גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22208 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22208
kipa_co_il
חבר מתאריך 28.5.10
478 הודעות
יום שלישי ז' 'באדר א תשע''ו    12:07   16.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מוטי יוגב: ''צריך לתת לפלסטינים מדי פעם פטיש בראש''  

 
  
על רקע המצב הבטחוני אומר יוגב כי אין צורך לצאת למתקפה כוללת, וכי על הממשלה להחזיר את גופות המחבלים כדי למנוע את התדרדרות המצב הבטחוני
אפרת קרסנר, כיפה | ז אדר א´ תשע"ו, 16/02/2016 11:04
http://bitly.com/1Survil

"צריך לתת לפלסטינים מדי פעם פטיש בראש בשביל שהם יבינו מי הריבון" אומר חבר הכנסת מוטי יוגב בראיון לכיפה, אך מבהיר כי כרגע זה לא מה שצריך לעשות. לדבריו של יוגב המצב הביטחוני הנוכחי אינו מספיק חמור לצורך יציאה למתקפה כוללת "אנחנו לא נמצאים במדיניות של הגנה, אנחנו תוקפים ואפשר לראות את זה שהצבא מגיע לבתיהם של המחבלים ומסכל פיגועים. ברור גם שנגן על עצמנו כי אנחנו לא סומכים על הנס. כמו כן אני גם מאמין שצריך לעשות גדרות במקומות מסויימים כדי להבטיח את בטחון האזרחים".

כשאנחנו שואלים מה ההבדל בין ממשלות השמאל לזו של הימין אם ממילא המצב הבטחוני שברירי והממשלה לא נלחמת ביד קשה בטרור אומר יוגב כי "זו ממשלת ימין, למרות מדיניות ההקפאה, אנחנו מאשרים תכניות בנייה ביהודה ושומרון". יוגב אף טוען כי למרות הקורבנות הרבים שגבו הפיגועים האחרונים, הציבור הפלסטיני לא פועל נגד ישראל "למרות ההסתה שקיימת, הציבור הפלסטיני הגדול ברובו אינו שותף בפועל לטרור. הם יוצאים כבודדים אך לא כקבוצה".

חייבים להחזיר את גופות המחבלים

בניגוד לחברתו לסיעה, ח"כ שולי מועלם, שביקרה בחריפות את ההחלטה להחזיר את הגופות וטענה כי מדובר בטעות חריפה, ח"כ יוגב טוען כי שחרור גופות המחבלים הוא צעד הכרחי. "בשב"כ רואים ששחרור גופות מחבלים שומר על השקט, ודווקא העיכוב בהחזרתם יוצר התדרדרות מבחינה ביטחונית, לכן אני בעד החזרת גופות המחבלים" מסכם יוגב את עמדתו החריגה במפלגה.

בשבוע שעבר פורסם ב'כיפה' כי בין "הבית היהודי" ל"איחוד הלאומי" מתקיימים מגעים בנוגע לאיחוד שתי המפלגות, ח"כ יוגב מצהיר כי הוא בעד האיחוד, אך לא מאמין שהדבר אפשרי. "הייתי רוצה איחוד מלא עם 'האיחוד הלאומי', יחד עם הוועדה המסדרת, אבל אני לא חושב שזה יקרה. לא בגלל הדרך האידיאולוגית, אלא בגלל שיש לנו בעיות בנוגע להסכמה על הפרוצדורה והחוקה. אני סבור שככל שהמפלגה פחות דמוקרטית, כך היא פחות תצליח".

מתוך אתר החדשות כיפה http://bitly.com/1Survil



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות