גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #27483 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27483
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
104014 הודעות, 252 מדרגים, 408 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''א בחשון תשפ''א    14:07   08.11.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

קורונה: צ'ק פוינט משנה מודל עבודה, נפרדת מהמון נדל'ן - ומזמינה את כולכם לתחרות  

 

מהפכת הנדל״ן והעבודה של צ'ק פוינט יוצאת לדרך
ענקית אבטחת המידע גיבשה מודל עבודה קבוע לעידן שאחרי הקורונה: תפסיק לקנות משרדים חדשים, תצמצם את שטחי המשרד הקיימים והעובדים יעבדו 2-3 פעמים בשבוע מהבית
(...)
כחלק מהשינוי העובר על החברה היא משיקה היום תחרות בין מעצבים, אדריכלים ואנשי מקצוע מהתחום כדי שיסייעו לה לתכנן את המשרדים העתידיים של החברה.
"אנחנו מחפשים את הרעיון הבא, והוא לא חייב לבוא ממשרדי ההאדריכלים המוכרים, אלא להיפך אנחנו פותחים את זה לכולם”, אומרת שניידר. “אני לא מצפה לתוכנית מלאה אלא לקונספט שייתן תמונה וחזון של איך אמורים להיראות משרדי העתיד. זה אמור להיות משרד גמיש שלא מגיעים אליו כל יום, שהשינויים בו קלים והחומרים בו יהיו זמינים ונגישים. לא צריך אדריכל בכיר אלא מישהו עם רעיון חדשני שנשמח לשמוע ולשתף את העולם".
בכוונת צ’ק פוינט לשתף בתוצרים של התחרות חברות נוספות אשר ירצו אף הן לשנות את קונספט המשרדים שלהן, וזאת באופן חופשי וללא תמורה.
שניידר מוסיפה כי מדובר בתחרות נושאת פרסים שנעים בין 15 אלף דולר למקום הראשון, 5,000 דולר למקום השני ו־2,500 דולר למקום השלישי. “אם הזוכה יהיה איש מקצוע שיוכל ליישם את הקונספט המוצע זה יינתן לו”, מבהירה שניידר. “ואם זה יהיה בן אדם לא מהתחום אלא סטודנט בלי אמצעים מאחוריו אז ניישם אותו בעצמנו. התחרות תצא לדרך בימים הקרובים ותוך חודש נקבל הצעות מתוכן נבחר את הרעיון המנצח, כשהכוונה בתוך חודשיים שלושה לצאת לדרך", מסכמת שניידר.
מצ׳ק פוינט הוסיפו בהקשר זה כי ״אנחנו חיים בעולם חדש במובנים רבים ובטוחים שרעיונות טובים קיימים בכל רחבי המדינה, ולכן לא מגבילים את התחרות הזו רק לאנשי מקצוע מהתחום. נשמח לשתף ברעיונות שנקבל עוד חברות וגופים בישראל שיעברו כמונו למודל עבודה משולב, וכמובן שהרעיונות שנקבל יכולים להיות רלבנטיים גם למשרדינו בכל העולם״.
(...)

https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3869631,00.html



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות