אוטובוס מקדים בלו"ז ללא עדכון באתר החברה או באפליקציית מוביט אך שמתקשרים ושואלים כן אמרו שהוא מקדים ברבע שעה (במקום 6:45, 6:30).
בעקבות זה הפסדתי את האוטובוס (היחיד) ואיחרתי לבסיס ואף עליתי משפט, האם יש דרך לקבל פיצויים או עוגמת נפש על העניין?בתמונה שצולמה באתר עדיין רואים 6:45 למרות שהוא יוצא במציאות ב-6 וחצי
חבר מתאריך 17.6.02
40587 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
עם זאת, אינני יודע לומר עד כמה החברה מחויבת לאפליקציות השונות. לכן יהיה חשוב בתביעה כזאת לצרף את לוח הזמנים כפי שמופיע באתר החברה עצמה (אולי בנוסף לאפליקציות, אך חשוב לצרף זאת).
ניתן למצוא ברשת לא מעט מידע בנושא תביעות נגד חברות אוטובוסים בגין אי-עמידה בלוח הזמנים. אם תקרא מעט את הפסיקה בנושא אתה תמצא גם באלו מקרים בתיהמ"ש נוטים לפסוק פיצויים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
18432 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
הם פנו אל חברת אפיקים למענה, כרגע עבר 7 ימים ועוד לא קיבלתי מענה על כך.
אם ולא אקבל מענה אני מאמין שאוכל להגיש תביעה עם פיצויים נכבדים יותר ממה שהשופט אולי יתן לי עכשיו.
כל ההוכחה שלי פה עובדת על האתר שלהם שלא מסונכרן בכלל (וכמעט שלא עובד), ולכן אני מאמין שאזכה לפיצוי כלשהו בעניין על עוגמת הנפש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.17
5545 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
18432 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
שידחפו אותו אתה יודע לאן.
לצערי הם ענו ביום האחרון לפני שיכולתי לתבוע אותם, מספיק עוד 24 שעות והייתי מוציא פה סכום כסף יפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד