גירסת הדפסה          
קבוצות דיון משפטים נושא #15714 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15714
Spike לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.14
10134 הודעות, 31 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שני ו' באלול תשע''ז    20:56   28.08.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מדיניות החזרת מוצרים.  

 
  
חוק הגנת הצרכן קובע שהעוסק חייב להציג במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות מדיניות החזרת מוצרים.

במדיניות זו בד"כ העוסק יגביל החזרת מוצרים בתנאים כאלו ואחרים, יציין אילו מוצרים ניתן להחזיר, באיזה תנאים ועוד.

נקבע כי אם העוסק לא פעל לפי מדיניות שקבע, הצרכן רשאי להחזיר מוצר תוך 7 ימים ללא הגבלות שקבע המוכר במדיניות החזרת מוצרים.
כמו גם אם לא הוצגה מדיניות החזרת מוצרים במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, גם רשאי הצרכן להחזיר מוצר ללא הגבלות שצוינו במדיניות החזרת מוצרים.

כמובן שניתן להחזיר מוצרים הקבועים בחוק אם לא חלה הרעה במצבם ולא נעשה בהם שימוש.
כאן חשוב לציין וממש במילים של החוק "פתיחת האריזה כשלעצמה לא תיחשב כהרעה במצב הטובין"

לדוגמה, קניתם בגד. החלטתם להחזירו לחנות ולקבל כסף חזרה. במדיניות החזרת המוצר נקבע שניתן להחזיר בגד תוך 2 ימי עסקים, אבל העוסק לא הציג מדיניות החזרת מוצרים בחנות, במצב כזה יכולים להחזיר בגד גם אחרי 2 ימי עסקים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות