גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #20058 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 20058
רוזנצוייג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.19
2363 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תש''פ    09:31   17.11.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יועצת המחקר במעבדת כלת פרס נובל לכימיה, הצטרפה לצוות המוביל במכללת נצרת עילית יזרעאל  

 
  
ד''ר רופידה מרואת-יעקובי הצטרפה לצוות המוביל של מגמת הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל

ד''ר רופידה מרואת-יעקובי , מנהלת מכון המחקר בבית חולים "המשפחה הקדושה " בנצרת, המסונף לפקולטה לרפואה בצפת ומרצה בפקולטה, הצטרפה לצוות המקצועי המוביל של המגמה החדשה במכללת נצרת עילית יזרעאל . ד"ר רופידה היא ד"ר למדעי הרפואה שסיימה פוסט דוקטורט במעבדה של פרופסור עדה יונת (כלת פרס נובל בכימיה) במכון וייצמן.

בימים אלה ההרשמה ללימודי הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי במכללת נצרת עילית יזרעאל נמצאת בעיצומה. ראש המגמה הנבחר , ד''ר סאלח יעקובי, מזמין סטודנטים להירשם לקורס הנחשב והנדרש.

ד''ר סאלח אשר ירכז את המגמה החדשה, מגמת הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל, אשר תיפתח בסמסטר זה , לצידו תשמש כמרצה רעייתו, ד''ר רופידה, ''רעייתי היא אינטלקטואלית מוערכת, מרצה אהובה על הסטודנטים באוניברסיטאות ונחשבת לאוטוריטה בתחום הידע שלה, אני בטוח שהסטודנטים במכללת נצרת עילית יזרעאל ייהנו מהידע והניסיון העצומים''.
.ד"ר רופידה, סיימה את לימודי הפוסט דוקטורט במעבדה של כלת פרס נובל לכימיה , פרופ' עדה יונת ,וכן פרופ' יונת מינתה את ד"ר רופידה כיועצת מחקר במעבדתה . " היה לפרופ' יונת ולי קשר חם במיוחד ,יונת תמכה בי מדעית וחברתית, אנו נמצאים בקשר מצוין עד היום " אומרת ד"ר רופידה
ד''ר רופידה מחייכת בזווית הפה כשנשאלה איך ההרגשה לעבוד עם אישה ד"ר סאלח במכללה,. " אנחנו עובדים ביחד, בשיתוף פעולה מצוין, שנינו חדורי מטרה להוביל את הסטודנטים למצויינות"



ד"ר רופידה . צילום: אלבום פרטי

פרופ'עדה יונת , כלת פרס נובל, עם ד"ר רופידה וצוות המעבדה.
צילום:אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות