גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #710428 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 710428        
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
10903 הודעות, 110 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:25   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הוריד זבל וכמעט נעצר: ממצאים קשים של המבקר על שיטור יתר נגד הקהילה האתיופית  

 

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מצא שמספר תיקי החקירה של קטינים מהקהילה האתיופית גבוה כמעט פי 4 משיעורם באוכלוסייה הכללית וכמעט כפול בקרב בוגרים. נכון ל-2019, רק 13% מיוצאי אתיופיה נתנו אמון במשטרה. וגם: מדוע לא יושם במלואו מתווה החנינה? במשטרה הגיבו: "הטיפול בפשיעה מתבצע ללא משוא פנים וללא קשר למוצאו של חשוד"

"אני רב סרן. חזרתי אחרי שבוע שלם בבסיס. הטעות שעשיתי היא שהורדתי את החולצה העליונה עם הדרגות שלי ויצאתי לזרוק זבל. ומה שקרה הוא שניידת עברה, ראתה אותי עם קפוצ'ון. השוטר עצר לידי - 'מה אתה עושה פה?'. אני אומר לשוטר 'אני גר פה', 'תן לי תעודה' הוא אמר, אני אומר לו 'אני בלי תעודה, עכשיו חזרתי מהבסיס, אם תרצה אני אעלה להביא לך תעודה', הוא אומר לי 'לא', הוא בתוך הניידת, גשם זלעפות בחוץ והבן אדם מתחיל לברר עליי פרטים במחשב כשהוא ישוב בתוך הניידת. זה המפגשים, ואנחנו מדברים על נוער וילדים? זה לא נוער וילדים, זה כולם". כך תיאר קצין צה"ל בן הקהילה האתיופית את היחס שלו זכה משוטרים רק מפני שירד להשליך אשפה ללא תעודה מזהה. דבריו מצוטטים בפרק בדו"ח מבקר המדינה העוסק בטיפול המשטרה ביוצאי אתיופיה המתפרסם הבוקר (יום ד'). המבקר מתניהו אנגלמן מצביע על שורה ארוכה של כשלים במערכת אכיפת החוק, ביניהם פרופיילינג (אפליה סטטיסטית) של אנשי הקהילה האתיופית, שלרובם אין אמון במשטרה.

השורה התחתונה בדו"ח המקיף היא ששיעורי השיטור והאכיפה כלפי יוצאי אתיופיה גדולים בהרבה משיעורם בקרב כלל האוכלוסייה, ומידת האמון של הקהילה האתיופית במשטרה וכן מידת שביעות רצונה ממנה נותרו בתחתית. יוצאי אתיופיה הביעו תחושות של חוסר ביטחון אישי במרחב הציבורי, אפליה ביחס של גורמי האכיפה כלפיהם, שיטור יתר ופרופיילינג.

תיעוד שפורסם באפריל 2015 שבו התנפל שוטר על דמאס פיקדה, חייל במדים יוצא אתיופיה, הכה אותו ועצר אותו ללא סיבה נראית לעין - הצית גל מחאה אדיר. בסרטון מצלמות האבטחה באזור נראה כיצד עמד פיקדה לתומו עם אופניו ואז שוטר הגיע אליו ודחף את אופניו כמה פעמים. התיעוד חולל סערה והאלימות כלפי פיקדה הייתה הטריגר שהצית הפגנות ברחבי הארץ, במחאה על אלימות שוטרים.

בעקבות גל המחאה גיבשה המשטרה תוכנית לחיזוק האמון שבין המשטרה לבין יוצאי אתיופיה. התוכנית כללה בין היתר מיקוד פעילות בתחנות משטרה במוקדי אוכלוסיות של יוצאי אתיופיה בשיתוף הקהילות המקומיות, הכשרות תרבותיות לשוטרים, גיוס כוח אדם מהקהילה האתיופית ופעילות בתחום החקירה והמשפט. ב-2019 התחדש גל המחאה בעקבות שני מקרי מוות של צעירים מהקהילה האתיופית בידי שוטרים - יהודה ביאדגה בן ה-24 בבת ים וסלומון טקה בן ה-18 מקריית חיים בחיפה. מבקר המדינה מצא כי למרות הזמן שחלף, המצב לא השתנה ועדיין קיימת אפליה משטרתית כלפי יוצאי אתיופיה.

בדו"ח מפרט המבקר שורה ארוכה של כשלים, רובם של המשטרה, בתיקון הליקויים. בנוגע לנתוני השיטור והאכיפה של המשטרה כלפי יוצאי אתיופיה הוא מצא כי השוואה לכלל האוכלוסייה מלמדת כי בכל שלבי הליך האכיפה הפלילי, החל במעצר, עבור דרך פתיחת תיק החקירה וכלה בהגשת כתב אישום, שיעורם של יוצאי אתיופיה גדול משיעורם באוכלוסייה. למשל, שיעור תיקי החקירה של יוצאי אתיופיה בשנת 2019 גדול במידה ניכרת משיעורם באוכלוסייה (1.7%): פי 3.8 בקרב קטינים ופי 1.9 בקרב בגירים. המבקר אנגלמן העיר כי הנתונים מעידים על שיטור יתר כלפי אוכלוסייה זו. הנתונים מראים על ממצאים חריגים במיוחד עבור יוצאי אתיופיה שטרם מלאו להם 18.

לגבי פעולות המשטרה להפחתת החיכוך עם יוצאי אתיופיה, כתב המבקר אנגלמן כי אמנם במסגרת התוכנית המשטרתית לחיזוק האמון בין יוצאי אתיופיה למשטרה, ננקטו פעולות שהביאו למגמת הפחתה בשיעורי השיטור והאכיפה כלפי קטינים יוצאי אתיופיה בשנים 2019-2015. נרשמה ירידה קלה בשיעור המעצרים ותיקי החקירה של קטינים מהקהילה האתיופית.
לצד זאת, הסתמנה מגמת יציבות או גידול מתון בשיעור נתוני השיטור והאכיפה כלפי בוגרים. עם זאת, כתב המבקר, כי על אף פעולות המשטרה ומגמת השיפור בממדי שיטור היתר בקרב קטינים מהקהילה האתיופית, לפני שנתיים נותרו שיעורי השיטור והאכיפה כלפיהם גבוהים בהרבה משיעורם באוכלוסייה.
עוד מצא המבקר כי מסקרי עמדות שמקיימת המשטרה בקרב הקהילה האתיופית עלה כי נכון ל-2018 חל שיפור במידת האמון במשטרה יחסית לשנה הקודמת, אולם בשנת 2019 חלה ירידה חדה במידת האמון ושביעות הרצון של הקהילה האתיופית מהמשטרה.
המשטרה לא עמדה ביעד שהציבה לעצמה ולפיו בשנת 2019, 30% מהנשאלים ייתנו אמון במשטרה. בפועל, באותה השנה רק 13% מהנשאלים מהקהילה נתנו אמון במשטרה. המבקר הדגיש כי מידות האמון במשטרה ושביעות הרצון ממנה היו נמוכות בהרבה מאשר בכלל האוכלוסייה.

בנושא זה הוסיף המבקר כי למרות הפעולות הממשלתיות ופעולות גורמי האכיפה השונים שננקטו בשנים האחרונות, חשים אנשי הקהילה האתיופית כי הפעולות הממשלתיות והפעולות של גורמי האכיפה לא באו לידי ביטוי בשטח במידה מספקת ולא חוללו שינוי מהותי בתפישה הבסיסית ובחוסר השוויון בהתנהלות גורמי האכיפה כלפיהם.
מבקר המדינה בדק גם את יישום ניהול התוכנית המשטרתית לחיזוק האמון בין המשטרה לקהילת יוצאי אתיופיה. הוא מצא כי בשנים 2015 עד 2018 פחת הקשב הפיקודי של המשטרה לתוכנית המשטרתית לחיזוק האמון בין הקהילה למשטרה, האחריות לניהול התוכנית פוצלה בין יחידות שונות, ועלו פערים בעשייה של כל הגורמים במשטרה שהיו שותפים.
המבקר אנגלמן כתב כי כל אלה הביאו להתרופפות ביישום השוטף של התוכנית ופגעו בקידום התוכנית, בביצוע עבודת מטה שמטרתה להעריך מחדש את התוכנית ובהשגת מטרותיה. עוד נמצא בדו"ח כי נכון למועד סיום הביקורת, בדצמבר 2020, אין גורם במשטרה שבוחן במבט-על את מכלול ההיבטים הקשורים להתנהלות המשטרה אל מול הקהילה האתיופית ופועל לשימור הפעילות בתחום.

המשטרה פותחת תיקים, ופוגעת בסיכוי להתגייס לצה"ל
בנוסף, התייחס המבקר לתיקי חקירה נגד נערים שפוגעים בהם בזמן הגיוס לצה"ל. המבקר כתב כי תיקי חקירה פתוחים עלולים למנוע מהנערים את ההזדמנות לגיוס ולהשתלבות בחברה. הוא הוסיף כי מסתמנת תופעה שבה בני נוער מהקהילה האתיופית עם תיקי חקירה פתוחים כלל אינם יודעים שנפתחו תיקי החקירה נגדם, הם אינם יודעים מהו סטטוס הטיפול בהם, ולעיתים בהיעדר מוטיבציה, יכולת או תמיכה נבצר מהם לפעול לסגירת התיק כדי לקדם את גיוסם לצה"ל.
המבקר אנגלמן הוסיף כי על אף הרצון והפעולות של צה"ל והמשטרה לסייע לבני נוער עם תיקי חקירה פתוחים לקראת גיוסם, בבירור מצב תיק החקירה נגדם ובזירוז ניהול התיק עד סגירתו, התהליך הקיים ואופן שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים טרם הוסדר בנוהל כולל ומחייב. עקב כך עלולים "ליפול בין הכיסאות" בני נוער בעלי עבר פלילי שהיו יכולים להתגייס לצה"ל, ובכך לקבל הזדמנות להשתלב טוב יותר בחברה, בשל אי-קבלת הסיוע המיטבי לכך.

עוד מצא המבקר כי מתווה החנינה למחיקת רישום פלילי של קטינים וצעירים יוצאי אתיופיה לא יושם במלואו. נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד פרסמו בנובמבר 2018 מתווה למחיקת הרישום הפלילי של קטינים וצעירים יוצאי אתיופיה. במסגרת זו התקבלו וסומנו עד מאי השנה 140 בקשות למחיקת רישום פלילי, ומהן נענו בחיוב 48 בקשות בלבד. המבקר העיר כי מיעוט הבקשות שהגישו צעירים יוצאי אתיופיה למחיקת רישום פלילי מעיד על פערים בהתאמת המתווה ובשיווקו במתכונתו הנוכחית לצעירים אלה, נוכח חוסר האמון שהם חשים כלפי רשויות אכיפת החוק.

תלונות נגד שוטרים נסגרות, אין ניתוח של מגמות
ומה לגבי חיזוק האמון? מבקר המדינה מצא שקיימת שונות רבה במידת הקידום של התוכנית המשטרתית ובפעילות של התחנות בעניין יוצאי אתיופיה. הוא כתב כי מפקדי תחנות שייחסו חשיבות לתוכנית זו נתנו רוח גבית לשוטרי המש"קים הייעודיים, ואילו מפקדי תחנות שלא ייחסו חשיבות לתוכנית הסיטו את שוטרי המש"קים הייעודיים לפעילויות אחרות והפחיתו את הפעילות של התחנה הנוגעת לקהילה.
בנושא נוסף, נמצאו ליקויים בטיפול בתלונות שיוצאי אתיופיה למח"ש. המבקר מצא כי שיעור התלונות שהגישו יוצאי אתיופיה למח"ש גדול ביותר מפי שניים משיעורם באוכלוסייה. בביקורת עלה עוד כי בשנים 2020-2017 נפתחו במח"ש 24,033 תיקים, ומכלל זה 1,074 (כ-4.5%) מהתלונות היו של אנשי קהילת יוצאי אתיופיה. כ-60% מהתלונות שהגישו בין 2017 ל-2019 מקורן בתיקי "חומר משטרתי", כלומר מסמכים מחומרי החקירה של המשטרה בתיק פלילי, שמתועדת בהם אמירה או טענה שהעלה החשוד בנוגע לשימוש בכוח שהפעיל נגדו שוטר, ולא בתלונות יזומות. בביקורת נמצא כי לרוב, תלונות אלה אינן מבוררות והן נסגרות כי המתלונן זונח את תלונתו.

לגבי תלונות על אלימות ויחס גזעני של שוטרים, כתב המבקר כי מח"ש, מחלקת משמעת וית"צ (היחידה לתלונות הציבור) במשטרה הן צמתים מרכזיים המאגדים בידיהם מידע רב בנוגע לתלונות על אלימות ויחס גזעני של שוטרים כלפי קהילת יוצאי אתיופיה, שעשוי לשמש את רשויות האכיפה להתמודדות עם תופעות פסולות בקרב אנשי משטרה. בפועל, גופים אלה אינם מבצעים פילוח של תלונות לפי קבוצות אוכלוסייה, תלונות שמקורן בגזענות, אפליית אוכלוסיות מודרות, שיטור יתר ופרופיילינג (חשד לפעילות פלילית שמתבסס על צבע עור, שיוך אתני או סימן זיהוי אחר, המוביל להפעלה סלקטיבית ומפלה של מעצרים וחיפושים). לפיכך המשטרה ומח"ש אינם יכולים לבחון ולנתח מגמות בתלונות בדבר יחס מפלה או גזעני של שוטרים, וכתוצאה מכך לפעול לשינוי המצב.
בסיום הפרק קרא המבקר לגורמי האכיפה לפעול למיגור תופעות הגזענות, שיטור היתר והפרופיילינג, לפעול בשקיפות תוך שיתוף פעולה ושיתוף ידע, ליחס שוויוני, הוגן ונטול פניות מצד גורמי האכיפה, על מנת שאזרחי ישראל מקהילת יוצאי אתיופיה יחושו שווים בין שווים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "שוטרי משטרת ישראל פועלים כל העת להגן ולשרת נאמנה את כל אזרחי ישראל, ולספק להם שירותי משטרה שוויוניים ללא קשר למוצא, דת או צבע עור. בשנים באחרונות, המשטרה הכירה בפערים אל מול הקהילה, ולכן נעשו מגוון רחב של פעולות לחיזוק הקשר ולפתרון בעיות שונות. רק השבוע הוקמה במשטרה חטיבת הקהילות, שתהווה גורם מקצועי-ארצי מתכלל לנושא זה ותפעל לייצר מנגנונים ותהליכים נוספים, בקרב השוטרים ועם הקהילה. הקמת החטיבה הינה מהלך אסטרטגי ארוך טווח, שנועד לשפר את איכות שירותי המשטרה הניתנים לקהילות השונות, בהם קהילת יוצאי אתיופיה. נציין כי בשנים האחרונות, פעולות אקטיביות ויזומות של המשטרה בנושא הניבו תוצאות חיוביות משמעותיות, בהן מענה לסוגיית שיטור היתר, סגירת תיקים פליליים רבים לנוער יוצאי אתיופיה, קיום של דיאלוג קבוע מול מנהיגים מן הקהילה, סדנאות כשירות רב תרבותית לשוטרים, פעילות של עשרות שוטרים קהילתיים שהוכשרו במיוחד לפעילות בקרב הקהילה תוך מיקוד במניעה והשקעה בפרויקטים קהילתיים ועוד. נמשיך לפעול לקיום הליכי פיקוח ובקרה סדורים בתוך הארגון, לחיזוק הקשר עם הקהילה, להגברת האמון, לטיפול אפקטיבי ושוויוני בפשיעה ולשיפור מתמיד של שירותי המשטרה הניתנים לקהילה".
בכל הנוגע לפשיעה בקרב יוצאי אתיופיה, נמסר ממשטרת ישראל: "הטיפול בפשיעה, החל מפתיחה בחקירה ועד מעצר או כל פעולת אכיפה אחרת - מתבצע ללא משוא פנים וללא קשר למוצאו של חשוד. הפעילות המשטרתית שבוצעה בשנים האחרונות למניעת תיקי מגע מול הקהילה נושאת פרי, ולראיה חלה ירידה של 57% בקרב קטינים וירידה של 17% בקרב בגירים וגם בכמות המעצרים נרשמה ירידה משמעותית. הארכות מעצרים וכתבי אישום עומדים למבחן בית המשפט והמשטרה בוחנת כל העת, בפרט כשמדובר בקטינים, שיקום ומציאת חלופות להליך פלילי או למעצר, הכל בהתאם לתבחינים הקבועים בחוק ותוך הפעלת שיקול דעת מקצועי וענייני כשכל מקרה נבחן לגופו לפי חומרת העבירה וקריטריונים אחידים".
בעניין אמון ושיתוף הפעולה עם הקהילה נמסר: "לצערנו אירועים בודדים, חריגים ונקודתיים שהובילו לגל מחאות ענק בשנת 2019 - השפיעו לרעה באופן משמעותי על אמון הציבור במשטרה בסקר שנערך בסמוך, אמון שנבנה ועלה בשנים האחרונות בהדרגתיות. צעדים בוני אמון ושיתופי פעולה עם הקהילה, מתבצעים הן ע״י תחנות המשטרה המקומיות והמש״קים, והן ברמה הארצית באמצעות מגוון פרויקטים. נמשיך לפעול להגברת אמון הציבור במשטרה ולחזק את הקשר ושיתוף הפעולה עם הקהילה".

מקור: https://www.ynet.co.il/news/article/hkli6xdjf



"הרי זה מכבר ידוע שכל שר בממשלה מקבל תיק בו אין לו כל מושג" אפרים קישון

              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  למה הוא מוריד את הזבל? ירוסלם 04.08.21 18:25 1
  אפילו החייל לא אמר שכמעט נעצר. אלא נבדק בצורה מעליבה מבחינתו נו מילא 04.08.21 18:28 2
  לא, זה לא מה שראו בסרטון. מה שראו זה את החלאה מסרב להוראת שוטר ואחרי זה מרים סלע כדי לרצוח את השוטר אלכס מהכרמל 04.08.21 18:30 3
     ״החלאה״ הזה קצין מצטיין ירוסלם 04.08.21 19:15 13
         נוטה להסכים עם מר ירוסלם, בלי לקרוא לאף אחד חלאה או אפס. לגוף העניין 04.08.21 19:23 16
         מי שלא שומע להוראות שוטרים ומרים עליהם סלע הוא חלאה. הפיטורין פוליטיים, כדי שתומכיו לא ישתוללו אלכס מהכרמל 04.08.21 19:35 20
  למרבית הקהילה האתיופית אין אמון במישטרה,לאיזה קהילה כן יש אמון במישטרה? raceway 04.08.21 18:31 4
  הדוח כנראה לא מוכיח שיטור יתר ביחס לפשיעה. פרה אדומה 04.08.21 18:33 5
     המסקנה של מעלה הפוסט בכלל לא מבוססת,והבוז שלו רק מגחיך אותו פרופסור סנייפ 04.08.21 19:12 11
         תראה, הבאתי את דבריו כי חשבתי שהם מעניינים, לא קראתי את הדו''ח ומה הוכח בו. אבל, פרה אדומה 04.08.21 19:56 27
  גם אם יש בעית אמון ישראלי5 04.08.21 18:35 6
  פשוט תקשיבו לזה: איש ונוב לו 04.08.21 18:40 7
     נצ׳י נץ׳ חזק ירוסלם 04.08.21 19:11 10
         המקום שבו לא קיבלו אתיופים לבתי הספר. איש ונוב לו 04.08.21 19:29 18
  קרה לי גם אעופה אשכונה 04.08.21 18:45 8
  שלום וברכה . יוסקה 04.08.21 18:57 9
  פרופיילינג הכרחי לעבודה של כוחות הביטחון והמשטרה בפרט. אבל כמובן שזה לא צריך להתדרדר לברוטאליות משטרתית winter1 04.08.21 19:14 12
  חייב להגיד שאפילו אם רק מדובר על כל הטרור שהיה פה בכבישים אחרי סלומון טקה רק זה יגרום לפי שלוש עצורים מהיחס מנש 04.08.21 19:19 14
     גם על עליות אחרות דיברו בדיוק ככה. ''הם לא נחמדים''. לא למדנו כלום? פרופסור סנייפ 04.08.21 19:23 17
         איפה כתבתי שהם לא נחמדים?! ההפך הגמור. אחלה אנשים שהיו צריכים לעבור לא מעט קשיים של עולים חדשים מנש 04.08.21 19:30 19
             כיוונתי לאמירתה של רוה''מ גולדה כלפי הפנתרים השחורים. לא אישית אליך חלילה. פרופסור סנייפ 04.08.21 19:38 22
                 אני מזמין אותך לחזור לצפות בסרטונים החולניים מאותה מחאה מנש 04.08.21 21:38 29
                     כי בואדי סאליב לא היו כאלו סרטונים, וכששוטרים מפוצצים אותם אין סרטונים. קרא את הדו״ח וטול קורה. לגוף העניין 05.08.21 09:21 30
         למה לא? בארה''ב זה כך, יודעים מצויין מי הקבוצה הכי מסוכנת. אלכס מהכרמל 04.08.21 19:37 21
             אה, כמו לדעת להיזהר מעולים ממדינות מסויימות שיש להם נטייה לאלכוהוליזם,ואחרים שלהם נטייה לשאת סכין ? פרופסור סנייפ 04.08.21 19:41 23
                 חד משמעית כן, אני לא רוצה שיסתירו ממני מידע בשם פוליטיקלי קורט אלכס מהכרמל 04.08.21 19:48 24
                     דמגוגיה. לא מדברים פה על ראשי ארגון פשע, אלא על זוטי זוטות ,עיכובים ומעצרי שווא פרופסור סנייפ 04.08.21 19:58 28
         בוודאי שצריך לקבל פילוח כזה. כל אדם עושה פרופיילינג בצורה טבעית ובלתי רצונית, ואני מניח שרוב הישראלים winter1 04.08.21 19:48 25
             מעניין מה פילוח פשיעה או אוכלוסיית אסירים לפי מוצא האב\אם פרופסור סנייפ 04.08.21 19:56 26
  לא רק ליוצאי אתיופיה אין אמון במשטרה... Y_N 04.08.21 19:20 15
  יש פה חברים שמוחים נגד המשטרה כשזה נוגע לקהילה שלהם, ושוכחים כשזה לא. שכחנו שאנו ישראלים. לגוף העניין 05.08.21 09:22 31

   
   
ירוסלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.19
1928 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:25   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. למה הוא מוריד את הזבל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נו מילא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.8.13
1995 הודעות, 25 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:28   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אפילו החייל לא אמר שכמעט נעצר. אלא נבדק בצורה מעליבה מבחינתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכס מהכרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
12534 הודעות, 212 מדרגים, 410 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:30   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לא, זה לא מה שראו בסרטון. מה שראו זה את החלאה מסרב להוראת שוטר ואחרי זה מרים סלע כדי לרצוח את השוטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה שיש יותר תיקי חקירות לא אומר שיש שיטור יתר. אולי הקהילה האתיופית צריכה לעשות בדק בית בקשר לרמת הפשיעה הגבוהה של בניה.


ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוסלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.19
1928 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:15   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ״החלאה״ הזה קצין מצטיין  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
והשוטר החלאה הזה זה שוטר אלים שתקף חייל לובש מדים, אפס מאופס שלא עובד יותר במשטרה ברוך ה׳.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
10903 הודעות, 110 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:23   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. נוטה להסכים עם מר ירוסלם, בלי לקרוא לאף אחד חלאה או אפס.  
בתגובה להודעה מספר 13
 


"הרי זה מכבר ידוע שכל שר בממשלה מקבל תיק בו אין לו כל מושג" אפרים קישון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכס מהכרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
12534 הודעות, 212 מדרגים, 410 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:35   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מי שלא שומע להוראות שוטרים ומרים עליהם סלע הוא חלאה. הפיטורין פוליטיים, כדי שתומכיו לא ישתוללו  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
raceway לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.14
36438 הודעות, 295 מדרגים, 578 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:31   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. למרבית הקהילה האתיופית אין אמון במישטרה,לאיזה קהילה כן יש אמון במישטרה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אופס כמעט שכחתי את הלהט"ב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
48073 הודעות, 330 מדרגים, 651 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:33   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הדוח כנראה לא מוכיח שיטור יתר ביחס לפשיעה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


בנט גנב לי את הקול. בוז.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:12   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. המסקנה של מעלה הפוסט בכלל לא מבוססת,והבוז שלו רק מגחיך אותו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
איך המשפט הזה מעקר את הדו"ח ? גם אם יש פשיעה מעל הממוצע באוכלוסיה זו,האם זה מצדיק את כל הפערים במעצרים,חקירות ובדיקות אקראיות ? פשיעה לאומנית יהודית,מתבצעת לרוב ע"י חובשי כיפות.האם הייתם מקבלים יחס אגרסיוי יותר לכל חובש כיפה כתוצאה מכך ?
נושא שיטור יתר נחקר במדינות רבות מזה שנים.ככל שהשוני בין השוטר לאזרח רב יותר ביסודות מולדים\שיוכיים(לאום,שפה,דת,צבע) כך השוטרים נוטים להיות תוקפניים יותר ולפרש את המצב לחומרה.כמו בכל העולם גם משטרת ישראל עשתה ועושה פעולות לצימצום התופעה- סדנאות הדרכה,מפגשים עם נציגי האוכלוסיה המשוטרת וכו, אבל התרבות הארגונית הקלוקלת והרמה הנמוכה של חלק מהשוטרים מנצחת בסוף..


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
48073 הודעות, 330 מדרגים, 651 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:56   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. תראה, הבאתי את דבריו כי חשבתי שהם מעניינים, לא קראתי את הדו''ח ומה הוכח בו. אבל,  
בתגובה להודעה מספר 11
 

נשמע לי הגיוני שכדי להוכיח 'שיטור יתר' אתה צריך להראות לא שזה אחוז גבוה יותר מהשיעור של האוכלוסיה הספציפית באוכלוסיה הכללית, אלא יותר מאחוזם מבין הפושעים.
ולגבי הסדנאות למיניהם, בכל העולם הוכח שסדנאות לרגישות תרבותית ואנטי גזענות סמויוה לא שוות כלום.


בנט גנב לי את הקול. בוז.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
1339 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:35   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. גם אם יש בעית אמון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המקרה של סלומון טקה לא דוגמא לכלום.
ילד עבריין ואלים שאולי טוב שאיננו איתנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
7684 הודעות, 60 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:40   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. פשוט תקשיבו לזה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

אני חי במדינת משטרה
והם אומרים לא התאקלמנו מבחירה
נותנים לי הרגשה מוזרה
שהצבע עור שלי מביא איתו צרה
אומרים שזה חקוק אצלי מנטלית
ומספרים שיש לי יצר קרימינלי

רוח חדשה תבוא עם בוא השמש
(שמש שתזרח עלינו)
זה רק עניין של זמן עד שיבוא שינוי
ואיך יבוא שינוי - אם לא מתוכנו

וסבתא מספרת על אתיופיה
על הרים ונהרות ועל אוטופיה
אז תרימו יד ליוסף סלסמה
כי שכחנו את אברה שם בעזה
כולה בורג בתוך מכונה
ואתה לא תמיד שייך לעדה הנכונה

רוח חדשה תבוא עם בוא השמש
(שמש שתזרח עלינו)
זה רק עניין של זמן עד שיבוא שינוי
ואיך יבוא שינוי - אם לא מתוכנו

אבשה חי במדינת משטרה
ולפעמים לאבשה אין ברירה
אין אלימות מצד שוטרים יש דרך ארץ
רק שוקר חשמלי או כאפה מצלצלת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוסלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.19
1928 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:11   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. נצ׳י נץ׳ חזק  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
רואים שהוא גדל בפתח תקווה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
7684 הודעות, 60 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:29   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. המקום שבו לא קיבלו אתיופים לבתי הספר.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אעופה אשכונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.3.18
4921 הודעות, 82 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:45   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. קרה לי גם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שבת, שיא הקורנה, התפללו ליד הבניין שלי קבוצת אנשים מעל המותר, הגיעה ניידת, קנסות, ענינים.
ירדתי לזרוק את הזבל. בלי קשר למניין. היה לי חולצה לבנה של שבת, עוד עם השקית זבל ביד קיבלתי קנס מהשוטר הערבי. כשרק *ניסיתי* להגיד שאני לא קשור למניין, שירדתי בסך הכל לזרוק זבל, השוטר התחיל להיכנס לניידת ואמר לי עוד מילה אני עוצר אותך על התחזות ועוד כל מיני דברים.
סופו של דבר הגשתי ערעור והקנס בוטל.
משטרה מפגרת. לפרק ולהרכיב. לפרק ולהרכיב. לפרק ולהרכיב!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.7.14
15963 הודעות, 346 מדרגים, 686 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    18:57   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שלום וברכה .  
בתגובה להודעה מספר 0
 

המדינה לא הפיקה לקחים מגלי העליה הקודמים ,והקפידה שלא לפספס אף טעות במסע .
אנשים חקלאים ורועי צאן המדברים עם האדמה והחי במקום לשולחם לקיבוצים ולישובים שלחה אותם לבניינים .
את המבוגרים דרסה ומחקה אל מול משפחתם והרי לכם דור צעיר ללא מורא .


למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
43869 הודעות
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:14   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. פרופיילינג הכרחי לעבודה של כוחות הביטחון והמשטרה בפרט. אבל כמובן שזה לא צריך להתדרדר לברוטאליות משטרתית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
1657 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:19   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חייב להגיד שאפילו אם רק מדובר על כל הטרור שהיה פה בכבישים אחרי סלומון טקה רק זה יגרום לפי שלוש עצורים מהיחס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.08.21 בשעה 19:25 בברכה, מנש
 
שלהם באוכלוסייה

ומעניין שלא מדברים על הפשיעה באוכלוסייה עצמה. כל ההתיחסות היא "תיקים שמהשטרה פותחת" כאילו הכל חד צדדי ומכוון

יש הרבה גורמים שיכולים להוביל לפשיעה מוגברת כמו מצב כלכלי נמוך יותר או למשל הורים שלא יודעים עברית והאחריותנשל הילדים היא הרבה הרבה יותר גדולה ומסובכת
ועוד הרבה דברים שאפשר לדבר עליהם

אם אני לא טועה גם בדו"ח בזמנו של משהו של משרד המשפטים על שיטור באוכלוסייה האתיופית הנתונים המספריים היו אפסיים עד לא קיימים בכלל וכללו אנקטודות בודדות וקצת מגוכחות למען האמת.
ועל הדוח הזה הפכו את המדינה

וכמובן מזכיר שהמחאות החולניות שהיו פה, היו אחרי 2 מקרי מוות (מצערים) של 2 אנשים, אחד עם בעיות נפשיות שאיים עם סכין על עוברי אורח ונראלי גם על המשפחה שלו, וכמובן מקרה טקה שרדפו אחרי שוטר וכדור אזהרה של השוטר שפגע בקרקע ניתז לעבר טקה ככה שכל האישומים של "שוטרמם רוצחים שחורים" הוא מגוחך בכל כך הרבה רמות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:23   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. גם על עליות אחרות דיברו בדיוק ככה. ''הם לא נחמדים''. לא למדנו כלום?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
היית מסכים שנקבל פילוח פשיעה מסוגים שונים לפי מוצא האב,ונוכל להשוות מי העדות עם הכי הרבה פשיעה כדי שנוכל להיזהר ?


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
1657 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:30   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. איפה כתבתי שהם לא נחמדים?! ההפך הגמור. אחלה אנשים שהיו צריכים לעבור לא מעט קשיים של עולים חדשים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
כמו שהזכרתי מצב כלכלי נמוך והורים שלא יודעים עברית.

ולחלק פשיעה לפי עדה זה שונה לגמרי. במקרה שלנו מדובר באוכלוסייה שעלתה ב40 שנה האחרונות והיא הרבה פעמים מרוכזת באזורים מסויימים. אולי אפשר לעשות את זה לאוכלוסיות מברית המועצות שגם כן רבים הם עולים יחסית חדשים.

וכמובן שבחברה הערבית שגם היא שונה מהשאר ועם נתונים מטורפים של םשיעה ביחס לאוכלוסייה.

עדות זה שונה לדעתי כי רובם נטמעו אחד בשני והכל מעורבב

ועוד נקודה. גם עניין המחאה המטורפת עם התמוונת המזעזעות זה לדעתי קרה בעיקר שטיפת מח לא יודע של מי שחיפש בכח עשרה אזרחים אתיופים שנהרגו ב40 שנה האחרונות(כמעט חצי בכלל התאבדו), והציג את כאילו רוצחים שחורים פה על בסיס קבוע, בנסיון לשכפל לפה את מחאת השחורים בארה"ב שכל קשר בינה לבינינו דמיוני לחלוטין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:38   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. כיוונתי לאמירתה של רוה''מ גולדה כלפי הפנתרים השחורים. לא אישית אליך חלילה.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
העם בישראל אוהב עליה ולא ככ אוהב את העולים..
אגב גם נתונים על הפשיעה הערבית ביחס לכלל האוכלוסיה לא קל למצוא,ולא במקרה להערכתי.
אתה צודק לגבי פשיעה בהתאמה לעדות,ועם זאת קיימת סטיגמה כזו כלפי עדות מסויימות הלא כן ?

לגבי "מחאה מטורפת","טרור" אלו לדעתי מונחים המבטאים פוזיציה. האם אחרי הפגנות חרדים קשות ואלימות נוכל להתייחס "לטרור החרדי" ? יש כאלה שזה ייראה להם לגיטימי ואחרים ייראו בכך אמירה מסיתה


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מנש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
1657 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    21:38   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אני מזמין אותך לחזור לצפות בסרטונים החולניים מאותה מחאה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
לא זוכר בחיים שום דבר דמתקרב לזה חוץ מכמובן מקרים של ערביי ישראל.
פירקו שוטרים במכות
למשל הסרטון המזעזע של המכונית שנוסעת ואחד מפוצץ אותה בסלע תוך כדי נסיעה ועוד אין ספור מקרים והבערות ותקיפות שהיו באותה תקופה.

בעשורים האחרונים לא זכור לי דבר כזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
10903 הודעות, 110 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ז באב תשפ''א    09:21   05.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כי בואדי סאליב לא היו כאלו סרטונים, וכששוטרים מפוצצים אותם אין סרטונים. קרא את הדו״ח וטול קורה.  
בתגובה להודעה מספר 29
 


"הרי זה מכבר ידוע שכל שר בממשלה מקבל תיק בו אין לו כל מושג" אפרים קישון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכס מהכרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
12534 הודעות, 212 מדרגים, 410 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:37   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. למה לא? בארה''ב זה כך, יודעים מצויין מי הקבוצה הכי מסוכנת.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:41   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אה, כמו לדעת להיזהר מעולים ממדינות מסויימות שיש להם נטייה לאלכוהוליזם,ואחרים שלהם נטייה לשאת סכין ?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
כמו שנכתב ע"י "וינטר" קודם, פרופיילינג הוא כלי הכרחי,אבל לא בלעדי באופן שניתן להצדיק על ידו אגרסיביות ושיטור יתר


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכס מהכרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
12534 הודעות, 212 מדרגים, 410 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:48   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. חד משמעית כן, אני לא רוצה שיסתירו ממני מידע בשם פוליטיקלי קורט  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
מה זה שיטור יתר? אם יש אוכלוסייה שהחלק שלה בפשיעה הוא פי 4 מהחלק שלה באוכלוסייה, הגיוני שהמשטרה תתמקד בה יותר, לא? אם יש לך בכפר מסויים חמישה מעשי רצח בשבוע ובכפר אחר רצח אחד בעשר שנים, איפה תשקיע יותר משאבים משטרתיים?


ליצירת קשר alexmehakarmel at gmail


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:58   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. דמגוגיה. לא מדברים פה על ראשי ארגון פשע, אלא על זוטי זוטות ,עיכובים ומעצרי שווא  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
שוטר יעכב את מי שמעורר חשד. אם הוא חושד בכל מי שכהה- יש בעיה, בדיוק כמו אם יחשוד בכל מי שיש לו כיפה או נעליים לבנות


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
43869 הודעות
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:48   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בוודאי שצריך לקבל פילוח כזה. כל אדם עושה פרופיילינג בצורה טבעית ובלתי רצונית, ואני מניח שרוב הישראלים  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
תומכים בפרופיילינג...הרי אף אחד לא חושב שצריך לחפש סייענים של החמאס ברמת גן באותה מידה שמחפשים בפזורה או באום אלפחם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
3772 הודעות, 33 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:56   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מעניין מה פילוח פשיעה או אוכלוסיית אסירים לפי מוצא האב\אם  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
לדעתי לא ניתן למצוא נתונים מדוייקים. כולנו עושים פרופיילינג,בכל מקום ובכל זמן בהיכרות שטחית\רושם ראשוני.


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y_N לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
1068 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו באב תשפ''א    19:20   04.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לא רק ליוצאי אתיופיה אין אמון במשטרה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
10903 הודעות, 110 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ז באב תשפ''א    09:22   05.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. יש פה חברים שמוחים נגד המשטרה כשזה נוגע לקהילה שלהם, ושוכחים כשזה לא. שכחנו שאנו ישראלים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"הרי זה מכבר ידוע שכל שר בממשלה מקבל תיק בו אין לו כל מושג" אפרים קישון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות