גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #704182 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 704182        
נפטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.20
1478 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:33   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השר לבט''פ היוצא אמיר אוחנה בפוסט פרידה בפייסבוק  

 
  
אחיי ואחיותי השוטרות והשוטרים, לוחמות ולוחמי האש, נשות ואנשי סגל שירות בתי הסוהר, עובדות ועובדי משרד הבט"פ על אגפיו ויחידותיו.

מכיוון ששר הבט"פ הנכנס, שאני כמובן מאחל לו הצלחה בתפקידו, החליט שלא לקיים טקס חילופי שרים, לא הייתה לי הזדמנות הולמת להיפרד מכם כראוי, אעשה זאת כאן.

אני מבקש להודות ראשית לראשי הארגונים:
רב-ניצב קובי שבתאי,
רב-גונדר קטי פרי
ורב-טפסר דדי שמחי,
ולמי שליוו אותי מקרוב – המנכ"ל היוצא ניצב (בדימוס) משה (צ'יקו) אדרי,
והמזכיר הביטחוני תנ"צ אלי כזרי,
על לילות וימים של השקעה לשמירה על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.

אני מבקש להודות גם לקודמיהם שליוו את תחילת כהונתי:
ניצב (בדימוס) מוטי כהן וגונדר (בדימוס) אשר וקנין, שנשאו בעול מילוי המקום במ"י ובשב"ס משך כשנתיים,
ותנ"צ אנה בן מרדכי שהיתה המזב"טית.

ליוויתי את המשטרה בכמה מרגעי המשבר הגדולים בתולדות המדינה:

חוסר היציבות הפוליטית, הבחירות החוזרות ונשנות, המחאות, ההפגנות והקמת הממשלה הפריטטית שלא הביאה איתה למרבה הצער בשורה, המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, משימה איתה לא התמודדה משטרת ישראל מעולם. משימה ששאבה את מירב היכולות והמשאבים מהמשטרה, מתוך תפיסה שזהו האיום המיידי על החיים ופעילויות האכיפה – הן מצילות חיים. אך המשימה הזו גם גבתה מחיר יקר בתחום מערכת היחסים שבין הציבור לבין המשטרה ותדמיתה. פעלתי רבות לשיקום ואיחוי היחסים שבין המשטרה לבין האוכלוסיה, ועוד נותר הרבה מה לעשות.

האסון במירון בו נספו 45 בני אדם, ונפצעו רבים נוספים. מה שהתחיל כשמחה גדולה והילולה, והפך באחת למפח נפש. עשרות ישיבות היערכות התקיימו במשטרה בכל הדרגים – יחד עם הגופים המנהלים את ההר וגופי החירום הנוספים - לאורך למעלה מחצי שנה טרם מועד האירוע, לו הקדישה משטרת ישראל כמעט 5,000 שוטרים. אמרתי כבר פומבית בכמה הזדמנויות שהמפכ"ל, ממ"ז צפון, וכל גורמי המשטרה נערכו לאירוע בכל הרצינות וכובד הראש. אני מגבה אותם באופן מלא ומבקש שוב להשתתף בצערן העמוק של המשפחות, שאת חלקן ביקרתי במקומות שונים בארץ, ולאחל רפואה שלמה לפצועים.

וכמובן, מאורעות מאי 2021 שליוו את מבצע שומר החומות, שהתרחשו בעיקר בלוד ובערים המעורבות. בעקבות המאורעות האלה, בוצע באופן מיידי הגיוס הנרחב בתולדות משטרת ישראל במהלכו גויסו כל פלוגות המילואים של מג"ב, הוכנסו לתוככי הערים פלוגות מג"ב המשרתות באיו"ש, ובתיאום בין המפכ"ל לביני המשטרה יצאה למבצע "חוק וסדר", המהווה תפנית ביחס המשטרה לאירוע.

מדובר במבצע הנרחב ביותר בתולדות המשטרה ובמהלכו בוצעו בעוצמה, לעיתים בעוצמה רבה, למעלה מ-2,100 מעצרים, נתפסו עשרות כלי נשק ואמל"ח והוגשו כתבי אישום נגד מאות מהפורעים. גם כאן, עוד נותר הרבה מה לעשות, אך המסר שעלה ועודנו עולה מהמבצע הזה הוא שכל מי שהרים יד או אבן או בקת"ב או נשק, שכל מי שהצית וכל מי שהסית – יידע: משטרת ישראל תגיע אליו.

וכל זאת, מעבר לאירועים הנוראיים אך למרבה הצער שגרתיים של רצח, פשיעה ותאונות דרכים.

שירות בתי הסוהר גם הוא לקח חלק במאבקים אלה, ובפרט במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, והצליח להשיג שליטה טובה מאוד יחסית בתוככי בתי המעצר ובתי הסוהר בפעילות נחושה וחכמה, לא בלי מחירים כמובן.

וגם כעת, במבצע חוק וסדר, זכיתי לראות חזון שהתגשם, עת שיתוף הפעולה בין גופי הבט"פ היה במיטבו:

משאיות להובלת עצורים של יחידת נחשון ליוו את מבצעי המעצרים הגדולים בשטח, יחד עם הלוחמים שבעצם פינו את השוטרים לביצוע משימותיהם ולביצוע של עוד מעצרים, כשהם לוקחים אחריות על העצורים בשטח, לוחמים של יחידת "מצדה", יחידת העילית של שב"ס ביצעו מעצרים יחד עם המשטרה לאחר ששוטרו על ידי בצו המעניק להם סמכויות שוטר ושעליו חתמתי, ומפקדי שב"ס ובראשם הנציבה פעלו כדי לצופף את בתי הסוהר ולאפשר למשטרה לעצור ככל שדרשה בלי "מכסות" הנובעות מהצפיפות בבתי הסוהר והמעצר.

ביטוי מיוחד לשת"פ והאחווה בין הגופים חנכנו ביום חמישי האחרון. המבנה החדש והחדיש של משטרת מרחב אילת יחד עם בית המעצר אילת, המחוברים ביניהם בגשר – יחד עם הנחת אבן הפינה לתחנת כב"ה אילת בסמוך, כך שכל הגופים שוכנים יחד באותו מבנה. החזון המלא הוא שגם מד"א, איחוד הצלה וזק"א יצטרפו למשפחת הבט"פ ויכללו ברשימה הזאת.

בשירותי הכבאות וההצלה אין כמעט שבוע שבו לא חונכים אמצעי חדש, קורס חדש שנפתח או סימולטור. המהפיכה המתחוללת בכב"ה מעוררת השתאות ושירותי הכבאות שאזרחי ישראל נהנים מהם היום הם טובים לאין שיעור מאלה של לפני עשור, והולכים ומשתפרים.

בעת האחרונה התמודדו לוחמי כב"ה גם עם נפילות הטילים ברחבי הארץ במסגרת מבצע שומר החומות, וגם עם שריפות רבות בהרי ירושלים, ביהודה ובשומרון, יש להניח שלפחות חלק מהן נובע מהצתות. לוחמי האש ביצעו את משימתם במהירות ובמקצועיות והצילו נפשות רבות.

לצד אירועי החירום הללו, הספקנו לעשות ולקדם נושאים שהם בעלי חשיבות עליונה למדינת ישראל. הפשיעה בחברה הערבית היא האתגר הגדול והמשמעותי ביותר המונח לפתחה של המשטרה.

בשנים האחרונות הושקעו כספים ומשאבים, נבנו יותר תחנות ונקודות משטרה ביישובים הערביים מאשר אי פעם בתולדות המדינה וגויסו מאות שוטרים מוסלמים למשטרת ישראל. זה לא היה מהלך פוליטי, זה היה מהלך מחויב נוכח המציאות: מיעוט קטן מתוך ערביי ישראל, מחולל 60% מהפשיעה החמורה, הרצח, האלימות ועבירות הנשק והירי.

ברור לגמרי ששם יש להשקיע את מירב המאמצים.
ואכן, הקמנו מפקדות משימתיות בטובא זנגריה, ברהט, בלוד ובמקומות נוספים, הפועלות בדיוק לשם כך – והתוצרים באים לידי ביטוי בעליה משמעותית בתפיסות נשק, במעצרים ובהגשת כתבי האישום.

הקמנו אגף ייעודי לסיכול פשיעה בחברה הערבית – אגף סי"ף (בערבית חרב, ובעברית – סיכול פשיעה). האגף תוכנן בצורה חדשנית עם חשיבה "מחוץ לקופסא" והצלחנו להעביר אותו בהחלטת ממשלה רוחבית עם תקנים ותקציב של עשרות מיליונים, חרף הקושי המשפטי והפוליטי לתקצב החלטות מסוג זה בממשלת מעבר.

הבאנו לעליה של 75% בהגשת כתבי אישום בעבירות נשק וירי ברבעון הראשון של 2021 לעומת 2020 ואני מקווה ומאמין שמגמה זו תימשך.

החזרנו את האחריות לטיפול בפשיעה החקלאית לכוחות משמר הגבול, הרחבנו את מודל השיטור העירוני והתחלנו פיילוט לשיטור מועצתי, שיביא לשיפור השירות לתושבי המועצות האיזוריות ולמאבק טוב יותר בפשיעה החקלאית.

אחת ה"שריטות" שלי הוא נושא המאבק בתופעת הפרוטקשן, או בשפה המשטרתית – סד"ח — שמלווה אותנו עשרות שנים. מרגע כניסתי למשרד יודעים כל מפקדי המשטרה שנפגשו איתי כי זהו יעד מרכזי עבורי, ואכן כך הונחו הימ"רים והיל"פים, מפלג שלם בלהב 433 הוסב לטיפול בתופעת הפרוטקשן, החלו תהליכי חקיקה לקביעת עבירה ייחודית של סחיטת דמי חסות שאיננה קיימת היום בספר החוקים, והחלה עבודת מטה להעברת תחום חברות השמירה ממשרד המשפטים למשרד הבט"פ, באופן שיאפשר פיקוח מיטבי והדוק שלא מתקיים היום.

הייתה עליה משמעותית בתחום תפיסות הנשק, היתה התקדמות יפה בפענוח תיקי הרצח וירידה בעבירות הרכוש.

בשירות בתי הסוהר הצערנו את דור הפיקוד, התחלנו תהליכים של הטמעת טכנולוגיות שיחליף את המציאות המיושנת וקידמנו את פרויקט שטח המחיה. בביקורי בבתי הסוהר למדתי גם על הבעיות – אבל גם על הדברים הנפלאים שעושים בשירות בתי הסוהר למניעת "מועדות" רצידיביזם בקרב אסירים. שב"ס בהנהגתה של הנציבה הוא ארגון בתנופה ובמגמת שיפור מתמדת.

במערך הכבאות וההצלה חנכנו כאמור מתקנים ואמצעים רבים עם טכנולוגיות חדישות, וביקרנו גם בתחנות הנבנות שיחנכו בקרוב מאוד. הצלחנו לקצץ משמעותית בבירוקרטיה וברגולציה הנוגעת לכב"ה, פעולות שיחסכו למשק ולבעלי עסקים הון רב.

בנוסף כולל המשרד את אגף רישוי כלי יריה בראשות ישראל אבישר. למרבה הצער ובשל צו שהוציא בג"ץ בגין עתירה שהוגשה עוד נגד קודמי, לא יכולתי לשנות את התבחינים אך לו היה בידי – הייתי עושה זאת. אני רואה בביטחון האישי של האזרחים עניין של שותפות בין המדינה לבין האזרחים – כשהמדינה צריכה לעשות את המיטב כדי להגיע לכל האירועים בזמן הקצר ביותר אך כשלא ניתן – לגבות את האזרחים העושים שימוש בנשק כדי להגן על עצמם.

כך, שינינו גם את הנוהל המשטרתי לטיפול באירועים מסוג זה. אזרחים שומרי חוק הנושאים נשק כדין, ודאי אם שרתו בצה"ל והם מיומנים לפחות ברמה בסיסית – שימשו ועוד ישמשו כמכפילי כוח בידי רשויות הביטחון. ישראל, על כל האיומים והאתגרים הביטחוניים מהם סובלים אזרחיה, היא מהמדינות הקשוחות ביותר במדיניות מתן רישיונות כלי יריה וזו פגיעה בזכות להגנה העצמית. גם את זה צריך לתקן.

הרשות להגנת עדים בראשות תנ"צ בדימ' אבי נוימן פועלת במחשכים, אך בזכות קיומה מסוכלים מקרי רצח ופשע חמור רבים, והכבדים שבעבריינים מוצאים עצמם מאחורי סורג ובריח.

בכל הארגונים הללו משרתות ומשרתים אנשים נפלאים, מסורים, שפועלים בד"כ בלי הרבה הכרת תודה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות לפנות לכל עובד ועובדת, לכל שוטר ושוטרת, לכל סוהר וסוהרת, לוחם ולוחמת אש – ולומר תודה.

תודה על לילות וימים, בחום ובקור, בקיץ ובגשם, באש ובמים. תודה על ההקרבה, על הנכונות ועל ההישגים – תודה על כל מה שאתם עושים, כל אחת ואחד בתחומו, כדי לשמור על שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.

זה המקום גם לחבק את בנות ובני המשפחות השכולות, ציינו לאחרונה את ימי הזיכרון לחללי הגופים, ואחד הדברים שאני גאה בהם הוא האופן בו גופי הבט"פ יודעים לעטוף בחום ואהבה את המשפחות.

נאחל גם החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים. לא מעט מאנשי הגופים נפצעים תוך מילוי תפקידם. בערבו של יום השבעתי לתפקיד השר לפני כשנה, נסעתי מהכנסת לבקר בבית החולים שוטרים שנורו כמה ימים קודם לכן בטירה. ביצעתי לא מעט ביקורי חולים ופצועים בשנת הכהונה, האחרון שבהם – השוטר ינון שמעיה, שגם ברגעים אלה מורדם ומונשם במצב קשה לאחר שנדקר בצווארו לפני כשבועיים בגבעת זאב. הלוואי שנשמע בשורות טובות.

הייתי גאה לפגוש אתכם באירועי חירום, בתחנות, במרחבים, במחוזות ובמתקנים. למדתי כמה אתם צמאים להכרה על העבודה הקשה שלכם, להבנה את האתגרים השונים הניצבים בפניכם, לגיבוי ולמילה טובה — ועשיתי כמיטב יכולתי להעניק לכם את כל אלה.

מדינת ישראל התברכה בכם, לובשות ולובשי המדים, שבחרתם בשליחות למען ביטחונה וביטחון אזרחיה. אשרינו שזכינו לכם.

סומך עליכם – ובהצלחה גדולה!

מקור: https://www.facebook.com/678851148898054/posts/3996648913784911/?sfnsn=mo



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ונקווה שאתה תתן את הדין על האסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה. Yuvals 17.06.21 00:34 1
     כשפושעי אוסלו יתנו את הדין גם אוחנה ייתן את הדין זופ-ניק 17.06.21 00:35 6
         מה הקשר? איזה תגובות מביכות אלוהים. Yuvals 17.06.21 00:52 22
             לפעמים האמת קשה.. מסכים איתך מר_תעופה 17.06.21 00:56 26
                 שורפים את המדינה שורפים את הפורום פשוט להקיא מה נהיה מכת ביבי Jam_session 17.06.21 01:06 31
                     צודק. רק תתקן לכת ''רק לא ביבי''. יחיד ומיוחד 17.06.21 01:07 33
                         גם וגם כל הכתות דפוקות. מה עם המדינה... למישהו אכפת מהמדינה??? Jam_session 17.06.21 01:08 34
                     איך הצלחת להכניס שוב את ביבי? צריך להקים וועדת חקירה בלתי תלויה שתחקור את בית המשפט שנתן פסקי דין לטובת זופ-ניק 17.06.21 01:14 40
                         לא צריך שום ועדה שתחקור את בית המשפט Take Five 17.06.21 14:08 85
             אכן השוואה פסולה! יחיד ומיוחד 17.06.21 01:06 32
             עושה רושם שאסונות בהם נהרגים בני אדם מפריע לך ולשולחיך עד שבוער להם להם להקים וועדת חקירה על אסונות (להזכירך זופ-ניק 17.06.21 01:10 37
             ביביזם. אין להם שום דבר לומר מלבד ''אבל א0מול'' כי ראש הכת לימד אותם לחשוב ככה Prodigy 17.06.21 02:00 55
             למה רק להעניש פושעים מימין ולא מהשמאל? Baznoded 17.06.21 02:10 59
             משעשע... שלמה_המלך 18.06.21 01:18 89
         בהמשך לקו החשיבה שלך, אני מקווה שאינך משתמש בשום מוצר גרמני או אי פעם נהגת על רכב גרמני Flyby 17.06.21 01:25 51
             זה לא קו החשיבה שלי המניע של גנץ אינו חיי אדם אם זה היה חשיבתו הוא היה קורא להקים וועדה חקירה ממלכתית לחקירת זופ-ניק 17.06.21 02:11 60
                 צוק איתן הוא באחריות גנץ ונתניהו, האשמה עולה בהתאם לגודל התפקיד. Flyby 17.06.21 03:00 62
                 אתה כבר החלטת מי אשם the_coon 17.06.21 08:43 75
         פושעי מלחמת לבנון הראשונה ייתנו גם? הדרקון 17.06.21 03:59 63
     בקרוב תוקם וועדת חקירה עמלץ פלד 17.06.21 00:52 21
     מירון ? או פרעות תשפא ? שניהם נכונים. חזל שליטא 17.06.21 01:21 47
     מצאת את האשם. נו, לפחות חסכת ועדת חקירה KobyBD 17.06.21 01:49 54
     אחראי אבל לא אשם.משפט לפנתיאון. אמא אווזה 17.06.21 08:50 77
  אחד הכושלים בתולדות המדינה דוד_נה 17.06.21 00:34 2
     כבר לא יודע מי גרוע יותר ממי: אהרונוביץ׳, ארדן, אוחנה אבי_85 17.06.21 00:40 11
     לא כי בתקופת אלשיך המשטרה פרחה. הבלגי 17.06.21 00:56 25
  שלום ולא להתראות dorp 17.06.21 00:35 3
  תיזכר כשר בעל האחריות ללא האשמה (דוקטרינה חדשה רק בישראל) Idan 17.06.21 00:35 4
  תודה אלוף , על הכל . Braveheart 17.06.21 00:35 5
     אלוף פיקוד הצפון? מרסו 17.06.21 00:38 10
  מר סלאם יחביבי. טלקו 17.06.21 00:36 7
  #השר לבטחון נתניהו דווקא לא תמיד גיבה את כוחות הביטחון. בשיא המתיחות השתלח במפכ''ל אקטואלי 17.06.21 00:38 8
  קם לנתניהו ארכישקרן מתחרה מרסו 17.06.21 00:38 9
  ברוך שפטרנו פריווילגית 17.06.21 00:40 12
  הוא וכל חברי גוש הימין ראויים חכמים ומוכשרים פי כמה וכמה מהאנשים שהשתלטו בעורמה על הממשלה גם זה יעבור 17.06.21 00:40 13
     Totally Braveheart 17.06.21 00:41 14
     תוכל בבקשה לשתף אותי בהצלחות הגדולות של אוחנה? מרסו 17.06.21 00:43 16
         חשבתי להגיב אבל אז הסתכלתי בדירוגים... חבל על הזמן. גם זה יעבור 17.06.21 00:50 20
             ולגופו של עניין? מרסו 17.06.21 00:54 24
                 כשיקימו וועדת חקירה לפושעי אוסלו וההתנתקות, נקבל תשובות על כל שאלותיך... יחיד ומיוחד 17.06.21 01:09 36
                     בהחלט. אני יותר ימני ממך. אוסלו היה אסון בלתי נסלח מרסו 17.06.21 01:13 38
                         מדבר על נוכלים אבל בעד הקמת ממשלה עם רב הנוכלים בנט - כשאין מאחוריו ציבור זופ-ניק 17.06.21 01:17 43
                             שמעתי אותי אומר מילה טובה על בנט? מרסו 17.06.21 01:18 45
                             הראש מפלגה הגדול שאתה מדבר עליו הציע לבנט בדיוק את התפקיד שהוא נמצא בו עכשיו the_coon 17.06.21 08:47 76
     חחחח מי הם אותם המוכשרים? Yuvals 17.06.21 00:56 27
         מילים עולות כסף? מרסו 17.06.21 01:14 39
  שלום ולא להתראות Tinshemet 17.06.21 00:41 15
  תראו איך הנזק מהממשלה החדשה כבר משפיע - הוא כתב כמו מירב מיכאלי בהתחלה - שוטרות ושוטרים, לוחמות ולוחמי, נשות פסגה 17.06.21 00:44 17
  רשימת ההישגים של אוחנה בתפקיד: כוספלסטיק 17.06.21 00:46 18
  לא נתגעגע אליך, ביי Lumix 17.06.21 00:49 19
  יפה, מכבד את השוטרים . kitzz 17.06.21 00:53 23
  אז ההחלטה שלא לקיים טקס חילופי שלטון באה מצד השר הנכנס.. את זה לא פמפמו בתקשורת האזרח ע 17.06.21 00:57 28
     גוש הריפוי, השינוי והשקר… kitzz 17.06.21 01:05 30
         אשכרה להקיא האזרח ע 17.06.21 01:08 35
             בינתיים הם הורסים בעצמם, אני מאמין שכן תיתכן אפשרות שהימין יצא לרחובות בהמוניו… kitzz 17.06.21 01:23 49
     אתה בטוח? Sceptical 17.06.21 11:17 79
  מירי רגב ''בתגובה'': למדנו איפה שיש שוטרים אין חיים www 17.06.21 00:59 29
  מבחינתי אמיר אוחנה פספס 2 דברים מקורי 17.06.21 01:15 41
     נ.ב. כשר המשפטים כן עבד בצורה אפקטיבית מקורי 17.06.21 01:24 50
  הוא היה יותר השר לבטחון נתניהו מאשר השר לבטחון הפנים. qm 17.06.21 01:16 42
     מסכים. כשנתניהו מפלרטט עם רע''מ במשך השנתיים הבדואים חגגו וגילו הרבה תעוזה ישראלצ'יק 17.06.21 02:09 57
     חחח גדול , היה גם הצל , הזנב של ביבי DustintheWind 17.06.21 02:10 58
  מעניין אם נצליח להסתדר בלי האיש הזה הגרוק 17.06.21 01:18 44
  עצוב שהוא לא מצא לנכון להזכיר בחצי מילה את הכשלים הנוראיים שלו. ומצד שני אי אפשר לקחת ממנו פובליציסט 17.06.21 01:20 46
  קח אתך הביתה את שבתאי אברהם בראל 17.06.21 01:22 48
  האשמת אוחנה במה שהיה במירון דומה להאשמת שר התחבורה בכך שאיזה אוטובוס התדרדר מאיזה הר ויושביו נהרגו רנה דקארט 17.06.21 01:26 52
  טוב שהלך שפינוזה 17.06.21 01:30 53
  מכר את נשמתו ועקרונותיו כשבחר בביביזם, והיה צריך להתפטר מתפקידו לאחר הביזיונות בלוד, עכו וכו' Prodigy 17.06.21 02:04 56
  ציון - לא עובר Y to Y 17.06.21 02:27 61
  ברוך שפטרנו מעונשו שלהזה. tesla man 17.06.21 04:02 64
  ברוך שפטרנו. איש ונוב לו 17.06.21 04:25 65
  אחראי וגם אשם. ברוך שפטרנו, ונקווה שעוד יזומן לוועדת החקירה הממלכתית כשתקום nyd 17.06.21 07:18 66
  איש עם כוונות טובות אך תחת ראש ממשלה חלש. אכזב בפרוץ המאורעות נגד היהודים כשאפשר לפורעים לחסום כבישים צללפון 17.06.21 07:27 67
  לך ZioNLight 17.06.21 07:28 68
     הלך. וטוב שכך יגאל פת-אל 17.06.21 07:55 69
  כולנו מאוד נתגעגע לאוחנה. הוא עוד יחזור בתור ראש ממשלה איזי מהחונטה 17.06.21 07:56 70
     גאווה לבוב 17.06.21 07:56 71
     אני לא. מרסו 17.06.21 11:53 81
         אל תיקח אותי בכזאת רצינות איזי מהחונטה 17.06.21 11:55 83
  כגודל הציפיה ממנו . כך גודל האכזבה עמלץ פלד 17.06.21 08:10 72
  כאדם דתי ידעתי, שכל בוקר איך שאתה קם מתחיל להרגיז את הקב''ה, לא תצליח להנהיג את עם ישראל ולכן יבוא תקלות yossi 1972 17.06.21 08:15 73
  שלום ולא להתראות מפקיר יהודים לפרעות ערבים. TTR 17.06.21 08:29 74
  בהמה שווענץ 17.06.21 10:44 78
  מן השרים הכושלים בתולדות המדינה כיאה לנתין שהמלך שלו היה מן המלכים הגרועים ביותר. שולץ 17.06.21 11:50 80
  עד שהעם היהודי לא יעסוק בערך הזהות של הכלי הלאומי שלו (במהפכה החוקתית) Law 17.06.21 11:54 82
  שכח לציין את הענקת פרס הצטיינות לתחנת לוד אור12 17.06.21 13:58 84
  אחד השרים הגרועים בתולדות ממשלות ישראל mic 17.06.21 15:30 86
  ''לוחמות ולוחמי האש'', אם מישהו לא היה בטוח שאוחנה מייצג את הטרלול הפרוגרסיבי של ניצן הורוביץ וגל אוחובסקי זבנג וגמרנו 17.06.21 15:34 87
  ספינאי זול! במדינה מתוקנת, היה מחיר לשלם על ההפקרה הגדולה...הדגנרט מנסה לשכנע אותנו לא להאמין למה שעינינו ראו. היטש 17.06.21 15:51 88

   
   
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2602 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:34   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ונקווה שאתה תתן את הדין על האסון האזרחי הגדול בתולדות המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11483 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:35   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. כשפושעי אוסלו יתנו את הדין גם אוחנה ייתן את הדין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2602 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:52   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מה הקשר? איזה תגובות מביכות אלוהים.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מר_תעופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
819 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:56   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לפעמים האמת קשה.. מסכים איתך  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
4457 הודעות, 34 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:06   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. שורפים את המדינה שורפים את הפורום פשוט להקיא מה נהיה מכת ביבי  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחיד ומיוחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
2014 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:07   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. צודק. רק תתקן לכת ''רק לא ביבי''.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : https://did.li/0u3Hw


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
4457 הודעות, 34 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:08   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. גם וגם כל הכתות דפוקות. מה עם המדינה... למישהו אכפת מהמדינה???  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11483 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:14   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. איך הצלחת להכניס שוב את ביבי? צריך להקים וועדת חקירה בלתי תלויה שתחקור את בית המשפט שנתן פסקי דין לטובת  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ההקדשות למרות שידע את המצב הבעייתי ולא לתת לשופטים לחקור את חבריהם. וועדה שתציע פתרון מה שהוועדה שעומדת לקום לא עושה ולא רק חיפוש אשמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Take Five לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.12.16
2258 הודעות, 12 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    14:08   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. לא צריך שום ועדה שתחקור את בית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
בית המשפט דרש שנים מהמדינה להסדיר את מירון. באו אנשים פרטיים ועתרו נגד הלאמת והפקעת הקרקעות ולכן בגץ, באישור המדינה, הציג ללכת לגישור בין הצדדים. בגץ לא הכריח את המדינה ללכת לגישור, כי ברגע שצד אחד להליך מתנגד, אז אין גישור.
למדינה היו אינספור הזדמנויות ולבטל את הגישור. אבל היא בחרה שלא לעשות כך. בגץ לא אשם כאן בכלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחיד ומיוחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
2014 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:06   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אכן השוואה פסולה!  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
פושעי אוסלו (וההתנתקות) הביאו עלינו בידיים - טרור רצח!
אסון מירון = כישלון אירגוני, (שלכאורה לא היה שונה מבכל שנה קודמת...)


בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : https://did.li/0u3Hw


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11483 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:10   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. עושה רושם שאסונות בהם נהרגים בני אדם מפריע לך ולשולחיך עד שבוער להם להם להקים וועדת חקירה על אסונות (להזכירך  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
מעיון בהגשת הבקשה מטרת הוועדה היא רק חיפוש אשמים ולא תמליץ על פתרון למתחם) עוד בטרם הממשלה קיימת יום אחד.
אם יש אסונות להם צריך להקים וועדת חקירה מידית זה פשע אוסלו שגרם למוות של פי 44 מאסון מירון אבל חיי אדם כנראה לא מעניינים אותך אלא וועדה שאולי תמצא אשמים מהמחנה היריב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
45171 הודעות, 194 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:00   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. ביביזם. אין להם שום דבר לומר מלבד ''אבל א0מול'' כי ראש הכת לימד אותם לחשוב ככה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Baznoded לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18853 הודעות, 86 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:10   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. למה רק להעניש פושעים מימין ולא מהשמאל?  
בתגובה להודעה מספר 22
 

בהנחה שמשהו היה תלוי בו-מה שקצת קשה להאמין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלמה_המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
3477 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ח' בתמוז תשפ''א    01:18   18.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. משעשע...  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
יצאת פיתה... שם מראה בפני תגובתך.

נראה לא טוב הא?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Flyby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
5939 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:25   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. בהמשך לקו החשיבה שלך, אני מקווה שאינך משתמש בשום מוצר גרמני או אי פעם נהגת על רכב גרמני  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ומעולם לא קנית ביצים או בשר מיובא מאוקראינה או פולין..צריך לתת את הדין על הפשעים שלהם.

וכעת בנימה רצינית יותר, אוסלו גרם לנזק גדול, אבל זה באמת נראה לך הגיוני לחכות עם מציאת האשמים עד שאתה לא שופט את כל פושעי העבר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11483 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:11   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. זה לא קו החשיבה שלי המניע של גנץ אינו חיי אדם אם זה היה חשיבתו הוא היה קורא להקים וועדה חקירה ממלכתית לחקירת  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
צוק איתן שגנץ האחראי כמעט הבלעדי למחדליה גנץ קורא להקים חקירה לאסון מירון רק כדי לדעת מי אחראי למחדל ולנסות לערוף ראשים כנראה בגלל אינטרסים ולא לחפש פיתרון למצב בשטח.
כנס למסמכים אותם גנץ הניח על שולחן הממשלה ותגלה את העניין.

צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה שתחקור את כל הנוגעים בדבר ולהעמידם לדין גם ובעיקר לחקור את החלטת השופטים לא להפקיע את השטח מההקדשות השולטות במקום מה שהשאיר את המקום במצבו ללא יכולת פיתוח והתאמתו לציבור הרחב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Flyby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
5939 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    03:00   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. צוק איתן הוא באחריות גנץ ונתניהו, האשמה עולה בהתאם לגודל התפקיד.  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אותו ראש ממשלה שהיה בזמן צוק איתן, הסכים לתת את תפקיד שר הביטחון לבני גנץ, תפקיד גדול ומשמעותי יותר מהרמטכ"ל. אם ככה, האשמה הגדולה והעיקרית לא צריכה להיות על נתניהו?

אתה מדבר כאילו הפקעת שטח זה דבר של מה בכך, זה שטח ששייך למישהו ואתה לא יכול לבוא ולומר "טוב, אני לוקח את זה וזהו". זה טוב שבית המשפט מגן על בעלי השטח. השטח שייך להקדשים בצפת, אלו לא ארגונים דתיים?

ב-2020 בג"ץ קיבל הסכם גישור למשך 3 שנים, אז מה העניין כעת?

ולסיכום, אם המדינה חושבת שהמקום מסוכן, אז תפקידה קודם כל להגביל את כמות הנכנסים או לדרוש תקנות מחמירות מאוד תחת פיקוח הדוק, האם זה קרה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon
חבר מתאריך 9.2.21
1647 הודעות, 11 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:43   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אתה כבר החלטת מי אשם  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אז בשביל מה צריך ועדת חקירה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדרקון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.1.19
6072 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    03:59   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. פושעי מלחמת לבנון הראשונה ייתנו גם?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
37338 הודעות, 104 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:52   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. בקרוב תוקם וועדת חקירה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חזל שליטא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.21
956 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:21   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מירון ? או פרעות תשפא ? שניהם נכונים.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
במשמרתו עם ישראל חי בפחד. המשטרה לא הגנה על יהודים במדינת ישראל.
מדינה אותה אבותינו הקימו, בנו ועלו בשביל להגן עלינו ועליהם.
מדינה בה יהודי לא אמור לפחד להודות שהוא יהודי. שמזוזות בבתים חזרו להיות מקור גאווה ולא ניסיונות שונים ומשונים להסתיר אותם מאנטישמים למיניהם.
מדינת היהודים.

במשמרת שלך אוחנה המדינה הזו דמתה יותר למדינה ערבית בעלת אינטרנס ערבי.
אתם צפיתם בזמן שהסכין חדרה אלינו, כאשר סובבו אותה, שלפו והמשיכו לדקור. צפיתם פשוט... לא מעניין אותי שאחר כך שמתם פלסטר על הפצע במבצע "חוק וסדר". נכשלתם בכל צעד קודם. בהבנה של השטח, בניתור גורמי ההסתה בקרב ציבור המחבלים, בסירוס כוחות הטרור ובהגנת אלה שיועדתם להגן עליהם.

תודה על פעולתך. לא הצלחת. נכשלת. לא קשור לימין ולא קשור לשמאל. אני ימני ואומר את זה בפה מלא - כישלון מפואר בהגנה על היהודים מפני המחבל הערבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
4838 הודעות, 29 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:49   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. מצאת את האשם. נו, לפחות חסכת ועדת חקירה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אמא אווזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.15
11116 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:50   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. אחראי אבל לא אשם.משפט לפנתיאון.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד_נה
חבר מתאריך 16.11.19
641 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:34   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אחד הכושלים בתולדות המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרס תמשטרה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
47877 הודעות, 150 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:40   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כבר לא יודע מי גרוע יותר ממי: אהרונוביץ׳, ארדן, אוחנה  
בתגובה להודעה מספר 2
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבלגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
2159 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:56   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לא כי בתקופת אלשיך המשטרה פרחה.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dorp לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5305 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:35   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. שלום ולא להתראות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה לא עניין של ימין או שמאל. הוא פשוט היה שר בטפ מזעזע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Idan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.13
2264 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:35   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תיזכר כשר בעל האחריות ללא האשמה (דוקטרינה חדשה רק בישראל)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26326 הודעות, 178 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:35   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תודה אלוף , על הכל .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


תהיה פה מלחמה על קוצו של יוד מול הרשע הזה. נרעיד שמיים וארץ על ההתנהלות הזאת של האיש הזה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:38   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אלוף פיקוד הצפון?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
16248 הודעות, 181 מדרגים, 358 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:36   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מר סלאם יחביבי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
59540 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:38   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. #השר לבטחון נתניהו דווקא לא תמיד גיבה את כוחות הביטחון. בשיא המתיחות השתלח במפכ''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.maariv.co.il/news/law/Article-841529


#כאשר הבוס מכפיש ומנסה לחסל קריירות-הנפגעים כמובן יעדיפו לעבור לעבוד עם מי שמכבד אותם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:38   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. קם לנתניהו ארכישקרן מתחרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ויקום הגזר ויכה בגנן. עלה התלמיד על רבו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פריווילגית
חבר מתאריך 30.8.20
5158 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:40   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ברוך שפטרנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3569 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:40   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הוא וכל חברי גוש הימין ראויים חכמים ומוכשרים פי כמה וכמה מהאנשים שהשתלטו בעורמה על הממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כולנו זכינו לראות את זה אמש במופע ההזוי של בועז טופורובסקי שלא הייתי סומך עליו שיעבוד כקופאי בסופר ולצערי כולנו נמשיך לצפות במחזות המבישים האלו עד שהממשלה הרעה הזאת תיפול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
26326 הודעות, 178 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:41   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. Totally  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:43   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. תוכל בבקשה לשתף אותי בהצלחות הגדולות של אוחנה?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
שנתיים לא מונה מפכ"ל, בלוד, עכו ויפו התחוללו פרעות, אבל ממש פרעות במשך יומיים והמשטרה לא נקפה אצבע. נרצחו שני יהודים בעכו ולוד ונפצעו קשה. אולי מכבי אש,שלא יודעים איך נדלקים היערות בדרך לירושלים? אשמח לנימוקיך המלומדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
3569 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:50   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. חשבתי להגיב אבל אז הסתכלתי בדירוגים... חבל על הזמן.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:54   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ולגופו של עניין?  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
אנשים קטנים מגיבים לגופו של אדם כשאין להם צל של מושג מיהו. הזוי ומדהים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחיד ומיוחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
2014 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:09   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כשיקימו וועדת חקירה לפושעי אוסלו וההתנתקות, נקבל תשובות על כל שאלותיך...  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  


בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : https://did.li/0u3Hw


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:13   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. בהחלט. אני יותר ימני ממך. אוסלו היה אסון בלתי נסלח  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
ופשע בסדר גודל של ההתנתקות. הממשלה הנוכחית היא אסון נורא. אלא שנתניהו ש"נהנה" מחוסר אמון מוחלט בקרב מנהיגי המפלגות לא כולל חרדים יכל להתפטר והייתה מוקמת כאן ממשלת ימין עם כמעט 80 מנדטים. החזקה אי פעם. אבל לא, משיח השקר הנכלולי חשוב מכל דבר אחר, לא העלה בדעתו לפרוש ויגרור את הליכוד להתרסקות. זה כבר קרה אחרי פרישת שרון ל" קדימה" אם אתה זוכר. נתניהו שהיה שר אוצר אצל שרון זכה עם הליכוד ב 12 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
11483 הודעות, 141 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:17   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מדבר על נוכלים אבל בעד הקמת ממשלה עם רב הנוכלים בנט - כשאין מאחוריו ציבור  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
דמוקרט גדול אבל מציע להזיז את ראש המפלגה עם הרוב הגדול ביותר מכל המפלגות ולא קורא להזיז ראש מפלגה שנבחר בצורה דיקטטורית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:18   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. שמעתי אותי אומר מילה טובה על בנט?  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
תכתוב מה שאתה רוצה, אל תצטט או תשייך לי דברים שאין לי כל קשר אליהם. בנט לא יותר טוב מביבי. תמונת קופי עם קרחת וכיפה. אני גם לא בעד הממשלה הזאת, היא סיוט ואסון בטוח. אני בעד שביבי יתפטר ויעלם מהמערכת הפוליטית. אם היה עושה כן הייתה היום ממשלת ימין של כמעט 80 צנדטים. היא לא קמה בגללו ובגלל תומכיו והתוצאה גרועה פי אלף. נורא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon
חבר מתאריך 9.2.21
1647 הודעות, 11 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:47   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הראש מפלגה הגדול שאתה מדבר עליו הציע לבנט בדיוק את התפקיד שהוא נמצא בו עכשיו  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
זה מה שנקרא זיכרון סלקטיבי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yuvals לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.20
2602 הודעות, 28 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:56   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. חחחח מי הם אותם המוכשרים?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
כלבלב השמירה שהאסון האזרחי היה על ראשו? רגב? ביטן? אמסלם? מאי גולן? מיקי זוהר? אדלשטיין? ועוד ועוד אנשים שמקומם (וכישרונם) הוא כאחמ"שים בפיצוציה.
חחח מי הם אותם היפים והאמיצים והמוכשרים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:14   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מילים עולות כסף?  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
אפשר לכתוב כאן גם שהשמש מקיפה את כדור הארץ. הכל הולך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tinshemet לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.12
15268 הודעות, 90 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:41   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. שלום ולא להתראות  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פסגה
חבר מתאריך 16.5.21
36 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:44   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. תראו איך הנזק מהממשלה החדשה כבר משפיע - הוא כתב כמו מירב מיכאלי בהתחלה - שוטרות ושוטרים, לוחמות ולוחמי, נשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואנשי וכו'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כוספלסטיק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
16011 הודעות, 82 מדרגים, 140 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:46   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. רשימת ההישגים של אוחנה בתפקיד:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ניצל את החסינות המהותית שלו כדי להטריד עד מדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lumix
חבר מתאריך 23.12.14
4578 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:49   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לא נתגעגע אליך, ביי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
113301 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:53   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. יפה, מכבד את השוטרים .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא היה מספיק זמן בכדי לשנות הרבה . התעורר קצת מאוחר עם הערבים הישראלים, יש לי ביקורת אבל מאמין שהוא ניסה לשנות לטובה אבל לא היה מספיק זמן .

לאור הבחור שנכנס לתפקיד יש לי חשש מן העתיד לבוא . יגידו, בר לב עם עבר ביטחוני מרשים, מצטער זה לא מבטיח כלום, גם ליאיר גולן היה עבר ורואים באיזה קוקו מדובר .

הבחור היה מדליף מידע ביטחוני ועכשיו הוא ….


״חבר הכנסת עמר בר לב (העבודה) הושעה אמש (שני) מפעילות בוועדות המשנה של ועדת החוץ והביטחון. בר לב נחשד שבשבוע שעבר הדליף מידע ביטחוני מדיון סגור של הוועדה שהתקיים לפני כחצי שנה.״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
10182 הודעות, 89 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:57   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. אז ההחלטה שלא לקיים טקס חילופי שלטון באה מצד השר הנכנס.. את זה לא פמפמו בתקשורת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מכיוון ששר הבט"פ הנכנס, שאני כמובן מאחל לו הצלחה בתפקידו, החליט שלא לקיים טקס חילופי שרים, לא הייתה לי הזדמנות הולמת להיפרד מכם כראוי, אעשה זאת כאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
113301 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:05   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. גוש הריפוי, השינוי והשקר…  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
התקשורת עסוקה מיום ההשבעה בניסיון לקעקע את הימין בשלל דרכים .
אלימות, גבעת הקפיטול, מהומות בכנסת, חוסר ממלכתיות, BB מתבצר בבלפור ושאר ירקות .
עכשיו הם מתלוננים שהאופוזיציה לא תומכת בקואליציה - אין בושה .
להקיא .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
10182 הודעות, 89 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:08   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אשכרה להקיא  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
הבעיה שהעם (רוב הבוחרים שלא מרוצים מהמצב ) לא יודע להפגין כמו המיעוט הממומן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
113301 הודעות, 506 מדרגים, 987 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:23   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. בינתיים הם הורסים בעצמם, אני מאמין שכן תיתכן אפשרות שהימין יצא לרחובות בהמוניו…  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
הקמפיין של התקשורת להשתיק את הביקורת נגד הממשלה החדשה ומתייגת אותה כהסתה בעזרת אנשי שמאל בעמדות מפתח לא יצליחו לעצור אנשים זועמים (במקרה ותיהיה חקיקה או צעדים שיפגעו בימין/התיישבות) .
החשש שלי הוא מפרובוקציה - כמו שביטלו את הימין ב 95…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sceptical
חבר מתאריך 16.1.05
17332 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    11:17   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אתה בטוח?  
בתגובה להודעה מספר 28
 

משה נוסבאום:
החלטתו הראשונה של עמר בר-לב בתפקיד השר לביטחון פנים: ביטול טקס חילופי השרים המיועד להתקיים מחר במטה המשטרה הארצי. השר בר-לב הדגיש כי "איני מעוניין שכוחות המשטרה יעסקו בדבר מלבד במשימתם הרגישה, שעה שבירושלים ישנה מתיחות ביטחונית"


Some Men Just Want To Watch The World Burn


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
www לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.07
2024 הודעות, 31 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    00:59   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מירי רגב ''בתגובה'': למדנו איפה שיש שוטרים אין חיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 


אחיי מהצד השמאלי של המפה אוהב אתכם אהבת נפש אך לא אפקיד בידכם את המדינה עד שתחזרו לשפיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
24926 הודעות, 225 מדרגים, 441 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:15   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. מבחינתי אמיר אוחנה פספס 2 דברים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1. שלא פעל להעמדת השוטרים העבריינים שהרגו את אהוביה סנדק ז"ל לדין מיידית.
2. שלא הדיח מיידית את קובי שבתאי אחרי ליל הבדולח בלוד. במיוחד שהבזוי האשים את היהודים באלימות וזרק יהודים שהגנו על עצמם למעצר.
ויש עוד כמה בקטנה, כמו שימוש במכתזיות ובבואש נגד ימנים וחרדים לעומת הקלות מדהימות - בהפגנות השמאל.

לא רק שהמשטרה לא השתנתה לטובה, גורמי השמאל שמנהלים את המשטרה, למדו להשתין על הציבור מהמקפצה תחת אחריותו.
אם היה רוצה שיזכרו אותו לטובה, היה חייב להוביל בה שינוי אמיתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
24926 הודעות, 225 מדרגים, 441 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:24   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. נ.ב. כשר המשפטים כן עבד בצורה אפקטיבית  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
qm
חבר מתאריך 9.8.02
62411 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:16   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. הוא היה יותר השר לבטחון נתניהו מאשר השר לבטחון הפנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14465 הודעות, 83 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:09   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. מסכים. כשנתניהו מפלרטט עם רע''מ במשך השנתיים הבדואים חגגו וגילו הרבה תעוזה  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  


ככל שדיכטר יסיים גבוה בפריימריז הוא יחזק את מעמדו ויהיה שר הביטחון הבא


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DustintheWind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.17
2608 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:10   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. חחח גדול , היה גם הצל , הזנב של ביבי  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
ובעיקר נזכור אותו כמלחך פנכה מס 1.

אחד האפסים הכי גדולים שהיו פה , 0 כישורים

100 בליקוקים לבוס .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
6065 הודעות, 90 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:18   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מעניין אם נצליח להסתדר בלי האיש הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פובליציסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.2.15
7780 הודעות, 93 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:20   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. עצוב שהוא לא מצא לנכון להזכיר בחצי מילה את הכשלים הנוראיים שלו. ומצד שני אי אפשר לקחת ממנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את ההתקדמות שנעשתה בתחום המלחמה בפרוטקשן.
אומנם לא מספיק, היה צריך לתת על זה הרבה יותר כח, לא מספיקה יחידה אחת. זה צריך כח ענק של טיפול מהיר ואפקטיבי. כי תועפות כאלו אתה גודע במכה או שאתה לא גודע בכלל. אם תעבוד לאט לאט, הם יתגברו עליך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.21
1716 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:22   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. קח אתך הביתה את שבתאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
49809 הודעות, 217 מדרגים, 331 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:26   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. האשמת אוחנה במה שהיה במירון דומה להאשמת שר התחבורה בכך שאיזה אוטובוס התדרדר מאיזה הר ויושביו נהרגו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מה שהיה שם היה כשל נקדותי של מי שתכנן ואישר את המסדרון ההוא.


אBBי0טים הם אר3י נ1כלים!1!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שפינוזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.15
675 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    01:30   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. טוב שהלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היה שר גרוע ביותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
45171 הודעות, 194 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:04   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מכר את נשמתו ועקרונותיו כשבחר בביביזם, והיה צריך להתפטר מתפקידו לאחר הביזיונות בלוד, עכו וכו'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עוד שר ליכודניק כושל שיודע בעיקר להגן על שחיתות של ראש הכת ולצעוק שא0מול רע.


מלחמה היא שלום. עבדות היא חירות. בערות היא כוח. הליכוד לא ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע״מ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
6200 הודעות, 38 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    02:27   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ציון - לא עובר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הטיפול הלקוי בפרעות והפוגרומים של הערבים ביהודים יזכרו עוד שנים רבות.
הטיפול בפשיעה בנגב ובגליל מתחת לכל ביקורת.
מקווה שהבא בתור יעשה עבודה טובה יותר, המדינה חייבת מישהו כזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tesla man לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.20
3866 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    04:02   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. ברוך שפטרנו מעונשו שלהזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השר הכי כושל שיש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
7083 הודעות, 56 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    04:25   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. ברוך שפטרנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nyd לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.6.02
3400 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:18   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אחראי וגם אשם. ברוך שפטרנו, ונקווה שעוד יזומן לוועדת החקירה הממלכתית כשתקום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
9595 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:27   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. איש עם כוונות טובות אך תחת ראש ממשלה חלש. אכזב בפרוץ המאורעות נגד היהודים כשאפשר לפורעים לחסום כבישים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
54673 הודעות, 390 מדרגים, 419 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:28   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. לך  
בתגובה להודעה מספר 0
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יגאל פת-אל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.11
30369 הודעות, 207 מדרגים, 362 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:55   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. הלך. וטוב שכך  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
26346 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:56   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. כולנו מאוד נתגעגע לאוחנה. הוא עוד יחזור בתור ראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
16036 הודעות, 91 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    07:56   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. גאווה  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
5427 הודעות, 44 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    11:53   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. אני לא.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
אתה כבר יכול למחוק את " כולנו". הכללת יתר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
26346 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    11:55   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. אל תיקח אותי בכזאת רצינות  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
37338 הודעות, 104 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:10   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. כגודל הציפיה ממנו . כך גודל האכזבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yossi 1972 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.15
1653 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:15   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. כאדם דתי ידעתי, שכל בוקר איך שאתה קם מתחיל להרגיז את הקב''ה, לא תצליח להנהיג את עם ישראל ולכן יבוא תקלות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.06.21 בשעה 08:39 בברכה, yossi 1972
 
על ידך בלי סוף
מאסון לאסון. אדם בארץ ישראל ארץ הקודש רוצה להתנהג כמו גרמני או כמו אוסטרי, שיגור שם להתנהג עם כמו גוי ולהנהיג עם יהודי אין קשר בין הדברים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TTR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.1.09
894 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    08:29   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. שלום ולא להתראות מפקיר יהודים לפרעות ערבים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שווענץ
חבר מתאריך 14.6.21
62 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    10:44   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. בהמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שולץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.14
27714 הודעות, 80 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    11:50   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. מן השרים הכושלים בתולדות המדינה כיאה לנתין שהמלך שלו היה מן המלכים הגרועים ביותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
8387 הודעות, 68 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    11:54   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. עד שהעם היהודי לא יעסוק בערך הזהות של הכלי הלאומי שלו (במהפכה החוקתית)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המשרד לביטחון פנים ימשיך להיות המשרד לציד מכשפות, ולא משנה איזו דמות פופוליסטית תעמוד בראשו, את המשטר של מדינת ישראל מעניין הנראטיב ולא המציאות האמיתית.


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
6867 הודעות, 42 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    13:58   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. שכח לציין את הענקת פרס הצטיינות לתחנת לוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
5896 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    15:30   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אחד השרים הגרועים בתולדות ממשלות ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
56580 הודעות
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    15:34   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. ''לוחמות ולוחמי האש'', אם מישהו לא היה בטוח שאוחנה מייצג את הטרלול הפרוגרסיבי של ניצן הורוביץ וגל אוחובסקי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
14856 הודעות, 87 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ז' בתמוז תשפ''א    15:51   17.06.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. ספינאי זול! במדינה מתוקנת, היה מחיר לשלם על ההפקרה הגדולה...הדגנרט מנסה לשכנע אותנו לא להאמין למה שעינינו ראו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות