אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5742 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5742   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   11:38   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ריבלין:יש סימביוזה בין משטרה + עיתונאים מטעם והפרקליטות  

 
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 03:42 בברכה, פילוביץ שחף
 
ריבלין מגלה כי בימים אלה הוא שוקל עם יועציו המשפטיים כיצד לנהוג.
"אני שוקד עכשיו לבחון את כל הלקחים, כדי לראות האם אפשר להילחם בתופעה נוראית שמתרגשת עלינו בעשור האחרון, שבו יש סימביוזה בין משטרה, לבין עיתונאים מטעם והפרקליטות", אמר ריבלין....
"מתוך דאגה לציבור כולו, בהחלט אני חושב שאם לא אני אלחם, אז אני שותף".


קלפי מיקוח (2)
כ"ה בניסן תשס"ד יום שישי,16 באפריל

מדוע נמנעה במשך שלוש שנים תמימות פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, להגיע להכרעה שיש לסגור את תיקי החקירה שנפתחו נגד השר אהוד אולמרט ויושב ראש הכנסת רובי ריבלין?
מאת: עיתונאי מסויים

במדור זה הזהרנו פעמים רבות מפני מה שנראה כניהול מגמתי של תיקי חקירה, ומאוחר יותר החזקתם פתוחים תקופה ממושכת ( " קלפי מיקוח", 14.11.03). הצבענו על מהלכים בלתי תקינים של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אליקים רובינשטיין, ובמיוחד של פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, שגרמו עוולות לרבים, ואף החזיקו אישי ציבור במקום רגיש. למרות זאת, שופטי בית המשפט העליון ועימם שר המשפטים סימנו את רובינשטיין וארבל כמועמדים לכהונת שיפוט בבית המשפט העליון, ואיש לא יבלבל אותם עם עובדות. השבוע פרסמה הוועדה לבחירת שופטים את שמותיהם של 15 מועמדים לכהונת שופט בית משפט עליון. רובינשטיין וארבל מוצגים כמועמדים בטוחים מצד שני בכירי הוועדה: נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק ושר המשפטים יוסף (טומי) לפיד.

אף על פי כן, נתמיד במלאכתנו. עכשיו, אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הודיע על החלטתו בתיק החקירה נגד השר אהוד אולמרט, וכן בתיק החקירה המעניין יותר נגד יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין, ונוכח הדברים שחשף היועץ המשפטי בשתי ההחלטות, זה הזמן להאיר את העוולות שעשו השניים לא רק נגד אולמרט וריבלין, אלא נגד הציבור הרחב.

אולמרט וריבלין נחקרו בחשד לקבלת שוחד מאיש העסקים דוד אפל, תמורת שירותים שהעניקו לו, תוך ניצול לכאורה של מעמדם. היועץ המשפטי לממשלה קבע באשר לאולמרט, כי יש לגנוז את תיק החקירה בשל היעדר ראיות מספיקות. באשר לריבלין החליט מזוז לסגור שישה תיקי חקירה בשל היעדר אשמה (היינו: לא היה מקום מלכתחילה לחקירה), ובעניין אחד - בשל היעדר עניין ציבורי. בהחלטה יש כמה גילויים חדשים, שיש בהם כדי לעורר דאגה בפני כל מי ששלטון החוק יקר ללבו.

ההשפלה נדרש לחתום על ערבות
ב-28 בינואר 2001 הביס אריאל שרון את אהוד ברק. ריבלין, אחד משושביני הקמפיין המבריק שהביא את ההצלחה הענקית לשרון, המתין לתיק המשפטים. לאחר הבחירות דיבר על כך במלון הילטון בירושלים. שבוע לאחר מכן, בפברואר 2001, זומן לחקירה. "נכנסתי ב-12 בצהריים ויצאתי ב-11 בלילה . 11 שעות של חקירה". החוקרים התביישו, אומר ריבלין, ראיתי את זה עליהם כשהם שאלו שאלות. בושה או לא - החוקרים לא חסכו מריבלין שום עלבון. הוא נדרש לחתום על ערבות אישית, ולא לדבר עם איש בנושא החקירה, ורק לאחר מכן הורשה ללכת לביתו. סוד גלוי הוא, כי זו גזירה קשה בעבורו - גם כשאין מדובר בחקירה - קל וחומר כאשר מדובר בחקירה מפוקפקת, שהולדתה בחטא, והיה זה רק טבעי שיזעק על הפגיעה בו.

ימים ספורים לאחר מכן, בעוד שרון מרכיב את ממשלתו, מסר לו היועץ רובינשטיין: ריבלין לא יוכל להתמנות לשר משפטים. שרון לא ערער על ההנחיה. ריבלין מונה לשר התקשורת. מאז ועד חול המועד פסח השנה היה ריבלין נתון לחסדי המשטרה והפרקליטות. הם פגעו בו, הדליפו, והוא לא יכול היה לומר מאומה.

עכשיו יצא המרצע מן השק. אחרי הסיפורים והפרסומים המגמתיים, מפרט מזוז שבע פרשיות שנחקרו. לגבי שש מהן, כאמור, הוא קובע כי התיק ייסגר בחוסר אשמה. לגבי התיק השביעי, הוא קובע, הנוגע למידע שמסר לאפל מדיון בוועדה לבחירת שופטים, שבה היה ריבלין חבר, ייסגר התיק מחוסר עניין ציבורי, וזאת לאור העובדה "שהמידע שנמסר אינו רגיש או פוגעני, ולא פגע בפעילות הוועדה".

מזוז מגלה בהחלטתו כי חוות הדעת וההמלצה של פרקליטת מחוז מרכז, על דעת פרקליטת המדינה, הועברה אליו ב-25 במרץ השנה. גם הפרקליטות נוכחה כי יש לסגור את תיקי החקירה בהיעדר אשמה, למעט התיק הנוגע לוועדה לבחירת שופטים.

מבירור שערכתי עם המשטרה עולה כי כבר בסוף יולי 2001 - חמישה חודשים לאחר חקירתו של ריבלין - הועבר התיק לפרקליטות. מאז נותר על שולחנה של ארבל, מבלי שהכריעה בו. גם תיק אולמרט הועבר לפרקליטות ביולי 2001, ונותר מונח על שולחן הפרקליטה.

הסיוע "שמע ישראל"
החלטות היועץ המשפטי על אישי ציבור, מושכות לעתים קרובות ביקורת בעיקר בגלל הסלחנות כלפי נחקרים. אך כאן ההחלטה חושפת את לבם הגס של החוקרים ואנשי הפרקליטות. הדבר עולה מפורשות מהתיאור היבש של העובדות בנוגע לאחת הפרשות שעליהן נחקרו ריבלין ואפל, כפי שהוא מובא בהחלטת מזוז: "משיחת טלפון שהתנהלה בין אפל לגברת בשם אהובה בתאריך 16.9.99, עלו חשדות לכאורה למעורבות ריבלין בגיוס כספים בחו"ל שלא כדין לצרכים פוליטיים באמצעות מר שמואל סיסו, קונסול ישראל בניו-יורק. מחקירת אפל עלה כי השיחה היתה עם גברת אהובה מגן, יושבת ראש ארגון החירשים "שמע ישראל", ארגון לו מסייע אפל בדרכים שונות, וזאת נוכח היות שלושה מילדיו חירשים. גב' מגן מסרה בעדותה, כי אפל חבר בוועד המנהל של הארגון, ומקדיש ממיטב מרצו וזמנו לסיוע לארגון, וכי גם ריבלין סייע לארגון בפעילותו בכנסת. כן ציינה, כי הארגון פנה לסיסו בבקשה לסיוע בעריכת אירועי התרמה לארגון בארצות-הברית, אך'לא יצא מזה כלום'. נוכח האמור, אין מקום לייחס כל מעשה פלילי למי מן המעורבים, ויש אפוא לסגור תיק זה מחוסר אשמה פלילית".

מהציטוט עולה כי ריבלין ואפל ביקשו לגייס כסף כדי לסייע לחירשים. אך איתרע מזלו של ריבלין: אפל היה נתון בחקירה סמויה, שכללה האזנות סתר. הדיבורים על כסף עם אפל, הזיזו כנראה כמה ברגים בשכלם של חוקרי המשטרה וכמה מאנשי פרקליטות. עד כדי כך שהם הפכו מעשה טוב ומרגש מצד השניים, לחקירה משטרתית.

"אני כל חיי עוזר להם", אומר ריבלין. "דאגתי כשר התקשורת, שיהיו כתוביות בטלוויזיה, בעברית, לחירשים-אילמים. אני פעיל מאוד. אני משתתף כל שנה באירוע של עמותה שיוזמת שירה בציבור לבעלי מוגבלויות". תרומתו של ריבלין לא עשתה רושם על ארבל. היא ואנשיה מזמזו תיק זה כמעט שלוש שנים.

הפרשה מקוממת את ריבלין. השתיקה שגזר על עצמו, בשלב זה, אינה נובעת מכך שנסתמו טיעוניו. ריבלין מגלה כי בימים אלה הוא שוקל עם יועציו המשפטיים כיצד לנהוג. "אני שוקד עכשיו לבחון את כל הלקחים, כדי לראות האם אפשר להילחם בתופעה נוראית שמתרגשת עלינו בעשור האחרון, שבו יש סימביוזה בין משטרה, לבין עיתונאים מטעם והפרקליטות", אמר ריבלין, "מתוך דאגה לציבור כולו, בהחלט אני חושב שאם לא אני אלחם, אז אני שותף".

מעולם לא פחדתי, אומר ריבלין. "היה לי צער גדול על משפחתי, כאשר עיתונאים השתמשו באותה חקירה כדי לשים אותי למשל ושנינה. . . אני מעולם לא נפגעתי ברמה הציבורית, פרט ללכלוכים של עיתונאים מטעם: מרדכי גילת, אמנון אברמוביץ', חני קים, ואמיר אורן. אני אישית התקדמתי בפוליטיקה. גם המשטרה לא עצרה אותי. המקום היחידי שאמרו אין כניסה, היה משרד המשפטים. יכלו להגיד לי - לא רוצים אותך, במקום להשתמש במערכת שלטונית שלמה ".

ומה מסקנתו לגבי מי שחוללה פרשה זו נגדו? ריבלין מסרב לנקוב בשמה של ארבל, אך מעיר: "אני חושב שאנשים שקשורים בחקירות מפוקפקות, לא צריכים להיות בפסגת הפירמידה של עשיית הצדק".

ארבל מסרה בתגובה כי התיק הועבר לפרקליטות באפריל 2002 (ולא ביולי 2001 כפי שטוענת המשטרה - י"י). לטענתה , מדובר בתיק רחב היקף הכולל פרשיות רבות ועניינים נפרדים, ולכן התבצעו השלמות רבות. בדיקת התיק אכן התמשכה נוכח מורכבותו, ונוכח אילוצי כוח אדם בפרקליטות. ארבל מוסיפה כי ההכרעה בתיק התאפשרה לאחר שהוגש כתב אישום נגד הנאשם המרכזי בתיק, דוד אפל, ולאחר ההחלטה בעניינה של נחמה רונן.

המינוי התמיכה של בייניש
סוד גלוי הוא, כי שופטת בית המשפט העליון, דורית בייניש, היא אחת הפעילות הנמרצות למינויה של עדנה ארבל לבית המשפט העליון. כפי שחשפנו כאן, ארבל - בתפקידה כפרקליטת המדינה, נמנעה מלהורות על חקירה פלילית-משטרתית נגד עורך הדין יחזקאל בייניש, בפרשת התזמורת הסימפונית,
8. א.כ.אהרונוב=ח. מצקביץ=ד.בייניש=''פשע מאורגן !!{פ"ש)
http://rotter.net/forum/gil/5161.shtml#8
ואף נמנעה מהעברת הטיפול בנושא לגורם אחר בפרקליטות או בלשכת היועץ המשפטי לממשלה, וזאת בנימוק שבייניש ובעלה הינם חבריה הקרובים. גם את חקירת מס הכנסה נגד עורכת הדין בייניש ניסו כמה גורמים לטרפד. נכון לעכשיו: חוקרי מס הכנסה עושים באומץ את מלאכתם. במדינה מתוקנת, ניתן היה לצפות שבייניש תימנע מ"לובי" למען מינויה של ארבל. הרי לא ייתכן מצב, שבו ארבל נמנעת ממילוי תפקידה ו"חוסכת" לבעלה של בייניש חקירה משטרתית, וזו האחרונה, פועלת לקידומה לעליון.

שאלת השאלות עתה היא מדוע לא תימנע בייניש מהשתתפות בוועדה לבחירת שופטים, העומדת לבחור ארבעה שופטים למינוי של קבע. בייניש נמנעה ממתן תגובה על שאלה זו, למרות פנייתי אליה. שאלה זו עולה עתה גם אצל כמה מבכירי מערכת המשפט בישראל, לרבות כמה משופטי בית המשפט העליון, המגלים מורת רוח מהתנהלות הצמד בייניש-ארבל.

גם באשר למועמד אחר, השופט יונתן עדיאל, יש בעייתיות בעובדת חברותה של בינייש בוועדה. עדיאל היה שותפו של בעלה, ובין המשפחות קיימת עתה מערכת יחסים מיוחדת.

ללא תמיכתה של בייניש, יהיו לארבל רק שלושה תומכים בטוחים, שני שופטים ושר המשפטים, מתוך שמונה, ובמצב זה ספק אם היא תהיה מועמדת ריאלית. מולה ניצבות שתי המועמדות הנחשבות לבעלות סיכויים גבוהים ביותר, לפחות על פי מבחן מקצועי: השופטת אסתר חיות, והמשפטנית פרופ' רות גביזון, הנחשבת למועמדת בעלת סיכויים טובים מאוד. שורה של אישים בכירים מאוד תומכים במועמדותה, ואף ציידו אותה בהמלצה חמה. אך במקומותינו, ספק אם השמות הגדולים האלה יגברו על האינטרסים והשיקולים הזרים שחלחלו גם לוועדה יוקרתית זו.
y y @ m a a r i v . c o . i l
http://www.maariv.co.il/cache/ART689693.html

@ מצ"ב קישור לאשכול = חומר שעליו דיברנו ארוכות בנושא!!
פרופ' מנחם אמיר: ''היש פשע מאורגן בישראל ??''
10. עכשיו זה ממוסד וכשר: המשטרה = התקשורת = התביעה!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5245&omm=10&viewmode=threaded


http://www.geocities.com/supervpn/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  זה נשמע כמו בשורות טובות.. רודף צדק 16.04.04 12:06 1
  הו ארצי מולדתי את הולכת פייפן, שברת לי את הלב לחתיכות קטנות biker 16.04.04 12:06 2
     אריק איינשטיין......... פילוביץ שחף 16.04.04 12:13 3
     כבר הלכה פייפן מזמן. adair777 16.04.04 12:16 4
  זה לא חדש Yac 16.04.04 12:41 5
     יישר כח, ציטוט מדהים, מקסים מפרק מופלא !! פילוביץ שחף 16.04.04 13:02 6
         ההסטוריה החוזרת Yac 16.04.04 13:34 7
  שוב פוליטקאי שנחשד בפלילים מכפיש; שיפנה למבקר המדינה בתלונות! אייל נאור 16.04.04 13:44 8
     אייל נאור Yac 16.04.04 14:03 10
         יו''ר הכנסת אסור שיערער את הלגטימיות של מערכת החוק אייל נאור 16.04.04 14:21 13
             גם לגרמנים היתה מערכת חוק שמזל שערערו על הלגיטימיות שלה אריק 16.04.04 15:12 16
                 כל תשובה קונצרט.. רודף צדק 16.04.04 17:22 21
                 אריק ..כל הכבוד! mozes5 16.04.04 17:43 22
     יחי ההבדל הקטן.. רודף צדק 16.04.04 14:04 11
         שכחת את ההריגה בתאונת הדרכים? בול טרייר 16.04.04 18:20 29
     מבקר המדינה בעצמו נסחט על ידי שילטון האוליגרכיה=השיטה פילוביץ שחף 16.04.04 14:39 15
     שלום לך Yac רודף צדק 16.04.04 14:10 12
         אענה לך כי הסגנון אינו מתלהם;כל מי שנפגע מהמערכת מתלונן אייל נאור 16.04.04 14:25 14
  בוקר טוב מר רבלין, מתי תעשו משהו בנידון? דקטרין 16.04.04 16:32 17
  מזעזע שההסתה כאן נגד שלטון החוק מחריפה מיום ליום- ולאף אחד לא אכפת אייל נאור 16.04.04 16:32 18
     שלטון הבולשיט, הלוואי והיה כאן שלטון חוק כמו שצריך. דקטרין 16.04.04 16:46 19
     אייל נאור: הבה ונתמקד בבקשה ..... פילוביץ שחף 16.04.04 16:50 20
         אני לא מתייחס לאספט פלילי- אלא להצהרות גורפות ומתלהמות אייל נאור 16.04.04 17:59 23
             אתה שוב מדבר בהכללה, תמקד את עצמך, תביא ציטוט אחד.. פילוביץ שחף 16.04.04 18:02 24
                 אם תחפש תמצא הצהרות כאלה באשכול זה ובאחרים אייל נאור 16.04.04 18:08 26
                     אייל נאור: אתה זה שמאשים אתה צריך להביא את ההוכחות.. פילוביץ שחף 16.04.04 18:13 27
                     נאור בשבילך ריכמן אריאל 16.04.04 18:14 28
     החוק שלנו לא מזכיר שום גרמניה! יש לנו חוק נהדר!!! אריק 16.04.04 18:04 25
     שאלת את עצמך למה למבקר המדינה אין שיניים?? בול טרייר 16.04.04 18:27 30
         המבקר מטיל קנסות על מפלגות, וממליץ לחקור ולהעמיד לדין אייל נאור 16.04.04 18:44 31
             המפעילים שלך אוסרים עליך להתבטא לגופו של עניין? אריק 16.04.04 19:11 32
                 מצטער אני עונה רק לטענות ענייניות ורציניות אייל נאור 16.04.04 19:25 33
                     שתיקה, כהודאה. דייני. אני מקבל את כניעתך באהבה. אריק 16.04.04 19:45 34
                         אתה לא היחיד שהכניע אותי..יש עוד כמה שהצליחו לשבור אותי אייל נאור 16.04.04 20:03 35
                             הפוך על הפוך........... פילוביץ שחף 17.04.04 00:38 36
  מבחן התוצאה !! פילוביץ שחף 05.02.07 11:44 37

     
רודף צדק
גולש אורח
   12:06   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. זה נשמע כמו בשורות טובות..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נקווה שרובי רבלין יפעל בנושא..

עוד כמה נקודות..
• עושה רושם שרבלין קרא את מאמרו של אריק בך..(אם אתה לא חלק מהפתרון-אז אתה חלק מהבעיה)

• זה שדורית אמורה להכניס את עדנה לעליון, בעוד האחרונה עשתה הנחה לבעלה של דורית בסימפוניה - זה האמ-אמא של המאפייה..

• עד היום עוד לא הבנתי איך קרה הדבר 'שעדנה מועמדת בטוחה לעליון' מבחינתם של טומי וברק..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
biker
גולש אורח
   12:06   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הו ארצי מולדתי את הולכת פייפן, שברת לי את הלב לחתיכות קטנות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:13   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אריק איינשטיין.........  
בתגובה להודעה מספר 2
 


http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
adair777
גולש אורח
   12:16   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כבר הלכה פייפן מזמן.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   12:41   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. זה לא חדש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   היה כבר בעבר.
אביא קטע מ"עיתונאי" אובייקטיבי מהתקופה ההיא.

וְשַׂמְתִּי מִשְׁפָּט לְקָו
וּצְדָקָה לְמִשְׁקָלֶת
וְיָעָה בָרָד מַחְסֵה כָזָב
וְסֵתֶר מַיִם יִשְׁטֹפוּ:
וְכֻפַּר בְּרִיתְכֶם אֶת מָוֶת
וְחָזוּתְכֶם אֶת שְׁאוֹל לֹא תָקוּם.
שׁוֹט שׁוֹטֵף כִּי יַעֲבֹר וִהְיִיתֶם לוֹ לְמִרְמָס:
מִדֵּי עָבְרוֹ יִקַּח אֶתְכֶם
כִּי בַבֹּקֶר בַּבֹּקֶר יַעֲבֹר
בַּיּוֹם וּבַלָּיְלָה
וְהָיָה רַק זְוָעָה הָבִין שְׁמוּעָה:
כִּי קָצַר הַמַּצָּע מֵהִשְׂתָּרֵעַ
וְהַמַּסֵּכָה צָרָה כְּהִתְכַּנֵּס:

שִׁמְעוּ נָא בֵּית דָּוִד:
הַמְעַט מִכֶּם הַלְאוֹת אֲנָשִׁים כִּי תַלְאוּ גַּם אֶת אֱלֹהָי ? ? ?:



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   13:02   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. יישר כח, ציטוט מדהים, מקסים מפרק מופלא !!  
בתגובה להודעה מספר 5
 
ישעיהו פרק כח

א הוֹי, עֲטֶרֶת גֵּאוּת שִׁכֹּרֵי אֶפְרַיִם, וְצִיץ נֹבֵל, צְבִי תִפְאַרְתּוֹ--אֲשֶׁר עַל-רֹאשׁ גֵּיא-שְׁמָנִים, הֲלוּמֵי יָיִן. ב הִנֵּה חָזָק וְאַמִּץ לַאדֹנָי, כְּזֶרֶם בָּרָד שַׂעַר קָטֶב; כְּזֶרֶם מַיִם כַּבִּירִים שֹׁטְפִים, הִנִּיחַ לָאָרֶץ--בְּיָד. ג בְּרַגְלַיִם, תֵּרָמַסְנָה; עֲטֶרֶת גֵּאוּת, שִׁכּוֹרֵי אֶפְרָיִם. ד וְהָיְתָה צִיצַת נֹבֵל, צְבִי תִפְאַרְתּוֹ, אֲשֶׁר עַל-רֹאשׁ, גֵּיא שְׁמָנִים--כְּבִכּוּרָהּ, בְּטֶרֶם קַיִץ, אֲשֶׁר יִרְאֶה הָרֹאֶה אוֹתָהּ, בְּעוֹדָהּ בְּכַפּוֹ יִבְלָעֶנָּה. {ס}

ה בַּיּוֹם הַהוּא, יִהְיֶה יְהוָה צְבָאוֹת, לַעֲטֶרֶת צְבִי, וְלִצְפִירַת תִּפְאָרָה--לִשְׁאָר, עַמּוֹ. ו וּלְרוּחַ, מִשְׁפָּט--לַיּוֹשֵׁב, עַל-הַמִּשְׁפָּט, וְלִגְבוּרָה, מְשִׁיבֵי מִלְחָמָה שָׁעְרָה. {ס}

ז וְגַם-אֵלֶּה בַּיַּיִן שָׁגוּ, וּבַשֵּׁכָר תָּעוּ: כֹּהֵן וְנָבִיא שָׁגוּ בַשֵּׁכָר נִבְלְעוּ מִן-הַיַּיִן, תָּעוּ מִן-הַשֵּׁכָר, שָׁגוּ בָּרֹאֶה, פָּקוּ פְּלִילִיָּה. ח כִּי כָּל-שֻׁלְחָנוֹת, מָלְאוּ קִיא צֹאָה, בְּלִי, מָקוֹם. {פ}

ט אֶת-מִי יוֹרֶה דֵעָה, וְאֶת-מִי יָבִין שְׁמוּעָה--גְּמוּלֵי, מֵחָלָב, עַתִּיקֵי, מִשָּׁדָיִם. י כִּי צַו לָצָו צַו לָצָו, קַו לָקָו קַו לָקָו--זְעֵיר שָׁם, זְעֵיר שָׁם. יא כִּי בְּלַעֲגֵי שָׂפָה, וּבְלָשׁוֹן אַחֶרֶת, יְדַבֵּר, אֶל-הָעָם הַזֶּה. יב אֲשֶׁר אָמַר אֲלֵיהֶם, זֹאת הַמְּנוּחָה הָנִיחוּ לֶעָיֵף, וְזֹאת, הַמַּרְגֵּעָה; וְלֹא אָבוּא, שְׁמוֹעַ. יג וְהָיָה לָהֶם דְּבַר-יְהוָה, צַו לָצָו צַו לָצָו קַו לָקָו קַו לָקָו, זְעֵיר שָׁם, זְעֵיר שָׁם--לְמַעַן יֵלְכוּ וְכָשְׁלוּ אָחוֹר, וְנִשְׁבָּרוּ, וְנוֹקְשׁוּ, וְנִלְכָּדוּ. {פ}

יד לָכֵן שִׁמְעוּ דְבַר-יְהוָה, אַנְשֵׁי לָצוֹן--מֹשְׁלֵי הָעָם הַזֶּה, אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם. טו כִּי אֲמַרְתֶּם, כָּרַתְנוּ בְרִית אֶת-מָוֶת, וְעִם-שְׁאוֹל, עָשִׂינוּ חֹזֶה; שיט (שׁוֹט) שׁוֹטֵף כִּי-עבר (יַעֲבֹר) לֹא יְבוֹאֵנוּ, כִּי שַׂמְנוּ כָזָב מַחְסֵנוּ וּבַשֶּׁקֶר נִסְתָּרְנוּ. {פ}

טז לָכֵן, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, הִנְנִי יִסַּד בְּצִיּוֹן, אָבֶן; אֶבֶן בֹּחַן פִּנַּת יִקְרַת, מוּסָד מוּסָּד--הַמַּאֲמִין, לֹא יָחִישׁ. יז וְשַׂמְתִּי מִשְׁפָּט לְקָו, וּצְדָקָה לְמִשְׁקָלֶת; וְיָעָה בָרָד מַחְסֵה כָזָב, וְסֵתֶר מַיִם יִשְׁטֹפוּ. {ס}

יח וְכֻפַּר בְּרִיתְכֶם אֶת-מָוֶת, וְחָזוּתְכֶם אֶת-שְׁאוֹל לֹא תָקוּם; שׁוֹט שׁוֹטֵף כִּי יַעֲבֹר, וִהְיִיתֶם לוֹ לְמִרְמָס. יט מִדֵּי עָבְרוֹ יִקַּח אֶתְכֶם, כִּי-בַבֹּקֶר בַּבֹּקֶר יַעֲבֹר בַּיּוֹם וּבַלָּיְלָה; וְהָיָה רַק-זְוָעָה, הָבִין שְׁמוּעָה. כ כִּי-קָצַר הַמַּצָּע, מֵהִשְׂתָּרֵעַ; וְהַמַּסֵּכָה צָרָה, כְּהִתְכַּנֵּס. כא כִּי כְהַר-פְּרָצִים יָקוּם יְהוָה, כְּעֵמֶק בְּגִבְעוֹן יִרְגָּז--לַעֲשׂוֹת מַעֲשֵׂהוּ, זָר מַעֲשֵׂהוּ, וְלַעֲבֹד עֲבֹדָתוֹ, נָכְרִיָּה עֲבֹדָתוֹ. כב וְעַתָּה, אַל-תִּתְלוֹצָצוּ, פֶּן-יֶחְזְקוּ, מוֹסְרֵיכֶם: כִּי-כָלָה וְנֶחֱרָצָה שָׁמַעְתִּי, מֵאֵת אֲדֹנָי יְהוִה צְבָאוֹת--עַל-כָּל-הָאָרֶץ. {פ}

כג הַאֲזִינוּ וְשִׁמְעוּ, קוֹלִי; הַקְשִׁיבוּ וְשִׁמְעוּ, אִמְרָתִי. כד הֲכֹל הַיּוֹם, יַחֲרֹשׁ הַחֹרֵשׁ לִזְרֹעַ; יְפַתַּח וִישַׂדֵּד, אַדְמָתוֹ. כה הֲלוֹא אִם-שִׁוָּה פָנֶיהָ, וְהֵפִיץ קֶצַח וְכַמֹּן יִזְרֹק; וְשָׂם חִטָּה שׂוֹרָה וּשְׂעֹרָה נִסְמָן, וְכֻסֶּמֶת גְּבֻלָתוֹ. כו וְיִסְּרוֹ לַמִּשְׁפָּט, אֱלֹהָיו יוֹרֶנּוּ. כז כִּי לֹא בֶחָרוּץ, יוּדַשׁ קֶצַח, וְאוֹפַן עֲגָלָה, עַל-כַּמֹּן יוּסָּב: כִּי בַמַּטֶּה יֵחָבֶט קֶצַח, וְכַמֹּן בַּשָּׁבֶט. כח לֶחֶם יוּדָק, כִּי לֹא לָנֶצַח אָדוֹשׁ יְדוּשֶׁנּוּ; וְהָמַם גִּלְגַּל עֶגְלָתוֹ וּפָרָשָׁיו, לֹא יְדֻקֶּנּוּ. כט גַּם-זֹאת, מֵעִם יְהוָה צְבָאוֹת יָצָאָה: הִפְלִא עֵצָה, הִגְדִּיל תּוּשִׁיָּה. {פ}


ישעיהו פרק ז

א וַיְהִי בִּימֵי אָחָז בֶּן-יוֹתָם בֶּן-עֻזִּיָּהוּ מֶלֶךְ יְהוּדָה, עָלָה רְצִין מֶלֶךְ-אֲרָם וּפֶקַח בֶּן-רְמַלְיָהוּ מֶלֶךְ-יִשְׂרָאֵל יְרוּשָׁלִַם, לַמִּלְחָמָה, עָלֶיהָ; וְלֹא יָכֹל, לְהִלָּחֵם עָלֶיהָ. ב וַיֻּגַּד, לְבֵית דָּוִד לֵאמֹר, נָחָה אֲרָם, עַל-אֶפְרָיִם; וַיָּנַע לְבָבוֹ וּלְבַב עַמּוֹ, כְּנוֹעַ עֲצֵי-יַעַר מִפְּנֵי-רוּחַ. {ס}

ג וַיֹּאמֶר יְהוָה, אֶל-יְשַׁעְיָהוּ, צֵא-נָא לִקְרַאת אָחָז, אַתָּה וּשְׁאָר יָשׁוּב בְּנֶךָ: אֶל-קְצֵה, תְּעָלַת הַבְּרֵכָה הָעֶלְיוֹנָה--אֶל-מְסִלַּת, שְׂדֵה כוֹבֵס. ד וְאָמַרְתָּ אֵלָיו הִשָּׁמֵר וְהַשְׁקֵט אַל-תִּירָא, וּלְבָבְךָ אַל-יֵרַךְ, מִשְּׁנֵי זַנְבוֹת הָאוּדִים הָעֲשֵׁנִים, הָאֵלֶּה--בָּחֳרִי-אַף רְצִין וַאֲרָם, וּבֶן-רְמַלְיָהוּ. ה יַעַן, כִּי-יָעַץ עָלֶיךָ אֲרָם--רָעָה: אֶפְרַיִם וּבֶן-רְמַלְיָהוּ, לֵאמֹר. ו נַעֲלֶה בִיהוּדָה וּנְקִיצֶנָּה, וְנַבְקִעֶנָּה אֵלֵינוּ; וְנַמְלִיךְ מֶלֶךְ בְּתוֹכָהּ, אֵת בֶּן-טָבְאַל. {פ}

ז כֹּה אָמַר, אֲדֹנָי יְהוִה: לֹא תָקוּם, וְלֹא תִהְיֶה. ח כִּי רֹאשׁ אֲרָם דַּמֶּשֶׂק, וְרֹאשׁ דַּמֶּשֶׂק רְצִין; וּבְעוֹד, שִׁשִּׁים וְחָמֵשׁ שָׁנָה, יֵחַת אֶפְרַיִם, מֵעָם. ט וְרֹאשׁ אֶפְרַיִם שֹׁמְרוֹן, וְרֹאשׁ שֹׁמְרוֹן בֶּן-רְמַלְיָהוּ; אִם לֹא תַאֲמִינוּ, כִּי לֹא תֵאָמֵנוּ. {פ}

י וַיּוֹסֶף יְהוָה, דַּבֵּר אֶל-אָחָז לֵאמֹר. יא שְׁאַל-לְךָ אוֹת, מֵעִם יְהוָה אֱלֹהֶיךָ; הַעְמֵק שְׁאָלָה, אוֹ הַגְבֵּהַּ לְמָעְלָה. יב וַיֹּאמֶר, אָחָז: לֹא-אֶשְׁאַל וְלֹא-אֲנַסֶּה, אֶת-יְהוָה. יג וַיֹּאמֶר, שִׁמְעוּ-נָא בֵּית דָּוִד: הַמְעַט מִכֶּם הַלְאוֹת אֲנָשִׁים, כִּי תַלְאוּ גַּם אֶת-אֱלֹהָי. יד לָכֵן יִתֵּן אֲדֹנָי הוּא, לָכֶם--אוֹת: הִנֵּה הָעַלְמָה, הָרָה וְיֹלֶדֶת בֵּן, וְקָרָאת שְׁמוֹ, עִמָּנוּ אֵל. טו חֶמְאָה וּדְבַשׁ, יֹאכֵל--לְדַעְתּוֹ מָאוֹס בָּרָע, וּבָחוֹר בַּטּוֹב. טז כִּי בְּטֶרֶם יֵדַע הַנַּעַר, מָאֹס בָּרָע--וּבָחֹר בַּטּוֹב: תֵּעָזֵב הָאֲדָמָה אֲשֶׁר אַתָּה קָץ, מִפְּנֵי שְׁנֵי מְלָכֶיהָ. יז יָבִיא יְהוָה עָלֶיךָ, וְעַל-עַמְּךָ וְעַל-בֵּית אָבִיךָ, יָמִים אֲשֶׁר לֹא-בָאוּ, לְמִיּוֹם סוּר-אֶפְרַיִם מֵעַל יְהוּדָה: אֵת, מֶלֶךְ אַשּׁוּר. {פ}

יח וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא, יִשְׁרֹק יְהוָה לַזְּבוּב, אֲשֶׁר בִּקְצֵה, יְאֹרֵי מִצְרָיִם; וְלַדְּבוֹרָה--אֲשֶׁר, בְּאֶרֶץ אַשּׁוּר. יט וּבָאוּ וְנָחוּ כֻלָּם בְּנַחֲלֵי הַבַּתּוֹת, וּבִנְקִיקֵי הַסְּלָעִים; וּבְכֹל, הַנַּעֲצוּצִים, וּבְכֹל, הַנַּהֲלֹלִים. כ בַּיּוֹם הַהוּא יְגַלַּח אֲדֹנָי בְּתַעַר הַשְּׂכִירָה בְּעֶבְרֵי נָהָר, בְּמֶלֶךְ אַשּׁוּר, אֶת-הָרֹאשׁ, וְשַׂעַר הָרַגְלָיִם; וְגַם אֶת-הַזָּקָן, תִּסְפֶּה. {פ}

כא וְהָיָה, בַּיּוֹם הַהוּא; יְחַיֶּה-אִישׁ עֶגְלַת בָּקָר, וּשְׁתֵּי-צֹאן. כב וְהָיָה, מֵרֹב עֲשׂוֹת חָלָב--יֹאכַל חֶמְאָה: כִּי-חֶמְאָה וּדְבַשׁ יֹאכֵל, כָּל-הַנּוֹתָר בְּקֶרֶב הָאָרֶץ. {ס}

כג וְהָיָה, בַּיּוֹם הַהוּא--יִהְיֶה כָל-מָקוֹם אֲשֶׁר יִהְיֶה-שָּׁם אֶלֶף גֶּפֶן, בְּאֶלֶף כָּסֶף: לַשָּׁמִיר וְלַשַּׁיִת, יִהְיֶה. כד בַּחִצִּים וּבַקֶּשֶׁת, יָבוֹא שָׁמָּה: כִּי-שָׁמִיר וָשַׁיִת, תִּהְיֶה כָל-הָאָרֶץ. כה וְכֹל הֶהָרִים, אֲשֶׁר בַּמַּעְדֵּר יֵעָדֵרוּן--לֹא-תָבוֹא שָׁמָּה, יִרְאַת שָׁמִיר וָשָׁיִת; וְהָיָה לְמִשְׁלַח שׁוֹר, וּלְמִרְמַס שֶׂה. {פ}



http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   13:34   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ההסטוריה החוזרת  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 13:39 בברכה, Yac
 
לי ברור שהמתרחש בישראל, דומה ואף חמור יותר ממה שהיה ערב חורבן
בית ראשון ביהודה, וחורבן ישראל.

אני חושש שישראל בדרך הלא נכונה.

כִּי כָשְׁלָה יְרוּשָׁלִַם, וִיהוּדָה נָפָל
כִּי לְשׁוֹנָם וּמַעַלְלֵיהֶם אֶל אלֹהי לַמְרוֹת עֵינֵי כְבוֹדוֹ:
הַכָּרַת פְּנֵיהֶם עָנְתָה בָּם
וְחַטָּאתָם כִּסְדוֹם הִגִּידוּ לֹא כִחֵדוּ.
אוֹי לְנַפְשָׁם כִּי גָמְלוּ לָהֶם רָעָה:
אִמְרוּ צַדִּיק כִּי טוֹב כִּי פְרִי מַעַלְלֵיהֶם יֹאכֵלוּ ?:
אוֹי לְרָשָׁע רָע כִּי גְמוּל יָדָיו יֵעָשֶׂה לּו ?ֹ:

עַמִּי מְאַשְּׁרֶיךָ מַתְעִים וְדֶרֶךְ אֹרְחֹתֶיךָ בִּלֵּעוּ:

נִצָּב לָרִיב אלֹהי וְעֹמֵד לָדִין עַמִּים:
אלֹהי בְּמִשְׁפָּט יָבוֹא עִם זִקְנֵי עַמּוֹ וְשָׂרָיו
וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם:
מַה לָּכֶם תְּדַכְּאוּ עַמִּי וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ ? ? ?

כִּי אֱלֹהֵיכֶם הוּא אֱלֹהֵי הָאֱלֹהִים
וַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים
הָאֵל הַגָּדֹל הַגִּבּוֹר וְהַנּוֹרָא
אֲשֶׁר לֹא יִשָּׂא פָנִים
וְלֹא יִקַּח שֹׁחַד:
עֹשֶׂה מִשְׁפַּט יָתוֹם וְאַלְמָנָה
וְאֹהֵב גֵּר
לָתֶת לוֹ לֶחֶם וְשִׂמְלָה:

וְאִם תְּמָאֲנוּ וּמְרִיתֶם
חֶרֶב תְּאֻכְּלוּ:



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   13:44   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. שוב פוליטקאי שנחשד בפלילים מכפיש; שיפנה למבקר המדינה בתלונות!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 13:49 בברכה, אייל נאור
 
אני מתחייב לאמץ כל מסקנה של מבקר המדינה.
או אולי אדון יו"ר הכנסת סבור שגם מבקר המדינה הוא חלק מכול המערכת המושחתת שרקמה מזימה נגדו??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   14:03   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אייל נאור  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   אני חושב, שעל כולנו לתת כבוד לראובן ריבלין.
הוא יו"ר כנסת מכובד, אמיץ ומשכמו ומעלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   14:21   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. יו''ר הכנסת אסור שיערער את הלגטימיות של מערכת החוק  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   בגלל ההתבטאויות שלו- יש כאלה שאומרים שכל השופטים פרקליטים שוטרים וכו' מושחתים וכ'.
לעניות דעתי היה נכון שאחד המנהלים או העיתונאים- יסבירו להם את חשיבות שלטון החוק וכיבוד החוק ומוסדותיו.
כי אם כל המערכת מושחתת- הרי שנשמט הבסיס לחוק, ואין צורך לציית לחוק ולהוראות השוטרים ולצווי בית המשפט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   15:12   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. גם לגרמנים היתה מערכת חוק שמזל שערערו על הלגיטימיות שלה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   הלהיטות שלך ושל אחרים להפוך כל מקרה של ביקורת על עברייני שלטון החוק לקונספירציה בלתי פתורה, כדי להשאיר את המחנה העברייני שאתה מגן עליו טהור, מזכירה לי משום מה את הבדיחה הישנה, על הילד ששאל את אביו איך הגיע לעולם.

החסידה הביאה אותך, השיב האב הנבוך.
ואיך אתה באת לעולם? שאל הילד.
החסידה הביאה אותי, אמר האב.
ואיך סבא בא לעולם? הקשה הילד.
החסידה הביאה אותו, השיב האב.
מה? אמר הילד, אתה רוצה להגיד לי שכבר שלושה דורות לא מזדיינים אצלנו במשפחה?

אז הגיע הזמן שתגדל ותבין את חוקי החיים: פושע קטן עובר על החוק. פושע בינוני עוקף את החוק. פושע גדול קובע את החוק !

חוק, וזה הגיע הזמן שתבין, ילד! זה בסך הכל אמצעי, ולא ערך !

לחוק יש רק תכלית אחת והיא: להגן על ערכים.

זו חובה, ולא רק זכות, להפר חוק ברגע הראשון שהחוק בוגד בערכים שלמענם הוא נוצר.

זה היה נכון בגרמניה, שם היו שופטים אריסטרוקרטים של ממש, יותר משכילים ויותר נבונים ויותר כל מה שאתה רוצה - יותר מכל מאסופת הפליטים העלובים של מזרח אירופה שיש אצלנו בבית המשפט העליון (עם הנורמות של מזרח אירופה שאם ביקרת שם אתה יודע על מה אני מדבר, וככה זה באמת נראה).

זה היה נכון בצרפת של לואי ה 16.

זה היה נכון בדרום אפריקה.

זה היה נכון בארגנטינה.

זה היה נכון ברומניה.

זה היה נכון בפיליפינים.

זה היה נכון בכל משטרי הבובות של ה CIA (נורייגה, פינושה, וכל היתר)

וזה נכון וימשיך להיות נכון לכל מדינה כולל מדינת ישראל, עירק וסוריה וכל מדינה בעולם.

חוק חובה להפר, כשהוא בוגד בערך. זו מהות האנושות! שזה משהו קצת יותר חשוב מ"דמוקרטיה" (שזה היה לתפארת גם לנאצים, אתה יודע...)

רק במשטר הנאצי, ומשטרים טוטליטריים אחרים החוק הוא מעל לערכים עצמם.

אם אתה רואה שוטרים מכים אזרח למוות, כמו שראינו בקליפורניה, אז החוק הישראלי לא רק מרשה אלא מחייב אותך לירות בשוטרים האלה אפילו עד למוות. זה לא רק חוקי לעשות את זה, אלא אם תקרא את פסק דינה של מרגלית הר שפי - זו חובה לעשות את זה. על פי החוק, כל אזרח הוא בעל סמכויות מעצר והפעלת כוח כמו לשוטר. ונגד כל עבריין, כלומר: בין אם הוא במדים, בגלימה, או בביקיני!

האמונה העיוורת שלך בכל מה שאתה מכנה שלטון החוק ואני מכנה עברייני שלטון החוק מזכירה תופעה של יפי נפש אחרים בעם היהודי, שסגדו לעגל הזהב.

איך אתה קובע שאהרון ברק חף מפשע, אם אף אחד לא מוסמך לבדוק אותו ואת חשבונות הבנק שלו ולהאזין לו ולאדוארד סרוסים הנסתרים שחברים שלו?

ההבדל בין רובי ריבלין לאהרון ברק הוא, שלרובי האזינו, ומצאו שאין כל אשמה במעשיו, כלום! ורק מעשים טובים הוא ניסה לעשות לחרשים וליתומים ולאלמנות. אפילו אני הופתעתי (תראה לי פוליטיקאי שיאזינו לו ולא יתמוטט בית משפט על מה שימצאו שהוא מקמבן...)

אבל אהרון ברק, עדיין לא סיפק הסבר איך זה שהבן שלו מקבל שכר טירחה של 12 מליון דולר בשנה הראשונה לקבלת רשיון עריכת דין. ואיך ועל מה ילד מפגר וחסר כישרון הופך תוך שנתיים לבעלים של משרד עורכי דין שמעסיק 73 (!) עובדים.

אז תגיד למי שמשלם לך כסף כדי לפזר באינטרנט תגובות שמפנייתיות במיוחד, שאני מוסר לה (1) ד"ש חמה (2) שתחליף אותך באיזה לוחם-פסיכולוגי קצת פחות שקוף (3) שאני יודע בדיוק מה היא חושבת על אהרון ברק אז אין לי שום מחלוקת איתה לגופו של עניין (4) שתשלח אותך לבלבל את המוח למגיבים באתרים אחרים כי כאן אתה לא עושה תועלת אפילו למסרים שמבקשים ממך לזרוע, כי הטיעונים שלך כל כך רדודים עד שזה עושה מעט מדי רושם על גולשי האתר הזה שראו לפני כמה חודשים בסי אן אן, כמוך וכמוני, שהאנשים שכמוך, ממש כמוך, אמרו לאהרון ברק שלהם שהוא גדול וחזק וגיבור וקדוש וטהור ואציל ונדיב - הם אותם אנשים שקפצו על הפסל שלו בריקודים והילולות.

כך גם צבועי שלטון החוק עגולי המשקף עם המצפון הנוזלי: היום אהרון ברק זה "אין" כזה כאילו (דגש על הכאילו) ומחר הם יהיו הראשונים לכתוב במילים נהדרות ובכשרון מדהים כמו שרק יואל מרקוס יודע לכתוב - שהמלך מת, ויחי המלך החדש (שגם הוא כנראה יהיה נשיא בית משפט עליון מושחת, כי לעמדות בכירות לא מגיע מי שאין לו רגליים מספיק חזקות לדרוך על כל מי שעמד לו בדרך למעלה, וידיים מספיק ארוכות לשמן את כל מי שעשוי לעזור לו להגיע לאן שהגיע).

קפיש?

(מה שמעתי שהולכים להחליף לכם את המחשבים ביחידה? אל תהיו פראיירים! תבקשו מסכי ל סי די במקום מחשבים חדשים. זה הרבה יותר בריא לעיניים...)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   17:22   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. כל תשובה קונצרט..  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
ממש בית ספר לתשובות..

אתה מעלה פה את הפורום בכמה דרגות..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   17:43   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אריק ..כל הכבוד!  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   יש מי שמתיימר להגן על "שלטון החוק"..
דאעקא..
שדווקה שלטון החוק פורע כל חוק
התוצאה :אין שלטון ואין חוק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   14:04   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. יחי ההבדל הקטן..  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
מה ההבדל בין ריבלין לביילין..

חוץ מהאות ר'..

יו"ר הכנסת ריבלין- כמו שאמרת, נחשד בפלילים.. וזוכה..

האזרח ביילין- סחר באדמות מולדת בלי רשות ובלי סמכות ועבר על חוקי המדינה.. ועדיין מהלך חופשי בינינו..
החוק אגב מדבר על בגידה - והעונש בהתאם..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   18:20   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. שכחת את ההריגה בתאונת הדרכים?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   14:39   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מבקר המדינה בעצמו נסחט על ידי שילטון האוליגרכיה=השיטה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
מצ"ב קישורים רילוונטים !!

תביעה- עו''ד מאיר שמגר מכין חוקה לישראל...
http://rotter.net/forum/gil/5219.shtml
תקשורת- הארץ - עיתון של אנשי השמאל !!!
http://rotter.net/forum/gil/5227.shtml
משטרה- פרופ' מנחם אמיר: ''היש פשע מאורגן בישראל ??''
http://rotter.net/forum/gil/5245.shtml
סקופ: צילומי האזנות סתר שבוצעו ע''י ניצב מזרחי
http://rotter.net/forum/gil/5133.shtml



http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   14:10   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. שלום לך Yac  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אבקשך לשלוח את המתכתב אייל נאור לחופשת ריענון..

שים לב לתגובתו
"גם לוענונו יגאל אמיר פדופילים וסוחרי סמים- יש תלונות רבות נגדם"
נכתב על-ידי אייל נאור בתאריך 16.04.04 בשעה 13:57

במילים אחרות הוא משווה את יו"ר הכנסת לוענונו עמיר פדופיל וסוחר סמים..

הדבר הזה לא יעבור בשתיקה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   14:25   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אענה לך כי הסגנון אינו מתלהם;כל מי שנפגע מהמערכת מתלונן  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 14:28 בברכה, אייל נאור
 
כדי להוכיח שהוא טהור וצדיק.
אתה עושה את ההשוואה ביניהם לא אני.
הנקודה שרציתי להבהיר- שכאשר מתלונן פושע פלילי- אף אחד לא מתייחס לתלונותיו.
אבל אם מתלונן פוליטיקאי חד לשון שנחשד בפלילים- יש כאלה שלוקחים את טענותיו בשיא הרצינות, למרות שהם נובעות ממניע אישי, אפילו שהם לא נבדקו ולא אומתו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דקטרין
גולש אורח
   16:32   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. בוקר טוב מר רבלין, מתי תעשו משהו בנידון?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מינוי יועץ משפטי, שר משפטים, שר משטרה ראויים
לשמם, שינוי מבנה ההוועדה לבחירת שופטים, הקמת
שוק תקשורת חופשי ופתוח במדינת ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   16:32   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מזעזע שההסתה כאן נגד שלטון החוק מחריפה מיום ליום- ולאף אחד לא אכפת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 16:41 בברכה, אייל נאור
 
לא רק שהפרקליטים שוטרים ובתי המשפט מושחתים
עכשיו גם מבקר המדינה נסחט
והחוק פה מזכיר למשיהו את החוק בגרמניה הנאצית ומשטרים אפלים אחרים.
אין פלא שקריאות לחיסול מאות ואלפי פלסיטינים וכאלה שנתפסו- לא מפריעות לא אחד.
חבל כי זה עלול להשפיע לרעה על אלה שקוראים את ההסתה הזו.

מותר לבקר את מערכת המשפט,שהיא לא נקיה מכשלים, ולשם כך יש מוסד מבקר המדינה- אבל בצורה ענינית מכובדת ולא גורפת ובוטה עם הכללות גסות תוך ייחוס כוונת זדון לכולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דקטרין
גולש אורח
   16:46   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. שלטון הבולשיט, הלוואי והיה כאן שלטון חוק כמו שצריך.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   תוציא את הראש מהחול.

מותר וחובה לומר את האמת כפי שהיא ולא
להכניס אותה למסגרת מאולצת של "צורה ענינית".




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   16:50   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אייל נאור: הבה ונתמקד בבקשה .....  
בתגובה להודעה מספר 18
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 17:43 בברכה, פילוביץ שחף
 
בוא אני יעזור לך להתמקד ולמקד אותנו:

האם אתה יכול להיות יותר ספציפי?

מה בעיניך נחשב הסתה?

רק תשתדל לצטט מלא ובמדוייק שנבין כולם על מה אתה מדבר?

(וזכותך או לפרט, או לשמור על זכות השתיקה או לדבר שלא לעניין
וכולנו נבין)



http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   17:59   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אני לא מתייחס לאספט פלילי- אלא להצהרות גורפות ומתלהמות  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   מהסוג- המשטרה פרקליטות בתי המשפט מבקר המדינה- מושחתים וכד'
שהם משתפים פעולה בכוונה לפגוע במישהו בזדון.
לעולם לא תשמע הצהרות מסוג זה בטלויזיה ע"י כתבים או אחרים- למעט פוליטיקאים שנחשדו בפלילים - שיש להם אינטרס להראות שהם צדיקים וסתם מתנכלים להם.
מנהלים ועיתונאים כאן צריכים לשמש כאן דוגמא ולא להוסיף הצהרות נגד מערכת החוק והמשפט,
וגם להפסיק הצהרות כמו לחסל ולפוצץ סתם פלסטינים בגלל שהם פלסטינים או מפגינים או להרוג מחבל לאחר שנתפס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   18:02   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אתה שוב מדבר בהכללה, תמקד את עצמך, תביא ציטוט אחד..  
בתגובה להודעה מספר 23
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 18:03 בברכה, פילוביץ שחף
 
שניים, שלושה, תביא שנבין על מה אתה מדבר = מה זה הסתה לדברך ??

תמקד את עצמך !!


http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   18:08   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אם תחפש תמצא הצהרות כאלה באשכול זה ובאחרים  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   למשל הודעות 16, 22 והודעה שלך 15



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   18:13   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אייל נאור: אתה זה שמאשים אתה צריך להביא את ההוכחות..  
בתגובה להודעה מספר 26
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.04 בשעה 18:14 בברכה, פילוביץ שחף
 
כשאני מאשים, מעביר ביקורת אני לא מבקש ממך, אני מביא את
את ההוכחות בעצמי, כך גם אתה צריך לעשות....

כמובן שמי שקורא אותך, מבין שאתה מתחמק מתשובות וזה אומר
דרשני....


http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ריכמן אריאל
גולש אורח
   18:14   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. נאור בשבילך  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   18:04   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. החוק שלנו לא מזכיר שום גרמניה! יש לנו חוק נהדר!!!  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   אל תתבלבל, "נאור".

אין לי שום ביקורת על החוק שלנו. אם קראת את התגובה שלי וגם הבנת אותה, אז תוכל להבחין שאני משבח את החוק הישראלי, שמתיר לכל אזרח להגן על ערכיו!!!

יש לנו מערכת חוקים נהדרת, ואני אומר לך את זה באחריות של מי שמכיר מערכות חקיקה בהרבה מקומות בעולם.

מה שמזכיר את גרמניה זה לא מערכת החוקים שלנו. חלילה! אלא הפאנטיות והעיוורון של אנשים שאני לא יודע אם הם יותר טיפשים או יותר מרושעים, לסגוד לשלטון חוק באשר הוא ולא משנה מה הוא מעולל.

אתה מתייחס לחוקים של פוליטיקאים, וגרוע מזה - לאכיפה סלקטיבים של פקידונים, כאל קודש קודשים!

אתה מתייחס לאלה כאל דברי אלוהים חיים ומסרב לפקוח עיניים, ואזניים לכל מה שקורה סביבך, ו"מזדעזע" כשמישהו מעיז להעיבר ביקורת כלשהי, עניינית ככל שתהיה, כנגד אותו שלטון חוק שהוא בעיניך קודש הקודשים ובעיני כל הנסיונות לכפות חוקים מעבר לעשרת הדברות זו סתם מניפולציה על טמבלים ועלובי נפש.

אני לא דתי, ואני אומר לך את זה!
(שופט איסלמי, אגב, אמר פעם "מישהו חישב ומצא, שיש לנו 35 מיליון חוקים בקבצים שלנו, כדי לכפות בהם את עשרת הדיברות")

אני לא מתנחל ולא מכיר אף מתנחל ובכל זאת אני אומר לך שמה שעושים לנועם פדרמן מזכיר לי בהחלט שלטון פאשיסטי מהגרועים שידעה האנושות. אני לא תימני ואני אומר לך שמה שעשו לרב עוזי משולם וכל עדתו לא רק מזכיר לי אלא מוכיח לי ששלטון "החוק" שלנו נגוע ביותר במאפיינים מובהקים של שלטון פאשיסטי מהגרועים שידעה האנושות. אבישי רביב, כנ"ל!

אז אני, שיותר חילוני ממך, ואומנם פחות שמאלני מהיטלר וממוסלניני (היו מפלגות שמאל, להזכירך) - אומר לך שמה שאתה מכנה שלטון חוק, הוא השתלטות של עבריינים על מערכת אכיפת החוק.

והסגידה העיוורת והקריאה לציית לכל חוק בלי אבחנה ולא להעיז להעביר ביקורת על שליטים, אותם אנשים שעושים את זה מזכירים לי בדיוק, ולא בערך, את המשטר הנאצי. כי אם הם היו מעזים לקום כנגד שלטון החוק הקדשו בזמן, אז אולי היו לך כיום עוד 18 מליון יהודים צאצאים של השישה מליון שהושמדו.

בגלל אנשים שסירבו להעביר ביקורת על שלטון חוק מושחת, וצייתו לחוק ששיבר ערכים - נהרגו 24 מליון בני אדם בימי השלטון הנאצי, ובהם 6 מליון יהודים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   18:27   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. שאלת את עצמך למה למבקר המדינה אין שיניים??  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   מבקר המדינה זה סתם תפקיד בשביל לשחק בנדמה לי... בובה.
אנחנו לא זקוקים למבקר מדינה חסר אונים, ש-כל מה ש-ביכולתו לעשות נגמר בספר סתמי כל סוף שנה.

גוזרים עלינו קופונים, אתה לא רואה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   18:44   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. המבקר מטיל קנסות על מפלגות, וממליץ לחקור ולהעמיד לדין  
בתגובה להודעה מספר 30
 
   פלילי או משמעתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   19:11   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. המפעילים שלך אוסרים עליך להתבטא לגופו של עניין?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   רציתי להודות לך שאתה מסכים לכל מילה שאמרתי, ועברת לדון בעניינים שוליים של פקידונים שוליים עוד יותר כגון אליעזר גולדברג.

אי מניח שגם פילוביץ מודה לך שאתה מודה שאין אתה מסוגל להביא אפילו ציטוט אחד שמצדיק את הביקורת שלך עליו.

תגיד למי שמפעילה אותך שאני לא אוהב שמפניה ולכן אוהב לשבור את הבקבוקים לאלף רסיסים. ויש לי תכונה נבזית למצוא איפה הם מתחבאים...

אבל חוצמיזה - אני בחור נחמד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   19:25   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. מצטער אני עונה רק לטענות ענייניות ורציניות  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   19:45   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. שתיקה, כהודאה. דייני. אני מקבל את כניעתך באהבה.  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   20:03   16.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אתה לא היחיד שהכניע אותי..יש עוד כמה שהצליחו לשבור אותי  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   00:38   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הפוך על הפוך...........  
בתגובה להודעה מספר 35
 



http://www.geocities.com/supervpn/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני י''ז בשבט תשס''ז    11:44   05.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מבחן התוצאה !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות