קבוצות דיון
גילוי מסמכים
נושא #6764
|
מנהל
סגן המנהל
מפקח
עיתונאי מקוון
צל"ש
|
ניצן אור
חבר מתאריך 8.10.01
33691 הודעות |
13:00 25.08.05 |

|
דעה: אם אתה מנאמני ארץ ישראל, אסור לך לאפשר לימין להיות בשלטון
 |
היסטוריה אינה טועה, בבדיקה לא צינית של המציאות בישראל מאז שנות דור התברר פעם אחר פעם את מה שתחילה לחשו אח"כ דיברו וכעת כולם קובעים: "רק ימין יכול". רק הימין מעיז לעולל לארץ ישראל את מה שהשמאל לא היה מעז, גם אם היה מעז לא היה יכול. שערו בנפשיכם ששמעון פרס יחד עם ביילין או אופיר פינס היו מנסים למחוק חבל ארץ על יושביו בארץ ישראל. הימין כולו על הדתיים וכל החילונים מהימין היו שורפים את המדינה בגיבוי אדיר של חצי כנסת, רבע עיתונות ו-3/4 מדינה. זה לא היה עובר בעולם. לא לחינם רק הימין תמיד היה זה שיכול היה לתת לאוייב את מבוקשו. עובדה שגם הערבים הפנימו שטוב להם יותר כשהימין בשלטון בישראל ונשיא מצרים מובאראק כבר אמר זאת יותר מפעם אחת. במציאות, השמאל דיבר ובירבר אבל בתכל'ס רק הימין היה זה שתמיד מסר את חלקי הארץ לאוייב. את ימית נתן לא פחות מאשר מנחם בגין (כששרון המנצח על התזמורת). את חברון ובנותיה, נתן בנימין נתניהו. הגדיל על כולם אריאל שרון שאף החריב ערים בישראל והמיט שואה שתיכתב בהיסטוריה הישראלית לצד שואות נוספות שעבר העם. שרון בהיותו ימין מעורב בפלילים ונסחט על ידי השמאל בפרקליטות ובעיתונות, היה הבונבון של השמאל והערבים והם ניצלו את זה עד תומו. אמנם השמאל הכשיר את האגפים, יצר את הסכמי אוסלו אבל אם השמאל היה בשלטון, הסכמי אוסלו היו מתנדפים ממש כפי שהתנדפו בימי שלטון השמאל בימי אהוד ברק. אני אקצר, אני כותב משדה התעופה של אמסטרדם בדרכי חזרה למדינה נכה. אני צריך להתקדם לעבר הטרמינל.מסקנות: 1. שלטון שמאל טוב יותר לאוהבי ישראל, ממש כמו שנשיא בארה"ב ככל שהוא לא יהודי, עדיף לישראל. מוכר לכם שתמיד צריך "להראות" שאתה אובייקטיבי? בישיבות מתגעגעים ליוסי שריד כשר חינוך מול שרת החינוך הנוכחית. שריד היה צריך הראות ממלכתיות ושמר על האינטרסים של החינוך החרדי. 2. חובה להפריד דת ממדינה בצורה טוטאלית. אסור לציונות הדתית לסמוך על החילונים בכל תחום שהוא. מי שכל מעייניו "אכול ושתו היום כי מחר נמות" אין לו כלום עם העתיד ובלי צורך בעתיד באמת אפשר למכור הכל הזול. ולא שאני מוריד מאנושיותם של חילונים. הם מוסרים, הם ישרים והם יהודים. אבל הם בלי נשמה. בלי דת ובלי חזון. כל הימין החילוני, ברגע של אמת, נטש. אם ראית חילוני אוהב ארץ ישראל, בדוק טוב ותראה שהוא לפחות מסורתי. 3. עם ישראל כעם, יהיה בגלות עד בנית בית המקדש. כל מיני אירגוני ממשל כמו הסוכנות, מדינה בדרך, מדינת ישראל. הכל בולשיט.
 |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
הרבה ''דיעות'' יש לך לאחרונה :-) |
Dark Blue |
25.08.05 13:01 |
1 |
אני חילוני, ימני ואוהב ארץ ישראל |
hazelnut |
25.08.05 14:13 |
20 |
עד מתי?? האינכם מבינים?? הטחו עיניים מראות??? |
שרשים עמוקים |
25.08.05 14:42 |
29 |
לזה בדיוק התכוון ''המשורר'': |
ניצוץ |
25.08.05 14:56 |
32 |
יפה, זה מה שכתבתי בשבוע האחרון עם סיום הגירוש השואתי |
פילוביץ שחף |
25.08.05 13:04 |
2 |
ואם באמת רוצים לשריין את ההתישבות, נצביע עזמי בשארה |
Aitan Cohen |
25.08.05 13:06 |
3 |
מי כתה את המאמר המטורף הזה? |
עדכונים מהשטח |
25.08.05 13:06 |
4 |
אותו אחד שיחסום אותך או.טו.טו... |
שרוליק |
25.08.05 13:18 |
7 |
מסכנה: יש לבחור במפלגה הנכונה ולא ה''ריאלית''. לבחור במרזל ולא בביבי. |
אחד העם |
25.08.05 13:08 |
5 |
מסקנה :-) |
אחד העם |
25.08.05 15:06 |
36 |
מצויין, מדוע אתה לא נשאר בגלות באמסטרדם ? |
סליחה מה השעה |
25.08.05 13:16 |
6 |
תגדיר ''מסורתי''. |
ALPCA9334 |
25.08.05 13:20 |
8 |
צודק, אם תבדוק את חברי הליכוד או שרי הממשלה שהתנגדו |
Hermon |
25.08.05 13:55 |
11 |
יש גם אלטרנטיבה אחרת |
מבין עניין |
25.08.05 13:23 |
9 |
הפיאסקו של הבחירות היא עוד הוכחה מדוע אין טעם להצביע |
Hermon |
25.08.05 14:00 |
13 |
תשובה אך ורק למביני עניין |
סאטורי |
25.08.05 16:21 |
43 |
הגעת למסקנה מאוחר מידי. אפשר להסתפק ב''שינוי'' |
פלד |
25.08.05 13:32 |
10 |
מצטער בשבילך שאתה חוזר ל''ארץ אוכלת יושביה''... |
טנא נוגה |
25.08.05 13:59 |
12 |
הזהר מלחטוא בחטא המרגלים |
Boaz_fr |
25.08.05 14:07 |
15 |
שים לב שהוא כתב ''מדינה נכה'', לא ''ארץ''. |
שרוליק |
25.08.05 14:37 |
26 |
זו היתה הכוונה |
טנא נוגה |
25.08.05 16:55 |
48 |
אתה נמצא במלכוד |
Boaz_fr |
25.08.05 14:04 |
14 |
אמת לאמיתה. אקטואלית מתמיד. |
אחד העם |
25.08.05 14:09 |
18 |
ברוך מרזל שוב אצלי בקלפי |
mek2 |
25.08.05 14:08 |
16 |
אין לו סיכוי בגלל הזיופים המסיבים |
aspel |
25.08.05 14:45 |
30 |
אגב |
אספרסו |
25.08.05 14:09 |
17 |
צריך הון אישי ואתה אזרח |
mek2 |
25.08.05 14:13 |
19 |
אספרסו, |
Leah |
25.08.05 14:14 |
21 |
הדעה הזו הייתה תקפה אם לא הייתה ההתנתקות הנוכחית |
nava_sal |
25.08.05 14:17 |
23 |
תגובתך מיועדת אלי? |
Leah |
25.08.05 14:18 |
24 |
אל דאגה |
אספרסו |
25.08.05 14:41 |
28 |
אני חילוני, ימני ואוהב ארץ ישראל |
hazelnut |
25.08.05 14:15 |
22 |
צודק |
Boaz_fr |
25.08.05 14:20 |
25 |
אני כנ''ל וקולי נשמע למרחוק במאבק. אך צודק ניצן שהרוב |
אחד העם |
25.08.05 16:41 |
46 |
ניצן, כשאתה רואה מישהו דתי אוכל חזיר, אתה קורא לו דתי? |
Omri |
25.08.05 14:38 |
27 |
ניכרים דברי אמת... ישר כח על הדברים הנכוחים. |
שרוליק |
25.08.05 14:52 |
31 |
אתה טועה לגבי מרזל ופייגלין |
Boaz_fr |
25.08.05 14:59 |
35 |
אין לי ספק כלל ש... |
Omri |
25.08.05 15:41 |
40 |
כלל גדול ביציאה לקרב |
Boaz_fr |
25.08.05 15:57 |
41 |
ידידי, |
Omri |
25.08.05 16:20 |
42 |
אתה תדאג לחלק שלך |
Boaz_fr |
25.08.05 16:22 |
44 |
והנה, הצגת את הבעיה בריש גלי ! |
Omri |
25.08.05 16:35 |
45 |
בבחירות הבאות ככל הנראה אצביע מרזל. |
hvc |
25.08.05 14:56 |
33 |
הימין ממלא את תפקידו רק כשהוא באופוזיציה |
צברית |
25.08.05 14:59 |
34 |
נכון, אבל |
yaniv37 |
25.08.05 15:20 |
37 |
הרצל היה גדול המשיחיים |
Boaz_fr |
25.08.05 15:33 |
39 |
אני מדבר על משיחיות דתית |
yaniv37 |
25.08.05 23:59 |
53 |
צודק!! אני מצטרף למסקנה !! |
אישוני הכבאי |
25.08.05 15:25 |
38 |
נכון. שהשמאל הרישמי בשלטון, הימין יוצא לרחובות |
yoske |
25.08.05 16:42 |
47 |
כרגיל כשהמצב נהיה קשה היהודים אומרים ''נתנה ראש ונשובה |
BB |
25.08.05 17:16 |
49 |
לערבים אין שום זכות לחיות כאן, לא איתנו כבעלי הבית |
שרוליק |
25.08.05 20:09 |
50 |
המסקנה שלך לא נכונה: חילוניות רעה לישראל |
ענבל |
25.08.05 21:03 |
51 |
או חזית יהודית לאומית |
פוסט |
25.08.05 23:17 |
52 |
 |
שרשים עמוקים
גולש אורח
|
14:42 25.08.05 |

|
29. עד מתי?? האינכם מבינים?? הטחו עיניים מראות???
בתגובה להודעה מספר 20
|
בס"ד אין כאן ימין !!! אין כאן שמאל !!!! יש כאן כת שלטת !!! כשרואים שהעדר מלהג ימין....נותנים לו ימין. כשהעדר מלהג שמאל....נותנים לו שמאל. וממשיכים לשלוט. מי שלא רואה אמת פשוטה זו, עיוור גמור הוא !!!
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
ALPCA9334
גולש אורח
|
13:20 25.08.05 |

|
8. תגדיר ''מסורתי''.
בתגובה להודעה מספר 0
|
"אם ראית חילוני אוהב ארץ ישראל, בדוק טוב ותראה שהוא לפחות מסורתי." כאוהב ארץ-ישראל ואדם חילוני לחלוטין, הייתי אומר שצריך לבדוק מהי ההגדרה המקובלת בעיניך ל"מסורתי". האם זה אדם שמעריך את המסורת היהודית, או כזה שמבצע אותה בפועל? ואם כן, איזה חלקים ממנה? האם זה מי שמניח תפילין כל בוקר, מי הולך פעם בשנה לבית-הכנסת, או מי שפשוט חוגג את סדר פסח ואוכל סופגניות בחנוכה? ההנחה שלי היא שהפרשנות שלך ל"מסורתי" תהיה האחרונה ברשימה, מכיוון שאתה אדם דתי (אם אני לא טועה, מעבר להיותך רב, הגדרת את עצמך פעם כ"חרדי") ובהשוואה לנורמה שלך, אדם "מסורתי" הוא פחות דתי ממה שאני אגדיר כ"מסורתי" (אפשרויות 1 או 2). הכל שאלה של פרספקטיבה. הייתי אומר שמבחינה מעשית, של ביצוע הדת, אין הבדל ביני לבין אחיי החילונים השמאלנים. אבל, כאדם לאומי, אני מרגיש קרבה והערכה גדולה לשומרי המסורת (דתיים ככל שיהיו) ואין בי את השנאה שמצוייה אצל רבים בשמאל. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
 |
|
מבין עניין
חבר מתאריך 31.7.14
5 הודעות |
13:23 25.08.05 |

|
9. יש גם אלטרנטיבה אחרת
בתגובה להודעה מספר 0
|
פייגלין כיון אליה אבל פספס בגדול ועכשיו שמעתי מס' אישי ציבור מהימין ורבנים מובילים מדברים על זה. מפלגת עם. מפלגה שתכיל 30-40 מנדטים (לא איזה איחוד לאומי קקיוני) תרחיב את מצעה ותכיל את השילוש: ארץ ישראל - חינוך - מסורת. נכון, לא נדאג לישיבות ולבני עקיבא כמו פעם, לא נהיה מגזריים וצרי אופקים כמו פעם, אבל סוף סוף נוכל לדאוג לעם ישראל. מכיון שהליכוד והעבודה הם אותו דבר (מרכז-שמאלה) העם צמא למפלגה כזו. החינוך על הקרשים, ארץ ישראל... לא צריך להוסיף, והמסורת יהיה ערך שיתחברו אליו רבים (לא יהדות..מפחיד מידי). במאבק האחרון, הוכח למפרע, מעבר לעובדה ש"רק הליכוד יכול" (ואני מדגיש ליכוד כי הליכוד היום אינו ימין.. צר לי) שאי אפשר להכריע בישראל מאבק חוץ פרלמנטרי (בוודאי לא עם גוף כמו מועצת יש"ע אבל לא רק בגללו) וצריך כח בכנסת כדי לקבל החלטות פייגלין נכשל, כי הוא טעה בהנחה שאפשר לעשות השתלטות עויינת על מפלגה וערכיה הנוכחיים. גם אם ייבחר לראשות התנועה, התנועה הזו תיפול לקרשים ותעלם כי פייגלין אינו ראוי להנהיג את העם כולו. כאמור, רעיון מפלגת העם צובר תאוצה.. הבעיה כרגע היא שאין מי שיכול להנהיג מפלגה כזו.. אז אם אתם מכירים מישהו.. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
Boaz_fr
גולש אורח
|
14:04 25.08.05 |

|
14. אתה נמצא במלכוד
בתגובה להודעה מספר 0
|
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.08.05 בשעה 14:06 בברכה, Boaz_fr אתה מחכה למשיח, אבל לא עושה דבר למען הבאתו. בצורה הזאת תחכה עוד הרבה מאוד זמן...אתן לך עצה עתיקה, עיין בספר חגי פרק א' א בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם, לְדָרְיָוֶשׁ הַמֶּלֶךְ, בַּחֹדֶשׁ הַשִּׁשִּׁי, בְּיוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ--הָיָה דְבַר-ה' בְּיַד-חַגַּי הַנָּבִיא, אֶל-זְרֻבָּבֶל בֶּן-שְׁאַלְתִּיאֵל פַּחַת יְהוּדָה, וְאֶל-יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל, לֵאמֹר. ב כֹּה אָמַר ה' צְבָאוֹת, לֵאמֹר: הָעָם הַזֶּה אָמְרוּ, לֹא עֶת-בֹּא עֶת-בֵּית ה' לְהִבָּנוֹת. {פ} ג וַיְהִי, דְּבַר-ה', בְּיַד-חַגַּי הַנָּבִיא, לֵאמֹר. ד הַעֵת לָכֶם אַתֶּם, לָשֶׁבֶת בְּבָתֵּיכֶם סְפוּנִים--וְהַבַּיִת הַזֶּה, חָרֵב. ה וְעַתָּה, כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת: שִׂימוּ לְבַבְכֶם, עַל-דַּרְכֵיכֶם. ו זְרַעְתֶּם הַרְבֵּה וְהָבֵא מְעָט, אָכוֹל וְאֵין-לְשָׂבְעָה שָׁתוֹ וְאֵין-לְשָׁכְרָה, לָבוֹשׁ, וְאֵין-לְחֹם לוֹ; וְהַמִּשְׂתַּכֵּר--מִשְׂתַּכֵּר, אֶל-צְרוֹר נָקוּב. {פ} ז כֹּה אָמַר, ה' צְבָאוֹת: שִׂימוּ לְבַבְכֶם, עַל-דַּרְכֵיכֶם. ח עֲלוּ הָהָר וַהֲבֵאתֶם עֵץ, וּבְנוּ הַבָּיִת; וְאֶרְצֶה-בּוֹ ואכבד (וְאֶכָּבְדָה), אָמַר ה'. ט פָּנֹה אֶל-הַרְבֵּה וְהִנֵּה לִמְעָט, וַהֲבֵאתֶם הַבַּיִת וְנָפַחְתִּי בוֹ: יַעַן מֶה, נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת-- יַעַן בֵּיתִי אֲשֶׁר-הוּא חָרֵב, וְאַתֶּם רָצִים אִישׁ לְבֵיתוֹ. י עַל-כֵּן עֲלֵיכֶם, כָּלְאוּ שָׁמַיִם מִטָּל; וְהָאָרֶץ, כָּלְאָה יְבוּלָהּ. יא וָאֶקְרָא חֹרֶב עַל-הָאָרֶץ וְעַל-הֶהָרִים, וְעַל-הַדָּגָן וְעַל-הַתִּירוֹשׁ וְעַל-הַיִּצְהָר, וְעַל אֲשֶׁר תּוֹצִיא, הָאֲדָמָה; וְעַל-הָאָדָם, וְעַל-הַבְּהֵמָה, וְעַל, כָּל-יְגִיעַ כַּפָּיִם. {ס} |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
 |
אחד העם
חבר מתאריך 22.9.13
16 הודעות |
14:09 25.08.05 |

|
18. אמת לאמיתה. אקטואלית מתמיד.
בתגובה להודעה מספר 14
|
חגיי א,א בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם, לְדָרְיָוֶשׁ הַמֶּלֶךְ, בַּחֹדֶשׁ הַשִּׁשִּׁי, בְּיוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ--הָיָה דְבַר-יְהוָה בְּיַד-חַגַּי הַנָּבִיא, אֶל-זְרֻבָּבֶל בֶּן-שְׁאַלְתִּיאֵל פַּחַת יְהוּדָה, וְאֶל-יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל, לֵאמֹר. א,ב כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, לֵאמֹר: הָעָם הַזֶּה אָמְרוּ, לֹא עֶת-בֹּא עֶת-בֵּית יְהוָה לְהִבָּנוֹת. {פ}א,ג וַיְהִי, דְּבַר-יְהוָה, בְּיַד-חַגַּי הַנָּבִיא, לֵאמֹר. א,ד הַעֵת לָכֶם אַתֶּם, לָשֶׁבֶת בְּבָתֵּיכֶם סְפוּנִים--וְהַבַּיִת הַזֶּה, חָרֵב. א,ה וְעַתָּה, כֹּה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת: שִׂימוּ לְבַבְכֶם, עַל-דַּרְכֵיכֶם. א,ו זְרַעְתֶּם הַרְבֵּה וְהָבֵא מְעָט, אָכוֹל וְאֵין-לְשָׂבְעָה שָׁתוֹ וְאֵין-לְשָׁכְרָה, לָבוֹשׁ, וְאֵין-לְחֹם לוֹ; וְהַמִּשְׂתַּכֵּר--מִשְׂתַּכֵּר, אֶל-צְרוֹר נָקוּב. {פ} א,ז כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת: שִׂימוּ לְבַבְכֶם, עַל-דַּרְכֵיכֶם. א,ח עֲלוּ הָהָר וַהֲבֵאתֶם עֵץ, וּבְנוּ הַבָּיִת; וְאֶרְצֶה-בּוֹ ואכבד (וְאֶכָּבְדָה), אָמַר יְהוָה. א,ט פָּנֹה אֶל-הַרְבֵּה וְהִנֵּה לִמְעָט, וַהֲבֵאתֶם הַבַּיִת וְנָפַחְתִּי בוֹ: יַעַן מֶה, נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת--יַעַן בֵּיתִי אֲשֶׁר-הוּא חָרֵב, וְאַתֶּם רָצִים אִישׁ לְבֵיתוֹ. א,י עַל-כֵּן עֲלֵיכֶם, כָּלְאוּ שָׁמַיִם מִטָּל; וְהָאָרֶץ, כָּלְאָה יְבוּלָהּ. א,יא וָאֶקְרָא חֹרֶב עַל-הָאָרֶץ וְעַל-הֶהָרִים, וְעַל-הַדָּגָן וְעַל-הַתִּירוֹשׁ וְעַל-הַיִּצְהָר, וְעַל אֲשֶׁר תּוֹצִיא, הָאֲדָמָה; וְעַל-הָאָדָם, וְעַל-הַבְּהֵמָה, וְעַל, כָּל-יְגִיעַ כַּפָּיִם. {ס} א,יב וַיִּשְׁמַע זְרֻבָּבֶל בֶּן-שַׁלְתִּיאֵל וִיהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל וְכֹל שְׁאֵרִית הָעָם, בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם, וְעַל-דִּבְרֵי חַגַּי הַנָּבִיא, כַּאֲשֶׁר שְׁלָחוֹ יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם; וַיִּירְאוּ הָעָם, מִפְּנֵי יְהוָה. א,יג וַיֹּאמֶר חַגַּי מַלְאַךְ יְהוָה, בְּמַלְאֲכוּת יְהוָה--לָעָם לֵאמֹר: אֲנִי אִתְּכֶם, נְאֻם-יְהוָה. א,יד וַיָּעַר יְהוָה אֶת-רוּחַ זְרֻבָּבֶל בֶּן-שַׁלְתִּיאֵל פַּחַת יְהוּדָה, וְאֶת-רוּחַ יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל, וְאֶת-רוּחַ, כֹּל שְׁאֵרִית הָעָם; וַיָּבֹאוּ וַיַּעֲשׂוּ מְלָאכָה, בְּבֵית-יְהוָה צְבָאוֹת אֱלֹהֵיהֶם. {פ} א,טו בְּיוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַחֹדֶשׁ, בַּשִּׁשִּׁי, בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם, לְדָרְיָוֶשׁ הַמֶּלֶךְ. ב,א בַּשְּׁבִיעִי, בְּעֶשְׂרִים וְאֶחָד לַחֹדֶשׁ--הָיָה, דְּבַר-יְהוָה, בְּיַד-חַגַּי הַנָּבִיא, לֵאמֹר. ב,ב אֱמָר-נָא, אֶל-זְרֻבָּבֶל בֶּן-שַׁלְתִּיאֵל פַּחַת יְהוּדָה, וְאֶל-יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק, הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל--וְאֶל-שְׁאֵרִית הָעָם, לֵאמֹר. ב,ג מִי בָכֶם, הַנִּשְׁאָר, אֲשֶׁר רָאָה אֶת-הַבַּיִת הַזֶּה, בִּכְבוֹדוֹ הָרִאשׁוֹן; וּמָה אַתֶּם רֹאִים אֹתוֹ, עַתָּה--הֲלוֹא כָמֹהוּ כְּאַיִן, בְּעֵינֵיכֶם. ב,ד וְעַתָּה חֲזַק זְרֻבָּבֶל נְאֻם-יְהוָה וַחֲזַק יְהוֹשֻׁעַ בֶּן-יְהוֹצָדָק הַכֹּהֵן הַגָּדוֹל וַחֲזַק כָּל-עַם הָאָרֶץ, נְאֻם-יְהוָה--וַעֲשׂוּ: כִּי-אֲנִי אִתְּכֶם, נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת. ב,ה אֶת-הַדָּבָר אֲשֶׁר-כָּרַתִּי אִתְּכֶם, בְּצֵאתְכֶם מִמִּצְרַיִם, וְרוּחִי, עֹמֶדֶת בְּתוֹכְכֶם--אַל-תִּירָאוּ. {ס} ב,ו כִּי כֹה אָמַר יְהוָה צְבָאוֹת, עוֹד אַחַת מְעַט הִיא; וַאֲנִי, מַרְעִישׁ אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ, וְאֶת-הַיָּם, וְאֶת-הֶחָרָבָה. ב,ז וְהִרְעַשְׁתִּי, אֶת-כָּל-הַגּוֹיִם, וּבָאוּ, חֶמְדַּת כָּל-הַגּוֹיִם; וּמִלֵּאתִי אֶת-הַבַּיִת הַזֶּה, כָּבוֹד--אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת. ב,ח לִי הַכֶּסֶף, וְלִי הַזָּהָב--נְאֻם, יְהוָה צְבָאוֹת. ב,ט גָּדוֹל יִהְיֶה כְּבוֹד הַבַּיִת הַזֶּה הָאַחֲרוֹן, מִן-הָרִאשׁוֹן--אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת; וּבַמָּקוֹם הַזֶּה אֶתֵּן שָׁלוֹם, נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת. {פ} ב,י בְּעֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַתְּשִׁיעִי, בִּשְׁנַת שְׁתַּיִם לְדָרְיָוֶשׁ--הָיָה, דְּבַר-יְהוָה, אֶל-חַגַּי הַנָּבִיא, לֵאמֹר. ב,יא כֹּה אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת: שְׁאַל-נָא אֶת-הַכֹּהֲנִים תּוֹרָה, לֵאמֹר. ב,יב הֵן יִשָּׂא-אִישׁ בְּשַׂר-קֹדֶשׁ בִּכְנַף בִּגְדוֹ, וְנָגַע בִּכְנָפוֹ אֶל-הַלֶּחֶם וְאֶל-הַנָּזִיד וְאֶל-הַיַּיִן וְאֶל-שֶׁמֶן וְאֶל-כָּל-מַאֲכָל--הֲיִקְדָּשׁ; וַיַּעֲנוּ הַכֹּהֲנִים וַיֹּאמְרוּ, לֹא. ב,יג וַיֹּאמֶר חַגַּי, אִם-יִגַּע טְמֵא-נֶפֶשׁ בְּכָל-אֵלֶּה הֲיִטְמָא; וַיַּעֲנוּ הַכֹּהֲנִים וַיֹּאמְרוּ, יִטְמָא. ב,יד וַיַּעַן חַגַּי וַיֹּאמֶר, כֵּן הָעָם-הַזֶּה וְכֵן-הַגּוֹי הַזֶּה לְפָנַי נְאֻם-יְהוָה, וְכֵן, כָּל-מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם; וַאֲשֶׁר יַקְרִיבוּ שָׁם, טָמֵא הוּא. ב,טו וְעַתָּה שִׂימוּ-נָא לְבַבְכֶם, מִן-הַיּוֹם הַזֶּה וָמָעְלָה; מִטֶּרֶם שׂוּם-אֶבֶן אֶל-אֶבֶן, בְּהֵיכַל יְהוָה. ב,טז מִהְיוֹתָם בָּא אֶל-עֲרֵמַת עֶשְׂרִים, וְהָיְתָה עֲשָׂרָה; בָּא אֶל-הַיֶּקֶב, לַחְשֹׂף חֲמִשִּׁים פּוּרָה, וְהָיְתָה, עֶשְׂרִים. ב,יז הִכֵּיתִי אֶתְכֶם בַּשִּׁדָּפוֹן וּבַיֵּרָקוֹן, וּבַבָּרָד--אֵת, כָּל-מַעֲשֵׂה יְדֵיכֶם; וְאֵין-אֶתְכֶם אֵלַי, נְאֻם-יְהוָה. ב,יח שִׂימוּ-נָא לְבַבְכֶם, מִן-הַיּוֹם הַזֶּה וָמָעְלָה; מִיּוֹם עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַתְּשִׁיעִי, לְמִן-הַיּוֹם אֲשֶׁר-יֻסַּד הֵיכַל-יְהוָה--שִׂימוּ לְבַבְכֶם. ב,יט הַעוֹד הַזֶּרַע, בַּמְּגוּרָה, וְעַד-הַגֶּפֶן וְהַתְּאֵנָה וְהָרִמּוֹן וְעֵץ הַזַּיִת, לֹא נָשָׂא--מִן-הַיּוֹם הַזֶּה, אֲבָרֵךְ. {ס} ב,כ וַיְהִי דְבַר-יְהוָה שֵׁנִית אֶל-חַגַּי, בְּעֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַחֹדֶשׁ לֵאמֹר. ב,כא אֱמֹר, אֶל-זְרֻבָּבֶל פַּחַת-יְהוּדָה לֵאמֹר: אֲנִי מַרְעִישׁ, אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ. ב,כב וְהָפַכְתִּי, כִּסֵּא מַמְלָכוֹת, וְהִשְׁמַדְתִּי, חֹזֶק מַמְלְכוֹת הַגּוֹיִם; וְהָפַכְתִּי מֶרְכָּבָה, וְרֹכְבֶיהָ, וְיָרְדוּ סוּסִים וְרֹכְבֵיהֶם, אִישׁ בְּחֶרֶב אָחִיו. ב,כג בַּיּוֹם הַהוּא נְאֻם-יְהוָה צְבָאוֹת אֶקָּחֲךָ זְרֻבָּבֶל בֶּן-שְׁאַלְתִּיאֵל עַבְדִּי, נְאֻם-יְהוָה, וְשַׂמְתִּיךָ, כַּחוֹתָם: כִּי-בְךָ בָחַרְתִּי, נְאֻם יְהוָה צְבָאוֹת. {ש}
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
אספרסו
גולש אורח
|
14:41 25.08.05 |

|
28. אל דאגה
בתגובה להודעה מספר 21
|
אני לא מתנתק מרצון מארץ ישראל. אמנם אנחנו קומץ קטן של "הוזים" "וטפילים" על החברה, אבל אנחנו צודקים. (ככה במיקרה אני גם סא"ל במיל').צעקנו התרענו נלחמנו, הודענו, זעקנו התפללנו ומה לא? זילזלו בנו, בזו לנו, גרשו אותנו, קראו למשפחות שנעקרו מביתם רודפי בצע, אמרו עליהם בוכים וסופרים כסף. האם פעם משהו יעיז לומר למשפחה שכולה, קיבלתם פיצוי תפסיקו לבכות? לכן, לא אכפת לי שנפל היום קסאם בשדרות. וגם לא אכפת לי שנפל פצמ"ר בגליל. שישלחו את החבר'ה מגוש דן להגן על גבול הבריחה מלבנון, או לגבול העקירה מעזה. לא אכפת לי יותר, עושה רק לביתי. פרט לכך אפשר לשוחח איתי על סוסים, שייט סירות מפרש, טיולים בצרפת.... אבל לא על ציונות בבקשה. (מעולם בעצם לא הייתי ציוני, יהודי זה העיקר עבורי). ומבחינתי, מסתבר כי אחי החרדים, צדקו. ולכיפות הסרוגות של הרב קוק זצק"ל, רדו מנושא הציונות כהתחלתא ד'גאולה. 
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
Omri
גולש אורח
|
14:38 25.08.05 |

|
27. ניצן, כשאתה רואה מישהו דתי אוכל חזיר, אתה קורא לו דתי?
בתגובה להודעה מספר 0
|
לכן, אל תקרא לממשלה הזו "ממשלה ימנית", מישום שללא השמאל, היא היתה נופלת, "ממשלת אחדות לאומית"... עוד להזכיר, הגירוש עבר על קולו של ערבי. ימין אמיתי זה "ימין קיצוני" ע"פ כל הקרטריונים של התקשורת. לא מוכן לוותר על חלקת ארץ לטובת שלום, רק חשוב על סיני. המיצרים היו מובסים טוטאלית, לא היה עוד עם מה להלחם, ומה שמוכיח זאת זה הסכם השלום. הערבי לא עושה איתך שלום, אלא אם הוא מובס ונכשל. בסיני יכולות לעשות הון עתק מהתיירות השורצת שם. לא מוכן לוותר על חלקת ארץ לטובת שלום. כך אלוקים ציווה אותנו, שלח אותנו הנה להתנחל על אדמת ארצינו, ללא מורא וללא פחד, ללא "הבלגה" וללא "טוהר הנשק". לא מוכן לחיות בצל הטירור, אצלינו, הימין האמיתי, הטירור היה היסטוריה. לא מוכן לחיות לצד ערבים. אצלינו, בימין האמיתי, ערביי ישראל היו מגורשים מכאן. לא, זה לא חלומות באספמיה, עם ראש יהודי אפשר לעשות גם את זה. צריך לעשות זאת תוך כדי מלחמה, כי רק תוך כדי מלחמה ניתן יהיה לעשות זאת. אני רק מקווה שההתנתקות אכן תקדם את כוחו של הימין האמיתי. אם הציבור שגורש, אם הציבור שתמך במגורש, יחזור להיות כפי שהיה, משמע, מתגייס לקרבי בשורות הראשונות, מתנדב, ובקיצור, "אזרח למופת", אז לא למדו דבר. ואם כך, אז עוד יבוא היום, והוא קרוב, שיגורשו מהשטח שאליו גורשו. בנתיים, אין מנהיגות יהודית. באופן אישי, לנדאו לא עושה לי את זה, בודאי שלא נתניהו. ולא, למען הסר ספק, לא סתם לא הזכרתי את פייגלין או ברוך מרזל. אם יש אדם החושב שאחד מהם מסוגל להיות מנהיג, הוא טועה. לעומת זאת, כהנא זצ"ל יכל להיות מנהיג אמת היום, וע"פ כל קרטריון. קורות החיים שלו, מעשיו, האדאולוגיה, הערכים וכ', גם יכל להיפגש ולדון באופן אמיתי עם ראשי מדינות אחרות, דבר שאינני מסוגל לדמיין הכיצד יוכל, לדוגמא, פייגלין להיות מוזמן לבית הלבן. ובשורה התחתונה, למר רוטר, כשאתה רואה בחור דתי אוכל חזיר, אל תקרא לו דתי. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
 |
|
 |
|
 |
Omri
גולש אורח
|
15:41 25.08.05 |

|
40. אין לי ספק כלל ש...
בתגובה להודעה מספר 35
|
הם אנשי עקרונות ישרים שהוכיחו זאת במשך תקופות ארוכות. העם איתם ע"פ קרטריונים רבים, אך לא שומע מהם - למה, הנה: לא דיברתי על האשיות שלהם, אלא על יכולת מנהיגותם, והיא קולקלת משהו. בלתי כרזמטיים בעליל, מנותקים פולטית וחברתית לגמרי, הם לא אנשים פולטיים, ולא יצליחו לשרוד עד המנהיגות האמיתית.לעומת זאת, מי שמסוגל להנהיג את העם היהודי היושב בא"י, ע"פ תורת ה', ע"פ עקרונות, ערכים ואדואלוגיה יהודית אמיתית, יבוא דווקא, לדעתי, כחילוני-מסורתי. יהודי-ימני אמיתי, שמכיר את העולם החילוני היטב, יודע הכיצד לתמרן היטב בין שני העולמות, ולספק את צרכים של שני אלו, תוך דגש חזק ומחוזק על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, ויישום ההתחייבות להתנחל בכל חלקי ארץ ישראל כפי שהובטחה על ידי אלוקינו. קשה לעשות זאת, צריך לעשות זאת בחוכמה, תבונה, ושלא נאמר, קצת פוליטקה תחבולתית. זהו כלל ברזל להגשמת החזון היהודי. בשקט בשקט צריך לתפוס את השלטון, כי ברעש זה לא יילך. עוד יציאו את המנהיג הבא מחוץ לחוק. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
Omri
גולש אורח
|
16:20 25.08.05 |

|
42. ידידי,
בתגובה להודעה מספר 41
|
אנו כבר 60 שנה, מאז קום המדינה, רק מפסידים - זוהי הרי לא המדינה עליה חלמנו. מעיקר מאז 67 נטרפה דעתה של ישראל. למה? כי לא היה שאיפה, ובעיקר לא מוח - והרי שאתה מחזק זאת, ואני אסביר. הרב כהנא הגיע לקצה היכולת של הימין האמיתי, הוא נכשל כי הוציאו אותו מחוץ לחוק. למה הוציאו אותו מחוץ לחוק? כי לא היה מוח. לא לו באופן ספציפי כ"כהנא", אלא בכלל.כהנא הוא קצה יכולת ההצלחה של אדם יהודי, ערכי ואדאוליסט. בשילוב של אלו יחד עם כושר מנהיגות, כרזמתיות ואופי ש"קונה אותך" וגורף המונים, והחזון, והחלום, והרצון של כל יהודי ויהודי יתממש, החזון של שיבת ציון ולא שיבעת ציון, יתממש. זה עתה, אכן זה מה יש. אך אל תשלה עצמך, עם זה לא ננצח. פייגלין או מרזל אינם מייצגים כוח עממי, אלא כוח קהילתי-ציבורי ספציפי ב-ל-ב-ד. הם לא מסוגלים לסחוף עם. אך לעומת זאת, עם אותן הדיעות ממש, יכול אדם אחר לקום ולסחוף אחריו עם שלם, איך תסביר זאת? חזור שנית לפסקה 2, מ"כהנא הוא קצה ה..." ועד "שיבת ציון ולא שיבעת ציון". |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
Omri
גולש אורח
|
16:35 25.08.05 |

|
45. והנה, הצגת את הבעיה בריש גלי !
בתגובה להודעה מספר 44
|
אני לא אדאג לחלק שלי, אלא, אדאג לחלק ש-ל-נ-ו, כמה שאפשר, ה"כמה שאפשר" הוא אתם, בעיקר הציבור הזה, שגורש ותומך במגורש. הקב"ה לא מנהל את העולם באופן ישיר, לא ניתן לעלות מעלה ללא תמיכת העם, ולכן פייגלין ומרזל לא עולים מעלה, הם לא מדברים עם העם, אלא עם הקב"ה, במקום לעשות זאת י-ח-ד ובו זמנית !נ.ב, כשאני מדבר על עצמי, אני מדבר על מנהיג בכלל. לא על עצמי באופן ספציפי  |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
 |
שרוליק
חבר מתאריך 28.5.15
291 הודעות |
20:09 25.08.05 |

|
50. לערבים אין שום זכות לחיות כאן, לא איתנו כבעלי הבית
בתגובה להודעה מספר 49
|
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.08.05 בשעה 20:10 בברכה, שרוליק ובודאי לא כשהם (ח"ו, היל"ת) כבעלי הבית. הערבים איבדו את האפשרות לחיות כאן כשניסו לרצוח ולכלות בנו. אין שום מצב שאנחנו נקבל אותם, לא כעבדים, לא כתושבים זמניים ולא בכלל. יש להם שתי אופציות: או מעל פני כדור הארץ, מחוץ לגבולות א"י, או בתוך גבולות הארץ, אבל מתחת לאדמה. אני, אגב, מעדיף את האופציה השניה, ואני לא עושה הבחנות הין ערבי לערבי, כולם בני מוות. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
ענבל
גולש אורח
|
21:03 25.08.05 |

|
51. המסקנה שלך לא נכונה: חילוניות רעה לישראל
בתגובה להודעה מספר 0
|
המסקנה לגבי הימין נכונה. אך לא הכיוון הפוליטי קובע אלא הריחוק מהדת. אך המסקנה מעוות את המציאות - השמאל גרוע , גרוע גרוע !! את הויתורים הטריטוריאלים הראשונים עשו השמאל: בנסיגה ב- 56', בנסיגה מהר הבית ב- 67', ובנסיגות לאחר מלחמת יום הכיפורים. הימין, כרגיל, רק מעתיק מהשמאל.הימין החילוני הצליח טוב יותר להסתיר את זהותו האמיתית . בצע כסף, אינטרסים עצמיים, גוברים אצלו על כל אידיאל. בדיוק כפי שכתוב בתורה: "אכן אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני על דבר אשתי". המסקנה שהשמאל טוב יותר - אינה נכונה. הימין לא היה עושה זאת ללא השמאל, ולולא השמאל. שמאל + ימין חילוני = חילול כל מה שקשור בדת ישראל, כולל ארץ ישראל. לעם ישראל יהיה טוב רק כאשר השלטון יהיה בידי יהודים שבאמת יראי שמיים. (לא רק חובשים כיפה או כובע) |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|