גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #711457 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 711457        
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
30166 הודעות, 182 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:30   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אפי איתם: ''יש לי חשד שערביי ישראל בונים צבא. יש להם נשק בבית, והם מתאמנים''  

 
  
ההכנסה של ערביי ישראל לממשלה שקולה לתבוסה במלחמה. בנט יישא על גבו לנצח את האסון הזה" • "הרעיונות של מנסור עבאס ושל הנהגת חמאס בעזה הם אותם רעיונות" • "הפכנו לפחדנים, והפחדנות הזאת נובעת קודם כל מחוסר היכולת שלנו לספוג נפגעים" • "יש היום ציבור ענק שמבין שנכפים עלינו עניינים שזרים לנו לחלוטין - תרבותיים, ביטחוניים, כלכליים, לאומיים" • "אנשים אומרים לעצמם: 'די, אנחנו יהודים וישראלים, ואנחנו רוצים שהמדינה הזאת תהיה מדינתנו, ולא מדינת כל דעותיה ואזרחיה וזרמיה ורעיונותיה'" • אפי איתם זועם, ויש לו גם תוכניות איך לעשות שינוי
בגיל 69, אפי איתם לא מפסיק להילחם. עכשיו הוא יוצא למלחמה על הבית, או כמו שהוא קורא לזה - "מלחמה מול הכוחות האדירים שמעמידים את המדינה בסכנה".
למען המטרה הזאת החליט איתם לשבור שתיקה ארוכה. הוא שתק כשעלה וסוכל מינויו לתפקיד יו"ר יד ושם, והוא שתק כשחלקים בציונות הדתית - בשר מבשרו - חברו לרשימה ערבית־אסלאמית להקמת ממשלה. עכשיו איתם מדבר על הכל. כדרכו, בלי מחסומים ובלי פילטרים, ועם משנה סדורה ובלתי מתנצלת. לא כולם יאהבו לקרוא את הדברים (בנט ושקד, תתכוננו), חלקם יחשבו שהם מתקפה מסוכנת על כל מה שהם מאמינים בו, אבל גם להם כדאי לפחות לחשוב על מה שהוא אומר.
אנחנו נפגשים בתל אביב. איתם סיים לאחרונה את תפקידו כיו"ר חברת "ג'ני אנרג'י אינטרנשיונל", שחברה־בת שלה עוסקת בהפקת נפט מפצלי שמן. עתה, כשעיתותיו בידיו, הוא מתפנה גם לדברים אחרים. קשה לחמוק מהרושם שמדגדג לו לשוב לעשייה הציבורית.

"השיח שמתקיים היום במדינה הוא שטחי", פותח איתם, "מדברים על זהות, לא על מהות. אתה ביביסט או בנטיסט, שמאלן או ימני. כל השיח הזה הוא שטויות, גם אם השטויות הללו נאמרו על ידי אקס נשיא. שיח השבטים הזה.
"הוויכוח האמיתי העמוק הוא בין הפְנים לחוץ. כשהחוץ משתלט על הפנים, אתה נהיה חלול. ומה שאנחנו רואים עכשיו זה קרב עצום, קיומי, בין הפנים שלנו לבין החוץ, כשהחוץ נהפך להיות המהות. אנחנו משתתפים במסיבה אינסופית של רעיונות ושל זהויות, שואו שמאיים על האמת הפנימית שלנו.
"במקום שבו אני גדלתי (קיבוץ עין גב; י"ל) אמרו כל יום בכניסה לחדר האוכל 'נומה ארץ עמק תפארת, אנו לך משמרת'. עם השיר הזה נכנסנו לאכול וקבענו לאיזו יחידה נלך לצבא, וגם קמנו להסתער, כי זאת היתה האמת הפנימית של הקשר שלנו לארץ ולעצמנו. ליהדות שלנו, לא במובן הדתי־פולחני, אלא במובן המהותי.
"על קווי החוף האלה של המהות שלנו מתנהל היום קרב. על המקום הבטוח - המשפחה, האומה, האמת, המוסר - שהחוץ מסתער עליהם כל הזמן. והצונאמי מאיים למחוק את קווי החוף האלה".
"שיח השילוב הוא שטות"

אתה אומר שהמדינה בסכנה?
"כן. אנחנו בסכנה של התבוללות בתוך עצמנו. אוטו־התבוללות. הצונאמי הזה שאני מדבר עליו מוחק את כל קווי החוף. את קו החוף הלאומי, הטריטוריאלי, את השמות, את השפות. הוא שטף את כל הדמוקרטיות בעולם המערבי, את הזהויות הלאומיות שלהם, ומחק את כל המהויות. עכשיו הוא מאיים גם עלינו ועל הווילה המופלאה שבנינו כאן".
איך הוא מאיים עלינו?
"אתן לך דוגמה. אחד המאפיינים הכי מובהקים של שיח מהויות לאומי הוא השיח על הגבולות. זה המאבק על האדמה שלנו, ואנחנו נוחלים בו תבוסה מוחלטת. לא ביהודה ושומרון, אלא בתוכנו, בנגב ובגליל. הריבונות של מדינת ישראל הפכה מנומרת".

אנחנו מאבדים את הנגב והגליל?
"ברור. אנחנו כבר לא עובדים. כבר לא חקלאים. כבר לא בונים. אם הארץ היא שלך במהות, אתה עובד בה ובונה בה. אם היא חלק מהעולם, מה זה משנה מי מעבד אותה, מי מוציא ממנה פירות?
"הקרב הזה שוטף אותנו בכל תחומי החיים, והוא קורה כי איבדנו קשר עם המהות. זה ניכר בכל מקום. במוטיבציה לשרת בצבא, ואפילו בנכונות של הצבא להסתכן ולשלם מחיר בחיי אדם. לשלם מיליארדים על טכנולוגיות זה בסדר, אבל זה נובע במידה רבה מהחשש שאם נועמד במבחן, החברה הישראלית לא תעמוד בו.
"האויבים שלנו מזהים את החולשה הזאת. כשהמהות שלנו היתה יותר ברורה, בעשורים הראשונים של המדינה, האויבים שלנו הורתעו ממנה. לא מהעוצמה הצבאית, כי בה היינו נחותים בכל פרמטר צבאי קלאסי, אלא מהעוצמה המהותית. מהאחדות סביב הרעיון שזאת מדינתנו, ואנחנו שומרים עליה ומוכנים לשלם עבורה מחיר.
"פעם צדקת הדרך היתה ברורה לנו, כי ידענו מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים - למדינה יהודית חזקה, מוסרית מאוד, שרותמת את העבר ואת ההווה שלה אל העתיד. כדי להגיע לשם אפשר וצריך להיאבק בסבך. אבל אנחנו הפכנו את הסבך לעיקר: מה נעשה עם הפוליטיקה, ומה נעשה עם ערביי ישראל, ומה העולם יגיד. יצרנו פה בעיה רבת משתנים, והפסקנו להסתכל על היעד".

והיום אנחנו גדולים וחזקים, וקיומנו כאן לא מוטל בספק.
"אימפריות ענקיות מתו זקופות. לא היה אפשר להבין מה מוטט אותן. הן היו חזקות צבאית וכלכלית, אבל התפוררו בגלל אובדן דרך פנימי. בגלל חוסר היכולת להגדיר את המהות שלהן".

וזה עלול לקרות לישראל?
"לא עלול. זה קורה. הציונות לא היתה נקודת ציון. היא תכלית המסע. היא הפלס, הערך שעל פיו אנחנו מודדים אם אנחנו מנווטים נכון או מתברברים. היום זה הכל חוץ מזה. אוסף של רעיונות שבאים מבחוץ, שקובע שאין הבדלים וכולם אותו הדבר".
וכולם לא אותו הדבר?
"ברור שלא. אתה ואני אותו הדבר? גבר ואישה הם אותו הדבר? ערבי ויהודי? מה פתאום. ערביי ישראל הם אזרחי המדינה, אבל הם בשום פנים ואופן לא חלק מהותי מהמפעל הציוני.
"יש לי הרבה טענות לממשלה הזאת, אבל העובדה שערביי ישראל הפכו להיות חלק מהנהגת המדינה היא חציית קו חמור במאבק שבין הפנים לחוץ. ערביי ישראל היו תמיד אלמנט חיצוני. לא מושפל, לא מבוזה, בעל זכויות - אבל חיצוני".

אויב? סכנה?
"זאת כבר ההחלטה של החיצוני. אם הוא רוצה להשתלט על הפנימי, אם אחמד טיבי רוצה שמדינת ישראל תאבד את מהותה היהודית, הלאומית, הציונית, אז הוא מתחיל להיות סוג של אויב.
"הפיכתם לגורם שעל פיו חיה או קיימת מדינת ישראל היא סוג של אבסורד, שאי אפשר להכיל אותו. כשאני שולח את בניי - כולם עוד עושים מילואים - ובקרוב את נכדי הבכור, להילחם בחמאס בעזה, וחמאס האידיאולוגי יושב בממשלה, זה יוצר דיסוננס קשה ביותר. הרעיונות של מנסור עבאס ושל הנהגת חמאס בעזה הם אותם רעיונות".
הם סוס טרויאני בממשלה?
"סוס טרויאני זה משהו שמנסים להחביא אותו. פה מדובר בקריסה של הבנת המהות של מדינת ישראל. עבאס הוא אפילו לא סוס טרויאני. הוא אומר 'אני חמאס, ואתם, בכספי המסים שלכם, תממנו את תנועת חמאס בגלל שאתם רוצים לקבל הכרעות פוליטיות בעניינים שביניכם, היהודים'".

מדובר בחמישית מאזרחי המדינה. לא עדיף לשלב אותם?
"שיח השילוב הוא שטות. זה שיח חוץ. שיח של זהויות, לא של מהויות. ערביי ישראל הם לא יהודים, לא ציונים, לא שותפים בצדקת הדרך שלנו. הם צריכים ליהנות מכל זכות אנושית, אזרחית, חוקית,
אבל הם לעולם לא יהיו שותפים נאמנים למהות של מדינת ישראל.
"ערביי ישראל בחרו צד. הם אומרים את זה בצורה מאוד מפורשת. הם הזרוע המדינית־פוליטית הפנים־ישראלית, שנועדה לעזור לזרוע החיצונית, הצבאית, שפועלת נגדנו. זאת תנועת לפיתה".
מה הפתרון?
"אם השימוש שעושה קבוצת מיעוט, אפילו גדולה, בכללים של הדמוקרטיה מערער את המהות של המדינה כיהודית, ציונית ולאומית, צריך לטפל בכללי הדמוקרטיה באופן שבו הדמוקרטיה לא תהרוג את המהות של מדינת ישראל".

לשלול מערביי ישראל זכות הצבעה?
"עד עכשיו היה קונצנזוס בין ימין לשמאל: שיממשו את זכותם האזרחית להצביע, אבל הם לא יכולים להיות חלק מהממשלה, מהרשות המבצעת ומקבלת ההחלטות. מאז קום המדינה כל המפלגות הציוניות הבינו שהשינוי הזה ייצור עימות חזיתי בין שתי המהויות - הדמוקרטיה והזהות הציוניות־יהודית־לאומית של המדינה. לכן הן נמנעו מזה.
"העמדה הזאת, שנועדה מצד אחד לייצר אפיקי דמוקרטיה סבירים לציבור הערבי, אבל לא לתת להם שותפות בהנהגת המדינה, נשטפה. יהיה קשה מאוד להחזיר את המצב לקדמותו, המחיר יהיה שינוי זהותה של המדינה".
אז מה קרה לנתניהו שהפך את המפלגות הערביות ללגיטימיות וניהל איתן מו"מ? ומה קרה לבנט שהכניס אותן לממשלה?
"מנהיגים מתערערים תחת הצונאמי החיצוני. זה קרה לבגין, זה קרה לרבין, זה קרה לשרון, וזה קרה גם לנתניהו. לקראת הסוף הוא התערער. אבל הרעיון אצלו היה שהם יתמכו מבחוץ באמצעות הימנעות, לא עלה על דעתו שהם יהיו חלק מהממשלה, ואני יודע את זה ממקור ראשון.
"בנט יישא על גבו לנצח את האסון הזה. ההכנסה של ערביי ישראל לממשלה שקולה לתבוסה במלחמה".

ואולי זה קרה כי הכל כאן הלך להקצנה. גם המפד"ל, שבה גדלת, קיבלה כיוון משיחי והפכה קיצונית ומאוד דתית. גם החרדיוּת הלכה להקצנה. אולי זאת ריאקציה לכך.
"בתוך פסטיבל המסכות והזהויות, כולם התברברו. מה שאני ואתה עושים כאן הפך להיות מאוד נדיר. היכולת לשבת, לשוחח. דעותיך לא חייבות להיות מקובלות, אבל אפשר לדבר עליהן. הציונות הדתית היתה אמורה להיות הליבה של המהלך הציוני. זה לא קרה".

לגייס אנשים ורעיונות"

איתם נשוי לעילית, אב לשמונה וסבא ל־34 נכדים, מתגורר במושב נוב ברמת הגולן. הוא התגייס לצה"ל ב־1971 ועשה את עיקר שירותו בחטיבת גולני. במלחמת יום הכיפורים קיבל את עיטור המופת על חילוץ פצועים תחת אש ברמת הגולן, ובמבצע אנטבה פיקד על סיירת גולני. בהמשך פיקד על חטיבת גבעתי ועל עוצבת הגליל, בשיאה של הלחימה בחיזבאללה בלבנון. בשנת 2001 השתחרר מצה"ל בדרגת תת־אלוף, אחרי שלא קודם לדרגת אלוף, לטענתו ממניעים אישיים.
הוא נכנס למפד"ל ונבחר לראש המפלגה. בשנת 2002 הצטרף לממשלת שרון והיה שר התשתיות, ובהמשך שר הבינוי והשיכון. הוא הוביל את פרישת המפד"ל מהממשלה סביב תוכנית ההתנתקות, ובהמשך פרש בעצמו מהמפלגה (ששינתה שמות), עד שפרש כליל מהפוליטיקה ב־2010.
שילמת מחיר בגלל דעותיך. בצבא, בפוליטיקה.
"ממרום 70 שנותיי אני יודע שזה עשה לי רק טוב. בסופו של דבר, אומֶר חיינו לא נשען על כמה תארים או כסף אספת, אלא מי אתה ומה היית ועשית. במובן הזה, תמיד היה לי טוב. אמרתי את האמת שלי, בלי לחשוב על ההשלכות שיהיו לזה על הקידום שלי בצבא או על ההתקבלות שלי לחוגים שונים במדינת ישראל. עשיתי את מה שאני מאמין בו, וכך אני חי".

אתה חושב שלא התקדמת בצבא בגלל הכיפה והדעות?
"הדעות שלי היו תמיד לאומיות, יהודיות, ציוניות, לוחמות. כנראה פחדו מהן, ורוב הזמן גם השתמשו בהן נגדי. במה שכונה 'משפטי גבעתי' באינתיפאדה הראשונה (כמה מפקודיו טענו כי הוא הורה להם לשבור ידיים ורגליים של פלשתינים; י"ל) היו חיילים שסרחו, ואני לא הסכמתי לגבות אותם. גם בגולני היו דברים כאלה, אבל שם גבי אשכנזי היה המח"ט, אז זה התקבל כדבר פשוט".
ובגבעתי לא, בגלל הכיפה שלך?
"ברור. חד־משמעית".
ואתה חושב שהיום יש פחות אומץ מחשבתי במערכות האלה?
"בהחלט. אומץ מחשבתי לא נובע מאופורטוניזם. הוא נובע מצדקת דרך. מהבנה שיש בעולם אמת. שיש דרך נכונה ודרך אחרת שהיא שגויה, ולא הכל חלק מאיזה נרטיב לגיטימי. כשאתה אומר אמת, אתה צריך להיות מספיק אמיץ כדי לדעת שגם יבקרו אותך על הדברים שלך. ואני לגמרי בסדר עם זה".
"לפני הקמת הממשלה הנוכחית דיברתי עם בנט", הוא מגלה, "היו לנו שיחות לא מעטות. הוא אמר לי שהממשלה הזאת, עם ליברמן וסער, היא עשר מעלות ימינה מממשלת נתניהו. אמרתי לו שהוא טועה בהערכת הכוחות החיצוניים שפועלים. אלה כוחות אדירים, ארגוניים, כספיים, חלק גדול מעולם התקשורת ומהאקדמיה. איזו עוצמה הוא יודע להעמיד מנגד? זה לא הכל עניין של מספר המנדטים. חייבים גם צדקת דרך וכיוון. לממשלה הזאת אין כיוון".
לדבריו, הוא עסוק עכשיו בגיבוש חלופה. "לא פוליטית, בשלב הזה, אלא רעיונית. האינסטינקט של מי שהפסיד הוא להסתער ולנסות לכבוש מחדש את השלטון, אפילו באגרסיביות. זה מזכיר לי את גולני, כשאבד החרמון. התגובה הראשונית היתה 'בואו נסתער וניקח אותו בחזרה'. אבל הקרב הזה נכשל.
"צריך להתארגן. לגייס מחדש אנשים ורעיונות. זה מה שעשה השמאל אחרי שאיבד את השלטון. הוא הלך לעולם החיצוני, הליברלי, ובנה קאדר שלם של רעיונות".
השמאל והחוץ זה אותו הדבר בעיניך?
"רוב היהודים במדינת ישראל מבינים שללא הרעיון היהודי־ציוני־לאומי, כל המעשה של מדינת ישראל הוא חסר פשר. השמאל הוא קבוצה מאוד מצומצמת, שעוסקת בהזרקה של רעיונות חיצוניים אל תוך המהות הישראלית".
הנכדים של הקיבוצניקים שגדלו איתך בעין גב הם שמאל? הם חוץ? הם סכנה למדינה?
"חלילה. בגלל זה אני אומר שהמאבק היום הוא לא בין ימין לשמאל, אלא בין פְנים לחוץ. כל מי שגר פה ומגדל פה ילדים ונלחם פה מלחמות ומעבד את אדמת הארץ ומביא לה פירות הייטק אדירים, הוא פנים. אבל יש מיעוט קטן שמביא רעיונות שמסכנים אותנו, כמו 'מדינת כל אזרחיה'. העולם כולו איבד זהות. הרעיונות האלה שטפו את אירופה ואת אמריקה. אירופה איבדה את זהותה לחלוטין. בארה"ב המאבק בעיצומו. טראמפ ביטא אותו, אולי בצורה קצת גסה, כשדיבר על Make America Great Again".

"מעצימים את אויבינו"

איתם אומר שהמהלך שהוא הכי גאה בו בכל שנותיו הוא העובדה שמנע מלחמת אחים במהלך ההתנתקות. "זכיתי אז להרבה ביקורת, אבל בעיניי זה היה חשוב מכל".
אם היית אז בצבא, היית מבצע את המשימה?
"הייתי מוצא דרך לא לבצע אותה. ב־82', ערב פינוי ימית, הייתי מג"ד בבה"ד 1. נסעתי אל רפול (שהיה אז הרמטכ"ל) הביתה, ואמרתי לו שאם אצטרך להכריע בין להישאר בצבא לבין לפנות, אצדיע ואעזוב את הצבא. הוא הבין ואמר לי: 'תחזור לגדוד'. המשימה הוטלה על אחרים".
את ההתנתקות עצמה הוא מכנה "פשע כלפי התושבים, אבל בעיקר פשע כלפי האמת. סיפרו לנו שחמאס יעסוק בבנייה ובשיקום, ושממילא הכל הפיך, ובקלות ניכנס לשם ונעשה סדר אם רק טיל אחד יעוף לכאן.
"אותו הסיפור סיפרנו לעצמנו כשברחנו מלבנון. שאנחנו נברח, נסגור את הגדר, והאריה הזה יישאר לגָרֵם את העצמות שלו בלבנון. שטות מוחלטת. אמרתי אז לכל חכמי ההערכות שאם נברח מלבנון, נכניס את לבנון לכאן. כל עוד היינו בלבנון, העימות הוכל שם. צבא מול צבא, והיינו יותר טובים מהם. הגַנו על מדינת ישראל ועל אזרחיה, והשארנו את רובם מחוץ לעימות. ככה צריך לנהוג צבא.
"אותו הדבר גם בעזה. עד הבריחה הכלנו את העימות הזה, כולל בגוש קטיף. לפעמים יש שלוחות של הציונות, של אנשים מסוימים, שמוכנים לשלם מחיר. אני נולדתי בשלוחה כזאת, בקיבוץ עין גב. הרי לא התיישבנו שם במחתרת. המדינה חשבה שזה שלנו, ושאנחנו צריכים להיות שם.
"הפטנט הזה - נברח, נפקיר את השטח בידי אלמנטים עוינים, לא נטפל בהתפתחות הצבאית שלהם ונעניק להם מתנה מוראלית - הוא פייק ענק. מילא אם הפייק היה הפיך. אבל הוא יצר דינמיקות שיש בהן סיכון קיומי.
"הפכנו לפחדנים, והפחדנות הזאת נובעת קודם כל מחוסר היכולת שלנו לספוג נפגעים, שזה מה שעומד למבחן במלחמה - 'הנני היחיד, אם צריך קחי אותי עם חיי למען האומה, כי היא שווה את זה'.
"אנחנו מעצימים היום את אויבינו בניגוד לכל היגיון, ובלבד שנדחה את העימות. כל רמטכ"ל רוצה לגלגל את תפוח האדמה הלוהט הזה לבא אחריו. תן לו איזה מבצע צבאי, הוא יגיד שנתַנו להם קצת בראש, ושבלי החלטה מדינית אי אפשר להכריע. התבלבלנו עד כדי כך, שאנחנו הופכים את החיסרון ליתרון. מספרים לעצמנו שאנחנו בעצם צריכים את חמאס בשביל היציבות בעזה".
היית פועל להפיל אותו?
"בוודאי. צריך לסלק את חמאס. הייתי נותן לצבא שישה שבועות לגמור את הסיפור הזה. להיכנס לעזה, להשתלט, לאסוף את הנשק, ואחר כך לצאת. אנחנו לא צריכים לשלוט על עזה, אבל אסור לנו לאפשר שיהיה בה שלטון חמוש שיאיים עלינו".
היית עושה את זה היום בבוקר?
"בוודאי. היום, ובלי סיבה ובלי התראה".
ובלבנון?
"בלבנון ניאלץ לעשות את זה. בכל המקומות שיזמנו - הצלחנו. בכל המקומות שנגררנו, ממלחמת יום כיפור ועד היום - נכשלנו.
"הבעיה היא שבינתיים נפתחה לנו חזית נוספת - ערביי ישראל. הם נמצאים כבר יותר מעשור בשלב של מרי נגד סמכותה וריבונותה של מדינת ישראל. צריך לקרוא לילד בשמו. ויש לי חשד שהם גם בונים צבא, אחרת למה הם צריכים 40 אלף כלי נשק, שרובם גנובים מצה"ל?"
אולי בשביל הגנה עצמית, כי יש אנרכיה במגזר הערבי.
"אנחנו קונים את סיפור האנרכיה הפלילית. זה סיפור שולי. ערביי ישראל חמושים היום בהיקפים שלא שייכים לשום איום פלילי".
כדי שיהיה צבא, צריך גורם מארגן ומסדר.
"כדי שיהיה צבא צריך חיילים וצריך נשק. יש היום יותר אוחזי נשק בחברה הערבית מכל חיילי המילואים שיש למדינת ישראל בחטיבות החי"ר. יש להם נשק בבית, והם מתאמנים. כל מי שנוסע בלילות בנגב או בגליל שומע ירי אוטומטי. זאת לא פנטזיה.
"הם פועלים בחמולות. החמולה תיתן את הפקודה. כרגע הם נלחמים ביניהם. הם רוצחים, ומי שרצח כבר עבר את סף ההרג. אבל גרוע מכך, הם יוצרים הרתעה. עובדה שמשטרת ישראל מפחדת לפעול".
מתי זה יופנה נגדנו?
"זה כבר מופנה נגדנו, בהרתעה, וזה הופנה נגדנו בפרעות במהלך מבצע שומר החומות. כל האלמנטים כבר כאן: הנשק, האימונים, הנכונות להרוג, הפורמציות, שאולי קצת שונות מצבא, אבל יש אליהן נאמנות. בפועל, ישראל לא שולטת שם".
מה צריך לעשות?
"אני מעדיף לא להיכנס לזה. אין פתרונות פשוטים. אבל זאת בעיה דרמטית, שמחייבת טיפול מאוד תקיף ונחרץ. בעיניי, הבעיה הזאת של המרד הערבי הפנימי היא יותר מסובכת מכל האיומים החיצוניים גם יחד.
"עכשיו הם חלק מהממשלה, ובמובן הזה, המרד הערבי זכה לחסינות לכמה שנים טובות. תשאל כל אחד ברחוב, הוא יגיד לך שערביי ישראל עושים מה שבא להם. ומה שבא להם זה להקטין, לגמד, לבזות, להכחיש את קיומה של מדינת ישראל. צריך לפעול נגד זה".

"הערת אזהרה לבנט"

איתם מוטרד מאוד מ"אובדן הרצון של הצבא להילחם" ומ"אובדן הנכונות של החברה הישראלית לשלם מחיר". "אנחנו חשוכי ניצחונות כבר הרבה מאוד שנים. הוויית הקרב, הוויית ההקרבה, הולכות ומתרחקות מאיתנו, ואם הן כבר קורות באיזשהו מקום, זה בדרך כלל יותר מרשם לאסון מאשר מרשם לניצחון.
"תראה מה קרה ליום העצמאות. זה הפך להיות צ'ק ליסט של סיפורים קורעי לב של יחידים, שבצד הערך שלהם למטה כתוב: 'וואי, איזה בזבוז'. האתוס של הגבורה הולך ודועך. בעיקר יש אתוס של עצב אינסופי ושל טענות כלפי מי ששלחו את הבנים למלחמות האלה.
"גם מקבלי ההחלטות יודעים שטוב לא יהיה אפשר לצאת מאירוע צבאי מאג'ורי. ולכן או שהם דוחים, או שהם מחפשים תחליפי סיכון בצורה של טכנולוגיה, שהיא נפלאה, אבל היא לא מנצחת מלחמות. רובם מבקשים שהמציאות תכפה עליהם איזו פעולה. שיוכלו להגיד שלא היתה להם ברירה".
מה קרה לסוסים הדוהרים בצבא?
"גם הסוסים הדוהרים סופגים את הלם הצונאמי החיצוני. הם גדלים בסביבה של תקשורת פתוחה, לומדים באקדמיות צבאיות שכבר מזמן לא מלמדות כלום, וסופגים את זה. תראה מה לומדים גם במקומות שצה"ל אמור להתחנך בהם, כמו יד ושם. מקום שהוכרזתי כבלתי כשיר מבחינה מוסרית להנחיל בו את זכר השואה. אני לא רוצה להתבכיין 'אכלו לי שתו לי', אבל זאת אינדיקציה.
"יד ושם מוחק היום כל שריד לעניין יהודי ספציפי והופך את השואה לסיפור של הרוע העולמי. כאילו השואה היא סיפור של הרוע העולמי, והלקח של הרוע העולמי הוא שגם אנחנו יכולים להיות חלק ממנו. ביטא את זה סגן רמטכ"ל אחד, אמר את זה עכשיו יאיר לפיד, וכחלק מזה, גם יד ושם - שהוא זירה מאוד חשובה וחזקה בעיצוב התודעה הלאומית ותודעת הביטחון הלאומי והחוסן שלנו - הולך ונחלש".
טענו נגד המינוי שלך ליד ושם, "מי שהוא גזען כלפי אחרים לא יכול לעמוד בראש מוסד שנלחם בגזענות האולטימטיבית נגד יהודים".
"זאת טענה מופרכת. בערך כמו לטעון שמי שאומר לאשתו שהוא אוהב אותה יותר מכל הנשים, שונא את הנשים האחרות. הרי כל פטריוט ישראלי שאומר 'אחיי, מדינתי, ביתי, קודמים לאחרים', יכול להיות מואשם בגזענות. זה חלק מהצונאמי של השקר החיצוני".
אז למה התנגדו שתהיה ביד ושם?
"כי יד ושם מיצב את עצמו כמוסד אקדמי, ובתור שכזה, הוא צריך לקבל אקרדיטציה מהעולם האקדמי. והעולם האקדמי לא מקבל את זה שהשואה היתה שואת העם היהודי, אלא שהיא היתה חלק מהרבה שואות. מיעוט קטן של אנשים, שמייצגים את החיצוני אבל אוחזים בכל עמדה, לא מאפשרים ולא רוצים לאפשר כניסה לאחרים".
רצית את התפקיד הזה?
"בהחלט. שמחתי שהממשלה הקודמת פנתה אלי וביקשה ממני. ראיתי בזה שליחות גדולה. אחד הדברים שהם אינדיקציה למצבנו הוא שזאב אלקין, שיזם את המינוי הזה, ובנט ושקד, שתמכו וגם הגנו עלי בזמנו כנגד אמירות לפידיות כאלו ואחרות, פתאום שינו את עורם כשזה הפך לעניין עם הקשר פוליטי. אף אחד מהם לא התקשר להגיד 'שינינו את דעתנו, גילינו שאתה לא מתאים'. פשוט פעלו באישון לילה"
זרקו אותך בצד הדרך?
"כן. אבל אני לא מדבר על העלבון, אלא על התופעה. זה היה מעשה גס".
לגיטימי לא למנות אותך.
"ברור. אבל ככה לא נוהגת ממשלה, וככה לא נוהגים אנשים שבאמת מבינים ורוצים ריפוי ואיחוי. ככה נוהגת כנופיה שהשתלטה על ההגה, ועכשיו היא נוהגת לדרכה בפראות.
"אני חושב שיש היום ציבור ענק שמבין את זה. שמבין שהולכים ונכפים עלינו עניינים שהם זרים לנו לחלוטין - תרבותיים, ביטחוניים, כלכליים, לאומיים. והצונאמי הנגדי הפנימי למה שקורה פה עכשיו עתיד להתעורר. אני לא יודע סביב איזה אירוע נקודתי זה יקרה, אבל נהמת ההמון העצום הזה, ששייך לפְנים שאני מדבר עליו, הולכת ובוקעת. היא תצטרך הכנה ודרך, ועוד כל מיני דברים שאני עוסק עכשיו בהכנתם".
אתה רואה את עצמך מנהיג את זה?
"העניין האישי שלי לא רלוונטי. אבל אני משוכנע שהאמת הזאת מארץ תבקע. לאנשים נמאס מהכפייה הזאת. אני מרגיש לפעמים שאני חי באיזו אינקוויזיציה תודעתית. זה כל כך לא סובלני, וזה כל כך בז לאמת הפנימית, שאנשים אומרים לעצמם, 'די, אנחנו יהודים וישראלים, ואנחנו רוצים שהמדינה הזאת תהיה מדינתנו ולא מדינת כל דעותיה ואזרחיה וזרמיה ורעיונותיה'".
ובנט לא מבין את זה?
"אם אני יכול לרשום לבנט הערת אזהרה, היא בעניין הזה. הקול הזה לא יכול להיות מושתק, והוא לא ייאטם. הוא יבקע כל כיפה וכל קיר שיעמדו בפני האותנטיות היהודית־לאומית־ציונית שלו. מי שבאמת חפץ חיים בפוליטיקה, מעבר לזה שהוא יושב עם כתר קטן על הראש ויהיה ראש ממשלה לאיזה זמן, צריך לדעת שהקול הזה כאן, והוא יבקע בקול גדול".
https://www.israelhayom.co.il/magazine/shishabat/article/3975966/



מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מהקצינים שהפכו לפוליטיקאים הבודדים היחידים שמדברים ללא מורא ופחד סלקטור 13.08.21 09:34 1
     למה הוא פרש? אבי_85 13.08.21 09:54 28
         כי היה כישלון חלוץ שפוי 13.08.21 09:55 31
             אנחנו נכשלנו לא הוא האלכימאי 13.08.21 10:14 48
                 לא יודע מי זה אנחנו חלוץ שפוי 13.08.21 11:35 102
                     נושא האשכול זה לא אפי איתם האיש OutsideTheBox 13.08.21 12:00 121
                         נושא האשכול הוא ראיוו עם אפי פיין חלוץ שפוי 13.08.21 12:07 127
                             היה משהו עם טייסים במבצע האחרון eliya 13.08.21 12:28 143
                             היית מחובר למציאות בזמן שומר חומות? MechanicalMan 13.08.21 14:27 172
                             אתה מוזמן ללמוד על ''הסכם חודייביה'' ולהבין את הרעיון האיסלמי של ההמתנה ב'שלום' מדומה קונטרס הספקות 13.08.21 16:16 189
                             על הכוונת רקטות חיזבאללה לעבר ישובים יהודיים בזמן לחימה ע''י ח''כים ערבים שמעת? OutsideTheBox 13.08.21 16:42 193
                                 רק מדינה מטומטמת מאפשרת מפגש בין מחבלים למחבלי כנסת. ש-עצמון 14.08.21 08:39 233
                             מיעוט בעם היהודי מבחין בשינויים העוברים על שני העמים. והם יכו בנו בעצמה רבתי. רכס חיים 13.08.21 17:20 203
                                 מסכימה עם כל מילה שלך,ויודעת שהמצב הרבה יותר גרוע,השמאל האדוק הרדים לנו את החושים AQB 13.08.21 17:34 206
                             נראה שאתה משתמש בשם משפחתו הקודם כדי להביע בו זלזול Xmeex 13.08.21 18:33 217
             הוא יכול לשדר את 'הכל דיבורים' קוראת ותיקה 13.08.21 10:55 72
                 למה דווקא היה מוכן להחריב את רמת הגולן חלוץ שפוי 13.08.21 11:33 100
                     מזל שלא הצליח אבי_85 13.08.21 12:14 133
                 גם להגיד את האמת הקשה היום זה נחשב למעשה די נדיר ששווה ללא פחות מעשיה , Brasilver 13.08.21 15:11 179
                     מזל שאין לו אפשרות... אחרת היה גורם איזה נזק... קוראת ותיקה 13.08.21 15:16 182
                         דווקא נשמע מצויין מה שהוא אומר וביינתים את האין סוף נזק עושים אלה שכן יכולים לשנות . Brasilver 13.08.21 15:25 183
             השמאל הוא כישלון דיויד מהקריות 13.08.21 11:02 74
                 אני רוצה להחריב רק את הקריות, נתיבות ואופקים חלוץ שפוי 13.08.21 11:34 101
                     את הקריות לא תצליח דיויד מהקריות 13.08.21 11:35 103
                         זה כבר דומה לרמאללה חלוץ שפוי 13.08.21 11:37 106
                             חבל שאתם עושים ''קפה'' באשכול חשוב. גיאאוני 13.08.21 11:39 107
                                 מה חשוב בדעתו של מי שהיה ח''כ לרגע לפני 20 שנה? חלוץ שפוי 13.08.21 11:43 110
                                     צודק. תמשיכו גיאאוני 13.08.21 11:46 112
                                     ככה זה כשהשטחיות חוגגת... חשוב לי 13.08.21 12:25 139
                                         מה מפריע לך שיש את כל המלל? אתה לא מוכרח לקרוא את הכל... טוק דוגרי 13.08.21 12:30 145
                                             צודק לחלוטין... חשוב לי 13.08.21 12:38 154
                                     לענ''ד(כמובן שיכול לבוא מנהל ולהוריד את השאלטר על האשכול) מדובר בראיון מכונן טוק דוגרי 13.08.21 12:55 161
                                         מבחינתי אפי הוא אכזבה Gold Mines 13.08.21 14:33 173
                                             אתה זורק פה פצצה,ולא מפרט AQB 15.08.21 00:18 255
                                                 אם לאפי יש בעיות זכרון הוא מוזמן לכתוב לי בפרטי וארענן את זכרונו Gold Mines 15.08.21 19:22 259
                                     כנראה שחשוב לפי האמוציות שזה מוציא ממך זורבה 15.08.21 01:53 257
                                 איפה אתה רואה קפה? דיויד מהקריות 13.08.21 12:11 131
                 גם אז הם ידאגו לעצמם ויצילו את משפחתם ... Sam 13.08.21 12:10 129
                 יש בזה הגיון מסוים - מי שהקים יהיה גם זה שיחריב הסטוריון חובב 13.08.21 12:45 155
                     השמאל של היום, אינו ממשיכה של אחדות העבודה והפועל העברי, אלא של השמאל האנטי ציוני של מאגנס דודידו 13.08.21 13:10 164
                         אני מבין שאתה מתמחה גם בשכתוב ההיסטוריה - ובכן, מפלגת העבודה הנוכחית במתכונתה המצומצמת היא ממשיכת דרכו הסטוריון חובב 13.08.21 16:12 187
                             מפלגת העבודה ממש לא ציונית כולל המנהיגה שלהם דודידו 13.08.21 23:46 224
                                 אתה מתעסק בזוטות מצטט פעילים אלמונים ומספר סיפורי בדים ופייק - אתה משכתב היסטוריה בגלל פוזיציה והאמת כלל הסטוריון חובב 14.08.21 02:07 226
                                     אני ציטטתי את יושבת הראש של מפלגת העבודה מיכאלי שהסבירה שהשם המחנה הציוני גורם נזק ומרחיק מצביעים דודידו 14.08.21 15:15 248
                                         אתה כותב דברים בטלים משבש אותם ואז מפרש אותם כרצונך - לא נעים לי לחזור על כך שאתה מלהג שטויות, למשל: הסטוריון חובב 15.08.21 01:36 256
                             כבד את הניק שלך השמאל הציוני שהקים את המדינה אלי כהן 14.08.21 11:57 241
                                 אני מכבד את הניק שלי, מכבד מאד את השמאל הציוני של פעם - מקווה לתקומתו בעתיד ומסכים עם כל מילה שכתבת הסטוריון חובב 14.08.21 12:38 242
                 גם ''הימין, {מפלגות ביבי והחרדים הכאילו ימין}. ש-עצמון 14.08.21 08:40 234
             צודק. כפוליטיקאי - לא היה מוצלח. shabor 13.08.21 11:30 94
             אגב כמפקד בצפון הוא דווקא נחל הצלחה מול החיזבלה והוריד את מספר ההרוגים. ש-עצמון 14.08.21 08:35 232
     כל מה שאמר - צודק 100% דורון 13.08.21 10:06 38
     תיכף יתפרו לו איזה תיק ואז יידע מה זה מורא ופחד. הוא לא מבין מי שולט כאן במדינה חוצן 13.08.21 17:06 198
  הם וודאי לא בונים צבא מסודר, אבל במלחמת השחרור הבאה לכנופיות יהיה ארסנל מרשים והוא פלאי 13.08.21 09:37 2
     זה בדיוק מה שקורה בכל הכפרים בתוך המדינה AQB 13.08.21 09:39 9
     בוא אגלה סוד שאף אחד לא יקרא אבו צאלח 13.08.21 09:42 13
         והציבור נשאר ללא הגנה godfrey 13.08.21 09:56 32
         +1000 Gold Mines 13.08.21 14:37 175
         מיליון דולר. רכס חיים 13.08.21 18:08 213
     אל תדאג יש לנו את דומרני ואברג׳ל ועוד Django 13.08.21 11:29 93
     צריך להקים מחדש את יחידות הנוטרים היישוביים ואת המשמר הנע של הנוטרים שיגן על התנועה בדרכים דודידו 14.08.21 15:32 249
  כל מילה חצובה בסלע, ואנחנו נשלם את המחיר כרגיל. אבו צאלח 13.08.21 09:37 3
     עד שמישהו מתעורר,הם כבר בשקט מתכוננים ומחכים ליום פקודה AQB 13.08.21 09:40 11
  בוקר טוב לך אפי איתם AQB 13.08.21 09:38 4
     שיחזור ויקים מפלגה.גם אם לא יצליח,יקח קולות מבנט ויעלים את מפלגת הסקר. jo08 13.08.21 10:57 73
         צודק,הוא ייקח בגדול,כי העם משווע למנהיגות אמיתית שתוביל AQB 13.08.21 11:21 84
     חח... חשוב לי 13.08.21 12:28 142
         כן,הכל בגלל הממשלה הנוראית הזאת AQB 13.08.21 13:44 171
             שתיתי והוספתי עוגיה... חשוב לי 13.08.21 15:54 186
                 אז ראשית אתה מדבר עם אשה AQB 13.08.21 17:23 204
                     מחילה... חשוב לי 14.08.21 07:59 230
             את מתכוונת לממשלת ביבי ששלטה 12 שנה עד לפני חודשיים... ש-עצמון 14.08.21 08:42 235
  ממש טוק דוגרי! אעופה אשכונה 13.08.21 09:38 5
     אפי אל תדבר בשמי,התסכול התסכול מבין אותך ותודה על העבר הצבאי שלך ותרומתך למדינה TAK 13.08.21 10:34 58
         איפה הוא דיבר בשמך? shabor 13.08.21 11:29 92
             זה על מגיב אוטומטי, בוט. Django 13.08.21 11:31 97
                 אני רק שאלה... חשוב לי 13.08.21 12:34 149
                     אני יכול להתחייב שיש כ5% מהנדסי תודעה וגורמים חיצוניים נוספים ברוטר שמנסים להשמיע\להשפיע. unclesam 15.08.21 10:47 258
  ''יש היום ציבור ענק שמבין שנכפים עלינו עניינים שזרים לנו לחלוטין - תרבותיים, ביטחוניים, כלכליים, לאומיים'' +++ popay 13.08.21 09:38 6
     לגמרי נכון,אבל מה ישנה את התמונה הזאת,כל עוד אלה שחושבים כך, אוחזים במוקדי השלטון? AQB 13.08.21 09:42 15
     יש הבדל ענק בין לאומי ללאומני לייקווד 13.08.21 10:08 41
         מה ההבדל? shabor 13.08.21 11:28 90
         שטויות! בן גביר לא לאומני וגם לא גופשטיין. יהודי ישראלי 13.08.21 12:48 157
  לא יודע אם החשד שלו נכון. אבל בכל מקרה חייבים לאסוף את הנשק הלא חוקי. איל השרון 13.08.21 09:38 7
     בלתי אפשרי, המדינה כבר איבדה שליטה גולדברג 13.08.21 10:26 54
         ממש לא נכון. זה גם אינטרס של האוכלוסייה הערבית כך שהם ישתפו פעולה, גם אם בשתיקה והלשנות. איל השרון 13.08.21 13:35 167
  מפחיד מאוד חןוחסד 13.08.21 09:38 8
  פעם הערכתי שהוא יגיע להנהגת המדינה. הפסדנו מנהיג ראוי. Q 13.08.21 09:40 10
  ארוך ,אבל ,כל מילה בסלע נבל עשור 13.08.21 09:41 12
     מבין את מה שרצית להגיד והרבה אנשים כותבים את זה אעופה אשכונה 13.08.21 10:05 37
         ועדיין מילים שוות יותר משתיקה רנדומלי 13.08.21 12:35 151
             ''...ולא מצאתי לגוף טוב משתיקה'' יהודי ישראלי 13.08.21 12:49 158
  איש מופת אבל פוליטיקאי די גרוע שביבי שיטה בו צללפון 13.08.21 09:42 14
     קורץ מהחומר המתאים למנהיג AQB 13.08.21 09:43 18
     חלק מחבורה טובה שהבלופר שיטה גם בהם... חשוב לי 14.08.21 02:43 229
  איש יקר שזכיתי להכיר אותו אישית ראנץ 13.08.21 09:42 16
     +++ AQB 13.08.21 09:43 19
  אם חיי אדם חשובים לנו אנחנו צריכים ליזום כל מלחמה אפשרית עם האויב Karish 13.08.21 09:42 17
     אמת,לשם כך אנחנו צריכים אנשים כמו אפי איתם שיעוררו את AQB 13.08.21 09:45 22
  הבעיה זה שהשבכ כמעט לא עוקב אחריהם אלא משאיר לטיפול המשטרה כינוי 13.08.21 09:44 20
  הסר חשד מליבך FuNatic 13.08.21 09:45 21
     נימוק מעניין... סטטיסטיקאי 13.08.21 10:02 36
         החשד הופרך לפני 20 שנה FuNatic 13.08.21 11:25 87
  מדאיג, אני חושש שהוא מאבחן נכון בולגקוב 13.08.21 09:49 23
     כשמגיע הרגע אז מיד אנשים אומרים:''רק מהאויר,שלא תיפול שערה מראש חייל...''כולנו רוצים שלא תיפול אבל מי שנוהג הרואה 13.08.21 09:59 34
         והצדק איתם. למה שחייל יקריב את חייו בלבנון לייקווד 13.08.21 10:13 46
             איך יהיה בטחון מוחלט,אם אין אמונה בדרך הנכונה AQB 13.08.21 11:30 95
                 מהי הדרך הנכונה? מי זה עם ישראל? ואיפה זה ארץ ישראל. לייקווד 13.08.21 13:01 162
                     צודק לחלוטין,אבל אין לנו את הזמן והפריוילגיה, לבזבז רגע נוסף,כי אנחנו במדרון תלול AQB 13.08.21 13:41 169
     ד''ר גדי טאוב היטיב לאבחן את זה בספרו ''ניידים ונייחים'' יהודי ישראלי 13.08.21 12:51 159
  בהצלחה !!! אני איתך ישראל לעולם 13.08.21 09:51 24
     אמת ונכון AQB 13.08.21 11:31 98
  בעוד יומיים : נגד אפי איתם נפתחה חקירה בחשד למעשה מגונה כשהיה בכיתה ט המעיר 13.08.21 09:51 25
     אם הוא קורץ מהחומר של מנהיגים, ואני חושבת כך AQB 13.08.21 11:32 99
         אם הציבור לא יהיה איתו, גם אם הוא יהיה חזק, הוא פשוט יעזוב או יפסיד. יהודי ישראלי 13.08.21 12:52 160
             אילו ידעת כמה נכון וקריטי מה שאמרת AQB 13.08.21 13:36 168
  כמה שהוא צודק.... שמח בחלקי 13.08.21 09:53 26
  חבל להם על המאמץ סרגייאבוטבול 13.08.21 09:53 27
  מי שעוקב אחרי מה שאני כותב לפעמים ,זה זה בדיוק!אנשים כאן מתווכחים ביביסטים,בנט...הבעיה היא עקרונית שלנו כחברה הרואה 13.08.21 09:54 29
     רק שבנט הכניס אותם לממשלה ויתן להם תקציבים שבסוף יגיעו לארגוני הפשיעה הערבים שיקנו עוד נשק כינוי 13.08.21 09:58 33
     צפרא טבא יהודי חכם (: יוסקה 13.08.21 10:19 53
  פינת הטירלול היומית. עדי 13.08.21 09:55 30
     איפה הטרלול פה? לדעתך יש פה משהו שהוא לא אמת? ultrasouth 13.08.21 10:11 44
         נחכה לתשובה, או שלא נעצור את נשימתנו? shabor 13.08.21 11:25 88
     שלום וברכה . יוסקה 13.08.21 10:17 52
     הפוסל במומו פוסל MrRobot 13.08.21 10:33 57
     הכי טוב להיות בת יענה oshiEL 13.08.21 10:37 61
  אין ספק שהוא צודק לכל הפחות יש מקומות ביוש ששומעים את סוגי נשקים השונים אלמוני 13.08.21 10:02 35
  ידוע יוסף 13.08.21 10:07 39
  הוא כל כך צודק mctom 13.08.21 10:08 40
  כתוב כבר בספר שמות פרק א' פסוק י'.... מהרהרת 13.08.21 10:08 42
  מפחיד ממש, הרס לי את השבת MeAni 13.08.21 10:09 43
  לא נכון!!! אפי שלנו?? מתיייי? צ'ינו 13.08.21 10:11 45
  המאבק הוא בין הציונים לכל היתר nitzan 13.08.21 10:13 47
     לדעתי, בין היהודים ובני בריתם וכל היתר. shabor 13.08.21 11:24 86
  חייבים להיות מוכנים לאינתיפאדה כוללת של ערביי ישראל בזמן הקרוב גולדברג 13.08.21 10:15 49
  תומך בכל מילה - זה הקול שהיה חסר לי בתקופה האחרונה עם עולם 13.08.21 10:15 50
  צפרא טבא . יוסקה 13.08.21 10:16 51
  אבל כבר עכשיו הם נלחמים בנו. עורכים בנו פוגרומים, שודדים לנו את הרכבים, מטרידים מינית יהודיות תשבץ 13.08.21 10:28 55
     זה מעבר לזה, יש פה מליוני אזרחים ערבים חמושים שמתכוננים לאינתיפאדה כוללת גולדברג 13.08.21 10:32 56
         בהחלט. במיוחד כשבניגוד לאינתיפאדת 2000 לא הרגו בהם ולא יצרו הרתעה תשבץ 13.08.21 10:50 69
     זה פרומו oshiEL 13.08.21 10:38 62
         +1 גולדברג 13.08.21 10:54 71
         ברור.הם הבינו בדיוק מה קורה סתם אחת 13.08.21 12:13 132
     זה בדיוק הפיל הלבן שנמצא בחדר ואיש לא מדבר עליו שמש בגבעון1 13.08.21 17:18 201
  ראיון חד, כואב ועצוב אלון_2407 13.08.21 10:34 59
  האיום העיקרי שעולה מהכתבה הוא על סמוטריץ'. יהיה מעניין. סקפטי 13.08.21 10:35 60
  הלב והראש של איתם נמצאים במקום הנכון איתי 13.08.21 10:39 63
     +1 Gold Mines 14.08.21 13:36 246
  כל מילה בסלע, מה עושים עכשיו אוהב 13.08.21 10:39 64
  שש מהמישור להר 13.08.21 10:44 65
  לא מסכים עמו ועם דעותיו. אבל תמיד היה מעניין ובעל כוונות טובות. לגוף העניין 13.08.21 10:44 66
     במה, למשל, אתה חושב שהוא מנתח לא נכון את המציאות? shabor 13.08.21 11:23 85
  בהחלט ,איום קיומי מוחשי ומסוכן יותר neoray 13.08.21 10:44 67
     לא רק שאין תוכנית מגירה סתם אחת 13.08.21 12:10 130
         כלודאי חוויתי את הביזיון וחוסר האונים neoray 13.08.21 14:50 177
  אחלה אפי Raffaello 13.08.21 10:48 68
  הבן אדם שאומר את האמת כמו שהיא למרות שהיא ממש לא נעימה לשמיעה vicma 13.08.21 10:51 70
  הוא צודק בהכל, חוץ מהתזמון. ובזה שהוא חושב שזה הפיך עדיין. גיאאוני 13.08.21 11:04 75
     בדיוק, זה כבר בלתי הפיך גולדברג 13.08.21 11:04 76
     ככה זה כשנוטשים את דרך היהדות לייקווד 13.08.21 11:27 89
         +1000 גולדברג 13.08.21 12:22 137
             אולי עכשיו מובנת תשובתו של הרבי החמישי מחב''ד לראשי הביל''ויים. באלאנס_אליאנה 13.08.21 13:19 165
                 גם חבד משתמשים באותו טריק של חצאי משפטים והפיכתם לסיסמאות לייקווד 13.08.21 13:42 170
                     מה יש בהמשך שלא מקוים? עמבה 13.08.21 16:43 194
                         וידעו לעשות יחודים כמוך. לייקווד 13.08.21 17:00 197
                             ברור שתלמוד מביא לידי מעשה. עמבה 14.08.21 22:11 254
  ואנחנו נברח לתל אביב ולא ניתן להצטרף אלינו בתקווה שאח''כ לא ישמידו גם אותנו בכ''א תמיד נוכל לברוח לחו''ל בני מרום 13.08.21 11:07 77
     תל אביב זה מרחק יריקה מיפו וראית מה קרה שם בפרעות האחרונות וכמה רקטות ירו לשם. מזמן לא מקום מקלט או בועה תשבץ 13.08.21 11:12 81
  הכל מדויק סקוט 13.08.21 11:10 78
  מדוייק מזל דלי 13.08.21 11:10 79
  הוא צודק בהחלט קפסולה 13.08.21 11:11 80
  כל מילה זהב מישהו אחד 13.08.21 11:14 82
  התעצמות צבא מצרים - הרבה יותר מסוכנת ומלחיצה ONE1 13.08.21 11:19 83
     במחלקה ראשונה מדברים על זה הרבה. לייקווד 13.08.21 11:31 96
     חשוב לחסל את הסכנה הערבית סתם אחת 13.08.21 12:07 128
  יש לי חשד שהשמש זורחת במזרח BlackHawkIL 13.08.21 11:28 91
  התעייפתי מלקרוא. תמצת אפי. העם עייף gandalf 13.08.21 11:35 104
     אמלק: הפסדנו, לך תוציא דרכון זר גיאאוני 13.08.21 11:36 105
  ערבי ממוצע יורה בתנאי שטח יותר מחייל חיר שמקבל 3 מחסניות לתרגיל Whereismymind 13.08.21 11:42 108
     מדויק סתם אחת 13.08.21 12:04 126
  חוץ מדיבורי פוליטיקה חסרי תועלת מה הוא עושה בנידון על מנת להצילנו מהסכנה הזאת❓ ביריון 13.08.21 11:42 109
     מה הוא כבר יכול לעשות חוץ מלהזהיר? הוא כבר אזרח רגיל שפרש לגימלאות, ופוליטיקה זה לא בשבילו תשבץ 13.08.21 11:45 111
         מי בכלל ישמע לו❓ ביריון 13.08.21 11:47 113
     הוא לא יכול לעשות כלום סתם אחת 13.08.21 12:03 125
  כאשר תופסים על הגבול לבנון עשרות נשקים מוברחים (לאחרונה) יש כאן משהו בתהליך בנייה. ישראלצ'יק 13.08.21 11:50 114
     אתה מודע לזה שיש להם עשרות אלפי נשקים, כן? ארבע אותיות 13.08.21 11:51 117
         יש להם 400 אלף כלי נשק סתם אחת 13.08.21 12:02 124
  הוא צודק, מדינת ישראל התחילה להפסיד ביום שהיא החליטה שלא צריך שחיילים ימותו בקרבות ארבע אותיות 13.08.21 11:50 115
  מאמר חשוב ומטלטל פשוט וחד 13.08.21 11:50 116
     מטלטל ןמפחיד סתם אחת 13.08.21 12:01 123
  #האם צדק גם כאשר אמר: מנהיגים מתערערים תחת הצונאמי החיצוני.... וזה קרה גם לנתניהו. לקראת הסוף הוא התערער? אקטואלי 13.08.21 11:53 118
  בוקר טוב,עכשיו באים ?... שטויות הרלבים חושבים שהנשק הזה לא יופנה כלפיהם.. מסכנים אנשים בלי טיפת שכל בקודקוד. חדש בערך 13.08.21 11:55 119
  חברים לא לדאוג! משטרת סדום תגן עלינו גולדברג 13.08.21 11:59 120
  מאוד מעריכה את אפי סתם אחת 13.08.21 12:00 122
  היה חסר להם בסביבות 53 מיליארד מקורי 13.08.21 12:16 134
  ''הציונות הדתית היתה אמורה להיות הליבה של המהלך הציוני'' נכון...אכזבה גדולה BIGmmama 13.08.21 12:19 135
     למי שעוד לא קלט-אין יותר ציונות דתית,בוודאי שלא כגוף פוליטי משמעותי שמש בגבעון1 13.08.21 18:14 214
  עוד יבואו ימים בהם יישלחו רקטות צ'מפי 13.08.21 12:20 136
  מדהים שאיילת שקד עוד לא הצליחה להשתיק אותו erz 13.08.21 12:22 138
  ערביי ישראל מהווים 20% מהאוכלוסיה zoom9999 13.08.21 12:26 140
     הם יפסידו ולא כולם אצלהם ישתתפו. בוב הבנאי 13.08.21 12:35 150
         מי שלא ישתתף ייהרג על ידי אחיו הקיצוניים.אין להם פריבילגיה כזאת. שמש בגבעון1 13.08.21 18:16 215
     20% רק בתוך ישראל, יש עוד מליונים בשטחים, ואח״כ יש את עזה ואת כל המדינות המוסלמיות וכולם יתהפכו עלינו ביחד גולדברג 13.08.21 12:46 156
         כל מילה בסלע יצוקה. רכס חיים 14.08.21 01:35 225
     אם הם יפתחו במלחמת אזרחים בזמן קול_קורא 13.08.21 16:19 191
  חותם על כל מילה ורוצה שאפי יחזור לזירה הציבורית, אבל לא כיו''ר מפלגה דתית זה נועד לכישלון! עבד לעם קדוש 13.08.21 12:26 141
  צריך ללמד את זה ולהקריא את זה בכל בית ספר כחלק מתכנית הלימוד. אישקריות 13.08.21 12:30 144
  החשד שלך כנראה נכון.. הם כעת נערכים למלחמה הבאה מבפנים כשהם ידעו את כל הסודות של צהל משפיעים בתוך צהל מוחלש פלומה 13.08.21 12:31 146
  הם כבר מזמן מסמנים מטרה זו .... אבק ברוח 13.08.21 12:32 147
     אם השב''כ הפרקליטות ובתי המשפט וההנהגה נותנים לזה יד כנראה היהודים יתעוררו כמו שהתעוררו בגרמניה.. פלומה 13.08.21 12:35 152
  יש להם כבר צבא AvniY 13.08.21 12:33 148
  בהחלט מסכים על חלק מהדברים אבל בפירוש שונה FAO 13.08.21 12:36 153
  לפחות מישהו נורמלי עם קצת שכל ישר שלא מפחד לומר את מה שכולנו כבר יודעים ומבינים מזמן. אבל הממשלה לא מתפקדת טלקו 13.08.21 13:05 163
  איזה חשד, חוץ מלתלות שלט באיילון הם הודיעו בכל מקום אפשרי menahem 13.08.21 13:20 166
  הבלים, ערבים בונים קונסרבטוריומים ללימודי מוסיקה קלאסית ותזמורות פילהרמוניות בכל כפר מרסו 13.08.21 14:35 174
  עוד מתנחל שחי על חשבון הסכסוך קומונסנס 13.08.21 14:44 176
     מתנחל ברמת הגולן הכבושה neoray 13.08.21 14:52 178
  כל כך נכון. בוכה בלב. חם פה 13.08.21 15:15 180
  לפני שמטפלים בערבים צריכים לטפל בבגץ ובבפרקליטות eytank 13.08.21 15:15 181
     זה בסדר, לא יטפלו באף אחד מהם גולדברג 13.08.21 15:44 185
         אין לי ספק. הרסו את המדינה. הליכוד היה בשילטון הרבה זמן ולא טיפל בהם eytank 13.08.21 17:15 199
  בתור תושב לוד מלידה, אני מודה שהוא צודק Investjour 13.08.21 15:31 184
  כמה שאני אוהב את אפי איתם! הלוואי ויהיה רה''מ יום אחד תוכיפלצת 13.08.21 16:13 188
  הגיגי לשעברים אנטיפשיסטן 13.08.21 16:18 190
  הצעה לכיוון שונה לגמרי: ככל שיהיה שוק יותר חופשי - כך יהיה יותר שלום קפיטליסט 13.08.21 16:27 192
  אני לא חושד אאא 13.08.21 16:47 195
     מתחבר מאוד לפסקה האחרונה שלך. מנוסחת מעולה ומתמצתת את הריקבון גיאאוני 13.08.21 16:49 196
     +100 shlomo ezer 13.08.21 17:18 202
     תגובה מעולה ! אתה משקף את המציאות בצורה מדוייקת blue moon 13.08.21 17:53 212
     מדויק מאוד. אני כבר שנים אומר את זה גולדברג 13.08.21 19:52 222
  סוף סוף האמת נאמרת shlomo ezer 13.08.21 17:17 200
  No shit, Sherlock A_G 13.08.21 17:25 205
  כמובן שהוא צודק, זה ברור כמו שאין שלג בסעודיה ביולי אוגוסט. המדינה כמובן מעדיפה להתעלם blue moon 13.08.21 17:37 207
     מי זה המדינה? גיאאוני 13.08.21 17:38 208
         כל ממשלה שהייתה כאן, משטרה, מערכת המשפט . יותר נח לא להתעסק בחבית הנפץ הזאת blue moon 13.08.21 17:41 209
             זה נכון, אבל אני מכוון לכך שזה נובע מהתדרדרות המוסרית כפי שהצביע עליה אאא גיאאוני 13.08.21 17:42 210
                 נכון, כי אכפת להם רק מעצמם blue moon 13.08.21 17:52 211
  רוח הדברים שנושבת באשכול הזה מקורה ב 50 או 100 אנשים חברי הפורום שמש בגבעון1 13.08.21 18:31 216
  יש לי חשד שמישהו רוצה לחזור לפוליטיקה uzisho2 13.08.21 18:37 218
     הלוואי שאתה צודק. חסרים שם אנשים כמוהו קוקי 13.08.21 20:13 223
  הראיון הכי מרתק שקראתי בשנים האחרונות. מדינת ישראל בסכנה נוראית מבית ומחוץ קוקי 13.08.21 18:56 219
  לעיון האשכול: מדינת ישראל היא שלימדה את הערבים שלהם מותר הכל ומחריבה את עצמה במו ידיה עד שתאבד לנו ליה 13.08.21 19:43 220
     את סופנו ואת קיברנו כרינו במו ידינו! ליה 13.08.21 19:45 221
     כל מלה זהב. מנטליות הגלות (התחנפות לאוייב) והנטיה לשחיתות (כככ) קוברים את מדינת היהודים. מהרהרת 14.08.21 12:59 244
  הפתרון היחיד ועכשו - נאכבה שנייה,גירושם של כל ערביי ישראל לסוריה וחילוט רכושם. רכס חיים 14.08.21 02:08 227
  הפתרון היחיד ועכשו - נאכבה שנייה,גירושם של כל ערביי ישראל לסוריה וחילוט רכושם. רכס חיים 14.08.21 02:08 228
  לא הייתי פוסל את דבריו ש-עצמון 14.08.21 08:33 231
  מצדיק את לפיד שנלחם במינויו ליו''ר יד ושם FiReBall 14.08.21 08:45 236
  ראיון עצוב. אבל בתור תושב בת ים קשה לי להתווכח. אני רואה איך ערביי יפו פולשים לעירי בן-אדם 14.08.21 09:15 237
  יש אויב- השמאל עמקה 14.08.21 10:30 238
     יש אויב - השמאל עמקה 14.08.21 10:32 239
  ההשחתה מתחילה בכך שלדמוקרטיה אין ערך. שהחיים בישראל יקרים וצעירים יבינו שהם ימותו ויוקרבו על מזבח בשביל חונטות pingi 14.08.21 10:35 240
     העלת נקודה יפה עם הצבא ultrasouth 14.08.21 13:29 245
     איזה יהודי יכול להתאמן בנשק בלתי לגאלי, תוך שעה הוא בכלא. זה פריבילגיה ששמורה רק לערבים גולדברג 14.08.21 20:20 251
  ''יש היום יותר אוחזי נשק בחברה הערבית מכל חיילי המילואים שיש למדינת ישראל...''מדינה בהתאבדות דוקטורנו 14.08.21 12:55 243
  1000+ טיו 14.08.21 13:49 247
  איתםאו ר מה שהרבה מפחדים לספר שערביי ישראל מכינים לנו קבר עם עשרות אלפי נשקים מטולי טילים שגנבו מצהל ציון לנצח 14.08.21 17:44 250
  תודה על הכתבה החשובה neriazm 14.08.21 21:26 252
  לאחר שקראתי בעיון את הראיון איתו שמש בגבעון1 14.08.21 21:37 253

   
   
סלקטור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.17
2609 הודעות, 102 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מהקצינים שהפכו לפוליטיקאים הבודדים היחידים שמדברים ללא מורא ופחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
49169 הודעות, 154 מדרגים, 268 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:54   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. למה הוא פרש?  
בתגובה להודעה מספר 1
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:55   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. כי היה כישלון  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אפי "נולדתי להנהיג את עם ישראל" פיין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האלכימאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.16
3695 הודעות, 35 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:14   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אנחנו נכשלנו לא הוא  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים, וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. לא יודע מי זה אנחנו  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
הכיפות סרוגות בעטו אותו לא אני, אניצלא סובל אותו עוד מהימים שהיה פיין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OutsideTheBox לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.19
22616 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:00   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. נושא האשכול זה לא אפי איתם האיש  
בתגובה להודעה מספר 102
 
  
זה ברור שבזמן לחימה בשתי חזיתות תהיה לנו חזית שלישית פנימית שיהיה קשה מאוד להתמודד איתה.

הם יצודו ויחסלו את טייסי חיל האוויר המילואימניקים עוד בדרכם מהבית לכניסה לבסיס.


חוזרים לחיים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:07   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. נושא האשכול הוא ראיוו עם אפי פיין  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
ובנוגע למה שכתבת, עברנו אי אלו מלחמות ומבצעים, לא שמעתי שמישהו צד את טייסי חיל האויר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eliya לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.16
3086 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:28   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. היה משהו עם טייסים במבצע האחרון  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MechanicalMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.20
2393 הודעות, 21 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:27   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. היית מחובר למציאות בזמן שומר חומות?  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
ראית מה הולך באזור נבטים?


מהנדס (שמזהה) תהליכים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונטרס הספקות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
9669 הודעות, 98 מדרגים, 195 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:16   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. אתה מוזמן ללמוד על ''הסכם חודייביה'' ולהבין את הרעיון האיסלמי של ההמתנה ב'שלום' מדומה  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OutsideTheBox לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.19
22616 הודעות, 131 מדרגים, 243 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. על הכוונת רקטות חיזבאללה לעבר ישובים יהודיים בזמן לחימה ע''י ח''כים ערבים שמעת?  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
על הברחות סלולריים לאסירים ביטחוניים מסוכנים כלואים ע"י ח"כים ערבים שמעת?

על תמיכה באנשי המרמרה שהיכו מכות רצח את לוחמי שייטת 13 ע"י חאנין זועבי שהיתה על הספינה שמעת?


חוזרים לחיים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
54317 הודעות, 219 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:39   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  233. רק מדינה מטומטמת מאפשרת מפגש בין מחבלים למחבלי כנסת.  
בתגובה להודעה מספר 193
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
263 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:20   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  203. מיעוט בעם היהודי מבחין בשינויים העוברים על שני העמים. והם יכו בנו בעצמה רבתי.  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
רובו של עמנו עיוור למציאות החדשה בה אנו חיים ושאליה אויבנו נושאים עיניים 70 שנה.
גם מנהיגנו טחו עינם מראות את הדרך לתהום אליה הם מובילים את עמם בעיניים פקוחות לרווחה.
כרגיל-רוב העם חש שמנהיגיו מובילים על דרך בטוחה ונותנים אמונם במשיחי שקר,עיוורים לחלוטין שמקומם בהיסטוריה חשוב עשרת מונים מהאסון האיום אליו הם מובילים.
כל עוד עמם עושה כסף,נוסע לחו''ל,קונה דירות ואוכל בזחיחות במסעדות יוקרה - כלום לא יקרה להם.
גם אם תכניס לממשלתם את יאסר עראפת כשר בטחון,האווילים שבנו ינידו ראשם בשעמום ויאמרו לעצמם - ''לא נורא זו הפוליטיקה''...וימשיכו למסעדה החדשה.
עד שהחרב המונפת לא תיגע בצווארם של ''המרכז-שמאל'' ועד שקהותה לא תגרד את עורם העדין,לא יתעוררו אלה משנת הצהריים והתנומה המנומנמת שאחזה בכל ישותם.
דרכה של הציונות והזכות לחיות כאן מסתיימת ממש בימים אלה מול עיננו וברגעים אלה - ואנו במו ידינו מוסרים ומסגירים את כל יצירות כפינו במאה השנים האחרונות לידי אויבנו הקשים ביותר - ואף לא חשים כלל את מעשינו הבוגדניים וממשיכים בהם כלאחר יד.
תוך זמן לא ארוך נקום בתבהלה רבתי ונמצא עצמנו נילחמים על זכותנו לחיות ואולי על זכותנו לחיות בארצנו.
העמים מסביבנו סוגרים עלינו אט אט ובבטחה כאשר הם מסתייעים במנהיגנו היום,ונועלים עלינו מסביבנו את מלכודת הפתאים הבנויה מכל אויבנו אשר יקומו עלינו באחת כשהם מסתמכים על אויבנו מבפנים - ערביי ישראל היודעים מראש את צפונותינו - ויעשו בארצנו שמות בעת שאנו אמורים להתגונן מאויבנו שמחוץ - וגבינו אל הקיר. הם הם הם ההההאויב הכי גרוע שבחרנו.
אני מאזין לקולות האומרים - האיש השתגע ורואה חלום בלהות - אך תמיד טענתי כי מוטב להתכונן ליום פקודה אפילו בטעות - מאשר לשגות באם זו האמת.
האזינו לאפי איתם - הוא רואה את העתיד טוב יותר מתשעים אחוז מאחינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  206. מסכימה עם כל מילה שלך,ויודעת שהמצב הרבה יותר גרוע,השמאל האדוק הרדים לנו את החושים  
בתגובה להודעה מספר 203
 
  
והורס כל חלקה טובה
מאד כואב,אבל אני חושבת שכנראה צריך לצלול עוד קצת למטה לפני שנטפס למעלה בבטחה.
אני בוטחת בקב"ה שיוביל אותנו וישלח לנו את המנהיג הנכון
שיוביל אותנו בדרך הנכונה.
והכל תלוי במעשינו,איך זה יבוא
נקווה לטוב
בחן וחסד ורחמים גדולים
ואפי איתם מסתמן כמנהיג החדש לימין,ייהי רצון שכך יהיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Xmeex
חבר מתאריך 29.11.20
183 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:33   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  217. נראה שאתה משתמש בשם משפחתו הקודם כדי להביע בו זלזול  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
ובתור מי שלא מכיר את פועלו
ולא ידע שהוא שינה שם
אשמח אם תסביר מה יש מאחורי השם או החלפתו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
6491 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:55   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. הוא יכול לשדר את 'הכל דיבורים'  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
חוץ מלדבר לא הבחנתי באיזו עשיה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:33   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. למה דווקא היה מוכן להחריב את רמת הגולן  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
עבור קומץ נפט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
49169 הודעות, 154 מדרגים, 268 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:14   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. מזל שלא הצליח  
בתגובה להודעה מספר 100
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
10864 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:11   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. גם להגיד את האמת הקשה היום זה נחשב למעשה די נדיר ששווה ללא פחות מעשיה ,  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
שנית כל אין לו אפשרות לעשות כלום בדיוק כפי שלי ולך לא ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
6491 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:16   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  182. מזל שאין לו אפשרות... אחרת היה גורם איזה נזק...  
בתגובה להודעה מספר 179
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
10864 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:25   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  183. דווקא נשמע מצויין מה שהוא אומר וביינתים את האין סוף נזק עושים אלה שכן יכולים לשנות .  
בתגובה להודעה מספר 182
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דיויד מהקריות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.19
3975 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:02   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. השמאל הוא כישלון  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
יום יבוא ותחריבו את המדינה הזאת
ואז שחבריכם יגרשו אתכם לים רק אז יפול לכם האסימון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אני רוצה להחריב רק את הקריות, נתיבות ואופקים  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
את כפר ורדים נשאיר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דיויד מהקריות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.19
3975 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. את הקריות לא תצליח  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
יש כאן יותר נשק מ-במגזר הערבי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. זה כבר דומה לרמאללה  
בתגובה להודעה מספר 103
 
  
או כמאמר טומי
"במקום שאנחנו נכבוש את רמאללה, רמאללה כבשה אותנו"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:39   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. חבל שאתם עושים ''קפה'' באשכול חשוב.  
בתגובה להודעה מספר 106
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
40057 הודעות, 188 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:43   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. מה חשוב בדעתו של מי שהיה ח''כ לרגע לפני 20 שנה?  
בתגובה להודעה מספר 107
 
  
יש עשרות כמהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:46   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. צודק. תמשיכו  
בתגובה להודעה מספר 110
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:25   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. ככה זה כשהשטחיות חוגגת...  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
רק מזכיר שמדובר בתת-אלוף במיל', בעל עיטור המופת שמדבר על נושא בעל תוכן צבאי.
נכון שזה חלק מראיון ארוך ומייגע שהיה מקום לצרף רק לינק במקום לפרוש את כל המלל אבל בהתייחס לכותרת לא הייתי מזלזל בניתוח שלו מה גם שהעובדה שקיים תהליך התחמשות בלתי פוסק במגזר הערבי שלא נכון יהיה שלא להתייחס אליו.
רק מזכיר שהתוצאה של שנים רבות של הזנחה בגזרת עזה ובלבנון הביאה לבניית כוח רקטי ברמה מאיימת שבאה לידי ביטוי לא פעם בשנים האחרונות.
אבל את מי זה מעניין, זה ממילא אשמתו של בנט שצריך עכשיו לתת את הדין על מחדלי העבר של הבלופר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
30166 הודעות, 182 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:30   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. מה מפריע לך שיש את כל המלל? אתה לא מוכרח לקרוא את הכל...  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  


מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. צודק לחלוטין...  
בתגובה להודעה מספר 145
 
  
רק רשמתי את דעתי אבל התמקדתי במסר שבכותרת.
כל היתר מבחינתי לא רלוונטי אבל עוזר למי שרוצה להסיח את הדעת מהבעיה שאיתם הציף.
אפילו אתה בתגובתך (ואולי לא במתכוון), התייחסת למשפט אחד ושולי מכל התגובה שלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
30166 הודעות, 182 מדרגים, 354 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:55   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. לענ''ד(כמובן שיכול לבוא מנהל ולהוריד את השאלטר על האשכול) מדובר בראיון מכונן  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
ראיון שחוזר ליסודות. הציונות הדתית בבלבול ומבוכה מאז שבנט מונה לראשות הממשלה.
אפי איתם הוא פוליטיקאי חלש, אבל איש נקי דעת וחד כתער. מי שבציונות הדתית רוצה לחזור להיות רלוונטי בתחום המדיני/ביטחוני/פוליטי-לאומי, צריך לשים עותק של הראיון הזה ליד המיטה.


מֶלֶךְ עֶלְיוֹן ,הַמְדַבֵּר בִּצְדָקָה ,הַלּוֹבֵשׁ צְדָקָה ,הַמַּאֲזִין צְעָקָה לַעֲדֵי עַד יִמְלֹךְ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gold Mines
חבר מתאריך 9.3.21
132 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:33   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. מבחינתי אפי הוא אכזבה  
בתגובה להודעה מספר 161
 
  
שרתתי בבה"ד 1 כשאפי היה שם מג"ד. היחס שלו לפקודים היה מחפיר (היה קורא לבן חמו אלחוטן המג"ד קוף, לא כהתייחסות כללית אלא "קוף תביא את...") אולם מנגד בשלום בגליל בגזרה המזרחית כשהגדוד נלכד בין בורות היקוש וטווח על ידי ארטילריה הוא גילה תכונות של מצביא.
זה האיש, טיפוס חרא בשוטף אך מצביא בחרום.
תפסתי אותו בחתימה על הצהרה שיקרית והגעתי עם זה מפקד הבה"ד דאז אילן בירן (שכבן אדם הינו כמה רמות מעל אפי). הוא אמר לי שאם אמשיך בדווח אפי יודח מהצבא והאם זה מה שאני רוצה לעשות. לאחר שיחה די ארוכה ירדתי מהעניין(בעיקר בגלל שכאיש ימין כבר אז ראיתי איך המערכת מחפשת לסננן אותם).
שנים מאוחר יותר בא לי להקיא מהצביעות שלו כאשר הוא יצא נגד צ'יקו תמיר שההצהרה שלו על דו"ח התאונה אפילו לא התקרבה בחומרתה להצהרה השיקרית של אפי.
ולנושא הכתבה: למרבה הצער הוא צודק בגדול!
הצבעתי לבנט ובניגוד לרוב הפורום לא לגמרי מתחרט (בעיקר "הודות" לנתניהו שבהצבעות שלו עם המשותפת הזכיר לי שהוא גרוע מבנט) אך ברור לי שאנחנו במורד מדרון חלקלק וללא בלמים אפקטיביים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות
יום ראשון ז' באלול תשפ''א    00:18   15.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  255. אתה זורק פה פצצה,ולא מפרט  
בתגובה להודעה מספר 173
 
  
זה גרוע מאד מה שאתה עושה,כי אתה פוגם בעבר ועתיד של אפי איתם, וזה לא הוגן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gold Mines
חבר מתאריך 9.3.21
132 הודעות
יום ראשון ז' באלול תשפ''א    19:22   15.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  259. אם לאפי יש בעיות זכרון הוא מוזמן לכתוב לי בפרטי וארענן את זכרונו  
בתגובה להודעה מספר 255
 
  
לכולנו יש יתרונות וחסרונות והתעלמות מהחסרונות של אנשים שאנו מעריכים מדרדרת את המצב.
יש לי המון הערכה לאפי כמצביא (הרבה מעל סתם מפקד). מסכים עם הניתוח שלו בפוסט והצטערתי לשמוע שהוא נדחק מניהול יד ושם (הכי מתאים לתפקיד).
מהצד השני הוא היה יהיר ברמות (משתמש בלשון עבר כי לא הייתי איתו במגע כבר עשורים) ולא מוכן להודות בטעויות. על העבירה הבסיסית שהוא עבר נשפטים רק עד דרגת רס"ן והוא היה אז סא"ל ואם היה מדווח את האמת זה היה מסתיים בכלום אבל היות והוא לא היה מסוגל להודות בטעות הוא סיפר סיפור וכשהוא נדחק לפינה חתם על תצהיר שיקרי. בדיוק כמו צ'יקו תמיר רק יותר חמור במדרג.
אני לא בדיוק צמחוני... בלבנון הראשונה בה"ד 1 הוכרזה כחטיבת חיר"מ, קיבלה משימות של חטיבה אבל הייתה עם ציוד של פלוגה. כבר בדרך ללבנון פרצנו לימחי"ם וגנבנו נגמשים, תקפתי את האוגדה בהר דב ושדדתי משאית מלאה ציוד ואפילו קיבלתי בהשאלה צוערים ממטכ"ל ו13 לצורך פריצה למתקן מסווג כדי לשדוד צל"מ מסווג שהיינו זקוקים לו נואשות. לאחר המלחמה לא רציתי להחזיק זאת כ "ספיירים" ודיווחתי על הכל. למחרת חצי מצ"ח היה בבסיס ויצאתי מהסיפור רק בזכות מלאכת זיוף אומנותי וסיפור שחקירתו נקטעה כי אחד ה"מעורבים" נשרף למוות. צדיק אני לא אבל גם לא צבוע!
בקיצור, על עברו כבר לא אשפיע אלא אם כן הוא ירצה לייפות אותו. על עתידו התזכורת של מה שלא היית רוצה שיעשו לך אל תעשה לחברך יכולה לעשות לו רק טוב ואם עקב התזכורת הוא ירים טלפון לצ'יקו תמיר וייתנצל אז בכלל זכינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זורבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.15
615 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' באלול תשפ''א    01:53   15.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  257. כנראה שחשוב לפי האמוציות שזה מוציא ממך  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דיויד מהקריות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.19
3975 הודעות, 26 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:11   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. איפה אתה רואה קפה?  
בתגובה להודעה מספר 107
 
  
אנחנו מדברים על נושא האשכול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sam לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.1.17
4284 הודעות, 33 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:10   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. גם אז הם ידאגו לעצמם ויצילו את משפחתם ...  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
אין בהם שום צדקת דרך וציונות, יש בהם שנאה ליהודים וליהדות, הם כבר לא מתגייסים ולא מרגישים חלק מהעם ומהמדינה, זה השמאל הפרוגרסיבי שהורס ורוצה למחוק את המדינה מהמהות שלה.
עוד מעט זה כבר לא יהיה בר תיקון, הדורות האחרונים מתחנכים כך על ידי מערכת החינוך הרעילה.
כמו בארצות הברית, הצעירים מתרחקים לאט לאט מהמטרה המשותפת למטרה חדשה - עולם שקרי ונאור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
7355 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:45   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. יש בזה הגיון מסוים - מי שהקים יהיה גם זה שיחריב  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
בהסתכלות היסטורית על מדינת ישראל, הימין לא הקים עד כה שום דבר משמעותי
אפילו את הבסיס העיקרי והרציני להתיישבות ביהודה ושומרון הקים השמאל הציוני מ 1967 ועד 1977
לכן, לימין אין "זכות היסטורית" להחריב


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
11996 הודעות, 71 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:10   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. השמאל של היום, אינו ממשיכה של אחדות העבודה והפועל העברי, אלא של השמאל האנטי ציוני של מאגנס  
בתגובה להודעה מספר 155
 
  
שניסה לעשות כל מה שביכולתו כדי למנוע עליה
ואת הקמת המדינה הציונית.

ערב ההכרזה על הקמת המדינה נסע מייסד "ברית שלום",
י.ל. מאגנס — הנשיא הראשון של האוניברסיטה העברית —
לארה"ב כדי ללחוץ על הממשל להתנגד להקמת מדינת ישראל.

מאגנס וחבריו גם התנגדו לעלייה יהודית מאותה סיבה.
בזמנו הוא סירב לקבל לאוניברסיטה העברית מדענים יהודים
מגרמניה הנאצית אפילו למשרה חלקית ובכך להציל אותם
ואת משפחותיהם מהשמדה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
7355 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:12   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  187. אני מבין שאתה מתמחה גם בשכתוב ההיסטוריה - ובכן, מפלגת העבודה הנוכחית במתכונתה המצומצמת היא ממשיכת דרכו  
בתגובה להודעה מספר 164
 
  
המערך ושל מפאי ההיסטורית

מה אתה "מקשקש בקומקום" עם מאגנס וברית שלום. אין לו ולהם שום קשר עם מפלגת העבודה הישראלית לדורותיה

אני מקווה לטובת כל עם ישראל לתקומתה של מפלגת העבודה וחזרתה לימיה הזוהר שלה
הימין והליכוד יכולים לחלום לעשות אפילו חלק מהתרומה האדירה של מפלגת העבודה הישראלית להקמתה וביסוסה של מדינת ישראל

ציטוט מוויקיפדיה
מפלגת העבודה הישראלית היא מפלגה ציונית וסוציאל-דמוקרטית, המשתייכת לשמאל הפוליטי בישראל. העבודה הוקמה ב-21 בינואר 1968 מאיחוד מפלגת השלטון – מפא"י, עם אחדות העבודה - פועלי ציון ורפ"י. היה זה איחודן מחדש של כל המפלגות יוצאות מפא"י ההיסטורית אשר החזיקו בשלטון במדינת ישראל ובמוסדות היישוב ממועד היווסדן ועד הבחירות ב-1977. עם ראשי המפלגה נמנו ראשי הממשלות לוי אשכול, גולדה מאיר, יצחק רבין, שמעון פרס ואהוד ברק.

יושבת ראש המפלגה הנוכחית היא שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי.
סוף ציטוט



חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
11996 הודעות, 71 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    23:46   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  224. מפלגת העבודה ממש לא ציונית כולל המנהיגה שלהם  
בתגובה להודעה מספר 187
 
  
דברים שמירב מיכאלי אמרה:

אחרי שביקשה שהדברים לא יצאו החוצה, הודתה מיכאלי שהיא ניסתה לשנות את השם "המחנה הציוני" כי הוא יוצר תחושת בגידה וניכור אצל המגזר הערבי. "כן אני אמרתי את דעתי כשזה היה. אני אמרתי את דעתי כשזה עלה איפה שזה נקבע ודעתי לא התקבלה.

ועוד פעיל בכיר ממפלגת העבודה
פעיל הוותיק שלמה עצמוני מכפר מעש קטע את דבריו של בר לב ותהה מדוע הם לא עשו דבר על מנת לשנות את השם "המחנה הציוני". עצמוני סיפר שהוא תקף בעבר את היו"ר הקודם יצחק הרצוג על השם 'המחנה הציוני'. "למה לא עשית שום דבר?" זעק עצמוני לעבר בר לב, "אתה כבר שתי קדנציות. מהיום שבוז'י המציא את השם הזה צעקתי עליו בטלפון על השם הזה והוא אמר 'אנחנו מפלגה ציונית'. ככה הוא אמר לי. אבל אתם, אף אחד מכם, לא יצא נגד השם הזה. אחרי 70 שנה במדינת ישראל לא צריכים.. אנחנו לא מפלגה ציונית..מה זה השם הגלותי הזה? כשאתה אומר מפלגה ציונית זה יותר גרוע מ'כל עוד בלבב נפש יהודי הומיה'. איך אתה רוצה לדבר לקהל הזה עם השם 'מפלגה ציונית'?"

נעבור לנחמן שי שלא רוצה להעלות את יהודי התפוצות לישראל
איך קראו לו בעיתון הארץ?
נחמן שי, שר פוסט־ציוני במשרד התפוצות - דעות - הארץ

וחברת הכנסת הערבית, מראנה שחולמת על מחיקת זיכרון יעקב....

בקיצור תעשה לי טובה ותפסיק לטעון שהשמאל של ימינו הוא ציוני לאומי.

רק להזכיר שאנשי אחדות העבודה ואנשי בן גוריון דגלו בטרנספר לערבים
ועשו לערבים עוצר ומשטר צבאי
מה שהיה מעמיד אותם היום איפה שהוא בין כהנא לסמוטריץ.

בכלל, מי שמחק את חוקי המשטר הצבאי לערבים מספר החוקים היה בגין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
7355 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    02:07   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  226. אתה מתעסק בזוטות מצטט פעילים אלמונים ומספר סיפורי בדים ופייק - אתה משכתב היסטוריה בגלל פוזיציה והאמת כלל  
בתגובה להודעה מספר 224
 
  
אינה מעניינת אותך
התמצית שהבאתי מהוויקיפדיה מתארת נאמנה את מפלגת העבודה כיום וזו של פעם

חוזר על הציטוט
ציטוט מוויקיפדיה
מפלגת העבודה הישראלית היא מפלגה ציונית וסוציאל-דמוקרטית, המשתייכת לשמאל הפוליטי בישראל. העבודה הוקמה ב-21 בינואר 1968 מאיחוד מפלגת השלטון – מפא"י, עם אחדות העבודה - פועלי ציון ורפ"י. היה זה איחודן מחדש של כל המפלגות יוצאות מפא"י ההיסטורית אשר החזיקו בשלטון במדינת ישראל ובמוסדות היישוב ממועד היווסדן ועד הבחירות ב-1977. עם ראשי המפלגה נמנו ראשי הממשלות לוי אשכול, גולדה מאיר, יצחק רבין, שמעון פרס ואהוד ברק.

יושבת ראש המפלגה הנוכחית היא שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי.
סוף ציטוט


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
11996 הודעות, 71 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    15:15   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  248. אני ציטטתי את יושבת הראש של מפלגת העבודה מיכאלי שהסבירה שהשם המחנה הציוני גורם נזק ומרחיק מצביעים  
בתגובה להודעה מספר 226
 
  
אני ציטטתי את שר התפוצות שהראה שהוא א-ציוני בכך שהוא מתנגד לעיקרון הראשי של הציונות הבאת עם ישראל למדינת ישראל

אני ציטטתי את ח"כ מראנה שרוצה למחוק עיר ואם בישראל.

מפלגת העבודה הא-ציונית והגיזענית לא מצאה תפקיד למזרחית
היחידה במפלגה -ח"כ מואטי הסוציאליסטית היחידה במפלגה- ובכך היא
ממשיכה את המסורת הגזענית של המפלגה הזו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
7355 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' באלול תשפ''א    01:36   15.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  256. אתה כותב דברים בטלים משבש אותם ואז מפרש אותם כרצונך - לא נעים לי לחזור על כך שאתה מלהג שטויות, למשל:  
בתגובה להודעה מספר 248
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.08.21 בשעה 01:46 בברכה, הסטוריון חובב
 
1. תראה לי מקום אחד או ציטוט אחד (אבל אמיתי) בו מרב מיכאלי אומרת בקולה שמפלגת העבודה היא מפלגה שאינה ציונית

2. תראה לי ציטוט (אבל אמיתי) בו שר התפוצות נחמן שי לא רוצה להעלות את יהודי התפוצות

3. חברת הכנסת מרענה היא טעות. טעו כאשר אשרו את מועמדותה ומאחר שנבחרה לא ניתן היה לשנות. עם זאת נדמה לי שהיא התנצלה על ההתבטאויות שלה והודיעה שהיא מקבלת את מצע מפלגת העבודה כלשונו כולל זה שמפלגת העבודה היא שמאל סוציאליסטי ציוני לעילא ועילא

לכן, תפסיק כבר עם כתיבת פייק כך שיתאים לפוזיציה הפוליטית שלך


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלי כהן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.10.13
1480 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    11:57   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  241. כבד את הניק שלך השמאל הציוני שהקים את המדינה  
בתגובה להודעה מספר 187
 
  
היה יותר ימני ויותר ציוני מכל האפסים הממלאים את שורות הליכוד, הלוואי והשמאל הציוני של מפא"י ההסטורית היה מנהיג היום את המדינה, אין אנשים כאלה למרות כל מגרעותיהם, גיזענותם ופנקסנותם.


כמאל אמין ת'אבת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
7355 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    12:38   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  242. אני מכבד את הניק שלי, מכבד מאד את השמאל הציוני של פעם - מקווה לתקומתו בעתיד ומסכים עם כל מילה שכתבת  
בתגובה להודעה מספר 241
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
54317 הודעות, 219 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:40   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  234. גם ''הימין, {מפלגות ביבי והחרדים הכאילו ימין}.  
בתגובה להודעה מספר 74
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:30   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. צודק. כפוליטיקאי - לא היה מוצלח.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
54317 הודעות, 219 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:35   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  232. אגב כמפקד בצפון הוא דווקא נחל הצלחה מול החיזבלה והוריד את מספר ההרוגים.  
בתגובה להודעה מספר 31
 

אבל מנהלי הצבא לא אוהבים סוסים דוהרים כמוהו וכמו עופר וינטר.
ולכן איתם אולץ לפרוש ווינטר בהקפאה.
בתקווה שיום אחד יופשר ויצטרף לפורום המטה הכללי.


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
1054 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:06   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. כל מה שאמר - צודק 100%  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוצן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.20
2986 הודעות, 26 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:06   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  198. תיכף יתפרו לו איזה תיק ואז יידע מה זה מורא ופחד. הוא לא מבין מי שולט כאן במדינה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
והוא פלאי
חבר מתאריך 1.12.14
4580 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הם וודאי לא בונים צבא מסודר, אבל במלחמת השחרור הבאה לכנופיות יהיה ארסנל מרשים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:39   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. זה בדיוק מה שקורה בכל הכפרים בתוך המדינה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו צאלח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.19
1578 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בוא אגלה סוד שאף אחד לא יקרא  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
הטאליבן עם רובי קלאצ'ניקוב כבשו את אפגניסטן, בלי מטוסים ובלי טנקים, לא צריך צבא לגרום כאן נזק בלתי ישוער.

והציבור לא יודע כלום, הכל מושתק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
4219 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:56   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. והציבור נשאר ללא הגנה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
ללא נשק לעצמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gold Mines
חבר מתאריך 9.3.21
132 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. +1000  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
וליהודים לוקחים את הנשק!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
263 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:08   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  213. מיליון דולר.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3259 הודעות, 33 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:29   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אל תדאג יש לנו את דומרני ואברג׳ל ועוד  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
עליהם אני סומך יותר מהמשטרה שיש לנו בארץ


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
11996 הודעות, 71 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    15:32   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  249. צריך להקים מחדש את יחידות הנוטרים היישוביים ואת המשמר הנע של הנוטרים שיגן על התנועה בדרכים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כמו לפני שקמה המדינה.

כוחות הנוטרים לבשו מדים מיוחדים, צוידו בכלי נשק שונים וכללו בתחילה כוחות "גפירים", שוטרים מוספים של המשטרה הבריטית ושוטרים מיוחדים, שהיו כוחות מתנדבים לשמירה ביישוביהם. בכל היישובים בהם הוקמו חוליות נוטרים, התבססו כוחות אלה על תחנות הנוטרים.


אפשר לגייס לנוטרים על בסיס התנדבותי
- משוחררי צהל ששוחררו מהמילואים
- אנשים שפטורים מגיוס מסיבות שונות ורוצים להתנדב להגן על ישובם
יחידות הנוטרים הישוביות יהיו כפופות לקצין הביטחון הישובי
ויעברו אימון בסיסי בשימוש בנשק.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו צאלח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.19
1578 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כל מילה חצובה בסלע, ואנחנו נשלם את המחיר כרגיל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא סתם נאמר כבר הרבה פעמים גיס חמישי.

בהצלחה לנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:40   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. עד שמישהו מתעורר,הם כבר בשקט מתכוננים ומחכים ליום פקודה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
כבר נתנו לנו טעימות בפרעות האחרונות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בוקר טוב לך אפי איתם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אכן,מזמן הגיעה העת להתעורר,הספינה טובעת
ואין מי שיוביל אותה לחוף מבטחים,הגיע הזמן להשמיע את קולך גבוה ,ברור וצלול,
אתה וכל מי שבעד עם ישראל,תורת ישראל וארץ ישראל
בהצלחה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jo08 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.4.10
6894 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:57   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. שיחזור ויקים מפלגה.גם אם לא יצליח,יקח קולות מבנט ויעלים את מפלגת הסקר.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


-ׂ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:21   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. צודק,הוא ייקח בגדול,כי העם משווע למנהיגות אמיתית שתוביל  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
בכל הכח לכיוון הנכון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:28   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. חח...  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
"הספינה טובעת ואין מי שיוביל אותה לחוף".
זה הכל בגלל הממשלה שעכשיו מציינת חודשיים לקיומה.
ואתה גם מאמין לעצמך?
אוי הבטן...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. כן,הכל בגלל הממשלה הנוראית הזאת  
בתגובה להודעה מספר 142
 
  
ובגלל מה שהיא מייצגת
ועוד הרבה דברים "טובים" שכרגע אין לי זמן לתאר לך
העיקר שאתה צוחק
שתה כוס תה,יעבור לך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:54   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. שתיתי והוספתי עוגיה...  
בתגובה להודעה מספר 171
 
  
היה טעים, המשכתי לצחוק ואז נזכרתי בבדיחה הבאה:
פלוני סיפר לחברו שאשתו עזבה אותו והוא לא מצליח לבכות.
אמר לו חברו: "תחשוב שהיא חוזרת".
עכשיו אתה יודע מה לעשות אם אתה רוצה שאהיה עצוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:23   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  204. אז ראשית אתה מדבר עם אשה  
בתגובה להודעה מספר 186
 
  
שנית,שמחה שהתאוששת
שלישית,לא רוצה שתהיה עצוב,חלילה
רביעית אוכל להמשיך את הדיון במוצא"ש בע"ה,במיוחד על הבדיחות.
כי אותי המציאות ממש לא מבדחת,אפילו מפחידה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    07:59   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  230. מחילה...  
בתגובה להודעה מספר 204
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
54317 הודעות, 219 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:42   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  235. את מתכוונת לממשלת ביבי ששלטה 12 שנה עד לפני חודשיים...  
בתגובה להודעה מספר 171
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אעופה אשכונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.3.18
4967 הודעות, 84 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ממש טוק דוגרי!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל מילה מדויקת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TAK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.5.13
2497 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אפי אל תדבר בשמי,התסכול התסכול מבין אותך ותודה על העבר הצבאי שלך ותרומתך למדינה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:29   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. איפה הוא דיבר בשמך?  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3259 הודעות, 33 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. זה על מגיב אוטומטי, בוט.  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. אני רק שאלה...  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
יכול להיות שיש קשר בין כל הניקים שמורכבים מאותיות קוד עלומות.
סתם לדוגמא ATQ או RAK (שמות בדויים).
שואל בשביל חבר...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
unclesam
חבר מתאריך 30.1.21
274 הודעות
יום ראשון ז' באלול תשפ''א    10:47   15.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  258. אני יכול להתחייב שיש כ5% מהנדסי תודעה וגורמים חיצוניים נוספים ברוטר שמנסים להשמיע\להשפיע.  
בתגובה להודעה מספר 149
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
33824 הודעות, 309 מדרגים, 593 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ''יש היום ציבור ענק שמבין שנכפים עלינו עניינים שזרים לנו לחלוטין - תרבותיים, ביטחוניים, כלכליים, לאומיים'' +++  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איבוד בצדקת הדרך היא תוצאה של החלת מוסריות נוצרית
גוי על מוסדות המדינה ובראשם מערכת המשפט הישראלית.

שימו לב על מה פוסלים את בן גביר .. על רעיונות
לאומיות שהוא מציג.. ואך ורק על זה


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לגמרי נכון,אבל מה ישנה את התמונה הזאת,כל עוד אלה שחושבים כך, אוחזים במוקדי השלטון?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:08   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. יש הבדל ענק בין לאומי ללאומני  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ובן גביר
לאומני
לא
לאומי.
לאומנות מסוכנת כמו פרוגרסיביות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:28   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. מה ההבדל?  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18012 הודעות, 143 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:48   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. שטויות! בן גביר לא לאומני וגם לא גופשטיין.  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
כי זה שיש לך דלת בכניסה לביתך זה לא כי אתה שונא את מי שבחוץ אלא אוהב את מי שבפנים.
בן גביר וגופשטיין ובן ארי אוהבים את עם ישראל ומציעים להרחיק, לתקוף ולפגוע, באמצעים חוקיים, בכל מי שמעז להרים יד על יהודים בארץ ישראל בעיקר! וכמובן נגד התבוללות!

או כמו שח"כ שיקלי כתב בצורה מאוד מדויקת: "האמיתה היחידה של הדת הפרוגרסיבית היא שאין אמת". מה שהם קובעים שאפשרי ונכון, ניתן לומר ולחשוב. ומה שלא, מחוץ לחופש הביטוי והמחשבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
6360 הודעות, 50 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא יודע אם החשד שלו נכון. אבל בכל מקרה חייבים לאסוף את הנשק הלא חוקי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:26   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. בלתי אפשרי, המדינה כבר איבדה שליטה  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון
חבר מתאריך 8.10.20
6360 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. ממש לא נכון. זה גם אינטרס של האוכלוסייה הערבית כך שהם ישתפו פעולה, גם אם בשתיקה והלשנות.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חןוחסד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.19
11442 הודעות, 213 מדרגים, 421 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מפחיד מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ראינו אותם בפרעות האחרונות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
35329 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:40   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. פעם הערכתי שהוא יגיע להנהגת המדינה. הפסדנו מנהיג ראוי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נבל עשור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
9109 הודעות, 42 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:41   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ארוך ,אבל ,כל מילה בסלע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אעופה אשכונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.3.18
4967 הודעות, 84 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:05   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מבין את מה שרצית להגיד והרבה אנשים כותבים את זה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אבל הניב המקורי הולך
'מילה בסלע, שתיקה בתרי'
דהיינו: מילה שווה שקל, שתיקה שווה שתיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנדומלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
9379 הודעות, 119 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. ועדיין מילים שוות יותר משתיקה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
שתיקה אחת ארוכה שווה שתיים, וכל מילה סלע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18012 הודעות, 143 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:49   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. ''...ולא מצאתי לגוף טוב משתיקה''  
בתגובה להודעה מספר 151
 
  
בענייני הגוף באמת עדיף לשתוק. בענייני מהות וקיום, מילים זו הדרך המופלאה שניתנה לנו כדי להעביר רעיונות ממוחו של האחד למוחם של אחרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
9968 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. איש מופת אבל פוליטיקאי די גרוע שביבי שיטה בו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:43   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. קורץ מהחומר המתאים למנהיג  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חשוב לי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.2.16
6470 הודעות, 57 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    02:43   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  229. חלק מחבורה טובה שהבלופר שיטה גם בהם...  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.17
10182 הודעות, 76 מדרגים, 139 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. איש יקר שזכיתי להכיר אותו אישית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמה חסרים לנו עוד אנשים מסוגו במדינה בכלל ובפוליטיקה בפרט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:43   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. +++  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Karish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.18
7555 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אם חיי אדם חשובים לנו אנחנו צריכים ליזום כל מלחמה אפשרית עם האויב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מלחמה בלבנון מלחמה עם איראן מלחמה בעזה ומלחמה בגדה. אם לא נעשה את זה כולנו נושמד נקודה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:45   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אמת,לשם כך אנחנו צריכים אנשים כמו אפי איתם שיעוררו את  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
רוח הגבורה היהודית,היודעת את אשר לפניה, בלי בלבולים
ורעשי רקע,עם אמונה מוחלטת בצידקת דרכינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
2683 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. הבעיה זה שהשבכ כמעט לא עוקב אחריהם אלא משאיר לטיפול המשטרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FuNatic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.12.13
6561 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:45   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. הסר חשד מליבך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
42421 הודעות, 229 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:02   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. נימוק מעניין...  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
חיפשתי מישהו שלא יסכים איתו, שנוכל לדון בזה,
אבל עם הנימוק שלך קשה לי להתווכח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FuNatic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.12.13
6561 הודעות, 29 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:25   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. החשד הופרך לפני 20 שנה  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בולגקוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15905 הודעות, 116 מדרגים, 229 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:49   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. מדאיג, אני חושש שהוא מאבחן נכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לדעתי אבחנת החוץ פנים נכונה ובהחלט תהליך שבו מעמדנו העולמי עלה מאד בעשור האחרון וסוגיות פנים הוזנחו באופן נורא.
היערכות למרד הפנימי שיגיע- חובה.
מה שמדאיג אותי זה שבאמת אנשים יהיו מוכנים להקריב כי יהיה מחיר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרואה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.14
9578 הודעות, 41 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:59   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. כשמגיע הרגע אז מיד אנשים אומרים:''רק מהאויר,שלא תיפול שערה מראש חייל...''כולנו רוצים שלא תיפול אבל מי שנוהג  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
כך לעולם לא יהיה לו שקט ובמקום שערה משערות ראש החייל יפגעו רבים אחרים או שחיי המדינה ישובשו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:13   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. והצדק איתם. למה שחייל יקריב את חייו בלבנון  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
ויבוא אחר כך מישהו עם פלולה ויוכיח שדמו נשפך לשווא?
או בעזה ויבוא שמן וכסיל מחוות השקמים ויבטל את קורבנו?
עד שלא יהיה ביטחון מוחלט
והסכמה סופית על ארצנו
אין טעם
להקריב קורבנות אדם
על גבולות ברי הזזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:30   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. איך יהיה בטחון מוחלט,אם אין אמונה בדרך הנכונה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
ואם אין נכונות למסור נפש למען עם ישראל וארץ ישראל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:01   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. מהי הדרך הנכונה? מי זה עם ישראל? ואיפה זה ארץ ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  
עד שאין הסכמה לאומית רחבה ואיתנה על הבסיס, כלומר, שכל חלקי העם המגדירים עצמם יהודים. להוציא מי שמתיימר להיות ככל הגוים, יסכימו מה הם גבולות הקבע של הארץ. שגם היא משתנית ממנהיג למנהיג, ואפילו אצל גדולינו הגבולות התחלפו תמיד אבל על הבסיס היתה הסכמה חזקה ביותר,
אין שום טעם למות עבור גחמות של מנהיגים ברי חלוף ובעלי שגעונות גדלות.שהם ימותו.
לדעתי האישית, כל חלק שהובטח לשבטים ונכבש על ידם
שווה מלחמה וכל היתר יחכה לזמן אחר והאום ושאר מדינות העולם אינם מצריכים התייחסות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:41   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. צודק לחלוטין,אבל אין לנו את הזמן והפריוילגיה, לבזבז רגע נוסף,כי אנחנו במדרון תלול  
בתגובה להודעה מספר 162
 
  
העיקר הוא המנהיג,הוא יקבע את הגבולות כפי שאמרת,ואז יתחיל להוביל את העם,אם הוא ראוי להנהגה,תהיה הסכמה סביב כל נושא,ומי שלא יסכים,לא יצטרף,אבל לא יתנגד
כי העיקר פה הוא הרוח הנכונה שהורדמה לנו ע"י השמאל האדוק,ואותה צריך לזעזע,לא רק לעורר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18012 הודעות, 143 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:51   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. ד''ר גדי טאוב היטיב לאבחן את זה בספרו ''ניידים ונייחים''  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל לעולם
חבר מתאריך 17.5.18
570 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:51   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בהצלחה !!! אני איתך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מסכים עם כל מילה, איבדנו זהות, הגבולות הטשטשו, השיח רדוד ואין בו מהות.
הגיע הזמן שיעשה מעשה ותקום ישות פוליטית חוקית שתציע אלטרנטיבה אמיתית, אידיאולוגית, ישראלית, יהודית שאינה מוכנה לחבור למחבלים ופסוידו-חברי כנסת שנפגשים עם מחבלים ועם שאר עוכרי ישראל ואז חוזרים לכנסת, למשכורת, לחסינות, להטרלה.
הגיע הסמן למפלגה שפויה שמביאה משנה סדורה איך פותרים את הפלונטר שיירשו מהממשלות האחרונות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. אמת ונכון  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
14140 הודעות, 57 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:51   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בעוד יומיים : נגד אפי איתם נפתחה חקירה בחשד למעשה מגונה כשהיה בכיתה ט  
בתגובה להודעה מספר 0
 


זוכרים ? הערבים שרפו בתי כנסת ועשו לינץ' . לא לקנות אצל ערבים זו ציונות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:32   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. אם הוא קורץ מהחומר של מנהיגים, ואני חושבת כך  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
אז הוא לא ייבהל מהנסיון להרתיע אותו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
18012 הודעות, 143 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:52   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. אם הציבור לא יהיה איתו, גם אם הוא יהיה חזק, הוא פשוט יעזוב או יפסיד.  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  
זה קרה לנו רק עכשיו עם נתניהו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
3726 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:36   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. אילו ידעת כמה נכון וקריטי מה שאמרת  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  
מנהיג מקבל את כוחו מהציבור שלו,כוחות נפש וגוף,כוחות רוחניים שמאפשרים לו להתעלות,ולהנהיג ברוח הנכונה
ולא רק מנדטים,טכנית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמח בחלקי
חבר מתאריך 14.5.21
274 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:53   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. כמה שהוא צודק....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר לקפל את הבאסטה אלא אם נתעורר וזה הזמן להתעורר אבל יש כאלה שהעיקר הקפה והקוראסון יותר חשובים מהמדינה....כל עוד זה קורה מחוץ לישראל הקטנה הכל סבבה....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סרגייאבוטבול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.20
918 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:53   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. חבל להם על המאמץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם כבר כבשו אותנו בלי צבא.
צבא זה רק כדי להשלים את העבודה במידת הצורך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרואה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.14
9578 הודעות, 41 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:54   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מי שעוקב אחרי מה שאני כותב לפעמים ,זה זה בדיוק!אנשים כאן מתווכחים ביביסטים,בנט...הבעיה היא עקרונית שלנו כחברה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולא של איש כזה או אחר.מחליפים טכנולוגיה באידיאלים ואומץ."רק מהאויר" הרדים את הצבא לשנים רבות,שכחנו שאנחנו מוקפים ובעצם חיים בכלוב של זהב .מה אני כותב על עזה?לא צריך לכבוש.להכנס להוציא מידיהם את הרקטות,למוטט את החמאס והג'יהאד ולצאת,אבל מי יעשה את זה?הייתה הזדמנות בשומרי חומות ולא נוצלה.להקים 10 תחנות משטרה בנגב ולגייס אלפי שוטרים וכך גם בגליל.להחזיר יוזמה ושליטה אלינו.אנחנו בעלי הבית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
2683 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:58   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. רק שבנט הכניס אותם לממשלה ויתן להם תקציבים שבסוף יגיעו לארגוני הפשיעה הערבים שיקנו עוד נשק  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  


אין דתי במטכל כבר עשור. צהל מקבל עשרות מליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.7.14
16242 הודעות, 353 מדרגים, 700 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:19   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. צפרא טבא יהודי חכם (:  
בתגובה להודעה מספר 29
 

שורש הבעיה הפחד מנופלים! כל שאר הפתרונות הם חלופות לכך ובהתאם התוצאות הירודות .


למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
8732 הודעות, 25 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    09:55   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. פינת הטירלול היומית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ultrasouth לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.11.16
1994 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:11   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. איפה הטרלול פה? לדעתך יש פה משהו שהוא לא אמת?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
בטח את/ה מאלה שמכנים את הקרובים להם שמתגייסים להיות לוחמים "פרייארים מטורללים"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:25   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. נחכה לתשובה, או שלא נעצור את נשימתנו?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.7.14
16242 הודעות, 353 מדרגים, 700 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:17   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. שלום וברכה .  
בתגובה להודעה מספר 30
 

פינת הכאב היומית .


למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MrRobot לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.15
1411 הודעות, 13 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:33   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. הפוסל במומו פוסל  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oshiEL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.13
19297 הודעות, 298 מדרגים, 556 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. הכי טוב להיות בת יענה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמוני
חבר מתאריך 2.4.12
13578 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:02   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אין ספק שהוא צודק לכל הפחות יש מקומות ביוש ששומעים את סוגי נשקים השונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שומעים את היריות שבאים ממקום סגור מה שאומר שמתאמנים עליהם.לפעמים השסקים מתחרפנים ואז הם יורים גם בחוץמכל מיני נשקים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
17290 הודעות, 231 מדרגים, 456 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:07   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. ידוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
1078 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:08   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. הוא כל כך צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכל התחיל באובדן הזהות וצדקת הדרך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהרהרת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.16
6290 הודעות, 81 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:08   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. כתוב כבר בספר שמות פרק א' פסוק י'....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
1086 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:09   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. מפחיד ממש, הרס לי את השבת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חובת קריאה לכל יהודי ציוני בארץ, זה מדוייק חד ומזעזע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צ'ינו
חבר מתאריך 9.8.18
2215 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:11   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. לא נכון!!! אפי שלנו?? מתיייי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nitzan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8792 הודעות, 38 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:13   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. המאבק הוא בין הציונים לכל היתר  
בתגובה להודעה מספר 0
 


הניצחון למתמידים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:24   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. לדעתי, בין היהודים ובני בריתם וכל היתר.  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
יהודי כולל בתוכו גם ציוני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:15   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. חייבים להיות מוכנים לאינתיפאדה כוללת של ערביי ישראל בזמן הקרוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל מי שיכול שיגיש בקשת רישיון לנשק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עם עולם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.10.07
3644 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:15   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. תומך בכל מילה - זה הקול שהיה חסר לי בתקופה האחרונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.7.14
16242 הודעות, 353 מדרגים, 700 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:16   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. צפרא טבא .  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הנוטל עצה מן הזקנים אינו ניזוק !


למה בן השפחה אותי יירש ,ונשארתי עני אביון ורש


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
75894 הודעות, 328 מדרגים, 625 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:28   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. אבל כבר עכשיו הם נלחמים בנו. עורכים בנו פוגרומים, שודדים לנו את הרכבים, מטרידים מינית יהודיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
משתתפים יותר בפשיעה, נוהגים על הכביש בפראות, שודדים לנו את הקרקעות, מנסים לשדוד עשרות מיליארדים דרך התקציב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:32   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. זה מעבר לזה, יש פה מליוני אזרחים ערבים חמושים שמתכוננים לאינתיפאדה כוללת  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
לדעתי הפרעות שהיו השנה בערים המעורבות הם רק טריילר למה שהולך לקרות כאן. ואין מי שיעצור אותם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
75894 הודעות, 328 מדרגים, 625 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:50   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. בהחלט. במיוחד כשבניגוד לאינתיפאדת 2000 לא הרגו בהם ולא יצרו הרתעה  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oshiEL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.13
19297 הודעות, 298 מדרגים, 556 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. זה פרומו  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
ביום פקודה גם הסודנים וכל מרעי בישין יצטרפו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:54   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. +1  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:13   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. ברור.הם הבינו בדיוק מה קורה  
בתגובה להודעה מספר 62
 

מה קורה פה, והערבים כבר למדו להשתמש בהם.. שניהם מזן של גזע פרוע ומסוכן.זה ערבי וזה אפריקאי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4469 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:18   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. זה בדיוק הפיל הלבן שנמצא בחדר ואיש לא מדבר עליו  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
העליתי בפורם עשרות פעמים-הם נלחמים בנו יום יום בדבקות.בכל התחומים.כל תחום ראוי בעיניהם-כלכלי חברתי מדיני דתי חינוכי בניית בתים ואפילו בריאותי.כמי שחי בגליל רואים איך הם מרימים את האף ואת הרף מדי יום.השתלטו על מגזרי עבודה שלמים -בניה רוקחות,שרותים.
רוב אזרחי ישראל מעדיפים ליפול מהקומה ה 50 ולהגיד שבנתיים הכל בסדר...אגנדה שמובלת על ידי השמאל התקשורת ובתי המשפט.ברגע האמת ישחטו אנשים נשים זקנים וטף ללא רחם-בדיוק כמו בפרעות חברון לפני 100 שנה.
סיר הבשר וחיי השפע והשגרה הנוחה מעוורים את עינינו!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלון_2407 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.17
10627 הודעות, 74 מדרגים, 134 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:34   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. ראיון חד, כואב ועצוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה רבה נפתלי בנט, פוליטית אתה מחוק.
האיש הזה שנקרא נפתלי בנט מביא על עם ישראל אסון.


מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקפטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.18
6515 הודעות, 22 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. האיום העיקרי שעולה מהכתבה הוא על סמוטריץ'. יהיה מעניין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.17
3847 הודעות, 27 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:39   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. הלב והראש של איתם נמצאים במקום הנכון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וגם הרקורד שלו מצוין. אבל מבחינה אישיותית הוא לא מתאים להנהגה. גם לא בראש הציונות הדתית. הדבר כבר נוסה ונחל כשלון חרוץ. יש באישיות שלו מידה גדושה של היבריס ושל תחושה משיחית. זה קוקטייל מסוכן.
יחד עם זאת נעשה לו עוול בלתי נסבל שלא מונה ליור יד ושם והוא מתאים לתפקידים רבים אחרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gold Mines
חבר מתאריך 9.3.21
132 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    13:36   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  246. +1  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
21337 הודעות, 114 מדרגים, 222 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:39   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. כל מילה בסלע, מה עושים עכשיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
#להחזיראתהשלטוןלעם

להעיף את כל האופורטוניסטים ומקבלי האתנן מארגונים זרים ואנטישמיים.
הם הבינו שכדי להשמיד את העם היהודי או את החלום הציוני, לא צריך תאי גזים, צריך בסה''כ להחדיר פרוגרסיביות במלוא קיצוניותה.
תן ל'מנהיג' 'ימני' שררה והאגו שלו יגבר על כל החזון היהודי והציוני.

ואפשר לזקוף חלק נכבד גם למר נתניהו, שיכל לפרוש ולפנות את המקום למנהיג ימני שיצמח מהליכוד, כזה שהתקשורת עוד לא שמה על הכוונת.

רק כשהכוח יחזור לעם ישראל ואזרחי ישראל הנאמנים, גם הגאולה תגיע.
ורק שלא תגיע אחרי שנספוג אבידות רבות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהמישור להר
חבר מתאריך 18.11.20
77 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. שש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השב"כ עסוק בליתפוס נערי גבעות עם ספריי צבע.
ועכשיו ברצינות, יש במדינה אולי ממשלה וכנסת אבל מי שקובע מדיניות בכל התחומים אם בביטחון בכלכלה במשפט באכיפה ובחברה אלו יהודונים עם שנאה עצמית שנמצאים בצללים ולהם מטרה אחת להשמיד את המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית. כל הסימנים מראים ככה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
10924 הודעות, 111 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. לא מסכים עמו ועם דעותיו. אבל תמיד היה מעניין ובעל כוונות טובות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"הרי זה מכבר ידוע שכל שר בממשלה מקבל תיק בו אין לו כל מושג" אפרים קישון


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26217 הודעות, 159 מדרגים, 318 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:23   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. במה, למשל, אתה חושב שהוא מנתח לא נכון את המציאות?  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neoray לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.15
3464 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. בהחלט ,איום קיומי מוחשי ומסוכן יותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאיראן גרעינית.
קיבלנו לא מזמן דוגמית על יבש מפרומיל פוטנציאל הנזק, האויב חמוש ופרוש בכל נקודה,יכול להצית במקביל את רב תחנות הדלק בארץ,לחסום עם צמ"ה שברשותו ותאונות דרכים יזומות את כל צירי התנועה ,לצור על מחנות צבא בסיסי אימון לשבש גיוס מילואים ,להעלות באש בניני מגורים על יושביהם בכל עיר , ברגע שיופעלו מולם כוחות משורינים וכלי טיס תיפתחנה חזיתות חדשות-ישנות,יוטל אמברגו צבאי - צהל יתמוטט חלילה תוך ימים.
לא צריך צדיק בעל השגחה רוחנית לראות את הצפוי והברור מאליו,
וכמו תא"ל איתם גם אני יודע שאין שום תכנית מגירה אפקטיוית במשרד הבטחון לנטרל את האיום .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:10   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. לא רק שאין תוכנית מגירה  
בתגובה להודעה מספר 67
 

גם אם היתה, הצבא מסורס,על ידי עמותות שמאל, בכוונה תחילה,על כן לא יעשה דבר.ראה בדיוק איך לא הגיבו כוחות הבטחון, בפרעות תשפ"א...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neoray לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.15
3464 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:50   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. כלודאי חוויתי את הביזיון וחוסר האונים  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  
של יהודים במצור ללא כח מגן.
בכל ערב הגיע לחמל המצוקמק בלוד פרסונה בכירה ומייד כשעזבה התגברו המהומות ביתר שאת.
התקשורת הציגה את הוידאוז של לוחם יממ עולה על סרבל ואפוד בחסות הסוואנה כשליטה במצב ,בפועל היממ הגן בעיקר על מטה להב 433 והנהלת בנק לאומי בכניסה הצפונית לעיר בעוד שהאויב מעלה באש בתוך העיר בתי כנסת ורכבים .
למעלה מחודש לא רואה את פלוגת מגב מילואים שהוצבה בעיר.
2021 יהודי לוד מפוחדים ומושפלי מבט מי שיש לו אפשרות עוזב ( לרובם אין),מנגד רוכשים/ שוכרים הערבים דירות ומשכירים לשבח"ים מרמאללה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Raffaello
חבר מתאריך 26.3.20
167 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:48   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. אחלה אפי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vicma
חבר מתאריך 17.7.14
511 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    10:51   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הבן אדם שאומר את האמת כמו שהיא למרות שהיא ממש לא נעימה לשמיעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:04   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. הוא צודק בהכל, חוץ מהתזמון. ובזה שהוא חושב שזה הפיך עדיין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לצערי התעורר מאוחר, או קיבל אומץ מאוחר.
ולא בגלל הנשק שאצל הערבים... זה כסף קטן.
בגלל שהיהודים פה חושבים על אחד על על עכוזו
ומקסימום עוד עכוז אחד שאכפת לו ממנו... וזהו. כל השאר על ה... זה הסיבה.
שקר, תחמנות, ניצול - הכל כשר. הכל נורמה. בגלל זה.


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:04   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. בדיוק, זה כבר בלתי הפיך  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:27   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. ככה זה כשנוטשים את דרך היהדות  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
שהיא התורה
ומחפשים
אידיאלים זרים
שאינם מתאימים
למבנה הנפש היהודית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:22   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. +1000  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
באלאנס_אליאנה
חבר מתאריך 16.9.18
434 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:19   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. אולי עכשיו מובנת תשובתו של הרבי החמישי מחב''ד לראשי הביל''ויים.  
בתגובה להודעה מספר 137
 
  
הם ביקשו ממנו לעלות עם חסידיו לארץ הקודש.

הוא ענה להם, באם הם היו כוללים בסיסמא שלהם, את סיומו של הפסוק - "באור ה'", הוא היה עולה עם מאות אלפי חסידיו....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. גם חבד משתמשים באותו טריק של חצאי משפטים והפיכתם לסיסמאות  
בתגובה להודעה מספר 165
 
  
זוכר היטיב שכשסיפרו לי את הסיפור
בצעירותי
שאלתי את המספר
על המשכו של הסיסמא המובילה
אימתי קאתי מר
לכשיפוצו מעינותיך חוצה
והוא
נעבאך
לא ידע.
אמרתי לו שיעיין במכתב הבעשט המקורי ויחזור אליי עם הסבר למה הסיסמא נתקעה שם
למותר לציין
שלא שמעתי ממנו כלום
עד היום.
לפעמים עדיף לא לחזור על סיפורי פולקלור
העלולים לעורר תוצאה הפוכה
לבעלי מחשבה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
6764 הודעות, 97 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:43   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  194. מה יש בהמשך שלא מקוים?  
בתגובה להודעה מספר 170
 
  
אם כוונתך לייחודים והעליות. הרי ברור שזה אמור לבוא בעקבות הלימוד ולא כעניין בפני עצמו.


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:00   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  197. וידעו לעשות יחודים כמוך.  
בתגובה להודעה מספר 194
 
  
על כל משפט אפשר לומר את מה שכתבת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
6764 הודעות, 97 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    22:11   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  254. ברור שתלמוד מביא לידי מעשה.  
בתגובה להודעה מספר 197
 
  
לא מבין מה אתה רוצה.


ביביזם, רלביזם, בנטיזם, אותה אדרת בשינוי גברת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
8960 הודעות, 32 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:07   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. ואנחנו נברח לתל אביב ולא ניתן להצטרף אלינו בתקווה שאח''כ לא ישמידו גם אותנו בכ''א תמיד נוכל לברוח לחו''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מלפני מלחמת העולם השנייה הציונות הדתית עזרה למפא"י במלחמתה נגד היהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
75894 הודעות, 328 מדרגים, 625 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:12   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. תל אביב זה מרחק יריקה מיפו וראית מה קרה שם בפרעות האחרונות וכמה רקטות ירו לשם. מזמן לא מקום מקלט או בועה  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
12248 הודעות, 85 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:10   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. הכל מדויק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפוסטמודרנה והתקשורת הפכו את החברה שלנו לחלשה יותר מקורי עכביש.
מי שבוחר בחרפה ובהכלה, באופציית הרע במיעוטו ובביטול הקווים האדומים, מקבל גם חרפה וגם מלחמה ובסוף עף מכאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
30024 הודעות, 113 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:10   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. מדוייק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא אפילו לא סוס טרויאני. הוא אומר 'אני חמאס, ואתם, בכספי המסים שלכם, תממנו את תנועת חמאס בגלל שאתם רוצים לקבל הכרעות פוליטיות בעניינים שביניכם, היהודים'".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
4024 הודעות, 27 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:11   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הוא צודק בהחלט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איש עם ראייה חדה ונכונה של המציאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מישהו אחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.7.14
7942 הודעות, 56 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:14   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. כל מילה זהב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נהנתי לקרוא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ONE1
חבר מתאריך 20.7.21
57 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:19   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. התעצמות צבא מצרים - הרבה יותר מסוכנת ומלחיצה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.mako.co.il/pzm-magazine/Article-438e4f3342b9961006.htm

תופעה לא מדוברת בישראל.

מצרים מתכוננת למלחמה כוללת עם ישראל כולל הכשרת מנהרות צליחה ותשתיות בסיני,
סביר להניח גם מתקנים תת קרקעיים בסיני.
יש הרבה מאוד חומר על זה ברשת

העיקר שאצלנו עסוקים בירוט של צינורות מתכת מעזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד
חבר מתאריך 16.9.20
3119 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. במחלקה ראשונה מדברים על זה הרבה.  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
אבל צהל העמיד בגבול השלום גדוד קרקל עם בנות ומהם מצופה להיות קו בר לב של המלחמה הבאה בקרוב.

"אִם ה' לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר."
תהילים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:07   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. חשוב לחסל את הסכנה הערבית  
בתגובה להודעה מספר 83
 

מבפנים,כי בעת מלחמת יום הדין מול מדינות ערב,הפרעות שהיו פה, מצד האויב הערבי בישראל, יהיו רק הפרומו.הם מצוידים בשלל כלי נשק והם אכזריים
אגב,על זה בדיוק בונות מדינות ערב,מאז ומעולם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
32326 הודעות, 127 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:28   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. יש לי חשד שהשמש זורחת במזרח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
41853 הודעות, 182 מדרגים, 361 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. התעייפתי מלקרוא. תמצת אפי. העם עייף  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:36   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. אמלק: הפסדנו, לך תוציא דרכון זר  
בתגובה להודעה מספר 104
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
12518 הודעות, 129 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. ערבי ממוצע יורה בתנאי שטח יותר מחייל חיר שמקבל 3 מחסניות לתרגיל  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:04   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. מדויק  
בתגובה להודעה מספר 108
 

הם מסוכנים והם בתוכנו...
הם מרימים ראש ,לא סופרים את המדינה ורק חולבים ממנה ,את מה שהם צריכים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
80825 הודעות, 336 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. חוץ מדיבורי פוליטיקה חסרי תועלת מה הוא עושה בנידון על מנת להצילנו מהסכנה הזאת❓  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
75894 הודעות, 328 מדרגים, 625 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:45   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. מה הוא כבר יכול לעשות חוץ מלהזהיר? הוא כבר אזרח רגיל שפרש לגימלאות, ופוליטיקה זה לא בשבילו  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
80825 הודעות, 336 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:47   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. מי בכלל ישמע לו❓  
בתגובה להודעה מספר 111
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:03   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. הוא לא יכול לעשות כלום  
בתגובה להודעה מספר 109
 

רק להתריע ולנסות להשפיע, על מי שעוד רוצה להקשיב,מבעד למסך הפופוליזם והדמגוגיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
14828 הודעות, 83 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:50   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. כאשר תופסים על הגבול לבנון עשרות נשקים מוברחים (לאחרונה) יש כאן משהו בתהליך בנייה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.08.21 בשעה 12:34 בברכה, ישראלצ'יק
 
ברכות על תחילת הקמפיין. הגיע בזמן.
עכשיו סיימתי לקרוא- לדעתי מדובר בראיון מכונן. מזמן לא קראתי ראיון עם אידיאולוגיה סדורה כמו שלו.התחברתי מאד לדברים. לגבי עזה הפתרון שלו שגוי. לא צריך לכבוש פיזית ואז לצאת. צריך לכתוש אותם מהאוויר כל פעם שמרימים את הראש ולהתקיף בהפתעה מוחלטת.


ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבע אותיות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
15966 הודעות, 112 מדרגים, 174 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:51   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אתה מודע לזה שיש להם עשרות אלפי נשקים, כן?  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
ואפילו מדברים על כך שיש להם יותר נשק מלצבא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:02   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. יש להם 400 אלף כלי נשק  
בתגובה להודעה מספר 117
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבע אותיות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
15966 הודעות, 112 מדרגים, 174 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:50   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. הוא צודק, מדינת ישראל התחילה להפסיד ביום שהיא החליטה שלא צריך שחיילים ימותו בקרבות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה קרה בלבנון, מאז העמוד תמיכה של המדינה פשוט מתפוגג לאט לאט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשוט וחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.8.15
2270 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:50   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. מאמר חשוב ומטלטל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יישר כח


הגיע הזמן לממשלת ימין על מלא!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:01   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מטלטל ןמפחיד  
בתגובה להודעה מספר 116
 

חייבים להתעורר ולעשות פה מהפכה,אחרת המצב הזה יגמור אותנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
61757 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:53   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. #האם צדק גם כאשר אמר: מנהיגים מתערערים תחת הצונאמי החיצוני.... וזה קרה גם לנתניהו. לקראת הסוף הוא התערער?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אז מה קרה לנתניהו שהפך את המפלגות הערביות ללגיטימיות וניהל איתן מו"מ? ומה קרה לבנט שהכניס אותן לממשלה?
"מנהיגים מתערערים תחת הצונאמי החיצוני. זה קרה לבגין, זה קרה לרבין, זה קרה לשרון, וזה קרה גם לנתניהו. לקראת הסוף הוא התערער. אבל הרעיון אצלו היה שהם יתמכו מבחוץ באמצעות הימנעות, לא עלה על דעתו שהם יהיו חלק מהממשלה, ואני יודע את זה ממקור ראשון.
"בנט יישא על גבו לנצח את האסון הזה. ההכנסה של ערביי ישראל לממשלה שקולה לתבוסה במלחמה".


#השופרמוצים מציפים את הטוויטר עם בכיינות ודמעות תנין. הם לא התפוטרו למרות כישלונם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש בערך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.17
21325 הודעות, 90 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:55   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. בוקר טוב,עכשיו באים ?... שטויות הרלבים חושבים שהנשק הזה לא יופנה כלפיהם.. מסכנים אנשים בלי טיפת שכל בקודקוד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין ימין בשילטון ,רק 2 נוכלים ופינוקיו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    11:59   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. חברים לא לדאוג! משטרת סדום תגן עלינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
12192 הודעות, 43 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:00   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. מאוד מעריכה את אפי  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אבל היי
בוקר טוב אליהו..אני הבנתי את זה כבר מזמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
25487 הודעות, 228 מדרגים, 447 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:16   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. היה חסר להם בסביבות 53 מיליארד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
להקמת הצבא .
עכשיו הם מסודרים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BIGmmama לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.2.10
1500 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:19   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. ''הציונות הדתית היתה אמורה להיות הליבה של המהלך הציוני'' נכון...אכזבה גדולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4469 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:14   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  214. למי שעוד לא קלט-אין יותר ציונות דתית,בוודאי שלא כגוף פוליטי משמעותי  
בתגובה להודעה מספר 135
 
  
בין הגוונים שנוצרו רב המפריד על המאחד.וזה לא רברסיבלי.
מרוב מטענים חיוביים שהם נושאים -הם נדחים אחד מהשני.
כל רב,כמעט,הוא פס ייצור בפני עצמו.כל ישיבה עם אידאולוגיה "קצת" שונה.
עם השנים הפערים בין היהודים הולכים ומתרחבים כמו שברים טקטוניים.כל רסיס ושבר נע במרחב כאילו אין עוד רסיסים במרחב.
אין לנו על מי להשען אלא על אבינו-זה הדבר היחידי החיובי שניתן להגיד בעת הזאת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צ'מפי
חבר מתאריך 5.6.21
252 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:20   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. עוד יבואו ימים בהם יישלחו רקטות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מיישובים "ערבים ישראליים"...לדעתי הם גם כבר שם...בהצלחה לנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
erz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.1.09
6336 הודעות, 28 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:22   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. מדהים שאיילת שקד עוד לא הצליחה להשתיק אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
zoom9999 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.18
3535 הודעות, 23 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:26   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. ערביי ישראל מהווים 20% מהאוכלוסיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הם ייפתחו במלחמת אזרחים הם יפסידו. אבל כן, יהיו אלפי יהודים הרוגים ועשרות אלפי ערבים מתים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בוב הבנאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.16
894 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. הם יפסידו ולא כולם אצלהם ישתתפו.  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4469 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:16   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  215. מי שלא ישתתף ייהרג על ידי אחיו הקיצוניים.אין להם פריבילגיה כזאת.  
בתגובה להודעה מספר 150
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:46   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. 20% רק בתוך ישראל, יש עוד מליונים בשטחים, ואח״כ יש את עזה ואת כל המדינות המוסלמיות וכולם יתהפכו עלינו ביחד  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
263 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    01:35   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  225. כל מילה בסלע יצוקה.  
בתגובה להודעה מספר 156
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קול_קורא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.12
5990 הודעות, 45 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:19   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. אם הם יפתחו במלחמת אזרחים בזמן  
בתגובה להודעה מספר 140
 
  
שתהיה מלחמה חיצונית בכמה חזיתות אז הם ינצחו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
34139 הודעות, 151 מדרגים, 285 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:26   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. חותם על כל מילה ורוצה שאפי יחזור לזירה הציבורית, אבל לא כיו''ר מפלגה דתית זה נועד לכישלון!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או שילח לליכוד, או ח"כ/שר מטעם הציונות הדתית.
הלוואי ויצליח להיות שר ביטחון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אישקריות
חבר מתאריך 16.5.21
301 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:30   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. צריך ללמד את זה ולהקריא את זה בכל בית ספר כחלק מתכנית הלימוד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הבן אדם צודק בכל פסיק שהוא אמר שם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
66289 הודעות, 188 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. החשד שלך כנראה נכון.. הם כעת נערכים למלחמה הבאה מבפנים כשהם ידעו את כל הסודות של צהל משפיעים בתוך צהל מוחלש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואז נתעורר למדינה שה 20% יעשו ליהודים את מה שעשו לפני קום המדינה.... וכששומעים את שר הבט"פ להקשיח רישיון לנשק וזה פףברור מכוון ליהטדים שלר יוכלו להגן על עצמם וראינו מה קרה במהומות תשפ"א... היהודים מותקפים והתעמולה הפאשיסטית מאשימה את היהודים .


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבק ברוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.20
1457 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:32   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. הם כבר מזמן מסמנים מטרה זו ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
66289 הודעות, 188 מדרגים, 355 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. אם השב''כ הפרקליטות ובתי המשפט וההנהגה נותנים לזה יד כנראה היהודים יתעוררו כמו שהתעוררו בגרמניה..  
בתגובה להודעה מספר 147
 
  
הציבור אדיש ובמה מעסיקים אותו בגלידת פיסטוק ושמפניות ושינאה... עם שלא יודע להגן על עצמו לא שורד.

תראה מי מנהל את המערכת
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.hamoked.org.il/files/2010/8520.pdf&ved=2ahUKEwiVioSijtjrAhWQvosKHS7dD7I4HhAWMAR6BAgBEAE&usg=AOvVaw3dcuWMzcAdIaoPQBr1efnF


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AvniY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.14
9770 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:33   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. יש להם כבר צבא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


Become a Football Club Manager - https://total.football


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
8421 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    12:36   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. בהחלט מסכים על חלק מהדברים אבל בפירוש שונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחד המאפיינים הכי מובהקים של שיח מהויות לאומי הוא השיח על הגבולות. זה המאבק על האדמה שלנו, ואנחנו נוחלים בו תבוסה מוחלטת. לא ביהודה ושומרון, אלא בתוכנו, בנגב ובגליל. הריבונות של מדינת ישראל הפכה מנומרת".

הימין מאז 67 עסק במדיניות בשטחים. הנגב והגליל? נאדה.
מישהו באמת נרתם להקים "התנחלויות" בנגב ובגליל?
זה לא אכפת ליישוב הארץ.
למה זה דומה? שהשיח על איכות סביבה, אויר ומים, הפך ל"שמאל" שזו בעצם אהבת ארץ ישראל הכי גדולה.
----
"הן היו חזקות צבאית וכלכלית, אבל התפוררו בגלל אובדן דרך פנימי. בגלל חוסר היכולת להגדיר את המהות שלהן".

בדיוק! מאז 67 ישראל לא החליטה מה היא רוצה מעצמה ומה הגבולות שלה. מי שחושב שהמצב מאז 67 יכול להמשיך חלק בלי בעיות, לא כל כך קורא את המצב. עם כיבוש, עם "כיבוש", עם "עקיבוש", היינו כולנו אימפוטנטים.

כשהקמת עוד מאחז באיזו גבעה הופכת לעיקר מבחינת הימין, מישהו מתפלא על אובדן הנגב והגליל?


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
17199 הודעות, 191 מדרגים, 373 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:05   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. לפחות מישהו נורמלי עם קצת שכל ישר שלא מפחד לומר את מה שכולנו כבר יודעים ומבינים מזמן. אבל הממשלה לא מתפקדת  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לא של ביבי ולא הנוכחית. חייבים שינוי דחוף, ולא שינוי של לפיד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9773 הודעות, 47 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    13:20   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. איזה חשד, חוץ מלתלות שלט באיילון הם הודיעו בכל מקום אפשרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
6276 הודעות, 66 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:35   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. הבלים, ערבים בונים קונסרבטוריומים ללימודי מוסיקה קלאסית ותזמורות פילהרמוניות בכל כפר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כיום גם מקצוע בניית כינורות וכלי מיתר מאוד שכיח במגזר. מוסלמים ידועים כמי שנרתעים מאלימות בכלל ומשימוש בנשק חם בפרט. איתם גזען.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קומונסנס
חבר מתאריך 4.1.21
749 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. עוד מתנחל שחי על חשבון הסכסוך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ודואג לשמר את האש דלוקה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neoray לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.15
3464 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    14:52   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. מתנחל ברמת הגולן הכבושה  
בתגובה להודעה מספר 176
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חם פה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.6.16
12191 הודעות, 146 מדרגים, 292 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:15   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. כל כך נכון. בוכה בלב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הריבונות של מדינת ישראל הפכה מנומרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13595 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:15   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. לפני שמטפלים בערבים צריכים לטפל בבגץ ובבפרקליטות  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ואם אפשר לטפל בשלושתם ביחד..


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:44   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. זה בסדר, לא יטפלו באף אחד מהם  
בתגובה להודעה מספר 181
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
13595 הודעות, 63 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:15   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  199. אין לי ספק. הרסו את המדינה. הליכוד היה בשילטון הרבה זמן ולא טיפל בהם  
בתגובה להודעה מספר 185
 


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
602 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    15:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  184. בתור תושב לוד מלידה, אני מודה שהוא צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואם אכן הם בונים צבא, אז המטכ"ל שלהם נמצא בלוד. ממש שטח הפקר והיהודים ללא שום הגנה חוץ מכמה אוכלי לאפות שמפחדים מעבריינים ורק רוצים להגיע הביתה בשלום ולפשוט את מדיהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תוכיפלצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.8.20
3471 הודעות, 56 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:13   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. כמה שאני אוהב את אפי איתם! הלוואי ויהיה רה''מ יום אחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


--- נצח ישראל לא ישקר ---


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטיפשיסטן
חבר מתאריך 28.4.20
2527 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:18   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  190. הגיגי לשעברים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בנאדם שחצן, קומבינטור מהסוג הישן , הרבה מלל בלי יותר מידי מעש, עוד אחד מץשיצטרף לביובית של הימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפיטליסט
חבר מתאריך 26.11.20
30 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:27   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. הצעה לכיוון שונה לגמרי: ככל שיהיה שוק יותר חופשי - כך יהיה יותר שלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המאבק שיביא שלום בכל הרמות הוא לא בכיוון של הגנרל הנכבד,
אלא בכיוון אחר לגמרי: לבטל רגולציה (לא לצמצם אלא לבטל)
ככל שיהיו יותר עסקים מצליחים בשוק חופשי ללא רגולציה -
כך היחסים בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין ערביי ישראל יהיו טובים ובריאים יותר.
ככל שיהיו פחות מיסים ולא תהיה בשוק התערבות של פקידים ופוליטיקאים,
כך יהיו יותר עסקאות בינינו שיחזקו את הקשרים בין כולנו.
ופחות נצטרך לשחק משחקי חתול ועכבר עם עבריינים וטרוריסטים.

מנגד, ככל שתהיה יותר התערבות שלטונית -
כך תהיה יותר שנאה בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין ערביי ישראל.
כל הנ"ל לא מוריד מכך, שהרשויות צריכות לטפל ביד קשה עם מי שנוקט באלימות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1727 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:47   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  195. אני לא חושד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה ברור שהתוכנית של הערבים היא כזו:

התקפה פתע משולבת של -חיזבאללה, חמאס, איראן, סוריה, וכמובן - מתוך המדינה- הגיס החמישי (חסימת צירים, הבערת שריפות, פלישה לשכונות וביצוע פרעות, פגיעה בתשתיות חיוניות וכו'). בשטחי יו"ש- המחבלים והכוחות החמושים לא יטמנו ידם בצלחת.
(כמובן שברגע שמדינות ערב יבינו שהטרף נחלש מיד יצטרפו לחגיגה גם מצרים ומדינות ערביות נוספות)

מי שלא מבין שזו התוכנית של הערבים הוא או טיפש עיוור או מטומטם מנותק מהמציאות, או הכול ביחד. או פשוט שהאידאולוגיה השמאלנית פרוגרסיבית הצליחה לתכנת את מוחו באמצעות הזרועות הרבים שהיא מפעילה וכך היא מתפשטת כמו סרטן - התקשורת, הקרן החדשה, ארגוני שמאל בתמיכת מדינות אירופאיות וכו'.

מפקדי צה"ל הדגולים, מנהיגי המדינה המטומטמים, וכמובן הציבור הישראלי שעסוק בעסקי הנדלן ורדיפה אחר מותרות ,נהנתנות , רכוש, כסף כוח וכבוד,
הם כולם עיוורים אטומי מוח שלא רואים את הברור מאליו. זה ברור כשמש שזה מה שעומד לקרות.


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    16:49   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  196. מתחבר מאוד לפסקה האחרונה שלך. מנוסחת מעולה ומתמצתת את הריקבון  
בתגובה להודעה מספר 195
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shlomo ezer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.18
2200 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:18   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. +100  
בתגובה להודעה מספר 195
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blue moon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.07
18703 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:53   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  212. תגובה מעולה ! אתה משקף את המציאות בצורה מדוייקת  
בתגובה להודעה מספר 195
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    19:52   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  222. מדויק מאוד. אני כבר שנים אומר את זה  
בתגובה להודעה מספר 195
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shlomo ezer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.18
2200 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:17   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. סוף סוף האמת נאמרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש קול שפוי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A_G לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.11
37236 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:25   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  205. No shit, Sherlock  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blue moon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.07
18703 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  207. כמובן שהוא צודק, זה ברור כמו שאין שלג בסעודיה ביולי אוגוסט. המדינה כמובן מעדיפה להתעלם  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:38   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  208. מי זה המדינה?  
בתגובה להודעה מספר 207
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blue moon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.07
18703 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:41   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  209. כל ממשלה שהייתה כאן, משטרה, מערכת המשפט . יותר נח לא להתעסק בחבית הנפץ הזאת  
בתגובה להודעה מספר 208
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
21854 הודעות, 225 מדרגים, 404 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:42   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  210. זה נכון, אבל אני מכוון לכך שזה נובע מהתדרדרות המוסרית כפי שהצביע עליה אאא  
בתגובה להודעה מספר 209
 

הנציגים של העם הם פני העם
כל הגופים שציינת בשליטת אנשים כאלו בדיוק
האליטה בישראל, האנשים "החזקים" בחברה, הם חבורת דקדנטים שמובילה את עצמה ואת השאר לתהום


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blue moon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.07
18703 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    17:52   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  211. נכון, כי אכפת להם רק מעצמם  
בתגובה להודעה מספר 210
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4469 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:31   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  216. רוח הדברים שנושבת באשכול הזה מקורה ב 50 או 100 אנשים חברי הפורום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שום דבר מהרוח הזאת לא נראה בחוץ, ברחוב כשפותחים חלון.
עולם כמנהגו נוהג.
כנראה שאנחנו קבוצה של הזויים ומדומיינים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uzisho2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.07
6734 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:37   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  218. יש לי חשד שמישהו רוצה לחזור לפוליטיקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
9218 הודעות, 58 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    20:13   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  223. הלוואי שאתה צודק. חסרים שם אנשים כמוהו  
בתגובה להודעה מספר 218
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.18
9218 הודעות, 58 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ה' באלול תשפ''א    18:56   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  219. הראיון הכי מרתק שקראתי בשנים האחרונות. מדינת ישראל בסכנה נוראית מבית ומחוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חודרת בי יותר ויותק עמוק ההבנה שבנט אכן עשה מעשה שלא יעשה,גם אם אחרים(נתניהו) הכשיר עבורו את המחבלים,אסור היה לו להתקרב אליהם.
על כל פנים מה שאותי סיקרן זה איך זה שבראיון כל כך ארוך ומקיף ומרתק ודרמטי על זהויות ועל דמותה של המדינה ועל הסכנות שאורבות לה,אפי איתם לא מזכיר כמעט אפילו לא במילה אחת את מי שהיה כאן ב 12 השנים האחרונות ,עיצב את דמותה של המדינה ובמידה רבה אחראי בלעדי לחלק מהבעיות שאפי איתם מדבר עליהם.
למשל רוח הקרב של צה"ל שנפגעה אנושות בתקופתו של ביבי.
איך זה שהאיש הכי משפיע,והכי דומיננטי פוליטית במדינת ישראל בעשורים האחרונים לא מוזכר בכתבה כזאת,לטוב או לרע?
קצת מוזר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
26328 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    19:43   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  220. לעיון האשכול: מדינת ישראל היא שלימדה את הערבים שלהם מותר הכל ומחריבה את עצמה במו ידיה עד שתאבד לנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האשכול יציג איך עם ערביי ישראל נכשלנו כישלון חרוץ ואיך אנחנו ממשיכים להיכשל עוד ועוד עד שנאבד את המדינה היחידה שיש לנו - היהודים, בעולם. נראה שאנחנו עם שהמאפיין שלו הוא נכונות להשמדה עצמית מרצון ועיוורון מוחלט למשמעות מעשיו להישרדותו. המדינה מטפחת את אויביה משל הם ורק הם היו הבייבי שלה. כאילו לשם כך הקמנו מדינה יהודית אחרי 2000 שנות גלות. יוצא שבאנו לכאן כדי להקים מדינה ערבית מוסלמית נוספת על ה- 22 הקיימות על שטחי ענק ובו זמנית גם לקומם בעיוורוננו את המדינה הצלבנית הנוצרית מחורבותיה, על ידי הצפת ישראל בנוצרים בכמות עצומה - ואז להיאלץ לברוח מכאן לנצח. לשם מובילים מעשי המדינה היהודית, בתי המשפט שלה ומנהיגיה. כשרואים מה קורה מבינים שאין גבול לטפשות של העם היהודי.
**

בואו נשים את כל הקלפים על השולחן וביושר.

אנחנו אלה שלימדנו את ערביי ישראל שלהם מותר הכל!

אנחנו, הכוונה הממשלות, המשטרה, התקשורת, בתי המשפט.

בקיצור המדינה היהודית.

מותר להם לבנות ווילות ומגדלים בלי תכנון ובלי אישורי בניה.

מותר להם לא לשלם ארנונה. כאשר רוב בתיהם במשך שנים הם ללא טיח חיצוני על מנת לא לקבל טופס 4 - "גמר בניה".

מותר להם להשתלט על שטחים לא להם.

מותר להם שהמועצות שלהם תהיינה בגירעונות של עשרות מיליוני שקלים ושאנו נשלם מכיסנו עבורם ושכל כמה שנים הם יפגינו על מנת שהמדינה תסגור להם את הגירעונות.

מותר להם להחזיק כמה נשים וללדת עשרות ילדים על מנת לקבל עשרות אלפי ש"ח בחודש מביטוח לאומי וכשאני אצא לפנסיה, ביטוח לאומי יגיד לי שאין כבר כסף בקופה.

מותר להם לדרוש מכל בעל עסק בבאר-שבע פרוטקשיין – דמי חסות. בחסות כסף זה הם גם בונים ומתרחבים בלי אישורים וקונים שטחים ובתים בתוך ישובים יהודיים.

מותר להם לגנוב לחקלאים ציוד בעשרות מיליונים...וכאשר יורים בגנבים הם מאיימים ומפגינים.

מותר להם להזרים שפכים בכוונה תחילה כדי לזהם את מקורות המים שלנו ואל תפלו בפח כמו רבים אחרים. הביוב שזורם אצלם ברחובות הוא הרי למען יראו את המסכנות שלהם כביכול. זה משרת את מטרתם.

מותר להם לנהוג עם עשרות הרשעות במשאיות לא תקינות ולסכן ולהרוג אחרים.

מותר להם לדרוש ולקבל דמי אבטלה ולעבוד כל היום "בשחור".

מותר להם בזמן פיגועים לרקוד על הגגות ולהפגין שמחה.

מותר להם ביום העצמאות להתאבל ולהפגין כי זה יום הנכבה, יום האבל שלהם. רק גיס חמישי יכול לחשוב כך ולהתנהג כך...סליחה, לא נעים לכם כאן, אז אתם יכולים לעבור בלי שום בעיה לעשרים ושתיים המדינות הערביות.

מותר להם לגור בישובים יהודיים, אך אסור ליהודי, הרוצה בכך, לגור בעיר ערבית.(מהומות בפקיעין). בצורה זו היהודים כל הזמן בורחים מהם וההשתלטות גוברת.

מותר להם לקבל חשמל חינם כי הם מוסלמים. (יש רשימות כאלה בחברת החשמל).

מותר להם לקבל מקופת חולים חיסונים חינם לנוסעים למכה, אבל כאשר אני אסע לאפריקה החיסונים שלי יהיו על חשבוני.

מותר לנציגיהם ולנבחרי המגזר הערבי לדאוג בצורה קיצונית לפלשתינים "אחיהם", במקום לאנשים שבחרו בהם, גם כשזה בא על חשבונם של אותם בוחרים. הם מקצינים את המצב לתועלתם הבלעדית. ברור שמעבר אל "אחיהם" ברשות לא בא בחשבון.

מותר להם לטעון שזו המדינה שלהם ושכל העולים יכולים לחזור לרוסיה, פולין, עיראק, מרוקו וכו'.

מותר להם לפרק עמודי תאורה, גדרות, תמרורים, גדרות הפרדה בכבישים ובבתי הקברות לפרק את המתקן לנרות הנשמה העשוי מנחושת ולמכור זאת "לפי משקל".

מותר להם לבצע הצתות ביערות, לכרות את העצים ולהרוס כל חלקה ושמורת טבע במדינה.

הגענו למצב אבסורדי וחלמאי שלא בונים חוות סולריות להפקת חשמל בנגב מחשש שיפורקו על ידי הבדואים.

מותר למרצים הערבים לזרוק מהרצאה באוניברסיטה או במכללה סטודנט שמגיע להרצאה במדי צה"ל, כי זה "מפריע" למרצה במהלך השיעור. אצלנו אף אחד לא פוצה פה, כי זה במסגרת "החופש האקדמי", אך לדוגמא בארה"ב, למרצה שכזה לא היה סטודנט אחד שהיה מוכן ללמוד אצלו יותר.

מותר להם להתקבל לטכניון ולאוניברסיטאות בסדר עדיפות גבוה יותר מאשר כל סטודנט אחר
וזאת במסגרת "אפליה מתקנת" שאנחנו נותנים להם!!! והתוצאה שדווקא אותם מוסדות "נכבשו" על ידי הקיצוניים שבהם. אנחנו מושיטים יד לעזרה ומהם מקבלים סטירות.

יש לזכור כי הסטודנט היהודי מתחיל ללמוד כשהסטודנט הערבי מסיים את התואר ולכן גם במציאת עבודה יש לבוגר ערבי זה יתרון.

מותר להם לצדד בזמן מלחמה באויב ולהאשים אותנו בהרג.

אבל מותר לחצי כפר לקבל פיצויים ל"נפגעי הלם קרב" מנפילת קטיושה אחת בלבד על הכפר.

מותר להם לא להישבע אמונים למדינה ולדגל. יש לחוקק חוק בנושא כדוגמת החוק שקיים בארה"ב שם כל אזרח נישבע אמונים למדינה ולדגל, אחרת הוא לא אזרח עם כל המשתמע מכך.

מותר להם להניף דגלי אש"ף בכל הפגנה והפגנה שלהם ואין פוצה פה.

מותר להם במהומות שהיו באוקטובר 2000 לאיים ולסכן את חייהם של תושבי הגליל ובכל שנה לבצע הפגנות ותהלוכות לזכר האירועים שהיו אז ובסופו של דבר לקבל פיצויים של מיליונים מהמדינה. זה בעצם פרס לאותם מתפרעים שביצעו פוגרומים אלימים כנגד היהודים. כזכור ישובים שלמים היו בסכנת חיים וגם זוכרים את וועדת אור.

ולכן אלה שיודעים "להפוך שולחנות", אלה שיודעים לאיים, אלה שיודעים לצפצף על חוקי המדינה ואלה שמפעילים את הכוחניות, מצליחים במדינה ישראל.

יוצא שאנחנו מדינה חלמאית שפוחדת מהצל של עצמה.

אגב, אם קשה לכם כאן למה אתם מנסים להביא כלות לכאן ולהתחתן פה "באיחוד משפחות"?
ולמה האיחוד הוא רק חד סטרי? לכו תגורו אצל אחיכם הנאורים והמחבקים.

מותר להם להסית את ההמון ולהדליק אותו נגדנו – הכל בשם הדת וזו ההסתה המסוכנת ביותר. אגב, את המסית מהצפון, מדינות ירדן ומרוקו לא מוכנות להכניס לתחומן. רק פה בישראל הוא עושה עלינו "אבו עלי" כי כאן מאפשרים להם ופוחדים מהתגובות שלהם.

אחרי המשט והניסיון לשבור את הסגר על עזה היה צריך לגרש מהארץ את המסית שמנסה לבנות לעצמו תדמית של מנהיג-על ששומר על אל אקצה.

ואם מדברים על אל-אקצה, יש לזכור שהמדינה היחידה שאיפשרה להגדיל, לשפץ ולבנות את
אל-אקצה היא ישראל (תבדקו אם זה נעשה בתקופת ירדן, או בתקופת האנגלים, או בתקופת הטורקים). אבל המסית ממשיך לטעון שאל-אקצה בסכנה וחלק מחבריו עוד מאמינים לו.

יכול להיות שזו היתה עוד שטות אחת במסגרת השטויות שמדינת ישראל עושה.

כזכור, המשפצים הוציאו, ללא פיקוח ישראלי, כמויות אדירות של עפר שכללו ממצאים ארכיאולוגים היסטוריים חשובים מימי בתי המקדש על הר הבית.

בנושא המקומות הקדושים השיטה של האיסלם היא לבנות בצמוד למקומות קדושים של דתות אחרות וכך לדחוק אותנו ואת הדתות האחרות מהמקום. ראינו זאת בירושלים, הכותל וכיפת הסלע, ראינו זאת בנצרת עם המסגד והכנסייה, רואים זאת בהודו ובעוד הרבה מקומות בעולם.

למה פתאום הפלשתינים רוצים לבנות את בירתם דווקא בירושלים? "פתאום" ירושלים הפכה למקום קדוש עבורם? ירושלים הרי לא מוזכרת בקוראן אפילו פעם אחת.

הם מעוניינים בחיכוכים ובמריבות, כי בסופו של דבר זה משרת אותם כי תמיד הצד השני מתקפל, על מנת למנוע חיכוכים.

מותר להם בשעות הבוקר המוקדמות, בערים מעורבות, להעיר את כל התושבים משנתם וזאת בעזרת רמקולים בעלי עוצמה גדולה במיוחד של המסגדים שלהם וזאת יותר מדווקא מאשר "בשם הדת".

ואצלנו מי שרוצה להתפלל מוקדם שם לעצמו שעון מעורר.

איך בדיוק היו מעירים את אלה שרצו להתפלל כאשר לא היו רמקולים?

מותר להם ביום הכיפורים, היום הקדוש ליהודים, לעשות מהומות מתוכננות, לדרוס למוות ילדה בכפר תבור כפיגוע טרור לכל דבר ושנה לאחר מכן לבצע מהומות הרס ופוגרום מתוכנן בעיר עכו, כולל הכנה מראש של גרזנים, אבנים וכלי משחית אחרים, ללא שום התחשבות בדת של האחר.

ויש כאלה שגם הכינו נשק חם על מנת להרוג.

מותר להם לאחר פוגרום כזה לבקש כאילו "סולחה" על מנת שהחיים יחזרו למסלולם ושלא יפגעו להם בכיס. הרי בחג הסוכות מתקיים בעכו העתיקה תיאטרון עכו.

מותר להם לבקש אחרי הפוגרום שהם ביצעו, בעזות מצח ובלי בושה, שיכירו בהם כנפגעי פעולות איבה.

מותר להם בפוגרום להצית גם בית כנסת בעכו.

אגב, חברות ביטוח הרכב ומס רכוש משום מה לא רוצות להכיר בנזק שנגרם ליהודים מהפוגרום בעכו, אבל "בהלם קרב" לחצי כפר עקב נפילת קטיושה אחת בלבד בוודאי שהכירו.

מותר להם להניף בהפגנות יום האדמה שהיו בסכנין, שלטים של נסראללה ומורניה. המשטרה כלל לא נכנסה לאזור "על מנת לא לחמם את האווירה".

אם כך, בשביל מה צריך משטרה? מוזר. תמיד יש לנו הסברים לא מובנים.

בהזדמנות זו אגיד לבדואים. זה שחלקכם הקטן מאד משרת בצבא לא אומר שאתם יכולים לגזול את אדמות המדינה ולבנות ללא אישורי בניה ולעשות ככל העולה על רוחכם בנגב.

אין לנפנף בדגל ההתגייסות לצה"ל כמשענת לעשיית דברים פליליים. אתם לא מעל החוק.

אף אחד מאזרחי המדינה לא עושה טובה לצה"ל בזה שהוא מתגייס. בסה"כ אתם עושים שיקול כדאיות. הגיע הזמן שתנהגו כמו אזרחים שומרי חוק ובנוסף שמערכת אכיפת החוק על כל חלקיה (משטרה, בתי המשפט וכו') תפסיק להתייחס אליכם בכפפות של משי ולפחד מכם.
חוק חייב להיות זהה בכל מקום בארץ. כפי שנאמר "חוק זה חוק".

הרי לא ייתכן שמפנים רק את אלה שיש להם בתים נוספים. שיודעים שיש להם מקום שיכולים לחזור אליו.

נניח שכל מאות אלפי היהודים הגרים בשכ"ד בכל הארץ היו מחליטים לגור בנגב בצורה לא חוקית, האם מדינת ישראל לא היתה מפנה אותם משם???

התשובה היא בוודאי שכן. אם כך למה צריך לבדוק לפני הפינוי של הבדואי, האם יש לו בית שאליו הוא יכול לחזור?

דווקא אלה מבין הבדואים שיש להם בתים נוספים, בנגב ובמקומות נוספים, מנסים לבנות שוב ושוב על מנת לתפוס חזקה על קרקעות לא להם ולקבוע עובדות בשטח.

כל פינוי עולה לקופת המדינה מאות אלפי שקלים ולכן הגיע הזמן שידרשו מאותם מפונים שבונים שוב ושוב, את ההוצאות של הפינוי ולהחמיר איתם בענישה.

נשאלת השאלה למערכת אכיפת החוק - מה בדיוק קורה עם אלה שנמצאים ב- 46 הישובים הבלתי חוקיים ומחזיקים מעל חצי מיליון דונם קרקע לא חוקית? למה אותם לא מפנים?
חוק חייב להיות זהה בכל מקום בארץ. כפי שנאמר "חוק זה חוק".

נקודה נוספת הקשורה לבדואים. איך ייתכן שהשר פואד העביר 110 דונם לח"כ א-סנע ולמשפחתו ולאחר מכן השר לא "זוכר" את פרטי העסקה (וזאת בהתאם לתחקיר של העיתון מעריב).

ואחרי מקרים כאלה טוענים שאין שרים שהם קבלני קולות במגזרים השונים.

זה מתקשר לכך שלבדואים לשם פינויים משטחים שהם גזלו והשתלטו עליהם בצורה פיראטית ובלתי חוקית, מדינת ישראל נותנת כ- 250,000 ₪ על מנת שיסכימו להתפנות משטחים אלה ובנוסף הם מקבלים כשני דונם במתנה לבניית ביתם. ברור שאף יהודי לא מקבל את התנאים הנ"ל – תנאי לוקסוס לעבריינים.

יוצא שכדאי להיות עבריין במדינת ישראל ואלה, מבין הבדואים, שהיתה להם סבלנות ולא התפנו לפני מספר שנים קיבלו כעת הטבות מרחיקות לכת.

והשאלות המתבקשות הן: למה? איך זה קורה "במדינת חוק"?

מי אחראי להתנהלות החלמאית והשלומיאלית הזו?

פשוט טמטום בהתגלמותו. נראה שהמדינה, מנהיגיה ומערכות השלטון השונות התחרפנו.

כזכור, ערביי ישראל הם אזרחים ולכן מותר להם לבחור לכנסת ונציגיהם מקבלים משכורות של חברי כנסת ובו זמנית נוסעים למדינות אויב, מלעיזים על המדינה אותה הם מייצגים והכל עובר בלי תגובה, בשם יענו חופש הביטוי. חמור מכך. אותו ח"כ שכיוון את טילי החיזבאללה עלינו ברח לחו"ל ועדיין מקבל משכורת ממדינת ישראל. זו שערוריה. אנחנו פשוט אווילים.

מי יכול להסביר את הטמטום הזה שלנו? משלם המיסים במדינה שלנו, משלם מכיסו למרגל ולמכוון קטיושות נגדנו!!!

מעניין שחברי הכנסת עצמם הם שהצביעו וקבעו שיש להמשיך בתשלום המשכורת והפנסיה של אותו בוגד.

כנראה שחברי הכנסת פוחדים שבעתיד יפסלו גם להם את המשכורת והפנסיה על מעשה שיעשו.
אחרת איך אפשר להבין חלמאות זו?

האם כאשר מדובר בכסף, הכנסת הופכת לקליקה סגורה שחוצה אפילו מפלגות?

בנוסף מותר להם להיות בכנסת ישראל ולהטיף כנגד המדינה וצה"ל.

לדוגמא. מותר להם לעשות הפגנות ליד הגבול עם עזה ולשדר את דברי הנייה למפגינים, כשברור להם שמבחינת ישראל הוא אויב ושדברי הניה מתסיסים כנגד המדינה.

בנוסף טוען אחד מהם כי "שר הביטחון שומע מוזיקה קלאסית והורג ילדים".

הם מנצלים את החסינות שניתנת לחברי הכנסת, עם כל המשמעות וכן את הדרכון הדיפלומטי שברשותם על מנת לנגח אותנו.

אגב, אני רק מקווה שמעשים אלה של אותם חברי כנסת ערבים פותחים לחלק מתושבי ישראל היהודים את העיניים והאוזניים וגורמים להם להבין את הבעייתיות בהתנהגות זו.

בוודאי שאחרי המשט והניסיון לשבור את הסגר על עזה הרבה עיניים נפקחו, כשאותה חברת כנסת השתתפה באותו משט וניצלה בצורה גסה את החסינות שניתנת לה ולא ניכנס כעת לדברי הארס שנאמרו בראיונות לכל העולם נגד מדינת ישראל.

האם ניתן להאמין לה שלא ראתה את הנשק הקר והחם שהיה "ללוחמי החופש והשלום"?

הרי הסתבר שהיא עברה ליד אותם "לוחמי חופש ושלום", התווכחה עם חיילי צה"ל לגבי פינוי הפצועים, שדעתה היתה משמעותית מאד בעיני אותם "לוחמי החופש והשלום" ונראה שהיא ידעה בדיוק לאן פניהם מועדות ומה הם הולכים לעשות.

"התמימות" וההיתממות שלה אחרי המשט מתנגשות עם מעשיה בפועל במשט. היא טוענת שהיתה רק "המתווכת". מעשים אלה מחייבים פעולה של חברי הכנסת ושל היועץ המשפטי לממשלה.

נראה שהיא שיקרה לאחר המשט במצח נחושה בכל כלי תקשורת שבו התראיינה.

לכל הדעות היא חצתה קווים אדומים במעשיה אלה ולכן חובה על מערכת אכיפת החוק לטפל בהתנהגות פסולה זו ובעיקר משום שהיא חברת כנסת ויש לבדוק אם אין במעשיה עברה על חוקי המדינה.

הבדיחה הגרועה היא, שחברי הכנסת בהצבעה הראשונה שהיתה, כלל לא שללו לה למשל את הדרכון הדיפלומטי, אלא את העיתון...

ושוב הם מתגלים לצערי כקליקה סגורה שחוצה מפלגות וששומרת על עצמה.

האם לא הגיע הזמן להתנהל אחרת?

הרי ניתן ללמוד ממדינות דמוקרטיות אחרות, כמו למשל ארה"ב ואנגליה, איך אצלם מתנהגים במקרים דומים.

אני שואל את עצמי אם גם במדינות ערב או במדינות אחרות היו מאפשרים להם להתנהג כך? והתשובה ברורה. למשל, לפלשתינים בלבנון אסור לעסוק ב- 70 מקצועות שמוכתבים להם.

אך כאן מותר להם להתקבל לעבודה בכל המגזרים אחרת הם מאיימים בבג"צ.

ברוב מוקדי השרות שאני מתקשר אליהם שומעים מבטא ערבי, אבל הם עם המנטרה שלהם "אפליה". ומי בדיוק הרוקחים בבתי המרקחת? ומנהלי בתי חולים בישראל? ורופאים רבים?

אבל לנו אסור להגיד מילה וחסר לנו אם נגיד. מיד יתחיל הבכי והנהי שלהם עם "גזענים" "אפליה" וכו'. זו השיטה שלהם ושל נציגיהם. כך הם מפעילים אצל חלק מהאזרחים שלנו את "רגשי האשם".

מותר להם לרגל כנגד המדינה, אבל כשהם נתפסים הם מתחילים בהפגנות של "מדינה פאשיסטית", "מדינת משטרה" וחלקם טוענים שלא ייתכן שדוקטור או סופר ירגל לטובת חיזבאללה, למרות שיש אחד כזה, שישב בכנסת, שריגל וברח וממשיכים לשלם לו את משכורתו.

הם הרי "מומחים" לדמוקרטיה. זה בא להם מהבית...הם הרי נולדים באווירה דמוקרטית...
הדמוקרטיה היא בגנים שלהם...ודווקא הם שואלים איפה הדמוקרטיה? חוצפה שאין כדוגמתה. "המומחים בדמוקרטיות" שמנצלים וסוחטים את הדמוקרטיה שלנו. רק תזכירו לי איפה יש דמוקרטיה אחת בכל 22 ממדינות ערב?

הם נמצאים פה במלון 5 כוכבים ומרשים לעצמם לעשות הכל, במדינות ערב לא הייתם שומעים מהם ציוץ אחד ומצבם היה שונה במדינות ערב במאה ושמונים מעלות.

אישית יש לי טענות קשות כנגד המנהיגות הלא אחראית שלנו לדורותיה על כל מה שמתרחש איתם!

אגב, ככל שנוותר יותר ונעשה להם מחוות כך הם ירצו יותר. התנהגות זו שלנו נחשבת בעיניהם כחולשה שלנו וכהצלחה שלהם. אין מה לעשות זה האופי שלהם.

הבעיה העיקרית היא שהמנהיגות שלנו לא מבינה את המנטליות הזו וכל פעם נופלת בפח שטומנים לה. (גם מנהיגויות של מדינות רבות בעולם לא מבינות זאת ולוחצות עלינו שנוותר ונעשה להם מחוות).

8 שנים התאפקנו כאשר ירו על שדרות ואשקלון ורק לאחר מכן יצאנו למבצע "עופרת יצוקה" ומה בדיוק יצא מאותו מבצע? נכון. דו"ח גולדסטון.

זה מה שמלמד שאסור לנו להתאפק ולהכיל כי גם האיפוק נראה לצד השני כחולשה.

ירי על מדינת ישראל, גם כאשר אין פגיעה בנפש, הוא פגיעה בריבונות, בהרתעה ובכבוד העצמי והלאומי ולכן יש להגיב מיידית ובעוצמה על כל פגיעה כזו. רק אז ההרתעה של צה"ל תישמר. אחרת נביא על עצמנו עוד ועוד פגיעות מיותרות. (רק להזכיר שאנחנו לא נמצאים "במזרח תיכון חדש" ולא נימצא בו אף פעם).

אני הוא זה שמרגיש אזרח "סוג ב'" במדינה שלי. היחס אלי אינו שווה ליחס אותו "האזרחים" הנ"ל מקבלים ואני לפחות משתדל מאד לשמור על חוקי המדינה (יש לנו ברירה?! אם אני הייתי יורק על שוטר, או מכה שוטר, או בונה בנגב מבנה לא חוקי, מה היה אז קורה לי?).

יוצא שאזרחים "סוג א'" נהנים מכל הזכויות של אזרח המדינה וחובות אין!!! בעוד שאזרחים "סוג ב'" כמונו, נושאים בנטל כל החובות ועל הזכויות עליהם להילחם.

בושה וחרפה שזה המצב. אם המצב הוא כמתואר, אז למה כל הסלחנות הלא מוצדקת כלפיהם? למה?

הרי כבר היינו בגולה. למה מעניקים להם יתרון על פני אזרחים נאמנים כמונו? אנחנו נאמנים למדינה, אנחנו משלמים מיסים ושומרי חוק, אנחנו אוהבים את המדינה, מדינת ישראל חשובה לנו וכו'.

ובין היתר אנחנו שרתנו בצה"ל. אנחנו עושים מילואים. אנחנו נלחמנו במלחמות ישראל ואנחנו גם נפצענו עבור המדינה.

ברור שהשאלה הנ"ל מופנית בעיקר כלפי השלטון ומערכת המשפט שלנו.

האם כך צריך להתנהל שלטון החוק במדינה דמוקרטית? לדכא דווקא את האזרחים הנאמנים?
או שמדובר בעצם ברפובליקת בננות שהיא כביכול מערבית ומתקדמת ושהתקבלה לאחרונה ל- OECD.

העיקר שנאמר לנו האזרחים: "הכל שפיט".

הכל שפיט עד שזה מגיע לאזרח הפשוט ו/או ליהודים.

אם חוק זה חוק אז בבקשה בכל המדינה - בדרום, במרכז, בצפון ובמערב. אז למה זה אחרת?

אגב, כשיהודי סוגר מרפסת הרשויות ובתי המשפט לא מרפות ממנו בקנסות, בהריסה, בהקפאת משכורתו וכו', אבל כשנגזלים אלפי דונמים ונבנים בתים ווילות לא חוקיות על אדמות המדינה, אין פוצה פה וגרוע מכך, שהגזלן מודיע בכלי התקשורת "שמי שייגע בבית ייהרג" ואף אחד משומרי החוק במדינה לא מגיב על כך.

נדמה לי שהיתה בזמנו כתבה בטלוויזיה על כך שבעיר לוד "נאלצה" חברת מקורות להזיז מתקן גדול לשאיבה עקב בניה לא חוקית במקום. לאן הגענו?

צריך דחוף מנהיג אמיתי שיבין שבקצב הזה הגליל והנגב כבר לא יהיו שלנו בעוד מספר שנים.
מנהיג שיבין "שעם כל הכבוד לקול הערבי", שאחריו הוא גם רודף, מדינת ישראל יותר חשובה מכל דבר. (עד היום אנחנו שומעים שיש שרים שהם קבלני קולות של המגזר הערבי).

מנהיג שיבין שיש חשיבות עליונה לחלק במתנה/בחינם, כן כן, בחינם, לכל לוחם עם שיחרורו מצה"ל, שטח אדמה בגליל או בנגב, לצורך שמירה, אחיזה בקרקע וייהוד הגליל והנגב, שעליו יבנה את ביתו.

ממילא האדמות נגזלות ואין לאף אחד מהמנהיגים שלנו את האומץ לתת את ההוראה המתאימה על מנת למנוע זאת ומצד שני לקחת בחזרה את הקרקעות שנגזלו.

די עם הניסיונות להוריד את מחירי המגרשים בנגב ובגליל בעזרת מבצעים חד פעמיים. מספיק עם יריד הדירות בנגב ובגליל. יש לחלק במתנה מגרשים לחיילים המשוחררים וזאת על מנת לשמור על אדמותינו ולייהד אותם. (יש מועצות אזוריות בנגב שלהן יש מאות דונמים פר אדם).

הבעיה העיקרית שלנו היא הקומבינות. איפה שיש כסף מתחילים עם הקומבינות וזאת במקום לעסוק בדבר החשוב והעיקרי - ייהוד ואחיזה בקרקע.

זה האינטרס העליון של המדינה ולכן את הפיתוח של המגרשים הנ"ל המדינה צריכה לממן ולהכשיר, אחרת זה יהיה סתם מס שפתיים.

מנהיגות שלא מבינה את חשיבות האחיזה בקרקע לא יכולה להיקרא מנהיגות. בבחירות צריך העם להוריד אותה מההנהגה.

ישראל חייבת מנהיגות ומנהיג שיוכל לעשות סדר בכל הריקבון שאנו נמצאים בו כעת. צריך מנהיג שהמדינה תהיה בראש סדר העדיפויות שלו ולא רק משפחתו ותהילתו.

באופן כללי ניתן להגיד שמאוד קשה לצאת מהשקרים של הערבים. זה כנראה אופי לאומי בכל מדינות ערב. בסופו של דבר הם גם מסוגלים להאמין לשקרים של עצמם. הבעיה היא שהם משפיעים על העולם בשקרים אלה. מאוד קשה ואפילו בלתי אפשרי להילחם בהם בנושא ההסברה. כלפי העולם הם משחקים במשחק כפול (יש שוני בדבריהם כאשר הם מדברים בערבית או באנגלית).

למשל, זוכרים את השקרים שלהם במלחמת ששת הימים על כביכול תקיפת ת"א, כאשר בפועל צה"ל הלם בהם והתקרב לתעלת סואץ.

זוכרים למשל את: "הטבח בגנין", את "רצח חרירי על ידי ישראל", את "העם הפלשתיני שישב פה", את "הכיבוש".

בנושא "הכיבוש", כזכור במלחמת ששת הימים שלוש מדינות - מצרים, ירדן וסוריה יצאו למלחמה נגדנו ולשמחתי הפסידו, אחרת היינו צריכים לדעת לשחות בים.

ביום כיפור של שנת 73 מצרים וסוריה יצאו למלחמה קשה ביותר עבורנו. היינו במצב התחלתי קשה ביותר. הופתענו ושוב לשמחתי ניצחנו בה, אך במחיר כבד מאוד. כ- 2600 הרוגים.
וכל פעם אחרי התבוסה שלהם ולמרות שהם פתחו במלחמה הם רוצים לחזור לתנאי ההתחלה, כנראה שעד שיכניעו אותנו. למה אנחנו מאפשרים להם לדרוש בכלל לחזור לנקודת ההתחלה כמו גבולות 67?

סליחה! היו מלחמות קשות והפסדתם. אף מדינה לא מחזירה שטחים אחרי שתי מלחמות קשות. אבל הם הצליחו להפוך זאת, מבחינה הסברתית, בכל העולם "לכיבוש".

אם אכן רוצים שנחזור לתנאים של לפני מלחמת ששת הימים, לגבולות 67, יש להחזיר את כל הגדה לירדן ואת עזה למצרים. זה בוודאי עדיף מלהכניס בינינו לבין ירדן, בגדה, "עם פלשתיני" מאוד בעייתי שכלל לא היה קיים לפני מלחמת ששת הימים. הרי זו המצאה של הערבים ושל חלק מהמנהיגות שלנו בעבר. (לא ברור למה אותה מנהיגות היתה צריכה להביא לכאן את ערפאת, לתת לו רובים שהופנו אלינו בסופו של דבר ושיאפשרו להם בעתיד לקבל מדינה, שתהפוך עם השנים למדינת טרור בצד מדינת ישראל).

ועוד הערה אחת. תפסיקו להשלות את העם. לא יהיה שלום עם הערבים בדורות הקרובים.
ככל שתיתנו יותר הם ידרשו יותר (זה באופי שלהם) ולראיה מצבם במדינות ערב והתנהגותם שם.

הגיע הזמן שאחרי 62 שנים של עצמאות, מדינת ישראל תגדיר את עצמה כמדינה יהודית כי זה הבית הלאומי של העם היהודי. מדינת ישראל חייבת לקבל כעת את הזהות הלאומית. את ההגדרה הלאומית. את אופייה הלאומי ואת השייכות שלנו כעם וזאת מהסיבה שהערבים עדיין טוענים שמדינת ישראל כשטח - שייכת להם. (הכוונה בערבים היא: ערביי ישראל, הפליטים, החמאס, הרשות, ועוד).

לפיכך, כל אזרח במדינת ישראל חייב להצהיר אמונים למדינה היהודית והדמוקרטית. בשלב הראשון יש לדרוש הצהרת נאמנות מכל תלמיד שהולך לקבל תעודת זהות כחולה, כמו "אני נשבע" בטירונות של צה"ל. (ברור שניתן להחליף את תעודות הזהות לכל אזרחי המדינה ולדרוש מכל אחד המעוניין לקבל תעודת זהות חדשה לחתום על טופס הנאמנות).

בשלב השני יש לדרוש נאמנות מכל אזרחי המדינה. או באמצעות חתימה על טופס שיגיע לביתו, או לנצל את הבחירות, כך שכל אזרח שמעוניין לבחור, יחתום על טופס הנאמנות לפני שהוא משלשל את הפתק בקלפי.

אפשרות נוספת היא, שכל אזרח הבא במגע עם משרד ממשלתי כלשהו, למשל ביטוח לאומי, לפני שהוא מקבל כסף מהמדינה יצטרך לחתום על טופס הנאמנות.

נאמנות למדינה שבה אתה חי זה דבר מובן ובסיסי. לצערי רק אצלנו יש וויכוחים על נושאים בסיסים וקומץ קטן מהעם, שנראה לפעמים סהרורי, מנסה לטעון אחרת. זה מלמד שרוב הנושאים חייבים להיות יותר ברורים לכולנו.

לכל המגיבים שחושבים שהנ"ל זו גזענות, אז בבקשה אל תטייחו ותפסיקו להיות צבועים,
נאיבים ועיוורים. רק להזכיר לכם את "מסמך החזון" של ערביי ישראל שנכתב על ידי וועדת המעקב וחלק מסעיפיו הם: (ליותר אינפורמציה הקליקו בגוגל "מסמך החזון")

1.ביטול חוק השבות.

2.ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית.

3.תהיה חוקה פלשתינית וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלשתינית.

4.כל הפליטים הפלשתינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים
אחרים יוכלו לקבל אזרחות.

5.אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל ולכל מי
שיינשא לאזרח ישראלי.

6.המדינה תיסוג כמובן "מהשטחים הפלשתינים" עד לגבולות 1967. (שם תוקם כמובן מאליו
מדינה פלשתינית נקיה מיהודים).

7.פלשתינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג.

ברור מהכתוב ש"מסמך החזון" הוא הרצון לחסל את מדינת ישראל ובזה אנחנו לא מעוניינים ולא ניתן את ידנו לכך וכן לא נאפשר שרצון זה ימומש.

מצער לראות שלפעמים פשוטי העם, התושבים והאזרחים, הרבה יותר חכמים ומבינים את השטח ואת המנטליות הערבית, מהמנהיגים ומהמנהיגות שלנו. (כולנו זוכרים את ה"מזרח התיכון החדש").

ישראל מרשה לנצל ולסחוט את הדמוקרטיה שלנו עד הסוף, כולל החוצפה הזו לכתוב את אותו "מסמך חזון". גם לזה יש לשים סוף. הדמוקרטיה חייבת לדעת להתגונן ולשים מחסומים בהתאם, אחרת היא יורה לעצמה ברגליים.

ואני שואל, האם אכן הכל מותר לאותם "אזרחים"?

שלא נזכיר כעת את הקייטנה והמלון של חמישה כוכבים שמקבלים אסירי החמאס, כאשר חייל שלנו לא רואה אור יום ולא זוכה למינימום תנאים המקובלים בעולם. והמנהיגות בישראל רק כעת אחרי כמעט 4 שנים "מתחילה לחשוב" על האפשרות של מניעת ביקורי משפחות אצל האסירים.

ברור לכולם שאם מראש היו משווים, אחד לאחד ובכל המישורים, את התנאים של החייל לתנאים של אסירי החמאס, החייל היה מזמן כבר בבית.

איך ייתכן שהם מקבלים בכלא הישראלי, אחרי שפשעו ואחרי שנשפטו בבתי המשפט – ביקורי משפחות וביקורי הצלב האדום, ביקורי עורכי דין, טלוויזיה, פלאפון, חבילות, משכורות, בישול עצמי, לימודים אקדמאים - והם יוצאים מהכלא עם תארים!!! מכון כושר, מאמן אישי לטניס, וכו'.

ובנוסף ללימוד השפה העברית, הם מקבלים מחבריהם קורסים מזורזים בחבלה ובשיטות לחימה.

אנחנו מדינה חלמאית שרוצה להראות "נאורות" על חשבון לוחמיה ואזרחיה. עד מתי?

אם מישהו חשב שכאשר אסיר חמאס יוצא מהכלא שלנו יותר משכיל אז הוא יהיה פחות טרוריסט, הוא התבדה. המספרים מדברים אחרת. (קונטר יצא מהכלא עם תואר מהאוניברסיטה הפתוחה!!!).

חלקם אפילו מעוניינים להיכנס לכלא הישראלי, בכוונה, כי זה נותן להם לאחר מכן מעמד בקרב האוכלוסיה.

הגישה שלהם לחיים והראש שלהם עובד אחרת משלנו. מתי נבין שפה זה לא שוויץ ובוודאי שלא "מזרח תיכון חדש" ועד מתי נמשיך להיות בת יענה???

התנהגות האנשים שמחליטים במדינה הזאת במשך עשרות שנים היא פשוט חרפה. לי ברור שמערכת המשפט בישראל לעולם לא תיתן את האפשרות של השוואת תנאים בין יהודים לערבים. כי איך נאמר לנו, האזרחים הפשוטים: "זה לא מידתי".

סליחה. האם התנאים שהחייל נמצא בהם זה כן מידתי? (אני יכול רק לנחש שההיסטוריה עוד תעשה חשבון נוקב עם כל אלה שפגעו במדינה ובעיקר אלה שפגעו בה משפטית).

אני רוצה להזכיר שעבור "סוחר הסמים" שוחררו מאות אסירים ולאחר מכן הסתבר לכולנו שהיה קשר משפחתי מסויים בינו ובין שרון (ולא נזכיר כאן את פורום החווה).

ולהזכיר שבמבצע "עופרת יצוקה" היינו "מטר" מאותו חייל מסכן ולא השכלנו לשחררו (וגם לא הצבנו תנאי יציאה מעזה על מנת לשחררו).

האם כך צריכה להיראות האחריות של מנהיגינו בשנים האחרונות? לצערי אנחנו לפעמים עושים צחוק מהמשפחות השכולות שנפגעו מהטרור של אותם אסירים.

ואם מזכירים את עזה. ישראל מעבירה לעזה כמויות אדירות של מזון, חשמל, מים, דלק, סחורות מכל הסוגים והמינים, מכוניות חדשות ואפילו מלט, ברזל ועוד ומצד שני אנחנו מואשמים בכל העולם בהרעבת תושבי עזה. בוודאי שאין רעב בעזה, החנויות והקניונים מלאים כל טוב.

התמונות מעזה מראות תמונה אחרת לגמרי. רק תראו את יכולות ההסברה והצגת הדברים המעוותים שלהם כנגדנו.

הרי יצאנו מעזה והשאלה היא עד מתי נמשיך לספק להם את החשמל והסחורות וכל השאר והם מבחינתם ממשיכים בירי עלינו. מתי בדיוק מצרים תיכנס למשוואה ותיקח אחריות על "אחיהם"? (איזו טעות היסטורית נוראית היתה מבחינתנו למסור את כל סיני ללא מסירת עזה חזרה למצרים).

זה שיש כעת אצלנו חנויות למכירת נשק במגזר הערבי, זו גם תוצאה של החשש מהגשת בג"צ בנושא זה.

מי חשב פעם שאנשים מהמגזר ינהלו חנויות לנשק בצורה חוקית ועם רישיון ממשרד הפנים. מי?

מי חשב פעם שבכניסה לשוק יבדוק אותך איש מהמגזר שעומד עם נשק!!!

אין כל ספק שמשהו השתבש במוח היהודי ("העם הנבחר"!!!)

כעת יש תופעה קשה - מסתובבים הרבה מאוד נשקים לא חוקיים במגזר והמשטרה חסרת אונים. למשל אצל הבדואים בדרום, בעיר לוד, בכפרים הערבים בצפון ועוד.

עיקר האמל"ח מגיע מגנבות מבסיסי צה"ל. מצער שצה"ל לא יודע לשמור על האמל"ח שלו.
נשק זה מופנה בעיקר לביצוע פשעים, איומים וחיסול חשבונות.

יש סכנה שהנשק הרב הקיים אצל הערבים יופנה בעתיד כלפינו היהודים ואין להקל ראש בכך.

בהקשר לזה אם מדברים על נשק. מי חשב פעם שלערביי ישראל יאפשרו ללמוד טיסה ולקבל רישיון לטייס? העשירים מביניהם ויש הרבה, יכולים לרכוש מטוסים קלים והכל תחת חסותו של בג"צ. החשש של המנהיגות שהם יגישו בג"צ בכל נושא ונושא גורם לכך שמראש מאשרים להם זאת, למרות הסכנות הכרוכות בדבר.

ובכל זאת מסתבר - שהכל עניין של מנהיג ומנהיגות.

מנהיגות צריכה לקבוע סדרי עדיפויות – לרכז את כל הכוחות לטיפול בבעיות הפנים וברקבונות שנוצרו במשך שנים, במקום לנפנף בדגל השלום על מנת להזיז הצידה את הבעיות האמיתיות, וכן לברוח מהבעיות האמיתיות שלנו. ההתעסקות של המנהיגים "בשלום" שנראה רחוק, לא מציאותי ולא אמיתי צריכה להימשך, אך על אש קטנה ושקטה...הרי הם לא באמת יכירו בנו לעולם. אנחנו "חותמים" עם האחד בא השני ואומר "לא מכיר בכם".

גם אלה שחותמים איתנו לא בדיוק מתכוונים ליישם את החוזה בינינו. (זה ידוע לכל הצדדים כולל לנו, אך בגלל האינרציה ולחצים חיצוניים אנחנו ממשיכים ונכנסים עם הראש בקיר).

ולפיכך מנהיג שיחזיר את רמת הגולן תמורת "שלום" יביא שואה על מדינת ישראל.

ומנהיג שיסכים לזכות השיבה ואפילו במספרים שנראים קטנים, יביא שואה על המדינה.
גם כעת יש במדינה כמה מאות אלפים לא חוקיים מכל הסוגים ומנהיגי המדינה לא עושים דבר בנושא.

בלדבר ולהעלות רעיונות הם מומחים, אך תכלס הם לא עושים כלום.

דרך הגבול עם מצרים עוברים נשק, סמים, בדואים, ומסתננים. כמות המסתננים מאפריקה שעוד תעבור אלינו, לפי הפרסומים, כארבע מאות אלף!!!

הרי לא ייתכן שהמסתננים הסודנים והאריתראים מחכים לפטרול של צה"ל על מנת לתפוס טרמפ לכניסה למדינת ישראל. מהפטרול המצרי הם מתחבאים על מנת שהפטרול המצרי לא יירה עליהם.

לצה"ל ולבג"צ יש חלק עיקרי, במצב הקשה שמדינת ישראל נמצאת בו, בנושא המסתננים מאפריקה. מפקדי צה"ל והדרג המדיני לא נותנים את ההוראות המתאימות. נראה לכאורה שכניסת מסתננים רבים למדינה לא מעניין כלל את צה"ל ומפקדיו. צה"ל בעצם עוזר להם להיכנס למדינה. בזה שהפולשים האפריקנים מחכים לפטרול הישראלי שיכניס אותם למדינה. זו חלמאות לשמה.

הייתי אומר שאין "גבול" לטמטום של מנהיגינו ושופטינו לדורותיהם.

אגב. כאשר האפריקנים עוברים למצרים הם נחשבים פליטים, אך כאשר הם ממשיכים ממצרים אלינו, הם לפי אמנות בינלאומיות כבר לא נחשבים פליטים אלא פולשים שניתן לגרש.

לאותם פולשים צריך להיות ברור שמי שעובר את הגבול יכול לשלם על כך בחייו. בג"צ, המנהיגות והתקשורת מסתירים מאיתנו את החוק הבינלאומי, לא ברור למה. רק ניתן לשער את הסיבות שלהם.

אנחנו הרי מומחים רק בכיבוי שרפות. יש לטפל בבעיות החשובות ולא רק בבעיות הרציניות שקיימות על הפרק. איפה סדרי העדיפויות של מנהיגינו ואיפה בדיוק האחריות שלהם?

המפתח ליציבות באזור חייב להיות - רק שלום תמורת שלום. עשינו טעויות קשות בעבר כמו למשל אי העברת השליטה על עזה למצרים וגם כשאיפשרנו לאחר מלחמת ששת הימים לפליטים לחזור לבתיהם בגדה.

אין לחזור על טעויות קשות כמו אלה בעתיד. במלחמה הבאה בגדה, יש להגדיר "מתוך כוונה", "ובמטרות המלחמה" גם את הטיפול הנכון באזרחים וברכושם.

כעת בעידן הטכנולוגי המפותח מאוד מסוכן לקחת סיכונים מיותרים. שטח וגודל המדינה הם פרמטרים חשובים מבחינה אסטרטגית ואין לזלזל בהם, כפי שכמה גנרלים שלנו עושים.

תארו לעצמכם את הסורים שוב יושבים על רמת הגולן מעלינו, משם בטוח שידגדג לאסאד לכבוש את מדינת ישראל ובהזדמנות הראשונה הוא יעשה זאת.

כזכור, אסד האב רצה לגעת במי הכינרת תמורת "השלום". ברגע האחרון ניצלנו מאסון זה.
אגב, הולכת להיות לסוריה בעיה קשה עם נושא המים. טורקיה לא עושה להם חשבון מבחינת בניית הסכרים ולנו אסור תמורת "שלום" לעזור להם בבעיית המים שתהיה אצלם.

בנוסף, אם מדברים על חלוקת השטח, נראה שבסופו של דבר תוקם מדינה פלשתינית למרות שלא היה מעולם עם שנקרא כך. לא ברור איך הבאנו על עצמנו את הצרה הזו?

כזכור, הבאנו לכאן את ערפאת שמצבו בעולם היה בשפל המדרגה. אנחנו אלה שהעלנו אותו מהקרשים וכולנו זוכרים את האשליות של "מזרח תיכון חדש", כולל זה שלא היתה לערפאת הטרוריסט שום כוונה לעמוד מאחורי ההסכמים שחתם איתנו והעיקר שקיבל פרס נובל לשלום!!! עולם צבוע לכל הדעות ומצד שני מנהיגות לא אחראית שלנו.

האם הגיוני שבמדינת היהודים יישארו אזרחים ממגזרים אחרים, במיוחד אלה שכל היום מנפנפים בכך שהם בכלל פלשתינים וכלל לא רוצים להיות נאמנים למדינה היהודית והדמוקרטית?

אין שום הגיון בדבר, כי בעוד כמה שנים שוב המצב יחזור להיות בעייתי והרצון של כולנו הוא פתרון קבע להרבה דורות.

המנהיגות לדורותיה מספרת לנו על "מדינה יהודית"!!! אך בפועל, מאפשרת ולא מונעת כניסה של עשרות אלפי מסתננים מאפריקה שיולדים פה אלפי ילדים ולא מגרשת את מאות אלפי הפלשתינים והבדואים שהתנחלו במדינה וכן את העובדים הזרים המיותרים.

מנהיג שיעשה הסכם לא סגור מכל הבחינות עם הפלשתינים יביא בסופו של דבר שואה על מדינת ישראל.

אנחנו מומחים בלמסור את כל הנכסים שלנו בלי שום מחשבה קדימה.

צריך לחשוב למשל מה יקרה אם מנהיג ישראלי חסר אחריות יחזור על תרחיש עזה, אבל בגדה, מקום גדול וקרוב לכל אזור החוף. כזכור החמאס כבש והשתלט על עזה בצורה מהירה, בארבעה ימים ומאז הוא שולט בה.

נא לזכור שאנחנו ברגע זה בעלי המאה ובעלי הדעה, גם עם הלחצים העצומים של חוסיין אובמה ומנהיגים נוספים עלינו.

כל עורך דין מתחיל יודע שיש לסגור את כל הקצוות. אחרת מסרנו את רוב השטחים והקלפים כבר לא בידינו.

ולפיכך אני לא בטוח שהסכם ביניים ארוך טווח יפתור את הבעיות שבין ישראל לפלשתינים. לא מומלץ לברוח מהבעיות האמיתיות שקיימות עם הפלשתינים. יש לשים את כולן על השולחן.
השאלה המרכזית היא מה בדיוק אנחנו הולכים לקבל בסוף המו"מ?

האם נקבל מהם למשל: את "סוף הסכסוך", הכרה בכך שמדינת ישראל היא מדינה יהודית, גבולות ברי הגנה ובטחון, מדינת "פלשתין" נקייה מנשק ומטרור (מפורזת), שהמנהיגות הפלשתינית תדאג לחינוך אמיתי לשלום ולא להסתה ושנאה והאם נמשיך ונראה שמות של כיכרות על שם רוצחים של יהודים?

בנוסף שאין כלל שיבת פליטים למדינת ישראל אלא רק לפלשתין ו/או למדינות ערביות אחרות, ושאין ולא יהיו דרישות עתידיות מאיתנו.

בנוסף, שעיר הבירה של פלשתין תהיה רמאללה ולא ירושלים.

האם ייפסק חרם הסחורות והשירותים על מדינת ישראל תוך כדי המו"מ ואחריו?

במידה ומדינת ישראל לא תקבל בסוף המו"מ עם הרשות:

1."הכרה במדינה יהודית".
2."סוף הסכסוך".
3."אין שום תביעות עתידיות מאיתנו".
4."אין זכות שיבה לתוך מדינת ישראל".
5. "גבולות ברי הגנה עם בטחון".
6. "המדינה הפלשתינית נקייה מנשק כבד וטילים" - מפורזת.
7."בירת המדינה הפלשתינית היא לא ירושלים".
8. "חינוך הנוער שלהם לשלום ואחווה" ולא לשנאה ורצח יהודים כפי שקיים היום.

הרי שמבחינתי אין שום טעם ואפילו מסוכן ביותר בלהתחיל בהסכם שכזה. הרי ברור שלמרות שחלק מהדרישות הנ"ל הן הצהרתיות בלבד, יהיה קשה להם מאוד להצהיר על כך.

אם מדברים על הפליטים של 48, ניתן להזכיר שמדינות ערב יכלו במשך עשרות השנים האחרונות לסיים את בעיית הפליטים ולשכן אותם בהתאם. אך הן בחרו במתכוון להשאיר את הבעיה לנצח.

הם גרמו לפליטים לחשוב "שבקרוב" הם יחזרו לעכו, לחיפה, ליפו, לרמלה ולמקומות נוספים.
הפליטים עד היום שומרים את המפתחות לאותם בתים שעזבו.

האו"ם מאז 48 ועד היום שפך עליהם סכומים עצומים של מאות מיליארדים. עד היום "אונר"א" וארגונים נוספים מטפלים בהם ודואגים לפליטים במחנות הפליטים אשר בעזה, בלבנון, בסוריה ובירדן.

המדינות הנ"ל לא מאפשרות להם להשתקם ויש חוקים נוקשים כנגד אותם פליטים במדינות הנ"ל כמו מה מותר להם לעשות ומה אסור להם לעשות מבחינת עיסוק, מקום מגורים, עם מי מותר להם להתחתן וכו'.

בכל העולם פליטים השתקמו, כולל היהודים מאירופה וממדינות ערב. אך פליטי 48 תקועים עם חלומות ואשליות.

ברור לכולם, שאם מנהיגות כלשהי שלנו תסכים לחזרתם של פליטי 48 למדינת ישראל זה יביא עלינו שואה.

כיום המצב לא נורמלי - שמצד אחד מדברים שלום ומצד שני עושים חרם על סחורות שלנו. ובנוסף בכל מקום בעולם, למשל באו"ם ובוועידות בינלאומיות, הפלשתינים מנגחים אותנו ומעבירים החלטות קשות כנגדנו.

בנוסף הרי אצלם יש עונש מוות לכל אחד שמסכים למכור קרקע ליהודים ואצלנו? החקלאים היהודים מוכרים בצפון הארץ בצורה חופשית מאות דונמים של קרקעות חקלאיות לערבים המרבים במחיר. השמועות מדברות על כסף רב שמגיע מסעודיה ומדינות הנפט לקניית קרקעות אלה.

כרגיל הכל עובר בשקט אצל המנהיגים שלנו, ללא תגובה ראויה. האם יש כוונה למחוקק ולמנהיגות להתגונן מתהליך מסוכן כזה?

אגב, שאלה למנהיגות. מה קורה עם כל הרכוש הרב של היהודים שנשאר במדינות ערב?
איך מתייחסים לנושא זה במו"מ, אם בכלל?

מה שנשאר לברר עם עצמנו, תוך כדי מו"מ, מה אנחנו עושים עם ערביי ישראל שנשארים אצלנו ושמנפנפים כל היום שבכלל הם פלשתינים?!

הם לא יכולים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. חובה למצוא במסגרת המו"מ שמתקיים פתרון הולם גם עבורם, שיתאים לצורכי המדינה היהודית והדמוקרטית.

ייתכן שהפתרון של הבעיה המאוד מסובכת שאיתה אנחנו מתמודדים - יהיה שהם יצביעו לממשלת הרשות לכשתקום או לממשלת ירדן. כך נמנע מצב שבעוד 30 שנה יעמוד אדם שהוא לא יהודי בראש מדינת ישראל.

רק יהודים יצביעו לכנסת ישראל ואחרים כאמור יצביעו לממשלת הרשות או לירדן.

צריך להפסיק לעשות חשבון "ומה יגיד העולם גם בנושא זה".

בעיה יותר קשה לפיצוח היא מה יגיד בג"צ גם בנושא זה.

אני יכול רק לתאר לעצמי – שבג"צ יגיד "הם אזרחים שווי זכויות...".

רק מנהיגות חזקה עם חזון והבנת הבעיה הקשה שאנו ניצבים מולה יכולה להריץ מהלך שכזה.
לא בטוח שהחלפת שטחים הוא פתרון ריאלי לבעיה. למה אנחנו צריכים לוותר על שטח?
יותר פשוט ומעשי יותר, לוותר על האנשים שנמצאים באותו השטח.

יש לזכור, שבאולימפיאדה האחרונה בסין בשנת 2008, הסינים העתיקו כפרים ומיליוני סינים ממקומם לצורך בניית כבישים ומגרשים לטובת האולימפיאדה ולמרות זאת השתתפו בה כל נציגי העולם – לא היו מחאות מצד האו"ם ומצד גורמים אחרים בעולם.

זיכרו! שהסכסוך הוא לא רק על שטח. הוא בעיקר סכסוך דתי-תרבותי, מה שאומר שאין לסכסוך הזה סוף וזאת גם אם תהיה חתימה בבית הלבן על הסכם "שלום".

בנוסף יש לזכור שהנשיא האמריקאי, חוסיין אובמה, קיבל פרס נובל לשלום על כלום, מאותם צבועים מאירופה, על "מעשיים עתידיים"!!!

האם ניתן לקבל פרס נובל לשלום על כוונות בלבד או על נאום וזאת מבלי להראות ביצועים? (נובל בוודאי מתהפך בקברו, כי לא לכך התכוון בחלוקת פרס זה).

חוסיין אובמה רוצה להצדיק את קבלת פרס הנובל לשלום.

חוסיין אובמה לא בדיוק מצליח במדיניות הפנים והחוץ שלו, הוא מחפש בנרות הישגים, הרבה מעוזריו ויועציו בורחים ממנו על מנת לא להידבק בכישלונות שלו.

פשוט כל היועצים הבכירים שלו בורחים "מהספינה הטובעת".

הוא לחוץ עקב הבחירות לקונגרס בנובמבר 2010, ולכן הלחץ על ישראל יהיה כבד, כולל למשל איומים בפגיעה בערבויות, באי אספקת נשק מתקדם, באילוץ ישראל לסגת לגבולות 67, באי תמיכה בנו בהחלטות האו"ם. הוא יכול לעשות זובור נוסף לראש הממשלה ועוד.

מצער לראות שעקב אינטרסים אישיים צרים מנסה נשיא ארה"ב, חוסיין אובמה, לכפות עלינו הסדר. כנראה שעלינו יותר קל ויותר פשוט ללחוץ. כנראה שכאשר נכנסים אינטרסים אישיים שוכחים את הידידות בין ישראל וארה"ב ואת המדינה הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון
ובנוסף שוכחים שמדינת ישראל היא נכס אסטרטגי לארה"ב, עם כל התלות שלנו בה.

למנהיגות שלנו אסור לעזור לחוסיין אובמה בבחירות לקונגרס שיחולו בנובמבר, אלא להיפך. לנצל את הלחץ שהוא נמצא בו ואת הרצון שלו להישגים וזאת על מנת להבהיר לאזרחי ארה"ב את המצב האמיתי. חובה לנצל את הבחירות לקונגרס לטובתנו. במידה והוא יצליח בנובמבר בבחירות, אנחנו נהיה במצב קשה מאוד ואז יהיה כבר מאוחר.

אגב, ניתן לעשות פסק זמן עם המו"מ ועם ההחלטה לגבי המשך ההקפאה עד אחרי הבחירות בנובמבר ולראות לאיפה נושבת הרוח, האם חוסיין אובמה הופך להיות ברווז צולע. במידה והוא ייכשל יש להתייחס אליו בפחות רצינות ואין צורך לפחד ממנו יותר וזאת למרות האיומים והלחצים שהוא מפעיל עלינו.

מבחינת הממשל האמריקאי ובראשו חוסיין אובמה "העיקר לחתום" ולהראות הישגים על הנייר.
חוסיין אובמה מבחינתו ירצה, שבאותה הזדמנות, נעשה גם שלום עם סוריה תמורת הגולן,
ולא חשובים לו הסיכונים שאנחנו לוקחים על עצמנו. זה נראה כמו "קדימה להסתער" על מדשאות הבית הלבן ולקבל תצלום משותף והעיקר בעיניו הן החתימות. זה הרי מוסיף לרקורד שלו שמאוד חסר לו.

מה בדיוק יהיה לאחר חתימה על מסמך "השלום" זה פחות מעניין אותו. הוא רוצה להציל את הכיסא הנשיאותי שלו על חשבוננו ואולי גם לגרום לנזק בלתי הפיך למדינת ישראל.

השאלה היא, האם המנהיגות הנוכחית מבינה את האינטרס האישי והצר של חוסיין אובמה?

בהקשר לכך, חובה לזכור את הרקע המוסלמי של חוסיין אובמה. הוא חונך על בירכי האיסלם עד גיל 17. חוסיין אובמה יכול להמשיך ולטעון שהוא "נוצרי מבחירה" אך היסודות האיסלמיים טבועים בתוכו, עם כל ההשלכות והסכנות שבדבר (מחר הוא יכול לחזור לאיסלם מבחירה).

רק להזכיר, שבאיסלם מותר לעשות שלום עם האויב וכך במשך תקופת "השלום המדומה" להתחזק כוחנית ולצאת נגד האויב למלחמה בהפתעה, על מנת להביס אותו סופית.

אסור לשכוח את התנהגותו המזלזלת של חוסיין אובמה כנגד ראש הממשלה נתניהו. בנוסף אסור לשכוח שרעיון ההקפאה הוא המצאה של אובמה עצמו שגרם לאבו-מאזן לעלות על עץ גבוה שממנו הוא לא מוכן לרדת ובצדק מבחינתו. האמריקאים עושים עבורו את העבודה.

נניח שחוסיין אובמה היה אומר בתחילת דרכו כנשיא, שישראל יכולה לבנות איפה שהיא רוצה וכמה שהיא רוצה, האם גם אז אבו מאזן היה עולה על עץ גבוה ולא יורד ממנו? ברור שלא.
כי אז היה אינטרס של הפלשתינים לסיים מהר את המו"מ ולהגיע ליעד שלהם לקבלת מדינה.
יוצא איפה שחוסיין אובמה עצמו תקע את המו"מ, בעצם העלאת רעיון ההקפאה.

בתקופת ההקפאה בוזבזו 10 חודשים לחינם, בתקופה זו רק עשינו מחוות לרשות ולא קיבלנו כלום בתמורה. רק דרישות נוספות כמנהגם של עמי המזרח התיכון שסביבנו. כאמור, אבו מאזן ישב על העץ הגבוה וחיכה שארה"ב ובראשה חוסיין אובמה, תעשה עבורו את העבודה.

יש לזכור שהפלשתינים הציבו את התנאי להקפאה כדי להסכים להמשך המו"מ רק בתקופתו של חוסיין אובמה. במשך 16 שנה של משאים ומתנים, הבניה בשטחים לא הפריעה להם. אנחנו בנינו בשטחים והם בנו גם ובצורה מאסיבית. (אגב, אף אחד לא מספר לנו שהם בונים בשיא המרץ ובתקופת ההקפאה שלנו, עיר מודרנית לתפארת שתיקרא "רואבי". התקשורת והמנהיגות מנסים לא להדגיש נושא רגיש זה.

בבניה של עיר זו הם פוגעים בסביבה – זיהום אויר, זיהום מקורות מים, זיהום האקוויפר, ומפגעים סביבתיים נוספים. אך כרגיל המנהיגות והתקשורת מעלימות זאת מעינינו.

חוסיין אובמה חשב שהוא חכם גדול בתחילת דרכו כנשיא ובנוסף חשב שהוא מכיר את מנהיגי המזרח התיכון והוא טעה בגדול כאשר הכניס את נושא ההקפאה. (כעת כל החכמים מנסים להוציא את האבן מהבאר שטיפש אחד זרק לתוכה).

מתווך צריך להיות הגון והוגן ובמיוחד כאשר מקצועו של חוסיין אובמה הוא עריכת דין. לצערי לא נראה שהוא יכול להיות מתווך הגון והוגן.

אגב, אילו חוסיין אובמה היה הגון והוגן היה צריך לקבוע למשל, שעבור תקופת ההקפאה הרשות צריכה להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. או להגיד לפחות שתי מדינות לשני עמים.

בצורה כזאת ניתן היה להגיד שיש דרישה שיוויונית, מצד ארה"ב, משני הצדדים. (קשה לאבו מאזן להגיד אפילו "לשני עמים". כנראה שהוא עצמו לא רוצה להכיר בנו כעם).

בנוסף כדמוקרט וכעורך דין הוא צריך להבין שנקבע תאריך לגמר ההקפאה ויש לכבד תאריך זה. בנוסף יש לכבד את קולו של הבוחר הישראלי שבחר בגוש הימין שיוביל את מדינת ישראל.

חוסיין אובמה צריך להפנים שאצלנו יש דמוקרטיה ויש לכבד אותה.

חובה לזכור, שממשלות ישראל כיבדו החלטות של ממשלות קודמות, כולל את הסכמי אוסלו, שבלשון המעטה, לא עשו טוב למדינת ישראל.

אבל חוסיין אובמה לא מכיר במכתבו של הנשיא בוש כהבטחה למדינת ישראל, למרות שהמכתב אושר גם בשני בתי הקונגרס. כך לא מתנהג דמוקרט אמיתי. לא ניכנס פה להבטחות של חוסיין אובמה אותן הרעיף עלינו לפני בחירתו לנשיא, כולל בביקורו בשדרות. ברור שהתנהגות זו צריכה להדליק לנו נורה אדומה לגבי התנהגותו בהמשך הדרך והאמינות שלו כלפינו.

אני אישית לא מאמין לשום מילה שלו. הוא דמגוג מצוין ואסור להסתמך כלל על ההבטחות שהוא זורק לחלל. לנו הוא מנסה לתת "סוכריות" וגם לצד השני הוא נותן "סוכריות" וזה לא מפריע לו שיש סתירה מהותית בין המתנות שאנו מקבלים והמתנות שהצד השני מקבל.

בתקופתו של חוסיין אובמה הטרור העולמי והארצות התומכות בטרור כדוגמת - איראן, צפון קוריאה, טורקיה, סוריה, תימן, חמאס, חיזבאללה, אל-קאידה, וכו', הרימו את ראשן בצורה משמעותית.

נראה שחוסיין אובמה לא מסוגל להיות "מנהיג העולם החופשי" עקב גישתו. גישתו גרמה לשינויים בכל העולם שיהיו בכיה לדורות לעולם כולו. בכל העולם מבינים שהוא חלש ויודע רק לדבר. העולם למד אותו, כולל הארצות, הארגונים והטרוריסטים הנ"ל.

היחידים שמתייחסים אליו בכובד ראש וברצינות יתרה הם אנחנו.

זה לא סוד שארה"ב מאמנת את חיילי הרשות ושוטריה ללחימה. יש קצינים אמריקאים ברשות שעושים זאת ושמפקד עליהם קצין בכיר בדרגת גנרל.

מקווה שהמיומנות שנרכשת באימונים אלה לא תיפגע בחיילי צה"ל במצב של לחימה עתידית איתנו.

רק ראו וזיכרו מה הערבים מסוגלים לעשות אחד לשני. (לדוגמא, זריקת אנשי הפת"ח מהגגות בעזה) ורק ראו מה הם עושים לבני המשפחה שלהם על רקע "כבוד המשפחה". אז מי אנחנו בשבילם? אותנו הם לא סופרים כלל. ("לא רואים אותנו ממטר").

אפשר להודיע לכל העולם שכעת אנו בהפסקה של חמש שנים מחיפוש אחרי "השלום".
כעת אנחנו עסוקים "בטיפול פנימי" (ארצי) בבעיות הפנימיות שלנו שהן רבות וקשות. בכל נושא שנוגעים מגלים ריקבון מתקדם.

די. כמה שנים עקרות איפשרנו זאת? (מאז הסכמי אוסלו) וכמה אלפי אזרחים נהרגו למען
אותו "שלום" והמנהיגים שלנו בחוצפתם קראו לזה - "הרוגי השלום". (כולנו יודעים שהם וילדיהם וכל משפחותיהם מוגנים היטב).

בנוסף לזה שערביי ישראל בוחרים לכנסת ישראל, אם הם עושים שירות לאומי כעזרה בכפרים שלהם (בסך הכל שנה אחת) זה נחשב להם "כשרות-צבאי" לכל דבר ועניין ואולי נותן להם תנאים של "יוצאי צבא".

בעיני זה מאוד בעייתי.

אין כל ספק שאם זה היה ההיפך אנו לא היינו מקבלים את הלוקסוס הזה, כי הם היו מבינים שהלגיטימיות הזו תאפשר את איבוד מדינתם.

לך תבנה מדינה ואחרי 70 שנה תהרוס אותה במו ידיך.

ושוב הכל עניין של מנהיג ומנהיגות.

אחרי המשט והניסיון לשבור את המצור על עזה, יש לגרש את נציגי אל-ג'זירה מהארץ. הם עושים לנו גי'האד תקשורתי ואין אומץ לאף מנהיג לקום ולהגיד - "עד כאן".

כל העולם הערבי צופה בהם ומושפע מהעוינות שלהם כנגד ישראל.

"בכיסוי התקשורתי" שלהם הם עושים רק רע למדינה. ברור שגם אם ישדרו מחוץ למדינה זה יהיה זהה, אך עדיף מבחינתי שיהיו מחוץ למדינה.

לאור המאורעות בשנים האחרונות יש שני חוקים חשובים שחובה לחוקק - "חוק האבן"
ו"חוק 100 המטר".

היות ואבן יכולה להרוג ועובדה שבשנים האחרונות נהרגו אזרחים, תינוקות וחיילים מאבנים, יש לקבוע בחוק שמותר להגיב בכל האמצעים כנגד זורקי אבנים. (לגבי בקבוקי תבערה לי זה ברור, ולמנהיגות?).

כולנו זוכרים בתקופת האינתיפאדה את "ההוראות" (חוברת) של צה"ל בשטחים לגבי פתיחה באש. כל לוחם היה צריך להצטייד בעו"ד צמוד על מנת לפתוח באש...(ולדוגמא, אחרי שניזרק עליך רימון שבמקרה לא הצליח להרוג אותך, אסור לך להגיב בירי כי הזורק כבר מרים את ידיו לכניעה. לפעמים מאוד קשה לך לתפוס את הגישה המוזרה הזאת שלא נמצאת באף צבא בעולם).

"חוק האבן" חייב להיחקק כבר כעת כי יש איומים מצד הרשות וגורמים נוספים על אינתיפאדה שלישית וזאת במידה והמו"מ ייכשל. מקווה שההנחיות ללוחמים יהיו ברורות יותר ושונות מבעבר.

במידה ותהיה אינתיפאדה פנימית של ערביי ישראל, כפי שקרה לדוגמא במאורעות אוקטובר 2000, ו/או ביום הכיפורים בעכו ובמאורעות תשפ"א ברחבי הארץ - אז שלא רק המשטרה תטפל במתפרעים המעוניינים לבצע פוגרום ביהודים, אלא בתרחיש בסדר גודל משמעותי תדע המנהיגות לערב בלית ברירה את הצבא.

בכל מקרה רצוי לחשוב לעומק ולהתכונן גם לתרחיש קשה שכזה (כולל אימון של יחידות צבא).

וחוק 100 המטר יקבע שליד עורק תחבורתי רציני לא ייבנו מבנים במרחק הקטן ממאה מטרים. אנו עדים למצב במדינה שמגזרים מסוימים במדינה יכולים, אם ברצונם בכך, לחסום כבישים ראשיים שסלולים לאורך ורוחב המדינה. כיום המצב שהבתים נבנים ללא אישורים קרוב מאוד לכבישים ראשיים. דבר זה מאיים על התחבורה הכללית במדינה ובשעת משבר חיצוני יש לכבישים אלה חשיבות רבה ולכן אסור לאפשר את התופעה של הבניה הנ"ל ואת האפשרות של חסימות כבישים.

רק לראות מה שקורה בנגב ובגליל בא לי לבכות מכך. המדינה נגנבה לנו תחת הידיים.
המנהיגות מתעסקת בהנחות לרוכשי קרקעות בנגב ובגליל במקום לחלק לחיילים המשוחררים במתנה קרקעות על מנת שיבנו את ביתם וישמרו על הקרקעות מגזילה.

יוצא מכך שאנחנו עם חלמאי, חסר כבוד עצמי, ללא חוט שדרה. עם גלותי, שמבין בקומבינות, בספינים, בהישרדות אישית של המנהיגות ובאינטרסים אישיים שלהם. לצערי, איפה שרק נוגעים מרגישים כבר את הריקבון.

נראה שהמדינה היא בעדיפות נמוכה אצל חלק ממנהיגינו לדורותיהם.

לסיום, ובהזדמנות זאת, כולנו צריכים לבקש סליחה מהמדינה שעוד כשלושים שנה נצטרך לעזוב אותה ולחזור לגלות.

כולנו – הכוונה היא למנהיגים לדורותיהם, לשרים ולחברי הכנסת, לשופטים לדורותיהם, לאנשי הצבא ולאנשי המשטרה, לראשי הרשויות והעיריות, לבעלי החברות, למנכ"לים, ליח"צנים, למנהלי הבנקים, לרואי החשבון, לעיתונות ולתקשורת, למורים, למנהלים, למפקחים, למהנדסים, לאמנים ולאזרחים, שטובתם האישית והאינטרסים הצרים שלהם גרמו לרקבונות.

**

תגובית זו למאמר שהתפרסם בוואלה מדגישה את המצב הקשה שאליו נקלעה מדינת ישראל.

http://news.walla.co.il/?w=/1/1742303

https://rotter.net/forum/gil/27958.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
26328 הודעות
יום ששי ה' באלול תשפ''א    19:45   13.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  221. את סופנו ואת קיברנו כרינו במו ידינו!  
בתגובה להודעה מספר 220
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהרהרת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.16
6290 הודעות, 81 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    12:59   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  244. כל מלה זהב. מנטליות הגלות (התחנפות לאוייב) והנטיה לשחיתות (כככ) קוברים את מדינת היהודים.  
בתגובה להודעה מספר 220
 
  
ולגבי הערבים, אין ספק שהתיאבון בא עם האוכל וכל ויתור נחשב לחולשה המעודדת עימות כוחני להשיג עוד. אין מנהיגים בישראל, יש רק אינטרסנטים הרוצים שקט תעשייתי כדי לשרוד בשלטון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
263 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    02:08   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  227. הפתרון היחיד ועכשו - נאכבה שנייה,גירושם של כל ערביי ישראל לסוריה וחילוט רכושם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אסור להמתין אפילו דקה בפינוי כל מדינת ישראל מאויביה הערביים על טפם,נשיהם,זקניהם וכל אנשיהם - משנאינו.
החיסכון הכלכלי למדינה יהיה 300 מיליארד שקל בשנה כך שכל צעיר שמתחתן יקבל דירה חינם בשווי שני מיליון שקל במזומן,ביום חתונתו וללא משכנתא.
ואתם מוותרים על זה תמורת הזכות לחיות עם אויבנו באותה מדינה.
שלילת אזרחות לערביי ישראל - היום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רכס חיים
חבר מתאריך 3.6.21
263 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    02:08   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  228. הפתרון היחיד ועכשו - נאכבה שנייה,גירושם של כל ערביי ישראל לסוריה וחילוט רכושם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אסור להמתין אפילו דקה בפינוי כל מדינת ישראל מאויביה הערביים על טפם,נשיהם,זקניהם וכל אנשיהם - משנאינו.
החיסכון הכלכלי למדינה יהיה 300 מיליארד שקל בשנה כך שכל צעיר שמתחתן יקבל דירה חינם בשווי שני מיליון שקל במזומן,ביום חתונתו וללא משכנתא.
ואתם מוותרים על זה תמורת הזכות לחיות עם אויבנו באותה מדינה.
שלילת אזרחות לערביי ישראל - היום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
54317 הודעות, 219 מדרגים, 397 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:33   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  231. לא הייתי פוסל את דבריו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

שארסנל הנשק שנצבר בידי הערבים עלול להיות נשק שיופנה כלפינו במלחמה של ממש.
מצד שני אני לא חושב שיש התארגנות ממשית למלחמה כזאת.
אבל בנסיבות מסוימות כמו מלחמה אמיתית נגד עזה או לבנון ערביי ישראל בהחלט עלולים להילחם בנו,לא בפיגועים אלא במלחמה של ממש.
למעשה זה כבר קרה במבצע שומר החומות רק שהמדינה טאטאה את המרד והמציאה את המושג הנתעב סימטריה.
מצד שני יכול להיות שמלחמה של הגיס ה5 תהיה הזדמנות פז להשלמת נכבת 48,היינו לסלקם מהמדינה.
בינתיים הרעיון להקים משמר לאומי שיטפל בהינתן הצורך במרד ופרעות של הגיס ה5 הוא בהחלט במקומו.


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FiReBall לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.09
6712 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    08:45   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  236. מצדיק את לפיד שנלחם במינויו ליו''ר יד ושם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן-אדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.15
944 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    09:15   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  237. ראיון עצוב. אבל בתור תושב בת ים קשה לי להתווכח. אני רואה איך ערביי יפו פולשים לעירי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יותר ויותר בכמויות, בחוצפתם, ובאיבתם הגלויה. ולנו היהודים אין מה לעשות ואין אפילו איך להתאחד נגד התופעה. אולי הגיע הזמן להחזיר לוחמים לאזור המצבה בבת ים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמקה
חבר מתאריך 19.12.17
906 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    10:30   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  238. יש אויב- השמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמקה
חבר מתאריך 19.12.17
906 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    10:32   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  239. יש אויב - השמאל  
בתגובה להודעה מספר 238
 
  
כול הצרות של המדינה באות מהשמאל. הכו בשמאל. מסית ושקרן. השמאל לא בשלטון מאז בגין. אתה והימין קיבלתם הזדמנות להביא עתיד טוב יותר ומה עשיתם? לך תתגולל על נתניהו המוביל את המדינה 15 שנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
17700 הודעות, 39 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    10:35   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  240. ההשחתה מתחילה בכך שלדמוקרטיה אין ערך. שהחיים בישראל יקרים וצעירים יבינו שהם ימותו ויוקרבו על מזבח בשביל חונטות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא מסכנות את ילדיהן, ואז אחרי שהילדים גומרים את הצבא הם חוזרים למציאות
בה דירה עולה 2 מליון שח ושיעבוד של מעל 30 שנה. בו בזמן שילדיהם של החונטות
לומדים מקצוע בצבא והם נהפכים מסודרים בתפקידים טובים ובמקומות טובים .

זה גם ממשיך בכך שהקיבוצים סוגרים את קיבוציהם לפשוטי העם והם מנוכרים
זה ממשיך בבנית דירות לסקטורים שלמים לא יצרנים (שכונות לחרדים)
זה ממשיך בכך שיש ועדות קבלה לישובים שלא רוצים מישהו ששונה מהם

עם ישראל מקוטב ומפורד. רק במלחמה הבאה כשהערבים יתפרעו שוב
אולי יפול האסימון פה לחלק מהיהודים שצריך להתחיל להתאמן בנשק בלתי לגאלי.
כי השלטון הפך לאו"ם או בריטניה כמו שקרה בלוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ultrasouth לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.11.16
1994 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    13:29   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  245. העלת נקודה יפה עם הצבא  
בתגובה להודעה מספר 240
 
  
היתה לי האופציה לבחור בין תפקיד לוחמה ליחידות טכנולוגיות הכי מובחרות.
אין לי קשר לחונטות, בחרתי בלוחמה.

אם היתה סקאלה שבצד אחד אני שמח בהחלטה ומהצד השני אני מתחרט עליה, כל שנה שעוברת בחיי זה זז לכיוון שאני מתחרט על ההחלטה ההיא. מתפלל שיום אחד זה יחזור לאיפה שהייתי הכי שמח בהחלטה ההיא כי זה שאלה של חינוך. והיום אני יודע לאיזה כיוון אחנך את ילדיי, וזה לא ללוחמה וחבל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולדברג
חבר מתאריך 7.4.21
270 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    20:20   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  251. איזה יהודי יכול להתאמן בנשק בלתי לגאלי, תוך שעה הוא בכלא. זה פריבילגיה ששמורה רק לערבים  
בתגובה להודעה מספר 240
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.08.21 בשעה 20:48 בברכה, גולדברג
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוקטורנו
חבר מתאריך 26.8.08
4970 הודעות
יום שבת ו' באלול תשפ''א    12:55   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  243. ''יש היום יותר אוחזי נשק בחברה הערבית מכל חיילי המילואים שיש למדינת ישראל...''מדינה בהתאבדות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טיו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
1234 הודעות, 9 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    13:49   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  247. 1000+  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון לנצח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.19
1439 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    17:44   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  250. איתםאו ר מה שהרבה מפחדים לספר שערביי ישראל מכינים לנו קבר עם עשרות אלפי נשקים מטולי טילים שגנבו מצהל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neriazm לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.15
6504 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    21:26   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  252. תודה על הכתבה החשובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמש בגבעון1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.6.11
4469 הודעות, 37 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ו' באלול תשפ''א    21:37   14.08.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  253. לאחר שקראתי בעיון את הראיון איתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני בהחלט מצטרף לכך שיש למסגר את דבריו ולתלות אותם בשלטי חוצות.
מבלי להכנס לויכוח על האיש ,טיבו,אופיו ונחמדותו.צריך לקרוא את דבריו באנונימיות.
לצערי אני לא רואה בסביבה מישהו כריזמטי בעל יכולת שיכול להרים את הכפפה.
לכן -הכאוס לקראת החדלון ממשיך.הלוואי ואתבדה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות