גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19858 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19858   
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:47   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הקלטות,פרוטוקולים,מיילים,מצלמת אבטחה,תלונות ועדויות שווא. הסקנדל של המאה באקדמיה.בהיסטוריה לא עלה משהו כזה.  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.19 בשעה 02:43 בברכה, DE19
 
מבוא

אוניברסיטת תל אביב.

זה רק עלה. אז אני מעדכן פה כמה פרטים עדיין. כדאי לעקוב ולשוב לקריאה חוזרת.

זה הפוסט הכי מקיף וחמור שעלה אי פעם באינטרנט. לא תמצאו משהו דומה. מצטער מראש על האורך. אני יודע שהוא קצת מסובך. הוא מציג דברים שקרו לי בשנתיים האחרונות. מתוכם פרסמתי בעבר והעלתי לאינטרנט רק את הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ שזכה גם לכתבה בערוץ 20. הפרסום שבעבר העלתי, מהווה בפוסט זה בסך הכל ראייה קטנה אחת מתוך הרבה מאוד ראיות להצגת דברים חמורים הרבה יותר שאותם אף פעם לא העלתי.

בקצרה, חלק מהדברים המרכזיים והחמורים מאוד שתתוודעו אליהם בפוסט:

מנסים למנוע בשקר מסטודנטים להקליט דיונים בבית הדין המשמעתי.

מאיימים על סטודנטים שלא לפרסמם פרוטוקולים מהדיונים. מאיימים על סטודנטים שלא לפרסם את הראיות שנוגעות לתיק שלהם בכדי שאחרים לא יראו.

מאיימים על סטודנטים בנוגע למה מותר או אסור להם לעלות לאינטרנט (דברים לגיטימיים וחוקיים לחלוטין).

במהלך השימוע השופט שלא אוהב אמירה לגיטימית שלך צורח עלייך שוב ושוב שלא להגיד אותה עד שאתה מושתק, ובנוסף תופס נגדך צד באופן מובהק במהלך כל הדיון (תפקיד של הקובל לא של שופט).

האוניברסיטה לא מעלה את פסק הדין של השימוע לאינטרנט כפי שהיא חייבת.

השופט לא מוכן להקשיב כשאתה טוען שהצד שמולך, העו״ד שמייצג את האוניברסיטה איים עלייך. השופט לא מוכן להקשיב שאתה טוען שפסקי הדין שלו לא עולים לאינטרנט כפי שצריך להעשות.

כל הארגונים של הסטודנטים הערבים התלוננו עליי על שסתם הרבצתי לסטודנט אחר ממניע גזעני תוך עדות שווא בשם היו״רים שלהם. למזלי היו מצלמות אבטחה. אם האירוע היה קורה 5 מטר דרומה מהמקום בו הוא התרחש- סביר שהייתי עף מהלימודים ואולי אף נכנס לכלא. כמובן שלא ייעשו לאותם סטודנטים כלום.

נכנס לכלא כי כרגע העניין שלי עלה ליועמ״ש בחשד ל4-10 שנות מאסר.
אני באמצע ההליך. לא צריך 4 שנות מאסר. מספיק מוצאים לי ס׳ קטן ואני עף כי אני על תנאי.
אני אראה פה שיש אנשים שצריכים לעוף מהאוניברסיטה באופן מיידי ואף להכנס לכלא וזה לא אני.

אצרף בפרק זה את כל ההוכחות שאשתמש בהן במהלך טיעוני בפרקים הבאים.

הקלטות, פרוטוקולים, מיילים, מצלמת אבטחה, תלונות שווא, עדויות שווא. ועוד.

-ההקלטה של שימוע מספר שתיים (חשד לתקיפה גזענית). החלק הרלוונטי שמדובר עליו בפוסט בחלק ג׳: החל מ 10:10
ניסיתי להעלות את המודעות של עורך הדין המהולל לכך שהוא איים, ועוד עו״ד מטעם האוניברסיטה על הצד שכנגדו (הסטודנט- אני). כנראה יש לו בעיה בהבנה כי זמן לא ארוך אחרי הדבר הזה הוא שוב איים עליי. הכל מתועד וכל ההוכחות מצורפות לפוסט זה בהמשך.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

את התמונות של ההוכחות אני מצרף לקישורים שבהן ריכזתי אותן. מכיוון שברוטר יש הגבלה על גודל התמונה שאפשר להעלות, כשאני מכווץ אותן איכות התמונה יורדת וממש קשה לקרוא את מה שרשום. לכן, לא אצרף אותן ישירות בפוסט אלא בקישור הנפרד.

הקישור הבא כולל את ההוכחות: 0,00,A,Mishtara, flayer 1, flayer 2, 1, ,2,3,4,5, BDS, akolafuh, hazuy, ium, Post, beseder, stira..) 7 8

https://ibb.co/album/mPS6Ov

את הפרוטוקול של השימוע הראשוני הראשון מה 4.2.19 (בעניין הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״) ניתן להוריד בקישור הבא:
https://www68.zippyshare.com/v/2FxRR2IV/file.html

את הפרוטוקול של השימוע הראשוני השני מה3.6.19(בעניין התקיפה הגזענית) ניתן להוריד בקישור הבא:
https://www68.zippyshare.com/v/StlSo8ku/file.html

לא כל מה שנאמר נכנס לפרוטוקול . את החסר שזכרתי, ושרלוונטי לי: הוספתי במהלך הכתוב מטה.

· עקב ריבוי המלל, ריבוי הפרקים והסעיפים, וריבוי ההוכחות השונות שמבלבלות גם ככה- לא העלתי את כל החומרים באופן מלא. מחלקם גזרתי את הקטעים הרלוונטיים. יש לי את כל החומרים במלואם. מי שיבקש- אשלח לו כל מה שיבקש באופן מידי.
[email protected]

חלק א- פתיח. חלק ב- הדרישות והמטרות שלי בפרסום. חלק ג- הוכחות ונימוקים לדרישות ולמטרות שהוצגו. ד- כי סעיף בפרק ב לא היה מספיק. סכנהֿ!

א. פתיח:


שלום לכולם!
קיים חשד שאוניברסיטת תל אביב עוברת על ס׳ 204 לחוק העונשין (פוטנציאלית 5 שנות מאסר לאוניברסיטה).

החזקת מקום לשם זנות
204. מי שמחזיק או מנהל מקום, לרבות כלי רכב וכלי שיט, לשם עיסוק בזנות, דינו - מאסר חמש שנים.

ההוכחות המצורפות שמוכיחות את החשד: הקלטה, מיילים ופרוטוקלים. התנהלות של צפון קוריאה ושל החשוכות שבחברות. התנהלות שכוללת עבירות פליליות חמורות שונות ומשונות ע״י גורמים שונים כפי שיוכח.

כרגע אני נמצא בהליך משמעתי (השני במספר במסגרת האוניברסיטה) שבמסגרתו אני חשוד בעבירה של 4-10 שנות מאסר פוטנציאליות- תקיפה על רקע גזעני. עקב מספר ההקפות הגבוה סביב השמש שפוטנציאלית צפוי לי מאחורי סורג ובריח- נשלחה הודעה ליועמ״ש בענייני. כרגע מחכים לתשובתו לפני המשך ההליך. ההליך החל בתאריך ה 3.6.19.

אציג את הקישור לסרטון שמציג את המציאות- הצילומים ממצלמות האבטחה שמציגים את מה שקרה בתקיפה הגזענית לכאורה. את הסרטון הזה ניתן למצוא על ידי מילות החיפוש: ״תקיפות חוזרות ונשנות״. הסרטון שייך לערוץ שלי בYoutube. שם הערוץ- Danny Elenport. חשוב לקרוא את ה Description של הסרטון בשביל להבין מי זה מי בסרטון ממצלמות האבטחה. אחרת קשה להבין. אציין שדרך מסך הפלאפון עוד יותר קשה להבין מה קורה. עדיף דרך מחשב.

אתייחס אל הסרטון כמה פעמים בהמשך.

לינק:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


זה כבר ההליך המשמעתי השני שאני עובר באוניברסיטת תל אביב. ההליך המשמעתי הראשון שעברתי התקיים בתאריך ה 4.2.2019.

ההליך המשמעתי הראשון עסק בתגובה ההולמת שמרצים וקהל חצופים קיבלו בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ שהתקיים ב 21.10.2018. התיעוד של מה שקרה שם הועלה לYoutube. ניתן למצוא אותו ע״י מילות החיפוש: ״סתימת פיות באוניברסיטת תל אביב״. חשוב מאוד להיכנס לבלוג שנמצא ב Description של הסרטון בשביל להבין מה רואים בסרטון (זה אתר שונה מהאתר שבו פוסט זה מוצג). מוצגים שם הרבה מאוד פרטים מעניינים. חמורים יותר מאלה שמופיע בסרטון.

הלינקים:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

חובה להכנס לבלוג בשביל להבין את הסרטון (+כולל דברים חמורים מהסרטון):
http://dannyelenport.bloger.co.il/ (זה אתר שונה מהאתר שבו פוסט זה מוצג)


ב. הדרישות והמטרות שלי בפרסום הזה (ההוכחות בחלק ג):

1) להראות איזה ביזיון הולך באוניברסיטת תל אביב ובאקדמיה הישראלית.

2) אדרוש לפטר באופן מידי את עו״ד ירון זהבי מתפקידו: קובל לענייני משמעת. ובכך לפטרו מהאוניברסיטה באופן מוחלט. עו״ד ירון זהבי ייצג את האוניברסיטה מולי בשימועים שנערכו לגבי.
אבקש גם שיודה לי מקרב לב שמבחינתי התוצאה הזו מספיקה.

3) אבקש שפרופ׳ נחום קרייתי (השופט בשימועים שנערכו לי) יקבל את העונש שמגיע לו במסגרת האוניברסיטה. בנוסף, אבקש שיאסר עליו לשפוט סטודנטים. אני בטוח שהוא מומחה מעולה להנדסה. מה שבטוח- שופט הוא ממש לא (למרות היותו בעל תואר ראשון במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין). אבקש שיודח מתפקידו כסגן ממונה משמעת באופן מיידיי.

4) אבקש להדיח את פרופ׳ יששכר רוזן צבי, סגן דיקן הפקולטה למשפטים, מתפקיד ממונה המשמעת באופן מיידי. בנוסף, אבקש שיענש במסגרת האוניברסיטה.

5) לתת הצצה למאחורי ה״דלתיים הסגורות״ של דיונים משמעתיים באוניברסיטה. לאור הביזיון שאציג: אני מבקש שדיונים בבתי הדין של האוניברסיטאות יהיו פומביים (לא שזה תמיד עוזר, כמו שתראו כאן). חריג: אם תהיה סיבה טובה במיוחד לכך שהשימוע יתקיים מאחורי ״דלתיים סגורות״. ככה להבנתי צריך להיות המצב. מכיר את הנימוקים הנגדיים שנוגעים לדין משמעתי אוניברסיטאי. לכל הפחות, כולם יסכימו איתי: שלא יהיה צריך סיבה מיוחדת מצד הנתבע בשביל דיון פומבי. אלא מספיק שהנתבע יבקש את זה.

המצב כרגע: לרוב הדיונים הם בדלתיים סגורות אלא אם התקבלה החלטה מיוחדת לאפשר דיון פומבי.

בנוסף, לאור הביזיון שיוצג, אבקש שמשפט דומה במהותו למה שארשום עכשיו ירשם כחוק בתקנוני המשמעת בכל האוניברסיטאות: ״יש להדגיש בפני הנתבע שזכותו להקליט את הדיון״. בנוסף, שבאותו רגע שהפרוטוקול נחתם- עליו יהיה להשלח לנתבע תוך הדגשה שהפרוטוקול מותר בפרסום. זה יוכל לעזור בריסון עורכי דין ו״שופטים״ סוררים.

6) דרישה לבטל מידית את התוצאה- נזיפה והרחקה על תנאי, שקבלתי בעקבות השימוע הראשון ( הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). אדרוש שימוע חוזר.

7)

א) אבקש להרחיק מהלימודים לצמיתות סטודנטים שעומדים בראש ארגונים סטודנטיאליים ערביים באוניברסיטת תל אביב. סטודנטים שהתאחדו כולם יחדיו בשם ארגוניהם בכדי לעשות לי סיכול ממוקד בשקר וביודעין. שמותיהם: מועתז אסתיתי- יו״ר אלמונתדה״. עולה טאהא- יו״ר ג׳פרא (תא בלד). בשאר עלי- יו״ר פורום ״אדווארד סעיד״. האדי ואכד- יו״ר תא חד״ש. אמאני בדארנה- אל אלתעריף. אדאג להגיש נגדם תלונה השבוע. כמו שאני מכיר את הלך הרוח: התלונה תתמסמס. אולי אם התקשורת תעקוב הם יקבלו לפחות חלק ממה שמגיע להם.

הסטודנטים ששמותיהם הוזכרו, חתמו בשמם ובשם ארגוניהם על תלונה שקרית, תוך דרישה להעיף אותי לצמיתות מהלימודים. העדות שלהם נמצאת בחומר הראיות של המשפט שמתנהל כעת (השימוע השני- התקיפה הגזענית). התלונה שלהם מצורפת תחת שם הקובץ ״0״. פרטים רלוונטיים נוספים מצורפים תחת שם הקובץ ״00״ (לפי הסרטון ממצלמות האבטחה: מי רץ למאבטחים קודם? והאם התיאור שלי את התנהגותו של עדי הולם את המציאות?).

אם האירוע היה קורה מטרים ספורים מהמקום בו הוא התרחש, במקום בו אין כיסוי של מצלמה- יש סיכוי סביר שהם היו גומרים לי על החיים. מהאוניברסיטה סביר שהיו מעיפים אותי. בנוסף, יכול להיות (בעקבות העובדה שמדובר בתלונה על תקיפה גזענית שהועברה ליועמ״ש) שהייתי גומר בכלא. גם עכשיו עדיין לא ברור איך יגמר העניין ( השני- התקיפה הגזענית). אבל בלי מצלמות האבטחה אין לי ספק איך זה היה נגמר. הסטודנט עדי מנסור שטען שתקפתי אותו- אימץ סימן אדום כתוצאה מההגנה העצמית שלי. הודיתי בפי מלא שאני הוא זה שגרם לו את הסימן האדום. לי לא היה סימן אדום. לא היה לי סיכוי בלי המצלמות.

ב) אבקש להרחיק לצמיתות את הסטודנט עדי מנסור שתבע אותי תביעה שקרית ביודעין בבית הדין האוניברסיטאי, בשל עבירה שהוא עצמו עבר שוב ושוב. בנוסף, הסטודנט עדי מנסור, יחד עם חלק מחבריו- צחקו עליי לאחר התביעה שאני עם מערכת ההשכלה הגבוהה סיימתי. זאת כשהוא נמצא רגעים ספורים לפני סיום לימודיו בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב בשנה ד׳. הוא ידע שבמקרה הטוב הוא יגמור עליי. ושבמקרה הרע לא ייעשו לו כלום. הוא וכמה מחבריו שתומכים בטרור בגלוי כפי שיוצג בהמשך- כבר יודעים משנים קודמות שבאוניברסיטת תל אביב לא מעזים לפעול נגדם באופן הולם.

את התביעה הוא הציג באופן קצת יותר מאוזן מהמוצג בסעיף 6)א) לעיל. אך באופן שקרי שמחסיר פרטים בכל מקרה. את הרשום בכתב התביעה שנכתב על ידו ניתן למצוא תחת של הקובץ ״”A. לפי הסרטון של מצלמות האבטחה: האם האירוע היה 3 שניות כפי שהוא תיאר או שהרבה יותר? האם אחרי ההגנה עצמית שלי הוא רץ למאבטחים? או שהמשיך לרדוף אחרי? מי רץ ראשון למאבטחים?

הסטודנט עדי מנסור אכן הזמין לי משטרה (אני חושד שהוא לא צלצל 100 אלא התקשר לחבריו השוטרים). השוטרים לקחו לי את תעודת הזהות ועכבו אותי כמוצג בקובץ תחת השם״ Mishtara״. השוטרים סירבו לעצור אותי לאחר ששמעו את הגרסה שלי. זאת לאחר שעדי מנסור התחיל להתפתל ולגמגם כשהשוטרים ביקשו ממנו שידגים כיצד הוא התנהג. זאת למרות שהשוטרים ראו את הסימן האדום אצלו. בנוסף, השוטרים אשרו לי את המשך חלוקת הפליירים לאחר שצלמו אותם (וכנראה שלחו אותם לבדיקה).

הפלייר שבגללו הסטודנט עדי מנסור החליט לתקוף אותי, הציג אותו ואת חבריו משתתפים בהפגנות שבהן בין היתר קוראים לרצח ישראלים בגלוי. המפגינים הם סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הפלייר הציג בין היתר מוצגים כמו סטודנטים לרפואה ולמשפטים שתומכים ברבי מחבלים כמו יחיא עייש וסמיר קונטר. סטודנטים שתומכים בירי טילים על ישראל ועוד. את הפלייר ניתן לראות בקבצים ״Flayer 1״ ו״Flayer 2״.


לפי סעיף 29.2 לתקנון המשמעת של אוניברסיטת תל אביב, המוצג ב״ “ A (התלונה השקרית של עדי מנסור) והמוצג ב״0״ ו״00״ (התלונה השקרית של היור״ים של ארגוני הסטודנטים הערבים) מהווה עבירת משמעת: ״מסירת ידיעה כוזבת ביודעין לאוניברסיטה, רשויותיה, מוריה או עובדיה, או הסתרת מידע ביודעין, או ביצוע מעשה תרמית לשם קבלת זכויות באוניברסיטה, או בקשר ללימודים באוניברסיטה, לרבות שליחת אדם אחר להבחן במקום התלמיד, התחזות תלמיד אחר בבחינה או בקשה מתלמיד אחר לעמוד בבחינה במקום החייב בה.״

הסטודנט שהגיש את עדות השקר הוא סטודנט שנה ד׳ למשפטים. סטודנט שאמור להבין עקרונות בסיסיים שכאלה כמו עדות שקר. בכדי להדגיש עד כמה עדות שקר נחשבת לעבירה חמורה- מתוך חוק העונשין:

עדות שקר
237. (א) המעיד בהליך שיפוטי, ביודעין, עדות כוזבת בדבר מהותי לגבי שאלה הנדונה באותו הליך, הרי זו עדות שקר, ודינו - מאסר שבע שנים; עשה כן בעד טובת הנאה, דינו - מאסר תשע שנים.

נגד הסטודנט עדי מנסור כבר הגשתי תלונה נגדית. עם איך שאני מכיר את הלך הרוח: התלונה תתמסמס. אולי אם התקשורת תעקוב הוא יקבל לפחות חלק ממה שמגיע לו.

7) לא להיות הראשון שמתריע על סכנה רצינית מאוד. שומעים התרעות רבות לגבי הנושא הזה שוב ושוב. לפי מה שאני רואה באוניברסיטה- כנראה שהן לא מחלחלות מספיק אצל הגורמים שדווקא אליהם ההתרעות צריכות לחלחל בכדי ליצור אפקט מעשי.

ג. הוכחות ונימוקים לדרישות ולמטרות שהוצגו לעיל:


הסעיפים הבאים יחזרו על עצמם מספר פעמים בהמשך בהקשר לכמה אנשים. העיקריים. אפשר למצוא הרבה סעיפים שנעברו כאן בעקיפין. נסכם את כל אלה לסעיף 204 לחוק העונשין שכבר הוצג בהתחלה. לא משהו שהייתם מצפים מאוניברסיטה.

איומים ת"ט תשל"ז-1977
192. המאיים על אדם בכל דרך שהיא בפגיעה שלא כדין בגופו, בחירותו, בנכסיו, בשמו הטוב או בפרנסתו, שלו או של אדם אחר, בכוונה להפחיד את האדם או להקניטו, דינו - מאסר שלוש שנים.

סחיטה באיומים (תיקון מס' 12) תש"ם-1980
428. המאיים על אדם בכתב, בעל פה או בהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בגופו או בגוף אדם אחר, בחירותם, ברכושם, בפרנסתם, בשמם הטוב או בצנעת הפרט שלהם, או מאיים על אדם לפרסם או להימנע מפרסם דבר הנוגע לו או לאדם אחר, או מטיל אימה על אדם בדרך אחרת, הכל כדי להניע את האדם לעשות מעשה או להימנע ממעשה שהוא רשאי לעשותו, דינו - מאסר שבע שנים; נעשו המעשה או המחדל מפני איום או הטלת אימה כאמור או במהלכם, דינו - מאסר תשע שנים.

תקיפה – מהי
378. המכה אדם, נוגע בו, דוחפו או מפעיל על גופו כוח בדרך אחרת, במישרין או בעקיפין, בלא הסכמתו או בהסכמתו שהושגה בתרמית - הרי זו תקיפה; ולענין זה, הפעלת כוח - לרבות הפעלת חום, אור, חשמל, גאז, ריח או כל דבר או חומר אחר, אם הפעילו אותם במידה שיש בה כדי לגרום נזק או אי נוחות.

דין תקיפה סתם
379. התוקף שלא כדין את חברו, דינו - מאסר שנתיים, והוא אם לא נקבע בחוק זה עונש אחר לעבירה זו מחמת נסיבותיה.

הגנה עצמית (תיקון מס' 39) תשנ"ד-1994
34י. לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

במהלך הנימוקים אגזור ואציג לכם את החלקים הרלוונטיים משני הפרוטוקולים. זאת לשם נוחות הקריאה. בנוסף, מצורפים הפרוטוקולים ה״מלאים״ של הדיונים. “protocol 1” (סגן הממונה הוא השופט הפרופ׳ נחום קרייתי) שעוסק במה שאירע בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ ו “protocol 2” שעוסק בתקיפה הגזענית.


1) השופט פרופ׳ נחום קרייתי טען שצריך לקבל ממנו אישר בשביל להקליט את שימוע מס׳ אחד (כנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״)- מצורף תחת שם הקובץ ״1״ (מתוך (Protocol 1.

לפי החוק היה מותר לי להקליט את הדיון. מה שהוא אמר מהווה איום חמור- במיוחד עקב היותו בתפקיד שיפוטי.
ראו סעיפים: 192, 428.

2) עו״ד ירון זהבי איים עליי שאין לפרסם את הפרוטוקולים של השימועים. תחת שם הקובץ ״2״. עו״ד שמופיע מטעם האוניברסיטה כנגד סטודנט מאיים עליו. מדהים. זכותי המלאה הייתה לפרסם את הפרוטוקול.
ראו סעיפים: 192, 428.


3) עו״ד ירון זהבי איים עליי שאין לפרסם את חומרי החקירה והראיות של שימוע מס׳ 2 (התקיפה הגזענית). תחת שם הקובץ ״3״. ראו סעיפים: 192, 428. זכותי המלאה לפרסם חומרים אלה.

הראייה שעו״ד ירון זהבי ניסה למנוע את פרסומה באיום חמור- צילומים של מצלמות האבטחה את התקרית של התקיפה הגזענית לכאורה. בלי הצילומים לא היה לי סיכוי במשפט. לסטודנט עדי מנסור באמת היה סימן אדום מההגנה עצמית שלי שהרבה ראו. והודיתי בפי מלא שאני זה שגרמתי לו. בלי הצילומים הללו היו פשוט גומרים אותי. מעיפים מהאוניברסיטה בדוק. ואולי אף שולחים לכלא (עניין התקיפה הגזענית נשלח ליועמ״ש). הסרטון כבר הוצג בהתחלה.


4) האוניברסיטה הייתה צריכה לפרסם את פסק הדין מהשימוע הראשון (הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). פסק הדין לא פורסם.

לפי ס׳ 72א לתקנון המשמעת של הסטודנטים:

״כל פסקי הדין וההחלטות של הממונה או המותב יפורסמו באתר האינטרנט של האוניברסיטה ללא ציון שם הנתבע, למעט מקרים שבהם הורו ממונה או המותב שלא לפרסם פסק דין או החלטה מטעמים מיוחדים שיירשמו״.

על פסק הדין שלי בעניין השימוע הראשון (״איך לחשוב על חוק הלאום״) שניתן ב6.2.2019 היה רשום שעליו להתפרסם כפי שניתן לראות בקובץ ״4״. ביום דיון ההקראה הראשוני שעסק בעבירה השנייה שאני חשוד בה כרגע (תקיפה גזענית)- עשיתי סקנדל קטן בעקבות אי פרסום פסק הדין. באותו היום פתאום פסק הדין עלה לאתר. פסק הדין עלה רק בתאריך 3.6.2019 (יום השימוע של תקרית 2- התקיפה הגזענית). כארבעה חודשים לאחר הרגע (6.2.2019) שבו נקבע שיש להעלות את פסק הדין לאתר האוניברסיטה. לא בטוח- יכול להיות מצב שמישהו התפדח לעלות את זה. למשל מחשש שמישהו, נגיד מרצה מוכר, עם ראש על הכתפיים עוד יקרא את המקרה, וירד לשורש העניין. ונגיד יימצא במה מדובר באינטרנט. עוד אותו אדם עלול היה לחשוב בטעות שהסטודנט זכאי ושנעשה כאן עוול. ומי שצריך לקבל בראש זה כל המרצים מהכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״.

5) ישבנו בדיון ההקראה הראשוני בשימוע 2 (התקיפה הגזענית) רק אני, השופט נחום קרייתי, ועו״ד ירון זהבי. ניסיתי להעלות בפני השופט נחום קרייתי שתי נקודות קריטיות:

א) עו״ד ירון זהבי שמייצג את האוניברסיטה מולי איים עליי.

ב) פסק הדין הקודם של השופט פרופ׳ קרייתי בעניין שימוע 1 (הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״) לא הועלה לאתר האוניברסיטה.

רציתי לעלות את הנקודות הללו שכן מדובר בעבירות חמורות וחשדתי שמתקיים מולי הליך לא הוגן.

השופט נחום קרייתי לא היה מוכן לשמוע על זה שום דבר והשתיק אותי. בבירור הוא שמע שעו״ד ירון זהבי איים עליי ושפסק הדין הקודם שלו (פרופ׳ קרייתי) כשופט לא עלה. הוא לא היה מוכן לשמוע על זה. יכול להיות שבדיון ראשוני הוא לא חייב לשמוע טענות כאלה. לא יודע. בכל מקרה כפי שתראו בסעיף 6) הבא שעוסק בפרוטוקול של השימוע הראשון ״protocol 1״ ( דיון ראשוני גם כן שעסק בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״)- לא הייתה למשל לשופט נחום קרייתי בעיה לתפוס עמדה נחרצת כנגדי (הנתבע) במהלך השימוע. ועוד לומר מלא דברים הזויים.

את הסירוב של השופט נחום קרייתי להקשיב לדבריי ניתן למצוא בתוך קובץ מספר ״5״ (עמ׳ 3 בפרוטוקול של השימוע השני- תקיפה גזענית). אדגיש! הפרוטוקול חסר והושמטו דברים ואף על פי כן זה נראה רע מאוד גם אחרי ההשמטה. לא נרשמו בפרוטוקול הטיעונים שהעלתי: א) עו״ד ירון זהבי איים עליי. ב) פסק הדין הקודם של השופט נחום קרייתי לא עלה לאינטרנט.

כמו שרואים ב״5״ לדעתו של השופט נחום קרייתי, שהוא גם סגן הממונה על המשמעת, זה שעורך הדין שמתמודד מולך מטעם האוניברסיטה מאיים עלייך- זה לא קשור לדיון. זה שהסטודנט חושד שבית הדין תחת ניצוחו של השופט נחום קרייתי מורח אותו- לא קשור לדיון. גם לאחר הדיון ניסיתי לפנות אל השופט נחום קרייתי מחוץ לדלת החדר. הוא לא הסכים לדבר איתי כלל. ניסיתי להתקשר לטלפון של משרדו שמופיע באתר האוניברסיטה בניסיון לעלות את שתי הנקודות שפירטתי לעיל (איום, ואי פרסום פסק הדין)- הוא ענה לטלפון וכששמע את קולי אמר לי מיד שלא אתקשר אליו יותר וסגר את הטלפון.

בנוסף, למזלי יש הקלטה שמציגה את המציאות טוב יותר מהפרוטוקול:
ההקלטה מצורפת תחת הקובץ מספר ״6״- החלק הרלוונטי מתחיל החל מ 10:10 ונמשך עד לסוף ההקלטה.
כאמור, אולי הוא באמת היה חייב לעצור את הדיון או משהו. למרות שלפי דעתי יש להקשיב לטענות שכאלה. אבל הוא גם לא היה צריך לעשות את חלק מהדברים שהוא עשה בסעיף 6) הבא. סלקטיבי. מתי שרוצה נשמע לחוקים. מתי שלא רוצה לא נשמע.


לאחר שהאשמתי את עו״ד ירון זהבי בכך שהוא איים עליי- עו״ד ירון זהבי התחיל להיתמם ולהגיד שהוא לא איים עליי. עו״ד ירון זהבי היתמם שוב ושוב. בתגובה, התחלתי לקרוא לו חוצפן. עו״ד ירון זהבי התחיל לנסות להלחיץ אותי שהוא יתבע אותי. כמובן שנבהלתי נורא ומיד המשכתי לצעוק על עו״ד ירון זהבי שהוא חוצפן. מלך החוצפנים העז לקרוא לי חוצפן בתגובה לפני שהלך לדרכו. זמן קצר לאחר מכן הוא שוב איים עליי. הזוי.

6) עוד דברים הזויים שקרו בשימוע הראשון (כנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). קטעים נבחרים מתוך “protocol 1” + דברים שלא נכללו בו.

א) מי שיעיין ב״protocol 1״ יראה שהשופט פרופ׳ נחום קרייתי אמר בתחילת הדיון שבגלל שהנושא של הדיון חריג- הוא מעוניין בדיון פתוח וחריג. אפשר גם לראות תחת שם הקובץ ״bds״ (עמ׳ 8 ב ״ protocol 1 ״) שבמסגרת הדיון החריג- השופט אף תפס צד ברור כנגדי במהלך המשפט. השופט נחום קרייתי אמר לי שאני מתנהג כמו פעיל bds. כמובן שעניתי שאותם מרצים שהשתתפו בכנס התנהגו כמו bds. וחיסלו השמעת דעה. אני לא הפרעתי לאף אחד לדבר ולא הוצאתי הגה עד שאחרון הדוברים סיים את דבריו. ואף מחאתי לרובם כפיים. איזה סיכוי יש לגזר דין אובייקטיבי כשכבר במהלך המשפט השופט תופס נגדך צד ברור? חבל שלא ידעתי לפני הדיון הראשון שבזיון כזה מתרחש בבית דין אוניברסיטאי, ולא הקלטתי אותו. הייתם צריכים לשמוע את הטון שלו באותו דיון. הייתם מקבלים אחלה של בידור. אבל סבבה, ״דיון פתוח״, נשמע לי טוב בהרבה מדיון רגיל, אני זורם בכיף.

אז גם לי מותר להגיד את מה שבא לי!? הסתבר שלא.

זה לא נכנס לפרוטוקול: בפרוטוקול רק רשום שהשופט נחום קרייתי אמר לי להגיש תלונה במשטרה אם אני חושב שהייתה בכנס הסתה. מה שקרה במציאות זה כשאמרתי שהיה בכנס רגע של הסתה (איזה פרופ׳ התחיל לרדת על תומכי חוק הלאום לקול מחיאות כפיים רועמות מהקהל. הרבה יותר רועמות מלשאר הדוברים)- השופט נחום קרייתי התחיל להתעצבן עליי ממש ולצעוק בעצבים ובטון מזלזל ושונא (שוב חבל שלא הקלטתי. בידור מטורף. פחדתי בשבילו שהעיוות בפנים שלו לא ייתקע אתו בטעות לכל החיים) ״אל תגיד הסתה״ שוב ושוב ולהשתיק אותי.

אבל להגיד לי שאני bds לא הייתה לו בעיה. זה קרה לפחות פעמיים- שלוש ברגע שהזכרתי את המילה הסתה. באמאמא שלי איך אני מצטער שלא הקלטתי- ישר לסינמה סיטי כתחנה בדרך לאוסקר. הוא ממש התעצבן צעק והשתיק אותי שוב ושוב. אפנה את פרופ׳ נחום קרייתי לסעיפים 192 ו428 לחוק העונשין. שוב. אזכיר לו את יחסי הכוחות ביננו במשפט ושהוא צרח עליי שאסור לי להגיד את מה שאני חושב.
בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום?״ למדתי איך לחשוב. אצל נחום קרייתי למדתי גם מה מותר או אסור לי להגיד.

בנוסף, למען השופט נחום קרייתי- מתוך ויקיפדיה: ״ בשיח הציבורי במדינות מסוימות (דוגמת צרפת וישראל) משתמשים במונח הסתה גם עבור ביקורת חריפה שאין בה קריאה ישירה לביצוע מעשה כלשהו אלא רק משתמעת, במיוחד כאשר מדובר בביקורת כלפי בני אדם המשתייכים לציבור מסוים, כגון גזענות או אנטישמיות.״
בנוסף, אזכיר לו שדווקא נגדי דווקא כן נעשה מעשה - החביאו לי את התיק וחיפשתי אותו זמן רב לאחר שהכנס הסתיים. ובסוף כשכבר הייתי בדרך תחנת משטרה- איזה אהבל שצילמתי אותו וקראתי לו בבלוג המהולל שלי ״פרצוף תחת״ זרק את התיק שלי לעברי וכמעט שבר לי את הלפטופ.

ב) מי שיקרא את ״ “protocol 1 הדי מוזר. ישים לב ששוב ושוב ושוב ושוב ושוב השופט נחום קרייתי- מתבכיין שכאילו הרסתי לאיזה קבוצה פצפונת ונרדפת את הSafe space. להזכירו: 62 תמכו בחוק. 55 התנגדו.

לאורך כל הדיון הרגשתי קצת מוזר ושאני קצת משוגע. אבל היה רגע שממש הרגשתי אהבל. הקטע הרלוונטי מ״protocol 1״ מעמוד 10 מצורף תחת השם:״ “akolafuh. שימו לב לשורה שבה סגן הממונה (השופט פרופ׳ נחום קרייתי) אומר: ״ההפך״. לא רק הוא צעק לי ההפך. פתאום כל מי שישב באותו אולם צעק לי מיד בתגובה למה שאמרתי שורה קודם ״ההפך״. הרגשתי ממש ממש מטומטם ושפספסתי משהו. עכשיו כשאני קורא את הפרוטוקול, אני עדיין לא מבין למה מה שאמרתי גרם לתגובה הטוטאלית של היושבים באולם: ״ההפך״. אם למישהו יש את התשובה- אשמח אם תשלחו לי אותה ותסבירו לי איפה אני טועה. זה באמת מעניין אותי. רואים גם בקטע הזה ששוב יש בכיינות בטענה שכאילו מתוך מדינה שלמה יש רק מספר ספור של אנשים שחושבים אחרת ושכל המתנגדים לחוק ביחד בקושי הצליחו למלא חדר באוני׳ תל אביב. ואז באתי אני המניאק והרסתי להם את ה Safe space. תזכורת: 55 ידיים התנגדו לחוק הלאום. כמעט חצי מהכנסת.

עוד אילוסטרציה לבכיינות ההזויה ניתן למצוא בעמוד מס׳ 5 מ״ protocol 1״ מצורף תחת שם הקובץ״ “hazuy.

״הדבר הזה קצת משונה. הצליחו למצוא 10 אנשים שחושבים אחרת ואתה אומר לא יכול להיות שהם יגידו מה שהם רוצים זה לא בא לי טוב באוזן.״

55 חברי כנסת זה 10 אנשים? לא הפרעתי לאף אחד לדבר. עליתי לדבר רק אחרי שאחרון הדוברים סיים את דבריו ולא הוצאתי הגה במהלך הכנס. ואפילו רשמתי מפורשות בבלוג (שהוא הודה שנשלח אליו במייל, ואף אם אני לא טועה.- הוא הביא עותקים מודפסים של הבלוג לכל שאר היושבים בחדר) שמצדי שהמרצים יקללו את תומכי חוק הלאום ותומכיו איך שבא להם. זה לא מזיז לי את ה****. אבל שיתנו להגיב לדבריהם כמו שנהוג במקומות שהם לא חשוכים. סליחה גם במקומות טיפה יותר חשוכים עדיין יש לפחות דעה שונה אחת. ״ ״שי דזה דונג״: נשיא סין ישלוט ללא הגבלת זמן. 2958 תמכו, שניים התנגדו, שלושה נמנעו וקול אחד נפסל: הפרלמנט בביג׳ינג אישר תיקון בחוקה שמבטל את הגבלת כהונת הנשיא לשתי קדנציות. המשמעות- הנשיא סין ג׳ינפינג יכול לכהן לזמן בלתי מוגבל״ מתוך כתבה בYnet.


באמת יש פה משהו משונה. “protocol 1” זה סוג של פוקימון לא ברור. אין פלא שעו״ד ירון זהבי המהולל איים עליי שלא לפרסם אותו. פאדיחה אחושקשוקה.

7) סגן הדיקן של הפקולטה למשפטים איים עליי. כבר הראתי לעו״ד ירון זהבי איום שקבלתי בשנה שעברה מסגן הדיקן של הפקולטה למשפטים: פרופ׳ איסי רוזן צבי. למרות זאת עו״ד ירון זהבי לא למד מהטעות וחזר עליה פעמיים. האיום שקיבלתי מסגן הדיקן של הפקולטה למשפטים בשנה שעברה נמצא תחת שם הקובץ ״ium״.

א) סגן הדיקן ניסה למנוע ממני פרסום של פוסט בפייסבוק (כןכן. רשויות האוניברסיטה מאיימים על סטודנטים מה מותר או אסור להם לפרסם בפייסבוק). את תוכן הפוסט שאת פרסומו הוא ניסה למנוע באיום ניתן למצוא תחת שם הקובץ: ״post״.

ב) סגן הדיקן התבקש על ידי הדיקן לטפל בצרות שלי בשנה שעברה. ולכן כיתב את הדיקן למיילים שנשלחו אליי. למייל שהוצג כבר לעיל תחת שם הקובץ: ״ium״ הדיקן משום מה לא כותב. דוגמא למייל שנשלח אליי קודם לאיום, מייל דומה בתוכנו, אך מעודן ולא מהווה איום עקב הכיתוב של הדיקן: מצורף תחת שם הקובץ: ״ beseder״.

ג) מה שעוד יותר מביך, זה שכמה ימים לפני התקרית של האיום, סגן הדיקן שלח מייל לכל הסטודנטים שעסק בחשיבות חופש הביטוי. מצורף תחת שם הקובץ:”stira”.

למען הגילוי הנאות: סגן הדיקן איסי רוזן צבי מבחינת הוראה לדעתי היה המרצה הכי טוב שלי עד עכשיו (אני לקראת סוף שנה ב׳). בשיעוריו היה ניתן להביע כל דבר. לא נתקלתי אצלו בשום אינדוקטרינציה או משהו כזה. כמו שלא נתקלתי בדבר כזה אצל אף מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. סתם אמירות אגב נדירות פעם בקורס זה לא נחשב וזה סביר. רק פעם אחת נתקלתי במשהו כזה באופן שהוא קצת סיסטמטי. סגן הדיקן פעל מדאגה וטוב לב נטו. אפשר לומר שהוא לקח סיכון על עצמו ועשה את המקסימום וניסה להרגיע את הרוחות בפקולטה שהיו מאוד סוערות ולהגן על סטודנטים שלהבנתו האמתית והתמימה – חווים התנקלות ע״י סטודנט גזען. כפי שיוצג בסעיף הבא, הפוסטים שלי שמציגים את המציאות, קודם לאיום שלו- כבר גרמו לכך שיתקפו אותי ושיאיימו עליי ברצח. בנוסף, הם גרמו לריבים חריפים בין הסטודנטים. הפקולטה והסטודנטים זה באמת הלב שלו ולא סתם מקום עבודה. בתור המאוים ובתור מישהו שאני לא חושב שמישהו יחשוד בו בלקקנות או בשמאלנות יתר מה שזה לא יהיה: אם הייתם עדים לאיזה בלאגן חריף היה- גם הייתם נותנים לו Pass מידי ובלי לחשוב פעמיים על האיום הזה. הצגתי את זה רק בשביל להראות שגם בארזים נפלה שלהבת. אה וגם כדי ללמד על עו״ד ירון זהבי שלמרות שראה את האיום הזה- חזר על איום דומה בהמשך. פעמיים!
ועוד כשצעקתי עליו אחרי האיום הראשון שלו כפי שניתן לשמוע בהקלטה שצורפה. הזוי.

בנוסף, למען הגילוי הנאות: לאחר שראיתי את האיום קיללתי את סגן הדיקן באופן פומבי שללא ספק איזן את מאזן העבירות ביננו. אנצל את הבמה הזאת בכדי להתנצל לראשונה על מילותיי. סליחה.

בנוסף, למען הגילוי הנאות: קיללתי אותו באופן פומבי רק לאחר שדרשתי לקבל התנצלות מסגן הדיקן על האיום שלו. איום שנעשה זמן קצר לאחר שהותקפתי ולאחר שאיימו עליי ברצח כפי שיוצג בסעיף הבא (8). לא קבלתי התנצלות שכזו. בנוסף, בשיחה אישית, סגן הדיקן לא הבין איך המעשים של תקיפה של סטודנט שלו ואיום על אותו סטודנט ברצח קשורים לפקולטה.

בנוסף, סגן הדיקן ירד עליי בסוף שנה בערב סיום קליניקות וטען שאני גזען ללא הזכרת שמי (מצורף תחת ״7״ ותחת ״8״).

מנגד, באותו ערב סיום קליניקות, את זה שנחצה קו אדום ושאותו סטודנט ״גזען״ הותקף ואויים ברצח הוא לא הזכיר. בנוסף, הוא לא הזכיר את זה שנחצה קו אדום בכך שיש סטודנטים שתומכים ברצח יהודים בצרחות. כמו כן, הוא לא הזכיר את זה שיש סגן דיקן של פקולטה למשפטים שמאיים על סטודנטים לגבי מה מותר או אסור להם לפרסם באינטרנט ( ועוד כשהפרסום חוקי ולגיטימי לחלוטין).

בנוסף, דבריו פורסמו בדף הפייסבוק הרשמי של הפקולטה ( ״הפקולטה למשפטים ע״ש בוכמן אוניברסיטת תל אביב״)תוך תיוג שלו. למרות שהתלוננתי על זה מולו- סגן הדיקן לא הוביל למחיקת הפוסט. לכולם היה ברור למי הייתה הכוונה בדבריו (אליי). לפי החוק והפסיקה, הרשום ב״7״ ו״8״ כנראה מספיק בשביל לתבוע תביעת דיבה. לא צריך להזכיר את השם של האדם באופן מפורש אם רבים מבינים מי זה. רק לאחר כל מה שסופר לעיל נכנסתי בסגן הדיקן באופן פומבי במייל שנשלח לכל המרצים. שימו לב: סגן הדיקן ב״7״ וב ״8״ אמר שאין מקום לשיימינג ולירידה לפסים אישיים. זה בדיוק מה שהוא עשה ב״7״ ו״8״.

אני יודע שלי לא מגיע לשבת בוועדת נימוסים. מנגד, עם כל הכבוד- לא מגיע לסגן הדיקן להיות ממונה משמעת. יכול להיות שיש מי ששם לב שהשתמשתי במילים גרועות יותר כלפי סטודנטים ומרצים. ״אז מה הוא מתבכיין״. ואני יודע מניסיון שיש רבים מאוד שמשוכנעים באמת ובתמים, ולא מרוע לב, שמה שסגן הדיקן אמר עליי הוא אמת. ושמה שאני אומר זה שקר.

מה לעשות שבמציאות שנמצאת מעבר לקופסא של החושבים באופן שהוצג לעיל- אני מציג דברי אמת שיש להם ערך ציבורי ולכן הם אינם מהווים דיבה. סגן הדיקן הציג דבר שקר. גם בלי הוצאת הדיבה- האיום שהוצג חמור מספיק.

בנוסף, הוא ידע שעורך הדין איים עליי ולא עשה משהו לגבי זה. כמו שהוא עד עכשיו לא התנצל על האיום והוצאת הדיבה שלו. לכן- אבקש להדיח אותו מתפקיד ממונה המשמעת באופן מידי.

יכול להיות שלאחר כל הכתוב והמוצג יש מי שחושב שאני גמל שלא רואה את הדבשת שלו. גמל שלא רואה שהוא עובר עבירות בעצמו. אני לא אוהב לצאת פרייאר. ומתאזן עם אנשים אחרים. ועדיין. דואג שהעבירה שלי תהיה פחות חמורה משלהם. יש כבר תור ארוך של אנשים, סטודנטים ומרצים, שצריכים לקבל בראש בקטע משמעתי הרבה הרבה ל לפני שאני מקבל והרבה יותר חזק ממה שאני אמור לקבל. כשיסיימו לטפל בהם שיבואו גם אליי. במקרה כזה לא תהיה לי שום בעיה.


ד.סכנה עצומה- סטודנטים משכילים ומתוחכמים שתומכים בטרור


קודם לאיום של סגן הדיקן שהוצג בסעיף 6) בפרק ג׳ לעיל- פרסמתי פליירים שמציגים סטודנטים שתומכים בטרור. זה קרה בשנה שעברה. סטודנט שבת משפחתו הקרובה הוצגה על הפלייר קיבל סיבוב, תקף אותי, קיבל תגובה הולמת, ואחר כך איים עליי ברצח. אין לי שום ראיה שאותו סטודנט תומך בטרור או משהו כזה. וזמן קצר לאחר שהראו לו את הפלייר- עברתי לידו. בתור מישהו שיש לו אחות הבנתי את התגובה שלו. אין לי אתו שום בעיה מהותית. דרשתי מפורשות שלא ייעשו לו כלום. חשוב לי מאוד לציין את זה בשביל להראות את כפיות הטובה והמסוכנות של חלק ממי שהכיר את התוקף או שהתוקף קרוב משפחתית לחבריו. למשל עלא טאהא יו״ר תא בל״ד. שבקשה להעיף אותי לצמיתות עקב תלונת שווא. זאת לאחר שביקשתי שלא יקרה כלום למכר שלה ושל חבריה שתקף אותי ואיים עליי ברצח. אנצל את הבמה הזאת בשביל כדי להתריע על סכנה עצומה- סטודנטים משכילים, חכמים, ממולחים, בעלי יכולת ארגון ומתוחכמים שתומכים בטרור. בהשמדת המדינה היהודית. ויש להניח שגם בהשמדת היהודים. יש כאלה שטוענים ש״כל הסטודנטים הערבים תומכים בטרור״. הייתי אומר שזה קצת מוגזם. רובם אחלה חבר׳ה והלימודים ביחד באמת מקדמים- לא אשתמש במילים דו קיום אידיאלי, אבל נגיד- הלימודים המשותפים מקדמים יחסים סבירים ולעתים קרובות אף מעולים וזה חשוב מאוד. הם הדלת שלנו לאזור בעתיד. ברור שבעתיד הקרוב או הרחוק תמיד קיימת האופציה שכולם יתהפכו על כולם ויצא שכרנו בהפסדנו. בכל מקרה, מכיוון שהיום אין מגיד עתידות שהוא לא תקול- לעניות דעתי חשוב מאוד להמשיך בדרך הזאת של שילוב והשכלה בכל הכוח ולהשקיע בה כמה שיותר כי אין דרך אחרת.

מנגד, אחזור על זה. יש כמה מהסוג של: משכילים, חכמים, ממולחים ומתוחכמים+ תומכים בטרור. להבנתי אחד כזה יכול להיות פוטנציאלית בעתיד שווה בקלות אלף מחבלים מתאבדים ואולי אף הרבה הרבה יותר. הלימודים באוניברסיטה נותנים לאנשים כאלה השכלה+ גיבוש עם כאלה שדומים להם+ תחושה שלמרות ההישגים הכבירים שלהם- היהודים פרירים, חלשים וטיפשים. זו תחושה מסוכנת מאוד שהערבים שמחוץ לגבולות ישראל לא נחשפים אליה. הבעיה היא שרשויות האוניברסיטה היהודיות לא מטפלות בהם באופן הולם. הכול בגלל רגשות אשם, צדקת דרך מעורערת וגם התנשאות מעל הערבים. כנראה הרבה חושבים שמה שאותם סטודנטים ערבים צורחים זה סתם מרד נעורים זמני ושהם לא באמת מתכוונים למילים שיוצאות להם מהפה. יש שחושבים נו אז מה גם הרבה יהודים צורחים ככה. אני מסכים. יש לא מעט יהודים שצורחים דברים דומים ואף חמורים יותר. אדגיש: המסוכנות במי שאני מדבר עליו היא היכולת האינטלקטואלית הגבוהה מאוד. כשרופאים ועורכי דין והמנהיגים העתידיים צורחים כאלה דברים סטייל גרמניה הנאצית מול הפנים שלנו זה מסוכן באופן פסיכי. מספר היהודים המשכילים באוניברסיטאות שיצרחו דברים דומים כלפי ערבים שואף לאפס.

יש שטומנים את הראש בחול וחושבים שלימוד ביחד עם יהודים ומתן השכלה ימתן אותם. אין טעויות גדולות מאלה. הסוג הזה של האנשים רק מקצין הרבה יותר באוניברסיטאות. אני קורא ומפציר: לטפל באנשים כאלה ביד הכי קשה שאפשר. להעיף מההשכלה הגבוהה לצמיתות. לחסום אותם בכל דרך אפשרית. בלי רחמים של טפשים! הם מתנהגים כמו נאצים אחד לאחד מול הפנים שלנו. מה השתגענו לגמרי, אנחנו חולי נפש? באיזה מדינה אחרת הסטודנטים של האוניברסיטאות של אותה מדינה קוראים לחסל את המדינה ואת הסטודנטים והסגל בצרחות בשער הכניסה של האוניברסיטה. באיזה מדינה סטודנטים לרפואה תומכים תוך כדי לימודיהם בפירוק חבריהם לספסל הלימודים ופירוק מרציהם לחתיכות בפיגועי התאבדות? ונשארים ללמוד רפואה? יהודים- עם של פסיכופטים.

אני בטוח שאת המרכזיים שבהם הרשויות של האוניברסיטאות בישראל מכירות. מדובר בנאצים לכל דבר ועניין שעושים צחוק מהיהודים על חשבון רגשות האשם שלהם. כשאני מדבר על זה עם אנשים באוניברסיטה, תמיד נשמעת הטענה של ״אני יכול להבין אותם״ ״אם הייתי נולד בצד שלהם״ וכו׳. באמא שלי שאולי יש לי בעיה אבל אני לא מבין את הלוגיקה הזאת וחושב שהיא פסיכית. נו אז מה אני גם מבין אותם. משום מה אצלי ואצל עוד לא מעטים אחרים-בדיוק ההבנה הזאת גורמת להפנמה שהם המסוכנים שבאויבנו ושצריך לחסום אותם בכל דרך אפשרית. למה ההבנה הזאת לא קיימת אצל מי שיש לו כוח בעניין- לא ברור לי. או שהיא קיימת- אבל אין להם את האומץ והיושר לפעול באופן התואם את הבנתם את המציאות.

מה שכן, נפרגן לעלא טאהא ודומיה בכך שהם צורחים את מה שהם חושבים ומשלמים על זה מחיר מסויים- בניגוד לצבועים אחרים. נפרגן לה גם שהיא ודומיה מצליחים לעשות צחוק מ״הקרם דה לה קרם של האינטלקטואלים״. לא נפרגן ל״קרם דה לה קרם של האינטלקטואלים״ שחסר לו לעתים קרובות האינטלקט בכדי לפרש מילים שנצרחות ע״ רופאים, עורכי דין ומנהיגי העתיד כפשוטן.

מתוך הפגנותיהם בשנתיים האחרונות :

״נאבק בחרב ובכוח ונלמד אותם לקח״ ״נעשה להם בית ספר באמצעות אינתיפאדה״ ״מירושלים עד הרצליה זו הסוגיה״ ״ברוח ובדם נפדה אותך פלסטין״



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

״נורמליזציה עם ציונים זו בגידה״ מפוצצים הרצאה של מרצה מצרי.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

לא רוצים לראות פה ציונים. ציונים החוצה. דברים בסגנון. הפגנות שהמוצגים מעלים בגאון לערוצי הפייסבוק של הארגונים שלהם שבין היתר תבעו אותי (גם את הסרטונים לעיל המוצגים העלו בגאון לקבוצות הפייסבוק שלהם. קבוצות שתבעו אותי).

https://www.facebook.com/jafratlv/videos/595254397658211/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ווואייי זה ההודעה הראשונה שלך. מדובר עלייך? Joni_news 11.06.19 01:51 1
     כנראה שמדובר בו SE0 11.06.19 01:53 5
         לא הבנת אותי נכון. ממש לא הכפת לי שהוא פירסם. רציתי לדעת אם מדובר בו Joni_news 11.06.19 01:55 7
             כן מדובר בי. DE19 11.06.19 01:56 9
  אולי אפשר רקע? איזה מכללה? כותרת יותר אינפורמטיבית ולא קליק בייט? הטכנאי 11.06.19 01:51 2
     אוניברסיטת תל אביב DE19 11.06.19 01:55 6
  ברוך הבא לפורום . SE0 11.06.19 01:52 3
  לא יודע אם נרדמתי או שזה באמת אשכול אמיתי ירוק בעיניים 11.06.19 01:53 4
     לצערך, ובמיוחד לצערי, וכנראה שלעוד צער כמה אנשים מהאוניברסיטה- לא נרדמת. DE19 11.06.19 01:55 8
  ברוך הבא. אפשר אמ''לק? קראתי קצת בהתחלה אבל בשל האורך והשעה פרשתי Fsociety 11.06.19 01:59 10
     שלום. עשיתי אמל״ק בהתחלה של הפוסט. DE19 11.06.19 02:01 11
         לא הבנתי Tommy 11.06.19 02:22 14
     אני כרגע נמצא בהליך. DE19 11.06.19 02:25 15
  ניסיתי להבין - לא הצלחתי ... androvision 11.06.19 02:09 12
  רעידת אדמה השכל הישר 11.06.19 02:14 13
  הקלטות,פרוטוקולים,מיילים,מצלמת אבטחה,תלונות ועדויות שווא. הסקנדל של המאה באקדמיה.בהיסטוריה לא עלה משהו כזה. DE19 11.06.19 02:50 16
  מזעזע! עובדתי 11.06.19 03:24 17
  לפי האשכול נראה שמדובר בקן טרור אקדמאי. מפחיד. ש-עצמון 11.06.19 03:57 18

     
Joni_news
חבר מתאריך 6.1.19
4122 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:51   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ווואייי זה ההודעה הראשונה שלך. מדובר עלייך?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SE0
חבר מתאריך 22.5.15
6168 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:53   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כנראה שמדובר בו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הוא חיפש במה לשתף והוא מוזמן בשמחה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Joni_news
חבר מתאריך 6.1.19
4122 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:55   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא הבנת אותי נכון. ממש לא הכפת לי שהוא פירסם. רציתי לדעת אם מדובר בו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:56   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. כן מדובר בי.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
מדובר בי כמו שאפשר להבין מהפוסט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הטכנאי
חבר מתאריך 6.7.14
11263 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:51   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אולי אפשר רקע? איזה מכללה? כותרת יותר אינפורמטיבית ולא קליק בייט?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:55   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אוניברסיטת תל אביב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SE0
חבר מתאריך 22.5.15
6168 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:52   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ברוך הבא לפורום .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תזכור רק לפעמים לתמצא יותר ברור כי כבר משורה 10 איבדתי את זה.

תכתוב בהתחלה רקע למעשה ואז איך זה התגלגל . ובסוף את התלונות שלך פלוס הראיות והקבצים שאתה מצרף לטובתך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בעיניים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
8407 הודעות, 62 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:53   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא יודע אם נרדמתי או שזה באמת אשכול אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:55   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לצערך, ובמיוחד לצערי, וכנראה שלעוד צער כמה אנשים מהאוניברסיטה- לא נרדמת.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
לצערך, ובמיוחד לצערי, וכנראה שלעוד צער כמה אנשים מהאוניברסיטה- לא נרדמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fsociety לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.7.14
5869 הודעות, 50 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    01:59   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ברוך הבא. אפשר אמ''לק? קראתי קצת בהתחלה אבל בשל האורך והשעה פרשתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    02:01   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שלום. עשיתי אמל״ק בהתחלה של הפוסט.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.19 בשעה 02:28 בברכה, DE19
 
בקצרה, חלק מהדברים המרכזיים והחמורים מאוד שתתוודעו אליהם בפוסט:

מנסים למנוע בשקר מסטודנטים להקליט דיונים בבית הדין המשמעתי של אוניברסיטת תל אביב.

מאיימים על סטודנטים שלא לפרסמם פרוטוקולים מהדיונים. מאיימים על סטודנטים שלא לפרסם את הראיות שנוגעות לתיק שלהם בכדי שאחרים לא יראו.

מאיימים על סטודנטים בנוגע למה מותר או אסור להם לעלות לאינטרנט (דברים לגיטימיים וחוקיים לחלוטין).

במהלך השימוע, השופט שלא אוהב אמירה לגיטימית שלך צורח עלייך שוב ושוב שלא להגיד אותה עד שאתה מושתק, ובנוסף תופס נגדך צד באופן מובהק במהלך כל הדיון (תפקיד של הקובל לא של שופט).

האוניברסיטה לא מעלה את פסק הדין של השימוע לאינטרנט כפי שהיא חייבת.

השופט לא מוכן להקשיב כשאתה טוען שהצד שמולך, העו״ד שמאיים את האוניברסיטה איים עלייך. השופט לא מוכן להקשיב שאתה טוען שפסקי הדין שלו לא עולים לאינטרנט כפי שצריך להעשות.

כל הארגונים של הסטודנטים הערבים התלוננו עליי על שסתם הרבצתי לסטודנט אחר ממניע גזעני תוך עדות שווא בשם היו״רים שלהם. למזלי היו מצלמות אבטחה. אם האירוע היה קורה 5 מטר דרומה מהמקום בו הוא התרחש- סביר שהייתי עף מהלימודים ואולי אף נכנס לכלא. כמובן שלא ייעשו לאותם סטודנטים כלום.

נכנס לכלא כי כרגע העניין שלי עלה ליועמ״ש בחשד ל4-10 שנות מאסר.

אני באמצע ההליך. לא צריך 4 שנות מאסר. מספיק מוצאים לי ס׳ קטן ואני עף כי אני על תנאי.
אני אראה פה שיש אנשים שצריכים לעוף מהאוניברסיטה באופן מיידי ואף להכנס לכלא וזה לא אני.

אצרף בפרק זה את כל ההוכחות שאשתמש בהן במהלך טיעוני בפרקים הבאים.
.הקלטה, פרוטוקולים, מיילים ועוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tommy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.17
4505 הודעות, 52 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    02:22   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לא הבנתי  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אתה נכנס כעת לכלא?

עברת כאן על אינספור חוקי פורום שונים, אבל לדעתי - אשכול חשוב ומיוחד וטוב שפתחת אותו. אנחנו כחברי הפורום צריכים לתמוך אחד בשני, במיוחד ברגעים קשים כשלך... מאחל לך שתתגבר על כל המכשולים שהציבו בפנייך ושהצדק, שעימך, יצא לאור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    02:25   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני כרגע נמצא בהליך.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
אני כרגע נמצא במהלך ההליך.
העלו את הנושא שלי ליועמ״ש באשמת 4-10 שנות מאסר.

אני גם ככה על תנאי. לא צריך 4 שנות מאסר. מספיק שעברתי על סעיף קטן ומעיפים אותי.

כפי שאני מציג, יש אנשים שצריכים לעוף באופן מיידי מהאוניברסיטה ואף להכנס לכלא וזה לא אני. למשל: עו״ד ירון זהבי שמאיים עליי שוב ושוב. בזמן שהוא מייצג את האוניברסיטה נגדי. הרבה מהדברים שמוצגים פה הוא והשופט בשימועים שלי ניסו לאיים עליי שלא להעלות/ להקליט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
androvision לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.10.14
1652 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    02:09   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ניסיתי להבין - לא הצלחתי ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קראתי אמלו"ק - לא הבנתי .

ייתכן שהבעיה היא בי - אך ממש לא מובן לי על מה מדובר,
בליל של טקסט שאולי בהיר לך או לפייסבוק של הלימודים -
אני לא הבנתי דבר. לילה טוב
(מקווה שלא פגעתי, נשמע מענין אך לא הבנתי דבר ;))



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השכל הישר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
10986 הודעות, 100 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    02:14   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רעידת אדמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.19 בשעה 02:19 בברכה, השכל הישר
 
תודה רבה למביא הידיעה

חומר מעניין ביותר ואני רק בהתחלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DE19
חבר מתאריך 10.6.19
10 הודעות
   02:50   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הקלטות,פרוטוקולים,מיילים,מצלמת אבטחה,תלונות ועדויות שווא. הסקנדל של המאה באקדמיה.בהיסטוריה לא עלה משהו כזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הועבר בתאריך 11.06.19 בשעה 03:06 מפורום חדשות על-ידי Mr W, (מפקח)
 
ראיתי שהפוסט הקודם שהעלתי נעלם. לא קבלתי שום הודעה שהסבירה למה. אני מניח שזה קרה כי מישהו גרם לאתר התמונות שהעלתי בו את כל ההוכחות לצנזר את כולן ולכן הפוסט הועבר מהפורום שכן הוא היה בעצם ללא הוכחות. העלתי אותן מחדש באתר אחר שאני מניח שעליו לא ניתן יהיה ללחוץ לצנזר. בנוסף, בהעלאה החדשה מחקתי את הדברים הממש מוגזמים שרשמתי. אם זה מה שהפריע.

*בהתחלה העלתי בטעות עם הקישור הקודם. ערכתי שוב. מי שלא הצליח להכנס ולראות עכשיו אפשר.

אוניברסיטת תל אביב.

זה רק עלה. אז אני מעדכן פה כמה פרטים עדיין. כדאי לעקוב ולשוב לקריאה חוזרת.

זה הפוסט הכי מקיף וחמור שעלה אי פעם באינטרנט. לא תמצאו משהו דומה. מצטער מראש על האורך. אני יודע שהוא קצת מסובך. הוא מציג דברים שקרו לי בשנתיים האחרונות. מתוכם פרסמתי בעבר והעלתי לאינטרנט רק את הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ שזכה גם לכתבה בערוץ 20. הפרסום שבעבר העלתי, מהווה בפוסט זה בסך הכל ראייה קטנה אחת מתוך הרבה מאוד ראיות להצגת דברים חמורים הרבה יותר שאותם אף פעם לא העלתי.

בקצרה, חלק מהדברים המרכזיים והחמורים מאוד שתתוודעו אליהם בפוסט:

מנסים למנוע בשקר מסטודנטים להקליט דיונים בבית הדין המשמעתי.

מאיימים על סטודנטים שלא לפרסמם פרוטוקולים מהדיונים. מאיימים על סטודנטים שלא לפרסם את הראיות שנוגעות לתיק שלהם בכדי שאחרים לא יראו.

מאיימים על סטודנטים בנוגע למה מותר או אסור להם לעלות לאינטרנט (דברים לגיטימיים וחוקיים לחלוטין).

במהלך השימוע השופט שלא אוהב אמירה לגיטימית שלך צורח עלייך שוב ושוב שלא להגיד אותה עד שאתה מושתק, ובנוסף תופס נגדך צד באופן מובהק במהלך כל הדיון (תפקיד של הקובל לא של שופט).

האוניברסיטה לא מעלה את פסק הדין של השימוע לאינטרנט כפי שהיא חייבת.

השופט לא מוכן להקשיב כשאתה טוען שהצד שמולך, העו״ד שמייצג את האוניברסיטה איים עלייך. השופט לא מוכן להקשיב שאתה טוען שפסקי הדין שלו לא עולים לאינטרנט כפי שצריך להעשות.

כל הארגונים של הסטודנטים הערבים התלוננו עליי על שסתם הרבצתי לסטודנט אחר ממניע גזעני תוך עדות שווא בשם היו״רים שלהם. למזלי היו מצלמות אבטחה. אם האירוע היה קורה 5 מטר דרומה מהמקום בו הוא התרחש- סביר שהייתי עף מהלימודים ואולי אף נכנס לכלא. כמובן שלא ייעשו לאותם סטודנטים כלום.

נכנס לכלא כי כרגע העניין שלי עלה ליועמ״ש בחשד ל4-10 שנות מאסר.
אני באמצע ההליך. לא צריך 4 שנות מאסר. מספיק מוצאים לי ס׳ קטן ואני עף כי אני על תנאי.
אני אראה פה שיש אנשים שצריכים לעוף מהאוניברסיטה באופן מיידי ואף להכנס לכלא וזה לא אני.

אצרף בפרק זה את כל ההוכחות שאשתמש בהן במהלך טיעוני בפרקים הבאים.

הקלטות, פרוטוקולים, מיילים, מצלמת אבטחה, תלונות שווא, עדויות שווא. ועוד.

-ההקלטה של שימוע מספר שתיים (חשד לתקיפה גזענית). החלק הרלוונטי שמדובר עליו בפוסט בחלק ג׳: החל מ 10:10
ניסיתי להעלות את המודעות של עורך הדין המהולל לכך שהוא איים, ועוד עו״ד מטעם האוניברסיטה על הצד שכנגדו (הסטודנט- אני). כנראה יש לו בעיה בהבנה כי זמן לא ארוך אחרי הדבר הזה הוא שוב איים עליי. הכל מתועד וכל ההוכחות מצורפות לפוסט זה בהמשך.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

את התמונות של ההוכחות אני מצרף לקישורים שבהן ריכזתי אותן. מכיוון שברוטר יש הגבלה על גודל התמונה שאפשר להעלות, כשאני מכווץ אותן איכות התמונה יורדת וממש קשה לקרוא את מה שרשום. לכן, לא אצרף אותן ישירות בפוסט אלא בקישור הנפרד.

הקישור הבא כולל את ההוכחות: 0,00,A,Mishtara, 1, ,2,3,4,5, BDS, akolafuh, hazuy, ium, Post, beseder, stira..) 7,8


https://ibb.co/album/mPS6Ov


את הפרוטוקול של השימוע הראשוני הראשון מה 4.2.19 (בעניין הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״) ניתן להוריד בקישור הבא:
https://www68.zippyshare.com/v/2FxRR2IV/file.html

את הפרוטוקול של השימוע הראשוני השני מה3.6.19(בעניין התקיפה הגזענית) ניתן להוריד בקישור הבא:
https://www68.zippyshare.com/v/StlSo8ku/file.html

לא כל מה שנאמר נכנס לפרוטוקול . את החסר שזכרתי, ושרלוונטי לי: הוספתי במהלך הכתוב מטה.

· עקב ריבוי המלל, ריבוי הפרקים והסעיפים, וריבוי ההוכחות השונות שמבלבלות גם ככה- לא העלתי את כל החומרים באופן מלא. מחלקם גזרתי את הקטעים הרלוונטיים. יש לי את כל החומרים במלואם. מי שיבקש- אשלח לו כל מה שיבקש באופן מידי.
[email protected]

חלק א- פתיח. חלק ב- הדרישות והמטרות שלי בפרסום. חלק ג- הוכחות ונימוקים לדרישות ולמטרות שהוצגו. ד- כי סעיף בפרק ב לא היה מספיק. סכנהֿ!

א. פתיח:


שלום לכולם!
קיים חשד שאוניברסיטת תל אביב עוברת על ס׳ 204 לחוק העונשין (פוטנציאלית 5 שנות מאסר לאוניברסיטה).

החזקת מקום לשם זנות
204. מי שמחזיק או מנהל מקום, לרבות כלי רכב וכלי שיט, לשם עיסוק בזנות, דינו - מאסר חמש שנים.

ההוכחות המצורפות שמוכיחות את החשד: הקלטה, מיילים ופרוטוקלים. התנהלות של צפון קוריאה ושל החשוכות שבחברות. התנהלות שכוללת עבירות פליליות חמורות שונות ומשונות ע״י גורמים שונים כפי שיוכח.

כרגע אני נמצא בהליך משמעתי (השני במספר במסגרת האוניברסיטה) שבמסגרתו אני חשוד בעבירה של 4-10 שנות מאסר פוטנציאליות- תקיפה על רקע גזעני. עקב מספר ההקפות הגבוה סביב השמש שפוטנציאלית צפוי לי מאחורי סורג ובריח- נשלחה הודעה ליועמ״ש בענייני. כרגע מחכים לתשובתו לפני המשך ההליך. ההליך החל בתאריך ה 3.6.19.

אציג את הקישור לסרטון שמציג את המציאות- הצילומים ממצלמות האבטחה שמציגים את מה שקרה בתקיפה הגזענית לכאורה. את הסרטון הזה ניתן למצוא על ידי מילות החיפוש: ״תקיפות חוזרות ונשנות״. הסרטון שייך לערוץ שלי בYoutube. שם הערוץ- Danny Elenport. חשוב לקרוא את ה Description של הסרטון בשביל להבין מי זה מי בסרטון ממצלמות האבטחה. אחרת קשה להבין. אציין שדרך מסך הפלאפון עוד יותר קשה להבין מה קורה. עדיף דרך מחשב.

אתייחס אל הסרטון כמה פעמים בהמשך.

לינק:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


זה כבר ההליך המשמעתי השני שאני עובר באוניברסיטת תל אביב. ההליך המשמעתי הראשון שעברתי התקיים בתאריך ה 4.2.2019.

ההליך המשמעתי הראשון עסק בתגובה ההולמת שמרצים וקהל חצופים קיבלו בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ שהתקיים ב 21.10.2018. התיעוד של מה שקרה שם הועלה לYoutube. ניתן למצוא אותו ע״י מילות החיפוש: ״סתימת פיות באוניברסיטת תל אביב״. חשוב מאוד להיכנס לבלוג שנמצא ב Description של הסרטון בשביל להבין מה רואים בסרטון (זה אתר שונה מהאתר שבו פוסט זה מוצג). מוצגים שם הרבה מאוד פרטים מעניינים. חמורים יותר מאלה שמופיע בסרטון.

הלינקים:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

חובה להכנס לבלוג בשביל להבין את הסרטון (+כולל דברים חמורים מהסרטון):
http://dannyelenport.bloger.co.il/ (זה אתר שונה מהאתר שבו פוסט זה מוצג)


ב. הדרישות והמטרות שלי בפרסום הזה (ההוכחות בחלק ג):

1) להראות איזה ביזיון הולך באוניברסיטת תל אביב ובאקדמיה הישראלית.

2) אדרוש לפטר באופן מידי את עו״ד ירון זהבי מתפקידו: קובל לענייני משמעת. ובכך לפטרו מהאוניברסיטה באופן מוחלט. עו״ד ירון זהבי ייצג את האוניברסיטה מולי בשימועים שנערכו לגבי.
אבקש גם שיודה לי מקרב לב שמבחינתי התוצאה הזו מספיקה.

3) אבקש שפרופ׳ נחום קרייתי (השופט בשימועים שנערכו לי) יקבל את העונש שמגיע לו במסגרת האוניברסיטה. בנוסף, אבקש שיאסר עליו לשפוט סטודנטים. אני בטוח שהוא מומחה מעולה להנדסה. מה שבטוח- שופט הוא ממש לא (למרות היותו בעל תואר ראשון במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין). אבקש שיודח מתפקידו כסגן ממונה משמעת באופן מיידיי.

4) אבקש להדיח את פרופ׳ יששכר רוזן צבי, סגן דיקן הפקולטה למשפטים, מתפקיד ממונה המשמעת באופן מיידי. בנוסף, אבקש שיענש במסגרת האוניברסיטה.

5) לתת הצצה למאחורי ה״דלתיים הסגורות״ של דיונים משמעתיים באוניברסיטה. לאור הביזיון שאציג: אני מבקש שדיונים בבתי הדין של האוניברסיטאות יהיו פומביים (לא שזה תמיד עוזר, כמו שתראו כאן). חריג: אם תהיה סיבה טובה במיוחד לכך שהשימוע יתקיים מאחורי ״דלתיים סגורות״. ככה להבנתי צריך להיות המצב. מכיר את הנימוקים הנגדיים שנוגעים לדין משמעתי אוניברסיטאי. לכל הפחות, כולם יסכימו איתי: שלא יהיה צריך סיבה מיוחדת מצד הנתבע בשביל דיון פומבי. אלא מספיק שהנתבע יבקש את זה.

המצב כרגע: לרוב הדיונים הם בדלתיים סגורות אלא אם התקבלה החלטה מיוחדת לאפשר דיון פומבי.

בנוסף, לאור הביזיון שיוצג, אבקש שמשפט דומה במהותו למה שארשום עכשיו ירשם כחוק בתקנוני המשמעת בכל האוניברסיטאות: ״יש להדגיש בפני הנתבע שזכותו להקליט את הדיון״. בנוסף, שבאותו רגע שהפרוטוקול נחתם- עליו יהיה להשלח לנתבע תוך הדגשה שהפרוטוקול מותר בפרסום. זה יוכל לעזור בריסון עורכי דין ו״שופטים״ סוררים.

6) דרישה לבטל מידית את התוצאה- נזיפה והרחקה על תנאי, שקבלתי בעקבות השימוע הראשון ( הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). אדרוש שימוע חוזר.

7)

א) אבקש להרחיק מהלימודים לצמיתות סטודנטים שעומדים בראש ארגונים סטודנטיאליים ערביים באוניברסיטת תל אביב. סטודנטים שהתאחדו כולם יחדיו בשם ארגוניהם בכדי לעשות לי סיכול ממוקד בשקר וביודעין. שמותיהם: מועתז אסתיתי- יו״ר אלמונתדה״. עולה טאהא- יו״ר ג׳פרא (תא בלד). בשאר עלי- יו״ר פורום ״אדווארד סעיד״. האדי ואכד- יו״ר תא חד״ש. אמאני בדארנה- אל אלתעריף. אדאג להגיש נגדם תלונה השבוע. כמו שאני מכיר את הלך הרוח: התלונה תתמסמס. אולי אם התקשורת תעקוב הם יקבלו לפחות חלק ממה שמגיע להם.

הסטודנטים ששמותיהם הוזכרו, חתמו בשמם ובשם ארגוניהם על תלונה שקרית, תוך דרישה להעיף אותי לצמיתות מהלימודים. העדות שלהם נמצאת בחומר הראיות של המשפט שמתנהל כעת (השימוע השני- התקיפה הגזענית). התלונה שלהם מצורפת תחת שם הקובץ ״0״. פרטים רלוונטיים נוספים מצורפים תחת שם הקובץ ״00״ (לפי הסרטון ממצלמות האבטחה: מי רץ למאבטחים קודם? והאם התיאור שלי את התנהגותו של עדי הולם את המציאות?).

אם האירוע היה קורה מטרים ספורים מהמקום בו הוא התרחש, במקום בו אין כיסוי של מצלמה- יש סיכוי סביר שהם היו גומרים לי על החיים. מהאוניברסיטה סביר שהיו מעיפים אותי. בנוסף, יכול להיות (בעקבות העובדה שמדובר בתלונה על תקיפה גזענית שהועברה ליועמ״ש) שהייתי גומר בכלא. גם עכשיו עדיין לא ברור איך יגמר העניין ( השני- התקיפה הגזענית). אבל בלי מצלמות האבטחה אין לי ספק איך זה היה נגמר. הסטודנט עדי מנסור שטען שתקפתי אותו- אימץ סימן אדום כתוצאה מההגנה העצמית שלי. הודיתי בפי מלא שאני הוא זה שגרם לו את הסימן האדום. לי לא היה סימן אדום. לא היה לי סיכוי בלי המצלמות.

ב) אבקש להרחיק לצמיתות את הסטודנט עדי מנסור שתבע אותי תביעה שקרית ביודעין בבית הדין האוניברסיטאי, בשל עבירה שהוא עצמו עבר שוב ושוב. בנוסף, הסטודנט עדי מנסור, יחד עם חלק מחבריו- צחקו עליי לאחר התביעה שאני עם מערכת ההשכלה הגבוהה סיימתי. זאת כשהוא נמצא רגעים ספורים לפני סיום לימודיו בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב בשנה ד׳. הוא ידע שבמקרה הטוב הוא יגמור עליי. ושבמקרה הרע לא ייעשו לו כלום. הוא וכמה מחבריו שתומכים בטרור בגלוי כפי שיוצג בהמשך- כבר יודעים משנים קודמות שבאוניברסיטת תל אביב לא מעזים לפעול נגדם באופן הולם.

את התביעה הוא הציג באופן קצת יותר מאוזן מהמוצג בסעיף 6)א) לעיל. אך באופן שקרי שמחסיר פרטים בכל מקרה. את הרשום בכתב התביעה שנכתב על ידו ניתן למצוא תחת של הקובץ ״”A. לפי הסרטון של מצלמות האבטחה: האם האירוע היה 3 שניות כפי שהוא תיאר או שהרבה יותר? האם אחרי ההגנה עצמית שלי הוא רץ למאבטחים? או שהמשיך לרדוף אחרי? מי רץ ראשון למאבטחים?

הסטודנט עדי מנסור אכן הזמין לי משטרה (אני חושד שהוא לא צלצל 100 אלא התקשר לחבריו השוטרים). השוטרים לקחו לי את תעודת הזהות ועכבו אותי כמוצג בקובץ תחת השם״ Mishtara״. השוטרים סירבו לעצור אותי לאחר ששמעו את הגרסה שלי. זאת לאחר שעדי מנסור התחיל להתפתל ולגמגם כשהשוטרים ביקשו ממנו שידגים כיצד הוא התנהג. זאת למרות שהשוטרים ראו את הסימן האדום אצלו. בנוסף, השוטרים אשרו לי את המשך חלוקת הפליירים לאחר שצלמו אותם (וכנראה שלחו אותם לבדיקה).

הפלייר שבגללו הסטודנט עדי מנסור החליט לתקוף אותי, הציג אותו ואת חבריו משתתפים בהפגנות שבהן בין היתר קוראים לרצח ישראלים בגלוי. המפגינים הם סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הפלייר הציג בין היתר מוצגים כמו סטודנטים לרפואה ולמשפטים שתומכים ברבי מחבלים כמו יחיא עייש וסמיר קונטר. סטודנטים שתומכים בירי טילים על ישראל ועוד. כאמור לעיל, השוטרים אשרו לי את חלוקת הפליירים לאחר בדיקה.


לפי סעיף 29.2 לתקנון המשמעת של אוניברסיטת תל אביב, המוצג ב״ “ A (התלונה השקרית של עדי מנסור) והמוצג ב״0״ ו״00״ (התלונה השקרית של היור״ים של ארגוני הסטודנטים הערבים) מהווה עבירת משמעת: ״מסירת ידיעה כוזבת ביודעין לאוניברסיטה, רשויותיה, מוריה או עובדיה, או הסתרת מידע ביודעין, או ביצוע מעשה תרמית לשם קבלת זכויות באוניברסיטה, או בקשר ללימודים באוניברסיטה, לרבות שליחת אדם אחר להבחן במקום התלמיד, התחזות תלמיד אחר בבחינה או בקשה מתלמיד אחר לעמוד בבחינה במקום החייב בה.״

הסטודנט שהגיש את עדות השקר הוא סטודנט שנה ד׳ למשפטים. סטודנט שאמור להבין עקרונות בסיסיים שכאלה כמו עדות שקר. בכדי להדגיש עד כמה עדות שקר נחשבת לעבירה חמורה- מתוך חוק העונשין:

עדות שקר
237. (א) המעיד בהליך שיפוטי, ביודעין, עדות כוזבת בדבר מהותי לגבי שאלה הנדונה באותו הליך, הרי זו עדות שקר, ודינו - מאסר שבע שנים; עשה כן בעד טובת הנאה, דינו - מאסר תשע שנים.

נגד הסטודנט עדי מנסור כבר הגשתי תלונה נגדית. עם איך שאני מכיר את הלך הרוח: התלונה תתמסמס. אולי אם התקשורת תעקוב הוא יקבל לפחות חלק ממה שמגיע לו.

7) לא להיות הראשון שמתריע על סכנה רצינית מאוד. שומעים התרעות רבות לגבי הנושא הזה שוב ושוב. לפי מה שאני רואה באוניברסיטה- כנראה שהן לא מחלחלות מספיק אצל הגורמים שדווקא אליהם ההתרעות צריכות לחלחל בכדי ליצור אפקט מעשי.

ג. הוכחות ונימוקים לדרישות ולמטרות שהוצגו לעיל:


הסעיפים הבאים יחזרו על עצמם מספר פעמים בהמשך בהקשר לכמה אנשים. העיקריים. אפשר למצוא הרבה סעיפים שנעברו כאן בעקיפין. נסכם את כל אלה לסעיף 204 לחוק העונשין שכבר הוצג בהתחלה. לא משהו שהייתם מצפים מאוניברסיטה.

איומים ת"ט תשל"ז-1977
192. המאיים על אדם בכל דרך שהיא בפגיעה שלא כדין בגופו, בחירותו, בנכסיו, בשמו הטוב או בפרנסתו, שלו או של אדם אחר, בכוונה להפחיד את האדם או להקניטו, דינו - מאסר שלוש שנים.

סחיטה באיומים (תיקון מס' 12) תש"ם-1980
428. המאיים על אדם בכתב, בעל פה או בהתנהגות, בפגיעה שלא כדין בגופו או בגוף אדם אחר, בחירותם, ברכושם, בפרנסתם, בשמם הטוב או בצנעת הפרט שלהם, או מאיים על אדם לפרסם או להימנע מפרסם דבר הנוגע לו או לאדם אחר, או מטיל אימה על אדם בדרך אחרת, הכל כדי להניע את האדם לעשות מעשה או להימנע ממעשה שהוא רשאי לעשותו, דינו - מאסר שבע שנים; נעשו המעשה או המחדל מפני איום או הטלת אימה כאמור או במהלכם, דינו - מאסר תשע שנים.

תקיפה – מהי
378. המכה אדם, נוגע בו, דוחפו או מפעיל על גופו כוח בדרך אחרת, במישרין או בעקיפין, בלא הסכמתו או בהסכמתו שהושגה בתרמית - הרי זו תקיפה; ולענין זה, הפעלת כוח - לרבות הפעלת חום, אור, חשמל, גאז, ריח או כל דבר או חומר אחר, אם הפעילו אותם במידה שיש בה כדי לגרום נזק או אי נוחות.

דין תקיפה סתם
379. התוקף שלא כדין את חברו, דינו - מאסר שנתיים, והוא אם לא נקבע בחוק זה עונש אחר לעבירה זו מחמת נסיבותיה.

הגנה עצמית (תיקון מס' 39) תשנ"ד-1994
34י. לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי כדי להדוף תקיפה שלא כדין שנשקפה ממנה סכנה מוחשית של פגיעה בחייו, בחירותו, בגופו או ברכושו, שלו או של זולתו; ואולם, אין אדם פועל תוך הגנה עצמית מקום שהביא בהתנהגותו הפסולה לתקיפה תוך שהוא צופה מראש את אפשרות התפתחות הדברים.

במהלך הנימוקים אגזור ואציג לכם את החלקים הרלוונטיים משני הפרוטוקולים. זאת לשם נוחות הקריאה. בנוסף, מצורפים הפרוטוקולים ה״מלאים״ של הדיונים. “protocol 1” (סגן הממונה הוא השופט הפרופ׳ נחום קרייתי) שעוסק במה שאירע בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״ ו “protocol 2” שעוסק בתקיפה הגזענית.


1) השופט פרופ׳ נחום קרייתי טען שצריך לקבל ממנו אישר בשביל להקליט את שימוע מס׳ אחד (כנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״)- מצורף תחת שם הקובץ ״1״ (מתוך (Protocol 1.

לפי החוק היה מותר לי להקליט את הדיון. מה שהוא אמר מהווה איום חמור- במיוחד עקב היותו בתפקיד שיפוטי.
ראו סעיפים: 192, 428.

2) עו״ד ירון זהבי איים עליי שאין לפרסם את הפרוטוקולים של השימועים. תחת שם הקובץ ״2״. עו״ד שמופיע מטעם האוניברסיטה כנגד סטודנט מאיים עליו. מדהים. זכותי המלאה הייתה לפרסם את הפרוטוקול.
ראו סעיפים: 192, 428.


3) עו״ד ירון זהבי איים עליי שאין לפרסם את חומרי החקירה והראיות של שימוע מס׳ 2 (התקיפה הגזענית). תחת שם הקובץ ״3״. ראו סעיפים: 192, 428. זכותי המלאה לפרסם חומרים אלה.

הראייה שעו״ד ירון זהבי ניסה למנוע את פרסומה באיום חמור- צילומים של מצלמות האבטחה את התקרית של התקיפה הגזענית לכאורה. בלי הצילומים לא היה לי סיכוי במשפט. לסטודנט עדי מנסור באמת היה סימן אדום מההגנה עצמית שלי שהרבה ראו. והודיתי בפי מלא שאני זה שגרמתי לו. בלי הצילומים הללו היו פשוט גומרים אותי. מעיפים מהאוניברסיטה בדוק. ואולי אף שולחים לכלא (עניין התקיפה הגזענית נשלח ליועמ״ש). הסרטון כבר הוצג בהתחלה.


4) האוניברסיטה הייתה צריכה לפרסם את פסק הדין מהשימוע הראשון (הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). פסק הדין לא פורסם.

לפי ס׳ 72א לתקנון המשמעת של הסטודנטים:

״כל פסקי הדין וההחלטות של הממונה או המותב יפורסמו באתר האינטרנט של האוניברסיטה ללא ציון שם הנתבע, למעט מקרים שבהם הורו ממונה או המותב שלא לפרסם פסק דין או החלטה מטעמים מיוחדים שיירשמו״.

על פסק הדין שלי בעניין השימוע הראשון (״איך לחשוב על חוק הלאום״) שניתן ב6.2.2019 היה רשום שעליו להתפרסם כפי שניתן לראות בקובץ ״4״. ביום דיון ההקראה הראשוני שעסק בעבירה השנייה שאני חשוד בה כרגע (תקיפה גזענית)- עשיתי סקנדל קטן בעקבות אי פרסום פסק הדין. באותו היום פתאום פסק הדין עלה לאתר. פסק הדין עלה רק בתאריך 3.6.2019 (יום השימוע של תקרית 2- התקיפה הגזענית). כארבעה חודשים לאחר הרגע (6.2.2019) שבו נקבע שיש להעלות את פסק הדין לאתר האוניברסיטה. לא בטוח- יכול להיות מצב שמישהו התפדח לעלות את זה. למשל מחשש שמישהו, נגיד מרצה מוכר, עם ראש על הכתפיים עוד יקרא את המקרה, וירד לשורש העניין. ונגיד יימצא במה מדובר באינטרנט. עוד אותו אדם עלול היה לחשוב בטעות שהסטודנט זכאי ושנעשה כאן עוול. ומי שצריך לקבל בראש זה כל המרצים מהכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״.

5) ישבנו בדיון ההקראה הראשוני בשימוע 2 (התקיפה הגזענית) רק אני, השופט נחום קרייתי, ועו״ד ירון זהבי. ניסיתי להעלות בפני השופט נחום קרייתי שתי נקודות קריטיות:

א) עו״ד ירון זהבי שמייצג את האוניברסיטה מולי איים עליי.

ב) פסק הדין הקודם של השופט פרופ׳ קרייתי בעניין שימוע 1 (הכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״) לא הועלה לאתר האוניברסיטה.

רציתי לעלות את הנקודות הללו שכן מדובר בעבירות חמורות וחשדתי שמתקיים מולי הליך לא הוגן.

השופט נחום קרייתי לא היה מוכן לשמוע על זה שום דבר והשתיק אותי. בבירור הוא שמע שעו״ד ירון זהבי איים עליי ושפסק הדין הקודם שלו (פרופ׳ קרייתי) כשופט לא עלה. הוא לא היה מוכן לשמוע על זה. יכול להיות שבדיון ראשוני הוא לא חייב לשמוע טענות כאלה. לא יודע. בכל מקרה כפי שתראו בסעיף 6) הבא שעוסק בפרוטוקול של השימוע הראשון ״protocol 1״ ( דיון ראשוני גם כן שעסק בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״)- לא הייתה למשל לשופט נחום קרייתי בעיה לתפוס עמדה נחרצת כנגדי (הנתבע) במהלך השימוע. ועוד לומר מלא דברים הזויים.

את הסירוב של השופט נחום קרייתי להקשיב לדבריי ניתן למצוא בתוך קובץ מספר ״5״ (עמ׳ 3 בפרוטוקול של השימוע השני- תקיפה גזענית). אדגיש! הפרוטוקול חסר והושמטו דברים ואף על פי כן זה נראה רע מאוד גם אחרי ההשמטה. לא נרשמו בפרוטוקול הטיעונים שהעלתי: א) עו״ד ירון זהבי איים עליי. ב) פסק הדין הקודם של השופט נחום קרייתי לא עלה לאינטרנט.

כמו שרואים ב״5״ לדעתו של השופט נחום קרייתי, שהוא גם סגן הממונה על המשמעת, זה שעורך הדין שמתמודד מולך מטעם האוניברסיטה מאיים עלייך- זה לא קשור לדיון. זה שהסטודנט חושד שבית הדין תחת ניצוחו של השופט נחום קרייתי מורח אותו- לא קשור לדיון. גם לאחר הדיון ניסיתי לפנות אל השופט נחום קרייתי מחוץ לדלת החדר. הוא לא הסכים לדבר איתי כלל. ניסיתי להתקשר לטלפון של משרדו שמופיע באתר האוניברסיטה בניסיון לעלות את שתי הנקודות שפירטתי לעיל (איום, ואי פרסום פסק הדין)- הוא ענה לטלפון וכששמע את קולי אמר לי מיד שלא אתקשר אליו יותר וסגר את הטלפון.

בנוסף, למזלי יש הקלטה שמציגה את המציאות טוב יותר מהפרוטוקול:
ההקלטה מצורפת תחת הקובץ מספר ״6״- החלק הרלוונטי מתחיל החל מ 10:10 ונמשך עד לסוף ההקלטה.
כאמור, אולי הוא באמת היה חייב לעצור את הדיון או משהו. למרות שלפי דעתי יש להקשיב לטענות שכאלה. אבל הוא גם לא היה צריך לעשות את חלק מהדברים שהוא עשה בסעיף 6) הבא. סלקטיבי. מתי שרוצה נשמע לחוקים. מתי שלא רוצה לא נשמע.


לאחר שהאשמתי את עו״ד ירון זהבי בכך שהוא איים עליי- עו״ד ירון זהבי התחיל להיתמם ולהגיד שהוא לא איים עליי. עו״ד ירון זהבי היתמם שוב ושוב. בתגובה, התחלתי לקרוא לו חוצפן. עו״ד ירון זהבי התחיל לנסות להלחיץ אותי שהוא יתבע אותי. כמובן שנבהלתי נורא ומיד המשכתי לצעוק על עו״ד ירון זהבי שהוא חוצפן. מלך החוצפנים העז לקרוא לי חוצפן בתגובה לפני שהלך לדרכו. זמן קצר לאחר מכן הוא שוב איים עליי. הזוי.

6) עוד דברים הזויים שקרו בשימוע הראשון (כנס ״איך לחשוב על חוק הלאום״). קטעים נבחרים מתוך “protocol 1” + דברים שלא נכללו בו.

א) מי שיעיין ב״protocol 1״ יראה שהשופט פרופ׳ נחום קרייתי אמר בתחילת הדיון שבגלל שהנושא של הדיון חריג- הוא מעוניין בדיון פתוח וחריג. אפשר גם לראות תחת שם הקובץ ״bds״ (עמ׳ 8 ב ״ protocol 1 ״) שבמסגרת הדיון החריג- השופט אף תפס צד ברור כנגדי במהלך המשפט. השופט נחום קרייתי אמר לי שאני מתנהג כמו פעיל bds. כמובן שעניתי שאותם מרצים שהשתתפו בכנס התנהגו כמו bds. וחיסלו השמעת דעה. אני לא הפרעתי לאף אחד לדבר ולא הוצאתי הגה עד שאחרון הדוברים סיים את דבריו. ואף מחאתי לרובם כפיים. איזה סיכוי יש לגזר דין אובייקטיבי כשכבר במהלך המשפט השופט תופס נגדך צד ברור? חבל שלא ידעתי לפני הדיון הראשון שבזיון כזה מתרחש בבית דין אוניברסיטאי, ולא הקלטתי אותו. הייתם צריכים לשמוע את הטון שלו באותו דיון. הייתם מקבלים אחלה של בידור. אבל סבבה, ״דיון פתוח״, נשמע לי טוב בהרבה מדיון רגיל, אני זורם בכיף.

אז גם לי מותר להגיד את מה שבא לי!? הסתבר שלא.

זה לא נכנס לפרוטוקול: בפרוטוקול רק רשום שהשופט נחום קרייתי אמר לי להגיש תלונה במשטרה אם אני חושב שהייתה בכנס הסתה. מה שקרה במציאות זה כשאמרתי שהיה בכנס רגע של הסתה (איזה פרופ׳ התחיל לרדת על תומכי חוק הלאום לקול מחיאות כפיים רועמות מהקהל. הרבה יותר רועמות מלשאר הדוברים)- השופט נחום קרייתי התחיל להתעצבן עליי ממש ולצעוק בעצבים ובטון מזלזל ושונא (שוב חבל שלא הקלטתי. בידור מטורף. פחדתי בשבילו שהעיוות בפנים שלו לא ייתקע אתו בטעות לכל החיים) ״אל תגיד הסתה״ שוב ושוב ולהשתיק אותי.

אבל להגיד לי שאני bds לא הייתה לו בעיה. זה קרה לפחות פעמיים- שלוש ברגע שהזכרתי את המילה הסתה. באמאמא שלי איך אני מצטער שלא הקלטתי- ישר לסינמה סיטי כתחנה בדרך לאוסקר. הוא ממש התעצבן צעק והשתיק אותי שוב ושוב. אפנה את פרופ׳ נחום קרייתי לסעיפים 192 ו428 לחוק העונשין. שוב. אזכיר לו את יחסי הכוחות ביננו במשפט ושהוא צרח עליי שאסור לי להגיד את מה שאני חושב.
בכנס ״איך לחשוב על חוק הלאום?״ למדתי איך לחשוב. אצל נחום קרייתי למדתי גם מה מותר או אסור לי להגיד.

בנוסף, למען השופט נחום קרייתי- מתוך ויקיפדיה: ״ בשיח הציבורי במדינות מסוימות (דוגמת צרפת וישראל) משתמשים במונח הסתה גם עבור ביקורת חריפה שאין בה קריאה ישירה לביצוע מעשה כלשהו אלא רק משתמעת, במיוחד כאשר מדובר בביקורת כלפי בני אדם המשתייכים לציבור מסוים, כגון גזענות או אנטישמיות.״
בנוסף, אזכיר לו שדווקא נגדי דווקא כן נעשה מעשה - החביאו לי את התיק וחיפשתי אותו זמן רב לאחר שהכנס הסתיים. ובסוף כשכבר הייתי בדרך תחנת משטרה- איזה אהבל שצילמתי אותו וקראתי לו בבלוג המהולל שלי ״פרצוף תחת״ זרק את התיק שלי לעברי וכמעט שבר לי את הלפטופ.

ב) מי שיקרא את ״ “protocol 1 הדי מוזר. ישים לב ששוב ושוב ושוב ושוב ושוב השופט נחום קרייתי- מתבכיין שכאילו הרסתי לאיזה קבוצה פצפונת ונרדפת את הSafe space. להזכירו: 62 תמכו בחוק. 55 התנגדו.

לאורך כל הדיון הרגשתי קצת מוזר ושאני קצת משוגע. אבל היה רגע שממש הרגשתי אהבל. הקטע הרלוונטי מ״protocol 1״ מעמוד 10 מצורף תחת השם:״ “akolafuh. שימו לב לשורה שבה סגן הממונה (השופט פרופ׳ נחום קרייתי) אומר: ״ההפך״. לא רק הוא צעק לי ההפך. פתאום כל מי שישב באותו אולם צעק לי מיד בתגובה למה שאמרתי שורה קודם ״ההפך״. הרגשתי ממש ממש מטומטם ושפספסתי משהו. עכשיו כשאני קורא את הפרוטוקול, אני עדיין לא מבין למה מה שאמרתי גרם לתגובה הטוטאלית של היושבים באולם: ״ההפך״. אם למישהו יש את התשובה- אשמח אם תשלחו לי אותה ותסבירו לי איפה אני טועה. זה באמת מעניין אותי. רואים גם בקטע הזה ששוב יש בכיינות בטענה שכאילו מתוך מדינה שלמה יש רק מספר ספור של אנשים שחושבים אחרת ושכל המתנגדים לחוק ביחד בקושי הצליחו למלא חדר באוני׳ תל אביב. ואז באתי אני המניאק והרסתי להם את ה Safe space. תזכורת: 55 ידיים התנגדו לחוק הלאום. כמעט חצי מהכנסת.

עוד אילוסטרציה לבכיינות ההזויה ניתן למצוא בעמוד מס׳ 5 מ״ protocol 1״ מצורף תחת שם הקובץ״ “hazuy.

״הדבר הזה קצת משונה. הצליחו למצוא 10 אנשים שחושבים אחרת ואתה אומר לא יכול להיות שהם יגידו מה שהם רוצים זה לא בא לי טוב באוזן.״

55 חברי כנסת זה 10 אנשים? לא הפרעתי לאף אחד לדבר. עליתי לדבר רק אחרי שאחרון הדוברים סיים את דבריו ולא הוצאתי הגה במהלך הכנס. ואפילו רשמתי מפורשות בבלוג (שהוא הודה שנשלח אליו במייל, ואף אם אני לא טועה.- הוא הביא עותקים מודפסים של הבלוג לכל שאר היושבים בחדר) שמצדי שהמרצים יקללו את תומכי חוק הלאום ותומכיו איך שבא להם. זה לא מזיז לי את ה****. אבל שיתנו להגיב לדבריהם כמו שנהוג במקומות שהם לא חשוכים. סליחה גם במקומות טיפה יותר חשוכים עדיין יש לפחות דעה שונה אחת. ״ ״שי דזה דונג״: נשיא סין ישלוט ללא הגבלת זמן. 2958 תמכו, שניים התנגדו, שלושה נמנעו וקול אחד נפסל: הפרלמנט בביג׳ינג אישר תיקון בחוקה שמבטל את הגבלת כהונת הנשיא לשתי קדנציות. המשמעות- הנשיא סין ג׳ינפינג יכול לכהן לזמן בלתי מוגבל״ מתוך כתבה בYnet.


באמת יש פה משהו משונה. “protocol 1” זה סוג של פוקימון לא ברור. אין פלא שעו״ד ירון זהבי המהולל איים עליי שלא לפרסם אותו. פאדיחה אחושקשוקה.

7) סגן הדיקן של הפקולטה למשפטים איים עליי. כבר הראתי לעו״ד ירון זהבי איום שקבלתי בשנה שעברה מסגן הדיקן של הפקולטה למשפטים: פרופ׳ איסי רוזן צבי. למרות זאת עו״ד ירון זהבי לא למד מהטעות וחזר עליה פעמיים. האיום שקיבלתי מסגן הדיקן של הפקולטה למשפטים בשנה שעברה נמצא תחת שם הקובץ ״ium״.

א) סגן הדיקן ניסה למנוע ממני פרסום של פוסט בפייסבוק (כןכן. רשויות האוניברסיטה מאיימים על סטודנטים מה מותר או אסור להם לפרסם בפייסבוק). את תוכן הפוסט שאת פרסומו הוא ניסה למנוע באיום ניתן למצוא תחת שם הקובץ: ״post״.

ב) סגן הדיקן התבקש על ידי הדיקן לטפל בצרות שלי בשנה שעברה. ולכן כיתב את הדיקן למיילים שנשלחו אליי. למייל שהוצג כבר לעיל תחת שם הקובץ: ״ium״ הדיקן משום מה לא כותב. דוגמא למייל שנשלח אליי קודם לאיום, מייל דומה בתוכנו, אך מעודן ולא מהווה איום עקב הכיתוב של הדיקן: מצורף תחת שם הקובץ: ״ beseder״.

ג) מה שעוד יותר מביך, זה שכמה ימים לפני התקרית של האיום, סגן הדיקן שלח מייל לכל הסטודנטים שעסק בחשיבות חופש הביטוי. מצורף תחת שם הקובץ:”stira”.

למען הגילוי הנאות: סגן הדיקן איסי רוזן צבי מבחינת הוראה לדעתי היה המרצה הכי טוב שלי עד עכשיו (אני לקראת סוף שנה ב׳). בשיעוריו היה ניתן להביע כל דבר. לא נתקלתי אצלו בשום אינדוקטרינציה או משהו כזה. כמו שלא נתקלתי בדבר כזה אצל אף מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב. סתם אמירות אגב נדירות פעם בקורס זה לא נחשב וזה סביר. רק פעם אחת נתקלתי במשהו כזה באופן שהוא קצת סיסטמטי. סגן הדיקן פעל מדאגה וטוב לב נטו. אפשר לומר שהוא לקח סיכון על עצמו ועשה את המקסימום וניסה להרגיע את הרוחות בפקולטה שהיו מאוד סוערות ולהגן על סטודנטים שלהבנתו האמתית והתמימה – חווים התנקלות ע״י סטודנט גזען. כפי שיוצג בסעיף הבא, הפוסטים שלי שמציגים את המציאות, קודם לאיום שלו- כבר גרמו לכך שיתקפו אותי ושיאיימו עליי ברצח. בנוסף, הם גרמו לריבים חריפים בין הסטודנטים. הפקולטה והסטודנטים זה באמת הלב שלו ולא סתם מקום עבודה. בתור המאוים ובתור מישהו שאני לא חושב שמישהו יחשוד בו בלקקנות או בשמאלנות יתר מה שזה לא יהיה: אם הייתם עדים לאיזה בלאגן חריף היה- גם הייתם נותנים לו Pass מידי ובלי לחשוב פעמיים על האיום הזה. הצגתי את זה רק בשביל להראות שגם בארזים נפלה שלהבת. אה וגם כדי ללמד על עו״ד ירון זהבי שלמרות שראה את האיום הזה- חזר על איום דומה בהמשך. פעמיים!
ועוד כשצעקתי עליו אחרי האיום הראשון שלו כפי שניתן לשמוע בהקלטה שצורפה. הזוי.

בנוסף, למען הגילוי הנאות: לאחר שראיתי את האיום קיללתי את סגן הדיקן באופן פומבי שללא ספק איזן את מאזן העבירות ביננו. אנצל את הבמה הזאת בכדי להתנצל לראשונה על מילותיי. סליחה.

בנוסף, למען הגילוי הנאות: קיללתי אותו באופן פומבי רק לאחר שדרשתי לקבל התנצלות מסגן הדיקן על האיום שלו. איום שנעשה זמן קצר לאחר שהותקפתי ולאחר שאיימו עליי ברצח כפי שיוצג בסעיף הבא (8). לא קבלתי התנצלות שכזו. בנוסף, בשיחה אישית, סגן הדיקן לא הבין איך המעשים של תקיפה של סטודנט שלו ואיום על אותו סטודנט ברצח קשורים לפקולטה.

בנוסף, סגן הדיקן ירד עליי בסוף שנה בערב סיום קליניקות וטען שאני גזען ללא הזכרת שמי (מצורף תחת ״7״ ותחת ״8״).

מנגד, באותו ערב סיום קליניקות, את זה שנחצה קו אדום ושאותו סטודנט ״גזען״ הותקף ואויים ברצח הוא לא הזכיר. בנוסף, הוא לא הזכיר את זה שנחצה קו אדום בכך שיש סטודנטים שתומכים ברצח יהודים בצרחות. כמו כן, הוא לא הזכיר את זה שיש סגן דיקן של פקולטה למשפטים שמאיים על סטודנטים לגבי מה מותר או אסור להם לפרסם באינטרנט ( ועוד כשהפרסום חוקי ולגיטימי לחלוטין).

בנוסף, דבריו פורסמו בדף הפייסבוק הרשמי של הפקולטה ( ״הפקולטה למשפטים ע״ש בוכמן אוניברסיטת תל אביב״)תוך תיוג שלו. למרות שהתלוננתי על זה מולו- סגן הדיקן לא הוביל למחיקת הפוסט. לכולם היה ברור למי הייתה הכוונה בדבריו (אליי). לפי החוק והפסיקה, הרשום ב״7״ ו״8״ כנראה מספיק בשביל לתבוע תביעת דיבה. לא צריך להזכיר את השם של האדם באופן מפורש אם רבים מבינים מי זה. רק לאחר כל מה שסופר לעיל נכנסתי בסגן הדיקן באופן פומבי במייל שנשלח לכל המרצים. שימו לב: סגן הדיקן ב״7״ וב ״8״ אמר שאין מקום לשיימינג ולירידה לפסים אישיים. זה בדיוק מה שהוא עשה ב״7״ ו״8״.

אני יודע שלי לא מגיע לשבת בוועדת נימוסים. מנגד, עם כל הכבוד- לא מגיע לסגן הדיקן להיות ממונה משמעת. יכול להיות שיש מי ששם לב שהשתמשתי במילים גרועות יותר כלפי סטודנטים ומרצים. ״אז מה הוא מתבכיין״. ואני יודע מניסיון שיש רבים מאוד שמשוכנעים באמת ובתמים, ולא מרוע לב, שמה שסגן הדיקן אמר עליי הוא אמת. ושמה שאני אומר זה שקר.

מה לעשות שבמציאות שנמצאת מעבר לקופסא של החושבים באופן שהוצג לעיל- אני מציג דברי אמת שיש להם ערך ציבורי ולכן הם אינם מהווים דיבה. סגן הדיקן הציג דבר שקר. גם בלי הוצאת הדיבה- האיום שהוצג חמור מספיק.

בנוסף, הוא ידע שעורך הדין איים עליי ולא עשה משהו לגבי זה. כמו שהוא עד עכשיו לא התנצל על האיום והוצאת הדיבה שלו. לכן- אבקש להדיח אותו מתפקיד ממונה המשמעת באופן מידי.

יכול להיות שלאחר כל הכתוב והמוצג יש מי שחושב שאני גמל שלא רואה את הדבשת שלו. גמל שלא רואה שהוא עובר עבירות בעצמו. אני לא אוהב לצאת פרייאר. ומתאזן עם אנשים אחרים. ועדיין. דואג שהעבירה שלי תהיה פחות חמורה משלהם. יש כבר תור ארוך של אנשים, סטודנטים ומרצים, שצריכים לקבל בראש בקטע משמעתי הרבה הרבה ל לפני שאני מקבל והרבה יותר חזק ממה שאני אמור לקבל. כשיסיימו לטפל בהם שיבואו גם אליי. במקרה כזה לא תהיה לי שום בעיה.


ד.סכנה עצומה- סטודנטים משכילים ומתוחכמים שתומכים בטרור


קודם לאיום של סגן הדיקן שהוצג בסעיף 6) בפרק ג׳ לעיל- פרסמתי פליירים שמציגים סטודנטים שתומכים בטרור. זה קרה בשנה שעברה. סטודנט שבת משפחתו הקרובה הוצגה על הפלייר קיבל סיבוב, תקף אותי, קיבל תגובה הולמת, ואחר כך איים עליי ברצח. אין לי שום ראיה שאותו סטודנט תומך בטרור או משהו כזה. וזמן קצר לאחר שהראו לו את הפלייר- עברתי לידו. בתור מישהו שיש לו אחות הבנתי את התגובה שלו. אין לי אתו שום בעיה מהותית. דרשתי מפורשות שלא ייעשו לו כלום. חשוב לי מאוד לציין את זה בשביל להראות את כפיות הטובה והמסוכנות של חלק ממי שהכיר את התוקף או שהתוקף קרוב משפחתית לחבריו. למשל עלא טאהא יו״ר תא בל״ד. שבקשה להעיף אותי לצמיתות עקב תלונת שווא. זאת לאחר שביקשתי שלא יקרה כלום למכר שלה ושל חבריה שתקף אותי ואיים עליי ברצח. אנצל את הבמה הזאת בשביל כדי להתריע על סכנה עצומה- סטודנטים משכילים, חכמים, ממולחים, בעלי יכולת ארגון ומתוחכמים שתומכים בטרור. בהשמדת המדינה היהודית. ויש להניח שגם בהשמדת היהודים. יש כאלה שטוענים ש״כל הסטודנטים הערבים תומכים בטרור״. הייתי אומר שזה קצת מוגזם. רובם אחלה חבר׳ה והלימודים ביחד באמת מקדמים- לא אשתמש במילים דו קיום אידיאלי, אבל נגיד- הלימודים המשותפים מקדמים יחסים סבירים ולעתים קרובות אף מעולים וזה חשוב מאוד. הם הדלת שלנו לאזור בעתיד. ברור שבעתיד הקרוב או הרחוק תמיד קיימת האופציה שכולם יתהפכו על כולם ויצא שכרנו בהפסדנו. בכל מקרה, מכיוון שהיום אין מגיד עתידות שהוא לא תקול- לעניות דעתי חשוב מאוד להמשיך בדרך הזאת של שילוב והשכלה בכל הכוח ולהשקיע בה כמה שיותר כי אין דרך אחרת.

מנגד, אחזור על זה. יש כמה מהסוג של: משכילים, חכמים, ממולחים ומתוחכמים+ תומכים בטרור. להבנתי אחד כזה יכול להיות פוטנציאלית בעתיד שווה בקלות אלף מחבלים מתאבדים ואולי אף הרבה הרבה יותר. הלימודים באוניברסיטה נותנים לאנשים כאלה השכלה+ גיבוש עם כאלה שדומים להם+ תחושה שלמרות ההישגים הכבירים שלהם- היהודים פרירים, חלשים וטיפשים. זו תחושה מסוכנת מאוד שהערבים שמחוץ לגבולות ישראל לא נחשפים אליה. הבעיה היא שרשויות האוניברסיטה היהודיות לא מטפלות בהם באופן הולם. הכול בגלל רגשות אשם, צדקת דרך מעורערת וגם התנשאות מעל הערבים. כנראה הרבה חושבים שמה שאותם סטודנטים ערבים צורחים זה סתם מרד נעורים זמני ושהם לא באמת מתכוונים למילים שיוצאות להם מהפה. יש שחושבים נו אז מה גם הרבה יהודים צורחים ככה. אני מסכים. יש לא מעט יהודים שצורחים דברים דומים ואף חמורים יותר. אדגיש: המסוכנות במי שאני מדבר עליו היא היכולת האינטלקטואלית הגבוהה מאוד. כשרופאים ועורכי דין והמנהיגים העתידיים צורחים כאלה דברים סטייל גרמניה הנאצית מול הפנים שלנו זה מסוכן באופן פסיכי. מספר היהודים המשכילים באוניברסיטאות שיצרחו דברים דומים כלפי ערבים שואף לאפס.

יש שטומנים את הראש בחול וחושבים שלימוד ביחד עם יהודים ומתן השכלה ימתן אותם. אין טעויות גדולות מאלה. הסוג הזה של האנשים רק מקצין הרבה יותר באוניברסיטאות. אני קורא ומפציר: לטפל באנשים כאלה ביד הכי קשה שאפשר. להעיף מההשכלה הגבוהה לצמיתות. לחסום אותם בכל דרך אפשרית. בלי רחמים של טפשים! הם מתנהגים כמו נאצים אחד לאחד מול הפנים שלנו. מה השתגענו לגמרי, אנחנו חולי נפש? באיזה מדינה אחרת הסטודנטים של האוניברסיטאות של אותה מדינה קוראים לחסל את המדינה ואת הסטודנטים והסגל בצרחות בשער הכניסה של האוניברסיטה. באיזה מדינה סטודנטים לרפואה תומכים תוך כדי לימודיהם בפירוק חבריהם לספסל הלימודים ופירוק מרציהם לחתיכות בפיגועי התאבדות? ונשארים ללמוד רפואה? יהודים- עם של פסיכופטים.

אני בטוח שאת המרכזיים שבהם הרשויות של האוניברסיטאות בישראל מכירות. מדובר בנאצים לכל דבר ועניין שעושים צחוק מהיהודים על חשבון רגשות האשם שלהם. כשאני מדבר על זה עם אנשים באוניברסיטה, תמיד נשמעת הטענה של ״אני יכול להבין אותם״ ״אם הייתי נולד בצד שלהם״ וכו׳. באמא שלי שאולי יש לי בעיה אבל אני לא מבין את הלוגיקה הזאת וחושב שהיא פסיכית. נו אז מה אני גם מבין אותם. משום מה אצלי ואצל עוד לא מעטים אחרים-בדיוק ההבנה הזאת גורמת להפנמה שהם המסוכנים שבאויבנו ושצריך לחסום אותם בכל דרך אפשרית. למה ההבנה הזאת לא קיימת אצל מי שיש לו כוח בעניין- לא ברור לי. או שהיא קיימת- אבל אין להם את האומץ והיושר לפעול באופן התואם את הבנתם את המציאות.

מה שכן, נפרגן לעלא טאהא ודומיה בכך שהם צורחים את מה שהם חושבים ומשלמים על זה מחיר מסויים- בניגוד לצבועים אחרים. נפרגן לה גם שהיא ודומיה מצליחים לעשות צחוק מ״הקרם דה לה קרם של האינטלקטואלים״. לא נפרגן ל״קרם דה לה קרם של האינטלקטואלים״ שחסר לו לעתים קרובות האינטלקט בכדי לפרש מילים שנצרחות ע״ רופאים, עורכי דין ומנהיגי העתיד כפשוטן.

מתוך הפגנותיהם בשנתיים האחרונות :

״נאבק בחרב ובכוח ונלמד אותם לקח״ ״נעשה להם בית ספר באמצעות אינתיפאדה״ ״מירושלים עד הרצליה זו הסוגיה״ ״ברוח ובדם נפדה אותך פלסטין״



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

״נורמליזציה עם ציונים זו בגידה״ מפוצצים הרצאה של מרצה מצרי.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

לא רוצים לראות פה ציונים. ציונים החוצה. דברים בסגנון. הפגנות שהמוצגים מעלים בגאון לערוצי הפייסבוק של הארגונים שלהם שבין היתר תבעו אותי (גם את הסרטונים לעיל המוצגים העלו בגאון לקבוצות הפייסבוק שלהם. קבוצות שתבעו אותי).

https://www.facebook.com/jafratlv/videos/595254397658211/




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עובדתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.16
5716 הודעות, 131 מדרגים, 230 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    03:24   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מזעזע!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לבי אתך.
בהצלחה רבה בהוצאת הצדק לאור!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
יום שלישי ח' בסיון תשע''ט    03:57   11.06.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לפי האשכול נראה שמדובר בקן טרור אקדמאי. מפחיד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות