קבוצות דיון
גילוי מסמכים
נושא #7973
|
מנהל
סגן המנהל
מפקח
עיתונאי מקוון
צל"ש
|
פילוביץ שחף

חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 311 מדרגים, 581 נקודות. ראה משוב | יום שני ז' באייר תשס''ח
15:39 12.05.08 |

|
אהרן ברק: ''יחודנו כמדינה יהודית''
 |
אשכול עוגן מתאריך 26.11.14 בשעה 06:58 על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח) לרגל 60 למדינה - "מגילת העצמאות" , אני חושף כאן לראשונה מסמך בן 9 עמודים (58-66) הלקוח מתוך חוברת עבודה באקדמיה למשפטים שכל סטודנט מתחיל "חייב" ללמוד, לשנן, להפנים ולהבחן... הנושא הנלמד הוא: "ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" תוכנו של מסמך זה, נלקח מתוך הרצאה שניתנה ע"י נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק ב- 01/08/2007 בקונגרס העולמי השניים עשר למדעי היהדות. המסמך מחולק ל- 8 תתי נושאים והם: @ חשיבות הערכים @ פתרון במסגרת הקונצנזוס @ יחודנו כמדינה יהודית @ מדינה יהודית בהיבט המורשתי @ היחס בין ההיבט היהודי להיבט הדמוקרטי @ בחירת המשותף והמאחד @ רמת הפשטה גבוהה @ כשלון ההשלמה וההרמוניה @ להלן דף מס' 61 מהחוברת שממנה נלקחה כותרת כתבה זו ושהמשך קריאת המסמך במלואו בלינק המצ"ב: 
64. א. ברק: 'ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית' https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5232&forum=gil&omm=64&viewmode=threaded תזכורת רלוונטית: 
55. למגילת העצמאות נוספה פרשנותו של השופט אהרון ברק!! https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5232&omm=55&viewmode= 
מי חתם על מגילת העצמאות ....?? https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5232&omm=0&viewmode= 
116. בן גוריון: ''בשם העם היהודי, התנ''ך הוא המנדט שלנו'' https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5391&omm=116&viewmode= שארפ חבר מתאריך 5.1.11 2150 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב אור ליום רביעי ג' בכסלו תשע''ב 23:54 29.11.11 היו זמנים בתל אביב...''התנ''ך הוא המנדט שלנו ''... בכל זאת כ"ט בנובמבר (היה) היום... בתמונה: הפגנה ברח' בן יהודה בתל-אביב נגד מדיניות הספר הלבן של הבריטים. בכרזה שבידי המפגינים כתוב: "התנ"ך הוא המנדט שלנו, ואנגליה לא תוכל לבטלו" דמיינו לעצמכם כמה מאות פעילי מפלגת העבודה צועדים כיום ברחוב בן יהודה, בתל-אביב עם שלט "התנ"ך הוא המנדט שלנו, וארה"ב לא תוכל לבטלו". (קרדיט- מתלכדים). 

עו''ד מאיר שמגר מכין חוקה לישראל... https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5219&omm=0&viewmode= 
ברוך שפינוזה = אהרון ברק = אוריאל רייכמן 
85. ברוך שפינוזה = אהרון ברק = אוריאל רייכמן הזמיר שמרדים https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5180&omm=85&viewmode=threaded
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
אין לנו זכות קיום אלא כמדינה יהודית. |
עמוסכ |
12.05.08 15:45 |
1 |
חד משמעי !! |
פילוביץ שחף |
12.05.08 20:19 |
8 |
בייחוד הזה לשיטתו אפשר לשרוף גופת נפטר יהודי ? |
3ברית |
12.05.08 15:49 |
2 |
עדיף שגופה תשרף מאשר שיאכלו אותה תולעים, לא? |
coupled |
12.05.08 19:00 |
7 |
התייחסתי ל'יהדותו' המוזרה בהקשר לכתבה |
3ברית |
12.05.08 22:45 |
16 |
זה אותו ברק שישב בנשיאות הבג''ץ |
הכי טוב |
12.05.08 15:55 |
3 |
מלמדים דבר אחד ועושים דבר אחר.......... |
פילוביץ שחף |
12.05.08 18:42 |
4 |
היה יהודי בביתך ואדם בצאתך... |
mordechay |
12.05.08 18:47 |
5 |
מנדלסון - השכלה - מדע - אילומינטי |
בול טרייר |
12.05.08 18:56 |
6 |
התנצרות. |
מוצרט |
12.05.08 20:35 |
9 |
ואיזה יהודי ידוע הוא הגורו של אהרון ברק?? |
פילוביץ שחף |
12.05.08 22:01 |
12 |
לא יודע לגבי הגורו, אבל : |
mordechay |
12.05.08 22:13 |
13 |
אבל גדול מאוד מאוד, קבל ידידי: |
פילוביץ שחף |
12.05.08 22:42 |
15 |
הלינק להאזנה לא תקין פילו. אנא |
בול טרייר |
13.05.08 02:17 |
32 |
מצטער ידידי, על פניו נראה שהלינק צונזר !! |
פילוביץ שחף |
14.05.08 17:45 |
35 |
זה לא העניין. יש כאן תהליך של ריקבון. |
xשרלהx |
18.08.10 09:05 |
41 |
שאלתי פעם את אהרון ברק על הלכאורה 'סתירה' הזאת |
ET |
12.05.08 20:48 |
10 |
מעניין מאוד ויישר כח על תגובתך!! |
פילוביץ שחף |
12.05.08 20:59 |
11 |
ומה על דברים שהוא פסק מתוך מקום שהמחוקק התעלם? |
ברוש |
12.05.08 23:04 |
17 |
מי שלא דובר אמת זה אתה. |
Big Joe |
12.05.08 23:09 |
18 |
וכי דוברו של אהרון ברק נהייתי :-)? |
ET |
12.05.08 23:17 |
19 |
''עו''ד שפטל: השופט ברק ''ישכח'' ש''הכל שפיט'' |
פילוביץ שחף |
12.05.08 23:41 |
20 |
סלח לי שלא קראתי את הקישורים, אבל אם הוא אומר שהוא |
ET |
12.05.08 23:51 |
21 |
תרשו לי |
פורום מחשבים |
12.05.08 23:59 |
22 |
שוב אומר, אני לא מייצגו ולא דוברו :-) |
ET |
13.05.08 00:10 |
24 |
השאלה היותר מסובכת היא מה היא ''כוונת המחוקק''. |
Big Joe |
13.05.08 00:17 |
25 |
אפשר ללמוד עליה בכמה דרכים |
ET |
13.05.08 00:28 |
26 |
המחוקקים שלנו הם צרצור, בארכה, אע סנע, רמון, גולדפארב |
mordechay |
13.05.08 00:33 |
28 |
אכן, הבעיה היא אצל המחוקק :-) |
ET |
13.05.08 00:39 |
29 |
הדמוקרטיה היא חרא של שיטה |
Big Joe |
13.05.08 00:40 |
30 |
שאלה של השקפת עולם :-) |
ET |
13.05.08 00:41 |
31 |
זה סותר את המייל שיורט והופץ |
xשרלהx |
18.08.10 09:22 |
42 |
צודק בהחלט !! |
פילוביץ שחף |
15.05.08 22:49 |
37 |
חבל רק שכשהזקין ירק על דבריו אלו |
אוהב ישראל |
12.05.08 22:23 |
14 |
אהרן ברק: אסור להשאיר את הנישואים בידי הדתיים |
פילוביץ שחף |
13.05.08 00:09 |
23 |
יהודית ודמקורטית |
Skipper |
13.05.08 00:31 |
27 |
זה למה אמר מי שאמר: בית הסזון העליון !! |
פילוביץ שחף |
13.05.08 12:37 |
33 |
ברק הזה ה''רקב'' הזה שילך מפה מקומו לא כאן.עוקר ושונא ישראל. |
YA-20826 |
13.05.08 12:44 |
34 |
''הרקב'' הזה לא הולך לשום מקום ומשנתו נלמדת היטב.... |
פילוביץ שחף |
14.05.08 19:48 |
36 |
الله اكبر |
ilovemuhammad |
25.05.08 02:16 |
38 |
אהרון ברק (נשיא ביהמ''ש העליון לשעבר) הביע נכונות.... |
פילוביץ שחף |
01.02.10 06:57 |
39 |
גולדסטון 'אינו צד'... לטעמי ברק אמור לפסול את עצמו!! |
פילוביץ שחף |
01.02.10 07:13 |
40 |
ריצ'רד גולדסטון ואהרון ברק צמד חמד'' |
פילוביץ שחף |
12.09.11 21:40 |
44 |
''היום לפני 74 שנה נולד בליטא אהרון ברק'' (*) |
פילוביץ שחף |
16.09.10 07:51 |
43 |
פרופסור ברק: פגיעה במחוקק = פגיעה בדמוקרטיה. |
פילוביץ שחף |
05.12.13 07:21 |
45 |
 |
|
 |
|
 |
|
הכי טוב
גולש אורח
| יום שני ז' באייר תשס''ח
15:55 12.05.08 |

|
3. זה אותו ברק שישב בנשיאות הבג''ץ
בתגובה להודעה מספר 0
|
שהתיר למכור חמץ בפסח שאיסורו ע"פ היהדות כרת ? הבג"ץ שהתיר לשרוף גופה של נערה יהודיה ?זה אותו ברק שרצה לחסל את יהדות המדינה באמצעות הדמוקרטיות. חיסול היהודיוּת באמצעות הדמוקרטיה יורם שפטל "ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית הם אותם ערכים אוניברסליים המשותפים לבני החברה הדמוקרטית ואשר צמחו מתוך המסורת וההיסטוריה היהודית". במילים אלה מוחק למעשה נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק את המילה "יהודית" מהכרזת העצמאות ביום ה' באייר תש"ח הכריזו חברי מועצת העם הזמנית, כנציגיהם של היישוב העברי בארץ ישראל ושל התנועה הציונית, "על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל". לא בכדי הכריזו על "הקמת מדינה יהודית" ולא "מדינה יהודית-דמוקרטית": ייחודה ו'כרטיס הביקור' של מדינת ישראל הם יהדותה. דמוקרטיה היא צורת משטר וככזו אין לה דבר עם מהותה הייחודית של מדינה כלשהי. לפיכך, הגם שהכרזת העצמאות של מדינת ישראל קובעת מפורשות כי אופי המשטר שייכון בה יהיה דמוקרטי ("תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין"; וכן "חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות"), בכל זאת - ולא בהיסח הדעת, המדינה שהוכרזה הוגדרה כמדינה יהודית ואך ורק ככזו. יש להדגיש שעל פי הכרזת העצמאות, כל אותם מאפיינים דמוקרטיים של מדינת ישראל נגזרים מ"יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל", וכך גם יש לגזור את פרשנותם ואת יישומם בחיי היום יום. דהיינו, לא בעקרונות דמוקרטיים ככאלה עסקינן, אלא בעקרונות דמוקרטיים על פי תפיסתם של נביאי ישראל. מכאן קצרה הדרך למסקנה הבלתי נמנעת: על הדמוקרטיה הישראלית לשרת את ייחודה היהודי של המדינה. קל וחומר שאל לה לעשות שימוש ב"חזונם של נביאי ישראל" כדי לכרסם ביהדותה של המדינה. חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו קובע אמנם כי מדינת ישראל על פי ערכיה היא: "מדינה יהודית ודמוקרטית", אולם נאמר בו במפורש שהערכים אשר בכוונתו להגן עליהם - ערך האדם, קדושת חייו והיותו בן-חורין "יכובדו ברוח העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל". כאמור, על פי עקרונות אלה, ערכיה הדמוקרטיים-יהודיים נועדו לשרת את צביונה היהודי. לפיכך, על פי חוק השבות, על מדינת ישראל להיות פתוחה לעלייתם ארצה של יהודים בלבד. לפיכך גם רשאית הכנסת לחוקק חוקים שעל פיהם, למשל, קצבת הילדים אשר תשולם ליוצאי צה"ל ולתלמידי ישיבות תהיה גדולה יותר מזו שתשולם לערבים שאינם משרתים בצה"ל. שהרי יהדותה של המדינה מחייבת, מחד גיסא להפלות לטובה את אלה המשרתים בצבאה ומגינים עליה, ומאידך גיסא לעודד ילודה בקרב היהודים כדי לשמור על צביונה היהודי, על ידי הבטחת רוב יהודי גדול ככל הניתן. בהתאם לכך גם זכאית המדינה לעודד התיישבות יהודית בלבד באזורים שבהם צפיפות האוכלוסייה הערבית מסכנת את קיום המדינה כמדינה יהודית. בשל מיקומה של מדינת ישראל - בלב ליבו של העולם הערבי והמוסלמי, ובשל היותה מדינה יהודית, מדינתנו היא כיום היחידה בעולם אשר עצם קיומה מאוים. לפיכך היא רשאית לנקוט בכל פעולה נדרשת נגד אויביה, הן בתוכה והן מחוצה לה - לרבות גירוש, הריסת בתים, שלילת יכולת פעולה פוליטית ממפלגות שמצען סותר את יהדותה או חותר תחת יסודות בטחונה. עד לתחילת שנות ה-80' התאפיינה פסיקתו של בית המשפט העליון ביישום כל המתחייב מהיותה של ישראל מדינה יהודית. עם הצטרפותו אליו של נשיאו הנוכחי, השופט אהרון ברק, חל בהדרגה מהפך הרסני בגישתו של בית משפט זה, תוך העדפה ברורה של ערכים דמוקרטיים אוניברסליים שאינם יהודיים, על פני שמירת ייחודה היהודי של המדינה, עד כדי כרסום משמעותי ביהדותה של המדינה במובן הרחב ביותר. את השקפת עולמו ה'משפטית' של השופט ברק באשר למשמעות יהדותה של מדינת ישראל - שהינה למעשה השקפתו הערכית-פוליטית - הוא היטיב להגדיר במאמרו 'המהפכה החוקתית - זכויות יסוד מוגנות': "ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית", כך כתב, "הם אותם ערכים אוניברסליים המשותפים לבני החברה הדמוקרטית ואשר צמחו מתוך המסורת וההיסטוריה היהודית". משמעות השקפה זו של השופט ברק היא למעשה מחיקתה של המילה "יהודית" מהכרזת העצמאות. לשיטתו, כל דבר ביהדות שאינו דמוקרטי אוניברסלי, מקומו לא יכירנו במדינת ישראל. ומדינתו, על פי תפיסתו, היא "מדינה חילונית דמוקרטית של כל אזרחיה". שהרי ערך יהודי שאינו "אוניברסלי" ו"משותף לבני חברה דמוקרטית" אינו בר קיימא בה. השקפתו זו של הנשיא ברק, שכל כולה ערכית-פוליטית, הינה סילוף גמור של משמעות מהותה היהודית של מדינת ישראל. שהרי כאמור, מגילת העצמאות - אשר אליה מפנה חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו - קובעת כי את "יסודות החירות, הצדק והשלום", קרי, הערכים הדמוקרטיים של מדינת ישראל, יש לפרש על פי "חזונם של נביאי ישראל", קרי, המשמעות היהודית של מושגים אלה. וכך, הופך ברק את היוצרות ובפסיקתו נותן תוקף אך ורק לערכי היהדות המתיישבים עם ערכים "אוניברסליים המשותפים לבני החברה הדמוקרטית". ואכן, על פי אמות מידה אלה, עלייה של יהודים בלבד לארץ ישראל סותרת במהותה הן את הערכים ה"אוניברסליים" ובוודאי שאת הערכים ה"משותפים" לערבים "בני החברה הדמוקרטית" הישראלית. יתרה מזאת, על פי ערכים "אוניברסליים" ו"משותפים לבני חברה דמוקרטית" לא ניתן למעשה להתנגד להשמדתה של מדינת ישראל באמצעות מה שמכונה על ידי אויביה "זכות השיבה". שהרי איזהו הערך ה"אוניברסלי" של חברה "דמוקרטית" אשר מונע את שיבתם של הערבים למקומות שבהם לטענתם ישבו הם או אבותיהם אך לפני כיובל שנים? פסיקתו ההרסנית של השופט ברק מתבטאת, בין השאר, באיסור שנקבע למינהל מקרקעי ישראל על הקצאת אדמה להקמת יישוב קהילתי ליהודים בלבד, גם כזה הסמוך לגבול והמצוי בלב ליבה של אוכלוסייה ערבית; וכן בפסקי הדין האוסרים למעשה גירוש פעילי טרור אל מחוץ לתחומי ישראל ובפסקי דין האוסרים הריסה מיידית של בתי של טרוריסטים-רוצחים, אשר מצויים בשטחי יו"ש הנתונים לשליטה ישראלית מלאה. פסק דין אנטי-יהודי אחר משלו הוא, שאין תוקף לתנאי אשר התנו מרואיינים שומרי שבת, כי סרט טלוויזיה שבו התראיינו לא ישודר בחגים ושבתות; כמו גם פסק הדין המתיר למפלגתם של עזמי בשארה ואחמד טיבי להשתתף בבחירות לכנסת, על אף שזו אינה מכירה ביהדותה החוקתית של המדינה. פסיקה זו היא כה מעוותת ומסולפת במהותה המשפטית, עד שגם אשת שמאל מובהקת כפרופ' רות גביזון, מסתייגת ממנה לחלוטין. בספר 'אקטיביזם שיפוטי - בעד ונגד' היא מותחת ביקורת על מה שמכונה בפיה "בג"ץ החדש", כלומר, בית המשפט העליון בהשראת השקפותיו של הנשיא ברק. בין השאר אומרת היא אומרת: "אין זה פלא כי חלק מן ההתנגדות לנשיא ברק באוכלוסייה הדתית אינו מבוסס על פסיקותיו, אלא דווקא על הפרשנות המופשטת שהוא נותן לצירוף 'יהודית ודמוקרטית'... איני סבורה כי ניתן יהיה להצדיק לאורך זמן את המצב שבו קבוצה הומוגנית למדי - כלומר שופטי בית המשפט העליון - מפעילה קני מידה המרחיבים את גבולות המשפט והשפיטות, ומגיעה לפתרונות 'אובייקטיביים' הנגזרים מתפיסת עולמה וערכיה הייחודיים... כאשר ישנן מחלוקות עמוקות על התשובות הנכונות, העובדה כי בג"ץ הוא גוף כמעט הומוגני מבחינת גישות יסוד יוצרת קושי גדול לאותן קבוצות שאינן מיוצגות בו". והחשוב מכל: "הכרעות על האופי הציבורי של החיים בישראל שלא תהיינה מקובלות על חלקים ניכרים בציבור תבאנה בהכרח, ולא בלי הצדקה, לאובדן לגיטימיות של בג"ץ בחברה". ואכן, מודעות ציבורית באשר למגמות הפוליטיות האנטי-יהודיות הקיצוניות בפסיקתם של שופטי הרוב בבג"ץ, בהנהגת נשיאנו ברק, אשר משמעותן היא חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית - עשויה להביא לדה-לגיטימציה של הבג"ץ בציבור, דה-לגיטימציה שכאמור אפילו לשיטתה של פרופ' גביזון - הינה למעשה צו השעה. מקור ראשון
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
ET
חבר מתאריך 17.6.02
34799 הודעות | אור ליום שלישי ח' באייר תשס''ח
23:17 12.05.08 |

|
19. וכי דוברו של אהרון ברק נהייתי :-)?
בתגובה להודעה מספר 17
|
רק סיפרתי מה שהוא ענה.אגב, גם לגבי "הכל שפיט" כמובן שאלתי. על כך הוא השיב, שהוא מעולם לא אמר זאת, אלא שהוא אמר "הכל משפט". את ההבדל בין שני המושגים הוא הסביר בכך שגם כשבית המשפט דן בשאלה האם בית המשפט צריך לדון בה, הרי שבכך "הכל משפט". ומאחר ובהרבה מקרים (ואכן זה קורה בהרבה מקרים אם אתה מכיר את המטריה) בית המשפט פוסק שלא הוא המקום לדון בסוגיה, הרי שהכל משפט, אבל לא הכל שפיט. לגבי פסילת חוקי הכנסת, הוא עונה על זה די בפשטות. אם הכנסת מחוקקת חוק שמנוגד לחוקי היסוד (קרי לחוקה לצורך העניין), זה בדיוק תפקידו של בית המשפט לעצור זאת (ואגב, זו הפרשנות שניתנת להבדלים בין חוקה לחוקים רגילים בכל מקום בעולם). ואת הנוסח של חוקי היסוד, לא בית המשפט קבע אלא המחוקק (או המכונן לצורך העניין). כך ששוב חזרת לאותה נקודה, בה המפתח בידי המחוקק. ואגב, המחוקק יכול בקלות רבה יחסית גם לחוקק חוקים שכן מנוגדים לחוקי היסוד, אלא שבמקרה כזה עליו לנסח את החוק בצורה מסוימת (להוסיף בו "על אף האמור בחוק יסוד זה וזה" למשל). אם המחוקק בוחר שלא לעשות זאת, אין לבית המשפט הרבה ברירה אלא להכריע לגבי אותו חוק ע"פ פרשנותו את חוק היסוד. שוב ושוב, המפתח בידי המחוקק. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
ET
חבר מתאריך 17.6.02
34799 הודעות | אור ליום שלישי ח' באייר תשס''ח
23:51 12.05.08 |

|
21. סלח לי שלא קראתי את הקישורים, אבל אם הוא אומר שהוא
בתגובה להודעה מספר 20
|
לא אמר, אלא אמר משהו אחר, אני מניח שאפשר לסמוך עליו. הרי הוא מסנגר על דעתו שלו בכל מקרה, כך שגם אילו היה אומר 'הכל שפיט' קשה לי להאמין שהוא יתבייש באמירתו זו.אגב, הוא לא המשפטן הבכיר היחיד שאישר באוזניי שהוא לא אמר את זה, אלא אמר 'הכל משפט' והתקשורת בחרה לשנות זאת. שמע, אפשר לחשוב על אהרון ברק הרבה דברים, ובחלקם הגדול אסכים איתך מן הסתם. אבל אני לא רואה אותו משקר במצח נחושה לגבי דברים שאמר (מה גם שעם קצת מאמץ, מן הסתם אפשר להוכיח את הדברים בקלות). |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
 |
mordechay
גולש אורח
| יום שלישי ח' באייר תשס''ח
00:33 13.05.08 |

|
28. המחוקקים שלנו הם צרצור, בארכה, אע סנע, רמון, גולדפארב
בתגובה להודעה מספר 25
|
בס"דרוחמה, גבריאלי, עזמי, צ'רלי, חנין, שנמשיך? והפרשנים: אהרל'ה, ודורית, ועדנה, ואלייקים. שלטון החוק? המחוקק? הפרשן? איך בדיוק שקעה האימפריה הישראלית ב 60 שנות קיומה? 
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות | יום שלישי ח' באייר תשס''ח
12:37 13.05.08 |

|
33. זה למה אמר מי שאמר: בית הסזון העליון !!
בתגובה להודעה מספר 27
 |
בית הסזון העליון הוא הוא בית משפט העליון נכון להיום!! כותרת זו מחדדת את הציטוט מהכתבה המצ"ב שפורסמה כאן והמשכה בפרשת הבוגד וח"כ עזמי בשארה: "קולק גם היה מי שדאג לכך שברנד לא יפגוש באותו עניין את ההנהלה הציונית, גם לאחר ששוחרר ממרתפי החקירות הבריטיים וגם הדבר המצמרר הזה הוא לא כל הסיפור. הסיפור האמיתי קשור ככל הנראה במי שעדיין בחיים, מי שעדיין בתפקיד (שמעון פרס - פ"ש), מי שהקים יחד עם קולק ב 1964 את רפ"י כדי לשרת את האינטרס הבריטי לנקום בפנחס לבון על הפרשה באמצעות סיכול ממקוד וכמיטב המסורת של אנשי הסזון של אז, כמו גם צאצאיהם המכהנים כיום אף בבית הסזון העליון של מדינת ישראל והידועים כקבלני תפירת התיקים של המדינה." הלינק לכתבה: טיהור הנהגת המדינה ממרגלים ובוגדים https://rotter.net/forum/gil/7214.shtml@ להלן הסבר מוחשי מדוע הכותרת שלעיל מדוייקת לחלוטין: בית הסזון העליון הוא הוא בית משפט העליון נכון להיום !! לבית הסזון העליון יש גם משמעות עמוקה: 1. ביניש היא הבת של אהרון ורבה. השופטת דורית בייניש, בת לחוה ואהרון ורבה, נולדה בישראל בשנת 1942 www.inn.co.il/News/News.aspx/154342 2. אהרון ורבה הוא הגיזבר של "לשכת המס" – הגיזברות שמימנה את הסזונים (הקטן והגדול) למיניהם......  http://www.text.org.il/index.php?book=0604126
3. ביניש המשיכה, הן כפרקליטה והן כנשיאה, בדיוק באותה שיטת הסזון – רק עליון. סיכולים ממוקדים לכל מה שמריח ציוני, דתי, יהודי, בשירות טרמפיסטים על הטרגדיה היהודית, אנשים שיהדות לא מעניינת אותם, אלא רק להרוויח את הירושה מהסבל שאחרים שילמו על יהדותם. מבחינתם ארץ ישראל זו הזדמנות עיסקית. טוב שיהיה עליה שליטה, ובמחיר מתאים – אין שום בעיה למכור. 4. העתיד של העם היהודי מעניין את דורית ביניש כמו שהעתיד של הפלסטינאים מעניין את סוהא ערפאת. גרם אחד לא יותר. מבחינת שניהם, למאבק הלאומי יש רק טעם אחד. טעם של מחלבה קטנה. תזכורת:
מאת יוסי בלום-הלוי: '' המשכו של הסיזון !!'' "אהרון ברק, כבודו הנכבד, נשיא בית המשפט העליון בכל פסיקותיו המלומדות להגנה על ... בית המשפט העליון גם קבע בשורה ארוכה של פסקי דין כי כל נטילת זכות מאדם דורשת ..." https://rotter.net/forum/gil/5583.shtml האחים קהלני = הטבח במערת המכפלה = רצח רבין... "נשיא בית משפט העליון-"לא חקרנו הכל, זכותה של משפחת רבין לבקש בירורים נוספים" ... מציידי אחינו היהודים- "הסיזון", ירה לא בראש ורצח אותו, לידם "נכח" גם איסר ..." https://rotter.net/forum/gil/5014.shtml השופט דורית בייניש עומדת להתמנות לנשיאת בית המשפט העליון. קרא עוד... ראה קישור מצורף... הסיזון. 100 שנות ציונות. 58 השאלות של אדיר זיק בפרשת רצח רבין ... http://ps.newsnet.co.il/Front/Newsnet/reports.asp?reportId=2576 15/02/2005. מכינים את הסיזון הבא / אביתר בן-צדף ... יצחק לוי תמה על כך שנשיאת בית המשפט העליון אינה מצליחה לקבל ביקורת מפי שר ... www.leumi.org.il/contents_id.asp?cat=10&id=2897&class_cat=maamarim האם העולם היה מרשה לנו לעשות זאת? האם בית המשפט העליון ... הסיזון חוזר / אליקים העצני www.tkuma.org.il/our_works_id.asp?cat=16&id=2298&class_cat=maamarim המשכו של הסיזון ... אהרון ברק, כבודו הנכבד, נשיא בית המשפט העליון בכל פסיקותיו המלומדות להגנה על ... http://archive.likudnik.co.il/Newspaper/searchingResult.asp 41. הקיסר = מייק הררי הגיס של שופטת עליון דורית בייניש !!! https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6184&omm=41&viewmode= _______________________________
לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
 |
|
|