גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21817 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21817   
כתב חדשות
גולש אורח
יום שלישי כ''ח בחשון תשע''ו    20:36   10.11.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חיים ביטון ואברהם מיכאלי פורשים מרשימת ש''ס: מי יכנס לכנסת?  

 
  
חיים ביטון ואברהם מיכאלי פורשים מרשימת ש"ס: מי יכנס לכנסת?


לקראת מימוש החוק הנורבגי? מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, שהוצב במקום התשיעי ברשימת ש"ס לכנסת, יתפטר מהרשימה • אברהם מיכאלי, שמוקם במקום השמיני, ויתר על כניסה לכנסת: מונה ליו"ר סיעת ש"ס בהסתדרות • טרם ברור מי יכנס במקום אריה דרעי: יגאל גואטה או מיכאל מלכיאלי


מהפך ברשימת ש"ס:  לקראת מימוש החוק הנורבגי בסיעה, במסגרתו יפרוש יו"ר ש"ס אריה דרעי מהכנסת, יתפטרו מהרשימה מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, שהוצב במקום התשיעי, וח"כ לשעבר אברהם מיכאלי, שהוצב במקום השמיני.
זאת כדי לאפשר לבאים אחריהם ברשימה -  יגאל גואטה, חבר מועצת העיר בני ברק או מיכאל מלכיאלי, נציג סיעת ש"ס במועצת עיריית ירושלים, להיכנס אל הכנסת במקומו של השר דרעי. 
יחד עם זאת, טרם ברור מתי והאם אריה דרעי יתפטר מהכנסת. לפני תחילת מושב החורף של הכנסת אמרו בש"ס כי דרעי יפרוש לאחר אישור תקציב המדינה.
אברהם מיכאלי מונה היום ליו"ר סיעת ש"ס בהסתדרות, זאת לאחר שהגיע להסכמה עם דרעי במקום להיכנס כחבר כנסת בעת מימוש החוק הנורבגי.
מתנועת ש"ס נמסר היום, כי בפגישה בין השר דרעי למיכאלי, אמר מיכאלי כי הוא מעוניין לתרום מניסיונו רב השנים לפעילות בהסתדרות ולהתמנות ליו"ר הסיעה בהסתדרות.


מיכאלי הוסיף כי יש לו רבות לתרום בכל הקשור לרווחה ולנושאי צרכנות בהסתדרות לטובת כלל ציבור העובדים בישראל, שרבים מהם נמנים על השכבות החלשות. 
"צברתי נסיון רב בכנסת ואני חש שיש בכוחי לרתום את הנסיון הזה לטובת כלל העובדים ולהסתדרות בכלל", אמר מיכאלי.
ההצעה באה לאור ההערכה המקצועית הרבה לה זוכה מיכאלי במסדרונות ההסתדרות והאמון הרב שרוחש לו יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, שאף הביע גם הוא את שאיפתו לראות את מיכאלי משתלב בהנהגת ההסתדרות. "לתנועת ש"ס כתנועה חברתית יש משקל רב ולכן חשוב שיהיה לה ביטוי הולם במסגרת ארגון העובדים הגדול במדינה ומיכאלי בתיק הרווחה הוא האיש המתאים ביותר לזה".

השר דרעי אמר: "אברהם מיכאלי הוא איש חרוץ, רב פעלים ועתיר ניסיון והוא יתרום מיכולותיו הרבות לציבור העובדים, ובעיקר לחלשים והנזקקים שבהם. רגישותו החברתית בעזרה לכל פונה הופכים אותו לראוי ביותר לקחת על עצמו את מושכות הנהגת סיעת ש"ס בהסתדרות".

http://www.ch10.co.il/wp-content/uploads/2015/11/201511100743381.jpg



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מכתב כתב חדשות 11.11.15 21:00 1

     
כתב חדשות
גולש אורח
יום רביעי כ''ט בחשון תשע''ו    21:00   11.11.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות