גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27720 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27720   
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
40688 הודעות, 328 מדרגים, 648 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    07:48   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הפרוטוקולים חושפים: השב''כ ידע על כוונת הרוצח להתנקש בישראל קסטנר  

 
  
תיעוד ישיבת ממשלה שנערכה לאחר ההתנקשות, שנחשף לראשונה, מגלה שאיסר הראל דיווח על תוכנית רצח מוקדמת יותר . מדוע שוחרר השומר שהופקד על ביטחון קסטנר

עופר אדרת| 11.01.2015 06:16

סעיף 380 בפרוטוקול ישיבת הממשלה מ–11 במארס 1957 נותר חסוי עד היום. הכותרת שלו, "התנקשות בד"ר י. קסטנר", עשויה להסביר מדוע. "המתנקשים בד"ר קסטנר נמצאו והודו", פתח ראש הממשלה דוד בן גוריון את הישיבה. "זה אשר ירה עשה מלאכת אחרים, יש ארגון שהטיל עליו לירות... ברור שיש ארגון טרמפיסטי הממשיך לפעול. הוא לא הלך על דעת עצמו".

קטעים מהפרוטוקול החסוי, שאורכו 20 עמודים, מתפרסמים כאן לראשונה, לאחר שארכיון המדינה בראשות הגנז ד"ר יעקב לזוביק נענה לבקשת "הארץ" לפתוח אותו לעיון הציבור. למעט כמה משפטים בתוך הפרוטוקול שעדיין מצונזרים.

עיון בפרוטוקול רק מעמיק את המסתורין סביב אחת הפרשות הסוערות בתולדות המדינה, ועשוי לחזק את המאמינים במעורבות של השב"כ ברצח אחת הדמויות השנויות במחלוקת בתולדות מדינת ישראל. 58 שנה אחרי הרצח, מעלה הפרוטוקול שאלות קשות, כמו למה ביקש ראש שירותי המודיעין, איסר הראל (לשעבר הלפרין), לחון את הרוצחים עוד לפני שריצו את עונשם; איך לא סוכל הרצח חרף העובדה שהשב"כ ידע מראש על כוונת ההתנקשות, אשר בוצעה בידי מודיע של הארגון? ומדוע לא הועמד הרוצח לדין לפני הרצח, כשהפיץ כרוזי שטנה בפרשה? בשיחה עם בתו של קסטנר סוזי קסטנר ומקריאת ספרו החדש של הרוצח, זאב אקשטיין, עולה עוד שאלה: מי היה האדם הנוסף שירה בקסטנר כדי "לוודא הריגה"?

ד"ר ישראל קסטנר, עיתונאי ואיש ציבור, נורה בפתח ביתו בתל אביב ב–4 במארס 1957. הוא נפצע ומת מפציעתו כעבור 11 ימים. שנתיים לפני כן קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי "מכר את נפשו לשטן", שיתף פעולה עם הנאצים ותרם בעקיפין להשמדת יהודי הונגריה במחיר הצלתם של כ–1,700 יהודים "מיוחסים". עשרה חודשים לאחר שנרצח טיהר בית המשפט העליון את שמו, אך קבע כי סייע לנאצים לחמוק מעונש אחרי המלחמה. הוויכוח ההיסטורי והציבורי על דמותו — בין בוגד למציל — כמו גם על מספר היהודים שחבים לו את חייו, נמשך עד היום.

לישיבת הממשלה, שהתקיימה בעוד קסטנר נלחם על חייו בבית החולים, הוזמן איסר הראל, הממונה על שירותי המודיעין, שלו גם היה כפוף ראש השב"כ. הראל גילה כי מנגנוני הביטחון של ישראל ידעו על תוכנית לרצוח את קסטנר. הוא דיווח לחברי הממשלה על מעצרם של שמונה ואמר כי "המעצרים היו מבין הטרוריסטים הפוטנציאליים, אלה שהיו ידועים לנו במשך תקופות שונות משיחות אישיות, כולל תוכנית רצח ד"ר קסטנר לפני שנה בערך". אחד העצורים, שהורשע ברצח וריצה עונש מאסר בגינו, היה זאב אקשטיין. "הוא השתתף בתוכנית לרצוח את קסטנר ב–1955, תוכנית שלא יצאה לפועל", אמר הראל.

דבריו של הראל בישיבת הממשלה, שנחשפים כאן לראשונה, לא עולים בקנה אחד עם הגרסה שמסר בספרו "האמת על רצח קסטנר: טרור יהודי במדינת ישראל" (הוצאת עידנים, 1985). שם לא הוזכרו תוכניות קודמות להתנקש בקסטנר והרצח הוצג כהפתעה: "המודיעים של שירות הביטחון בחוגים הלאומניים לא יכלו לספק לנו מידע כלשהו על תוכנית שנרקמה לרצוח את קסטנר או על הרצח עצמו", כתב בספר. "היה ברור שתוכנית ההתנקשות נרקמה בחוג מצומצם וסגור מאוד ונשמרה בסוד כמוס בתוך גרעין קטן של מתכננים ומוציאים לפועל".


הממונה על שירותי המודיעין הראל. אמר כי מנגנוני הביטחון של ישראל ידעו על תוכנית לרצוח את קסטנר. צילום: יעקב סער / לע"מ

ד"ר יצחק קציר, אחיינו של קסטנר, אמר השבוע ל"הארץ" כי לא ידוע לו על התרעה קונקרטית לרצח דודו. עם זאת, לדבריו, "חברים הזהירו אותו שהוא מועמד להתנקשות, בנוסח: 'הכדור ששמך כתוב עליו כבר נמצא בקנה'". על קסטנר הופקד שומר מטעם שירות הביטחון, "שמשום מה הוסר ימים אחדים לפני הרצח", לדברי קציר. מהלך שלדבריו "חיזק את דעתם של בעלי תיאוריית הקונספירציה בדבר מעורבות השב"כ ברצח".

השאלה אם ידע השב"כ על התוכנית לרצוח את קסטנר קשורה לשאלה הנפיצה אף יותר - אם היה הארגון עצמו מעורב בכך. תיאוריות קשר שונות בנושא זה נפוצו מיד לאחר הרצח וקיבלו ביטוי ברבות השנים בספרים, במאמרים ובאתרי אינטרנט. כדי להבין אותן יש לזכור כי הרוצח עצמו, זאב אקשטיין, עבד כמודיע של השב"כ לפני הרצח.

לפי הפרוטוקול החסוי של ישיבת הממשלה, אמר איסר הראל כי הקשר עם אקשטיין נותק לפני הרצח, לאחר שהתברר כי הפך לסוכן כפול. "לפני שנתיים התקשר ביוזמתו עם המשטרה בהצעה לעבוד נגד המחתרת", מסר הראל לחברי הממשלה, "אולם יותר מאוחר נתברר כי איש זה בא בכוונות רעות למשטרה, כלומר הודרך בקשר לזאת על ידי המחתרת".

אקשטיין, היום בן 81, מאשר את הדברים האלה בספר שפרסם לאחרונה, "שמיכת טלאים" (2014, הוצאת כרמל). "מעט מעט, מבלי להרגיש איך מתחולל שינוי במחשבותי, בדעותי — ולבסוף גם ברצונותי — הלכה ונתעצמה בי ההכרה שכאשר אני מרגל ומלשין בשביל 'שלנו' נגד 'ההם', שקר בנפשי אני עושה", תיאר שם איך נשבה בקסמם של אנשי המחתרת שאחריהם נשלח לרגל. "הם ידעו היטב שהם מוקפים בסוכנים ופרובוקטורים, ולא בטחו באיש. הבנתי כי אם יש לי עניין להימנות על קהלם, חייב אני להביא 'נדוניה' מתאימה... וכך — אויה לי! — הפכתי למשרתם של שני אדונים".


הרוצח אקשטיין. הראל אמר כי נותק עמו הקשר לפני הרצח, לאחר שהתברר כי הפך לסוכן כפול

השב"כ זיהה את הבעיה ואף את מעורבותו של אקשטיין בפעילות נגד קסטנר עוד לפני הרצח. הראל מסר לחברי הממשלה על אירוע שבו נעצר אקשטיין, לאחר שהדפיס כרוזי השמצה נגד השופט משה פרץ מבית משפט השלום בירושלים, שעמד לזכות את קסטנר בקובלנה פלילית שהוגשה נגדו על שבועת שקר במשפטו.

מסיבה לא ברורה, אקשטיין לא הועמד לדין. הראל אמר בישיבת הממשלה, כי אקשטיין "איים על איש הביטחון שאם ילקח למשטרה ויואשם בהדפסת כרוזי השמצה, הוא יאמר שאנשי הביטחון הכריחו אותו להדפיס כרוז זה". בסופו של דבר, אמר הראל, הוחלט לא להגיש נגדו כתב אישום מחשש ש"לא יהיו די הוכחות" ומשום ששר המשפטים חשש כי יהיו אנשים שיטענו שהיתה זו "פרובוקציה של שירות הביטחון", כדבריו.

גרסה שונה יש בספרו של הראל, שם הוא כותב כי "ההחלטה האומללה שלא להעמיד לדין את יוזמיו ומפיציו של כרוז השיטנה נגד השופט... היא זו אשר הולידה, ללא ספק, את הרעיון השטני, כי את רצח קסטנר יבצע זאב אקשטיין... האיש שיוכל לטעון, במקרה שייעצר, כי עשה את המעשה הנפשע בפקודתו של שירות הביטחון. כך קיוו יוזמי הרצח לצוד שתי ציפורים במכה אחת: הם גם ירצחו את קסטנר, שנוא נפשם... וגם יגוללו על המימסד הפוליטי והממלכתי במדינת ישראל את האחריות הישירה והמוסרית לרצח שביצעו".

אקשטיין עצמו רומז בספרו למעורבות של אדם נוסף ברצח: "ממש עם ירייתי השלישית רעמה ירייה נוספת ואחריה זעקות שבר. נראה שמישהו היה שם בכל מקרה, ביצע וידוא הריגה וכמקצוען של ממש גם בחושך לא החטיא".

סיפור דומה נשמע גם מפיה של בתו של קסטנר, סוזי, שסיפרה השבוע כי היא זוכרת בבירור "פיסת נייר קרועה, פתק קטן", שרשמה המשפחה מפי אביה באמבולנס בדרכו לבית החולים. גם לפי עדות זו, לירי היה שותף אדם נוסף, שמעולם לא נעצר.

"אבא שלי יצא מהאוטו. אקשטיין ניסה לירות בו. זה לא צלח. אבא שלי ברח, רץ לתוך הבניין, אבל מישהו מנע ממנו להיכנס לבית. אז הוא רץ חזרה החוצה, וחטף כדור בגב", מצטטת בתו את דברי אביה מזיכרונה. ומה עלה בגורל הפתק? "בעוונותי, אני לא זוכרת היום איפה הנחתי את חתיכת הנייר הקטנה הזו", היא אומרת.

מי היה האדם הנוסף שהיה מעורב ברצח ומדוע לא נעצר? "אני משוכנעת שאיש שב"כ ירה בו כדי לוודא הריגה", אמרה קסטנר. כיום היא סבורה כי בכיר בשב"כ עמד מאחורי רצח קסטנר כדי לנקום בו על שלא הציל את משפחתו בשואה.

לפי תיאוריית קשר אחרת, הנפוצה בעיקר בחוגי ימין, בן גוריון הוא שהורה לחסל את קסטנר מפני שידע יותר מדי על חלקה של מפא"י במשא ומתן השנוי במחלוקת שניהלה עם אייכמן ועם בכירים נאצים נוספים, כחלק מתוכנית "סחורה תמורת דם", שלא יצאה לפועל.

שני אנשים נוספים הורשעו ברצח קסטנר לצד אקשטיין: דן שמר, ששימש כנהגו של אקשטיין והורשע בסיוע לרצח, ויוסף מנקס, שהורשע בשידול לרצח ובאספקת כלי הנשק והתחמושת. אתר האינטרנט של השב"כ רק מוסיף למסתורין בהזכירו כי "מנקס, שנמנע משיתוף פעולה עם חוקריו, כפר באשמה והאשים את השירות בביצוע הרצח ובביום המשפט נגדו".

מהפרוטוקול של ישיבת הממשלה צונזרו דבריו של שר המשטרה, בכור שלום שטרית, שלהם משיב הראל: "יש הוכחות שהם התנקשו בקסטנר". האם שטרית פקפק בכך שהעצורים היו הרוצחים עצמם והעלה אפשרות כי השב"כ התנקש בקסטנר? שאלה זו תיוותר ללא מענה לעת עתה.

בפרוטוקול יש התבטאות תמוהה נוספת של הראל: "אם נוכל לשחרר בערבות צעירים עד שייגמר המשפט והם יתנהגו בסדר, השופט אמנם יפסק את פסקו, אבל אפשר אחר כך לחון אותם". ואכן, ב–1963, שש שנים בלבד לאחר הרצח, קיבלו הרוצחים חנינה מהנשיא ושוחררו. פרופ' יחיעם ויץ, מחבר הספר "האיש שנרצח פעמיים: חייו, משפטו ומותו של ד"ר ישראל קסטנר" (כתר, 1995), טוען עם זאת כי לא היתה כאן קונספירציה. לחנינה תרם לדבריו איש הלח"י משדה בוקר יהושע כהן, שהיה מקורב מאוד לבן גוריון ולחץ עליו בנושא.

כך או כך, בפברואר אותה שנה הזמין בן גוריון את בני משפחת קסטנר כדי לעדכנם בהחלטה לשחרר את הרוצחים. "באו אלי אשת קסטנר ובתה לפי הזמנתי... הבת — לבה שלם לגמרי עם השחרור. האם לא מתנגדת — אבל לבה לא שלם", כתב בן גוריון ביומנו.

52 שנים חלפו מאז ולבה של הבת רחוק מלהיות שלם. "הכל היה פארסה", היא אמרה השבוע. "כבר תוך כדי שיחה איתו התחילו אצלי כל מיני ספקות". היא היתה אז נערה בת 17 וחצי בסוף התיכון. "הלכתי לצבא, התחתנתי, השנים עברו", אמרה. היום היא משוכנעת כי השיחה עם בן גוריון היתה חלק מהצגה גדולה שנועדה להסתיר את האמת על רצח אביה.

פרשת קסטנר ממשיכה להסעיר רבים גם כיום. "זו פרשה מורכבת יותר מרצח ארלוזורוב, שאלת אלטלנה, פרשת לבון והשילומים", אומר פרופ' ויץ, "זו מחלוקת מדממת עד היום בין הימין למפא"י".

הראל כתב בספרו כי רצח קסטנר "לא היה רצח פוליטי בלבד. היה זה רצח פוליטי משולב בפרובוקציה... מבצעי הרצח תיכננו אותו כך שיוכלו להטיל את האחריות עליו על השלטון, ובראשו על ראש הממשלה ועל שירות הביטחון הנמצא תחת פיקוחו... מכשיר לעלילה זדונית נגד הממסד הפוליטי במדינת ישראל". אקשטיין מסרב לתת להראל, שמת ב–2003, לומר את המלה האחרונה. "הרבה תמיהות, ולימים הרבה מאוד תמיהות, נתווספו למאגר שאלותי־שלא־נשאלו, ואם נשאלו — לא נענו", כתב בספרו.

מקור:
http://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.2534456

לקריאת המסמך על מסך מלא - לחצו כאן



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אליך זורקין PASTE 11.01.15 07:55 1
     זורקין לא קם לפני 1300 אלימלך זורקין 11.01.15 23:32 67
  תודה ידידי, תזכורת: פילוביץ שחף 11.01.15 08:05 2
     תמיר שייצג את גרינוולד - פסול לעדות. Big Joe 11.01.15 10:43 39
         סימן על גבו של קסטנר את הX גלילית 11.01.15 13:35 61
  ובמשפט אחד: השב״כ רצח את קסטנר. נקודה אורן - אדרי 11.01.15 08:30 3
     לכל מי שמכיר את הפרשה-אין כל ספק שהשב'כ רצח את קסטנר כדי למנוע מבוכה מראשי מפאי Hermon 11.01.15 09:24 17
     הם התאמנו לקראת רצח רבין. Big Joe 11.01.15 10:48 46
         הם גם אלה שרצחו את רבין? עמוס 11.01.15 11:07 53
             תשאל את אורן אדרי... Big Joe 11.01.15 11:33 55
                 אל תשאל אותי... תשאל את אזרחי ישראל... 🐬 אורן - אדרי 11.01.15 12:20 56
     הוא לא היה משט״פ עם נאצים? כי אם כן - מה בעיה? cyberbeastie 17.01.15 04:29 72
  מזכיר את סיפור רצח רבין כשכרמי גילון היה ראש השב''כ נשארים 11.01.15 08:34 4
     שששש ...... השליט המהולל קים גו'נג פרס עלול לסמן אותך ..... פליקס השועל 11.01.15 09:06 9
         אפשר להניח שכל מי שמביא מידע שלא תואם את דעותיו של המנהיג העליון אכן מסומן נשארים 11.01.15 09:14 13
     ושוב- ציטוט חלקי ללא הקשר כמיטב מסורת הקונספירטורים. ליאו מסי 11.01.15 10:22 28
         החתימה החדשה שלך מביכה. CheshireCat69 11.01.15 10:27 31
             איני צריך להוכיח לאף אחד ובטח לא לפנאט כמוך את הזדהותי עם מדינתי ועמי. ליאו מסי 11.01.15 10:31 33
                 החתימה שלך מוכיחה אחרת. CheshireCat69 11.01.15 10:38 36
                     אני חושב אחרת ממך: ירושלמי ציוני 11.01.15 10:45 42
                         אתה חושב לא נכון ודבריך בכלל לא קשורים למה שכתבתי. CheshireCat69 11.01.15 10:51 48
                             הופק לוגו או סיסמה כלשהי בעקבות הטבח בבית הכנסת בהר נוף שהיינו יכולים לשים כאן? הגיגים 11.01.15 13:28 60
                                 ... Atlas 11.01.15 13:38 62
                                     זה לא לוגו ולא סיסמה. ולא ראיתי שמישהו בפורום שם את זה בחתימה שלו... הגיגים 11.01.15 13:44 63
         נקודה מעניינת (בהנחה שמדוייקת) מכמה סיבות נשארים 11.01.15 10:50 47
         לקשר את המידע עם החברות של עמיר לרביב תודה רבה 11.01.15 14:33 66
  איסר הראל היה ראש המוסד יהודי-אדוק 11.01.15 08:37 5
     איסר הראל ז''ל = ראש השב''כ הראשון, ראש המוסד השני וחבר הכנסת !!! פילוביץ שחף 11.01.15 08:42 6
  מדוע? כי הוא שיתף פעולה עם הנאצים! זה מדוע gandalf 11.01.15 08:52 7
     הוא זוכה ... ישראלי 11.01.15 09:04 8
         זוכה...מתי ?? פילוביץ שחף 11.01.15 09:11 12
             לאחר מותו כמובן סולמית 11.01.15 09:16 14
                 יפההההההההה, חשוב להדגיש זאת !!! פילוביץ שחף 11.01.15 09:18 15
                     אני הייתי אומר אחרי שבוצע גזר הדין סולמית 11.01.15 09:20 16
         קסטנר מעולם לא עמד למשפט אז כיצד זוכה? Hermon 11.01.15 09:27 19
         הוא מעולם לא עמד לדין. ''משפט קסטנר'' היה משפט גרינוולד Big Joe 11.01.15 10:46 44
     שקרי החרדים כפויי הטובה, שבאים לכסות על מחדליהם. Big Joe 11.01.15 10:44 41
  הארץ מגייס את קסטנר לבחירות? dave333 11.01.15 09:09 10
     בהחלט....הכל מתואם אחד לאחד עם 'מיני קסטנר' בכלל, להכשיר ולטהר את השרץ בפרט !! פילוביץ שחף 11.01.15 09:10 11
         מרב מיכאלי? gandalf 11.01.15 09:49 21
             אכןןןןןןןןןןןןןןןן, קבל אותה/ו: פילוביץ שחף 11.01.15 09:57 24
                 לא פלא מדוע מעולם לא סבלתי אותה gandalf 11.01.15 09:59 25
                 פילו ממך לא הייתי מצפה לזה! עד צופה 11.01.15 10:46 45
                     השופט אגרנט בפסק הדין: ''את קסטנר תשפוט ההיסטוריה ולא בית המשפט'' ירושלמי ציוני 11.01.15 10:52 49
         השמאל סומך על הזכרון הקצר של הציבור dave333 11.01.15 10:16 26
  יופי של סקופ. מה עם פרשת קיין והבל? qm 11.01.15 09:25 18
     הפרוטוקולים של פרשה נוספת זו נחשפו מזמן - ירושלמי ציוני 11.01.15 09:28 20
  ״מכר את נפשו לשטן״ Atlas 11.01.15 09:54 22
     גם אדם שהציל לכל הדעות לפחות 1600 יהודים בתקופה בלתי אפשרית ליאו מסי 11.01.15 10:19 27
         1600 יהודים = רכבת המיוחסין = המאפיה ההונגרית !! פילוביץ שחף 11.01.15 10:31 34
             מה אתה רוצה? אתה מכיר עוד הרבה אנשים יהודים ושאינם ליאו מסי 11.01.15 10:35 35
             גם הילדים היתומים היו שייכים למאפיה ההונגרית? elisha 12.01.15 00:09 69
         בזוי? יכול להיות. אבל לא בזוי כמו מי שתומך באוייב הערבי Atlas 11.01.15 10:43 40
             כמובן שכל מי שתומך במדינה פלסטינית הוא בזוי שתומך באוייב הערבי. ליאו מסי 11.01.15 10:52 50
                 שקר וכזב. CheshireCat69 11.01.15 10:55 51
                 אכן. כל מי ששואף להקים במולדת מדינה לכנופיות המחבלים הערבים הוא איש בזוי Atlas 11.01.15 10:59 52
         מבחינתי זה שהוא הציל את הרבי מסאטמר, רוב היהדות האורטודוכסית בארה''ב היא בזכותו אלי_סקופר 11.01.15 10:45 43
             וחסידי סאטמר כאות תודה יורקים לו בפרצוף. elisha 12.01.15 00:11 70
  הידעת: מרב מיכאלי היא נכדתו של דר' קסטנר ! askzeev 11.01.15 09:55 23
  השמאל תמיד מטהר שרצים.. ישיבוחר 11.01.15 10:23 29
  בכל הרוג שנירצח מבצעים אוטופסיה (ניתוח שלאחר המוות) בני מרום 11.01.15 10:26 30
     יישר כח ידידי !! פילוביץ שחף 11.01.15 10:30 32
     סופסוף הסבר למה מכל הפושעים שהמערב והכנסייה בראשם, הבריחו/הצילו,בחרנו דווקא אלימלך זורקין 11.01.15 23:44 68
  מזכיר משהו? ariel99 11.01.15 10:38 37
     סרק סרק Atlas 11.01.15 10:42 38
  מוזר לי העניין שיש סברה שהוא נרצח בגלל מפאי למה 11.01.15 11:22 54
  תעמולה שצריכה לעזור למירב מיכאלי בבחירות ???? DOBBY 11.01.15 12:22 57
     ????!!!! פילוביץ שחף 11.01.15 12:26 58
     בהחלט, זה הופך אותה לאישיות מפורסמת וחשובה, ולנרדפת הניצוץ 11.01.15 13:21 59
  כך גם ניתן לומר על הממסד שמנקה את עצמו בכך שמאשים את הרוצחים שצדים שתי ציפורים aba 11.01.15 13:46 64
  מסוג הדברים שאם היו נטענים בלי הוכחה היו נחשבים ''הזויים'' תודה רבה 11.01.15 14:27 65
  הראל דיווח על תוכנית רצח מוקדמת יותר . מדוע שוחרר השומר שהופקד על ביטחון קסטנר פילוביץ שחף 17.01.15 00:46 71

     
PASTE לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.11
39082 הודעות, 141 מדרגים, 269 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    07:55   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אליך זורקין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלימלך זורקין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.13
24086 הודעות, 153 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
אור ליום שני כ''א בטבת תשע''ה    23:32   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. זורקין לא קם לפני 1300  
בתגובה להודעה מספר 1
 


בכל מקרה הבאתי את תקציר הכתבה בתגובה, כבר ביום חמישי כמדומני.
ווט אלס איז ניו?!
מי היה יד ימינו ושמאלו של בן גוריון?
ארגוני הביון הם האחראים לכל רציחות האישים מאז הארכידוכס פרנץ פרדיננד
ועד רבין,או שהיו עוד אחרי.
כולם מקבלים את הוראותיהם מה CFR ומאבירי מאלטה,הוראות שבאות מהארכיבישופים החשובים בעולם (אדוארד קרדינל היגן-911,פרנסיס קרדינל ספלמן-קנדי, וויטנאם וכו, הם שניים חשבים)
וכולם ישועיים.
אופוס דיי,אורדר אוף דה גרטר,הטמפלרים,מסדר הקבר הקדוש וכמובן מסדר הבונים החופשיים-סקוטיש רייט ואורדו טמפל אוריינטה,הם כמה מהארגונים הבוחשים.
או כמו שקרא להם הולנד היום-אילומין..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:05   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תודה ידידי, תזכורת:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תת-אשכול:

11. הספר: כרך א - ''בן הארץ הזאת'' מאת שמואל תמיר!!
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#11

@ כרך ראשון-שער קדמי @

32. מתנקשים בחיי קסטנר...........................
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#32

33. ''מנסים לייחס לי קשר להתנקשות בקסטנר''.........
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#33

34. ''השמירה על קסטנר הוסרה סמוך להתנקשות''.....
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#34

39. רוצחו של קסטנר היה מודיע של שירותי הביטחון''!!
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#39





43. דוד בן-גוריון מודה בקיום הש''ב................
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml#43















אשכול ראשי, מלא מידע ממוסמך שתיעודו החל בתאריך 04.05.03:

מדינת ישראל=קסטנר נ' מלכיאל בן מנחם גרינוואלד
https://rotter.net/forum/gil/5418.shtml
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:43   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. תמיר שייצג את גרינוולד - פסול לעדות.  
בתגובה להודעה מספר 2
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.07
8137 הודעות, 67 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:35   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. סימן על גבו של קסטנר את הX  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן - אדרי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:30   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ובמשפט אחד: השב״כ רצח את קסטנר. נקודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ויש שיגידו
זה לא השב״כ, זה איש שעובד בשב״כ

ואחרים יגידו
זה לא השב״כ, זה איש שעבד בעבר בשב״כ

ואני תוהה
מה יגידו (אותם אלה שיש להם מה להגיד)
על זה שהרוצחים שוחררו לאחר זמן קצר...

נ.ב
תודה לכם
שחף וירושלמי שהבאתם את הדברים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hermon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.8.02
31525 הודעות, 84 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:24   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לכל מי שמכיר את הפרשה-אין כל ספק שהשב'כ רצח את קסטנר כדי למנוע מבוכה מראשי מפאי  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:48   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הם התאמנו לקראת רצח רבין.  
בתגובה להודעה מספר 3
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
22487 הודעות
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    11:07   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הם גם אלה שרצחו את רבין?  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
כל הכבוד לביג ג'ו שעלה על הנקודה הזו.


נשיא מדינת ישראל: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    11:33   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. תשאל את אורן אדרי...  
בתגובה להודעה מספר 53
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן - אדרי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    12:20   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אל תשאל אותי... תשאל את אזרחי ישראל... 🐬  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
לדעתי, הנתונים הרבה יותר קשים וקטסטרופליים

אבל גם אם נסתפק בנתונים ״הקלים״
עדיין המצב לא טוב... שלא לומר - בטטה...

אני מתכוון לסקר סופשבוע שנערך ב2005 ע״י מינה צמח בשיתוף מכון דחף וידיעות אחרונות שקבע ש1 מכל 4 אזרחים במדינת ישראל סבור שהשב״כ רצח את רבין (25%)

יש באנטרנט את גזיר העיתון
בטח זה ישעשע אותך עוד קצת כשתראה את זה..
כולה רבין... כולה 25%...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cyberbeastie
גולש אורח
יום שבת כ''ו בטבת תשע''ה    04:29   17.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. הוא לא היה משט״פ עם נאצים? כי אם כן - מה בעיה?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
28212 הודעות, 125 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:34   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מזכיר את סיפור רצח רבין כשכרמי גילון היה ראש השב''כ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גילון בספרו 'שב"כ בין הקרעים':

"בפקודת המבצע של יחידה האבטחה לקראת העצרת ב- 4 בנובמבר מאוזכר 'תימני קטן, בעל שיער שחור ומקורזל, שמתכוון לרצוח את ראש הממשלה' " (עמ' 259)

"http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=36563


טראמפ, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פליקס השועל
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:06   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שששש ...... השליט המהולל קים גו'נג פרס עלול לסמן אותך .....  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
28212 הודעות, 125 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:14   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אפשר להניח שכל מי שמביא מידע שלא תואם את דעותיו של המנהיג העליון אכן מסומן  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
והיום אלו הצמד בוז'ני שהתקשורת יוצאת בעוצמה נגד כל מי שעלול לסכן את מעמדם הרם


טראמפ, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאו מסי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:22   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ושוב- ציטוט חלקי ללא הקשר כמיטב מסורת הקונספירטורים.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
האזכור הזה נבע מעדותו של שלומי הלוי ששמע משהו בשירותים של התחנה המרכזית. וזה מה שהיה לשב"כ- תימני עם שיער מקורזל. מה היה אפשר לעשות עם המידע הזה (בלי חוכמת הבידעבד)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:27   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. החתימה החדשה שלך מביכה.  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אתה והצרפתים צריכים לשים חתימה.

"עכשיו כולנו יהודים בבית כנסת בירושלים"


הקוסמופולטיות מבלבלת את דעתו של האדם, אתה בתור ישראלי
שחי במדינה שסבלה מפיגועים של הזבל המוסלמי הרבה לפני מה שקורה
עכשיו בצרפת, צריך לדעת יותר טוב שהחתימה שלך נלעגת. אתה והצרפתים
צריכים להזדהות עכשיו עם היהודים ולא להפך.

מעניין גם שרק השמאל בפורום אימץ את החתימה הזאת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאו מסי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:31   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. איני צריך להוכיח לאף אחד ובטח לא לפנאט כמוך את הזדהותי עם מדינתי ועמי.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:38   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. החתימה שלך מוכיחה אחרת.  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
היא מאוד מביכה.
אתה לא יכול לקלוט שזה צריך להיות ההפך..
הם אלו שצריכים להזדהות איתנו עכשיו ולא להפך.

(המדינה פה כבר עידנים סובלת מטרור דומה לזה שקרה שם, והם
אלו שלא הזדהו ולא הבינו אותנו עד היום)

הקוסמופוליטניות משבשת את דעתו של האדם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
40688 הודעות, 328 מדרגים, 648 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:45   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. אני חושב אחרת ממך:  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
האינטרס של מדינת ישראל הוא לא להפוך את אירועי הטרור הללו לענין של טרור נגד יהודים, אלא לענין של טרור נגד המערב.

א. זה לא רק "אינטרס ישראלי" - אלא גם אמת, בכל הנוגע לפיגוע בעיתון - שנועד לפגוע בחופש הביטוי, לבטא דעות נגד האיסלאם.

ב. רק אם יובהר למדינות המערב, כי תוקפים אותם ואת דרך חייהם בלי קשר ליהודים או לישראל - יש סיכוי שהן תעשנה משהו בכיוון הנכון, למלחמה בטרור האיסלאמי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:51   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אתה חושב לא נכון ודבריך בכלל לא קשורים למה שכתבתי.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
אני לא מדבר ברמה של "מדינת ישראל" אלא ברמה של הפרט "ליאו מסי".

זה מאוד מביך שהוא אץ רץ בחדווה קוסמופוליטנית לזעוק ש"כולנו
צ'ארלי", כשאנחנו פה במדינה כבר עידנים במצב הזה.

אין יותר מזה כדי להראות את הניתוק המוחלט שלו ושל המחנה
שלו מהטרור שקורה פה במדינה. רק לפני כמה חודשים קרה
מקרה יותר מזעזע בבית כנסת, שם לא ירו באנשים
אלא קיצצו אותם לחתיכות באמבטיית דמים.

צ'רלי זה הבית כנסת הזה ולא להפך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות, 92 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:28   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. הופק לוגו או סיסמה כלשהי בעקבות הטבח בבית הכנסת בהר נוף שהיינו יכולים לשים כאן?  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
מי המדינה שאסרה סרט אנטי-מוסלמי?צרפת או רוסיה? http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/403/922.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:38   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ...  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
http://s3.kikar.net//data/auto/flv/custom_thumb/5nswi6j1.jpg


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות, 92 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:44   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. זה לא לוגו ולא סיסמה. ולא ראיתי שמישהו בפורום שם את זה בחתימה שלו...  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
גם לא ראיתי הפגנות ענק בארץ שבהם אנשים נשאו שלטים עם התמונה הזו, או חולצות וסטיקרים עם התמונה הזו.

מי המדינה שאסרה סרט אנטי-מוסלמי?צרפת או רוסיה? http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/403/922.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
28212 הודעות, 125 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:50   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. נקודה מעניינת (בהנחה שמדוייקת) מכמה סיבות  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
לראש השב"כ היה את המידע ששלומי הלוי העביר ובנוסף טרח להזכיר אותו באופן ציבורי וכל זאת בזמן שהיה לו קשר בעברו לשב"כ ושהופעל או לכל הפחות הוכר ע"י אבישי רביב.


טראמפ, גם ע"פ המשפט הבינ"ל יו"ש שייך למדינת ישראל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
47191 הודעות, 294 מדרגים, 571 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    14:33   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. לקשר את המידע עם החברות של עמיר לרביב  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


עצמאות... בואו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי-אדוק
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:37   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. איסר הראל היה ראש המוסד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:42   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. איסר הראל ז''ל = ראש השב''כ הראשון, ראש המוסד השני וחבר הכנסת !!!  
בתגובה להודעה מספר 5
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
33382 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    08:52   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מדוע? כי הוא שיתף פעולה עם הנאצים! זה מדוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
17444 הודעות, 86 מדרגים, 134 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:04   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הוא זוכה ...  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:11   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. זוכה...מתי ??  
בתגובה להודעה מספר 8
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סולמית
חבר מתאריך 28.6.14
11397 הודעות
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:16   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לאחר מותו כמובן  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:18   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. יפההההההההה, חשוב להדגיש זאת !!!  
בתגובה להודעה מספר 14
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סולמית
חבר מתאריך 28.6.14
11397 הודעות
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:20   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אני הייתי אומר אחרי שבוצע גזר הדין  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
אבל חששתי אולי זה מוגזם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hermon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.8.02
31525 הודעות, 84 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:27   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. קסטנר מעולם לא עמד למשפט אז כיצד זוכה?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
מלכיאל גרינוואלד נתבע ע"י היועץ המשפטי לממשלה על הוצאת דיבה- ויצא זכאי במחוזי. ערעור לעליון הוציא את גרינוואלד אשם בהוצאת דיבה אבל זה כבר היה בית משפט פוליטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:46   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. הוא מעולם לא עמד לדין. ''משפט קסטנר'' היה משפט גרינוולד  
בתגובה להודעה מספר 8
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:44   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. שקרי החרדים כפויי הטובה, שבאים לכסות על מחדליהם.  
בתגובה להודעה מספר 7
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות, 309 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:09   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הארץ מגייס את קסטנר לבחירות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:10   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. בהחלט....הכל מתואם אחד לאחד עם 'מיני קסטנר' בכלל, להכשיר ולטהר את השרץ בפרט !!  
בתגובה להודעה מספר 10
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
33382 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:49   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מרב מיכאלי?  
בתגובה להודעה מספר 11
 


אתר הסודות של איביי - כי ישראלי אמיתי לא פראייר! קונה רק באיביי!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:57   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אכןןןןןןןןןןןןןןןן, קבל אותה/ו:  
בתגובה להודעה מספר 21
 


.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
33382 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:59   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לא פלא מדוע מעולם לא סבלתי אותה  
בתגובה להודעה מספר 24
 


אתר הסודות של איביי - כי ישראלי אמיתי לא פראייר! קונה רק באיביי!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עד צופה
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:46   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. פילו ממך לא הייתי מצפה לזה!  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
מה היא קשורה לסיפור בחיי!
היא נולדה שנים אחרי- אפילו אחרי שיחרור הרוצחים.
אין לה דבר וחצי דבר עם האירוע...

קסטנר הוא דמות מרתקת (קיבלה סידרת טלויזיה מצויינת)
אני מכיר אישית מקרוב ממש שנים מיוצאי הונגריה שחיים באותו ישוב
אחד חושב שהוא נבלה והשני היה על הרכבת הנכונה...

איך אתה רוצה שנשפוט במרחק של 70 שנה לפחות מה עבר
על האנשים ומה הניע אותם...

ההנהגה היהודית לא הזיזה את הבייצים שלה (סליחה בנות!)
מהימין ועד השמאל כנגד הנאצים, זה בדוק.

אז בשטח ה"ההנהגות המקומיות" עשו מה שהן מסוגלות
גם מהימין ועד השמאל.

(ספר כאן לכולם היכן היו : יערי וחזן ובגין וז'בוטינסקי
ובן גוריון ושרת וגולדה מאיר ולוי אשכול וילין מור
ושמיר, כולם כול המנהיגם מימין ומשאל...)

מרב מיכאלי לא קשורה בשום פנים ואופן למעשה סבה וריצחתו -
ואם היא מפריעה לך - פוליטית זה לא שייך לעניין המאמר הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
40688 הודעות, 328 מדרגים, 648 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:52   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. השופט אגרנט בפסק הדין: ''את קסטנר תשפוט ההיסטוריה ולא בית המשפט''  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
אני מכיר אישית מקרוב ממש שנים מיוצאי הונגריה שחיים באותו ישוב. אחד חושב שהוא נבלה והשני היה על הרכבת הנכונה...

איך אתה רוצה שנשפוט במרחק של 70 שנה לפחות מה עבר על האנשים ומה הניע אותם...
ציטוט מאת: עד צופה


לגיטימי לברר מה ואיך קרה, וגם לחוות דעה על התנהלותו - לטוב או לרע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות, 309 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:16   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. השמאל סומך על הזכרון הקצר של הציבור  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
ועל דור שלא ידע את קסטנר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
qm
חבר מתאריך 9.8.02
60214 הודעות
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:25   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. יופי של סקופ. מה עם פרשת קיין והבל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
40688 הודעות, 328 מדרגים, 648 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:28   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. הפרוטוקולים של פרשה נוספת זו נחשפו מזמן -  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
וַיְהִי בִּהְיוֹתָם בַּשָּׂדֶה וַיָּקָם קַיִן אֶל-הֶבֶל אָחִיו וַיַּהַרְגֵהוּ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:54   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ״מכר את נפשו לשטן״  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ימ״ש


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאו מסי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:19   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. גם אדם שהציל לכל הדעות לפחות 1600 יהודים בתקופה בלתי אפשרית  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
וכנראה שהרבה יותר יהודים מכך- זכאי אצלך לימ"ש.

אין ספק שאתה אדם בזוי ביותר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:31   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. 1600 יהודים = רכבת המיוחסין = המאפיה ההונגרית !!  
בתגובה להודעה מספר 27
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאו מסי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:35   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מה אתה רוצה? אתה מכיר עוד הרבה אנשים יהודים ושאינם  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
שהצליחו להציל מספרים שכאלה בתקופה ההיא בתוך התופת באירופה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elisha
גולש אורח
יום שני כ''א בטבת תשע''ה    00:09   12.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. גם הילדים היתומים היו שייכים למאפיה ההונגרית?  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
בין היוצאים היו מעשירי הקהילה בבודפשט, שמימנו בכספם את מסעה של הקבוצה כולה, עלות שהגיעה לסך של 1,000 דולר לנפש. לצדם היו נציגים מכל הזרמים והסיעות של יהודי הונגריה, בהם הרבי מסאטמאר, הרב יואל טייטלבוים ואשתו הרבנית אלטא פייגא, קבוצה של יתומים מפולין וקבוצה מקלוז' שכללה גם קרובי משפחה וחברים של קסטנר. בין ניצולי הרכבת היו גם: הרב יהושע מנחם אהרנברג, הרב אברהם דויטש, הרב יונתן שטייף, הצייר פסח עיר-שי, מבקר האמנות אויגן קולב, המנהיגים הציוניים ד"ר ניסן כהן וד"ר בן-ציון קאודרס והפסיכיאטר לאופולד סונדי. בין הצעירים יותר היו הפרופסורים לעתיד: יהודה בלום, שושנה בלום-קולקה, יעקב זוסמן, שאול לדני ו-לדיסלאב לב, הכוריאוגרף יונתן כרמון, הסופרת יהודית רותם, איש העסקים והפילנטרופ פיטר מונק. המשלוח נודע כ"רכבת קסטנר". קסטנר סבר שהדבר יהיה תקדים שיפסיק את תוכנית ההשמדה, ולאחריו תצאנה רכבות נוספות‏; תקווה זו לא התגשמה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C_%D7%A7%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%A8#.22.D7.A8.D7.9B.D7.91.D7.AA_.D7.94.D7.94.D7.A6.D7.9C.D7.94.22



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:43   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. בזוי? יכול להיות. אבל לא בזוי כמו מי שתומך באוייב הערבי  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאו מסי
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:52   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. כמובן שכל מי שתומך במדינה פלסטינית הוא בזוי שתומך באוייב הערבי.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
כולל ראש הממשלה הנערץ עליך שמפלגתו היא חתימתך. (אני מאמין שהוא היה שמח לו פנאט כמוך שכל מילה שנייה שלו זה ימ"ש- לא היה תומך בו)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:55   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. שקר וכזב.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
נתניהו לא תומך במדינה בלסטינית.
אם הוא היה תומך אז מזמן היתה קמה אחת.
(המציאות כנראה לא מפריעה לך)

בגלל זה אתם רוצים להחליף אותו.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:59   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אכן. כל מי ששואף להקים במולדת מדינה לכנופיות המחבלים הערבים הוא איש בזוי  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ומסייע לאוייב הערבי.
ראש ממשלת ישראל נתניהו לא תומך בכך. כל תינוק שנולד אתמול מבין את זה.

ומה באשר לחתימתך? תזכיר לי מתי החלפת את התמונה של ההוא שרץ אחרי כדור לזכר נרצחים יהודים בארץ ישראל


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלי_סקופר
גולש אורח
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:45   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מבחינתי זה שהוא הציל את הרבי מסאטמר, רוב היהדות האורטודוכסית בארה''ב היא בזכותו  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elisha
גולש אורח
יום שני כ''א בטבת תשע''ה    00:11   12.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. וחסידי סאטמר כאות תודה יורקים לו בפרצוף.  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
askzeev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.08
3057 הודעות, 30 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    09:55   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. הידעת: מרב מיכאלי היא נכדתו של דר' קסטנר !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישיבוחר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.04
9512 הודעות, 41 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:23   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. השמאל תמיד מטהר שרצים..  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
5695 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:26   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. בכל הרוג שנירצח מבצעים אוטופסיה (ניתוח שלאחר המוות)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

לקסטנר בוצע כזה???
(הוא מת שבועיים לאחר שנורה במותן ולפני שאמור היה ללכת הביתה כשהחלים ואומרים שנחנק מכרית שנלחצה לפיו ואפו....)
אם נעשה ניתוח מספרים שהיס (שהגיע אח"כ )קרא את האמת וכולם פחדו ממנו.....
מספרים גם שהחנינה הייתה אומנם אחרי 6 שנים אבל הם לא ישבו במאסר כמעט בכלל
ועוד בשיחרור, קיבלו כרטיסי טיסה לחו"ל כדי שישתקו ל 20 שנה
אז למה חטפו את אייכמן לארץ???
כי הוא התחיל לדבר!!!....
ולספר את מה שרצו למנוע מקסטנר

לאט לאט יתברר הכל כולל פרטים על הדוקטוראט של אבו מאזן....

זה סיכום חלקי של הקונספיראציות בנושא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:30   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. יישר כח ידידי !!  
בתגובה להודעה מספר 30
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלימלך זורקין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.13
24086 הודעות, 153 מדרגים, 227 נקודות.  ראה משוב
אור ליום שני כ''א בטבת תשע''ה    23:44   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. סופסוף הסבר למה מכל הפושעים שהמערב והכנסייה בראשם, הבריחו/הצילו,בחרנו דווקא  
בתגובה להודעה מספר 30
 

אותו.
אנחנו חוגגים כבר יובל על אחד-אייכמן,הרי יש כ"כ הרבה אחרים באמריקה ולא רק הדרומית.
אני תוהה כבר מזמן,כל החיסולים/סיכולים ממקודים הם חשודים בעיניי.
אבו ג'יהאד הכי תמוה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ariel99 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.14
9278 הודעות, 49 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:38   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מזכיר משהו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"איך לא סוכל הרצח חרף העובדה שהשב"כ ידע מראש על כוונת ההתנקשות, אשר בוצעה בידי מודיע של הארגון? ומדוע לא הועמד הרוצח לדין לפני הרצח, כשהפיץ כרוזי שטנה בפרשה?"


שר ההקדשים המצרי מחמוד זקזוק: "האסלאם התפשט ברחבי העולם במשך 1,300 שנים מבלי שהיו לו מיקרופונים"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    10:42   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. סרק סרק  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
4287 הודעות, 41 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    11:22   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. מוזר לי העניין שיש סברה שהוא נרצח בגלל מפאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והרי הוא ידע שהוא נרדף מדוע לא השאיר מידע למשפחה על הדבר הזה? מן תעודת ביטוח ?
והמשפחה מעולם לא טענה טענה כזו
לכן לדעתי הסברה הזו יורדת מהפרק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOBBY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.02
4790 הודעות, 26 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    12:22   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. תעמולה שצריכה לעזור למירב מיכאלי בבחירות ????  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    12:26   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. ????!!!!  
בתגובה להודעה מספר 57
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
14469 הודעות, 202 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:21   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. בהחלט, זה הופך אותה לאישיות מפורסמת וחשובה, ולנרדפת  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4478 הודעות, 39 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    13:46   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. כך גם ניתן לומר על הממסד שמנקה את עצמו בכך שמאשים את הרוצחים שצדים שתי ציפורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
47191 הודעות, 294 מדרגים, 571 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ' בטבת תשע''ה    14:27   11.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. מסוג הדברים שאם היו נטענים בלי הוכחה היו נחשבים ''הזויים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עצמאות... בואו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ו בטבת תשע''ה    00:46   17.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. הראל דיווח על תוכנית רצח מוקדמת יותר . מדוע שוחרר השומר שהופקד על ביטחון קסטנר  
בתגובה להודעה מספר 0
 

פרוטוקולים חושפים שב''כ ידע על כוונת התנקשות בישראל קסטנר (סבא של מירב מיכאלי)
https://rotter.net/forum/scoops1/173555.shtml


הפרוטוקולים חושפים: השב"כ ידע על כוונת הרוצח להתנקש בישראל קסטנר
תיעוד ישיבת ממשלה שנערכה לאחר ההתנקשות, שנחשף לראשונה, מגלה שאיסר

הראל דיווח על תוכנית רצח מוקדמת יותר . מדוע שוחרר השומר שהופקד על

ביטחון קסטנר?

הורדה פרוטוקול ישיבת הממשלה - 20 עמודים 1.5 מגה

http://www.4law.co.il/kastner11357.pdf

סעיף 380 בפרוטוקול ישיבת הממשלה מ–11 במארס 1957 נותר חסוי עד היום. הכותרת שלו, "התנקשות בד"ר י. קסטנר", עשויה להסביר מדוע. "המתנקשים בד"ר קסטנר נמצאו והודו", פתח ראש הממשלה דוד בן גוריון את הישיבה. "זה אשר ירה עשה מלאכת אחרים, יש ארגון שהטיל עליו לירות... ברור שיש ארגון טרמפיסטי הממשיך לפעול. הוא לא הלך על דעת עצמו".

קטעים מהפרוטוקול החסוי, שאורכו 20 עמודים, מתפרסמים כאן לראשונה, לאחר שארכיון המדינה בראשות הגנז ד"ר יעקב לזוביק נענה לבקשת "הארץ" לפתוח אותו לעיון הציבור. למעט כמה משפטים בתוך הפרוטוקול שעדיין מצונזרים.

עיון בפרוטוקול רק מעמיק את המסתורין סביב אחת הפרשות הסוערות בתולדות המדינה, ועשוי לחזק את המאמינים במעורבות של השב"כ ברצח אחת הדמויות השנויות במחלוקת בתולדות מדינת ישראל. 58 שנה אחרי הרצח, מעלה הפרוטוקול שאלות קשות, כמו למה ביקש ראש שירותי המודיעין, איסר הראל (לשעבר הלפרין), לחון את הרוצחים עוד לפני שריצו את עונשם; איך לא סוכל הרצח חרף העובדה שהשב"כ ידע מראש על כוונת ההתנקשות, אשר בוצעה בידי מודיע של הארגון? ומדוע לא הועמד הרוצח לדין לפני הרצח, כשהפיץ כרוזי שטנה בפרשה? בשיחה עם בתו של קסטנר סוזי קסטנר ומקריאת ספרו החדש של הרוצח, זאב אקשטיין, עולה עוד שאלה: מי היה האדם הנוסף שירה בקסטנר כדי "לוודא הריגה"?

https://www.flickr.com/photos/32368051@N08/sets/72157623238661839/


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות