לפני מספר שנים קנינו מיניבר לשבת מאחד החברות. המכשיר גרוע ומתקלקל בממוצע כל חצי שנה . החברה מסרבת לתת מכשיר חדש או לפצות. מה הסיכוי לזכות בתביעות קטנות כי הרי מזמן נגמרה האחריות וכשהיתה בתוקף הם כן תיקנו?
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.11.21 בשעה 12:47 בברכה, ACAMOL
יש מספר חברות המשווקות אותו דגם תחת שם אחר. למעשה יש בשוק כעת 2 מתחרים בסוג זה, "נועם" ו"ספיריט" שנכנס כעת בשוק. ממי ששמעתי גם במכשירים הללו יש הרבה תלונות. כנראה טרם הצליחו ליצור מכשיר איכותי עבור מים חמים בשבת. ולעצם הענין, למעשה לא היינו מעונינים לקבל תכשיר חדש מאותו דגם אבל גם לא הציעו ואם היו מציעים היינו מעדיפים לקחת מכשיר איכותי יותר גם בלי הכשר לשבת
# לוותר, לזרוק המכשיר ולרכוש חדש # לחפש טכנאי לתקן # לפעול לכיוון תביעה משפטית (לבד\עו"ד..?) נגד חברה שנסגרה,כנראה # לנסות למכור במחיר נמוך לגורם שיצליח להשמיש המכשיר
לשקלל מה מידת ההשקעה כלכלית ובעיקר נפשית ולבחור ב"דרך הנכונה"..
לדעתך האישית , הרבה אנשים חושבים שאם הם מהנדסי מטוסים אז הם מבינים בכל מוצר באשר הוא רק שבפועל זה רחוק מהמציאות ,המוצר "פגום" עם פגם בייצור שוב על פי ההרגשה שלל בלבד או שמדובר למשל באותו רכיב / חלק שמתקלקל כל פעם , האם לקחת את המכשיר לבדיקה וחוות דעת ? (עלותה כמו כמה עשרות מכשירים כאלה ) , ומה הנזק שנגרם לך בסופו של דבר מהמכשיו ? ( כמה שישיות מים קנית וחייב להציג קבלה ) , עוגמת נפש זה לא פקטור בתביעות קטנות וכל לקוח ליצן אוהב לקשקש את זה אבל גם השופטים לא אוהבים כל כך את זה . אם תתבע בדרישה הוגנת להחלפת מוצר / הרחבת אחריות , והחברה במעמד הדיון תסרב השופט יפסוק על "בטול עסקה" / סיום התקשרות ויורה להם להחזיר לך את הכסף בקיזוז של שימוש ועליך להחזיר להם את המכשיר וזהו , ואני מדבר בתור אחד שמגיע לדיונים האלה בתור נתבע .
חבר מתאריך 4.1.15
12949 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לגבי העניין אין לי מושג כיוון שאינני משפטן או קרוב לכך.
דיעה אישית לא מלומדת- אם אני הייתי המצב הזה, הייתי פשוט מתקדם. תיקנו לי את זה באחריות, המכשיר מתקלקל כל הזמן, למה להביא חדש מאותה חברה?
מה גם, שאחרי כמה שנים לא יודע איך הייתי מרגיש לדרוש חדש. מילא בשנה הראשונה...
שוב זו דיעה אישית ואין כאן המלצה לכאן או לכאן.
בן כמה המכשיר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3510 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.11.21 בשעה 12:47 בברכה, ACAMOL
יש מספר חברות המשווקות אותו דגם תחת שם אחר. למעשה יש בשוק כעת 2 מתחרים בסוג זה, "נועם" ו"ספיריט" שנכנס כעת בשוק. ממי ששמעתי גם במכשירים הללו יש הרבה תלונות. כנראה טרם הצליחו ליצור מכשיר איכותי עבור מים חמים בשבת. ולעצם הענין, למעשה לא היינו מעונינים לקבל תכשיר חדש מאותו דגם אבל גם לא הציעו ואם היו מציעים היינו מעדיפים לקחת מכשיר איכותי יותר גם בלי הכשר לשבת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
273 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכשיר גרוע מלא תקלות גם לי יש,עכשיו יש לי נזילה של מים מהמכשיר חח כל פעם תקלה אחרת
יש את נועם שמעתי חברה טובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3510 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
273 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
לא יודע מה כתבו ברשת אבל יש לדודה שלי אומרת שמרוצה מהמכשיר יש לה כבר שנתיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3510 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=695336
ולגבי ספיריט-
https://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=1037776
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
273 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
ששלחת זה לא מה שיש לה יש לה נועם1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.1.14
3510 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
https://rotter.name/nor/chat/45771.shtml
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
273 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
אז עזוב תוותר עליו אני רק יודע ממנה שמרוצה
אבל זה מזל ממה שראיתי ששלחת השירות לקוחות על הפנים אז לא כדאי לקחת סיכון שיהיה תקלה אין עם מי לדבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.08
4808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
להערכתי. ארבע אפשרויות:-
# לוותר, לזרוק המכשיר ולרכוש חדש
# לחפש טכנאי לתקן
# לפעול לכיוון תביעה משפטית (לבד\עו"ד..?) נגד חברה שנסגרה,כנראה
# לנסות למכור במחיר נמוך לגורם שיצליח להשמיש המכשיר
לשקלל מה מידת ההשקעה כלכלית ובעיקר נפשית
ולבחור ב"דרך הנכונה"..
\\\\\\\\\\\\\\\
ב ה צ ל ח ה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.17
2542 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לדעתך האישית , הרבה אנשים חושבים שאם הם מהנדסי מטוסים אז הם מבינים בכל מוצר באשר הוא רק שבפועל זה רחוק מהמציאות ,המוצר "פגום" עם פגם בייצור שוב על פי ההרגשה שלל בלבד או שמדובר למשל באותו רכיב / חלק שמתקלקל כל פעם , האם לקחת את המכשיר לבדיקה וחוות דעת ? (עלותה כמו כמה עשרות מכשירים כאלה ) , ומה הנזק שנגרם לך בסופו של דבר מהמכשיו ? ( כמה שישיות מים קנית וחייב להציג קבלה ) , עוגמת נפש זה לא פקטור בתביעות קטנות וכל לקוח ליצן אוהב לקשקש את זה אבל גם השופטים לא אוהבים כל כך את זה .
אם תתבע בדרישה הוגנת להחלפת מוצר / הרחבת אחריות , והחברה במעמד הדיון תסרב השופט יפסוק על "בטול עסקה" / סיום התקשרות ויורה להם להחזיר לך את הכסף בקיזוז של שימוש ועליך להחזיר להם את המכשיר וזהו , ואני מדבר בתור אחד שמגיע לדיונים האלה בתור נתבע .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד