גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #703293 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 703293        
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
54527 הודעות, 390 מדרגים, 419 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:48   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יוסי כהן בראיון ראשון ובלעדי לאילנה דיין  

 

ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 01:03 בברכה, ZioNLight
 
על המבצע להשגת ארכיון הגרעין האיראני: "הייתה התפתחות משמעותית של הרגע האחרון. על הצ'ק השמן שקיבל מג'יימס פאקר לחתונת בתו: "טעיתי, אחזיר את הכסף". על הקשר עם נתניהו: "יודע שמשלם מחיר על הזיהוי איתו". יוסי כהן, ראש המוסד היוצא, עונה בראיון לאילנה דיין על השאלות הקשות, מתאר את מאחורי הקלעים של המבצעים הגדולים וגם מודה בטעויות שעשה. ראיון ראשון

אילנה דיין|שרית מגן|מתן למדן|| פורסם 10/06/21 23:01


----

חלק א':
https://www.dailymotion.com/video/k4GEoJUQCrTuYXwWXfN

חלק ב':
https://www.dailymotion.com/video/k55O0e9ytGWR9HwWXfU

או:

https://www.mako.co.il/news-military/2021_q2/Article-d72d7040187f971026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802


--

המבצעים הגדולים, היחסים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם סימני השאלה שתלויים סביב קשריו עם אנשים עשירים מאוד. ראש המוסד היוצא יוסי כהן, מסכם קדנציה סוערת בראיון בלעדי לאילנה דיין, ומדבר בפעם הראשונה על השאיפות הפוליטיות: לא מוציא מכלל חשבון את האפשרות להתמודד על ראשות הממשלה. הנה הכותרות המרכזיות שעלו בראיון ששודר הערב ב"עובדה":

המבצע להשגת ארכיון הגרעין האיראני: החומר הועבר מיד לאחר הפריצה באופן דיגיטלי, עוד לפני שהמבצעים עזבו את איראן

זה אולי הרגע שהגדיר את הקדנציה שלו – גם בגלל המבצע עצמו, אבל אולי בעיקר בגלל מה שקרה אחריו. זה קורה ביום האחרון של ינואר 2018. יוסי כהן יושב בחפ"ק המוסד בתל אביב וממתין בדריכות לדיווח מהשטח, בזמן שכוח מבצעי של המוסד מתארגן לפרוץ למתחם בפאתי טהראן, בו מאוכסן ארכיון הגרעין האיראני. עכשיו, לראשונה, הוא מדבר בפתיחות על פרטי המבצע הזה: הלילה הזה, כך מתגלה בראיון, הוא שיאו של מבצע שהחל שנתיים קודם, כשבמוסד מתקבל מידע על כך שהאיראנים מאכסנים את ארכיון הגרעין במתחם בלתי מוכר.

הכוח המבצעי שיועד למשימה מונה כעשרים סוכנים, איש מהם, כך מתברר, אינו ישראלי. זמן קצר לפני המבצע מוקם, במדינה אחרת, קומפלקס שלם שמדמה את המתחם, ובו נערכים אימונים למבצע. "הבנו את המבנה הפנימי של האתר, ואת הסדר של הקונטיינרים", משחזר כהן.

ביום המבצע הצוות מיועד לפרוץ פנימה בעשר בלילה. "הגדרנו שיש לנו שבע שעות לבצע", מסביר כהן. "בבוקר מגיעות משאיות, ושומרים, ועובדים, ויש קהל ואתה לא יכול לקפוץ מעל גדרות ולפרוץ חומות". כעת, חושף כהן שרגע לפני הפריצה לתוך המתחם, התקבל דיווח כי חלה התפתחות בשטח, שהעמידה את המבצע כולו בסימן שאלה. "הייתה לנו איזו שהיא בעיה", מספר כהן, "נולד משהו שלא הכרנו". למרות אותה בעיה, כהן מחליט לאפשר למבצע להמשיך כמתוכנן ולאשר לצוות המוסד לפרוץ לתוך המתחם.

בחפ"ק בתל אביב מתקבלות התמונות והקולות בזמן אמת. "רק כשפרצו פנימה לתוך הכספות האימתניות האלה והתחילו להיכנס אחורה (לחפ"ק) התמונות והתיאורים בפרסית שאנחנו קוראים אונליין, אנחנו מבינים שיש לנו את מה שרצינו: אנחנו על תוכנית הגרעין הצבאית האיראנית".

את הטלפון לראש הממשלה עושה כהן כשהסוכנים יוצאים מהאתר. "אני מודיע לו שהחלק הראשון של המבצע הושלם, עכשיו אנחנו מביאים את זה הביתה, תחת המרדף הזה". סוכני המוסד משתמשים באמצעים דיגיטליים כדי להעביר לחפ"ק, תוך כדי תנועה, חלק מהחומר שגנבו, מחשש שייתפסו לפני שיספיקו לעבור את הגבול. החומר בשלמותו מגיע לארץ, אולם לוקח לו זמן רב לחצות את הגבול. לשאלה האם כל חברי הכוח יצאו בשלום מהמבצע עונה כהן "כולם בטוב. כולם חיים", אך מאשר שהיו סוכנים שהיה צורך לחלצם מאיראן.

מסיבת העיתונאים שחשפה את המבצע: "זו החלטה שגדולה מראש מוסד"

ב-30 באפריל 2018, שלושה חודשים לאחר המבצע, מכנס נתניהו מסיבת עיתונאים שעושה כותרות בעולם כולו. כשהוא מוריד את הלוט מעל על עשרות קלסרים ולמעלה מ-100 דיסקים, מספר ראש הממשלה כי סוכני מוסד גנבו את ארכיון הגרעין האיראני ומודיע לעולם – "איראן שיקרה". החשיפה מעוררת ביקורת קשה על כך שכהן איפשר לראש הממשלה לעשות שימוש בפעולה מבצעית כמנוף לצרכיו הפוליטיים. כהן שולל את הביקורת ואומר "אני לא זוכר מי היה הראשון שהעלה את הרעיון לחשוף את המבצע".

-אבל זה רעיון שבא מתוך המוסד?

"זה לא משנה כרגע. מרגע שעלה הרעיון, אני חשבתי שזה רעיון נפלא". עם זאת הוא מאשר שההחלטה לא הייתה שלו: "זה לא היה עניין של החלטה שלי, זה ודאי גדול מראש מוסד באשר הוא, להחליט לחשוף חומר מודיעיני כזה. היה דיון בוועדת ראשי שירותים אצל ראש הממשלה".

-ואף אחד מראשי השירותים לא התנגד?

"להיפך".

-ובתוך המוסד היה דיון על זה?

"ברור שהיה דיון. ואף אחד מהבכירים לא התנגד".

על הביקורת שנשמעת מולו בעניין אומר כהן "אני יכול לטעון ליושרה המקצועית שלי. העניין של חשיפת המודיעין, ולא המבצע, היה חייב לקרות כמו שהוא קרה, בעיניי. היה חשוב לנו שהעולם יראה את זה. אבל הדבר הזה היה צריך להדהד גם להנהגה האיראנית. להגיד להם, 'חברים יקרים, אחד - אתם חדורים. שתיים – אנחנו רואים אתכם. שלוש – נגמר עולם ההחבאות והשקרים'".

בשנים האחרונות הפך כהן לשותף הסוד הקרוב ביותר לראש הממשלה, מתלווה לכל נסיעה חשובה, ומשמש כשליח מדיני לעניינים מיוחדים, שר חוץ ויועץ גם יחד. "אני חושב שמזהים אותנו, לא יודע אם כדבוקה אחת, אבל...",

-וזה זיהוי שלא נוח לך איתו?

"מאוד נוח לי איתו. יחסי האמון המאוד מועילים שיש ביני לבין ראש הממשלה מועילים גם לפעולה המבצעית של המוסד, גם לפיתוחו של המוסד, אבל אני יודע ברמה הכי אינטימית שלי עם עצמי שאני משלם על זה מחיר".

על הטענה שנשמעת שוב ושוב כי כהן ויתר על עצמאות המוסד כדי להתקרב לראש הממשלה, משיב כהן "אם הייתם רואים את הוויכוחים הלוהטים שבהם אני (נמצא) לא צריך להוכיח שאני עומד על דעתי, כי אני עומד על דעתי. אני עובד לשם שמיים, אני לא עובד עבור ראש ממשלה".

על הביקורת שנשמעה כלפיו לאחר שפורסם כי במרץ האחרון פעל כדי לסדר לנתניהו ביקור באמירויות בשבוע שלפני הבחירות הוא מגיב בביטול. "תוכנית העבודה של המוסד לא מושפעת כהוא זה על ידי הרקע הפוליטי או מערכות בחירות כאלה ואחרות".

אבל לוח השנה לא משקר, אתה מזיע כדי להשיג לראש הממשלה ביקור באבו דאבי בשבוע של הבחירות.

"הביקור הזה היה אמור לקרות מספר פעמים מאז אוגוסט 2020. הוא פשוט לא קרה בעיקר בגלל היבטי קורונה וסגרים, אני אומר לך – הלוואי והיינו מגיעים לביקור הזה. היה מתוכנן להגיע גם מלך בחריין. כן, אז יגידו 'ראש המוסד עובד עבור...', שיגידו. לא שאני לא ער לביקורת הישראלית, אני חושב שלמרות זאת אני תמיד מסתכל על מה נכון למדינת ישראל".

המערכה מול איראן: לעיתים אנחנו מציעים למדענים הסבת מקצוע

בשנה האחרונה התרחשו במתקן ההעשרה בנתנז שני פיצוצים שגרמו להרס משמעותי באתר ומיוחסים, בתקשורת הזרה, למוסד. בראשון, שהתרחש ביולי שעבר, התפוצץ שולחן באולם העילי, בשני, באפריל האחרון, השמיד פיצוץ במערכת החשמל חלק גדול מהצנטריפוגות המתקדמות. שני המבצעים ייצרו נזק רציני למתקן, על אף אחד מהם לא נטלה ישראל אחריות.

-אילו נחתנו בנתנז, לאן דבר ראשון היית לוקח אותי?

"למרתף. כי שם יש את הצנטריפוגות המסתובבות", אומר כהן, ומדייק, "אלה שהסתובבו. המרתף לא נראה כיום כמו שנראה קודם".

בסוף נובמבר האחרון חוסל מוחסן פחריזדה, אבי פצצת הגרעין האיראנית, בעת שנסע בשיירה מאובטחת יחד עם אשתו. העיתונות הזרה ידעה לספר על מבצע חיסול שכמו נלקח מסרט: מקלע כבד שהורכב על טנדר ניסאן בצד הדרך, הופעל מרחוק, והשמיד את עצמו מיד אחרי שחיסל את המדען הבכיר.

כהן אינו לוקח אחריות על פעולה ספציפית, אבל חושף, לראשונה, את מאחורי הקלעים. "אם המדען מוכן לעשות הסבת מקצוע" מסביר כהן, "ולא יפגע בנו יותר, אז כן. לעיתים אנחנו מציעים להם".

-קרה שבאנו למדען גרעין איראני – אני נותנת את הדוגמא – והוא הבין מי זה שבא אליו ואומר 'חבר יקר, אולי תעבור להיות מורה לפסנתר?'

"כן".

-הם יודעים גם מה האלטרנטיבה?

"הם רואים את החברים שלהם".

-והם יודעים ממי באה הפניה?

"גם אם לא, אבל הם מבינים את מהותה".

פרשת הצ'ק מהמיליארדר ג'יימס פאקר: טעיתי, הכסף יוחזר

יוסי כהן, ראש המוסד, מודה שטעה כשקיבל מהמיליארדר ג'יימס פאקר מתנה בשווי 20,000 דולר לחתונת בתו – כפי שחשף העיתונאי גידי וייץ ב"הארץ". בפעם הראשונה הוא מתייחס לפרשה, טוען שקיבל אותה לאחר התייעצות עם היועץ המשפטי של המוסד ומתחייב להחזיר את המתנה.

לאורך השנים צפו ועלו סימני שאלה סביב קשרי הקרבה האמיצים שטווה כהן עם בעלי הון. אחד הקשרים הללו הוא הידידות שנרקמה בינו לבין איל ההימורים האוסטרלי, ג'יימס פאקר, ששמו פרץ לתודעה כמי שתיחזק, יחד עם המפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, את קו המתנות לבני הזוג נתניהו בתיק 1000.

כהן מאשר כי התארח בסוויטה היוקרתית של פאקר במלון רויאל ביץ' בתל אביב, בזמן שפאקר שהה שם, וכי שקל ברצינות ללכת לעבוד כשותפם של מילצ'ן ופאקר בחברת סייבר שיקימו, תמורת מענק חתימה של 10 מיליון דולר. לשאלה אם לא מצא טעם לפגם בקשריו עם פאקר, השיב: "לו הייתי מוצא בעניין הזה בעייתיות הרי שלא הייתי עושה לחלוטין שום מגע. אנשי עסקים שנמצאים במגע עם ראשי ארגונים או ראשי מדינה הם חלק מהמילייה החברתי של כל אחד מאיתנו. גם המילייה החברתי שלי".

ההסכם עם האמירויות: היה צורך לנטרל את מוקש מבחוח במהלך המשא ומתן

את הקשר האישי עם השליט מוחמד בן זייד רקם כהן בנסיעות חשאיות במטוסים פרטיים. אלא שקודם לכן היה צריך להוריד מהשולחן נושא כאוב במיוחד: חיסולו של מחמוד אל מבחוח, בכיר החמאס, שיוחס בתקשורת הזה למוסד הישראלי, בחדרו בבית מלון בדובאי. כזכור, הסתיים החיסול ההוא בחשיפה מהדהדת של הסוכנים שהשתתפו במבצע. כהן מספר כי החשיפה ההיא "שינתה טוטאלית את האופן שבו ארגוני ביון עובדים". באשר להשפעת חיסול מבחוח על בניית הקשר עם השליט בן זייד הוא אומר "גמרנו את זה קודם".

-הבנת לפני שאתה מגיע לשם שזה מוקש שתצטרך לנטרל?

כן. ברור שהדבר הזה היה צריך להיות על השולחן, והוא היה. וטיפלנו בו. והסרנו את המכשול הזה".

המערכה מול חמאס: טעיתי בהעברת הכסף הקטארי לרצועה

כהן מודה כי לאחר מתקפת חמאס במאי האחרון שינה את דעתו על האופן בו צריך להתמודד עם סוגיית הרצועה. כהן, שלקח חלק משמעותי בבניית המנגנון שאפשר הזרמת כסף קטארי לעזה, אומר כעת בכנות 'טעיתי'. "אני יכול להגיד מה אני חשבתי. חשבתי שאנחנו בהסדרה. אני מודה שהאמנתי, בלב שלם, שלו תתרגל האוכלוסיה ברצועת עזה לטיפה יותר רווחה, שתשפר במידה רבה את המערכת האזרחית שלהם, חס וחלילה לא הצבאית, חשבתי שחייהם יהיו טובים יותר והמוטיבציות למשברים ולמלחמות תפחתנה. וטעיתי כנראה. טעיתי".



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$

              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  לא ראיתי אבל ממש לא מתרשם מראש המוסד tesla man 10.06.21 23:50 1
     הכל זה אנחנו , הכל Braveheart 10.06.21 23:52 6
         באופן גורף כל אוהבי ביבי בפורום שונאים את ברקת tesla man 10.06.21 23:54 12
             כולנו אותו שטנץ' , צודק Braveheart 10.06.21 23:54 13
                 חחח אבל זה ממש נכון tesla man 10.06.21 23:59 21
                     :) אני מאד מעריך את ד''ר אבישי Braveheart 11.06.21 00:06 29
                         מדוע הוא מתראיין אצל אילנה דיין? זאת טעות. הגיע הזמן להחליש את כוחה התעמולתי. JackAren 11.06.21 02:23 94
                             מסכים לחלוטין . אבל אילנה כבר יודעת ש: ״הו הא מה קרה ראש הממשלה הבא הבא ״ FBD 11.06.21 07:47 112
                             היה צריך ללכת לערוץ רב תפוצה ואובייקטיבי ולהתראיין אצל ריקלין בכיכר. סקפטי 11.06.21 11:22 159
             ברקת לא מוצא חן בעיניי מזמן עוף החול 11.06.21 00:49 61
                 מסקנה שהיא שטות גמורה . הלשעברים חלקם אכן גרועים , אך לפסול אותם זה כבר טימטום . FBD 11.06.21 08:03 119
                 מנהיג הימין צריך להאמין בשני דברים: שהפלשתינים מחפש בנרות 11.06.21 08:03 120
                     מדויק החתול הסמוראי 11.06.21 10:18 144
         עזוב כבר שלחתי להם מתכון לחמוצים , המלצתי לשים כרוב גם. Mr_Black 11.06.21 00:48 60
     האידיאולוגיה שלו ברורה מאוד Queen_O 10.06.21 23:52 8
         איך ברורה הוא עדין לא היה בגדר קובע מדניות tesla man 10.06.21 23:55 17
             הוא מצליח להבחין בין טוב לרע - משמע הוא בימין העמוק Queen_O 10.06.21 23:57 18
                 רמס''ד שמקבל צ'ק לחתונת בנו מאיש עסקים - 20,000 דולר - זה נקרא יודע להבדיל בין טוב לרע? גבולן 11.06.21 00:10 33
                     ע''פ מה שאמר תמיר בן-צבי 11.06.21 01:05 70
                         אם גם אתה לא מבין מה הבעייה, קטונתי. גבולן 11.06.21 01:08 72
                             הוא הודה שזאת הייתה טעות והוא יחזיר את המתנה… kitzz 11.06.21 02:36 95
                                 תקרא על מערכת היחסים שלו עם נותני המתנות ותבין עד כמה זה חמור גבולן 11.06.21 09:11 136
                     20אלף דולר זה לא סכום יוצא דופן לחתונה. בוא, הבת של מילצ''ן השכיבה 2מיליון $ בהקמת יש עתיד.. שתיקת הכבשים. Kayser Soze 11.06.21 08:01 117
                         קח גבולן 11.06.21 08:09 124
                     איזה התחסדות. עכביש 11.06.21 08:51 134
                         אתה מגיב מבלי שקראת היטב את הפרטים. גבולן 11.06.21 09:14 137
                 הוא הלך להתראיין דווקא אצל אילנה שתי דקות לאחר סיום כהונתו עמבה 11.06.21 00:41 53
                     גם אלשייך כבשה פועה 11.06.21 08:01 116
                 הימין של הליכוד הוא כל כך עמוק שהוא צלל לשמאל Volter 11.06.21 01:05 69
                     רק מי שסבור ש''ימין עמוק'' זה להרוג ערבים וללכת מכות עם אוהדי הפועל ת''א חושב כך כבשה פועה 11.06.21 08:06 123
         מדובר באיש אשכולות , חד כתער, לא עסקן פוליטי , מנהיג אמיתי , בעל יכולות נדירות,ואידיאולוג FBD 11.06.21 07:53 113
             אלא אם אתה חבר קרוב שלו או משפחה החתול הסמוראי 11.06.21 10:22 145
     לא מתרשם Fitz 11.06.21 00:02 25
     הבעיה שאתה אפילו לא מנסה לראות. ברור שהוא עולה בכמה וכמה רמות על מועמד השמאל לשעבר בני גנץ גם זה יעבור 11.06.21 02:12 91
         חחח באמת האשמתי אותם אז רצו אחר מראה חיצוני בלבד tesla man 11.06.21 02:15 92
             תראה את הראיון ותבין שמדובר באדם מוכשר מאוד שחשובה לו טובת מדינת ישראל והוא לא נראה כאדם גם זה יעבור 11.06.21 02:19 93
  היורש News_Max 10.06.21 23:51 2
  יפה שהעלאת לוימו אבל שני הלינקים לא עובדים CheekyBastard 10.06.21 23:51 3
     שמישהו עוד יבדוק. לי עובד טוב ZioNLight 10.06.21 23:51 4
         לי לא עובד עץ-שקד 10.06.21 23:53 10
             דרך האפליקציה אתם? ZioNLight 10.06.21 23:55 16
                 קבל לינק חדש tesla man 11.06.21 00:19 43
         זה לא מוטמע באפליקציה האדומה מייקל דה סנטה 10.06.21 23:54 15
         עובד לי מעולה Chrome Win10, תודה רבה. BitWise 11.06.21 00:05 27
  התאהבתי ברמות קשות ♥️ Queen_O 10.06.21 23:52 5
     אכן. הוא עמוס בכריזמה יוצאת דופן. החתול הסמוראי 11.06.21 10:23 146
  ראיון רע של כהן מייקל דה סנטה 10.06.21 23:52 7
     עכשיו Fitz 11.06.21 00:04 26
     אני חושב שהוא עמד בזה יפה tristen 11.06.21 00:11 34
         הקורונה עברה מאיתנו, עכשיו צינון זה לא מפחיד לבוב 11.06.21 00:53 62
         חבר, אף.אחד לא ''הוציא אמירות מעניינות''.מדובר על איש מתוחכם שהמילים שלו מדודות.הוא מדבר גם לאירנים בראיון Kayser Soze 11.06.21 08:04 121
             כתבתי שהיא רצתה להוציא אמירות מעניינות tristen 11.06.21 16:33 168
     אני מניח שהוא יודע יותר מגולשים ברוטר. GaggeR 11.06.21 01:16 75
     במה בדיוק הוא הובך? האלכימאי 11.06.21 08:36 132
         בשאלות על נ למשל מייקל דה סנטה 11.06.21 09:40 140
  איש מעניין בהחלט. Braveheart 10.06.21 23:53 9
  אדם מדהים Sherlok 10.06.21 23:53 11
  מדוע הוא מתראיין אצל אילנה דיין? זאת טעות. הגיע הזמן להחליש את כוחה התעמולתי. JackAren 10.06.21 23:54 14
     צודק Queen_O 10.06.21 23:59 20
     מה לעשות שהרבה אנשים עדיין צופים ובהמוניהם בערוץ 12 cf7 11.06.21 00:14 35
         לזה אתה קורא ראיון מאוזן? עמבה 11.06.21 00:42 55
     כי היא מראיינת חדה ואינטיליגנטית, מה שהופך את הדיאלוג בינה לבין המראויינים שלה למעניינים יותר, ומן הסתם Androidog 11.06.21 00:53 63
         חדות ואינטליגנטיות אינם חובה בתקשורת הישראלית - רק הנאמנות לאג'נדה סוללת קריירות ב- 12, 13,11 כבשה פועה 11.06.21 08:15 128
     היא פשוט מגישה ב 10 רמות מעל כל אחד אחר… החתול הסמוראי 11.06.21 10:27 147
     חד וחלק. נגעלתי מאיך שהיא מראיינת פנקס הקטן 11.06.21 11:01 154
  לא עובד הוידאו פרופסור סבבה 10.06.21 23:58 19
     האפליקציות שלכם לא עובדות. הוידאו כן. מצטער. ZioNLight 11.06.21 00:00 23
     קבל tesla man 11.06.21 00:22 45
         תודה רבה פרופסור סבבה 11.06.21 00:28 49
  לא הבנתי לפי מה החליטו שהוא איש ימין חלוץ שפוי 11.06.21 00:00 22
     כמו כמעט כל יוצאי מערכת הביטחון, גם כהן יחליט מהי העמדה הפוליטית רק לאחר שיידע איזו מפלגה יכולה לשרת winter1 11.06.21 00:07 30
         סיכוי טוב שאתה צודק חלוץ שפוי 11.06.21 00:17 40
             לא מבוסס על כלום כמובן, הוא גם לא אמר משהו שעשוי לרמוז על הנושא. אולי הלוגיקה שמנחה אותם היא כזאת winter1 11.06.21 00:27 48
             האגף הימני מתלהב כי מבינים שהעם פה דפקט ולא חשוב לו היכולת והניסיון אלא הכישורים לנצח בחירות בישראל. וליוסי - ישראלצ'יק 11.06.21 01:36 81
         ניתוח יפה החתול הסמוראי 11.06.21 10:27 148
  התרשמתי לטובה אור_יקרות 11.06.21 00:02 24
     צודק. Queen_O 11.06.21 00:09 31
     זה לא הוא זה ביבי והוא מחפה עליו. ונניח והיה חושב ומייעץ אחרת אתה חושב שביבי היה נוקט פעולה מבצעית?? ישראלצ'יק 11.06.21 00:59 67
     דווקא מאוד התרשמתי מזה שהוא הבין שגם האזרחים בעזה לא רוצים להשתפר למרות הכסף GaggeR 11.06.21 01:17 76
  איש מיוחד וחכם מאוד. אילנה דיין מעצבנת. שומרוני 11.06.21 00:06 28
     סיכום נהדר ! תימצתת את זה בול ! עלי 11.06.21 00:10 32
         חח תודה שומרוני 11.06.21 00:15 38
     היא עיתונאית התפקיד שלה זה גם לשאול שאלות קשות חלוץ שפוי 11.06.21 00:18 42
         רק כשמדובר בחוסיין אובמה השאלות מלטפות ומתחנחנות זופ-ניק 11.06.21 00:48 59
         הם לא מבינים את זה. כי ביבי הצליח להנדס לבייס את תזת ''הקורבן הנרדף''. חבל שאנשים לא רוצים שמראיין Androidog 11.06.21 00:59 66
             להפך אני בעד שאלות קשות, אבל השיח שלה ושפת הגוף שלה שומרוני 11.06.21 08:02 118
         גם לשאול שאלות יש דרכים, והיא חשבה שהיא מדברת עם פוליטיקאי משופשף שהיא נדחפה כל הזמן GaggeR 11.06.21 01:17 77
     תודה על סיכום הראיון Whereismymind 11.06.21 09:59 142
  ראש מוסד לשעבר שאומר שעשה את מה שעשה עבור בטחון המדינה: ''רק לשם שמיים'' Investjour 11.06.21 00:14 36
     ענק🤣 שומרוני 11.06.21 00:15 39
     ההתמחות שלו בניהול מבצעים חשאיים , להיות ראש ממשלה בישראל צריך להיות פרופסור בפוליטיקה ישראלצ'יק 11.06.21 01:07 71
     תמיד מעניין אותי מי מייצר גרפיקות כאלו שפתאום מועלות באופן אקראי לחלוטין Volter 11.06.21 01:11 74
     +++ גם זה יעבור 11.06.21 02:09 89
  דומה קצת לזאב רווח מהמישור להר 11.06.21 00:15 37
  הדבר הכי חשוב לדעתי שהיום הוא מודה שטעה בנוגע למזוודות הכסף שעברו לעזה or10 11.06.21 00:18 41
  מעריך את יוסי כהן ופועלו כראש מוסד, לדעתי הראיון הזה היה גרוע המקור 11.06.21 00:21 44
     אני ראיתי בו שהוא מנסה לשחק את הישראלי הסחבק, חייכן ולא בעל קילר אינסטינקט קר ישראלצ'יק 11.06.21 01:22 78
  לא יודע, אני לא מתרשם. בתור יהודי שמכיר טוב איראנים אני חושש שהאיראנים החכמים שועטים קדימה. pingi 11.06.21 00:23 46
     אירן אמנם מנסה להשתלט על המזרח התיכון אבל הבית שלה מתפרק האלכימאי 11.06.21 08:38 133
  מביך כמה שהוא חושב שאנשים מטומטמים וכמה אנשים פה עוד מעריצים אותו אחרי זה Yuvals 11.06.21 00:25 47
     גם אתה קנית אדמה בירח? לבוב 11.06.21 00:58 65
     למזלנו רוב העם מתעלה מעל דברי ההבל של השמאל ויודע מה טוב לנו כאזרחי המדינה. גם זה יעבור 11.06.21 02:07 87
         הוא היה רמס''ד מצוין, גם דגן היה חלוץ שפוי 11.06.21 07:12 105
             לא רואה מקום להשוות ביניהם. גם זה יעבור 11.06.21 10:39 151
         חחח כן כן כל מי שחושב בעצמו ולא נותן למנהיג הכת שלכם לחשוב בשבילו Yuvals 11.06.21 13:55 164
  ראיון מיותר סתם מושך אש. שלום בעד שלום 11.06.21 00:31 50
  איש מבריק. 10 רמות מעל לפיד( בושה על ההשוואה). מקווה שיגיע לליכוד וביחד עם ברקת, יקימו צוות הנהגה לוחם_ישראל 11.06.21 00:33 51
     איך לפיד קשור? כל אחד יש לו עבודה אחרת. לפיד לא היה במוסד. pingi 11.06.21 00:38 52
         לפיד אמור להיות ראש ממשלה בעוד שנתיים( מקווה שלא), וככל הנראה גם יוסי כהן ישאף לאותו מקום ובאותו זמן... לוחם_ישראל 11.06.21 00:41 54
             אתה טוען שישנו את החוק? חלוץ שפוי 11.06.21 07:12 106
     מה הקשר ללפיד? Yuvals 11.06.21 00:42 56
     הלוואי שיהיה קדנציה אחת בתור מספר 2 של ביבי... 972 11.06.21 00:47 58
         מה אתה אומר מגן-ולא-יירא 11.06.21 03:16 97
  טיפוס צבעוני :) בוגרי מחזור 2021 בליכוד (אם ינסה להצטרף לשם) יעשו לו בית ספר ויאכלו אותו חי בלי מלח :) גמני 11.06.21 00:46 57
  בחור מרשים ואנושי. מקווה בשבילו שיעלה בהדרגה ובזהירות. איל השרון 11.06.21 00:57 64
  הכי ראוי שיש ! אשר טריגר 11.06.21 01:04 68
  אשכול מצחיק :) גמני 11.06.21 01:11 73
     מביך חלוץ שפוי 11.06.21 07:13 107
         אם זה נראה כמו, מדבר כמו, מתנהג כמו, אז זה טוב כמו. חיים פשוטים לא? :) גמני 11.06.21 11:13 156
  צפיתי בראיון קומונסנס 11.06.21 01:25 79
     יש כאלה שהם גיבורי מקלדת ויש כאלה שכובשים הרים ועושים המון למען אזרחי המדינה. גם זה יעבור 11.06.21 02:03 86
         כנראה אתה לא יודע שאדון קומונסנס הוא ערבי, לפחות זה מה שהוא הצהיר פה בפורום. Whereismymind 11.06.21 10:02 143
             לא ידעתי. תודה על ההארה. גם זה יעבור 11.06.21 10:36 150
     לא אדם מבריק בכלל AvniY 11.06.21 10:58 153
  יצאתי ברגשות מעורבים מהראיון הזה Yair 11.06.21 01:31 80
     למה Michelangelo 11.06.21 01:55 84
  מהטובים שבאנשינו יוסף 11.06.21 01:44 82
  עוד נגלה המון מעשים של השמאלן מבלפור, איש מאוד מסוכן למדינת ישראל. שדרותי 11.06.21 01:48 83
  איש מדהים. גם זה יעבור 11.06.21 02:01 85
     אתה אפילו לא יודע מהן עמדותיו, כמעט בשום אספקט פוליטי החתול הסמוראי 11.06.21 10:32 149
         בשנים האחרונות למדנו שאין עמדות ואין יותר אידאולוגיה,יש רק כיסאולוגיה. גם זה יעבור 11.06.21 10:42 152
  קורא חלק מהתגובות ולא מאמין הסדרניק_חרדי 11.06.21 02:07 88
  וואי מרשים. uz7 11.06.21 02:12 90
  תקוות שווא? מגן-ולא-יירא 11.06.21 03:06 96
     אני לגמרי באותן המחשבות badboy3919 11.06.21 06:16 101
  סיכום הראיון- יוסי כהן אור דוד 11.06.21 04:45 98
  זה לא ראיון ראשון שלו אצלה מימון סחר 11.06.21 05:23 99
  ביי ביבי הלכה ההתרעה מקווה שבנט יתחיל עידן חדש שפינוזה 11.06.21 05:50 100
  כמה מהר לקח לו לו להפוך להיות שמאלני. ;) incanus 11.06.21 06:32 102
  הדבר הכי מעניין לדעתי הוא שמסתבר שהמבצע שומר חומות הקצר ועל פניו זניח דווקא יכול להיות ששינה תפיסה ביטחונית ישראלי 11.06.21 06:37 103
  אמלק, רק סתירה קטנה שעלתה לי על ההתחלה. ציטוט: על הקשר עם נתניהו: ''יודע שמשלם מחיר על הזיהוי איתו HappyBD 11.06.21 06:50 104
  איש מרשים שקשוקה 11.06.21 07:13 108
     הרוב המוחץ של אנשי זרועות הביטחון חלוץ שפוי 11.06.21 07:21 109
         כוכבי קרוץ מחומר אחר שקשוקה 11.06.21 07:22 110
             את זה נראה רק אחרי שישתחרר חלוץ שפוי 11.06.21 07:27 111
  20 אלף דולר מתנה? מג'יימס פאקר? טעות? יחזיר את הכסף? סה היניין הכי משמעותי בראיון הזה. אבל, שויין יגאל פת-אל 11.06.21 07:54 114
     הוא הכחיש את הסכום חלוץ שפוי 11.06.21 07:55 115
         אז צריך לשנות בגוף הכתבה יגאל פת-אל 11.06.21 08:16 129
     דילמה,מצד אחד האיש באמת מרשים,ואין שום ספק שתרם תרומה מכרעת לבטחון המדינה ועם ישראל קוקי 11.06.21 08:35 131
  ראיון מרתק - איש יקר מקווה שימשיך להנהגת המדינה naradin 11.06.21 08:05 122
  אילנוש, לא הצליח לך :) מדמחיסט 11.06.21 08:13 125
  רדוד רדוד צפונבון 11.06.21 08:15 126
  איש מרשים ביותר,עם ישראל חב לו הרבה. אני רק מקווה ששבתאי צבי נתניהו לא זיהם אותו פוליטית קוקי 11.06.21 08:15 127
  שווה לעקוב אם הוא באמת מתכוון להחזיר את ה20 אלף. האם יש לנו ביבי מס׳ 2? איזי מהחונטה 11.06.21 08:32 130
  לדעתי בדיעבד יוסי כהן מתחרט על הראיון לעובדה. לדעתי הוא לא יצא שם טוב. עדי 11.06.21 09:02 135
  כל הכבוד שהודה שהכסף מקטר זה טעות אחת גדולה Liron 11.06.21 09:14 138
  יהיר שחצן לא משדר אמינות מתחכך עם אנשי המיליה הגבוהה גבוהה יואב 11.06.21 09:18 139
  עדיין לא ראיתי הכל, צפיתי רק בכמה קטעים אניהיא 11.06.21 09:48 141
  מראיינת נוראית פנקס הקטן 11.06.21 11:09 155
     דווקא בהחלט קישרה אותו לנתניהו, למשל על ידי החיבה המשותפת שלהם למליארדרים, תיזמון הפגישות קוקי 11.06.21 11:25 161
  המילים בסוף לגבי פיוס החמאס נוטעים בי תקווה MechanicalMan 11.06.21 11:20 157
  הטעות הכי גדולה שלו {ולא רק שלו} היא ריצת האמוק לראיון אצל הצהובנית ש-עצמון 11.06.21 11:20 158
  מביך ביותר, לא היה צריך בכלל להתראיין עמוס 11.06.21 11:24 160
     מה מביך? SmokinKills 11.06.21 13:54 163
     האיש בעל אספירציות ברורות ומהסתכלות כאן באשכול ובכלל על הביביסטים שמשוועים למחליף למלכם ויקבלו גמני 11.06.21 16:28 166
         זה בדיוק מה שאני טוען, ברגע שביבי יירד מהכס הביביזם ידעך כי הביביזם בא יד ביד עם כוח תשבץ 11.06.21 16:30 167
  הטעות עם הפרוטקשן זה לא לדרוך למישהו על הרגל או צ'ק לחתונה. זה מחדל קולוסאלי תשבץ 11.06.21 13:51 162
  ראיון מרשים ביותר SmokinKills 11.06.21 13:57 165

   
   
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:50   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. לא ראיתי אבל ממש לא מתרשם מראש המוסד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מעניין מי אלה שלא מעניין אותם האידאולוגיה של המועמד שלהם שעד היום היה אנונימי (רמז ביבסטים)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26178 הודעות, 176 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:52   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הכל זה אנחנו , הכל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:54   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. באופן גורף כל אוהבי ביבי בפורום שונאים את ברקת  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ומחבבים את יוסי כהן (שאני לא מכיר) אולי הוא איש ישראל השניה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26178 הודעות, 176 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:54   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כולנו אותו שטנץ' , צודק  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אני תבנית גודל M אגב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:59   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חחח אבל זה ממש נכון  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
ועזוב על תצטנע אתה XL
אבל כן שמתי לב לדפוס מחשבה מסויים שקיים אצל הגרעין הקשה של תומכי ביבי (מה שנקרא בפי אבישי בן חיים ישראל השניה שלדעתי יש בה נקודת אמת)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26178 הודעות, 176 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:06   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. :) אני מאד מעריך את ד''ר אבישי  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
יש בדבריו הרבה אבל אני מעדיף להביט בזה בשלבים מאוחרים יותר ולא קודמים/מקדימים , כמכלול ומפרספקטיבה .
אני חושב שמנהיגים צריכים להיות קרובים לעם ולרחשיו כשצריך ורחוקים כשצריך .
כשנתניהו נכנס לחיים הפוליטיים , איש לא ציפה שתהיה כלפיו הערצה גדולה דווקא מציבור שנמנה על ישראל השנייה , זה רוב הקהלים שמחבקים ואוהבים אותו אע"פ שיש גם לא מעט מהראשונה גם כן , הם מוקירים לו תודה על מהלכים כלכליים רבים כמנהלי חברה בהייטק ולא רק .
לא חושב שנכון לקחת את תומכי נתניהו כמקשה אחת , מדובר בתמהיל מעניין ביותר מכל גווני הקשת הציבורית . דפוסים תמיד יהיו , השאלה כמה נכון או באיזה מינון להסתמך עליהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
12178 הודעות, 76 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:23   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. מדוע הוא מתראיין אצל אילנה דיין? זאת טעות. הגיע הזמן להחליש את כוחה התעמולתי.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16232 הודעות, 148 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:47   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. מסכים לחלוטין . אבל אילנה כבר יודעת ש: ״הו הא מה קרה ראש הממשלה הבא הבא ״  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
השמאל זיהה כוכב על בקנה מידה שלא הכרנו שאינו מזוהה איתו , ולכן הוא טוען את החצים ומציב את המטרה IN ADVANCE!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקפטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.18
5970 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:22   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. היה צריך ללכת לערוץ רב תפוצה ואובייקטיבי ולהתראיין אצל ריקלין בכיכר.  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוף החול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.19
10873 הודעות, 125 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:49   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ברקת לא מוצא חן בעיניי מזמן  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
יש לי הרגשה רעה לגביו. נקודה.
ביחס לכהן כבר אמרתי כאן בעבר, אין לי מושג ביחס לאיש, פשוט כלום. אני גם כבר די מגובש ביחס לדעה שאולי הגיע הזמן לאסור על לשעברים להיכנס לפוליטיקה. רוב הזמן נזקם גדול מתועלתם בהרבה - לשעברים כולל צבא, שבכ ומוסד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16232 הודעות, 148 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:03   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. מסקנה שהיא שטות גמורה . הלשעברים חלקם אכן גרועים , אך לפסול אותם זה כבר טימטום .  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
ולגבי יוסי כהן - מדובר בדמות שמבליחה לפוליטיקה הישראלית ( אם אכן יקרה) פעם בדור .
יש לו איכויות שלא קיימות אצל רוב הפוליטיקאים ורוב הלשעברים .
זה מאןד מפחיד את השמאל ואת תומכיו, ובטח שאת כת הרל״בים.

אנשי כת הרל״בים כבר לא עוצרים יותר - הם מטומטמים עד הסוף !
גם אם נתניהו כבר לא יהיה בשלטון שנים , הם עדיין יהיו חברים בכת ויפעלו בטימטום אכזרי כלפי כל מה ומי שחכמי הכת יצביעו עליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.04
11899 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:03   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מנהיג הימין צריך להאמין בשני דברים: שהפלשתינים  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
הם אויב. שהדיקטטורה המשפטית היא אויב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:18   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. מדויק  
בתגובה להודעה מספר 120
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
10995 הודעות, 76 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:48   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. עזוב כבר שלחתי להם מתכון לחמוצים , המלצתי לשים כרוב גם.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
בכל אופן איש צללים מבריק הלוואי ובעתיד יהיה רהמ .... אבל קודם כל צריך להפיל את ממשלת הזדון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
3164 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:52   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. האידיאולוגיה שלו ברורה מאוד  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ואני כבר מתחילה להריח את הפחד בצד השני של המפה, לא רק להריח גם לראות בטוויטר.

בכל אופן אי אפשר לערער על ההצלחות הגדולות שלו במוסד בכלל וכראש המוסד בפרט.

הרבה דברים טובים קרו למדינת ישראל במשמרת שלו.


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:55   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. איך ברורה הוא עדין לא היה בגדר קובע מדניות  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
היו אחלה מפקדים וגנרלים שמאלנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
3164 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:57   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. הוא מצליח להבחין בין טוב לרע - משמע הוא בימין העמוק  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
ועכשיו ברצינות, הוא מבין את המזרח התיכון, הוא מדבר את השפה תרתי משמע.

התחנך אצל הרב דרוקמן

אני חושבת שזה די ברור איפה הוא ממוקם ואני אתפלא מאוד אם בסוף אני טועה..


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
3146 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:10   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. רמס''ד שמקבל צ'ק לחתונת בנו מאיש עסקים - 20,000 דולר - זה נקרא יודע להבדיל בין טוב לרע?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמיר בן-צבי
חבר מתאריך 12.9.07
2590 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:05   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. ע''פ מה שאמר  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
10000 או פחות, וגם על זה ביקש ייעוץ משפטי אם לקבל.

וכמה לעזאזל מצופה ממילארדר לתת בחתונה? ...


"הכל צפוי והרשות נתונה"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
3146 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:08   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אם גם אתה לא מבין מה הבעייה, קטונתי.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
113136 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:36   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. הוא הודה שזאת הייתה טעות והוא יחזיר את המתנה…  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
נכון, זה עדיין לא עושה אותו צדיק אבל כל אדם יכול לטעות לא כולם מסכימים להודות בכך, אל תשכח שהוא ביקש וקיבל אישור של היוע״ש של המוסד - חייב לציין שעצם קבלת האישור גרמה לי להרמת גבה - איפה היה היועץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
3146 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:11   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. תקרא על מערכת היחסים שלו עם נותני המתנות ותבין עד כמה זה חמור  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18005 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:01   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. 20אלף דולר זה לא סכום יוצא דופן לחתונה. בוא, הבת של מילצ''ן השכיבה 2מיליון $ בהקמת יש עתיד.. שתיקת הכבשים.  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
3146 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:09   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. קח  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
13218 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:51   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. איזה התחסדות.  
בתגובה להודעה מספר 33
 

לא יודע בן כמה אתה, אבל נניח שאתה עושה ארוע ויש לך קרוב משפחה ממש עשיר שהביא לך מתנה של 20 אלף דולר. מה תחזיר את זה? פאקר זה בשבילו הוצאה יומית אולי, לנו זה נשמע הרבה. אם המתנה הייתה דורשת מיוסי כהן משהו זה בעייתי אבל לא דרש כלום אולי רק בקרבתו כי יוסי כהן בנאדם מעניין. השמאל כבר מריח ביבי 2 שהולך לקחת להם שוב את השלטון לשנים, וזה מה שהם מצאו.


חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
3146 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:14   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. אתה מגיב מבלי שקראת היטב את הפרטים.  
בתגובה להודעה מספר 134
 
  
היחסים ביניהם מהווים עילה לחקירה!
המתנה אסורה בחוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
6182 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:41   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הוא הלך להתראיין דווקא אצל אילנה שתי דקות לאחר סיום כהונתו  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
אז אני תוהה לגבי יכולת ההבחנה שלו בין טוב לרע


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה
חבר מתאריך 29.5.21
450 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:01   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. גם אלשייך  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.08
12116 הודעות, 60 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:05   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. הימין של הליכוד הוא כל כך עמוק שהוא צלל לשמאל  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה
חבר מתאריך 29.5.21
450 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:06   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. רק מי שסבור ש''ימין עמוק'' זה להרוג ערבים וללכת מכות עם אוהדי הפועל ת''א חושב כך  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
ביבי הוא שילוב נדיר מאוד של אידיאולוג עם פרגמטיסט הניחן ביכולת לברור מה נכון ומה תפל כאינטרס ישראלי-ציוני ארוך-טווח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
16232 הודעות, 148 מדרגים, 276 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:53   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. מדובר באיש אשכולות , חד כתער, לא עסקן פוליטי , מנהיג אמיתי , בעל יכולות נדירות,ואידיאולוג  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 07:59 בברכה, FBD
 
רצף של תכונות שיכולות לערער את השמאל הקיצוני השולט במוקדי הכח , ולהביאו למצב הנורמלי שלו: להסית להסית להסית! כי מדובר לכאורה ב״אוייב״ של השמאל הישראלי .
כל מי שמזוהה מבחינתם עם נתניהו( אף במקצת) הוא אוייב .
הם רק התחילו אבל זה יתגבר ככל שהם ירגישו בסכנה מבחינתם . הסכנה שלהם היא ההצלחה של מדינת ישראל.

יוסי כהן היקר. תמשיך בדרכך , גלה פניך לציבור , אל תיחת מהחלאות בפוליטיקה הישראלית , אתה גדול מהם בכמה רמות .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:22   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. אלא אם אתה חבר קרוב שלו או משפחה  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  
כל מה שכתבת פה הוא משאלות לבך.

גילוי נאות, דעתי - נראה בחור עם מלא כריזמה, יודע לדבר, מאצ׳ו אמיתי (ראש מוסד, אחרי הכל…)

אבל גם ביבי יודע לדבר… אז זה לא אומר הרבה. נמצין לבאות. מסקרן הוא בהחלט!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fitz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.19
787 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:02   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לא מתרשם  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
בגלל השנאה לביבי ושהוא מזוהה איתו.
המוסד בשנים האחרונות החזיר לעצמו את הכבוד והיוקרה ועשה(לפי פרסומים זרים) הרבה פעולות מטורפות.
ימיים יגידו אבל לדעתי אחד הראשי מוסד הכי טובים שהיו לנו גם בטחונית וגם מדינית.
אמיץ וגם הרבה בזכותו היחסים והשלום עם איחוד האמירויות והיחסים עם סעודיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:12   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. הבעיה שאתה אפילו לא מנסה לראות. ברור שהוא עולה בכמה וכמה רמות על מועמד השמאל לשעבר בני גנץ  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
שרץ עם טייטל רק לא ביבי בלי לספר מה הוא רוצה לעשות חוץ מזה ומה הדעות שלו ובכל אופן הביא 35 מנדטים.
יוסי כהן עולה עליו בכל פרמטר וראוי שאדם כזה ינהיג את המדינה.

תאשים את השמאלנים בהאשמה המגוחכת שהאשמת את הימניים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. חחח באמת האשמתי אותם אז רצו אחר מראה חיצוני בלבד  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  
ולכן לא פלא שנפל בפח של ביבי שוב ושוב כל האנשים שעשו הרבה דברים הן בכלכלה והן בצבא צריכים להוכיח את עצמם בפוליטיקה כימנים ודוברי אמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:19   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. תראה את הראיון ותבין שמדובר באדם מוכשר מאוד שחשובה לו טובת מדינת ישראל והוא לא נראה כאדם  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  
שימכור הכל למען יחס מלטף מהתקשורת והשמאל וזה כבר סימנים טובים שמדובר באדם ראוי.

אחת הבעיות הקשות של השמאל היא חוסר עמוד שדרה שהם מוכנים למכור אפילו את משפחתם למען יחס מלטף וגנץ הוא בדיוק כזה ויוסי כהן הוא בהחלט לא כזה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
13603 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:51   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. היורש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheekyBastard לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.20
901 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:51   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. יפה שהעלאת לוימו אבל שני הלינקים לא עובדים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
54527 הודעות, 390 מדרגים, 419 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:51   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. שמישהו עוד יבדוק. לי עובד טוב  
בתגובה להודעה מספר 3
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עץ-שקד
חבר מתאריך 9.6.21
1 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:53   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לי לא עובד  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight
חבר מתאריך 22.4.16
54527 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:55   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. דרך האפליקציה אתם?  
בתגובה להודעה מספר 10
 

תבדוק את זה:

חלק א'
https://www.dailymotion.com/video/k4GEoJUQCrTuYXwWXfN

חלק ב'

https://www.dailymotion.com/video/k55O0e9ytGWR9HwWXfU



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:19   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. קבל לינק חדש  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
https://makostore-hd.ctedgecdn.net/Makostore-Vod/_definst_/amlst:http/VOD/recording/uvda/16239990/16239990_noAdds/16239990_noAdds_,550,850,1400,2200,.mp4/chunklist_b2200000.m3u8?btoken=877529d8de7bd4e1ccb4d33ac154b053f5c1452513ab4eb37a5b8eb17b10b0f8&str=1623358923&exp=1623359943



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקל דה סנטה
חבר מתאריך 24.12.14
24332 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:54   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. זה לא מוטמע באפליקציה האדומה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BitWise
חבר מתאריך 9.9.18
456 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:05   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. עובד לי מעולה Chrome Win10, תודה רבה.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O
חבר מתאריך 6.3.19
3164 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:52   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. התאהבתי ברמות קשות ♥️  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:23   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. אכן. הוא עמוס בכריזמה יוצאת דופן.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקל דה סנטה
חבר מתאריך 24.12.14
24332 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:52   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ראיון רע של כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הובך ע"י דיין והתרברב בשלל דברים שלא ברור על מה ההתרברבות בהם. איראן כאן ובגדול.

הוא נראה יותר כמו פוליטיקאי מאשר ראש מוסד וזה ממש לא דבר חיובי.


תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Fitz
חבר מתאריך 2.6.19
787 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:04   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. עכשיו  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
כי זה ראיון פרישה.
ואם הוא חותר לפוליטיקה הוא חייב לשווק את עצמו מה לעשות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
10721 הודעות, 70 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:11   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אני חושב שהוא עמד בזה יפה  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
יוסי כהן מעניין את התקשורת כי הם רואים בו המועמד הבא שיוביל את הימין ופחות בגלל הצלחותיו במוסד,
מה שאני ראיתי דווקא, זה שיושבת מולו המראיינת הבכירה בישראל עם 2 מטרות:
א. בחלק הראשון להוציא ממנו אמירות משמעותיות ומעניינות ביחס לעבודתו כראש מוסד.
ב. בחלק השני אחרי הליטופים, לנסות להכתים את שמו ב-100 קמש על רבע טענות והאשמות על ל"ע נאמנות לראש הממשלה.

הטענות סתמיות וההאשמות הן מגוכחות, היה חשוב לו לענות לכולן גם בראיון לעומתי. הוא ידע להתמודד וענה באופן מכובד.
אישית מאד התרשמתי מהאיש, מקווה שיעבור לו הצינון ואשמח לראותו מתמודד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
15783 הודעות, 91 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:53   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. הקורונה עברה מאיתנו, עכשיו צינון זה לא מפחיד  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18005 הודעות, 97 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:04   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. חבר, אף.אחד לא ''הוציא אמירות מעניינות''.מדובר על איש מתוחכם שהמילים שלו מדודות.הוא מדבר גם לאירנים בראיון  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
10721 הודעות, 70 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    16:33   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. כתבתי שהיא רצתה להוציא אמירות מעניינות  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
הוא ענה בדיוק מה רשצה, וזה בהחלט מעניין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
48428 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:16   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אני מניח שהוא יודע יותר מגולשים ברוטר.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
למרות שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכל, אני חושב שיש לו את הרזומה והניסיון לטעון בלי שיפקפקו בו בלי שום סימוכין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האלכימאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.16
3566 הודעות, 35 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:36   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. במה בדיוק הוא הובך?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקל דה סנטה
חבר מתאריך 24.12.14
24332 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:40   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. בשאלות על נ למשל  
בתגובה להודעה מספר 132
 
  


תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26178 הודעות, 176 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:53   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. איש מעניין בהחלט.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


תהיה פה מלחמה על קוצו של יוד מול הרשע הזה. נרעיד שמיים וארץ על ההתנהלות הזאת של האיש הזה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sherlok לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.15
950 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:53   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אדם מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מרשים, הלוואי שמחצית אחוז מהעם הנפלא שלנו יהיו כמותו
שאפו גדול
תודה יוסי כהן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
12178 הודעות, 76 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:54   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. מדוע הוא מתראיין אצל אילנה דיין? זאת טעות. הגיע הזמן להחליש את כוחה התעמולתי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
3164 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:59   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. צודק  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
אבל נראה שזה כבר נהפך למסורת אצל ראשי המוסד…


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
1794 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:14   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מה לעשות שהרבה אנשים עדיין צופים ובהמוניהם בערוץ 12  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
אתה יכול לקבל סיקור שלילי ולהפגע מכך ( ביבי) או לקבל כמה רגעי תהילה ולהרוויח
כל עוד כהן לא בליכוד ,יקבל ראיונות יחסית מאוזנים
אבל ברגע שיכנס, יתחיל לחטוף אש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
6182 הודעות, 90 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:42   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. לזה אתה קורא ראיון מאוזן?  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Androidog לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.19
9932 הודעות, 43 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:53   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. כי היא מראיינת חדה ואינטיליגנטית, מה שהופך את הדיאלוג בינה לבין המראויינים שלה למעניינים יותר, ומן הסתם  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
בזכות כישוריה, היא גם הצליחה למסד את עצמה בליגה של מראיינים שמושכים קהל ומביאים רייטינג. זו הסיבה.

ולכן, יוסי כהן גם עשה בתבונה שבחר להתראיין דווקא אצלה ולא אצל אחרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה
חבר מתאריך 29.5.21
450 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. חדות ואינטליגנטיות אינם חובה בתקשורת הישראלית - רק הנאמנות לאג'נדה סוללת קריירות ב- 12, 13,11  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
ראה את האלימות והצעקנות אצל מצליח, אופירה ואחרים. מה שהן מוכרות זה לא ראיון אינטיליגנטי, מכובד ומכבד אלא רמיסה גסה של מי שלא ממוקם נכון פוליטית וליטוף מחמיא למאותרגים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:27   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. היא פשוט מגישה ב 10 רמות מעל כל אחד אחר…  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
לא אוהב אותה ואת דעותיה, אבל עובדה עשויה וערוכה ברמה בינלאומית, ואין שום אלטרנטיבות ראויות בארץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
6699 הודעות, 103 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:01   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. חד וחלק. נגעלתי מאיך שהיא מראיינת  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
היא יוצאת מנקודת הנחה שבנימין נתניהו זה השטן, וכל השאלות שלה מנסות להכשיל אותו האם הוא מיודד עם השטן.
וממילא כל התשובות שלו מבוהלות ומתחמקות "לא מה פתאום, אני בכלל לא קשור לשטן. אל תקשרו אותי אליו... אני עובד רק למען עם ישראל".
כלומר ראיון רע זה אם היא היתה מצליחה לקשר אותו אל נתניהו. אבל היה ראיון טוב כי הוא הצליח להתחמק!
איזה תקשורת איומה יש לנו זה לא ייאמן


השולט בתקשורת שולט בארץ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סבבה
חבר מתאריך 16.4.20
265 הודעות
יום חמישי ל' בסיון תשפ''א    23:58   10.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לא עובד הוידאו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight
חבר מתאריך 22.4.16
54527 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:00   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. האפליקציות שלכם לא עובדות. הוידאו כן. מצטער.  
בתגובה להודעה מספר 19
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man
חבר מתאריך 19.10.20
3811 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:22   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. קבל  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
https://makostore-hd.ctedgecdn.net/Makostore-Vod/_definst_/amlst:http/VOD/recording/uvda/16239990/16239990_noAdds/16239990_noAdds_,550,850,1400,2200,.mp4/chunklist_b2200000.m3u8?btoken=877529d8de7bd4e1ccb4d33ac154b053f5c1452513ab4eb37a5b8eb17b10b0f8&str=1623358923&exp=1623359943



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סבבה
חבר מתאריך 16.4.20
265 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:28   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:00   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. לא הבנתי לפי מה החליטו שהוא איש ימין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא עוד לא אמר מילה פוליטית אחת, אחר כך יבכו כשיתברר שהוא לא מה שמצפים ממנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
41515 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:07   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כמו כמעט כל יוצאי מערכת הביטחון, גם כהן יחליט מהי העמדה הפוליטית רק לאחר שיידע איזו מפלגה יכולה לשרת  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
את האינטרס שלו בצורה הטובה ביותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:17   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. סיכוי טוב שאתה צודק  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
בגלל זה מצחיק לראות אץ ההתלהבות של האגף הימני פה, בלי שהוא אמר מילה בנושא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
41515 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:27   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. לא מבוסס על כלום כמובן, הוא גם לא אמר משהו שעשוי לרמוז על הנושא. אולי הלוגיקה שמנחה אותם היא כזאת  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
אם אדם ניהל קשרים מקצועיים תקינים עם ביבי, אז הוא בימין. אם היה ביניהם תקל במהלך הקדנציה אז הוא בשמאל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14329 הודעות, 83 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:36   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. האגף הימני מתלהב כי מבינים שהעם פה דפקט ולא חשוב לו היכולת והניסיון אלא הכישורים לנצח בחירות בישראל. וליוסי -  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
כהן יש את את זה ביג טיים. אחרי שינצח את הבחירות צריך לדאוג ל"יוסי כהן צריך אריה חזק" או סמוטריץ חזק וככה הימין נאלץ להתנהל לצערנו. זה מה יש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:27   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. ניתוח יפה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
👍



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור_יקרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.07
73530 הודעות, 377 מדרגים, 677 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:02   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. התרשמתי לטובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

רק הופתעתי מהנאיביות לנושא הכסף הקטארי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
3164 הודעות, 40 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:09   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. צודק.  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
אבל הודה בטעות ואחרי שניסה את זה וזה לא הצליח - מכאן יש לו רק לאן לעלות


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14329 הודעות, 83 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:59   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. זה לא הוא זה ביבי והוא מחפה עליו. ונניח והיה חושב ומייעץ אחרת אתה חושב שביבי היה נוקט פעולה מבצעית??  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
48428 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:17   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. דווקא מאוד התרשמתי מזה שהוא הבין שגם האזרחים בעזה לא רוצים להשתפר למרות הכסף  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
21028 הודעות, 242 מדרגים, 466 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:06   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. איש מיוחד וחכם מאוד. אילנה דיין מעצבנת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


איזה טוב השם !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.19
5019 הודעות, 108 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:10   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. סיכום נהדר ! תימצתת את זה בול !  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
21028 הודעות, 242 מדרגים, 466 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. חח תודה  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


איזה טוב השם !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:18   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. היא עיתונאית התפקיד שלה זה גם לשאול שאלות קשות  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
לא רק לתת לו לעשות לעצמו יח"צ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11221 הודעות, 140 מדרגים, 255 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:48   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. רק כשמדובר בחוסיין אובמה השאלות מלטפות ומתחנחנות  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Androidog לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.19
9932 הודעות, 43 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:59   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. הם לא מבינים את זה. כי ביבי הצליח להנדס לבייס את תזת ''הקורבן הנרדף''. חבל שאנשים לא רוצים שמראיין  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
יאתגר בשאלות את המראויינים שלו. על אחת כמה וכמה כשמדובר בראש מוסד/ראש ממשלה וכו'.. חבל שזה "מה שמפריע".

כשמה שצריך להפריע זה אם המראיין עושה למרואיין שלו חיים פשוטים. זה הדבר היחידי שצריך להכעיס אנשים. אני מוכן שאנשים יכעסו שמראיין עושה למראויין מ"מחנה אחר" נניח חיים פשוטים, ולבקר לגופו בהתאם.

אבל זה בלתי נתפס אצלי כל אלה שמעצבן אותם שמראיין שואל את המראויין שאלות נוקבות, וישר גולשים ל"וואטבאוטיזם".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.08
21028 הודעות, 242 מדרגים, 466 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:02   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. להפך אני בעד שאלות קשות, אבל השיח שלה ושפת הגוף שלה  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
היו "אתה שקרן ואני לא מאמינה לך"


איזה טוב השם !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
48428 הודעות, 329 מדרגים, 638 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:17   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. גם לשאול שאלות יש דרכים, והיא חשבה שהיא מדברת עם פוליטיקאי משופשף שהיא נדחפה כל הזמן  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
וקטעה אותו מלענות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
11988 הודעות, 122 מדרגים, 224 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:59   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. תודה על סיכום הראיון  
בתגובה להודעה מספר 28
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour
חבר מתאריך 11.4.21
466 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:14   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ראש מוסד לשעבר שאומר שעשה את מה שעשה עבור בטחון המדינה: ''רק לשם שמיים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ראוי גם ראוי שביום מן הימים ינהיג אותה.
למרות שניסית וניסית, לא ממש הצלחת להפילו בלשונו אילנה דיין. גם לא אחרי עריכה.
הוא אפילו לא הראה לך קצה יכולת של דיבור




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומרוני
חבר מתאריך 1.4.08
21028 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. ענק🤣  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  


איזה טוב השם !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק
חבר מתאריך 2.4.12
14329 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:07   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. ההתמחות שלו בניהול מבצעים חשאיים , להיות ראש ממשלה בישראל צריך להיות פרופסור בפוליטיקה  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
ראינו את כל הגנרלים שנחתו בפוליטיקה הם לא מתאימים לניהול עניינים פוליטיים ולכן כולם הוברחו בבושת פנים במשך עשרות השנים. להיות ראש ממשלה טוב צריך להיות קודם פוליטיקאי טוב. לומדים את זה במוסד?? צריך לזרוק אותו לכנסת ומשם לתיק ביצועי ובכך ירוויח את הניסיון הדרוש ביושר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter
חבר מתאריך 30.10.08
12116 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:11   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. תמיד מעניין אותי מי מייצר גרפיקות כאלו שפתאום מועלות באופן אקראי לחלוטין  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:09   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. +++  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהמישור להר
חבר מתאריך 18.11.20
54 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. דומה קצת לזאב רווח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
or10
חבר מתאריך 6.7.14
1147 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:18   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. הדבר הכי חשוב לדעתי שהיום הוא מודה שטעה בנוגע למזוודות הכסף שעברו לעזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המקור
חבר מתאריך 19.2.09
53957 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:21   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מעריך את יוסי כהן ופועלו כראש מוסד, לדעתי הראיון הזה היה גרוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 

1.הציג אותו כזחוח ושחצן.
2.חשיפה על פעולות של המוסד ודרכי פעולה.
3.תשובות מביכות לשאלות שמעלות סימני שאלה רבים.
4.הראיון היה יריית פתיחה לריצה לפוליטיקה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14329 הודעות, 83 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:22   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אני ראיתי בו שהוא מנסה לשחק את הישראלי הסחבק, חייכן ולא בעל קילר אינסטינקט קר  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
הוא מכוון לבייס הליכודניקי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
16308 הודעות, 38 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:23   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. לא יודע, אני לא מתרשם. בתור יהודי שמכיר טוב איראנים אני חושש שהאיראנים החכמים שועטים קדימה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וישראל לא מסוגלת לעצור אותם
היא משתלטת על המזרח התיכון , לא עצרנו אותם לא בלבנון לא בסוריה לא בעיראק
אז במה יש להתגאות? בזה שהגרעין התרחק בשנה-שנתים?
ההתעצמות האיזורית לא נפסקת . השלטון שם לא נופל או מתקרב לנפילה
בעבר כשישראל רצתה, מנהיגים נפלו (זה החלק הלא מסופר של המוסד שבמוסד אף פעם לא יאמרו שקרה )
טראמפ היה ממילא עם ישראל ב4 שנים האלה , השתפ עם האמריקאים היה חזק
השאלה היא מה עכשיו... כשביידן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האלכימאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.16
3566 הודעות, 35 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:38   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. אירן אמנם מנסה להשתלט על המזרח התיכון אבל הבית שלה מתפרק  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  


עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2499 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:25   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מביך כמה שהוא חושב שאנשים מטומטמים וכמה אנשים פה עוד מעריצים אותו אחרי זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם מישהו חושב שהבן אדם "כל כך נאיבי" שהוא חשב שמיליארד דולר לא ילכו להתעצמות החמאס אלא לעם שלהם, או שהוא לא ידע כמה בעייתי הקשר שלו עם המיליארדרים החשודים בתיקי נתניהו (וקבלת מתנות מהם) וכיו"ב הקשר הקרוב מאד שלו עם נתניהו.. אז יש לי נדל"ן על הירח למכור לו.
אני לא מזלזל בפועלו במוסד, אבל מדובר בבן אדם שהפעולות שלו מחוץ למוסד וקבלת ההחלטות שלו הן בעייתיות מאד וזה בלשון המעטה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
15783 הודעות, 91 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:58   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. גם אתה קנית אדמה בירח?  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:07   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. למזלנו רוב העם מתעלה מעל דברי ההבל של השמאל ויודע מה טוב לנו כאזרחי המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
הבן אדם עשה את עבודתו בצורה מדהימה ונקווה שהוא עוד יהיה ראש ממשלה.
כל הטענות המגוחכות של השמאל ישארו טענות באוויר ואנשים ראויים כדוגמת יוסי כהן ימשיכו להתקדם ולעשות טוב למען אזרחי ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:12   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. הוא היה רמס''ד מצוין, גם דגן היה  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
אני חושב שמה שאתה יודע על דגן היום (ולא ידעת ביום שסיים במוסד) גורם לך לא לרצות אותו כרוה"מ.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:39   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. לא רואה מקום להשוות ביניהם.  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  
יוסי התנהג בצורה יפה ומכבדת לרוה"מ בשונה מדגן וזה כבר מרמז שלא מדובר באיש שמאל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2499 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    13:55   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. חחח כן כן כל מי שחושב בעצמו ולא נותן למנהיג הכת שלכם לחשוב בשבילו  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
הוא שמאל. לא הצבעתי שמאל מעולם וגם לא בבחירות האחורונת תודה רבה לך. שיהיה בהצלחה באופוזיציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום בעד שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.11
1125 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:31   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ראיון מיותר סתם מושך אש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


יתנו שלום יקבלו שלום


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לוחם_ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.05
9093 הודעות, 82 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:33   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. איש מבריק. 10 רמות מעל לפיד( בושה על ההשוואה). מקווה שיגיע לליכוד וביחד עם ברקת, יקימו צוות הנהגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ישראל זקוקה לאנשים מבריקים מהסוג של כהן וברקת. מאמין שאחרי לכתו של ביבי, הליכוד יעבור Restart שיחזיר אותו להנהגה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
16308 הודעות, 38 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:38   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. איך לפיד קשור? כל אחד יש לו עבודה אחרת. לפיד לא היה במוסד.  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לוחם_ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.05
9093 הודעות, 82 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:41   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. לפיד אמור להיות ראש ממשלה בעוד שנתיים( מקווה שלא), וככל הנראה גם יוסי כהן ישאף לאותו מקום ובאותו זמן...  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:12   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. אתה טוען שישנו את החוק?  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2499 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:42   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מה הקשר ללפיד?  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
וכן כאילו אחרי ביבי פתאום רגב,ביטן,אמסלם,זוהר,גולן,אדלשטיין,כץ, לוין,אוחנה,קרעי ושאר הסתומים פתאום יעלמו אה? אהבתי את הנאיביות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
972 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.19
3109 הודעות, 25 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:47   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. הלוואי שיהיה קדנציה אחת בתור מספר 2 של ביבי...  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
ילמד ואח"כ ימשיך את דרכו של נתניהו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגן-ולא-יירא
חבר מתאריך 9.6.21
4 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    03:16   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. מה אתה אומר  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
היורש היחיד שביבי רוצה, קוראים לו ביבי, אפילו לא יאיר (ג'וניור למתקשים)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
14867 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:46   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. טיפוס צבעוני :) בוגרי מחזור 2021 בליכוד (אם ינסה להצטרף לשם) יעשו לו בית ספר ויאכלו אותו חי בלי מלח :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
4769 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    00:57   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. בחור מרשים ואנושי. מקווה בשבילו שיעלה בהדרגה ובזהירות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשר טריגר
חבר מתאריך 19.7.18
5446 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:04   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. הכי ראוי שיש !  
בתגובה להודעה מספר 0
 


https://www.tripheist.com


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
14867 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:11   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. אשכול מצחיק :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:13   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. מביך  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
14867 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:13   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. אם זה נראה כמו, מדבר כמו, מתנהג כמו, אז זה טוב כמו. חיים פשוטים לא? :)  
בתגובה להודעה מספר 107
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קומונסנס
חבר מתאריך 4.1.21
628 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:25   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. צפיתי בראיון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא אדם מבריק בלשון המעטה. לא כזה שמצדיק את מינויו כראש ארגון ביון. מחשבה מוגבלת לא שולף נופל במלכודות. לא מרשים.
מזכיר מאוד את הראיון עם גנץ כשסיים את תפקידו כרמטכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:03   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. יש כאלה שהם גיבורי מקלדת ויש כאלה שכובשים הרים ועושים המון למען אזרחי המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
המוסד רק פרח בשנים שהוא כיהן כראש המוסד אבל אתם נהנים לזלזל הו כי הוא חבר של ביבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
11988 הודעות, 122 מדרגים, 224 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:02   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. כנראה אתה לא יודע שאדון קומונסנס הוא ערבי, לפחות זה מה שהוא הצהיר פה בפורום.  
בתגובה להודעה מספר 86
 

לכן אתה לא צריך להיות מופתע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:36   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. לא ידעתי. תודה על ההארה.  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AvniY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
9256 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:58   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. לא אדם מבריק בכלל  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
רק הצליח להביא לארץ את כל תכנית הגרעין האירני בקונטיינרים. וזה רק פסיק שאנחנו יודעים. ח.


Become a Football Club Manager - https://total.football


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
69609 הודעות, 235 מדרגים, 468 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:31   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. יצאתי ברגשות מעורבים מהראיון הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


Make Orwell 1984 Fiction Again


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Michelangelo
חבר מתאריך 7.3.20
887 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:55   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. למה  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
16247 הודעות, 219 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:44   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. מהטובים שבאנשינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שדרותי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.18
6980 הודעות, 74 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    01:48   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. עוד נגלה המון מעשים של השמאלן מבלפור, איש מאוד מסוכן למדינת ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:01   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. איש מדהים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נקווה שתוך כמה שנים הוא יהיה ראש הממשלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
12489 הודעות, 75 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:32   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. אתה אפילו לא יודע מהן עמדותיו, כמעט בשום אספקט פוליטי  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3535 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    10:42   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. בשנים האחרונות למדנו שאין עמדות ואין יותר אידאולוגיה,יש רק כיסאולוגיה.  
בתגובה להודעה מספר 149
 
  
לגבי יוסי כהן ניכר שמדובר באדם מוכשר מאוד ורוצה מאוד בטובת המדינה וזה כבר סימנים טובים.
כמובן שנצטרך לשמוע מה עוד יש לו לומר אבל בכל אופן ההתחלה מצויינת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסדרניק_חרדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.20
4324 הודעות, 30 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:07   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. קורא חלק מהתגובות ולא מאמין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנשים שופטים גיבור ישראל בצורה מבישה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
66300 הודעות, 217 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    02:12   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. וואי מרשים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מגן-ולא-יירא
חבר מתאריך 9.6.21
4 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    03:06   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. תקוות שווא?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 03:13 בברכה, מגן-ולא-יירא
 
לא יודע מה אתכם, אבל אני מרגיש ככ לא בנוח עם הראיון הזה שאני מתחיל לרצות להאמין שהכל חלק מתרמית גאונית ותוכנית גדולה ומתוחכמת של המדינה (כמו גם ההודאה על כישלונות חיסול דף) , וראש המוסד "האמיתי" לא באמת נחשף.

בעבר גם לא היה נהוג לחשוף מיהו ראש המוסד, החלטה מאוד הגיונית. איזה יתרון/הגיון יש בלחשוף את ראש המוסד, הלא הוא האיש הכי חזק במדינה אם לא כחלק מתוכנית גדולה יותר ומחוכמת? נקודה למחשבה או תקוות שווא?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
badboy3919 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.08
4025 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    06:16   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אני לגמרי באותן המחשבות  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
מקווה מאד שכמו שאנחנו יודעים להיות חכמים בתחבולות בעומק האויב, יש משהו שמסתתר מאחורי הראיון הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור דוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.13
13577 הודעות, 142 מדרגים, 251 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    04:45   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. סיכום הראיון- יוסי כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 04:54 בברכה, אור דוד
 
1. תודה לשם יתברך על המתנה.
2. בן פורת יוסף בן פורת עלי עין בנות צעדה עלי שור.
3. ולכל מי שלא מבין, או שאתם ערב רב, או גויים (פחות גרוע), או חסרי בינה ורדודים.
4. אין צורך ומיותר לפרט.
5. לא לבזבז ולו שניה אחת.
6. ורמז אחד- עיצה,עמוס,ר' בר יוחאי, נתן,השם (5,10)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מימון סחר
חבר מתאריך 14.2.18
55 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    05:23   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. זה לא ראיון ראשון שלו אצלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כבר ישב אצלה (היא באה אליו) אחרי הגל הראשון של הקורונה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שפינוזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.15
670 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    05:50   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. ביי ביבי הלכה ההתרעה מקווה שבנט יתחיל עידן חדש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה היה לנו עם ביבי
ראש מוסד דוגמן שמוסר דולרים למחבלים
חיילים שעושים טיקטוק
ראש ממשלה בלוגר
חיילי קומנדו שיורים כדורי פיינטבול
חיל אוויר שיורה על חולות
חיילים ושוטרים שמפחדים לירות או להגן על גובלותינו

מקווה שבנט יפתיע לטובה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
incanus
חבר מתאריך 25.3.09
5871 הודעות, 63 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    06:32   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. כמה מהר לקח לו לו להפוך להיות שמאלני. ;)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
23713 הודעות, 96 מדרגים, 153 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    06:37   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. הדבר הכי מעניין לדעתי הוא שמסתבר שהמבצע שומר חומות הקצר ועל פניו זניח דווקא יכול להיות ששינה תפיסה ביטחונית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אסטרטגיית ארוכת שנים בישראל.

"...אני מודה שהאמנתי, בלב שלם, שלו תתרגל האוכלוסיה ברצועת עזה לטיפה יותר רווחה, שתשפר במידה רבה את המערכת האזרחית שלהם, חס וחלילה לא הצבאית, חשבתי שחייהם יהיו טובים יותר והמוטיבציות למשברים ולמלחמות תפחתנה. וטעיתי כנראה. טעיתי".

האם נראה סוף סוף שינוי במדיניות של מערכת הביטחון והפוליטיקאים ויציאה מהתבנית המפגרת הזאת של תנאי מחייה טובים = פחות מלחמות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HappyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.19
746 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    06:50   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. אמלק, רק סתירה קטנה שעלתה לי על ההתחלה. ציטוט: על הקשר עם נתניהו: ''יודע שמשלם מחיר על הזיהוי איתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם זה כך שהוא נחשב למזוהה עם נתניהו, אז למה לתת לאילנה אמת לשעתה שמאלנית א סימטרית את הראיון הזה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שקשוקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.21
753 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:13   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. איש מרשים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עכשיו אנחנו פוליטית בתקופה חשוכה . מחכה שיוסי כהן כוכבי יכנסו למפה ויתמודדו לראשות הממשלה , תור הזהב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:21   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. הרוב המוחץ של אנשי זרועות הביטחון  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  
שנראו מרשימים התגלו גלא ממש מוצלחים בפוליטיקה....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שקשוקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.21
753 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:22   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. כוכבי קרוץ מחומר אחר  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:27   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. את זה נראה רק אחרי שישתחרר  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
30264 הודעות, 207 מדרגים, 362 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:54   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. 20 אלף דולר מתנה? מג'יימס פאקר? טעות? יחזיר את הכסף? סה היניין הכי משמעותי בראיון הזה. אבל, שויין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
38856 הודעות, 185 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    07:55   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. הוא הכחיש את הסכום  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
30264 הודעות, 207 מדרגים, 362 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:16   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. אז צריך לשנות בגוף הכתבה  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
פרשת הצ'ק מהמיליארדר ג'יימס פאקר: טעיתי, הכסף יוחזר

יוסי כהן, ראש המוסד, מודה שטעה כשקיבל מהמיליארדר ג'יימס פאקר מתנה בשווי 20,000 דולר לחתונת בתו – כפי שחשף העיתונאי גידי וייץ ב"הארץ". בפעם הראשונה הוא מתייחס לפרשה, טוען שקיבל אותה לאחר התייעצות עם היועץ המשפטי של המוסד ומתחייב להחזיר את המתנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
8475 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:35   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. דילמה,מצד אחד האיש באמת מרשים,ואין שום ספק שתרם תרומה מכרעת לבטחון המדינה ועם ישראל  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
מצד שני יש כאן יותר מדיי דמיון מדאיג לשבתאי צבאי נתניהו.
הקירבה והחיבה למליארדרים, השחצנות ויהירות(יש לו על מה...) והפטפטת המוגזמת וחסרת התקדים על מבצעים...שלושת הדברים האלה מעוררים דמיון מדאיג לשבתאי צבי נתניהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
naradin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.10.07
6068 הודעות, 46 מדרגים, 63 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:05   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. ראיון מרתק - איש יקר מקווה שימשיך להנהגת המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
7223 הודעות, 35 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:13   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. אילנוש, לא הצליח לך :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני חושב שמזהים אותנו, לא יודע אם כדבוקה אחת, אבל...",

-וזה זיהוי שלא נוח לך איתו?

"מאוד נוח לי איתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפונבון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.8.12
2750 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. רדוד רדוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא חידשו כלום, ניסו למכור קליפות גרעינים ויצא מין משמש מוזר וחסר אמינות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
8475 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:15   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. איש מרשים ביותר,עם ישראל חב לו הרבה. אני רק מקווה ששבתאי צבי נתניהו לא זיהם אותו פוליטית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 08:24 בברכה, קוקי
 
הקרבה/חברות עם שבתאי צבי נתניהו לא מוסיפה לו כבוד.
אני מדבר כמובן רק על קרבה ברמה הפוליטית והאידיאולוגית ולא על חברות אישית ,אם הם חברים סתם ככה ברמה האישית זה בסדר ולגיטימי.

ברמה הפוליטית קרבה לנתניהו זה אות קלון.

לצערי הרב ניתן לזהות אצלו סימנים ראשונים לזיהום ביביסטי,בין היתר פטפטת מיותרת על מבצעים ומעט שחצנות ומהבחינה הזאת הוא מזכיר את נתניהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
25969 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    08:32   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. שווה לעקוב אם הוא באמת מתכוון להחזיר את ה20 אלף. האם יש לנו ביבי מס׳ 2?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
20 אלף דולר זה לא כזה סכום גדול ששווה בשבילו להרוס קריירה.
אבל היו לנו פוליטיקאים שנהרסו בגלל הרבה פחות.

ותכלס לגבי האיש?
יש לו כריזמה.
הוא יודע לדבר.
הוא כנראה ראש מוסד מעולה.

אבל אני לא מריח איש ימין קלאסי.
מדינית הוא בזון שלי.
מרכז ימין ביטחוניסט.
אני בינתיים בעדו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
7836 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:02   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. לדעתי בדיעבד יוסי כהן מתחרט על הראיון לעובדה. לדעתי הוא לא יצא שם טוב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Liron לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.16
23489 הודעות, 153 מדרגים, 234 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:14   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. כל הכבוד שהודה שהכסף מקטר זה טעות אחת גדולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.05
14072 הודעות, 56 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:18   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. יהיר שחצן לא משדר אמינות מתחכך עם אנשי המיליה הגבוהה גבוהה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עלי עשה רושם רע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אניהיא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.1.16
34913 הודעות, 247 מדרגים, 478 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    09:48   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. עדיין לא ראיתי הכל, צפיתי רק בכמה קטעים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה אגיד..היה מביך. מילא שהעמימות לגבי ראשי מוסד בוטלה עם הזמן, אבל החשיפה המוגזמת לא מיטיבה.
התחושה היא של צפייה באודישן, שבו הנבחן עושה הכל כדי למצוא חן בעיני הבוחנים. זה נראה כאילו מישהו ייעץ לו ליחצן את עצמו לפוליטיקה והסביר לו איך להיראות ולהישמע, וזה יצא מאולץ מדי.

ממש ירידת הדורות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
6699 הודעות, 103 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:09   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. מראיינת נוראית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.06.21 בשעה 11:22 בברכה, פנקס הקטן
 
אמנם אינטלגנטית לכאורה.
אבל כל מהלך הראיון הוא כזה שהיא מנסה להכשיל אותו להודות שיש לו קשר טוב עם השטן (לשיטתה), הידוע גם בכינויו ביבי, והוא עסוק בלהתחמק.
אבל היה ראיון טוב כי הוא הצליח להתחמק!
היא לא הצליחה לקשור בינו לבין "השטן".
ככה עובדת התקשורת שלנו. היא מאוד מאוזנת. עובדה שהיא לא הצליחה לקשר את יוסי כהן לשטן..


השולט בתקשורת שולט בארץ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
8475 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:25   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. דווקא בהחלט קישרה אותו לנתניהו, למשל על ידי החיבה המשותפת שלהם למליארדרים, תיזמון הפגישות  
בתגובה להודעה מספר 155
 
  
המדיניות שרקם לו כהן ערב הבחירות, ההתרברבות חסרת התקדים והמסוכנת על מבצעים,היהירות והשחצנות שכל כך מאפיינים את נתניהו.
יחד עם זאת ברור שכהן אדם מרשים שתרם המון לבטחון המדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
2312 הודעות, 20 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:20   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. המילים בסוף לגבי פיוס החמאס נוטעים בי תקווה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שגדל כאן מנהיג עם ראייה טובה לגבי המצב.
נותן לי תקווה.


מהנדס (שמזהה) תהליכים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
52948 הודעות, 214 מדרגים, 387 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:20   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. הטעות הכי גדולה שלו {ולא רק שלו} היא ריצת האמוק לראיון אצל הצהובנית  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
28807 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    11:24   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. מביך ביותר, לא היה צריך בכלל להתראיין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סייג לחכמה שתיקה. לצערנו כיום בגלל הנגישות הגדולה של אצעי התקשורת לנבחרינו ולאנשי כוחות הבטחון אנו צופים בעליבותם מדי יום.

מביך, פשוט מביך.

אין ימין בשלטון - עובדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SmokinKills לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
1200 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    13:54   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. מה מביך?  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
14867 הודעות
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    16:28   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. האיש בעל אספירציות ברורות ומהסתכלות כאן באשכול ובכלל על הביביסטים שמשוועים למחליף למלכם ויקבלו  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  
כל מי שיצטייר כמתאים מכוח האמונה שמזינה את עצמה (תופעה מאוד מעניינת בפני עצמה במחנה הביביסטים) מבלי לפשפש בציציותיו, כפי שמראות מלוא החופן תגובות כאן, שמדגימות שכבר ברור למשוועים למחליף למלכם מי האיש ושהוא מתאים למרות שלא סיפר בראיון דבר משמעותי כלשהו על עצמו.

מהתנהלותו, ברור שגם הוא מזהה את המחנה הענק הזה שקל מאוד לקטוף אותו. כל מה שצריך זה לדבר כמו (בפומפוזיות מבלי להגיד כלום או באמת להתכוון לממש את הדברים שאתה מבטיח), להיראות כמו, טוב, בטוח, שחצן וזחוח (ולשדר אני ואני ואני וחלילה לתת קרדיט לאחרים - במהלך כל הראיון כהן לא פירגן לאף אדם אחר, למשל לכפופים לו, אלו שעשו את העבודה בשטח. כל המבצע זה הוא ורק הוא), ולהיראות כמו, איש העולם הגדול, כזה שמחובר למדינאים ומיליארדרים, וכמובן, להדגים יחסי עבודה טובים עם המלך הקודם, וזהו. התקבלת!

אגב, יכול להיות שהוא איש ראוי. אלא שכל מה שנחשף עליו עד היום, כולל בראיון כאן, לא מאפשר להכיר אותו. למשל, מהן דעותיו הפוליטיות? אבל זה כמובן לא מפריע או משנה כשהמלך של הנוהים והזקוקים לכזה בדעיכה. הם לא יפשפשו בציציותיו של מי שהחליטו לציירו כמחליף אפשרי מכוח האמונה שיש לה כאמור דינמיקת התפתחות מאוד מעניינת משל עצמה של שכנוע זה את חברו כשאין בבסיס המידע שעליו מבססים את האמונה שום דבר מוצק לבנות עליו. זה wishful thinking שהופך בכוח האמונה להיות האמת שבה אוחז המחנה מבלי שלדבר יש בסיס אמתי כלשהו להתבסס עליו.

זה למה אני טוען שבבסיסו,, הביביזם זה אורגניזם עם מאפיינים של אמונה בסגנון של אמונה דתית, יצירת אלים ומשיחים, והתנהגות קלאסית של דת או כת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
74308 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    16:30   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. זה בדיוק מה שאני טוען, ברגע שביבי יירד מהכס הביביזם ידעך כי הביביזם בא יד ביד עם כוח  
בתגובה להודעה מספר 166
 
  
ברגע שמושא הערצה הוא נטול כוח הוא הופך לחסר משמעות ונזרק לטובת מלך חדש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
74308 הודעות, 324 מדרגים, 617 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    13:51   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. הטעות עם הפרוטקשן זה לא לדרוך למישהו על הרגל או צ'ק לחתונה. זה מחדל קולוסאלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שפירושו העצמת האויב, חימושו ברקטות, באמת שלא צריך להיות ראש מוסד בשביל להבין את זה. הרי לא סתם זה מזומן, שיהיה קשה לעקוב אחרי זה.
מילא היה אומר ביבי הכריח אותי וזה היה או זה או להתפטר, אבל באמת להאמין שפרוטקשן לא יילך לטרור? מביך מאד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SmokinKills לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
1200 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי א' בתמוז תשפ''א    13:57   11.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. ראיון מרשים ביותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחד הטובים שראיתי.
יוסי כהן אדם חד וממוקד מאוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות