גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #25834 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25834   
דרומה מכאן
חבר מתאריך 6.9.19
22 הודעות
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:27   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מדוע הקמתם את מפלגת נעם? מה לכם ולפוליטיקה? - אבי מעוז, האיש שמאחורי הקמת המפלגה עונה על הכל בראיון ראשון  

 
  
הקמת מפלגת נעם קוממה עליה רבים ועלו טענות קשות על פלגנות ועל איבוד קולות שעלול להביא לעליית שלטון השמאל. עלון גילוי דעת מביא בפניכם ראיון ראשון, האיש שעומד מאחורי המפלגה, השטח והקמפיין לשיחה קצרה על נעם, המפלגה והחזון

אתם, אנשי השטח ופעילי המפלגה, אנשי תורה. מה לכם ולפוליטיקה? האם זה תפקידכם?

"בעיקרון לא. אנשי תורה ותלמידי חכמים צריכים להיות עסוקים בלימוד תורה, ברוממות הרוח של העם ובהצבת ערך תורה במרכז חיינו הפרטיים והלאומיים כאחד".

אם כך, מה עובר עליכם?

"'עת לעשות לה' הפרו תורתך'. כשהבית בוער כולם יוצאים לכבות את השרפה. כשיש מלחמת מצווה יוצאים כולם, גם חתן מחדרו וכלה מחופתה. כשמנהלים מלחמה גלויה הדברים פשוטים ואין צורך להתווכח ולשכנע. אילו כפתה המדינה על אזרחיה לחלל שבת, היינו כולנו עולים על בריקדות, ואיש לא היה שואל שאלות. אך כשהדברים נעשים בהיחבא, בעורמה, בשימוש במניפולציות רגשיות

ופסיכולוגיות, כדי שאנשים כמוך למשל לא יחושו בשינויים, המצב חמור שבעתיים.
"מתחת לאפנו מתנהלת היום מלחמה של ממש נגד יסודות הקיום שלנו כעם וכמדינה יהודית בארץ ישראל".

תוכל לפרט? על איזו מלחמה אתה מדבר?

"בשנים האחרונות גופים רבים עתירי ממון חודרים אל מוקדי ההשפעה במדינה ושואפים לחנך מחדש את כולנו. באמצעות כסף וסוכני שינוי הם נכנסים למשרד החינוך (גם לחינוך הממלכתי-דתי), לצה"ל, לאקדמיה ולתקשורת ומקדמים אג'נדות אנטי-יהודיות ואנטי-אנושיות כדי להחליש את יהדותה של המדינה ואת כוח העמידה של העם היושב בציון".

יש לך דוגמאות ממשיות לכך?

"יש לכך דוגמאות רבות: ערעור התא המשפחתי הבריא דרך קרנות זרות וארגוני גאווה המעורבים במשרד החינוך; מימון השתלמויות שמטרתן מחיקת הזהות המינית והצבת חלופות המביאות לחורבן המשפחה והעולם; הכפשה והכלמה תקשורתית ('שיימינג') של כל מי שמביע דעתו נגד חורבן
המשפחה.

"השתלטות הולכת וגוברת של ארגונים רפורמים על הצביון היהודי במדינה דרך קידום חקיקה אנטי-דתית על ידי שותפות במאות דיונים של ועדות הכנסת בנושאים אלו וכן על ידי עתירות שונות לבג"ץ; קידום נישואי התערובת במגוון דרכים; ניסיון לקבע את מעמד הרפורמים בכותל אגב ביזוי קודשי ישראל."פגיעה גוברת והולכת בשמירת השבת במרחב הציבורי, כגון הפעלת התחבורה הציבורית, עבודות הרכבת בשבת ועוד. "החלשה של הצבא על ידי הכנסת נשים לתפקידים קרביים במסווה של שוויוניות מגדרית וכן החלשת הרוח דרך 'חינוך מחדש' של קציני צה"ל. "כניסת גופים העוינים את התורה ואת היהדות אל מערכות הציבור, כגון כניסת קרן מנדל (המזוהה עם הקרן לישראל חדשה, וראשיה הם רפורמים וקונסרבטיבים) למערכת החינוך; מעורבות ארגונים כגון ארגון בינה ומכון הרטמן (הנתמכים בקרן לישראל חדשה) בחינוך הקצינים בצה"ל ועוד".

אם האידאולוגיה של פירוק התא המשפחתי תשלוט בכיפה, לא יישאר פה 'עם ישראל' בשביל מעשה ההתיישבות. אם נאפשר לרפורמים ולקרן החדשה לישראל לקעקע את שורשי התרבות היהודית הישראלית האלוקית, תהפוך מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, והמשילות לא תעלה ולא תוריד.

אם זה בוער כל כך למה נזכרתם רק היום?

"מצאת מקום חרפתנו. ייתכן שגם אנו, שהיינו שקועים באוהלה של תורה, לא נתנו את הדעת למתרחש סביבנו, ואולי אף אותנו הצליחו להרדים".

למה ראית צורך בהקמת מפלגה חדשה? האם אנשים כמו הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', שוודאי אמונים על ערכים אלו, אינם טובים דיים לייצג אותנו?

"הם אנשים מצוינים המאמינים בכל מה שאנו מאמינים".

ומדוע לא ללכת איתם?

"בחיינו הציבוריים והלאומיים יש נושאים רבים כבדי משקל וחשובים מאוד, כגון התיישבות, ביטחון, שלטון בג"ץ, תקצוב מוסדות חינוך וכן הנושאים שהזכרנו. כידוע, כאשר מפלגה נכנסת לקואליציה היא אינה יכולה לממש את כל רצונותיה, אלא היא קובעת סדר עדיפויות ומחליטה אילו נושאים הם מבחינתה 'ייהרג ובל יעבור'.

"במשא ומתן הקואליציוני העמיד הבית היהודי בראש סדר העדיפויות שלו את נושא ההתיישבות, את סוגיית המשילות, את מעמד החמ"ד ותקצוב מוסדותיו וכו'. בשל כך נדחקו לשוליים הנושאים החמורים והמסוכנים ביותר לעם ישראל, שעליהם הצבענו כאן.

"כמו כן במצב שנוצר אחרי האיחוד עם הימין החדש, הרב רפי פרץ וסמוטריץ' ודאי אינם יכולים להילחם כראוי בענייני הזהות היהודית. בקמפיין מפלגת ימינה אפילו לא מוזכר המאבק הבסיסי על שמשפחה היא אבא ואימא, וגם אין כל אזכור של המאבק ברפורמים. לכן אין ספק בנחיצותה של מפלגה שתציב דרישות אלו בראש סדר העדיפויות".

אם אני מבין נכון, יש כאן ויכוח אידאולוגי מהי הנקודה החשובה ביותר היום בעם ישראל שעליה ולמענה צריך למסור את הנפש: אם אלו סוגיות ההתיישבות, המשילות, תקצוב החינוך הדתי והתורני או שמא סוגיות הלהט"בים, הרפורמים וחדירת גופי חוץ למערכות הציבוריות.
"אכן".

מדוע אתה חושב שהסוגיות שהצבעת עליהן חמורות יותר?

"העולם בנוי מחומר ורוח, גוף ונשמה, ואי אפשר לאחד ללא האחר, אבל הנשמה קודמת לגוף בכוחה ובנצחיותה. אכן, אין ערוך לחשיבותה של ההתיישבות, והמשילות גם היא חשובה ומרכזית. אבל אם נצליח לקדם את הסוגיות של ההתיישבות והמשילות וכו', ובו בזמן נאבד את הרוח והנשמה של עם ישראל, לא הועלנו כלום.

"אם האידאולוגיה של פירוק התא המשפחתי תשלוט בכיפה, לא יישאר פה 'עם ישראל' בשביל מעשה ההתיישבות. אם נאפשר לרפורמים ולקרן החדשה לישראל לקעקע את שורשי התרבות היהודית הישראלית האלוקית, תהפוך מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, והמשילות לא תעלה ולא תוריד.

"אם אג'נדות פוסט-מודרניות ישתלטו על הצבא ועל השיח הציבורי, מדינת ישראל תתנער חלילה מתורה ומערכים יהודיים, ואז, כדברי הרב קוק, 'אין די באר את גודל האסון'. כשיש נביקת הרוח, כל החומר גם ייפול, חס ושלום.

"הערובה היחידה להצליח במפעל הנשגב של הקמת מדינה שתהיה כיסא ה' בעולם היא חיבור לרוח ולנשמה היהודית ומלחמה ללא פשרות בכל הרוחות הזרות המנסות לקעקע את כרם ישראל, אמונתנו ותרבותנו".

אם אלו סוגיות של רוח ונשמה, מה הקשר שלהן לכוח פוליטי? הרי רוח ונשמה לעם ישראל אינן מוחדרות בשדה הפוליטי אלא בשדה החינוך, הרבצת תורה, קירוב רחוקים.

"אכן, יש לחנך ולהרבות תורה, וזהו תפקידם העיקרי של אנשי רוח. אך כיוון שלוחמים בזהותה היהודית של מדינת ישראל משתמשים ברשות המחוקקת וברשות המבצעת כדי להחדיר את האג'נדות שלהם, פועלים בכל כוחם בשדה הפוליטי ודוחפים לחקיקה בנושאים אלו ולחדירה למשרדי ממשלה ומערכות ציבוריות, עלינו להיות שם! אי אפשר להסתפק בהשפעה על אנשים פרטיים כאשר השדה הציבורי כולו מותקף ועובר שינויים רדיקליים שיעצבו מחדש את המדינה כולה".

אם תיכנסו לכנסת, מה כבר תוכלו לעשות?

"התופעות החמורות שהוזכרו לעיל יכולות להתרחש רק משום שמסתירים אותן מעיני הציבור, או ליתר דיוק, מציגים אותם בגרסה מכובסת ובשם התקין פוליטית, בלי לחשוף את כל פרטיהן ומורכבותן.

"אין ספק שאילו היה הציבור ער לאמת השלמה על המהפכה התרבותית שרוצים לחולל כאן, הוא היה מתנגד לה ולא מאפשר אותה. בדיוק מסיבה זו עלינו להיות מיוצגים בכנסת ישראל. חברי הכנסת חשובים לא בגלל הנאומים שיישאו על הבמה אלא בגלל היכולת החוקית והציבורית שלהם לעורר דיון ציבורי בסוגיות שעליהן יצביעו.

"חבר כנסת, וקל וחומר יו"ר ועדת פיקוח, כגון ועדת החינוך של הכנסת, יכול לכפות דיון ציבורי כמעט בכל נושא שהוא רואה לנכון. נוסף על כך יש לו כלים לאלץ את פקידי המשרדים הרלוונטיים לתת לו את כל המידע על פעילותם, כולל סיכומי שיחות, הסכמים עם נותני שותפויות וכדומה. כך הוא יכול לחשוף לציבור את עומק הבעיה ואת האחראים האמיתיים להיווצרותה".

כיצד אתה חושב שאנשים שאינם מנוסים בפוליטיקה יהיו מסוגלים לשחות ברפש שהיא מייצרת ולהצליח בדרכם? כבר ראינו בכנסת אנשי תורה שהתקשו ביותר לפעול בשקרים ובתככנות, ועם כל האידאולוגיה והרצון הטוב לא יכלו לקדם כלום.

"כל חבר כנסת התחיל פעם את דרכו בפוליטיקה. מדובר כאן באנשים שאינם רק אנשי תורה אלא אנשי מעשה מוכשרים ביותר. אין ספק שהם ילמדו את נבכי הפוליטיקה. יתרה מכך, מכיוון שכל התנועה הזאת פועלת לשם שמיים, בע"ה יתקיים בהם 'מי שפעל עם אל יבוא וייטול שכרו'".

אתה לא חושש שריצת מפלגת נעם תיצור קרע בציבור הדתי-לאומי?

"ראשית, אנו מאמינים שהמאבק בסוגיות אלו יביא לחיבורים ולאחדות עם ציבורים רחבים שעד היום היו רחוקים מאיתנו. כבר היום מחוגי הבית, המפגשים האישיים והשיח בטלפון וברשתות החברתיות מדהים לראות עד כמה הציבור הרחב – חילונים, מסורתיים, חרדים, בעלי תשובה ועוד – מתחבר לנושאים האלה ומזדהים איתם.

"שנית, אין ספק שאחדות היא דבר חשוב ביותר, אך לא בכל מחיר. איננו יכולים להישאר אדישים במחנה כשהבית בוער לעינינו ואיש אינו מכיר בחומרת המצב ואינו מוכן לצאת להסתכן ולמסור את הנפש לכיבוי הבערה".

יש סכנה ממשית שלא תעברו את אחוז החסימה, שקולות רבים ילכו לאיבוד ויביאו עלינו את שלטון השמאל.

"אנו נדהמים לגלות עד כמו הסוגיות הללו של איבוד הזהות היהודית והאנושית נוגעות בציפור הנפש של אנשים רבים. אנו פוגשים הורים המתייסרים מכך שבנם 'נושא' בן זוג או שבתם 'נישאת' לבת זוג או שילדיהם נישאים לגויים; אנשים הכואבים את סתימת הפיות בסוגיות אלו ועוד. על כן אנו מאמינים שרבים מחוץ למעגלים המוכרים לנו יצטרפו אלינו ויצביעו לנו".
סליחה, אבל מאמונה עדיין לא קונים במכולת. לא ראינו אף סקר אחד שבו אתם עוברים את אחוז החסימה.

"כפי שציינתי, בידינו אינדיקציות ברורות לכך שאנו עוברים את אחוז החסימה. ערכנו עד היום מאות חוגי בית, דיברנו ונפגשנו עם עשרות אלפי אנשים בפגישות פנים אל פנים, שיחות טלפון, התכתבויות ברשתות החברתיות ועוד, והתברר בע"ה שהסיכוי שלנו לעבור גדול מאוד.

"אצרף רק סקר עומק שערך עבורנו הסוקר מנו גבע, שלפיו 9% מהציבור (!) שוקלים להצביע לנעם אם ישתכנעו שהיא עוברת את אחוז החסימה. כבר היום יותר מארבעים אלף איש חתמו על תמיכה בנעם והביעו כוונה להצביע לה אם יתברר כי סיכוייה ריאליים. אין הדבר תלוי אלא בנו! אם כל מי שמבין את חשיבות העניין אך יושב על הגדר ושואל את עצמו אם ההצלחה ריאלית יצטרף למהלך, בעזרת ה' נעבור את אחוז החסימה, ובגדול!"

מקור: https://www.giluydaat.co.il/gdaat/%D7%90%D7%97%D7%93-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%97%D7%93/%D7%90%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%96/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הם לא ירוצו בסוף לדעתי... Roborock 08.09.19 09:29 1
  הנה המשפט שמסביר את חוסר ההבנה הטוטאלי בפוליטיקה ורד הרים 08.09.19 09:36 2
     רק תשתדע שאבי מעוז היה חלק מצוות המו''מ הקואליציוני האחרון של הבית היהודי בנוסף הוא היה מנכ''ל המשרדים: שיכון, עבד לעם קדוש 08.09.19 10:03 10
         מציע לכל מי שמרגיש שמיצי הקיבה שלו עובדים שעות נוספות את התרגיל הבא: עוז הגיבור 08.09.19 10:14 13
         אכן מידע חשוב ששופך אור על הראיון. תודה דרומה מכאן 08.09.19 10:31 14
  סיכוי גדול לעבור את אחוז החסימה גורונצ'יק 08.09.19 09:40 3
  שאלת השאלות: מאיפה הכסף? כמות הפירסום שלהם בשלטי החוצות לא מביישת מפלגה אמיתית Like 08.09.19 09:46 4
     אני מכיר אישית פילנטרופ שמשחרר שם הרבה כסף ישראבלוף 08.09.19 09:54 7
         מה המטרה? מה הוא חושב שיצא לו מהגימיק הזה? Like 08.09.19 09:57 9
     ערכו קמפיין גיוס המוני, גיסוי 1,600,000 תוך יומיים, אח''כ המשיכו לגייס עבד לעם קדוש 08.09.19 10:04 12
         האמת שזה מטורף דרומה מכאן 08.09.19 11:32 17
  4 איש, עושים רעש של 20. מפלגה בדיחה. etayle 08.09.19 09:46 5
  מסכים עם חלק לא מבוטל של הדברים, אבל ללכת ראש בראש עם כאלה החושבים כמעט כמוך , יביא לתבוסה כללית הEברי 08.09.19 09:53 6
  מנותקים לחלוטין מהמציאות. סתם עוד אחד 08.09.19 09:54 8
  גרועים ומסוכנים... consilium_322 08.09.19 10:03 11
  הם חייבים להעביר את תמיכתם לעוצמה יהודית כדי להבטיח שיעברו joniboy 08.09.19 10:48 15
  הקרב על הועד חלוץ שפוי 08.09.19 10:54 16
  הרי זה בדיוק מה שרסיסי 'תחיה' ובראשם חנן-פורת טענו, והביאו עלינו את אסון אוסלו ב-1992 AVNER 08.09.19 11:56 18

     
Roborock לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.6.14
4785 הודעות, 95 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:29   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הם לא ירוצו בסוף לדעתי...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נראה שפשוט יתמכו בעוצמה/יהדות התורה עם איזה מסמך הסכמות...


תפילה לכל יהודי בעת הזאת,"שלח לנו מנהיג אמיתי" https://www.youtube.com/watch?v=AYsEt67juaE


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ורד הרים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.17
3133 הודעות, 28 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:36   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הנה המשפט שמסביר את חוסר ההבנה הטוטאלי בפוליטיקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בקמפיין מפלגת ימינה אפילו לא מוזכר המאבק הבסיסי על שמשפחה היא אבא ואימא

אין קשר בין מעשים שלאחר הבחירות בין דרישות קואליציוניות אפילו, לבין פרסום ערב הבחירות.

הם פשוט לא מתאימים לזה.

נעם, הר המור, תפרשו.
הפוליטיקה לא בשבילכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש
חבר מתאריך 5.9.19
17 הודעות
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:03   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. רק תשתדע שאבי מעוז היה חלק מצוות המו''מ הקואליציוני האחרון של הבית היהודי בנוסף הוא היה מנכ''ל המשרדים: שיכון,  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
רק שתדע שאבי מעוז היה חלק מצוות המו"מ הקואליציוני האחרון של הבית היהודי בנוסף הוא היה מנכ"ל משרדי: שיכון, תשתיות, פנים, תחת השרים שרנסקי ואיתם. והוא גם דירקטור בחברות ציבוריות!!
ההחלטה להקים את מפלגת נעם הייתה, בין השאר, בעקבות העובדה שבמו"מ הקואליציוני האחרון נושאי דת ומדינה נדחקו על ידי הבית היהודי וזה היה עוד ללא בנט ושקד.
כעת בנט ושקד מובילים את המפלגה והסיכום הוא שהולכים למו"מ קואליציוני ביחד, כך שאין סיכוי שהרב רפי ובצלאל אפילו יוכלו לנסות להילחם על כל היקר לנו!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוז הגיבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.18
1709 הודעות, 36 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:14   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מציע לכל מי שמרגיש שמיצי הקיבה שלו עובדים שעות נוספות את התרגיל הבא:  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
תאר בבקשה את המציאות הקשה בה אנו חיים כהווייתה. ללא עיגולי פינות וללא גלגולי עיניים.
האם אנחנו באמת, אבל באמת מבינים את גודל הצרה שבגללה הוקמה נעם ?
טענתי היא שלא.
אין בעיה להתנגד למפלגה ולא להצביע לה. השאלה האם באמת ובתמים כל מי שמתנגד מבין לאן נלקחה המדינה בשבי..??
מישהו יכול לתאר, ולא בקווים כלליים אלא פרטנית, עד הסוף, את הטרור והאינקביזיציה בה אנו מצויים ?
אי אפשר להגיד לחולה סרטן ״תראה את הטוב, תהיה אופטימי וכו..״ את זה. נגיד אחרי שלב האבחון.
עד כמה אנו יודעים לאבחן נכון ? שכל אחד יבדוק עצמו.
בהצלחה. הנתונים אגב, מצויים צריך רק לחפש קלות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומה מכאן
חבר מתאריך 6.9.19
22 הודעות
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:31   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אכן מידע חשוב ששופך אור על הראיון. תודה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גורונצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.12.14
3744 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:40   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. סיכוי גדול לעבור את אחוז החסימה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צאו מהסרט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Like לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1239 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:46   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. שאלת השאלות: מאיפה הכסף? כמות הפירסום שלהם בשלטי החוצות לא מביישת מפלגה אמיתית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראבלוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.14
3498 הודעות, 42 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:54   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אני מכיר אישית פילנטרופ שמשחרר שם הרבה כסף  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


חברה תהיו אופטימיים כי בלי זה מה נשאר לנו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Like לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1239 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:57   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מה המטרה? מה הוא חושב שיצא לו מהגימיק הזה?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש
חבר מתאריך 5.9.19
17 הודעות
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:04   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ערכו קמפיין גיוס המוני, גיסוי 1,600,000 תוך יומיים, אח''כ המשיכו לגייס  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומה מכאן
חבר מתאריך 6.9.19
22 הודעות
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    11:32   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. האמת שזה מטורף  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
etayle לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
11709 הודעות, 67 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:46   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. 4 איש, עושים רעש של 20. מפלגה בדיחה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואני לא מתנגד לשורש האידיאלי שהם דורשים, אבל הדרך אוי הדרך...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הEברי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.14
10433 הודעות, 125 מדרגים, 246 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:53   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מסכים עם חלק לא מבוטל של הדברים, אבל ללכת ראש בראש עם כאלה החושבים כמעט כמוך , יביא לתבוסה כללית  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אל תצאו מהסרט, פשוט תמזגו אותו עם הישנו


"וכעת כל המדינה.. עדה שהכתמתם את_יופיה" (הEברי)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם עוד אחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
12957 הודעות, 107 מדרגים, 209 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    09:54   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מנותקים לחלוטין מהמציאות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הבחירות חלפו עברו - מחפש חתימה חדשה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
consilium_322 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.14
1868 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:03   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. גרועים ומסוכנים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 

כמות המפלגות הלא נורמאלית הזאת רק מראה כמה אנחנו מפולגים...
זה לא פאר הפלוראליזם והדמוקרטיה זה מראה אספקלריה עגומה ומצערת לתוך הפרצוף שלנו שאנחנו מפולגים ולא סובלים איש את רעהו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
joniboy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.3.08
8656 הודעות, 26 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:48   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הם חייבים להעביר את תמיכתם לעוצמה יהודית כדי להבטיח שיעברו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בסופו של דבר אין הבדלים מהותיים ביניהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
25247 הודעות, 135 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    10:54   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הקרב על הועד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מתי יש דיווח כזה על מפלגת הפירטים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AVNER לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.4.02
2075 הודעות, 22 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' באלול תשע''ט    11:56   08.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. הרי זה בדיוק מה שרסיסי 'תחיה' ובראשם חנן-פורת טענו, והביאו עלינו את אסון אוסלו ב-1992  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות