שכרתי רכב מחברת *** לצורך פגישה חשובה מחוץ לעיר. כשסיימתי את הפגישה וחזרתי לרכב גיליתי שהוא אינו מניע. התקשרתי לחברת ההשכרה, שם נאמר לי שנפתחה קריאה וטכנאי מטעמם יגיע תוך 3 שעות.
הטכנאי הגיע רק לאחר 4 שעות, החליף מצבר ברכב והלך לדרכו.
אין טעם להרחיב *כאן* בעוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות האיחור, ושאלתי היא האם לדעתכם נכון לבקש פיצוי ?
פניתי לחברה עצמה והם ביקשו ממני להעלות את הדברים על הכתב ולשלוח להם מייל מפורט.
כך עשיתי ואני ממתין לתגובתם.
תודה רבה ושבת שלום
חבר מתאריך 27.12.08
4808 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.07.21 בשעה 14:35 בברכה, Avi Baba
https://www.consumers.org.il/category/technician_delay
גם אם לא בדיוק...תנסה אולי להתבסס עקרונית עפי החוק הנל
איחור מסוים
"
סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן קובע כי זמן המתנה לטכנאי לא יעלה על שעתיים מעבר לשעה שתואמה, איחור הטכנאי בשלוש שעות מעבר לטווח הזמן שנקבע יזכה את הצרכן בפיצוי של 600 ש"ח . "
ב ה צ ל ח ה
נו,ותעדכן..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.19
3920 הודעות, 96 מדרגים, 191 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
היום השיבו מהחברה שהעניין בבדיקה ואקבל תשובה בקרוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד