גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #26550 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 26550   
במבי
חבר מתאריך 5.11.07
6993 הודעות
יום חמישי ח' באייר תשע''ג    01:23   18.04.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בשעה טובה עדכנו באתר 'נזכור' את המידע על אלי כהן הי''ד  

 
  
אשכול עוגן מתאריך 15.05.14 בשעה  16:01  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 
לקראת יום הזיכרון לסא"ל אלי כהן, גיבור ישראל, בדקתי שוב את העמוד שלו באתר 'נזכור' ואכן הנוסח עודכן והותאם למציאות שמשום מה לא הובאה שם, לפחות עד לפני מס' חודשים. ראו את הקישורים לאשכולות קודמים בעניין:

מחר בסופשבוע של מעריב: סיפורו האמיתי של אלי כהן
https://rotter.net/forum/gil/24985.shtml#8

ציטוט: ''הגרמנים המחורבנים האלה, דפקו לנו את אלי (כהן)'' - הכתבה במלואה (*)
https://rotter.net/forum/gil/24983.shtml

השבוע יום הזיכרון לגיבור סא''ל אלי כהן הי''ד + תמיהה..
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=19037&forum=gil&viewmode=all&keywords=%D7%90%D7%9C%D7%99 כהן

למה באתר 'נזכור' לא כותבים מי היה באמת אלי כהן הי''ד
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=24232&forum=gil&viewmode=all&keywords=%E0%EC%E9+%EB%E4%EF

והנה הקישור לעמוד המעודכן:
http://www.izkor.gov.il/HalalKorot.aspx?id=45255
וכאן לפרסום בפייסבוק:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151550585244378&set=a.117697274377.97735.612759377&type=1&theater¬if_t=like


ותמונתו הוכנסו לרשימת החשודים. ידידיו, שעבורם שכר את החדר, ד"ר משה מרזוק וסמי (שמואל) עזר, נשפטו והוצאו להורג בתלייה. בליבו של אלי גמלה ההחלטה להתגייס למודיעין הישראלי על מנת להמשיך בדרכם ולנקום את מותם. אלי יצר קשר עם אנשי מודיעין ישראלים. הוא נשלח בחשאי לארץ על מנת לעבור קורס מקצועי, ואלה היו צעדיו הראשונים בתחום.

בעקבות מבצע "קדש" בשנת 1956, נערכו מעצרים המוניים של יהודים ברחבי מצרים. אלי נעצר וחשש שהתגלה סוד ביקורו בארץ והקורס שעבר בישראל, אך כשהגיע לתחנת המשטרה התברר ששלטונות מצרים עצרו אלפי יהודים ללא חקירה, והוא מצא את עצמו עם קבוצה גדולה של יהודים במחנה מעצר.. מאות גורשו לאיטליה כשברשותם תעודות מעבר וסכום כסף סמלי, ואלי בתוכם. כל רכושו וכספו נותרו מאחור. שנה לאחר מכן, בגיל שלושים ושלוש, עלה אלי עם בני משפחתו לישראל.

רבים מיוצאי הקהילה היהודית באלכסנדריה השתקעו בבת ים בגלל הקרבה לים, ובהתאם ליכולותיהם הכלכליות. כך גם משפחת כהן. שנתיים לאחר עלייתו לארץ נשא אלי לאישה את בחירת ליבו, נדיה, עולה מעיראק. נדיה סיפרה: "בשנת 1958 הכירו בינינו והתאהבתי בו ממבט ראשון. ראיתי גבר אמין שאפשר לסמוך עליו, ואהבתי את תנועות הגוף שלו. הייתי צעירה ממנו באחת-עשרה שנים... בהתחלה פחדתי להיכנס לקשר רציני, פחדתי מהעול, מהבלתי נודע, אבל אלי הִשרה עליי ביטחון. לא עבר זמן רב עד שראיתי בו שותף לחיים". השניים קנו דירה בבת ים וחיו בצניעות: "על המעט שהיה לנו שמחנו. זו אמנם הייתה תקופת צנע, אך היא לוּותה בהמון ציונות," הסבירה נדיה. "לא היה לנו רכוש, אבל הרגשנו שכולנו שווים".

העבודה הראשונה שבה הועסק אלי עם העלייה לארץ הייתה במסגרת אחת מיחידות המודיעין של צה"ל, כמתרגם של חומרים מערבית לעברית. לאחר שבקשתו להשתלב בפעילות בעלת אופי מבצעי יותר נדחתה, הוא בחר לנסות את מזלו בשוק האזרחי. העבודה אליה התקבל, ב"משביר המרכזי", העניקה לו ביטחון כלכלי, אבל הוא חש שייעוד אחר מצפה לו. לכן, בשנת 1960 עזב משרה זו. לנדיה אמר שפוטר אך בקרוב ימצא עבודה אחרת, ובחלוף מספר שבועות נקלט באמ"ן (אגף המודיעין) ביחידה שנקראת היום "המוסד". לנדיה סיפר שהתקבל לעבודה במפעל סודי שקשור לממשלה. הוא נראה מאושר.

תקופת ההכשרה כללה תרגילי חידוד זיכרון, עיקוב והתחמקות, צילום, כולל מיקרופילמים, הסתגלות לשטח ולאוכלוסייה ערבית, לימוד התפילה, הקוראן ומנהגי האסלאם, ביקור במסגדים ואימוץ הניב הסורי. אלי נשלח לעסוק במשימות חשאיות. הוא נבחר לשמש מרגל בסוריה ולצורך כך נבנה לו סיפור כיסוי: הוענק לו השם כאמל אמין ט'אבת וזהות בדויה של איש עסקים שהתגורר בארגנטינה והחליט לשוב למולדתו. אלי הודיע לנדיה שבמסגרת עבודתו עליו להביא חלקי חילוף לכלי נשק ישראליים. הנסיעה ה"קצרה" שלו לבואנוס איירס נמשכה שמונה חודשים. במהלכם הם התכתבו ונדיה תיארה לו איך סופי בִּתם הבכורה זוחלת, שצמחו לה שיניים ושהיא כבר אומרת "אימא" ו"אבא". לאיש ממכריו לא היה מושג כי הוא עוסק בריגול בשליחות המדינה. אלי נטמע בקהילה הסורית-לבנונית בארגנטינה. הוא הכיר את מנהיגיה והצטייד במכתבי המלצה, שעתידים היו לסייע לו לחדור למוקדי השלטון בדמשק. "מהנסיעה הזו אלי הגיע גבר אחר לגמרי," אמרה נדיה, "עם שפם, עלה במשקל. הוא חזר עם ביטחון עצמי מאוד גבוה ואני שמחתי. ראיתי שהוא אוהב את מה שהוא עושה, שהוא ממצה את היכולות שלו. זה היה נראה כאילו לשם הוא רצה להגיע כל חייו".

באוגוסט 1961 עזב אלי את ארגנטינה. בזמן חופשתו בישראל נפטר אביו, ומיד לאחר השבעה הוא נאלץ להיפרד ממשפחתו. מכריו היו סבורים שהוא איש עסקים שנוסע לגיחות עסקיות בחו"ל. בינואר 1962 הפליג מאיטליה לבֵירות בדרכו לדמשק. על סיפון האונייה התחבר אלי למהגר אחר ששב אף הוא למולדת ובאמצעותו התחיל לטוות קשרים בקרב האליטה הסורית. במברקו הראשון מדמשק דיווח אלי על ברית הנרקמת בין סוריה לעיראק. בהמשך העביר ידיעות בדבר עסקאות נשק ותגבור כוחות בצבא הסורי. במרס 1962, לאחר ביקור בארץ, הוא שב לדמשק והמשיך במשימת החדירה לצמרת הפוליטית הסורית. באותם חודשים התחוללה הפיכה צבאית בסוריה ומפלגת הבעת' עלתה לשלטון. רבים מאנשי המפתח במפלגה היו מכרים וידידים של כאמל ת'אבת, הלוא הוא אלי כהן, ומכאן החלה נסיקתו אל תוך לוע הארי והתקרבותו למעגל מקבלי ההחלטות בסוריה.

במהלך שנות שירותו העביר אלי לידי מפעיליו בארץ מעל מאה מברקים, שהכילו מידע חשוב ביותר לביטחון ישראל. המידע כלל חומר מדיני וצבאי רגיש, דיווחים על מוקדי הכוח, מינויים ויחסים פנים מפלגתיים, תוכניות, עסקאות, אופן שיתוף הפעולה עם המשטר הסובייטי, פריסת הצבא, ביצוריו וסדרי הכוחות בכלל וברמת הגולן בפרט. אלי יצר מפות עם תרשימים מדויקים של מצבורי הדלק של הצבא הסורי ודיווח על תנועות המטוסים.

בינתיים נולדה בִּתו השנייה עירית ובאוקטובר 1964 שב אלי כהן לארץ לקראת לידת בנו השלישי, שי. באותה תקופה החלו הסורים לקדם את התוכניות להטיית מי הירדן על מנת לפגוע באספקת המים הסדירה לישראל ולגרום למשבר גדול. בשובו לדמשק, באחד הנשפים של האליטה הסורית החדשה, הוא דובב את הקבלן שהיה אמון על בניית מתקן ההטיה. בזכות הפרטים שדלה ממנו והעביר לארץ, הצליח צה"ל לתקוף את המתקן ביעילות באמצעות טנקים ומטוסים ולהשמיד את כל הציוד הסורי שהיה מיועד להטיית מקורות הירדן, עד כי לא ניתן היה לשקמו. הסורים ניסו ליזום חבלות במפעל המוביל הארצי הישראלי באמצעות חוליות חבלה פלשתינאיות, אולם צה"ל הצליח לסכל גם מזימה זו הודות למידע שסיפק אלי.

כפעיל במפלגה, מנאמני הנשיא אמין אל-חאפט', שיתפו אותו קציני צבא בכירים במידע רגיש וחיוני והזמינו אותו לסיורים בבסיסים, במטרה לקדם את הקריירה שלהם. לפעמים סמכו עליו כל כך עד שמסרו לו פרטים על טעויות צבאיות מביכות שאפילו נשיא סוריה בעצמו לא שמע עליהן.

למידע שהעביר אלי על הטנקים, המטוסים והתותחים החדשים שרכשו הסורים ועל פריסת הצבא בגולן, הייתה השפעה מכרעת על ניצחון ישראל בזירה הצפונית במלחמת ששת הימים, שנתיים לאחר מותו. עצתו לסורים לנטוע עצי איקליפטוס למטרות הסוואה סביב ביצוריהם ברמה, סייעה לכוחותינו לאתרם במדויק. לוי אשכול, ראש ממשלת ישראל דאז, אמר כי מעשיו של אלי כהן חסכו את חייהם של חטיבות רבות של חיילים, והמידע שסיפק הביא לניצחון הגדול במלחמה.

במהלך אותן שנים גידלה נדיה לבדה את שלושת ילדיהם. "מסעותיו העסקיים" לחו"ל הלכו והתרבו ונמשכו תקופות ארוכות יותר ויותר. ביקורי המולדת של אלי בארץ היו מבחינתם של נדיה והילדים רגעים קצרים של חסד, שהסתיימו בעצב גדול ובגעגועים צורבים. נדיה סיפרה: "הוא נהג לשבת בבית ימים ולילות ולפענח מפות. הוא התאמץ לראות במפות מבנים זעירים ומהם לדלות מסגדים, בניינים, מגרשי כדורגל ומגרשי כדורסל. כששאלתי אותו מה הוא עושה, הוא ענה לי: 'את יודעת שאני בן אדם סקרן'. הוא באמת היה כזה. ואני האמנתי ועדיין לא הבנתי".

בראשית ספטמבר 1964 חויל אלי רשמית והוענקה לו דרגת רב-סרן.

זו הייתה אחת התקופות המתוחות ביותר בתולדות הסכסוך הסורי-ישראלי והערבי-ישראלי. לאור הפגיעה המדויקת של צה"ל במתקנים עוד לפני תחילת העבודות להטיית מי הירדן, החלו לחשוד בסוריה כי פועלת בקרבם חפרפרת.

בינואר 1965 הגיע לסוריה מברית המועצות ציוד מעקב מתקדם לגילוי שידורי רדיו. לצורך פעולת ההתקנה ואיפוס התדרים, הוחלט על דממת אלחוט כלל ארצית ב-7 בינואר. מבין פרטי המידע הרבים שלהם נחשף כהן, נעדר פרט חשוב זה. כתוצאה מכך הצליחו אמצעי האיתור של מומחי התקשורת הסובייטים שפעלו בסוריה להתביית על אות השידור שבקע מהמשדר שבדירתו.

ב-24 בינואר 1965 הודיעה סוריה באופן רשמי על חשיפת המרגל אלי כהן. לאחר שעבר מסכת עינויים קשים וחקירות שנמשכו כחודש, החל משפטו ב-22 בפברואר. המשפט התנהל מול בית דין צבאי ובדלתיים סגורות. השופט האשים אותו בבגידה, שכן כל הצמרת הסורית ראתה בו ערבי. אלי כהן מצידו השיב: "אני לא בוגד, אני שליח". "מה המדינה שלך, ישראל? הרי אתה מצרי. המדינה שלך היא מצרים," הטיח בו השופט. חמישה חודשים לאחר שנתפס בידי כוחות הביטחון הסורים, נתלה אלי כהן לעיני כול בכיכר מרג'ה בלב דמשק.

לפני הוצאתו להורג הותר לו להיפגש עם הרב נסים אנדיבו-כהן, הרב הראשי של קהילת יהודי דמשק, שחיזק את רוחו והתפלל איתו את התפילות המקובלות במעמד זה. הרב העיד כי פגש אדם שבור, ועם זאת נחוש, שביקש להודיע לבני משפחתו שמילא את חובתו עד תומה ונשאר נאמן לעמו ולארצו. לאחר שאמר "קדיש" לעילוי נשמת אביו, משאלתו האחרונה הייתה לכתוב מכתב פרידה לאשתו ולילדיו: "נדיה יקירתי, משפחתי היקרה! אני כותב אליכם מילים אחרונות אלו בתקווה שתישארו תמיד מאוחדים. אני מבקש מאשתי שתסלח לי, שתדאג לעצמה ושתעניק השכלה טובה לילדינו... יום יבוא וילדיי יהיו גאים בי. ולך נדיה יקירתי, את רשאית להינשא לגבר אחר למען יהיה אב לילדינו. בנושא זה את חופשייה לגמרי. אני מבקש ממך לא להתאבל על מה שקרה, אלא להסתכל על העתיד. אני שולח לכם נשיקות אחרונות. התפללו לעילוי נשמתי".

רב-סרן אלי כהן נפל בפעילות מבצעית והועלה לגרדום בדמשק ביום ט"ז באייר תשכ"ה (18.5.1965). בן ארבעים ואחת היה בנפלו. הותיר אחריו רעיה – נדיה, שלושה ילדים – סופי, עירית ושי; אם – סופיה, ושבעה אחים ואחיות – אודט, מוריס, עזרא, שרה, ציון אפרים ואברהם . לאחר מותו הועלה לדרגת סגן-אלוף. בחלקת הנעדרים בבית העלמין הצבאי שעל הר הרצל בירושלים הוצבה לזכרו מצבה. עד היום מסרבים הסורים לדון בהשבת עצמותיו.

גיסו של אלי כהן, הסופר סמי מיכאל, אחיה של נדיה, אמר כי אלי כהן הוא גדול הסוכנים הישראלים הידועים, ומעלליו הזינו ועודם מזינים את דמיונם של אנשים רבים. "הוא היה גיבור שמסר את נפשו בשירות מדינתו, והעם חב לזכרו חוב גדול על תרומתו לביטחון".

ראש הממשלה יצחק רבין אמר בעצרת לזכר אלי כהן: "... גם אחרי שלושים שנה חיה אגדת אלי כהן בתוכנו... לוחם המודיעין בארץ יעד, שונה מכל לוחם אחר. הוא בודד, הוא לבד, הוא גם החייל והוא גם המפקד. הוא היועץ של עצמו, והוא גם המוציא לפועל... רחוק מן הבית, הוא רחוק מבני משפחתו שאהב. תמיד אלמוני, תמיד בזהות שאולה. ואסור לו לטעות... אלי כהן היה בודד בדמשק. הוא עבד לבד, אכל לבד וישן לבד. ישב בחשכת הלילה אל מכשיר הקשר וכרה אוזניו. הסתכל על סביבותיו במשך היום, ופקח עיניו... אין שיעור לתודה שמדינת ישראל חבה להם. אלי כהן היה מהטובים שבחבורה, מאלה שהידיעות אשר העבירו לישראל אפשרו לנו לדעת, ואפשרו לנו גם לפעול..."

לאחר מותו הפך אלי כהן לסמל ולמופת של הקרבה ונתינה למען עמו, ארצו ומולדתו. סיפור חייו ההרואי הוא חלק מתוכנית הלימודים ותלמידים וסטודנטים רבים בוחרים לכתוב עבודות על אלי כהן, האיש שלנו בדמשק. שמו הונצח במספר רב של מוסדות ואתרים ברחבי הארץ: רחובות, מבנים, בתי כנסת, ספריות, מרכזי למידה, גנים ציבוריים וחורשות. היישוב אליעד ברמת הגולן נקרא על שמו.

אינספור כתבות עיתונאיות, שלושה ספרים, סרט קולנוע ותוכניות טלוויזיה גוללו את פרשת חייו, פעילותו המיוחדת ומותו. בשנת 1987 אף הופק סרט תיעודי אודותיו בידי במאי מצרי. הסרט, שנקרא "המרגל הבלתי אפשרי", שודר ברשת "אל ערבייה" בכל רחבי המזרח התיכון.

אתר האינטרנט www.elicohen.org.il מרכז מידע נרחב אודותיו, על מורשתו ועל אהבתו של אלי כהן לישראל.

אלי כהן: המרגל שלנו בדמשק - פרוטוקול המשפט וגזר הדין
http://www.archives.mod.gov.il/pages/Exhibitions/EliCohen/EliCohen.asp

(דף זה הוא חלק ממפעל ההנצחה הממלכתי 'יזכור', שנערך ע'י משרד הביטחון)
.
.
.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  במבי ידידי, תודה לך בשם הדורות הבאים על ההתמדה בנושא החשוב הנ''ל !!! פילוביץ שחף 18.04.13 07:48 1
     ישנו ספר מדהים ״בודד בדמשק״ - חובה לקרוא tomeri 28.08.14 22:51 6
  עו''ד אלון ריחני על להעלאת עצמותיו של אלי כהן לישראל (*) פילוביץ שחף 18.04.13 10:17 2
  היום הוא יום נפילתו של המרגל הגיבור אלי כהן הי''ד. השנה עדכנו את אתר 'נזכור'. פילוביץ שחף 26.04.13 19:28 3
  סרט חובה - אלי כהן - האיש שלנו בדמשק במבי 16.06.13 15:32 4
  אלון בן דוד: אנדרטה לזכרו של אלי כהן הוצבה בגולן. פילוביץ שחף 27.06.14 08:35 5

     
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ח' באייר תשע''ג    07:48   18.04.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. במבי ידידי, תודה לך בשם הדורות הבאים על ההתמדה בנושא החשוב הנ''ל !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 18.04.13 בשעה 08:24 בברכה, פילוביץ שחף
 
158. למה הסופר סמי מיכאל (אחיה של נדיה = אלי כהן ז''ל)
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5259&forum=gil&omm=158&viewmode=threaded
.
.

סמי מיכאל
ביוגרפיה
http://www.yediothsfarim.co.il/author1.asp?aID=662
"חצוצרה בואדי" / סמי מיכאל
http://www.knay.alona.k12.il/SiteFiles/1/111/865.asp

סמי מיכאל לא כותב, לא מדבר, לא זועק, לא שומעים אותו
בתקשורת בנושא טרגדי זה, אני לא מצאתי ברשת שום התבטאות
שלו בנושא, נהפוך הוא, בראיון האחרון שלו, הוא נשאל שאלה
בנושא והוא ביקש שלא להשיב עליה והתחמק ממתן תשובה......
(אלי עמיר הוא גם עיתונאי מן המניין)

למה............?!

סמי מיכאל: דן חלוץ, התפטר
מתוך דאגה לילדים יהודים שטרם נרצחו, אני פונה לאלוף דן חלוץ
ומבקש ממנו להתפטר...
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3009463,00.html
סמי מיכאל מבין ללבם של אנשי החמאס
יום חמישי, 21 באוקטובר 2004, 14:14 מאת: עקיבא אלדר, הארץ
http://e.walla.co.il/?w=/214/614795



לראיון עם נדיה כהן בעיתון תל אביב
http://www.tam.co.il/14_11_2003/magazin1.htm


מיכאל, סמי - 1926......

סמי מיכאל נולד בבגדד שבעירק. הוא היה
פעיל במחתרת הקומוניסטית יהודית-ערבית.

ב-1948 נאלץ לברוח לאירן ושנה מאוחר
יותר עלה לארץ. בארץ עבד שנים רבות
בתור הידרולוג. הוא החל לפרסם ספרים
בגיל מאוחר יחסית. ב- 1974 התפרסם ספרו
הראשון "שווים ושווים יותר". הוא זכה
בפרס זאב לספרות ילדים על "סופה בין
הדקלים" ובפרס פתח-תקווה על "חופן של
ערפל". במשך השנים הוא כתב ספרים
נוספים ומחזות אשר חלקם אף הומחזו
והוצגו בתיאטרון. בנוסף לכך עסק גם
בתרגום ותרגם את ספרו של נג'יב מחפוז
המצרי"בית בקהיר".

מיכאל מאוד מעורב בחיי הציבור, הוא היה
בעל טור במקומון חיפני, פרסם מאמרים
שהביעו את דעותיו והיה חבר הוועד המרכזי
של אגודת הסופרים.

מיצירותיו: פחונים וחלומות, סופה בין
הדקלים, חופן של ערפל, חצוצרה בואדי,
חסות, אהבה בין הדקלים, שווים ושווים
יותר.
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tomeri לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.07
5008 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי ג' באלול תשע''ד    22:51   28.08.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ישנו ספר מדהים ״בודד בדמשק״ - חובה לקרוא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
פשוט להצדיע לאליהו כהן - גיבור ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' באייר תשע''ג    10:17   18.04.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עו''ד אלון ריחני על להעלאת עצמותיו של אלי כהן לישראל (*)  
בתגובה להודעה מספר 0
 

עו"ד אלון ריחני על להעלאת עצמותיו של אלי כהן לישראל
.
.


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
אור ל שבת קודש י''ז באייר תשע''ג    19:28   26.04.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. היום הוא יום נפילתו של המרגל הגיבור אלי כהן הי''ד. השנה עדכנו את אתר 'נזכור'.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

במבי
חבר מתאריך 5.11.07
4367 הודעות, 60 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב יום ששי ט''ז באייר תשע''ג 17:55 26.04.13


היום הוא יום נפילתו של המרגל הגיבור אלי כהן הי''ד. השנה עדכנו את אתר 'נזכור'.

ראו את האשכול שפתחתי (ושחף באדיבותו ובכשרונו ערך) בפורום גילוי מסמכים.
https://rotter.net/forum/gil/26550.shtml

יהי זכרו ברוך.

שבת שלום.
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.07
6993 הודעות, 97 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' בתמוז תשע''ג    15:32   16.06.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. סרט חובה - אלי כהן - האיש שלנו בדמשק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

אלי כהן - גיבור ישראל

ורעייתו / אלמנתו - נדיה כהן - גיבורת ישראל

נתפלל שתזכה לראות אותו מובא לקבר ישראל במהרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט בסיון תשע''ד    08:35   27.06.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אלון בן דוד: אנדרטה לזכרו של אלי כהן הוצבה בגולן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

Aviel
חבר מתאריך 3.11.11
2609 הודעות, 29 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב אור ליום ששי כ''ט בסיון תשע''ד 23:51 26.06.14


אלון בן דוד: אנדרטה לזכרו של אלי כהן הוצבה בגולן.



.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות