גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21790 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21790
אמירי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.5.04
1799 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ג בחשון תשע''ו    12:18   05.11.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בגלל לחץ של המשטרה - כנס על הר הבית נאלץ להידחות עד להודעה חדשה  

 
  
הודעה חשובה ! דחיית חוג הבית ביפו שהיה אמור להתקיים הערב (ה') בנוכחות ח"כ לשעבר פייגלין ומנכ"ל תנועת "אם תרצו".
**
במשך מספר שבועות עבדו פעילי התנועה על הרמת אירוע "חוג בית" בבית פרטי ביפו, בצורה שקטה ונעימה וללא כל כוונת זדון או יצירת עימות. להיפך -
מטרת האירוע הייתה להעמיק בסוגיות סביב הר הבית, ליצור שיח אמיתי, סובלני, ומקיף. לכל אדם הייתה רשות ואפשרות להגיע לאירוע ולהשמיע את דעתו.
לצערנו, בשבוע האחרון נוכחנו לדעת שאלימות ודורסנות משטרת ישראל גלשה מהר מאוד מהר הבית לכל רחבי הארץ, כולל לעיר יפו. בשבוע האחרון שוטרי מרחב יפתח של משטרת ישראל עסקו והתרכזו בסיכול חוג הבית שלנו ביפו, משל היה הפגנה אלימה הכוללת זריקת אבנים, מחזה שניתן לראות ביפו לעתים ודווקא אותו משטרת ישראל בוחרת "להכיל".
במהלך השבוע פנינו להמון אנשים פרטיים, עסקים ומסעדות והצענו לארח את חוג הבית אצלם.
אל כל מקום שהסכים לכך, הגיעה משטרת ישראל, איימה והפחידה ודרשה לבטל את האירוע, וכך היה - בעלי העסקים והבתים ביטלו את האירוע בזה-אחר-זה.
בכוחנו האפשרות ללכת "ראש בראש" ולקיים אירוע רב-משתתפים בשטח הציבורי בעיר יפו, בשל פעולות המשטרה עצמה שגורמת לחוג בית פרטי ואינטימי להפוך לעניין ביטחוני ומהלכת אימים על תושבי יפו היהודים, כאילו שבגלל חוג בית אחד תיפתח מלחמת עולם שלישית.
ההידרדרות לעבר כינון מדינת משטרה, כזו שתקבע על מה מותר לדבר ועל מה לא - היא מהירה וקצרה.
למרות הכל - לאחר לבטים רבים החלטנו לא לגרור את הציבור היקר שרצה והיה עתיד להגיע ולשמוע דיון תרבותי, נעים ואינטלקטואלי, לתוך ערב של צעקות במזג אוויר לא אופטימלי, ולתוך אפשרות של התנגשות מיותרת ועימות מיותר עם שוטרי משטרת ישראל.
**
בכוונתנו להתארגן על עצמנו מחדש ולדרוש, גם במחיר של מאבק משפטי מתיש ממנו לא נחשוש ואליו אנו יוצאים החל מרגע זה - לקיים את חוג הבית בעיר יפו בהקדם האפשרי.
אנו קוראים לבעלי בתים פרטיים או עסקים פרטיים בעיר יפו שאינם מוכנים לשתף פעולה עם סתימת הפיות הזו ליצור עמנו קשר בהקדם על-מנת שלא נוותר על העיר יפו ועל חופש הביטוי שבה.
היו סמוכים ובטוחים שאנחנו לא נוותר על זכותנו וניאבק בדיקטטורה אותה מפעילה משטרת ישראל כלפינו, וכי מעתה והלאה - רק נכפיל ונשלש את כמויות "חוגי הבית" שאנו מקיימים ברחבי הארץ.
כל מי שחשוב לו לא לוותר - פנו אלינו עוד היום ונגיע אליכם הבייתה/לעסק הפרטי ל"חוג בית", בכל מקום בארץ !
**
אי לכך - חוג הבית הערב *לא יתקיים* וידחה למועד חדש עליו נעדכן בהקדם.
עמכם הסליחה והברכה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות