גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #709096 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 709096        
JCPA2017 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.9.17
2101 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:00   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ישראל והר הבית: האם ישראל שינתה את היחס?  

 
  
• למרות גידול של 800% במספר המבקרים היהודים בהר, הפער בין 10 מליון מבקרים מוסלמים בהר בשנה לבין כמה עשרות אלפי יהודים שמבקרים שם מדי שנה הוא עדיין עצום.
• בשנים האחרונות אפשרה המשטרה לבודדים, קבוצות ומניינים, להתפלל באזור המזרחי של ההר, אך ללא סידור, ספר תורה, טלית או תפילין.
• הסטטוס קוו שגיבש משה דיין, שאוסר תפילת יהודים בהר היה עמום ומעולם לא הועלה על הכתב. בתקופת נתניהו, הוא הובהר מחדש, במסגרת הבנות שגיבש שר החוץ האמריקני דאז, ג'ון קרי, בין ישראל, ירדן וארה"ב, על רקע אינתיפאדת הסכינים ב-2015. הפלסטינים דחו את ההבנות שלא הביאו להפסקת הפיגועים.
• במסגרת ההבנות הללו ישראל התחייבה שמוסלמים יתפללו בהר ושלא מוסלמים (יהודים נ.ש) יבקרו בו, וירדן הסכימה לאפשר ביקורים שלהם שם.
• היו שנים שבהן המשטרה לא התירה ליותר מתשעה יהודים לשהות בהר יחדיו והיו שנים שבהן המשטרה העלימה עין מתפילות יהודים שם.

הודעתו של רהמ"ש נפתלי בנט לפיה יישמר 'חופש הפולחן' לבני כל הדתות בהר הבית – משמע גם ליהודים - ונסיגתו המהירה מהצהרה זו, הם תולדה של סטטוס קוו בן 54 שנים, שקיבעו ממשלות ישראל לדורותיהן – הן משמאל והן מימין - בכל הנוגע לזכויות היהודים בהר הבית ואפשרות מימושן.


ביסוד אותו סטטוס קוו עומדת הבחנה ברורה בין זכות הביקור, שאותה ניתן לממש, לבין זכות התפילה, שאותה לא ניתן לממש. בארבע השנים האחרונות, אחרי שורה של הפרות בוטות ומהותיות של הסטטוס קוו מצד המוסלמים – בנייה והשמשה של שלשה מסגדים חדשים בהר, צמצום אזורי ושעות הביקור של היהודים שם, כרסום בשמירה ואכיפה של חוקי התכנון, הבנייה והעתיקות בהר, סגירת שערי הכותנה והשלשלת לכניסת יהודים ועוד¹ חל כרסום מסוים גם בהקפדה על איסור התפילה של היהודים בהר.

המפנה התרחש בתקופת כהונתם של השר לביטחון פנים גלעד ארדן ושל מפקד מחוז ירושלים של המשטרה יורם הלוי. באותן שנים חל גידול במספר המבקרים היהודים בהר הבית והוא נסק מכ-5000 בשנה לכ-35,000 בשנה. הגידול היה אמנם עצום והגיע לכ-800%, אך הפער בין מספר המבקרים היהודים בהר לבין מספר המוסלמים שמבקרים בו נותר עדיין ענק: כ-10 מיליון ביקורי מוסלמים בשנה, לעומת כמה עשרות אלפי ביקורים בשנה של יהודים שם.

אלא שהשינוי המהותי יותר כאמור שהתחולל בשנים האחרונות מהצד היהודי של הסטטוס קוו, נגע לאפשרות שניתנה לראשונה ליהודים להתפלל באזור המזרחי של ההר, בעיקר תפילות יחיד. לעיתים ניתנה אפשרות זאת גם לקבוצות, ובשנתיים האחרונות, התארגנו במקום מניינים קטנים, שהתפללו שם תפילות שחרית ומנחה, אך ללא סידורים, ללא ספר תורה, ללא תפילין וללא טלית. התפילות הללו התקיימו בידיעת המשטרה, והיא לא מנעה אותן, ואף אבטחה אותן.

בד בבד למציאות הזאת, המשיכה ישראל הרשמית לדבוק בסטטוס קוו המוכר, לפיו אסור ליהודים להתפלל בהר. רהמ"ש לשעבר בנימין נתניהו חזר על כך כמה פעמים וגם השר לבטחון פנים גלעד ארדן, דבק באותו סטטוס קוו, למרות שלא פעם הביע חוסר שביעות רצון ממנו ותקווה שישתנה בעתיד.

הסטטוס קוו שמנע לאורך שנים תפילת יהודים בהר הבית גובש כידוע ע"י שר הבטחון משה דיין, בימים הראשונים לאחר מלחמת ששת הימים² . הוא מעולם לא הועלה על הכתב וגם החלטת ממשלה בעניין נוסחה באופן עמום ולא ישיר. ההחלטה, שבמקור התקבלה על ידי ועדת השרים לענייני מקומות קדושים קבעה, כי כאשר יהודים יבואו להר הבית וירצו להתפלל שם, הם יופנו לכותל המערבי.

הניסוח המעומעם בעניין זה הותיר למשטרה גמישות רבה בכל הנוגע לאכיפת איסור התפילה של היהודים בהר, וגם בנוגע למימוש זכותם לבקר במקום. היו שנים שבהן איסור התפילה נאכף באופן גורף ומוחלט (שלא כמו היום) והיו שנים שגם הביקורים בהר הוגבלו מאד, עד שלעיתים המשטרה לא אפשרה ליותר מתשעה יהודים (פחות ממניין) לשהות בהר. רק כאשר קבוצה אחת כזאת פינתה, אותו, ניתנה אפשרות לקבוצה אחרת להכנס אליו.

הסטטוס קוו בהר, ידע תנודות ותהפוכות לאורך השנים, כאמור, בעיקר מהצד המוסלמי, עד שבפרספקטיבה של שנים - ספק אם ניתן לכנות אותו עדיין 'סטטוס קוו'. דווקא הסעיף האוסר על תפילת יהודים שם נשמר בהקפדה יתרה, כאמור, עד לפני כארבע שנים.

באוקטובר 2015 הובהר מחדש הסטטוס קוו בנוגע לזכויות היהודים בהר ואפשרות מימושן במגעים בין ישראל, ירדן וארה"ב. הדבר התרחש על רקע סדרה של עימותים בין כוחות הבטחון לבין מתפרעים מוסלמים על הר הבית. בכירים בירדן ובישראל הביעו באותם ימים חשש שהמהומות בהר יערערו את יציבות שלטונו של בית המלוכה הירדני. המהומות התרחשו בשיא גל הטרור והסכינאות שחוללו מחבלים ברחבי ישראל. רבים מהם הונעו לפעולתם מכוח העלילה השקרית 'אל אקצא בסכנה'.³ קציני משטרה בכירים נסעו באותם ימים לירדן, כדי להידבר עם עמיתיהם שם ועם ג'ון קרי, מזכיר המדינה של ארה"ב בתקופת כהונתו של אובמה כנשיא, שהגיע לאזור כדי לנסות ולתווך בין הצדדים, כך נולדו ההבנות שגיבש קרי לאחר שיחות בין ארה"ב, ישראל וירדן.

ההבנות האלה הן מפתח להבנת התיקון שפרסם רהמ"ש נפתלי בנט, להודעתו הראשונית השבוע, וזאת בעקבות התערבות ירדן וארה"ב. הן כללו ארבעה סעיפים:

• ראש הממשלה דאז נתניהו הצהיר בפני קרי שישראל מכבדת את התפקיד המיוחד של ירדן בירושלים, כפי שהוגדר בהסכם השלום בין שתי המדינות, ואת תפקידו ההיסטורי של המלך עבדאללה כשומר המקומות הקדושים לאסלאם בירושלים

• נתניהו התחייב אז בפני קרי שישראל תמשיך לאכוף את מדיניות הפולחן הדתי רבת השנים שלה בהר הבית, לפיה מוסלמים יכולים להתפלל במקום, ולא מוסלמים יכולים לבקר בו

• נתניהו הצהיר אז כי אין לישראל כוונה לחלק את הר הבית, והיא דוחה לחלוטין כל טענה כאילו היא מעוניינת לעשות זאת

• נתניהו קידם בברכה את הגברת התיאום בין ישראל וירדן לגבי הר הבית, שמטרתו לוודא כי המבקרים והמתפללים במקום מפגינים איפוק, ריסון וכבוד כלפי המקום הקדוש

מהותית, לא היה בהבנות אלה כל חדש. הן שיקפו מצב קיים, ואף על פי כן הן היו בעלות משמעות רבה: הייתה זו הפעם הראשונה שמדינת ישראל הודיעה רשמית ופומבית, שמוסלמים יתפללו בהר ולא מוסלמים יבקרו בו. מצד שני הייתה זו גם הפעם הראשונה בה התפרסמה הודעה פומבית, הן מצד ארה"ב והן מצד ירדן, בתיאום עם ישראל, המכירה בכך שיהודים יכולים לבקר בהר הבית אך לא להתפלל שם, כשירדן מכירה בכך.

ההבנות אליהן הגיע שר החוץ קרי מול ירדן וישראל, שאושרו ע"י רהמ"מ נתניהו הפכו את הבלתי פורמלי למעט יותר פורמלי. מבחינה זו הן היו חידוש: ישראל הסכימה שיהודים יבקרו בהר ובכך ויתרה לכאורה על מימוש זכות התפילה של היהודים בהר, אך מדינה מוסלמית חשובה- ממלכת ירדן – הסכימה שיהודים יבקרו בו. ישראל עיגנה למעשה את האיסור על תפילת יהודים בהר, שהוצג שנים ארוכות כאיסור משטרתי, שנועד לשמור על הסדר הציבורי כהבנות מול ממלכת ירדן ומזכיר המדינה של ארה"ב באותה עת, ג'ון קרי. מדינת היהודים אמנם לא ויתרה פורמלית על זכות התפילה של היהודים בהר הבית, אך היא ויתרה לכאורה על מימוש הזכות הזאת בטווח הזמן הנראה לעין.

אגב – בשלהי כהונתו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב, ובמסגרת 'תוכנית המאה' שולב סעיף שנועד להבטיח בעתיד חופש תפילה בהר הבית, הן ליהודים והן למוסלמים(4). בסעיף זה נכתב בין היתר כי "האתרים הקדושים של ירושלים צריכים להישאר פתוחים וזמינים עבור מתפללים שלווים ותיירים מכל הדתות” וכי “יש לאפשר לאנשים מכל אמונה להתפלל בהר הבית / חראם אל-שריף, באופן שמכבד לחלוטין את דתם, תוך התחשבות בזמני התפילות והחגים של כל דת, כמו גם גורמים דתיים אחרים.”

מכל מקום – בשטח, בין אם מדובר, בתקופת טראמפ ובין אם מדובר בתקופת ביידן - עשו המציאות והלחץ של המבקרים היהודים בהר – את שלהם, ותפילות, במגבלות רבות, התארגנו לראשונה, באישור המשטרה, בתחומי ההר.

יתכן כי הודעתו הראשונית של רהמ"ש בנט בדבר שמירה על חופש פולחן (משמע: תפילה) לבני כל הדתות בהר, נולדה כתוצאה מהרצון לעגן באמירה רשמית מציאות קיימת. אם אמנם כך – הרי שהייתה זאת טעות. היא עלולה להביא לכך, שמה שהתאפשר באופן בלתי פורמלי בהר, לא יתאפשר עוד - בעיקר בחודשים הקרובים.

מיד לאחר שבנט פרסם את הודעתו, פנתה ירדן לישראל ומחתה בחריפות על הודעת ראש הממשלה. היא גם פנתה לארה"ב וביקשה שתפעל אצל ישראל בעניין. בשיח בין הצדדים הוזכרו גם 'הבנות קרי'. כתוצאה מכך פורסם תיקון, לפיו מדובר בטעות ובאי הבנה ואין שינוי בסטטוס קוו בהר הבית לגבי יהודים, וכי הכוונה הייתה לחופש ביקור ולא לחופש תפילה.

ברקע התיקון המהיר שפרסם בנט, עמדה גם ההודעה המשותפת של סיעת רע"מ החברה בקואליציה, ושל הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית בישראל, שרע"מ מייצגת אותו פוליטית. ההודעה הזהירה מפני ההשלכות של שינוי הסטטוס קוו בהר ומתן אפשרות ליהודים להתפלל שם וכן הזהירה מפני 'פריצת מתנחלים וחכי"ם למסגד אל אקצא'. בערוצים הלא רשמיים הועברה לבנט ולשר החוץ לפיד הבהרה, שרע"מ לא תוכל להמשיך להיות שותפה לקואליציה, אם בנט ידבוק בהצהרתו בדבר חופש פולחן גם ליהודים בהר, והודגשה 'חשיבותו של אל אקצא, במקום מוסלמי בלעדי', על כל 144 הדונמים של מתחם הר הבית, ובכלל זה הכתלים.

עמדה זו של רע"מ והפלג הדרומי אימצה למעשה את הטרמינולוגיה של גורמי אסלאם רדיקליים בסוגיה זו, למרות שבעבר, כולל בתקופת ירדן, הייתה הבדלה ברורה בין שטחי מסגד אל אקצא עצמו ומבנה כיפת הסלע, לבין יתר חלקי המתחם – הרחבה והכתלים.

גם מכיוונו של השר לבטחון פנים, עמר בר-לב, איש מפלגת העבודה, הובעה מורת רוח לנוכח הצהרת רהמ"מ בנט. ההצהרה כאמור תוקנה, בעיקר בעקבות מעורבות ירדן וארה"ב, שפעלו אצל ישראל, כדי לקבל הבהרות, שהמצב המוכר והקיים בהר לא עתיד להשתנות.

https://jcpa.org.il/article/%d7%9e%d7%90%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%9c%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%aa%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%94%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%91%d7%a2%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%94/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אף פעם לא הבנתי את החשש מנפילת שלטון המלוכה הירדני Liran401 25.07.21 13:14 1
     אנחנו נושאים על גבינו עוול גדול כשייבאו לירדן את ההאשמים, ירדן ניתנה ליהודים כבית לאומי aba 25.07.21 13:17 3
     התפיסה שירדן היא איזור חיץ בגבול המזרחי הארוך ומאפשר לצה''ל להתרכז באיזורים אחרים סגול88 25.07.21 13:20 4
         נכון בחצרות בית ה' 26.07.21 11:25 48
  כמה השפלה, כמה גלותיות, כמה רפיסות, אבותינו נלחמו כאריות ואנחנו ברווזונים נכנעים לתכתיבים aba 25.07.21 13:15 2
     ++ בחצרות בית ה' 26.07.21 05:05 40
  יש לציין ביושר, אילולא ההתעקשות של יהודים יקרים וארגונים בודדים לקבוע נוכחות יהודית על הר הבית... יחיד ומיוחד 25.07.21 13:24 5
  ההתקדמות למקדש חייבת להיות קו יסוד של כל מפלגה דתית. להיישיר המבט ולהגיד את זה בפה מלא בחצרות בית ה' 25.07.21 13:26 6
     אמת חייא 25.07.21 23:34 38
  כדאי לענ''ד להוסיף לסקירה המעניינת ET 25.07.21 13:29 7
     +++ ההחלטה לפתוח את ההר ליהודים באוגוסט 2003 התקבלה אחרי פיגוע אוטובוס מחריד בירושלים בחצרות בית ה' 25.07.21 15:13 13
  מי מינה את דיין שהיה שר בטחון בממשלת אשכול, לקבל החלטות כל כך חשובות שרק הממשלה בכללותה מרשמלוי 25.07.21 13:29 8
     דיין יישם את החלטת הממשלה שנדחפה , בין השאר , ע''י רבנים ופוליטיקאים דתיים וחרדים... זאת האמת ההסטורית בחצרות בית ה' 25.07.21 17:02 15
         ואין ספק, שמהם ה׳ יגבה חשבון על עלבון היכלו והר קודשו אבי_85 25.07.21 23:18 35
             כל דור שלא בונה את בית המקדש , כאילו החריבו. משפט אמיתי ומציאותי לחלוטין לדור שלנו בחצרות בית ה' 26.07.21 14:27 52
     דיין החליט לתת את הר בית ה' לידי המוסלמים תמורת זה שירשו לו לחפור חופשי חופשי ולשדוד עתיקות בהר הבית תות 26.07.21 06:20 41
  בעוד מדינית אני תומך בכך, הלכתית אני לא רואה מה הטעם כשאין מצווה ואין בית מקדש כרגע avizaz 25.07.21 13:37 9
     ודאי שיש מצוות רבות כיום בהר הבית עצמו כיבוש תפילה התקדמות והכנה למזבח ולמקדש בחצרות בית ה' 25.07.21 14:31 11
     הלכתית אתה צריך לאסור יחסי אישות , שלא בשלושה רגלים, בגלל ספק כרת ! תות 26.07.21 06:27 42
  נתניהו. ימין. פח.... shabor 25.07.21 13:40 10
  יש לי דעה לא פופולארית, אבל פשוטה להפליא: יוסף כץ 25.07.21 14:40 12
     ואולי יותר פשוט שבנט התקפל מלול דיגיטלי 25.07.21 19:04 18
         לא בחצרות בית ה' 25.07.21 21:02 22
         יתכן, אבל חובת ההוכחה עליך. יוסף כץ 25.07.21 21:34 24
             אז עכשיו ראש הממשלה מתחבא מאחורי צייצן? מלול דיגיטלי 25.07.21 21:45 25
                 טענתי טענה עובדתית, וענית לי בלי קשר. יוסף כץ 25.07.21 22:49 28
                     שמעתי את מתי טוכפלד שטען שההודעה לא היתה בטעות. משה בן אברהם 25.07.21 23:12 29
                     אתה מסתמך על ציוץ עבר ובונה עליו תזה שלמה על ציוץ אחר ללא שום ביסוס עובדתי מלול דיגיטלי 25.07.21 23:15 33
     אם כן, זה מפחיד לא פחות. גורל המדינה נתון בידי אנשי מדיה אידיוטים תוכיפלצת 26.07.21 00:03 39
         מרוב להיטותו להוציא את המשיח שלו בסדר, הוא מוציא אותו אדיוט גדול יותר. חלילן מהמלין 26.07.21 11:56 50
  עוד מהר הבית תצא תבערה גדולה , בגלל היתרפסות הממשלה ממשלת ששת. YA-20826 25.07.21 15:41 14
     או שתצא תשועה גדולה בחצרות בית ה' 25.07.21 17:37 16
  בסוכות בעוד שנה ורבע , במוצאי השמיטה , אני מקווה שבנט יקרא בתורה בהר הבית כמצוות ''הקהל'' בחצרות בית ה' 25.07.21 19:00 17
     אני מקוה שבמוצאי השביעית ובאמצע השלישית והחמישית יזמינו לקריאה בתורה יהודי רציני ולא קל-דת ( דתי לייט) תות 26.07.21 06:30 43
         עתידים ישראל למאוס במלכות בית דוד בחצרות בית ה' 26.07.21 07:39 44
  ככה זה כשמחנכים לגלותיות וכניעה ושהכותל המערבי הוא ״הקדוש ביותר לעם היהודי״ אבי_85 25.07.21 19:13 19
     צודק אבי. חונכנו לקדושת הכותל המערבי , וזה היפך התורה ! בחצרות בית ה' 25.07.21 21:30 23
     הכי חשוב לחנך את עצמך לעלות בשני רגליך להר הבית ולהלך בו ברגש. משה בן אברהם 25.07.21 23:14 31
         אכן ככתוב בתהלים ״בבית אלקים נהלך ברגש״ אבי_85 25.07.21 23:16 34
             פסוק מרגש, מציאות מרגשת שאסור ליהודי לפספס בחצרות בית ה' 26.07.21 08:33 45
         הדרך ארוכה... האנשים מתבשלים לאט לאט בחצרות בית ה' 26.07.21 12:48 51
  הכותל הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי . הר הבית - איסור עליה ועונש כרת ZioNLight 25.07.21 19:17 20
     קדושת הכותל כקדושת ירושלים שבין החומות,מותר לאכול בו קדשים קלים למשל את קורבן הפסח.אך יש 8 מדרגות קדושה מעליו בחצרות בית ה' 25.07.21 20:10 21
         וואוו תודה רבה :) אני שומר את זה אבי_85 25.07.21 23:13 30
  ההבנות של קרי 2015 עליהם חתם נתניהו. זה מה שכובל אותנו רשמית בחצרות בית ה' 25.07.21 22:34 26
     אילו הבנות? נתניהו-ג׳ון קרי? 🤨 אבי_85 25.07.21 23:15 32
     עובדה שלא. אחרי 50 שנה יהודים מתפללים בהר הבית בציבור. משה בן אברהם 25.07.21 23:18 36
  בנט האידיוט הראשון שעיגן במפורש Isrtv 25.07.21 22:37 27
     היום עליתי להר הבית והתפללתי. אז אין עיגון אלא מה שקורה בשטח. משה בן אברהם 25.07.21 23:20 37
  הר הבית פחות מעניין את הציבור הישראלי, משיחיזם והרגשה שמחר החמור מגיע זה רע . pingi 26.07.21 08:36 46
     נכון יש המון צרות. למשל היום הילדים הקטנים שנלקחו ע''י הרווחה קורע את הלב. אך מה זה מפריע שגם יהיה בית מקדש ? בחצרות בית ה' 26.07.21 10:37 47
     ומי בכלל מדבר על משיחיזם ? רק רוצים פולחן יהודי , לקיים את 200 המצוות של המזבח והמקדש כי עכשיו אנו יכולים בחצרות בית ה' 26.07.21 11:29 49

   
   
Liran401 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.10.16
8180 הודעות, 57 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:14   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אף פעם לא הבנתי את החשש מנפילת שלטון המלוכה הירדני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק נזקים ועימותים יש לנו ביחסים עם ירדן(מים, הר הבית, גינויים קבועים באו״ם, שטחים שהוחזרו אליהם).
לפני השלום, הגבו איתם בכל מקרה היה שקט מאז שאש״ף גורש ללבנון.
נפילה של השלטון שם והכאוס שייוצר, יכול ליצור הזדמנות לגרש לשם את כל הערבים ממערב לירדן, היפרדות בדיוק כמו שהשמאלנים רוצים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5915 הודעות, 48 מדרגים, 95 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:17   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אנחנו נושאים על גבינו עוול גדול כשייבאו לירדן את ההאשמים, ירדן ניתנה ליהודים כבית לאומי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
2 גדות לירדן…


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
9641 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:20   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. התפיסה שירדן היא איזור חיץ בגבול המזרחי הארוך ומאפשר לצה''ל להתרכז באיזורים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


תחשוב טוב, יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    11:25   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. נכון  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5915 הודעות, 48 מדרגים, 95 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:15   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כמה השפלה, כמה גלותיות, כמה רפיסות, אבותינו נלחמו כאריות ואנחנו ברווזונים נכנעים לתכתיבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש להחיל ריבונות ולשלול זכויות כלשהם לעמים וישויות זרות, אנחנו נקבע את הכללים ולא הם, יש להרחיב ולבסס את הריבונות היהודית ללא ערעור, גם ללא הבעת מחאה או אלימות מהצד הערבי, ישראל נקטה בקו של חולשה ונסיגה, לא עוד.


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    05:05   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. ++  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחיד ומיוחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.18
2098 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:24   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. יש לציין ביושר, אילולא ההתעקשות של יהודים יקרים וארגונים בודדים לקבוע נוכחות יהודית על הר הבית...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מזמן היינו מאבדים אותו.

כרגע הם מגגיסים תרומות כדי שיוכלו להמשיך את הפעילות הזו מי שיכול חשוב לתמוך בהם:
https://tic.li/8Ook0kO


בהר הבית אני כבר שותף - גם אתה יכול : http://lp6.me/etB03


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:26   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ההתקדמות למקדש חייבת להיות קו יסוד של כל מפלגה דתית. להיישיר המבט ולהגיד את זה בפה מלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.17
3349 הודעות, 95 מדרגים, 183 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:34   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אמת  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ET לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.02
38851 הודעות, 222 מדרגים, 413 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:29   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. כדאי לענ''ד להוסיף לסקירה המעניינת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בש2003 בהוראת השר לבטחון פנים דאז צחי הנגבי, חודשה עליית היהודים להר. זאת אחרי שכמדומני הייתה אסורה משנת 2000. הנגבי קבע את דברים בזמנו בפסקנות ובראש מורם, מה שגרם לכך שהערבים (לא הוואקף, לא הפלסטינים ולא הירדנים) לא השמיעו מילה בעניין.

כרגיל במזרח התיכון, כשישראל מדברת בגו זקוף ובראש מורם, אין פוצה פה ומצפצף. כשישראל מגמגמת, העולם כולו תוקף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    15:13   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. +++ ההחלטה לפתוח את ההר ליהודים באוגוסט 2003 התקבלה אחרי פיגוע אוטובוס מחריד בירושלים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
ואני שואלת למה להמתין חלילה לפיגוע
למה שלא נתקדם למקדש מאהבה וברחמים

ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים - כשאנחנו מרחמים על השכינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרשמלוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.2.12
7963 הודעות, 63 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:29   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מי מינה את דיין שהיה שר בטחון בממשלת אשכול, לקבל החלטות כל כך חשובות שרק הממשלה בכללותה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מוסמכת לקבל, הדבר לא מובן, ובכל מקרה אין להסכם כזה עם הווקף שום תוקף משפטי, ורמת קיומו בפועל היא אינדיקציה לחולשתה של הממשלה, או לחוזקה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    17:02   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. דיין יישם את החלטת הממשלה שנדחפה , בין השאר , ע''י רבנים ופוליטיקאים דתיים וחרדים... זאת האמת ההסטורית  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.07.21 בשעה 17:11 בברכה, בחצרות בית ה'
 
הרי גם כיום עמדת רוב הרבנים והפוליטיקאים הדתיים והחרדים היא לא להתקדם בהר הבית ולנטשו ביד הערבים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
48751 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:18   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. ואין ספק, שמהם ה׳ יגבה חשבון על עלבון היכלו והר קודשו  
בתגובה להודעה מספר 15
 

ע''י רבנים ופוליטיקאים דתיים וחרדים... זאת האמת ההסטורית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    14:27   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. כל דור שלא בונה את בית המקדש , כאילו החריבו. משפט אמיתי ומציאותי לחלוטין לדור שלנו  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.20
2477 הודעות, 21 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    06:20   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. דיין החליט לתת את הר בית ה' לידי המוסלמים תמורת זה שירשו לו לחפור חופשי חופשי ולשדוד עתיקות בהר הבית  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
למעשה לא הרשו לו , בגלל שאצל הערבים הסכם בכתב הוא כתמי דיו על ניר , והסכם בעל פה גם הוא כלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avizaz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
2076 הודעות, 23 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:37   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בעוד מדינית אני תומך בכך, הלכתית אני לא רואה מה הטעם כשאין מצווה ואין בית מקדש כרגע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרי הציווי לעלייה בכל מקרה הוא ב3 הרגלים, וגם אז למען ביכורים \ מצווה כשעליך להקריב קרבן \ כהן כזה או אחר.

לא מבין למה להתסתכן בשביל ספק-כרת כדי להגיד "אני ציוני והר הבית שלי", עדיף שישקיעו את הזמן בלימוד על בית המקדש והחדרת המטרה הזו בלבבות שהרי בית הספר היסודי\הלאה מציג את הכותל כדבר הנכסף כמו שטענה לא מזמן הח"כ בן ארי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    14:31   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ודאי שיש מצוות רבות כיום בהר הבית עצמו כיבוש תפילה התקדמות והכנה למזבח ולמקדש  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.20
2477 הודעות, 21 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    06:27   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. הלכתית אתה צריך לאסור יחסי אישות , שלא בשלושה רגלים, בגלל ספק כרת !  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
יפה מצאת ש"לשכנו תדרשו ובאת שמה" זה רק שלושה רגלים ?
וממתי שמחתי באומרים לי בית ה' נלך זה רק שלושה רגלים ?
וממתי שבתי בבית ה' זה רק שלושה רגלים ?
אין גבול להמצאות !
בכל מיני המצאות דינים חדשים כאלה גם אמרו שלא לעלות לארץ ישראל ,ששם יש כל מיני הלכות לא ברורות התלויות בארץ, ועדיף להשאר בחץ לארץ וללמוד דינים הקשורים לארץ ישראל.
כיבוש ארץ ישראל וחיזוק אחיזתנו בה , זה לא "פוליטיקה" . זה מצות והורשתם את הארץ וישבתם בה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26005 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    13:40   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. נתניהו. ימין. פח....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
41661 הודעות, 135 מדרגים, 195 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    14:40   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. יש לי דעה לא פופולארית, אבל פשוטה להפליא:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הציוץ בחשבון הרשמי של ראש הממשלה, שדיבר על "חופש פולחן", נוסח על ידי איש מדיה שאיננו בקי בתחום, ויצר מהומה בטעות.

חיזוק לטענתי: באותו חשבון, נעשתה טעות גסה לפני שבועיים בענין שגרירות ברזיל בירושלים.
אריאל כהנא מישראל היום בירר, וטען שכותב הציוץ טעה ושגה.

אם הוא שגה פעם אחת, למה שלא יטעה פעמיים?


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15108 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    19:04   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ואולי יותר פשוט שבנט התקפל  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    21:02   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. לא  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
41661 הודעות, 135 מדרגים, 195 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    21:34   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. יתכן, אבל חובת ההוכחה עליך.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
מכיוון שהוכח שהציוצים בחשבון הטוויטר של רה"מ נעשים על ידי הדיוט, אין להוכיח משם דבר.


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15108 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    21:45   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אז עכשיו ראש הממשלה מתחבא מאחורי צייצן?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.07.21 בשעה 22:38 בברכה, מלול דיגיטלי
 
מה הלאה כל פוליטיקאי שיכתיב למנהל הדף שלו שטויות יתחבא מאחוריו?
אני באמת לא יודע מה יותר גרוע ראש ממשלה מתקפל או פחדן שלא יודע לקחת אחריות.

אגב כל התזה שלך בנויה על השערה ואין לה שום ביסוס עובדתי ולכן עליך חובת הראייה, מה גם שאפשר לטעון בדיוק ההפך ממך דווקא בגלל הטעות על השגרירות בברזיל הקפידו יותר לבדוק את הציוצים ובעצם כמו שאמרתי דבריך הם השערה בלבד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
41661 הודעות, 135 מדרגים, 195 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    22:49   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. טענתי טענה עובדתית, וענית לי בלי קשר.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
לא פטרתי אף אחד מאחריות, רק סיפרתי סיפור.
יש פה שאלה עובדתית: האם בנט *התכוין* לציוץ הראשון, וחזר בו, או שמא הציוץ הראשון באמת היה טעות בלתי מכוונת.

מכיוון שאותו צייצן טעה באותו שבוע בדבר אחר, מסתבר שהצייצן הוא איש מדיה, אבל הדיוט בענייני דיפלומטיה.

ולכן, אין לנו הוכחה שהציוץ היה על דעת בנט.


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
15135 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:12   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. שמעתי את מתי טוכפלד שטען שההודעה לא היתה בטעות.  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
הוא דיבר עם אנשים רלוונטיים בזמן אמת.


כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
15108 הודעות, 100 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:15   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אתה מסתמך על ציוץ עבר ובונה עליו תזה שלמה על ציוץ אחר ללא שום ביסוס עובדתי  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
לצערי לא הוכחת כלום, חוץ מזה שיוסף כץ יפלפל הררי פלפולים בשביל להוציא את בנט זכאי.
לפי התגובה שלך אפשר להוציא כל פוליטיקאי זכאי ולהסיר ממנו אשמה על ציוציו, מדובר בכלל במנהל הדף שלו שכתב על דעת עצמו.

אגב תגובה 29 גם מוסיפה עוד פרטים וכנראה הורסת לך את ההשערה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תוכיפלצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.8.20
3263 הודעות, 55 מדרגים, 51 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    00:03   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אם כן, זה מפחיד לא פחות. גורל המדינה נתון בידי אנשי מדיה אידיוטים  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


--- נצח ישראל לא ישקר ---


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
3947 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    11:56   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. מרוב להיטותו להוציא את המשיח שלו בסדר, הוא מוציא אותו אדיוט גדול יותר.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
גם מעסיק אנשים למרות שהם לא רגישים לתוצאות האפשריות בתחום עבודתם.

ועוד יותר, אחרי שהם כבר סיבכו אותו פעם אחת, הוא לא מנסה לוודא שזה לא קורה שוב.

גם אדיוט, וגם חסר אחריות. או במילה אחת - בנט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YA-20826 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.11.03
9780 הודעות, 78 מדרגים, 137 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    15:41   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עוד מהר הבית תצא תבערה גדולה , בגלל היתרפסות הממשלה ממשלת ששת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    17:37   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. או שתצא תשועה גדולה  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    19:00   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. בסוכות בעוד שנה ורבע , במוצאי השמיטה , אני מקווה שבנט יקרא בתורה בהר הבית כמצוות ''הקהל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.20
2477 הודעות, 21 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    06:30   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אני מקוה שבמוצאי השביעית ובאמצע השלישית והחמישית יזמינו לקריאה בתורה יהודי רציני ולא קל-דת ( דתי לייט)  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    07:39   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. עתידים ישראל למאוס במלכות בית דוד  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
48751 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    19:13   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ככה זה כשמחנכים לגלותיות וכניעה ושהכותל המערבי הוא ״הקדוש ביותר לעם היהודי״  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לבין כמה עשרות אלפי יהודים שמבקרים שם מדי שנה הוא עדיין עצום.

סוג של הינדוס תודעה חרדי אנטי ציוני סטייל סאטמאר, ההיפך מהתורה הקדושה וחז״ל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    21:30   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. צודק אבי. חונכנו לקדושת הכותל המערבי , וזה היפך התורה !  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
15135 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:14   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הכי חשוב לחנך את עצמך לעלות בשני רגליך להר הבית ולהלך בו ברגש.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
48751 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:16   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אכן ככתוב בתהלים ״בבית אלקים נהלך ברגש״  
בתגובה להודעה מספר 31
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    08:33   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. פסוק מרגש, מציאות מרגשת שאסור ליהודי לפספס  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    12:48   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. הדרך ארוכה... האנשים מתבשלים לאט לאט  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZioNLight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
55034 הודעות, 390 מדרגים, 423 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    19:17   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. הכותל הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי . הר הבית - איסור עליה ועונש כרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 



£ אוהב להטמיע =/$ הכותב שמאלן קיצוני,ציוני קיצוני,אשכנזי וקיבוצניק ₪לא טרול$


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    20:10   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. קדושת הכותל כקדושת ירושלים שבין החומות,מותר לאכול בו קדשים קלים למשל את קורבן הפסח.אך יש 8 מדרגות קדושה מעליו  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
48751 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:13   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. וואוו תודה רבה :) אני שומר את זה  
בתגובה להודעה מספר 21
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    22:34   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. ההבנות של קרי 2015 עליהם חתם נתניהו. זה מה שכובל אותנו רשמית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
48751 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:15   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אילו הבנות? נתניהו-ג׳ון קרי? 🤨  
בתגובה להודעה מספר 26
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
15135 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:18   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. עובדה שלא. אחרי 50 שנה יהודים מתפללים בהר הבית בציבור.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
אני בטוח שזה לא היה במסגרת ההבנות עם קרי....
בתחום המדיני ביבי עושה ויתורים טקטים אבל האסטרטגיה שלו יציבה והר הבית לא נפקד ממנה.


כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15779 הודעות, 64 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    22:37   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. בנט האידיוט הראשון שעיגן במפורש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
15135 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ז באב תשפ''א    23:20   25.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. היום עליתי להר הבית והתפללתי. אז אין עיגון אלא מה שקורה בשטח.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
פחדתי שהמשטרה תקח את הצהרתו של בנט ברצינות אבל כנראה שגם הם לא ממש סופרים אותו.


כך אזדרע שמא גליפא מפורש בארבעין ותרין אתוון דעובדא דבראשית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
17375 הודעות, 39 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    08:36   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. הר הבית פחות מעניין את הציבור הישראלי, משיחיזם והרגשה שמחר החמור מגיע זה רע .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש פה כמה ניקים שמפמפים את הר הבית כאילו אין צרות ובעיות אחרות במדינה הקטנה שלנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    10:37   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. נכון יש המון צרות. למשל היום הילדים הקטנים שנלקחו ע''י הרווחה קורע את הלב. אך מה זה מפריע שגם יהיה בית מקדש ?  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחצרות בית ה' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.21
962 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ז באב תשפ''א    11:29   26.07.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. ומי בכלל מדבר על משיחיזם ? רק רוצים פולחן יהודי , לקיים את 200 המצוות של המזבח והמקדש כי עכשיו אנו יכולים  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
כשהר הבית בידי מדינת ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות