גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #25864 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25864
איך וויס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.10
3710 הודעות, 77 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ו באלול תשע''ט    12:14   15.09.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''איילת, הביטי בעיניים של אוריין בן אוליאל ותאמרי לה שהמאבק שלה פוליטי''  

 
  
הועבר בתאריך 15.09.19 בשעה 12:29 מפורום חדשות על-ידי אלעדי, (מפקח)
 
בעקבות התבטאות של יו"ר ימינה איילת שקד בראיון בסוף השבוע לעיתון מקור ראשון על כך שהקמפיין שהופנה נגדה לאחרונה על חלקה בפרשת דומא הוא יוזמה של מפלגת "עוצמה יהודית", מגיב מוביל מאבק "עלילת דומא" הפעיל החברתי מיכאל פואה בפוסט שהתפרסם בדף הפייסבוק "עלילת דומא":


איילת שקד שלום. שמי מיכאל פואה.
בשנה האחרונה רעייתי ואני מלווים את אוריין בן אוליאל במאבקה הכל כך צודק לשחרורו של בעלה, עמירם, שנאשם בהצתה בדומא על סמך הודאות שווא שהוצאו ממנו בעינויים, עינויים שלמרבה הצער את כשרת המשפטים בחרת להתעלם מהם, או כמו שאת אומרת בימים האחרונים – בררת שהכל נעשה "על פי החוק".

שלא כפי שמצופה ממנהיגה המבקשת את אמון הציבור, בחרת לדחות בנונשלנטיות את הביקורת שהוטחה בך באחרונה על תפקודך המחפיר סביב פרשת העינויים וטענת ש"מדובר בקמפיין של עוצמה יהודית". כך בחוגי בית בהם העניין עלה וכך בראיון בסופ"ש האחרון במקור ראשון.
ניסית לצבוע את המאבק להפרכת עלילת דומא בצבע פוליטי למרות שידעת שזה שקר. כבר מס' שנים שאיני פעיל פוליטי, ומעולם לא הייתי פעיל במפלגת עוצמה.

הניסיון להטות את הסיפור לכיוון הפוליטי הוא לא נכון ולא הגון. אני מבקש ממך להביט היום בעיניה הדומעות של אוריין. עיניים של אישה צעירה שנותרה לגדל לבדה את ילדתה הקטנה. עיניים שרואות את הבעל האהוב בביקור חפוז פעם בשבוע מאחורי מחיצות זכוכית. הביטי בעיניה של אוריין האם המאבק שלה הוא מאבק פוליטי??

מנהיגותך נבחנת לא רק בדיבורים וסרטונים ויראליים אלא גם בלקיחת אחריות על פשעים שנעשו תחת אחריותך. מצער לראות שבארבע השנים שחלפו מאז פרשת העינויים לא השכלת לעשות את המובן מאליו ולהתנצל על החרפה. להתנצל ולפעול לשחרורו של עמירם. עצוב, אך לעולם לא מאוחר. שערי תשובה לא ננעלו וגם היום את יכולה לשים את הפוליטיקה הקטנה בצד ופשוט לקחת אחריות.

כן, ערב הבחירות וערב ראש השנה אנחנו מצפים לשמוע בקול צלול וברור שהודאה תחת עינויים לא יכולה להיות קבילה בבית משפט. שאת מתנצלת שנתת לדבר הלא מוסרי הזה לקרות.

להיות אנושית ומוסרית זו מנהיגות אמיתית.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות