גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #27085 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27085
רוזנצוייג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.19
1254 הודעות, 14 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ב באב תש''פ    06:47   12.08.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יוזמה משותפת של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, משרד הגנת הסביבה ורט''ג תאפשר סיורים חינמיים לאוכלוסיות רווחה  

 
  
עדכון דוברות רט״ג:
*קהילה בשמורה*

*יוזמה משותפת של המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, משרד הגנת הסביבה ורשות הטבע והגנים תאפשר סיורים חינמיים לאוכלוסיות רווחה בשמורות הטבע והגנים ברחבי הארץ*

בהנחייתה של השרה לחיזוק וקידום קהילתי, ח"כ אורלי לוי סוכם בין צוות משרדה למנכ"ל רשות הטבע והגנים על מיזם ייחודי שיאפשר ביקורים מאורגנים מהקהילה ללא תשלום של אוכלוסיות רווחה בשמורות הטבע והגנים, במטרה להנגיש את הפעילות הזו לקהלים שבדרך כלל לא זוכים לה בגלל עלות הנסיעות והכניסה לאתרים.

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, בשיתוף עם הרשויות המקומיות, יארגנו ביקורים מאורגנים ללא תשלום - משכונות מצוקה בערים ברחבי המדינה אשר יגיעו לשמורות הטבע והגנים באזור. רשות הטבע והגנים, שהתגייסה למיזם, תאפשר את כניסתן של הקבוצות לשמורת הטבע ללא עלות.

*השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס:* "היוזמה חשובה מפני שהיא מחברת מציאות ארוכת שנים של אוכלוסיות המתקשות להנות משמורות הטבע והגנים הלאומיים בארץ בשל מצבן הכלכלי, לבין המציאות העכשווית המחדדת עוד יותר את הצורך של המשפחות להפגה ורענון – ואין מקום טוב לעשות זאת, מאשר בטבע. הטבע הוא של כולם, וכולם זכאים ליהנות ממנו, גם מי שידם אינה משגת - התפקיד שלנו הוא להסיר את החסמים, ולהנגיש את הטבע עבורם. אני מודה לרשות הטבע והגנים, ולעומד בראשה המנכ״ל שאול גולדשטיין, איש מעשה וחזון, שהרימו את הכפפה על מנת לאפשר תיקון ושוויון בין כל האוכלוסיות בארץ בגישה לשמורות הטבע והגנים, במיוחד בעת הזו."

*השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל:* תרבות הפנאי חשובה במיוחד דווקא בימים אלה. עלינו לוודא כי כלל שכבות האוכלוסייה יוכלו ליהנות בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע של רשות הטבע והגנים. אני מברכת על היוזמה שתהווה פתח לפעילויות דומות נוספות בעתיד״.

*שאול גולדשטיין מנכ״ל רשות הטבע והגנים*: מתוך הבנת המצוקה של אוכלוסיות הרווחה בישראל, יצאנו במיזם משותף השנה במסגרתו נארח בשמורות הטבע והגנים הלאומיים ללא עלות רשויות מקומיות עם מעמד סוציואקונמי נמוך. מיזם זה חשוב שבעתיים בתקופת משבר כלכלי-חברתי שנוצר בתקופה זאת. אני שמח שח״כ אורלי לוי אבקסיס ומנכ״ל משרדה אימצו את המיזם ושמו את המשאבים המתאימים להוציאו לפועל.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות