גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27848 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27848   
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי ג' בסיון תשע''ו    10:12   09.06.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יש הילה סביב ישראל והעולם מתייחס אליה בתערובת קבועה של איבה, קנאה והערצה  

 
  
דברים שרואים משם / טל גלעד

תובנות ליום ירושלים או איך ישראל נראית בעיני הגויים.

יש משהו ביהודים שמפחיד את העולם. היהודים איבדו את בירתם, אבל חזרו וכבשו אותה אחרי 1900 שנה. אם זה לא נשמע כסיפור הזוי מהאגדות, אני לא יודע מה כן.

אני שוהה בחו״ל זמן מה לענייני עבודה. כמו כל מכור אני מדי פעם מזריק חדשות מהארץ ובדברים שרואים מכאן אפשר להבין משהו מהיחס של העולם לישראל אם קצת חודרים מתחת למעטה החיצוני.

אין כמו יום ירושלים כדי להבין, כעובדה בסיסית, שישראל היא המקום הכי מופלא בעולם, חד וחלק.

היא נראית כמשהו ממימד אחר, כוכב אחר.

מדינה המוגנת בגנו של אלוהים, משהו שמרחף מעל כדור הארץ.

זה לא קשור לשום דבר אחר, או אם בארץ אחרת רמת החיים טובה או גרועה יותר, או אם השכן מעשן במדרגות ועושה מסיבת קריוקי. אלה קטנות שבקטנות.

יש משהו ביהודים שקצת מפחיד את העולם. זה ברור ואני לא מצליח לשים את האצבע על מה זה בדיוק. כנראה הכרה בכך שאנחנו כן עם סגולה, ולא משנה מה אנחנו חושבים על עצמנו וכמה נהיה ציניים בנושא. לא משנה אם הישראלים כאינדיווידואלים הם גסי רוח (ורובנו אכן כאלה) או אם נבחרת הכדורגל שלנו על הפנים.

יש הילה סביב ישראל והעולם מתייחס אליה בתערובת קבועה של איבה, קנאה והערצה.

לא בשביל להתגאות אני אומר את זה, אלא כנתון. ככה זה וזהו.

ההצלחות, התמ״ג הגואה, רק מחריפים את התחושות האלה. בגלל זה העולם (המערבי בעיקר) כל הזמן באובססיה על ישראל וכועס עליה, אבל לגמרי לא ממהר להחרים אותה. מה פתאום. עצם הרעיון נראה מופרך. חוץ ממשוגעי העולם אף אחד לא רוצה לשבש לעצמו את הקארמה בהתעסקות עם מדינה שעושה דברים כל כך מדהימים, מהייטק והמצאות שכולם זקוקים להם ועד הפרחת המדבר עם טכניקות של מי תהום וניצול מים מלוחים לחקלאות ועוד יש לה את הקב״ה שמביט במי שמתקרב ואומר בשקט ״כן, בחור, מה רצית"?

המוח היהודי עושה קסמים. זה סוג של הרתעה ללא מילים. יש בישראל משהו שמציב גבול.

תדבר, תנזוף, תגנה, אבל עד כאן. לפעמים חוסר התגובה של המנהיגים שלנו מפחיד יותר מתגובה חריפה. כאילו אתה מתפרץ למשרד של מישהו וצועק עליו ממושכות והוא שומע במבט חסר הבעה ובסיום אומר לך ״כן, תודה״.

מרגע זה אתה אוכל סרטים. הרי לא צריך יותר מזה כדי להבהיר לך שאתה לא יכול לעשות לו כלום חוץ מלצעוק, ואתה בפחד שמא הרגזת אותו.

כמו המטורלל מהוועד לענייני הציבור המוסלמי בבריטניה, שטען שהמוסד חדר לביתו וגנב לו נעל. כשאתה מביט בישראל מחו״ל, אתה מבין מה עובר על המסכן ולמה הוא מושך את השמיכה מעל ראשו בלילה, שהיהודים שמסתובבים לו בבית לא יראו אותו.

ואתם יודעים מה?

מכאן נובעת גם התופעה של היהודים שונאי ישראל.

הם מפחדים מעצמם.

לא רוצים להיות חלק ממשהו שהם לא יכולים להבין ושכל הזמן מרחף מעליהם. הם מנופפים בידיהם בנסיון נואל לגרש אותו ״די די, עזוב אותי!" ואין סיכוי שזה יקרה, זה חלק מהם, מה שמטריף את דעתם עוד יותר.

היהודים איבדו את ירושלים, אבל חזרו וכבשו אותה אחרי 1900 שנים.

מה?

תקראו שוב את המשפט.

עם איבד את ארצו, מולדתו ובירתו שהוחרבה לחלוטין, גלה ממנה והתפזר בעולם. אחרי 1900 שנים הוא חזר, הקים צבא וכבש את בירתו מחדש. אמא׳לה. אם זה לא נשמע כמו סיפור הזוי מהאגדות, משהו בלתי סביר שאף עם בעולם לא היה מסוגל לעשות, אז אני לא יודע מה כן.

הר הבית נמצא היום בידי יישות פוליטית אחרת שאין לה באמת מושג מה היא עושה שם.

פסוקים עמומים, טקסט שפורש ועוות אחרי שהאיסלאם נטל קטעי דברים מהיהדות, הוציא אותם מהקשרם ויצר דת חדשה ואגדות חדשות. אגב, הערבים הם ששמו קץ לחרפת ״איליה קפיטולינה״, אחרי כיבושה קראו לה ״בית אל מקדיס״ (בית המקדש), ניקו את הר הבית ואיפשרו התיישבות הדרגתית מחודשת של יהודים בעיר, בואו נזכור להם את זה.

אבל ירושלים אינה מוזכרת בקוראן וגם לא הר הבית.

זהו אינטרס פוליטי מאוחר שברוח האטרף הדתי של התקופה ההיא, הפך לאקסיומה שאם מישהו מערער עליה צריך להשתולל.

ישראל השאירה את הר הבית בידי המוסלמים כי אין מה למהר.

אנחנו לא דאע"ש. אתה לא מפרק מבנה היסטורי יפהפה ומעורר מהומה. דברים כאלה לא עושים בגלל שאתה עצבני על מחבלים או בגלל שאבו-מאזן החולף מקשקש משהו.

מה שצריך לקרות יקרה בקצב הנכון ובזמן הנכון, כשיחליט בעל הבית.

המוסלמים בהר הם כמו מישהו שפרץ לבנק העשיר בעולם, גירש את כולם ועכשיו הוא צועק ״זה שלי, זה שלי!״

טוב.

אבל אין לו את הקודים לכספות, אין לו מפתחות, אין לו כלום חוץ מהבנין שהוא מסתובב בו עם נבוט, עצבני על כל מי שנכנס: ״אתה לא תיקח לי את הבנין״. מביא את הילדים לשחק כדורגל כדי להפגין שזה שלו. אבל כדורגל משחקים 90 דקות והכספת עדיין נעולה.

ישראל, ירושלים, להיות יהודי, זה לא משהו שאפשר להבין או להסביר במילים. או שזה נמצא אצלך בתודעה, בהוויה, במה שאתה, או שלא.

http://www.20il.co.il/%d7%9b%d7%aa%d7%91%d7%94-%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%90%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%9d/

בכך יעסוק האשכול.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  דיפלומטים: ”איש כבר לא רואה יתרון במאבק נגד ישראל” ליה 06.07.16 10:50 1
  ''היצוא הביטחוני צנח ב־15%, אבל יש עוד עתיד בסייבר'' ליה 11.07.16 09:02 2
  לראשונה מדינת ישראל תחצה את רף הייצוא של 100 מיליארד דולר ליה 06.07.17 07:37 3
  אז תרכובת הבשמים המסתורית הצליחה? / ד''ר גיא בכור ליה 08.07.17 14:13 4
  הפוליטיקאי החזק בפולין: ישראל היא מדינה עצומה – נציגת הציוויליזציה במזרח התיכון ליה 21.09.17 15:29 5
  שר בממשלת סודן: הנרטיב הפלשתיני דפק בעיקר את העולם הערבי - כולם רוצים היום קשרים עם ישראל ליה 22.09.17 10:07 6
  בחור סעודי נגד הפלסטינים: ''תלכו לעזאזל, אתם והסוגיה שלכם!'' ליה 03.02.18 12:00 7
  הריאיון המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו לרשת FOX News ליה 12.03.18 11:25 8
  אנחל דריו בנגס מועמד לנשיאות בהונדורס: הונדורס היתה צריכה ללכת בעקבות ארה''ב ליה 20.05.18 15:54 9
  גיא בכור -מה באמת גרם לנשיא טראמפ להעביר את השגרירות לירושלים? ליה 20.05.18 19:16 10
  היום: שגרירות פרגוואי עולה לירושלים ליה 21.05.18 11:44 11
  A Jewish Boycott ליה 25.09.18 08:49 12

     
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום רביעי ל' בסיון תשע''ו    10:50   06.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. דיפלומטים: ”איש כבר לא רואה יתרון במאבק נגד ישראל”  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למרות המסר החריף של מחלקת המדינה, בעקבות הטון המתון בדו"ח הקוורטט נגד ההתנחלויות מודים גורמים בקהילה הבינלאומית: "אין רצון ללכת ראש בראש נגד ירושלים". עוצמתה הכלכלית של ישראל קונה לה חברים רבים, ואף מסכלת עיצומים נגדה

דו"ח הרביעייה הבינלאומית (הקוורטט) בסוגיית הסכסוך הפלסטיני-ישראלי שיצא ביום שישי שעבר ביקר נחרצות את המשך הבנייה בהתנחלויות, וקבע כי הן מעכבות את פיתוח המדינה הפלסטינית.

בה בעת, נציגי האיחוד האירופי, האו"ם, ארה"ב ורוסיה לא הכריזו כי ההתנחלויות אינן חוקיות על פי הדין הבינלאומי, ורק הסתפקו בביקורת נרחבת נגדן.

מנגד, כותביו תקפו את ההסתה הפלסטינית ואת הטרור שנוקטים פלסטינים נגד ישראלים בתקופה האחרונה.

הדו"ח, שפרסומו עוכב זמן רב בלחץ אמריקאי ושהלשון החריפה שבו הומתקה מאוד על פי עדויות של הנוגעים בדבר, נתפס בירושלים כהצלחה גדולה, כפרי מדיניות נבונה של משרד ראש הממשלה בירושלים.

הפלסטינים, מנגד, זעמו: בתחילה הם אמרו כי הדו"ח נוגד את ההסכמים הבינלאומיים, ובהמשך הודיעו כי הם מנתקים את הקשר עם הקוורטט. ככלל, פרשן לענייני האזור שצוטט בסוכנות הידיעות "רויטרס" סיפר כי השפעתו של הדו"ח הייתה "בנאלית".

על מרבית הפעולות שנקטה ישראל כבר פורסמו דברים רבים: ראש הממשלה בנימין נתניהו נסע למוסקבה כדי להיפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין ולשוחח עמו על הנושא, והוא גם נועד עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון כאשר זה ביקר בירושלים בשבוע שעבר. יממה קודם לכן הוא ישב עם מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי ברומא, ושוחח עם נציבת החוץ האירופית פדריקה מוגריני.

קדמו לכך מגעים רבים, חשאיים וגלויים, של משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה בירושלים, שכולם נועדו למטרה אחת: להעביר את המסר שישראל אינה כובשת, ושההתנחלויות אינן מפרות את החוק הבינלאומי.

הלחץ האמריקאי נחשב לאחד הגורמים המשפיעים ביותר בסוגיה, ולא ניתן להמעיט בערכו למרות ההודעה החריפה של מחלקת המדינה הערב.

סאיב עריקאת, ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, זעם לאחר פרסום הדו"ח ואמר כי הרביעייה הבינלאומית ניסתה "להשוות את האחריות של אנשים שמצויים תחת כיבוש לזו של כובש צבאי זר". לדבריו, הקהילה הבינלאומית פשוט ויתרה על המאמץ להילחם בישראל בסוגיה זו.

ואכן, דיפלומטים אמריקאים, אירופים ואנשי האו"ם ששוחחו עם סוכנות הידיעות "רויטרס" הסכימו עם העמדה הזאת.

"פשוט אין לאיש תיאבון להילחם בישראל ראש בראש ולהעמיד בפניה כתב אישום חמור במיוחד", אמר דיפלומט אירופי אחד, "איש לא רואה את היתרון שטמון בכך".

כך למשל, בכירים באיחוד האירופי סיפרו ל"רויטרס" כי למרות שהאיחוד האירופי הכשיר באופן עקרוני את סימון המוצרים הישראליים בהתנחלויות, נציבת החוץ מוגריני מעדיפה לא לקדם את הסוגיה בעת הזאת, ובמקום תומכת לצדד בגישה של קודמיה.

באופן פרטי, ציינו בסוכנות הידיעות, הדיפלומטים יכולים להעלות רשימת דאגות גדולה במיוחד על מעשיה של ישראל – החל במגבלות התנועה נגד פלסטינים, כלה במתקפות בעזה ועוד. אבל בפומבי, הטון שננקט רוב הזמן בקהילה הבינלאומית נגד ירושלים חריף הרבה פחות, אפילו מתון.

איש לא מאיים כמעט על ירושלים, ומנהיגים רבים רק "מביעים דאגה". המקלות כמעט לא נמצאים, הגזרים דווקא שם.

ובכל זאת, הערב התגלה פעם נוספת שבירושלים לא יכולים לחלוטין לחייך בפה מלא. האזעקות עדיין מצפצפות מדי פעם, ולא ניתן להפסיק לעמוד על המשמר. הודעתו של דובר מחלקת המדינה האמריקאית ג'ון קירבי, ובה גינה באופן חסר תקדים כמעט את המשך הבנייה בהתנחלויות, בוודאי נשמעה בישראל בדאגה רבה.

אולם גם כאן - ולמרות שלא ניתן לזלזל בחריפות הגינוי - בסופו של דבר אלו רק דיבורים. לא התלוו אליהם מעשים, וסביר יותר להניח שהם תוצאה של העלבון שחשים האמריקאים לאחר ש"נשכבו על הגדר" למען ישראל בנושא הבנייה בהתנחלויות וכמה ימים לאחר מכן שמעו הודעה על בנייה נוספת.

בממשל בוושינגטון, שבו דווקא מנשבות רוחות קרות יחסית כלפי ישראל בשנים האחרונות בהובלת הנשיא ברק אובמה, נואשו גם הם: בשנה שעברה הצהירו בבית הלבן כי לא צפוי סיום לסכסוך הישראלי-פלסטיני במהלך כהונתו של אובמה, אף שהשמועות בעולם הדיפלומטי הן שהנשיא הליברלי מתכנן עוד מהלך אחד אחרון לפני צאתו מהחדר הסגלגל. כעת צריך עוד להמתין ולראות אם ההצהרה של מחלקת המדינה היא סנונית שמנבאת את הסערה הגדולה שעתידה לבוא.

מושכים בחוטים

בכתבה נרחבת שפרסמה "רויטרס" בסוגיה צויין שלמדינות רבות באירופה יש יחסים טובים עם ישראל, שאף משתפרים. כמו טורקיה, צויין שם, שבשבוע שעבר חתמה על הסכם פיוס עם ישראל, הן מעדיפות להסתכל על האפשרויות המסחריות והאנרגטיות שירושלים מציעה.

לידידותיה בקהילה הבינלאומית כגון ארה"ב, גרמניה, בריטניה וצ'כיה, הוסיפה ישראל בשנים האחרונות גם את איטליה, יוון, קפריסין, אוסטריה, הונגריה ואולי אפילו את רוסיה.

היחסים עם מדינות ערב השתפרו מאוד, בדגש על מצרים, ערב הסעודית ומדינות המפרץ.

קשרי המסחר עם הודו וסין משגשגים ונתניהו יצא השבוע למסע יחסי ציבור נרחבים באפריקה, שבינתיים נראה כי נושא פרי.

אותו בידוד בינלאומי שבשמאל אהבו להדגיש באחרונה – לפני התלונות על בזבוזים של מיליונים על המסע המדיני באפריקה, כמובן - מעולם לא היה.

בכיר אמריקאי שבקיא בסוגיה הפלסטינית ושנדרש להסביר את התופעה, אמר ש"ישראל הפגינה את יעילותה במשיכת החוטים שלה בחו"ל. למרות כל התסכול שאתה חש בשטח, זה לא מוביל לפעולה למעלה", הוא הוסיף. ואכן, בממשל האמריקאי בחנו באחרונה דרך פעולה מסוג אחר.

דיפלומטים אמריקאים סיפרו שבשנה שעברה שקלו במחלקת המדינה ללחוץ על ישראל בנושא ההתנחלויות באמצעות ביטול ערובות כספיות שהובטחו לישראל – צעד שממשל בוש האב נקט בשנות התשעים. אבל התברר שלצעד כזה יש משקל קטן מאוד, בין השאר בגלל העוצמה הכלכלית הגוברת של ישראל והמשיכה שלה בשווקים הבינלאומיים.

ב"רויטרס" צויין שמלבד ההשקעה הניכרת של ישראל בזירה הבינלאומית, ניצב מולה יריב עייף שלא מנסה יותר מדי לקנות לו השפעה. הרשות, ציין כתב הסוכנות, עשתה מעט מאוד בשביל לרכוש חברים חדשים בשנים האחרונות, והיא נאלצת להתמודד עם התגברות האלימות הפלסטינית נגד ישראל בעת של גל טרור מתגבר בעולם, ששם לו למטרה את מדינות המערב, מדינות ערב ואפריקה. העובדה שאין חילופי גברי בצמרת הפלסטינית,כשאבו-מאזן 11 שנים ברציפות כנשיא, לא תורמת לתחושת האדישות הבינלאומית. הפלסטינים עצמם מספרים שהם חשים אכזבה מאירופה וממדינות ערב.

נוגסים ברוב האוטומטי

אתמול ביקר נתניהו באוגנדה, ונפגש שם עם קבוצה של מנהיגים אפריקאים. המסע המדיני ביבשת השחורה, הראשון של ראש ממשלה ישראלי מזה שנים רבות, נשא ככל הידוע כבר שני פירות מדיניים: טנזניה הודיעה כי תפתח נציגות דיפלומטית בדרג של שגרירות בישראל, וגם ירושלים תשלח שגריר לדודומה.

בביקורו בקניה אמר נתניהו כי יפעל להחזיר את ישראל כמשקיפה באיחוד האפריקאי, והנשיא המקומי הסכים איתו: "תהיה זו שטות" לא לעמוד בקשרים עם ישראל כאשר מדינות ערב עושות כן, הסביר אוהורו קנייטה במסיבת עיתונאים משותפת, "זה יהיה כמו בת יענה שטומנת את ראשה בחול – ואנו לא רוצים להיות ככה".

מטרת הביקור המדיני של נתניהו היא להרחיב את מעגל המדינות שנחשבות ידידותיה של ישראל, לאחר שרבות ממדינות היבשת ניתקו את קשריהן עם ירושלים בעקבות מלחמת יום הכיפורים ואמברגו הנפט של אופ"ק, שעליו לחצו מדינות ערב. בסופו של דבר, מקווה ראש הממשלה, ישראל לא תסבול עוד בידוד באו"ם.

"זה עשוי לקחת עשור, אבל אנו נשנה את הרוב האוטומטי נגד ישראל", הוא אמר, "אני מאמין שהפגישה הזאת (בקניה) היא נקודת מפנה וביכולתה של ישראל להגיע למספר נרחב של מדינות אפריקאיות – וזו המטרה שלנו".

בסוף, כך נראה, הגוף היחיד בקהילה הבינלאומית שלא מוותר לגמרי הוא האו"ם.

המזכ"ל באן שביקר בעזה בשבוע שעבר יצא נגד הסגר על הרצועה, וגם הערב פרסם הודעה חריפה נגד המשך הבנייה בהתנחלויות. המתאם המיוחד מטעמו למזרח התיכון, ניקולאי מלדנוב, פרסם בשבוע שעבר מאמר דעה שבו הביע את תסכולו מהדו"ח של הקוורטט – שבו, כזכור, גם האו"ם חבר.

"מרבית הפלסטינים חיים עם השפלת הכיבוש במשך כל חייהם", הוא כתב, "הם לא צריכים שהקוורטט יאמר להם על ההשפעה ההרסנית של מפעל ההתנחלויות הלא חוקי על חייהם, על כלכלתם ועל שאיפתם הלגיטימית למדינה ריבונית ועצמאית".

אלא שבניגוד למקרי העבר, נראה שאמצעי התקשורת בעולם כמעט לא ציטטו את דבריו, וגם תשומת לב מועטה ניתנה להודעת מחלקת המדינה. רבים העדיפו דווקא להתמקד בביקורו של ראש הממשלה באפריקה או במערכת הבחירות האמריקאית.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/795/457.html?hp=1&cat=404&loc=1

תגוביות:

1.אמר את זה לפני שנה ויותר אדון גיא בכור. אבל זה בערך הזמן שהתקשורת מפגרת אחריו בניתוח המציאות.

2.כך לימד אותנו בן גוריון: 'לא חשוב מה אומרים הגויים חשוב מה עושים היהודים'.

3.הבעיה הפלשתינית נחשפת כבלוף תעמולתי חלול. איך 600.000 פליטים מ- 1948, הפכו לעם בן 5 מיליון עם זכות הורשה לפליטות. גם לעולם נמאס לשלם על האיוולת הזאת ובכלל שאלת המפתח היא מי צריך עוד מדינה ערבית זעירה באיו"ש ללא כל קיימות???

4.בידוד, חרם כלכלי וצונאמי מדיני! וואוו, כמה חרטא אפשר להאכיל אנשים כשחולשים על רוב תקשורת ההמונים האלקטרונית...

5.המציאות ממוטטת את השקר בו השמאל האכיל אותנו במשך עשרות שנים: "ההתנחלויות והימין גורמים לבידודה של ישראל". אבל אל דאגה, שמאלן לעולם לא ייתן לעובדות לבלבל אותו...

6.לאירופאים יש מספיק צרות משלהם, ואם נמתין רק עוד טיפה, גל השמאל האנטי ישראלי ששטף את היבשת משנות ה-60 והגיע לשיאו בשנות ה-90 וה-2000 ידעך ויפנה את מקומו למפלגות ימין אשר יתנתקו מהסכסוך הזה.

7.ביבי אתה בולדוזר אמיתי! אסטרטג מהמעלה הראשונה! כל הכבוד!

8.העולם הערבי מתפרק וטובע בנהרות דם. אין ולא היה עם פלסטיני. אלו אסופת פולשים ומהגרים שיושבים בארץ לא להם. רק משוגע, יחפוץ בהקמת ישות טרור רצחנית לפתחנו.

9.הושמט כי הכל מעשה ידיו של ביבי המלך שפועל מסתבר, גם לטובת שונאיו ורודפי רעתו כפויי הטובה. ראש הממשלה שלי ל- 20 השנה הבאות!

10.וכל זה למרות ניסיונותיו של בית המשפט העליון להכפיף את מדינת ישראל לרצונו.

11.כל הכבוד לכנסת ולממשלה שהשכילו לייצג את אזרחי המדינה למרות התנכלויותיו של בית המשפט העליון.

12.התמונות שמטריפות לשמאל את הדיסקט - ובצר להם הם שולפים עוד חקירה ועוד עלילה ועוד הכפשה ועוד נאצה לריק! האם לא הגיע הזמן לתקן את העוול בתשקורת הערפדית שמייצגת מיעוט שמאלני הולך ונעלם ואינה מייצגת כלל את העם היהודי במדינת היהודים?

13.צריך לחזור לתכנית אלון משודרגת הכוללת סיפוח של כל ההתנחלויות, בקעת הירדן והמקומות הקדושים לישראל. יתר השטח יהיה קונפדרציה עם ירדן שהיא המדינה הפלסטינית דפקטו.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני ה' בתמוז תשע''ו    09:02   11.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ''היצוא הביטחוני צנח ב־15%, אבל יש עוד עתיד בסייבר''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נציגים של ענפי היצוא המרכזיים בישראל — ביטחון, שירותים, מכשור רפואי והייטק — נפגשו לסכם שנה לא פשוטה והצביעו על הסיבות לירידה ביצוא לעומת 2014: "השירותים כבר לא מחפים על הקיטון ביצוא הסחורות"

פעילות היצוא של סחורות שירותים מישראל היא צינור החמצן של המשק ומספקת יותר מ־30% מהתוצר. אלא שהיא אינה מסתכמת רק באונייה שעוזבת את הנמל עמוסה סחורות או בהענקת שירותים ללקוחות ברחבי העולם. היא פרי של צמיחת חברות שמתרחשת על רקע מאבק אינסופי על נתח פעילות בשוק גלובלי עמוס מתחרים ורצוף תהפוכות.

לקראת כנס התחזיות של "כלכליסט" כינסנו לדיון משותף באופק היצוא הישראלי ב־2016 את נציגי ענפי היצוא המרכזיים של ישראל: עופר זקס מנכ"ל מכון היצוא, אסף ברנע מנכ"ל קרן סנרה – החממה הטכנולוגית של פיליפס וטבע, אורון אוריול סמנכ"ל בכיר לשיווק ברפאל, ניר זוהר סמנכ"ל תפעול WIX ואיציק ויזנברג מנכ"ל מגדלי הערבה.

כל אחד מהמשתתפים בפאנל עוסק ביצוא מסוג שונה.

ויזנברג ואוריול הם נציגי ענפי היצוא הישראלי הבולטים והמוכרים בעולם: התעשייה הביטחונית ותוצרת חקלאית טרייה.

זוהר נשיא WIX הוא הנציג של יצואניות השירותים הגדולות שהתפתחו בישראל בחמש השנים האחרונות. ואסף ברנע הוא הקול של חברות הסטארט־אפ המתפתחות שקרנות השקעה כמו סנרה פועלות כדי לייצר בעבורן אקו־סיסטם מתאים. 2015 היתה שנה לא קלה ליצוא הישראלי, ולכל אחד מהדוברים היתה הנמקה לקושי בתחום שהוא אמון עליו.

זקס: "אנחנו צפויים לסכם שנה פחות טובה. בפרספקטיבה ארוכה אנחנו מדברים על קיטון ביצוא של 7% במונחים דולריים בהשוואה לשנה הקודמת, ויש לכך הרבה מאוד סיבות: שערי החליפין, המיתון העולמי, העובדה שיחס יורו־דולר הפך את אירופה לתחרותית יותר כלפי ארצות הברית. עד לפני שנתיים יצוא השירותים גדל בקצב שחיפה מעט על יצוא הסחורות הרגיש יותר, אבל ב־2015 ההאטה המסוימת ביצוא השירותים הובילה לקיטון ביצוא הכללי".

אוריול: "בתחום היצוא הביטחוני מדברים על ירידה של 15% בכל שנה. משיא של 7 מיליארד דולר ככל הנראה ל־4 מיליארד השנה. זה הרבה, אבל צריך להסתכל 10 שנים אחורה ולראות שצבר היצוא הביטחוני היה פעם 3 מיליארד דולר. היה פה 'סינוס' כלפי למעלה ועכשיו אנחנו בירידה שלו. צריך לדעת איך מחזירים את הצמיחה. השוק הביטחוני הוא שוק שלא נגמר, העולם לא נעשה שליו יותר".

איפה הקושי העיקרי?

"הקיצוץ הדרסטי בתקציבי הביטחון האמריקאי — ואנחנו מדברים על ירידה של כ־30 מיליארד דולר לשנה מתוך 600 מיליארד — הוא אתגר. זה גם מצמצם את השוק האמריקאי, וגם גורם לחברות כמו בואינג ולוקהיד מרטין להיות אגרסיביות מאוד. הממשל האמריקאי נותן להן תמיכה חזקה מאוד, ואנחנו רואים אמריקאים ורוסים וצרפתים נוסעים ממקום למקום בעולם כדי לשווק ביטחון. בשבוע שעבר חתם ראש ממשלת הודו על שתי עסקאות של יותר מ־10 מיליארד דולר, והוא נפגש עם פוטין, לא עם מישהו אחר. העסקאות הגדולות בשוק הדיפנס מנוהלות על ידי ראשי מדינות".

ואצלנו?

"אצלנו זה לא ככה. עד היום, משחר ימי היחסים של ישראל עם הודו, היה שם ביקור אחד של ראש ממשלה ישראלי — אריאל שרון — וביקור אחד של בוגי יעלון. פרנסואה הולנד ופוטין נושאים לשם לפחות אחת לשנה".

איציק ויזנברג: "השנה סבלנו גם מירידת שערים וגם מהקריסה של השוק הרוסי שהיה שוק מרכזי של התוצרת הטרייה. העונה החקלאית היא מספטמבר עד מאי, והשנה תהיה ירידה של עשרות אחוזים ביצוא החקלאי. החקלאים מראש שתלו פחות".

המדינה מסייעת?

"המדינה עוזרת. היא עשתה מהלך מעניין בערבה להציל שם את החקלאים של הפלפלים (הסבת שטחי פלפלים לגידולים אחרים, בעלות של 100 מיליון שקל). אבל ליצוא עצמו אין עזרה, למעט עזרה מועטה בהכוונה".

העולם חולה, ולנו יש טכנולוגיה לרפא אותו

ברנע: "בנושא של מכשור רפואי ותחום ה־Health Care בכלל, העולם עובר תמורות אדירות שלא ראינו הרבה שנים, בעיקר בכל הקשור לרפואה דיגיטלית. הציפיות הן שישראל תיקח את ההייטק המקומי ותחבר אותו להיבט הדיגיטלי של שירותי הבריאות. זה יכול לייצר את מנוע הצמיחה הבא של ישראל".

וזה קורה?

"יש הבנה במשרדי הממשלה שיש פה באמת הזדמנות ומתחילים לדבר על זה כמנוע צמיחה חדש. מדברים על איך פותחים את האקו־סיסטם הישראלי לעולם וגם איך פותחים חסמים בירוקרטיים, למשל על ידי פיילוטים בתוך בתי חולים, לטכנולוגיות חדשניות. אבל יש פה הרבה מה לעשות וצריך לזכור שאין הרבה זמן. למרות שבעולם הרפואה השינויים מתרחשים לאט, שוק הרפואה הדיגיטלית ירוץ מהר מאוד. אנחנו עומדים לפני חיבורים בין מאגרי מידע לבין אנליטיקה מתקדמת שתספק תחזיות רפואיות ודרכי טיפול. ישראל צריכה להיות שחקן בתחום".

והמימון מאיפה?

"שוק המכשור הרפואי ושירותי הבריאות הוא שוק שזקוק להרבה כסף. להבדיל מחברות אינטרנט למשל, הציוד הרפואי והרפואה הדיגיטלית צורך הון גדול בהרבה, למחקר ופיתוח, לניסויים בבתי חולים ולשיווק. כיום אין הרבה כסף בתחום. יש מעט קרנות הון סיכון שפועלות בתחום, וזה מקום שבהחלט צריך להתערב בו ולנסות לשפר".

איך?

"ב־2006, למשל, הממשלה החליטה לתעדף את תחום הקלינטק כמנוע צמיחה ובנו תוכנית שתמכה במימון פיילוטים ברשויות מקומיות. וברגע שטכנולוגיה כזו מציגה תוצאות בישראל, הרבה יותר קל להתחיל לשווק אותה בעולם. כיום יש דיון כדי לגבש תוכנית דומה בתחום הטכנולוגיה הרפואית".

להפסיק לראות בישראל מרכז פיתוח בלבד

זוהר: "אנחנו מנסים לייצר טרנד חדש, של חברות ישראליות בהייטק שמשווקות מוצרי צריכה בייצור גלובלי. יש לזה הרבה יתרונות, כי כחברת אינטרנט אתה מושפע פחות מעליות וירידות במחירי הנפט או משערי מטבע. גם עלויות פיתוח נמוכות בהשוואה לתעשיות אחרות וזמן ההגעה לשוק קצר בהרבה.

"אנחנו מתחילים לראות מגמה של חברות שרוצות להגיע לשלב הגדילה הבא. איירון סורס, למשל, היא חברה של 800 עובדים שפועלת פה וגדלה ומתפתחת על בסיס רכישות. סייבר ארק היא חברה משמעותית מאוד. אנחנו מוצאים את עצמנו שוברים מודלים ישנים של המדינה בכל הנוגע לדרך לעשות דברים. בשנה האחרונה היינו בשיח הולך וגובר עם שורה ארוכה של רשויות, מרשות המסים דרך משרד המשפטים ועד רשות האוכלוסין. גילינו שכל עוד לא באים לבקש כסף, יש אוזן קשבת מאוד בניסיון לפתור בעיות.

"בתעשיית ההייטק המקומית יש על פי ההערכות משהו כמו 300 אלף עובדים, ו־40% בערך מועסקים על ידי חברות זרות. מדינת ישראל רוצה מאוד לעודד את החברות הללו, אבל צריך לזכור שכשהן מגיעות מבחוץ הן לא מייצרות קניין רוחני בארץ, והרבה פעמים גם מוציאות עובדים החוצה. והחלק הכי קשה מבחינת התעשייה המקומית הוא בתחרות על עובדים. החברות הזרות אגרסיביות עד כדי 50%–60% מעל למחיר השוק. עובד שאתה מוכן לשלם לו 30 אלף שקל בחודש יקבל בגוגל או בפייסבוק 45, ואין לסטארט־אפים ישראליים — ובהיבט הזה גם WIX עדיין סטארט־אפ — תשובה".

אי אפשר לאסור עליהן לפעול כאן.

"נכון, אבל צריך ליצור איזון. אני חושב שהבסיס של שינוי המגמה הוא להפסיק לראות את ישראל כמרכז הפיתוח של העולם ולהתחיל לראות אותה כמקום שמייצר חברות רב־לאומיות. אם בעוד עשור יהיו פה 10 חברות הייטק שכל אחת שווה עשרה מיליארד דולר, זה אומר שייבנה אקו־סיסטם חזק מאוד סביבן ונוכל לפרוץ את מעגל ה־300 אלף עובדים".

ברנע: "בתחום המכשור הרפואי יש בישראל את מדינול, שהיא פרטית אבל מוכרת בכל העולם. אי אפשר להגיע בתחום הרפואי לעוד 15 חברות של מיליארד דולר, אבל אם יהיו 2–3 כאלו אז אנחנו, כמי שאחראים על חדשנות בתחום, יכולים להיות מרוצים מאוד".

הישועה תגיע מתחום הגנת הסייבר?

אוריול: "תחום הסייבר צפוי ליהנות מבוסט אדיר. הסייבר עוד לא אמר את המילה הראשונה. אם פעם חשבנו שרק מדינות מערביות ירצו להתגונן, היום גם מדינות עולם שלישי מתחילות את השיחה על הגנת סייבר. כל המדינות הבינו שזה איום שיכול להכריע ולשתק מערכות".

זקס: "בעולם רואים אותנו כשחקנית בתחום עם שם טוב, וצריך להכות בברזל בעודו חם. אנחנו מקימים יחידה בנושא, שיתוף פעולה בין מטה הסייבר ומשרד הכלכלה".

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3677189,00.html




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי י''ב בתמוז תשע''ז    07:37   06.07.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לראשונה מדינת ישראל תחצה את רף הייצוא של 100 מיליארד דולר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שר הכלכלה בראיון ל'קול ברמה' הכריז שלראשונה מדינת ישראל תחצה את רף הייצוא של 100 מיליארד דולר בזכות התרחבות הסחר עם הודו.
הבשורה המשמחת והמשמעותית לכלכלת ישראל, הינה בזכות ביקורו של ראש ממשלת הודו בישראל שהתקבל כאן בחמימות רבה.

לדבריו של השר כהן, אנחנו ניצבים בעידן חדש. מדינת ישראל נמצאת ולא בכדי במקום של הובלה מבחינה טכנולוגית ,פני העולם השתנו וישראל היא זאת שנהנית מכך : "העולם הכלכלי השתנה. עולם שהיה כולו מושתת פעם על הנפט הערבי, הופך להיות עולם טכנולוגי. .בעולם הכלכלי החדש, מדינת ישראל היא מדינת מפתח וזה מסביר את התחזקותה של מדינת ישראל".

יחסי ישראל והודו בתחום הנשק הינם כבר בני שני רבות, כאשר מדינת ישראל היא יצואנית הנשק השנייה בגודלה להודו, שהיא יבואנית הנשק הגדולה בעולם. יצואנית הנשק הגדולה ביותר להודו היא רוסיה, וארצות הברית ניצבת במקום השלישי.

עסקאות הנשק שזכו עד היום לפרסום הינן : ספינות מלחמה, תותחים, טילים, כלי טיס בלתי מאוישים וציוד אלקטרו אופטי.

בשנות האלפיים נרקמו בין המדינות מספר עסקאות נשק חשובות, כגון עסקת הפאלקון בשווי כמיליארד דולר, במהלכה מכרה ישראל להודו מטוסי ביון מסוג פלקון, לאחר שהוסרה ההתנגדות האמריקנית לעסקה. עסקה אחרת כוללת מכירת טילים נגד טילים ימיים מסוג "ברק", מתוצרת התעשייה האווירית, בשווי 270 מיליון דולר. הודו גם קנתה את "אורן ירוק" – המכ"ם המשמש את הטיל "חץ 2", אשר גם באשר לרכישתו, מתנהלים מגעים. מלבד זאת, אימנה ישראל חיילים הודים, בעיקר בפעילות אנטי-טרוריסטית. למשל, הודו ביקשה מישראל שתעזור לה בהקמה וחידוש היחידה לחילוץ בני ערובה בשל הפיגוע במומבאי, קציני מגב וימ"מ הגיעו ועזרו ואימנו את חיילי היחידה. היחידה נקראת פורס 1.

בנוסף ישראל על פי פרסומים זרים נעזרה גם היא בהודו בפיתוח הטילים רחוקי הטווח שלה{יריחו} ואף שיגרה מאדמת הודו מספר לוויינים.

לדבריו של השר כהן, ישנה השלמה בין שתי המדינות כאשר ישראל מוכרת חדשנות, והודו בעלת כוח קניה עצום .סכום הסחר בין ישראל להודו כיום נע סביב 4 מיליארד דולר ולדבריו של השר כהן יש עוד מקום לשאוף להעלותו.

הקשרים הכלכליים שיש לנו עם שתיים מהמעצמות הגדולות בעולם וההתייחסות אלינו הם לא דבר של מה בכך. זה מציב את ישראל במקום ה-21 בעולם מבחינת כוח כלכלי פר נפש. הצמיחה הגדולה הזו לדבריו של כהן, משפיעה על החברה ועל הביטחון.

http://actualic.co.il/%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%AA%D7%97%D7%A6%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%A8%D7%A3-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%90-%D7%A9




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שבת י''ד בתמוז תשע''ז    14:13   08.07.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אז תרכובת הבשמים המסתורית הצליחה? / ד''ר גיא בכור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.07.17 בשעה 14:44 בברכה, ליה
 
ככל שהערבים קרסו והפכו לפותים במלחמות דת ועדה נצחיות שאין להן סוף, כך זינק מעמדנו כמי שנשארו יציבים ומייצבים, בעוד העולם הערבי הפך למהתלה היסטורית אומללה, שנכנסה לסחרור שאין לו סוף.

על ישראל לנצל את המצב ואת השינוי במצבה האסטרטגי שבו יש לה יציבות, כוח, השפעה וכסף.

עם כמאה מיליון אוונגליסטים בארה"ב, עתידה של ישראל בוושינגטון מובטח כעניין דתי. על היהודים שם כבר אי אפשר לסמוך. הם נכחדים דמוגרפית וגם דתית ותרבותית, אך דווקא אנו עולים.

עכשיו הזמן לרעיונות מהפכניים ביותר ואין לבזבז דקה.

זה אומר בניה בירושלים כפי שלא בנינו מאז שנות השבעים, של שכונות חדשות, שיהפכו את המצב לבלתי הפיך. בירושלים לבדה יש לבנות עשרות אלפי יחידות דיור, בעיקר במזרח העיר.

אנו מרוויחים ממהפיכת האנרגיה. הנפט זול ומחירו הנמוך גורם לבהלה בעולם הערבי שזה מנוע ההתקדמות היחיד שלו ואילו מהפיכת הגז הישראלית שהשתחררה סוף סוף מכבלי הפקידות, השמאל ובג"צ, יוצאת לדרך ותבטיח לנו רווחים החל משנת 2020 מיצוא - שיכולים להגיע עד חצי טריליון ש"ח במשך 30 שנה, כסף שיאפשר קליטת מאות אלפי עולים והגדלת שטח המדינה על חשבון הים התיכון. הגז יהיה בסיס לקשרים אסטרטגים עם מדינות אירופה כמו יוון, קפריסין ואיטליה דרכן יוזרם יצוא גז לאירופה ובמקביל גם עם טורקיה.

קשרים אלה ישנו את המפה הפוליטית שלנו ממאויימים מהאיחוד האירופי למאיימים.

מתנהלת בישראל מהפיכת תשתיות אחרי עשרות שנות הזנחה. מאז קום המדינה לא חוותה ישראל מהפיכה כה מקיפה של רכבות, רכבות תחתיות, עירוניות וקלות, כבישים רחבים, נמלים ימיים ונמל תעופה בינלאומי נוסף. מאז 2011 ועד היום הושקעו לפחות 100 מיליארד שקל. הם יהפכו את ישראל לנתיב סחר איזורי ועולמי והכוונה היא להשקיע סכום דומה בחמש השנים הבאות.

גם בערים ערביות יש היום בניה רוויה לגובה.

בתחום המים ישראל אינה תלויה עוד במשקעים בלבד. יש לנו עודף מים ואנו גם מייצאים וגם מזרימים מים לכינרת במקום לשאוב ממנה.

כתוצאה מכל זה וזה רק יגבר, התוצר שלנו לנפש מזנק ואיתו רמת החיים. נבנים עשרות אלפי חדרי מלון חדשים וישראל מסקרנת מיליוני תיירים בריווחיות עולה. בקרוב יחל לפעול נמל תעופה בתמנע צפונית לאילת ויזרח עידן חדש לאיזור כולו.

רמת הדירוג שלנו היא A+ כאשר בשנת 1988 כאשר חברת S&P החלה לדרג את ישראל הרמה היתה BBB-.

איזו קפיצה נחשונית. המשק שלנו רותח עם זינוק בתוצר של 4-5 אחוזים הצפויים השנה ועם גביית מיסים של כ- 300 מיליארדי שקלים, המעידה על הפעילות.

המהפיכה הדמוגרפית. בשנת 2015 הושג שיוויון מדוייק בין ילודה יהודית וערבית, 3:15 ילדים לאשה. בד בבד יש זינוק בעליה של כ- 25-30 אלף בשנה.

יש זינוק של השתתפות גברים חרדים בשוק העבודה. מ-30 אחוז בשנות האלפיים ל- 56% בשנת 2015 ושל נשים ערביות מ- 12% ל- 32% בשנת 2015. הכלכלה מרגישה זאת היטב.

מספר היהודים בישראל כבר עומד על 7 מיליון ומספר כלל האזרחים מתקרב ל- 9 מיליון איש. כל 6.5 שנים מתווסף מיליון נוסף.

מהפיכת הבטחון. מאז קום המדינה בנינו מערכת בטחון כה מסודרת, עניפה וטכנולוגית, שכאשר המזרח התיכון קרס, הגענו מוכנים, עם צבא המדורג במקום ה- 11 בין צבאות העולם למרות קוטננו ועם חיל אוויר המדורג ראשון מבין כל חילות האוויר בעולם, כולל זה של ארה"ב בעולם.

זה אומר שהסכסוך עם הערבים היה בונוס גדול.

העם שלנו יצר צבא והצבא יצר עם והיווה כור היתוך.

האיום הערבי הוא המתנה הגדולה ביותר עם כל הצער שבדבר.

התחברנו והתעשרנו. הפיתוחים הישראלים נמכרים בכל העולם. ישראל ייצאה ב- 6.5 מיליארד דולר יצוא בטחוני בשנת 2016. רק לאירופה ייצאנו יצוא צבאי ב- 1.8 מיליארד דולר בשנת 2016 ולאפריקה ב- 275 מיליון דולר עם פוטנציאל אינסופי.

התקפות הערבים הבלתי פוסקות העשירו אותנו ואיפשרו חבילת בטחון מעל כל ישראל, שלא קיימת בשום מדינה בעולם, עם כיפת ברזל, שרביט קסמים והחץ. כל המערכת הדמיונית הזאת כבר פעילה ודרוכה ואויבינו יודעים שאנחנו יכולים להשמידם ולהגן על עצמנו באותו זמן.

לפי רשת בלומברג ישראל מדורגת במקום הראשון בעולם במספר חוקרים ביחס לגודל האוכלוסיה, במקום השני בעולם בהשקעה במחקר ופיתוח ושלישי בעולם בריכוז יחסי של חברות הייטק.

אין יום שאין בו מכירה בתחום, עם אלפי חברות ההזנק שפועלות בישראל באופן שלא קיים בשום מקום בעולם. כמה שמנסים לחקות אותנו, אין בשום מקום את החדווה והתפרצות הכשרון שיש פה. על פי סוכנות בלומברג ישראל היא אחת המדינות הראשונות בעולם ברשימת הכלכלות היציבות, המאושרות והמבטיחות של 2016.

אין יום שבו לא מגיעים משקיעים בינלאומיים לישראל והם מחפשים מציאות שקיימות אצלנו בשפע. כתוצאה מכך וכתוצאה מקריסת הפטרו דולרים הפכה ישראל למדינה מחוזרת בסין, ביפן, בהודו, בקוריאה, בעשרות מדינות באפריקה ובעוד מדינות שבעבר לא העזו להתקרב אלינו.

אנו נמצאים בתקופת הזוהר של יחסי החוץ שלנו, מעולם!

הם רואים בנו את המרכיב החסר להם, חדשנות.

הזינוק בחיי הרוח בישראל הוא חסר תקדים בתולדות העם היהודי. מוזיאונים, פעילויות תרבות ואמנות, לצד כל כך הרבה לימוד יהודי. רמת החוויה התרבותית בתל אביב ובירושלים אינה נופלת מהערים הגדולות והמובילות בעולם ואף עולה על חלקן. מטבח ייחודי ושפע בתי מלון חדשים ומפתיעים. יש מקום להרבה יותר אמנות יהודית ציונית וישראלית. העולם מתלהב מזה ולא עוד מהמצאות "הסכסוך" המשעמם. אחרי הכל זו תערובת בשמים תנ"כית בהיסטוריה של 3000 שנה.

לראשונה הפכה ישראל למדינה של ממש. לא עוד איזה רעיון. מדינה היושבת טוב באיזור שלה, חזקה ומוכרת, עם אוכלוסיה המתקרבת למספר דו ספרתי, כלומר עם כוח קניה גדול, דבר שמזניק את הכלכלה, עם רעב עצום להצליח ועם אופטימיות בלתי נגמרת ותוחלת חיים שלא מפסיקה לעלות יותר מאשר בריטניה, גרמניה וארה"ב.

רק אצלנו אין גבול לדמיון ולרצון להשיג. מדינת ההזדמנויות הבלתי נגמרות ומה שהיה פעם היבשת המוזהבת, אמריקה, זה כאן.

עבר של 3000 שנה, הווה מעורר השתאות כל יום מחדש ועתיד מזהיר.

*

מתוך מ.איש שלום, מסעי נוצרים לארץ ישראל, ע"מ 634:

במשך מאות שנים השתרש מנהג בקרב יהודי ירושלים, עליו סיפר בלגלוג הקונסול הבריטי ג'יימס פין בשנות החמישים של המאה ה-19: כאשר היה הולך לעולמו הסולטן באיסטנבול, היו יהודי ירושלים משלמים על מנת לקבל את המפתחות הגדולים של שערי העיר. הם היו מושחים אותם בתערובת מסתורית של שמן ובשמים, כדברי פין, מתפללים ואז מחזירים אותם. לטורקים זה לא הפריע. להיפך, היהודים היו משלמים עבור כך הון רב וזה הפך למנהג קבוע.

פין לגלג על הרבנים היהודים: וכי מה חשבו? שעם תערובת השמן והבשמים שלהם הם ישלטו יום אחד בירושלים ובשעריה? וכי חשבו שנבואתם תתגשם?

אבל זה בדיוק מה שקרה!

http://gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=3948








            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי א' בתשרי תשע''ח    15:29   21.09.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הפוליטיקאי החזק בפולין: ישראל היא מדינה עצומה – נציגת הציוויליזציה במזרח התיכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפוליטיקאי החזק ביותר בפולין גינה את האנטישמיות ושיבח את מדינת ישראל במהלך טקס זיכרון לפולנים שהגנו על יהודים בתקופת השואה.

ירוסלב קצ'ינסקי, ראש מפלגת השלטון השמרנית בפולין, שכיהן כראש ממשלת פולין בשנים 2006 – 2007, דיבר במהלך הטקס בו נכחו גם בכירים ישראליים ובריטיים.

קצ'ינסקי אמר כי ישראל חייבת את קיומה ל"כוח הנפש, האומץ והנחישות של אנשיה".

הוא גינה את האנטישמיות כ"מסוכנת ביותר".

"באופן מסוים, ישראל היא מדינה עצומה", אמר קצ'ינסקי, תוך שהוא מתייחס לישראל כאל "נציגות הציוויליזציה במזרח התיכון".

http://www.newsdesk-israel.com/הפוליטיקאי-החזק-בפולין-ישראל-היא-מדינ/

https://www.timesofisrael.com/polish-nationalist-party-head-denounces-anti-semitism-praises-israel




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ששי ב' בתשרי תשע''ח    10:07   22.09.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. שר בממשלת סודן: הנרטיב הפלשתיני דפק בעיקר את העולם הערבי - כולם רוצים היום קשרים עם ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.09.17 בשעה 11:53 בברכה, ליה
 
שר בממשלת סודן: הנרטיב הפלשתיני דפק בעיקר את העולם הערבי - כולם רוצים היום קשרים עם ישראל, גם אנחנו רוצים.

שר הכלכלה הסודני מוברק אל פדיל אל מהדי בתחנת הטלביזיה הסודנית בערוץ סודניה 24 ב- 21 לאוגוסט 2017

האם אנשי דרפור לא ברחו לישראל מהקשיים שהיו להם בסודן? האם הם לא גילו שאין בישראל שום דבר רע עד כמה שזה נוגע להם? מתקיים ויכוח פילוסופי אחר לגמרי. יש לי דעה משלי בעניין המטרה הפלסטינית ובעניין ישראל וכל העניין הזה. אני חושב שאנשים יותר מדי מעורבים בעניין הזה ממה שהמציאות מראה.

איך בדיוק?

זאת דעתי. אני חושב שהפלסטינים נושאים באחריות לא פחותה על מה שקרה להם. הם מכרו את אדמותיהם וגרמו לבעיות רבות והערבים שגו בכך שדחו את תוכנית החלוקה ותוכניות נוספות. המדינות הערביות סחרו בעניין הפלסטיני. בכל פעם שמישהו מביים מהפיכה הוא מכריז שזה למען שחרור פלסטין. הם סחרו במטרה פלסטינית עד זרא. הם הפכו לסחורה פוליטית בעולם הערבי.

אם היו מציעים נורמליזציה של יחסינו עם ישראל, כפוליטיקאי היית מתנגד לזה או תומך בזה?

הייתי שוקל את זה בהתאם לאינטרסים של סודן.

ממש עכשיו, הלילה?

הייתי שוקל בהתאם לאינטרסים של סודן.

האם נורמליזציה עם ישראל היא האינטרס שלנו?

אינני מבסס זאת על רגשות אלא על האינטרס של סודן. כל המדינות נירמלו יחסים עם ישראל.

אז אינך מתנגד לנורמליזציה עם ישראל?

אני לא חושב שזה כזה עניין גדול והפלסטינים עצמם נירמלו יחסים עם ישראל. העניין כולו מורכב מאד. זה לא עניין של שחור או לבן. הפלסטינים עצמם פוגשים את הישראלים. הם חיים בדו קיום עם הישראלים. הם מתפרנסים שם ומקבלים את החשמל שלהם מהישראלים. האנשים האלה חיים יחד. אני מאמין שהמטרה הפלסטינית עיכבה את התפתחותו של העולם הערבי ונוצלה על ידי משטרים ערביים לדיכוי האנשים שלהם במסווה של מאבק למען המטרה הפלסטינית. אני מאמין שהפלסטינים מנהלים את ענייניהם בעצמם. הם פוגשים את הישראלים, אפילו חמאס, עם כל אי ההסכמות, הם נפגשים איתם. יש להם את הסכמי אוסלו ואת שאר ההסכמים. המדינות הערביות חושבות על האינטרסים שלהן. במצרים הישראלים פיתחו את ענף חקלאות ההדרים. הם יצרו טפטפות השקייה, יוסוף וואלי עשה דברים נפלאים איתם.

אתה לא מתכנן כשר להשקעות להביא לכאן ישראלים, כן?

אני אינני קיצוני. איני מאמין שעם התנועה הזאת, אני חושב שנסחפנו עם הרגשות שלנו בלי לשים לב לכך. הפלסטינים האלה בכל מקום עושים כל שביכולתם כדי שתפוטר. תשאל כל סודני שעובד במפרץ או בכל מקום והוא יגיד לך שבכל פעם שהוא פוגש פלסטיני, אותו פלסטיני לא מרגיש אליו כלום. באותו רגע אותו פלסטיני זומם כיצד לגרום לו להיות מפוטר מהחברה. הם לא מוקירים תודה על האמפתיה שהם מקבלים מהעולם הערבי.

מה לגבי הישראלים?

לנו לא היה שום עסק עם הישראלים. הישראלים מערביים. הם מיובאים מאמריקה, מרוסיה, מאירופה וכו' ויש להם את הערכים המוסריים של מערביים. הם משתמשים במדע, יש להם משטר דמוקרטי, הנשיא שלהם הועמד למשפט והוכנס לכלא, יש להם שלטון שקוף בין אם תסכים איתם ובין אם לא.

אתה לא מתכנן להביא לכאן חברות ישראליות שיפתחו לנו פירות הדר, כן?

אני חושב שלטכנולוגיה אין לאום. לא צריך לשנות לך מאיפה אתה מקבל את הטכנולוגיה שלך.

https://rotter.net/forum/scoops1/427141.shtml#7

https://www.facebook.com/israel.newsdesk/videos/2018866831677720




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שבת י''ח בשבט תשע''ח    12:00   03.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. בחור סעודי נגד הפלסטינים: ''תלכו לעזאזל, אתם והסוגיה שלכם!''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בחור סעודי נגד הפלסטינים: "תלכו לעזאזל, אתם והסוגיה שלכם!"

https://www.youtube.com/watch?v=EsuY6V1ID0I




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני כ''ה באדר תשע''ח    11:25   12.03.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הריאיון המלא של ראש הממשלה בנימין נתניהו לרשת FOX News  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1425&v=gRY8PgFYYVg

Life, Liberty & Levin - Sunday, March 11, 2018 - Fox News

****

The three biggest threats facing Israel are “Iran, Iran, Iran”, Prime Minister Binyamin Netanyahu said in an interviewed which aired Sunday night on Fox News Channel’s “Life, Liberty & Levin”.

“Iran is trying to build an empire. An aggressive empire,” he warned, adding, that Iran’s leaders are “trying to conquer the rest of the Middle East with a view ultimately of dominating the world.”

“Ultimately they wanted to get a great state…but they also want to develop nuclear weapons. And I think that has to be stopped. And I see eye-to-eye with President Trump on that and I think he’s done a major change in American policy to stop Iran from getting nuclear weapons. Can you imagine a radical Islamic regime, with ICBMs, sponsoring terrorist groups and having atomic bombs?” added Netanyahu.

Iran with nuclear weapons would be “a probable danger and not only to Israel, but to America, to the entire world. And by the way, you know who agrees with me on that? Just about everyone in the Middle East. Just about all the Arab governments. It’s a big change. So I think this is the number one challenge that we have,” he explained.

“Everybody said after the nuclear deal that Iran, you know, coming out of the gate, would be a more moderate, more peaceful country. The exact opposite has happened. They use the relief of sanctions to get billions and billions of dollars, which they use to fund this aggressive empire; to fund terror worldwide. To fund aggression. And I think it’s important to prevent them from continuing these malevolent acts,” the prime minister said.

“And above all, I think it’s critical for the security, not only of Israel, but of the world, to prevent this rogue Islamic terrorist-sponsoring regime from having nuclear weapons. You can see on the other side of the world what a rogue regime with nuclear weapons does. Well, multiply that 30 times and you’ll get the danger of Iran. Iran must be stopped,” he continued.

Netanyahu also discussed the change in attitude towards Israel by the Gulf states, saying, “There are two processes; one is they recognize that Israel is not a threat; that actually, they're a vital ally to counter the Iranian any threat.”

“And secondly, you know, over time they've got to understand what Israel is about. It's technology, it's capacity to help them to live in the area. They're interested in that, too, much more than people think,” he continued.

“So, as a result of these two forces that I described before; security on the one side, civilian technology on the other, there's been a dramatic change. I'd only call it -- I'd call it a sea change, or a sand change. It's just a complete change of the relationship between Israel and most of the Arab world.”

“Are there problems left? We have the Palestinian issue that we still haven't resolved, but in a way, we're out flanking them, for awhile, not formally. It will take some time. But I draw a lot of hope from the new relationships of Israel to the Arab states,” he said.

Netanyahu also praised President Trump for recognizing Jerusalem as Israel’s capital and for moving the U.S. embassy to Jerusalem in time for Israel’s 70th Independence Day, saying that “all Israelis applauded” when Trump announced his recognition of Jerusalem.

“There’s a sense of history here. I said this to the president when I spoke to him in the Oval Office the other day. I said, we have a long memory. We remember how 2500 years ago the Great Persian King Cyrus issued a proclamation that allowed the exiles, the Jewish exiles in Babylon to come back to Jerusalem and build our temple there,” he said.

“We remember how 100 years ago the British Foreign Minister, Lord Balfour, issued the Balfour Declaration, that recognized the rights of the Jewish people in our ancestral homeland. We remember 70 years ago how President Harry S. Truman recognized -- I think he was the first leader to recognize the Jewish state. And we remember how President Donald J. Trump recognized Israel, or recognized Jerusalem as Israel’s capital and decided to move the American Embassy there. These are historic deeds. They will be remembered by our people that way for the ages,” Netanyahu continued.

He praised Trump for a very positive relationship, saying “I remember him, when I was an ambassador of Israel to the United Nations and he was a very prominent businessman in New York and we occasionally sort of bumped in the same circles, but we met years later and it’s been a direct and very positive relationship from the get go.”

https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/243018




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ראשון ו' בסיון תשע''ח    15:54   20.05.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אנחל דריו בנגס מועמד לנשיאות בהונדורס: הונדורס היתה צריכה ללכת בעקבות ארה''ב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.18 בשעה 16:21 בברכה, ליה
 
https://www.youtube.com/watch?v=6S0dAygpVSk

הדעות שלי כפי שנהג לומר הסופר הנכבד מריו ורגס יוסה, האמונות שלי, המהות שלי, השיכנוע הפנימי שלי - במיוחד במה שנוגע לחיים הרוחניים שלי, אינם נושאים לויכוח במקומות ציבוריים ואף לא נושאים לפולמוס מכל סוג שהוא.

אבל אני מבקש להצהיר שהונדורס היתה צריכה ללכת בדרכה של ארצות הברית, שבזמן הנשיא אובמה הצהירה כי בקשר לישראל, היחסים בין ארצות הברית לבין ישראל אינם מערכת יחסים בינלאומיים בין מדינות או בין ממשלות ידידותיות לישראל, אלא מערכת יחסים, אדוני הנשיא, מיוסדת על ברית נצחית, בגלל מהותה של ישראל.

לא ניתן להבין את משמעותה של ישראל ללא ההכוונה הרוחנית הגדולה, המגדירה מה זה להיות העם שאלוהים בחר בו והדבר מצוי הרבה מעל אמנת האו"ם, מעל הדרך בה ממשלות מתקשרות, מעל הפרוטוקולים הבינלאומיים והדבר מצוי הרבה מעבר לעמדתה של מעצמה זו או אחרת.

ישראל היא מדינת העם הנבחר של אלוהים וכך אנו צריכים להבין את הנושא, בין אם אנחנו מסכימים עם ממשלתה ובין אם לא, עם מפלגת העבודה, עם הימין, עם זה או עם אחר. בין אם אנחנו מסכימים ובין אם לא - עם שכניהם או עם יריביהם.

ומי שברא את ישראל ומי שהעניק לה את הייעוד הנפלא להפריד את ההיסטוריה של העולם בין ה- "לפני" וה- "אחרי", האחד והיחיד שגאל את הדם שלו, אמר ביחס לעמו: "ואברכה מברכיך ומקללך אאור ונברכו בך כל משפחות האדמה". כך אומר אלוהים בקשר לישראל בבראשית י"ב פסוק ג'.

מי שיש לו אוזניים להקשיב, שיקשיב ומי שיש לו את היכולת להבין את זה, שיבין.

תודה רבה אדוני הנשיא.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ראשון ו' בסיון תשע''ח    19:16   20.05.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. גיא בכור -מה באמת גרם לנשיא טראמפ להעביר את השגרירות לירושלים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.youtube.com/watch?v=D-WipPfNr1g

ד"ר גיא בכור:

"בנושא העברת השגרירות וההכרה בירושלים כבירת ישראל נדבר על טראמפ והאוונגליסטים. פה יש דברים מטאפיזיים, כמעט שמימיים שאנשים לא מודעים להם. הרי עבר חוק בקונגרס לפני עשרים שנה שצריך להעביר את השגרירות אבל הם לא עשו את זה ונשיא אמריקאי צריך לחתום כל חצי שנה על וויבר (היסוס) שהוא לא מעביר.

הבטחת הבחירות של הנשיא טראמפ היתה להעביר את השגרירות. והנה הגיע הוויבר הראשון והוא חתם. ואמרתם לי: איפה הטראמפ שלך ואמרתי שזה יסתדר.

שבוע לאחר מכן שלחו לו כמה עשרות מנהיגים אוונגליסטים מכתב ואמרו לו: תקשיב ותקשיב טוב אדון טראמפ. אנחנו הכנסנו אותך לבית הלבן כי לנו נושא ירושלים הוא החשוב ביותר ואם אתה לא תאשר את זה אנחנו נבין והרמז היה מאד ברור.

והנה הגענו לדצמבר 2017 ושוב הוא צריך לחתום. פנה אליו אחד המטיפים הגדולים ביותר של האוונגליסטים, שמו ג'ון הייגי והוא נמצא עכשיו בירושלים לרגל פתיחת השגרירות, מטיף שיש לו עשרות מיליונים של מעריצים ושהוא אוהד ישראל גדול מאד וחשוב ביותר והוא ביקש פגישה אישית עם הנשיא טראמפ וקיבל והם אכלו ביחד כמה שעות והוא אמר לו ותקשיבו טוב כי זה דבר מדהים. הוא אמר לו שעל פי ספר ויקרא, היובל (שנת היובל ביהדות היתה שנה מקודשת אחת לחמישים שנה, שבה העבדים היו משתחררים, והנחלות היו חוזרות לבעליהן המקוריים) בתנ"ך הוא כל 50 שנה. והניצוץ האלוהי של העם היהודי נדלק ב- 1917 שזה הצהרת בלפור. עברו 50 שנה והגענו למלחמת ששת הימים ב- 1967, שחרור ירושלים, והוא אמר לו שעכשיו 2017 זה 50 שנה משחרור ירושלים, כלומר אתה חייב להכיר בירושלים ולהעביר את השגרירות עכשיו אחרת זה לא תופס. ב- 6 בדצמבר. והוא אמר לו עוד דבר. על פי ספר בראשית, כאשר אלוהים כורת את הברית שלו עם אברם, הוא אומר לו אעשך גוי גדול וכדומה וגם אמר אלוהים לאברם: מברכיך אברך ואורריך אאור. כלומר את מברכיך אני אברך ואת מי שיקלל אותך ואת זרעך ואת בני עמך אני אקלל ואמר לו שאם אתה רוצה להעביר את רפורמת המס ולהצליח עם צפון קוריאה ובכל מה שאתה עושה אתה חייב להכיר בירושלים ולהעביר את השגרירות לירושלים השנה ב- 2017.

אמר לו הנשיא: אוקיי זה שאני אעשה. הייגי אמר לו שאם זה יהיה בשנת 2018 זה לא תופס. זאת אומרת שזה חייב להיות ב- 2017.

לטראמפ יש אמונה עמוקה שלעם ישראל יש זכות ויש לו כומר אוונגליסטי. היועץ שלו אמר לו כשהוא נבחר: אתה כמו נחמיה שבנה את חומת ירושלים - אתה תבנה את החומה.

התפיסה האוונגליסטית מאמינה בברית הישנה, בתנ"ך שלנו והם 100.000.000 מאמינים בצפון אמריקה. כלומר לא יכול להיות מצב שנשיא ייבחר ללא התמיכה שלהם, כך שהוא מבין את זה ולכן סגן הנשיא - מייק פנס - הוא משלהם. הוא הביא אותו והוא גם יודע שהוא צריך אותם. זה לא רק עניין של אמונה דתית. הוא צריך להיבחר בשנת 2020 והנשיא טראמפ כבר פצח במסע הבחירות של 2020 באינדיאנה וכבר השיק את סיסמת הבחירות שלו הפעם:

KEEP AMERICA GREAT

כלומר הוא כבר עובד. אדם שלא נח לעולם.

על פי תפיסתם הם חייבים שהיהודים יחזרו לארץ ישראל ויקימו את בית המקדש. זה ציווי דתי שלהם. אלה דברים מדהימים שמתרחשים מה שגם אומר שאנחנו יכולים גם לקבל עוד הרבה.

חשובה לישראל מאד ההכרה ברמת הגולן ולסגור את העניין של שטח C למי שמעוניין. זאת הזדמנות היסטורית וצריך לשמור עליה.

אברי גלעד: ולא יהיו בטקס היום נציגי אירופה החשובה. יהיו נציגי מדינות ידידותיות וסימפטיות אבל בעלות פחות חשיבות כמו צ'כיה ואחרות. הן יצטרפו בסופו של דבר?

ד"ר גיא בכור: ברור שיצטרפו. זה רק שאלה של זמן. קודם כל 40 מדינות אישרו את הגעתן, שזה המון ובוא נסתכל על החצי המלא ולא על החצי הריק. וזה כבר הפתיע אותי שכל כך הרבה. מעבר לזה 4 מדינות אירופיות מורדות באיחוד האירופי, כלומר פיצלנו את איחוד הרוע והטיפשות, כי הוא באמת מאחד גם את הרוע וגם את הטיפשות ואני מניח שזה תהליך שיקרה ואלה דברים באמת מדהימים שאנחנו רואים במו עינינו.

מעולם בתולדות העם היהודי, 3000 שנה, לא היינו בשיא כמו שאנחנו עכשיו ואנחנו חיים את השיא הזה. מדהים. ברגע שאנחנו חושבים שאנחנו חזקים - אנחנו נהיה חזקים ולא מוכים ומפחדים מהמכה - כי אז היא תגיע.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני ז' בסיון תשע''ח    11:44   21.05.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. היום: שגרירות פרגוואי עולה לירושלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שגרירות פרגוואי תעבור היום לירושלים במעמד נשיא פרגוואי שהגיע אמש לישראל ונשא דברים על הקשר החם וארוך השנים עם ישראל.

במעמד נשיא פרגוואי תועתק היום (שני) שגרירות פרגוואי לירושלים ובכך תהפוך המדינה לשלישית שביצעה את המהלך שהחל עם העתקת השגרירות האמריקאית לבירה.

השגרירות תמוקם בגן הטכנולוגי בדרום הבירה.

נשיא פרגוואי, הוראסיו קארטס, הגיע אמש לישראל לקראת הטקס ובנמל התעופה בן גוריון התקבל על ידי השר לביטחון פנים, גלעד ארדן.

במעמד קבלת הפנים ציין קארטס את הקשר ארוך השנים וההדוק בין ארצו לישראל, קשר הבא לידי ביטוי בין השאר גם בהצבעות באו"ם.

השר ארדן הודה לקראטס על החלטת העברת השגרירות, הידידות עם ישראל והאופן בו הצביעה פרגוואי באו"ם. "החלטתו של הנשיא קארטס להעביר את השגרירות לירושלים היא מהלך חשוב שמכיר בזכותה של ישראל לקבוע את בירתה", הכריז ארדן.

במשרד החוץ נערכים למעבר של שגרירויות נוספות לירושלים בתקופה הקרובה, הן מקרב מדינות דרום אמריקה והן מקרב מדינות אירופאיות. על פי הערכות הדגש הוא על פעילות מול מדינות במזרח אירופה ובמידה ותניב הפעילות המדינית הזו הצלחה יהיה בכך כדי לשבור את מאמציה של שרת החוץ של האיחוד האירופי, מוגריני, למנוע מעבר שגרירויות לירושלים.

https://www.inn.co.il/News/News.aspx/373584




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי ט''ז בתשרי תשע''ט    08:49   25.09.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. A Jewish Boycott  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

A Jewish Boycott

Some time ago, Iran's Supreme Leader Grand Ayatollah Ali Khamenei urged the Muslim World to boycott anything and everything that originates with the Jewish people.

In response, Meyer M. Treinkman, a pharmacist, out of the kindness of his heart, offered to assist them in their boycott as follows:

"Any Muslim who has Syphilis must not be cured by Salvarsan discovered by a Jew, Dr. Ehrlich. He should not even try to find out whether he has Syphilis, because the Wasserman Test is the discovery of a Jew. If a Muslim suspects that he has Gonorrhoea, he must not seek diagnosis, because he will be using the method of a Jew named Neissner.

"A Muslim who has heart disease must not use Digitalis, a discovery by a Jew, Ludwig Traube.

Should he suffer with a toothache, he must not use Novocaine, a discovery of the Jews, Widal and Weil.

If a Muslim has Diabetes, he must not use Insulin, the result of research by Minkowsky, a Jew. If one has a headache, he must shun Pyramidon and Antypyrin, due to the Jews, Spiro and Ellege.

Muslims with convulsions must put up with them because it was a Jew, Oscar Leibreich, who proposed the use of Chloral Hydrate.

Arabs must do likewise with their psychic ailments because Freud, father of psychoanalysis, was a Jew.

Should a Muslim child get Diphtheria, he must refrain from the “Schick" reaction which was invented by the Jew, Bella Schick.

"Muslims should be ready to die in great numbers and must not permit treatment of ear and brain damage, work of Jewish Nobel Prize winner, Robert Baram.

They should continue to die or remain crippled by Infantile Paralysis because the discoverer of the anti-polio vaccine is a Jew, Jonas Salk.

"Muslims must refuse to use Streptomycin and continue to die of Tuberculosis because a Jew, Zalman Waxman, invented the wonder drug against this killing disease.

Muslim doctors must discard all discoveries and improvements by dermatologist Judas Sehn Benedict, or the lung specialist, Frawnkel, and of many other world renowned Jewish scientists and medical experts.

"In short, good and loyal Muslims properly and fittingly should remain afflicted with Syphilis, Gonorrhea, Heart Disease, Headaches, Typhus, Diabetes, Mental Disorders, Polio Convulsions and Tuberculosis and be proud to obey the Islamic boycott.."

Oh, and by the way, don't call for a doctor on your cell phone because the cell phone was invented in Israel by Jewish engineer Martin "Marty" Cooper .

Meanwhile I ask, what medical contributions to the world have the Muslims made?"

The Global Islamic population is approximately 1,200,000,000; that is ONE BILLION TWO HUNDRED MILLION or 20% of the world's population.

They have received the following Nobel Prizes:

Literature:

1988 - Najib Mahfooz

Peace:

1978 - Mohamed Anwar El-Sadat
1990 - Elias James Corey
1994 - Yaser Arafat:
1999 - Ahmed Zewai

Economics:

(zero)

Physics:

(zero)

Medicine:

1960 - Peter Brian Medawar
1998 - Ferid Mourad

TOTAL: 7 SEVEN

The Global Jewish population is approximately 14,000,000; that is FOURTEEN MILLION or about 0.02% of the world's population.

They have received the following Nobel Prizes:

Literature:

1910 - Paul Heyse
1927 - Henri Bergson
1958 - Boris Pasternak
1966 - Shmuel Yosef Agnon
1966 - Nelly Sachs
1976 - Saul Bellow
1978 - Isaac Bashevis Singer
1981 - Elias Canetti
1987 - Joseph Brodsky
1991 - Nadine Gordimer World

Peace:

1911 - Alfred Fried
1911 - Tobias Michael Carel Asser
1968 - Rene Cassin
1973 - Henry Kissinger
1978 - Menachem Begin
1986 - Elie Wiesel
1994 - Shimon Peres
1994 - Yitzhak Rabin

Physics:

1905 - Adolph Von Baeyer
1906 - Henri Moissan
1907 - Albert Abraham Michelson
1908 - Gabriel Lippmann
1910 - Otto Wallach
1915 - Richard Willstaetter
1918 - Fritz Haber
1921 - Albert Einstein
1922 - Niels Bohr
1925 - James Franck
1925 - Gustav Hertz
1943 - Gustav Stern
1943 - George Charles de Hevesy
1944 - Isidor Issac Rabi
1952 - Felix Bloch
1954 - Max Born
1958 - Igor Tamm
1959 - Emilio Segre
1960 - Donald A. Glaser
1961 - Robert Hofstadter
1961 - Melvin Calvin
1962 - Lev Davidovich Landau
1962 - Max Ferdinand Perutz
1965 - Richard Phillips Feynman
1965 - Julian Schwinger
1969 - Murray Gell-Mann
1971 - Dennis Gabor
1972 - William Howard Stein
1973 - Brian David Josephson
1975 - Benjamin Mottleson
1976 - Burton Richter
1977 - Ilya Prigogine
1978 - Arno Allan Penzias
1978 - Peter L Kapitza
1979 - Stephen Weinberg
1979 - Sheldon Glashow
1979 - Herbert Charles Brown
1980 - Paul Berg
1980 - Walter Gilbert
1981 - Roald Hoffmann
1982 - Aaron Klug
1985 - Albert A. Hauptman
1985 - Jerome Karle
1986 - Dudley R. Herschbach
1988 - Robert Huber
1988 - Leon Lederman
1988 - Melvin Schwartz
1988 - Jack Steinberger
1989 - Sidney Altman
1990 - Jerome Friedman
1992 - Rudolph Marcus
1995 - Martin Perl
2000 - Alan J. Heeger

Economics:

1970 - Paul Anthony Samuelson
1971 - Simon Kuznets
1972 - Kenneth Joseph Arrow
1975 - Leonid Kantorovich
1976 - Milton Friedman
1978 - Herbert A. Simon
1980 - Lawrence Robert Klein
1985 - Franco Modigliani
1987 - Robert M. Solow
1990 - Harry Markowitz
1990 - Merton Miller
1992 - Gary Becker
1993 - Robert Fogel

Medicine:

1908 - Elie Metchnikoff
1908 - Paul Erlich
1914 - Robert Barany
1922 - Otto Meyerhof
1930 - Karl Landsteiner
1931 - Otto Warburg
1936 - Otto Loewi
1944 - Joseph Erlanger
1944 - Herbert Spencer Gasser
1945 - Ernst Boris Chain
1946 - Hermann Joseph Muller
1950 - Tadeus Reichstein
1952 - Selman Abraham Waksman
1953 - Hans Krebs
1953 - Fritz Albert Lipmann
1958 - Joshua Lederberg
1959 - Arthur Kornberg
1964 - Konrad Bloch
1965 - Francois Jacob
1965 - Andre Lwoff
1967 - George Wald
1968 - Marshall W. Nirenberg
1969 - Salvador Luria
1970 - Julius Axelrod
1970 - Sir Bernard Katz
1972 - Gerald Maurice Edelman
1975 - Howard Martin Temin
1976 - Baruch S. Blumberg
1977 - Roselyn Sussman Yalow
1978 - Daniel Nathans
1980 - Baruj Benacerraf
1984 - Cesar Milstein
1985 - Michael Stuart Brown
1985 - Joseph L. Goldstein
1986 - Stanley Cohen
1988 - Gertrude Elion
1989 - Harold Varmus
1991 - Erwin Neher
1991 - Bert Sakmann
1993 - Richard J. Roberts
1993 - Phillip Sharp
1994 - Alfred Gilman
1995 - Edward B. Lewis
1996- Lu RoseIacovino

TOTAL: 129!

The Jews are NOT promoting brainwashing children in military training camps, teaching them how to blow themselves up and cause maximum deaths of Jews and other non-Muslims.

The Jews don't hijack planes, nor kill athletes at the Olympics, or blow themselves up in German restaurants.

There is NOT one single Jew who has destroyed a church..

There is NOT a single Jew who protests by killing people. The Jews don't traffic slaves, nor have leaders calling for Jihad and death to all the Infidels.

Perhaps the world's Muslims should consider investing more in standard education and less in blaming the Jews for all their problems.

Muslims must ask 'what can they do for humankind' before they demand that humankind respects them.

Regardless of your feelings about the crisis between Israel and the Palestinians and Arab neighbors, even if you believe there is more culpability on Israel 's part, the following two sentences really say it all:

'If the Arabs put down their weapons today, there would be no more violence If the Jews put down their weapons today, there would be no more Israel."

Benjamin Netanyahu: General Eisenhower warned us. It is a matter of history that when the Supreme Commander of the Allied Forces, General Dwight Eisenhower, found the victims of the death camps he ordered all possible photographs to be taken, and for the German people from surrounding villages to be ushered through the camps and even made to bury the dead.

He did this because he said in words to this effect: 'Get it all on record now - get the films - get the witnesses - because somewhere down the road of history some bastard will get up and say that this never happened'

Recently, the UK debated whether to remove The Holocaust from its school curriculum because it 'offends' the Muslim population which claims it never occurred.

It is not removed as yet. However, this is a frightening portent of the fear that is gripping the world and how easily each country is giving into it.

It is now more than 65 years after the Second World War in Europe ended.

Now, more than ever, with Iran, among others, claiming the Holocaust to be 'a myth,' it is imperative to make sure the world never forgets.

This e-mail is intended to reach 400 million people. Be a link in the memorial chain and help distribute this around the world.

How many years will it be before the attack on the World Trade Center 'NEVER HAPPENED' because it offends some Muslim in the United States?




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות