אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #16965 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16965   
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
19520 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:06   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

דליה איציק על יו''ר הכנסת :''זה רובי הכלב, מה עושים?''  

 
אשכול עוגן מתאריך 24.03.14 בשעה  22:42  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 
איציק וריבלין – כרוניקה של יריבות פוליטית

הקריירה של השניים התחילה בסניף י-ם של מפלגתם, נמשכה בלשכת יו"ר הכנסת וממשיכה בכמיהה לנשיאות. בדרך הם לא מפסיקים לריב

"זה רובי הכלב, מה עושים?", סימסה ח"כ דליה איציק לאחד מחבריה אחרי שהתפרסמה בערוץ 2 הכתבה על השהות שלה במלון "לה בריסטול" בפריז במשך ארבעה ימים, שעלתה לכנסת 75 אלף שקל. היא הייתה בטוחה שיו"ר הכנסת רובי ריבלין הוא האיש שהעביר את החומר לכתבי הערוץ. שבוע וחצי עבר, והתברר לריבלין כי איציק יודעת בדיוק מה עושים.


בכתבה שהתפרסמה שוב בערוץ 2 ביום שישי האחרון הוצג ריבלין כמי שהסתובב עם אשתו בכל העולם על חשבון הבית, בניגוד לדעתה של היועצת המשפטית של הכנסת.

לפי התחקיר, הנסיעות של נחמה ריבלין עלו למשלם המסים 101 אלף שקל. איציק אומרת שאין לה שום קשר לכתבה הזו, אבל ביום שני השבוע, כאשר השר אבישי ברוורמן לחש לה בשקט "יריתם לו בביצים", היא חייכה במלוא הפה.

במלחמה כמו במלחמה, והקרבות הללו בין ריבלין ואיציק יימשכו עד המוות פוליטי של אחד מהם. הסיבוב הנוכחי הוא רק ירי בנשק קל, אבל הוא כמעט והרג את ריבלין. אסור היה להימצא בסביבתו בסוף השבוע ובכלל, אחרי ששודר הסיפור על רעייתו. הוא טען כי כל אחד מיושבי הראש הקודמים נסע עם אשתו, כי זהו הנוהג המקובל והמאושר בכנסת מאז ומעולם.

ריבלין מגיב מהבטן, איציק מהראש
ח"כ דן תיכון לקח את רעייתו לודמילה ל-25 מסעות מענגים על פני הגלובוס, על חשבוננו. גם דליה איציק עצמה נסעה עם בעלה דני. באוקטובר 2006 הוא התלווה לאיציק שהייתה יו"ר הכנסת לביקור רשמי בתאילנד, בפיליפינים ובהונג קונג. באפריל 2007 הוא נסע עמה לביקור רשמי בספרד. חודש לאחר מכן הוא טס איתה לביקור רשמי בקנדה ולפגישות שקיימה בוושינגטון.

ריבלין הגיש איום בתביעת דיבה נגד ערוץ 2. דן לנדאו, מנכ"ל הכנסת, שיגר מכתב למבקר המדינה ותבע לחקור לאן נעלמה חוות הדעת של היועצת המשפטית של הכנסת נורית אלשטיין, שאסרה לכאורה על נסיעות בני הזוג. לנדאו גם צירף למכתבו את רשימת הנסיעות של איציק, שיהיה.

ריבלין ואיציק סירבו להתראיין לכתבה הזו, אבל מהמכתבים אפשר ללמוד מה עבר על יו"ר הכנסת בימים האחרונים: "רמסתם עמל של שנים ובניית מוניטין של נבחר ציבור", כתב עו"ד אלי זוהר, פרקליטו של ריבלין למנהלי ערוץ 2. "דמו

של מרשי הותר", הוסיף עו"ד זוהר. "מי שמזוהה כלוחם בשחיתות הפך לאחד הנבחרים המושחתים, שהציבור קורא לו ללכת הביתה ולפנות מקום לאחר".

כאשר איציק עוברת באולם המליאה מתחת לכיסא היו"ר, הפרצוף של ריבלין מתעוות: הלחיים מתנפחות במהירות, הפנים משנות את הצבע, ואפילו הקול והאינטונציה תופסים גובה, גם אם ריבלין מדבר על נושאים אחרים. עד כדי כך נוכחותה מרגיזה אותו. איציק קרת רוח הרבה יותר. אם ריבלין מגיב מהבטן, היא עובדת מהראש.


סוויטה ב-1,995 יורו ללילה
במאי האחרון ספגה איציק מכה מורלית ותקשורתית קשה כאשר בחדשות ערוץ 2 נחשפו פרטים על שיפוצים שערכה בביתה בסכום כולל של 110 אלף שקל, כולל ריצוף הסלון והמרפסת, החלפת השיש במטבח וגם קנייה וריפוד של רהיטים חדשים ושתי פלזמות.

איציק טענה אז כי ויתרה על דירת שרד וכך חסכה למדינה סכומים גבוהים פי כמה, אבל הרושם הקשה בציבור עדיין נותר. בשבוע שעבר היא החזירה לקופת הכנסת 25 אלף שקל על הריצוף, עניין חסר תקדים בקרב הפוליטיקאים שלנו, אבל מיהרה להסביר כי אין בדברים הודאה בכך שההתנהלות לא הייתה תקינה. מקורביה רמזו שעכשיו הגיע תורו של ריבלין להחזיר את הכסף על שיפוצים שעשה בזמנו בביתו ביפה נוף, ולהחזיר את הציוד שהוא עדיין מחזיק שם. אנשי ריבלין התייחסו לדברים בביטול.

איציק יצאה למאבק על טיהור שמה, גם על חשבונו של ריבלין, שהוא מבחינתה תחקירן אובססיבי והמדליף הראשי. היא טענה כי כאשר נכנסה לתפקידה במאי 2006, אחרי הקדנציה של ריבלין, "גיליתי דברים לא תקינים שגובלים בהתנהגות פלילית". בתחילת החודש פרץ מבקר המדינה עם הסיפור על הסוויטה במלון "פארק הייט" בפריז שלא מצאה חן בעיני איציק, ולכן היא עברה למלון "לה בריסטול", ולקחה שם סוויטה שעלתה 1,995 יורו ללילה. איציק הסבירה כי היא לא יכולה לארח אנשים רמי מעלה בחדר אירוח שמחובר לחדר המיטות שלה.

"עופי מפה, עופי"
כאן הגיעה פעולת התגמול. זהו הסיפור המדובר האחרון על נסיעותיו של ריבלין ושל רעייתו, שאחת מהן, בראש משלחת גדולה במיוחד לדרום אמריקה עלתה לנו 250 אלף שקל. ריבלין ואנשיו משוכנעים כמובן שאת החומרים הללו הדליפו איציק וחברתה הטובה, עו"ד נורית אלשטיין היועצת המשפטית של הכנסת, שמתנגדת לנסיעת בני זוג. ריבלין מתעב את אלשטיין כמעט כמו את איציק. בין השניים אין שום אמון או קשרי עבודה. באחת הפעמים, כאשר נכנסה אלשטיין ללשכת היו"ר, הוא ציווה עליה "עופי מפה, עופי".

בכל מקרה, מבקר המדינה החליט השבוע להקים צוות שיבדוק את הנסיעות של השניים. ריבלין ואיציק לקחו את העניינים קשה. על ריבלין כבר סיפרנו. אחרי שהתפרסם סיפור המלון של איציק היא נפלה למשכב יומיים היא לא הצליחה לקום מהמיטה.

ריבלין ואיציק הגיעו למלחמת העולם הזו אחרי שצברו ניסיון רב והישגים פוליטיים נכבדים. אף אחד מהם לא פראייר. שניהם חכמים מאוד, אינטליגנטים ומכירים כל פינה לתוכה אפשר לדחוק את היריב. לשניהם מודיעין מוקדם על כל מהלך של היריב. המאבק יסתיים, אם בכלל, כאשר ריבלין או איציק ייבחרו לתפקיד נשיא או נשיאת המדינה, משאת החיים של שניהם. ריבלין ניסה פעם להתמודד לתפקיד ונכשל. איציק הייתה הנשיאה בפועל במשך שבעה חודשים, כאשר משה קצב הורחק מלשכתו. אין תפקיד שהיא רוצה לחזור אליו יותר.

מקורבי ריבלין: איציק רצתה לפגוע במסלול לנשיאות
שניהם ילידי ירושלים, שעשו קריירה מופלאה בכל קנה מידה אחרי שעברו מסלול דומה. ריבלין היה יו"ר הנהלת בית"ר ירושלים, מראשי סניף חירות בעיר. עד 1988 היה חבר מועצת העיר ירושלים ומקורבו של ראש העיר טדי קולק. איציק הייתה פעילה בהסתדרות המורים, וצמחה דרך סניף מפלגת העבודה בירושלים. היא הייתה סגניתו של קולק.

ריבלין הגיע לכנסת בסוף 1988, עשה קדנציה וחזר שוב ב-1996. איציק הגיעה לשם ארבע שנים מאוחר יותר. השניים היו בתחילת הדרך פרלמנטרים מן השורה, שנצמדו לפטרונים הגדולים שלהם, ריבלין לדוד לוי בליכוד ואיציק לשמעון פרס במפלגת העבודה. ב-2001 שניהם הפכו לשרים בממשלת האחדות הראשונה שהקים אריאל שרון. איציק הייתה שרה במשרד התעשייה והמסחר וריבלין במשרד התקשורת. אחרי בחירות 2003 נבחר ריבלין לתפקיד יו"ר הכנסת. איציק נדדה למשרד התקשורת. בכל השנים הללו לא נרשמו עימותים בין השניים.

במאי 2006 החליפה איציק את ריבלין בתפקיד היו"ר. ריבלין הלך לאופוזיציה. ההתנגשות הראשונה בין השניים הגיעה זמן קצר לאחר מכן. באחד העיתונים התפרסמה טיוטת דוח של מבקר המדינה על הדרכים שבהן התגלגל המכרז לבניית מרכז המבקרים בתקופתו של ריבלין. איציק נשבעה כי הזמינה את עוזריה ואיימה לשלוח אותם לפוליגרף אם הדוח ידלוף. ריבלין משוכנע כי איציק הזמינה את העוזרים ושיגרה אותם עם טיוטת הדוח לתקשורת. מקורביו בטוחים כי הפרסום המרשיע נועד לדפוק לו את המרוץ לנשיאות המדינה, שהתקיים שנה מאוחר יותר.

עשתה כמה מהלכי פיוס
איציק ביטלה בשמחה רבה פרויקטים של ריבלין. מרכז המבקרים נראה לה מגלומני ומיותר. ריבלין רתח מזעם. "איציק חסכה כאן כדי שיהיו הוצאות רבות יותר בסעיפים אחרים, מיותרים לחלוטין", אמר . איציק גם גילתה חשדנות רבה כלפי ערוץ הכנסת, אחד הערוצים החביבים על ריבלין, ולא מיהרה לבנות בתחומי המשכן את האולפנים החדשים. היא גם הורידה מכמה בכירים תוספות של אלפי שקלים. במקביל השקיעה זמן ומאמצים אדירים לשנות את חזות הכנסת והחליפה את כל תכולת הבית. הכנסת אכן נראית היום מקום מכובד הרבה יותר.

במהלך ימי הכהונה שלה עשתה איציק כמה מהלכי פיוס עם ריבלין, אבל הוא לא התרשם במיוחד. ביום הראשון היא הזמינה אותו לחדרה וביקשה לשלוח לביתו זר פרחים. "החדר הזה הוא גם שלך", הבטיחה לו. בהמשך הקדנציה מינתה איציק את ריבלין כחבר בוועדת האתיקה.

באפריל 2007 ביקש המלך עבדאללה להיפגש עם חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. איציק הזמינה את ריבלין להצטרף למשלחת, אף שלא היה חבר בוועדה, "בזכות המעמד הציבורי שלך". ריבלין נעתר ונסע לעמאן.

שני יריבים על תפקיד הנשיאות
אבל הפרק הרגיש ביותר במחזה היה ההתמודדות על תפקיד הנשיא ביוני 2007. איציק נשאה אז בפועל בתפקיד במשך כמה חודשים, בעקבות הנבצרות של קצב, וקיוותה כנראה שתוכל להיבחר ולהמשיך בו. שמעון פרס חשב אחרת ונכנס לתמונת ההתמודדות. ראש הממשלה אהוד אולמרט הפציר באיציק לרוץ מולו, אך היא סירבה, לדבריה. ריבלין החליט לרוץ מול פרס וביקש מאיציק לתמוך בו. היא שוב סירבה.

ריבלין חזר לכיסא היו"ר אחרי הבחירות האחרונות. רצוי מאוד להתמודד על תפקיד הנשיא ממעמד היו"ר. אחד הבכירים בבית הנבחרים מסביר: "יושב הראש יכול לחלק מתנות, הוא שולח חברי כנסת לחו"ל, הוא נותן להם תוספות לכוח אדם. היום ראשי סיעות מקבלים תוספת של דובר ועוזר. אתה חושב שהם ישכחו ביום הבחירות לנשיאות את מי שנתן?".

אחרי שנכנס לתפקידו החל ריבלין לפרק לרסיסים את תקופת הכהונה של איציק. הוא חידש את פרויקט מרכז המבקרים, שינה את סדרי הדיון. ריבלין התחבב במהירות מחדש על כל חלקי הבית. הוא ביקר באום אל פאחם, וכינה אותה עיר ואם בישראל, לשמחת חברי הכנסת הערבים.

הוא תקף את נתניהו מימין, ויחד עם קדימה התנגד לחוקי המשילות. ובכל יום הוא רק הגביר את מידת התיעוב כלפי איציק. מבחינתו היא האויב המסוכן ביותר, סמל הרוע, שהשחיתה את זמנה כיו"ר הכנסת בעיקר על קוסמטיקה חיצונית ופסטיבלים.

ושוב אנחנו נפגשים
מסלול הקרבות הוא קבוע. עובדי הכנסת מתלוננים על פי הזמנה על תופעות חמורות אצל מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס. המבקר מתחיל לחקור, כותב טיוטות ומבקש תגובות בכנסת. הממצאים הקשים עוברים בשלב מוקדם לעיתונאים, ומלחמת העולם מתחדשת. בצינור נמצאים היום חקירות ודוחות שעוסקים בסכומי עתק שהועברו לאחד העובדים הבכירים בכנסת, לפני פרישתו. גם סיפור הנסיעות לא תם. הוא רק מתחיל.

לפני שלושה חודשים ניסתה איציק ליזום סולחה. היא הגיעה לחדרו של ריבלין, ביקשה שיחה והציעה הפסקת אש. "אנחנו פוגעים בעצמנו", היא ניסתה לשכנע. ריבלין סירב לשמוע. היום הוא גם לא יכול לראות. השבוע הוא ביטל את ועדת ההסכמה, שזו ועדה של יושבי ראש הסיעות בכנסת, שנפגשים מדי שבוע. איציק יושבת בפורום הזה לרוע מזלה. היא יו"ר סיעת קדימה.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/957/365.html?hp=1&loc=2&tmp=6322



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הם רבים ואנחנו משלמים. qm 23.10.09 20:14 1
  שני מושחתים שלא תרמו כלום מלבד ניצול כספי ציבור yaya 23.10.09 20:21 2
  מתוך גועל תמרה 23.10.09 20:36 3
     להקיא על המשתאכנזת בורסוק Copy 23.10.09 20:38 5
         אין לך רגשי נחיתות, אתה פשוט נחות סוף ציטוט 23.10.09 22:02 17
     יש דימיון בין תמר בורסוק לבין דליה איציק רנה דקארט 23.10.09 20:42 7
         התמונה ה-2 לא עובדת, Dark-Shadow 23.10.09 20:56 9
             (((-: אולי זה בתקופה הקדם-טירוף שלה רנה דקארט 23.10.09 21:02 11
             זאת תמונתה של המג'נונה בורסוק?! במטות''א?! עלמה חסודה 23.10.09 21:43 12
                 כן רנה דקארט 23.10.09 21:45 13
                 מסעודה תמר בורסוק 24.10.09 22:04 39
     יש דימיון בין תמר בורסוק לדליה איציק רנה דקארט 23.10.09 21:01 10
         דקארט, תמונה 2 היא אשכרה של המכשפה המג'נונה בורסוק?! עלמה חסודה 23.10.09 21:45 14
             כן,כן זו המטורפת רנה דקארט 23.10.09 21:47 15
                 כמובן שאני סומך עליך, אבל מנין לך שזו הפסיכית, במטותא? עלמה חסודה 23.10.09 22:16 18
                     היא טענה פה בעבר שהיא כתבה את הספר מחלוקת בציון רנה דקארט 23.10.09 22:25 19
                         לא בדיוק NewsMan 23.10.09 22:59 21
                             זה חלק מהטירוף שלה,אני זוכר בוודאות שתמר טענה שהיא רנה דקארט 23.10.09 23:02 22
                                 כן,סביר להניח.. NewsMan 23.10.09 23:10 23
                                     לאשפז את בורסוק הפסיכית בדחיפות ובכפיה - למען עם ישראל! עלמה חסודה 24.10.09 00:47 26
                                         למרות הקריאה הנרגשת שלך לא נראה לי שישימו אותך ואותה סופר קקטוס 24.10.09 00:53 27
                                             חזרת לזהם? רנה דקארט 24.10.09 01:08 29
                                             אתה אחד הדברים הכי דפוקים שנבראו אי פעם על כדור הארץ עלמה חסודה 24.10.09 07:44 31
                                                 שיהיה לו בהצלחה NewsMan 24.10.09 15:57 34
                                                     חחחח :-) עלמה חסודה 24.10.09 21:54 38
  מהר לבטל את מוסד הנשיאות לפני שאחד מהליצנים ייבחר Copy 23.10.09 20:37 4
     מאוחר מדי, פרס, קצב ו-וויצמן כבר נבחרו הצופה המתמיד 24.10.09 17:02 35
         כרובי תמרה 24.10.09 21:51 37
  להעמיד לפיקוח את כל בעלי התפקידים בכנסת כולל ח. הכנסת. יואב 23.10.09 20:39 6
  רובי, תזהר, ד.איציק ידועה 'ברייסים' תשאל את רייסר ז''ל פילוביץ שחף 23.10.09 20:52 8
  רק כלבה תריח כלב kitzz 23.10.09 21:50 16
  מי זאת הכלבה הנובורישית בעלת העיניים הגדולות MadMax 23.10.09 22:54 20
  איחס איחס איחס! ירגזי מחמד 23.10.09 23:17 24
     יותר טוב מזה: רנה דקארט 23.10.09 23:22 25
  ה-נ' וה-ט' - אין הבדל - עלק נשיאות dave333 24.10.09 00:59 28
  נורית אלשטיין, היועצצת המשפטית של הכנסת, זרקה סכין קרקשתא 24.10.09 04:18 30
     חברה בכירה בכנופיית העלוקות המכוערות של הפרקליטות עלמה חסודה 24.10.09 07:50 32
  מכתב NewsMan 24.10.09 15:54 33
  ילדים קטנים בגן למפגרים אוהב ישראל 24.10.09 18:37 36

     
qm
חבר מתאריך 9.8.02
56115 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:14   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הם רבים ואנחנו משלמים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ככה הם מושחתינו נטולי התהילה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yaya
חבר מתאריך 20.8.17
28 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:21   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שני מושחתים שלא תרמו כלום מלבד ניצול כספי ציבור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמרה
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:36   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מתוך גועל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני יוצאת מפה


פינת הקאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Copy
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:38   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. להקיא על המשתאכנזת בורסוק  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   בורסוק זה לא שם מזרחי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף ציטוט
חבר מתאריך 18.9.08
8747 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    22:02   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אין לך רגשי נחיתות, אתה פשוט נחות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:42   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. יש דימיון בין תמר בורסוק לבין דליה איציק  
בתגובה להודעה מספר 3
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.10.09 בשעה 20:52 בברכה, רנה דקארט
 
פינת הקאה מספר 1:


פינת הקאה מספר 2:

שתי ישישות מטורפות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark-Shadow
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:56   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. התמונה ה-2 לא עובדת,  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 23.10.09 בשעה 21:00 בברכה, Dark-Shadow
 
האם מדובר בתמונה של הפסיכית? אפשר לקבל? אכלתי קצת יותר מדי בארוחת השבת, נראה לי שקצת הקאה תעשה לי רק טוב.
עריכה: מצאתי:

דווקא ציפיתי שהיא תראה קצת יותר פסיכית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:02   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. (((-: אולי זה בתקופה הקדם-טירוף שלה  
בתגובה להודעה מספר 9
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:43   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. זאת תמונתה של המג'נונה בורסוק?! במטות''א?!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:45   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כן  
בתגובה להודעה מספר 12
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמר בורסוק
גולש אורח
אור ליום ראשון ז' בחשון תש''ע    22:04   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מסעודה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:01   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. יש דימיון בין תמר בורסוק לדליה איציק  
בתגובה להודעה מספר 3
 
פינת הקאה מספר 1:


פינת הקאה מספר 2:


שתי ישישות מטורפות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:45   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. דקארט, תמונה 2 היא אשכרה של המכשפה המג'נונה בורסוק?!  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:47   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כן,כן זו המטורפת  
בתגובה להודעה מספר 14
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    22:16   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כמובן שאני סומך עליך, אבל מנין לך שזו הפסיכית, במטותא?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    22:25   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. היא טענה פה בעבר שהיא כתבה את הספר מחלוקת בציון  
בתגובה להודעה מספר 18
 
http://stage.co.il/Authors/TamiBorsook



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
19520 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    22:59   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. לא בדיוק  
בתגובה להודעה מספר 19
 
"אני רוצה להבהיר לכול הקוראים - גדעון גלעדי הוא זה שכתב את
"מחלוקת בציון" ולא כמו שרבים חושבים אחרת. גדעון גלעדי הוא
קרוב משפחה שלי."

http://stage.co.il/Stories/537230091



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    23:02   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. זה חלק מהטירוף שלה,אני זוכר בוודאות שתמר טענה שהיא  
בתגובה להודעה מספר 21
 
כתבה את הספר.


בכל אופן,בסבירות גבוהה מאוד שתמר היא האישה שמופיעה בצילום .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
19520 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    23:10   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. כן,סביר להניח..  
בתגובה להודעה מספר 22
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    00:47   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לאשפז את בורסוק הפסיכית בדחיפות ובכפיה - למען עם ישראל!  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   אני מכריז על הקמת תנועה חדשה: "אשפוז עכשיו!" - התנועה למען אשפוזה של המג'נונה בדחיפות ובכפיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סופר קקטוס
גולש אורח
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    00:53   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. למרות הקריאה הנרגשת שלך לא נראה לי שישימו אותך ואותה  
בתגובה להודעה מספר 26
 
   באותו חדר..........די לפנטז..חוץ מזה תהיה גבר...דקארט שם עליה עין ראשון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    01:08   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. חזרת לזהם?  
בתגובה להודעה מספר 27
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    07:44   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אתה אחד הדברים הכי דפוקים שנבראו אי פעם על כדור הארץ  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   ובתור אדם שמאמין בד"כ בבורא עולם, אני מתקשה להאמין שאפילו הוא מסוגל לעזור לך.

תנחומיי להוריך האומללים, ואני מקווה שתמצא את האחד שתצחיק אותך, יא מעאפן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
19520 הודעות
מוצאי שבת ו' בחשון תש''ע    15:57   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. שיהיה לו בהצלחה  
בתגובה להודעה מספר 31
 

בהצלחה בחיפושים ובעבודה החדשה

http://rotter.net/forum/scoops1/18432.shtml#12



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
אור ליום ראשון ז' בחשון תש''ע    21:54   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. חחחח :-)  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Copy
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:37   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מהר לבטל את מוסד הנשיאות לפני שאחד מהליצנים ייבחר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
11285 הודעות
מוצאי שבת ו' בחשון תש''ע    17:02   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מאוחר מדי, פרס, קצב ו-וויצמן כבר נבחרו  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמרה
גולש אורח
אור ליום ראשון ז' בחשון תש''ע    21:51   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. כרובי  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב
חבר מתאריך 27.9.05
6074 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:39   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. להעמיד לפיקוח את כל בעלי התפקידים בכנסת כולל ח. הכנסת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    20:52   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. רובי, תזהר, ד.איציק ידועה 'ברייסים' תשאל את רייסר ז''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
******



גם ב''עליונים'' וגם בתחתונים..עו"ד יוסף דר על פרשת נעמי לויצקי
http://rotter.net/forum/gil/15982.shtml
204. ראיתי אותם: ''העורכת תרצה יובל סיפרה לי, שאחת הסייעניות נפקה ילדות קטנות על-מנת לספק את צרכיו של דן בן-אמוץ..."
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5403&forum=gil&viewmode=all&keywords=תרצה יובל#204



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
91272 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    21:50   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. רק כלבה תריח כלב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


http://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MadMax
חבר מתאריך 16.8.05
15024 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    22:54   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מי זאת הכלבה הנובורישית בעלת העיניים הגדולות  
בתגובה להודעה מספר 0
 


אי שפיות: לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות/ אלברט אינשטיין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    23:17   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. איחס איחס איחס!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47216 הודעות
אור ל שבת קודש ו' בחשון תש''ע    23:22   23.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. יותר טוב מזה:  
בתגובה להודעה מספר 24
 


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333
חבר מתאריך 26.7.08
39276 הודעות
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    00:59   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ה-נ' וה-ט' - אין הבדל - עלק נשיאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרקשתא
גולש אורח
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    04:18   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. נורית אלשטיין, היועצצת המשפטית של הכנסת, זרקה סכין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   על בעלה. זה מתועד בתלונה רשמית של בעלה במשטרה.
אלשטיין היא ברקודה מאוסה שמונתה על ידי הברקודה המפגרת, מלחכת הפנכה ומלחכת עוד כמה איברים מוצנעים של שמעון פרס, ששמה יצא לתהילה בשל כישורים ורבליים יוצאי דופן בקרב יודע ח"ן - הלא היא דליה איציק ירום הודה.


אה, והיא גם רוצה להיות נשיאת המדינה. אחרי משה קצב, למה לא?

אבל אלשטיין היא מלחכת הפנכה של מלחכת הפנכה אישה מאוסה שנזרקה על ידי בעלה ובועליה בצדק רב. זרקה סכין על בעלה. נאשמת בעבירות בניה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלמה חסודה
גולש אורח
שבת קודש ו' בחשון תש''ע    07:50   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. חברה בכירה בכנופיית העלוקות המכוערות של הפרקליטות  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   הפרקליטות, ה"יועץ" המשפטי ובית המשפט ה"עליון" = מחלה ממארת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
19520 הודעות
מוצאי שבת ו' בחשון תש''ע    15:54   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
3707 הודעות
מוצאי שבת ו' בחשון תש''ע    18:37   24.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ילדים קטנים בגן למפגרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


קופון הנחה באתר אייהרב, ויטמינים ותוספי מזון: FFL773


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות