אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #6190 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6190   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:41   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אליקים העצני : ''רוץ - אוסלו חזר''  

 
רוץ - אוסלו חזר
15/10/2004 | אליקים העצני |

ראו, ראו איך הראש של אוסלו חוזר, ובגדול. כל כך בגדול, ששרון יכול בהחלט לומר לפרס ולביילין: "קוטני עבה ממותניכם"! שאתם הכנסתם לארץ על תקן סוס טרויאני בסך הכל ארגון טרור, ואני מכניס חיל פרשים שלם של סוסים טרויאנים, את הצבא המצרי! "שאתם עצמתם עין כאשר ערפאת, ממש ביום בואו, הבריח במכוניתו טרוריסטים מרצחים שכניסתם היתה אסורה, ובמסוק שלו הבריח נשק, בתחילה טפין-טפין עד שהטפטוף הפך לזרם גדול, ממוסד, בים, ביבשה וגם מתחת לאדמה. השב'כ דיווח, הצבא ראה ואתם - למען "השלום" - נסחפתם לאבסורד הזה, שיש לתת להם להתחמש בכלי-מלחמה - למען השלום!

אנחנו טענו נגדם כל הזמן "אל תתנו להם רובים" וכוונתנו היתה לאלפי הקלצ'ניקובים ששלטונות אוסלו הנפיקו להם במו ידיהם. אבל האוסלואידים ועושי דברם, הלא הם כל צה"ל, כל השב"כ והמוסד והמשטרה, שכולם התקרנפו - עובדה, איש לא התפטר! - האוסלואידים "נתנו" להם גם מרגמות עם פצמ"רים, מטולי ר.פ.ג'י. ונשק אנטי טנקי אחר, וגם טונות של חומרי נפץ, ועוד ועוד כל מה שכבר הספיק לרצוח 1,500 נפשות ולפצוע אלפים רבים. רק וועדת חקירה תוכל לקבוע, מתי לראשונה ידעו קברניטי אוסלו על המנהרות, ובכל זאת - שתקו והשתיקו, מפני שבמוחם המופרע הנשק הזה הצטייר "כנשק-שלום", כמו שחלליו נקראו על ידם "קורבנות שלום".

מאוחר מאד, מאוחר מדי, התעורר עם ישראל והעיף אותם מן השלטון - חבל שאי אפשר היה לשפוט אותם ולהעיף אותם לכלא - ובחר תחתם באריאל שרון כאנטי-תיזה לאוסלו, כמי שהצטייר, שחשיבתו והשקפת עולמו הם ההיפך הגמור, הקוטב הנגדי של אוסלו.

אנחנו יודעים היום ששרון רימה אותנו, והוא האיש שגם מציל את אוסלו וגם מתכוון להביא את תכנית החורבן הזאת ליעדה הסופי, מדינה פלשתינית בכל יש"ע, ובירושלים, על חורבות ההתנחלויות, עד האחרון בהן.

היום שרון יכול לומר: אכן, קוטני עבה ממותניכם, שאני מביא עליכם סופר-אוסלו, מגה-אוסלו.

אם היה צריך לראיה או להמחשה, שאוסלו אינה רק תכנית "מדינית" (רחמנא ליצלן), אלא קונספציה, תפיסה, הלוך רוח ומיבנה נפשי, נתן לנו שרון את התובנה הזאת בפרשת הטבח בסיני.

שרון יודע, מי ומה הם המצרים, הלא הוא נלחם בהם בכל המלחמות. הוא יודע על החרם הטוטלי שהם הטילו עלינו - במסחר, בתעשייה, בתיירות, באקדמיה, בכל המקצועות החפשיים, בניגוד להסכם השלום; הוא יודע על איבתם, עויינותם וחתירתם תחתנו בכל פורום דיפלומטי ובינלאומי; הוא יודע על ההסתה בסרטים, בעיתונים, בספרים בקריקטורות שלהם, שאינה נופלת מן ההסתה הנאצית, פשוטו כמשמעו; הוא יודע שהמצרים בונים, מאמנים ומשכללים צבא אדיר, מצוייד בנשק המערבי הכי מודרני, והם בפירוש אומרים (למי שאינו מבין את זה מעצמו) - שהוא מכוון נגד ישראל; הוא יודע, שדעת הקהל המצרית ובראשה כל האינטליגנציה מתייחסת אלינו כמוקצים מחמת מיאוס וגם כאויב, אויב ממש; הוא יודע על עזאם עזאם; הוא יודע על השגריר שהחזירו כדי לשדר עוינות ואויבות; הוא יודע שרגלו של מובארכ אינה דורכת כאן. הוא יודע שכל אלה הן הפרות גסות של הסכם השלום.

ועיקר העיקרים, הוא יודע כל הזמן - איך המוות מוזרם אלינו ממצרים דרך המנהרות. הלא האונייה קרין איי שנשלחה אלינו על-ידי אירן, משולה לטיפה בהשוואה לים הגדול של נשק ותחמושת וחומרי נפץ וחבלה שמצרים מזרימה למחבלים דרך המנהרות! כן, מצרים, שלטונות מצרים הם העושים זאת! מצרים היא מדינת-משטרה, ובעוד השמאל טוען שטרור אי אפשר להדביר ולעקור מן השורש, מצרים עשתה זאת - במסע אכזרי של דיכוי, הריגות ותליות ובעזרת שרותי הביון שלה שהתמחו בהדברת טרור. לכן, צריך להיות מטורף-טעון-אישפוז להאמין, שניתן להכניס אל מצרים את כמויות הנשק האדירות המזינות מלחמה שלמה, לשנע אותן בתוך המדינה, לאחסן אותן, לחפור את המינהרות ולהעבירן לתוך ארצנו כדי לנהל באמצעותן את המלחמה כולה.

צאו וראו, איך אנחנו תוקפים ללא הרף את סוריה, על כך שהיא מאפשרת העברת נשק לחיזבללה מאירן. כשעושים זאת המצרים, ובקנה מידה אדיר, ותוך כדי מלחמה פעילה - שרון עוצם את שתי עיניו, ממש כשם שפרס ורבין לא רצו לראות איך ערפאת הפר את הסכמי אוסלו למן הרגע הראשון.

אינני מתיימר לנסות להסביר את התופעה הזאת של הונאה ואשלייה עצמית, החשכת השכל, שיתוק ההכרה, ביטול השיפוט. זאת יעשו פסיכיאטרים, רופאי נפש, וגם חוקרי המנטליות הגלותית : איך כל הגאונים ונושאי פרסי נובל, סופרים, פילוסופים, חוקרים, מומחים לנפש האדם, גילו עולמות שלמים ורק את מה שהתרחש מתחת לאפם ממש - לא ראו, לא רצו לראות, עד שבלעה אותם אושוויץ.

אם הבלגת שרון על מעשי המצרים כל ארבע שנות המלחמה היא "אוסלו במיטבה" או ב"מירעה", תכניתו לרוקן את חוף עזה מיהודים - במדים ובלא מדים - ולמלאו בצבא מצרי, או גרוע מזה - צבא פלשתיני באמון ובפיקוח מצרי, שייכת למעשי הטירוף שאותם אני מתייק תחת הכותרת "האגף הסגור" - במוסד לחולי נפש. פייסל חוסייני, שם רשעים ירקב, הכריז בערוב ימיו בפירוש: אוסלו היא סוס טרויאני.

כדי להבין את מלוא עומקו של הטרוף, צריך ללמוד, מה קרה שם בטרויה. עשר שנים צר הצבא היווני על העיר, ולא יכול לחומותיה. בסוף עשה עצמו כנסוג והשאיר לטרויאנים "מתנה" בצורת סוס עץ ענק, שניתן להחביא בתוכו יחידה צבאית שלמה. הסוס היה כל כך גדול, שכדי להכניסו לעיר, היו צריכים להרוס חלק מן החומה. זעקה קסנדרה, בת המלך: מטורפים! מה אתם עושים? אבל לא רצו לשמוע, והסוף ידוע.

ומה זה, ששרון אומר שמי שאחראי להברחת הנשק במנהרות, הוא יקבל לידיו את הרצועה כולה, כולל ציר פילדלפי שמתוכו אנחנו מנסים למנוע את ההברחות? החתול ישמור על החלב? הנשק אמנם לא יזרום עוד מתחת לאדמה, לא יהיה צורך! הוא יגיע באוויר דרך נמל התעופה דהנייה, בים ובכבישי היבשה! וכשזה יקרה, מה נעשה? נכריז מלחמה על מצרים? ובכל זאת, כל תכנית ההינתקות בנוייה על ההנחה שמצרים ישמרו על ביטחוננו. פרס ורבין הטילו את התפקיד על ערפאת, וסופם שמילאו את בתי הקברות, שרון עושה זאת עם מצרים. הוא מביא את המעצמה הצבאית הערבית הגדולה ביותר לשערי אשקלון.

אלה המכונים: "פושעי אוסלו", הם כייסים קטנים ליד המגה-פשע הזה! ובכל זאת, מרבית השרים והח"כים, אם לא כולם, יצביעו היום אמון בשרון, כאלו היו דחלילים או פוחלצים, לא ייצורים חושבים.

אם כל זה אינו מספיק, בא דם נרצחי טאבה וראש השטן (איזה שם מתאים!) כאותה הכתובת על הקיר, לשלוח אלינו אזהרה אחרונה לפני שנעשה את הצעד המכריע לתוך התהום. דא-עקא, הכתובת אמנם הופיעה - אבל שרון מוחק אותה! עדי ראייה מן השטח סיפרו, איך מנעו שלטונות מצרים מעבר אמבולנסים ופארמדיקים, ציוד כבד ומפעיליו, אל תוך השטח במשך לילה שלם, איך מנעו כל אותו הלילה הגעת עזרה אל ראש השטן, איך גילו - אני מצטט "אטימות", "התעלמות", "אי התחשבות", "יחס גס", "גרירת רגלים". וזאת, בשעות הקריטיות ביותר להצלה. כל הלילה מיום ה' ליום ו' היתה סיני כקבר יוסף וכראס בורקה. ואם לאחר מכן קם אותו "שיתוף פעולה", נפלא עם המצרים ששרון כל כך משתבח בו, מי יודע אילו לחצים הופעלו לשם כך. ומי יודע , אם מצרים לא עשתה לעצמה את החשבון, שהתנהגות נאצית מדי עלולה לקלקל לה את תכניתה להשתלט על רצועת עזה.

הכתובת על הקיר היתה כפולה: היחס העוין של החיילים המצרים (אחד מהם אמר: לו יכולתי הייתי הורג אתכם), והיחס האוייב של ממשלת מצרים, בכל השעות היקרות שבהן היה אפשר להציל עדיין חיי אדם.

ועתה: לא רק שכל זה לא שיכנע את שרון לרדת מתכניתו המטורפת להכניס את המצרים לרצועה, הוא אף מראה שוב, עד כמה התואר "דיקטטור" מתאים לו. הוא גורם לכך, שהאמת על התנהגות המצרים תיקבר עמוק באדמה, יחד עם הקורבנות. משרון יצאה הפקודה "חשוב, שלא תישמע ביקורת על שיתוף הפעולה עם המצרים", ומיד התיישרו חברי ממשלת-הבובות שלו.

סילבן שלום התפעל: "כניסת כוחות זרים למדינה ריבונית אינה עניין של מה בכך", ולימור לבנת ליקקה את השפתים: "המצרים פעלו באופן ראוי, כמיטב יכולתם". וגם הפרשנים והידעונים מן האקדמיה והתקשורת התיישרו מיד והמציאו הסברים מלומדים: "הביורוקרטיה המצרית", "קשיים בתקשורת", הבדלה תרבית" , "הבדלי מנטליות", "ההנחיות מקהיר לא הגיעו לשטח", ועוד ועוד.

כשבחסות הצבא המצרי תהיה חלילה בריחה המונית מן הנגב והדרום, זיכרו את המלים האלה: אלה יהיו המלים להסביר את הקטסטרופה הבאה!

תלמידי מדע המדינה יכולים לקבל כאן שיעור לדוגמא, איך מדכאים מידע, איך מחפים, מטשטשים ומטייחים את העובדות, איך מציירים תמונת עולם שיקרית כדי להתאימה לגחמותיו ולטירופיו של דיקטטור.

זה מתרחש לעינינו, היום הזה, ואנחנו שותקים. אני אומר אנחנו, מפני שגם מתנגדי תכנית ההינתקות אינם אומרים את האמת. "האהבה תנצח", אחים מגוש קטיף? השקר מנצח! ההינתקות קורעת את העם? ביג דיל: היא רוצחת את העם!

ואת כל זאת אינכם מוכנים לומר, אפילו היום. וכך מוכחת אמת נוספת, שבכל דיקטטורה גם העם נושא בחלק מן האשמה. העם המאפשר את צמיחתו של הדיקטטור, עד שנעשה מאוחר מדי.
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-7645-00.html?tag=20-40-03


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  איש יקר, העצני. משה 15.10.04 20:46 1
     תושבע תושבע - כבוד השופט המלך הוא ערום !! פילוביץ שחף 15.10.04 21:07 6
  שרון הסוס הטרויאני בימין,חובר לשמאל כדי לברוח מכתבי אישום. אלת ציד 15.10.04 20:48 2
     אדם רציני לא קונה את התעמולה השיקרית ודמגוגית של העצני אייל נאור 15.10.04 20:56 3
         אז אני לא רצינית כמוך פרופסור,,,,,,,,,,איזה כייף. אלת ציד 15.10.04 20:57 4
             לא התכוונתי אלייך אישית :) אייל נאור 15.10.04 21:02 5
         נאור רציני: אתה אינך דובר אמת mozes5 16.10.04 03:52 7
             כתבתי בסיגנון לא ראוי אייל נאור 16.10.04 09:17 8
                 בוקר טוב, תורן יחצ''נות יקר עמוס 16.10.04 09:56 10
                     כתבתי בסיגנון לא ראוי אייל נאור 16.10.04 10:00 12
                         על הפנינים האלה משלמים לך? עמוס 16.10.04 10:02 13
                             כתבתי בסגנון לא ראוי. אייל נאור 16.10.04 10:04 15
     על זה נאמר:''פשע מאורגן מתחיל בסחיטה ונגמר בסחיטה !!'' פילוביץ שחף 16.10.04 12:59 20
  כל פיסקה היא חומר לוועדת חקירה ... Q 16.10.04 09:53 9
     ''משהו'' רקוב? עמוס 16.10.04 09:58 11
         כתבתי בסיגנון לא ראוי אייל נאור 16.10.04 10:03 14
             עולם הדימויים שלך אבי1 16.10.04 10:23 16
                 כתבתי בסיגנון לא ראוי אייל נאור 16.10.04 10:27 17
     אכן ידידי !!! פילוביץ שחף 16.10.04 12:20 18
  אלת ציד, נא לתקן גם את הודעות 10, 13,16 אייל נאור 16.10.04 12:55 19
     צריך לתקן את ההודעות של הילדים שתוקפים ולא של המותקף אייל נאור 16.10.04 13:02 21
  ד''ר רון פונדק יוצא עם תוכנית חדשה''/הארי פוטר הישראל פילוביץ שחף 16.10.04 13:41 22
  חזק ,ומדויק. WB 16.10.04 20:22 23
  מבחן התוצאה נכון להיום לאחר 3 שנים + פילוביץ שחף 24.07.07 07:28 24
  ביילין: יש להקים גוף שיבדוק את התנהגות החיילים בשטחים פילוביץ שחף 31.07.07 21:43 25
  דין תל אביב כדין נצרים'' – שנתיים אחרי: פילוביץ שחף 01.08.07 01:27 26
  ''מי אתה פייגלין?'' פילוביץ שחף 04.08.07 23:26 27

     
משה
גולש אורח
   20:46   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. איש יקר, העצני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זו יצירת מופת, זעקת "המלך עירום" ואין קול ואין עונה.

תבורך אליקים העצני, תבורך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   21:07   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. תושבע תושבע - כבוד השופט המלך הוא ערום !!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
שיר ראגיי, במוסף מולטימדיה - מוזיקה - חוק ומשפט
http://ps.newsnet.co.il/Front/NewsNet/albom.asp?typ=music


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלת ציד
גולש אורח
   20:48   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שרון הסוס הטרויאני בימין,חובר לשמאל כדי לברוח מכתבי אישום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   20:56   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אדם רציני לא קונה את התעמולה השיקרית ודמגוגית של העצני  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   הנה שקר טיפוסי שלו, וכאלה יש לא מעט:
האוסלואידים "נתנו" להם גם מרגמות עם פצמ"רים, מטולי ר.פ.ג'י. ונשק אנטי טנקי אחר, וגם טונות של חומרי נפץ,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלת ציד
גולש אורח
   20:57   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אז אני לא רצינית כמוך פרופסור,,,,,,,,,,איזה כייף.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   עמנו הוא לב האנושות-וארץ ישראל-לב עמנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   21:02   15.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. לא התכוונתי אלייך אישית :)  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   ההודעה היא תגובה לאשכול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   03:52   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. נאור רציני: אתה אינך דובר אמת  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 12:57 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 
>הנה שקר טיפוסי שלו, וכאלה יש לא מעט:
>האוסלואידים "נתנו" להם גם מרגמות עם פצמ"רים, מטולי ר.פ.ג'י.
>ונשק אנטי טנקי אחר, וגם טונות של חומרי נפץ,
ה"אוסלואידים"לא נתנו כלום....בזה אתה צודק..
הם רק איפשרו:א) "צירים" פתוחים להברחות במנהרות..תוך עצימת עיין של המצרים
ב)נסיונות בלתי פוסקים לצבירת אמל"ח..(קארין A וכ"ו)
ג)ראשות פיתוח אמצעי לחימה פאלשתינאית (הקאסם ושידרוגו...
מעבדות ,מחרטות ..ומה לא?)היום זה שדרות..מחר זה אשקלון ואשדוד
ואתה כ"אוסלואיד" מצוי חושב שיש לך עסק עם מונגולואידים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   09:17   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כתבתי בסיגנון לא ראוי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 11:37 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 
הקישקוש הדבילי והילדותי הזה לא ראוי לתגובה ולו רק בגלל הסגנון הבהמי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
15157 הודעות
   09:56   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בוקר טוב, תורן יחצ''נות יקר  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 09:56 בברכה, עמוס
 
חזרת עם פנינותיך היפות על הבוקר?

משלמים לך על הטיפשויות האלה, או שהינך מקבל תשלום בעבור יח"צנות אמיתית? נראה שהצלחנו לערער אותך קצת, תורן יח"צן.


נשיא מדינת ישראל: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   10:00   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. כתבתי בסיגנון לא ראוי  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 11:37 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
15157 הודעות
   10:02   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. על הפנינים האלה משלמים לך?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   אפשר כבר להעסיק את פייסל חרירי כיח"צן אצלכם...


נשיא מדינת ישראל: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   10:04   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כתבתי בסגנון לא ראוי.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 11:36 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:59   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. על זה נאמר:''פשע מאורגן מתחיל בסחיטה ונגמר בסחיטה !!''  
בתגובה להודעה מספר 2
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.04.11 בשעה 11:47 בברכה, פילוביץ שחף
 
עמרם מיזנא = פשע מאורגן = דוד בן גוריון = השיטה !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5175&forum=gil&omm=0&viewmode=threaded


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q
חבר מתאריך 8.10.01
28249 הודעות
   09:53   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. כל פיסקה היא חומר לוועדת חקירה ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל כל המאמר כולו הוא עדות למחלת "הפרה המשוגעת" במנהיגות מדינת ישראל .

"משהו רקוב בממלכת דנמרק"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
15157 הודעות
   09:58   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ''משהו'' רקוב?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   הממלכה רקובה. השלטון רוקד סביב עגל הזהב שארגן לעצמו והממלכה נרקבת ומתפוררת.

מזל שיש פה יח"צן מחברה מכובדת כדי להביא קצת חדשות חיוביות לפורום הזה. קצת טיח ופלסטר וצבעי פסטל.


נשיא מדינת ישראל: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   10:03   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. כתבתי בסיגנון לא ראוי  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 11:38 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי1
גולש אורח
   10:23   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. עולם הדימויים שלך  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   כעולם של פעוט בגן.

תהיה גבר, תביא דימויים מעולם המבוגרים, אתה כבר לפחות בן 18.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   10:27   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. כתבתי בסיגנון לא ראוי  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   עבר עריכה לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 11:38 על ידי אלת ציד (מנהל הפורום)
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:20   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אכן ידידי !!!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   12:55   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אלת ציד, נא לתקן גם את הודעות 10, 13,16  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 13:00 בברכה, אייל נאור
 
תודה מראש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   13:02   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. צריך לתקן את ההודעות של הילדים שתוקפים ולא של המותקף  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 16.10.04 בשעה 13:03 בברכה, אייל נאור
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   13:41   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ד''ר רון פונדק יוצא עם תוכנית חדשה''/הארי פוטר הישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
הרי פונדק - ואבן החכמים
מאת: משה פייגלין

הרי פונדק הוא לא ילד רגיל. פונדק הוא קוסם. יש לא תספורת נערית שובבה שגולשת ישר על מצחו, לעיניו משקפיים עגולים גדולים, וחיוך שובב נסוך על פניו. הרי - אמנם נראה כמו ילד בן אחת עשרה וגם נחמד לו להיות כזה – אבל גם זה בעצם כישוף, הרי כבר בן חמישים בערך אבל הוא ילד נצחי–כמו בחלומות.

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WB
חבר מתאריך 8.7.02
15210 הודעות
   20:22   16.10.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. חזק ,ומדויק.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי ט' באב תשס''ז    07:28   24.07.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מבחן התוצאה נכון להיום לאחר 3 שנים +  
בתגובה להודעה מספר 0
 
"רוץ - אוסלו חזר" - ד''ר רון פונדק
יוצא עם תוכנית חדשה''/הארי פוטר הישראלי

http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=1674&rc=x-files

_____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום רביעי י''ז באב תשס''ז    21:43   31.07.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ביילין: יש להקים גוף שיבדוק את התנהגות החיילים בשטחים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.07.07 בשעה 21:55 בברכה, פילוביץ שחף
 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3432181,00.html

תזכורת:


ד''ר ביילין וד''ר הירשפלד בגדו במדינת ישראל!!
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=47&rc=x-files
''רוץ - אוסלו חזר''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6190&forum=gil&omm=0
ביום חתימת ההסכם באוסלו, ביילין לא היה על בימת הכבוד...
וזה נחשב כפגיעה על כך, שביילין לא היה על הבימה במקום רבין!!

http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=747&rc=x-files
17 בדווים קיבלו מביילין 100 ש''ח כל אחד שיגיעו לתמוך....
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=244&rc=x-files
המרצע יצא מן השק: נביל שעת' = עראפת = זכות השיבה
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=779&rc=x-files
מפת הדרכים = הסכם אוסלו = פרס = שרון = וייסגלס = יואל זינגר
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=246&rc=x-files

"רוץ - אוסלו חזר" - ד''ר רון פונדק יוצא עם תוכנית חדשה''/הארי פוטר הישראלי
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=1674&rc=x-files
אפרים קארש: ''עראפת - האיש ומלחמתו בישראל''
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=63&rc=x-files

________-


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי י''ז באב תשס''ז    01:27   01.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. דין תל אביב כדין נצרים'' – שנתיים אחרי:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"על ישראל לסגת מרוב השטחים" (חיים רמון בראיון לרשת ב´).

דין תל אביב כדין נצרים" – שנתיים אחרי

שנתיים מאז הנסיגה מרצועת עזה וכאילו לא למדנו כלום. מבחן הטענות הנטענות כיום ונטענו אז בנוגע ליעילות המהלך.
שגיב שטיינברג, התקבל במייל

1. "בעיני מאיים כיבוש השטחים על עצם קיומנו, על הלגיטימיות שלנו ועל מעמדנו הבינלאומי"(חיים רמון, 27/07/07) – טענה זו הייתה קיימת גם כנגד השליטה שלנו ברצועת עזה. שנתיים אחרי הנסיגה, שנה אחרי שנחטף חייל לרצועה, וכיום כמעט כל פעולה ישראלית בתגובה לאגרסיביות הפלשתינית, זוכה לקיטונות בעולם.

מרחב הפעולה והמודיעין כנגד הטרור ירד בצורה דרסטית.

2. "כל זאת תוך היעזרות בכוחות נאט"ו שיחליפו את החיילים הישראלים באזורים שתפנה מדינת ישראל" (חיים רמון 27/07/07) – ניסינו בלבנון, ניסינו במעבר רפיח – לא עובד, חיים, הגויים לא נלחמים בשבילנו.

3. "צה"ל ייערך מחדש בגבולות הגנה, מאחורי גדר הביטחון. אלה שימשיכו להילחם בנו יפגשו בצה"ל ובזרועות הביטחון במלוא עצמתם." (נאום שרון, ערב ההתנתקות) –מספר הקאסמים שנורו לעבר ישראל נכון למרץ 2007 הינו 1411, יותר ממספר כל קאסמים שנורו בשלוש השנים הקודמות. איזה עוצמה...יש לתושבי שדרות המופגזת.

4. "נסיגה מעזה תחסוך לישראל תקציבי ענק שהיו מבוזבזים על המתנחלים ועל שמירתם" – תקציב הביטחון גדל, תקציב החינוך ירד. אין חדש תחת השמש, אין כדאיות כלכלית בנסיגה לא מאורגנת.

5. "יש היום פרטנר חדש לשלום" (חיים רמון , 27/07/07)– הפרטנר לא השתנה. הוא היה שם עוד בימי ההתנתקות. הפרטנר עדיין לא נלחם בטרור והוא חלש יותר.

6. "יהיו המחלוקות בינינו אשר יהיו, אנחנו לא ננטוש אתכם ולאחר הפינוי נעשה הכל לבניית חייכם וקהילותיכם מחדש." – הבטיח שרון, הבטיח אולמרט ומצבם של מתיישבי גוש קטיף, גם אילו שתיאמו הכל מראש, רע רע מאוד.

7. "בהתנתקות הדיון התקיים אצלם לא אצל מומחים" (בוגי יעלון, מדרשת עין פרת) - דרך קבלת ההחלטות על ההתנתקות הייתה בדיוק כמו דרך היציאה למלחמה בלבנון. אין התייעצות, אין דיון - רק ספין ושרידות פוליטית.

8. "אחת המחשבות שעמדו ביסוד הראייה האסטרטגית של אריאל שרון היתה ההכרה בתהליך ההיחלשות, ההתפוררות, אובדן הסמכות והשליטה ברשות הפלשתינית" (דב וייסגלס) – הרשות אכן התפוררה ונחלשה. הנסיגה, חד משמעית, הביאה לעליית החמאס ברצועה. זה רצון העם הפלשתיני והמבין יבין.

9. מכים על חטא – מעטים הם האנשים היכולים להגיד טעינו. מעטים עוד יותר הפוליטיקאים שמסוגלים להגיד את המשפט הזה. אבל חלקם, עושים זאת ואומרים "ההתנתקות הייתה טעות".

עם קשר או בלי

10. גלעד שליט נמצא בשבי החמאס כבר 397 ימים, אהוד גולדווסר ואלדד רגב נמצאים בשבי החיזבאללה כבר 380 ימים – אהוד אולמרט, מה עשית הבוקר על מנת לשחרר אותם ?


______________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון כ''א באב תשס''ז    23:26   04.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. ''מי אתה פייגלין?''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 00:32 בברכה, פילוביץ שחף
 
מקור: התקבל במייל 4/08/07 22:54

ראיון זה, המובא כאן פורסם בסוף שבוע זה, בעלונים שחולק לציבור,
אני אישית קראתי את הכתוב 3 פעמים ואני חייב לציין שאני מזדהה
לחלוטין עם כל תוכנם של הדברים במיוחד עם העובדות שאותן אני יכול
לאשש ולאמת אחת לאחת ובהמשך אף אעשה זאת לאחר שנפרק את הכתוב....

אני מציע לקוראים להתייחס לתוכן הדברים ולא לגופו של האיש !!
















מצ"ב "ארץ נהדרת" נוסח משה פייגלין, כפי שהוא אמר בראיון בכתבה לעיל ומודגש באדום,
עם התוספת הציורית שלי - פ"ש:




מצ"ב לינק רילוונטי:
"רוץ - אוסלו חזר" - ד''ר רון פונדק יוצא עם תוכנית חדשה''/הארי פוטר הישראלי
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=1674&rc=x-files

_



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות