אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5712 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5712   
אייל נאור
גולש אורח
   07:30   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מעריב: המלצת ארבל טירפדה ממשלת אחדות, שכבר הוסכם עליה  

 
   המלצת ארבל טירפדה אחדות
''מעריב אונליין'' חושף: רה''מ גיבש לאחרונה הסכמות עם בכירים בעבודה לקראת ממשלת אחדות. המגעים הוקפאו בעקבות המלצת ארבל להעמיד את שרון לדין
יפעת זוהר ובן כספית
ראש הממשלה אריאל שרון התייצב אתמול בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת עם מסר ברור: ''אם הממשלה תאבד את הרוב כי חלק מהשותפות בקואליציה יפרשו, אקים באותו יום ממשלה חלופית''. הבעיה היחידה היא, שבינתיים פרקליטת המדינה שיבשה לו את התוכניות.

המלצתה החד-משמעית של עדנה ארבל להגיש כתב אישום נגד שרון גרמה להקפאה מיידית של סיכום חשאי שהושג לאחרונה בין אנשי שרון לנציגי מפלגת העבודה. ההסכם, שעוסק בתנאים להקמת ממשלת אחדות, כלל, כך מסתבר, גם חלוקת תיקים ותפקידים.

בראש הנציגים מטעם שרון למשא ומתן עמד ראש לשכתו דב וייסגלס ואת נבחרת העבודה הוביל ח''כ חיים רמון.
הסכם וייסגלס-רמון קובע שבמידה שבפגישתו עם שרון יעניק נשיא ארה''ב ג'ורג' בוש את תמיכתו לתוכנית ההתנתקות ומפלגות הימין יודיעו בתגובה על פרישתן מהממשלה, אנשי העבודה יהיו מוכנים לאייש בזריזות את המשרדים שיפונו.

ההבנות שגובשו כוללות בין שאר את התנאים הבאים: לוח הזמנים לנסיגה מרצועת עזה לא יעבור את טווח השנה ומפלגת העבודה תקבל שישה תיקי שרים אם תצטרף לבדה, או שבעה תיקים, אם גם סיעת ''עם אחד'' בראשות ח''כ עמיר פרץ תחבור אליה. כמו כן, המשרדים שתקבל העבודה יכללו את משרד החוץ.

בנוסף, מטעם העבודה ימונה עוד שר במשרד החוץ והמפלגה תקבל גם את תיקי התחבורה והשיכון וייתכן שגם את תיקי הרווחה והתיירות. כמו כן, ייתכן שאחד מהתיקים של סיעת שינוי יחליף ידיים.

יו''ר מפלגת העבודה שמעון פרס מיועד לקבל את תיק החוץ ורמון צפוי להיות השר הנוסף במשרד. אחת השאלות הפתוחות היא אם פרס ימנה את השרים החדשים מקרב העבודה או שההחלטה תובא לאישור מרכז המפלגה. רשימת המועמדים כבר החלה להתגבש, כאשר הבולטים בהם, מלבד פרס ורמון, הם הח''כים דליה איציק, בנימין בן-אליעזר, אפרים סנה ומתן וילנאי.


בעבודה לא מאשרים – ולא מכחישים

גורמים פוליטיים בכירים אמרו אתמול שההבנות גובשו במסגרת ''נון-פייפר'' (מסמך לא מחייב) ותוכנן לא נחשף בפני רוב חברי העבודה הליכוד. גורמים בכירים במפלגת העבודה לא אישרו ולא הכחישו את קיומו של המסמך, אך אמרו: ''כרגע אין על מה לדבר, לאור המלצת פרקליטת המדינה להעמיד את שרון לדין''.

המלצתה של ארבל, כאמור, טרפה את הקלפים. מיד לאחר הפרסום בנושא הקפיאה העבודה את המשך המגעים, עד להחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה בנושא כתב האישום נגד שרון.

בינתיים , מתחוללת מהומה בליכוד. כלפי חוץ מעניקים השרים גיבוי מלא לראש הממשלה ומצהירים על אמונתם המוחלטת בחפותו. מאחורי הקלעים, היורשים הפוטנציאליים של שרון מקיימים מגעים שקטים ומגייסים תומכים כדי שיוכלו לגבש רוב של 61 תומכים בכנסת, או רוב של חברי כנסת שיצהיר בפני נשיא המדינה על תמיכתו במועמד מסויים להקמת הממשלה. במקרה של התפטרות ראש הממשלה, צפוי הנשיא להחליט על מי יטיל את הרכבת הממשלה החדשה, בהתאם להמלצת ראשי הסיעות.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שרון איים על ימין שיקים ממשלה אחרת תוך יום- כי בעבודה מתגעגעים לכסאות אייל נאור 30.03.04 07:56 1
     עדנה ארבל אחד משיבוטי אהרון ברק............ פילוביץ שחף 30.03.04 09:34 7
     דוגמא למחלה של זה שנטפל אליך. עמיחי 30.03.04 10:09 8
         מעניין Yac 30.03.04 11:05 9
             יתכן מאד כל ילדיו של אהרון ברק משפטנים וכך גם בתו של עמיחי 30.03.04 11:34 12
             הממשלה לא זכתה לשמוע מפיו של זמיר - אפילו לא ציוץ..... פילוביץ שחף 30.03.04 17:33 14
                 מדוע שרון לא הצביע על פרופ' זמיר וצעק ''הוא גם אשם'' ?? בול טרייר 30.03.04 17:51 15
                     זמיר כיהן כיועמ''ש לממשלה ןמתוקף תפקידו זה להגן ולא... פילוביץ שחף 30.03.04 18:33 16
     אייל נאור שים לב למסמך הזה............ פילוביץ שחף 30.03.04 11:06 10
     אם אתה קורא את הודעה 10 אתה מבין את המחלה בלי עזרה עמיחי 30.03.04 11:31 11
         קישקוש. תתייחס לתוכן ולא לכותב. hamta 30.03.04 11:56 13
  בטח לא שמת לב שבן כספית קשור לידיעה אז אמת כנראה אין בה עמיחי 30.03.04 08:01 2
  נו בוודאי, כי עדנה ארבל מייצגת את עמדת השמאל הקיצוני... פילוביץ שחף 30.03.04 08:16 3
     קונספירציה של כ-7 פרקליטים להחליף את שרון.. בנתניהו?? אייל נאור 30.03.04 08:45 4
         מה אתה עוד לא מכיר את המחלה ונושאה?חבל''ז. עמיחי 30.03.04 08:48 5
         היועמ''ש מני מזוז יודע היטב עם מי יש לו עסק=מבחן התוצאה פילוביץ שחף 30.03.04 09:03 6
     הגיבוי, המגעים והמזימות !! פילוביץ שחף 04.04.04 00:26 17

     
אייל נאור
גולש אורח
   07:56   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. שרון איים על ימין שיקים ממשלה אחרת תוך יום- כי בעבודה מתגעגעים לכסאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   09:34   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. עדנה ארבל אחד משיבוטי אהרון ברק............  
בתגובה להודעה מספר 1
 
''אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק'': מאת עו''ד י.דר
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=5110&forum=gil


נושא: שוחד בבית המשפט העליון
http://rotter.net/forum/gil/5240.shtml

נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק חשוד במקרים רבים של קבלת שוחד, הפרת אמונים, ניצול כוח המשרה לרעה, ועבירות על התקנון לקביעת טוהר המידות לעובדי מדינה (התקשי"ר).

לשופט אהרון ברק יש בן (אבנר), אשר בהיותו פרח משפטים שאך סיים את הלימודים וההתמחות, הצטרף -יחד עם בנו של היוע"מש לממשלה ושופט אחר (זמיר)- כשותף פיקטיבי למשרדו של עורך דין תל-אביבי, דן כהן.

דן כהן הוא שופט מחוזי (באר שבע) בדימוס בעל עבר פלילי עשיר, שופט אשר הודח מכהונתו כשופט על ידי הנשיא דאז שמגר, לאחר שסרח במרמה והפרת אמונים (ולא עקב "פליטת פה" כפי שמר כהן נוהג לתרץ בקריצה).

בין אהרון ברק ועורך דין דן כהן מתקיימת ידידות אישית רבת שנים, עקב אינטרס משותף, לכרסם בסמכותו המוסרית של שמגר (מייסד כללי האתיקה לשופטים, אשר לימים בוטלו על ידי ברק) אשר איים על העליונות ופולחן האישיות שאהרון ברק ניסה לטפח בציבור.

הראיות לכאורה מצביעות על כך שככל הנראה נרקמה בין ברק לכהן תוכנית-פלילית, לפיה ברק וזמיר ידאגו לכך שמשרד עורך הדין כהן יקבל חוזים בסכומי עתק מחברות ממשלתיות רבות, לא פעם ללא כל תמורה הולמת, ובתמורה, הבנים-של יהפכו לשותפים בהכנסות המשרד, אשר צמחו בעשרות מליוני דולרים (אלפי אחוזים) מאז צורפו פיזית בני ברק וזמיר למשרד עורכי הדין.

כדי להסוות את הקשר, צורפו בתחילה הבנים-של רק פיזית, לחצי הקומה העליונה של משרד כהן, ורק לאחר שהמהלך הפך למתקדם והשופט אהרון ברק הצליח "לספק את הסחורה" ולהעביר שותרת מינויים ותפקידים וחוזים שמנים לדן כהן - צורפו בניהם של ברק וזמיר כשותפים מלאים לכל ההכנסות, שכאמור תפכו למימדי ענק.

מעמדו החדש של דן כהן, כשותף סמוי של ברק, הפך אותו ל"ידוע בציבור" של ברק ומכאן - לכל יכול המהלך אימים על שופטים, דירקטורים ומנכל"ים בחברות שבהן הפך כהן להיות דירקטור או יועץ משפטי, עירית תל אביב, חברת החשמל, ועוד מאות גופים ציבוריים שלהם מספק דן כהן שירותים או שירותים לכאורה. יש לו דלת פתוחה בתקשורת (שם אהרון ברק עושה כבתוך שלו), משטרת ישראל מעניקה לכהן יחס מיוחד וכל תלונה שלו מקבלת טיפול מיוחד על ידי יאח"ה וכל תלונה נגדו מקבלת קבורה מלכותית שקטה ומאופקת... (קשריו של כהן למנות ראש אגף חקירות, ראש יאאח"ה וכד' - הפכו לשם דבר - אפילו בכיר בשב"כ (גדעון רז) סיפק לדן כהן דו"ח מודיעין פיקטיבי, כדי לשרת את האינטרס של דן כהן להדיח מנכ"ל חברה ממשלתית (תשתיות נפט ואנרגיה), מנכ"ל אשר הדיח את דן כהן מתפקיד יועץ משפטי וגוזר קופונים "יד ראשונה" בחברה עתירת שומנים זו...

דן כהן עצמו פיתח עקב העוצמה שצבר תעשיה צדדית עצומה של קופונים: הוא דוחף למינוי קבלני ביצוע "ידידותיים", לפסילת קבלני ביצוע שאינם משלמים לו קופונים (בחברת החשמל לדוגמא מדובר בקבלנים של עשרות מליוני דולרים בשנה).

המבוכה רבה. כבר אין מדובר "רק" בשופט שנוי במחלוקת המעורר ריב ומדון המפלג את העם, ומנצל את אוזלת ידם של הסובבים אותו כדי להשתלט על סמכויות שלטוניות בעורמה ותחת כסות "משפטית" ו"פרשנית" כביכול.

הפעם, מדובר בראיות לשוחד של ממש, בעשרות מליוני דולרים, בראיות של ממש, ושורה של טובות הנאה, בסכומי עתק, מכספי ציבור, בדרך מתוחכמת וחמורה במיוחד.

התוצאות ההרסניות של השוחד הזה, אינן מתבטאות "רק" בנזק ישיר (ריקון קופת משלם המיסים לכיסים פרטיים) - אלא גם בנזק עקיף, עקב חקירות משטרה פיקטיביות נגד חפים מפשע, פסקי דין מוטים של שופטים בהליכים מסחריים, החלטות דירקטורים וחברות ציבוריות חשובות ביותר (מינוי מנכ"לים אומרי הן, פיטורי מנכ"לים ובעלי תפקידים רגישים שסירבו לומר "הן" אוטומטי, פיתוח החברות בערוצים שאין להם וטובת הציבור ולא כלום, ודיכוי פיתוח ערוצים שאמורים היו לשררת את ציבור ולקדם את איכות השירות והתעריפים בחברות ממשלתיות המספקות מוצרים קריטיים ביותר כגון חשמל, דלק, שירותים מוניציפליים, מס הכנסה ועוד(

דן כהן הפך את תפקידו לפרה חולבת. מתוקף תפקידיו -שאותם כאמור קיבל במניפולציות ועיסקאות-סיבוביות- הפעיל מכבש לחצים (גם בעזרת ידידיו של ברק מאגפי החקירות במשטרה ובני משפחתו של ברק בתקשורת (ידיעת אחרונות בעיקר) לרומם קבלנים שאין להם שום יכולת מקצועית ראויה, ולמוטט קבלנים וספקים אשר טובת הציבור והחברות חייבו שהם יספקו את שירותיהם וסחורותיהם.

מי יחקור? למי הסמכות? מי לא יפחד לחקור מבלי שהזרוע הארוכה (והנקמנית, יש לומר) של אהרון ברק לא תנקום בו, באמצעות חקירת מס הכנסה "תמימה" ומקרית, תלונה של פקידה "תמימה" ו"מקרית" והפסד ממון מכרזים ותפקידים "במקרה" - כל אלה הן שאלות פתוחות לפי שעה.

מי שמסוגל לחקור את נשיא בית המשפט העליון, מבחינה סמכותית ומוסרית, הרי הורחק ממוקדי הביצוע, ונשארו רק אותן מריונטות אומרי הן ואמן, המדקלמים את מנטרת-שטיפת-המוח שמפמפם ברק בכל הזדמנות, שהוא כביכול הגאון היחיד, נציגו הבלעדי של אלוהים לענייני חוק, משפט, שלטון, צדק ומוסר. "עליון" במובן שהופך כל מי שאיננו ברק למאוד, מאוד - תחתון!

כל נושאי התפקידים אשר יש להם סמכות פוטנציאלית לחקור את השחיותות של ברק, מחוייבים לשרת בנאמנות את אינטרס-השתיקה, כדי שלא יבולע להם, כדי שימשיכו להנות ממנעמי תפקידם, כדי שבני משפחותיהם ימשיכו להינות מהתפקידים שניתנו להם שלא כדין בחברות שבהן דן כהן הפך לבעל השפעה, ובקיצור - לאף אחד אין את האומץ והאובייקטיביות והאינטרס לטפל בפרשה החמורה -שאינה היחידה אגב- המחשידה את נשיא בית המשפט העליון של מדינת ישראל במעשי שחיתות, שוחד, הונאה, וניצול תפקיד לרעה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   10:09   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. דוגמא למחלה של זה שנטפל אליך.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   הבנים של ברק וזמיר שישבו על אותו סיר פתחו משרד בת"א והחלו לעבוד,במשך הזמן נקשרו יחסים בין אבנר ברק לבין ביתו של דן כהן והם נישאו ויש להם שני ילדים שהם נכדים לדן כהן ואהרון ברק,בשלב מסויים נבלעו השניים כשותפים זוטרים במשרד כהן,זה הסיפור,היתר מחלת רוח ורדיפה קשים.
אז כשמטורף אחד מעתיק ממטורף אחר הבלון רק מתנפח ולעזאזל העובדות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   11:05   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   המקצוע עובר בתורשה במשפחה.
יש להניח שגם הנכדים יהיו משפטנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   11:34   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. יתכן מאד כל ילדיו של אהרון ברק משפטנים וכך גם בתו של  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   דן כהן,כל מי שזז על יד השופט ברק והוא מוצא מוח בגולגלתו עובר סידרת שיכנועים ללמוד משפטים,הוא ממש עושה נפשות לעיסוק הזה, עד כדי מיסיונריות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   17:33   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הממשלה לא זכתה לשמוע מפיו של זמיר - אפילו לא ציוץ.....  
בתגובה להודעה מספר 9
 
בשעת מבחן גורלית - התכופף יצחק זמיר לקשור את שרוכי נעליו.

היועץ המשפטי לממשלה, פרופ' יצחק זמיר נכשל בתפקידו באופן מחפיר - על פי מבחני האחריות שהוא עצמו קבע.

ואכן, אפילו בעצם הימים שבהם ישבה ועדת כאהן על המדוכה וחקרה את האירועים, הופנו אצבעות מאשימות כלפי פרופ' יצחק זמיר ואחריותו הכוללת מתוקף מעמדו כיועץ המשפטי לממשלה.

אומר באותם ימים משה בן זאב, מי שהיה בעצמו היועץ המשפטי לממשלה:

"על הנורות האדומות שלא נדלקו באותה ישיבת ממשלה בעניין הגורלי של כניסת הפלנגות למחנות הפליטים, כבר דובר ועוד ידובר הרבה. כעת, בלי לחרוג ממגבלות ה"סוב יודיצה" החלות עדיין על נושא זה, מותר לשאול מדוע בעצם מחפש השר ציפורי חיפוי מאחורי כתפיו של היועץ המשפטי לממשלה. האם אין בכוונתו לומר: הנה ישב אתנו איש המשפט והמוסר הציבורי, ואפילו אצלו לא נדלקו אותן נורות אדומות, ומה לכם כי תלינו על שרים סתם, שכל מעייניהם היו במשמעויות המדיניות והצבאיות של ההחלטות שנתקבלו ?... כך הגענו למצב שהיועץ המשפטי לממשלה יושב בישיבת הממשלה, שומע אזהרות מפי הרמטכ"ל על פלנגות שמעיניהם ניבטת תאוות הנקם והרצח, מאזין להבעת חששות מפיו של השר דוד לוי, ואינו מעמיד את השרים על כך שהתעלמות מכל הדברים האלה, אולי יש בה שמץ מאותה רשלנות או אי איכפתיות, מאותם מחדלים שהמשפט הישראלי אינו רואה כל כך בעין יפה. אם בזמן כלשהו בעתיד יהיה עליו להחליט החלטות או להמליץ המלצות בתחום סמכויותיו, האם לא יפריע לו שהוא עצמו היה נוכח במעמד כזה ובדומה לאחרים היה אדיש במקום שנתבקשה תגובה פעילה ?...".

הנחוצה האשמה ברורה ומפורשת מזו ?

ויוזכר שוב: ההאשמה הנוקבת הזו באה לא מצד איזה הדיוט משפטי, אלא מצד מי שהיה בעצמו היועץ המשפטי לממשלה.

כאשר היועץ המשפטי שומע מפי הרמטכ"ל את עצם העובדה שלפלנגות צה"ל יכול לתת פקודות - הרי ש"אוזנו המשפטית" אמורה להיות הראשונה לקלוט את משמעות הדברים.

וכמו שאומרים במקומותינו: "בשביל זה משלמים לו".

שהרי, כאשר היועץ המשפטי לממשלה שמע שלפלנגות צה"ל יכול לתת פקודות, היה עליו - משום עובדה זו בלבד - להעמיד את מפקדי צה"ל והשרים על כך שהאחריות למעשי הפלנגות, לטוב ולרע, "חוזרת" אליהם - אל השרים והמפקדים.

אילו אך הזהיר היועץ המשפטי לממשלה את את השרים והמפקדים בנקודה עקרונית זו, כי אז סביר שהם היו נבהלים מההחלטה - ממש כך - ומקפידים לקיים פיקוד ושליטה יעילים יותר על הפלנגות, או מבטלים מיד את ההחלטה להכניסן למחנות.

אבל היועץ המשפטי - ברגע כה קריטי - שתק.

והיועץ המשפטי, ששתק ולא העמיד איש על האחריות המשפטית הנובעת מיחסי המרות והכפיפות הללו שבין צה"ל לפלנגות - המשיך לשתוק ולא נזעק גם כששמע על השחזת סכינים ונקמה ואזהרה מפני סכנת טבח.

אלא שוועדת כאהן בחרה להתעלם כליל משאלת אחריותו של פרופ' יצחק זמיר למחדל הנורא.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   17:51   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מדוע שרון לא הצביע על פרופ' זמיר וצעק ''הוא גם אשם'' ??  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   18:33   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. זמיר כיהן כיועמ''ש לממשלה ןמתוקף תפקידו זה להגן ולא...  
בתגובה להודעה מספר 15
 
להיות אשם, השאלה היא למה הוא...:-
"התכופף לקשור את שרוכי נעליו...??
(ציטוט)




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   11:06   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אייל נאור שים לב למסמך הזה............  
בתגובה להודעה מספר 1
 


''צדק של פלנגות'': עו''ד יוסי ד = ועדת כאהן/סברה ושתילה
הספר/מסמך שחוקר ומנתח את פעולותיה של הועדה שחקרה
את הטבח בסברה ושתילה
= אהרון ברק...
http://rotter.net/forum/scoop/5302.shtml




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   11:31   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אם אתה קורא את הודעה 10 אתה מבין את המחלה בלי עזרה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hamta
חבר מתאריך 2.4.12
872 הודעות
   11:56   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. קישקוש. תתייחס לתוכן ולא לכותב.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   התוכן מסמר שיער.

כמובן שאין לך זמן להעמיק ולקרוא, עמיחי, ולפטור את הכתוב בקישקוש כהרגלך.

קח לך את שבת הקרובה ותתחיל לקרוא קצת....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   08:01   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בטח לא שמת לב שבן כספית קשור לידיעה אז אמת כנראה אין בה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הפצצות של בן כספית מלאות בבטון,כלומר פצצות דמי,לא מאמין לאף מילה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   08:16   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נו בוודאי, כי עדנה ארבל מייצגת את עמדת השמאל הקיצוני...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ד"ר ביילין ושותפיו הפלשתינים/הטרור....




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   08:45   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. קונספירציה של כ-7 פרקליטים להחליף את שרון.. בנתניהו??  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ארבל "השמאלנית" לא תמכה בהעמדת נתניהו לדין..
האם כל נושא פוליטי קשור בביילין ובהסכם אוסלו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   08:48   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מה אתה עוד לא מכיר את המחלה ונושאה?חבל''ז.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   09:03   30.03.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. היועמ''ש מני מזוז יודע היטב עם מי יש לו עסק=מבחן התוצאה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
76. מה שדרוש זה....''יועץ משפטי חזק'' !!!
http://rotter.net/forum/gil/5539.shtml#76

רובינשטיין ממליץ להעביר את ניצב מזרחי מתפקידו
אברמוביץ בערוץ 2

@ אני מצ"ב...:-

ובינשטיין ממשיך לנקות את השולחן.............
מצ"ב שני קישורים לפרשת משה מזרחי...:-
סקופ: צילומים חמים בעניין ניצב משה מזרחי.
http://rotter.net/forum/gil/5132.shtml
סקופ: היועמ''ש לממשלה רובינשיין העיד בביהמ''ש!!
http://rotter.net/forum/gil/5134.shtml

תקדים- שלושת הפרקליטות מאיימות בצעד נגדי

יגישו דו"ח נגדי בו הן משבחות את תפקודו של ניצב מזרחי.
- סותמים פיות לימין. גם אם ברור שמזרחי עבר על החוק
באשרו ציטוט לאנשים ללא רשות וללא סמכות- עבור הפרקליטות
המטרה מקדשת את האמצעים.

@ אני מצ"ב...:-
שלוש הפרקליטות הן בטח ......

1. עדנה ארבל.
הקשר הגדול: בייניש= מצקביץ'=עדנה ארבל!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5161&omm=24&viewmode=

2. נאוה בן אור.
8. עו''ד נאוה בן-אור, היא הבת של עו''ד יוסף בן-אור
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5219&omm=8&viewmode=

3. יסכה לייבוביץ.
משפ' י. לייבוביץ=השמאל הישראלי=שלטון אוליגרכי
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5219&omm=41&viewmode=

6. תצהיר השוטר הנמלט פה
http://www.4law.co.il/Hashud.pdf




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   00:26   04.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. הגיבוי, המגעים והמזימות !!  
בתגובה להודעה מספר 3
 
יום שלישי,30 במרץ 2004
הגיבוי, המגעים והמזימות
מאת: בן כספית

סביר להניח שהבוקר הזה יתמלא בהכחשות של הצדדים המעורבים. אין משא ומתן, אין אחדות, לא היו דברים מעולם. האמת? אפשר להבין אותם. אריאל שרון מעדיף להיכנס לוועידת הליכוד כשמאחוריו כיסא הגלגלים המנופץ של אחמד יאסין ולפניו ההדלפה של עדנה ארבל. זה הרבה יותר מועיל מול חברי המרכז המשולהבים מאשר, נניח, דמויותיהם של שמעון פרס וחיים רמון.
בעבודה, לעומת זאת, ישתדלו עכשיו להתרחק משרון כמו ממחלה מסוכנת. הוא, חקירותיו, קלטותיו והמלצותיו יכולים עכשיו רק להגחיך עוד יותר את התנהלותם. תארו לכם שהחברים נכנסים לממשלה, ורבע שעה אחר כך מגיש מני מזוז כתב אישום. לאן יוליכו את החרפה? מה הם יעשו תקועים בממשלת נתניהו?

שרון נהנה, בינתיים, מגיבוי גורף וקולני של שריו. ישראל כץ עשה את זה אתמול בטלוויזיה. סילבן שלום בהרמת הכוסית החגיגית (והמרשימה) שלו, לעיני קהל רב. "אריק", אמר שלום, "כולנו מאחוריך, מאמינים בחפותך. קראתי על קרב ירושה. ירושה יש רק במשטר מלוכני, כאן זו דמוקרטיה ואני מציע לכל היורשים בכוח להמתין".

אז ממתינים. כוססים ציפורניים, מתרוצצים, מחשבים חישובים, ורוקמים מזימות. הגיבוי שמקבל שרון משריו מזכיר מאוד גיבוי שמקבל מאמן כדורגל מהנהלת הקבוצה. בליגה שלנו, גיבוי כזה הוא סימן ברור להדחה קרובה. שרון מודע למצבו, מזהה את הסדקים, בוחן את הפרצות, ומנהל קרב הישרדות. גם בסביבתו הקרובה סבורים שבשבועות האחרונים הוא מבצע לא מעט שגיאות. מוודא את התרסקותו. "יש לך ממשלה אחת להיאחז בה, אז תיאחז", אמר אתמול גורם בכיר בליכוד, "במקום זה הוא יוצא להרפתקאות שלא יחזיקו מים".

מאיפה שלא נסתכל על זה, שרון בתסבוכת. הממשל האמריקני אובד עצות.

השגריר דן קרצר מוצף בשאילתות מהבית הלבן, מהמועצה לביטחון לאומי, ממשרד החוץ - שינסה להסביר להם מה בעצם קורה כאן, מהו בעצם מצבו האמיתי של ראש הממשלה, עד כמה הוא ברווז, מהי חומרת צליעתו. שרון אמור לשבת עם בוש בעוד שבועיים, ולמכור לו תוכנית שאף אחד לא יודע היום אם יש לה סיכוי. איך יעביר אותה בממשלה עם הצללים האחרונים שנדבקו אליו? איך יעביר אותה בליכוד, עם המלצת כתב האישום שדולקת בעקבותיו?

בינתיים הוא הולך ומאבד יציבות. האוטוריטה שלו נמסה. כל זב ומצורע משתלח בו, אין דין ואין דיין. הקואליציה פרוצה, כבודו רמוס. ואחרי כל זה, אסור לשכוח: שרון כבר היה במצבים האלה, ראה את הסרטים האלה וחזר מהמארבים האלה. הוא יכול, עדיין, ללמד את כל מספידיו שיעור או שניים בהישרדות. ובכל מקרה, שום דבר לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה. במקרה שלנו, קוראים לגברת הזו מני מזוז.
http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/30032004/ART679699.html





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות