן שהוצמדה לו והפכה להיות אשתו.
אריק באך נידון ל 14 שנות מאסר שהופחתו בעליון לתשע שנים ושוחרר מהכלא לאחר 5 שנים.
אריק בן חמו הוא עבריין נמלט היושב הרחק מגבולות המדינה, יודע שיעצר ברגע שכף דרכו תדרוך בנתב"ג ,בעוון תביעות רבות שהוגשו נגדו לאחר שנמלט מהארץ,הוא האדם התובע יושר ,הגינות וצדק.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהלום
חבר מתאריך 9.12.16
453 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    12:13   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. הנה מה שאמר עליו כבוד השופט(בדימוס) מנחם אלון:  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 19.10.07 בשעה 12:25 בברכה, יהלום
 
"מעשה המירמה והזיוף המתוחכמים, המרובים והנועזים, הדחה בעדות, הטרדת עדים וכהנה המיוחסים לעורר, מקימים חשש כאמור, ומפאת שיעורם והקיפם של אלה. חוששני שיש בהם גם משום סכנה לציבור. משום כך גם לא מקובלת עלי.. . כי קיימת אפשרות של אמצעים אלטרנטיבים, למעצר ממשי שישיגו את מטרת המעצר".
דיאן רצתה עובדות - העובדות כנראה גרמו לה לדום שתיקה.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    14:40   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אתה לא מחדש שום דבר במימצאים ההיסטוריים האלה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
שאתה שולף ושכל אחד יכול לעיין בהם.

מה החכמה שלך ללכת לנבור במה שהיה לפני 20 שנה, ולהביא את זה פה

עכשיו?? בזמן שאתה רחוק מלהכיר את כל הפרטים, שהיו גם אחרי זה, עם

העסקת טעון, והשופטים כהן ושמגר שכן תמכו בבאך, ועוד. נראה לי גדול עליך

להתעסק בזה.

לפי שיטתך, כל מי שעבר עברות של צוארון לבן, שזה בערך חצי מדינה כאן,

כולל חלק מהמנהיגים שלנו, צריך להיות נרדף על ידיך ושכמותך עד סוף ימיו?


אני חושבת שגם יוני שהגיב כאן מעליך, לא בדיוק יודע על מה הוא מדבר,

וסתם מנחש או הוטעה ומטעה.


תמשיכו עם האכזריות שלכם, ונראה על איזה עץ תתלו בסוף או שכולנו

כחברה נותנים וניתן על זה את הדין.


נ.ב. יש לי עוד כמה דברים יותר מעניינים לעשות חוץ מלגלוש כל היום

בפורום פה.


ביתי הוירטואלי:http://www.global-report.net/naomi/




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שעטת הנצח
גולש אורח
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    13:04   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. וואלה?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ראשון ט' בחשון תשס''ח    02:23   21.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. שו וואלה? גם לא אנרג'י ולא וויינט ולא הארץ ושום מקור  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 21.10.07 בשעה 02:40 בברכה, dien
 
אחר, הוא ימצא הוכחה שתאמת את הדברים שהוא הביא בתגובה שלו.

........אף לא תביעה אחת, ולא שום בעייה להיכנס לארץ.

.......חבל שהוא לא טרח לבדוק את השמועות לפני שהוא פירסם אותן פה...


אתה רואה שעטה שגם על מה שנכתב ברוטר לא נסמוך בעיניים עצומות......

ודי לאמור............



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שעטת הנצח
גולש אורח
יום ראשון ט' בחשון תשס''ח    11:00   21.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לסמוך בעינים עצומות?  
בתגובה להודעה מספר 32
 
   בס"ד

גם אם כל מה שיוני כתב זה נכון,
איך זה מבטל את האמת שאריק בך מעלה?

ולגבי השחרת פני אלו שאינם מיישרים קו עם הריר הנשרך אחרי העדר,
לא צריך לספר לי...מי שותיק ברוטר יודע היטב על המגמה שמניעה את
המחלקה כל אימת שמדובר בדעות שלי, ושל חברים המחזיקים בדעות כשלי...

http://blog.tapuz.co.il/infinitum888



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dien
גולש אורח
יום ראשון ט' בחשון תשס''ח    12:22   21.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. למי שיש כישורים לזה, יכול לבקר את מער' המשפט  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  

וכל מערכת אחרת, נכון? יפה מאד שאתה לפחות מבין את העניין.

כי באמת, אף אחד לא ביטל או סתר או הוכיח אחרת מהדברים שאריק באך כתב

למעלה.

**

אבל, יוני הביא עובדות, יותר נכון שמועות, לא נכונות. פשוט.

אפילו הוא טרח לחתן את אריק באך, שלא התחתן אף פעם מימיו, ואיננו נשוי עדיין. ...

---

אף מילה על המאמר ביקורת עצמו, לא נאמרה, מכל התגובות, חוץ מאחת או

שתיים.

ללמדך שאין לכל הקופצים מה ואיך להגיב או לסתור את דברי המאמר האקטואלי

הזה . (אלא "העדיפו" לנפנף בעבר הרחוק של באך.....)


אז יוצא מכך, שהמאמר אמת, ומחזק עוד יותר את הדברים של אריק באך,

כנכונים לגמריי,

ומביא אותנו למסקנה אחת, שכדאי בהחלט לקחת את מה שאריק באך אומר

ברצינות רבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
153977 הודעות
יום ששי ז' בחשון תשס''ח    13:16   19.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אז יש לו כל הכישורים להיות מקור מידע  
בתגובה להודעה מספר 26
 
עבור פילוביץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ט' בחשון תשס''ח    13:46   21.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תזכורת ליוני1 שים לב: ''לפני 4 ימים, אריק בך חשף כאן...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
32. יוני1 שים לב: לפני 4 ימים, אריק בך חשף כאן את ''סודו''...
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5744&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק%20בך#32


שים לב יוני1 !!


אריק
חבר מתאריך 9.4.04
11 הודעות 13:44 13.04.04

16. אני אגלה לך סוד
בתגובה להודעה מספר 14

http://rotter.net/forum/politics/5795.shtml#16

לפני עשרים שנה שפטו אותי על עבירות צווארון לבן, והורשעתי לישיבה בכלא כך שלכאורה אתה יכול להגיד שיש לי עבר פלילי. נכון?

אלא שמייד לאחר שהורשעתי, טרחתי ואספתי ראיות על עברו של השופט ששפט אותי, ועל הקשר בינו, ובין המתלונן נגדי וקצין המשטרה שהוביל את התיק נגדי.

מייד אחרי כן הגשתי תביעה אזרחית שבה האשמתי את השופט באותה דיעה מזעזעת שאתה טוען, כלומר: האשמתי אותו ישירות בזה שהוא לקח שוחד כדי להרשיע אותי בעבירות שלא ביצעתי.

איך התיק הזה הסתיים לדעתך? בוא אני אגלה לך בסוד: דורית בייניש חתמה איתי על עיסקת טיעון של "ויתור תמורת שתיקה" ומייד סולקתי מהכלא והתביעה נמחקה ועברו המון המון שנים וכולם שותקים ואפילו מי שביצעה את העבירה החמורה נגד הציבור כולו כבר שופטת בעליון ועוד מעט תהיה נשיאה.

כי אם באמת ביצעתי את העבירות שיוחסו לי - מה פתאום לשחרר אותי תמורת זה שאוותר על תביעה כספית נגד שופט? מה זה בית משפט של אבא שלה?

ואם לא ביצעתי והורשעתי באמת על סמך שוחד ומרמה של שופט (וכך היה!) - למה לאלץ אותי למחוק את התביעה ? מה, שכחנו מה זו עבירת שיבוש מהלכי משפט? ועבירת שימוש לרעה בכוח המשרה? ועבירת מרמה והפרת אמונים? ועבירת סחיטה באיומים (שלושים שנות מאסר בסך הכל, רק כדי לחסוך לך שימוש במחשבון...)

אז כשאני אומר על דורית בייניש שהיא בעלת עבר פלילי, אז לי יש ידע, ראיות בכתב, והרבה הרבה יותר מהראיות שיש נגד הבן של הכיבשה של אריק שרון. קפיש?!?


תזכורת לכתביו ולתגובותיו של מר אריק בך:

גם לגרמנים היתה מערכת חוק מפוארת/אריך בך
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5744&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק%20בך


אם רובי ריבלין הוא לא חלק מהפתרון, הוא חלק מהבעיה! / אריק בך
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5736&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק%20בך


שרון הוא המנהיג החשוב ביותר מאז קום המדינה/אריק בך
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5778&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


טובת הציבור היא שארבל תמונה לעליון !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5726&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


20. תגובה מאת אריק בך למכתבו של יצחק זמיר-שופט עליון לשעבר
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5758&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק%20בך#20
וגם כאן:
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6327&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


ריבלין:יש סימביוזה בין משטרה + עיתונאים מטעם והפרקליטות
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5742&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק%20בך#16


''נפיחת זיילר - אפס בסולם דיכטר''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7168&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


בית משפט שיש עימו קלון/אריק בך
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5790&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


בית הסזון העליון הוא הוא בית משפט העליון נכון להיום!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7262&forum=gil&viewmode=all&keywords=אריק בך


___________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי ל' בניסן תש''ע    04:18   14.04.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. האנרכיסט שי ניצן הוא המנוע מאחורי צווי ההרחקה ביו''ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מקור:
http://ברשת האינטרנט              /News/News.aspx/202993

.
.
.

תזכורת על קצה המזלג:


המשנה ליועמ''ש הודה: אנחנו מוטים שמאלה
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=17718&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן

.
.


1) פואד מוסא (מימין) ועזרא נאווי בדירתם. בדיוק כשהחיים התחילו לחייך הם נהפכו לגיהנום.
2) עזרא נאווי (מימין) ופואד מוסא מטיילים עם כלבם. בית הנשיא ולשכת שר הפנים הוצפו בפניות מכל העולם
תחקיר/דע את האוייב = האנרכיסט הפדופיל ע. נאווי = חמאס
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=18610&forum=gil&omm=0

.
.


חשיפה !! בכיר נוסף בסמאל הישראלי חשוד בפדופילה -חיים דעואל לוסקי
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=18086&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן

אשכול ראשי:


תחקיר: ''הכירו את מנהיג האנרכיסטים רוני ערמון''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=17838&omm=20&viewmode=...


האם ב- NRG מצנזרים את מעריב? הסיפור של עו''ד שי ניצן
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=17502&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן


J street הקימה קבוצה לתמיכה באנרכיסטים משייח' ג'ראח

http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=18303&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן


עו''ד יהודה שמעון: לסגור את המחלקה היהודית בשב''כ!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=18142&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן

אריק בך: ''בחירת פרקליט המדינה עולה כיתה''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7728&forum=gil&viewmode=all&keywords=שי ניצן



כתב אישום נ' אדריכלי אוסלו.

==


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות