גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19733 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19733   
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום רביעי כ''ב באדר א' תשע''ט    08:08   27.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שלום, מדבר אהרון מתל אביב  

 
  
אני רוצה לדבר על הבחירות, ליתר דיוק על מה שעומד מאחוריהן ומשפיע על חיינו הרבה יותר מכל פתק שנשים בקלפי, אבל הדמוקרטיה לא הבחינה בו ולא מאפשרת לנו לבחור, אלא רק להרכין ראש ולשתעבד אליו.

אני מדבר כמובן על השילוש הקדוש, שכולנו כדת קיצונית משועבדים אליו: החוק הבינלאומי, הוא לא חוק. הפוליטיקלי קורקט, הוא לא קורקט, וערכי המוסר שלנו שהם לא ערכים ובטח לא מוסר.

1. החוק הבינלאומי, אין דבר כזה. אין חוק בינלאומי. אין מחוקקים שלא חוקקו אותו. אין ציבור בוחרים שלא בחר באופן דמוקרטי בית מחוקקים, שלא חוקקו את החוק שאיננו.

יש משפט בינלאומי, שהוא אוסף אמנות שנכתב על ידי טיפוסים מן הסוג של האו"ם שחשף עצמו כאנטישמי ברזולוציה לפיה הציונות היא גזענות, ומאז הזאבים מצביעים באופן דמוקרטי בעד לטרוף את הכבשה. הערבים, האנטישמים ותומכיהם שיש להם רוב באו"ם מפקירים את האנושות לשואות וזוועות ועסוקים באובססיביות בתקיפת ישראל. הכל ידוע, אין חדש תחת השמש.

החוק הזה, שהוא בכלל לא קיים, איכשהו הצליח לקבל מעמד של תורה מסיני, אמן כן יהי רצון, כזה ראה וקדש. לא ניתן לערער עליו, לא ניתן להרהר עליו, לא ניתן להטיל בו ספק, לא ניתן לשנות אותו, יש רק דבר אחד שניתן: להשתעבד אליו. נחזור אליו בהמשך.

2. הפיסי הידוע בכינויו פוליטיקלי קורקט, הוא בוודאי פוליטי אבל בטח לא קורקט. כחלק מן השילוש הקדוש שכולנו קיבלנו על עצמנו, לא ברור באיזה מעמד, גם הוא נמצא מעל לכל ספק, הרהור, ערעור, הטלת ספק, בחינה מחדש וכדומה. נחזור אליו מיד.

3. מבחר ערכי בית השימוש שלנו, שהדבר היחיד שראוי לעשות עמם זה להשליך לאסלה, להוריד את המים ולרחוץ היטב את הידיים בסבון אנטיספטי. בוודאי לא לסגוד ולהשתעבד להם.

כדת קיצונית הצליחו חסידי הנאורות להטמיע את תפיסותיהם ההזויות בשילוש הקדוש, ומאז האנושות האומללה משועבדת אליהם ללא יכולת להיחלץ. כעת נכין קציצות מהבלי הנאורות ובכך נזרוק לפח האשפה את שלושת קדשיהם גם יחד.

1. ערך מספר 1: עליונות מוסרית. כבר על פניו ערך גזעני. הנאורים לא מתבלבלים ולא ממצמצים כשהם אומרים במשפט אחד: הערבים הם בני אדם בדיוק כמונו, שתי טיפות עיניים, אבל בחיים לא נרד לרמה שלהם...

גם גנץ וגם יאיר גולן התגאו שהם מסכנים חיילים כדי להגן על אזרחי האויב. בהזדמנות חגיגית זו אבקש להכריז חד משמעית: מי שרוצה להיות מוסרי, על הילדים שלו. שאף אחד לא יעז לסכן בנים של אחרים!

לסכן ולהקריב המשמעות זהה, במקרה או שלא במקרה המילה לקבור משורש דומה, ואכן שר החינוך הודה שבצוק איתן קברנו בנים למען הערך הזה.

סליחה, טעות. התבלבלנו נורא. זה לא ערך, זה פסולת, מקומו בבית השימוש. אברהם אבינו התבקש להקריב את בנו למען האל. אנחנו קברנו 70 בנים למען ערכי בית השימוש של שוברים שתיקה.

זו המלחמה הפסיכולוגית המוצלחת ביקום. איכשהו העם הנבחר הפך לעדר של מהופנטים החי במאטריקס ומשוכנע שלהקריב את בניו למען האיב זה דבר נפלא.

האמת העירומה מכוערת עוד יותר, בעצם הסיבה האמיתית לערך הנפלא הזה היא שגדולי האומה שלנו מעוניינים להסתתר מאחורי גופות בנינו מפני בית הדין בהאג.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ערך בית שימוש מספר 2: איסור פגיעה בחפימפשע אהרון5 28.02.19 09:28 1

     
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום חמישי כ''ג באדר א' תשע''ט    09:28   28.02.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ערך בית שימוש מספר 2: איסור פגיעה בחפימפשע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לכאורה ערך טריביאלי. מה השאלה, מי שבעד טבח המוני הוא פסולת אנושית שצריך להיות מושמד. אבל...

זה לא כל כך פשוט כפי שזה נראה.
מה הייתם אומרים לו היה מתחוור ומסתבר לכם שהערך הזה מוביל לתופעה ולתוצאה הפוכה? שהדרך לגהינום רצופה כוונוטובות, אבל מאז שנעשה שימוש בערך הזה מספר הנפגעים מוכפל, מושלש, מתרבע, ויגיע למימדים קטסטרופאליים בעתיד. אה?

צריך איי קיו 900 עדי להבין שמבחן התוצאה חשוב יותר ממבחן הכוונה הטובה?

מתי בפעם האחרונה בדקתם את זה?
שכחתם? מה אתם אומרים? אתם בשוק? אני בהלם.
כעדר נכבד של גלמים אתם מעדיפים להסתפק בהשתעבדות לערך הזה כחלק מפולחן השיעבוד לשילוש הקדוש של קדשי דת הנאורות? נפלא.

ומה הייתם אומרים אילו היה מתברר לכם שהערך הנפלא הזה נאכף רק על תרבויות תרבותיות, שמימלא לא צריכים את הטובה שלו, כי הן עצמן לא מסוגלות להתדרדר להשמדה המונית, ועל מי שכן צריך לאכוף אותו, תרבויות ברבריות, אין שום אכיפה?

והן כמעט, למעט מכתב הזמנה מפורש, מוזמנות להנות מביצוע טבח המוני באזרחים, וגם לנצל את הערך הזה כדי להשתמש באזרחים שלהם כבשר תותחים וכמגן אנושי. אה?

נדבק לכם הלשון? התחלתם לגמגם? שתו קצת מים. לסגוד לערכים יפים ומסריחים בעיניים עצומות זה נפלא. לפחות היה נפלא לימי הביניים. מה קרה שהאנושות בתקופתנו קיבלה שיתוק ולא מסוגלת לערוך מחקר קטן כדי להביט קצת מעל הדשא?

איך קרה שהטרור הפך לשוס הפופולרי ביותר בעולם בתקופתנו? אירגוני טרור צצים אחד אחרי השני כמו לחמניות טריות אחרי הגשם? אה? סתם? נפלו משמיים? אף גולם לא יכול להפעיל קצת תאים אפורים? הכל אני? מתעקשים בכח על זכותכם הלגיטימית להיות עדר של גלמים?

זוכרים את אל קאעידה? פאסה. עוד זה מדבר וזה בא. דאעש נולד והפך לצבא הכי חזק בעולם. משך שנים כל המעצמות הכי גדולות לא יכולות למגר אותו. בוקו חראם עושה בכיף זוועות באפריקה. חמאס, ג'יהאד, פתאח כבר פאסה. חזבאללה ארגון טרור משופר. איראן מדינה שהתחילה להשריץ ארגוני טרור. אה? לא יודעים? לא נורא, אני אגלה לכם.

בגלל ערך בית השימוש שלכם. בתקופתו של טרומן אף חייל יפני לא היה מעלה על דעתו שאזרחים יפנים יכולים לשמש מחסה. בתקופתו של צ'רצ'יל אף חייל נאצי לא היה מעלה על דעתו שהוא יכול להסתתר מאחרי משפחה גרמנית בדרזדן. פעם הבינו שמלחמות הן בין ישויות.

היום רק תרבות המערב הטילה על עצמה סייגים. תרבות האסלאם הברברית ממשיכה להלחם כפי שנלחמו תמיד: מלחמה בין ישויות. כאשר הם הורגים חיילים זה לא בגלל שהם נלחמים מלחמה לגיטימית. אלא בגלל שהם לא גזענים. הם שוחטים את כולנו. תינוקות, זקנים, בנים, בנות, למה לא חיילים? אין אפליות אצלם. היחיד שחושב שהם בסדר לפעמים כשהנרצח שלהם לובש מדים, הם אנחנו.

עוד גולם רוצה לפתוח תפה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות