האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
2 הסרטונים מצחיקים מאוד |
ultrasouth |
26.07.21 20:37 |
1 |
השאלה שאני שואל תמיד . תחשוב שרכב אוטונומי נוסע על גשר שעליו נוסעים רוכבי אופניים. |
popay |
26.07.21 20:41 |
5 |
ומה ההבדל אם בן אדם יאלץ להחליט את ההחלטה? |
boynet |
26.07.21 20:42 |
8 |
אתה באמת שואל מה ההבדל בין אדם למכונה? |
popay |
26.07.21 20:44 |
9 |
כן למה זה משנה אם הנהג יבחר להרוג את x או ''מכונה'' תבחר להרוג את x? |
boynet |
26.07.21 21:06 |
25 |
כי פעם אחת נהג יבחר לא לפגוע ברוכב |
טריקלה |
26.07.21 21:09 |
27 |
ועדיין אני לא מבין מה ההבדל, סטטיסטית מי יקבל החלטה יותר חכמה |
boynet |
26.07.21 21:14 |
32 |
נהג שיכור בטוח יקבל החלטה גרועה |
טריקלה |
26.07.21 21:20 |
39 |
אז אין בעיה זאת הנקודה שלי |
boynet |
26.07.21 21:22 |
42 |
מדובר בתרחיש פתאומי. ולכן אין זמן להאט ותיגרם תאונת שרשרת של רכבים לא אוטונומיים. ולגבי סטיה הצידה, מדובר בגשר |
rocsteady |
26.07.21 23:25 |
91 |
אדם הוא סוג של חיה, שהיא סוג של מכונה |
Nisenpuu |
26.07.21 21:41 |
60 |
אסימוב עשה מהשאלות שלך קריירה שלמה |
סטודנט |
26.07.21 21:43 |
62 |
זה גם סיטואציה שמראה למה זה לא יתכן |
ultrasouth |
26.07.21 20:45 |
11 |
זה נכון. אם כי יכול להיות שדווקא בסיטואציה הזאת יהיה יתרון לרכב האוטונומי |
YagiUda |
26.07.21 20:49 |
13 |
אכן, בהיבט הזה למחשב יש יתרון סימולטניות וזמן תגובה. |
SWITCH |
26.07.21 20:54 |
17 |
בגדול הסטטיסטיקה תקבע. |
SWITCH |
26.07.21 20:53 |
16 |
סטטיסטיקה תקבע ? זה מוסרי ? |
popay |
26.07.21 20:58 |
23 |
למעשה, גם היום הסטטיסטיקה (ואינסטיקטים) קובעת. |
SWITCH |
26.07.21 22:02 |
70 |
קח ידידי תקרא משהו מאוד מעניין בנושא. מצ''ב |
popay |
26.07.21 21:16 |
34 |
איום רציני ביותר אין ספק |
SWITCH |
26.07.21 21:56 |
69 |
השאלה שאני שמעתי היא |
hutznik |
26.07.21 20:56 |
20 |
לאדם יש פור גדול על המחשב מבחינת מציאת פתרונות |
popay |
26.07.21 20:59 |
24 |
זה מה שאני טוען |
hutznik |
26.07.21 21:30 |
49 |
שאלה שיש לה השלכות מעבר למוסר (ביטוח/אחריות פלילית/אזרחית וכו'). לדעתי מבחינה מוסרית הגיוני שהמכונה תעשה |
winter1 |
26.07.21 21:17 |
36 |
בוא נלך צעד קדימה יותר |
popay |
26.07.21 21:22 |
41 |
איזה פריבילגיה יש לבן אדם שנוסע במכונית להחליט מי יחיה ומי ימות? |
boynet |
26.07.21 21:26 |
43 |
ידידי אני באמת חושב שאתה לא מבין את המהות של השאלה שלי. ולצערי אתה מוכן למסור את מוסריות של כל |
popay |
26.07.21 21:29 |
46 |
אם בשורה התחתונה מספר הנהרגים הכללי בכבישים יופחת כתוצאה מנהיגה אוטונומית, זה פותר את בעית המוסר? |
זר קוציםריחני |
26.07.21 21:32 |
50 |
אתה מדבר על טוטליטריזם שמורכב אך ורק מסטטיסטיקה מספרית..אך אחד מבטל את השני? |
popay |
26.07.21 21:37 |
55 |
תלוי מה מטרת המוסריות אותה אתה שם מול הסטטיסטיקה. |
זר קוציםריחני |
26.07.21 21:48 |
66 |
אני מתנגד לטיעון המוסרי בנושא הנשק מהיום שגיליתי שזה מה שעוצר את השימוש בו, לא רק שאני מתנגד אני חושב |
winter1 |
26.07.21 21:51 |
67 |
ברמה הפילוסופית (שהיא חשובה מאוד כאן כי מדובר בחיי אדם) |
SWITCH |
26.07.21 22:09 |
73 |
ברור שהוא יגדיר את מי להציל, אבל זה בעצם ההופכי של את מי הוא יהרוג. בוא נצמצם את זה לסיטואציה שבשני |
winter1 |
26.07.21 22:14 |
76 |
אבל זה מחשב יש לו המון פרמטרים. |
SWITCH |
26.07.21 22:23 |
82 |
כלומר אם יהיה סיכוי של 99.00012% שאתה תינצל וסיכוי של 99.00013% שהולך הרגל ינצל אז המחשב יבחר |
winter1 |
26.07.21 22:40 |
84 |
רגע, לא רוצה? אל תקנה, לא מחייבים אותך (בטווח הנראה לעין) לעבור לרכב אוטונומי |
SWITCH |
26.07.21 22:46 |
87 |
מי שיזדקק לביטוחמזה היצרן... תמיד יש כתובת |
SWITCH |
26.07.21 22:04 |
71 |
לי קשה לצפות איך זה יתנהל, יש פה סוגיות מורכבות. האם היצרן אחראי לפעולה *תקינה* של הרכב על פיה הוא בחר |
winter1 |
26.07.21 22:09 |
72 |
אני למדתי שאם רוצים לדעת מה יהיה, צריך להסתכל מה היה. |
SWITCH |
26.07.21 22:14 |
77 |
הפעם השאלות יותר מורכבות. המכונה יכולה לעבוד בצורה מצויי |
winter1 |
26.07.21 22:17 |
80 |
ברור, טכנולוגית מכונית אוטונומית קיימת כבר הרבה שנים. היא לא מוטמעת בדיוק מהסיבות שאתה מציין כאן. |
SWITCH |
26.07.21 22:26 |
83 |
רכב אוטונומי יגיב יותר טוב ויוצר מהר מאדם. . ובמקרים שאין ברירה זה תהיה החלטה אקראית |
ויקינג יהודי |
26.07.21 21:39 |
58 |
תפקיד כל מכונה להגן על הנהג. השאלה אם הברירה תהיה בין לדרוס ילד לדרוס אדם זקן...בעיה |
הדרקון |
26.07.21 22:12 |
75 |
חד משמעית לדרוס את הרוכב, גם אם זה ילד |
Snake |
26.07.21 22:14 |
78 |
זה כבר עניין של מוסר, יש ספרים שלמים על סוגיות כאלו בדיו1 בהקשר התחבורה האוטונומית, בסופו |
היפוקסיה |
26.07.21 22:41 |
85 |
אני לגמרי אבקש את הדגם שדורס את נהג האופניים שנפל. |
apocalipto |
26.07.21 22:44 |
86 |
אז טסלה יכניסו אפשרות בשבילך לקבוע מראש מה לעשות במצב כזה, ויש לי תחושה שאתה יודע |
רדיקל חופשי |
26.07.21 22:54 |
88 |
מי שכתב את הקוד של המכונה ואימן אותה מחליט |
אנריק הספן |
27.07.21 07:55 |
96 |
האלגוריתם של טסלה לא עוסק בפילוסופיות יד שנייה. הוא פשוט יבלום מיד כשיזהה סכנה. |
מר מייט |
27.07.21 09:21 |
98 |
וודאי שתהיה. כל דבר שזורם היום בקלות, עבר קשיים כאלו וקשים יותר |
תודה רבה |
26.07.21 20:41 |
6 |
אני לא מכיר טכנולוגיות עם שינוי מהותי ומקיף כל כך |
ultrasouth |
26.07.21 20:47 |
12 |
תשאל אנשים שסיפרו להם שבני אדם יוכלו לעוף ממקום למקום בתוך ציפורי מתכת |
תודה רבה |
27.07.21 02:02 |
95 |
תהיה גם תהיה, הכל עניין של זמן |
ג'ק ספארו |
26.07.21 20:51 |
14 |
אוטונומיה מליאה תהיה כאשר לא יהיו נהגים בכלל וכל התשתית תותאם 100% |
FactsOnly |
26.07.21 20:57 |
22 |
ורק כשיש בטחון באי פריצת המערכת |
בבב |
26.07.21 21:13 |
31 |
אין צורך בבטיחון באי פרצית המערכת. לצערנו גם היום מחסלים והורגים אנשים |
boynet |
26.07.21 21:48 |
64 |
תהיה גם תהיה. ברור שיהיו הרוגים כתוצאה מבעיות טכנולוגיה אבל כל הגורם האנושי ינוטרל |
הדרקון |
26.07.21 22:10 |
74 |
טסלה עוברת לשימוש במצלמות לצורך הנהג האוטומטי, אני מאמין שזה עדיין בבטא |
הטכנאי |
26.07.21 20:38 |
2 |
אין קשר בין המקרים |
popay |
26.07.21 20:42 |
7 |
זה לא רק עניין של טעות בתום לב כי האלגוריתם לא מספיק טוב,מי שמבין איך אלגוריתם עובד יכול פשוט לרצוח נהג |
החלילן |
26.07.21 20:39 |
3 |
הבעיה חמורה בהרבה מרק אלגוריתם |
אחד האדם |
26.07.21 21:16 |
35 |
גם הכביש צריך להיות 'חכם' |
winter1 |
26.07.21 21:19 |
38 |
לגמרי! תעבורה אוטומטית קיימת במערכות סגורות של קרוניות על פס למשל |
אחד האדם |
26.07.21 21:28 |
45 |
הרכבת התחתית בסינגפור אוטונומית מלאה כבר שנים רבות |
jack10 |
26.07.21 22:18 |
81 |
רכבת זה לא רכב. הרבה פחות החלטות לקבל |
הדרקון |
27.07.21 00:05 |
93 |
ברור שיהיו תקלות והרוגים. אבל הרבה פחות מהנהג האנושי. |
הדרקון |
27.07.21 00:05 |
92 |
טסלה מתחילה לאכזב :( |
אבי_85 |
26.07.21 20:40 |
4 |
''מתחילה''.. אלה טעויות מאוד בסיסיות.. |
Street |
26.07.21 21:12 |
30 |
להקת הנח''ל מתבקשת פה |
ביריון |
26.07.21 20:45 |
10 |
כל הפרסומים כנגד טסלה לא מבחנים דבר אחד |
tesla man |
26.07.21 20:51 |
15 |
אחי כל מה שכתבת נכון . רק משהו קטן לא נוקיה ולא איפון לא מסכנים או חליליה יכולים להרוג אנשים |
popay |
26.07.21 20:57 |
21 |
גם נהיגה אוטונומית לא הורגת אנשים, אנשים מתים בתאונות |
boynet |
26.07.21 21:09 |
26 |
הובא כאן אירוע שהאטה פתאומית שגויה של טסלה גרמה לתאונה |
מילה |
26.07.21 21:33 |
52 |
זה טעות בסיסית ההאטה לא גרמה לתאונה, מה שגרם לתאונה זה מי שלא שומר מרחק |
boynet |
26.07.21 21:39 |
57 |
בטל בשישים לעומת העצירות הפתאומיות שאתה חווה כל יום בדרך לעבודה. ישנן עשרות תאונות ביום בעצירה ברמזור |
דורא |
26.07.21 21:48 |
65 |
ומה יקרה אם הוא יראה שמש אדומה הוא יעצור עצירה מוחלטת באמצע ההייוויי? |
hutznik |
26.07.21 20:54 |
18 |
גם אם כן אז? עם שמירת מרחק נכונה אתה יכול לעצור בהייווי ולא יקרה כלום |
boynet |
26.07.21 21:10 |
28 |
הכול בתאוריה, אבל במיקרה של עצירה פתאומית כשנוהגים על 70 מיל לשעה זה מה שקורה |
hutznik |
26.07.21 21:38 |
56 |
זה הקטע גם שאנשים נוהגים יש תאונות והרוגים, זה לא אומר שבגלל שיכול להיות סופה פתאומית |
boynet |
26.07.21 21:42 |
61 |
שיפעיל וישרים |
הייתי חייב |
26.07.21 20:56 |
19 |
רק יצלול יותר מהר |
זר קוציםריחני |
26.07.21 21:36 |
54 |
אסור לנסוע ברכב אוטונומי. הטכנולוגיה כל כך רחוקה מבשלות |
אחד האדם |
26.07.21 21:12 |
29 |
עולם הפוך ראינו, היא כל כך קרובה שזה מדהים |
boynet |
26.07.21 21:18 |
37 |
הטכנולוגיה רחוקה מבשלות כל עוד רכב אוטונומי צריך לפלס דרך בין כל הנהגים המוכשרים. |
דורא |
26.07.21 22:15 |
79 |
הנהג האוטומטי תמיד צודק. .. |
חד כתער |
26.07.21 21:16 |
33 |
לא תמיד, אבל הנהג האנושי טועה יותר |
הניצוץ |
26.07.21 21:27 |
44 |
ח |
איש ונוב לו |
26.07.21 21:21 |
40 |
אחלה פירצה, מחר פלוני שולף בארגז הטנדר שלו מודל של רמזור, מפעיל אור אדום, |
שחורי |
26.07.21 21:29 |
47 |
יש שיטה יותר קלה, פלוני קונה אקדח, יורה באדם, מחסל את המטרה\חוטף את הנהג |
boynet |
26.07.21 21:45 |
63 |
חולה ירח |
swoll |
26.07.21 21:29 |
48 |
לא רוצה לחשוב מה יקרה כשניבירו יגיע |
לבוב |
26.07.21 21:32 |
51 |
חייבים לשנות את האור הצהוב והאדום ברמזור |
Volter |
26.07.21 21:36 |
53 |
לשחור ולבן |
hutznik |
26.07.21 21:39 |
59 |
באמת זה דבר מבלבל. אור צהוב ברמזור, ממש דומה לירח. אולי אפשר לצבוע את הירח בסגול. |
עוד אחד |
26.07.21 21:54 |
68 |
חחח |
DEFENDER |
26.07.21 23:10 |
89 |
הפער של תפיסת ההקשר נותר כשהיה ולכן הפרט לא מוכנס למכלול |
עפרנח |
26.07.21 23:14 |
90 |
תמשיכו להאמין ללהטוטים של מאסק. אין דבר כזה נהיגה אוטונומית ולא יהיה, עד שמחשוב קוואנטי יכנס למשוואה |
גדליה הפיל |
27.07.21 01:58 |
94 |
מה הקשר מחשב קוואנטי? |
איתי שלום |
27.07.21 08:50 |
97 |
חחח... מחכה בסבלנות לתגובה של מאסק |
ilanka |
27.07.21 21:25 |
99 |
חבר מתאריך 14.11.16
1904 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל הסיטואציות מסוכנות מאוד. וזה מה שאני תמיד אומר- אוטונומיה מלאה מלאה לכולם- לא תיהיה.מסוכן מדי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
קרה מקרה ( יד אלוהים) שאחד הרוכבים
נופל על הכביש.
לנהג האוטונומי יש 2 אופציות :
1- להרוג את הנהג תוך כדי התחמקות ( רכב
מנגד או זריקה מהגשר)
2- לדרוס את הרוכב .
מי מחליט מה תבחר האוטונומיה ? מה עם
מוסריות שבדבר?
האם המכונה תחליט מי יחיה ומי לא ?
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
הרי המכונה לא באמת בוחרת בן אדם תיכנת אותה לבחור במה שהיא בוחרת
מה ההבדל בסופו של דבר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
667 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
ובפעם השניה הוא יבחר אחרת.
המחשב יבחר תמיד אותו דבר אחרי שיגדירו לו מה לבחור.
זה הבעיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מחשב שבנו אותו מיטב המוחות עם חוקים שהאנושות החליטה לגביהם, או נהג שיכור בן 25?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.9.19
667 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
אולי המכוניות גם ידברו אחת עם השניה ואז הרכבים שבאים ממול יאטו ויסטו הצידה כדי שיהיה אפשר להציל כמה שיותר אנשים מתאונה. אולי זה העתיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
13198 הודעות, 61 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1693 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
שאלה לגיטימית
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
6045 הודעות, 70 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
חוקי הרובוט.
1. לא יפגע רובוט לרעה בבן אדם, ולא יניח, במחדל, שאדם ייפגע.
2. רובוט חייב לציית לפקודותיו של אדם, כל עוד אינן סותרות את החוק הראשון.
3. רובוט ידאג לשמור על קיומו ושלמותו, כל עוד הגנה זו אינה עומדת בסתירה לחוק הראשון או לחוק השני.
ולעניין, נראה לי שבמקרה שתיארת הרכב יעדיף לבלום בלימת חירום. בכללי נראה שזו ברירת המחדל לאירועים לא צפויים.
מאחר ואתה כנראה מתייחס למרחק בלימה אפסי, הרוכב יידרס.
נראה לי שההגנה על הנהג היא בראש סדרי העדיפויות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
1904 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בעיני יש יותר מדי סיטואציות שבעייתיות מדי לאוטונומיה מלאה. אגב- סיטואציה דומה עם רכב בשליטה מלאה של הנהג- יתכן שתסתיים במוות של שניהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.08
4201 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
החיישנים שלו יזהו הרבה יותר מהר האם יש רכב בנתיב הנגדי/המקביל ויקבלו החלטה מושכלת לעומת בן אדם שיקח לו יותר זמן לנתח את הסיטואציה ויתכן מאד שיאבד שליטה מרוב לחץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ועם הזמן קבלת ההחלטות תשתפר, כי בניגוד לנהג שצריך לחוות על בשרו כדי ללמוד, המחשב יודע ללמוד מטעויות של (מחשבים) אחרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
יעשו מודלים משולבים בינה מלאכותית ויעשו את מה שהמחשב יגיד שיגרום נזק מינימלי.
הפחד האמיתי כרגע זה רוצח שרוצה לחסל מישהו, ומטעה את חיישני הרכב באמצעות כלי סייבר מתקדמים כגון דמות קרטון של הולך רגל למשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
כך קרה שהרבה יותר נוסעים שיושבים ליד הנהג נפגעים יותר מהנהג.
מה גם שמחשב שואף לפתרון עם הכי פחות נפגעים, ובן אדם לאו דווקא, בן אדם פועל לפי אינסטיקטים שלעיתים מטעים מאוד.
כך יודע כל טייס מתחיל, תמיד לסמוך על המכשירים, גם אם נדמה לך שאתה עומד להתרסק, סמוך על המכשירים. זו מדיניות שהוכיחה את עצמה.
אלא שכמו שכתבנו בשיחה המקבילה, מכשירים במטוס זה ג'יירו מכאני עם מעט מאוד שגיאות ואו הטעיות, בסדר, סומך על האנושות שתתגבר על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
https://arxiv.org/abs/2107.08590
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
וכמו שאנחנו רואים עוד לא טיפלו ברובד הפרימיטיבי ביותר של "הגנת סייבר" אז ספק אם התעמקו מספיק בזה.
אבל זה הויז'ן לעוד 10 20 שנה .. אין מה לעשות, יותר ויותר החלטות הרות גורל יעברו להתקיים עי המחשב וצריך להערך.
אני מאמין שלבסוף הלבנים ינצחו את השחורים במשחק הזה. אבל לנצח יהיו קרבות נקודתיים שהשחורים ינצחו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12266 הודעות, 132 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מה אם ילד קטן וכלב רצים באמצע הכביש ויש לך בחירה לסטות לאחד הכיוונים ולהרוג רק אחד מהם?
את מי עדיף לך או למחשב להרוג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
כולל לסיטואציה שאתה תיארת
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12266 הודעות, 132 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
ובשבילי זה NO BRAINER כמובן שאני ידרוס את הכלב
אבל יש אנשים כמו אמריקאית אחת שאמרה לי שהיא בחיים לא תדרוס את הכלב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מה שהאדם היה עושה, והאינסטינקט של האדם כמעט תמיד יהיה להציל את עצמו. העניין הוא שלא תמיד האינסטינקט נכון ולא תמיד האדם מצליח להציל את עצמו, ולכן אי אפשר להגיד שכל פעולה שהמכונה תעשה תואמת את מה שהאדם היה עושה - אבל במהות כן (ניסיון להציל את עצמך). ולכן המכונה צריכה לעשות מה שהאדם היה עושה (או מנסה לעשות), כלומר להציל את עצמו
ומבחינה יותר פרקטית אי אפשר לשווק מוצר כזה אם אתה אדם יודע שהוא יכול להעדיף את המוות שלו אל פני זה של משתמשי הדרך
בישראל מן הסתם לא עוסקים בשאלות האלה, אבל באירופה כן ואני מניח שגם בארה"ב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מה עם המכונה מקבלת מודעות עצמית?
הרי המוסריות של הדבר עומדת גם היום בפתח הגנרלים
בפנטגון . נכון להיום מלט"ים אמריקאים יכולים לבצע
משימות באופן אוטונומי לגמרי ללא התערבות מפעיל
Search and kill . מה שמונע זאת כרגע רק שאלת
המוסר . אם שם עוסקים בדילמה הזאת (חיסול מחבלים)
אז איזה פריוילגיה יש לנהג אוטונומי להחליט מי יחיה ?
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אני מציע שנחזור לכרכרה וסוס.
כי לאף בן אדם אין פריבילגיה להחליט החלטה כזאת.
בגלל מקרה שיכול לקרות אחד למליארד בוא נעצור את כל ההתקדמות האנושות ונחזור לחיות במהרות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אדם ואדם (לא נכנס כרגע לטיב המוסר) למכונה.
תחשוב רגע על הנקודה הזו
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
3896 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
I just dropped in to see what condition my condition was in
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
3896 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אני מניח שמדובר בחיי אדם.
במידה ושורש המוסריות עליה אתה מדבר הוא רק העקרון של "האם מוסרי שאלגוריתם יחליט, כן או לא ", מה המטרה?
I just dropped in to see what condition my condition was in
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
שהדיון לגביו מיותר ומזכיר לי טענות היסטוריות לגבי שימוש באבק שריפה (רובים/תותחים). זו עמדתי ספציפית לנושא הנשק
בעניין הרכבים, אני חושב שאנחנו עדיין רחוקים מלדבר על מודעות עצמית של מכונה כלשהי, לכן צריך לשאול האם זה מוסרי שהאדם יגדיר למכונה מי יחיה ומי ימות (כי אומנם המכונה מבצעת את התמרון, אך אני לא יכול להגיד שזו החלטה עצמאית שלה...היא הוגדרה מראש)
ואין לי תשובה לשאלה. אפשר לתת טיעון רציונלי שהאדם ככל הנראה פחות יעיל מהמכונה, ןלכן בסה"כ התמותה מתאונות עשויה להצטמצם - ואם המחיר שצריך לשלם הוא שהמכונה תוגדר כך ש'תחליט' את מי להרוג אז זה עדיף. מצד שני אי אפשר להסתכל על זה רק מזווית רציונלית כי מערכת השיקולים של האדם רחבה יותר, ואני אתן דוגמה שלדעתי ממחישה טוב יותר את הקונפליקט, כי המקרה של אדם זר יוצר פחות אמוציות. מה קורה אם המכונה צריכה 'להחליט' אם האדם שיושב בכיסא הנהג צריך למות, או הילד שלו שיושב לידו? האם אני רוצה להיכנס לרכב שאני יודע שיעדיף את החיים שלי על פני אלה של הילדים שלי? האם אדם היה לוקח את הבחירה הזאת בעצמו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
אף פעם לא יוגדר את מי להרוג, יוגדר את מי להציל. ייבחר (באופן קר וחסר רגשות) התרחיש שבו הכי הרבה סיכויים להציל מישהו. כך שאם יש 2 דמויות מול האוטו, האוטו יחליט לכיוון מי לסטות בין היתר לפי המרחק מהם למשל. אם אחת הדמויות רחוקה בחצי מטר, הרכב יעדיף לסטות לכיוונה, כי יש לו סיכוי גבוה יותר להגיע לדמות במהירות נמוכה יותר וכך לצמצם נזק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
המקרים סיכויי ההצלה של כל אחת מהדמויות מובטחים, רק צריך לבחור איזה מהן. במקרה כזה הוא בהחלט בוחר את מי להרוג באותה מידה שהוא בוחר את מי להציל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
הם אף פעם לא יהיו בדיוק באותו מרחק.
ואם הם באותו מרחק, אז אחד מהם זז מהר יותר ויש לו יותר סיכוי לברוח, ואם שניהם זזים באותה מהירות אז מאחורי אחד מהם יש מכשול (כמו נתיב נסיעה נגדי או עץ) ואם הם במדבר אז מאחורי אחד מהם הסינוור של החיישנים גדול יותר, ואם כל הפרמטרים מחוץ למכונית זהים (מצב תיאורטי ולא סביר בכלל) אז יש הבדל בכשירות הבלם השמאלי והבלם הימני, ויש הבדל בלחץ בגלגל, או שמרכז הכובד נוטה לצד זה או אחר.
מה שאני מנסה להגיד, זה שעבור מחשב לא יהיה שני מצבים זהים שרק צריך לבחור.
זו מחשבה פרימיטיבית של אדם דל חיישנים, מפעילים ומשאבי עיבוד נתונים מהירים. אז ברזולוציה של בן אדם יש סיטואציה שנשמעת זהה.
אבל עבור מכונה עמוסת חיישנים, יש אינסוף פרמטרים אוביקטיביים שיודעים ליצור את ההבדל בין התרחישים, ולבחור בצורה אוביקטיבית את התרחיש הפחות עצוב אם תרצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
להרוג אותך וזה יחשב למוסרי? באותה מידה אני יכול לשאול אם זה מוסרי למכור מכונה שהורגת את המשתמש שלה בסיטואציות שהוא בוודאות היה מציל את עצמו בשל אינסטינקט אנושי בסיסי וטבעי. והאם הייתי משתמש במכונה שמעדיפה חיי אחרים על פני?
לדעתי אתה תיארת מצב בו כל הכלים אוטונמיים (אם המחשב מתבסס על הכשירות של הרכבים בקביעת הסיכוי) ולדעתי במצב הזה הסכנה תהיה הרבה פחות גדולה, ברגע שכולם מתקשרים אחד עם השני אז רק תקלות ייצרו תאונות (להוציא סיטואציות בהם יש הולכי רגל). אבל אנחנו רחוקים משם...בהתחלה הכבישים לא יהיו מותאמים, ורוב הרכבים לא יהיו אוטונומיים...לא תהיה תקשורת כזה ויכולת לחשב את כל הפרמטרים האלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.07.21 בשעה 23:01 בברכה, SWITCH
לא תיארתי מצב שכולם רכבים אוטונומיים (שזה מצב שיכול לספק לאנשים כמוני וכמוך שלווה נפשית שקשה לתאר במילים).
זה קיים כבר היום, הרכב שלך יודע על עצמו הכל, וזה לא תלוי בסובארו ג'סטי (התיאורטי) שלי. כל מה שתארתי זה דברים שמוטמעים ברכב הספציפי שלך, חיישני קרבה 360 מעלות, חיישני מזג אוויר, תנאי תאורה, אוויר בגלגלים (זה באמת בסיסי), יכולת לזהות תנאי סביבה (עצים, מכשולים שונים) כמובן מד מהירות (גם כן קיים כבר שנים מוטמע ברכבים. זה הכל קיים. אבל לא משתמשים בזה.
יש לי רכב 2014 עם חיישן שיודע לזהות מרחק ומהירות של גוף בנתיב. וזה לא רכב יוקרה. אלא שהוא לא אמון על נהיגה, הוא רק מתריע ובולם (בפעם הראשונה שזה קרה הוא הפתיע אותי, חלף מולי רכב בככר, הגזמתי קצת במהירות, אבל לא הייתי קרוב לתאונה בכלל והוא בלם אותי). אבל אנחנו מדברים על יותר מזה. מצלמות שמזהות באיזה חפץ מדובר, אם זה חי, דומם, האם זה רך או קשה (למשל מכונית בצד הדרך או בטונדה) אבל גם זה כבר קיים היום. העתיד כבר כאן.
ועוד תוספת:
לאורך כל ההיסטוריה בני אדם נדרשו להגדיר את מי לסכן יותר-
כשיוצאים לצוד צריך להחליט מי צועד בראש
כשהמציאו סירות, צריך היה להחליט מי עולה ראשון לסירת הצלה ומי יורד אחרון (הקפטן).
כשהמציאו מטוסי נוסעים צריך היה להגדיר שהורים יחבשו לעצמם את מסכת החמצן קודם.
החיים לא פשוטים, ואולי עדיף שמחשב יקבל החלטה קשה כל כך ואותו נהג לא יאלץ להתהלך עם רגשות אשם כל החיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
להרוג את הולך הרגל במקומי? למה היצרן צריך לשאת באחריות לפעילות תקינה?
מסתבר שישראל גם התחילה לעסוק בסוגיה, משרד המשפטים כבר החל לדון בנושא ואף פירסם מסמך לעיון הציבור (בנושא תביעות נזיקין וביטוח)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
והדבר המתבקש הוא השוואה למכוניתות הראשונות.
אנשים ממש פחדו מהן.
חוקקו חוקים המתירים נסיעה בכ-12 קמ"ש כאשר הטכנולוגיה אפשרה להגיע לכ-90.
חייבו שיהיה רץ עם דגל לפני המכונית וכו וכו.
בסוף ימצאו הפתרונות, כמו כל דבר, לצערנו, ספר החוקים ייכתב בדם, ויכתב מתוך מחלוקות משפטיות שיצוצו בארץ ובעולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
7630 הודעות, 32 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
ההטמעה תהיה איטית יחסית לכשירות הטכנולוגית. זה יקח זמן, עד שהמערכת תתיצב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.18
1077 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6223 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.18
4045 הודעות, 31 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אף אחד לא יקנה רכב כשברירת המחדל היא להרוג את הנהג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.17
947 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בסופו של דבר ההנחה הרווחת היא שעל הרכב לשמור על על חייו של בעליו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.16
732 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מצטער אבל לא בא לי להקריב את עצמי בגלל טעויות של אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
1173 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מה אנשים יעשו. רמז, הם לא יזרקו את עצמם מהגשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5685 הודעות, 31 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
בברכת ניווט אמיץ אל מעבר ל"מפלצות הים", אנריקה הספן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
7758 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
וזה בדיוק ההבדל בין מכונה לאדם. האדם יבזבז זמן יקר בחישוב חסר תוכלת, בעוד המכונה תפעל כפי שתכנתו אותה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
55081 הודעות, 316 מדרגים, 615 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
1904 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
רק תחשוב איזה דרישות צריך כדי שבמדינה x כולם יחויבו ברכב אוטונומי מלא. יתכן והרכבים אפילו ידברו אחד עם השני, אבל מה עם בני אדם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.1.09
55081 הודעות, 316 מדרגים, 615 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
17692 הודעות, 94 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
You may have my number, you can take my name, But you'll never have my heart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3726 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כולל תקשורת בין כלי רכב
מיחשוב ודיגטציה מליאה של כל התשתיות
חסימת גישה להולכי רגל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.12
29335 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
את הבעיה הזאת הרכב האוטונומי לא יפתור, אבל זה לא המטרה שלו לא אומר שבגלל זה לא יהיו רכבים כאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6223 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה יפחית את כמות ההרוגים בשני שליש לפחות.
הבעיה המוסרית היא בזה שהמתים יהיו אחרים מאלו שהיו מתים מהגורם האנושי אלא מתחם מתקלות. אבל יהיו פחות וזו הסיבה שהגה יהיה נחלת העבר בעוד 10 שנים לכל היותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
7720 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
1484 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה לא רק עניין של טעות בתום לב כי האלגוריתם לא מספיק טוב,מי שמבין איך אלגוריתם עובד יכול פשוט לרצוח נהג בצורה הזאת על ידי מכונית שתיסע מקדימה עם כל מיני אמצעים שיבלבלו את האלגוריתם, אפילו מסך צמוד לשמשה אחורית שיקרין כל מיני מכוניות ורמזורים יכול לגרום לתאונה קטלנית
https://www.youtube.com/watch?v=vOkD6CCngj0 What a scary video.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
37742 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
למשל: חורף, כביש רטוב בלילה. קו הפרדה צהוב, אורות מכונית צהובים או אורות רחוב צהובים. אין לרכב סיכוי לזהות קו הפרדה במצב של סינוור ואו סתם בוהק כי רטוב
וכל זה בכביש סטנדרטי מסומן עם שוליים ברמה טובה. עכשיו נבחן את זה בכביש משובש עם בורות ועם סימונים חלקיים אם בכלל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
43485 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
37742 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
בשדות תעופה בין הטרמינל לאולם היציאה, או למשל במיאמי .. שם יש קרונות ממוחשבים על פס .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
11768 הודעות, 47 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6223 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6223 הודעות, 45 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
48770 הודעות, 153 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17240 הודעות, 64 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
איך אף אחד לא חשב מה יקרה אם הרכב יעבור ליד פנס ירוק/צהוב/אדום שאינו רמזור..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
79959 הודעות, 333 מדרגים, 553 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4024 הודעות, 45 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש בטסלה הרבה בגים אבל אף אחד לא חוזר לנוקיה כי יש באיפון בגים טסלה היא סוג של איפון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
33669 הודעות, 307 מדרגים, 593 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
[email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
יש יותר תאונות אם אנשים נוהגים ויש פחות תאונות אם יהיה נהיגה אוטונומית..
אני מבין את הפחד של אנשים מהקדמה אבל בסופו של דבר הכל זה מתמגד לעומת היתרונות ולאן שזה יקדם את האנושות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.17
6625 הודעות, 58 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
בנס בלי נפגעים בנפש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
ואם הטסלה הייתה עוצרת מסיבה מוצדקת והייתה נגרמת אותה תאונה, אז פתאום הטסלה לא הייתה אשמה?
ובלי קשר יהיה תאונות בשני המקרים השאלה באיזה מקרה יהיה יותר תאונות כרגע מתי מאות בשנה ונפגעים אלפים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.20
278 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12266 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
ומה יקרה אם בן אנוש יחליט להתאפר הבייוי והוא יסטה מהנתיב ויינכס ברכב שליד?
מה מהם קורה יותר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12266 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
כמו שקרה אתמול ביוטה כשסופת חול פתאומית עברה מעל ההייוויי תאונת שרשרת ולפחות שמונה הרוגים
https://dpsnews.utah.gov/uhp-responding-to-multiple-crashes-on-i-15-in-millard-county/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
בגלל זה לא נסכים לשום בן אדם לנהוג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.18
764 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכל בהמון אהבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.16
3896 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
I just dropped in to see what condition my condition was in
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
37742 הודעות, 60 מדרגים, 97 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
עדיין יהיו תאונות ותקלות אבל ברמה יותר נמוכה ממה שבני האדם עושים
ועם השנים זה רק ילך וירד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.20
278 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
ברגע שכל התנועה בכביש תהיה אוטונומית, תאונה תהיה אירוע נדיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
11053 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
20194 הודעות, 230 מדרגים, 460 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
7580 הודעות, 59 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.19
1120 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גורם לטסלה לעצור. מחסל את המטרה שלו/שודד את הנהג התמים/חוטף את הנהגת...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5400 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
למה צריך כל כך להתאמץ ולנסוע עם רמזוף בטנדר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
5360 הודעות, 45 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
16906 הודעות, 95 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.08
12447 הודעות, 61 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12266 הודעות, 132 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.19
642 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.21
80 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מקרי קצה קשים ;))),
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.09
15445 הודעות, 130 מדרגים, 253 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולכן תמיד תהיה אפשרות לטעות נקודתית
איזהו בן העולם הבא? זה הסומך גאולה לתפלה של ערבית!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
10743 הודעות, 137 מדרגים, 265 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל עוד המחשב עושה חישוב אחר חישוב, זה לא יקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
8439 הודעות, 46 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מחשבים לא עושים חישוב אחר חישוב.
הם מבצעים מאות חישובים במקביל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
110197 הודעות, 270 מדרגים, 444 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד