צרכן העונה על התנאים הבאים: תיאם ביקור של איש שירות לצורך אחד או יותר מהשירותים הבאים: שירותים במסגרת אחריות על מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגז חדשים, כולל מנגנונים מכניים וחשמליים ברהיטים, בתנאי שמחיר המוצר הוא מעל 150 ש"ח. שירותים בהתאם לחוזה למתן שירות, שבו השירות מותנה בתקינות המוצר. דוגמה חוזה של חברת כבלים למתן שירותי טלוויזיה מותנה בתקינות ממיר הטלוויזיה. במקרה שיש צורך בביקור טכנאי לתיקון הממיר - יש לתאם את הביקור עם הלקוח התקנה או הסרה של מוצר. בדיקות תקופתיות במתקני גז ביתיים. הובלה של מוצר שנמכר לצרכן (לא רק מוצרי חשמל). שירותים בהתאם לחוזה למתן שירות מתמשך לתיקון מוצרים תמורת תשלום.
—-
לגבי טווח שעות לא רשום שם כלום. רק איחור מעל שעתיים מהמועד שנקבע. לדעתי רוב נותני השירות נותנים טווח. שעתיים לדעתי האישית זה נורמלי, לא?
תמיד אבל תמיד מתאמים לטכנאי חוק הגעה עם טווח של שעתיים ( טכנאי שיוצא ממוצע ל 12 קריאות היום אין סיכוי ולו הקטן ביותר לתאם שעה מדוייקת) , ניתן לאחר עד שעתיים ולא מגיע שום פיצוי ללקוח רק הטכנאי / חברה חייבים להודיע על האיחור. אם נתתי טווח בין 13 ל 15 ב 14 וחצי קיבלת הודעה על איחור של עד שעתיים , והטכנאי הגיע ב 16:59 , אתה לא זכאי לפיצוי , אם איחר בשלוש שעות מהטווח אז 300 שח ללא הוכחת נזק ואם מעל 6 שעות או לא הגיע כלל אז 600 שח ללא הוכחת נזק , אם יש נזק ואתה יכול להוכיח אותו ואתה בטח שזה יותר מ 600 שח , נניח פספת טיסה או/ו דברעם קריטיים אמיתיים אתה יכול לתבוע , אבל שים לב או חוק טכנאים או תביעה , אם תתבע והשופט יראה שהציעו לך תשלום של חוק הטכנאים אבל בגלל שרצית גם עוד פיצוי על אובדן יום עבודה , אתה תקבל גם פחות מ 300 שקל , השופטים מאוד לא אוהבים את המשחקים האלה , כל התלונות והשיימינג וההסכמה ההמונית היא אחלה , עד לבית המשפט פה זה הוכחות נטו לא יעזור למי שיצעק יותר חזק. לאחרונה ואפילו ב 2012 היה פסק דין של שופטים כאלה ואחרים באחד הדוגמאות קבע השופט כי מאחר והמחוקק לא התייחס לפיצוי של איחור עד שעתיים , אז מבחינתו זה לפי שיקול דעתו , ובפסק דין אחר פירש את זה שיש לקבוע שעה וממנה ניתן לאחר ולא לפי טווח.
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
לא בעל מקצוע ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
12949 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אחרי ההקדמה הזו-
מצאתי באתר כל זכות את הלינק הבא:
https://www.kolzchut.org.il/he/פיצוי_בגין_איחור_טכנאי_או_איש_שירות
אני מצטט חלק שאולי רלוונטי לגבי מסירת ריהוט:
מי זכאי?
צרכן העונה על התנאים הבאים:
תיאם ביקור של איש שירות לצורך אחד או יותר מהשירותים הבאים:
שירותים במסגרת אחריות על מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגז חדשים, כולל מנגנונים מכניים וחשמליים ברהיטים, בתנאי שמחיר המוצר הוא מעל 150 ש"ח.
שירותים בהתאם לחוזה למתן שירות, שבו השירות מותנה בתקינות המוצר.
דוגמה
חוזה של חברת כבלים למתן שירותי טלוויזיה מותנה בתקינות ממיר הטלוויזיה. במקרה שיש צורך בביקור טכנאי לתיקון הממיר - יש לתאם את הביקור עם הלקוח
התקנה או הסרה של מוצר.
בדיקות תקופתיות במתקני גז ביתיים.
הובלה של מוצר שנמכר לצרכן (לא רק מוצרי חשמל).
שירותים בהתאם לחוזה למתן שירות מתמשך לתיקון מוצרים תמורת תשלום.
—-
לגבי טווח שעות לא רשום שם כלום. רק איחור מעל שעתיים מהמועד שנקבע.
לדעתי רוב נותני השירות נותנים טווח. שעתיים לדעתי האישית זה נורמלי, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.14
2542 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.15
12949 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
איזה מידע חסר לך?
תעזור לאנשים לעזור לך.
״זה לא מה שאני צריך״. אוקיי, מה כן?
בדקת את הלינק עצמו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.14
2542 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
במקום לומר לי הטכנאי יגיע ב5 ואז ע"פ חוק אם הוא מאחר ומגיע ב7 אז הוא חייב פיצויים.
בעל העסק אמר אני מגיע בין 3 ל5 ואז הוא כובל אותי בבית משעה 3 עד שעה 7 במקום משעה 5 עד 7
עכשיו מובן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.17
2542 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תמיד אבל תמיד מתאמים לטכנאי חוק הגעה עם טווח של שעתיים ( טכנאי שיוצא ממוצע ל 12 קריאות היום אין סיכוי ולו הקטן ביותר לתאם שעה מדוייקת) , ניתן לאחר עד שעתיים ולא מגיע שום פיצוי ללקוח רק הטכנאי / חברה חייבים להודיע על האיחור.
אם נתתי טווח בין 13 ל 15 ב 14 וחצי קיבלת הודעה על איחור של עד שעתיים , והטכנאי הגיע ב 16:59 , אתה לא זכאי לפיצוי , אם איחר בשלוש שעות מהטווח אז 300 שח ללא הוכחת נזק ואם מעל 6 שעות או לא הגיע כלל אז 600 שח ללא הוכחת נזק , אם יש נזק ואתה יכול להוכיח אותו ואתה בטח שזה יותר מ 600 שח , נניח פספת טיסה או/ו דברעם קריטיים אמיתיים אתה יכול לתבוע , אבל שים לב או חוק טכנאים או תביעה , אם תתבע והשופט יראה שהציעו לך תשלום של חוק הטכנאים אבל בגלל שרצית גם עוד פיצוי על אובדן יום עבודה , אתה תקבל גם פחות מ 300 שקל , השופטים מאוד לא אוהבים את המשחקים האלה , כל התלונות והשיימינג וההסכמה ההמונית היא אחלה , עד לבית המשפט פה זה הוכחות נטו לא יעזור למי שיצעק יותר חזק.
לאחרונה ואפילו ב 2012 היה פסק דין של שופטים כאלה ואחרים באחד הדוגמאות קבע השופט כי מאחר והמחוקק לא התייחס לפיצוי של איחור עד שעתיים , אז מבחינתו זה לפי שיקול דעתו , ובפסק דין אחר פירש את זה שיש לקבוע שעה וממנה ניתן לאחר ולא לפי טווח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
27361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תאמין לי שיש לי נסיון בשפע מכל הכיוונים ובכל המצבים (גם לא נעימים)
גם בתור בעל מקצוע
וגם בתור לקוח
וגם בתור נהג
וגם בתור בוס
ויש עוד כמה אופציות
וגם השבח לאל נסיון חיים נפלא ועשיר
וראש בריא על הכתפיים
מה שאני מנסה להגיד בשורה התחתונה
רק מהמילים שכתבת בראש האשכול אני מגיע למסקנה מהירה
שזה כלום וחצי
עזוב אותו... עזוב את זה
רד מהעניין
אל תעשה מזה ביג דיל
ותשקול ברצינות לתת טיפ נדיב (במידה ולא מצאת ״פגמים״ נוספים)
אפשרי להציע כיבוד קל (שתיה ועוגה)
אני רציני לגמרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד