גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #521342 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 521342      
המגיב
חבר מתאריך 9.9.14
17768 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:27   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מקלות בגלגלים: המדינה משאירה את רוכבי האופנועים חשופים לסכנות בכביש  

 
  
במהלך השנים נהרגו לי מול העיניים 12 חברים שרכבו עלאופנועים. הייתי גם עד לתאונות נוספות שבהן חברים רוכבים נפצעו", מספר רועי רוזנטל, שבינואר 2012 נפצע קשה מאוד בתאונת אופנוע.

רוזנטל (38) מראשון לציון, היה בדרכו חזרה מהעבודה לכיוון הבית כשקרתה התאונה. "רכבתי במהירות 100 קמ"ש.הייתה תקלה טכנית באופנוע, באמצע הדרך הוא התפרק לי ועפתי לתוך גדר הבטיחות", הוא משחזר. "שברתי חמש חוליות בעמוד השדרה, 14 צלעות התפוצצו לי, היה נזק קשה בשתי הריאות, באגן ובמפרק הירך. זו הייתה פגיעה רב־מערכתית. יד שמאל שלי נקטעה ונשארה בתוך המעיל".

רונזטל, שרכב מגיל 18 על אופנוע, לא יכול היה כמובן להמשיך בכך אחרי התאונה. חשוב לו להבהיר את הבעיות הקיימות כיום בתחום: "תרבות הנהיגה פה, לא רק של האופנוענים, היא שאף אחד לא מכבד אף אחד. גם התשתיות אינן סלחניות. אם רוכב אופנוע החליק או נפל בכביש בין־עירוני, הוא פשוט נחתך לשניים על ידי גדר הבטיחות. הגדר הזו היא כמו גיליוטינה. הסימונים על הכבישים גם צבועים בצבע שמן. בימי גשם זה הופך לפס החלקה במקום פס עצירה. אין גם מספיק הסברה. יש הדרכות מיוחדות לאופנועים שנותנות שיעורים לחיים ושיטות הישרדות, אבל לא מכריחים לעבור אותן. בארץ מלמדים את רוכבי האופנוע לעבור טסט, לא לנהוג".


מכת סוף השבוע 

בשנים האחרונות, השימוש באופנועים ובקטנועים הולך וגובר. אלה משמשים חלופה זולה למכונית הפרטית ומקלים על עומסי התנועה. מנגד, מדובר בכלי בעל רמת בטיחות נמוכה באופן משמעותי. מתחילת השנה נהרגו 44 רוכבי אופנועים וקטנועים בתאונות דרכים.

דוח חדש של עמותת "אור ירוק" חושף עד כמה כל רכיבה תמימה ופשוטה עלולה להיות מסוכנת. בחינת הנתונים מראה שאופנועים וקטנועים מעורבים בשיעור הגבוה ביותר בתאונות דרכים חמורות בהשוואה לכלי הרכב האחרים. למעשה הרוכבים נמצאים בסיכון של פי 17 למעורבות בתאונת דרכים בהשוואה לרכב פרטי.


המשך ארוך ומקור : https://m.maariv.co.il/news/israel/Article-676286


''במקום שהצבא נכשל נשאר רק דיפלומטיה'' (ג'ורג' וושינגטון 1833)


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כמה שהוא צודק Ron 20.12.18 13:33 1
  אותם טענות עולות כבר שנים, אם לא עשורים מדריד 20.12.18 13:34 2
     במשרד התחבורה התאהבו בפרויקטים גרנדיוזים בלבד השכל הישר 20.12.18 13:37 3
  בדיוק כמו שסימוני הכביש עדיין חלקלקים LA-V 20.12.18 13:43 4
     אז למה אתה רוכב? עפרנח 20.12.18 13:48 5
         לא לכולם יש אפשרות לבחור LA-V 20.12.18 14:06 6
             כואב הלב. רק בריאות עפרנח 20.12.18 14:11 8
         תנסה לדמיין.. protos 20.12.18 14:10 7
             בדיוק.. לא יכולתי להגדיר את זה טוב יותר LA-V 20.12.18 14:12 9
                 יותר מ50 אחוז, הנתון הוא 1.2 נוסעים בממוצע לרכב על פי משרד התחבורה Volter 21.12.18 10:03 28
                     אם ככה המצב גרוע משחשבתי LA-V 21.12.18 10:04 29
             אני מדבר על הצד הערכי עפרנח 20.12.18 14:13 10
                 אני חושב אחרת protos 20.12.18 14:20 11
  ממש לא חלופה זולה עם מחירי הביטוח בישראל NightKnight 20.12.18 14:24 12
     אם אתה משקלל עלות דלק וחניות LA-V 21.12.18 10:05 30
  הרכיבה בכבישי ישראל זו השרדות במלא מובן המילה - מסוכן מאוד מאוד! יואהב 20.12.18 23:24 13
     ++ protos 21.12.18 06:48 18
     אכן, רוכב על כבד יותר מ-20 שנה רוזנקרנץ 21.12.18 08:30 25
  די. כל עוד הם יוצאים אל הצומת באור אדום Spike 20.12.18 23:31 14
     ומה הקשר ⁦בין מה שרשמת לבין הסכנות הנובעות מתשתית שמתכנניה מצפצפים על הרוכבים? זבוב על הקיר 21.12.18 07:39 22
  אני נוסע הרבה בכבישי נס הרים ומטע 375 ו-386 איציק סנדוגי 20.12.18 23:47 15
     יש רוכבים חסרי אחריות JPF 20.12.18 23:57 17
     ראה 22, מכוון גם אליך. זבוב על הקיר 21.12.18 07:40 23
  הלוואי וזאת הייתה הבעיה היחידה... טלקו 20.12.18 23:50 16
  כאילו שרוכבי אופנוע לא מסכנים אנשים אחרים ShocKi 21.12.18 06:52 19
  צודק איש י-ם 21.12.18 07:31 20
  חלק מהרוכבים לא מבינים איש י-ם 21.12.18 07:38 21
     בעוד שנכון שתמיד צריך לרכב בהנחה שהנהגים לא רואים אותך, הנה הצעה - תכוון כבר את המראות! זבוב על הקיר 21.12.18 07:43 24
         המראות שלי מכוונות היטב, ואני נוהג שאני ער ב-100% לסביבה ולמה שאני יכול להיות ער אליו winter1 21.12.18 09:31 27
             תגיד, אם היית עובד באתר בניה, היית אומר שזו אחריות של הולכי הרגל למטה לא לחטוף בלוק בראש? זבוב על הקיר 21.12.18 11:17 32
  ''חפש את רוכב האופנוע'' - אם לרוכב האופנוע לא איכפת מחייו, אני לא מתכוון לחפש אותו winter1 21.12.18 09:27 26
     אין ספור פעמים אופנוענים חתכו אותי בצורה מסוכנת המתפרה 21.12.18 12:12 33
  רוב התאונות נגרמות לדו גלגלי neriazm 21.12.18 10:29 31

   
   
Ron לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.13
5182 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:33   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כמה שהוא צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עצוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדריד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.11.14
1724 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:34   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אותם טענות עולות כבר שנים, אם לא עשורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מישהו במשרד התחבורה יזוז כנראה רק כשזה יגיע לדלת שלו


Orange is the new black


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השכל הישר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
4102 הודעות, 68 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:37   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. במשרד התחבורה התאהבו בפרויקטים גרנדיוזים בלבד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


תחי מדינת ישראל מדינת הלאום היהודי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5734 הודעות, 90 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:43   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בדיוק כמו שסימוני הכביש עדיין חלקלקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בעולם שכבר יש בו צבע נגד החלקה שעלותו גבוהה קצת יותר.

ובדיוק מהסיבה שלא נותנים הוראה גורפת לאשר לדו גלגלי נסיעה בנת"צ.

חיי אדם זולים יותר מלשנות קו חשיבה של עשרות שנים.

גילוי נאות: רוכב כבר למעלה מעשור.


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
8513 הודעות, 75 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    13:48   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אז למה אתה רוכב?  
בתגובה להודעה מספר 4
 


ישראל, כל מה שחטא היה גם כן ברצון ה' יתברך (רבי צדוק הכהן) http://bit.ly/ePZGIa http://bit.ly/fE2B54


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5734 הודעות, 90 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:06   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. לא לכולם יש אפשרות לבחור  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
חלק מהעבודה שלי כוללת עבודה עם קטנוע.

זה מה יש, וחוץ מלרכב בזהירות ולהתפלל לטוב אין לי הרבה מה לעשות בנידון.


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
8513 הודעות, 75 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:11   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כואב הלב. רק בריאות  
בתגובה להודעה מספר 6
 


ישראל, כל מה שחטא היה גם כן ברצון ה' יתברך (רבי צדוק הכהן) http://bit.ly/ePZGIa http://bit.ly/fE2B54


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos
חבר מתאריך 3.8.18
188 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:10   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. תנסה לדמיין..  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
מה היה קורה אם כל האופנועים היו יורדים מהכביש בבת אחת ורכבים היו מחליפים את מקומם. כנראה שזה היה נותן לך ארבע או חמש שעות ביום לשבת ברכב בפקק ולהבין את התשובה. הפתרון הוא שישפרו את התשתיות ויעודדו אופנועים לעלות לכביש ולא הפוך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V
חבר מתאריך 30.4.17
5734 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:12   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בדיוק.. לא יכולתי להגדיר את זה טוב יותר  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
50 אחוז מהרכבים שנמצאים על הכביש מכילים אדם בודד.

אם במקום הרכב היה דו"ג המצב בכבישים היה מתהפך מקצה לקצה


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.08
6796 הודעות, 45 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    10:03   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. יותר מ50 אחוז, הנתון הוא 1.2 נוסעים בממוצע לרכב על פי משרד התחבורה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5734 הודעות, 90 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    10:04   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אם ככה המצב גרוע משחשבתי  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
8513 הודעות, 75 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:13   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אני מדבר על הצד הערכי  
בתגובה להודעה מספר 7
 

אתה יודע איך מכנים בארגוני העזרה ראשונה את שליחי הפיצה?
תורמי איברים פוטנציאליים

כל רכב דו גלגלי הוא סכנה, כל עוד הוא משתף בנתיב רכב ארבע גלגלי
צריך הפרדה מוחלטת בכבישים בינעירוניים/ראשיים


ישראל, כל מה שחטא היה גם כן ברצון ה' יתברך (רבי צדוק הכהן) http://bit.ly/ePZGIa http://bit.ly/fE2B54


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos
חבר מתאריך 3.8.18
188 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:20   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אני חושב אחרת  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
רוב תאונות האופנועים הם בתוך העיר ולא מחוץ לעיר. בהרבה מדינות בעולם ובמיוחד באסיה רוב כלי הרכב הם דו גלגליים ושיעור התאונות מהם נמוך בהרבה. הפתרון כפי שציינתי הוא שיפור התשתיות לטובת רוכבי האופנועים. בנוסף גם צריך חינוך נכון של נהגי הרכבים שתשדירים כאלה כבר עלו ברדיו וצריכים להמשיך ביתר שאת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NightKnight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.15
2106 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    14:24   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ממש לא חלופה זולה עם מחירי הביטוח בישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 

רק אפשרות להגיע בזמן


עבודות פרך להורדת חיוך מפרצופם של רוצחים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LA-V לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5734 הודעות, 90 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    10:05   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אם אתה משקלל עלות דלק וחניות  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
גם עם הביטוח הגבוה זה עדיין אופציה מוזלת..

ביטוח זה לא התשלום היחידי שמשלמים בכלי רכב ממונע


"עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל." - אלפרד טניסון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואהב
חבר מתאריך 8.6.17
494 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    23:24   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הרכיבה בכבישי ישראל זו השרדות במלא מובן המילה - מסוכן מאוד מאוד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני אופנוען כבר עשרות שנים ומאוד אוהב לרכב, בשבילי זו דרך חיים ומאוד קשה לי לראות את עצמי יורד מהאופנוע (יורד לארבע כמאמר האופנוענים). אבל הרכיבה פה זה כמעט התאבדות. ברור לי שזה לא חייב להיות ככה ויש מדינות שם רמת הסיכון נמוכה בהרבה.
עם כל זה, יש אנשים שמטפסים על הרים, יש אנשים שנלחמים בשוורים, אני נוסע על אופנוע בכבישי ישראל.
אני מברך את כל חברי פורום רוטר ומאחל להם את כל הטוב שבעולם, אם יש מי מביניכם שמוכן לומר תפילה קטנה למעני ולמען כל הרוכבים הנורמטיבים שמסכנים את חייהם אומר לו תודה. לפחות אל תקללו. לגבי הרוכבים הלא נורמטיביים (לצערי יש לא מעט כאלה) אפשר להתפלל גם בשבילם ולבקש שיהיו לנורמטיביים מבלי שילמדו את הלקח בדרך הקשה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos
חבר מתאריך 3.8.18
188 הודעות
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    06:48   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ++  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוזנקרנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.11
701 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    08:30   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אכן, רוכב על כבד יותר מ-20 שנה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
עד עכשיו , טפו טפו
אבל בגלל הגבה אני רואה שרוב הנוסעים במכוניות אינם נוהגים, עסוקים בדיבורים, אכילה, גילוח, איפור, וכמובן כתיבת SMS . לפני כל עקיפה אני בודק אם הרכב "שומר נתיב" , אם לא - נזהר ממנו וממתין לנתיב בטוח.
פשוט לא להאמין מה עושים תוך נסיעה, אלו, הקרואים "נהגים"
אגב, גם ברכב אני "נוהג" ומתעלם מהסחות בתוך ומחוץ לרכב. מעולם לא עברתי "קורס נהיגה מונעת" וכן עברתי לפני שנתיים קורס לנהיגה מתקדמת. לשיפור הבטיחות - ממליץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spike לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.14
8841 הודעות, 30 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    23:31   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. די. כל עוד הם יוצאים אל הצומת באור אדום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל עוד לא מאותתים, כל עוד עוקפים בשוליים.

מי אשם? המדינה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
1174 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    07:39   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ומה הקשר ⁦בין מה שרשמת לבין הסכנות הנובעות מתשתית שמתכנניה מצפצפים על הרוכבים?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
חלק לא קטן מהתאונות הן תאונות עצמיות. חלקן נגרמות מתשתית גרועה (כמו סימון נתיבים מחליק או נת"צ עם הגבהה כמו שיש בחיפה), וגם בתאונות שנגרמות באשמתו המלאה של הרוכב התשתיות בלא מעט מקרים מחמירות מאוד את הפגיעה (וזה נכון גם לנהגי רכבים לפעמים אם הם לא חגורים ונזרקים מהרכב).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק סנדוגי
חבר מתאריך 14.11.18
53 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    23:47   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני נוסע הרבה בכבישי נס הרים ומטע 375 ו-386  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרוכבים שם בעיקר בסופי שבוע - מתאבדים במלוא מובן המילה!!
אופנועים כבדים נוסעים במהירויות הזויות בסיבובים חדים עם שיפועי גובה, ואני אישית כמעט "תרמתי" למותם של כמה מהם, ואני נהג זהיר...

שלא לדבר על כך שיש שם גם רוכבי אופניים רבים, ותנועה רגילה של רכבים, משאיות ואוטובוסים..

אז מי שאשם במצב זה הרוכבים חסרי האחריות, שבשם הספורט והאדרנלין - מרשים לעצמם לגרום סכנה לכל משתמשי הדרך האחרים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JPF
חבר מתאריך 9.7.18
1951 הודעות
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    23:57   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. יש רוכבים חסרי אחריות  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
ועדיין רוב מוחלט של הנהגים כולל הרוכבים בורים, חסרי התחשבות שמסכנים חיי אדם ללא סיבה. כל נהג שרואה אופנוע כבד שם גז, יש כאלה שמתקרבים, המון בטלפון, לא יודעים מה זה מראות, לא יודעים לקרוא מצבים, פשוט בורות וחוסר תרבות. באירופה לא מתנהגים ככה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
1174 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    07:40   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ראה 22, מכוון גם אליך.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
3729 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בטבת תשע''ט    23:50   20.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הלוואי וזאת הייתה הבעיה היחידה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ShocKi
חבר מתאריך 2.9.03
5126 הודעות
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    06:52   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כאילו שרוכבי אופנוע לא מסכנים אנשים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עושים פרסה על אי תנועה, עוברים קו עצירה וכמעט דורסים הולכי רגל, נוסעים על המדרכה.


קאש-באק ישראלי: https://www.cashback.co.il/?uref=33330


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
18591 הודעות, 114 מדרגים, 210 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    07:31   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יכול להיות שמבחינתו הוא צודק. מבחינת הנהגים על רכבים חלק גדול מהאופנוענים משתוללים ומסכנים מכוניות והולכי רגל עם ההתנהגות הפרועה שלהם.
אופנועים זה מבורך עוזר מאוד לצימצום הפקקים הכבדים, אבל צריך לשנות את ההתנהגות של חלק מהרוכבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
18591 הודעות, 114 מדרגים, 210 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    07:38   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חלק מהרוכבים לא מבינים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרכבים הגדולים לא תמיד יכולראות אותם במראה כי הםיחסית קטנים לעומת מכונית ויש כאלו שמתרגזים למה לא נותנים להם ולא מוותרים להם ולא שמו לה אליהם.
הם צריכים ללמוד איך מתייחסים לאחרים ולא רק שאחרים צריכים להתייחס אליהם. אם ילמדו זה יחסוך בהרבה נפגעים מהם וזה יהיה לתועלת הכלל והפרט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
1174 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    07:43   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בעוד שנכון שתמיד צריך לרכב בהנחה שהנהגים לא רואים אותך, הנה הצעה - תכוון כבר את המראות!  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
רכב פרטי אינו משאית, שיש לה בהכרח שטח מת גדול במראות בגלל הגובה. אם יש לך שטח מת במראות (פרט לשטח שאתה יכול לראות בהפניית הראש הצידה, כמובן), זה רק כי התעצלת לכוון אותן כמו שצריך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
2559 הודעות
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    09:31   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. המראות שלי מכוונות היטב, ואני נוהג שאני ער ב-100% לסביבה ולמה שאני יכול להיות ער אליו  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
ובכל זאת עשרות אופנועים ורוכבי אופניים, כל יום, מבצעים תמרונים מסוכנים שרק יד הגורל מונעת מהם לסיים עם צינור לתוך הקיבה.

האחריות היא קודם כל על האופנוענים, לפחות בתוך העיר - שם הנהיגה היא פרועה. בכל מקרה האחריות היא בעיקר עליהם כי הם אליה שמסיימים עם הצינור מחובר לקיבה ואני מסיים עם פגיעת פח קלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
1174 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    11:17   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. תגיד, אם היית עובד באתר בניה, היית אומר שזו אחריות של הולכי הרגל למטה לא לחטוף בלוק בראש?  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
באותו הנימוק שהבאת, כמובן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
2559 הודעות
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    09:27   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. ''חפש את רוכב האופנוע'' - אם לרוכב האופנוע לא איכפת מחייו, אני לא מתכוון לחפש אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אופנוע הוא כלי תחבורה לגיטימי לחלוטין, אך הדרך בה נוהגים הרוכבים (בתוך הערים) היא שערוריתית. אני מבין שחלק מהעניין של אופנוע זה לזגזג ולטוס בין שני רכבים (בין שני מסלולים), לעבור בצמוד לרכבים ועוד - אבל אם זה חלק מהרכיבה אז רוכבי האופנוע צריכים לקחת בחשבון שחלק מהרכיבה זה מוות ובית לוינשטיין - איחלתי לרוכב בהצלחה.

מצחיק אותי שכמה רוכבים כאן בפורום רשמו שזה מתחיל בחינוך של בעלי הרכבים. אומנם כל הנהגים בישראל זקוקים לחינוך מחדש - אבל לא בגלל תאונות אופנוע. מצחיק שדווקא אלה שרוכבים על כלי שהוא באמת אופנוע (הכבדים) בדר"כ נוהגים הרבה יותר זהיר וממגנים את עצמם, ואלה שרוכבים על "אופנוע" הם אלה שמזגזגים, חותכים ועוד. הדבר הכי מסוכן שקורה בצורה קבועה - עקיפה מימין לפני פנייה ימינה, אתם יודעים כמה רוכבים הגיעו לבית לוינשטיין בגלל השטות הזאת? (היום תופסים את מקומם הפורעים על האופניים החשמליים). בטח שיש הרבה תאונות שהן בגלל נהגי רכבים, ויש סיכוי שרוכב אופנוע לא יבין אותי כי הוא חושב שהוא נוהג בצורה מעולה (למשל לחתוך את הנתיב שלי או לעבור אליו בסמוך לפגוש תוך כדי נסיעה - ברגיל אצלם) - פה ראוי להזכיר, כמו שהזכרתי את רוכבי האופנועים הכבדים שנוהגים בצורה הרבה יותר בטיחותית, את הרוכבים שנוהגים ברכב בצורה יחסית קבועה לצד האופנוע - אלה מבינים את מגבלים הנהג ברכב, מבינים מה הוא רואה ומה לא וכמה זמן יקח לו להגיב, והם אינם מסכנים את חייהם עבור שטויות. אני בטוח שאם נבדוק נגלה שמרבית הפצועים מתאונות אופנוע הם:
צעירים, שרוכבים רק על אופנוע (+אופנוע קל), שאינם נוהגים ברכב בצורה קבועה והכי חשוב - בתוך העיר, שמה נעשות העבירות הכי מסוכנות על ידי רוכב אופנוע.

לסיכום האופנוע הוא כלי מדהים ומהנה, ותשתיות התחבורה בישראל חייבות שיפור (לא בשביל רוכבי האופנועים אלא בשביל כולם), אבל החינוך מתחיל אצל רוכבי האופנועים שכבר בשיעורי הנהיגה מלמדים אותם שלחתוך ולנהוג בפראות זה חלק מהכלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המתפרה
חבר מתאריך 2.4.12
10169 הודעות
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    12:12   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אין ספור פעמים אופנוענים חתכו אותי בצורה מסוכנת  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
נכנסו מימין בפניה ימינה זגזגו בין נתיבים נסעו במהירות לא נורמלית שבקושי הבחנת בהם והם כבר לא כאן, ואגב תופעה ששכיחה אצלם לעבור את קו העצירה ולעמוד ממש בצומת,
ההתרשמות שלי שזה לא רק כלי מסוכן גם הרוכבים בעייתיים ברובם


עכשיו יותר מתמיד כולנו בן גבירים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neriazm לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.15
4929 הודעות, 67 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בטבת תשע''ט    10:29   21.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. רוב התאונות נגרמות לדו גלגלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כתוצאה של חוסר אחריות הנהגים סביבם, תשתיות ירודות, ומיעוטן נגרם בשל התנהגות הרוכב עצמו.
עוד דבר שלא מלמדים בארץ במסגרת לימודי הנהיגה, זה נהיגה/ רכיבה. אני לא מדבר על לעבור טסט, אלא על נהיגה, ויש הבדל ענק בין שני הדברים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות