גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #22732 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22732   
ברנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.09
1583 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    20:58   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

תזכורת: נתניהו :''הסכמי אוסלו כולם בטלים ומבוטלים''  

 
  
http://www.netanyahu.org/uhqvbvryve.html


הסכמי אוסלו כולם בטלים ומבוטלים

תוכנית:הבוקר הזה תאריך:17/11/2002 שעה:07:21:00 רשת:רשת ב

אריה גולן : שלום לשר החוץ מר בנימין נתניהו. השר בנימין נתניהו : בוקר טוב.

אריה גולן : קודם כל האם תתמוך היום בממשלה בהצעתו של השר שרנסקי לבטל את הסכם חברון שאתה חתום עליו כראש ממשלת ישראל?

השר בנימין נתניהו : קודם כל אני רוצה לנחם את משפחות שנים עשר החיילים הגיבורים שנפלו, וביניהם אלוף משנה דרור ויינברג שהוא אחד הקצינים המבטיחים והמזהירים שהיו לצה"ל, ואני רוצה גם לאחל איחולי החלמה לפצועים. ובאשר לשאלה שלך

אריה גולן : כן.

השר בנימין נתניהו : הסכמי אוסלו כולם בטלים ומבוטלים הרי מה נשאר

אריה גולן : הסכם חברון זה חתום על שמך זה

השר בנימין נתניהו : כל ההסכמים הללו כל ההסכמים הללו בוטלו למעשה על ידי ערפאת. אנחנו חתמנו אני ירשתי את ההסכם הזה שאושר על ידי הכנסת במסגרת הסכמי אוסלו, ואמרתי במערכת הבחירות שאמלא אותם תוך הקטנת נזקיהם, אבל אדרוש הדדיות להקטין את נזקם וכך עשיתי.

אריה גולן : כלומר, גם ההסכם הזה בטל ומבוטל מבחינתך הסכם חברון.

השר בנימין נתניהו : ודאי. אני רוצה להבהיר גם שבתקופה שלי כמעט ולא היו פיגועים לא בחברון ולא בשום מקום בארץ, במשך שלוש שנים היו ארבעה פיגועי התאבדות בסך הכל, היום כמובן יש זמנים שזה קורה בשבוע אחד. עכשיו, הסיבה שהיה שקט הוא שהבהרתי לערפאת שאם הטרור ימשך הוא ואנשיו יסולקו מכאן, ומאז פתיחת מסע הטרור הנוכחי ערפאת מאמין שיש לו חסינות ואת זה יש לשנות, צריך לעבור להכרעה. אם נעבור ממלחמת התשה למלחמת הכרעה ונכריע בין השאר על ידי גרוש המשטר הזה, המשך טיהור השטח והשלמתו ובניית הגדר, אלה הדברים שיביאו להפסקת הטרור.

אריה גולן : כלומר, אתה מציע גם הבוקר לגרש את ערפאת למרות שראש הממשלה אומר כל הזמן שהוא לא יעשה את זה.

השר בנימין נתניהו : אני לא מציע לומר שלא נעשה את זה, אני מציע בהחלט שעיתוי הגרוש ידון בפורום מצומצם, האמריקאים מודיעים שהם יסלקו את סדאם חוסיין, הם לא אומרים מתי בדיוק הם יעשו את זה, אבל נהיר לכולם שהוא יסולק ואנחנו לא צריכים להבהיר את ההיפך, משום שהדבר הזה נון הרבה כוח לערפאת הוא הסמל והדלק של כל גופי הטרור הללו.

אני אמרתי אתמול למזכיר המדינה פאוול תראה מה עשינו, תראה מה קרה כאן. ישראל פינתה שטח, שטחים שהיו בשליטתנו והפלשתינים היו אמורים לקבל את האחריות של טיפול ושמירה בפעולה נגד הטרור, וכמובן שההיפך הגמור קרה. הנסיון להסתמך על כוחות הרש"פ הרשות הפלשתינית להגן על ישראל הוכח כאבסורד, כל התכנית הזו של יהודה תחילה, אנחנו אמרתי לו, נצטרך לפעול בדיוק בכוון ההפוך לתפוס את השטח לטהר אותו כאחד מאותם צעדים שאנחנו צריכים לעשות אבל, דבר אחד צריך להבין שמשטר הטרור של ערפאת הוא החלק המרכזי של הבעיה ולא שום חלק של פתרון הוא.

אריה גולן : עכשיו אני שואל אותך כשר החוץ שתמיד צריך לחשוב, אתה ודאי מודע לכך מאוד מאוד נושא ההסברה, היית ממליץ לראש הממשלה שרון ולשר הבטחון מופז להמתין עם התגובה הצה"לית שגם אתה ממליץ עליה, זה כדי שהתמונות הקשות מן ההתקפה הפלשתינית הנפשעת הזאת בחברון לא יוחלפו מיד בערוצי הטלויזיה, בתמונות קשות של פעולת צה"ל.

השר בנימין נתניהו : אריה אני חושב שבחיים המטורפים שאנחנו מצויים בהתקפות המשולחות רסן עלינו, חיי המדף של התקפת טרור תסלח לי שאני מדבר במונחים כאלה, הם הופכים לקצרים ביותר., ועל כך סמיכות התגובה וסמיכות מעשי הרצח הוא שיקול בהחלט חשוב במישור הדיפלומטי ההסברתי, והמדיני הבינלאומי. ולכן אני חושב שההיפך הוא הנכון, ככל שאתה ממתין לפחות מבחינה זאת אנחנו מאבדים אתה דברים.

אבל, הדבר החשוב ביותר החשוב ביותר, הוא לעבור לתפיסת עולם של הכרעה ולא של פעולה נקודתית.

אריה גולן : בוא נניח לרגע

השר בנימין נתניהו : ככל שנקדים לעשות זאת נוכל להכריע את הטרור.

אריה גולן : בוא נניח רגע מר נתניהו, שמגרשים את ערפאת והוא עובר לתוניס נגיד, הוא היה שם כבר. הוא ניהל משם את כל הענינים, בזה לא פתרת את הבעיה.

השר בנימין נתניהו : הוא לא ניהל משם את כל הענינים, ואי אפשר להשוות כלל וכלל את מה שמתרחש כאן מאז שהוא הגיע עם צבא המחבלים שלו למה שהיה קודם לכן. הרי זה הבדל של יום ולילה, שנית אני מציע את זה רק כצעד אחד הוא צעד חשוב, צעד חשוב משום שערפאת נותן את הכסף כולל דרך אגב, למרצחים בקיבוץ מצר הוא מדליק את השטח, הוא הסמל הוא בעצם הדגל של כל המלחמה הזאת לחיסול ישראל באמצעות טרור. ולכן לא יעלה על הדעת שאנחנו נשאיר או נאמר בברור שאנחנו משאירים אותו. אבל צריך להבין, כל ההסכמים איתו בטלים אנחנו צריכים להכריע את המערכה, צריך להפסיק לסגת ולקוות שהם יעשו את העבודה בשבילנו הם עושים את העבודה בשביל הטרור, ערפאת אינו נוקף אצבע נגד הטרור ואני רוצה להגיד לך שהוא נוקף אצבע מעת לעת בעד הטרור ועל כן, לא ניתן להקים הנהגה חלופית כל עוד הוא כאן. על כן צריך להחליט בפורום סגור על עיתוי מדוייק, אבל שיהיה ברור שהוא יסולק צריך להרחיב את הפעולה שלנו בשטח, לטהר אותו בית בית וצריך גם לתת את המרחב הבינלאומי. ואני אומר לך שהדבר הזה אפשרי, עשיתי את זה כראש ממשלה ואני משוכנע שבכוחנו לעשות את זה היום ואני מוכן גם לצאת ולעשות את כל הפעולה הדרושה כדי לתת לישראל את המרחב הבינלאומי לבצע את מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להגן על אזרחינו, כאן להסביר את זה לא קשה.

אריה גולן : אדוני שר החוץ, האם המצב הבטחוני החמור הזה הטבח במצר שהזכרת וכולנו עוד זוכרים אותו כמובן מאוד, והקרב הקשה הזה בחברון ביום ששי בערב, לא גורמים לך להרהר בויתור על ההתמודדות הפוליטית שיש לך עכשיו נגד ראש הממשלה שרון בליכוד? השר בנימין נתניהו : אריה אני מתמודד כי אני משוכנע בדרך שלי, אני הבאתי את זה בזמנו להפסקת הטרור, בדיוק כפי שהבטחתי הבאתי לשיקום הכלכלה בדיוק כפי שהבטחתי, והיום אני אומר לך ואני אומר את זה כבר קרוב לשנתיים, אפשר לעצור את זה צריך ללכת למדיניות התקפית, אלה לא סיסמאות כשניסינו את אחת מהסיסמאות שאמרתי שכולם ביטלו אותה, הכניסה לשטח תפיסת השטח כדי שהדבר הזה יעצור את הטרור ראינו ירידה דרסטית של הטרור. כשנשלים את יתר הסיסמאות כלומר, את אותם צעדים שאני אומר עליהם הכרעת המשטר שאני הצעתי אותם ושביצעתי חלק מהם את הצעדים הללו נשלים אותם, אנחנו נוכל להביא להקטנה ומיזעור הטרור עד כדי כך שהוא יהיה גורם שולי בחיינו. כמו שהיה בתקופתי כשהייתי ראש ממשלה.

אריה גולן : יש לי עוד שאלה אחת אליך היא קשורה לאירוע ה קשה הזה בחברון, היום מתפרסם מאמר בעתון ''הצופה'' בעמוד הראשון של אחד מחשובי הכותבים בעתון הזה חגי הוברמן. הכותרת היא ''קורבנות הפריימריס של פואד'' ואני קורא את הפיסקה הראשונה והייתי רוצה לשמוע את תגובתך.

"תריסר חיילים ולוחמים כותב הוברמן ב''הצופה'' תריסר חיילים ולוחמים ובראשם מפקד חטיבת חברון אלוף משנה דרור ויינברג שילמו בליל שבת את מחיר הפריימריז של פואד בן אליעזר, ההרוגים הללו הם תוצאת החלטת שר הבטחון הקודם להוציא את צה"ל מרוב שטח חברון לפני כשבועיים, אך ורק מתוך שיקולי פריימריז מתוך רצון של פואד להציג חזות של מדינאי הנוקט במהלכים מדיניים."

אני שואל אותך השר נתניהו, האם לא מן הראוי שהיועץ המשפטי לממשלה יבדוק את הדברים יבדוק אם אין פה הסתה חמורה נגד מי שהיה שר הבטחון בנימין בן אליעזר.

השר בנימין נתניהו : תראה, אני לא הייתי אומר את זה בצורה כזאת. אני הייתי אומר שקודם כל מי שראוי שיבדוק את זה זה הבוחר, אבל המעשה הזה של מה שנקרא יהודה תחילה אגב, זה שם מזעזע בעיני, המעשה הזה הוא פשוט מעשה עוולת מעשה אבסורד, משום שמה עוד צריך לקרות כדי להבין שלא נוושע מכוחותיו של ערפאת, הרי זה אבסורד לפנות שטח ועוד שטח כזה אחרי שכל ההסכמים רוטשו ורוסקו אחרי שהם מנהלים נגדנו מלחמת רצח, אנחנו ממתינים שהם יגנו עלינו?

צריך להשלים את הפעולות שתארתי כדי להביא להכרעה, הכרעה לא מלחמת התשה

אריה גולן : אבל יהודה תחילה היתה אומנם יוזמתו של שר הבטחון הקודם, אבל ודאי נעשתה בגיבויו המלא של ראש הממשלה אריאל שרון.

השר בנימין נתניהו : טוב, אתה שמעת את דעתי, דעתי רצופה ועקבית פעלתי לפיה כראש ממשלה ואני חושב שזה מה שאנחנו צריכים לעשות גם היום וגם בממשלה הבאה.

אריה גולן : אדוני שר החוץ בנימין נתניהו, אני מודה לך .

השר בנימין נתניהו : תודה לך.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ענק!!! elib 14.09.11 20:59 1
  מראה לנו כמה חסר עקרונות הוא ביבי. אומר מה שנוח לשמוע נקודה החסום 14.09.11 21:07 2
     שטויות!! silence1s3 15.09.11 01:35 7
  ועל זאת נאמר :''דברים שרואים משם לא רואים מכאן'' ולהיפך שלומי25 14.09.11 21:11 3
  נתניהו פשוט שכח מה אמר ב-2002 מאז נהפך ליותר חלש ולא מזכיר את זה יותר. נוסטור 14.09.11 21:16 4
  הלוואי והיה פועל כך היום מיה עיר דוד 14.09.11 23:48 5
     נחזור גם לג'נין שכם ורמאללה ברוך אסולין 15.09.11 00:18 6
         בעזרת ה אכו נשוב לכל המקומות הללו מיה עיר דוד 15.09.11 01:39 8
         וואללה הזכרת לי נשכחות הגיע הזמן לחזור לטייל שם שוב. נוסטור 15.09.11 01:50 9
  ברנש ידידי, תודה לך על התזכורת החשובה, תמשיך בכיוון :) פילוביץ שחף 15.09.11 08:10 10

     
elib לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.07
16363 הודעות, 99 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    20:59   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ענק!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נקודה החסום
גולש אורח
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    21:07   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מראה לנו כמה חסר עקרונות הוא ביבי. אומר מה שנוח לשמוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
silence1s3
גולש אורח
יום חמישי ט''ז באלול תשע''א    01:35   15.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. שטויות!!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אתה לא מבין דבר בפוליטיקה... אתה ליד ההורים זה לא אתה ליד החברים וזה לא אתה ליד הרב..
ככה גם הוא בתור שר חוץ יכול לומר דברים שהוא לא יכול לומר בתור ראש ממשלה.. וגם בהתאם לסיטואציה.
אם תתחילו לחפש במילים כל אחד ואחד מהפורום הזה תגלו שהוא חסר עקרונות וצבוע.. אבל זה ממש לא נכון! אנחנו בני אדם ודעותנו מובאות במצבים שונים.. אנחנו בני אדם! וקטוננו
ניתן לראות שיש לביבי קו ברור שהוא מתקדם אליו וסוטה לצדדים לפעמים בשביל כמו שנאמר: "בלימה סיבוב ונסיקה".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי25
גולש אורח
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    21:11   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ועל זאת נאמר :''דברים שרואים משם לא רואים מכאן'' ולהיפך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסטור
חבר מתאריך 20.6.09
25245 הודעות
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    21:16   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נתניהו פשוט שכח מה אמר ב-2002 מאז נהפך ליותר חלש ולא מזכיר את זה יותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיה עיר דוד
גולש אורח
אור ליום חמישי ט''ז באלול תשע''א    23:48   14.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הלוואי והיה פועל כך היום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היינו מקבלים את חברון בחזרה ,
ואת כל החלקים שויתרו עליהם סתם.
העזרת ה' אנחנו נחזור לכל המקומות הללו ,
על אפם וחמתם של הביבי ברקים למינהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברוך אסולין
גולש אורח
יום חמישי ט''ז באלול תשע''א    00:18   15.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. נחזור גם לג'נין שכם ורמאללה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ממש כיף חיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיה עיר דוד
גולש אורח
יום חמישי ט''ז באלול תשע''א    01:39   15.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. בעזרת ה אכו נשוב לכל המקומות הללו  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
לשכם עירו של יוסף ,
ולגנין הלא היא עין גנים,
ולחברון , שהכובש שלה שניצח 4 ענקים , כלב ,
ידע שבזכות הכיבוש שלה הוא ראוי למלוכה.

וגם לרמאללה שאמור להיות בה בית כנסת תואם ,
לשלום על ישראל כמו שיש ביריחו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסטור
חבר מתאריך 20.6.09
25245 הודעות
יום חמישי ט''ז באלול תשע''א    01:50   15.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. וואללה הזכרת לי נשכחות הגיע הזמן לחזור לטייל שם שוב.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ט''ז באלול תשע''א    08:10   15.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ברנש ידידי, תודה לך על התזכורת החשובה, תמשיך בכיוון :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 


לאמת אין אג'נדה. לתקשורת יש. ההיסטוריה מסבירה הכל


פרס: ''ההסטוריה לא חשובה, מה שחשוב זה העתיד''...למה?!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6137&omm=69&viewmode=
מי מפחד מ''תולעת יעקב ודוֹד ישמעאל''?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6179&forum=gil&omm=0



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות