גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #24320 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24320   
daniel68
חבר מתאריך 6.1.09
4893 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:23   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הקרן החדשה לישראל: להגן על ביטחון האפריקנים בישראל  

 
  
הקרן - בלב מחלוקת על מצעד ההצדעה לישראל בניו-יורק ■ קריאות בארה"ב להחרים את מצעד יום העצמאות בשדרה החמישית, סמל לאחדות ידידי ישראל באמריקה הצפונית, בגלל השתתפות ארגונים שנחשבים אנטי-ישראליים, לרבות הקרן החדשה ובצלם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000753600

הקרן החדשה לישראל, ארגון שפועל, לפי הגדרתו, לקידום הדמוקרטיה והשוויון בישראל, בלי להתחשב בהבדלי דת, גזע או מין של תושביה, פתחה בקמפיין להגן על "הפליטים האפריקניים" בישראל מ"גלי האלימות" נגדם. הקמפיין מתנהל על רקע מחלוקת לגבי מצעד ההצדעה לישראל, אירוע שנתי בניו-יורק, שייערך ביום א', בגלל ההשתתפות המתוכננת של ארגונים שנחשבים בחוגים מסוימים כאנטי-ישראליים, לרבות הקרן החדשה ובצלם.
במאמר ב"דיילי ביסט", האתר המקוון של "ניוזוויק", כותבת נעמי פייס, מנהלת אגף הדוברות של הקרן החדשה לישראל: "כאשר אני רואה כמה מתושבי דרום תל-אביב פולטים ארס גזעני, אני מרגישה בושה, דאגה ונחישות החלטה. אנו, בקרן החדשה לישראל, חייבים לעשות כל מה שאפשר כדי לשנות את המצב בשטח. אנו חייבים לפעול כדי להגן על הביטחון הפיזי של של הפליטים, לגייס מנהיגים בקהילה המקומית, שיפעלו יחדיו להורדת הטמפרטורה ולמציאת פתרונות, ולסייע לארגונים שפועלים בחזית האירועים, כגון מוקד סיוע לעובדים זרים והמרכז לפיתוח פליטים מאפריקה, שעובדים עם הפליטים מידי יום כדי לארגן הפגנות ולסייע להם לדבר עם המדיה ועם פוליטיקאים".
בעלת המאמר, שגדלה בפילדלפיה, כותבת שמה שמתרחש עתה בדרום תל-אביב מזכיר לה כיצד משפחות יהודיות זנחו את בתי השרשרת שלהן בשנות ה-70, חלק מ"המנוסה הלבנה" לפרברים. כך נהפכו שכונות יהודיות שלמות לרבעים שחורים, ורק יהודים שידם לא השיגה לממן מעבר לפרברים נותרו מאחור, בקרב האוכלוסיה החדשה.
"לעיתים קרובות שוכחים שתנועת כהנא חי לא החלה כארגון טרור בישראל, אלא כאן, בארה"ב, כ'ליגה היהודית להגנה', תנועה עממית שפעלה נגד מה שהיא כינתה אנטישמיות של הקהילה האפרו-אמריקנית", כותבת המחברת. "כשהייתי נערה התווכחתי עם ידיד... ואמרתי לו, במלוא הלהט הליברלי שלי, שהליגה היא גזענית ולא יהודית. הוא השיב, שליהודים יש זכות להגן על עצמם, בכל מקום ובכל בשעה שבהם הם חשים שהם נמצאים תחת התקפה".
היא מוסיפה: "אנו צריכים להריע למנהיגים רבים בישראל, לרבות ראש הממשלה נתניהו, שמוקיעים את הדמגוגיה, ההסתה והאלימות. אנו מצטרפים לרבים שנחרדים ונגעלים מדברי ההסתה והגזענות שיוצאים מפיהם של אלי ישי, מירי רגב ודני דנון. המהומות ודברי המשטמה הם באמת נוראים, וקשה לראות מה מתרחש עתה במדינה שכה רבים ממייסדיה הגיעו אליה כפליטים וכ'מסתננים', אך הוקעה פשוטה לא תעשה צדק למורכבות המצב בדרום תל-אביב".
"צריך להצביע על האשמים", כותבת בעלת המאמר. "במשך שנים לא גיבשה ממשלת ישראל מדיניות הגיונית לגבי אלפי הפליטים שנמלטים מאפריקה במאמץ למצוא ביטחון וחיים טובים יותר. במשך השנים שבהן שכונות בתל-אביב ובערים אחרות שינו פניהן לחלוטין בגלל שטף המהגרים, השלטונות הניחו לבעיה להיעשות פצע מוגלתי. כמו במדינת מפותחות אחרות, מהגרים שעובדים באופן בלתי חוקי, עם שכר זול, מביאים להפחתת שכרם של ישראלים עניים. ולמרות ששיעור הפשיעה בקרב האפריקנים נמוך משיעור הפציעה הממוצע בישראל, טיול בדרום תל-אביב בשעות הערב מבהיר היטב מדוע ישראלים ותיקים מתקשים להתמודד עם אלפי המהגרים החדשים, שמגיעים מתרבויות שונות מאוד, ומתרכזים באזור אחד".
"ממשלת ישראל צריכה לגבש מדיניות הגירה סבירה, שעולה בקנה אחד עם האמנות לזכויות האדם שעליהן חתומה ישראל, ושמשלבת את אידיאל המולדת היהודית עם המחויבות היהודית לסייע לזר", מציין המאמר.
ובינתיים גוברת המחלוקת סביב ההשתתפות של הקרן החדשה לישראל, בצלם וארגונים אחרים, שפועלים לקרב ישראלים לפלסטינים, במצעד ההצדעה לישראל בניו-יורק. המצעד, לציון יום העצמאות, יצא לדרך ביום א' הקרוב לאורך חלק מהשדירה החמישית בלב מנהטן. העצומה שהופצה בקרב ארגונים יהודיים קוראת למארגנים, המועצה היהודית ליחסים קהילתיים (JCRC) לאסור השתתפות הקרן החשה מפי שהיא תומכת בהטלת חרם על מוצרים שמיוצאיים מההתנחלויות.
"קבוצות יהודיות שפועלות להריסתם הכלכלית של יהודים אחרים אינן צריכות לזכות בכבוד לצעוד עם הקהילה שלנו", נאמר בעצומה. הקרן החדשה וארגוני שלום אחרים השתתפו במצעד אשתקד.
במצעד ישתתפו רבבות אנשים, יהודים ולא יהודים. הוא נחשב האירוע הפרו-ישראלי השנתי הגדול ביותר בארה"ב. במצעדים קודמים הפגינו רק נטורי-קרתא. אם הקרן החדשה תורשה להישאר במצעד, צפויים ארגונים ימניים להפגין נגדו, בפעם הראשונה בתולדות המצעד. הקרן החדשה השתתפה במצעד בשנה שעברה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ''נמאס לי לתקן עולם בארץ רחוקה'' תודה רבה 01.06.12 10:25 1
     הם לא פועלים כדי לתקן עולם, אלא כדי להרוס לי לך ולילדינ ליה 01.06.12 10:42 6
  רק NATO הUN לא פחות.יצילו אתם מברכותיה ומנעמיה של ישראל גנסין 01.06.12 10:35 2
  להגן על היהודים במדינת ישראל ממש חדש 01.06.12 10:37 3
  נעמי פייס , קבלי pradevil 01.06.12 10:39 4
  בג''צ והיועץ המשפטי - ממשלת העל השרשורית של ישראל ליה 01.06.12 10:41 5
  מדינת ישראל היא אוייבת העם היהודי (חילונים ודתיים כאחד) ליה 01.06.12 11:03 7
     משפט מזעזע.במבט רחב ועמוק לארבע כנפות הארץ המדינה.. גנסין 01.06.12 19:15 8
  להגן על המדינה מנבלות הקרן dave333 01.06.12 20:21 9
  צריך לפנות את כל המסתננים לשטחים ודייי מהם theshimon1 01.06.12 20:29 10
  המדינה הולכת לאבדון pradevil 01.06.12 20:35 11
  שיילכו לחפש מי ינענע אותם מאחורה.הומוסקסואלים פוליטיים חדשישן 01.06.12 21:23 12
     הומואים או לא pradevil 01.06.12 21:38 13

     
תודה רבה
חבר מתאריך 1.1.09
47191 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:25   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ''נמאס לי לתקן עולם בארץ רחוקה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עצמאות... בואו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:42   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הם לא פועלים כדי לתקן עולם, אלא כדי להרוס לי לך ולילדינ  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנסין
חבר מתאריך 26.1.08
8626 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:35   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. רק NATO הUN לא פחות.יצילו אתם מברכותיה ומנעמיה של ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

הביאו לכן את הרוסים..אבירי זכויות אדם והNTAO מלאכי קוסובו
וסבריניצ"ה.. הביאו לרמת אביב אפקה .. צריך לטפח את האפריקנרים
שעוד יבואו נבנה לנו אומה חדשה רק עוד אומה אחת קטנה בין
הירדן לים התיכון..

הקרן לישראל האחרת..אפרקיאל..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ממש חדש
חבר מתאריך 27.4.09
19477 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:37   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. להגן על היהודים במדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכובדי, שימוש במונחי שואה ללא הקשר לשואה הינה זילות של השואה. בברכה, ממש חדש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pradevil
גולש אורח
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:39   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נעמי פייס , קבלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    10:41   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. בג''צ והיועץ המשפטי - ממשלת העל השרשורית של ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באשכול זה אציג את האנשים שהשתחלו והשחילו את חבריהם למוסדות השפיטה שלנו, את מעשיהם ותוצאות מעשיהם למדינה, ואת מערכת השפיטה שבינה לבין הציבור הרחב בישראל הולך ומתרחב פער שלא ניתן לגישור עוד בשום דרך.

אציג את הפער וחוסר האמון המוצדק של הציבור היהודי - ציוני בישראל, במערכת המשפט הנוכחית, שאינה מייצגת ציבור זה בשום דרך ובשום אופן.

אציג מעשים חמורים ואף לא חוקיים (כדברי פרופ' פוזנר) שביצע אהרון ברק, שמצא דרך לעקוף את הפרדת הרשויות הדמוקרטית ולהשתלט בעקיפין על השלטון במדינה, שהפנתה עורף לשמאל בבחירות.

אציג את השיטה המתקיימת בישראל בה השופטים בוחרים שופטים, ולא השלטון בוחר שופטים, כפי שזה נהוג במדינות הדמוקרטיות האחרות, ואת תוצאות הליכים מזעזעים אלה.

התוצאה מחייבת אותנו לעריכת בדק בית ומהפיכה יסודית.

התהליך המעוות שבאמצעותו הפך בג"צ משופט העם, לשליט העל הקובע מה תעשה המדינה היהודית וממשלתה הנבחרת, מאיים להכחיד את המדינה היהודית, וחובתנו הראשונה במעלה היא לברר כיצד נחטף בית המשפט העליון שלנו על ידי שופטים המכישים את ישראל, ולהסיק את המסקנות הנדרשות על מנת לחסל את הסטייה החמורה הזו מעקרון הפרדת הרשויות.

על כל אזרחי המדינה היהודים, שהמדינה היהודית יקרה לליבם להתגייס ולדרוש לקיים הפרדת רשויות מיד. יש לעקר את בג"צ מתפקיד ממשלת העל שהוא ניכס לעצמו שלא כחוק, ולהחזירו לגודלו הטבעי ולתפקידו היחידי - שפיטה ותו לא!

איש לא בחר את השופטים בבחירות דמוקרטיות המבטאות את רצון העם על מנת שינהלו את המדינה.

**

לא מתקיימת דמוקרטיה באמת.

זוהי רק פאסדה חיצונית שתחתיה מסתתרת אמת מפחידה ביותר.

לא מתקיימת דמוקרטיה באמת.זוהי רק פאסדה חיצונית שתחתיה מסתתרת אמת מפחידה ביותר. השלטון בישראל ממש חטוף ונתון בתוך אחיזת צבת של כוחות אחרים לחלוטין מאלה שנבחרים בבחירות על ידי העם.

העם באמת בוחר בנציגיו בצורה דמוקרטית, אך נציגיו אלה, משהם מגיעים לעמדות השליטה, אינם יכולים להוציא אל הפועל את תוכניותיהם הפוליטיות, היות והשמאל שאיבד את השלטון ב- 1977 עקף את הדמוקרטיה, וחטף את השלטון במדינה באמצעות פטנטים וטריקים סמויים וכוחניים, שאין להם דוגמה בשום מקום דמוקרטי בעולם כולו.

אבקשכם לקרוא את התיאור הבא של המצב:

הקדמה

שרשור

שרשור האדם אחד המינים הנפוצים והמזיקים ביותר הוא שרשור האדם. מין של תולעת טפילית הנימנית עם העלוקות ועם תולעי הריסים. זו תולעת ארוכה מאד, מעל מטר אחד, המתמקמת במעי האדם בעזרת ראשה שגדלו כגודל ראש סיכה, ובו ארבעה כפתורי היצמדות וזר של קרסים, שבעזרתם נצמד השרשור לדופן המעי של האדם. פרקי גופו של השרשור, שמספרם יותר מאלף, אינם מכילים מעיים או איברי עיכול, שכן השרשור הטפיל סופג מן המעיים של האדם את המזון המעוכל בכל שטח גופו. גם איברי נשימה ומערכת דם אין לו, שכן בתוך מעי האדם אין אויר, והשרשור אינו נושם, אלא מפיק את האנרגיה שהוא זקוק לה באמצעות תהליכים ביוכימיים מסובכים .

מתקיימות 2 מדינות ישראל.

אחת שרואים, ובתוכה מתקיימת אחת שלא רואים.

יש אחת שנבחרת על ידי הציבור, ואחת שמתקיימת כטפיל סמוי, והיא הממשלה האמיתית ששולטת בפועל במדינה.

מתקיימות במציאות שתי מדינות ישראל. ישנה אחת שאנו בוחרים בממשלתה, וישנה עוד אחת שאת ממשלתה אנו לא בוחרים, והיא הקימה לה מוסדות מקבילים וסמויים, המתפקדים בצורה מקבילה למוסדות המדינה הגלוייה.

המדינה הסמוייה הטפילית שוכנת כמו שרשור ענק, חבוייה מעיני הציבור בתוך מעיה של המדינה הפונדקאית - היא המדינה האמיתית.

למדינה הטפילית יש כל הנדרש לניהול המדינה האמיתית בפועל, על פי צרכיה ודרכה.

היא מאפשרת למדינה האמיתית לתפקד כאילו היא המדינה היחידה, אך פועלת בעצם כמדינה היחידה הקיימת בפועל.

איך פועלת המדינה הטפילית הסמוייה?

כפי שלמדנו לדעת, ממשלת העל של מדינת ישראל הוא הבג"צ על שופטיו הנוכחיים, המחליטים מה תעשה ומה לא תעשה ממשלת ישראל.

ממשלת העל הבג"צית פועלת באמצעות שלוחתה הישירה בתוך קרבי הממשלה - היועץ המשפטי לממשלה, שהוראותיו מחייבות את הממשלה הנבחרת בישראל, ולשירותה של הממשלה הטפילית עומדים כל המוסדות המשפטיים הקיימים במדינה האמיתית, כאשר בתוך הפרקליטות ובכל המסדרונות הנחוצים לשם שליטה בפועל, מוברגים אנשי שלומה של ממשלת השרשור.

על מנת להוציא לפועל את מדיניותה של ממשלת השרשור, הוקמו אירגונים לא ממשלתיים רבים מספור, המתפקדים כמוציאים לפועל, והם מבצעים את החלטות ממשלת השרשור, והוקם המכון הישראלי לדמוקרטיה האמון על הסטת המדינה האמיתית ממסלולה.

בראש מוסדות ממשלת השרשור עומדת הקרן לישראל החדשה, שנועדה לממן ולתמוך באירגוני הממשלה הטפילית.

הקרן לישראל החדשה הקימה אירגון ביצוע משלה הנקרא "שתי"ל", המנחה ומארגן את כל הזרועות של מוסדות הממשלה הטפילית הסמוייה.

ראשית כל במימון מאסיבי המתקבל כאיסוף תרומות עצום ממדים מגורמים עולמיים עויינים ובעלי אינטרס.

שנית, משמש אירגון שתי"ל זרוע ביצועית המנצחת על כל הפעילויות הנדרשות לממשלת העל הסמוייה, ולמדינה הטפילית שהיא מנהלת.

אירגון שתי"ל הוא הכתובת לכל האירגונים הלא ממשלתיים, בכל נושא שנעלה על דעתנו.

הוא הקים את כל הרשת הענקית של אירגונים, המטפלים בעינייני דת, חינוך, הגירה לא חוקית, בדואים, אירגוני נשים פמיניסטיים שהשראה קומוניסטית עומדת מאחוריהם, ועוד...

אלה האירגונים העובדים בשקט, בביטחה ובאין מפריע, על שינוי פני המדינה וחיסולה כמדינה יהודית.

אם יימשך המצב המתנהל כרגע, נקום בוקר אחד ונגלה שהמדינה נגנבה מאיתנו על ידי המדינה הטפילית.

המדינה הטפילית, שוכנת בתוך המעיים של המדינה האמיתית, ומוצצת את לשדה וכוחה מבפנים, מבלי שהמדינה האמיתית שבמעיה נמצא השרשור, יכולה לפגוע בשרשור החבוי במעיה.

כיוון שהמדינה הטפילית פועלת במרץ על מנת להקים מדינה פלשתינית נוספת על זו שהוקמה ב-1922 בירדן, הפעם - בשטח בין הים והירדן, וכיוון שהמדינה האמיתית אינה מעוניינת בהקמת מדינה כזו, בשל ניסיונה המר בעשרים השנים האחרונות, החליטה המדינה השרשורית לפעול על דעת עצמה למרות שאינה מייצגת איש במדינה האמיתית.

על מנת להתגבר על אי המוכנות והרצון של המדינה האמיתית לבצע מהלך בלתי הפיך והרסני זה, החליטה המדינה הטפילית לפעול בעורמה, ולהקים מדינה זו על אפה וחמתה של המדינה המתנגדת, תוך שימוש באמצעים לא מקובלים.

דהיינו, הפעלת כוחות חיצוניים חזקים ואלימים על המדינה האמיתית, תוך הדרכתם המדוייקת כיצד לפעול מבחוץ, ובו זמנית מפעילה המדינה הטפילית כוחות פנימיים שונים, המדריכים את הערבים בבניית מדינה, כלכלה, מוסדות לאומיים, צבא מאומן ומיומן, ומשטרה.

המוח מאחורי הקמת המדינה הערבית ביהודה ושומרון בניגוד לרצון המדינה האמיתית, הוא של המנהיגים היהודים של המדינה הטפילית.

למדינה טפילית זו צבאות משלה, כמו אירגוני שלום עכשיו, קו לעובד, האנרכיסטים ודומיהם המבצעים את פקודותיה ונלחמים על הוצאה לפועל של מטרותיה, וכמובן כמו מכון השלום של פרס, אהוד ברק, ואנשים רבים המאיישים נקודות שליטה במדינה הפונדקאית.

המדינה הסמוייה הטפילית, כופה אם כך דה פקטו את מדיניותה המדינה האמיתית, מדיניות השואפת להקמת מדינה ערבית שתשב על על הרי שומרון ויהודה, בלב השטח, ותתצפת עלינו.

הכל מתבצע באמצעות הפעלת העולם כמכשיר לחץ וכפיה סדיסטיים על המדיניות של המדינה האמיתית.

לשם כך הקימה המדינה הטפילית מנגנוני חו"ל - כמו ג'יסטריט למשל, הקורא יום ולילה להקמת מדינה ערבית בשטחי יו"ש, והמעביר ביקורת הרסנית על מדינת ישראל היהודית, וקורא לכל העולם לעשות כך, וגם לפעול כך באמצעות חרמות שונים ומשונים.

ג'יסטריט קורא לכוחות חיצוניים לפעול בשיטות שונות ובדרכים מגוונות ו"חדשניות" כביכול, על מנת לכפות על המדינה האמיתית את החלטתם הנחושה של מנהיגי המדינה הטפילית, שהוציאו כבר לדרך את הקמת המדינה הערבית בקירבה של מדינת ישראל.

הנה איך מתנהלות 2 מדינות ישראל, שהן דבר והיפוכו.

שתי אוייבות בנפש.

קיומה ורווחתה של מדינת השרשור, תהרוג את מדינת ישראל הפונדקאית.

כמו שרשור החי בתוך גוף חי, זולל את המזון של הגוף החי, ומצמית אותו לאט, מפריש בתוכו רעלים וצואה, הורס את הגוף החי המארח, אך נסתר מן העין, כך מסתתרת ומתקיימת בעוז לא נתפש בתוך מדינת ישראל הרשמית כביכול, מדינת ישראל שניה, עיקרית,מחליטה, מלאה, מתפקדת, וטפילית והרסנית לחלוטין לפונדקאי שלה.

מדינת ישראל חייבת לחסל את השרשור אם היא רוצה להמשיך לחיות.

או הוא או היא.

נ.ב.

הציצו בקישוריות ושימו ליבכם לעובדה שאין נושא שאינו מטופל בצורה יסודית על ידי אירגון שתי"ל .(הקרן לישראל החדשה).

היכנסו וראו את החוברת החדשה של אירגון שתי"ל / הקרן לישראל החדשה, ופעילויותיה.

מדובר במתחרה לממשלת ישראל למשרדיה ולמוסדותיה - בפועל, מדינה בתוך מדינה.

לא יאומן שהמדינה האמיתית מאפשרת זאת!

ממש מדינה עם אג'נדה משלה בתוך מדינת ישראל.

האג'נדה של המדינה שבתוך המדינה הפוכה לזו של המדינה היהודית האמיתית.

רוצים לדעת מה עושה הקרן החדשה ושתי"ל?

עיינו בחוברת המומחים שנערכה והופקה על ידי המרכז לשינוי מדיניות בשתי"ל:

מרכז ...... מדיניות ההגירה של ישראל, קהילות מהגרי עבודה בישראל, ילדי מהגרי תחום מומחיות: ..... מטרת הארגון היא החדרת ערכי שמירה וטיפוח. לסביבה במגזר החרדי להגשמת תכנית פיתוח ..... חברתי וסביבתי בעיקר עבור הקהילה הבדואית. העמותה פועלת מזה כעשור תוך עידוד ...

http://www.shatil.org.il/files/experts_ngo.pdf

ליה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ששי י''א בסיון תשע''ב    11:03   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מדינת ישראל היא אוייבת העם היהודי (חילונים ודתיים כאחד)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המדינה שהפכה חממה לקרן הזרה המסוכנת, הסוכנת האמריקנית של מחלקת המדינה לחיסול מדינה יהודית, אותה לא רוצה ביבי לחקור על מעשיה, או למנוע ממנה ומאירגוני הגולדסטון שלה המשך פעילות ומימון זר אנטישמי ועצום, היא סכנה ליהודים.

כפי שאמר אתמול ארז תדמור מאם תרצו, יש מיעוט שהרגש היהודי שלו יבש והוא רוצה לכפות עלינו חיסול המדינה והתמוטטות העם היהודי.

על מנהיגינו לחסל את תופעת האירגונים הזרים הפועלים ללא פיקוח או הגבלה נגד העם והמדינה היהודית.

מיעוט זה מקבל מיליוני דולרים הזורמים באין מפריע להפגנות והשתוללויות ופעילות חתרנית אלימה ועצומת ממדים.

צריך מנהיג.

הצביעו לנפתלי בנט בבחירות הבאות.

מדינת ישראל היא אוייבת העם היהודי (חילונים ודתיים כאחד)

השמאל הקיצוני, מתעקש בהצלחה רבה יש לומר, לקבוע את גורל העם היהודי, ולמעשה הוא חותר להשמדת והחרבת ישראל, מתוך תקווה שאחרי החורבן הוא יבנה פה את אמריקה מהדורת המזרח התיכון.


"ישראל" 2012: פיגוע לאומני מתועד, אבל השופטת הערביה קבעה: פיצויים למשפחת המחבל


הקול היהודי: שופטת ערביה קבעה כי לא ניתן להוכיח מניע לאומני לפיגוע שהתרחש בעיר העתיקה לפני חמש שנים. בפיגוע המתועד לפניכם, חטף ערבי אקדח ממאבטח, ירה בו ונהרג בקרב יריות. השופטת הורתה לביטוח הלאומי לשלם למשפחת המחבל קצבת שארים מביטוח לאומי.

http://www.youtube.com/watch?v=MA0-1AktBZk&feature=player_embedded

מאת דן:

השמאל הקיצוני, מתעקש בהצלחה רבה יש לומר, לקבוע את גורל העם היהודי, ולמעשה הוא חותר להשמדת והחרבת ישראל, מתוך תקווה שאחרי החורבן הוא יבנה פה את אמריקה מהדורת המזרח התיכון.

האמת היא שכבר זמן רב (שנים רבות) שאני מחכה לרגע שבו יפצו מחבלים בכסף, שהרי לפי ההיגיון ששולט במדינה זה צו השעה.

התקשורת כבר בישרה לנו שמשפחת המחבל שעסק בגניבת מוקשים (במסגרת טיול שנתי) ונהרג, תקבל 2 מיליון שקל מאחר וצה"ל הכובש נכשל בהצלתו, ועכשיו יש לנו את המקרה הזה שגם יסתיים במיליונים, אם כי פרקליטות המדינה קצת התרשלה כשלא העמידה לדין את המאבטח היהודי - מה שנקרא הפאשיסט התורן.

בקצב הזה, בעוד חודש יגישו לנו האלים הנאורים של הבג"ץ את הפסיקה בעניין המחבל דיראני ברוח פחות או יותר כזאת:

"בשל התלונה העובדתית שכמובן שלא ניתנת להפרכה, אנו קובעים שהמתלונן אכן נאנס ע"י חוקר השבויים...".

"אנו קובעים בזאת פיצוי של 5 מיליון דולר, ומורים למשרדי הביטחון והחוץ להסגיר לידי חיזבאללה את חוקר השבויים..."!

מזכיר את אליקים רובינשטיין, היום שופט בבית המשפט העליון, שפסק כאשר היה היועץ המשפטי לממשלה, שלבני משפחתו של מחבל מתאבד מגיעים תשלומי הביטוח הלאומי. (ד"ר בר ניר).

צעד זה נועד להראות שהממשל בישראל מכבד אמנות בינלאומיות בנושא זכויות האדם...".

והשופטת הערביה?

היא בסך הכל דואגת לעתידה המקצועי. מועמדותה לבית המשפט העליון מובטחת. (מוטי מסין).

http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=342871

(תגובית אקטואלית לימינו).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנסין
חבר מתאריך 26.1.08
8626 הודעות
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    19:15   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. משפט מזעזע.במבט רחב ועמוק לארבע כנפות הארץ המדינה..  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  

מאות אלפי בתי אב חיים ברווחה ובבטחון.הנורמליות משגשגת באזור
מוקף נחשלות רשעות ואי בטחון אישי קיצוני וכלכלית אפס.

פרופורציות..בלעדיהן המבט דרך השול הקיצוני יסתיר את הארץ
הנדירה הזאת..והשלטון לא עד כדיכך מושחת או חדלאישים..

לו היית מכירה מקרוב את המעגלים שבאמת עושים ממשרד ראש הממשלה
על זרועותיו והמשרדים השונים..דרך הבטחון המדע והתעשיה היית
ודאי יותר שקטה וגאה.. פרופורציות אחרת מאבדים פרספקטיבה.

לא מקרה הוא שאנו המדינה הדמוקראטית ליבראלית הכלכלה החזקה
באזור,סימפטום לויטאליות המדהימה בחברה הישראלית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    20:21   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. להגן על המדינה מנבלות הקרן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
theshimon1
חבר מתאריך 18.4.12
2251 הודעות
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    20:29   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. צריך לפנות את כל המסתננים לשטחים ודייי מהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pradevil
גולש אורח
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    20:35   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. המדינה הולכת לאבדון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
http://www.youtube.com/watch?v=Z7BLnQh2hXw&feature=youtube_gdata_player



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדשישן
גולש אורח
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    21:23   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. שיילכו לחפש מי ינענע אותם מאחורה.הומוסקסואלים פוליטיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pradevil
גולש אורח
אור ל שבת קודש י''ב בסיון תשע''ב    21:38   01.06.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הומואים או לא  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
בינתיים הם מצליחים וכל עוד לא תיעצר הזרמת כסף זר שמממן את עוכרי ישראל , המצב יהיה גרוע יותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות