גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27926 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27926   
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שלישי ב' בתשרי תש''פ    10:09   01.10.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ליברמן נמנע מלהתבטא באופן העלול להרגיז את מנדלבליט וניצן / יואב יצחק  

 
  
האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו / יואב יצחק - ניוז 1

הפרקליטות והיועמ"ש נמנעים מחקירתו בפרשת ישראל ביתנו, למרות הגילוי בעדות בביהמ"ש: ליברמן "הוא הבוס" ש"לשביעות רצונו" נמשכו מיליונים שלא כדין...

...לבקשת הפרקליטות הוטל חיסיון על התיק בביהמ"ש מתבצעים מהלכים סמויים...

יושב-ראש ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מתנהל באופן מטריד המעורר שאלות...

...בתקופה האחרונה ליברמן נאלם. קולו לא נשמע...ליברמן מתנהל כאדם סחיט - אם ירים ראשו, ייקרא לחקירה והיו דברים מעולם.

יתרה מכך: ליברמן מזגזג ומבצע פעולות פוליטיות העולות בקנה אחד עם עמדות הפרקליטות, למרות שאלה נוגדות את הצהרותיו.

הנה שלוש מהן, הבולטות:

1.ליברמן סיכל הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו - הפרקליטות והיועמ"ש מעוניינים בפרישתו של נתניהו מראשות הממשלה - וגרם לבחירות חדשות באמתלה מפוקפקת (חוק חובת גיוס חרדים), למרות שהתחייב בפני בוחריו להצטרף לקואליציה בראשות הליכוד;

2.מאחורי הקלעים הוא פועל לכך שאחרי הבחירות נתניהו יסולק...

3.ליברמן פועל נגד חקיקה שתאפשר התקנת מצלמות בקלפי - עמדה הזהה לזו של הפרקליטות והיועמ"ש...

התנהלותו בחודשים האחרונים של ליברמן - שהצליח לצאת בשן-ועין מכתב אישום חמור שהוכן נגדו בפרשת המיליונים שהוזרמו באמצעות בנקים בקפריסין (במסגרתם קיבלה בתו מיכל מיליוני ש"ח באופן בלתי חוקי), ולאחר שעדים נעלמו או נהרגו, מעורר כאמור שאלות.

...ליברמן לא נחקר, משום מה, בפרשת ישראל ביתנו...הנה-כי-כן: חשד זה מחייב את זימונו של ליברמן לחקירה. זה לא קורה, למרות שהמידע הזה מצוי בפני פרקליט המדינה שי ניצן ובפני היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בניגוד למנהגם בפרשות אחרות, ניצן ומנדלבליט לא לוחצים על החשודים/הנאשמים למסור את הידוע להם לגבי ליברמן...

...פרשת נתיבי ישראל - אלכס ויז'ניצר

נגד מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר, אלכס ויז'ניצר, הוגש במרס 2019 לבית המשפט כתב אישום באשמה שקיבל שוחד בהיקף של כ-3 מיליוני ש"ח. ויז'ניצר נמנה עם חבריו של ליברמן. בפועל, הוא היה אחד האישים הקרובים אליו ביותר...ויז'ניצר קיבל שוחד מקבלנים כדי לקדם אינטרסים שלהם...

ליברמן סחיט

...האמור לעיל לא הוצג כדי להצביע על ליברמן כאחראי למעשים פליליים - אלה טעונים, ככל שיימצאו, חקירה וליבון, אלא כדי להתריע: בניגוד למנהגו במשך עשרות שנים ולאג'נדה שבה החזיק, ליברמן נמנע בחודשים האחרונים מלהרגיז את ראשי התביעה והחקירה בישראל ובראשם את מנדלבליט ושי ניצן. ליברמן סחיט. פשוטו כמשמעו. הוא מתנהל בחודשים האחרונים באופן המצטלב היטב עם האינטרסים ו/או העמדות אותם מייצגים בכירי הפרקליטות והיועמ"ש, כולל נגד בנימין נתניהו.

https://www.news1.co.il/Archive/002-D-136290-00.html

תגוביות:

1.ליברמן מאותרג היטב. כל זמן שהקוזק ליברמן יתקוף או יטרפד את הקמת ממשלת נתניהו זה מבטיח לו שקט מטעם הפרקליטות.

2.מזל שיש את העיתונאי הזה שתמיד חושף את הכל, כולל דברים שאינם אהובים במיוחד על כנופיית שלטון החוק שהחליטה להביא להפלת שלטון ביבי בדרך עוקפת קלפי, אשר זוכה כעת גם לעזרתו האדיבה של ליברמן בכך, עקב שנאתו הידועה לשמצה לביבי.

3.המשטרה והפרקליטות - כנופיות הפועלות תחת ניצוח הקרן לישראל החדשה וקרן וכסנר. המטרה - מדינת כל אזרחיה. ליברמן - סחיט. מוחזק על ידי הכנופיה ויעשה כל מה שירצו העיקר שלא יגעו בו. נתניהו אוייב מבחינתם =חוק לאום, מדינה יהודית, לא מוותר על שטחים, לא מוכן למכור המדינה ולכן אוייב הכנופיה. לא ביבי - לא חוקרים בתואנה שאין כוח אדם ואין אפשרות כמו לדוגמא זיופי הבחירות שלא נחקרו 5 חודשים. והשורה התחתונה - רק לא ביבי. ביבי אשם עד שיוכח אחרת. 3 כתבי אישום הזויים. לכן, האויב של אויבי, ידידי. ליברמן אויב של ביבי שעושה לו צרות, לכן, אתרוג מוגן מבחינת הפרקליטות. ראה אריק שרון וגירוש היהודים מגוש קטיף הקרוי בלשון הספר 1984 - "התנתקות". גירש יהודים - לכן אריק אותרג והפך ליקיר השמאל והפרקליטות.

4.ליברמן הוא האתרוג החדש של כנופיית שלטון החוק, כל עוד הוא יוצא כנגד ביבי בקביעות, בדיוק כמו שהיה שרון המושחת והרמאי בזמנו, אחרי שהוא כידוע החליט ללכת למהלך של גירוש היהודים מבתיהם בגוש קטיף בגלל החקירות שהיו אז כנגדו ונגד בניו המושחתים כמוהו ובשל חששם הכבד מזה שעדנה ארבל פרקליטת המדינה דאז תגיש נגדם כתב אישום חמור בשל חלקם בשלל פרשיות השחיתות הפליליות השונות, הקשות והחמורות שנקשרו בשמם בזמנו ולכן גם נולד כל מהלך הגירוש הגדול הזה שאף בוצע בסגנון הידוע של: עומק העקירה - כעומק החקירה. זה כל הסיפור על קצה המזלג וכעת ליברמן פשוט הולך בדיוק בדרך הזאת, כאשר הוא נותן לכנופיית שלטון החוק את ראשו של ביבי. פשוטו כמשמעו.

5.ממתין לאותו פרקליט וחוקר הגון שהמצפון לא ייתן לו יותר לשתוק ויפתח את הפה על כל מעללי ליברמן ומפלגתו.

6.אסור לימנים לתמוך בליברמן. הכתבה מסבירה היטב את הסיבות להתנהגות המוזרה של ליברמן בחודשים האחרונים. ימני שתומך בו עושה טעות חמורה.

7.זה ברור כשמש...ליברמן הרמאי משתף פעולה עם הפרקליטות.

8.אם לא ייתנו את הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולא יצליח חלילה וחס להקים ממשלה בראשותו, בוודאות מוחלטת יתרחשו עקירות של ישובים.

בעת הזו חייבים לתת את מלוא הכוח לראש הממשלה בנימין נתניהו.

שקד ובנט, לפיד, גנץ, בוגי, האוזר, הנדל, ליברמן, ברח ברק, כל אלה נגועים בשחיתות איומה. ראשי התביעה בפרקליטות ופרקליטים ושופטים בדימוס הם אפסים באישיותם על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא פשוט בכמה דרגות מעליהם, הוא ניחן ביכולת שהיא מליגה אחרת לגמרי.

9.מאוד פשוט. ״גנזו״ לליברמן את התיק בתנאי אחד, שהוא ידאג להפיל את נתניהו ולכן מאז שנסגר התיק בהפתעה גמורה, למרות שכל חבריו הורשעו, הוא משתדל להתפטר כדי להפיל ממשלות, לא הולך לו, אז הוא החליט עם האחרונה שהוא מרמה את כולם ומשחק שהוא הולך עם נתניהו ומיד אחרי הבחירות חסם את הממשלה. אל תהיו תמימים. ליברמן הוא מושתל של הפרקליטות השמאלנית המאפיונרית.

10.ליברמן. אין ספק שבפתרון החידה הזאת טמון סוד מערכת הבחירות. התחקיר מציף כל כך הרבה סימני שאלה וקריאה. יש משהו נסתר מאחורי סד הלחצים המופעל על האיש. מדהים גם לראות כיצד הוא מאותרג ע״י התקשורת וגורמי אכיפת החוק.

11.ישראל בֶּר (9 באוקטובר 1912 – 1 במאי 1966) היה קצין בכיר בצה"ל ופעיל פוליטי ישראלי שהיה מעורה בצמרת הביטחונית של מדינת ישראל והתגלה והורשע כמרגל למען ברית המועצות. פרטי זהותו האמיתית, השתייכותו הדתית, השכלתו, הרקע הצבאי שלו וקורות חייו לפני עלייתו לישראל לוטים בערפל.

12.עד היום אנו לא יודעים מה קרה איתו בקפריסין. למה התאבדה שם מישהי וכן מה עשה בווינה אצל מרטין שלאף - האם ביקר אותו? או שאלה סתם שמועות? וכן איך זה שבתו הרוויחה סכומים כאלה גבוהים? על כל אלה אנו זקוקים לקבל תשובות.

13.בתוך צואת התקשורת השקועה עמוק בתחתית השפד"ן, בתוך עיתונות האשפה, בתוך המדמנה של חזנים ומשוררים, חנפנים ועיתונאים להשכיר! יואב יצחק. אותך אני קורא תמיד, אתה לא חלק מהזבל הנזכר למעלה. אתה מוכשר וישר! ברכות ובריאות. תודה.

14.תלמוד בבלי:"אמר רבי שמלאי בשם רבי אליעזר: אין משיח בן דוד בא, עד שיכלו ויסופו שוטרים ושופטים מישראל" מערכת רקובה.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו / יואב יצחק ליה 01.10.19 11:30 1
  מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד / יואב יצחק ליה 27.10.19 20:15 2
  ליברמן הפעיל מערך של עמותות באופן הסותר חוק מימון מפלגות. המאותרג מס' 1 ליה 04.11.19 12:32 3
  יניב אלדד: עכשיו הוא איווט ''החדש'' והמעמד מחייב ליה 07.02.20 17:10 4
  סמוטריץ': ליברמן אחד האנשים המסוכנים בפוליטיקה הישראלית ליה 29.11.20 11:18 5
  ‏סופה לנדבר: ''ליברמן מנע העברת חוקים בנושא דת ומדינה, הוא משקר - יש לו סלידה מהקהילה הגאה'' ליה 22.03.21 11:00 6
  ''לא יכולה לשתוק יותר'': סופה לנדבר בהתקפה נגד ליברמן ליה 22.03.21 12:00 7
  דווקא הולם אותו מאופק סקופיון 22.03.21 16:18 8
  בכיר נוסף ב'ישראל ביתנו' פותח על ליברמן: ''אצלו הכל אישי'' ליה 23.03.21 08:23 9

     
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שלישי ב' בתשרי תש''פ    11:30   01.10.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו / יואב יצחק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://www.news1.co.il/Archive/002-D-136631-00.html

חשיפת News1 / הסיכונים, האיומים והפחדים / 30/09/2019

פאינה ודאוד נמנעים מחשיפת חלקו של ליברמן בעבירות בפרשת ישראל ביתנו

בית המשפט המחוזי גזר על דאוד גודובסקי 7 שנות מאסר בגלל חלקו בפרשת ישראל ביתנו פאינה קירשנבאום צפויה ל-8-5 שנות מאסר למרות זאת - שניהם שותקים ונמנעים ממסירת המידע בדבר חלקו של ליברמן בפרשה ל-News1 נמסר: שניהם מעדיפים לשמור על בטחונם האישי ושל בני משפחותיהם ולקבל תמיכה כספית בהמשך התובע בתיק ד"ר מאור אבן-חן - שפועל בניגוד עניינים למרות מעורבות בן משפחתו בעבירות (עמנואל מודריק) - נמנע מחקירת ליברמן ומתנהל בתיק זה כמו קונסיליירי בארגון פשיעה

פרשת ישראל ביתנו הופכת אט-אט לאחת המסקרנות. למרות כתב אישום שהוגש נגד חמישה נאשמים (שלושה הורשעו בהסדר טיעון) ושליחתו של דאוד גודובסקי לכלא ל-7 שנות מאסר בפועל - סגניתו לשעבר של השר ליברמן פאינה קירשנבאום צפויה ל-8-5 שנות מאסר - הפרשה טרם פוצחה, התביעה טרם מיצתה את הדין עם הקודקוד. ולא בגלל העדר אמצעים ו/או ראיות. סוד גלוי הוא: לא נעשה מאמץ מיוחד מצד המשטרה והתביעה, ולא הופעל כמעט שום לחץ על מי מהמעורבים בפרשה, לשמש עד מדינה נגד ליברמן ולמסור עדות מפורטת בדבר חלקו בעבירות שבוצעו.

פרשה זו, ובמיוחד מעורבותו של ליברמן, טעונה פיצוח, גם מחמת מעמדו של ליברמן במערכת הפוליטית בישראל. מפלגתו זכתה ב-8 מנדטים. מכוח מעמדו הוא שולט ללא עוררין. איש מחברי הכנסת לא מעז להתבטא ללא רשותו, מטוב עד רע. הוא מקבל החלטות לבדו, ורק לאחר מכן מכנס "התייעצות", מעדכן את חברי הסיעה בדבר החלטותיו/מחשבותיו ו"מקבל תמיכתם".

ליברמן משתמש בכוח לרעה.

הוא הכשיל הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו, וגרם לבחירות מועד ב'; ועתה הוא מכשיל שוב הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו או בני גנץ, ועלול לגרום לבחירות מועד ג'.

ליברמן פועל מתוך שיקולים זרים.

לפי מידע שהובא ל-News1: הוא מאשים את נתניהו בחקירה שנפתחה נגד בכירי ישראל ביתנו, ולכן גמר-אומר בנפשו - להביא לסילוקו של נתניהו מהליכוד בכלל ומראשות הממשלה בפרט (ראו גם החשיפה ב-News1: האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו).

בפועל, הפרקליטות מאתרגת את ליברמן.

עם או בלי זיקה באשר לאופן התנהלותו מול נתניהו. פשוטו כמשמעו. השאלה היא האם הועבר אל ליברמן מסר מצד מי מגורמי התביעה, אם בכלל - בשיחה ישירה או עקיפה, או בהתנהגות; והאם הובטח לו להימנע מחקירתו.

בוצעו פעולות "לשביעות רצונו של הבוס"

נקדים ונאמר, דבר שאותו הפרקליטות נמנעת מלעשות: ליברמן מעורב בעבירות הפליליות בתיק ישראל ביתנו - ולו בסעיף חיקוק של מרמה והפרת אמונים. ליברמן, שיודע להחזיק "קצר" את אנשיו, ואף להלך עליהם אימים לבל יפטפטו, הוא שאיפשר לגודובסקי ולקירשנבאום לבצע טרנזאקציות מפולפלות בהיקף של עשרות מיליוני ש"ח מכספים קואליציוניים אותם השיג עבור מפלגת ישראל ביתנו מקופת המדינה. ליברמן קיבל בזמן אמת מידע ומסרים על שהתרחש, ופעולות מסוימות ופליליות אף נעשו, כדבריו של גודובסקי, "לשביעות רצונו של הבוס".

פאינה וגודובסקי אינם דגי רקק. שניהם נמנו עם האישים המקורבים ביותר לליברמן. הם הכתובת למידע המפליל. בידיהם המידע הרלוונטי לחשיפת מעורבותו העמוקה של ליברמן בעבירות שבוצעו בכספים הקואליציוניים:

א)אשת הסוד פאינה קירשנבאום - זכתה למעמד בכיר במפלגה, כחברת כנסת ובתפקידים נוספים. היא נחשבה למקורבת לליברמן, יו"ר המפלגה. היא זכתה לאמון מצדו כמנכ"ל המפלגה, ובהמשך כמזכ"ל ולאחר מכן כסגנית שר. היא היתה מוסמכת לחתום על התקשרויות מטעם המפלגה ולאשר הוצאות שלה. פאינה היתה אשת אמונו של ליברמן בחלוקת הכספים הקואליציוניים שניתנו לשליטת המפלגה. עם מעצרה וחקירתה, ולצורך משפטה, נשכר עורך הדין גיורא אדרת כדי לייצגה. מקרה או לא, אדרת שימש פרקליטו האישי של ליברמן בשורה של עניינים. בין היתר הוא ייצג את ליברמן בכמה מהפרשות הפליליות בהן נחקר. לא נפתיע אם נקבע כאן מפורשות: שכירת אדרת הבטיחה לליברמן שליטה, הגנה, חסינות. לפחות מצד פאינה. וכך אירע. אדרת התנהל באופן בעייתי הן בדיונים והן בשלב ההוכחות. נעזוב זאת שנמנם לא מעט במהלך המשפט, בשעה שאמור היה להיות עירני ולעמוד על המשמר. העובדות הן: אדרת נמנע מלגונן על קירשנבאום, כדבעי. למשל, הוא הדף בקשותיה לפעול או להציף את דבר ניגוד העניינים הבלתי חוקי מכוחו פועל התובע עו"ד אבן-חן; וכן, הוא לא עשה את המצופה ממנו - להסיט את האחריות לעבירות שבוצעו, משכמה של פאינה, לכתפיו הרחבות של היושב-ראש, הוא ליברמן;

ב)החבר-הנאמן דאוד גודובסקי - נמנה עם מייסדי ישראל ביתנו. למן הקמת המפלגה בשנת 1999 ולאורך כל שנות פעילותו בה, היה מצוי בקשר חברי עם ראשי המפלגה ובראשם עם היו"ר ליברמן. לדבריו, הוא היה "שחקן אצל איווט" ולפיכך פנו אליו לצורך העברת מסרים אל יו"ר המפלגה. הקשרים האישיים ההדוקים בין השניים באו לידי ביטוי גם בעת שליברמן כיהן כשר התשתיות הלאומיות. אז, המליץ למנות את גודובסקי למנכ"ל קבוע של החברה הלאומית לאספקת פחם בע"מ. לאחר התפטרותו מתפקידו כשר הרלוונטי, שב ליברמן ועסק באופן אישי במינוי גודובסקי לתפקיד זה. במסגרת מעמדו, ומכוח הסמכויות שניתנו לו על-ידי ליברמן, פעל גודובסקי, אם בשליחותו של ליברמן ואם "לשביעות רצונו", בהסטת כספים קואליציוניים למטרות מפוקפקות.

הדעת נותנת, כי התביעה תעשה כל שביכולתה כדי לשכנע את גודובסקי ו/או את קירשנבאום למסור את כל הידוע להם בדבר אחריותו ומעורבותו של ליברמן בפרשה. העובדות הן, כי מאמץ מיוחד לא נעשה. איש מהחוקרים ו/או מהתובעים לא הפעיל מנופי לחץ מיוחדים - כפי שידעו המשטרה והפרקליטות לעשות בפרשות אחרות - על שני הנאשמים הנ"ל. גם עתה, בדרכם לכלא, שום גורם מהתביעה לא יוזם פניה אליהם כדי לנסות, בכל זאת, לגייסם כעד מדינה ולהציע להם עסקת טיעון שבה יופחת עונשם, תמורת מסירת המידע המפליל על ליברמן.

אין ולא יכול להיות ספק: מיצוי הדין עם ליברמן, שהוא יושב-ראש מפלגה בישראל המונה עתה שמונה חברי כנסת, הוא אינטרס ציבורי מובהק. ניכרת לכך חשיבות מיוחדת.

השאלה מדוע ניצן ו/או אבן-חן לא יוזמים זאת, טעונה בעצמה בדיקה.

אבן-חן פועל כקונסיליירי

ככל שאנו מתעמקים בפרשה זו מתחוור כי התביעה בישראל, ובעניין זה פרקליט המדינה שי ניצן, והתובע בתיק ד"ר מאור אבן-חן (הזוכה להגנתו של ניצן למרות ניגוד עניינים שבו הוא פועל), לא עושים את הנדרש כדי למצות את הדין עם יו"ר תנועת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על-אף הראיות שנחשפו בעיצומו של המשפט נגד קירשנבאום מפירות האזנת סתר שבוצעו לגודובסקי:

מתמליל השיחה בין גודובסקי לבין מתן דהן (שהואשם אף הוא והורשע) עולה, כי מתן דהן הביע מורת רוח כשהוצגה בפניו ע"י גודובסקי הדרישה להחזיר "בדלת האחורית", לחשבון אחר של המפלגה, שני מיליון ש"ח מתוך חמישה מיליון ש"ח שהוקצו כדין לעמותת איילים. גודובסקי השיב לו: "ככה זה - לשביעות רצונו של הבוס".

קירשנבאום נשאלה בעדותה: מי הבוס, ועל-כך השיבה: "כנראה ליברמן". עדות זו נשמעה ביום 16.04.19. ניצן ואבן-חן נמנעים, משום מה, למרות כל הסימנים המצביעים על אחריותו האישית של ליברמן לנעשה במפלגתו לפחות ברמה של מרמה והפרת אמונים, מחקירתו של ליברמן בגין חלקו/אחריותו האישית לעבירות החמורות שבוצעו בפרשה זו. למרבה הפרדוכס, ליברמן לא זומן לחקירה, גם לא לעדות פתוחה (שלא באזהרה).

נזכור נא: אבן-חן פועל בידיים לא נקיות ובחוסר תום לב. אבן-חן, שפעל בחקירה כפרקליט מלווה וממשיך בתיק ישראל ביתנו כתובע הראשי, נמנע/מושתק מלפעול נגד ליברמן, בשל ניגוד עניינים מובנה וחמור: עמנואל מודריק, שהיה האיש האחראי מטעם שלוחות משרד האוצר על הזרמת הכספים הקואליציוניים לישראל ביתנו, הוא בן משפחתו של אבן-חן. רעייתו היא בתו של עודד מודריק (לשעבר שופט בכיר בבית המשפט המחוזי בתל אביב), אחיו של עמנואל מודריק. עמנואל נפטר לפני כשנה. קודם לכן הוא נחקר באזהרה, בחשד שנטל חלק פעיל ביותר בעבירות הפליליות שבוצעו בפרשת ישראל ביתנו. אבן-חן אמור היה למשוך ידיו מתיק זה ולפסול עצמו, קל וחומר כשנוכח שוב ושוב, מחומרי החקירה, כי שמו של עמנואל נזכר פעם אחר פעם, כמי שאישר את הזרמת הכספים באופן שעורר את החשדות לפלילים; ולאחר שנוכח, מחומרי החקירה, כי עמנואל נועץ בפרשה זו, מחדר החקירות, עם אחיו עודד מודריק (כשזה כיהן כשופט) (ראו חשיפה ב-News1 בפרשה זו). במקום זאת בחר אבן-חן להמשיך ולפעול בתיק זה. חמור לא פחות - הוא וחמיו, עודד מודריק, פעלו באופן שיכול להתפרש כנסיון להלך אימים ו/או להשפיע על שופט באופן בלתי תקין. בזאת נטפל בנפרד.

עו"ד אבן-חן נמנע מלפסול את עצמו, למרות ניגודי העניינים הברורים. על-אף זאת הוא זוכה להגנתו של שי ניצן. ליברמן יודע היטב עובדות אלה ובנסיבות אלה הוא זוכה מן ההפקר. בפועל, אבן-חן משמש כקונסיליירי - בין אם ביודעין ובין אם על-פי מבחן התוצאה, הן בהגנתו של ליברמן, והן בשמירת זכרו של עמנואל מודריק. אופן התנהלותו מדיף ריח רע כזה העולה בארגון פשיעה. נקל לשער מה היה עלול ליברמן לומר, אם היה נקרא לחקירה, על אחריותו של עמנואל מודריק לטרנזאקציות הכספיות הבלתי חוקיות; וזו אולי אחת הסיבות המרכזיות להימנעות מצד אבן-חן, הפרקליט המלווה, מלהורות על חקירתו האישית של ליברמן.

מדוע דאוד ופאינה שותקים

נעלה מכל ספק: גודובסקי, שהורשע ונגזרו עליו 7 שנות מאסר, יכול להקל על עצמו ולזכות לעסקת טיעון טובה מבחינתו, אם היה מסכים למסור מידע בדבר חלקו של ליברמן בעבירת שבוצעו בפרשה זו. כך גם פאינה קירשנבאום, הצפויה להרשעה ולמאסר ממושך בכלא - 8-5 שנות מאסר בפועל. שניהם שותקים ונחשבים גם עתה למקורבים לליברמן. קירשנבאום אף היתה אחת האורחות החשובות שהוזמנו לחתונתו של עמוס ליברמן, בנו של ליברמן.

ל-News1 נמסר, כי דאוד ופאינה שותקים גם מחמת חששם ורצונם לשמור על בטחונם האישי ולגונן על בני משפחותיהם; וגם נוכח רצונם לקבל בעתיד - בעת שירצו עונשם בכלא - תמיכות כספיות מליברמן ו/או מאוליגרכים הנמנים עם מקורביו. על ליברמן ניתן לסמוך בעניינים אלה, הוא יודע לעבור - נמסר לח"מ. זאת בניגוד לאהוד אולמרט, שניסה לקנות שתיקתה של שולה זקן - בדרך מטופשת, שגרמה להפללתו גם בשיבוש הליכי חקירה ומשפט.

כך-או-כך, אירועי העבר - שחלקם הגדול לוטים בערפל, עלולים בהחלט להרתיע דאוד ופאינה ממסירת עדות נגד ליברמן. שניהם ילכו לכלא לתקופה ממושכת, כי החלופה מסוכנת. הנה, תזכורת באשר לגורלם המר של כמה אישים שהעידו נגד ליברמן:

א) מיכאל פלקוב, יועץ התקשורת לשעבר של אביגדור ליברמן שנמנה עם החשודים המרכזיים בפרשת ישראל ביתנו, יצא מישראל ב-2015 ונעלם. מאוחר יותר פורסמו דיווחים כי הוא נהרג בקרבות באוקראינה. שום גורם רשמי לא אישר שהוא נעדר, ועד עתה לא נמסר מידע רשמי על נסיבות מותו, אם בכלל;

ב) דוח שפרסם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בדצמבר 2012 מנה רשימה של עדים שמתו בנסיבות מסתוריות או כאלה ששינו עדותם ו/או "שכחו" דבר עדותם המקורית. הנה חמישה מהם:

1) יוסף שולדינר - בשנת 2006 נמצא העד בבית קברות כשהוא ירוי בראשו. נטען כי התאבד;

2) ארטיום בורוביק - עיתונאי בכיר ברוסיה המקורב לשלטונות, אותו גייס ליברמן כדי שיפעל בקרמלין להעלאת שער הרובל, כדי שליברמן, ישיג את מטרותיו העסקיות. העיתונאי הרוסי, בורוביק, נהרג מאוחר יותר בתאונת מטוס מסתורית, כפי שנחשף ב-2008 ב-News1;

3) דניאלה מורצי - עדה מרכזית ורואת חשבון ממשרד עורכי הדין אנדריאס ניקולאוס מקפריסין. הביאה לסגירת התיק נגד ליברמן בפרשת חברות הקש, למרות שכשנתיים קודם לכן מסרה מידע מפליל לגבי ליברמן. מורצי ריכזה את הטיפול בשלוש מבין חמש החברות. היא אמורה הייתה להעיד על-כך שליברמן היה בעליהן או הנהנה העיקרי מהן. נציגי הפרקליטות נפגשו פעם נוספת עם מורצי בקפריסין, בטרם יקבל היועמ"ש החלטה סופית. והנה, בניגוד לגרסה הקודמת שהובאה בשמה, היא מסרה ככלל שאינה זוכרת את פרטי האירועים הנוגעים לחברות הקשורות לליברמן;

4) עד ממולדובה. בשנת 2008 נטען כי לקה בשבץ ומת, לאחר חקירתו;

5) תושב רוסיה שגם עדותו יכולה הייתה לשפוך אור, אך חרף מאמצי השלטונות הרוסיים לאתרו הוא לא נמצא.


האירועים הנזכרים לעיל, ובמיוחד מותם המסתורי של עדים שהחזיקו במידע העלול להפליל את ליברמן, משרתים את ליברמן. בין שהוא קשור ובין אם-לאו. מי יעז להעיד נגדו. זו אולי הסיבה שהוא לא נאבק פומבית ותקשורתית - כפי שהוא יודע לעשות - בהדיפת החשדות נגדו בדבר היעלמם ו/או מותם של אותם עדים.

דאוד ופאינה, כמו גם עדים פוטנציאליים אחרים, רואים היטב את רשימת השמות. בנסיבות אלה, ליברמן לא צריך לומר להם מילה כדי לקנות שתיקתם. אם אכן ישתקו, אם במטרה לשמור על בטחונם האישי, ואם כדי לשרתו, הם ובני משפחותיהם יתוגמלו בעתיד. התגמול יכול שיוזרם באמצעות רווחים מ"עסקות" ו/או כתמיכה ישירה מצד חברים שיתנדבו לסייע למשפחה שנקלעה למצב כלכלי קשה.

תגוביות:

1.עכשיו הכל ברור. אביגדור ליברמן הצטרף לשמאל כדי להגן על עצמו בפני כתב אישום פלילי בשיטת שרון הידועה לשימצה של עומק העקירה כעומק החקירה ואצלו זה עומק השבירה שמאלה כעומק החשש מהסתבכות אפשרית שלו בפרשה הזאת.

2.איווט לא נהיה שמאלני, אלא אתרוג שימושי, סחיט, בידי תשקורת אובססיביביביבית ובידי 'כנופיית שלטון החוק' כהגדרתם של ריבלין ופלדמן בבולשביקית עוכרת ימין ובנימין!

3.למחוא כפיים לפרקליטות (הנקראת בלשון השקר: "שומרי הסף" ולגורמי "אכיפת החוק", לשי ניצן, בבת עינו של השמאל שונא ביבי ולשאר החבורה המגוננת על האתרוג החדש, שאינו אלא ארגון פשע.

4.פחד אלוהים.

5.שי ניצן. כמה עוד רוע יכול האיש עוכר ישראל הזה להביא למדינה. אני מצפה בקוצר רוח לחודש דצמבר, חודש אהוב עלי בזכות חג החנוכה, אלא שהפעם אשמח לראות את האיש האפל הזה מתנדף ומסתלק.

6.איך יודעים שיואב יצחק הוא דמוקרט ולא עבריין מושחת ודיקטטור כמו נוני מוזס ורוב רובה של העיתונות הכתובה והאלקטרונית? הראייה שהוא נותן לנוכלים השייכים לכנופיית השמאל, להגיב בלי חשבון באתרו. נותן לכתבים כמו דן מרגלית, שחמש עיתונאיות התלוננו נגדו על הטרדה מינית, במה חופשית להשמיץ את נתניהו, נותן במה לראש העיתונאים אצלו פה באתר, איתמר לוין להשמיץ ללא גבול את ראש הממשלה, זה שלא מצא עבודה כעו"ד, מקבל במה אין סופית להשמיץ את ראש הממשלה. כך גם עם המגיבים פה. נותן להם במה חופשית להשמיץ את ראש הממשלה.

אצל העבריין נוני מוזס אם מישהו מגיב לטובת נתניהו, מיד יש מבול של תגובות אדומות. אם עבריין עם קבלות כליברמן מקבל חסות או איתרוג מהשמאל והפרקליטות, כשכולם יודעים בדיוק מי האיש הזה ליברמן, מאפיונר גדול, שרק יביא על ישראל שפיכות דמים של ממש. ראו הוזהרתם. הראשונים לטיפול יהיו בפרקליטות ופוליטיקאים שונים. הוא פשוט יחסל את כולם. לליברמן לא יהיו שום עכבות. הפרקליטות ובראשה שי ניצן ומנדלבליט, בן ארי וכל העדר היושב שם, שהוא מושחת עד היסוד ושלא מטפל באנשים כליברמן כפי שצריך, מביא אסון גדול שילך ויגדל בממדים מפלצתיים אם ליברמן לא יטופל ומיד.

7.בקיצור. הפרקליטות מגוננת על ארגון פשע ותוך כדי כך, בוחשת בפוליטיקה הישראלית לטובת השמאל. חרפה.

8.המשטרה והפרקליטות הופכות לחלק מהמאפיה - באי חקירת פשעיו, שחיתות ורצח ומאפשרות לליברמן לשלוט במדינה כולה, כשברצונו יש או אין בחירות, ממשלה, קואליציה וראש ממשלה! מצד שני, אותן משטרה ופרקליטות לא רק שמאיימות על חייהם ומשפחותיהם של כל אלה שעבדו עם נתניהו ותופסות אותם במלתעותיהם, אלא שבאיומים כפו עליהם להפוך לעדי מדינה, כאילו נתניהו הוא גנגסטר! אנחנו חיים באשליה שיש לנו דמוקרטיה, כשאנחנו למעשה חיים בדיקטטורה שראשיה הינם המשטרה, הפרקליטות, כולל היועמ"ש ורובה המוחלט של מערכת המשפט, המהווים מאפיה בפני עצמה ופועלים בשיטות העולם התחתון, ועושים במדינה כרצונם! העם חייב להפגין בהמוניו נגד הדיקטטורה החשוכה הזאת, התופרת תיקים לאנשי ימין ובראשם לנתניהו, כדי לדרוס את זכות העם לבחור את נציגיו, ולהפיל את שלטון הימין, בניגוד מוחלט לרצון העם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום ראשון כ''ח בתשרי תש''פ    20:15   27.10.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד / יואב יצחק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ליברמן זכה לכיסוי אוהד מאתר יזרוס בין ישראל ביתנו למנהלי יזרוס התקיימו קשרים שכללו תשלומי כספים כספים הועברו ליזרוס גם מגורמים שקיבלו כספים קואליציוניים מישראל ביתנו עם פרוץ החקירה בפרשת ישראל ביתנו נמלט מיכאל פלקוב לאוקראינה אלכס גולדשטיין נעצר ומיד עם שחרורו מכר את יזרוס לקבוצת ארנון מוזס, איש סודו של ליברמן הארכיון של יזרוס, שכלל ראיות שהיו עלולות להפליל את ליברמן, הושמד עדות גולדשטיין בביהמ"ש נעלמה באופן מסתורי ליברמן טרם נחקר

X.העדות המחזקת החשדות
Y.ליברמן טרם נחקר

▪ ▪ ▪

פרשת ישראל ביתנו היתה ועודה אחת החמורות במגזר הציבורי. כתבי אישום הוכרעו ברובם. חלק ממקורביו של יושב-ראש המפלגה, אביגדור ליברמן, ובהם מי שהיה יד ימינו, דאוד גודובסקי, וסגניתו של ליברמן, פאינה קירשנבאום, הועמדו לדין.

בחקירתם במשטרה ובעדויות בבית המשפט הם בחרו לשתוק. הם נמנעו ממסירת מידע בדבר חלקו של ליברמן בעבירות שבוצעו - שימוש בכספים קואליציוניים למטרות זרות ואישיות ובלתי חוקיות. גודובסקי הורשע ונגזרו עליו שבע שנות מאסר בפועל. ערעור שהגיש טרם נדון. משפטה של קירשנבאום נמשך. הסיכומים מצד התביעה הוגשו. סיכומי ההגנה יוגשו בקרוב. הכרעת השופט אמורה להינתן תוך כמה חודשים. הרשעה, קרוב לוודאי, ומאסר ממושך.

מידע רב בפרשה זו הובא ל-News1. המידע מצביע על ראיות חזקות המחייבות חקירת ליברמן בשל מעורבותו הפלילית בפרשה, ובמיוחד במה שמכונה: "פרשת יזרוס", שבה נתמקד להלן. המידע מצוי הן בידי חוקרי המשטרה והן בידי בכירי הפרקליטות. למרות זאת, ומסיבות שטרם הובררו דיים, ליברמן, שמנהל מאבק אישי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - מאבק המשרת גם את הפרקליטות והמשטרה (במקרה או לא) - זוכה לאתרוג מצד הפרקליטות ובראשה שי ניצן, ומצד היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט. לראיה, ובניגוד לכל נורמה משפטית - עד עתה הוא אפילו לא זומן לחקירה, אפילו לא כעד נגד מי מהנאשמים בפרשה. ניצן ומנדלבליט נמנעו מחתירה לזימונו של ליברמן לעדות, על-אף המידע, שחלקו גלוי, המצביע על התנהלות מאפיוזית מצד ליברמן בפרשה זו כמו בפרשות קודמות - ממש בסגנון המייחד מאפיונרים ברוסיה. לא פחות.

פרשת ישראל ביתנו טרם לובנה כדבעי. גם לא בכלי התקשורת. עשרות מיליוני ש"ח התעופפו לגורמים שונים משיקולים זרים ואישיים, ובאופן בלתי חוקי, אך ליברמן יצא עד כה פטור כאילו כלום – משל אינו אחראי אפילו לא מכוח תפקידו כראש המפלגה. ליברמן לא נחקר, למרות שיותר ויותר סימנים מלמדים על מעורבותו בעבירות שבוצעו. הראיות נגדו קפצו, מחמת מעורבותו כאמור, על-אף שעדים פוטנציאליים פוחדים לדבר, שמא יבולע להם. הפחד אחז ברבים וטובים וגם בעבריינים כדוגמת גודובסקי וקירשנבאום. ולא בכדי: סוד גלוי הוא מה אירע לעדים שמסרו עדויות נגד ליברמן בפרשת חשבונות הקש בקפריסין (שאותה גנז היועמ"ש יהודה וינשטיין בשנת 2012). כמה מהעדים נהרגו/מתו בנסיבות מסתוריות. עדים אחרים נאלצו לשנות גרסתם, לאחר "ביקורי בית" שקיבלו.

שיבוש הליכי חקירה ומשפט

בפרשת יזרוס, בדומה לפרשות קודמות שנקשרו בשמו של ליברמן, התרחשו אירועים חריגים המעלים חשד למעורבות גורמים שונים בניסיון לשבש הליכי חקירה ומשפט. חלק מהעניינים שצצו, עלו גם מעדותו של אלכס גולדשטיין, שהיה בעל השליטה באתר יזרוס:

1) עד מרכזי ברח ונעלם - מיכאל פלקוב, מי שהיה מקורבו ואיש סודו של ליברמן, ובעל השליטה ביזרוס בשנים 2013-2009, ברח מישראל עם פרוץ החקירה בפרשת ישראל ביתנו. פלקוב שימש כזרועו של ליברמן באתר, ותוגמל על-כך מאנשי ישראל ביתנו ומהמפלגה, אם ישירות ואם בעקיפין, מחברות/עמותות שקיבלו כספים מתקציבים קואליציוניים שסודרו להן על-ידי ישראל ביתנו;

2) הארכיון הושמד בזדון - קבוצת ידיעות אחרונות ובראשה ארנון מוזס (ליברמן ומוזס מיודדים מאוד מאוד), רכשה בתחילת 2015 את אתר יזרוס תמורת 100 אלף ש"ח, וזאת זמן קצר לאחר שגולדשטיין שוחרר ממעצר בפרשת ישראל ביתנו. הארכיון של יזרוס, שכלל עשרות אלפי ידיעות בשפה הרוסית, חלק מהן ביטאו כיסוי אוהד לליברמן, הושמד. השמדת הארכיון נעשתה בזדון. פעולה זו מעלה חשד לשיבוש הליכי חקירת המשטרה. נדגיש, בין ליברמן לבין מוזס התקיימו יחסי גומלין במשך שנים. בין היתר, ליברמן וחברי הכנסת של מפלגתו תמכו בהצעת חוק שנועדה לפגוע בעיתון ישראל היום, המתחרה העיקרי של ידיעות אחרונות. ליברמן וחברי הכנסת האמורים הצביעו בנובמבר 2014 בכנסת בעד החוק - בקריאה טרומית שנערכה; כאמור, חודשים ספורים לאחר מכן חילץ מוזס את ליברמן מצרתו ורכש את יזרוס ומחק את הארכיון שהיה עלול לשמש כראיה ולהפלילו. כאז גם עתה: ליברמן זכה וזוכה להגנת ידיעות אחרונות, ולפרסומים אוהדים כמעט בלא פרופורציה למעשיו;

3) העדות נמחקה באופן מסתורי - אלכס גולדשטיין מסר עדות במשפטה של פאינה קירשנבאום. עתה אנו חושפים ב-News1, כי גולדשטיין מסר מידע רב בעדותו, שעלול היה להפליל גם את ליברמן או לפחות לחייב זימונו לחקירה ו/או לעדות בבית המשפט. והנה, הפתעה. העדות נמחקה, נעלמה. לצדדים, התביעה מזה, וההגנה מזה (עורכי הדין של קירשנבאום), לא נותר אלא לשחזר את העדות ולהגישה כעדות מוסכמת.

גורמים שהשתתפו בדיון מסרו ל-News1, כי העדות המוסכמת "מוחלשת" ביחס לזו שנשמעה בבית המשפט. פרטים חמורים נגד ליברמן ו/או נגד חוקרי המשטרה, הושמטו. נציין כאן: עו"ד גיורא אדרת, פרקליטה של קירשנבאום, שימש כבא-כוחו של ליברמן בכמה פרשות, כולל בפרשה הגדולה נגד ליברמן. לכן אין זה אולי פלא, כי אדרת לא חתר לפעול בכלים המסורים בידיו, כולל בחקירה נגדית, כדי לגלות בפני בית המשפט את האמת הפשוטה: ליברמן הוא שעמד בקשר העיקרי עם מנהלי/בעלי יזרוס, ולא קירשנבאום. ולכן, ככל שבוצעו עבירות והזרמות כספים ליזרוס, שלא כדין, ישירות או בעקיפין, הרי שיש להפנות את חיצי הביקורת/אישומים לליברמן עצמו ולזמנו לחקירה.

יודגש, חלק מהפרטים המופיעים בתחקיר זה עלו בכמה כלי תקשורת, כולל מצד עיתונאים שנמנו עם מבקריו החריפים של ליברמן, והפכו למעריציו (רביב דרוקר למשל התראיין ל-103FM ביום 30.05.19 והודיע: אני לראשונה בחיי מצביע לאיווט (אביגדור) ליברמן). מעריציו החדשים הפכו למגיניו, בזכות "פועלו" של ליברמן לסילוק בנימין נתניהו מראשות הממשלה (יוצא מן הכלל הוא העיתונאי גיא רולניק (הארץ), המזהיר ממסוכנותו של ליברמן). דבר עדותו של אלכס גולדשטיין - עדות הכוללת מידע המחזק את החשדות נגד ליברמן, כמו-גם דבר ההיעלמות המסתורית של עדות גולדשטיין ממתקני בית המשפט, וכן ניגודי העניינים מצד עורכי הדין, מובאים כאן לראשונה ב-News1.

X.העדות המחזקת החשדות

העדות של גולדשטיין, שנעלמה באופן מסתורי

במסגרת משפטה של פאינה קירשנבאום עלו, כאמור, עדויות מהן ניתן ללמוד על מעורבותו/אחריותו של ליברמן לפעולות שבוצעו בניגוד לחוק. אחת מהן הובאה מפיו של אלכס גולדשטיין, שרכש ב-2013 את יזרוס מידיו של פלקוב. מדבריו עולה, כי עבור סיקור אוהד קיבל יזרוס כספים, מגופים שקיבלו מישראל ביתנו כספים קואליציוניים. גולדשטיין מסר כי מי שיצר את הקשרים עם אותם גופים היה מיכאל פלקוב – שייסד את יזרוס ב-2009, והיה מקורבו ואיש אמונו של ליברמן.

גולדשטיין שימש כבעלים וכעורך ראשי של יזרוס בשנים 2015-2013. לדבריו, בזמן שאתר יזרוס היה בבעלותו של פלקוב ואחר-כך בבעלותו שלו, הועברו אליו כספים ישירות מישראל ביתנו ומגופים שנהנו מהכספים הקואליציוניים של ישראל ביתנו, וזאת הודות לקשרים עם ליברמן. היקף ההכנסות מגופים אלה, שכל אחד מהם כיכב בפרשת ישראל ביתנו, "היה בשנים 2013-2015 כמיליון וחצי ש"ח לשנה". כמו-כן העיד גולדשטיין, ליברמן עצמו היה מעורב בתכנים של אתר יזרוס.

עדותו המפלילה של גולדשטיין ניתנה ביום 28.02.19 בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפני השופט ירון לוי. עדות זו, למרבה התדהמה, נמחקה "בטעות" ממתקני בית המשפט יחד עם עדות בעייתית נוספת מפיו של עד חשוב נוסף, אלכס קלויצקי. כאמור, בהסכמת עו"ד גיורא אדרת, בא-כוחה של קירשנבאום, הסכימו הצדדים לשחזר "עדות מוסכמת" – עדות מוחלשת ביחס לזו שנשמעה במקור.

עדות גולדשטיין, גם זו המוחלשת, כללה תיאור בדבר לחצי חוקרים לתת את שמה של פאינה: "העד סיפר, כי במהלך החקירה היה נתון למעצר של כ-10 ימים. במהלך גביית ההודעות, אשר בוצעו תוך הפעלת לחצים קשים על-ידי שני חוקרים, אחד – יוסי עסיס, והשני שאת שמו הוא לא זכר, נאמר לעד שאם לא "ייתן" את דאוד ופאינה הוא צפוי לבלות בכלא זמן ממושך, התינוק שנולד לו זמן קצר לפני כן יגדל בלי אבא ואשתו עשויה לעזוב אותו, מכיוון שהוא יהיה אסיר. העד לא זכר מי מהחוקרים אמר לו את הדברים כאמור". פירושו של דבר: החוקרים לחצו על העד לתת את ראשה של פאינה, ולא למסור את האמת הפשוטה: ליברמן הוא שעמד בקשר עם פלקוב ועם גולדשטיין.

ארנון מוזס רוכש ומוחק

גולדשטיין המשיך לערוך את יזרוס עד פרוץ פרשת ישראל ביתנו. אז נעצרו הזרמות הכספים ליזרוס. מי שנחלץ לעזרת ליברמן הוא ארנון מוזס. בתמורה ל-100 אלף ש"ח רכשה קבוצת ידיעות אחרונות בתחילת 2015 את חברת יזרוס. זמן-מה לאחר מכן, ובעוד הליכי החקירה והמשפט תלויים ועומדים, מחקה קבוצת ידיעות אחרונות את הארכיון של יזרוס מרשת האינטרנט. הרשימות שביטאו כיסוי אוהד לטובת ליברמן, כולל כמובן אותן רשימות שעלולות היו לשמש ראיות מפלילות נגדו, נמחקו מהרשת. הנה, הנכס העיקרי של אתר אינטרנט מפסיד - הארכיון, שכלל אלפי אייטמים המייצרים תעבורה, הושמד. משיקולים זרים, כמובן.

"חשוב לשמור על קשר עם ליברמן"

יזרוס - אתר הבית של ישראל ביתנו עלה באפריל 2008 ונסגר ביוני 2017. מיכאל פלקוב המייסד היה ידידו ודוברו של אביגדור ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו. לידו פעלו באתר שני חבריו למערכת - אלכס קוגן ואלכס גולדשטיין. הקשר אל ליברמן נעשה דרך פלקוב. האתר סיפק שירותי פרסום לישראל ביתנו וקיבל חוזי פרסום מגופים שנהנו מהכספים הקואליציוניים של ישראל ביתנו. הלקוחות העיקריים בתחום זה היו: עמותת איילים, הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית, חל"פ שומרון, קומראן. היקף ההכנסות בשנים 2013-2015 היה כמיליון וחצי ש"ח לשנה.

פלקוב עזב ב-2013 את ניהול יזרוס. הוא תידרך את יורשו גולדשטיין ללכת בדרכו. מסמך שהוכן ובו עיקרי הדברים נחתם עם האות "ל". מתוך העדות: "מדובר במסמך אותו הכין על-סמך המידע שקיבל ממיכאל פלקוב על-רקע עזיבתו של פלקוב וכניסתו של העד לתפקיד העורך הראשי של אתר יזרוס. ביחס ל-"ל", שמוזכר במסמך, ציין העד כי הכוונה היא לליברמן. לדבריו השתמש באות "ל" לשם קיצור". העד הודה כי מסמכים אחרים שערך לא כללו קיצור שמו של אדם או אות ראשונה של שמו, אלא כללו שמות מלאים.

גולדשטיין אמר בעדותו, כי פלקוב הסביר לו את "החשיבות של קשר ישיר עם ליברמן כפי שהיה לפלקוב לצורך קבלת מידע". בהתאם לזאת הוא נפגש עם ליברמן "מספר פעמים", מסר לו סקירות עיתונות, קנה לו במשך מספר שנים מתנות ליום ההולדת ואף ביקש מליברמן להעסיק אותו בקמפיין הבחירות של 2015. עוד העיד גולדשטיין שמנכ"ל ישראל ביתנו דאוד גודובסקי, אישר כתבות ביזרוס לפני פרסומן. לדבריו, "מדובר בהתנהגות מקובלת כלפי מקור הידיעות, הן על-מנת להקפיד על דיוק המידע שמסר המקור והן על-מנת לשמור על רצון המקור לשתף פעולה".

כוכבי פרשת ישראל ביתנו העבירו כספים ליזרוס

מעבר הכספים מישראל ביתנו ליזרוס נעשה בחלקו באופן ישיר – נחתמו הסכמי פרסום שנערכו בין ישראל ביתנו לבין האתר בשנים 2012-2009. גולדשטיין העיד גם על מעבר עקיף של כספים מישראל ביתנו ליזרוס דרך גופים שנהנו מהכספים הקואליציוניים של ישראל ביתנו.

לדברי גולדשטיין, "הלקוחות העיקריים בתחום זה היו איילים, הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית, חל"פ שומרון, קומראן". העד הוסיף ש"היקף ההכנסות בשנים 2013-2015 היה כמיליון וחצי ש"ח לשנה". נזכיר: הגופים המממנים של יזרוס הם הכוכבים של פרשת ישראל ביתנו. גולדשטיין טען בעדותו: הקשר עם הגופים האלה נוצר על-ידי פלקוב, שהיה כאמור איש אמונו של ליברמן.

התקבלו כספים מחל"פ שומרון

גולדשטיין מסר בעדותו: פלקוב "הוא זה שטיפל בחוזה והיה בקשר עם החל"פ". חלקו של גולדשנטיין הסתכם "בהוצאת חלק מהחשבוניות לחל"פ וכן במפגש חד-פעמי עם נציג חל"פ בשם משה לצורך איסוף הצ'קים. זאת, מכיוון שלמיכאל פלקוב לא היה רישיון נהיגה והוא נסע במקומו".

חל"פ שומרון מככבת באישומים נגד פאינה קירשנבאום. גרשון מסיקה ראש מועצה אזורית שומרון וראש החברה לפיתוח השומרון (חל"פ שומרון) הפך לעד מדינה נגד קירנשבאום. הוא העיד על קבלת כספים קואליציוניים באמצעות קירשנבאום והעברתם "למטרות של ישראל ביתנו", וזאת בהנחיית פאינה ודאוד. הקשר הכספי בין חל"פ שומרון לנאמנו של ליברמן, מיכאל פלקוב, והכספים שהועברו ממועצה אזורית שומרון ליזרוס – לא הובאו לדיון, על-אף הצורך שעלה: לברר דבר חלקו של ליברמן בפעולות העברייניות שבוצעו.

התקבלו כספים גם מעמותת איילים

באשר להתקשרות עם איילים מסר גולדשטיין: "כל הקשר נעשה עם מיכאל פלקוב שנסע הרבה פעמים לפגישות עם אנשי איילים בדרום". גולדשטיין סיפר: לאחר שנכנס לתפקיד העורך הראשי של האתר, הוא קיבל מפלקוב 6 צ'קים דחויים של איילים, שהיו לדברי פלקוב "צ'קים שמחליפים צ'קים פגומים שניתנו בעבר, אותם היה על העד להפקיד בתמורה לשירותים שסופקו לאיילים בעבר".

איילים מככבת רבות בפרשת ישראל ביתנו. עיקר השחיתות בעמותה מיוחס על-ידי הפרקליטות לפאינה קירשנבאום. מתן דאהן, יו"ר עמותת איילים, הודה במסגרת עסקת טיעון בעבירת מתן שוחד וקיבל כעונש עבודות שרות. עורך דינו הוא ירון קוסטליץ, המשמש כבא-כוחו של ליברמן שנים רבות, כולל בימים אלה. מטבע הדברים, קוסטליץ לא ניחן באמביציה יתרה כדי להציג את כל האמת בפני בית המשפט, קל וחומר כאשר זו עלולה לסבך את לקוחו האחר, הוא ליברמן.

כספים התקבלו גם מועצת מגילות (קומראן)

בשונה מאיילים ומחלפ שומרון, העיד גולדשטיין שהקשר עם מגילות נעשה ביוזמת יו"ר המועצה מוצי דהמן. יזרוס הקימה עבור מגילות אתר ופרסמה באנרים באתר יזרוס שהפנו לאתר של מגילות. מוצי דהמן הסכים לשלם 10,000 ש"ח בתוספת מע"מ בלבד. החוזה נחתם ל-10 חודשים.

גולדשטיין הכחיש את דבריו של מוצי דהמן, לפיהם התשלום ליזרוס התבצע כתוצאה מבקשת פאינה קירשנבאום. גולדשטיין טען שבמהלך ההתקשרות עם מגילות, העלתה מגילות מיוזמתה את התשלום החודשי ליזרוס. לאחר שהוא הבחין בהגדלת התשלום, הוא פנה למגילות ובירר האם מדובר בסכום הנכון. משנענה בחיוב החליט "על דעת עצמו ובלי שנתבקש לכך על-ידי מגילות, להעלות את כמות הבאנרים הפרסומיים של מגילות באתר יזרוס".

בתגובה לדברי מוצי דהמן, ראש מועצת מגילות, לפיהם גם הגדלת התשלום והארכת תקופת ההתקשרות עם יזרוס בוצעו לבקשתה של פאינה קירשנבאום שהועברה אליו על-ידי ישראל יהושע, מסר גולדשטיין בעדותו, "כי אינו יכול להסביר את הדברים. כאמור, לא ידוע לו דבר על-כך ועל כל התערבות של מפלגת ישראל ביתנו או פאינה קירשנבאום בהתקשרות".

דהמן הפך לעד מדינה נגד קירשנבאום ונגד ישראל יהושע. הוא העיד על העברת כספים קואליציוניים למועצה, מישראל ביתנו, עבור תשלום ללוביסט ישראל יהושע. נגד הלוביסט ישראל יהושע הוגש כתב אישום בנובמבר 2018 לבית המשפט המחוזי בתל אביב על-ידי התובעים מאור אבן חן ועמרי קופלר בחשד לעבירות שוחד ומרמה. ישראל יהושע נחשב למקורב לליברמן. הוא מיוצג על-ידי עו"ד ירון קוסטליץ (עורך דינו של ליברמן ושל מתן דאהן מאיילים).

Y.ליברמן טרם נחקר

ראיות ועדויות רבות מצביעות כאמור על מעורבות ליברמן בפרשת ישראל ביתנו. החוק מחייב את היועמ"ש ואת הפרקליטות לפעול בלא מורא ולזמנו לחקירה. למרות זאת, מנדלבליט ושי ניצן לא ממלאים את חובתם. חלק ניכר מהמעורבים מואשמים ונשלחים לכלא. ואילו את ליברמן לא זימנו אפילו למסירת עדות - לא במשטרה, וכמובן לא כעד הגנה בבית המשפט. בנסיבות אלה, החקירה והמשפט משובשים: כאמור לעיל, באי-כוחו של ליברמן, עורכי הדין גיורא אדרת וירון קוסטליץ, משמשים כבאי-כוחם של חלק מהנאשמים העלולים לסכן את ליברמן. באופן זה נשמרים האינטרסים המשפטיים של הצדדים, ובמיוחד האינטרסים של ליברמן שרכש מיומנות כמאפיונר, אך בירור האמת נמנע - דבר הגורם לשיבוש הליכי חקירה ומשפט.

הודעת News1: ליברמן הגיש נגד הח"מ קובלנה פלילית פרטית בגין פריט אחד בכתבה שפרסמנו על אודות מעשיו הבעייתיים ("ליברמן נתקף בהיסטריה", 08.10.19). נהדוף את טיעוניו בבית המשפט. ניסיונו להטיל אימה ולעצור את החשיפות בעניינו, לא ייצלח. אנו נמשיך לפרסם את הטעון גילוי וחשיפה.

תאריך: 26/10/2019 | עודכן: 27/10/2019

יואב יצחק

https://www.news1.co.il/Archive/002-D-137091-00.html

תגוביות:

1.מתרחב הלב לשתף אותנו בתחקירים המפורטים הללו. יישר כוח על העבודה המדהימה שלך והמושקעת לאין ערוך, להוציא האמת לאור. תודה יואב .

2.מעדיף את נתניהו עם פיג'מה מתוך שינה, על בני גנץ מגמגם / יאיר לפיד קורא מטלפרומפטר ועומד על סיר הפוך / עמיר פרץ מניע שפתיים מתחת לשפם המגולח / איילת שקד מתחרה בדיקלום עם ציפי לבני. אני מעדיף בראשות הממשלה אדם שהיה לוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל, השתתף במבצעים רבים וסיים קורס קציני חי"ר בהצטיינות, בוגר MIT והרווארד, שגריר ישראל תקיף ויעיל באו"ם, סגן שר החוץ, שר אוצר וכלכלן מוצלח, וראש ממשלה שהפך את ישראל למעצמה ביטחונית, כלכלית ומדינית.

3.ליברמן ארכי נוכל ומושחת. חבריו הם אוליגרכים רוסים ומיליארדר שמאלני בשם שלאף ולכולם עסקים ואינטרסים ברוסיה אתם מבינים! המתנחל מנוקדים מרופד בכספי שוחד של מיליונים והפרקליטות מתמהמהת! העם דורש להקים ועדת חקירה לנעשה בפרקליטות, גוף שהסתאב והזדהם פוליטית והתנדב לשמש כלי נשק פוליטי בידי השמאל! ואת ליאת בן ארי - עליך להתפטר. אינך ראויה לתפקידך לאחר שהגשת תצהיר שיקרי (נאה דורש נאה מקיים) ואיפה העליון ששותק לכל הדברים האלו? מי ששותק משתף פעולה! בא סופה של החונטה המשפטית שניצלה לרעה את סמכויותיה כדי לרדוף אנשי ימין!!!

4.כל יום מתגלים דברים נוספים על מעללי הנוכל המולדבי שהפך ליקיר השמאל בלי להעמידו לדין.

5.אנחנו חיים במדינת מאפיה! בלתי נתפס שרק יואב יצחק חושף את החולי והריקבון של הרשויות - הפרקליטות, המשטרה, היועמ"ש ומערכת המשפט, הפועלים כמאפיה לכל דבר ויוצרים במדינה מציאות אנרכיסטית של מדינת עולם שלישי מהגרועות ביותר, שולטים במדינה ועושים בה ובציבור כרצונם! הם מחסלים אנשים ואת חייהם לפי בחירתם ע"י תפירת תיקים או העלמת תיקים, ומחסלים פוליטיקאים מהימין ואת בוחרי הימין עצמם ע"י דריסת כל זכויותיהם הדמוקרטיות הבסיסיות ביותר! הפרקליטות והמשטרה מסתבר מושחתות ומפלצתיות כשהמטרות שלהן מקדשות את כל האמצעים, גם בענייני נפשות (ראו ליברמן, ואלה מבין מבקריו שפשוט נעלמו!)! בלתי נתפס, מזעזע ומצמרר! בוחרי הימין הרבים, הם הם שסובלים יותר מכל, כי הכל מכוון להשתקתם ודריסתם! בוחרי הימין חייבים במציאות האנרכיסטית והדיקטטורית הזאת, להפגין בהמוניהם במאסות ובתכיפות שלא נראו עד היום, להחזיר את הדמוקרטיה, השפיות וזכויותיהם!!! ולגרום לכל הפושעים - פוליטיקאים וקודם כל אנשי האליטה הדיקטטורית, ובראשם שי ניצן, ליאת בן-ארי, מנדלבליט ואלשייך להיזרק לכלא לכל חייהם!!!

6.הצדקנים מכחול לבן, העומדים עצמם בפני חשדות שחקירתן ממוססת, טוענים כי אינם חפצים לשבת עם בנימין נתניהו בממשלה אחת מאחר ועומד כנגדו כתב חשדות (לא כתב אישום). בניגוד לעמדתם ה"מוסרית" הם חפצים בשותפות עם מי שמצטייר כאיש מאפיה. מי הטיפש? הם או ציבור הבוחרים?

7.ביבי הוא המנהיג הטוב ביותר שידעה מדינת ישראל.

8.כל ילד יודע שהשחיתות מתאפשרת רק כתוצאה מ: 1) מערכת אכיפת חוק בררנית! 2) תשקורת אובססיביביבית! 3) פרקליטות חולה ומושחתת המתנהלת ע''י: ''כנופיית שלטון החוק''! כלשונו ולעדותו של קורבן המערכת: נשיא המדינה רובי ריבלין - ושל עו''ד אביגדור פלדמן! וע''ע, אלדד יניב: ''השיטה', פרק 10/11:''תמנונוני'' מוזס, ''הכספת של רוזנברג'' ו: ''כך נוני מוזס שולט במדינה"!!! ואיך יכול להיות שמוזס לא בכלא מזמן? זכות הציבור לדעת!

9.גם אם אתר יזרוס נמחק, עדיין ייתכן שניתן לשחזר את מה שהיה בו באמצעות אתר הארכיון archive.org כמו כן גם מנוע החיפוש של גוגל משכפל דפים ואתרים שלמים וייתכן שניתן ממנו (או גם ממנוע חיפוש אחר) לשחזר הרבה מתוכן אתר יזרוס.

אתר ארכיון האינטרנט

10.ליברמן הוא רומני שנולד במולדבה לשם עבר אביו ולא רוסי.

***




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שני ו' בחשון תש''פ    12:32   04.11.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ליברמן הפעיל מערך של עמותות באופן הסותר חוק מימון מפלגות. המאותרג מס' 1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.19 בשעה 12:47 בברכה, ליה
 
חשיפת News1 / המאותרג מס' 1

ישראל ביתנו וליברמן בראשה הפעילו מערך של עמותות, בהן: עמותת עזרא העולמי, עמותת ביתנו עולמי, ועמותת הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית העמותות שתוקצבו בחלקן מכספים קואליציוניים ומתקציבים ממשלתיים - שגויסו בסיועם של בכירי ישראל ביתנו, פעלו כזרועה הארוכה של ישראל ביתנו ולשם האדרת שמו של ליברמן פעילות זו סותרת את החוק למרות זאת, ליברמן טרם זומן לחקירה

X.מעורבות ליברמן נחשפת מעדות אליסון

Y.הפרקליטות נמנעת מחקירת ליברמן

▪ ▪ ▪

פרשת ישראל ביתנו, בגינה כבר הוגשו שמונה כתבי אישום נגד גורמים שונים, ובראשם נגד סגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום ודאוד גודובסקי - מקורבו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הציפה מידע רב מאוד – שטרם נחקר. המידע מעלה חשד לעבירות חמורות מצד בכירים בישראל ביתנו, ובראשם אביגדור ליברמן, המתנהל כמאפיונר במשך שנים רבות.

על-פי המידע, ליברמן ומקורביו הקימו מערך מסועף של עמותות בשירותה של מפלגת ישראל ביתנו בישראל ובחו"ל – כל זאת תוך עקיפת חוק מימון מפלגות. באמצעות עמותות אלה בוצעו פעולות בהיקפים מצרפיים של מיליוני דולרים. חברי כנסת של ישראל ביתנו הוטסו פעמים רבות לפגישות ו/או כנסים בחו"ל - ליברמן היה אחד האישים שהוטסו - במימון העמותות, ובין היתר: לארה"ב, לאוקראינה ולרוסיה.

עמותות אלה, ובהן: עמותת עזרא העולמי, עמותת ביתנו עולמי, ועמותת הפורום העולמי של יהודים דוברי רוסית, שאמנם ביצעו גם פעילות ציבורית-אידיאולוגית חשובה בקרב יוצאי מדינות חבר העמים שרבים מהם בחרו להתגורר בחו"ל, שימשו כזרועה הארוכה של ישראל ביתנו – במטרה מוצהרת: להעצים כוחה ולעודד בוחרים פוטנציאליים להצביע עבורה ב"יום פקודה". ליברמן השתתף באופן פעיל בגיוס כספים לעמותות אלה – הן מכספים קואליציוניים ומתקציבים ממשלתיים אחרים (כ-60% מתקציב העמותה), והן בגיוס תרומות (כ-40% מתקציב העמותה). לשם כך אף ניצל ליברמן את מעמדו ואת תפקידו כשר החוץ של מדינת ישראל.

תרומת האוליגרך בשירות ישראל ביתנו

העמותות הנזכרות שימשו פעמים רבות כמקור מימון לטיסות לחו"ל ולרכישת טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים. מיותר כמעט לציין: ישראל ביתנו לא דיווחה מעולם על מקורות מימון אלה, לא בדוחותיה הכספיים, ואף לא בדיווחים למבקר המדינה האמון על אכיפת חוק מימון מפלגות. לדוגמה: האוליגרך אולג מאליס תרם ב-2014 לעמותת ביתנו עולמי 1.9 מיליון ש"ח. סכום זה שימש לפעולות העמותה - ערב הבחירות לכנסת שנערכו ב-2015 - בין היתר באופן החופף את מטרותיה של ישראל ביתנו. תרומה זו, או חלקה, לא דווחה למבקר המדינה, כמתחייב מחוק מימון מפלגות.

למרות המידע המתועד שחייב חקירה מקיפה יותר, הפרקליטות התמקדה בענישת המעורבים שנטלו כספים לשימושים פרטיים (נגד פאינה קירשנבאום הוגש כתב אישום הכולל קבלת טובות הנאה מעמותת עזרא – נסיעות לחו"ל ומחשב אישי). במקביל נמנעה הפרקליטות מקידום החקירה וממיצוי הדין עם ליברמן ויתר המעורבים – שהקימו מערך של עמותות, באמצעותן ביצעו פעילות מפלגתית ופוליטית מסועפת בלא דיווח כדין כמתחייב בחוק מימון מפלגות.

אגב, מי שתוהה בדבר טיב הקשרים בין ליברמן לבין ח"כ עודד פורר – פורר נשמע באחרונה כאחד הדוברים הדומיננטיים ביותר בשירות ישראל ביתנו בכלל וליברמן בפרט, והוא נשמע כמקורבו האישי של ליברמן, אף בהשוואה לחברי כנסת אחרים מישראל ביתנו, יכול ללמוד משהו ממינויו של פורר ביום 17.01.17 ליושב-ראש עמותת ביתנו עולמי. במינוי זה הוא מחליף את ליברמן. פורר ישמור היטב, מן הסתם, על האינטרסים של ליברמן. סביר להניח שהוא לא ייזום בדיקות ו/או חקירות כדי לברר האם אכן בוצעו פעולות בלתי תקינות בעמותת ביתנו עולמי יחד עם מפלגת ישראל ביתנו, באופן הנוגד את חוק מימון מפלגות.

התובע בפרשה פועל תוך ניגוד עניינים

ייאמר כאן: ליברמן מאותרג על-ידי הפרקליטות והמשטרה. פשוטו כמשמעו. על-אף הראיות הרבות שהתגלו במהלך החקירה בדבר מעורבותו הבעייתית - ליברמן לא זומן לחקירה כחשוד, גם לא כעד בלבד, כדי שיבוא ויסביר (מכוח מעמדו כיושב-ראש ביתנו עולמי בחלק ניכר מהתקופה), מה פשר הפעולות שבוצעו וחלוקת התפקידים בעמותות אלה. אי-זימונו, ולו לעדות, כאמור, מעלה תהיות: מה סוד קסמו של ליברמן ומה נתן, אם בכלל, או מה הוא נותן בתמורה – לפרקליטות או למשטרה.

אחד האחראים לאי-זימונו של ליברמן לחקירה הוא נציג הפרקליטות, עו"ד מאור אבן-חן, המשמש כתובע בתיק ישראל ביתנו. עו"ד אבן-חן היה קודם לכן הפרקליט המלווה במהלך החקירה המשטרתית. הוא האיש שהנחה את החוקרים את מי לחקור, וגם את מי לא לחקור. אבן-חן היה אמור לפסול עצמו מטיפול בתיק, כשהתברר דבר מעורבותו בפרשה של עמנואל מודריק (אחיו של חמיו, השופט בדימוס עודד מודריק). אך לא, אבן-חן ממשיך עדיין בתפקיד התובע - למרות שעצם מעורבותו תוך ניגוד עניינים עולה כדי עבירה של הפרת אמונים. אבן-חן לא פסל עצמו, למרות החשדות שעלו בחקירה נגד עמנואל מודריק. הוא נחקר באזהרה, כחשוד, אך תוך-כדי חקירתו באזהרה ניתנה לו ה"זכות" לשוחח עם אחיו השופט מודריק - בעת שזה כיהן עדיין כשופט בית המשפט המחוזי. מיותר כמעט לציין: מיד לאחר אותה שיחה נפסקה חקירתו של מודריק, כחשוד, ועדותו נמשכה משל הוא עד בלבד. עניין זה טעון חקירה, אך אין מי שיחקור סוגיה זו - במיוחד נוכח זאת שאבן-חן זוכה לגיבוי מלא מפרקליט המדינה, שי ניצן. חשפנו פרשה זו ב-News1. ניתן להניח שמידע זה לא נעלם מעיניו של ליברמן.

X.מעורבות ליברמן נחשפת מעדות אליסון

על היקף הפעילות הבעייתית, שחלקה כאמור מעלה חשד לעבירות פליליות חמורות, ניתן ללמוד מעדותו של מנכ"ל עמותת עזרא, דניאל אליסון, שהועמד לדין. בעדותו בבית המשפט שנשמעה בפני השופט צבי גורפינקל סיפר אליסון על פעולות שבוצעו תוך מעורבות ישירה או עקיפה של ליברמן, שטרם נחקר, כאמור. נביא להלן חלק מהעדות כפי שזו הוצגה בפרוטוקול.

סמינרים במימון/מעורבות ישראל ביתנו

עמותת עזרא יזמה סדרה של סמינרים. המטרה היתה - אמר אליסון בעדותו - "שאנו לומדים זה את זה ויש תהליך למידה של זה את זה, מתחילים לדבר על עקרונות, מחשבות, דרכי פעולה, וגם באופן אמיתי רוצים לראות שיש הרבה מנהיגות, מי זה עזרא כאשר מדברים על רכזים ומי החברה האלה. מבחינתנו רוצים לראות מי החבר'ה מטעם ישראל ביתנו וכמה הם רציניים".

ש. מה סכומי ההשקעה של ישראל ביתנו בשלב הזה. כמה עולה להם כל הארגונים האלה.

ת. מדובר בגדול על 40 אלף דולר לכל סמינר כזה.

ש. חתמת משהו בשלב הזה.

ת.לא חתמנו על שום דבר. לאחר מכן אנחנו עושים עוד סמינר נוסף בנובמבר 2008 ואפשר לראות גם מביאים מדריכים של עזרא ורכזים של עזרא ברחבי העולם מארה"ב גרמניה וחבר העמים.

ש.התובע בתיק הגיש תמונה מהסמינר וביקש את התייחסותו של אליסון:

ת.בתמונה אפשר לראות שלא רק ליברמן הגיע אלא דני איילון, אלכס מילר, נודלמן ואפשר לראות שאנו מוצאים דגל משותף. אותה תמונה. לאחר מכן אנחנו עושים סמינר נוסף ב-2009 עוד פעם סמינר במימון הזרוע של ביתנו העולמית, רג'י.

ש.אריה נודלמן, מי הממונה הישיר שלו.

תצלום של סמינר נוסף מוגש ומסומן נ/171.

ת.זה ליברמן, הוא עובד מול ליברמן, והוא היו"ר של ישראל ביתנו העולמית והוא ממונה על-ידי ליברמן לעבוד מולנו. פה רואים סמינר נוסף במימון רג'י, עדיין אין הסכמים. עוד כסף ועוד סמינר שהעלות שלו 35,125 דולר.
בסמינר זה ניכרת מעורבות של חברי כנסת נוספים. פאינה מגיעה בתור מנכ"לית המפלגה, עמי איילון ואז יום אחד אריק נודלמן פוגש אותי ואומר לי שמה שחשוב מבחינתם כמו שאר המפלגות העולמיות חשוב להם שבסופו של דבר הבחירות לקונגרס הציוני העולמי, הם רואים שאנחנו רציניים, ואנחנו לא סתם, ורוצים לסייע להם בתקציבים כמו שאר המפלגות. רוצים שתפנו חלק מהמשאבים לטובת האינטרסים שלנו.

סקר לטובת ישראל ביתנו

העד אליסון מסר בבית המשפט: "ישראל ביתנו רוצה לראות מה הכוח שלנו והאם באמת אלפי חניכים, ומה הכוח שלנו ברחבי ארה"ב לאותן בחירות. הם רוצים לראות והם רוצים לדעת מי האוכלוסייה שלנו, אם הם מכירים את ליברמן. אנחנו מחליטים לעשות סקר בארה"ב שבסקר הזה נבדק מי זה עזרא, מי משויך לעזרא מבחינה סוציו-אקונומית בנושא ישראל, האם הם ימניים, שמאלניים ומה הכוח שלהם, האם יש לליברמן כוח שם". העד נשאל והשיב:

ש.הוגשה תביעה בסדר דין מקוצר, הסקר האמיתי שבוצע כולל 400 עמודים. הדפסנו רק את השאלות המתייחסות לעזרא. אותו סקר כלל 400 עמודים.
השאלות המתייחסות לעזרא. אותו סקר כלל 400 עמודים. הסקר התקבל וסומן נ/175.

ת.אנחנו בעזרא נתקלנו באותו סקר לצרכים פרטיים שלנו. יש לנו רצון תגלית כמו שאמרתי בהתחלה החלה מ-25 ארגונים, וכל פעם מעלים את הסף של כל ארגון שצריך להביא. כיוון שהאוכלוסייה מהווה 25%, לא היתה לנו ברירה להכניס אותם לקהילות האמריקניות שאנחנו פחות היכרנו והשתמשנו בסקר הזה מהקהילה האמריקנית שמחוברת יותר מבחינת ערכים. שאני אבוא וארצה לשווק לקהילה האמריקנית, אביא יותר תמונות של ירושלים ושל הכותל והקהילה מחוברת למסיבות אז הבאתי תמונות של י"ם ותל אביב. הם ירצו את הסקר הזה כדי לראות את הכוח של עזרא, הם ינצלו את הסקר הזה לראות אם יעזור להם בבחירות של ליברמן...

פגישת תיאום עם ליברמן

עמותת עזרא ועמותת ביתנו עולמי משלבות ידיים. ההסכם לשכירת מועדון משותף, מוארך. העד אליסון מסר, כי ליברמן מצוי ברקע הדברים. ליברמן מזמן פגישה במלון שרתון בתל אביב וזו מתקיימת ביום 14.06.12. בפגישה נוכחים אביגדור ליברמן בתור שר החוץ, פאינה, אני נוכח שם, דוד רויטין מארה"ב ויועץ שר החוץ מר אבי אבוחצירא. העד מסר, כי בפגישה הזאת נקבעו הדברים הבאים (ציטוט):

"קודם כל נקבע שוב שמחדדים את הנקודה שעזרא התנועה העולמית הינה חלק מפעילות בינלאומית של ישראל ביתנו. פאינה נותנת סקירה בנושא הזה. שוב מחדדים את הנושא שעדיין עזרא איננה תנועה מגשימה במחלקת ההרשמה של הסוכנות ואריק לא מילא את התפקיד שלו וכרגע התפקיד מוטל על פאינה לעשות בתור נציגה שעומדת מולנו בנושא.

"ליברמן מבקש שנוציא לו קובץ הדרכה שעושים למדריכים שלנו בחבר העמים על-מנת שיפנה ללשכת הקשר כי הוא מתוך תפקידו אחראי על לשכת הקשר עם נתיב. באותה תקופה אמרנו שרק הצופים נמצאים שם, תחת לשכת הקשר וגם אנחנו מבקשים להיות. הצופים הם היחידים שהם אינם פוליטיים. הצופים נמצאים שם ואנחנו בתור ארגון שפועל חזק בחבר העמים מבקשים שגם אנו נוכל להיות ולעשות פעילות משותפת עם לשכת הקשר ולקבל תקציבים. אנחנו מלינים שכיוון שעד היום עד 2008 היינו תחת מזרחי, יש מפת שליחות, ומכיוון שלא היתה לנו מפלגה שתעזור לנו ותסייע לנו, אז לנו היה פחות או יותר מפית שליחות. היה לנו מבחינת התקציבים סדר גודל של 3 שליחים צעירים עם תקציביים מאוד דלים לעומת תנועות שיש להם מפלגה שתומכת בהם והם נמצאים עם עשרות שליחים...
"... תורמים נוספים, התורמים שמדברים עליהם זה מייקל פרידמן שהוא היהודי הכי עשיר בחבר העמים, לאודר ופולבקי. דובר שאנחנו רוצים לקבל תקציב מקרן קיימת לישראל ומוטל עליי ועל פאינה איך אנחנו יכולים לקבל סיוע מקק"ל.

ש.זה לא משהו חדש עבורך.

ת.אני כבר עובד עם קק"ל. ליברמן אומר שיקבע ישיבה עם נתיב לשכת הקשר כדי למצוא לראות איך לקדם את זה שנוכל גם אנחנו בתור תנועות נוער ולא רק הצופים. יש פה משהו לנסות לראות אם נקבל תקציב מקרן השיווק של משרד התיירות. אלה הדברים שנקבעים בפגישה ואני עורך סיכום פגישה ליועץ שר החוץ ולפאינה.

סיכום הפגישה מוגש מסומן נ/185.

"הפגישה עם ליברמן היתה ביוני 2012, ובאוגוסט 2012 יש הרמת כוסית של ישראל ביתנו במלון רימונים בירושלים ושם אנחנו מתבקשים לשים רולפים. מי שמגיע זה בד"כ פעילי המפלגה, כל חברי הכנסת של ישראל ביתנו, כל השרים של ישראל ביתנו מגיעים להרמת כוסית ורשום בצורה ברורה".

מנדלבליט, ניצן. לא חוקרים

Y.הפרקליטות נמנעת מחקירת ליברמן

בתקופה האחרונה חשפנו מידע רב בדבר מעשים בעייתיים של ליברמן ומקורביו, וגם בניו - עמוס ליברמן ויעקב ליברמן, הטעונים חקירה. בידי המשטרה והפרקליטות מידע רב ביותר - הן בפרשת ישראל ביתנו, והן בעניינים אחרים, המחייב זימונו לחקירה. למרות זאת, ועל-אף האירועים החריגים שהתרחשו במהלך חקירתו של ליברמן, פרשת החשבונות בקפריסין - עדים נהרגו או מתו בנסיבות מסתוריות; עדים שינו גרסאות - פרקליט המדינה שי ניצן, כמו גם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ממשיכים בשנה האחרונה באתרוגו. עם או בלי קשר, כאמור, ליברמן, שנודע בעבר כאחד המבקרים החריפים של המשטרה והפרקליטות, הפך עורו. הוא נמנע מהשמעת ביקורת על גופים אלה גם בפרשות חמורות העומדות על סדר-היום הציבורי. מקרה או לא, בשתי מערכות הבחירות האחרונות ב-2019 פועל ליברמן במערכת הפוליטית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו באופן המשרת את עמדותיהם של מנדלבליט ושי ניצן.

https://www.news1.co.il/Archive/002-D-137232-00.html

תגוביות:

1.חשבתי לתומי שהכל כבר נחשף על המאפיוזו.

2.אם זה נכון אז אביגדור מאפיונר. ליברמן צריך לעוף לכלא בטיל בשל כך ולהזכירכם גם עמרי שרון אכל אותה בזמנו בגלל מעשים דומים שאותם הוא ביצע בזמנו עבור בחירת אביו שרון האב, המושחת והרמאי, לראשות הליכוד בשנת-1999 שבגינם הוא אף עמד לדין והורשע במסגרת עסקת טיעון בעבירות של הפרת הוראות חוק מימון מפלגות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עדות שקר ובעבירת מנהלים בתאגיד והוא אף ריצה עונש בכלא בעקבות זאת.

3.מדוע טרם נפתחה נגדו חקירה?

4.בשנים 1967-1987 עבדתי כמדובב בסוכנות של הריגול הנגדי בברה"מ (מה שהיה ידוע כמחלקה VI) וידוע לי שאנשי הקואופרציה למידע נגדי (זה היה כינוייה) ניסו לגייס יהודים ממולדובה שיעלו לישראל עוד לפני הפרוסטרויקה של גורבצ'וב, תמורת סכום נכבד והיתר יציאה למשפחה כולה, על מנת שיהוו אנשי קשר לשגרירות הסובייטית ברמת גן. היו שבעה כאלה, כאשר שמו הפרטי של אחד מהם היה איווט (לא זכור לי שם המשפחה). שירות הריגול של ברה"מ היה מהטובים בעולם והיו בארה"ב ובאנגליה עשרות מרגלים בסגנון של ישראל בר הלטבי, שקיבל זהות חדשה, עלה לישראל בשנת 1939, והגיע לצמרת הביטחונית שלכם עד שנתפס. אני היום פנסיונר בן 84 וכמובן שאני לא רוצה להיחשף, כיוון שאני מקבל פנסיה נדיבה.

5.הכי מקומם: לא ביבי לא חוקרים=מושחתים נמאסתם!

6.כל זמן שליברמן יפעל לפי הנחיות ה0מאל, הקרן ושליחיה לא יגעו בו וזו הבעיה.

7."ליברמן מאותרג על-ידי הפרקליטות והמשטרה"! המשטרה בראשות אלשייך והיום, הפרקליטות בראשות שי ניצן וליאת בן ארי, מנדלבליט וליברמן - מאפיונרים, חברי אותה מאפיה התומכים בשחיתות ובפשעים זה של זה! וזה קורה במדינה שלנו, שאנחנו רוצים לחשוב שהינה דמוקרטיה עם איזונים ובלמים, אלא שהיא מדינת עולם שלישי עם מאפיית רשויות אכיפה מושחתות הדורסות את הדמוקרטיה, תופרות תיקים ביחד לכל מי שהן רוצות לחסל, ומכשירות מאפיונרים כליברמן, ומושחתים מהשמאל - גנץ, לפיד, ברק, לבני, כבל ועוד! ומאחר שאין כל איזונים ובלמים בנוגע לתפקודן של רשויות האכיפה המאפיונריות המפגעות בכל מי שחשקה נפשן, רק הציבור יכול להציל את הדמוקרטיה והמדינה, ולהביא למיגורן ולהבאת המאפיונרים לדין! ולכך, הציבור חייב לצאת במיליונים לרחובות, מול בתיהם של המאפיונרים עד להכחדת רשויות האכיפה כפי שהן היום, והעמדת ראשיהן למלוא חומרת הדין!!!

8.האשם האמיתי הוא נתניהו שבמשך 10 השנים האחרונות לא הצליח להחזיר את מערכת אכיפת החוק למסלול של הגינות. חבל חבל על פרופסור פרידמן שידע והתחיל לעשות. ההדחה של אולמרט היתה לא בגלל המעטפות אלא בגלל פרידמן.

9.ליברמן הוא אתרוג של התקשורת והפרקליטות להפלת ביבי מהשלטון.

10.ברגע שהפרקליטות הכשירה את תצהיר השקר ושיבוש הליכי משפט של גב 'שומרת הסף' ליאת בן ארי לא אתפלא.

11.ליברמן הוא הפושע הגדול ביותר שהגיע לתפקיד הגבוה ביותר בפוליטיקה הישראלית...אין ספק שהוא מועסק על ידי גורמים העויינים את מדינת ישראל...פשוט תראו את מה שהוא עושה...מנסה ליצור מלחמה בין יהודים לערבים...בין חילונים לחרדים...מתאמץ לפגוע בדמוקרטיה הישראלית ע"י חוקים שמחלישים את הדמוקרטיה...מתנהג בבריונות כלפי כל מי שמתנגד לו...משחק אותה פטריוט וברור לגמרי שישראל מעניינת אותו כקליפת השום...נלחם לבטל את המרכיב היהודי מחוקי המדינה...ביטל ויזות לתיירים רוסים ואוקראינים וכך הסתננו אלפי קוזקים אנטישמים ופושעים לארץ בחסות ליברמן...אם לא ייעצר ישראל בסכנה אמיתית!




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום ששי י''ב בשבט תש''פ    17:10   07.02.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. יניב אלדד: עכשיו הוא איווט ''החדש'' והמעמד מחייב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלדד יניב:

כנופיית הון - שלטון - עיתון - ביטחון השתלטה בעשור האחרון על מדינת ישראל

אתר וואלה סירב להעלות את הפרק החדש מספרו של אלדד יניב על קשרי הון ושלטון במדינת ישראל המרקיבה והולכת!

לדברי אלדד יניב:

גם השבוע לא עלה הפרק השבועי מספרי האינטרנטי, "פניית פרסה", לוואלה! אינני יודע מה הסיבה. אני מניח שכמו בשבוע שעבר, לחץ הפוליטיקאים הכריע גם את כלי התקשורת החשוב הזה...

השבוע אני מעלה את פרק 16 ב"פניית פרסה", כלשונו, לרשת.

אם תמצאו בו עניין, תשתפו אותו שוב ושוב ושוב. אומר על כך תודה גדולה.

בימים הקרובים אבדוק כיצד, איך והיכן אמשיך לספר את האמת שאני מכיר ושאותה ראיתי בעיני ושמעתי באוזניי - על כנופיית ההון-שלטון-עיתון-ביטחון, שהשתלטה בעשור האחרון על מדינת ישראל.

אני מקווה שאתגבר על הקשיים.

אלדד

פרק 16

מרטין שלאף בדרכו חזרה לישראל

אלכוהול, בשר חזיר ופוליטיקאים בכירים לקישוט * "אין סיבה שהוא לא יחזור לכיסא", אמר מרטין שלאף לאורחים במסיבה המפוארת שערך בסוף השבוע, כשעוד היה בטוח ש"החבר שלי" אהוד אולמרט ייצא זכאי * עכשיו, הוא צריך למצוא זיטון אחר להמר עליו ברולטה | אלדד יניב

"עם השמוק הזה לא יהיה הסדר ולא יהיה הסכם", צחק מרטין שלאף בקול גדול. הוא עטף ביד אחת את שר החוץ אביגדור ליברמן ובשנייה את יו"ר ש"ס אריה דרעי וניסה לקרב ביניהם. הכתבים הפוליטיים מדווחים על קרע נורא בין השניים, אבל זו העמדת פנים והצגה גדולה. כי עם כל הכבוד ליאיר לפיד ולשוויון בנטל, אצל שלאף בווינה המציאות היא אחרת.

בסוף השבוע נחתה אצלו רכבת אווירית ענקית, כזאת שיוצאת לדרך לפחות פעמיים בשנה. כששלאף חוגג, המוזמנים צריכים לפתוח יומנים ולאסוף את כרטיסי הטיסה שהוא שולח. שלאף לא אוהב תירוצים והסברים. יש מועד, "save the date", שבו חייבים כולם להתייצב. גם אולמרט הוזמן להתייצב בחגיגה, אבל באופן חריג ביקש הפעם פס – ובאופן יוצא דופן לא פחות נתן לו שלאף אישור להיעדר. הרי זה ברור שאולמרט לא יכול זו הפעם להצטרף.

אף שבדרך כלל מה שקורה אצל שלאף נשאר אצל שלאף, בווינה או ביאכטה בסרדיניה, עובדה שכל מה שקרה בסוף השבוע שעבר דלף. ואיך זה היה נראה בישראל אם מישהו היה מעלה ברשתות החברתיות איזה סלפי, כשעוד כמה ימים יכריע השופט דוד רוזן את מקום מגוריו של אולמרט בשנים הקרובות, וכך גם את תכניותיו העיסקיות של שלאף ואת עתידה של ישראל? בסוף השבוע שלאף עוד חשב שאולמרט יזוכה. ומה יותר טוב מזה שהחבר הוותיק ישוב להתמודד על הכיסא?

מכל העולם הגיעו אורחים חשובים. וכמו שיש באירועים האלה הרבה אלכוהול ובשר וריקודים, יעלו ויבואו גם הקישוטים: הפוליטיקאים הישראלים ובעלי תפקידים בכירים. הם באים לדפוק נוכחות. הרי כל השנה הם מקבלים עזרה, תרומות ופרנסה – אז זה אפילו הוגן לתת בתמורה איזה יום עבודה פעמיים בשנה.

וזו החבורה שהתייצבה לקריאה: שר החוץ ליברמן הגיע מביקור ממלכתי בבולגריה. הוא אמנם ניסה להסתיר ולטשטש עקבות, כי הוא עכשיו איווט "החדש" והמעמד מחייב, אז הוא הודיע לכתבים המדיניים שהוא יוצא לביקור בסופיה, ומשם ממשיך לווינה "שם יקיים מפגש עם ראשי הקהילות והארגונים היהודיים מכל רחבי אירופה".

היועץ המשפטי של הקזינו ביריחו שלא פועל, עו"ד דב ויסגלס, הגיע מתל אביב.

גם דרעי.

גם חיים רמון.

גם רבנים.

גם מנהלי בתי חולים ממשלתיים.

גם ראשי אוניברסיטאות מתוקצבות על ידי המדינה.

גם ראשי הבנקים.

אם הבחור שלנו מזוכה, אין סיבה שהוא לא יחזור לכיסא, שיתף שלאף בחלומות את האורחים שהגיעו בסוף השבוע לחגוג את הבר מצווה של הבן. בבוקר עלתה כל החבורה לתורה בבית הכנסת הגדול בווינה.

בסיום התפילה, בקדיש, נפתח האות למשתה ההון-שלטון הגדול, שיסתיים רק לקראת חצות. בבניין ההיסטורי שהפך לאולם אירועים מפואר, ה-"Post Sparkasse", נשפך האלכוהול ונחתך הבשר. הכדורגלן הגרמני מיכאל בלאק, אלילו של חתן בר המצווה, בא לברך ולתת כבוד. ובעיקר להתעכב ולהצטלם עם רוב האורחים שהגיעו מישראל. פוליטיקאים בכירים ואנשי הון שהם בעיקר אוהדי כדורגל שרופים.

מקלט האטום של הרצליה

לפני קצת יותר מחצי שנה, בסוף הקיץ, נפגשה אותה חבורה לחגיגה גדולה ולא פחות שמחה. ככה זה קורה, כאמור, לפחות פעמיים בשנה. אם אין סיבה למסיבה, אז נפגשים בקיץ על היאכטה בסרדיניה ובחורף למשתה בווינה. אז, התקיימה החגיגה בהילולה גדולה לכבוד החתונה של בתו. אצל שלאף, שנשוי כמה וכמה פעמים והיד עוד נטויה, תמיד יש שמחה ועוד אחת שצפויה. אז בקיץ, כשנפגשה החבורה, היא התחייבה לשוב באביב בחזרה.

גם שלאף מתכנן לשוב בחודשים הקרובים בחזרה, לישראל ולהשתקע בה ברצינות עד להסתבכות הבאה.

"תהליך השלום" כמו "תקציב הביטחון" הן שתי פרות, ובעיקר מסך עשן לפרנסה גדולה של הרבה אוליגרכים וטייקונים ולשעברים, שהפכו מילים קדושות לעסקים מכניסים נורא.

בשנים הטובות של המזרח התיכון החדש היה לשלאף ארמון שבנה בהרצליה. על שני דונמים הוא הרים 2,000 מטר רבועים, עם אולם קולנוע, חדר כושר, מרתף יינות וחדר לשימור בשר חזיר שהוא אוהב. בארמון הוא בנה גם בריכה אחת עם מים מתוקים ואחת כזו של מים מלוחים. מעלית שיורדת ישר לים כי הארמון בנוי על הצוק, והכי חשוב למי שמתפרנס מ"שלום": מקלט אטום.

או-טו-טו אני שב. כבר ביקשתי להתחיל למצוא לי בית על הים כמו שאני אוהב, ולברר אצל הנבלות מהמשטרה אם זה בסדר שאני קופץ לישראל ואם אין להם שיגעונות לחכות לי עם חקירות, הוא נימק לאורחיו כשהיה עמוק באלכוהול.

נתתי לכמה עורכי דין לרחרח בשקט עם גורמים ידידותיים בפרקליטות. הרי לבנים סגרו את התיקים ואריק שלנו כבר לא בחיים, אז אין סיבה שאני לא אחזור לעניינים.

המוזמנים המכובדים הקשיבו בשקיקה ולא הפסיקו לגמוע מהאלכוהול. אלה מהם שלא "שומרים" יכלו לקנח גם בכמה פלחי חזיר טובים.

מאז ששלאף הסתלק מישראל ולא שב לפני יותר מעשור, כי היה מבוקש לכמה וכמה חקירות משטרה, הוא לא דרך כאן גם כשאביו הלך לבית עולם ובהר הזיתים נטמן. עכשיו יש לשלאף תוכניות חדשות: להגיע בקרוב לביקור ראשון אחרי שנים. בהתחלה רק כדי לעלות על הקבר של אבא, חיים, שנקבר בירושלים. אחר כך, לפי ההתפתחויות המדיניות והאחרות, וגובה הלהבות שביקורו ייצר, ישקול ברצינות אם יש טעם לחזור לתמיד ולהתערבב מחדש בפוליטיקה הישראלית.

לשלאף יש זרועות תמנוניות שחולשות על כל הפוליטיקה מימין ומשמאל, על כיפות ופדחות חילוניות.

לדרעי הוא מימן הגנה משפטית במאות אלפי דולרים.

לאהוד ברק הוא מימן עמותות.

לאריאל שרון הוא מימן את הבחירות.

לאולמרט הוא היה טוב כל השנים –

ועם איווט ליברמן היו לו עסקים מצוינים.

הזרועות התמנוניות האלו חולשות לא רק על הפוליטיקה הישראלית, אלא על כל האזור. גם אחרי האביב הערבי והמהומות במדינות השכנות, הוא עדיין בקשר טוב עם נשיא סוריה באשר אסד ועם המצרים והפלסטינים – וביחסים מצוינים גם עם המלך בארמון בירדן.

אחרי יותר מעשור שהוא נמצא בחקירות על תרומות בפרשת העמותות של אהוד ברק, על העסקים עם ליברמן, על חברות הקש של אריאל שרון ועל העסקים עם "הבנים" גלעד ועומרי – לשלאף יש תכניות גדולות למזרח התיכון.

זה הזמן שלו להכין להתמודדות את השותף העסקי מוחמד דחלאן, ולהדיח את אבו מאזן מראשות הרשות.

תהליך שלום? עסקי השלום

בימים הגדולים שבהם נהרסו מבני מלון הולילנד וגולחו העצים ונגזלה שכיית החמדה הירושלמית ונבנתה המפלצת על צלע ההר לטובת כיסם של מעטים, נכנס ויצא אולמרט מהוועדות המחוזיות לוודא שהפשע הושלם. בין המעטפות שמועברות לממונים כשוחד ולפקידים ולנבחרים, הקדיש אולמרט חלק מהיום לקידום "תהליך השלום".

עם שלאף, ומוחמד ראשיד, השותפים בקזינו ביריחו, רקד אולמרט טנגו, בשלישייה או ברביעייה.

בימי הולילנד לא רק פארק ילדותם של רבים הוחרב בגסות ונלקח מהציבור לטובת הכיסים, גם הקזינו של שלאף וראשיד ביריחו הופצץ.

ברק היה אז ראש ממשלה, ושלאף רצה להניע מחדש את המשא ומתן כדי לסובב מחדש את הרולטה. במלון קינג דיוויד בירושלים הוא הפגיש את שותפו העסקי מוחמד ראשיד, שהיה גם שר הכספים הפלסטיני, עם ראש עיריית ירושלים אולמרט, שיתווך מול ראש הממשלה על הסכם לחלוקת הר הבית וירושלים.

על המסגדים יונף דגל שלושת הצבעים של פלסטין, והאגן הקדוש יועבר לריבונות כל העמים.

גם כשהאינתיפאדה השניה היתה בעיצומה לא הפסיקו הפגישות והשיחות. כי עם כל הכבוד לפיגועים, מה יהיה עם העסקים. עוד פגישה, ועוד שיחה, ועוד הצעה.

עו"ד ויסגלס הוכנס לסוד העניינים ולשרטוטי המפה. אחרי כמה התייעצויות עם שרון, במשרדו של ויסגלס ברחוב לילינבלום 44 בתל אביב, נקבעה עוד פגישה חשובה בדירה של שלאף בווינה. מטעמו של שרון, ראש הממשלה המיועד שייבחר בקלפיות בדיוק שבועיים לאחר מכן, התייצבה רוח הקודש והבן עומרי. ויסגלס התייצב כדי שלפגישה יהיה תוקף משפטי מחייב, וגם איתן בן צור, מנכ"ל משרד החוץ לשעבר שהיה אז היועץ המדיני.

אחרי הבחירות התהדקה הטבעת.

הפיגועים השתוללו ברחובות, אבל כל זה לא הפריע לחבורה לנסות לסגור עסקה גדולה. לשלאף וראשיד התלווה ויסגלס, שהביא איתו את השר אלי ישי כדי שיעדכן את הרב. ראש העיר אולמרט הגיע כדי לתת את הגושפנקא לחלוקת ירושלים.

בארמון של שלאף בהרצליה על הצוק, נסגרו הרבה עסקאות. ב-1999 התארחה שם ארוחה שבסופה נסגרה עסקה גדולה. אלי לנדאו, מקורבו של שרון, שרצה להפיל אז את נתניהו מהכיסא, היה המתווך. אהוד ברק, שעוד לא התרומם בסקרים, חלם להיות יורש העצר. רק שלכאלה פגישות, ברק אף פעם לא מגיע לבד. בדיוק בשיחות כאלה צריך מי שיידע לטפל בכספים. שלאף התחייב אז לתת חצי מיליון דולר. הוא חשב שאמנון ליפקין שחק הוא המתאים מכולם להיבחר לראשות הממשלה, והתנה את התרומה הנדיבה לשימוש רק בסיבוב השני. אם ברק יעלה לשם ולא שחק, שישתמש בזה לרסק את ביבי. רק ששחק פינה את הכיסא ליצחק מרדכי שפרש ברגע האחרון, ברק זינק בקלפיות והביס את ביבי ראש בראש, במכה אחת – והתרומה הפכה למתנה כי היא אף פעם לא הוחזרה ליעדה.

משלאף היא נשלחה בהעברה בנקאית לחשבון שדורון כהן, הפרקליט, הגיס והכיס של ברק, ניהל. עד היום מקום קבורתה לא נודע.

אם לבנימין נתניהו יש את שלדון אדלסון, אין סיבה שלמחנה ממול לא יהיה את מרטין שלאף, כי לכל צד מגיעה רולטה.

מזמן כבר לא היתה פה התמודדות רצינית בבחירות, ועם כל הכבוד לרצונות של הפוליטיקאים, כדי לחולל מהפך ולייצר תנופה מחדש ל"תהליך השלום", צריך פה הרבה מאוד כספים.

רק שהאדם מתכנן תכניות והשופט רוזן צוחק.

בניגוד לכל החלומות של החבורה באותו סוף שבוע שמח נורא, לא רק שהבחור שלנו לא זוכה, הוא הורשע ללא תקומה. ועכשיו, כדי להתמודד מול נתניהו, שלאף יצטרך למצוא ז'יטון חדש כדי להמר עליו בעוד סיבוב של הרולטה.

טקסט זה מבוסס על הפרק ה-16 מתוך הספר האינטרנטי ״פניית פרסה״ של אלדד יניב, שיראה אור בקרוב.

https://www.facebook.com/eldad.yaniv...70202422997851

תגוביות:

1.יש את יואב יצחק את ישראלי פטריוטי ואת רוטר כדי לפרסם אמת לא רצויה. מעבר לכך לא רק רוזן מכשיל את תקוות המושחתים, אלא גם העם הזה שמצביע אחרת ממה שבעלי ההון והעיתון מנווטים.

2.שאול כהן: אתר 'ישראלי פטריוטי' פתוח לכל דעה ולכל כתבה. השאלה היא אם לך יהיה אומץ לפרסם את הכתבות שלך באתר ימני המקדש את חופש הביטוי?

3.תודה לך אלדד, אל תירא ואל תחת. שיהיה לכל בית ישראל חג חרות שמח, שנצא מעבדות לחירות גם בפוליטיקה.

4.אלדד יניב חושף שלטון מושחת, זדוני והרסני ששולט עלינו גם בימים אלו. הון, שלטון, עולם תחתון, כך שולטים כאן היום בישראל ועם ישראל מתחיל להתעורר ומזל שיש את אלדד כדי להעיר את העם מהתרדמת!

5.מושאי הסיפורים שותקים. מי היועץ שאומר להם לשתוק?

6.גם פרס בדיוק היה בוינה לא? הוא לא הגיע למסיבה או שאסור לספר עליו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום ראשון י''ג בכסלו תשפ''א    11:18   29.11.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. סמוטריץ': ליברמן אחד האנשים המסוכנים בפוליטיקה הישראלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' תוקף בחדשות 13 את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, "שיביא הישג אחד ב-30 שנה שהוא בפוליטיקה".

עימות בשידור: סמוטריץ' מול ליברמן

סמוטריץ': איווט ליברמן הוא אחד האנשים הכי מסוכנים בפוליטיקה הישראלית. שימנה הישג אחד שהוא השיג במשך 30 שנות היותו בפוליטיקה. אין! ודבר שני. מלהיות מגדולי מבקרי מערכת המשפט לאחר שהוא חווה על בשרו עשר שנים או יותר מזה של עינוי דין, איך הוא הפך לגדולי מגיניה של מערכת המשפט?

הוא לא נמצא הרבה בכנסת. הוא טורח להגיע בעיקר אך ורק לגבי הצעות שלי לתיקון מערכת המשפט כדי להצביע נגד.

לי יש איזו תחושה שזה קשור לכל מיני פרשיות משפטיות שנכרכו בשמו או בשם מקורבים אליו וחלקן עדיין תלויות ועומדות. זו הערכתי.

אני יודע שמי שיכתוב בגוגל: אביגדור ליברמן - משטרת ישראל, אביגדור ליברמן - שלטון החוק, אביגדור ליברמן - מערכת המשפט, לפני 10 שנים, ישמע אש וגופרית מאדם שלא חסך את שבט ביקורתו מהמערכת ומליקוייה ומהצורך לתקן אותה והיום כפי שאמרתי הפך לגדולי מגיניה. הוא יכול להתחרות עם ניסנקורן מי מגן בחומת שחיתות גדולה על מערכת המשפט.

הערכתי היא שזה קשור לכל מיני פרשיות משפטיות שנכרכו בשמו ובשם מקורביו, אז אולי הוא משלם פרוטקשיין למי שצריך לשלם, כדי שלא יבואו איתו חשבון.

או כן או לא. אני כמובן אתן לו להשיב בעצמו, אבל אם זה לא ההסבר אז נדמה לי שהוא חייב לציבור הסבר אחר.
 
https://www.inn.co.il/news/458827

תגוביות:

1."חשד זה מחייב את זימונו של ליברמן לחקירה. זה לא קורה, למרות שהמידע הזה מצוי בפני פרקליט המדינה שי ניצן ובפני היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

בניגוד למנהגם בפרשות אחרות, ניצן ומנדלבליט לא לוחצים על החשודים/הנאשמים למסור את הידוע להם לגבי ליברמן.

גודובסקי, כאמור, הורשע ונשלח לשבע שנות מאסר. הוא מחזיק בידיו גם עכשיו כוח עצום - עד עתה הוא לא גילה מי נתן לו את ההוראה לסידורים הפליליים בכספים הקואליציוניים, והאם אכן ליברמן הוא הבוס שאישר ו/או הורה לעשות בכספים שימושים הנוגדים את החוק.

גודובסקי טוען שוב ושוב שלא לקח כסף לכיסו וכי הוא פעל לטובת המפלגה ולמטרות ציבוריות. למרות זאת, ליברמן לא נשאל ולא זומן לחקירה. כלום-כלום. 

https://13news.co.il/item/programs/hamate-hamerkazi/episodes/matte281120-1167324/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שני ט' בניסן תשפ''א    11:00   22.03.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ‏סופה לנדבר: ''ליברמן מנע העברת חוקים בנושא דת ומדינה, הוא משקר - יש לו סלידה מהקהילה הגאה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://twitter.com/newsisrael13/status/1373723034801078273?s=21

חדשות 13

@newsisrael13

סופה לנדבר, לשעבר בכירה בישראל ביתנו: "ליברמן מנע העברת חוקים בנושא דת ומדינה, הוא משקר - יש לו סלידה מהקהילה הגאה"

*******

https://twitter.com/igal_malka/status/1373729988378251267?s=20



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שני ט' בניסן תשפ''א    12:00   22.03.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ''לא יכולה לשתוק יותר'': סופה לנדבר בהתקפה נגד ליברמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שרת העליה והקליטה לשעבר מטעם ישראל ביתנו, פרסמה סרטון בפייסבוק בו תקפה את יושב הראש: "אזרחי ישראל, אל תבזבזו את הקול שלכם על ליברמן, הוא משקר. הוא מנצל וזורק"

סופה לנדבר, השרה לשעבר מטעם ישראל ביתנו, פרסמה הערב (ראשון) סרטון בפייסבוק ובו היא תוקפת את ליברמן: "אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין. איווט מוכן לשבת עם הרשימה המשותפת, הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם. הוא בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה, יש לו סלידה מהומואים".

לסרטון בן חמש הדקות שפרסמה, צירפה את המילים הבאות: "פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה הייתי נאמנה להם. אינני יכולה להרשות לעצמי להמשיך עם שתיקתי. כל האמת על אביגדור ליברמן שאתם צריכים לדעת".

פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה... Posted by Софа Ландвер on Sunday, March 21, 2021

לדבריה, "היום ליברמן שונא את החרדים ומוכן לזרוק אותם לפח הזבל, אבל עד לפני שנתיים התנשק עם כולם באולם המליאה של הכנסת, עם דרעי, עם ליצמן, עם כולם. אתם צריכים לדעת מיהו ליברמן, הפרצוף האמיתי. הוא מנצל וזורק, אין לו שום דאגה, רק שנאה שנאה ושנאה. מה קורה עם אותם הקשישים? הוא ינצל אתכם בבחירות וישלח, כמו ששלח את אלו שהיו נאמנים לו, ואחרי שניצל - שלח".

"בחיים לא היתה לו דאגה לעולים החדשים - דיבורי סרק. אני הכרחתי אותו. אם אתם חושבים שהיום הוא ינסה לדאוג לקשישים ולפנסיות, אתם טועים. אני קוראת לכם, אל תתנו לבזבז את הקול על ישראל ביתנו, אל תצביעו ליברמן, הוא משקר. הוא מטעה אתכם".

https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-829243

תגוביות:

1.מאפיונר אנטישמי. סכנה.

2.האיש שטן.

3.היא זקוקה עכשיו לתכנית הגנה מהמדינה.

4.איווט האיום.

5.אמרה את האמת שכולם ידעו. אז מה חדש?

6.נזרוק אותו עם מריצה לפח הזבל.

7.הוא מאותרג ע"י התשקורת!

8.סתומים ומלאי שנאה לעצמם בוחרים בכלי ומוח ריק מתוכן. מגלומן זה מה שהוא.

9.מה יש לבן כספית להגיד אחרי מה שהתגלה על יקירו וציפור נפשו ליברמן, שהוא מגן עליו בוקר בוקר ברדיו 103 ומתכוון להצביע לו.

10.הנוכל הפוליטי הגדול ביותר במדינת ישראל.

11.אבו נפחה פוליטית. איש חדל אישים שרק הפה הגדול שלו פועל. השאר מת. ניקח אותו למזבלה הפוליטית עם מריצה.

12.מסתבר שאנחנו מפרנסים מכספי יהודים עריצים המתחזים ליהודים ומסיתים נגד יהודים. ויש פה בית משפט עליון של צלב הורד ואין נגדם משפט. איך ייתכן שהתקשורת האנטישמית ממשיכה לשדר? איך יתכן שאנחנו היהודים, מפרנסים עריצים, מתבוללים, רמאים וגנבים?

13.שבעים אחוז ממצביעי ליברמן אינם יהודים שפוחדים שיחזירו אותם.

14.בשביל גברת איווט ליברמן (איווט זה שם צרפתי של אישה, לכן ליברמן גברת!) לבגוד זה כמו לנשום! הוא בגד בביבי, הוא בגד במחנה הימין! אסור להצביע לגברת איווט ליברמן!

15.אפס עשיה ב-30 שנות פוליטיקה, מדובר במרגל.

16.ליברמן המושחת הפך מיליונר ואף חקירה נגדו לא הגיעה לבית המשפט...עדים נעלמו או מתו...

17.הפרצוף האמיתי של עמלק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופיון
חבר מתאריך 1.3.21
101 הודעות
יום שני ט' בניסן תשפ''א    16:18   22.03.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. דווקא הולם אותו מאופק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
25095 הודעות
יום שלישי י' בניסן תשפ''א    08:23   23.03.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בכיר נוסף ב'ישראל ביתנו' פותח על ליברמן: ''אצלו הכל אישי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בזה אחר זה חושפים חבריו לשעבר של אביגדור ליברמן את פרצופו האמיתי, אמש היתה זו שרת הקליטה לשעבר שחשפה את אופיו הבעייתי של הבוס לשעבר, היום מצטרף אליה בכיר נוסף לשעבר בישראל ביתנו | והאם הוא חושש לחייו? "רמזו לי כמה פעמים שאני צריך להיזהר"

ככל שקרב מועד הבחירות צצים להם בכירי 'ישראל ביתנו' לשעבר וחושפים הכל אודות הבוס הגדול אביגדור ליברמן והתנהלותו הבעייתית.

זה החל באשת העסקים ניקול ראידמן שליברמן שימש סנדק לבנה בכורה, המשיך בשרת הקליטה לשעבר סופה לנדבר וכלה היום בח"כ לשעבר רוברט אילטוב, מס' 2 בישראל ביתנו שמאס באיש - ובספינים החלולים שלו.

אמש נחשף במפתיע וידאו בו בכירת 'ישראל ביתנו' לשעבר סופיה לנדבר תקפה את ליברמן: "אני אתחיל מזה ששנתיים מאז שסיימתי את תפקידי כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו שתקתי, אתם תשאלו למה? פחדתי. אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם המצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין. וזה לא נכון, איווט מוכן לשבת עם השמאל ועם הרשימה המשותפת".

עוד הוסיפה לנדבר: "ליברמן משקר ומעביר קולות מימין לשמאל. לא עשה כלום למען הקהילה הרוסית".

רוברט אילטוב, לשעבר ח"כ מישראל ביתנו ומי שצבר שעות רבות לצד אביגדור ליברמן, הצטרף ללנדבר ובראיון לשי גולדן וכנרת בראשי ברדיו 'גלי ישראל' תקף את הבוס לשעבר: "מה שסופה לנדבר אמרה - אני הגעתי למסקנה הזו עוד לפני שנתיים כשליברמן החליט לפרק את הקואליציה. הוא שונא אותי, אצלו הכל אישי, לא נשאר שם שום דבר ענייני".

שי גולדן הקשה: "אתה לא מפחד שליברמן ינקום בך? כי אפילו אני חושש עכשיו". רוברט אילטוב השיב: "תראה... רמזו לי כמה פעמים שאני צריך להיזהר".

אילטוב גם שוחח היום עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM ולא חסך ביקורת מהבוס לשעבר: "אני עברתי כי המפלגה החליטה במקום להשפיע במחנה הלאומי ולשנות את הדברים כמפלגה חילונית ציונית, היא אמרה 'הכל פרסונלי, נגד ביבי'. אם אנחנו הופכים את המערכת הפוליטית לפרסונלית, אני לא צריך להיות במפלגה הזאת".

עוד אמר אילטוב כשנשאל מדוע ליברמן אינו יורד בסקרים: "כחצי מהמנדטים שלו באים מהשמאל שתומכים בו בגלל אנטי ביבי ואנטי חרדים, אין להם שום קשר לבייס שלו. הבייס שלו מצטמק והוא יהיה מ-6 מנדטים ל-4 מנדטים, והוא הולך להצטמק עוד יותר. ברחוב הרוסי לא תומכים בו יותר מ-15 אחוז מהאוכלוסיה וזה הכישלון שלו, כי הרחוב הרוסי ראה במפלגה הזאת כחוד החנית שתביא אותו לשוויון זכויות מלא".

https://www.bhol.co.il/news/1199349

תגוביות:

1.ליברמן המושחת. ישר לכלא.

2.יואב יצחק: ליברמן איש מושחת. מאפיונר. גזען. איש מרושע וחסר עכבות. אני מקווה שבוחריו והציבור הרחב הבינו מי האיש.

3.אולי 3 מנדטים מרוסים. כל השאר משמאלנים שרוכבים על גלי שנאה של האנטישמי שהיום מרים את דגל השנאה לחרדים, אתמול לערבים, שלשום זה היה כלפי הלהט"בים. ככה זה כשאי אפשר להתהדר במעשים ובהישגים כי פשוט אין. והפרזיט אוכל החינם הזה שלא עשה דבר במשך כל שנותיו בפוליטיקה ושאנחנו מפרנסים אותו - כשאין לצורר החרדים הזה במה להתהדר, אז הוא מרים את דגל השנאה.

4.מי שמצביע לדוברמן הרומני הזה - מעיד קודם כל על הסיאוב המוסרי של עצמו.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות