גירסת הדפסה          
קבוצות דיון משפטים נושא #15715 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15715   
חסדי ה'
חבר מתאריך 27.8.17
241 הודעות
יום שלישי ז' באלול תשע''ז    08:05   29.08.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שאלה בנושא סמס מחברות מימון.  

 
  
במשך תקופה ארוכה אני מקבל מסרונים
מחברה שמציאה לקחת הלוואות. כל פעם אני שולח להם ''הסר'' וזה לא עוזר, הם ממשיכים לשלוח. יש איך לתבועה אותם והאם יש לזה סיכוי? תודה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  קודם כל קח בערבון מוגבל כל מה שאגיד. אני לא אחראי. The cake 29.08.17 12:16 1
     אני רק יכול להוסיף לתגובתך. Spike 29.08.17 19:43 2

     
The cake
חבר מתאריך 4.1.15
12949 הודעות
יום שלישי ז' באלול תשע''ז    12:16   29.08.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. קודם כל קח בערבון מוגבל כל מה שאגיד. אני לא אחראי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחרי שעברנו את זה- למיטב ידעתי כן.
חוק הספאם קובע פיצוי של עד 12,000₪ ללא הוכחת כל נזק בגין כל הודעה לאחר בקשת ההסרה. הטריק זה למצוא את שם החברה.

הנה מאמר שמצאתי באינטרנט פעם:

לתבוע. להלן מדריך מאת Artiom Dashinsky

מקבלים SMS ומיילים פרסומיים שלעולם לא אישרתם את קבלתם?
בטח שמעתם על התיקון לחוק התקשורת שמאפשר לתבוע את המפרסם וללא הוכחת נזק לקבל פיצוי של עד 1000 ש״ח לכל הודעה / שיחה. אולי אפילו שקלתם לעשות את זה ואז ויתרתם כי לא היה לכם זמן או כוח.
אז אני עשיתי את זה ורוצה שתפסיקו לקטר ותעשו את זה גם, ככה כולנו נקבל פחות פרסום זבל בעתיד. הכנתי לכם מדריך קצר + טמפלייט לתביעה שתוכלו להשתמש בו.
המדינה מעודדת את האזרחים להגיש תביעות נגד חברות שמפרסמות את עצמם בדרכים לא חוקיות.
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3638500,00.html
בנוסף - אם אתם לא רוצים ״לעשות את זה בשביל הכסף״ אז תגישו את התביעה בכל זאת ותתרמו את הכסף כמו שאני עשיתי.
אז מה עושים בשביל להגיש את התביעה?
1. בודקים האם ההודעה שקיבלתם היא נחשבת לספאם:
http://www.isoc.org.il/spam/customers.html
רוב הסיכויים שאם אף פעם לא שמעתם על החברה ששלחה את הפרסום ובהודעה לא נכללה אפשרות להסיר את עצמך מהרשימת תפוצות אז הסיכוי לקבל פיצוי מאוד גבוהה.
2. אם המפרסמים לא מזדהים כחברה, ״תזרמו״ איתם ותענו להודעה / שיחה בחיוב בשביל לגלות מה הגוף שעומד מאחורי הפרסום. תקליטו את השיחה אם צריך או תעשו סקרינשוטים של ההודעות שקיבלתם, תאספו ראיות.
3. ברגע שיש לכם הוכחה שמאחורי הפרסום עומדת חברה מסחרית והמטרה של הפרסום שנשלח אליכם היא לעודד אותכם לרכוש את מוצריהם או שירותיהם תכינו כתב תביעה. זה השלב שבו רוב האנשים מוותרים, אז עשיתי כבר כמעט את כל העבודה בשבילכם: http://cl.ly/3r3u1L2P0w3h - PDF
http://cl.ly/0r1n0Y2r0z38 - DOC
זה הכתב תביעה שהתאמתי למקרה שלי ספציפית 80% מהתוכן יהיה רלוונטי גם לכתב תביעה שלכם.
הפרטים של התובע והנתבע בתוך המסמך משמשים כדוגמא בלבד.
4. דרך האתר של רשם החברות מוצאים את הפרטים של העסק שאתם תובעים
http://havarot.justice.gov.il
5. מדפיסים 3 עותקים של התביעה, בוחרים את בית משפט הקרוב לבית:
http://www.tviot-ktanot.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=17623
עדכון: מסתבר שלא חייבים ללכת לבית משפט וניתן לשלוח את התביעה דרך האינטרנט. אני אישית לא ניסיתי אבל זה יכול לחסוך לכם זמן
https://www.court.gov.il/NGCS.Web.Site/HomePage.aspx
6. בודקים מתי בית המפשט פתוח, אני אישית הלכתי לבית משפט בת״א ברחוב ויצמן וכל התהליך של הגשת התביעה לקח לי רבע שעה ו-50 ש״ח אגרה.
7. חודש וחצי אחרי הגשת התביעה צריך להתקשר למספר שמקבלים בעת הגשת התביעה ומוודאים שהצד השני קיבל את התביעה ושנקבע מועד לדיון בבית משפט.
8. סביר להניח שבתקופה הזאת הע״ד של החברה יצור איתכם קשר וינסה להגיע איתכם להסדר פשרה. הוא בטח ינסה להציע לכם רק חלק מהפיצוי שביקשתם, תתעקשו לקבל 100% מהסכום. רוב הסיכויים שהחברה תסכים לזה כי לא תרצה להגיע לבית משפט. בשבילכם זאת גם דרך טובה לחסוך את העניין של הגעה לבית משפט. אם תסכימו לפשרה סביר להניח שתקבלו צ׳ק עם שליח עד הבית מהצד השני.
עדיין יש לכם שאלות? מוזמנים להצטרף לדף שלי ולשאול אותי שם https://www.facebook.com/israelispam
בהצלחה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spike
חבר מתאריך 11.12.14
20734 הודעות
יום שלישי ז' באלול תשע''ז    19:43   29.08.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אני רק יכול להוסיף לתגובתך.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
תיקון 39 לחוק הגנת הצרכן קובע שהעוסק שביצע פניות חוזרות ונשנות לצרכן או לבני משפחתו כדי לקשור עסקה, אף שהביעו, במפורש או במשתמע, את רצונם כי יחדל מכך, נחשב למפעיל השפעה בלתי הוגנת.

ואז מפקח של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן יכול להוציא צו מינהלי להפסקה או למניעה של הפעלת השפעה בלתי הוגנת.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות