אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #17714 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17714   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי כ''א בטבת תש''ע    00:52   07.01.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''התמיכה באנרכיסטים היא משחק באש'' - מכתב גלוי (*)  

 
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.01.10 בשעה 00:56 בברכה, פילוביץ שחף
 
שלום לכולם, אני מבקש להפנות את תשומת לבכם לעבודת מחקר מקיפה ונרחבת על ארגון האנרכיסטים החושפת את מבנה הארגון,
דרכי פעולתו ,מקורות המימון ומטרותיו האמיתיות http://cafe.themarker.com/view.php?t=655023


מכתב גלוי לארנון מוזס עמוס שוקן ושי ניצן


קשר גורדי בין האנרכיסטים לחיזבאללה ולאסכולה השיעית .מפגש הפסגה של נועם חומסקי מנהיג האנרכיסטים העולמי עם חסן נסראללה מהחיזבאללה .
{התמונה שאומרת הכל......}

בשקט בשקט בלי ששמתם לב לפני כ 7 שנים קם והתפתח לממדי ענק ארגון בישראל הנקרא אנרכיסטים.

מצע האנרכיסטים מדבר בבירור על פירוק השלטון במדינת ישראל - קרי פירוק צה"ל והשב"כ והמשטרה ובתי המשפט קרי הפקרתם של 6 מיליון יהודים בישראל לחסדי חסן נסראללה והג"יהאד האיסלאמי.



מה שמטריף את השכל זה שהיונתן פולק הזה פשוט מנהיג מיליצית אנרכיסטים של ממש המנהלת קרבות עם צה"ל בימים ובלילות חוזרת לקומונות ביפו ובפלורנטין-מישהו יכול להסביר את טירוף המערכות הבלתי מובן הזה?
קישור:
http://movies.walla.co.il/?w=/22/1311183


השיטה המרכזית: ניצול "ואקום" ואדישות השלטון במטרה לגרום התנגשות בין גושי המיינסטרים במדינה
{חידוד המחלוקת בין ימין ושמאל ע"יי יצירת אייוונטים קיצוניים בשטח}

מאחורי המניעים המוצהרים של האנרכיסטים תחת הכותרת "פעילות צדק" קיימת רשימת אינטרסים אשר במקרה הטוב אין בינה לבין
ההכרזות הרשמיות ולו דבר ובמקרה הגרוע מדובר בהתנהלות הונאה שיטתית לחיסול מדינת ישראל במתכונתה ד'היום.


פרו"פ נורמן פינקלשטיין {ידידו של חומסקי} ביקר
גם הוא אצל צמרת החיזבאללה ואלו הם רשמיו.

קישור:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/680/820.htm


מקור להמשך קריאת עבודת המחקר:
http://cafe.themarker.com/view.php?t=655023

=



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הגרועים מבין שונאי ישראל. uz7 07.01.10 01:08 1
  מה הקשר בין ''אחותי'', יואב ללום והחמאס? פילוביץ שחף 08.01.10 00:56 2

     
uz7
חבר מתאריך 13.12.09
51209 הודעות
יום חמישי כ''א בטבת תש''ע    01:08   07.01.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הגרועים מבין שונאי ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ב בטבת תש''ע    00:56   08.01.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מה הקשר בין ''אחותי'', יואב ללום והחמאס?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
רובי
חבר מתאריך 8.12.08
יום ששי כ''ב בטבת תש''ע 00:30 08.01.10

מה הקשר בין ''אחותי'', יואב ללום והחמאס?


עמותת "אחותי" שהמשת"פ שלה הוא יואב ללום, היא ארגון פמיניסטי הממומן ע"י אנטישמים תומכי טרור ורואה בחינוך התורני "גזענות" ו"אפרטהייד"
מאת :שמואל קופר יום חמישי,7 בינואר ,2010

בכתבה שפרסמנו ב"צופר" ביום 31.12.09, תחת הכותרת: "מדוע החרדים לא מקיאים אותו מקרבם?", כתבנו, בין היתר, שיואב ללום "משתף פעולה עם ארגונים שונאי תורה, שמטרתם לעקור אותה, רח"ל, מעם ישראל".

ציטטנו בהקשר זה מתוך כתבה שתיארה הפגנה של "כמה עשרות בני אדם מול משרדי החינוך העצמאי, אליו משתייכת רשת בית יעקב, בשכונת הבוכרים בירושלים, כדי למחות על אפלייתן של בנות ספרדיות".


דיווחנו כי "הכתבה מונה את כל השרצים האנטי יהודיים שנטלו חלק בהפגנה זו" וציטטנו מתוך הכתבה: "בין המפגינים נכחו פעילים חברתיים וארגוני נשים, ביניהם ´מרכז תמורה´ המספק ייעוץ משפטי במקרים של אפלייה, ארגון הנשים המזרחיות ´אחותי´ וארגון הנשים הדתי ´קולך´."


ציינו כי "בכתבה מצוין ש´דווקא הורים´ של בנות ספרדיות, שהן אמורות להיות ´נפגעות האפליה´ הזאת: ´לא נכחו במקום´, שבו: ´´המפגינים נשאו שלטים עליהם נכתב: ´בית יעקב - מסורת של גזענות´; ´הקול בית יעקב והידיים ידי עשיו´, כמיטב המסורת האנטישמית".


על עמותת "קולך", פרסמנו כתבה ביום 5.1.01, תחת הכותרת: " ´קולך´ – עמותה אנטי יהודית".


היום נסקר עמותה אחרת שנטלה חלק באותה הפגנת שחץ אנטישמית: "אחותי".


העמותה נקראת" "נשים מזרחיות (אחותי)". נכון לשנת 2007, ע"פ תחקיר שפורסם ביום ו´ האחרון ב"מוסף" "הארץ", קיבלה העמותה סכום של 178 אלף שקל כתרומות והקצבות. מתוך סך זה, שולם לשולה קשת, מנהלת העמותה, סכום של 135 אלף שקל כעלות שכר שנתית. כ-70 אחוז. מאחר ולא סביר להניח שבן אדם שפוי תורם מכיסו הפרטי ל"פעולות" עמותה זו, יוצא שמכל שקל של משלם המסים לעמותה זו, משלשלת המנהלת 70 אג´ לכיסה הפרטי.


שוחחנו היום עם גב´ שולה קשת. לדבריה, היא מנהלת את העמותה משנת 2005 ומשכורתה הנוכחית היא 10,000 שקל ברוטו לחודש. נתון שתואם את האמור על משכורתה בפרטים המופיעים בכתבה. עוד אמרה, שבעמותה יש מלבדה שבע נשים המקבלות משכורת קבועה, מלבד נשים המקבלות שכר מזדמן על פעילויות שונות. לדבריה, מרבית ההכנסות באות מקרנות ציבוריות, והן עומדות על סך גבוה בהרבה מ-178 אלף שקל. מה שמסביר את הפער בין הנתון לגבי "תרומות והקצבות" שבו מופיע הסך האמור, ובין 727 אלף שקל המופיע תחת הסעיף "מחזור פעילות ב-2007". מה שלא ברור לנו: כיצד הקצבות מקרנות ציבוריות, כדברי גב´ קשת, לא מופיעות בסעיף של "תרומות והקצבות".


לשאלתנו, אמרה גב´ קשת שגם לה לא ברור הדבר, ואם כך, עיתון "הארץ" נתן לטענתה מצג לא נכון של הנתונים. לדבריה, הם מדווחים לרשויות על "פרויקטים", שבהם נכללות ההקצבות מקרנות וגם המשכורות המשולמות לעובדות האחרות, מלבדה.


לסיום דבריה, הזהירה את "צופר" שאם יעז לפרסם את הנתונים המופיעים בעיתון "הארץ", תתבע העמותה את האתר לדין.


הסברנו לה, שמאחר והעמותה שהיא מנהלת, מפיצה שקרים על "אפליה" ו"גזענות" כביכול ב"בבית יעקב", ההגינות מחייבת שאתר חדשות, המציג את האמת על ציבור החרדים לדבר ה´, יציג לציבור את דמותה האמיתית של עמותה כמו שלה, המפיצה שקרים אנטישמיים על ציבור היראים ועל החינוך התורני הטהור שלו.


ובכן, הנה האמת, על הפעילות של העמותה הנבזית הזאת, כמשתקף מתור האתר שלה עצמה.


למשל, אודות הפגנה ביום 4.9.08: " ´אחותי´...קוראות לכן/ם לבוא ולהפגין נגד גזענות...מול בית המשפט העליון בירושלים...הסעה מבית תנועת ´אחותי´, רח´ מטלון 70 בדרום תל אביב".


עילת ההפגנה: "שנת הלימודים נפתחת והגזענות בבתי הספר פורחת: זה למעלה משנה וחצי שביה"ס בית יעקב שבישוב עמנואל מנהיג אפליה בוטה ומפריד בין תלמידות מזרחיות לתלמידות אשכנזיות...ממשיך בית הספר ביישום מדיניותו הגזענית וגם לקראת שנת הלימודים ממשיך בהנהגת משטר הדומה למשטר האפרטהייד שהיה נהוג באפריקה... את ההפגנה יזמו תנועת אחותי... לפרטים ואישור הגעה: שולה קשת, מנכ"לית תנועת אחותי".


שולה קשת, משווה את "בית יעקב" ל"משטר האפרטהייד שהיה נהוג באפריקה", אומרת ש"בבתי הספר שלו הגזענות פורחת", ומציגה את החינוך התורני של ציבור החרדים לדבר ה´ כמקביל ל"ידי עשו".


על הפגנה אחרת שהתקיימה נגד "בית יעקב" ביום 15.1.08, מצוטט באתר, "ראובן אברג´ל, ממייסדי ´הפנתרים השחורים´, שהיה בין המפגינים: ´עדיף להורה ספרדי שהבן שלו יישב בבית ולא יתחנך בבית ספר אשכנזי שיהפוך אותו עבד נרצע´ ".


עמותת "אחותי", בראשות שולה קשת, מפרסמת באתר שלה כי מי שלומד ב"בית יעקב": "הופך לעבד נרצע".


העמותה גם פועלת בשטח האמנות. למשל: "אחותי – אמניות מזרחיות בישראל", בתאריכים שבת, 05.02.2000 - יום שני, 28.02.2000. שולה קשת היא בין שתי אוצרות התערוכה. בין המציגות, אחת בשם אהובה מועלם, המצהירה במסגרת רב שיח בין אמניות המשתתפות בתערוכה: "אני בנאדם פוליטי. הדבר הפוליטי האחרון שעשיתי היה ללכת להפגין למען שחרור מרדכי וענונו". לא פלא, שהיא גם אומרת באותו רב שיח: "אני זוכרת, כשהיתה ההחלטה שהציונות היא גזענות, אני הייתי בת עשר, וכשהמורה אמרה את זה אני אמרתי בלבי - אבל הם צודקים".

טוב, גם לציבור החרדים לדבר ה´ אין דעות טובות מדי על הציונות, בלשון המעטה. אבל מכאן ועד להסכים עם החלטת האו"ם ש"ציונות=גזענות", החלטה שבאה לכסות על האנטי-שמיות הישנה הלובשת עתה מעטה חדש של "אנטי-ציונות" – המרחק רב. רב עבורנו, אבל קצר מאד למי שרואה בוענונו גיבור.


בבסיס העמותה מצוי החולי היסודי של עצם הגדרתה את עצמה. בלשון קציעה אלון - אשכנזיה שהצטרפה לעמותה: "בשנת 2000 קם הארגון הפמיניסטי ´אחותי´ – מיסודן של נשים מזרחיות". ארגון פמיניסטי. כלומר, מעצם הגדרתה, רואה עמותת "אחותי" את הדת היהודית כאויב.


בהמשך דבריה, טוענת אותה קציעה אלון, שמעמד האישה במדינת "ישראל" נחות מזה שבמדינות נאורות כמו איראן וסעודיה: "באיראן יש יותר רופאות מאשר רופאים, בערב-הסעודית מוחזקים 40% מן ההון בידי נשים".


גם בנושא הסכסוך בין יהודים וערבים במזה"ת, יש לעמותת "אחותי" מה לומר. באתר של "קואליציית נשים לשלום", שמטרתו לסייע לממשלת הטרור של החמאס ברצועת עזה, מוקדש דף ל"פרויקט דרום" של "אחותי":


"קואליצית נשים לשלום צודק פנתה לתנועת ´אחותי´, על מנת לקחת חלק בפרויקט ארצי בנושא השלום", נכתב בהסבר. ואכן: "קיבלנו אור ירוק מהוועדה המנהלת וממועצת ´אחותי´ לפתח את הפרויקט. אילנה סוגבקר, חברת ´אחותי´ , פעילה ותיקה בתנועת השלום, לקחה על עצמה להוביל את הפרויקט", אנו מתבשרים שם. ומצוינים שמות נשים שתיטולנה בו חלק, המשתייכות כמובן לשמאל הקיצוני התומך בטרור הערבי.


הפרויקט הוא במימון "קרן רוזה לוקסמבורג", ארגון שמאלני קיצוני, חלק מן השמאל הליברלי חילוני המהווה כיום את חוד החץ של האנטישמיות בעולם המערבי.


בהחלט אינדיקציה למה התכוונה גב´ שולה קשת, כאשר אמרה לנו שהיא ממומנת ע"י קרנות ציבוריות. כמו גם למהות הפרויקטים עליה דיברה. לפי הנתונים הנחשפים כאן, מתברר לכאורה שהאנטישמים הארסיים ביותר כיום בעולם המערבי, מממנים פרויקט של "אחותי".


שולה קשת בהחלט שווה כל גרוש שמשקיעים בה אויבי ישראל. למשל, בטקס הדלקת המשואות של הארגון השמאלני קיצוני "יש גבול" המסית נגד יהודים הלוחמים בטרור הערבי, אמרה:


"אני, שולה קשת, מנהלת תנועת ´אחותי´...מתכבדת להדליק משואה זו: בעד הסירוב לקחת חלק בכיבוש, בהרג ובדיכוי של העם הפלסטיני".

נעצור כאן. מה יש לנו עד כה? מרדכי וענונו כ"גיבור"; תמיכה בקביעת האו"ם ש"ציונות היא גזענות" - קביעה שאינה אלא מסווה לאנטישמיות המודרנית; עמותה פמיניסטית, הרואה באיראן וסעודיה ארצות נאורות יותר ביחסן לנשים מאשר מדינת "ישראל"; תמיכה בטרור של החמאס מעזה במימון של קרן אנטישמית.

די באלה כדי להבין עם מי יש לנו עסק. גם בכך די להצדיק משכורת חודשית של 10,000 שקל למנהלת העמותה, גב´ שולה קשת. את הקביעה לפיה החינוך התורני של בנות ישראל הוא "גזענות" ו"אפרטהייד נוסח אפריקה" – היא עושה כנראה בהתנדבות.


בכל מקרה, עד שגב´ קשת לא תקיים את הבטחתה לנו, להציג את דו"ח המאזן הכספי המלא של העמותה, נמשיך להניח - כפי המשתמע מדבריה ומן ההגיון הבריא - שקרנות של אויבי ישראל מבחוץ מממנות את פעילותה.


מאחר ולראשי "קרן רוזה לוקסמבורג" למשל, לא איכפת כהוא זה מצב היחסים בין העדות בישראל, אבל איכפת להם מאד המצב שבין הפלסטינים והיהודים - הסברה הבריאה נותנת, שהם מממנים את פעילויותיה של עמותת "אחותי" כדי לקדם את מצב הטרור הפלסטיני ולא את מצבם של יהודי המזרח בארץ.


הפועל היוצא הוא, שגב´ שולה קשת, במסווה של פעילות למען עדות המזרח, פועלת למעשה למען קידום האינטרסים של הטרור הערבי ועל זה היא מקבלת, לפחות לפי הפערים המשתקפים בין "מחזור הפעילות" לשנת 2007 ובין הכסף שהגיע מ"תרומות והקצבות" - כסף מחו"ל.


מי שבאמת דואג לכך שיהודי המזרח יישארו יהודים ולא מומרים כמו גב´ קשת וחבריה - הם מוסדות החינוך היהודי, שנגדם יוצאת "אחותי" בשצף קצף, ומסייע לה בכך, אותו מתחזה, יואב ללום.

בהתחברות בין ללום המתיימר להציג חזות של "חרדי" ובין קשת המביעה הזדהות עם סרבני גיוס ועם הפלסטינים של עזה - אין שום מכנה יהודי משותף. המכנה המשותף היחידי הוא היותם יהודים ספרדים וניצול עובדה זו לנגח את ציבור החרדים לדבר ה´ שאלמלא הוא היה הממסד השולט במדינה מצליח למחוק את הזהות היהודית המפוארת של היהודים הספרדים ולהפוך את כולם לחילונים גמורים. והנה, ללום מחפש לו תומכים דווקא בקרב יהודים החפצים להחזיר עטרה ליושנה.


תיארנו בכתבה ב"צופר": "תחקיר: האמת על בית יעקב בעמנואל", כיצד יעקב יוסף, בנו של, עומד מאחריו ומעודד את המסע שלו נגד יהודים שכל חטאם הוא רצונם להעניק חינוך תורני לילדיהם, בלי השפעות חילוניות מזיקות. מאבק הנובע - כמסתבר מן ההתחברות שלו למישהי כמו קשת - מגזענות גרידא, דהיינו שניהם ספרדים, בעוד הם מציגים דווקא את החרדים לדבר ה´ כ"גזענים", תוך ניצול המדיה האנטישמית המבטאת את קולם של עוטי הגלימות השחורות בעליון, במסע האנטי יהודי המביש, שמטרתו רח"ל להרוס את החינוך התורני בישראל.

http://www.tsofar.com/zofar/see_article.asp?id=11917


=============


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות