גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23255 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23255   
אמירי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.5.04
1799 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    00:33   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

התוכנית המדינית המלאה של תנועת זהות בראשות משה פייגלין  

 
  
מבוא
מה המטרה?
כהקדמה לתוכנית המדינית, עלינו להגדיר לעצמנו מהי מטרת התוכנית. בלי הגדרה נכונה של המטרה האסטרטגית, לא ניתן לגזור פתרונות טקטיים.
מקובל לחשוב שהמטרה המדינית הראשית של מדינת ישראל היא השגת "שלום", ושהבעיות לפתחנו הן הבעיה הביטחונית שבעטייה איננו יכולים להרשות לעצמנו לוותר על שטח, והבעיה והדמוגרפית - שבעטיה איננו יכולים להרשות לעצמנו לאזרח את ערביי השטחים. יש המוסיפים על כך בעיה של לחץ בינלאומי בעיקר מצד אירופה וארה"ב ובעיית הלאומיות ה"פלסטינית" המתחרה על אותה כברת ארץ. יש המוסיפים לכך גם בעיה כלכלית.
אולם, בחינה שטחית למדי מראה שלא אלו הבעיות הדוחקות בנו לפתרון מדיני. ה"שלום" לא יכול להיות מוגדר כמטרה של מדינה. הגדרת השלום כמטרה הביאה לכיבוש של צ'כוסלובקיה על ידי גרמניה הנאצית, ואפשרה לה לפתוח במלחמת העולם.

שלום מתקיים רק אם אף אחד לא חושב שכדאי לו להילחם. מלחמת העולם הראשונה התחילה כאשר כל אירופה הייתה מרושתת בהסכמי שלום. אין לנו שום סיבה להניח שהסכמי שלום שלנו יהיו מועילים יותר. שלום הוא תוצאה של הגדרת מטרה נכונה והשגתה. "שלום נצח" ניתן להשיג ביתר קלות בטריטוריות אחרות ובוויתור על זהות ועל ריבונות. גם הביטחון איננו הבעיה, שהרי ככול שאנו מתקדמים יותר ב"תהליך השלום" – רמת הביטחון יורדת. פיצוץ אוטובוסים ומסעדות על ידי מחבלים מתאבדים, וטילים על תל אביב וירושלים, לא נראו במקומותינו קודם ל"תהליך השלום" של הסכמי אוסלו. על פי הניסיון המצטבר, השאיפה לביטחון צריכה להרחיק אותנו מכל תהליך מדיני. אם אנו ממשיכים להקריב קורבנות "למען השלום" – כנראה שהסוגייה הביטחונית איננה הבעיה העיקרית שלנו. גם הדמוגרפיה כבר לא מהווה בעיה. האישה התל אביבית כבר לא יולדת פחות משכנתה ברמאללה – אלא להיפך. על פי המכון האמריקני-ישראלי לדמוגרפיה AIDRG : "המשך המגמה הנוכחית, בתוספת סבירה של כחצי מליון עולים ב-20 השנים הבאות, עשויות לשדרג את הרוב היהודי מ-%66 ל-%80 ב-2035 ". כלומר בלי שום תהליך מדיני, יכול הרוב היהודי בין הירדן לים – כולל ערביי יו"ש - להגיע ל-%80 בתוך כ-20 שנה.

תהפוכות מדיניות ומשברים כלכליים עשויים בהחלט להאיץ את התהליך. גם בעיית הלאומיות ה"פלסטינית" – אינה באמת בעיה. היא נוצרה באופן מלאכותי כתגובה לציונות. אין שום בעייה "פלסטינית" בשטחי ארץ ישראל בהם קיים ריבון ערבי, ירדני, מצרי, סורי או לבנוני. אם תיעלם חלילה ישראל מהמפה, תיעלם באותו הרגע גם "הלאומיות הפלסטינית". "מטרת היהודים בארץ ישראל היא להקים מדינה יהודית בארץ ישראל; מטרת הערבים בארץ ישראל היא - שהיהודים לא יקימו מדינה יהודית בארץ ישראל" (פב' 1947 ,ארנסט בווין, שר החוץ הבריטי, מסביר במעמד החזרת שאלת ארץ ישראל לאומות המאוחדות, את יסוד הסכסוך). דבר לא השתנה מאז הסברו הממצה של שר המושבות הבריטי הפרו ערבי ארנסט בווין. אין באמת לאומיות "פלסטינית". ישנה אומה ערבית מזרח תיכונית שאיננה מקבלת את עצם הריבונות היהודית בשום חלק של ארץ ישראל. לכן, פתרון ה"בעיה" הפלסטינית לא יפתור את יסוד הסכסוך, כלומר, את התנגדותם לכל ריבונות יהודית שהיא בארץ ישראל. זו גם הסיבה שמדינה "פלסטינית" עדיין לא קמה ולעולם לא תקום, על אף שמעולם לא הוגשה לקבוצה כל שהיא מדינה על מגש כסף שכזה. מדינה - זה פשוט לא מה שהם רוצים.

ה"לחץ הבין-לאומי" גם הוא אינו הבעיה, שכן תמיד הוא גובר ביחס ישר לכניסתה של ישראל לתהליכים מדיניים. החרם הכלכלי שהיה ברובו חרם ערבי, קודם שהכרנו בקיומו של העם ה"פלסטיני" ובזכותו על לב הארץ, הפך לחרם עם דגש אירופאי לאחר שהחל תהליך אוסלו. ערב הסכמי אוסלו ריחף סימן שאלה גדול מעל הלגטימיות של אש"פ ומנהיגיו. שום סימן שאלה שכזה לא ריחף מעל זכותם של היהודים למדינה משלהם. כיום – אחרי 20 שנה של 'תהליך מדיני' התהפכו היוצרות. אנו מכירים בהם, הם לא מכירים בנו, והאמריקנים לא מוכנים לחייבם לעשות זאת כתנאי לפתיחת משא ומתן. כלומר, תהליך מדיני מגביר את הלחץ ולא מפחית אותו, ולכן הלחץ לא יכול לשמש עילה לקיומו. גם בעיה "כלכלית" לא בא התהליך המדיני לפתור. נהפוך הוא. כפי שנראה בהמשך, הסכמי אוסלו שואבים כ %5.10 מתקציב המדינה בכל שנה, ולמעלה מטריליון ₪!

מאז נחתמו, לא כולל סעיפים שאינם ניתנים לחישוב כגון השפעת התהליך על עלויות הדיור. בשנים האחרונות צועדת ישראל אל מעמד של מעצמה כלכלית לא בזכות התהליך המדיני, אלא למרות התהליך הזה. תקציב המדינה לשנת 2016 הוא 347 מליארד ₪. אילולי התהליך המדיני, היו כיום לכאורה בקופה הציבורית יתרות בסדרי גודל של שלוש שנות תקציב! מדובר בסכום שהוא פי שתים וחצי מעלות מבצע אפולו האמריקני לכיבוש הירח.

מטרת תכנית אוסלו ובנותיה ובכן, אם זה לא 'השלום' ולא ה'ביטחון', לא ה'דמוגרפיה' ולא ה"לאומיות הפלסטינית", לא הלחץ הבין לאומי ולא הכלכלה – מה המטרה שלשמה אנו מבקשים תכנית מדינית? התשובה האמיתית והעמוקה היא שאנו מבקשים לגטימיות לזהות הישראלית. וכך הסביר את הדברים , לא אחר מאשר אדריכל אוסלו – ד"ר רון פונדק, שהלך בינתיים לעולמו: "אני רוצה שלום כדי שתהיה 'ישראליּות'. השלום איננו מטרה בפני עצמה. זהו אמצעי להעביר את ישראל מעידן אחד לעידן אחר, לעידן של מה שאני מחשיב כמדינה נורמלית. 'ישראליזציה' של החברה במקום 'ייהוד' שלה יאפשרו לשלב את הלאומיות היהודית, שגשוג התרבות הישראלית, הפרדת הדת מהמדינה ושוויון מלא למיעוט הערבי בישראל". (רון פונדק – ינואר 2014) אנו מבקשים להגדיר את עצמנו באמצעות שכנינו. אנו שואפים למצב בו שכנינו יקבלו את קיומנו באזור, ומתוך כך יאמצנו העולם כולו אל משפחת העמים. אנו שואפים למצוא את מקומנו בין האומות; שואפים למצב בו נהפוך ל'עם ככול העמים' – ובקיצור – אנו שואפים לייצר ליהודים זהות לאומית רגילה, זהות הבאה ככל העמים, מתוך ריבונות בארצם, במקום הזהות הנבדלת מכל העמים, זו הנובעת מן הברית העתיקה החרותה בבשרם. במילים פשוטות, אנו שואפים לישראליות במקום יהודיות: להגדיר את עצמנו על יסוד האזרחות במקום על יסוד הלאומיות. כל עוד שכננו נלחמים בנו ולא מקבלים את הישראליות החדשה הזו כלגיטימית, אנו מוטחים שוב לנקודת המוצא היהודית ממנה יצאנו, או ברחנו, לדרך. לכן, אנו זקוקים להסכם עם הערבים.

לא בשל כל התירוצים הביטחוניים, הדמוגרפיים והאחרים, אנו זקוקים להסכם בכל מחיר איתם, כדי להגשים את חלום הנורמליות הישראלית. היהודים צריכים את שיתוף הפעולה של הערבים, כדי להיות ישראלים, או אם תרצו – הישראלי צריך את הערבי כדי לשכוח שהוא יהודי. אלפי קורבנות הטרור, מסירת חבלי מולדת, עקירת יישובים על יושביהם, טילים בשמי תל-אביב, אובדן הלגטימיות הקיומית, אובדן של יותר מ %10 מתקציב המדינה בכל שנה - ונזקים רבים נוספים – כל אלה מודה ד"ר 'פונדק' – אינם מחיר ה'שלום' או פתרון ה'בעיה' הדמוגרפית, אלא מחיר שיש לשלם במסגרת המאבק הפנימי על זהותה של המדינה. כשהמלחמה לא נגמרת השלום לא מתחיל. עמדת הנחיתות הבסיסית, זו התולה את הזהות הישראלית בשכנינו, מתעלת אותנו למשחק סכום אפס, המבוטא במדויק בסיסמא: "שטחים תמורת שלום". לאורך ההיסטוריה, תמיד הצד המנצח במלחמה, הוא זה המציע שלום תמורת נכסי היריב. אולם אצלנו מתקיים מצב ייחודי בו הפקדנו בידי האויב החלש מאיתנו – צבאית וכלכלית – את הנכס החשוב מכל: את מפתחות הזהות הישראלית. הנכס הזה אינו תלוי כלל בתוצאת המלחמה. נהפוך הוא, אם באופן תיאורטי, יושמד האויב לחלוטין, נמצא עצמנו שוב כ'עם לבדד ישכון' – בדד עם זהותנו היהודית.

לכן, אסור לנו באמת לנצח - ואכן, מעולם לא באמת ניצחנו. אף לא מלחמה אחת ממלחמות ישראל נסתיימה בכתב כניעה ללא תנאי כמקובל במלחמות קיומיות בין העמים המסתיימות בתבוסה מוחלטת של אחד הצדדים בשדה הקרב. משבר הזהות הפנימי שלנו מוביל לכך שהמושג 'ניצחון' אינו בנמצא כלל בלקסיקון שלנו. גם כשצה"ל משמיד את צבאות האויב, בגבורה ובכישרון רב, אין אנו מעלים על הדעת לעשות את הצעד האחרון ולהוביל את מדינות האויב לכניעה מדינית מפורשת, כי אז לא יהיה עם מי לעשות שלום ולקבל הכרה. לכן המלחמות שלנו אף פעם לא נגמרות. נשק חדש וחיילים טריים תמיד יימצאו לאויבנו וכשהמושג 'ניצחון' אינו בנמצא, המלחמה אף פעם לא באמת נגמרת והשלום לעולם לא באמת יכול להתחיל. מי שעיניו בראשו מבין שהתהליך שאנו עדים לו אינו תהליך שלום, אלא המשך המלחמה באמצעים אחרים (קלאוזביץ').

התוצאה של התהליך מקבילה לתוצאה של מערכה צבאית מוצלחת עבור האוייב: אנו חווים אובדן שטחים ולגטימיות, נזק כלכלי ודמורליזציה פנימית. ההכרה במסגרת הסכם אוסלו בצדק ה"פלסטיני", ובזכותם על ארץ ישראל, והוויתורים הטריטוריאליים שבאו בעקבותיו, לא הובילו לייתר השלמה עם קיומה של ישראל אלא בדיוק להיפך: לתהליך חמור של דה-לגיטימציה במדינות המערב. המחיר בנפש גדול פי כמה מזה ששילמנו קודם ל"תהליך השלום", המחיר הכלכלי עצום – אולם החמורה מכל היא הדה לגיטימציה בתודעת הדור הישראלי החדש. הצעיר הישראלי שעמד על דעתו לאחר תחילת התהליך המדיני (גילאי 40-30) כבר אינו רואה עצמו כיליד הארץ, אלא כאורח בארצו. מלח הארץ וסלע קיומה הוא האדם הערבי. גרוש יהודים מביתם הפך לגיטימי, אך איש לא יעלה על הדעת לפעול כך כלפי ערבים. ניתן, אם כן, לומר במפורש כי האויב מצליח לנצח אותנו ב"שלום" ולהשיג אט אט את שביקש להשיג ונכשל בכך במלחמה.

הישראלי שכבר מבין כי שלום לא יקבל, מקווה כי לפחות באמצעות 'בקשיש' בדמותם של שטחים ש"גזל" מן הערבי ב-67 ,ייאות הערבי להתעלם מ"גזלת" 48 .אולם, הנסיגה בלגיטימיות כבר חצתה מזמן את קו 1948 . ה"חטא הקדמון" באוניברסיטאות הנחשבות במערב, כבר אינו כיבושי 67 ,ואף לא תוכנית החלוקה ב 48 .ה"חטא הקדמון" הוא הצהרת בלפור ב 1917 ,כלומר עצם פתיחת הפתח לחידוש הריבונות היהודית בארץ ישראל בכל שטח שהוא. "הקמנו לכם מדינה...חלמנו על מקום שבו ספר הספרים החדש ייכתב לקראת גאולת העולם, כי אתם הרי עם סגולה", הסבירו אינטלקטואלים בריטים לפרופ' זאב צחור את כעסם על ישראל, "היו לעולם ציפיות, וראו מה עשיתם". (מתוך ראיון שנתן צחור למאיר עוזיאל ב 'מקור ראשון') כל התוכניות המדיניות שמוצעות לציבור בישראל על ידי הקשת הפוליטית על כל גווניה, באות מתוך תודעת ה"'ישראליזציה' של החברה במקום 'ייהוד' שלה" – כלשונו של רון פונדק. האופק שלהן אינו מימוש הזהות היהודית במימד הלאומי, אלא בדיוק ההיפך. התוכניות כולן בורחות מלוז הקונפליקט ומעדיפות להניח שהוא טריטוריאלי, ולכן ויתור על טריטוריה יביא לשלום אשר יאפשר לנו להתקבל כעם נורמלי בין שכננו מקרוב ומרחוק. כאמור "ישראליזציה של החברה הישראלית במקום ייהוד שלה". אבל דווקא הבריחה מהזהות חוסמת כל תקווה לשלום. אם אנו זקוקים לשלום בכדי לקבל הכרה ב'ישראליזציה' החדשה שהמצאנו לעצמנו, ואם כתוצאה מכך מקבל האויב תעודת ביטוח ואיננו מסוגלים לגבות ממנו מחיר שאין הוא מסוגל לעמוד בו – מדוע שייתן לנו שלום? מדוע שלא יוסיף לדרוש עוד ועוד מחירים כפי שאכן הוא עושה? מדוע שלא יוסיף ויכריע את המאבק באמצעות "תהליך השלום"? תכנית אלטרנטיבית יכולה אם כן להצליח, רק אם תשרת מטרה אסטרטגית הפוכה לחלוטין. לא 'ישראליזציה' של המדינה אלא 'ייהוד' שלה. מטרת התכנית המדינית יצירת תשתית מדינית למימוש זהותה היהודית של מדינת ישראל.

עקרונות :

ארץ אחת לעם אחד:

עם אלוהים אחד ארץ ישראל היא ארצו של עם ישראל לבדו, מכח רצון בורא העולם, כפי שבא לידי ביטוי בספר הספרים.

שמירת זכויות האדם:

עלינו לשמור על זכויות האדם של כל תושבי הארץ, המקבלים את העיקרון הראשון, ומבקשים לחיות עמנו בשלום.

זכויות אדם וזכויות אזרח:

זכויות אדם וזכויות אזרח הן שונות זו מזו. זכויות האדם מוקנות לו מבוראו, ולכן אינן ניתנות לשלילה על ידי האדם. אזרחות ניתנת על ידי האדם/מדינה – על פי שיקול דעת אנושי, ולכן ניתנת גם לשלילה על ידו. הגישה לשאלת האזרוח – הבהרה בשלב זה נדגיש כי מבחינה דמוגרפית ופוליטית אנו חשים שאנו מהלכים על קרקע יציבה, ויכולנו, בסבירות גבוהה, לפטור עצמנו בהחלת ריבונות ישראלית מלאה בכל שטחי ארץ ישראל שבידנו, תוך מתן אזרחות ישראלית לכל התושבים. על פי המגמות הדמוגרפיות הקיימות, צפוי כי בעוד כ 15 שנים, מספר חברי הכנסת הערביים, ידמה למספרו כיום - גם אם תינתן זכות בחירה לערביי יהודה ושומרון. התנגדותנו למתן זכות בחירה אוטומטית – למי שאינם יהודים – מיד עם החלת הריבונות, היא התנגדות עקרונית ולא תועלתנית. מדינת ישראל הוקמה בכדי להיות מדינה יהודית – מדינתו של העם היהודי – ועליה לבטא את העקרון הזה ולגונן עליו בשיטת המשטר שלה (כפי שידעה לעשות בחוק השבות).

הטענה לפיה החלת ריבונות מחייבת מתן אזרחות איננה טענת אמת. בשונה מן הזכות לאזרחות, אותה רשאית כל מדינה לחלק לכל אדם על פי שיקוליה, זכויות האדם מוקנות לו מאת ריבונו של עולם, ושום ריבון בשר ודם אינו יכול לשלול אותן ממנו. בדיוק כפי שארצות הברית, שבהזדמנויות היסטוריות שונות כבשה את האי פוארטו ריקו, האי גואם, איי הבתולה, איי מריאנה הצפוניים ואת סמואה האמריקנית – החילה בהם את ריבונותה, אך משיקוליה שלה, נתנה לתושביהן מעמד של נתינים שאינם בעלי זכויות הצבעה מלאות, כך ויותר מכך מותר גם לישראל, שקמה מתוך מטרה אחת ויחידה – להקים לעם היהודי מדינה בארץ ישראל – לייצר מעמד אזרחי נפרד, תוך הקפדה על שמירת זכויות האדם, למי שאינם יהודים, בכדי לבטא את מטרת היסוד שלשמה הוקמה ולשמור עליה.

שלבי התוכנית:

פינוי שטחי יו"ש וירושלים מכל גורמי ריבונות זרה וחמושים שונים במתכונת מבצע 'חומת מגן':

גל טרור חסר תקדים ששיאו בטבח ליל הסדר במלון פארק בנתניה, הביא בסוף מרץ 2002 את ישראל לפתיחה במבצע רחב היקף בשם "חומת מגן". במבצע נהרגו 29 חיילים, רובם כתוצאה מהוראות פתיחה באש המעדיפות חיי אוכלוסיית אויב על חיי חיילנו. ובכל זאת, היה זה מחיר "נמוך" ביחס למספר האזרחים הישראליים ששילמו בחייהם בתקופת הטרור שקדמה למבצע. ב'חומת מגן', פרק צה"ל את הרשות הפלסטינית והחמאס מנשקם, חיסל, עצר או גירש את המחבלים שלחמו נגדו, ולמעשה חזר והשתלט על כל ערי יו"ש, למעט חברון בתוך פרק זמן קצר יחסית. היות ומבצע חומת מגן פעל בתוך תודעת אוסלו הזקוקה ל'פארטנר', ראש הנחש - יאסר ערפאת - הושאר על כנו במוקטעה שברמאללה ומעגל הדמים נמשך. את התוכנית המדינית של מפלגת 'זהות' צריך לפתוח בהזדמנות המתאימה, מבצע דומה, יעיל ומהיר הרבה יותר, שיפעל בתוך מעטפת מוסרית ברורה (והוראות פתיחה באש בהתאם). בסיומו של המבצע לא יישאר בין הירדן לים, שום גורם ריבוני ולוחם זר וגלוי מלבד כוחות הביטחון הישראליים.

החלת הריבונות הישראלית המלאה והבלעדית בכל שטחי ארץ ישראל שבידנו:

בכל השטח המשוחרר תוחל מיד ריבונות ישראלית מלאה. תחנות משטרה, סניפי דואר ויתר סממני ריבונות – יוצבו בכל עיר ומקום יישוב. כל אזרח ישראלי יוכל לנוע בשטח ללא הגבלה. עד לבדיקה ביטחונית והסדרת מעמדם הסופי, יקבלו התושבים המקומיים תעודת תושב זמנית התוחמת את מרחב תנועתם בגבולות שקדמו למבצע ויוכלו לשוב ולנהל את חייהם כבעבר. תושבים אלה יבחרו את הנהגתם המוניציפאלית וישלמו את מיסיהם לעיריות והמועצות המקומיות בלבד. המדינה לא תגבה מהם מיסים ולא תיתן להם שירותים כלשהם מלבד השמירה על ביטחונם על ידי משטרת ישראל, ושרותי בריאות בתשלום מלא. אופן הטיפול בתושבים המקומיים נגזר מהערך הרב שאנו מיחסים לשמירת זכויות האדם. אחת הרעות החולות שנוצרו בעקבות הקמת הרשות ה"פלסטינית" היתה רמיסת זכויות האדם המתרחשת בגיבויה מאז היווסדה. על מנת להקטין עוול זה, אנו רואים כמעשה מוסרי ממעלה ראשונה לעזור לכל תושב מקומי שנקלע שלא מרצונו למלחמה זו ולא השתתף באופן פעיל בלחימה נגד ישראל, לבנות את עתידו בכל מדינה בה יחפוץ, וזאת באמצעות סל הגירה למעוניינים להגר.

סל הגירה נדיב למעוניינים להגר:

למעלה מ-%60 מערביי יש"ע מביעים את רצונם להגר וכ-000,20 מתוכם עושים זאת מידי שנה. אחד החסמים העיקריים העומדים בפניהם הוא חוסר יכולתם למכור את רכושם תחת שלטון האימים שיצר הסכם אוסלו. ערבי המוכר כיום נכסי דלא ניידי ליהודי – דינו מוות על פי חוקי הרשות הפלסטינית. השבת הריבונות באופן מלא, חיונית להסרת הפחד ולמתן אפשרות למעוניינים בכך למכור את רכושם באופן מהיר, פשוט ורווחי. • סך העלות של הסכמי אוסלו לציבור הישראלי עד היום היא יותר מטריליון ₪. מדובר בסכומים שכבר שילמנו, וממשיכים לשלם בכל שנה נוספת בה אנו צועדים בנתיב אוסלו - ללא סיום נראה לעין. מדובר בכ-%5.10 מתקציב המדינה שנזרק בכל שנה. על פי נתוני המכון האמריקני-ישראלי לדמוגרפיה AIDRG ,חיים כיום ביהודה ושומרון כ– 75.1 מיליון ערבים. כ-5.1 מליון נוספים חיים בעזה. וכ-000,300 בירושלים המזרחית. תושבי ירושלים אינם רלוונטיים משום שירושלים כבר בריבונות ישראל. עזה איננה רלוונטית מבחינה דמוגרפית בשלב זה כיוון שישראל אינה שם. עם זאת, הן מתפיסה ערכית והן מהשיקול התועלתני, אנו נפעל על מנת לייצר לתושבי עזה אפשרות לעזוב את הרצועה דרך מצרים ובמידה והדבר לא יסתייע נבחן אפשרויות מעבר דרך ישראל. 75.1 מיליון ערביי יו"ש הם כ-280 אלף בתי אב. כיוון שרק %60 מעוניינים להגר – מדובר בכ-170 אלף בתי אב רלוונטיים. בסכום שישראל השקיעה בפרוייקט "המזרח התיכון החדש" של אוסלו, ניתן היה באופן תיאורטי להשקיע חמישה מליון ש"ח בכדי לסייע לכל משפחה ערבית ביהודה ושומרון המעוניינת להגר למצוא את עתידה במקום אחר. אנו מדברים כאן, כמובן, על סכומים קטנים בהרבה.

חשוב להדגיש שההוצאה הזו נמשכת וביתר שאת. ישראל ממשיכה להוציא כ-%10 מתקציבה על ההימור שכשל, פשוט משום שאין לה שום אופק אחר, כלומר מטרה אחרת מזו של רון פונדק - מטרה אחרת, כפי שאנו מגדירים בתוכנית המדינית הזו. ברגע שנגדיר לעצמנו מחדש את המטרה, ניתן להפנות את התקציב שיתפנה לטובת הפתרון האמיתי. בנוסף לרכישת הנדל"ן ולחבילת הסיוע הכספי, תסייע ישראל באיתור מדינות קולטות ובמציאת מקומות עבודה. כאן המקום להזכיר כי העולם המערבי סובל מגידול שלילי (פחות משני ילדים בממוצע לאישה) והוא זקוק להגירה איכותית בכדי להוסיף ולקיים את עצמו ברמתו הנוכחית. השאלה היא מי יבנה את גורדי השחקים בברלין, לונדון וטורונטו - האם יהיו אלה מהגרים חסרי כל שבנו עד כה בקתות בוץ בסודאן, או אוכלוסיה מיש"ע שצמחה לצד מדינה מפותחת, שמגיעה עם הון עצמי ובנתה את מגדלי עזריאלי בתל אביב.

מעמד של תושבי קבע למצהירים נאמנות ומעוניינים לשמור על מצבם הנוכחי:

לאחר פרק זמן שייקבע בהתאם לצרכי הביטחון, יוכלו התושבים להגיש באופן מדורג, בקשה לקבלת מעמד של תושב קבע. קבלת מעמד זה תותנה בהצהרת אמונים גלויה למדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי. הבקשה תיבחן, ומי שלא יתברר כי יש לו רקע וחשד כלשהו למעורבות בלחימה או פגיעה מכוונת במדינה, יוכל לקבל את מעמד תושב הקבע. תושבי הקבע יוכלו לנוע בחופשיות ולעבוד בכל רחבי הארץ. על תושבי הקבע יוחלו כל חוקי המס. ההבדל היחיד בינם לבין אזרח רגיל יהיו חובת החיול וזכות ההצבעה.

קבלת אזרחות:

למבקשים לקשור גורלם בעם ישראל, להוכיח נאמנותם ולקבל לבסוף אזרחות ישראלית מלאה, יוקם מסלול ארוך טווח לקבלת אזרחות ישראלית - מסלול אשר בו ייבחנו לאורך זמן התאמתם ונאמנותם. מלבד הצהרת הנאמנות, מבחני שפה, המלצות וכדומה, יידרשו הפונים למסלול זה להתגייס לצבא או לשירות הלאומי. מובן שמי ששיתף פעולה עם ישראל בעבר יזכה לתהליך מהיר ומקוצר יותר. עידוד עליה ופתרון בעיות הדיור לזוגות צעירים האפשרות לקבל קרקע ולהקים את ביתך בלב מולדתך העתיקה במחיר שווה לכל נפש ובקרבת מרכזי הערים הוותיקות ומקומות העבודה שתיפתח עם פתיחת שטחי יהודה ושומרון להתיישבות, בשילוב עם הסרת החסמים בפני התפתחות המשק ויצירת מקומות עבודה רבים, צפויה להגביר מאוד את העלייה ולהביא להאצה מהירה בהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. כל זאת בהתאם לתכנית לפתרון בעיית הדיור המוצעת במצע זה. תודעת ה"אורחים בארצם", של צעירי ישראל וההסברה המתנצלת המשפיעה לרעה על תחושת הסולידריות של צעירים יהודיים עם המדינה – עתידה להתחלף בתחושת שייכות, צדק וייעוד משותף ומאתגר. כוחות המשיכה הכלכליים והזהותיים שייצור שינוי הכיוון המדיני בישראל, לצד כוחות דחייה הפוכים בתכלית (המשבר הכלכלי העולמי והאנטישמיות הגואה), צפויים להביא במהירות לשינוי מוחלט בהרכב הציבור המתגורר ביהודה ושומרון.

שאלות נפוצות:

ומה עם הלחץ האמריקאי?
ואיך נסתדר בלי הסיוע?
החרם האירופאי?
ומה עם המשפט הבין לאומי?
לאן יהגרו אלה שנשלם להם?
ומה נעשה עם מי שלא יהגר? האם ניתן לו אזרחות?
"מדינת אפרטהייד"?

הלחץ האמריקאי:

לאורך כל היסטוריית היחסים הישראלית-אמריקאית, ידעה ארה"ב ליישר קו עם המדיניות הישראלית, ובלבד שהייתה זו מדיניות ברורה ועקרונית המוכנה לשאת בנטל הלחץ. מאז הקמת המדינה שלוותה בלחץ בלתי נסבל על בן גוריון, לבל יכריז על עצמאותנו - לחץ אשר כלל הפעלת אמברגו על אספקת נשק בשעתה הקשה ביותר של ישראל, ועד ללחץ האמריקני שנועד למנוע את הפצצת הכור בעיראק ,ובמקרים רבים נוספים, התברר תמיד כי כשמנהיגי ישראל מעמידים את האינטרס הישראלי לפני האמריקני ומוכנים לספוג את הלחצים, מתיישר לבסוף הממשל האמריקני עם המציאות החדשה והחיים חוזרים למסלולם. אין זה מתקבל על הדעת שבשאלות יסוד כגון ריבונות ישראל בירושלים תפתח ישראל את שעריה בפני הלחץ האמריקני.

ומה באשר לסיוע?

אצל רבים בישראל התקבעה ההנחה כאילו ישראל חיה מידה של ארה"ב. מדובר בהנחה מופרכת לחלוטין. סכום הסיוע - שכיום כולו צבאי – עומד על כ-5.3 מליארד דולר לשנה – כ-%3 מתקציב המדינה – אחוז אחד מהתל"ג בסך הכול. %75 מן הסכום הזה חייבת ישראל להוציא ברכישת תוצרת בטחונית אמריקנית (ובקרוב תעלה חובת הרכישה בארה"ב ל-%100 .) חלק מן הסכום ניתן היה לחסוך ברכישת מערכות נשק ישראליות שהן בדרך כלל טובות וזולות יותר. חלק אחר ניתן היה להרוויח מהסרת החסמים הפוליטיים על ייצור מערכות נשק ישראליות. גם עסקת ה 35-F שדחקה את ישראל לרכישת מערכת נשק בעייתית מאוד, יקרה מאוד (75.2 מיליארד דולר) ולא עדכנית - היא דוגמה מצוינת לפגיעת ה"סיוע" האמריקני בביטחון ישראל ובכלכלתה.

ה"סיוע" הזה הוא בעיקרו אינטרס אמריקני. תעשיית הנשק האמריקנית היא מנוע הצמיחה המרכזי שהאמריקנים יכולים לסמוך עליו - תעשיה שצומחת גם בתקופת השפל הנוכחית, פי שבע ויותר מכל תעשיה אחרת בארה"ב, ומספקת מאות אלפי מקומות עבודה. ה"סיוע" הנו למעשה הזרמת כסף אמריקנית לתעשיית הנשק של עצמה על חשבון האינטרסים הביטחוניים והכלכליים של ישראל. מדובר בסכומי עתק המנוהלים ללא פיקוח ממשי ומזמינים שחיתות בהיקף נרחב. לא רק לישראל מספקים האמריקנים נשק. ארה"ב מציפה את המזרח התיכון בנשק אמריקני ומספקת למדינות ערב נשק בהיקף שעולה על זה המיועד לישראל. הצבא הערבי היחיד שנותר סמוך ומאיים על גבולה של ישראל הוא הצבא המצרי – בזכות התמיכה והחימוש בנשק אמריקני שמצרים קיבלה תמורת הסכמתה לחתום איתנו על חוזה שלום. ויתור על ה"סיוע" האמריקני הנו, אם כן, כורח המציאות. באופן יחסי כלכלת ישראל חזקה ויציבה הרבה יותר מזו האמריקנית. מאזן הסחר בין המדינות עומד על כשליש לטובת ישראל.

הוויתור על ה"סיוע" אפשרי בהחלט מבחינה כלכלית ונכון מאוד מבחינה ביטחונית. ישראל תוכל להוסיף ולרכוש בכסף ישראלי מערכות אמריקניות שהיא באמת זקוקה להן, אך במקביל תגוון את אמצעי הגנתה במערכות ישראליות ואחרות. עמידה על האינטרסים הישראליים וויתור על ה"סיוע" לא יביא לעימות מול האמריקנים. ארה"ב של אמריקה היא מדינה דתית מאוד. התמיכה הציבורית האמריקנית בישראל מושתתת על ערכים משותפים של אמונה וחירות שיסודן בתנ"ך ובנביאי ישראל. תמיכתם או אי תמיכתם של הממשלים האמריקניים לדורותיהם אינה משקפת את ההזדהות הציבורית לעומקה, משום שמדינת ישראל עצמה מנוכרת לאותם ערכים. החיבור לזהות היהודית במקום הניכור ממנה – כפי שהוא מבוטא במטרת התוכנית הזו - עתיד להציף ולהגביר את הזדהות הציבור האמריקני, ולאחר תקופה קצרה תיישר עמו גם ההנהגה האמריקנית קו מדיני.

החרם האירופי:

כפי שהסברנו, החרם האירופי הוא בעיקר תולדה של ויתור על הצדק הישראלי. מאז ומתמיד הוחרמה ישראל על ידי מדינות ערב ועמדה בחרם הערבי ללא קשיים מיוחדים. הרחבת מעגלי החרם לגופים אירופיים, לא באה בשל חוסר תהליך מדיני אלא בדיוק להיפך – היא באה בעקבות התהליך המדיני. תמיד מצפה ישראל כי בעקבות וויתוריה תזכה בייתר הבנה מצד העולם המערבי. המציאות התבררה תמיד כהפוכה. תמיד לאחר תקופה קצרה של תמיכה רפה מן הפה ולחוץ, הוביל הוויתור על הצדק הישראלי לתביעה מוסרית גוברת מצד המערב – תביעה המתורגמת ללחץ מדיני ובשוליים גם ללחץ כלכלי. צפוי כי תהליך הפוך יזכה בהתאמה לתגובה דומה. שיבה אל הצדק הישראלי תתקבל במחאה יחסית רפה, אך האומות הנאורות ישובו לתמוך באופן בסיסי בצד הצודק. חשוב לזכור שה"חרם האירופאי" הוא בעיקרו חרם מצד גורמים פרטיים. לאירופאים אינטרס ברור בשמירת יחסי הסחר התקינים עם ישראל. על פי נתוני הלמ"ס, מייבאת ישראל מאירופה בהיקף של כ-25 מליארד דולר בשנה, ומייצאת מוצרים חיוניים וייחודיים – בעיקר בתחום ההייטק.

החרמת ישראל מצד ממשלות אירופאיות (מלבד מוצרי ההתנחלויות) – כלל לא עומדת על הפרק, ורק לאחרונה עמדו על כך נשיא הפרלמנט האירופאי וראש ממשלת בריטניה בנאומיהם בכנסת. לסיום נושא זה, חשוב לזכור שישראל הצודקת החיה בשלום עם זהותה היהודית והפונה אל האנושות המאמינה – יכולה לייצר )ובקלות( חרם נגדי על מי שמחרים את ישראל. בארה"ב לבדה חיים כ-80 מיליון אוונגליסטים שסיסמתם היא הפסוק "ואברכה מברכך, ומקללך אאור" (בראשית יב ג). רמז מממשלת ישראל, יספיק בכדי להפוך כל מחרים למוחרם, על ידי ציבור ענק החפץ להתברך בברכת האל למבשר המונותיאיזם - ולהופכו למאוד לא כדאי.

המשפט הבין לאומי:

שאלה זו איננה שאלה של תוכן, אלא שאלה של נכונות לעמוד מאחורי האמת. מעמדם של יהודה ושומרון הוא פשוט הרבה יותר ממה שאפשר לדמיין, כפי שניסחה בבהירות וועדת לוי: "הוועדה הכריעה כגישה המשפטית לפיה אין מעמד יהודה ושומרון כמעמד שטח צבאי כבוש. הוועדה סברה כי שטח יהודה ושומרון הוכר כשטח המיועד למדינה יהודית במסגרת הצהרת בלפור ב־1917 יחד עם הצהרות בינלאומיות נוספות בתקופה שלאחריה, וכי תוכנית החלוקה מ־1947 ,שבה הובטח שטח זה למדינה פלסטינית, לא הגיעה לידי מימוש, ועל כן פקעה ולא קנתה אחיזה במשפט הבינלאומי. באופן דומה, הסיפוח הירדני של יהודה ושומרון ב־1950 לא הוכר על ידי מדינות העולם, ועל כן פקע גם הוא )ביחוד על רקע הכרזתה של ירדן מ־1988 כי היא מסתלקת מתביעת בעלות על שטחי יהודה שומרון(, ועל כן עדיין עומדת בתוקפה הצהרת בלפור מ־1917 שיעדה את שטחי יהודה ושומרון למדינה יהודית. על פי הוועדה עומדת לישראלים זכות להתיישב בכל יהודה ושומרון, ולכל הפחות בשטחים הנתונים לשליטתה של ישראל מכוח הסכמים עם הרשות הפלסטינית ועל כן ההקמה של היישובים בפני עצמה אינה לוקה באי חוקיות." מתוך ויקיפדיה – על בחינת המעמד הבין לאומי של יהודה ושומרון בדו"ח השופט אדמונד לוי .

לאן יהגרו?

ישנן מדינות רבות, למשל בדרום אמריקה, שקלטו במשך שנים וממשיכות לקלוט מהגרים ערבים מארץ ישראל באופן חוקי ולא כמסתננים. יש להם לאן להגר. רבים מהם, בעיקר צעירים רווקים, מהגרים כל הזמן גם בלי עזרתנו. הסקרים שה"פלשתינים" עצמם מפרסמים מדי פעם בעיתונות שלהם מראים שרובם רוצים ומוכנים להגר, אך אין להם את היכולת הכלכלית להגר מכאן. אנו נספק להם את הכסף הדרוש, וזה ישתלם מאד גם לנו. היומון "אל-קודס", פירסם כתבה נרחבת על היקף ההגירה של צעירים מיהודה ושומרון, וציין בה, כי לפחות 400 אלף צעירים היגרו בעשורים האחרונים לחו"ל. על פי הכתבה, ישנם כפרים בעיקר באיזור ראמאללה, דוגמת דיר דבואן, המלאים בארמונות, שרובם נטושים, או מאוכלסים בזקן או זקנה. תושב הכפר רמון מזרחית לראמאללה מספר כי מתוך 44 בני כיתתו בכפר, 40 מתגוררים בארה"ב, וגם האחרים מקבלים כל העת הצעות להגר, כי החיים בארה"ב נוחים בהרבה, מחיי הפלסטינים באיו"ש. לדבריו, בראמאללה, ישנו משרד המתאם הגעת פלסטינים לראיונות לקבלת ויזה בקונסוליה האמריקאית במזרח ירושלים ורבים נעזרים בשירותיו.

אנחנו מצויים כיום בעידן עולמי של הגירה נרחבת, ובפרט של ערבים, שמהגרים מארצות ערב האומללות. עשרה מליון ערבים חיים כיום בברזיל. נשיאת ברזיל לשעבר, דילמה רוסף, אמרה בענין גל ההגירה לאירופה שהיא קידמה בברזיל מדיניות של קליטת מהגרים מכל העולם, שהתערובת האתנית היא חלק מזהותה של ברזיל, וש"ברזיל נבנתה על ידי קבוצות אתניות רבות מתרבויות רבות". ברזיל היא המדינה החמישית בעולם בגודל שטחה ואוכלוסייתה ומדינות נוספות ביבשת דרום אמריקה פתוחות להגירה ערבית מאסיבית. מליוני ערבים חיים בצרפת, שלושה מליון וחצי ערבים חיים בארה"ב, שני מליון בארגנטינה. בצ'ילה חיים מליון ערבים, מחציתם "פלשתינים". וההגירה נמשכת. ארצות המוצא שמספר המהגרים מהן לשבדיה גדל כיום הכי מהר הן סוריה, סומליה, אפגניסטן, ואריתריאה. כלומר, לא רק שאין סיבה שמדינות בעולם לא יקבלו מהגרים גם מעזה, ובמספרים גדולים, אלא הם ישמחו ויעדיפו לקבל אותם, ובפרט עם "סל הגירה" שיקל על קליטתם, מאשר לקבל מהגרים חסרי כל, ממש כך, וחסרי היכרות כלשהי עם המערב, כמו למשל מסומליה ואפגניסטן.

"מדינת אפרטהייד"

המקרה היחיד בהיסטוריה, בו שלחה מדינה "לבנה" את כוחותיה לאפריקה והוציאה משם תושבים "שחורים" בכדי שיהיו לאזרחים שווי זכויות ולא לעבדים – הוא המקרה הישראלי. עבדות במובנה הקדום שרירה וקיימת כיום אך ורק בחלק מן המדינות המוסלמיות. מגוחך ומקומם לשמוע האשמות ב'אפארטהייד' מנציגי תרבות השיעבוד המוסלמית ותומכיהם, כלפי המדינה המייצגת את בשורת החירות היהודית. ובאשר לטענה עצמה. ה'אפרטהייד' הדרום אפריקני היה סל של חוקי הפרדה ואפליה על בסיס גזעי. איש אינו טוען שבארה"ב נהוגה מדיניות של אפרטהייד משום שתושבי סמואה או פוארטו-ריקו (שבריבונות אמריקנית) אינם זכאים להצביע לבית הנבחרים. הסיבה לכך היא שאיש בארה"ב לא יעז להוריד מן האוטובוס אזרח פורטוריקני בגלל צבע עורו. תושב דרום אפריקני לא יכול לשנות את צבע עורו בכדי לעלות לאוטובוס. לכל אזרח ישראלי המעוניין להתגייר – פתוחה באופן עקרוני הדרך לעשות זאת. הבדלי סטטוס אזרחי קיימים במספר מדינות במערב והם אינם מתפרשים כלל כ'אפרטהייד'. כך, מלבד ארה"ב, בצ'כיה, בהונג-קונג בלטביה ועוד – כולן מדינות מתקדמות (לטביה חברה באיחוד האירופי ולכ- %15 מאזרחיה אין זכות בחירה). האבחנה בין אזרחות על בסיס לאומי לאזרחות על בסיס טריטוריאלי מצרפת את ישראל למדינות נאורות אחרות ודבר אין לה עם 'אפרטהייד'. יש הבדל בין זכויות אדם – זכויות המוקנות לו מידי בורא עולם ובשר ודם אינו יכול לשלול אותן, לזכויות אזרח, הניתנות על ידי מדינות מעשה ידי אדם על פי האינטרסים והערכים שלהם. עם ישראל שב למולדתו העתיקה בכדי להקים בה מדינה יהודית. העקרונות לפיהם אנו מעוניינים שמדינה זו תתפקד, הם האמצעי ולא המטרה. במקום בו נראה כי מתן אזרחות ללאומים אחרים עלול לאיים על זהותה היהודית של ישראל – זהותה היהודית של ישראל - גוברת.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  רוב העם אכן תומך בסיפוח ראיס 06.12.16 11:05 1
  דברים כל כך יפים לצד כאלה שפחות. galt 06.12.16 18:43 2
     תהיתי מי יקרא את הכל. זה אתה? Big Joe 06.12.16 19:02 3
         :) galt 07.12.16 12:23 5
         באמת ארוך mitronen 15.02.17 09:12 43
     מה הם הדברים הפחות יפים? ראיס 06.12.16 19:04 4
         כל התשתית האמונית. galt 07.12.16 12:25 6
     גם אני לא תמיד מתחבר לדברים של פייגלין, אבל לרוב כן ולכן תומך בו mitronen 15.02.17 09:10 42
  כמה להג על מפלגה שלא תכנס לכנסת Emerick 07.12.16 23:41 7
     להזכיר לך מה אמרו על טראמפ לפני שנה? ראיס 08.12.16 00:50 8
         LOL Big Joe 08.12.16 15:24 9
         זה שאדם ניצח נגד מרבית התחזיות,לא אומר שכל תמהוני שהתחזיות נגדו עומד לכבוש את העולם בסערה. Emerick 08.12.16 21:00 10
             זה לא רק נגד תחזיות ראיס 09.12.16 15:52 11
                 זה שהוא נבחר אינו שולל שהוא בזוי והזוי... Big Joe 09.12.16 15:54 12
                     אפשר להציע לך כמה קוביות שוקולד? אבל לא מריר :))) galt 09.12.16 16:50 13
                     הנקודה היא שהוא נבחר בסוף ראיס 13.12.16 06:36 14
                     כמות השנאה שיש לשמאלנים בלב מדהימה. קיצוני מימין 18.12.16 18:40 16
                         לא ראיתי בחיים שלי שנאה כל כך עזה כמו שמאל מגלה כלפי טראמפ ראיס 30.12.16 16:05 17
                             הדגמת יפה את העוורון לדבשתם של אלה שהפכו את השנאה לדגל. Big Joe 31.12.16 13:53 18
  כתבה שמחזקת את הגישה של מפלגת ''זהות'' ראיס 15.12.16 13:11 15
     ועוד כתבה שמדברת על רצונם להגר ראיס 06.01.17 16:04 25
         ומה אמינות הכותב והאכסניה? Big Joe 01.03.17 19:39 57
  +1 זה מצע מדיני שאצלנו בעוצמה יהודית כולם חותמים עליו זבנג וגמרנו 01.01.17 10:54 19
     זה לא מפתיע. ההבדל היחיד בין פייגלין ובן-ארי זה הסגנון. Big Joe 01.01.17 12:25 20
         למעט כל הנושאים שאינם הפרק המדיני Emerick 01.01.17 17:24 21
             שנמצאים, כמובן, בעדיפות נמוכה ביחס לתחום המדיני-ביטחוני זבנג וגמרנו 02.01.17 12:35 23
                 הכל כולל הכל חשוב באותה מידה פאשיסט 10.01.17 17:42 26
                     יפה אמרת ראיס 12.01.17 15:35 28
     העניין הוא שבזהות החלק המדיני זה פרק ובעוצמה לישראל זה כל המצע mitronen 15.02.17 09:15 44
         צודק לכן התוכניות של עוצמה יהודית לא מציאותיות ראיס 16.02.17 22:16 47
  טוב, שטות גמורה. ROSS עשה עבודה טובה באשכול ההוא לגבי פייגלין . ZioNLight 01.01.17 17:25 22
     ROSS תוקף את פייגלין על בסיס החשדות שלן ראיס 06.01.17 06:13 24
     הביקורת שלך על פייגלין לגיטימית לגמרי, אם כי אני חושב שגם מוטעית לגמרי mitronen 15.02.17 10:04 46
  משנה סדורה.. כל הכבוד אשקול להצביע לו השרף 10.01.17 18:00 27
     תמיד הייתה לפייגלין משנה סדורה. החידוש הוא שעכשיו הדברים כתובים בצורה מסודרת mitronen 15.02.17 09:20 45
         ועוד יותר חשוב שאת המצע כתבו מספר רב של אנשים ראיס 24.02.17 16:31 54
  ריבונות + חלוקת ישראל לקנטונים פותח אפשרויות מעניינות שלמה גורדון 14.01.17 19:54 29
     מעניין ראיס 15.01.17 20:29 30
  ראיון בטלוויזיה בנושא ראיס 17.01.17 01:10 31
  או אם תרצו – הישראלי צריך את הערבי כדי לשכוח שהוא יהודי אבי הטחול 19.01.17 15:10 32
     + mitronen 01.03.17 14:21 56
     +2 Beatman 01.03.17 23:07 58
  העם רוצה סיפוח! ראיס 19.01.17 23:38 33
     עם טרנספר או בלי? פאשיסט 23.01.17 21:43 34
         יש לגרש רק את המחבלים ראיס 26.01.17 12:25 35
             מי אלו הנורמטיבים? פאשיסט 01.02.17 07:16 36
                 קשה לי להאשים את ערביי יהודה ושומרון ראיס 03.02.17 14:49 37
                     דווקא קל לי מאוד להאשים את ערביי יו''ש קיצוני מימין 08.02.17 22:59 38
                         הפיתרון של זהות לעידוד הגירה עדיף על גירוש בכח mitronen 09.02.17 06:48 39
                             גירוש בכח גם לא מוסרי וגם לא מעשי ראיס 12.02.17 17:09 41
                         להזכיר לך איך בגדנו בערביי יהודה ושומרון ששיתפו איתנו פעולה ראיס 10.02.17 15:32 40
                             אני לא עושה את החשבונות שלהם אלא חושב איך אני צריך לנהוג mitronen 17.02.17 11:39 48
  רפרפתי. זו תוכנית לא אחראית, בגדר הימור גדול עם סכנות גדולות למדינה וסיכויי הצלחה אפסיים אקטואלי 17.02.17 14:33 49
     יש אסטרטגיה ויש פרקטיקה ראיס 20.02.17 00:05 50
         יש דיבורים תקיפים באופוזיציה כמו של ליברמן ונתניהו כדי להיבחר, ואחר כך נתקלים במציאות אקטואלי 20.02.17 01:04 51
             בנאדם היה סה''כ פחות משנתיים בכנסת ראיס 20.02.17 01:56 52
             פה זה לא סתם דיבורים. זה מצע כתוב mitronen 02.03.17 11:34 59
     אולי במקום לרפרף תנסה לקרוא? קיצוני מימין 23.02.17 11:09 53
  הועידה הראשונה ראיס 01.03.17 12:36 55
  מצע של מפלגת זהות המסמך המלא כקובץ PDF ראיס 02.03.17 21:50 60
     יש גם תקציר בקובץ? mitronen 03.03.17 13:25 61
         צריך לבדוק באתר של מפלגת זהות ראיס 05.03.17 23:13 62
             ראיתי שיש חוברת תקציר שחילקו, אז מן הסתם יוכלו לארגן גם בקובץ mitronen 06.03.17 09:48 63
             סרטון המסביר בקצרה את הרעיון השוברים בחינוך ראיס 08.03.17 09:49 66
  משה פייגלין היקר מאז שהתראיינת בערוץ 20 החלטתי שאני מצביע לך . המון בהצלחה ! TONI88 06.03.17 18:17 64
     לאיזה מהראיונות אתה מתכוון? mitronen 07.03.17 11:50 65
  כתבה ארוכה מעמיקה ומעניינת...בהחלט ראוי לתת לו קולות,בתקווה ויעבור את אחוז החסימה ולא יאבד בר-כוכבא 08.03.17 14:46 67
  שיטת הפריימריז של מפלגת ''זהות'' ראיס 14.03.17 11:16 68
  מעניין מי מקים את החמשת מפלגות הימין (שלא יעברו את החסימה)כדי לגרום לשמאל לנצח בבחירות בני מרום 16.03.17 20:42 69
     פייגלין תמיד רצה שתקום בישראל מעין מפלגה רפובליקנית ראיס 21.03.17 08:17 70

     
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    11:05   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. רוב העם אכן תומך בסיפוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/365187.shtml


http://imagizer.imageshack.com/img924/8754/lV2EZk.jpg



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
56189 הודעות, 232 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    18:43   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. דברים כל כך יפים לצד כאלה שפחות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ועדיין, הבחירה הוודאית שלי בבחירות הבאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    19:02   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תהיתי מי יקרא את הכל. זה אתה?  
בתגובה להודעה מספר 2
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
56189 הודעות, 232 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ז' בכסלו תשע''ז    12:23   07.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. :)  
בתגובה להודעה מספר 3
 

אם אני הולך להצביע לו, למה שלא אכיר טוב יותר את עמדותיו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ט בשבט תשע''ז    09:12   15.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. באמת ארוך  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אפילו לי, שאני תומך, קשה לקרוא הכל

התרגלנו לרדידות ולדברים קצרים. בעיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    19:04   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מה הם הדברים הפחות יפים?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
56189 הודעות, 232 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ז' בכסלו תשע''ז    12:25   07.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. כל התשתית האמונית.  
בתגובה להודעה מספר 4
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ט בשבט תשע''ז    09:10   15.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. גם אני לא תמיד מתחבר לדברים של פייגלין, אבל לרוב כן ולכן תומך בו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
פשוט לכל הפוליטיקאים האחרים אני מתחבר הרבה פחות...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Emerick
חבר מתאריך 8.8.16
7508 הודעות, 147 מדרגים, מינוס 61 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ז' בכסלו תשע''ז    23:41   07.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. כמה להג על מפלגה שלא תכנס לכנסת  
בתגובה להודעה מספר 0
 


חשבון זה הינו סאטירי. יתכן וחלק מהתגובות יכילו מידע לא מדויק ו/או שגוי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בכסלו תשע''ז    00:50   08.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. להזכיר לך מה אמרו על טראמפ לפני שנה?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בכסלו תשע''ז    15:24   08.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. LOL  
בתגובה להודעה מספר 8
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Emerick
חבר מתאריך 8.8.16
7508 הודעות, 147 מדרגים, מינוס 61 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בכסלו תשע''ז    21:00   08.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זה שאדם ניצח נגד מרבית התחזיות,לא אומר שכל תמהוני שהתחזיות נגדו עומד לכבוש את העולם בסערה.  
בתגובה להודעה מספר 8
 


חשבון זה הינו סאטירי. יתכן וחלק מהתגובות יכילו מידע לא מדויק ו/או שגוי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בכסלו תשע''ז    15:52   09.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. זה לא רק נגד תחזיות  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לעגו לו וביזו אותו, קראו לו הזוי,לא האמינו שהוא יצליח בכלל להיות מועמד לנשיאות מטעם מפלגה רפובליקנית.
מה שאומרים על פייגלין זה עוד כלום לעומת מה שאמרו על טראמפ ו....
בכל זאת הוא הצליח!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בכסלו תשע''ז    15:54   09.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. זה שהוא נבחר אינו שולל שהוא בזוי והזוי...  
בתגובה להודעה מספר 11
 

עכשיו נראה איך יתפקד כנשיא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
galt לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
56189 הודעות, 232 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בכסלו תשע''ז    16:50   09.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אפשר להציע לך כמה קוביות שוקולד? אבל לא מריר :)))  
בתגובה להודעה מספר 12
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בכסלו תשע''ז    06:36   13.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הנקודה היא שהוא נבחר בסוף  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
לא משנה איך אתה מתייחס אליו, עובדה שהוא הצליח.כנ"ל פייגלין לא משנה מה אתה חושב עליו הוא יכול להצליח בסופו של דבר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קיצוני מימין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.14
1788 הודעות, 25 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ח בכסלו תשע''ז    18:40   18.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כמות השנאה שיש לשמאלנים בלב מדהימה.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בטבת תשע''ז    16:05   30.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לא ראיתי בחיים שלי שנאה כל כך עזה כמו שמאל מגלה כלפי טראמפ  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אפילו את כהנא לא שנאו כל כך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ב' בטבת תשע''ז    13:53   31.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. הדגמת יפה את העוורון לדבשתם של אלה שהפכו את השנאה לדגל.  
בתגובה להודעה מספר 17
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ט''ו בכסלו תשע''ז    13:11   15.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כתבה שמחזקת את הגישה של מפלגת ''זהות''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/368018.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ח' בטבת תשע''ז    16:04   06.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ועוד כתבה שמדברת על רצונם להגר  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/373625.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    19:39   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ומה אמינות הכותב והאכסניה?  
בתגובה להודעה מספר 25
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
37971 הודעות
יום ראשון ג' בטבת תשע''ז    10:54   01.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. +1 זה מצע מדיני שאצלנו בעוצמה יהודית כולם חותמים עליו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


כבר חתמת על העצומה למען גיבור ישראל שחיסל את המחבל?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בטבת תשע''ז    12:25   01.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. זה לא מפתיע. ההבדל היחיד בין פייגלין ובן-ארי זה הסגנון.  
בתגובה להודעה מספר 19
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Emerick
חבר מתאריך 8.8.16
7508 הודעות, 147 מדרגים, מינוס 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בטבת תשע''ז    17:24   01.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. למעט כל הנושאים שאינם הפרק המדיני  
בתגובה להודעה מספר 20
 


חשבון זה הינו סאטירי. יתכן וחלק מהתגובות יכילו מידע לא מדויק ו/או שגוי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
37971 הודעות
יום שני ד' בטבת תשע''ז    12:35   02.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. שנמצאים, כמובן, בעדיפות נמוכה ביחס לתחום המדיני-ביטחוני  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


כבר חתמת על העצומה למען גיבור ישראל שחיסל את המחבל?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פאשיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.14
957 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ב בטבת תשע''ז    17:42   10.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. הכל כולל הכל חשוב באותה מידה  
בתגובה להודעה מספר 23
 

אמנם בלי שנחיה לא יהיה לנו למה ללמוד, אבל החינוך חשוב לא פחות.
בלי כלכלה סבירה לא נצליח להתקיים.
וכו' וכו'.
אם אתם בעוצמה יהודית רוצים שיקחו אתכם ברצינות, תלמדו משהו מפייגלין ותתחילו להרחיב את המצע מעבר ל"לא ערבים".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ז    15:35   12.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. יפה אמרת  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
יש הרבה שטוענים שפייגלין אם ייכנס לכנסת עם 4 מנדטים לא ישיג כלום ומקסימום זהות תהיה עוד איחוד הלאומי.
טעות קשה בידם.אם פייגלין ייכנס לכנסת אפילו עם 4 מנדטים ועל ידי כך יזכה לחשיפה בפני ציבור הרחב רבים ייחשפו לרעיונות של זהות ומפלגה תעלה למעלה מבחירות לבחירות.
כי חידוש שזהות מביאה לפוליטיקה ישראלית הוא עצום,ואם הציבור ייחשף לתכנים האלה אין לי ספק שזהות תהיה מפלגת שלטון ביום מין הימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ט בשבט תשע''ז    09:15   15.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. העניין הוא שבזהות החלק המדיני זה פרק ובעוצמה לישראל זה כל המצע  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
לא שאני מזלזל, גם זה חשוב. אבל לדעתי הבשורה בזיהות זה בהיקף הנושאים במצע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ' בשבט תשע''ז    22:16   16.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. צודק לכן התוכניות של עוצמה יהודית לא מציאותיות  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
כי הם לא מבינים שחלק המדיני הוא לא חזות הכל וללא טיפול שורש בתחומים שהם במבט ראשון לא קשורים לתחום המדיני לא ניתן להגיע לתוצאה הרצויה גם בתחום המדיני.
הבעיות של מדינת ישראל הן מערכתיות וטיפול נקודתי לא יעזור כאן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
35829 הודעות, 294 מדרגים, 364 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בטבת תשע''ז    17:25   01.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. טוב, שטות גמורה. ROSS עשה עבודה טובה באשכול ההוא לגבי פייגלין .  
בתגובה להודעה מספר 0
 



₪ £ $ € £ $ ₪ הכותב שמאלן קיצוני , ציוני קיצוני וקיבוצניק טהור ₪ £ $ € £ $ ₪


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ח' בטבת תשע''ז    06:13   06.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ROSS תוקף את פייגלין על בסיס החשדות שלן  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
שהוא כביכול מרמה את הציבור והוא באמת רוצה לבנות כאן "מדינת הלכה".
לפי דעתי חששות שלו לא מבוססות על כלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ט בשבט תשע''ז    10:04   15.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הביקורת שלך על פייגלין לגיטימית לגמרי, אם כי אני חושב שגם מוטעית לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
נראה לי שאתה ו-ROSS כ"כ חושדים בו עד שאתם לא מוכנים לקבל את האפשרות שאולי פייגלין באמת מתכוון למה שהוא אומר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השרף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
3302 הודעות, 43 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ב בטבת תשע''ז    18:00   10.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. משנה סדורה.. כל הכבוד אשקול להצביע לו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ט בשבט תשע''ז    09:20   15.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. תמיד הייתה לפייגלין משנה סדורה. החידוש הוא שעכשיו הדברים כתובים בצורה מסודרת  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ח בשבט תשע''ז    16:31   24.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ועוד יותר חשוב שאת המצע כתבו מספר רב של אנשים  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
מכל הגוונים של החברה הישראלית.ולא רק פייגלין ונציגי הציבור המקורי שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלמה גורדון
גולש אורח
יום שבת ט''ז בטבת תשע''ז    19:54   14.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ריבונות + חלוקת ישראל לקנטונים פותח אפשרויות מעניינות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

אפשר להשוות בין החלת ריבונות של זהות ממבט ימין המוצעת כאן עם הצעת תנועת הפדרציה משמאל שחוץ מתפיסת הכלכלה האטטיסטית שלהם, די דומה להצעתנו:

http://www.federation.org.il/index.php/he/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות
יום ראשון י''ז בטבת תשע''ז    20:29   15.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אני מבין שאתה חילקת את הקנטונים לפי כמות המנדטים שייצגו כל קנטון לפי כמות האוכלוסיה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות
יום שלישי י''ט בטבת תשע''ז    01:10   17.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ראיון בטלוויזיה בנושא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://youtu.be/-x9IICP4PgU



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי הטחול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.11
1002 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בטבת תשע''ז    15:10   19.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. או אם תרצו – הישראלי צריך את הערבי כדי לשכוח שהוא יהודי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זהו אולי אחד המשפטים שמסכמים את העיוות שבו נגוע השמאל האידאולוגי.
רוצים להיות ככל אומות העולם ובדרך מוכנים להרוס את הבסיס עליו הם יושבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    14:21   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. +  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.13
20694 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    23:07   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. +2  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בטבת תשע''ז    23:38   19.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. העם רוצה סיפוח!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/376675.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פאשיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.14
957 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ה בטבת תשע''ז    21:43   23.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. עם טרנספר או בלי?  
בתגובה להודעה מספר 33
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח בטבת תשע''ז    12:25   26.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. יש לגרש רק את המחבלים  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אסור לעשות דבר כזה לאוכלוסיה נורמטיבית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פאשיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.14
957 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ה' בשבט תשע''ז    07:16   01.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. מי אלו הנורמטיבים?  
בתגובה להודעה מספר 35
 

מתוך האוכלוסייה הרגילה, אנשים עובדים, משכילים ובעלי משפחות מבצעים פיגועים.
אז איך תחליט מי נורמטיבי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ז' בשבט תשע''ז    14:49   03.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. קשה לי להאשים את ערביי יהודה ושומרון  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
אחרי שאוכלוסיה הזאת סובלת כבר למעלה מ20 שנה משטיפת מוח אנטישמית של רשות ה"פלסטינית" שאנחנו מדינת ישראל כפינו עליהם.
לכן קודם כל אנחנו חייבים ליצור מציאות שבה כל אחד מהם יוכל לבחור באמת את עתידו בלי חשש שכנופיות ששולטות עליהם כעת יפגעו בו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קיצוני מימין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.14
1788 הודעות, 25 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ב בשבט תשע''ז    22:59   08.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. דווקא קל לי מאוד להאשים את ערביי יו''ש  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
למה הם גרים בארץ שלנו, ונלחמים בנו?
אולי הגיע הזמן שנפסיק לחשוב עליהם כ"מסכנים" שנאלצים לגור פה, ונתחיל להבין שהם פולשים שגזלו את ארצנו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ג בשבט תשע''ז    06:48   09.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. הפיתרון של זהות לעידוד הגירה עדיף על גירוש בכח  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז בשבט תשע''ז    17:09   12.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. גירוש בכח גם לא מוסרי וגם לא מעשי  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ד בשבט תשע''ז    15:32   10.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. להזכיר לך איך בגדנו בערביי יהודה ושומרון ששיתפו איתנו פעולה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
והסגרנו אותם לידי עראפת?
להזכיר לך איך הוציאו אותם להורג ממש מול כוחות צה"ל ולא עשינו כלום כדי למנוע רצח של אנשים שבטחו בנו?
אז סלח לי אחרי יחס כזה גם אני לא הייתי מתייחס טוב לישראלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''א בשבט תשע''ז    11:39   17.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אני לא עושה את החשבונות שלהם אלא חושב איך אני צריך לנהוג  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
לא מסתדר לי מוסרית לגרש אנשים בכח, בטח שלא יהודים, אבל גם לא ערבים.

עידוד ערבים להגר בעזרת סל הגירה הוא פיתרון מוצלח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
35208 הודעות
יום ששי כ''א בשבט תשע''ז    14:33   17.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. רפרפתי. זו תוכנית לא אחראית, בגדר הימור גדול עם סכנות גדולות למדינה וסיכויי הצלחה אפסיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פייגלין מבטיח שיהיה בסדר נסתדר עם העולם. כולם באופוזיציה הבטיחו, נחסל את הנייה נמוטט את החמאס, ושמגיעים לשלטון כלום לא קורה.


אלה החלטות/דילים לגיטימי שראש ממשלה יעשה בלי לשתף את הקבינט?ואת מע' הביטחון?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ד בשבט תשע''ז    00:05   20.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. יש אסטרטגיה ויש פרקטיקה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
ברור שבמהלך המימוש הדברים לא ייעשו בדיוק לפי התוכנית.
לדעתי התוכנית כן יכולה להצליח.וכן צריך לפעמים לקחת בחיים סיכון מחושב (הימור) כדי להתקדם ולצאת מהבוץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
35208 הודעות
יום שני כ''ד בשבט תשע''ז    01:04   20.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. יש דיבורים תקיפים באופוזיציה כמו של ליברמן ונתניהו כדי להיבחר, ואחר כך נתקלים במציאות  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
פיגלין כבר היה ח"כ ולא זכור שהצליח לקדם משהו, ולמה שתומכיו יאמינו שיעשה יותר אם ייבחר שוב לכנסת?


אלה החלטות/דילים לגיטימי שראש ממשלה יעשה בלי לשתף את הקבינט?ואת מע' הביטחון?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ד בשבט תשע''ז    01:56   20.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. בנאדם היה סה''כ פחות משנתיים בכנסת  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
במפלגה שיושב ראש שלה עשה הכל כדי לחסל אותו פוליטית.
מה הוא יכל לעשות במעמד כזה?
ועם הנתונים האלה הוא בכל זאת עשה לא מעט.אם יהיה לי זמן אחפש בשבילך את רשימת ההשיגים שלו בכנסת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' באדר תשע''ז    11:34   02.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. פה זה לא סתם דיבורים. זה מצע כתוב  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
וראשי המפלגה מצהירים שזה מצע מחייב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קיצוני מימין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.14
1788 הודעות, 25 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ז בשבט תשע''ז    11:09   23.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אולי במקום לרפרף תנסה לקרוא?  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    12:36   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. הועידה הראשונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/385515.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ד' באדר תשע''ז    21:50   02.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. מצע של מפלגת זהות המסמך המלא כקובץ PDF  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://zehut.org.il/pdf/matza_zehut_kriha.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באדר תשע''ז    13:25   03.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. יש גם תקציר בקובץ?  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
להרבה אנשים זה ארוך מדי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' באדר תשע''ז    23:13   05.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. צריך לבדוק באתר של מפלגת זהות  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
https://zehut.org.il/מצע-זהות/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' באדר תשע''ז    09:48   06.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. ראיתי שיש חוברת תקציר שחילקו, אז מן הסתם יוכלו לארגן גם בקובץ  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י' באדר תשע''ז    09:49   08.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. סרטון המסביר בקצרה את הרעיון השוברים בחינוך  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
https://youtu.be/xmOL5KiJnls



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TONI88
חבר מתאריך 24.1.17
136 הודעות
יום שני ח' באדר תשע''ז    18:17   06.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. משה פייגלין היקר מאז שהתראיינת בערוץ 20 החלטתי שאני מצביע לך . המון בהצלחה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mitronen
חבר מתאריך 7.2.17
2300 הודעות
יום שלישי ט' באדר תשע''ז    11:50   07.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. לאיזה מהראיונות אתה מתכוון?  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
הוא התראיין שם כמה פעמים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בר-כוכבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
15920 הודעות, 105 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י' באדר תשע''ז    14:46   08.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. כתבה ארוכה מעמיקה ומעניינת...בהחלט ראוי לתת לו קולות,בתקווה ויעבור את אחוז החסימה ולא יאבד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שוב קולות


אמונה יש עכשיו עובדים על חיזוק הביטחון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ז באדר תשע''ז    11:16   14.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. שיטת הפריימריז של מפלגת ''זהות''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://youtu.be/JtUpl0FWwIk



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
5695 הודעות, 25 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח באדר תשע''ז    20:42   16.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. מעניין מי מקים את החמשת מפלגות הימין (שלא יעברו את החסימה)כדי לגרום לשמאל לנצח בבחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם לליכוד היה שכל היה מתאחד עם כולם ומקצה לכל מפלגה כזו 2-3 ח"כים
ומרשה להן לפעול ולהפיץ מצען הכמעט משותף מתוכו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
2359 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ג באדר תשע''ז    08:17   21.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. פייגלין תמיד רצה שתקום בישראל מעין מפלגה רפובליקנית  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
אבל כדי שזה יקרה צריך לבנות מסגרת מפלגתית שקופה שתהיה נקייה משחיתויות וקומבינות.
ליכוד לא מתאים לתפקיד הזה, המערכת יותר מדי רקובה שם.
דווקא מבנה המפלגתי שזהות מציעה נראה יותר מתאים למפלגה כזאת (חוץ מקטע של השיריונים).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות