גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #22568 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22568
פלדה
גולש אורח
יום ששי ג' באלול תשע''א    04:56   02.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מצעד ההזויים לצפייה: ההבטחות לפני הגירוש מגוש קטיף  

 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


לפני גירוש יהודי גוש קטיף במסגרת "תוכנית ההתנתקות" היו חברי כנסת רבים שטענו כי הנסיגה דווקא תשפר את ביטחון תושבי דרום הארץ. בערוץ 2 שודרה כתבה קצרה ובה לקט ציטוטים נבחרים לפני 4 שנים: "יש טענה שיהיה איום על ישובים בנגב. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת", אמר השר מאיר שיטרית. ומהעבר השני, היה זה ח"כ רן כהן ממרצ שניבא מהכיוון ההפוך: "אם לא נצא תוך שנה מרצועת עזה טווח הטילים יגיע עד לאשקלון"...


ראש הממשלה, אריאל שרון, ליכוד: "אומרים לי כי ההתנתקות תתפרש כנסיגה מחפירה תחת לחץ ותגביר את מתקפת הטרור, תציג את ישראל ברפיונה, ואת עמנו כעם שאינו נכון להילחם ולעמוד על שלו. אני דוחה על הסף את האמירה הזאת".

חבר הכנסת אופיר פינס, עבודה: "אני צריך להודות לאריאל שרון מעל הבמה הזאת על זה שהוא נותן לי ולרעייתי תקווה שהבן שלי, לכשיתגייס, לא יצטרך לשרת את עם ישראל ברצועת עזה".

חבר הכנסת רן כהן, מר"צ: "ההתנתקות טובה לביטחון. הנה, נאמו כאן אנשי הימין ודיברו על הקסאמים שיעופו מכאן לשם. מתי עפים קסאמים על שדרות? לאחר שיצאנו מרצועת עזה או כאשר אנחנו נמצאים ברצועת עזה? מתי הטווח שלהם גדל – כשיצאנו משם או כשאנחנו נמצאים שם? אני אומר לכם, מי שרוצה היום לחוס לא רק על שדרות אלא גם על אשקלון, על שתיהן, צריך להבין שאם לא נצא מרצועת עזה, בתוך שנתיים-שלוש, אולי שנה, הטווח יגיע לאשקלון.

חברת הכנסת אורית נוקד, עבודה: "אני רוצה להאמין, שכתוצאה מהפינוי והיציאה מעזה, הזרם הפלשתיני המתון יתחזק, הטרור יפחת".

חבר הכנסת משה גפני, יהדות התורה: "יש כאלה שטוענים שאם אנחנו נעזוב את רצועת עזה, הגבול יתקרב. אני לא רוצה להתווכח על העניין הזה, כיוון שהוא לא רלוונטי היום לענייננו, הוא יהיה רלוונטי בעתיד.

"יכולה להיות סכנה לאשקלון, אפילו לאשדוד, אומרים. אגב, גם לגבי לבנון אמרו את זה – שאם נצא מלבנון יש סכנה שיירו טילים על זיכרון-יעקב. אין קטיושות על קריית-שמונה, וחיילים לא נהרגים בלבנון".

השר שאול מופז, ליכוד: "אני משוכנע כי המהלך הכרחי ונכון. יש בו כדי להעניק יותר ביטחון לאזרחי ישראל ולהפחית את העומס המוטל על כוחות הביטחון, בלי לגרוע מיכולתם של צה"ל וכוחות הביטחון לתת מענה יעיל לכל איום בכל נקודת זמן".

השר מאיר שטרית, ליכוד: "יש טענה שיהיה איום על יישובים בנגב, ושראש הממשלה או אנחנו בורחים מטרור. אני עוד לא שמעתי טענה מגוחכת כזאת".

בוידאו נראה גם כיצד הצביעו שרי הליכוד ובנימין נתניהו על תוכנית הגירוש.


להבדיל בין הטמא ובין הטהור, מובא דעת תורה מתוך דבריו של הגאון מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א (כ"ז אדר א' תשס"ה): "מה עשו גזירות על חבל קטיף.. אנשים שבנו ביתם בזיעת אפם, שנים על גבי שנים. דור שני, דור שלישי, יבואו תיכף, ינתקו אותם, יקחו אותם וייתנו את הבתים לערבים. איזה בתי מדרש יפים יש שם, איזה בתי כנסת יפים יש שם, איזה בתים נפלאים יש שם. את הכל ימסור לערבים.. איזה אכזר הרשע הזה, שהוא עושה דברים כאלה. הקב"ה.. יתן לו 'באנה' אחת - ימות. יישן ולא יקום.. זה שהוא מתאכזר על עם ישראל.. מה האכזריות הזאת לגרש את היהודים שלנו ולהכניס ערבים? בשביל מה? על מה? הקב"ה ייתן לו מכה אחת שלא יקום".

גם לאחר ההוריקן "קתרינה" שהחריבה את ניו אורלינס, אמר הרב (ב' אלול תשס"ה 6/9/2005): "מגיע להם. בוש היה מהאחראים לגירוש מגוש קטיף... וגם אלה שעשו דבריו - יבוא זמנם. כל אחד יגיע זמנו".


http://www.associationchalamish.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=194535&kw=%D7%94%D7%91%D7%98%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9/%D7%97%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%A9


הפיתרון להכרזה על מדינה פלסטינאצית: לספח היום את שטח C, ובנייה מאסיבית!



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות