גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22335 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22335   
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
28370 הודעות, 131 מדרגים, 258 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ג 'באדר ב תשע''ו    22:27   02.04.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

האם תהפוך אירופה לקורבן בדרך לניצחון המוסלמי על ה''כופרים''?  

 
  
האם תהפוך אירופה לקורבן בדרך לניצחון המוסלמי על ה"כופרים"?

אם היבשת לא תתעשת, במוקדם או במאוחר תתרחב השפעת האיסלאם ואנו נהיה עדים לסופה של הציוויליזציה האירופית כפי שאנו מכירים אותה

משה בן עטר | המסע לישראל האחרת

אירופה מצויה בעיצומה של מלחמת הציוויליזציות, שאת תוצאותיה אנו רואים בימים אלה. זוהי תוצאה של הכישלון הערבי הגלובלי הנמשך מאות שנים. לא יעבור עוד זמן רב והעולם הנאור יתפכח מן האשליה שהאיסלאם של ימינו עשוי להשתלב בעולם החדש ולתרום לקדמה ולפיתוח – זה לא יקרה. העולם הערבי לא יהיה דמוקרטי, משום שמדינות ערב אינן מדינות לאום – האיסלאם הוא השליט האמיתי שם. במדינות ערב יש זיהוי מוחלט בין המדינה כמערכת שלטון ובין הדת. זהו ההבדל בין היהדות והנצרות ובין האיסלאם. במקום שהאיסלאם הוא הלאום והלאום הוא האיסלאם אין סיכוי שתצמח דמוקרטיה – המנהיגים החשוכים לא יתירו זאת.

האיסלאם בז למודרנה. הוא מפלה נשים לרעה, תומך במשטרים חשוכים ומושחתים של מנהיגים שצברו הון מפלצתי, מעצים את המחויבות השבטית המחלישה את הלאום, מתאפיין באתנוצנטריות חסרת ראייה כלל-אנושית, מגלה חוסר סובלנות וחוסר פתיחות למרחב ומלבה את הטרור העולמי על שלל זרועותיו. מי שמבקש לבדוק באמת מדוע הערבים נמצאים בפיגור עצום כל כך יכול לבחון את תקציבי המחקר והפיתוח במדינות ערב לעומת התקציבים באותם תחומים באירופה או בישראל.  יתברר לו שהם זעומים ביותר. לפי נתוני הבנק העולמי לשנים 2009-2013, תקציב המחקר והפיתוח של האיחוד האירופי היה 3.1% מהתל"ג ושל ישראל 4.4% מהתל"ג, ואילו במדינות ערב הוא פחות מ-0.1%. התרומה, שהיא אחד מעיקרי האיסלאם, מופנית ברובה לארוחות לנזקקים, לרכישת נשק למשטרים אפלים ולחיזוק תנועות הטרור והג'יהאד העולמי.

הערבים אינם מייצרים דבר למען הקדמה האנושית – זה דבר ברור מאין כמותו. זוהי הסיבה הראשית לכישלונם במאות השנים האחרונות. כל הצריכה הטכנולוגית שלהם מגיעה מן המערב. הצעירים הערבים הסתייעו בסמארטפונים ובפייסבוק כשהובילו את מהפכות האביב הערבי, אבל אסור לטעות – הם מייבאים הכל. סוריה היתה ממשיכה להקיז את דמה שלה במלחמת האזרחים לולא החלו הרוסים לספק לשליטים העלאווים נשק מתקדם שהטה את הכף לטובתם. סדאם חוסיין הפסיד במלחמתו מול המערב מרגע שהוטל עליו אמברגו בתחום כלי הנשק. כל ההון במדינות ערב מצוי בידי השכבה הדקה השלטת. ההון הזה אינו נובע מיצירה ומעבודה אלא ממשאב אחד – הנפט.

העושר של המדינות הללו הוא זמני, וככל שתלות העולם באנרגיה זו תקטן – יקרסו מדינות הנפט והשפעתן תפחת. הקריסה עלולה להביא זעזועים במדינות אלה, משום שהשליטים קונים את השקט בכסף שהם מזרימים לתושבים.

ניקח כמשל את המזרח התיכון במאה השנים האחרונות –  החזון הציוני יצר ציוויליזציה יהודית בכוח השכל והאחדות היהודית, ואילו אצל שכנינו הפלסטינים המצב הפוך. אילו קיבלו את החלטת האו"ם בכ"ט בנובמבר 1947 ובנו כלכלה ערבית היה הכל נראה אחרת. ישראל פינתה את עזה בהסכם לפני כעשרים ושתיים שנה – היה אפשר להקים שם גן פורח ולהביא לרצועה הון מכל העולם. תחת זאת השקיעו התושבים את כל כספם בהרס. כך גם כמעט בכל המדינות שהאיסלאם הערבי שולט בהן.

כל מי שמביט במתרחש במדינות האביב הערבי ובמזרח התיכון בעיניים פקוחות אינו יכול שלא להבין זאת. זוהי טרגדיה מוסלמית וכלל-ערבית. הערבים המשכילים והמפוכחים יודעים זאת – הם נחלו מפלה היסטורית אל מול הכוחות הנאורים של העולם המערבי, המוביל את הקדמה והפיתוח של האנושות בשלוש-מאות השנים האחרונות. מצרים, שהוקמה בה דת חילונית, היא יוצאת דופן מבחינה זו. הדבר נובע מן המורשת העתיקה הטרום-איסלאמית שלה, שעל בסיסה יצרה המדינה תשתיות לאומיות. היא הצליחה להדוף את האחים המוסלמים ולגבש יציבות יחסית.

הטענה שהקולוניאליזם המערבי הוא הגורם הראשי למצב העגום של מדינות ערב היא שקר גלוי. הערבים היו במהותם הדתית קולוניאליסטים, וכל המקומות שבשליטתם נכבשו על ידי הקולוניאליסטים הערבים, שהיו נצלנים. שהרי הניצול הוא טבעו של הקולוניאליזם. ההיסטוריה מלמדת שהערבים הפכו כל מקום שבאו אליו למדבר. לאורך ההיסטוריה האיסלאם הוא דת כובשת – המוסלמים כבשו ארצות פוריות משום שדתם רצתה לשלוט – כיבוש ושליטה הם ביסוד מהותה מאז כבש מוחמד את מכה והאיסלאם התפשט לחצי האי ערב ויצר את "האימפריה המוסלמית". זרמי האיסלאם הקיצוניים השתלטו על המרחב והחלו מאבקים בין הפלגים והקבוצות ובמרכזם הסונים והשיעים. בעשרות השנים האחרונות אנו עדים להקצנה של תנועות מוסלמיות עם הקמתן של תנועות האחים המוסלמים, החמאס, חיזבאללה, אל-קאעדה ותנועת הרצח של המדינה האיסלאמית – דאעש, המפעילה מנגנון טרור באירופה.

על רקע כל אלה נצפתה שרת החוץ של האיחוד האירופי ממררת בבכי מול עיני העולם ביום הפיגועים האחרון בבריסל. זאת מנהיגות של חרפה המסמלת בעיקר את הטרגדיה הגדולה של אירופה השבעה והדשנה שאינה מוכנה באמת להילחם. אירופה העשירה שאינה מוכנה לעבוד ומאפשרת הגירה המונית של מוסלמים כדי להיות השליטה עליהם. אירופה שחדלה להוליד ילדים ואינה מוכנה לוותר על חלק מגן עדן הליברלי שהיא חיה בו כדי להכריע את הכוחות הברבריים המסכנים את עתיד היבשת והעולם החופשי.

אני מודע לכך שבעולם מתרעמים עלינו, הישראלים, על כך שאנו מנסים להטיף לאירופים כיצד לנהוג בגלי הטרור ובהשפעת האיסלאם – יש הרבה בטענות אלה. מה גם שאנו עצמנו לא פתרנו את בעיית הטרור ואין לנו תרופת פלא. מעבר לכך, אנו הישראלים מתקשים להפנים שהחשיבה האירופית שונה משלנו. האירופים רואים בטרוריסטים אנשים הנמצאים בשולי החברה וסובלים מאבטלה ומקשיים כלכליים. הם סוברים שטיפול נאות בסוגיות אלה עשוי לצמצם את תופעת הטרור. כיוון שאנחנו מבקשים להיות חלק מהעולם הנאור ומבינים שחולשת אירופה מול האיסלאם עשויה להחליש את העולם החופשי ואת ישראל, עלינו לעמוד לימין אירופה כחלק מהמאבק בטרור העולמי ולא רק להגיד "אמרנו לכם".

אי אפשר להתמודד עם הטרור הזה מתוך שמירה על החוק הבינלאומי. כדי להילחם בטרור צריך להגביל את זכויות הפרט, לסגור את הגבולות ולחדור לרשות הפרט – לכך יש מחיר שאירופה עדיין לא מוכנה לשלם. כדי להכריע את הטרור יש להיאבק במקורותיו באירופה והמקורות הללו נמצאים במובילים מקרב אנשי הדת, המטיפים והדרשנים במסגדים – בטרור נלחמים בשיטות טרור. ה"עמך" האירופי כבר מבין זאת, אולם המנהיגות האירופית עדיין לא הפנימה את העקרונות הללו והיא נוקטת צעדים רק כאשר היא מוכרחה.

זוהי מלחמה עם האיסלאם והניסיון מלמד כי אין איסלאם מתון. המתינות נמצאת אצל האנשים הפרטיים, אולם אלה מתיישרים עם המנהיגות כאשר היא מכריזה מלחמה ומתייצבים לצדה. הפילוג בין הסונים לשיעים מביא לכך שהם הורגים את עצמם לפני שהם הורגים אחרים, מצב שמשחק לטובת אירופה. אילו היו פלגי האיסלאם מאוחדים היה החורבן באירופה עצום. המוסלמים ימשיכו לשדוד את אוצרות אירופה אם לא תהיה תגובה הולמת לתהליך הנוכחי. רק כאשר יציבו האירופים קיר ברזל שיכופף את המוסלמים תהיה אפשרות לטפח את ההשכלה, בעזרת הסונים החילונים והמשכילים, וליצור עוצמה שתרסן את המציאות המתהווה. 

התופעה המדאיגה במלחמה הנוכחית באירופה היא חזרתו של הדור השני למהגרים שם לאיסלאם. מדוע מתרחש תהליך זה? הוא קשור לתשוקת השלטון ולרצון לשלוט. הם רוצים להיות האדונים השליטים כמו האירופים, להיות שליטי היבשת – זו מהותו של האיסלאם. הערבים לא הגיעו לאירופה כדי להיות ככל האירופים, הם באו כדי להפוך את אירופה למוסלמית. במהותה האיסלאם היא דת כובשת ושולטת, שאינה מוכנה להיות נשלטת. אם אירופה לא תתעשת, במוקדם או במאוחר תתרחב השפעת האיסלאם. אין להתפלא אם שטף של נוצרים באירופה יחל לראות את הצד החיובי של האיסלאמיזציה. זהו טבעו של החלש השולט שאינו מוכן להילחם. כמו הכלל הסיני  "אם אינך יכול להכריע את האויב – הצטרף אליו". זה יהיה סופה של הציוויליזציה האירופית כפי שאנו מכירים אותה וניצחון האיסלאם על "הכופרים" – אירופה תהיה הקורבן.

http://www.haaretz.co.il/blogs/moshebatar/1.2899148



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אני בהלם! שמאמר כזה פורסם בהארץ ראיס 02.04.16 23:15 1

     
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ג 'באדר ב תשע''ו    23:15   02.04.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אני בהלם! שמאמר כזה פורסם בהארץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות