גירסת הדפסה          
קבוצות דיון משפטים נושא #15735 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15735   
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ו בתשרי תשע''ח    13:34   16.10.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

החשד: כלא, איים, תקף ופגע מינית באשתו.  

 
  

שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן קיבל את בקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של תושב הצפון בשלשה חדשים. יצויין כי נגד הנאשם הוגש כתב אישום ובו מיוחסים לו שלשה אישומים.על פי האישום הראשון ן חשד כי בת זוגו מקיימת קשר רומנטי עם גברים אחרים ובהם רופא שיניים שבמרפאתו טופלה מספר שנים, וכן אחיינו של הרופא שהוא בן דודו של הנאשם. מכתב האישום עולה כי הנאשם נשוי למתלוננת שבע שנים ולהם שני ילדים.
עוד עולה מכתב האישום כי על רקע חשדו של הבעל, הנאשם, הוא נעל את דלת הכניסה לבית והגיף את חלונותיו. שלף אקדח, דרך אותו, והצמידו לראשה של אשתו תוך שהטיח בה כי היא בוגדת בו עם הרופא וקילל אותה. בהמשך לכך, הורה לה כי בבוקר תיקח את בנם לבית הספר ומיד לאחר מכן תשוב לביתם ולא תלך אל עבודתה. למחרת, שב והאשים אותה כי היא בוגדת בו ובימים שלאחר מכן אסר עליה לצאת מהבית; נעל אותה בתוך הבית; ולקח ממנה את מפתחות הרכב ששימש אותה. באותו הלילה האשים אותה כי היא בוגדנית ושוחחה עם גבר נוסף פרט לרופא, הוא בן הדוד. בלילה העיר את אשתו ואמר לה שהוא רוצה לדבר עמה במטבח. הנאשם הורה לה להתיישב על כיסא והיא עשתה כן. לפתע סתם בידו את פיה והצמיד לגרונה סכין מטבח, תוך שהטיח בה כי היא מדברת עם הרופא, בן הדוד כמו גם עם גברים נוספים. הוא איים עליה כי אם לא תודה שדיברה עמם היא תמות ופצע אותה באמצעות הסכין בצווארה. הנאשם טען בפני אשתו כי ברשותו תמונות עירום שלה וסרטונים אינטימיים הכוללים תצלומים של איבר מינה; דרש ממנה להתפשט על מנת שיבדוק את גופה; ומישש את גופה כמו גם בדק את איבריה האינטימיים מקרוב, תוך שהוא מקלל אותה. בהמשך, קיים איתה יחסי מין, האישה הסכימה לכך בשל החשש שסירובה יחמיר את המצב. מספר ימים לאחר מכן, בזמן שהנאשם ישן והבית לא היה נעול, ניצלה את ההזדמנות וברחה עם ילדיהם מהבית אל בית הוריה. הנאשם שלח הודעה אנונימית לאמה ובה איים לפרסם ברבים שיחות, תמונות וסרטונים אינטימיים של בתה אם זו לא תשוב לביתם. הנאשם שלח הודעות אנונימיות לאמה בשני מועדים נוספים ובהן קילל את אשתו, איים כי יפרסם שיחות וסרטונים אינטימיים שלה וכתב כי:"הוא עוקב בזמן אמת אחר תקשורת שהמתלוננת מקיימת". בגין כל אלה, יוחסו לו עבירות של החזקת נשק, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, סחיטה באיומים ואיומים..
כתבנו מציין כי על פי האישום השני, על רקע חשדו של הבעל, הוא זימן את בן הדוד לבית, ובתחבולה קיבל לרשותו את מכשיר הטלפון הנייד שלו. בעת שהפלאפון היה ברשותו, העתיק הנאשם ללא ידיעתו והסכמתו של בן הדוד תכנים מהמכשיר, כולל תמונותיו של זה האחרון. בהמשך היום, יצר הנאשם קשר עם בן הדוד, קילל אותו והאשימו בכך ששלח לאשתו וכן לאחותו של הנאשם תמונות וסרט וידאו אינטימיים. למחרת, לבקשת בן הדוד, הגיע הנאשם לביתו, הנאשם איים על בן הדוד ועל הרופא באומרו "אני עוד אפגוש אתכם ואתן לכם כדור בראש". בגין האמור, יוחסו לו עבירות של קבלת דבר בתחבולה, פגיעה בפרטיות, חדירה לחומר מחשב שלא כדין ואיומים..
לפי האישום השלישי, במועדים שונים שלח הנאשם לרופא ולקרובי משפחתו הודעות אנונימיות ובהן איומים לרצח ולקיום יחסי מין עם בתו הקטינה של הרופא שלהן אף צורפו תמונותיה של זו, על רקע חשדו האמור כי הרופא והמתלוננת מקיימים קשר רומנטי. בגין האמור, יוחסו לו עבירות של איום בכתב לרצוח, איומים ופגיעה בפרטיות..
יצוין כי בד בבד עם הגשת כתב האישום, ביקשה המדינה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בנצרת הסכים בא כוח הנאשם לקיומן של ראיות לכאורה וכן כי קיימת עילת מעצר. בצד האמור, נעתר בית המשפט לבקשת הנאשם כי יוכן תסקיר מעצר בעניינו. בתסקיר שהוגש בהמשך להחלטה זו ציין שירות המבחן כי התרשם כי הנאשם אינו נרתע מההליך המשפטי וממעצרו וכי הוא בעל גישה כוחנית, וסובל מקנאת יתר ורצון לשלוט במתלוננת. בתסקיר זה נקבע כי הסבירות להישנות מעשים דומים מצדו לאלה המיוחסים לו בכתב האישום גבוהה מאוד; וכי נוכח המתואר בתסקיר, בפרט באשר לסכסוך המורכב ואי הבהירות בדבר זמינותו של הנאשם לנשק, קיים פוטנציאל גבוה להתדרדרות נוספת. בנוסף צוין כי אין בחלופת המעצר שהוצעה בבית דודתו של הנאשם כדי להפחית באופן משמעותי את הסיכון הנשקף ממנו. על רקע כל אלה, המליץ שירות המבחן על מעצרו עד תום ההליכים נגדו.
לאחר תשעה חדשים ומשטרם הסתיים ההליך העיקרי, הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצר הנאשם בעוד שלשה חדשים. בא כוחו טען מנגד כי המשפט מתארך יתר על המידה וכי שני ילדים קטנים זקוקים לנוכחותו, כמו כן ציין כי הנאשם נעדר עבר פלילי וחולה במחלת אפילפסיה.
השופט פוגלמן לא התרשם מטענות באו כוחו והורה להאריך מעצר הנאשם בשלשה חדשים נוספים תוך שהוא כותב:
''המסוכנות הנשקפת מן המשיב ברורה, ונלמדת מחומרת המעשים המיוחסים לו. בכתב האישום מיוחסות למשיב, בין היתר, עבירות איומים ואלימות כלפי בת זוג, שבוצעו על רקע חשדו כי זו בוגדת בו עם גברים שונים. כאשר נבחנת אפשרות שחרורו לחלופת מעצר של נאשם במקרים מעין אלה, המאופיינים בין היתר בהתפרצויות זעם בלתי נשלטות, יש לנקוט זהירות מיוחדת בבחינה אם תוכל החלופה לאיין את המסוכנות המיוחסת לנאשם. כמו כן, בעבירות כגון דא, ריחוק גיאוגרפי בין הנאשם למתלוננת אינו מאיין בהכרח את מסוכנותו של זה. עיון בתסקירים שהוגשו בעניינו של המשיב מלמד כי דברים אלה יפים גם בנסיבות הפרטניות המאפיינות את המקרה דנא. לכך יש להוסיף כי המסוכנות הנשקפת מהמשיב אינה מופנית כלפי המתלוננת בלבד כי אם גם כלפי צדדים נוספים להם ייחס המשיב את חשדותיו האמורים, באופן שהוביל לסכסוך משפחתי מורכב שלו סכנת הסלמה בלתי מבוטלת. המסוכנות הנשקפת מהמשיב נלמדת אף מתסקירי שירות המבחן שהוגשו בעניינו – שלושה במספר – שבגדרם נמנע שירות המבחן מלבוא בהמלצה על שחרורו לחלופות שהוצעו או על מעצרו באיזוק אלקטרוני.'' קבע פוגלמן.
מקור: אני



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מזעזע Mr W 13.02.18 03:11 1
  מחריד 373 13.02.18 11:03 2

     
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35944 הודעות
יום שלישי כ''ח בשבט תשע''ח    03:11   13.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מזעזע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שייך לסקופים דבר כזה. (חבל שכבר עבר הזמן... אולי כדי להעלות לסקופים כשיהיה גזר דין)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
373 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.12.17
3551 הודעות, 40 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ח בשבט תשע''ח    11:03   13.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מחריד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות