שלום לכל חברי הפורום, אני חדש פה אני אשתדל לשמור על הכללים, לפני חודשיים אשתי הלכה לטיפול לייזר לא הייתה מרוצה בין היתר כי זה לא עבד, ורצתה לבטל, מפה לשם זה קצת נמרח אתמול התקשרתי לחברה שמספקת את שירות הלייזר, והם אמרו לי שאני לא יכול לבטל
א' בגלל שאשתי כבר עשתה טיפול אחד,
ב' בגלל שעברו חודשיים,
רציתי לשאול אם יש מישהו שעבר משהו דומה, ואם כן מה אני יכול לעשות בנידון,
חבר מתאריך 16.2.15
13004 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
40587 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
במידה ואין הסכם כזה, את תקנון המקום או תנאיו (שאמורים להיות גלויים).
על פניו תקנות הגנת הצרכן שמאפשרות ביטול עסקה לא יחולו כאן. הדרך לבטל ולקבל החזר תהיה רק אם ניתן יהיה להראות פגם בשירות שניתן. אם למשל ניתנה התחייבות מראש שהטיפול (לא ציינת עבור מה הוא וגם אין צורך בכך אם זה אישי, אבל יש מן הסתם הבדלים בין סוגי הטיפול השונים) נותן תוצאות כבר לאחר טיפול בודד והמציאות שונה, זה מצב אחד. לעומת זאת אם בתחום הזה תוצאות נצפות בדרך כלל רק לאחר סדרה של טיפולים והלקוחה מבקשת להפסיק את הטיפול מאחר ולא חל שינוי לאחר טיפול בודד, זה מצב שונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד